Sweet
met 10x leverage ingekocht op $171 en gesloten op $258
Verwijderd
In hoeverre is er nog vertrouwen in de virtuele betaalmiddelen nu er steeds meer vraagtekens komen bij de exchanges?Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:43:
Niet zo gek gezien de weg omhoog vooral market buys waren. Er is geen tijd geweest om bids onder de nieuwe prijs te krijgen, dus zodra er wat aan market sells komen, dan stort de prijs zo weer naar beneden. De vraag is waar het evenwichtspunt komt te liggen.
Blijkbaar is de koppeling met Dollars en Euro's belangrijker dan de mogelijkheden.
Dit is geen bull trap. Stijging van deze order, massief en op meerdere exchanges. Niemand heeft zoveel coins in huis om dit te veroorzaken. De stijging wordt gesteund op een gerucht of insider news.
we krijgen nog wel een correctie, gaat nu wel iets te hard omhoog terwijl er geen groot nieuws is.
Zolang de coin nog niet breed geaccepteerd wordt is de koppeling met andere valuta's heel belangrijk. Bedrijven die Bitcoins accepteren, betalen hun leveranciers nog steeds in Euro's of Dollars en ook het personeel krijgt nog geen Bitcoin-salaris.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:46:
[...]
In hoeverre is er nog vertrouwen in de virtuele betaalmiddelen nu er steeds meer vraagtekens komen bij de exchanges?
Blijkbaar is de koppeling met Dollars en Euro's belangrijker dan de mogelijkheden.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Persoonlijk denk ik dat GOX gesteund wordt door massieve bitcoins injecties door mensen van de eerste uur.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:46:
[...]
In hoeverre is er nog vertrouwen in de virtuele betaalmiddelen nu er steeds meer vraagtekens komen bij de exchanges?
Die hebben zoveel coins in hun bezit en hebben geen baat bij een ineenstorting van de Bitcoin markt.
Vertrouwen terug in de markt is nu topprioriteit.
Het kan ook zijn dat de verwachting van een daling op andere exchanges inmiddels al in de prijs zit ingebouwd, m.a.w. men is al uitgestapt anticiperend op een daling op andere exchanges als Gox-withdrawals weer op gang komen.Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:49:
[...]
Ja, het zal deels samenvallen. Maar er zullen ook mensen zijn die wel willen instappen, maar die nog een dip verwachten vanwege de Gox-coins die opeens verkocht worden. Afhankelijk van hoe groot de diverse groepen zijn zal de daling meer of minder zijn (of zelfs helemaal uitblijven).
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Correctie op wat ? Twee dagen geleden zaten we nog op de $600+ koers.bitchcoin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:48:
we krijgen nog wel een correctie, gaat nu wel iets te hard omhoog terwijl er geen groot nieuws is.
Verwijderd
Die brede acceptatie is wat bitcoin zo heeft laten groeien.Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:49:
[...]
Zolang de coin nog niet breed geaccepteerd wordt is de koppeling met andere valuta's heel belangrijk. Bedrijven die Bitcoins accepteren, betalen hun leveranciers nog steeds in Euro's of Dollars en ook het personeel krijgt nog geen Bitcoin-salaris.
Door dit gedoe is er bij de grote massa wantrouwen.
Op deze stijging! En daarna zijn we gedipt vanwege geen nieuws van MTgox. Ziet niet in waarom we nu zo'n stijging krijgen. Alsof het vertrouwen opeens weer terug is

Normaal gesproken zou het inderdaad goed mogelijk zijn dat als er een negatieve ontwikkeling wordt verwacht, deze al vantevoren in de prijs wordt verwerkt. Maar in dit geval gaat het niet om een bepaald nieuwsbericht of iets in die richting, maar op een stapel coins die op Gox heel goedkoop gekocht zijn en die elders verkocht gaan worden.Tourniquet schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:52:
[...]
Het kan ook zijn dat de verwachting van een daling op andere exchanges inmiddels al in de prijs zit ingebouwd, m.a.w. men is al uitgestapt anticiperend op een daling op andere exchanges als Gox-withdrawals weer op gang komen.Ik vind het daarom nogal een gok om daarop te gokken en daardoor de boot raket te missen.
Welke brede acceptatie? Er zijn nog steeds maar een paar bedrijven die Bitcoin accepteren en als je op straat 100 mensen vraagt of ze Bitcoins bezitten of uberhaubt of ze een goed idee hebben wat Bitcoins zijn, wat denk je dat je dan als antwoord krijgt?Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:55:
[...]
Die brede acceptatie is wat bitcoin zo heeft laten groeien.
Door dit gedoe is er bij de grote massa wantrouwen.
We zitten nog in de fase van het internet voor het WWW. Een stapeltje nerds met grootse plannen terwijl de rest van de wereld zich afvraagt wat nu precies het nut is van deze technologie.
En dit is niet het eerste "gedoe" dat Bitcoin doormaakt. En het zal ook niet het laatste zijn. Tot nu toe is Bitcoin telkens sterker geworden van een dergelijke crisis. Ik zie niet waarom dit deze keer anders zal zijn.
Dit kan niet volledig vantevoren in de prijs verwerkt worden, want het prijseffect vindt plaats wanneer de coins daadwerkelijk verkocht worden. Natuurlijk kan de prijsval worden opgevangen door extra bids die in afwachting van de dump geplaatst worden.
[ Voor 30% gewijzigd door Rannasha op 22-02-2014 18:00 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Lijkt wel roulette.Enige verschil is in plaats van rood,zwart is het rood groen. Maar lekkere winst gepakt van 75% van mijn ie nog verder stijgen..
Lijkt om dit nieuws te gaan?bitchcoin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:56:
Op deze stijging! En daarna zijn we gedipt vanwege geen nieuws van MTgox. Ziet niet in waarom we nu zo'n stijging krijgen. Alsof het vertrouwen opeens weer terug is
"MtGox has allegedly begun testing withdrawals, seeing a 200% surge in exchange rates."
http://www.cryptocoinsnews.com/2014/02/22/mtgox-price-surges-amid-testing-withdrawals/
Verwijderd
De koers is niet zomaar omhoog geschoten, dat kan alleen wanneer mensen ze willen kopen.Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:57:
[...]
Welke brede acceptatie? Er zijn nog steeds maar een paar bedrijven die Bitcoin accepteren en als je op straat 100 mensen vraagt of ze Bitcoins bezitten of uberhaubt of ze een goed idee hebben wat Bitcoins zijn, wat denk je dat je dan als antwoord krijgt?
We zitten nog in de fase van het internet voor het WWW. Een stapeltje nerds met grootse plannen terwijl de rest van de wereld zich afvraagt wat nu precies het nut is van deze technologie.
En dit is niet het eerste "gedoe" dat Bitcoin doormaakt. En het zal ook niet het laatste zijn. Tot nu toe is Bitcoin telkens sterker geworden van een dergelijke crisis. Ik zie niet waarom dit deze keer anders zal zijn.
Dit kan niet volledig vantevoren in de prijs verwerkt worden, want het prijseffect vindt plaats wanneer de coins daadwerkelijk verkocht worden. Natuurlijk kan de prijsval worden opgevangen door extra bids die in afwachting van de dump geplaatst worden.
Valt dat weg dan is de uitkomst onzeker.
Ik heb zelf simpele strategie, verkoop steeds mijn goedkoop geminede bitcoins voor 1/4 wanneer koers weer eens flink omhoog gegaan is.
Zie wel hoeveel ik er ga bewaren.
[.edit: ik las verkopen maar je zegt kopenVerwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:28:
[...]
De koers is niet zomaar omhoog geschoten, dat kan alleen wanneer mensen ze willen kopen.

Mensen willen altijd verkopen. Het is niet alsof het orderboek leeg was op het moment dat het gebeurde.
Godsamme Kraken op 440 en Bitcoinbuilder net onder 0.6. Het wordt nu wel heel tempting om gewoon m'n winst te pakken... factor 3,24. Je zou er een site als coin2x.com op kunnen laten runnen
[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 19:00 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben nu zelfs op bitcoinbuilder aan het traden...swingt zo 15% op en neer steeds....oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:43:
Godsamme Kraken op 440 en Bitcoinbuilder net onder 0.6. Het wordt nu wel heel tempting om gewoon m'n winst te pakken... factor 3,24. Je zou er een site als coin2x.com op kunnen laten runnen
Hoe laat 'onze tijd' versturen ze de coins ook alweer? 1:00?
Hoop dat begin volgende week koers om Gox weer duikt...dan stuur ik er nog een SEPA heen
Verwijderd
Bitcoins werkt net als andere grondstoffen, willen veel mensen het hebben dan stijgt de prijs..oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:43:
[...]
[.edit: ik las verkopen maar je zegt kopenonderstaande reactie kun je dus als onverzonden beschouwen ;)]
Tel daarbij op dat het nieuw is, en mensen nog al snel in paniek raken.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:39:
[...]
Bitcoins werkt net als andere grondstoffen, willen veel mensen het hebben dan stijgt de prijs.
Het echte merendeel heeft er geld in gestoken en is bang dat te verliezen. Deze hebben laag gekocht en willen daarom nu er weer vanaf, dat soort mensen zit er nu eenmaal tussen.
De Bitcoin gaat nog wel stijgen, en ook wel boven de 1000 euro. Maar daarna klettert ie hard weer naar beneden, dit totdat het stabiliseert en echt afhankelijk wordt van resources en niet van impulsieve mensen die verkopen bij de eerste scheet.
Dit is nog maar het begin van het internet zoals we dat nu kennen, bedenk wel dat het internet zelf ook nog maar een aantal jaar, vergeleken met handel. Het is nieuw, de Bitcoin is nieuw.
Zelf heb ik een bedrijf, ik kan als ik wil betalingen in bitcoin accepteren. Dat moet ik bij de belastingdienst gewoon opgeven als waarde; met als meetpunt 1 januari van dat jaar. Vervelende van de bitcoin accepteren is dat de waarde zo schommelt. Als ik dan echt geld wil hebben voor mijn Bitcoin moet ik die meteen verkopen. Dan weet ik zeker dat de waarde aan Bitcoin gelijk is in euro. Anders neem ik een grote gok. De euro is vast; Bitcoin niet. Kan zijn dat mijn product van 50 euro; nu ongeveer 0,12BTC kost. Dus betaald de klant dat. Volgende week is die 0,12BTC of 20 euro waard of 100 euro waard. Kan alle bij de kanten op. Die 50 euro is wel fijn om te hebben als ik straks de belasting moet afdragen. Dat geld heb ik wel staan.
Ik wacht het wel af; tot die tijd wil ik zo veel mogelijk BTC binnen halen, we zien wel wat er mee gebeurt.
Wat doet eventuele overheidsregulatie eigenlijk met de koers, dalen of stijgen?
Verwijderd
Ik denk dat vrije exchanges niet gaat werken, teveel risico'sHadespuiter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:58:
Gox is al een voorbeeld maar BTC-E zit in een vaag land en niemand weet wie erachter zit.
Daar hebben we bitpay voor.Ranora schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:49:
[...]
Zelf heb ik een bedrijf, ik kan als ik wil betalingen in bitcoin accepteren. Dat moet ik bij de belastingdienst gewoon opgeven als waarde; met als meetpunt 1 januari van dat jaar. Vervelende van de bitcoin accepteren is dat de waarde zo schommelt.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Hoe betrouwbaar is dat?
Manipuleren is
Dat was Kim dot Com ook met Megaupload.LED-Maniak schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:08:
[...]
Bitpay is geregistreerd, eigenaar is een groot bekendheid en er zijn bedrijven als thuisbezorgd en overstock die het gebruiken. Bij beide bedrijven gaan er miljoenen om..
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 20:09 ]
Iemand nog iets vernomen over een kraken app? Payward
Bitpay is geregistreerd, eigenaar is een groot bekendheid en er zijn bedrijven als thuisbezorgd en overstock die het gebruiken. Bij beide bedrijven gaan er miljoenen om..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat ligt maar net aan de regulatie, is echt niet te zeggen. Die kan natuurlijk positief of negatief zijn. California heeft Bitcoin gelegaliseerd las ik, dat is natuurlijk alleen maar positief. De regulatie van Rusland van laatst pakt natuurlijk minder goed uit.Hadespuiter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:58:
Niks mis met vrije exchanges, wel met exchanges in vage landen waarvan niemand weet wie erachter zitVerwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:01:
[...]
Ik denk dat vrije exchanges niet gaat werken, teveel risico's
Gox is al een voorbeeld maar BTC-E zit in een vaag land en niemand weet wie erachter zit.
Nog één keer posten en is het het houten jubileum voor dit plaatje als ik me niet vergis

Reken er voorlopig nog maar niet opdieter87 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:08:
Iemand nog iets vernomen over een kraken app? Payward
NiceAikon schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:08:
[...]
Nog één keer posten en is het het houten jubileum voor dit plaatje als ik me niet vergis
[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 22-02-2014 20:27 ]
Verwijderd
Betrouwbaar.
Als jij iets verkoopt en mensen laat betalen via bitpay krijg je het beoogde bedrag.
Jes, dan krijg je een op een toch? Maar als ik in BTC betaald zou willen worden wil ik die BTC houden.
Gaat mij om de belasting die ik dan moet betalen als ik het niet omzet naar geld.
Zolang je ze niet naar geld omzet is het nog geen inkomsten en hoef je het niet op te geven aan de belasting. Pas wanneer je het in euro's laat storten op je rekening wel. Teminste dat dacht ik ooit ergens gelzen te hebben.
Wordt anders als btc als valuta gezien wordt natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door ReQuiem83 op 22-02-2014 20:50 ]
De weg naar boven gaat nog harder dan naar beneden.
Dit is de BTC/USD koers van GOX.
Dit is de BTC/USD koers van GOX.

BTC wordt gewoon als vermogen gezien.ReQuiem83 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:48:
Zolang je ze niet naar geld omzet is het nog geen inkomsten en hoef je het niet op te geven aan de belasting. Pas wanneer je het in euro's laat storten op je rekening wel. Teminste dat dacht ik ooit ergens gelzen te hebben.
http://www.nu.nl/internet...tcoins-worden-belast.html
Helaas klopt het niet. Het is een product met een bepaalde waarde. Komt gewoon in box 3, tegen het tarief van 1 januari.ReQuiem83 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:48:
Ze kunnen onmogelijk controleren nu of iemand bitcoins heeft. Hoe wil je het aangeven? Het moet in euro's. Huidige koers? Week later is het misschien wel veel minder waard waardoor je onder de drempel komt. Of andersom. Daarom zeg ik ook pas als je het laat storten moet je het ook opgeven dan is het ook controleerbaar. Er staat niet duidelijk of ze bitcoins belasten of je inkomsten ervan (doormiddel van uitbetalen). Ja in de kop van het artikel maar nu.nl heeft vaker zijn feiten verkeerd
Ik heb het via mijn boekhouder laten uitzoeken. Valt onder aandelen handel... Blijft een grijs gebied dat wel.
Ja, ik hoef het niet op te geven, maar als het zakelijk is betaal je er belasting over. Berekend op de stand van 1 januari van dat jaar.
Niet opgeven is een optie, maar is dat dan de moeite waard? Dan ben je de bende aan het oplichten. En het gaat maar om 1,2% (box 3) Je kunt ook je normale inkomsten niet op geven...
Ja, ik hoef het niet op te geven, maar als het zakelijk is betaal je er belasting over. Berekend op de stand van 1 januari van dat jaar.
Niet opgeven is een optie, maar is dat dan de moeite waard? Dan ben je de bende aan het oplichten. En het gaat maar om 1,2% (box 3) Je kunt ook je normale inkomsten niet op geven...
[ Voor 7% gewijzigd door Ranora op 22-02-2014 22:27 ]
Verwijderd
Daarom hebben ze ook 31 dec snel de koers laten crashen, iedereen moet aangifte doen met de waarde op 1 januari!ReQuiem83 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:21:
Ze kunnen onmogelijk controleren nu of iemand bitcoins heeft. Hoe wil je het aangeven? Het moet in euro's. Huidige koers? Week later is het misschien wel veel minder waard waardoor je onder de drempel komt. Of andersom. Daarom zeg ik ook pas als je het laat storten moet je het ook opgeven dan is het ook controleerbaar. Er staat niet duidelijk of ze bitcoins belasten of je inkomsten ervan (doormiddel van uitbetalen). Ja in de kop van het artikel maar nu.nl heeft vaker zijn feiten verkeerd
Ja ik ben ook geen belasting expertRanora schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:24:
Ik heb het via mijn boekhouder laten uitzoeken. Valt onder aandelen handel... Blijft een grijs gebied dat wel.
Nou ben ook maar ingestapt via Bitonic. Heel gedoe om het rond te krijgen en wacht nog steeds op m'n BTC. Belachelijker nog is dat de ING de iDeal betaling dus gewoon keihard blokkeert als het om BTC gaat en een vage error geeft. Werd ik 20 minuten later gebeld of ik wist waar ik mee bezig was
Wat een bank...
Hoe dan ook, dat geintje koste me dus 50 euro zo hard ging het omhoog. Nu maar hopen dat ze blijven stijgen, op zich heb ik wel geduld om ff te blijven hangen, maar had liever wat eerder de deal rond gemaakt.

Hoe dan ook, dat geintje koste me dus 50 euro zo hard ging het omhoog. Nu maar hopen dat ze blijven stijgen, op zich heb ik wel geduld om ff te blijven hangen, maar had liever wat eerder de deal rond gemaakt.
ReQuiem83 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:33:
[...]
Ja ik ben ook geen belasting expertbij mij is het ook niet zakelijk.
Ik heb recent ook via Bitonic wat gekocht en heb geen last gehad van een niet meewerkende ING.
[ Voor 4% gewijzigd door Razkin op 22-02-2014 22:38 ]
Mja het verbaasde me enorm... Vooral omdat zij mij ineens gaan bellen. Voelde me alsof ik een crimineel was die illegale zaken met BTC ging doen.Razkin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:37:
Ik heb recent ook via Bitonic wat gekocht en heb geen last gehad van een niet meewerkende ING.
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 22-02-2014 22:41 ]
Dan zou het eigenlijk onder de noemer durfkapitaal moeten vallen, dan kan je het aftrekken als investering.ReQuiem83 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:21:
Wat ik van eerdere kamervragen begreep is dat het geen inkomsten zijn(en dus je winst niet specifiek belast) maar wel vermogen. Box 3 dus.
[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 22-02-2014 22:46 ]
Het woord 'vermogen' staat nergens in het artikel noch in de antwoorden op de kamervragen.vkey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:54:
[...]
BTC wordt gewoon als vermogen gezien.
http://www.nu.nl/internet...tcoins-worden-belast.html
Er is ooit een Nederlands artikel geschreven op basis van antwoorden van iemand bij de belastingdienst waarin werd aangeraden om het als vermogen op te geven in box 3, maar voorzover ik weet zijn daar geen officiele uitspraken over gedaan. Dat wil niet zeggen dat het niet met terugwerkende kracht toepasbaar zal zijn.
Sterker nog, je weet het zelf pas op het moment wanneer je transactie in de blockchain geaccepteert wordt en je profiteert van die transactie. Er is geen enkele wettelijke garantie dat jouw private key toegang geeft tot die bitcoins en dat jij dus de wettelijke eigenaar bent van die bitcoins omdat private keys puur informatie zijn. Dat het in de praktijk vaak zo is dat jij de enige bent die ze kan uitgeven, maakt het nog geen wet.ReQuiem83 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:21:
Ze kunnen onmogelijk controleren nu of iemand bitcoins heeft.
[ Voor 32% gewijzigd door rickiii op 22-02-2014 23:01 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Je hoeft niet ergens toegang te hebben om iets in je bezit te hebben.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ok, maar is iets niet pas bezit als wettelijk vast staat dat jij de enige bent die ergens van mag profiteren?.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 23:11:
Je hoeft niet ergens toegang te hebben om iets in je bezit te hebben.
Ik kan volgende week wel eens kijken wat er in de politiek is geroepen. Ik beheer een systeem bij de tweede kamer waar bijna alle documenten inhangen. Zal eens zoeken op de term bitcoin
mits het openbaar is natuurlijk. Maar je kan ook kijken op de website van de tweede kamer. Deze is laatst nog vernieuwd en bevat alle openbare documenten.
[ Voor 29% gewijzigd door ReQuiem83 op 23-02-2014 00:13 ]
Misschien goed voor een apart topic: "Bitcoin en de wet"ReQuiem83 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:09:
Ik kan volgende week wel eens kijken wat er in de politiek is geroepen. Ik beheer een systeem bij de tweede kamer waar bijna alle documenten inhangen. Zal eens zoeken op de term bitcoinmits het openbaar is natuurlijk. Maar je kan ook kijken op de website van de tweede kamer. Deze is laatst nog vernieuwd en bevat alle openbare documenten.
Verwijderd
Het is niet zo moeilijk.rickiii schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:19:
[...]
Misschien goed voor een apart topic: "Bitcoin en de wet"
Het bezit van bitcoins zou je moeten opgeven net zoals alle auto's in de garage of paarden in de stal.
Wanneer je geld verdiend met handelen dan zijn het inkomsten.
Ik ben voor.rickiii schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:19:
[...]
Misschien goed voor een apart topic: "Bitcoin en de wet"
Heb begin van de avond een groot deel van me saldo op Plus500 aan litecoins daily opgemaakt
wel een stop loss ingezet van $13,00

/edit at 01:00. wahahaha toch nog iets winst
wel een stop loss ingezet van $13,00
/edit at 01:00. wahahaha toch nog iets winst
[ Voor 23% gewijzigd door SonyEricsson op 23-02-2014 01:26 ]
Welke site gebruiken jullie om de koers in de gaten te houden? Zelf vind ik bitcoinwisdom erg fijn, maar die is nu down 
Cryptocoincharts.info bijvoorbeeld bevat imo veel te weinig informatie, tradingview heeft weer geen info over Kraken. Misschien is het sowieso wel een goed idee om een apart topic te openen over de sites met koersen, al heb ik hier zelf geen tijd voor vandaag.

Cryptocoincharts.info bijvoorbeeld bevat imo veel te weinig informatie, tradingview heeft weer geen info over Kraken. Misschien is het sowieso wel een goed idee om een apart topic te openen over de sites met koersen, al heb ik hier zelf geen tijd voor vandaag.
http://bitcoinity.org/markets/kraken/EURTheZeroorez schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:37:
Welke site gebruiken jullie om de koers in de gaten te houden? Zelf vind ik bitcoinwisdom erg fijn, maar die is nu down
PSN: Marselaar
Kreeg vorige week nog commentaar dat ik 20 BTCs zou hebben, dat het gebakken lucht zou zijn, dat er een grote verkoop order op Kraken zou staan van 20 stuks terwijl ik er met 20 stuks inzit.
Een week later sta ik verbaasd te kijken naar de koers die op Kraken keihard omhoog is geklommen. Verkoop order op 460 euro gezet en toch 10% winst kunnen pakken met gebakken lucht!
Ik zit al tijden op de financiële markt en wilde eens kijken naar BTC. Levensgevaarlijk, maar wel een leuke winst kunnen pakken. Ik snap alleen niets van de koersverloop van BTC ...
Een week later sta ik verbaasd te kijken naar de koers die op Kraken keihard omhoog is geklommen. Verkoop order op 460 euro gezet en toch 10% winst kunnen pakken met gebakken lucht!
Ik zit al tijden op de financiële markt en wilde eens kijken naar BTC. Levensgevaarlijk, maar wel een leuke winst kunnen pakken. Ik snap alleen niets van de koersverloop van BTC ...
Verwijderd
Snap je dat nu echt niet??Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:21:
... Ik snap alleen niets van de koersverloop van BTC ...
Weet iemand hoe het werkt met withdrawen op bitcoinbuilder? Ik had gisterenavond om 21:00 omdracht gegeven om real BTC naar mijn wallet te sturen, maar is nu nog niet uitgevoerd. Ik las dat het de opdracht voor 8:00PM PST gegeven moet worden en dan na 11:00PM PST verzonden zou worden.
https://twitter.com/btcbldr/status/437497594390929408Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:26:
[...]
Snap je dat nu echt niet??![]()
Weet iemand hoe het werkt met withdrawen op bitcoinbuilder? Ik had gisterenavond om 21:00 omdracht gegeven om real BTC naar mijn wallet te sturen, maar is nu nog niet uitgevoerd. Ik las dat het de opdracht voor 8:00PM PST gegeven moet worden en dan na 11:00PM PST verzonden zou worden.
Verwijderd
Bedankt, maar volgens mij hadden ze dus verstuurd moeten worden. Ik heb nu de withdraw zojuist gecanceld. Tot hoe laat kan ik er nog mee handelen wil ik gebruik maken van de eerstvolgende witdraw?
Ik dacht namelijk voor 08:00pm PST (20:00 's avonds daar) is 04:00 onze tijd...
Kun je dan niet beter op zoek gaan naar een markt waar je gewoon 24/7 kan handelen?
Verwijderd
Dat was mijn bedoeling, maar miste de withdraw. Nu ze daar nog vaststaan, kan ik net zo goed een beetje mee handelen toch?Ranora schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:40:
Kun je dan niet beter op zoek gaan naar een markt waar je gewoon 24/7 kan handelen?
Denk wel aan de hoge fee (was het 2%?)Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:42:
[...]
Dat was mijn bedoeling, maar miste de withdraw. Nu ze daar nog vaststaan, kan ik net zo goed een beetje mee handelen toch?
Dat is dan, minus de fee een winst van 2,7% nice.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:27:
Klopt, 2%. Maar net van 1,7 BTC toch rap 1,78 kunnen maken
Iemand heeft de complete blockchain tot aan vorige week gedownload. Moet die nu 12,4 miljoen bitcoins opgeven? Of alleen de bitcoins waar hij/zij toegang toe heeft? Dat kun je nooit met zekerheid weten totdat een transactie in de blockchain terecht komt. Als iemand bitcoins overgemaakt naar een adres van jouw keuze, dan zijn het inderdaad inkomsten (ookal is het een adres van iemand anders) want de transactie is gemaakt in ruil met jou voor een bepaalde waarde. Maar zolang die bitcoins niet opnieuw gebruikt worden in ruil met iemand anders is er geen enkele wettelijke garantie (ook niet voor jezelf) dat ze jouw bezit zijn.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:24:
[...]
Het is niet zo moeilijk. Het bezit van bitcoins zou je moeten opgeven net zoals alle auto's in de garage of paarden in de stal.
Dat werkt toch het zelfde als met geld?
Het punt is dat bij Bitcoins de mogelijkheid is om aan bitcoins te komen je niet hoeft te kopen. Heel veel andere producten wel. Als iemand mij een auto geeft moet ik die officieel ook als inkomsten opgeven, maar of ik dat doe is wat anders.
Het punt is dat bij Bitcoins de mogelijkheid is om aan bitcoins te komen je niet hoeft te kopen. Heel veel andere producten wel. Als iemand mij een auto geeft moet ik die officieel ook als inkomsten opgeven, maar of ik dat doe is wat anders.
Gestage stijging op Gox, men heeft er vertrouwen in dat het goed komt. Blijft dit zo doorgaan tot nader bericht van Gox of zakken we nog een keer flink terug? Wie het weet mag het zeggen, mijn glazen bol geeft storing..
Litecoin gaat als een racket deze 2 dagen, meer winst kunnen pakken dan dat ik alles voor 5jaar tegen 10% rente vast zet

Beide...bithash schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:54:
Gestage stijging op Gox, men heeft er vertrouwen in dat het goed komt. Blijft dit zo doorgaan tot nader bericht van Gox of zakken we nog een keer flink terug? Wie het weet mag het zeggen, mijn glazen bol geeft storing..
Als we nu gaan stijgen gaan mensen straks weer verkopen omdat hun Bitcoin weer wat waard is en ze geen risico willen hebben.
Dan zakt het weer. Dat proces moet settelen, zolang er mensen zijn die puur voor de lol een bitcoin hebben gekocht gaat ie straks zakken.
Stel; je had 1000 dollar over, niet als handelaar. Je steekt dat in een Bitcoin, die is nu 37% minder waard (630 dollar) wat doe je dan als het weer 1000 dollar aantikt? Of misschien bij $1050? die gaan m weer verkopen en dat gaat massaal gebeuren. Daardoor daalt die waarde weer. Zo stappen de gelukszoekers er uit, die worden langzaam gefilterd. Op een gegeven moment blijft er een kleinere groep mensen over die de handel controleren. Blijft het nog steeds afhankelijk van Pump en Dump.
Hij mag nog wel iets stijgen... Ik stap overal net op het verkeerde moment in. Wel lager dan hoog, maar daarna zakt het nog verderSonyEricsson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:56:
Litecoin gaat als een racket deze 2 dagen, meer winst kunnen pakken dan dat ik alles voor 5jaar tegen 10% rente vast zet

[ Voor 14% gewijzigd door Ranora op 23-02-2014 10:59 ]
Helaas zit ik vast aan Gox, jammer dat je er geen trailing-stop kunt gebruiken.
Das ook niet zo gek, het risico bij een bank is een stuk lager dan op een aandelenbeurs en daar is het weer lager dan op de digitale valuta exchangesSonyEricsson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:56:
Meer risico = kans op hogere profits en kans op hogere verliezen. De vraag is maar net aan welke kant je zit en wat je kan trekken. Je spaargeld kan ook zo ineens foetsie zijn en je moet uitkijken dat je niet verslaafd raakt
[ Voor 14% gewijzigd door eMiz0r op 23-02-2014 11:08 ]
Kan nergens vinden waar ik via iDeal LTC kan kopen. Zijn overal uitverkocht 
Deed het normaal bij litecoin24 ...
Nouja ...je geld zegzetten bij de meest risicovolle fondsen geeft je een rendement van 50-80% over 5 jaareMiz0r schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Das ook niet zo gek, het risico bij een bank is een stuk lager dan op een aandelenbeurs en daar is het weer lager dan op de digitale valuta exchanges
Meer risico = kans op hogere profits en kans op hogere verliezen. De vraag is maar net aan welke kant je zit en wat je kan trekken. Je spaargeld kan ook zo ineens foetsie zijn en je moet uitkijken dat je niet verslaafd raaktAandelen/valutahandel gaan hand in hand met gokverslaving.
dat is op jaarbasis ook maar 10%.
Je geld investeren bij crowdfunding sites levert je ook maar max 10% op en dat zijn vaak risicovolle ondernemingen ..als die mensen het niet redden zie jij van je investering ook €0 terug. Dat is dus 100% verlies. Dan ga ik liever hier mijn kaarten uitspelen op de Crypto beursen.
1) je weet meestal binnen een aantal maanden waar je aan toe bent
2) verlies kan je nog beperken
3) Als je een lange adem hebt kan je meestal uitzingen (ook niet 100%) maar je hebt iig meer kans om je geld terug te zien dan in een crowdfunding investering
Waar komt die enorme stijging op Gox (en daarmee de andere exchanges) vandaan? Aangezien er niet echt nieuws is wat hier de oorzaak van is kan het toch alleen maar weer snoeihard omlaag straks?
Doe het via BTC,Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:13:
Kan nergens vinden waar ik via iDeal LTC kan kopen. Zijn overal uitverkocht
Koop ze via https://bitonic.nl/ (met ideal) ga daarna naar een trademarkt en wissel ze in.
Even makkelijk
Ik denk dat het voor de gemiddelde persoon zelfs makkelijker is. Je kunt zelfs al je wil instappen al in stappen met 10 euro, met aandelen wordt dat al een stukje lastiger.SonyEricsson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:15:
[...]
Nouja ...je geld zegzetten bij de meest risicovolle fondsen geeft je een rendement van 50-80% over 5 jaar
dat is op jaarbasis ook maar 10%.
Je geld investeren bij crowdfunding sites levert je ook maar max 10% op en dat zijn vaak risicovolle ondernemingen ..als die mensen het niet redden zie jij van je investering ook €0 terug. Dat is dus 100% verlies. Dan ga ik liever hier mijn kaarten uitspelen op de Crypto beursen.
1) je weet meestal binnen een aantal maanden waar je aan toe bent
2) verlies kan je nog beperken
3) Als je een lange adem hebt kan je meestal uitzingen (ook niet 100%) maar je hebt iig meer kans om je geld terug te zien dan in een crowdfunding investering
En je kan het volledig zelf doen. Dat scheelt heel veel. Er hoeft geen tussenpersoon tussen gezet worden!
Geruchten, of omdat het niet verder zakt. Ik heb nog geen nieuws gevonden wat er op wijst dat het goed moet komen daar.posttoast schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:20:
Waar komt die enorme stijging op Gox (en daarmee de andere exchanges) vandaan? Aangezien er niet echt nieuws is wat hier de oorzaak van is kan het toch alleen maar weer snoeihard omlaag straks?
Verwijderd
Denk dat er genoeg mensen nog steeds geld overmaken naar Gox, omdat die er vertrouwen in hebben dat het goed komt.posttoast schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:20:
Als we over een halve week weer een update krijgen van mtgox dat het allemaal toch wat langer gaat duren, na gaan we weer net zo hard omlaag. Deze stijging komt vrijwel uit 't niets.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:26:
[...]
Denk dat er genoeg mensen nog steeds geld overmaken naar Gox, omdat die er vertrouwen in hebben dat het goed komt.
Het nieuws/gerucht was dat MtGox aan het testen is met btc withdrawals, dat heeft tot een behoorlijke boost van vertrouwen geleid.
vroeger had je heel wat nodig om zulke geruchten kenbaar te maken. Nu is een twitterbericht en een scheet voldoende..oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:30:
Het nieuws/gerucht was dat MtGox aan het testen is met btc withdrawals, dat heeft tot een behoorlijke boost van vertrouwen geleid.
En dit is blijkbaar nog legaal ook.
Euhm, het was een reddit bericht met behoorlijk wat bewijs op de blockchain.
Misschien, kan eigenlijk nog niets vinden op tiwtter enzo...oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:30:
Ik ben benieuwd. Wat ik lees gaat dat alleen om nieuwe coins...oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:33:
[ Voor 29% gewijzigd door Ranora op 23-02-2014 11:35 ]
Verwijderd
Zo wat ik de afgelopen maanden van bitcoin heb gezien komen stijgingen/dalingen wel vaker uit het niets.bitchcoin schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:29:
Als we over een halve week weer een update krijgen van mtgox dat het allemaal toch wat langer gaat duren, na gaan we weer net zo hard omlaag. Deze stijging komt vrijwel uit 't niets.
een twitterbericht en een scheet is bij wijze van spreke..oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:33:
manipulatie van crypto markets zijn uiterst makkelijk wil ik daarmee zeggen. En media spreading doet de rest
Oh, absoluut. En dat is ook wat heel veel gebeurd, dan zie je ook meteen de waarde weer zakken. En dat zelfde geldt natuurlijk voor Reddit, maar op het moment dat het wel waar blijkt te zijn, zijn er heel veel mensen in de wereld nu redelijk blij dat er opgenomen kan worden. Alleen maar positief, maar ik ben wel bang voor een fall nu omdat er eerst heel veel opgenomen wordt. Dat wordt straks wel weer de wereld in geholpen omdat het weer op de markt komt.SonyEricsson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:38:
[...]
een twitterbericht en een scheet is bij wijze van spreke.![]()
manipulatie van crypto markets zijn uiterst makkelijk wil ik daarmee zeggen. En media spreading doet de rest
Het zou fijn zijn als MTGox back in business komt*, maar dan moet de BTC eerst wel een val overleven.
* in iedergeval de BTC.
Verwijderd
Die val gaat er komen, ook al is dat een beetje een glazen bol uitspraak.Ranora schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:43:
Het zou fijn zijn als MTGox back in business komt*, maar dan moet de BTC eerst wel een val overleven.
* in iedergeval de BTC.
De vraag is hoever het daalt, tot nu toe heb ik gezien dat de daling steeds op een hoger niveau blijft hangen.
Door de arbitrage komt er een redelijk val denk ik... Ik ga uit van ongeveer het gemiddelde tussen Gox en stamp. +/_ 50 dollar ofzo. Is niet echt ergens op gebaseerd, maar het lijkt me een redelijk schattingVerwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:58:
[...]
Die val gaat er komen, ook al is dat een beetje een glazen bol uitspraak.
De vraag is hoever het daalt, tot nu toe heb ik gezien dat de daling steeds op een hoger niveau blijft hangen.
Denk dat hij de 500 grens wel gaat halen, dan doel ik op dollar.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:58:
[...]
Die val gaat er komen, ook al is dat een beetje een glazen bol uitspraak.
Verwijderd
Zoiets, in € komt dat neer op 364.Ranora schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:10:
Denk dat hij de 500 grens wel gaat halen, dan doel ik op dollar.
In December was er nog een val naar €280...
Bitcoin core developer Gregory Maxwell daarover:.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:33:
Wat je eigenlijk ziet op MtGox is dat je twee dingen hebt die richting 0 gaan (GoxBTC en GoxFiat), waardoor de ratio daartussen van alles kan zijn. Een klein forumpostje met geen substantie, en de koers vliegt omhoog.I haven't seen any evidence that they're testing anything— just the regular dust sweeping transactions that they've had going on continually.
Initially when MTGox suspended withdraws I was fairly confident that all would be fixed soon (and said so as much on Reddit)— their technical issues were simple, and with proper controls in place could not have resulted in especially large losses. I especially expected losses to be small considering that they were reported by users and not discovered by MTGox themselves.
Considering MTGox's subsequent behavior— the extended outage, talk of withdraw limits, etc, I'm no longer confident of anything.
Heb je al weer een rondje builder->kraken->mtgox gedaan?
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Het stabiliseert/daalt al weer, ben zelfs bang dat de -$600 grens al weer bereikt is en mensen de berichtgeving al weer op geven.pedorus schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:17:
[...]
Bitcoin core developer Gregory Maxwell daarover:
[...]
Wat je eigenlijk ziet op MtGox is dat je twee dingen hebt die richting 0 gaan (GoxBTC en GoxFiat), waardoor de ratio daartussen van alles kan zijn. Een klein forumpostje met geen substantie, en de koers vliegt omhoog.
Geeft wel weer dat als dit op een doordeweekse dag gebeurt, maar dan wel van uit mtGox het een ontzettende boost geeft.
Nee ik gok op werkende withdrawalspedorus schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:17:
Waarmee, en hoe loop je die loop dan? Ik heb geen account op een van die allen, wordt een beetje gek van alle accounts momenteel, maar wat kun je er mee opsteken?
Simpel, het is momenteel mogelijk om erg goedkoop "Gox"Coins te kopen op MTGox, gewone bitcoins, die vast zitten. Als je erop vertrouwd dat withdrawals ooit weer mogelijk worden, kan je al je goedkope bitcoins daar snel weghalen, en op een andere exchange tegen de huidige marktprijs verkopen. Kans van je leven eigenlijk, omdat je op sommige momenten wel voor 1/5 van de prijs bitcoins kon kopen op MTGox. Maar dan moet MTGox wel overeind blijven staan, en withdrawals fixen. Maar als ik zie hoeveel geld er nu in gepompt wordt, moet dat wel goedkomen, zou je zeggen

[ Voor 16% gewijzigd door wesleytjuh op 23-02-2014 12:38 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Nog leuker is dat je nieteens een MtGox account hoeft te hebben (al heb ik die wel) om van bitcoinbuilder gebruik te maken. Ik heb gisteren Gox-BTC gekocht en later weer verkocht op diezelfde exchange.wesleytjuh schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:37:
Simpel, het is momenteel mogelijk om erg goedkoop "Gox"Coins te kopen op MTGox, gewone bitcoins, die vast zitten. Als je erop vertrouwd dat withdrawals ooit weer mogelijk worden, kan je al je goedkope bitcoins daar snel weghalen, en op een andere exchange tegen de huidige marktprijs verkopen. Kans van je leven eigenlijk, omdat je op sommige momenten wel voor 1/5 van de prijs bitcoins kon kopen op MTGox. Maar dan moet MTGox wel overeind blijven staan, en withdrawals fixen. Maar als ik zie hoeveel geld er nu in gepompt wordt, moet dat wel goedkomen, zou je zeggen
Met andere woorden gebruik je echte BTC om mtGBtc te kopen, in de hoop dat die meer waard worden straks?
Ik heb mijn winst geconsolideerd. Mijn tweede SEPA storting kan elk moment aankomen op GOX. Dan begint de aankoop van goedkope Goxcoins opnieuw. Dat levert op dit moment meer op dan handelen op koers stijging of daling op een exchange.
Ik verwacht ook dat Gox met de withdraw gaat beginnen maar dat kan wel weer duren. In tussen doe ik gewoon een paar rondjes via Bitcoinbuilder. Ik ben wel bewust van de slechte situatie waarin Gox zich bevindt. Het is een grotere risico met een hogere rendement.
Je gebruikt echte BTC om echte BTC te kopen die vast zitten op MTGox, dus GoxBTC. Het zijn exact dezelfde Bitcoins, maar ze zitten vast op MTGox omdat die hun withdrawals momenteel dicht hebben zitten. Daardoor willen mensen weg uit die bank, en ruilen ze hun GoxBTC tegen BTC via bitcoinbuilder. Mensen die daar het risico willen nemen om bitcoins te hebben die vooralsnog vast zitten maar tegen een erg lage prijs, kopen van de mensen die graag bitcoins hebben die niet vast zitten, maar verliezen dan wel meer dan de helft van de waarde.
Maar wat je vooral ziet of in de afgelopen week in ieder geval zag, is dat mensen op MtGox zeg €1000 stortten, daar voor €100 per stuk 10 GoxBTC kopen, die weer verkopen voor "vrije" BTC, zeg tegen een factor 0.4 dus 4 BTC. En die 4 BTC daarna weer verkopen voor €425 per stuk. Dus €1700 totaal. Dat hele trucje kun je elke dag 1X uitvoeren, waardoor je enorm veel kunt verdienen.
Maar wat je vooral ziet of in de afgelopen week in ieder geval zag, is dat mensen op MtGox zeg €1000 stortten, daar voor €100 per stuk 10 GoxBTC kopen, die weer verkopen voor "vrije" BTC, zeg tegen een factor 0.4 dus 4 BTC. En die 4 BTC daarna weer verkopen voor €425 per stuk. Dus €1700 totaal. Dat hele trucje kun je elke dag 1X uitvoeren, waardoor je enorm veel kunt verdienen.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Nee. Je koopt btc @mtgox, verzend die btc naar bijvoorbeeld Bitstamp en verkoopt ze daar voor op dit moment 2x de prijsRanora schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:42:
Met andere woorden gebruik je echte BTC om mtGBtc te kopen, in de hoop dat die meer waard worden straks?
Dat lijkt me een behoorlijk risico tegenover nu de winst pakken. Als ze al gaan werken zit je toch met limieten, dus meer dan 1 GoxBTC laten staan lijkt me niet zo zinnig. Het lijkt erop dat weinigen fiat durven te storten op MtGox, waardoor de arbitrage-mogelijkheid nog steeds bestaat (wel nog maar zo'n 15% winst), dus daarom zou ik gewoon nog een rondje doen.
Overigens werkt fiat toch niet in het weekend, dus dit is maandagochtend opnieuw kijken.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Momenteel is het rendement wel wat lager, maar nog steeds de moeite:EJPostema schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:46:
[...]
Nee. Je koopt btc @mtgox, verzend die btc naar bijvoorbeeld Bitstamp en verkoopt ze daar voor op dit moment 2x de prijs
Stel je koopt 1 BTC op Gox. Kost je €210.
Die ene BTC verhandel je op Bitcoinbuilder voor 0.58 "vrije" BTC. Die 0.58 BTC stuur je naar kraken en verkoop je voor €460. Dan heb je dus €266. Gaat nog wel wat fee vanaf, iets meer dan 2%. Houd je €260 over. 20% winst.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid