Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pedorus schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Dat lijkt me een behoorlijk risico tegenover nu de winst pakken. Als ze al gaan werken zit je toch met limieten, dus meer dan 1 GoxBTC laten staan lijkt me niet zo zinnig.
Je hoeft ze toch ook niet in een keer weg te halen? Áls je ze maar weg kunt halen ben ik tevreden. Ik heb nu net geen 6 GoxBTC gekocht voor €85 per stuk gisteren. Als withdrawals weer gaan werken (wat ik persoonlijk wel denk) dan is dat gewoon een hele dikke winst. Als ik ze instant om wil zetten in geld dan heb ik ergens anders nog wel 6 BTC waarmee ik dat kan doen, daarvoor hoef ik niet eerst te wachten voor ze allemaal van MtGox zijn gehaald.

Verder had ik daar sowieso nog 17 BTC staan van voor dit hele euvel, dus wachten moet ik sowieso :/

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 13:08 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First post... Lees al tijdje mee.

Hoe kan ik met spoed GoxBTC kopen?
Opties zijn Paypal, iDeal, CreditCard.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Hoelang duurt zo'n sepa betaling?

Het risico wat je loopt, als je ze laat staan is dat het kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Ik had nog 5000 euro in de withdrawal queue staan op Gox. Heb die withdrawal geannuleerd vrijdag en meteen mijn geld verdubbeld op bitcoinbuilder en bitstamp. Had ik gewacht daarmee tot vandaag had ik 15000 euro winst ipv 5000 euro... Sla ik mezelf nu wel voor de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
lieu10ant schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:11:
Ik had nog 5000 euro in de withdrawal queue staan op Gox. Heb die withdrawal geannuleerd vrijdag en meteen mijn geld verdubbeld op bitcoinbuilder en bitstamp. Had ik gewacht daarmee tot vandaag had ik 15000 euro winst ipv 5000 euro... Sla ik mezelf nu wel voor de kop.
Ja, maar dat blijft. Dat is gewoon het spel wat je speelt. Duur spel, maar het kan ook zo mis lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ranora op 23-02-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lieu10ant schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:11:
Ik had nog 5000 euro in de withdrawal queue staan op Gox.
Ben je extended verified dan, met notaris en alles?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Lol, omdat ik mijn wachtwoord net wijzig (puur uit veiligheid) bij BTC-E kan ik de komende 48 uur niets met mijn account... Wat een gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Neuh, als je gewoon support vraagt kan je die euro withdrawal limieten laten vertienvoudigen (10k per dag en 100k per maand). Heb ik gedaan ergens in april vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:45
.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Maakt opzich niet uit toch, had donderdag voor €90 euro aan bitcoins gekocht op MTGox met 5K. Kon je er 55.5 kopen, lever ze vandaag ik bij Bitcoinbuilder en je hebt 32 vrije bitcoins, goed voor €14.5K. Kan je met kraken in enkele dagen op je rekening hebben.
Maar zo werkt dat met alles, de koers kon net zo goed helemaal inkakken, je weet het nooit en als je het wel wist zat je hier niet, maar ergens op een luxe jacht ;).
Ik heb mijn €3k in ieder geval bijna kunnen verdubbelen naar €5k, en aankomende week op mijn rekening, ben ik allang blij mee.

[ Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 23-02-2014 13:38 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:07:
Verder had ik daar sowieso nog 17 BTC staan van voor dit hele euvel, dus wachten moet ik sowieso :/
Er is natuurlijk niets dat die bestaande 17 GoxBTC anders maakt dan de nieuwe, behalve verliesaversie/sunk cost fallacy.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het maakt wel uit omdat de standaard SEPA withdrawal limit €1000 per keer is, en hij zij dat hij een withdrawal van 5k in de queue had staan :)
pedorus schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:38:
[...]

Er is natuurlijk niets dat die bestaande 17 GoxBTC anders maakt dan de nieuwe, behalve verliesaversie/sunk cost fallacy.
Je zou het argument kunnen maken dat je zo snel mogelijk bij Gox weg wilt zijn. Dat zit er voor mij sowieso niet in, dus of ik dan op 17btc of 23btc moet wachten maakt niet zo heel veel uit. Jouw argument dat de btc withdrawal gelimiteerd gaat worden gaat is eigenlijk alleen relevant als je verder geen btc hebt. Wat voor arbitrage sowieso niet bijzonder handig is.

[ Voor 51% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:55:
Dat zit er voor mij sowieso niet in, dus of ik dan op 17btc of 23btc moet wachten maakt niet zo heel veel uit.
Er is in principe geen enkele reden dat je 23 goxbtc niet op bitcoinbuilder voor nu 0.5361 zou kunnen verkopen, en met wat geluk zou het zelfs maandagavond op je bankrekening kunnen staan. Behalve natuurlijk dat dit 5K euro oplevert ipv 11K.. Dit kan ook met ieder willekeurig deel in het kader van spreiding.

Denk dat de markt het wel goed ziet dat de kans ~60% is op werkende goxbtc withdrawls voor aantallen >1 btc. Dat betekend ook ~40% kans op permanent verlies. Even uitgegaan van versimpelde mogelijke uitkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Heeft iemand al een nieuw alternatief voor PND kunnen vinden? Ik ben nu op zoek maar ik kan nog niet echt iets vinden waar ik geld in zie. PND was natuurlijk OP op het gebied van verdiensten maar dat is nu allang weer teruggelopen naar ~6 euro per MH per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:40:
[...]

Nog leuker is dat je nieteens een MtGox account hoeft te hebben (al heb ik die wel) om van bitcoinbuilder gebruik te maken. Ik heb gisteren Gox-BTC gekocht en later weer verkocht op diezelfde exchange.
Hoe werkt dit dan? Ik heb wel een Gox account maar die is op dit moment niet verified. Kan ik dan alsnog GoxBTC kopen van mijn eigen BTC uit m'n offline wallet via bitcoinbuilder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pedorus schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:45:
[...]

Er is in principe geen enkele reden dat je 23 goxbtc niet op bitcoinbuilder voor nu 0.5361 zou kunnen verkopen
Dat klopt, maar we hadden het over de withdrawal limiet. Ik snap nog steeds niet hoe dat relevant is.

Daarnaast durf ik de gok niet aan dat dinsdag de koers nog steeds zo laag is (want op z'n vroegst pas dan staat er extra fiat op mn gox account)

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws heren, of goed nieuws voor sommigen die hun geld terug willen van Mt.Gox:

Ik kwam deze tegen:
https://www.bitcoinforum....action-lawsuit-join-in-!/

Hopelijk krijgen zoveel mogelijk mensen hierdoor hun centen terug, mits ze het van de grond krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:53
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:37:
Slecht nieuws heren, of goed nieuws voor sommigen die hun geld terug willen van Mt.Gox:

Ik kwam deze tegen:
https://www.bitcoinforum....action-lawsuit-join-in-!/

Hopelijk krijgen zoveel mogelijk mensen hierdoor hun centen terug, mits ze het van de grond krijgen natuurlijk.
Vergelijkbare berichten staan al langer op verschillende fora, ik verwacht niet dat ze hier op korte termijn iets mee bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 07:28
melvinnie schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:02:
Heeft iemand al een nieuw alternatief voor PND kunnen vinden? Ik ben nu op zoek maar ik kan nog niet echt iets vinden waar ik geld in zie. PND was natuurlijk OP op het gebied van verdiensten maar dat is nu allang weer teruggelopen naar ~6 euro per MH per dag.
PND? deze moet nog stijgen, ik heb een paar miljoen welke ik kwijt wil :)

morgen launch van Rubycoin

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 14:45

auto660

1991 240 GL Brick

Hallo,

Ik zit nu naar de koersen te kijken op coinwarz en daar zie ik dogecoin en mooncoin eigenlijk alleen nog maar omlaag gaan, wanneer gaan ze nog om hoog? En is er nog een betere coin om te minen op het moment?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
Hoe lang duurt verificatie op bitcoinbuilder? Volgens mij heb ik eergisteren al de boel opgestuurd, maar ik kan geen deposit doen en zie ook niks in m'n mailbox??? Zou ik niet op z'n minst één mail moeten krijgen bij het maken van een account?

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Bonez0r schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:52:
Hoe lang duurt verificatie op bitcoinbuilder? Volgens mij heb ik eergisteren al de boel opgestuurd, maar ik kan geen deposit doen en zie ook niks in m'n mailbox??? Zou ik niet op z'n minst één mail moeten krijgen bij het maken van een account?
Meestal heb je binnen een paar uur een reactie. Wanneer je inlogt en je gaat naar account, zie je daar staan dat je verificatie in behandeling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
vkey schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:53:
[...]

Meestal heb je binnen een paar uur een reactie. Wanneer je inlogt en je gaat naar account, zie je daar staan dat je verificatie in behandeling is?
Nee, er staat update email, update password en "withdraw BTC" met een link om ID info op te sturen. Maar ik weet bijna 100% zeker dat ik dat al gedaan heb. Zou het met het weekend te maken hebben? Dat zou vreemd zijn, maar een andere verklaring kan ik niet bedenken.

[ Voor 11% gewijzigd door Bonez0r op 23-02-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Bonez0r schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:56:
[...]

Nee, er staat update email, update password en "withdraw BTC" met een link om ID info op te sturen. Maar ik weet bijna 100% zeker dat ik dat al gedaan heb. Zou het met het weekend te maken hebben? Dat zou vreemd zijn, maar een andere verklaring kan ik niet bedenken.
Als die link er nog staat is het niet goed binnengekomen. Er schijnt af en toe wat te blijven hangen achter zijn DDOS beveiliging. (Zie FAQ) Gewoon opnieuw insturen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Dat klopt, maar we hadden het over de withdrawal limiet. Ik snap nog steeds niet hoe dat relevant is.
De aangekondigde dagelijkse en maandelijkse (!) withdrawal-limieten geven aan dat er zeer waarschijnlijk een tekort is aan beschikbare bitcoins en dat die mogelijk opraken. Daarom wil je niet te veel goxbtc aanhouden, want wellicht kun je maar een deel echt weghalen. Het zou goed kunnen dat de dagelijkse limiet maar 1 btc wordt ofzo. En het is daarom ook mogelijk dat de gox-koers onder de andere koersen blijft. Aan de andere kant lukt fiat weghalen (voorlopig) ook niet, dus het blijft een rare 'exchange' die alle kanten op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:47
Denken jullie dat die limieten persoonsgebonden zullen zijn of alles op één hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pedorus schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:01:
Aan de andere kant lukt fiat weghalen (voorlopig) ook niet, dus het blijft een rare 'exchange' die alle kanten op kan.
Fiat withdraw werkt "gewoon".

1 BTC per maand geloof ik trouwens niet in.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
RayMotix schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Hoe werkt dit dan? Ik heb wel een Gox account maar die is op dit moment niet verified. Kan ik dan alsnog GoxBTC kopen van mijn eigen BTC uit m'n offline wallet via bitcoinbuilder?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
laurson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:32:
[...]

Ja. Gewoon verified geraken op bitcoinbuilder, je bitcoins versturen naar bitcoinbuilder, ze traden voor goxbtc en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
vkey schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:58:
[...]

Als die link er nog staat is het niet goed binnengekomen. Er schijnt af en toe wat te blijven hangen achter zijn DDOS beveiliging. (Zie FAQ) Gewoon opnieuw insturen dus.
Net opnieuw alles opgestuurd en nu al verified :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
laurson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:32:
[...]

Via BitcoinBuilder kun je wel Gox coins kopen, maar je kunt deze niet over laten zetten naar je MtGox account totdat je verified bent. Ze blijven zolang staan bij Bitcoinbuilder. Je kunt ze wel op elk gewenst moment via BitcoinBuilder verkopen, maar dus niet rechtstreeks op MtGox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
vkey schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:35:
[...]

Via BitcoinBuilder kun je wel Gox coins kopen, maar je kunt deze niet over laten zetten naar je MtGox account totdat je verified bent. Ze blijven zolang staan bij Bitcoinbuilder. Je kunt ze wel op elk gewenst moment via BitcoinBuilder verkopen, maar dus niet rechtstreeks op MtGox.
Oh ja, en als Gox nu inneens de account van bitcoinbuilder bevriest hang je ook. Maar ik betwijfel of dat zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Oke dus begrijp ik het goed dat:
1. MTGoxcoins kopen met bitcoinbuilder met bitcoins bij MTGox
2. MTGoxcoins op je bitcoinbuilderbalans krijgen.
3. MTGoxCoins (bijvoorbeeld) verzenden naar bitonic en cashen.

Of werkt het niet zo simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
laurson schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:39:

3. MTGoxCoins (bijvoorbeeld) verzenden naar bitonic en cashen.

Of werkt het niet zo simpel?
Kan niet tot gox btc withdrawals terug open doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Je kan misschien straks weer bij je BTC op Gox, dat is de gok die je nu neemt.

Met andere woorden. Je koopt nu een litecoin; 460 euro; daar kan je nu 1,87 bitcoin voor kopen op Gox.
Misschien dat je dan straks dus 1 bitcoin omzet naar 1,8 bitcoin. Behalve als Gox nooit meer zijn deuren opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:14
MtGox zit nu vrij precies op 50% van de Bitstamp-koers en BitcoinBuilder heeft de prijs van GoxBTC op ~0.55. Er is dus niet veel arbitrage-kans meer over voor mensen die fiat naar Gox sturen. Momenteel haal je ~10% (minus kosten).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 08:24
De Rubycoin website is wel heel erg karig met informatie. Verschilt deze munt nog van de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Sphandor schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:02:
[...]

De Rubycoin website is wel heel erg karig met informatie. Verschilt deze munt nog van de rest?
Nee. Standaard scrypt kloon-coin.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 23-02-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Rannasha schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:10:
[...]

Nee. Standaard scrypt kloon-coin.
Inderdaad, naar hij komt wel bijna direct op Cryptorush en dat is een groot pluspunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
melvinnie schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:36:
[...]

Inderdaad, naar hij komt wel bijna direct op Cryptorush en dat is een groot pluspunt :)
Nou, dan moét het wel een goede coin zijn!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:37:
[...]

Nou, dan moét het wel een goede coin zijn!
Volgens mij bestaan die niet ;) Gaat mij om de winst die ik eruit kan halen in een paar uur/dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Al die altcoins zijn naar mijn idee net zo'n grote scam als coin2x :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bitcoinbuilder gokt dus op de Goxcoins, ik vraag me af hoeveel voorwetenschap daar zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:59:
Die bitcoinbuilder gokt dus op de Goxcoins, ik vraag me af hoeveel voorwetenschap daar zit?
Nee, Bitcoinbuilder is intermediaire tussen mensen die van hun Goxcoins af willen en aan de andere kant mensen die een risico willen nemen dat Gox weer nromaal functioneerd. Blijkbaar is daar een markt voor.

Zolang de arbitrage tussen Gox en de rest profitabel zal ik steeds het geld rondpompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor je uitleg, maakt het verhaal stuk duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Blord schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:03:
[...]

Nee, Bitcoinbuilder is intermediaire tussen mensen die van hun Goxcoins af willen en aan de andere kant mensen die een risico willen nemen dat Gox weer nromaal functioneerd. Blijkbaar is daar een markt voor.

Zolang de arbitrage tussen Gox en de rest profitabel zal ik steeds het geld rondpompen.
Ik ook...hoewel het ws nooit meer zo'n klapper zal zijn als de laatste ronde (gekocht op 73 euro...)
Hopelijk gaat de koers op Gox nog even naar beneden ;)

Maargoed, ik vrees dat iedereen inmiddels dit rondje wel ontdekt heeft, maar hoop er nog een paar keer gebruik van te kunnen maken.

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft MtGox nog een update aangekondigd voor de komende dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Heb iets stom gedaan. Heb in mijn bitcoinbuilder account onder Lock Your Withdrawal Addresses
mijn prive bitcoin adress ingevoerd.. Ik weet het ik weet het... 8)7 8)7 stom.. Moest ff beter lezen.. Maar je kan dit alleen wijzigen als je niets meer op account heb staan. Maar dat gaat niet om ik mijn Mtgox adres niet heb ingevoerd. Dus de vraag hoe dit wijzigen.. Anders wordt het wachten op mtgox met een oplossing

[ Voor 6% gewijzigd door Replay256 op 23-02-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

boekel schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:08:
[...]

Ik ook...hoewel het ws nooit meer zo'n klapper zal zijn als de laatste ronde (gekocht op 73 euro...)
Hopelijk gaat de koers op Gox nog even naar beneden ;)

Maargoed, ik vrees dat iedereen inmiddels dit rondje wel ontdekt heeft, maar hoop er nog een paar keer gebruik van te kunnen maken.
Het is eigenlijk een win-win-win-win situatie voor iedereen.

Gox die het geld binnen stroomt en zonder een enkele bitcoin uit te keren.
Bitcoinbuilder met zijn dikke fee van 2% !!
Mensen die fiat binnen brengen en met een winst eruitkomen
Mensen die de goedkope Goxcoins op hun rekening zien groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Blord schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:14:
[...]

Ik denk niet dat de mensen die hun coins voor 73 euro/stuk verkopen daar erg blij mee zijn...maarja dat doen ze zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boekel schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:17:
[...]

Ik denk niet dat de mensen die hun coins voor 73 euro/stuk verkopen daar erg blij mee zijn...maarja dat doen ze zelf...
Wanneer je het geld niet nodig hebt dan laat je ze staan.
*btw snap ik mensen sowieso niet die veel op exchanges hebben staan.
Ik ben van de oude stempel, gelijk winst pakken of bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:57
Blord schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:14:
[...]

Gox die het geld binnen stroomt en zonder een enkele bitcoin uit te keren.
Bitcoinbuilder met zijn dikke fee van 2% !!
Mensen die fiat binnen brengen en met een winst eruitkomen
Mensen die de goedkope Goxcoins op hun rekening zien groeien.
Behalve diegenen die hun coins voor zulke lage prijzen dumpen...dat snap ik echt niet. Maar goed, die verkopers zijn zo te zien van hun coins af.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Replay256 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:14:
Heb iets stom gedaan. Heb in mijn bitcoinbuilder account onder Lock Your Withdrawal Addresses
mijn prive bitcoin adress ingevoerd.. Ik weet het ik weet het... 8)7 8)7 stom.. Moest ff beter lezen.. Maar je kan dit alleen wijzigen als je niets meer op account heb staan. Maar dat gaat niet om ik mijn Mtgox adres niet heb ingevoerd. Dus de vraag hoe dit wijzigen.. Anders wordt het wachten op mtgox met een oplossing
Goed nieuws? of ben ik spuit11...
https://twitter.com/btcbldr/status/437554533321818112

of anders:
https://twitter.com/btcbldr/status/437532227686002690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Dank!!! ik had ook al een mailtje gestuurd. ik wacht wel gewoon af. op moment maakt het niet veel uit waar de bitcoin staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 18:33
Als je ze uberhaupt al heen en weer gesleept krijgt :) Ik wacht momenteel al 2 uur op een BTC deposit richting Kraken en ben 4 confirmations verder. Een SEPA overboeking van mn eigen bank is straks gewoon nog sneller...

[ Voor 5% gewijzigd door eMiz0r op 23-02-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Owja, ook grappig: coin2x.com lijkt al down te zijn. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn.........
Thread op bitcointalk worden ze gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-09 22:46
MtGox weer mooi een stapje terug aan het doen, jammer genoeg iets te vroeg m'n winst gepakt met m'n short op btc.sx. Iemand van hier ervaring met die site qua uitbetaling? Heel veel kan ik over hun niet vinden. Heb er zelf maar 0,1B naar toe gebracht als test, wil er eigenlijk meer heen brengen dan loopt de winst nog sneller op(of het verlies :P).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ja, 3~4x een uitbetaling gedaan. Nu alleen al meerdere keren op rij een verliezende trade gemaakt, en dat gaat érg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik heb 60% winst in 12 transacties, maar met 0,1B is dat nog altijd niet veel :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Op bitstamp, 1198 BTC @ 621.43 USD. Blijft 'ie staan of is die straks ineens weer weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
PowerSp00n schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:32:
Op bitstamp, 1198 BTC @ 621.43 USD. Blijft 'ie staan of is die straks ineens weer weg?
Fake sell order als je het mij vraagt. Het drijft de prijs wel weer een paar dollars naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
bitchcoin schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:40:
Owja, ook grappig: coin2x.com lijkt al down te zijn. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn.........
Thread op bitcointalk worden ze gek.
Sneller dan ik dacht :) Het steeg zo hard, dat ze nog wel even door hadden kunnen gaan. Volgens mij had er veel meer in de wallet kunnen zitten als ze gewacht hadden.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:38:
[...]

Sneller dan ik dacht :) Het steeg zo hard, dat ze nog wel even door hadden kunnen gaan. Volgens mij had er veel meer in de wallet kunnen zitten als ze gewacht hadden.
Gezien Bitcoin geen "officiële currency" is vraag ik me af of dit illegaal is? Het is toch een vorm van oplichting of blijven de scammers ongeschonden gezien het "maar bitcoins" betreffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:41:
[...]

Gezien Bitcoin geen "officiële currency" is vraag ik me af of dit illegaal is? Het is toch een vorm van oplichting of blijven de scammers ongeschonden gezien het "maar bitcoins" betreffen?
Hoe wil je die nu achterhalen? Zo achterlijk zijn ze nu hopelijk ook weer niet...
Ik ben zelf ook al eens voor 1 BTC op de tenen getrapt, ik had daar een jaar voor gemined, ik ben een week ziek geweest, maar ja, voor jullie lijkt zoiets allemaal niks te zijn :r

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Bitcoinwisdom is weer eens down :(

"Load failed, retry after 5 seconds."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De manipulatie van de koersen worden ook omvangrijker. Precies op het moment van een sterke daling wordt Bitcoinswisdom DDOSed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Blord schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:48:
De manipulatie van de koersen worden ook omvangrijker. Precies op het moment van een sterke daling wordt Bitcoinswisdom DDOSed.
Hoe weet je dat bitcoinwisdom wordt geflood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 22:36
Ik kan nog steeds de koersen bekijken op de site, misschien alleen niet meer als ik zou refreshen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Stef42 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:52:
Ik kan nog steeds de koersen bekijken op de site, misschien alleen niet meer als ik zou refreshen :P
Komt dat die het weer doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Niet online
Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:51:
[...]

Hoe weet je dat bitcoinwisdom wordt geflood?
DDoS attack again. The site has been moved to CloudFlare, so it could be displayed. but the charts node is in trouble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Waarom zou je bitcoinwisdom willen DDoS-en? Koers zie je altijd nog bij de exchanges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhvt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:57:
[...]

Waarom zou je bitcoinwisdom willen DDoS-en? Koers zie je altijd nog bij de exchanges?
Niet iedereen beschikt over price analysers. Vrijwel iedereen is afhankelijk van bitcoinwisdom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:57:
[...]

Omdat je alle exchanges hun value in het tabblad ziet terwijl je verder surft en een plotse val sneller wordt opgemerkt. Ook voor transacties te doen en te charts te kunnen instellen op 5min is op zijn minst handig

Waarom je dit zou DDoS is inderdaad maar de vraag? Misschien voor panic sells? Als er een spread is die groot is kan je door enkel het getal te zien foute beslissingen nemen.

[ Voor 17% gewijzigd door dieter87 op 23-02-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Veel mensen gebruiken de Bitcoinwisdom voor de informatie over de koersen. Als de site niet werkt dan kunnen de mensen veel te laat reageren op sterke fluctuaties. Dus een voordeel voor de manipulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
We zijn tweakers en er zijn APIs. Niemand met PHP kennis die een site op wil bouwen voor Tweakers? :)
Hebben we ook geen last van de DDoS-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Gebruik deze site voor de koers verloop :

Thegenisisblock.com

Bitcoincharts.com

Bitcoinity.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Zitten er hier nog mensen in Noblecoin? Heb veel vertrouwen in deze coin, ziet er erg professioneel uit. zeker in vergelijking met die andere crapcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Gebruiken jullie de candlesticks op bitcoinwisdom? Of alleen de orderboek en koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:45:
Bitcoinwisdom is weer eens down :(

"Load failed, retry after 5 seconds."
Probeer eens Ctrl/F5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Ik zit op een macbook en blijkbaar waren ze aan het DDoS-en (zie link hierboven). Site doet het weer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:25

1Kb

superpolm schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:08:
Zitten er hier nog mensen in Noblecoin? Heb veel vertrouwen in deze coin, ziet er erg professioneel uit. zeker in vergelijking met die andere crapcoins.
Ik heb al is zitten kijken naar nobleCoin maar kan er niet helemaal achterkomen waarom ze zo laag staan. Het is bijna alsof er iets mis mee is:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Squ1zZy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:14:
Gebruiken jullie de candlesticks op bitcoinwisdom? Of alleen de orderboek en koers?
Ik mag aannemen dat je ook naar de candles kijkt in combinatie met de volumes. 8)7
En een paar Moving Average lijntjes is ook niet gek. Soms kijk ik nog wel eens met wat fibonacci lines, maar dat heeft me feitelijk nog niet echt geholpen, alleen achteraf begrijpen wat er gebeurt...

Als je wilt weten wat je werkelijk allemaal met bitcoinwisdom kan, volg deze online gratis cursus eens.
www.babypips.com/school

Gaat feitelijk om normaal forex trading, maar kan je 1 op 1 doortrekken naar cryptocoin trading :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
http://online.wsj.com/new...3426304579401883794330454
Mark stapt op volgens dat artikel.

Gox gaat ook weer erg hard naar beneden nu.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Goh, typisch weer... De sell-off startte lang vóór het artikel gepost werd.

Ik zat short vanaf ~$290 en dacht mooi te verkopen rond $270. Kort erna ging de koers in vrije val |:( 8)7 Ik kon mezelf wel weer voor m'n kop slaan toen ik hem op $172 zag staan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Hier hetzelfde ik zat ook short ergens rond de 285 en heb slechts een beetje winst gepakt, omdat het een hele tijd een beetje voortmodderde. Zonder nieuws is het ook lastig te bepalen of je de positie moet houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Eén positief punt: de koers staat nu weer erg laag, wat weer meer potentie geeft tot een prijsstijging.

Ik zit nu te twijfelen of ik een order neer moet zetten of niet :P Als ik hem nu plaats wordt de stop loss op $148 gezet, hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik zit weer short op 185, twijfel of ik hem hou.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zie niet veel meer gebeuren op 1m. De afgelopen dagen was het keer op keer zo dat de prijs rond dit tijdstip op een laagtepunt stond en vanaf ~8 uur sochtends weer omhoog knalde. Ik vraag me af of dat deze keer ook zo zal zijn omdat er vandaag wél nieuws is (ook al is het niet echt relevant).

Edit: ik heb niks gezegd O-) Daar gaat ie.

[ Voor 7% gewijzigd door Avalaxy op 24-02-2014 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Net gesloten @155. Er werden geen ask drempels meer opgeworpen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb een kleine long geopend. Let's see how that goes.

Zo, klein ordertje met een trailing stop open staan, ook al sluit ie hem via die trailing dan heb ik alsnog winst dus wat betreft kan ik lekker gaan slapen. Ook even een tweede trade open gezet, zojuist met een kleine bescheiden profit gesloten :)

[ Voor 69% gewijzigd door Avalaxy op 24-02-2014 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Heel interessant nieuws, en belangrijk:
[–]Bitcoin_Charlie 36 points 50 minutes ago*
This is actually good news. I applaud Mark and the MtGox team for making the right decision as I had to do the same. Speaking very lengthy to Mark and the team over the weekend, I see good news on the horizon for people who have funds stuck in MtGox (I also have funds in MtGox stuck) - Charlie

Edit: Verification: https://twitter.com/CharlieShrem/status/437796742235308032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Mja, meer dan een verwachting is het niet en het is ook in z'n eigen belang dat de markt positief reageert. Ik weet ook niet of het een "bekende" is, maar goed dat kan ook onwetendheid van mijn kant zijn..

Edit: Enorme wall (8k) op stamp @579,34 houdt het goed vol.

[ Voor 13% gewijzigd door Razkin op 24-02-2014 05:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bekende is het wel ja. Charlie Shrem was lid van de bitcoin foundation (waar Mark nu uitgekickt is) en is recent opgepakt wegens money laundering (uitgebreid in het nieuws geweest).

Uit z'n andere comments blijkt wel dat het geen FEIT is, maar hoe hij het interpreteert en dat ie ook eigenbelang heeft. Desondanks is het denk ik wel belangrijk :)
I've been involved in Bitcoin since 2010, when maybe 20 people in the world had heard about Bitcoin. Many of us know Mark personally, have spent time with him and Tokyo, and given the scams we've seen over the years, MtGox does not fit the bill. I don't know 100% but my instinct tells me not to worry. Trust me, I have many things to worry about at the moment.
Anyway, ik zit weer long :) Deze keer met een iets grotere trade (met trailing stop). Er staat een enorme muur (2000+ coins) op $287 op Gox. Zolang die niet weggehaald wordt zullen we niet snel meer dalen.

[ Voor 47% gewijzigd door Avalaxy op 24-02-2014 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 05:39:

Anyway, ik zit weer long :) Deze keer met een iets grotere trade (met trailing stop). Er staat een enorme muur (2000+ coins) op $287 op Gox. Zolang die niet weggehaald wordt zullen we niet snel meer dalen.
Ik geloof dat ie weg is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Net als de reacties van de MtGox twitter feed. Dit leidt weer tot een nieuwe stroom aan geruchten en onzekerheid. Nu is er wat nieuws alleen helpt het weinig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Hmm. Niet zo gek dat Mark K vertrekt van de board van de Bitcoin Foundation. Uit de community was er heel veel steun voor het uit de Foundation gooien van Mark K en tevens veel kritiek op de Foundation dat ze niet echt meer verbonden waren met de community.

Het zou mij niets verbazen als het opstappen niet geheel vrijwillig was, maar na licht aandringen is gebeurd. Want gezien Karpeles een founding member van de Bitcoin Foundation was, was het regeltechnisch vrij lastig om hem eruit te kicken als hij zelf niet zou willen meewerken.

edit: Ik zie nu dat de hele MtGox twitter leeggemaakt is. Dat is wel erg dubieus.

[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 24-02-2014 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Hmmm zat short vanaf 294 met limit op 134...net niet gehaald :(
-edit- gesloten op 206

[ Voor 16% gewijzigd door boekel op 24-02-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 07:35:
Hmm. Niet zo gek dat Mark K vertrekt van de board van de Bitcoin Foundation. Uit de community was er heel veel steun voor het uit de Foundation gooien van Mark K en tevens veel kritiek op de Foundation dat ze niet echt meer verbonden waren met de community.

Het zou mij niets verbazen als het opstappen niet geheel vrijwillig was, maar na licht aandringen is gebeurd. Want gezien Karpeles een founding member van de Bitcoin Foundation was, was het regeltechnisch vrij lastig om hem eruit te kicken als hij zelf niet zou willen meewerken.

edit: Ik zie nu dat de hele MtGox twitter leeggemaakt is. Dat is wel erg dubieus.
http://www.reddit.com/r/B..._from_their_twitter_feed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm wat zou de reden zijn dat hij zijn twitter zou leegmaken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tweet Malleability?

Pagina: 1 ... 131 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid