Een MtGox die in één klap verdwijnt, ik weet niet of dat nou zo lekker is voor het vertrouwen want dat haalt het Journaal (tienduizenden mensen "geruïneerd"). En dan is het toch echt definitief over met het vertrouwen.
Nee maar Gox had allang alle activiteiten moeten staken en wat er nog over is aan funds verdelen over de klandizie, met of zonder tussenkomst van de rechter. Die toko is gewoon failliet maar blijft ondertussen maar geld accepteren. Het is alsof Siebel of FRS aanbetalingen blijft accepteren voor producten terwijl de winkels allang definitief gesloten zijn..oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:13:
Oh please, je denkt echt dat iedereen met btc en fiat op gox dan maar moet denken "oh well" en alles instant op moeten geven?
Groetjes, FaceDown.
Persoonlijk liever dat, dan dit nu maanden te laten aanslepen en uiteindelijke met hetzelfde resultaat.
Iedereen met wat kennis van bitcoins weet dat dit meer aan MtGox ligt dan aan de bitcoin zelf.
Iedereen met wat kennis van bitcoins weet dat dit meer aan MtGox ligt dan aan de bitcoin zelf.
Dat zou een gigantische klap zijn voor bitcoin verwacht ik. Elke krant, en elk journaal zal het even willen benadrukken. Tienduizenden mensen gedupeerd, tientallen miljoenen. Ik zie het al gebeuren..
Probleem is dat het niet gaat om de mensen met kennis, maar het imago voor alle mensen die klakkeloos de media overnemen
Probleem is dat het niet gaat om de mensen met kennis, maar het imago voor alle mensen die klakkeloos de media overnemen
[ Voor 23% gewijzigd door wesleytjuh op 20-02-2014 23:17 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Nou ja dat is heftig ja. Maar wat er nu gebeurt is nog erger; de schade wordt namelijk alleen maar groter doordat mensen blijven instappen om maar een 'gokje' te nemen.Hadespuiter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:14:
Een MtGox die in één klap verdwijnt, ik weet niet of dat nou zo lekker is voor het vertrouwen want dat haalt het Journaal (tienduizenden mensen "geruïneerd"). En dan is het toch echt definitief over met het vertrouwen.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ja, en Nout Wellink die natuurlijk even de doodsklap uitdeelt met z'n tulpenbollenverhaal.wesleytjuh schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:16:
Dat zou een gigantische klap zijn voor bitcoin verwacht ik. Elke krant, en elk journaal zal het even willen benadrukken. Tienduizenden mensen gedupeerd, tientallen miljoenen. Ik zie het al gebeuren..
En dat gebeurt nu niet denk je? Nu nemen ze meteen de hele markt ook mee in hun teloorgang.wesleytjuh schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:16:
Groetjes, FaceDown.
Niemand luistert naar die seniele clown.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:17:
[...]
Ja, en Nout Wellink die natuurlijk even de doodsklap uitdeelt met z'n tulpenbollenverhaal.
Groetjes, FaceDown.
Volgens mij was dat niet waar de discussie over ging, je ageerde op de mensen die nu nog handelen. "Gox had...", Gox had zoveel. Gox had gewoon hun zaakjes op orde moeten hebben.FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:15:
[...]
Nee maar Gox had allang alle activiteiten moeten staken en wat er nog over is aan funds verdelen over de klandizie, met of zonder tussenkomst van de rechter. Die toko is gewoon failliet maar blijft ondertussen maar geld accepteren. Het is alsof Siebel of FRS aanbetalingen blijft accepteren voor producten terwijl de winkels allang definitief gesloten zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja zal best een grote klap zijn, maar iedereen ziet dit toch uiteindelijk aankomen gezien hun aankondigingen van de laatste weken. De reden waarom ik niet uit de bitcoin wereld stap is omdat met de munt op zich neits verkeerd is. En er zullen inderdaad miljoenen mensen zijn die zeggen van: ''zie wel'', maar die hadden toch al sowieso niet geinvesteerd in btc.wesleytjuh schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:16:
Ik ben die MTgox affaire gewoon kotsbeu omdat ze alle andere exchanges meesleuren erin.
[ Voor 5% gewijzigd door dieter87 op 20-02-2014 23:21 ]
Mensen die nu nog euro's / dollars naar Gox sturen houden toch de situatie in stand? Zonder dit nieuw geld was Gox waarschijnlijk allang ter ziele..oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:19:
[...]
Volgens mij was dat niet waar de discussie over ging, je ageerde op de mensen die nu nog handelen. "Gox had...", Gox had zoveel. Gox had gewoon hun zaakjes op orde moeten hebben.
Groetjes, FaceDown.
Mensen die niets van bitcoins afweten wellicht, maar hebben toch geen invloed op de markt.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:20:
[...]
Denk jij niet dat een hele hoop mensen deze seniele clown nu al geloofd?
Groetjes, FaceDown.
Ja leuke cirkelredenatie. Moet ik nu weer gaan zeggen dat mensen dan maar gewoon ineens alles op moeten geven? Sommigen willen redden wat er te redden valt, dat kan alleen bij de gratie van anderen die die coins willen kopen en gokken op betere tijden. Vraag en antwoord, simple as that.FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:20:
[...]
Mensen die nu nog euro's / dollars naar Gox sturen houden toch de situatie in stand? Zonder dit nieuw geld was Gox waarschijnlijk allang ter ziele.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Was er niet laatst een artikel voorbij gekomen dat de Bitcoin rond februari en maart flink zou instorten alvorens weer op te klimmen. Volgens de schrijver was dat een "natuurlijke evolutie" van de munt. Ik kan het niet terug vinden.
Verwijderd
Beste Bitcoiners,
Is er iemand die interesse heeft in de verkoop van zijn/haar euro/btc balance op mt gox?
Ik bied 100% van uw euro balanswaarde en keer de waarde in euro's direct uit.
Bij een lopende withdrawal kunt u verzoeken deze te storneren/cancelen.
Onder de huidige marktomstandigheden verzorgt MT.Gox dit zeer spoedig (2-4 uur).
Wij kunnen in persoon afspreken om de transactie te verrichten.
U koopt bitcoins voor het door u gewenste bedrag en stuurt deze naar mijn persoonlijke mt gox account.
Uiteraard wordt u vooraf netjes uitbetaald op uw bankrekening (naar voorkeur) maar indien gewenst kan het ook contant.
Aanbod geldt zolang interne withdrawals op mt gox gewoon zijn toegestaan.
U kunt mij per mail bereiken onder *snip* dit is een discussieforum, geen kaartjesbord bij de supermarkt
Groetjes,
Mike
Is er iemand die interesse heeft in de verkoop van zijn/haar euro/btc balance op mt gox?
Onder de huidige marktomstandigheden verzorgt MT.Gox dit zeer spoedig (2-4 uur).
U koopt bitcoins voor het door u gewenste bedrag en stuurt deze naar mijn persoonlijke mt gox account.
Uiteraard wordt u vooraf netjes uitbetaald op uw bankrekening (naar voorkeur) maar indien gewenst kan het ook contant.
U kunt mij per mail bereiken onder *snip* dit is een discussieforum, geen kaartjesbord bij de supermarkt
Groetjes,
Mike
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2014 00:11 ]
Nee, want wat jullie doen is nieuw geld in Gox pompen, dat is heel iets anders. Maar goed, we gaan hier niet uitkomen..oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:24:
[...]
Ja leuke cirkelredenatie. Moet ik nu weer gaan zeggen dat mensen dan maar gewoon ineens alles op moeten geven? Sommigen willen redden wat er te redden valt, dat kan alleen bij de gratie van anderen die die coins willen kopen en gokken op betere tijden. Vraag en antwoord, simple as that.
Groetjes, FaceDown.
Waarom is dat heel anders? Mensen verkopen hun btc om vervolgens fiat te withdrawen. Fiat verdwijnt van gox, btc blijven staan. De enige manier om de handel voort te zetten is door er nieuw fiat naartoe te verplaatsen zodat er weer btc gekocht kunnen worden. Zo heel lastig moet het toch niet zijn om dat concept te bevatten?FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:30:
[...]
Nee, want wat jullie doen is nieuw geld in Gox pompen, dat is heel iets anders.
Verwijderd
Wellicht ook mensen die de kat uit de boom wilde kijken en nu blij zijn dat ze niets hebben ondernomen.FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:21:
Mensen die niets van bitcoins afweten wellicht, maar hebben toch geen invloed op de markt.
Om over twee maanden weer spijt te hebben natuurlijk
Je pompt er nog steeds geld in, waarmee je die malafide beurs in stand houdt. Zo moeilijk is het toch niet om dat concept te bevatten?.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:34:
[...]
Zo heel lastig moet het toch niet zijn om dat concept te bevatten?
Groetjes, FaceDown.
1 Gox BTC voor 1 real BTC ?Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:29:
Beste Bitcoiners,
U kunt mij per mail bereiken onder *snip*
Groetjes,
Mike
Sorry hoor maar ik geloof dit echt niet. Vandaag pas geregistreerd en 100% BTC vergoeding. Waarom zou iemand de risico overnemen voor niets ?
[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2014 00:12 ]
Dat zegt hij toch niet?
Groetjes, FaceDown.
Volgens mij is het idee dat hij de EUR-prijs van 1 GoxBTC betaalt voor je GoxBTCs. Oftewel 1 EUR voor iedere GoxEUR die je hebt.Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:39:
[...]
1 Gox BTC voor 1 real BTC ?
Sorry hoor maar ik geloof dit echt niet. Vandaag pas geregistreerd en 100% BTC vergoeding. Waarom zou iemand de risico overnemen voor niets ?
Maar dan ben je nog steeds veel beter af als je je GoxBTC omruilt voor RealBTC via BitcoinBuilder. Daar krijg je toch zeker 2 keer de Gox-koers in EUR.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Oh, ik las de waarde van de balans volgens de echte BTC koers. Als dat zo is dan mijne excuses voor jou zeer voordelige deal.
Verwijderd
Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met MT.Gox.Fivel schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:50:
Ik vraag me af wat hij er mee moet..
Ik wil mensen die onrustig worden van het huidige koersverloop en al lang in een (onzekere) withdrawal periode zitten de mogelijkheid bieden om per direct naar fiat te gaan. De wachttijden bij Mt.Gox zijn onbekend. Direct verzilveren lijkt mij voor sommige mensen dan ook een prima deal.
I BTC is nu 80euro waard op MtGox, hij betaalt je 80euro cash.Fivel schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:50:
Ik vraag me af wat hij er mee moet..
Vervolgens verkoopt hij 1GoxBTC voor 0.4RealBTC ( huidige koers).
0.4RealBTC is nu 166euro waard op Kraken ( koers 415 )
166-80=86euro insta winst per bitcoin.
Snap je nu ?
Dus de gedupeerden moeten dan maar gewoon pech hebben?FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:38:
[...]
Je pompt er nog steeds geld in, waarmee je die malafide beurs in stand houdt. Zo moeilijk is het toch niet om dat concept te bevatten?
Klopt als ik zeg dat je met Bitcoinbuilder het volgende kunt doen:
Ik heb geld onderweg vanuit Gox naar mijn rekening. Dat kan ik annuleren, en gaat vrij snel momenteel (toch?). Het geld dat ik dan heb kan ik omzetten in GoxBTC. GoxBTC stuur ik naar het bitcoinbuilder adres en ruil ik om voor "echte" BTC. Die BTC stuur ik bijvoorbeeld naar Bitonic, en laat ik dan binnen een dag uitbetalen. Buiten dat ik dan mijn geld heb, heb ik ook nog eens meer geld dan het gene wat ik zou krijgen als ik gewoon de withdrawal die al 1.5 maand duurt af wacht?
Ik heb geld onderweg vanuit Gox naar mijn rekening. Dat kan ik annuleren, en gaat vrij snel momenteel (toch?). Het geld dat ik dan heb kan ik omzetten in GoxBTC. GoxBTC stuur ik naar het bitcoinbuilder adres en ruil ik om voor "echte" BTC. Die BTC stuur ik bijvoorbeeld naar Bitonic, en laat ik dan binnen een dag uitbetalen. Buiten dat ik dan mijn geld heb, heb ik ook nog eens meer geld dan het gene wat ik zou krijgen als ik gewoon de withdrawal die al 1.5 maand duurt af wacht?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Klopt helemaal.wesleytjuh schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:00:
Klopt als ik zeg dat je met Bitcoinbuilder het volgende kunt doen:
Al zou ik het via Kraken laten uitbetalen ipv Bitonic, krijg je toch een stuk meer per coin.
Aangezien je dat vertouwen hebt dan ben je vast ook wel bereid 17btc van mij te kopen voor zeg €350 per btc.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:53:
[...]
Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met MT.Gox.
Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd me zelf helemaal niet meer zo interesseer in Bitcoin en alles wat er gebeurd op het moment, dus excuses voor het doodleuk vragen van alles zonder onderzoek, maar:
Risicotechnisch, is mijn vorige post denk ik het beste wat ik kan doen, of denken jullie daar anders over?
Risicotechnisch, is mijn vorige post denk ik het beste wat ik kan doen, of denken jullie daar anders over?
Ik zou dat gewoon doen ja.
Ik ga aan de slag
Er zijn mensen die zelfs nu nog geld naar gox sturen enkel om dat trucje uit te halen
Enige wat ik nog bevestigd zou willen zien:
Als ik nu een mail stuur naar Gox, heb ik zeg, morgen voor de middag normaal gesproken mijn funds weer beschikbaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
Het gaat me er overigens niet om dat ik dan meer geld krijg, maar meer dan ik dan uberhaubt nog iets zie, vandaar dat ik liever voor de optie met de grootste kans op succes ga. En gek genoeg lijkt dat de Bitcoinbuilder optie...
Als ik nu een mail stuur naar Gox, heb ik zeg, morgen voor de middag normaal gesproken mijn funds weer beschikbaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
Het gaat me er overigens niet om dat ik dan meer geld krijg, maar meer dan ik dan uberhaubt nog iets zie, vandaar dat ik liever voor de optie met de grootste kans op succes ga. En gek genoeg lijkt dat de Bitcoinbuilder optie...
[ Voor 37% gewijzigd door wesleytjuh op 21-02-2014 00:18 ]
quote van Gordon Gekko.pposthoorn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:11:
[...]
Er zijn mensen die zelfs nu nog geld naar gox sturen enkel om dat trucje uit te halen
Greed is good !
Ik heb het gokje vanmiddag genomen en er €100 heen gestuurd. Nu maar hopen dat het geld aankomt voordat de koers weer stijgt.Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:19:
[...]
Gox kan de 0 niet aantikken. Dat betekent namelijk dat mensen hun GoxCoins gratis weggeven.
Hoe groter het verschil in koers tussen Gox en de rest, hoe meer mensen bereid zullen zijn om een gokje te wagen en GoxCoins te kopen.
There go the goddamn brownies.
Zou me niets verbazen als Mark Karpeles zelf die spotgoedkope coins op Gox opkoopt en direct weer voor 5 keer zoveel verkoopt op een van de andere exchanges.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Waarom? over een week is het weer €450 of hoger...Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:55:
en hij blijft maar zakken, ik zit erin op €430,- toch maar verkopen?
Tenzij je het geld nodig hebt natuurlijk.
Verwijderd
beloof je me dat?Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:58:
[...]
Waarom? over een week is het weer €450 of hoger...
Tenzij je het geld nodig hebt natuurlijk.
Verkoop de coins voor de helft als je het niet meer weet.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:55:
en hij blijft maar zakken, ik zit erin op €430,- toch maar verkopen?
Stijgt de koers dan zorgt de BTC asset voor de koers winst.
Daal de koers dan kun je later met het fiat geld goedkopere coins aankopen.
Ik zie momenteel een heel groot schip (het bitcoin platform) wat geraakt is door een ijsberg (MtGox kwestie) en héél langzaam maar zeker naar de kelder gaat...Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:58:
[...]
Waarom? over een week is het weer €450 of hoger...
Momenteel zijn er nog geen grote nieuwsitems over de kwestie dat tienduizenden gedupeerde bitcoiners honderden miljoenen in een zwart gat zien verdwijnen maar als dit wereldwijd aanhangig wordt gemaakt is het over met het vertrouwen.
Ik ben zelf enkel een geboeid spectator maar als ik btc zou hebben zat ik nu fiat.
Verwijderd
Ik denk dat je daar niet alleen in staat, geeft verder niet en zo gaan we inderdaad naar de kelder.Hadespuiter schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:14:
Ik zie momenteel een heel groot schip (het bitcoin platform) wat geraakt is door een ijsberg (MtGox kwestie) en héél langzaam maar zeker naar de kelder gaat...
Over de daling op zich maak ik mij geen zorgen, maar wel om het onbrreken van het terugveren van de koers . Normaal was dit altijd het geval. Best wel wat verloren vandaag.. ik denk velen..
[ Voor 10% gewijzigd door dieter87 op 21-02-2014 01:34 ]
Verwijderd
het erge vind ik nog dat ik weken lang niet getrade heb, en na lang grafiek staren besloten had om op €430 te kopen. €430 aangetikt en we herstellen gewoon nog steeds niet.dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:34:
Over de daling op zich maak ik mij geen zorgen, maar wel om het onbrreken van het terugveren van de koers . Normaal was dit altijd het geval. Best wel wat verloren vandaag.. ik denk velen..
Verwijderd
Heb ik ook gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:38:
het erge vind ik nog dat ik weken lang niet getrade heb, en na lang grafiek staren besloten had om op €430 te kopen. €430 aangetikt en we herstellen gewoon nog steeds niet.

En nou blijf ik zitten ook
Dit is nog niet het einde, het vertrouwen is gewoon zeer laag momenteel en daar heeft de situatie van mtgox natuurlijk mee te maken, maar het is vooral de wijze HOE mtgox dit aan boord brengt dat voor nog meer wantrouwen zorgt. Lijkt me meer en meer dat ze WILLEN dat de koers daalt. Waarom telkens aankondigen doen om de halve week als er weer niets verandert is, ipv 1 keer een harde (maar uiteindelijk zachtere) klap op te vangen..
Die mannen weten ook wel of ze nu iedereen kunnen uitbetalen of niet. Als dit zo is moeten ze stoppen met het te rekken!
Ik vertrouw mtgox voor geen haar meer, maar dat kan geen reden zijn voor andere exchanges de dieperik in te duwen
Ik doe niet meer mee aan dit spelletje. Ik laat ze nu ook staan tot ze weer serieus naar boven klimmen boven de 440-450,-
Die mannen weten ook wel of ze nu iedereen kunnen uitbetalen of niet. Als dit zo is moeten ze stoppen met het te rekken!
Ik vertrouw mtgox voor geen haar meer, maar dat kan geen reden zijn voor andere exchanges de dieperik in te duwen
Ik doe niet meer mee aan dit spelletje. Ik laat ze nu ook staan tot ze weer serieus naar boven klimmen boven de 440-450,-
[ Voor 9% gewijzigd door dieter87 op 21-02-2014 01:46 ]
Verwijderd
Ik heb nu 60 euro verlies, wou eigenlijk nog meer kopen op 430, gelukkig bij 2 gehouden..Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:42:
[...]
Heb ik ook gedaan![]()
En nou blijf ik zitten ook
Doe dit ook nooit meer, ben er helemaal klaar mee eigenlijk.
Verwijderd
Dan ben je niet geschikt voor de 'aandelen' markt.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:45:
Ik heb nu 60 euro verlies, wou eigenlijk nog meer kopen op 430, gelukkig bij 2 gehouden..
En 60 euro verlies heb je pas als je verkoopt...
Dat de andere exchanges volgen zou niet moeten inderdaad, bitcoin zelf is nog gewoon hetzelfde gebleven. Maarja mensen raken nu eenmaal snel in paniek en houden het hoofd niet koel. Begin ook steeds meer te geloven dat dit de oorzaak wel eens kan zijn;dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:42:
Dit is nog niet het einde, het vertrouwen is gewoon zeer laag momenteel en daar heeft de situatie van mtgox natuurlijk mee te maken, maar het is vooral de wijze HOE mtgox dit aan boord brengt dat voor nog meer wantrouwen zorgt. Lijkt me meer en meer dat ze WILLEN dat de koers daalt. Waarom telkens aankondigen doen om de halve week als er weer niets verandert is, ipv 1 keer een harde (maar uiteindelijk zachtere) klap op te vangen..
Tourniquet schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:44:
Zou me niets verbazen als Mark Karpeles zelf die spotgoedkope coins op Gox opkoopt en direct weer voor 5 keer zoveel verkoopt op een van de andere exchanges.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dit is wel een heel uitzonderlijke btc dag geweest, nog nooit geweten (sinds 2014 althans) dat de koers 12u bleef dalen aan een stuk door (en serieus daalde), zonder ook maar 1 opvering.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:49:
[...]
Dan ben je niet geschikt voor de 'aandelen' markt.
En 60 euro verlies heb je pas als je verkoopt...
BTC markt kan je amper vergelijken met een reguliere aandelenmarkt
[ Voor 30% gewijzigd door dieter87 op 21-02-2014 01:58 ]
Verwijderd
Inderdaad ook nog nooit meegemaakt en dat zegt verder niets.dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:51:
Dit is wel een heel uitzonderlijke btc dag geweest, nog nooit geweten (sinds 2014 althans) dat de koers 12u bleef dalen aan een stuk door (en serieus daalde), zonder ook maar 1 opvering.
BTC markt kan je amper vergelijken met een reguliere aandelenmarkt
In december heeft de koers op €280 gestaan, alleen veerde hij toen weer sneller op.
Er was een tijd dat de aandelenmarkt ook zo rommelig was, ergens in het stoffige dotcom tijdperk.
De vraag is waar al dat geld nu naartoe is: staat dat nog in fiat (wat ik moeilijk kan geloven want er zijn enorm veel interessante buyin momenten geweest) of is dat geld richting bank onderweg en uit het bitcoin circuit?
Verwijderd
Ik denk het laatste, richting bank en uit bitcoin.dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:00:
De vraag is waar al dat geld nu naartoe is: staat dat nog in fiat (wat ik moeilijk kan geloven want er zijn enorm veel interessante buyin momenten geweest) of is dat geld richting bank onderweg en uit het bitcoin circuit?
Maakt overigens ook niet uit, het vloeit net zo hard weer terug na een paar goede nieuwsberichten.
Waar die beginnen? Ik hoop op alle fora die over bitcoin gaan....
Hoppa...MTGox onder de $100...
Nou ik weet het niet, Gox is nu net onder de $100 gedoken. Ik denk wel dat het hier en daar breed uitgemeten gaat worden in de media. Dat kan het vertrouwen wel degelijk (nog verder) beschadigen lijkt mij..oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:08:
[...]
Nonsens natuurlijk, het kwaad is allang geschied. Dit is louter aftermath die verder geen enkele invloed meer uitoefent. Maar toch leuk dat je het over die boeg probeerde te gooien.
lol btc vliegen er weer door, nu wel weer kleine buffer van 400btc op bitstamp
Verwijderd
Hoppa, Gox weer boven de 100.boekel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:27:
Hoppa...MTGox onder de $100...
Hier zijn gewoon zwaar mensen bezig in te spelen op panieksellers, en zo te zien lukt dat aardig.
hij deelt dit gewoon mee..
best wel goed, daardoor kunnen sellen aan die wall van 400 en we zitten nu al aan 395
best wel goed, daardoor kunnen sellen aan die wall van 400 en we zitten nu al aan 395
Verwijderd
Is ook geen probleem.dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:45:
hij deelt dit gewoon mee..
Het ging om de tendens in het algemeen, niet persé hier
oke, mijn fout dan.
hebben jullie ook problemen met bitcoinwisdom?
Ja, erg traag hier. Gebeurt wel vaker als er paniek is.dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:48:
oke, mijn fout dan.
Verrek je hebt gelijk, ik was het alweer vergeten! Jammer genoeg weet ik ook niet meer waar ik het gelezen heb. Ergens in december was het volgens mij. Voorspelde hij niet iets van $10K in 2014?Razkin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:29:
Was er niet laatst een artikel voorbij gekomen dat de Bitcoin rond februari en maart flink zou instorten alvorens weer op te klimmen. Volgens de schrijver was dat een "natuurlijke evolutie" van de munt. Ik kan het niet terug vinden.
Verwijderd
Meestal draait het prima, nu had ik ook ff problemen.dieter87 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 02:48:
oke, mijn fout dan.
Pagina wilde niet meer laden, Ctrl/F5 wil dan wel helpen.
Zelg gisterochtend om 8.30 uitgestapt en mn verlies genomen ( ~20%). Eerst wat minder blij mee omdat er daarna een bounce omhoog kwam, maar na gisteravond en na vannacht toch goed aan gedaan.
Aangezien ik mn verlies goed wil maken, wil ik wel weer investeren. Gevoel zegt dat ik het beste kan wachten totdat Gox gevallen is, echter kan je snel de boot missen in BTC-land. Wat is jullie inkoopmoment?
Aangezien ik mn verlies goed wil maken, wil ik wel weer investeren. Gevoel zegt dat ik het beste kan wachten totdat Gox gevallen is, echter kan je snel de boot missen in BTC-land. Wat is jullie inkoopmoment?
Zit zelf ook in Fiat na gisterochtend. Ook al mis je straks de boot, er komt vast weer een nieuw instapmoment (dip). Het is zaak om geduldig te zijn en je niet teveel laten leiden door emoties, al is dat moeilijk. Ik denk dat we nog lager gaan en richt me op de € 300 grens.WhySoSerious schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 07:20:
Zelg gisterochtend om 8.30 uitgestapt en mn verlies genomen ( ~20%). Eerst wat minder blij mee omdat er daarna een bounce omhoog kwam, maar na gisteravond en na vannacht toch goed aan gedaan.
Pfff het is echt niet meer leuk in BTC land. Het is lastig om ook niet gewoon te zeggen: Fuck it ik verkoop alles en stop er mee. Het blijft maar geklooi rondom MtGox alles wordt naar beneden getrokken. Sommige alt coins zoals Max Coin klappen ook in elkaar.
Het zou prettig als dat hele drama rondom MtGox ophoud. Of er in ieder geval meer duidelijk wordt. Straks gaat heel BTC kapot.
Het zou prettig als dat hele drama rondom MtGox ophoud. Of er in ieder geval meer duidelijk wordt. Straks gaat heel BTC kapot.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Goeiemorgen! Ik zie dat ik een interessante nacht gemist heb, Gox onder de $100, Kraken onder de €400, maar uiteindelijk staat alles weer precies zoals ik het gisteravond heb achtergelaten.
De onheilsprofeten zijn ook weer tevoorschijn gekomen, want de koers daalt weer een beetje, dus het einde van Bitcoin is onvermijdelijk nabij.
Kortom: Alle ingredienten voor een prima vrijdag
Anyway, op BitcoinBuilder is de koers van GoxBTC gedaald naar 0.33, met dipjes onder de 0.3 Omdat GoxBTC blijkbaar een serieus speculatief voertuig is, kun je de koers ook volgen op Bitcoinity: http://bitcoinity.org/markets/bitcoinbuilder/GOXBTC
De onheilsprofeten zijn ook weer tevoorschijn gekomen, want de koers daalt weer een beetje, dus het einde van Bitcoin is onvermijdelijk nabij.
Kortom: Alle ingredienten voor een prima vrijdag
Anyway, op BitcoinBuilder is de koers van GoxBTC gedaald naar 0.33, met dipjes onder de 0.3 Omdat GoxBTC blijkbaar een serieus speculatief voertuig is, kun je de koers ook volgen op Bitcoinity: http://bitcoinity.org/markets/bitcoinbuilder/GOXBTC
Dear Boekel,
We have deposited 442.80000 € into your account Boekel.
- The MtGox Team
-
Gisterochtend overgemaakt (RABO), snel binnen dus..
Ben benieuwd
We have deposited 442.80000 € into your account Boekel.
- The MtGox Team
-
Gisterochtend overgemaakt (RABO), snel binnen dus..
Ben benieuwd
Ik snap de mensen die denken dat Gox een permanente negatieve invloed op Bitcoin heeft dus echt niet. Als je zo bang ben dat het nu ineens gebeurt is met Bitcoin snap ik niet dat je er ook maar 1 euro aan bitcoin koopt.Rannasha schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:24:

Imo is het nu wachten op 1. Gox die permanent weg is 2. Grote (nieuwe) investeringspartijen 3. Regering die regels gaan vaststellen.
edit;
Ik ben er wel van overtuigd dat Gox op de korte termijn zeker een negatieve invloed heeft. Er zit voor miljoenen, zo niet, tientallen miljoenen aan fiat/bitcoin daar vast.
[ Voor 12% gewijzigd door Martijn19 op 21-02-2014 08:33 ]
Permanent negatief denk ik ook niet. Maar ik denk wel dat het de boel voor de rest van het jaar kan ontregelen. Wat gebeurd er straks als de exchange weer open gaat? dan krijg je al die goedkope BTC's die voor de laagste prijs verkocht gaan worden om gewoon snel je winst binnen te hebben.m19 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:30:
[...]
Ik snap de mensen die denken dat Gox een permanente negatieve invloed op Bitcoin heeft dus echt niet. Als je zo bang ben dat het nu ineens gebeurt is met Bitcoin snap ik niet dat je er ook maar 1 euro aan bitcoin koopt.
Imo is het nu wachten op 1. Gox die permanent weg is 2. Grote (nieuwe) investeringspartijen 3. Regering die regels gaan vaststellen.
gox gaat dan wel omhoog maar de rest in het begin omlaag. En daar na is het nog weer de vraag of het dan weer goed gaat met gox wat heeft dan dan met de koers gedaan? Het zijn hele spannende tijden on dat opzicht .
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Mooi voor de handel toch? (Daar gaat dit topic over...) hoe meer volatiliteit hoe meer kans op winst..Astennu schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:34:
[...]
gox gaat dan wel omhoog maar de rest in het begin omlaag. En daar na is het nog weer de vraag of het dan weer goed gaat met gox wat heeft dan dan met de koers gedaan? Het zijn hele spannende tijden on dat opzicht .
Buy high, sell low.DW2005 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:45:
Iemand nog leuke winstgevende tips?
Dat is waarboekel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:44:
[...]
Mooi voor de handel toch? (Daar gaat dit topic over...) hoe meer volatiliteit hoe meer kans op winst..
Ik heb daar nog veel te leren
Dat laatste is wel iets wat belangrijk is. Maar je wilt het ook niet te snel doen voor het geval het weer aan trekt. Het scheelt dat 1/3e van mijn BTC zelf gemined is (zelfs iets meer) dus in dat opzicht heb ik aardig wat verlies marge. Hardware was niet echt duur alles was 2e hands. Dus daar valt de afschrijving mee.
Maar het is natuurlijk leuker om winst te maken met handelen
Bij de voorlaatste update van Gox werd er nog aangegeven wanneer de volgende update zou komen (en dat was gisteren dus), maar dat hebben ze nu niet gedaan toch? Ofwel: we zitten nu helemaal in het ongewisse?
Klopt,ze zijn nog even druk met de verhuizing.posttoast schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:49:
Bij de voorlaatste update van Gox werd er nog aangegeven wanneer de volgende update zou komen (en dat was gisteren dus), maar dat hebben ze nu niet gedaan toch? Ofwel: we zitten nu helemaal in het ongewisse?
PSN: Marselaar
Correct. De vorige update gaf aan dat er eigenlijk geen nieuws was (want vertraging door technische en veiligheids problemen), maar dat ze de update enkel de deur uit deden omdat dit al beloofd was.posttoast schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:49:
Het is onvoorstelbaar dat een organisatie die het geld van mensen vasthoudt zo'n bizar slechte communicatie heeft. Een substantiele update iedere dag of om de dag zou het minste zijn. Hell, ik zou zelfs een aantal tijdelijke medewerkers inhuren die dan maar withdrawals handmatig uitvoeren (met enkele limieten zodat ze niet overweldigd raken met verzoeken).
Ja inderdaad. Dit kunnen ze nog heel lang blijven roepen. Hell wellicht gaat hij helemaal niet meer open. Dit is de rede dat ik daar geen geld naar toe heb gestuurd. Ja je kunt mogelijk 5x zo veel verdienen. Maar je kan ook alles kwijt raken omdat je niet weet wat er mee gaat gebeuren. Daar bedank ik voor.Rannasha schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:52:
[...]
Correct. De vorige update gaf aan dat er eigenlijk geen nieuws was (want vertraging door technische en veiligheids problemen), maar dat ze de update enkel de deur uit deden omdat dit al beloofd was.
Het is onvoorstelbaar dat een organisatie die het geld van mensen vasthoudt zo'n bizar slechte communicatie heeft. Een substantiele update iedere dag of om de dag zou het minste zijn. Hell, ik zou zelfs een aantal tijdelijke medewerkers inhuren die dan maar withdrawals handmatig uitvoeren (met enkele limieten zodat ze niet overweldigd raken met verzoeken).
Jeetje... Is Gox nog niet dood, kan iemand alsjeblieft Gox uit zijn lijden halen, @ Rannasha kan Marvin geen DDOS aanval uitvoeren op Gox. paar uurtjes lijk me genoeg
Marvin zit op een Franse ADSL verbinding. Daar DDOS je nog geen deuk in een pakje boter mee.Replay256 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:54:
Jeetje... Is Gox nog dood, kan iemand alsjeblieft Gox uit zijn lijden halen, @ Rannasha kan Marvin geen DDOS aanval uitvoeren op Gox. paar uurtjes lijk me genoeg

en hoe meer kans op verliesboekel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:44:
Mooi voor de handel toch? (Daar gaat dit topic over...) hoe meer volatiliteit hoe meer kans op winst..
[ Voor 39% gewijzigd door Gamebuster op 21-02-2014 08:57 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik wou net me gox coins gaan traden met bitcoinbuilder.com krijg ik dit op MtGox:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.mtgox.com/" on this server.
Reference #18.8a9645f.1392969637.103e1b69
Access Denied
Engage
Site werkt okay hier voor zover ik kan zien. Kan gewoon inloggen.Nimrodx schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:01:
Ik wou net me gox coins gaan traden met bitcoinbuilder.com krijg ik dit op MtGox:
Access Denied
Verwijderd
Kan gewoon inloggen, probeer het nog eens...Nimrodx schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:01:
Access Denied
Ja het was even een temporary issue bij mij. Ik heb zonet mijn bitcoins verkocht via bitcoinbuilder.com. Moet wachten nu wachten op de verwerk-cycle bij bitcoinbuilder.com. 11PM Pacific time. Dat is vannacht een keertje.
Als alles volgens plan loopt en de koers een beetje rond de 400eu blijft maak ik nog ietsje winst uit dit hard verscheurende, zenuwslopend avontuur.
Als alles volgens plan loopt en de koers een beetje rond de 400eu blijft maak ik nog ietsje winst uit dit hard verscheurende, zenuwslopend avontuur.
Engage
Ik zie echt geen heil meer in 90% van de altcoins. Als je nu ziet hoe onzeker de toekomst van Bitcoin is (in mijn ogen). Ik heb al mijn altcoins omgezet naar bitcoins. Aangezien de koers nu vrij laag zit heb ik daar sowieso het meeste kans om winst te behalen met een stijging.
Verwijderd
Pssst, bijna weer op je instapmomentVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:45:
Ik heb nu 60 euro verlies, wou eigenlijk nog meer kopen op 430, gelukkig bij 2 gehouden..
De toekomst is niet meer onzeker dan vorig jaar. Er is niks fundamenteel veranderd aan het protocol, er zijn zelfs vele bedrijven en overheids uitspraken bijgekomen. Het is ook gebruiksvriendelijker geworden met nieuwe wallets en POS oplossingen.Mirved schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:22:
Als je nu ziet hoe onzeker de toekomst van Bitcoin is (in mijn ogen).
Al met al een enorm goed jaar... zelfs afgelopen maand waren er lichtpuntjes
Voor meer details over elk van deze punten zie:1. The January 31 CNY deadline came and went, and Bitcoin in China is stronger than ever.
2. The porn industry is seizing upon Bitcoin like wildfire.
3. Bitcoin exchange reopens in Thailand.
4. Balanced Payments is moving to support Bitcoin.
5. California just clarified that Bitcoin is legal.
6. The Winklevoss SEC filing is moving forward smoothly.
Bron: http://bitcoinmagazine.co...e-look-good-news-bitcoin/
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Dat komt omdat 90% van de altcoins ook NIETS extra's te bieden hebben.Mirved schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:22:
Ik zie echt geen heil meer in 90% van de altcoins. Als je nu ziet hoe onzeker de toekomst van Bitcoin is (in mijn ogen). Ik heb al mijn altcoins omgezet naar bitcoins. Aangezien de koers nu vrij laag zit heb ik daar sowieso het meeste kans om winst te behalen met een stijging.
Geneuzel in de marge en bestaan slechts als vehikel om veel geld aan te verdienen door de happy few.
Ik doe soms wat in een alt-coin en dan slechts om wat bij te verdienen om weer direct in BTC en NXT om te zetten.
En niet te vergeten dat we slechts een half jaar geleden nog <100$ zaten, en dat bitcoin nog steeds meer waard is als slechts 3 maand geleden.rickiii schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:49:
[...]
De toekomst is niet meer onzeker dan vorig jaar. Er is niks fundamenteel veranderd aan het protocol, er zijn zelfs vele bedrijven en overheids uitspraken bijgekomen. Het is ook gebruiksvriendelijker geworden met nieuwe wallets en POS oplossingen.
Al met al een enorm goed jaar... zelfs afgelopen maand waren er lichtpuntjes
[...]
Voor meer details over elk van deze punten zie:
Bron: http://bitcoinmagazine.co...e-look-good-news-bitcoin/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid