Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.661 views

Verwijderd

Je hebt er geen vertrouwen meer in? :X

Als ik naar de 2 uurs grafiek kijk dan zegt mijn gevoel dat hier toch wel weer een correctie op moet komen, tenzij we echt opeens heel hard berg afwaarts gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 18:09 ]

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:06:
[...]

Je hebt er geen vertrouwen meer in? :X

Als ik naar de 2 uurs grafiek kijk dan zegt mijn gevoel dat hier toch wel weer een correctie op moet komen, tenzij we echt opeens heel hard berg afwaarts gaan.
Met deze koers weet ik het niet hoor, ik zie het eerder als een bulltrap. De laatste weken probeer ik alleen de heel korte dipjes/piekjes uit te nutten, met een uurtje of 2 wil ik de positie wel veilig stellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mistraller op 20-02-2014 18:16 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Voor degene die net als ik ook teleurgesteld zijn.. Ik zou zeggen doe mee...

https://www.change.org/en...of-the-bitcoin-foundation

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Ik ben het spoor ook helemaal bijster. Probeer steeds in te stappen, maar m'n stop dwingt me steeds weer te verkopen. Schiet ie heel even omhoog, knalt ie daarna weer naar beneden. Speel nu steeds quitte, enkel m'n fee's gaan omlaag ;)

Verwijderd

ben eindelijk verified op bitstamp!!

Is bitstamp een beetje te vergelijken met kraken qua storten en opnemen?

en is het voordeliger om er bitcoins heen te sturen, of om geld te storten?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 18:41 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:41:
ben eindelijk verified op bitstamp!!

Is bitstamp een beetje te vergelijken met kraken qua storten en opnemen?
Opnemen nooit geprobeerd. Storten gaat net zo snel als bij Kraken. 's Avonds gestort (ING), volgende middag op de account.

In ander nieuws: de 1000+ GoxCoin bid-wall op 130 GoxBux bij MtGox is weg, zo te zien is d'r flink tegenaan verkocht. Tijd voor de volgende stap naar beneden voor Gox.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:19

Blord

Hello Kitty !

Mistraller schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:44:
Dat wisten we al. Maar na 17 uur gaan we weer scherp naar beneden...why?
Ik denk een bulltrap. De stapjes naar beneden zijn klein en en de weg naar boven wordt afgesneden.
Het kost minder om weer terug te gaan naar de $600 dan weer $10 naar beneden. dat kun je zo aflezen in de diepte van de order portefeuille.

Lol, 88euro voor een Goxcoin. Ik snap niet waarom de mensen daar nog steeds handelen. Er kan niets uit.
Er gaat steeds meer geld naar Gox door de fee.
De lage prijs is een enorme magneet voor de nieuwkomers.

[ Voor 19% gewijzigd door Blord op 20-02-2014 19:12 ]

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
kan nu wel zeggen dat het gebeurt is.. €82.- and still going down :'( :'( :'( daar gaan mijn 2 bitcoins

Verwijderd

wat gebeurd er als gox de 0 aan gaat tikken??
Zijn ze dan failliet? of.. ?

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 14:44
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:18:
Handel stil, alles uitbetalen en opdoeken.

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Ik denk dat Gox withdrawals nog wel weer gaat openzetten, aangezien dat voor hen de enige manier is uit deze situatie te komen. Nu alles goedkoop opkopen, withdrawals open, verkopen tegen een hogere prijs en daarna wegvluchten met de winst nadat iedereen er weg is gerend.

[ Voor 46% gewijzigd door Martijn13 op 20-02-2014 19:21 ]

• Rannasha
Gox kan de 0 niet aantikken. Dat betekent namelijk dat mensen hun GoxCoins gratis weggeven.

Hoe groter het verschil in koers tussen Gox en de rest, hoe meer mensen bereid zullen zijn om een gokje te wagen en GoxCoins te kopen.

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dan krijgt Mark Karpels een offer he can't refused. :'(

Verwijderd

Of een kogel van mensen die nu aan de afgrond staan haha

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

waarom kan ik hier niet reageren zonder een quote te moeten doen ??

wellicht een enorme noob vraag ... Ik snap dat binnen McGox er wel gehandeld kan worden maar geen opnames gedaan.

Kan je wel geld naar hun overmaken en nu goedkoop gox btc kopen dan ? Het zal niet wellicht want dan las ik het wel maar toch.....

Hoe kom je nu aan de gox btc of is dit echt dicht tot hun de zaak weer op orde hebben ?

• Rannasha
Ray schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:28:
waarom kan ik hier niet reageren zonder een quote te moeten doen ??

wellicht een enorme noob vraag ... Ik snap dat binnen McGox er wel gehandeld kan worden maar geen opnames gedaan.

Kan je wel geld naar hun overmaken en nu goedkoop gox btc kopen dan ? Het zal niet wellicht want dan las ik het wel maar toch.....

Hoe kom je nu aan de gox btc of is dit echt dicht tot hun de zaak weer op orde hebben ?
Je kunt prima geld overmaken naar Gox om daar Bitcoins te kopen. Als Gox de boel op orde krijgt, dan heb je een hele mooie winst. Maar er zijn best wat mensen die verwachten dat dit niet gaat gebeuren en dat Gox een bodemloze put is geworden.

Kortom: Het is een gok. Stuur er geen geld heen waarvan het vervelend is als je het allemaal kwijtraakt.

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 14:44
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:32:
[...]Stuur er geen geld heen waarvan het vervelend is als je het allemaal kwijtraakt.
Is dat mogelijk dan?
Geld kwijtraken lijkt mij altijd vervelend..

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Replay256 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:16:
kan nu wel zeggen dat het gebeurt is.. €82.- and still going down :'( :'( :'( daar gaan mijn 2 bitcoins
Liep Nout Wellink toch niet helemaal uit z'n nek te kletsen. ;)
Tijdens de Tulpenmanie had je nu tenminste nog 2 tulpen gehad. :)

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

waarom heb ik hier in dit topic geen reactie scherm wat normaal wel overal aanwezig is ?

als ik nu wat wil posten moet ik iemand quoten en dat scherm leeg maken. Hoe kan dat ??

• Rannasha
remcoboy1479 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:34:
[...]

Is dat mogelijk dan?
Geld kwijtraken lijkt mij altijd vervelend..
Natuurlijk. Als Gox failliet gaat of de eigenaar gaat er vandoor met het geld.

Je maakt geld over naar een onbekend bedrijf in een ver land, waar onduidelijk is wat de wettelijke status is.

Dat is ook een van de redenen waarom de koers bij Gox nu zo laag is en er zoveel mensen hun Bitcoins daar verkopen, ondanks dat het uit laten betalen van USD/EUR bij Gox ook niet of nauwelijks werkt: Men heeft er veel meer vertrouwen in dat mocht het tot een juridische zaak komen, tegoeden in officiele valuta een stuk makkelijker terug te krijgen zijn.
Ray schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:36:
waarom heb ik hier in dit topic geen reactie scherm wat normaal wel overal aanwezig is ?

als ik nu wat wil posten moet ik iemand quoten en dat scherm leeg maken. Hoe kan dat ??
Vziw kan de quick-reply functie (het reactie scherm) per subforum in of uitgeschakeld worden door mods/admins. Waarom het op dit forum uitstaat weet ik niet.

Overigens kun je wel een normaal reply-venster openen zonder te quoten door op de "Reageer" knop rechtsonderaan te klikken.

[ Voor 27% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 19:38 ]

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik hoop niet dat Gox onderuitgaat. Dat zal een enorme schokgolf teweeg brengen in de Bitcoin wereld.
De normale media zal zeer negatieve berichtgevingen de wereld insturen over de gevaren van Bitcoins.
Cryptocurrency zal nooit meer mainstream worden of tenminste niet niet voor paar jaren.

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:37:
[...]

Natuurlijk. Als Gox failliet gaat of de eigenaar gaat er vandoor met het geld.

Je maakt geld over naar een onbekend bedrijf in een ver land, waar onduidelijk is wat de wettelijke status is.

Dat is ook een van de redenen waarom de koers bij Gox nu zo laag is en er zoveel mensen hun Bitcoins daar verkopen, ondanks dat het uit laten betalen van USD/EUR bij Gox ook niet of nauwelijks werkt: Men heeft er veel meer vertrouwen in dat mocht het tot een juridische zaak komen, tegoeden in officiele valuta een stuk makkelijker terug te krijgen zijn.

[...]

Vziw kan de quick-reply functie (het reactie scherm) per subforum in of uitgeschakeld worden door mods/admins. Waarom het op dit forum uitstaat weet ik niet.

Overigens kun je wel een normaal reply-venster openen zonder te quoten door op de "Reageer" knop rechtsonderaan te klikken.
Ik denk dat ie bedoelde dat het altijd vervelend is geld kwijt te raken :+

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
https://www.mtgox.com/img/pdf/20140220-Announcement.pdf

Oei

Of ben ik nu spuit 11?

[ Voor 17% gewijzigd door skip-5 op 20-02-2014 19:43 ]

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

• Hammer
  • Niet online
Nogal :D

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat is bekend sinds vanochtend. Daarom zijn alle bitcoins exchanges in het rood.

• TheZeroorez
  • Niet online
Kraken heeft nu DOGE.

Ik heb vandaag niet echt op de koers kunnen letten, en bijna al m'n buy orders zijn af gegaan. Vind het wel mooi voorlopig en blijf in BTC, hoeveel kan de koers nu nog dalen?

• skip-5
  • Laatst online: 12-09 16:07
Excuses dan, ga zo weer bijlezen :)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

• Blord

Blord

Hello Kitty !

TheZeroorez schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:44:
Kraken heeft nu DOGE.

Ik heb vandaag niet echt op de koers kunnen letten, en bijna al m'n buy orders zijn af gegaan. Vind het wel mooi voorlopig en blijf in BTC, hoeveel kan de koers nu nog dalen?
$0 behoort nu tot de mogelijkheid. Gox heeft de withdraws niet hervat en het is nu de vraag of ze nog uberhaupt nog doen.

Verwijderd

flinke SELLwall op kraken!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 19:52 ]

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Wat vind jij flink?!

Verwijderd

wat er nu staat he, anders zeg ik het niet.
Duh..

edit: typo

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 19:53 ]

• Squ1zZy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:52:
wat er nu staat he, anders zeg ik het niet.
Duh..

edit: typo
24 stuks vind jij flink? 8)7

• Hammer
  • Niet online
er stonden er 26. Da's andere koek he? De meeste mensen hebben dat geld niet op hun rekening, laat staan beschikbaar om te vergokken in gebakken lucht, dus ja, best flink.

• Squ1zZy
  • Niet online
Hammer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:55:
[...]

er stonden er 26. Da's andere koek he? De meeste mensen hebben dat geld niet op hun rekening, laat staan beschikbaar om te vergokken in gebakken lucht, dus ja, best flink.
Hmm, vreemde uitspraak, maar ok. Ik heb er ook 25 en ik ben echt geen grote belegger...

• TheZeroorez
  • Niet online
Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:46:
[...]

$0 behoort nu tot de mogelijkheid. Gox heeft de withdraws niet hervat en het is nu de vraag of ze nog uberhaupt nog doen.
Op Gox behoort iets in de buurt van 0 (niet 0 zelf natuurlijk) tot de mogelijkheden. De andere exchanges zullen daar toch echt boven blijven. Met de bitcoin zelf is niet zoveel mis, het vertrouwen is alleen even in een put beland.

• Hammer
  • Niet online
Squ1zZy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:57:
[...]

Hmm, vreemde uitspraak, maar ok. Ik heb er ook 25 en ik ben echt geen grote belegger...
Belegger? Ik maak ze, met gebakken lucht. Want dat komt er achter uit mijn machines. En ja, je hebt er 25... maar je koopt er nu geen 25 bij, toch?

Verwijderd

je zit er met 25 in?
Toch lekker met + 10k :D

Verwijderd

hoe kan het op kraken als je een order maakt, er 1 seconden later er 5 mensen weer onder zitten?

bots??

• Hadespuiter
TheZeroorez schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:57:
[...]

Met de bitcoin zelf is niet zoveel mis, het vertrouwen is alleen even in een put beland.
Let op wat je zegt. De waarde van bitcoin is namelijk het vertrouwen, meer niet. ;)

• TheZeroorez
  • Niet online
Hadespuiter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:09:
[...]

Let op wat je zegt. De waarde van bitcoin is namelijk het vertrouwen, meer niet. ;)
Klopt, maar het vertrouwen is nu verlaagd zonder echt goede reden. Het kan toch niet lang meer duren tot mensen daar achter komen en zich realiseren dat de BTC nu in de aanbieding is?

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:09:
hoe kan het op kraken als je een order maakt, er 1 seconden later er 5 mensen weer onder zitten?

bots??
Ja. Er zijn bots op Kraken die bezig zijn met het bijhouden van de beste bid en ask orders. Er is er eentje die altijd een fractie boven (of onder) je limit order gaat zitten met een volume van 0.5.

• dieter87
  • Laatst online: 29-07-2023
Enorm frustrerend ja..

Verwijderd

Hoe kan je daar het beste op inspelen als ik nu bv 1 bitcoin wil verkopen en de eerste in de sell rij wilt zijn?

Ik doe nu steeds resfreshen en hem weer eronder zetten.
haha

• Squ1zZy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:13:
Hoe kan je daar het beste op inspelen als ik nu bv 1 bitcoin wil verkopen en de eerste in de sell rij wilt zijn?

haha
Bestens order?

• Hadespuiter
TheZeroorez schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:11:
[...]

Klopt, maar het vertrouwen is nu verlaagd zonder echt goede reden. Het kan toch niet lang meer duren tot mensen daar achter komen en zich realiseren dat de BTC nu in de aanbieding is?
Ik denk dat velen zoiets hebben van "wat er op MtGox is gebeurd kan ergens anders ook gebeuren", hetzij in de verschijning van een andere bug dan waar MtGox mee kampte.

Reken maar dat hobby nummer 1 in het hackwereldje momenteel is flaws zoeken in- en rondom het btc protocol, want hiermee kun je schatrijk worden.
Er gaan nog heel veel strontputten open, kwestie van tijd.

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:13:

haha
Ook een bot maken. :)
Orders van 1btc of meer werken min of meer als een rood lap op Kraken. Mensen proberen daar altijd voor te kruipen. Maak de orders wat kleiner van .1 of .2

Het is meer werk maar voor niets gaat de zon op. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Blord op 20-02-2014 20:20 ]

• Rannasha
De bots kom je niet omheen. Op de gewone beurs worden de bid en ask prijzen ook door bots in stand gehouden. Market makers, heten de mensen/bedrijven die zich hiermee bezig houden.

Je kunt of een market order plaatsen of je limiet order gewoon plaatsen op de prijs die je wil hebben en dan wachten. Als de prijs niet de verkeerde kant op schiet, komt er vanzelf wel een order die jouw order mee pakt.

• LxgOne
  • Laatst online: 16-01 21:24
he kan iemand me dit uitleggen:

Dus er zitten altijd bots op kraken. dat weet ik

voorbeeld van mijn geval Ik plaats LTC te koop zodat ik eerst sta in de sell lijst
De bots kruipen hier 0.0001 onder.
Ik denk dat als ik misschien de spread verklein de bots het verschil niet groot genoeg vinden en zich dus terugtrekken.
Ik plaats een kooporder van 0.001 LTC. Dit wordt binnen de seconde opgekocht en staat meteen aan dezelfde prijs in de sell lijst. Wat is hier het nut van? :-)

Hopelijk is mijn uitleg een beetje duidelijk :+

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:46:
[...]

$0 behoort nooit tot de mogelijkheden. Je kunt geen coins kopen of verkopen voor $0 per coin. Het kan alleen de 0 benaderen. Geen vraag is niet hetzelfde als een vraag voor $0. Er zal dan gewoon simpelweg niets meer verhandeld worden en de "actuele" koers is gewoon zoals altijd de koers van de laatste trade.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ik dacht goedkoop in te kopen op €430,-, maar is dus gezakt naar €412.10 tijdens dat ik ging sporten.

Soms denk ik dat het hele traden niks voor mij is, koop altijd te hoog in.

• dieter87
Same here, zit nu ook met verlies, hoewel ik eigenlijk meer bitcoins bezit dan voordien, maarja met een lagere koers ben je daar neit veel mee natuurlijk..

• Blord

Blord

Hello Kitty !

.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:57:
[...]

$0 behoort nooit tot de mogelijkheden. Je kunt geen coins kopen of verkopen voor $0 per coin. Het kan alleen de 0 benaderen. Geen vraag is niet hetzelfde als een vraag voor $0. Er zal dan gewoon simpelweg niets meer verhandeld worden en de "actuele" koers is gewoon zoals altijd de koers van de laatste trade.
Met $0 bedoel ik dat de exchange sluit. Dan zijn alle bitcoins waardeloos geworden.
Zolang de trading nog steeds bezig zijn dan is $0 inderdaad niet mogelijk.
Ik bedoel gewoon dat de exchange bankroet is.

• Rannasha
Gek genoeg is de koers van GoxBTC op BitcoinBuilder gestegen van 0.36 naar net onder de 0.5 de afgelopen uren.

Mensen die fiat stortingen gedaan naar Gox kunnen hier best gunstig gebruik van maken. Het levert een stuk minder op dan als Gox withdrawals weer open gooit, maar zolang Gox blijft traden, kun je je geld verdubbelen door GoxBTC te kopen met je fiat op Gox, die te verkopen voor RealBTC op BitcoinBuilder en je RealBTC bij een echte exchange terug in te cashen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jammer dat een fiat storting altijd zo relatief lang duurt. Ze zouden eens een alternatief digitaal betaalmiddel moeten verzinnen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:06:
Same here, zit nu ook met verlies, hoewel ik eigenlijk meer bitcoins bezit dan voordien, maarja met een lagere koers ben je daar neit veel mee natuurlijk..
Ik kijk nu vooral naar de wat langere grafieken. Als ik de 4 uurs grafiek een beetje doortrek zou je toch verwachten dat er een correctie komt tot minstens €450,-

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/5kjcxi.jpg

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:12:
Gek genoeg is de koers van GoxBTC op BitcoinBuilder gestegen van 0.36 naar net onder de 0.5 de afgelopen uren.

Mensen die fiat stortingen gedaan naar Gox kunnen hier best gunstig gebruik van maken. Het levert een stuk minder op dan als Gox withdrawals weer open gooit, maar zolang Gox blijft traden, kun je je geld verdubbelen door GoxBTC te kopen met je fiat op Gox, die te verkopen voor RealBTC op BitcoinBuilder en je RealBTC bij een echte exchange terug in te cashen.
Waarom zeg je dat nou hardop, ik zat daar vandaag ook aan te denken. :P

• Mistraller
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:00:
Ik dacht goedkoop in te kopen op €430,-, maar is dus gezakt naar €412.10 tijdens dat ik ging sporten.

Ik had hem gelijk weer gedumpt op 427, en nu verliesje weer weggewerkt met een trade op 419 en 426... Ik weet uiteindelijk wel steeds met winst te eindigen maar van de 5 trades zijn er meestal nog altijd 2 verliesgevend. Ach ja, tis een leuk spelletje, en ik gun kraken hun winst :)

---------------

Verwijderd

Mistraller schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:21:
[...]

Ik had hem gelijk weer gedumpt op 427, en nu verliesje weer weggewerkt met een trade op 419 en 426... Ik weet uiteindelijk wel steeds met winst te eindigen maar van de 5 trades zijn er meestal nog altijd 2 verliesgevend. Ach ja, tis een leuk spelletje, en ik gun kraken hun winst :)
tja als ik dit van te voren allemaal kon voorspellen..

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
dieter87 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:06:
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:00:

Op Kraken heb je veel opties om je verlies in te perken. Een trailing stop of gewoon een vaste stop loss. Dan kan je nooit te veel verlies pakken. Voor mij was het ook geen beste dag, ik dacht steeds op het goede punt in te stappen, maar er kwam maar geen stijging. Mijn trailing stop heeft me dus steeds weer uitgekocht. Soms had ik net een paar euro winst, vaak een beetje verlies. Maar in the end zorgt het ervoor dat ik nooit te veel verlies heb.

Nu het bij jullie wel 'mis' is gegaan kan je twee dingen doen. Vast houden en hopen dat de koers weer omhoog gaat, als we nu op het laagste punt zitten lijkt me dat wel het verstandigst. Als we nog meer gaan dalen kan je beter nu verkopen, dan beperk je je verlies. Tevens kan je dan straks weer lager instappen en je verlies dus weer goed maken wanneer de koers weer omhoog gaat.

• dieter87
De vraag is natuurlijk, zitten we op het laagste punt? Ik denk persoonlijk van niet, als de koers zoveel moeite moet doen om weer naar de 600 te kruipen..
Tot aan het hele MtGox grap ging alles goed, daarna niet echt (maar nu ook niet rampzalig fzo). Snap gewoon niet dat men MtGox gewoon niet laat voor wat het is en doorgaat..

• Mistraller
tsandfort schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:22:
[...]

[...]

Op Kraken heb je veel opties om je verlies in te perken. Een trailing stop of gewoon een vaste stop loss. Dan kan je nooit te veel verlies pakken. Voor mij was het ook geen beste dag, ik dacht steeds op het goede punt in te stappen, maar er kwam maar geen stijging. Mijn trailing stop heeft me dus steeds weer uitgekocht. Soms had ik net een paar euro winst, vaak een beetje verlies. Maar in the end zorgt het ervoor dat ik nooit te veel verlies heb.

Nu het bij jullie wel 'mis' is gegaan kan je twee dingen doen. Vast houden en hopen dat de koers weer omhoog gaat, als we nu op het laagste punt zitten lijkt me dat wel het verstandigst. Als we nog meer gaan dalen kan je beter nu verkopen, dan beperk je je verlies. Tevens kan je dan straks weer lager instappen en je verlies dus weer goed maken wanneer de koers weer omhoog gaat.
Trailing stops zijn onbetrouwbaar op kraken. Er hoeft maar een order voorbij te komen van meer dan 3 BTC en dan wordt je offset geraakt terwijl dat helemaal geen echte marktbeweging is. Een stop loss zou ik daarom in een volatiele markt als nu ook niet te gauw actief laten worden. Die 430 tikken we vanavond nog wel weer aan denk ik.

Als je een beetje TA wilt doen, wat meer wijs proberen te worden uit de candles en leren wat nu in godsnaam een fibonacci reeks in bitcoinwisdom doet, dan kan ik deze online cursus Forex trading van harte aanbevelen. Ik ben er nog niet rijk van geworden, maar ik denk nu wel dat ik niet zomaar iets doe. (En alsnog verlies soms ;))
http://www.babypips.com/school

---------------

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Hmm interessant. Heb je nu ook een bot lopen daar ? :)
Gelukkig ben ik nu wel geverifieerd. Dus coins overmaken naar een andere Gox rekening zou nu geen probleem zijn.

De koers van Goxcoins is nu al time low op 81euro. :9

[ Voor 11% gewijzigd door Blord op 20-02-2014 21:32 ]

• Rannasha
Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Nee. Zo slim is Marvin niet :(

Verwijderd

Waarom zijn er mensen bereid om op bitcoin builder MtGox coins te kopen? Ze kunnen toch gewoon geld storten, is dit dan echt enkel voor de mensen die er geen account hebben?

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:32:
Waarom zijn er mensen bereid om op bitcoin builder MtGox coins te kopen? Ze kunnen toch gewoon geld storten, is dit dan echt enkel voor de mensen die er geen account hebben?
SEPA stortingen duren 2-3 werkdagen, andere internationale overboekingen kunnen wel 10 werkdagen duren. Zodra een storting binnen is, kan Gox ofwel gesloten zijn of de boel opgelost hebben.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Blord schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Gelukkig ben ik nu wel geverifieerd. Dus coins overmaken naar een andere Gox rekening zou nu geen probleem zijn.

De koers van Goxcoins is nu al time low op 81euro. :9
Geld overmaken op Gox is nu wel het domste wat je kan doen. Maak het dan gewoon over op mijn rekening, dan komt het tenminste nog goed terecht.

Groetjes, FaceDown.

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik heb nu mijn Gox coins verkocht voor .5BTC.
Dat is tenminste veel meer dan die €81 op MtGox en ik heb weer beschikking over mijn asset.

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:55:
[...]

Geld overmaken op Gox is nu wel het domste wat je kan doen. Maak het dan gewoon over op mijn rekening, dan komt het tenminste nog goed terecht.
Ik heb vanmorgen 444 euro overgemaakt naar ze...we zullen zien of dat verstandig was, iig een spannende gox :p

http://www.boekel.nu

• Rannasha
De volgende drempel op de weg naar beneden bij Gox is een muur van 3100 GoxCoins bij een prijs van 110 GoxBux. Ben benieuwd of die stand houdt.

• Nimrodx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 21:12

Werkt dit goed? Ik heb namelijk 6 BTC trapped op MtGox en wil ze asap daar weg hebben.

Engage

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Bitstamp heeft withdraws weer open.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:55:
[...]

BS. Tegen de tijd dat het geld is aangekomen is gox echt nog niet ten onder. Ondertussen is er wel een enorme vraag naar goxcoins.

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:10:
Bitstamp heeft withdraws weer open.
waren die stop gezet dan 8)7

• Rannasha
Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:10:
[...]

Werkt dit goed? Ik heb namelijk 6 BTC trapped op MtGox en wil ze asap daar weg hebben.
Nog geen ervaring mee, want ik heb zelf geen GoxCoins. Heb enkel wat RealBTC op BitcoinBuilder gezet zodat ik GoxCoins kan kopen zodra er goed nieuws is.

Maar veel mensen hebben er goede ervaringen mee. Het enige is dat withdrawals semi-handmatig worden gedaan en slechts 1x per dag. Dus je moet even wachten voordat je de coins in je wallet hebt zitten.
Een deel van de gebruikers had blijkbaar iets van een phishing mail gekregen en Bitstamp heeft bij die accounts withdrawals tijdelijk stopgezet totdat ze iedereen een mail konden sturen. Voor de rest van de gebruikers (waaronder ik) hebben de withdrawals gewoon continue gewerkt.

Er was even wat paniek, omdat deze maatregel in eerste instantie niet werd meegedeeld, waardoor mensen vreesden dat Bitstamp alle withdrawals dicht had gegooid of een of ander security probleem had.

[ Voor 35% gewijzigd door Rannasha op 20-02-2014 22:15 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wel erg dat ik niet meer DURF te traden toen ik 1 BTC ben verloren door een scam, maar ja, nu lijkt weer leuk instapbedrag..

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Nimrodx
Ik heb er altijd zo'n hekel aan dat ik al mijn gegevens moet geven bij het aanmaken van een bitcoinbuilder.com account... Ze vragen zelfs een kopie van je ID :F Als zo'n zaakje wordt gehacked dan kan ik wel eens een groot probleem hebben.

Engage

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:58
Goedeavond,

Mag ik van jullie expertise gebruik maken met de volgende 2 vragen?:

Ik wil graag een aantal bitcoins aanschaffen op de huidige koers, waar kan ik dit het beste (Goedkoopst + betrouwbaar doen?)
tot nu toe heb ik dit altijd bij ''Bitonic.nl'' gedaan maar heb het idee dat ik daar duur uit ben.

Mijn 2e vraag is eigenlijk het bewaren van de bitcoins, ik ben op computer gebied niet erg onderlegd, en zou ze het liefst gewoon thuis in de kast leggen, ik las eerder hier iets over zelfs op papier in een kluis, kan iemand hier meer informatie over geven?
Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van Blockchain.info waar ik een wallet heb.

Bij voorbaat dank!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:11:
[...]

BS. Tegen de tijd dat het geld is aangekomen is gox echt nog niet ten onder. Ondertussen is er wel een enorme vraag naar goxcoins.
Dat zijn jouw woorden. Ikzelf denk dat Gox binnen een paar dagen verleden tijd is en dat alle funds en coins foetsie zijn. Wel geld accepteren en niets uitkeren wijst erop dat we hier met een zeer schimmige organisatie te maken hebben.

Groetjes, FaceDown.

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:21:
Ik heb er altijd zo'n hekel aan dat ik al mijn gegevens moet geven bij het aanmaken van een bitcoinbuilder.com account... Ze vragen zelfs een kopie van je ID :F Als zo'n zaakje wordt gehacked dan kan ik wel eens een groot probleem hebben.
Dat moet tegenwoordig altijd als je in geld handeld ivm met de internationale witwas regels.
Als ik jouw was dan ruil ik die GoxBTC meteen in. Dan kun je weer doen met je BTC. Anders was je 6BTC opgesloten voor weet ik veel hoelang.

• Nimrodx
.oisyn wat ga jij doen als je funds arriveren? Ga je hopen dat de withdrawals weer open gaan of ga je de bitcoinbuilder truck uitvoeren? Ik zit namelijk erg te twijfelen. Ik zou graag de mening van iemand anders willen horen. 8)7

Engage

• Rannasha
BekSide schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:22:Ik wil graag een aantal bitcoins aanschaffen op de huidige koers, waar kan ik dit het beste (Goedkoopst + betrouwbaar doen?)
tot nu toe heb ik dit altijd bij ''Bitonic.nl'' gedaan maar heb het idee dat ik daar duur uit ben.
Bitonic is inderdaad iets duurder dan de marktprijs bij een gewone wisselbeurs (exchange). Het verschil is echter niet heel groot, slechts een paar procent. Als je Bitcoins koopt voor de lange termijn, dan maakt dit verschil vrij weinig uit, want koersschommelingen zijn op de meeste dagen groter dan wat je bij Bitonic extra betaalt.

Als je toch op zoek bent naar een exchange, dan zijn Bitstamp en Kraken aan te raden. Deze zijn snel met het verwerken van stortingen en uitbetalingen. Nadeel hier is dat je bij beiden een account moet aanmaken en je moet identificeren om te kunnen handelen. Bij Kraken hoef je geen documenten op te sturen als je niet meer dan $2000 (of het equivalent in andere valuta) stort of opneemt per dag.
Mijn 2e vraag is eigenlijk het bewaren van de bitcoins, ik ben op computer gebied niet erg onderlegd, en zou ze het liefst gewoon thuis in de kast leggen, ik las eerder hier iets over zelfs op papier in een kluis, kan iemand hier meer informatie over geven?
Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van Blockchain.info waar ik een wallet heb.
Een papieren wallet (paper wallet) is een papier waar de private key op staat. Deze private key is genoeg om toegang te krijgen tot je Bitcoins. Een stappenplan om zoiets te maken is:
1) Ga naar Bitaddress.org, maak hier een "paper wallet" aan.
2) Print de paper wallet uit.
3) Noteer het Bitcoin adres en sla dit op op je computer.
4) Stop het paper wallet in een kluis.
5) Koop Bitcoins en laat ze overboeken op het Bitcoin adres dat je bij stap 3 hebt genoteerd.

Zodra je de Bitcoins wil gebruiken, kun je de private key die op de paper wallet staat importeren in vrijwel iedere wallet-software: Bitcoin-qt, Blockchain.info, Multibit, enz... Sommige mensen raden aan om de website Bitaddress.org op te slaan en daarna te openen op een pc die niet met internet is verbonden, voor optimale veiligheid in het geval er iets of iemand meekijkt op je computer terwijl je de wallet genereert.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik voorspel dat over 3 dagen Gox met een update komt: Het inschakelen van de withdrawals is nog een beetje vertraagd wegens het overlijden van de tante van Mark Karpeles. Maar maakt u rustig uw geld over; binnenkort kunt u genieten van uw zuurverdiende coins die u met maximaal 0,1BTC per dag mag overmaken naar uw eigen wallet!

Ook grappig; hoeveel redenen hebben ze nu al gegeven voor de algehele malaise waarin ze terecht zijn gekomen? Een fout in het bitcoin-protocol, een inbeslagname van hun centen, een gedwongen verhuizing. Het is wel typisch dat geen van dit alles hun schuld is. Het is mij overduidelijk dat M.K. een notoire leugenaar is. Sterker nog; ik durf wel een wedje te leggen dat er helemaal niet aan een oplossing gewerkt wordt. Waarschijnlijk is er niet eens sprake van een ernstig technisch probleem, ze zijn simpelweg niet meer solvabel.

[ Voor 44% gewijzigd door FaceDown op 20-02-2014 22:41 ]

Groetjes, FaceDown.

• Kuusj

Kuusj

Kan iemand mij even vertellen wat dat gedeelte inhoud? Dat groen stijgen is en rood dalen en grijs gemiddelde snap ik ook wel, maar is dit gewoon het "vooruitzicht" of wat? http://prntscr.com/2ubchd

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Nee dat is de eerste paar buy/sell van orderbook weergegeven. Dus als men koopt kan je beetje inschatten inderdaad hoe snel het kan stijgen. Idem voor dalen.

• Kuusj

Kuusj

ReQuiem83 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:41:
Nee dat is de eerste paar buy/sell van orderbook weergegeven. Dus als men koopt kan je beetje inschatten inderdaad hoe snel het kan stijgen. Idem voor dalen.
Bedankt!
Ik ga het weer rustig aanpakken, met 50 euro beginnen ofzo, kijken wanneer het begint te stijgen, en we zien wel waar we terecht komen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wauw, tegenstrijdige voorspellingen in twee opeenvolgende posts 8)7
Nimrodx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:32:
.oisyn wat ga jij doen als je funds arriveren? Ga je hopen dat de withdrawals weer open gaan of ga je de bitcoinbuilder truck uitvoeren? Ik zit namelijk erg te twijfelen. Ik zou graag de mening van iemand anders willen horen. 8)7
Ik had bitcoinbuilder nog niet overwogen toen ik het geld overmaakte (ik waagde dus de gok dat ze uiteindelijk withdrawbaar zijn), maar het klinkt nu wel als een verdomd interessante optie: 150% winst met zekerheid tov een ontzettend onzekere 400%

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2014 22:45 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:43:

[...]
Die 2e was duidelijk ironisch bedoeld. Overigens vind ik jouw optimisme over Gox wel grappig (en heb er ook een beetje medelijden mee).
Wat Gox nu doet is zeer schadelijk voor de bitcoin, en betekent wellicht een jarenlang beschadiging van het imago of zelfs wel het einde van de coin.

Groetjes, FaceDown.

• Kuusj

Kuusj

.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:43:
[...]

[...]

Ik had bitcoinbuilder nog niet overwogen toen ik het geld overmaakte (ik waagde dus de gok dat ze uiteindelijk withdrawbaar zijn), maar het klinkt nu wel als een verdomd interessante optie: 150% winst met zekerheid tov een ontzettend onzekere 400%
Ik wist het toch wel, die 150% pakken en verder gaan op een andere, betrouwbare exchange, ik heb MtGox altijd al een beetje raar gevonden, BTC-e vind ik veel simpeler om de een of andere reden..

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De koers op Bitcoin Builder is weer gedaald naar .431BTC voor je Gox coin. Dat gaat wel hard in enkele minuten. 8)7

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:46:
Overigens vind ik jouw optimisme over Gox wel grappig
Ik ben anders helemaal niet zo optimistisch, ik probeer er gewoon een slaatje uit te slaan. Het geld kan ik makkelijk missen.
Wat Gox nu doet is zeer schadelijk voor de bitcoin, en betekent wellicht een jarenlang beschadiging van het imago of zelfs wel het einde van de coin.
Ik zie even totaal de relevantie niet, of is dit gewoon een beroep op mijn schuldgevoel?

• Nimrodx
Ja jemig ik zie het ook nu, wat een kut zooi :(

Engage

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waarom, gox zelf staat nog steeds op 0.2 realbtc :).

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:52:

[...]

Ik zie even totaal de relevantie niet, of is dit gewoon een beroep op mijn schuldgevoel?
Inderdaad. Mensen die nu nog Gox lopen te spekken helpen de bitcoin mee de afgrond in, en snijden zichzelf daar uiteindelijk ook mee in de vingers.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Bitcoin sterft langzaam af... Ik heb al mijn coins nu verkocht met dik verlies. Jammer, maar een herstel verwacht ik niet snel. Dit gaat nu echt door zetten verteld mijn gevoel. Succes heren met het vertrouwen in deze "munt".

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:04:

nderdaad. Mensen die nu nog Gox lopen te spekken helpen de bitcoin mee de afgrond in, en snijden zichzelf daar uiteindelijk ook mee in de vingers.
Volgens mij helpen mensen die maar wat roepen en met verlies uitstappen bitcoin de afrond in, en ik kan me vergissen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:04:
[...]

Inderdaad. Mensen die nu nog Gox lopen te spekken helpen de bitcoin mee de afgrond in
Nonsens natuurlijk, het kwaad is allang geschied. Dit is louter aftermath die verder geen enkele invloed meer uitoefent. Maar toch leuk dat je het over die boeg probeerde te gooien.

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2014 23:10 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:08:
[...]

Nonsens natuurlijk, het kwaad is allang geschied.
Geen nonsens natuurlijk. Gox had allang verdwenen moeten zijn. Nu zijn ze alleen nog maar bezig om mensen op te lichten en meer schade te maken dan nodig. Ze hadden weken geleden al met een big bang van de aardbodem moeten verdwijnen. Dat had ook pijn gedaan, maar had de markt allang weer aan een herstel kunnen gaan werken. Nu raken we van de regen in de drup.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:08:
[...]

Volgens mij helpen mensen die maar wat roepen en met verlies uitstappen bitcoin de afrond in, en ik kan me vergissen.
Nee hoor, met verlies uitstappen is geen enkel probleem, zeker niet gezien de enorme dalingen die we waarschijnlijk nog voor de kiezen zullen krijgen. Dat hoort nu eenmaal bij beurshandel. Oplichting en criminaliteit echter niet.

Groetjes, FaceDown.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh please, je denkt echt dat iedereen met btc en fiat op gox dan maar moet denken "oh well" en alles instant op moeten geven? Zo werkt de wereld, en dus bitcoin, niet.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2014 23:14 ]

• Nimrodx
FaceDown, ik snap dat je het jammer vindt MtGox nu de boel loopt de verzieken maar dit is precies waar BitCoin voor staat. Geen controle, geen centraal bestuur. Kennelijk moet zo'n "rotte appel" langzaam afsterven en moet de koers zichzelf kunnen herstellen.

Engage

Pagina: 1 ... 127 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid