Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:45:
[...]

Ik heb nu 60 euro verlies, wou eigenlijk nog meer kopen op 430, gelukkig bij 2 gehouden..
Doe dit ook nooit meer, ben er helemaal klaar mee eigenlijk.
En alweer boven de 430 geweest. Nog even wachten en je hebt je fee eruit en winst. Het is dan wel niet de avond geworden zoals ik in mijn glazen bol zag, maar ochtend. Scheelt niet veel toch?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:14:
[...]

En alweer boven de 430 geweest. Nog even wachten en je hebt je fee eruit en winst. Het is dan wel niet de avond geworden zoals ik in mijn glazen bol zag, maar ochtend. Scheelt niet veel toch?
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:32:
[...]

Pssst, bijna weer op je instapmoment ;)
Ik heb vannacht een sell order op €432,- gezet zodat ik in iedergeval mijn geld weer terug heb, gelukkig is ie geraakt _/-\o_

Jammer genoeg denk ik dat we wel nog een stukje meer omhoog gaan nu. Mijn originele "gok" was daling tot ~ 430 stijging tot ~455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:28:
[...]

[...]

Ik heb vannacht een sell order op €432,- gezet zodat ik in iedergeval mijn geld weer terug heb, gelukkig is ie geraakt _/-\o_

Jammer genoeg denk ik dat we wel nog een stukje meer omhoog gaan nu. Mijn originele "gok" was daling tot ~ 430 stijging tot ~455
Ik had op 439 en 449 staan. Die van 439 heb ik nu even weg gehaald maar we zijn er nog niet geweest. 437 wel maar hoger nog niet. Hopelijk gaan we nog wat in de lift vandaag. Ik wil er voor een deel uit met de munten die ik voor 418 gekocht heb.

Even wat winst pakken want ik heb ook nog munten die voor 465 gekocht zijn (tijdje terug) kan ik eventueel verlies daar compenseren.

Blijft grappig:
Trade with confidence on the world's largest Bitcoin exchange!

MtGox is the world's most established Bitcoin exchange. You can quickly and securely trade bitcoins with other people around the world with your local currency!
:F :r

[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 21-02-2014 10:36 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen alles wat ik gisteren gezegd heb in, plaats ik toch een nieuwe buy order @ €385,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rek lijkt er alweer uit, normaal gaat zo'n "correctie" ook wel wat sneller toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:40:
Tegen alles wat ik gisteren gezegd heb in, plaats ik toch een nieuwe buy order @ €385,-
Ik bedoel dit echt goed hoor, maar word je niet helemaal gek van jezelf?

Je post zoveel tegenstrijdige berichten in 1 dag, dat ik denk dat het je de HELE dag bezig houdt. In de negatieve zin. Of niet?

Wil je er aan verdienen dan zal je echt een keuze moeten maken en daar bij blijven.
Makkelijk gezegd, ik weet het, maar zonder een keuze verdien je niets en als je dan verliest dan is het wel op een duidelijke keuze. Ad-hoc beslissingen werken zelden in je voordeel. Helemaal niet op het speculeren van een koers.

Kopen als de koers (sterk) daalt en verkopen als de koers (sterk) stijgt. Niet proberen te gokken op de pieken en dalen. Dat gaat zelden goed.

Volgens mij heb ik het al vaker naar voren gebracht, maar het gaat om gemiddelden.

Goed, dat waren mijn 2 satoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:07
Iemand bitcoinbuilder.com al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51
Wat extra insight van core developer Greg Maxwell op het Bitcoin IRC kanaal: https://bitcointalk.org/i...336.msg5278421#msg5278421

Blijkbaar had MtGox een systeem waarbij een withdrawal automatisch opnieuw verstuurd wordt als de oorspronkelijke transactie na een bepaalde tijd niet meer te vinden is. Dit betekent dat het wellicht mogelijk was dat er misbruik is gemaakt van de transaction malleability zonder dat het nodig was om een support-medewerker te misleiden.

De aanname was namelijk dat een aanvaller een withdrawal aanvroeg, de transactie aanpaste zodat deze een andere tx-id heeft en als de aangepaste tx daadwerkelijk in een block terecht komt in plaats van het origineel, klagen bij support dat de withdrawal niet is ontvangen. Support kijkt in het systeem, ziet dat de oorspronkelijke tx-id nergens te vinden is en verstuurt een nieuwe uitbetaling.

Maar als dit systeem automatisch werkt in plaats van via support te moeten lopen...
DW2005 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:19:
Ik heb er RealBTC op gestort, maar nog niet gehandeld. Ik wacht tot het moment dat Gox withdrawals weer open gooit. Hopelijk ben ik dan wakker en bij m'n pc en kan ik snel de laatste goedkope GoxCoins kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 21-02-2014 11:22 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelB74 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:13:
[...]

Ik bedoel dit echt goed hoor, maar word je niet helemaal gek van jezelf?

Je post zoveel tegenstrijdige berichten in 1 dag, dat ik denk dat het je de HELE dag bezig houdt. In de negatieve zin. Of niet?

Wil je er aan verdienen dan zal je echt een keuze moeten maken en daar bij blijven.
Makkelijk gezegd, ik weet het, maar zonder een keuze verdien je niets en als je dan verliest dan is het wel op een duidelijke keuze. Ad-hoc beslissingen werken zelden in je voordeel. Helemaal niet op het speculeren van een koers.

Kopen als de koers (sterk) daalt en verkopen als de koers (sterk) stijgt. Niet proberen te gokken op de pieken en dalen. Dat gaat zelden goed.

Volgens mij heb ik het al vaker naar voren gebracht, maar het gaat om gemiddelden.

Goed, dat waren mijn 2 satoshi
Je hebt gelijk hoor, heb nogal wat vrije tijd de laatste maanden en dit is een leuke bezigheid. Probeer er geld aan te verdienen en is gewoon frustrerend als dat niet lukt of dreigt niet te lukken.
Verder kan het rete spannend zijn die pieken en dalen :9

Ik denk dat iedereen zo zijn eigen "tactiek" heeft met zijn of haar redenen. Uiteindelijk is het een en al gokwerk (naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrodx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 21:12
DW2005 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:19:
Ik heb mijn bitcoins uit MtGox via bitcoinbuilder.com getrade voor 0.35 BTC. Waarschijnlijk iets te vroeg maar ik wilde ze zo snel mogelijk weg hebben. Ik heb ze op MtGox gekocht voor 120eu per stuk. Het is nu wachten tot morgenochtend 7:00-9:00 om te kijken of de BTC in me wallet komen.

Engage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:22:
[...]

Je hebt gelijk hoor, heb nogal wat vrije tijd de laatste maanden en dit is een leuke bezigheid. Probeer er geld aan te verdienen en is gewoon frustrerend als dat niet lukt of dreigt niet te lukken.
Verder kan het rete spannend zijn die pieken en dalen :9

Ik denk dat iedereen zo zijn eigen "tactiek" heeft met zijn of haar redenen. Uiteindelijk is het een en al gokwerk (naar mijn mening).
Mwa, in zijn algemeenheid: hij bedoelde denk ik eerder dat het 'weloverwogen' gokwerk moet zijn. Als je hierdoor helemaal in beslag wordt genomen en er enorme moodswings van krijgt, is dit niet gezond voor je. Buiten het feit dat het niet echt rendeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Ik heb de Bitcoin Builder methode geprobeerd en alles werkt goed. De conversie is zeer profitabel.
Mijn fiat kwam eerder aan dan .oisyn omdat ik een dag eerder al geld had overgemaakt naar Gox.
Ik zag die bitcoins liggen voor ~80euro per stuk en bezweek daaronder. :9~
Dus had ik op woensdag al wat SEPA euro gestort. Ik weet het maar dat is voor sommigen vloeken in de kerk. Ik heb een grote risco genomen.

Dus mijn fiat kwam tegen 4:00 uur ochtend aan op mijn account. De BTC/EUR koers is op Gox was 95euro toen ik ze kocht. Met de GoxBTC--->RealBTC conversie van 0.49 is dat 193euro voor mijn BTC.

De fee van Bitcoin Builder is niet mals van 2% !
Met alle fee en storting kosten is dat ongeveer 200euro die mij gekost voor deze bitcoins.

Als Rannasha met zijn werkkapitaal van 7K euro had gedaan hij 3.5K tot 7K WINST kunnen maken in 2 dag.

Ik voel mij wel schuldig daaronder omdat ik had me voorgesteld nooit meer in GOX te investeren maar het vlees is zwak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Rannasha schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:21:
Dit betekent dat het wellicht mogelijk was dat er misbruik is gemaakt van de transaction malleability zonder dat het nodig was om een support-medewerker te misleiden.
Dit werd ook besproken door Andreas op Let's Talk Bitcoin Episode 85:
Als ze zoals een goede exchange 90% van hun reserves offline in cold-wallets zouden bewaren, dan kunnen ze nooit meer dan een relatief klein deel zijn verloren. Als ze dat hadden verdeeld in relatie met de buffers die nodig zijn om te overleven (oftewel, dat ze die 10% konden verliezen zonder in schuld te raken) dan overleven ze het wel. Maargoed, door hun technische falen en gebrek aan communicatie was mijn vertrouwen in hen al sinds 2011 weg.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrodx
Ik ben weer veel te vroeg geweest met het omzetten van "gox" coins naar "real" coins. De ratio staat nu op 0.41 ipv van mijn 0.35. Dit scheelt gewoon 130 euro in mijn geval.. :(

Engage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
rickiii schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:46:
[...]
Dit werd ook besproken door Andreas op Let's Talk Bitcoin Episode 85:
Als ze zoals een goede exchange 90% van hun reserves offline in cold-wallets zouden bewaren, dan kunnen ze nooit meer dan een relatief klein deel zijn verloren. Als ze dat hadden verdeeld in relatie met de buffers die nodig zijn om te overleven (oftewel, dat ze die 10% konden verliezen zonder in schuld te raken) dan overleven ze het wel. Maargoed, door hun technische falen en gebrek aan communicatie was mijn vertrouwen in hen al sinds 2011 weg.
Als de hot wallet leeg raakt, dan zullen de meeste bedrijven deze bijvullen vanuit de cold wallet. Als Gox niet aan het opletten is en niet door heeft gehad waardoor de hot wallet zo snel leeg raakt, dan kan het zijn dat ze deze een of meerdere keren bijgevuld hebben voordat ze doorhadden waar het geld heen ging.

@Blord: De reden dat ik niets naar Gox heb overgemaakt is dat er, in mijn ogen, een vrij aardige kans is dat withdrawals binnenkort weer gaan werken bij Gox (of in ieder geval gedeeltelijk). Als je geld aankomt nadat dit is gebeurd of aangekondigd, dan zit je vast met fiat op Gox en coins die daar duurder zijn dan elders. Dat is een risico dat ik liever niet neem, want ik doe mijn handel met zo min mogelijk risico (vandaag dat ik ook zo focus op arbitrage).

Ik heb coins op BitcoinBuilder staan. Als withdrawals open gaan en ik ben er op tijd bij, probeer ik daar wel wat GoxCoins voordelig te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:43:
Ik heb de Bitcoin Builder methode geprobeerd en alles werkt goed. De conversie is zeer profitabel.
Mijn fiat kwam eerder aan dan .oisyn omdat ik een dag eerder al geld had overgemaakt naar Gox.
Ik zag die bitcoins liggen voor ~80euro per stuk en bezweek daaronder. :9~
Dus had ik op woensdag al wat SEPA euro gestort. Ik weet het maar dat is voor sommigen vloeken in de kerk. Ik heb een grote risco genomen.

Dus mijn fiat kwam tegen 4:00 uur ochtend aan op mijn account. De BTC/EUR koers is op Gox was 95euro toen ik ze kocht. Met de GoxBTC--->RealBTC conversie van 0.49 is dat 193euro voor mijn BTC.

De fee van Bitcoin Builder is niet mals van 2% !
Met alle fee en storting kosten is dat ongeveer 200euro die mij gekost voor deze bitcoins.

Als Rannasha met zijn werkkapitaal van 7K euro had gedaan hij 3.5K tot 7K WINST kunnen maken in 2 dag.

Ik voel mij wel schuldig daaronder omdat ik had me voorgesteld nooit meer in GOX te investeren maar het vlees is zwak. :+
Je bent wel volledig afhankelijk van die bitcoinbuilder site, als die offline gaat of weet ik wat voor problemen krijgt zit je met je Goxcoins, daarom doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Je bent wel volledig afhankelijk van die bitcoinbuilder site, als die offline gaat of weet ik wat voor problemen krijgt zit je met je Goxcoins, daarom doe ik het niet.
BitcoinBuilder acht ik redelijk betrouwbaar. De site is van de co-founder van DreamHost, wat een redelijk grote hosting-company is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:23
Ik heb inmiddels ook mijn kapitaal weg bij Gox. Had een mail gestuurd om te bevestigen hoelang het cancellen van een withdrawal duurde waarop ik binnen 3 uur antwoord kreeg dat dat instant kon gebeuren. Dus gedaan en 2 uur later had ik mijn funds weer (die al 5 weken "onderweg" waren). Omgezet naar wat GoxCoins, welke nu bij bitcoinbuilder staan, omgezet in "echte" coins. Nu nog ze daar weg zien te krijgen, maar dat gebeurd helaas vanavond/vanacht pas. Dan naar kraken toe, hoewel ik daar nog maar tier 3 ben, dus dat kan wel even duren door het limiet per dag. Spannende rit, maar ik heb binnenkort waarschijnlijk wel mijn geld weer terug, + meer dan via Gox als de koers zich tot morgen stabiel kan houden.

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 21-02-2014 12:00 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Ben benieuwd naar jullie verwachting komende week ?

Traden jullie nog of staat alles op stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesleytjuh schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:58:
Ik heb inmiddels ook mijn kapitaal weg bij Gox. Had een mail gestuurd om te bevestigen hoelang het cancellen van een withdrawal duurde waarop ik binnen 3 uur antwoord kreeg dat dat instant kon gebeuren. Dus gedaan en 2 uur later had ik mijn funds weer (die al 5 weken "onderweg" waren). Omgezet naar wat GoxCoins, welke nu bij bitcoinbuilder staan, omgezet in "echte" coins. Nu nog ze daar weg zien te krijgen, maar dat gebeurd helaas vanavond/vanacht pas. Dan naar kraken toe, hoewel ik daar nog maar tier 3 ben, dus dat kan wel even duren door het limiet per dag. Spannende rit, maar ik heb binnenkort waarschijnlijk wel mijn geld weer terug, + meer dan via Gox als de koers zich tot morgen stabiel kan houden.
Tier 3 is toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Ik wist wel langer van die site maar had tot nu toe geen gebruik van gemaakt. Geen problemen gehoord over de site dus had ik wel de vertrouwen in.
Trouwens alle exchanges zijn niet gereguleerd in de zin dat een overheid of een grote organisatie erachter staat voor de garantie. Je moet wel altijd research doen voordat je het geld aan hun toevertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:22

shinchan03

Niels

Kan iemand mij uitleggen waarom je via Bitcoinbuilder je GOX BTC wel weg kan krijgen en het andere partijen niet lukt. Heeft iemand voor mij uitleg / een artikel waar ik de werking dit kan leren begrijpen.

@rannasha, als je op een goed moment je real BTC ingeruild hebt voor GOX BTC wat ga je dan doen? Wacht je dan tot ze weer meer waard zijn en verkoop je ze weer voor real BTC, of begrijp ik de werking van Bitcoinbuilder dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Hier is meer informatie over deze wissel, http://www.nl.reddit.com/...on_mtgox_congratulations/

Als de Gox witdraws weer mogelijk zijn dan worden de GoxBTC vrijwel gelijk gesteld aan de markt prijs van de echte bitcoins. Het hangt beetje af aan de withdraw limiet.
rannasha hoopt erop dat hij de goedkope GoxBTC snel kan inkopen om weer via de normale Gox withdraw uit te halen. Met de huidige conversie kan je meer dan je hoeveelheid bitcoins verdubbelen.

[ Voor 57% gewijzigd door Blord op 21-02-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrodx
shinchan03 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:04:
Kan iemand mij uitleggen waarom je via Bitcoinbuilder je GOX BTC wel weg kan krijgen en het andere partijen niet lukt. Heeft iemand voor mij uitleg / een artikel waar ik de werking dit kan leren begrijpen.

@rannasha, als je op een goed moment je real BTC ingeruild hebt voor GOX BTC wat ga je dan doen? Wacht je dan tot ze weer meer waard zijn en verkoop je ze weer voor real BTC, of begrijp ik de werking van Bitcoinbuilder dan verkeerd?
Op de FAQ van bitcoinbuilder.com kun je wel wat informatie vinden. Het idee is eigenlijk best wel simpel. Er zijn mensen bereid om real BTC te ruilen tegen GOX BTC. Deze mensen lever real BTC aan bitcoinbuilder en via het account van bitcoinbuilder op MtGox krijgen zij dan hun GOX BTC. Je kan namelijk nog wel GOX BTC tussen accounts op MtGox traden.

Dit alles natuurlijk wel tegen een gereduceerd tarief. 1 GOX BTC is ongeveer 0.3-0.4 real BTC waard.

Zie ook: https://bitcoinbuilder.com/faq.html

[ Voor 5% gewijzigd door Nimrodx op 21-02-2014 13:08 ]

Engage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
shinchan03 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:04:
Interne transfers van Bitcoins werken nog bij Gox. Dus als je GoxCoins wil verkopen, transfer je ze naar het account van BitcoinBuilder en andersom als je ze gekocht hebt.
Ik ben van plan om pas GoxCoins te kopen als de withdrawals weer open zijn of er een concrete belofte is voor een datum hiervoor. Daarna zal ik de coins gewoon withdrawen en afhankelijk van hoeveel zin ik in Euro's heb een deel ervan verkopen en de rest gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Is er een reden dat MtGox meer dan 60% gestegen is vanaf het dal vannacht? Is er reden tot positieve gedachten over gox? Of zijn dit gewoon mensen die $90 wel heel erg laag vonden en houden van een gokje? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
pposthoorn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:40:
Is er een reden dat MtGox meer dan 60% gestegen is vanaf het dal vannacht? Is er reden tot positieve gedachten over gox? Of zijn dit gewoon mensen die $90 wel heel erg laag vonden en houden van een gokje? :9
ik denk het laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bonez0r schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:27:
[...]

Nou ik weet het niet, Gox is nu net onder de $100 gedoken. Ik denk wel dat het hier en daar breed uitgemeten gaat worden in de media. Dat kan het vertrouwen wel degelijk (nog verder) beschadigen lijkt mij.
En hoe denk je dat in een keer de stekker uit Gox trekken uitgemeten zal worden in de media dan? Ik vind het echt complete nonsens dat bitcoin méér geschaad wordt naarmate er ook meer geld in Gox gepompt wordt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daar gaat gox weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 22:49
Update van clevercoin:

Waar staan we nu?

Wij zijn inmiddels met diverse Nederlandse banken in gesprek over samenwerking. Zij reageren enthousiast: “Zo'n uitgebreide documentatie is een droom van elke bankier”. Alles is tot in de puntjes uitgewerkt. Tegelijkertijd is een nieuwe vorm van geld voor banken onbekend terrein. Dit zorgt ervoor dat het nog even wachten is op een officieel akkoord. Het kost daarom iets meer tijd voordat de handel op de CleverCoinbeurs daadwerkelijk van start gaat.

Uiteraard wordt de early bird actie verlengd. Zodra de beurs opent handelt iedereen die zich nu ingeschreven heeft de eerste maand zonder transactie-fees.

Ook wij willen dat de handel zo snel mogelijk van start gaat.
We houden je hieroverop de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wheeeeeeeee :D. Mag nog wel wat naar beneden. Mijn geld staat er toch nog niet :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
.oisyn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:39:
Wheeeeeeeee :D. Mag nog wel wat naar beneden. Mijn geld staat er toch nog niet :Y)
Cheap coins :)

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Inderdaad cheap coin. Ik heb ze helaas voor 100euro gekocht. Anders had ik 10% meer Goxcoins. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Mt Gox nu: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QVZKMD0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: http://www.brainlesstales.com/images/misc/bitcoin-roller-coaster.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te bedenken..
Er gaat elke keer een bot voor me zitten als ik een buy order wil plaatsen..

Hier kan ik toch ook misbruik van maken als ik een keer wil verkopen?
Dan plaats ik gewoon een buy order heel hoog.. vervolgens wacht ik tot hij er boven gaat zitten,
ik haal hem weg en verkoop meteen.

Of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:00:
Zit te bedenken..

Dan plaats ik gewoon een buy order heel hoog.. vervolgens wacht ik tot hij er boven gaat zitten,

Of werkt dat niet zo?
Probleem is dat als jij een hoge buy order plaatst hij waarschijnlijk meteen gefilled zal worden door verkopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:39:
[...]

Denk dat je geld in een zwart gat terecht komt. 8)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:00:
Zit te bedenken..

Of werkt dat niet zo?
Een fatsoenlijk geprogrammeerde bot gaat natuurlijk niet boven een belachelijk hoog bod zitten. Bovendien; als jij een hoge buy order plaatst, dan wordt die natuurlijk meteen gevuld, en zit jij met idioot dure coins te kijken.

Overigens zit ik alweer een tijdje in fiat, maar het is nu de vraag wanneer in te stappen (als dat uberhaupt nog een slim idee is). Zitten we in slechts een dipje? Of zal bitcoin leeglopen als een lekkende ballon?

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 21-02-2014 19:45 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

We zitten al een tijdje in een bear markt. Dat is sinds de withdraw problemen van Gox. Zolang dat niet is opgelost blijft de koers dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bitcoinbuilder _/-\o_

Binnen een paar uur tijd mijn pending €-withdrawal (4 weken) op Gox kunnen cancelen, geregistreerd en geverifieerd bij Bitcoinbuilder, GoxBTC gekocht en omgezet in RealBTC. Nu wachten tot morgenochtend tot ik ze van Bitcoinbuilder overgeboekt krijg. Denk trouwens dat ik ze toch maar gewoon hou i.p.v. gelijk weer te verkopen. :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tourniquet schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:12:
Bitcoinbuilder _/-\o_

Binnen een paar uur tijd mijn pending €-withdrawal (4 weken) op Gox kunnen cancelen, geregistreerd en geverifieerd bij Bitcoinbuilder, GoxBTC gekocht en omgezet in RealBTC. Nu wachten tot morgenochtend tot ik ze van Bitcoinbuilder overgeboekt krijg. Denk trouwens dat ik ze toch maar gewoon hou i.p.v. gelijk weer te verkopen. :+
De maker van BitcoinBuilder verdient wel lekker met die site. 2% transactie fee, die volgens mij door beide partijen wordt betaald. Da's 4% van alle coins die in zijn pocket gaan en het volume staat nu al boven de 6000 BTC. Da's toch even 240 BTC binnengeharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer gekocht. Tja het lijkt verslavend te werken. To the moon! (210 x NMC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Rannasha schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:14:
[...]

De maker van BitcoinBuilder verdient wel lekker met die site. 2% transactie fee, die volgens mij door beide partijen wordt betaald. Da's 4% van alle coins die in zijn pocket gaan en het volume staat nu al boven de 6000 BTC. Da's toch even 240 BTC binnengeharkt.
14500 BTC omzet volgens de eigenaar van de site. Een goed idee is goud waard.

http://www.coindesk.com/h...round-mt-gox-withdrawals/

[ Voor 7% gewijzigd door Blord op 21-02-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Modbreak:Reacties over coin2x verplaatst naar Coin2x - piramidespel?. Lijkt me duidelijk dat een dergelijke discussie hier niet echt relevant is

[ Voor 73% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door boekel op 22-02-2014 09:52 ]

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Blord schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:04:
[...]

14500 BTC omzet volgens de eigenaar van de site. Een goed idee is goud waard.

http://www.coindesk.com/h...round-mt-gox-withdrawals/
Een goed idee is vrij weinig waard, een goede uitvoering is veel waard. Het idee begon met traden van GoxBTC <-> RealBTC via Bitcointalk, hij heeft het beter uitgevoerd door er een site achter te hangen die de trades automatiseert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:01:

Een goed idee is vrij weinig waard, een goede uitvoering is veel waard. Het idee begon met traden van GoxBTC <-> RealBTC via Bitcointalk, hij heeft het beter uitgevoerd door er een site achter te hangen die de trades automatiseert ;)
Maar; is dit nou nog iets om te doen? ( account aanmaken op bitcointalk en geld overmaken naar Gox )
Want het klinkt bijna te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Mij is het in ieder geval gelukt. Geld/bitcoins is uit handen van MTGox en staat inmiddels bij Kraken. Inmiddels daar ook Captian, dus ik kan in 1X alles verkopen zonder tegen limieten aan te komen. Maar, bij je bank details, het adres van je bank, wat vul je daar in? In het geval van de Rabobank het adres van je lokale bank of gewoon een algemeen adres van de Rabobank? Lokaal neem ik aan?
Klopt, zei het verkeerd. Was Tier 2, ben nu inmiddels Tier 3. Met Tier 2 zou het me een aantal dagen duren om de bitcoins te storten/geld terug te boeken. Ging trouwens erg snel, vrijdag middag gegevens aangeleverd, vandaag alweer Tier 3 verifieer. Ervaring met Kraken is super tot nu toe _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door wesleytjuh op 22-02-2014 11:24 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesleytjuh schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:21:
Mij is het in ieder geval gelukt. Geld/bitcoins is uit handen van MTGox en staat inmiddels bij Kraken. Inmiddels daar ook Captian, dus ik kan in 1X alles verkopen zonder tegen limieten aan te komen. Maar, bij je bank details, het adres van je bank, wat vul je daar in? In het geval van de Rabobank het adres van je lokale bank of gewoon een algemeen adres van de Rabobank? Lokaal neem ik aan?
Volgens mij het adres van het hoofdkantoor.
Klopt, zei het verkeerd. Was Tier 2, ben nu inmiddels Tier 3. Met Tier 2 zou het me een aantal dagen duren om de bitcoins te storten/geld terug te boeken. Ging trouwens erg snel, vrijdag middag gegevens aangeleverd, vandaag alweer Tier 3 verifieer. Ervaring met Kraken is super tot nu toe _/-\o_
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:59
Ik heb mijn lokale rabobank adres opgeven., geen probleem.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

't is een SEPA betaling, volgens mij wordt het hele adres niet gebruikt. Mijn €500 was inmiddels vanmorgen ook gearriveerd op Gox :). Blijkbaar kan dat dus ook nog op zaterdag. Zit nog een beetje in dubio wat ik met de coins ga doen. Houden en gokken op werkbare withdrawals in de toekomst met een enorm dikke winst, of m'n geld bijna verdubbelen op bitcoinbuilder. Kan natuurlijk ook 50/50 doen, mijn inzet eruit halen via bitcoinbuilder en met de rest de gok wagen.

Persoonlijk heb ik goede hoop dat withdrawals weer gaan werken. Ik denk wel dat er btc zijn weggelekt bij Gox, en zelfs heel veel. Maar ze kunnen er nu zelf zoveel mee verdienen dat ze de boel gewoon rekken om de voorraad weer aan te vullen om iedereen uit te kunnen betalen.

[ Voor 96% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:18:
't is een SEPA betaling, volgens mij wordt het hele adres niet gebruikt. Mijn €500 was inmiddels vanmorgen ook gearriveerd op Gox :). Blijkbaar kan dat dus ook nog op zaterdag. Zit nog een beetje in dubio wat ik met de coins ga doen. Houden en gokken op werkbare withdrawals in de toekomst met een enorm dikke winst, of m'n geld bijna verdubbelen op bitcoinbuilder. Kan natuurlijk ook 50/50 doen, mijn inzet eruit halen via bitcoinbuilder en met de rest de gok wagen.

Persoonlijk heb ik goede hoop dat withdrawals weer gaan werken. Ik denk wel dat er btc zijn weggelekt bij Gox, en zelfs heel veel. Maar ze kunnen er nu zelf zoveel mee verdienen dat ze de boel gewoon rekken om de voorraad weer aan te vullen om iedereen uit te kunnen betalen.
Als je toch het vertrouwen geniet zou ik ze houden.
Persoonlijk geloof ik ook wel in een goede afloop omtrent Gox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:53
.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:18:

Wanneer had je het geld verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Donderdagmiddag rond een uur of 13:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:51:
Donderdagmiddag rond een uur of 13:00
Oke, ik heb zojuist wat verstuurd. Ben benieuwd wanneer het aankomt. Ik had gehoopt op maandag, maar dat kon nog wel eens een dagje langer duren met het weekend ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het kan er wel binnen een werkdag zijn (getuige reacties hier in de draad) maar dan moet je het gewoon in de morgen doen.

.edit: grappig, ik had donderdag rond 16:00 nog een storting gedaan voor iemand anders op mijn account, die is inmiddels ook binnen.

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
vkey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:53:
[...]

Oke, ik heb zojuist wat verstuurd. Ben benieuwd wanneer het aankomt. Ik had gehoopt op maandag, maar dat kon nog wel eens een dagje langer duren met het weekend ertussen.
Zucht. Ik maar wachten tot ik geverifieerd ben dan kan ik ook los gaan. Mja, wss mis ik dan de boot als dat gebeurt.

[ Voor 0% gewijzigd door bitchcoin op 22-02-2014 13:58 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:46:
[...]

Persoonlijk geloof ik ook wel in een goede afloop omtrent Gox.
Als een van de weinigen op deze aardbol weliswaar. Aandoenlijk :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:51:

Ik wil maar 1 ding en dat is, dat als het goed komt, jij je gebruikersnaam veranderd in Facepalm.
En als het niet komt mag de mijne daarin veranderd worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:55:
[...]

Ik wil maar 1 ding en dat is, dat als het goed komt, jij je gebruikersnaam veranderd in Facepalm.
En als het niet komt mag de mijne daarin veranderd worden. ;)
Deal. 'Goed' is in dit geval GoxBTC > $1000

Mocht mijn account op de middellange termijn nog actief zijn

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 22-02-2014 15:17 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:51:
[...]

Het feit dat bitcoinbuilder bestaat geeft aan hoe ver je wel niet van de waarheid zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Maakt het qua snelheid eigenlijk uit of je een SEPA opname doet vanaf Kraken of Bitstamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:16:
Deal. 'Goed' is in dit geval GoxBTC > $1000

Mocht mijn account op de middellange termijn nog actief zijn
Ow, :+ ik bedoelde eigenlijk dat withdrawal van zowel btc als cash weer mogelijk was.

overigens begrijp ik verder prima je teleurstelling omtrent de situatie en de invloed die het heeft op..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:18

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
vkey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:23:
Maakt het qua snelheid eigenlijk uit of je een SEPA opname doet vanaf Kraken of Bitstamp?
Volgens mij is Bitstamp "snel" te noemen en Kraken "zeer snel". Withdrawals bij Kraken die je volgens mij <09.00 's morgens aanvraagt onze tijd staan rond 17.00 op je rekening, dit was bij het geval bij ING en Rabobank.

edit; dit zijn dan wel werkdagen, weekend telt niet mee :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 22-02-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Modbreak:Wazige website :(

[ Voor 104% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

installflash.rar? Is dat legit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Dat vraag ik me dus ook af. Chrome heeft bovendien een ingebouwde flashplayer, dus waarom zou ik wat moeten installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:18
Nee, volgens mij niet.

Ik heb voor IE(Chrome heeft eigen flash) via adobe de player gedownload en krijg nog steeds een installeer melding. Ik vertrouw die site niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ja, die website is nogal shady. Er staat verder niets Bitcoin-gerelateerd op en het probeert iets te installeren dat een flash player heet, ondanks dat die al geinstalleerd is.

Do not trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Ben benieuwd, iedereen met GoxCoins heeft dan aardig wat profit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Mocht er nieuws zijn dan verwacht ik dat dit gewoon via de officiële website van MtGox komt. Dat is de afgelopen keren ook gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht Gox weer gaan withdrawen dan gaan de prijzen toch weer langzaam naar elkaar toe. Kopen op kraken zou ik nu dus even niet doen. Even afwachten wat dit betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:40:
Mocht Gox weer gaan withdrawen dan gaan de prijzen toch weer langzaam naar elkaar toe. Kopen op kraken zou ik nu dus even niet doen. Even afwachten wat dit betekend.
Langzaam zal het zeker niet gaan als Gox weer open gaat. Zodra het nieuws bevestigd is zal er massaal gekocht worden op MtGox, omdat fiat-withdrawals nog steeds niet goed zullen werken en de meeste mensen niet nog langer geld op Gox willen hebben zitten.

Een deel van de coins zal op Stamp en co verkocht worden voor arbitrage-winst of mensen die willen uitstappen. Hoe sterk de daling daar zal zijn hangt af van de hoeveelheid mensen die dit gaat doen. Daarna verwacht ik een stijgende trend vanwege de opluchting die er zal zijn als de Gox-crisis voorbij is.

Maar ongeacht wat er precies gaat gebeuren, ik verwacht wel vuurwerk op de dag dat Gox-BTC-withdrawals weer open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:42:
[...]
Een deel van de coins zal op Stamp en co verkocht worden voor arbitrage-winst of mensen die willen uitstappen. Hoe sterk de daling daar zal zijn hangt af van de hoeveelheid mensen die dit gaat doen. Daarna verwacht ik een stijgende trend vanwege de opluchting die er zal zijn als de Gox-crisis voorbij is.
De opluchting komt denk ik niet pas NA de arbitrage, dus ik denk dat de daling wel mee zal vallen.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
tammerat schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:47:
[...]

De opluchting komt denk ik niet pas NA de arbitrage, dus ik denk dat de daling wel mee zal vallen.
Ja, het zal deels samenvallen. Maar er zullen ook mensen zijn die wel willen instappen, maar die nog een dip verwachten vanwege de Gox-coins die opeens verkocht worden. Afhankelijk van hoe groot de diverse groepen zijn zal de daling meer of minder zijn (of zelfs helemaal uitblijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De koersen op Gox zijn in een stijgende lijn. Ook de vraag naar Goxcoin op Bitcoin Builder is toegenomen.
Mensen verwachten dat Gox hun BTC withdraw in order komt. Nu maar afwachten hoe de withdraw limiet van BTC wordt ingesteld.

Ik heb gisteren een tweede SEPA storting gedaan op Gox. Ik ben benieuwd wanneer de funds aangekomen is op Gox.
Het eerste rondje was zeer winstgevend, zo'n arbitrage winst tegen de 100% aan. :*)
Dat compenseert de normale trading een beetje want daar zat ik dik in het verlies.

Trouwens de GoxBTC--> Real BTC koers op Bitcoin Builder was vannacht weer over de 0.5 gegaan. Nu staat het weer op 0.4
Dat zijn verschillen in de orde van 20-25% in percentage !!

[ Voor 15% gewijzigd door Blord op 22-02-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bithash
  • Laatst online: 16-09 11:22
Volume op Gox lijkt ook toe te nemen en de koers loopt weer wat op. Reactie op de geruchten die er rondgaan? Men wil de trein niet missen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:49:
[...]

Ja, het zal deels samenvallen. Maar er zullen ook mensen zijn die wel willen instappen, maar die nog een dip verwachten vanwege de Gox-coins die opeens verkocht worden. Afhankelijk van hoe groot de diverse groepen zijn zal de daling meer of minder zijn (of zelfs helemaal uitblijven).
Ik denk dat je moet kijken naar wat je zelf zou doen: fiat gaan op de beurzen om vervolgens Goxcoins te kopen. Dat eerste levert al een flinke daling op. Vervolgens zal het gros de Goxcoins ook weer aan gaan bieden op de reguliere beurzen, waardoor deze koersen nog verder dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
vkey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Ik denk dat je moet kijken naar wat je zelf zou doen: fiat gaan op de beurzen om vervolgens Goxcoins te kopen. Dat eerste levert al een flinke daling op. Vervolgens zal het gros de Goxcoins ook weer aan gaan bieden op de reguliere beurzen, waardoor deze koersen nog verder dalen.
Denk dat er ook een grote groep is die niet op Gox handelt en het ook niet van plan is. Ik kijk nu even naar wat ik zelf zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
tammerat schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:58:
[...]

Denk dat er ook een grote groep is die niet op Gox handelt en het ook niet van plan is. Ik kijk nu even naar wat ik zelf zou doen.
Ook niet als de withdrawals op Gox weer open gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

http://www.examiner.com/a...king-bitcoins-legal-money
Dat zal de koers ook wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Stamp gaat erg hard in de laatste minuten. Walls van tientallen en honderden BTC worden gewoon opgekocht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Kraken doet het ook lekker. M'n sell op €430 is gehit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
vkey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:58:
[...]
Ook niet als de withdrawals op Gox weer open gaan?
Ook dan niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Bitcoin to the moon op Stamp en BTC-e !!

[ Voor 12% gewijzigd door Blord op 22-02-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Bitcoin Builder gaat nu ook hard zeg, stond gister nog rond 0.368 en hij staat nu al op 0.5 0.55

[ Voor 6% gewijzigd door T homass op 22-02-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
T homass schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:35:
Bitcoin Builder gaat nu ook hard zeg, stond gister nog rond 0.368 en hij staat nu al op 0.5 0.55
Dat komt vooral omdat Gox vrij hard omhoog schiet. Gox staat alweer op $270.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MtGox zelfs op €170 €200.

En ik heb vanmorgen voor €500 aan goxbtc gekocht voor €85 per stuk >:). Als ik dat nu via Bitcoinbuilder verkoop heb ik 200% winst. Maar als Gox withdrawals weer gaan werken dan heb ik 400%+ winst. Dilemma's dilemma's... Het leven is zwaar.

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bithash
Gox vliegt ook naar de € 200,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Bull trap?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop doet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Weekend rally! Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Laatst online: 14-12-2019
uhh, waar komt deze stijging vandaan? op enkel dat bericht van bitcointalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bithash
Had een kooporder op € 88,00 maar deze niet mee kunnen nemen.
Ingestapt op € 105,00...15x
Ben benieuwd of we nog een keer terug zakken.
.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:38:
MtGox zelfs op €170 €200.

En ik heb vanmorgen voor €500 aan goxbtc gekocht voor €85 per stuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gox stort alweer in ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Niet zo gek gezien de weg omhoog vooral market buys waren. Er is geen tijd geweest om bids onder de nieuwe prijs te krijgen, dus zodra er wat aan market sells komen, dan stort de prijs zo weer naar beneden. De vraag is waar het evenwichtspunt komt te liggen.

Pagina: 1 ... 129 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid