LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
After the recent sharp rise in the Bitcoin exchange rate, heralding the next phase of the long term bull market, a pull back followed by consolidation is not only healthy, but is to be expected. Over the next day or so the market should provide a solid support level of around $559 with resistance already in place at $590, and can be expected to consolidate between these levels before making a move on the $600 level and onwards and upwards.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Kleine troost: Ik heb nog nooit bitcoins met ING kunnen kopen Zonder dat dit gebeurde...Fivel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:54:
Voor de zoveelste keer geblokkeerd bij ING wanneer ik bitcoins wou kopen...
[...]
Met ABN werkt het altijd direct.
Nice, ik neem aan dat Wouter vorige week is uitgestaptDennahz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:24:
* Dennahz is benieuwd of Wouter nog "into" Bitcoins is
Dit ja. In vergelijking met andere PoS conis lijkt deze nog spot goedkoop. De developers weten ook echt wat ze doen en de wallet ziet er prachtig uit. Mooie features die ook nog geimplementeerd gaan worden.Mr.Joker schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:29:
Ik denk nog steeds dat SilkCoin zeer undervalued is atm.
Deze is nu voor 700-800 sats te krijgen.
Soepkip toch nog een tweetje eruit gegooid over Silk
https://twitter.com/SoepkipCrypto/status/471076423885918208
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Gewoon boom als een speer van 95 naar 121, met als top 129
Bam van 1,5 naar bijna 3 BTC in twee dagen tijd
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Silkcoin bijna 2.5x zoveel als gisteren.Joosie200 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:19:
XC is ook leuk en gaat als een speer. Daar zit ik nu in, omdat CAIX een eenmalige opleving was. XC daarentegen kent meerdere spikes. Kan zo een uprunner voor DRK zijn, die knockout ligt te zijn
De promotie van t' team werpt toch z'n vruchten af
Dont think so.Zwerver schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:55:
Grom, kom op Kraken, tik vandaag nog even 430 aan ajb...
Zou me niets verbazen als dat begin volgende week pas weer gebeurd.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik ben er ook bang voor. Morgen is in veel landen een feestdag en dat lijkt een lang weekend te worden...Astennu schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:41:
[...]
Dont think so.
Zou me niets verbazen als dat begin volgende week pas weer gebeurd.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Goed bezigJoosie200 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:03:
I like CAIX, I like it a lot.
Gewoon boom als een speer van 95 naar 121, met als top 129
Bam van 1,5 naar bijna 3 BTC in twee dagen tijd
Gaat de goeie kant op.
Op Mintpal groeien het aantal votes ook per dag...
Don't miss the boat....
[ Voor 29% gewijzigd door Mr.Joker op 28-05-2014 20:05 ]
pak mij graantje zo hier en daar ook mee , maar het is echt pump en dump @!Mr.Joker schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:04:
Toch blij dat ik gisteren voor 1 btc aan SilkCoin extra had gekocht @ 750 sats....
Gaat de goeie kant op.
Op Mintpal groeien het aantal votes ook per dag...
Don't miss the boat....
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
Heb daarom ook nog nog niks verkocht, 1500-1800 sats is nog steeds niks voor zo'n coin
Mocht je wat gratis Silkcoin willen hebben: http://www.reddit.com/r/s..._every_new_reddit_member/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=599438.0
[ Voor 28% gewijzigd door Mr.Joker op 28-05-2014 21:22 ]
De prijs lijkt in ieder geval goedkoop ten opzichte van al die dertien-in-een-dozijn pump and dump coins. Als je nagaat dat er nu maar 30 miljoen coins in circulatie zijn en dat het na de tweede PoW fase waarschijnlijk rond de 60 miljoen zal liggen, dan heeft deze coin nog aardig wat groei mogelijkheden. BlackCoin heeft zelfs meer coins in circulatie.Now let's talk about this eco-system. We didn't want to unveil it this soon but since we talked a bit about I will tell you a few things. First of all it's in very early stages, so don't get too excited it won't be out before at least 2-3 months.
The whole system works with torrents and the blockchain, Satoshi's greatest invention wasn't the bitcoin currency it was the blockchain. He invented the first way to really decentralize anything, on a freedom point of view there's so much more to be done than a currency.
So here's how it works, once you're connected through your wallet, you will be able to access a local website on your computer at 127.0.0.1:1666, this hub will regoup a lot of different functions all decentralized and based on the blockchain.
And yes this means no censoring and freedom of speech. We're pretty sure we can succeed in time to make all the planned functionalities, but they will be added progressively. I'll detail later what the first integrations will be.
This hub works a bit like a social network, with profiles, friends, post boards etc.. You'll generate a unique user that will be tied to your secret key, if you lose the secret key there's no way to retrieve your account. To interact with someone (make an exchange, send a message etc..) you'll have to be friends with each other, this is a limitation we can do nothing about.
At the moment we think we'll launch social network features and file sharing first since they are already working pretty great on full POS. Exchanger will follow, we're still having a few unresolved issues. And we thought of a marketplace but we're still discussing the implications and we don't think it will be feasible because of a lot of obvious concerns. These are the main primary objectives at the moment, but of course there's plenty of possibilities and ideas who knows how all this will evolve.
Er is al een blockchain explorer en een IRC client in de wallet ingebouwd. Hij ziet er ook gewoon heel sleek uit!

[ Voor 60% gewijzigd door speedyjules07 op 28-05-2014 22:13 ]
Ga je 13000 silkcoin verkopen voor 1300 sat. nou daar heb je dan 0.17 btc.
? Wat is daar mis mee. Misschien verkopen om goedkoper in te kopen. en 0.17 btc is toch al zo'n 75e...Mr.Joker schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:26:
Ik snap die gasten die verkopen ook helemaal niet.
Ga je 13000 silkcoin verkopen voor 1300 sat. nou daar heb je dan 0.17 btc.
Ik wil wel gratis silk maar reddit geeft mij geen weergave van de captcha bij aanmelden.Mr.Joker schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:15:
Silkcoin is nu imo nog geen P&D.
Heb daarom ook nog nog niks verkocht, 1500-1800 sats is nog steeds niks voor zo'n coin
Mocht je wat gratis Silkcoin willen hebben: http://www.reddit.com/r/s..._every_new_reddit_member/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=599438.0
Zal daar niet aan liggen, wel in FF, niet in IE en beide worden niet weer gegeven. Chrome op mijn tab liet hem wel gewoon zien. Inmiddels aangemeld, hopelijk op tijd voor wat gratis silk
Goedkoper bij SilkCoin gaat hem niet wordenEJPostema schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 09:29:
[...]
? Wat is daar mis mee. Misschien verkopen om goedkoper in te kopen. en 0.17 btc is toch al zo'n 75e...
Haha die komen van mij afJoosie200 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:34:
Ik wacht wel tot Silk bij Mintpal komt, want inmiddels heb ik de 25 coins in de pocket
Ik zou zeggen, stem op mintpal voor SilkCoin :)!
Er zit nu een knop om direct de weergave van je balans te switchen met de live BTC of $ waarde. Ook in-wallet exchange graphs met live updates

Citaat uit de artikel: "Dish Network, at present, has a market cap of $27.17 billion on the NASDAQ exchange. In comparison, Overstock.com’s market cap is significantly less at $368.82 million"
toch een grote jongen, in europa nog onbekend..
Want??lf2 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:04:
Btc niks gedaan deze week. Verwacht weekend paniek
Precies een week geleden was de prijs nog ~500$ en een week daarvoor ~450$
Vermoedelijk is dit het effect van de aanstaande Pay-expo in London, waar grote namen staan en verschijnen: http://www.payexpo.com/Content/Sponsors-and-Exhibitors/8_66/masterrobo schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:18:
XC keihard op zn gat! NXT opeens 15% omhoog, is daar weer iets bekend gemaakt???
Oh ja, kwam deze briljante video nog tegen: http://vimeo.com/96827578
(Als dit gezien wordt als spam, dan verwijder ik hem uiteraard meteen!)
[ Voor 17% gewijzigd door MichaelB74 op 30-05-2014 00:05 ]
Heerlijk simpel, duidelijk en algemeen (kan ook voor Bitcoin opgaan)
Dit is een mooie manier om mensen geinteresseerd te krijgen.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Waarschijnlijk zijn dit aankopen van mensen die een NEM stake willen kopen. Dat kan alleen in NXT.
Uiteraard heeft dat wel weer tot gevolg dat een groot deel later weer omgezet gaat worden naar BTC (met een daling tot gevolg).
EDIT: bij deze het 'bewijs':

[ Voor 23% gewijzigd door EJPostema op 30-05-2014 10:03 ]
De vraag is niet of, maar wanneer?Astennu schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:35:
We zitten al weer op 595 dollarben benieuwd of we over die magische 600 heen gaan.
Minder sellers dan buyers.Mr.Joker schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:20:
Snap niet waar die plotselinge stijging vandaan komt....
Waarom zijn er minder sellers dan buyers? Mijn mening is: omdat er geen reden is waarom je nu zou verkopen, het goede nieuws stapelt zich al maanden op.
[ Voor 42% gewijzigd door Martijn19 op 30-05-2014 12:37 ]
Nja ik doen dan op vandaag over die 600 heen
de 2e hands videokaart markt trekt ook langzaam bij. De aantallen 7970,R9 280X, 290 en 290X die te koop staan worden steeds lager. Dus dat is ook wel prettig
Bitstamp blijft net onder die 600. Komen af en toe wel trades van 11 btc voorbij.
Kraken euro koers zit goed qua de bitstamp dollar koers. Maar de Dollar koers daar loopt nog 15 achter.
Edit: en het is weer mislukt. Boel daalt al weer. te veel mensen die dan beginnen te dumpen. Te weinig die kopen
[ Voor 52% gewijzigd door Astennu op 30-05-2014 13:12 ]
"Bitcoin Grabs Dutch Fancy as Bankers Consider New Technology"
"The original bitcoin client software, which lets users conduct transactions, has been downloaded in the Netherlands nearly 130,000 times, one of the highest rates in the world on a per-capita basis."
"Technological innovations in the financial industry and in payment traffic can entail huge opportunities and large benefits for society," Gunnink said.
http://www.americanbanker...technology-1067755-1.html
[ Voor 46% gewijzigd door EJPostema op 30-05-2014 13:38 ]
Dat moet een photoshop zijn, bij mij staat DRK er niet bij.EJPostema schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:57:
Er zijn geruchten dat bitfinex Darkcoin toe gaat voegen aan de exchange. Nogmaals, het zijn geruchten 'trade cautiously' . Maar als het waar is 'shits going to be huge'
EDIT: bij deze het 'bewijs':
[afbeelding]
There go the goddamn brownies.
Rechtermuisknop -> Element Inspecteren (bij Chrome en Firefox iig). Kan je gewoon de HTML aanpassen, screenshotje maken en klaar.Bonez0r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:52:
[...]
Dat moet een photoshop zijn, bij mij staat DRK er niet bij.
Het is er alweer afgehaald. Maar meerdere mensen hebben het gezien. Ook mensen die actief zijn op de IRC.Bonez0r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:52:
[...]
Aha, dat truukje kende ik niet.Martijn19 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:53:
[...]
Rechtermuisknop -> Element Inspecteren (bij Chrome en Firefox iig). Kan je gewoon de HTML aanpassen, screenshotje maken en klaar.

Edit: 612 nu. Weet iemand waar de volgende wall zit waar we door heen moeten? ik had ergens 625 zien staan.
[ Voor 63% gewijzigd door Astennu op 30-05-2014 14:42 ]
Zal wel het beste zijn om gewoon in BTC te blijven wanneer de markt zo lang rond dezelfde prijs blijft. Zo verdien ik er niet echt heel veel aan....
Ik zie nu grotere sell orders voorbij komen 40-70 BTC. Prijs duikt al weer aardig daar door. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Op deze manier zitten we snel weer onder de 600.lasharor schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:41:
[...]
Zal wel het beste zijn om gewoon in BTC te blijven wanneer de markt zo lang rond dezelfde prijs blijft. Zo verdien ik er niet echt heel veel aan....
Maar zo lang rond de zelfde prijs valt de afgelopen 2 weken wel mee. Hij gaat goed omhoog.
[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 30-05-2014 14:56 ]
Dat geloof ik graag xDG-PHREAK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:05:
Ik ben blij dat ik 2 weken geleden nog 2 BTC heb bijgekocht voor rond de 300 euro
Ik zit gemiddeld op iets van 361 euro. Dus ik mag ook niet klagen
Deze week nog voor 417 gekocht. Kan ik op dit moment ook niet over klagen.

Totaal of de stuk? Eitherway mooie prijs!G-PHREAK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:05:
Ik ben blij dat ik 2 weken geleden nog 2 BTC heb bijgekocht voor rond de 300 euro
Heb er zelf twee gehaald in februari voor 385 en 430 dus 815 totaal. Via alt's nu 0,75 BTC bijverdiend dus 400 euro winst met 2,75 BTC.
Nope, ik heb het gecontroleerd. Via account history en dan bij performance stond DRK er bij mij ook bij. Sinds een paar uur is het weer verwijderd.Bonez0r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:52:
[...]
Is alweer 500 BTCAstennu schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:53:
Bij Bitstamp zit er een muurtje rond de 620. Ongeveer 750 BTC.
Staan nu meerdere muren, o.a. een van 1381 BTC op $616,90

rond de 617-618 staat ook een muur van 500+ op deze manier gaat het nog wel even duren. Maar goed we zitten boven de 600. Toch weer een nieuwe mijlpaal. Nu over die 625, 650 en dan 700 heen zien te komen.
Die van 1381 is alweer weggehaald.Astennu schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:48:
Ja inderdaad en van 619-620 staat nog steeds 650+.
rond de 617-618 staat ook een muur van 500+ op deze manier gaat het nog wel even duren. Maar goed we zitten boven de 600. Toch weer een nieuwe mijlpaal. Nu over die 625, 650 en dan 700 heen zien te komen.
Naar mijn mening is LTC al maanden dood. Deed niets anders dan BTC volgen. Het leefde een beetje op nadat huobi enzo LTC hebben toegevoegd maar zakte al weer snel in.Replay256 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:59:
Iemand een idee wat er met LTC aan de hand is, zit er toch over na te denken om BTC om te wisselen voor LTC..
Nu met de geruchten dat Dark wordt toevoegd aan bitfinex zullen mensen wel zwetende handjes krijgen.
Maar LTC is er alleen nog omdat het veel gemined wordt, that's it. Nu er alternatieve coins zijn die echt iets anders doen dan BTC is de tijd van LTC echt voorbij. Dus omzetten in BTC is zeker goed en winstgevender
Nee wel per stuk (helaas)Joosie200 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:32:
[...]
Totaal of de stuk? Eitherway mooie prijs!
Heb er zelf twee gehaald in februari voor 385 en 430 dus 815 totaal. Via alt's nu 0,75 BTC bijverdiend dus 400 euro winst met 2,75 BTC.
Even een wishful thinking plaatje gemaakt

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 30-05-2014 18:08 ]
Tourniquet schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:50:
Wat zitten spelen met www.tradingview.com, leuke site!![]()
Even een wishful thinking plaatje gemaakt![]()
[afbeelding]

[ Voor 9% gewijzigd door fynrd1 op 30-05-2014 21:43 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Waar doe je dat? Op Bitfinex of BTC-e denk ik?fynrd1 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:42:
Na het gehele MT.Gox en China gebeuren ben ik continu gaan bijkopen op uitbraak niveau met een hefboom van 1:3. Portefeuille staat atm 155% in de plusVolgend inkoop moment is $630, daarna ga ik posities afbouwen vanaf 680$. Een mid/longterm strategie vertrouwend op het technische herstel. Niet reageren op de kleine perikelen heeft best goed geholpen.
Bitfinex kan je dat doen. Je kan er ook shorten. Als je gaat registreren laat me even weten geef ik je m'n account naam als referalMartijn19 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:14:
[...]
Waar doe je dat? Op Bitfinex of BTC-e denk ik?
btc-e icm. metatrader.Martijn19 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:14:
[...]
Waar doe je dat? Op Bitfinex of BTC-e denk ik?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Bitfinex ben ik al sinds vorig jaar lid.lf2 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:57:
[...]
Bitfinex kan je dat doen. Je kan er ook shorten. Als je gaat registreren laat me even weten geef ik je m'n account naam als referal
Was gewoon benieuwd
En dan nog ander nieuws, Amazon heeft een patent aangevraagd waar onder andere inzit verwerkt dat je met cryptocurrency kan betalen zoals bitcoin. Het gaat om hun clouddivisie, niet onder winkel. Zit op mijn mobiel dus kan het niet goed lezen : http://www.coindesk.com/a...d-cloud-computing-patent/
Zonnig, met vrijwel geen neerslagkans. Volgende week meer kans op regen.lf2 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:56:
Weekend verwachtingen ?
On topic: ik stuur dit weekend weer een factuur voor programmeerwerk de deur uit die betaald wordt in Bitcoin. En die gaan in de "spaarpot".
De afgelopen weken redelijk ongelukkig met het versturen van de facturen geweest, steeds net na stijging van 10%+
Thx, toch maar er van gezien idd, moet zeggen is wel erg verleidelijk om er nu in stappen. koers staat nu moment op: 0.01802,EJPostema schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:23:
[...]
Naar mijn mening is LTC al maanden dood. Deed niets anders dan BTC volgen. Het leefde een beetje op nadat huobi enzo LTC hebben toegevoegd maar zakte al weer snel in.
Nu met de geruchten dat Dark wordt toevoegd aan bitfinex zullen mensen wel zwetende handjes krijgen.
Maar LTC is er alleen nog omdat het veel gemined wordt, that's it. Nu er alternatieve coins zijn die echt iets anders doen dan BTC is de tijd van LTC echt voorbij. Dus omzetten in BTC is zeker goed en winstgevender
haha, klopt inderdaad. Zat ook al te kijkenReplay256 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:54:
[...]
Thx, toch maar er van gezien idd, moet zeggen is wel erg verleidelijk om er nu in stappen. koers staat nu moment op: 0.01802,
Viel me ook al op, staat er al vanaf vanmiddag 3 uur. Al 3 keer werd hij opgekocht, maar na een tijdje zakte het weer in en prompt werd er weer een wall op $622 gezet.Blord schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:34:
Wat is eigenlijk de bedoeling van die sell wall van $622 op Stamp ? Die staat al een paar uur en de coins kan eigenlijk tegen een hogere koers verkocht worden.

Update zondag 9:45:
$622 is uiteindelijk rond 23:30 'doorbroken' na een bijna flatline in de koers van ruim 9 uur. Nu bijna $650! China is ook lekker bezig, Huobi loopt inmiddels $10 voor op Btistamp.
[ Voor 15% gewijzigd door Tourniquet op 01-06-2014 09:45 ]
Nxt heeft de 3e plaats ingenomen, +22% op dit moment en geen enkel bericht.
DRK stijgt en de boel ontploft
Is hier werkelijk, bijna, niemand die zich in Nxt (als netwerk en infrastructuur) verdiept en/of interesseert?
Gaat voorlopig nog niet gebeuren denk ik, maar ik geloof wel dat de plannen er zijn.EJPostema schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:32:
[...]
haha, klopt inderdaad. Zat ook al te kijkenMaar ALS bitfinex DRK toevoegt volgt er een megapump van drk en een megadump van ltc. Ik durf het niet aan
DRK is op het moment gewoon te instabiel op het gebied vam infrastructuur en de munt zit eigenlijk nog in een soort betafase. Aangezien Bitfinex een miljoenenbusiness is, kunnen zij het zich echt niet veroorloven om zich NU al te committen aan DRK.
Dat en de Bitfinex community is er grotendeels fel op tegen. Veel mensen dreigen hun geld er weg te halen als DRK toegevoegd wordt, zie de laatste paar pagina's in het bitcointalk bfx topic.Trent900 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:30:
[...]
Gaat voorlopig nog niet gebeuren denk ik, maar ik geloof wel dat de plannen er zijn.
DRK is op het moment gewoon te instabiel op het gebied vam infrastructuur en de munt zit eigenlijk nog in een soort betafase. Aangezien Bitfinex een miljoenenbusiness is, kunnen zij het zich echt niet veroorloven om zich NU al te committen aan DRK.
Ja hoor ik. Still hodling NXT sinds december. Had er toen nog 100.000, helaas een groot deel al weer verkocht. Maar heb er nog steeds wat van. Dacht even dat het over was met NXT paar maanden terug maar hij blijft overeind.MichaelB74 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:02:
Ik blijf de oorverdovende stilte rondom NXT hier altijd zo verbazingwekkend vinden...
Is hier werkelijk, bijna, niemand die zich in Nxt (als netwerk en infrastructuur) verdiept en/of interesseert?
Nxt is ook iets voor de lange termijn en geen P&D zoals DRK / BC / XC.Kanter schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:11:
[...]
Ja hoor ik. Still hodling NXT sinds december. Had er toen nog 100.000, helaas een groot deel al weer verkocht. Maar heb er nog steeds wat van. Dacht even dat het over was met NXT paar maanden terug maar hij blijft overeind.
Ik zou ze ook zeker NIET verkopen.
Vorige keer duurde het ook even voordat litecoin (en andere altcoins) serieus mee ging stijgen, er leek toen een moment te zijn waarbij bitcoin "te duur" werd bevonden en een hoop mensen litecoins gingen kopen. Op 21 november (met ongeveer gelijke bitcoinprijs als nu) was LTC/BTC ook nog maar ongeveer 0.013.
Ik zei ook ALSTrent900 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:30:
[...]
Gaat voorlopig nog niet gebeuren denk ik, maar ik geloof wel dat de plannen er zijn.
Komt voor mij een beetje uit de lucht vallen... Wat is er aan de hand bij NXT, vanwaar deze stijging. Kan het zo snel niet vinden.MichaelB74 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:02:
Ik blijf de oorverdovende stilte rondom NXT hier altijd zo verbazingwekkend vinden...
Zolang NXT nog niet op Mintpal te verhandelen is, ga ik mij er nog niet in verdiepen.MichaelB74 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:02:
Verwijderd
NEM is te koop op de next AE. Iedereen wil een share. (trouwens: NEM share gekocht voor 125NXT, nu gaan ze 21.000NXT)EJPostema schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:30:
[...]
Ik zei ook ALSDaarentegen heeft DRK wel een lekker volume en je moet wat als exchange, als cryptsy ook USD pairs gaat doen. Het wordt wel tijd dat grotere exchanges ook andere coins gaan toevoegen dan alleen maar LTC en BTC. Al moeten ze wel streng zijn in hun selectie.
[...]
Komt voor mij een beetje uit de lucht vallen... Wat is er aan de hand bij NXT, vanwaar deze stijging. Kan het zo snel niet vinden.
http://nextblocks.info/#s...ange/12465186738101000735
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2014 12:23 ]
~30K Dogecoin
~8K Guldencoin
~3K DistroBlitz
En nog 0.65 BTC die ik gekocht heb via Bitonic. Door de honderden coins raak ik al direct het overzicht kwijt op zo'n exchange. Een beetje traden leek me wel geinig maar als ik 1 euro wil overmaken betaal ik best een groot deel aan miners fee, dat houd me een beetje tegen om ermee te gaan spelen.
Ik!MichaelB74 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:02:
Maar dat komt omdat ik sinds een aantal weken met een NXT block explorer bezig ben als freelance klus. Tot nu toe zeer te spreken over NXT, interessante coin (in tegenstelling tot alle Bitcoin forks imho)
Dat lijkt mij niet echt de juiste volgorde, maar dat ben ik.Joosie200 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:34:
[...]
Zolang NXT nog niet op Mintpal te verhandelen is, ga ik mij er nog niet in verdiepen.
Tegen de tijd dat het op Mintpal verschijnt, als dat al ooit het geval zal zijn (Mintpal krijgt het technisch niet voor elkaar....), zal de waarde al vele malen hoger zijn en is je mogelijkheid op echt leuke winst heel erg verminderd.
Tenzij alle miners nu dan meteen dumpen @ lauch, wat ik dikwijls zie bij nieuwe coins op Mintpal. Eerste half uur een spike omhoog > massale sell-out, dag later: gehalveerd in waarde.MichaelB74 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:02:
[...]
Dat lijkt mij niet echt de juiste volgorde, maar dat ben ik.![]()
Tegen de tijd dat het op Mintpal verschijnt, als dat al ooit het geval zal zijn (Mintpal krijgt het technisch niet voor elkaar....), zal de waarde al vele malen hoger zijn en is je mogelijkheid op echt leuke winst heel erg verminderd.
Er is geen mining bij NXT, het is 100% POS.Joosie200 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:04:
[...]
Tenzij alle miners nu dan meteen dumpen @ lauch, wat ik dikwijls zie bij nieuwe coins op Mintpal. Eerste half uur een spike omhoog > massale sell-out, dag later: gehalveerd in waarde.
NXT launch was al meer dan een half jaar geleden.
Waarom krijgt mintpal dat technisch niet voor elkaar? Is toch niet anders dan Cryptsy?MichaelB74 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:02:
[...]
Dat lijkt mij niet echt de juiste volgorde, maar dat ben ik.![]()
Misschien toch even verdiepen in NXT?Falch schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:06:
[...]
Waarom krijgt mintpal dat technisch niet voor elkaar? Is toch niet anders dan Cryptsy?
NXT is de eerste (en enige?) coin de geen fork van Bitcoin is. NXT is vanaf scratch geschreven en heeft een heel andere API dan Bitcoin heeft.
Wat MintPal doet is continue altcoins toevoegen die afstammen van Bitcoin, technisch gezien is het vrijwel geen moeite als je eenmaal het systeem hebt om oneindig van zulke coins toe te voegen. Voor NXT moeten ze het compleet omgooien om te integreren (waarschijnlijk).
NXT is niet zo simpel toe te voegen, ze kunnen niet de huidige code voor een andere munt gebruiken. Moet dus helemaal herschreven worden speciaal voor NXT.Falch schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:06:
[...]
Waarom krijgt mintpal dat technisch niet voor elkaar? Is toch niet anders dan Cryptsy?
Signature
Ik begrijp het verschil met andere altcoins. Punt blijft dat als Cryptsy het kan, het ook voor Mintpal mogelijk is. Waarom zou Cryptsy die moeite wel doen en Mintpal niet?Martijn19 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:16:
[...]
Misschien toch even verdiepen in NXT?
NXT is de eerste (en enige?) coin de geen fork van Bitcoin is. NXT is vanaf scratch geschreven en heeft een heel andere API dan Bitcoin heeft.
Wat MintPal doet is continue altcoins toevoegen die afstammen van Bitcoin, technisch gezien is het vrijwel geen moeite als je eenmaal het systeem hebt om oneindig van zulke coins toe te voegen. Voor NXT moeten ze het compleet omgooien om te integreren (waarschijnlijk).
Ze hebben genoeg aan wat ze nu hebben?Falch schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Ik begrijp het verschil met andere altcoins. Punt blijft dat als Cryptsy het kan, het ook voor Mintpal mogelijk is. Waarom zou Cryptsy die moeite wel doen en Mintpal niet?
En idd. het is wel wat meer werk om een NXT systeem te onderhouden. Er komen geregeld "verplichte" updates uit.
Bter.com doet het ook netjes. Die zijn helemaal up-to-date.
Dit topic is gesloten.
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid