en dat is?
Vreemd dat Bitstamp zoveel lager staat dan alle andere exchanges. Er is nu zelfs arbitrage mogelijk tussen Bitonic.nl (416 euro) en Kraken (420 euro) 
Ook lopen Bitstamp en Bitfinex vrijwel altijd gelijk, maar daar zit nu ook een groot gat tussen.
Ook lopen Bitstamp en Bitfinex vrijwel altijd gelijk, maar daar zit nu ook een groot gat tussen.
Dan zal Bitfinex wel door z'n geld heen zijn op Bitstamp. Normaal gesproken lopen die twee gelijk omdat Bitfinex een deel van de orders op Bitstamp uitvoert, maar in een druk weekend kan het gebeuren dat het geld van Bitfinex op raakt en er na de deposits van maandagmiddag pas weer gehandeld kan worden op Stamp via Finex.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Werd vanmorgen rond 4.30 wakker, toen stond Gox nog rond de 280 dollar.
Daarna heb ik hem met klappen van 40 dollar tegelijk zien dalen..
Daarna heb ik hem met klappen van 40 dollar tegelijk zien dalen..
ik merk net op dat bitcoinwisdom het doet bij mij werk, wellicht dat ze eindelijk de poorten eens hebben aangepast. mocht het voorheen niet bij je gewerkt hebben op werk probeer het nog eens zou ik zeggen
Verwijderd
Gaat leuk daar.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:52:
daar gaat gox weer..
Om in Braboneger te spreken, en maar schuiven met da geld...
Verwijderd
Het is 5 uur daar..
Denk dat veel mensen nu weer verkopen omdat er weer niets naar buiten is gebracht
Denk dat veel mensen nu weer verkopen omdat er weer niets naar buiten is gebracht
Volgens mij hebben ze daar in Tokyo minder een 9 tot 5 mentaliteit zoals wij hier. Eerdere announcements kwamen onze tijd ook pas rond het middaguur. Rond 20:00 uur 's avonds bij hun dus.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:56:
Het is 5 uur daar..
Het kan toch niet zo zijn dat het straks helemaal kapt daar?
Is dat dan het einde van de BITcoin, of dragen de andere partijen de bitcoin genoeg?
Is dat dan het einde van de BITcoin, of dragen de andere partijen de bitcoin genoeg?
Verwijderd
Denk dat het eerder met rondpompen te maken heeft.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:56:
Het is 5 uur daar..
Van degene die op bitcoinbuilder koopt en op gox weer verkoopt, en daarna weer koopt...
Het is het einde. Verkoop je Bitcoins maar aan mij voor een tientje per stuk. Da's liefdadigheid van mijn kant, want zo ben ik nou eenmaalRanora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:59:
Verwijderd
Geen paniek, gox komt goed.Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:59:
Verwijderd
Mt.Gox valt heus niet om. Ik heb zojuist weer 5 Gox-BTC gekocht. Beetje vertrouwen mensen
Waarom zou je op BB kopen en op Gox verkopen? Da's letterlijk geld verbranden, want omgerekend staat de koers op BB hoger dan op Gox.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:59:
[...]
Denk dat het eerder met rondpompen te maken heeft.
Van degene die op bitcoinbuilder koopt en op gox weer verkoopt, en daarna weer koopt...
Na de uitvinding van het wiel ging de eerste fietsenmaker failliet. Was dat het einde van de fiets?Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:59:
Het bitcoin protocol is een briljante uitvinding. Het kan niet worden on-uitvonden (ofziets
Jongens, het is maandag.
Wat ik bedoel of dit het einde is van MTGox, of dat die gasten wel door kunnen gaan dat bedoel ik. Op een gegeven moment moet je het verlies pakken als bedrijf en gewoon kappen. Die jongens zijn toch al binnen lijkt mij.
Ik wil ook gewoon gaan kopen daar; maar als het gevoel verkeerd is dan moet je dat natuurlijk niet doen..
Maar zo te zien zit het met het gevoel nog goed.
Niet zo zeer het einde van de BTC.
Wat ik bedoel of dit het einde is van MTGox, of dat die gasten wel door kunnen gaan dat bedoel ik. Op een gegeven moment moet je het verlies pakken als bedrijf en gewoon kappen. Die jongens zijn toch al binnen lijkt mij.
Ik wil ook gewoon gaan kopen daar; maar als het gevoel verkeerd is dan moet je dat natuurlijk niet doen..
Maar zo te zien zit het met het gevoel nog goed.

Niet zo zeer het einde van de BTC.
Verwijderd
Wie koopt al die goxmunten op buitcoinbuilder dan?Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:01:
Waarom zou je op BB kopen en op Gox verkopen? Da's letterlijk geld verbranden, want omgerekend staat de koers op BB hoger dan op Gox.
Dat zijn toch mensen die wel vertrouwen hebben in gox?
Verwijderd
Precies. Je koopt nu bijna 3 Gox-BTC voor één real-BTC. En het lijkt weer uit zijn dal te klimmen. Hopelijk was dit een goed instapmoment, maar dat laat ik eind van de dag hier wel even wetenVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:05:
[...]
Wie koopt al die goxmunten op buitcoinbuilder dan?
Dat zijn toch mensen die wel vertrouwen hebben in gox?
Orderboek Bitcoinbuilder:
Bids to Buy GOXBTC
50.00000000 GOX for 0.35011000 ฿ ea.
100.00000000 GOX for 0.35010000 ฿ ea.
14.88485714 GOX for 0.35000000 ฿ ea
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 09:08 ]
Mensen die denken dat ze uiteindelijk gewithdrawed kunnen worden. Ze gaan die coins echt niet lopen verkopen op Gox zelf nu (afgezien van koershandel) om er geld mee te verdienen, want de koers @ Gox staat lager dan wat je er op bitcoinbuilder voor moet betalen.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:05:
[...]
Wie koopt al die goxmunten op buitcoinbuilder dan?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eventueel dat ze er mee gaan daytraden op Gox om hun coin-aantal te verhogen. Maar uiteindelijk kan ik me niet voorstellen dat mensen die GoxBTC op BitcoinBuilder kopen willen eindigen met GoxBux..oisyn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Mensen die denken dat ze uiteindelijk gewithdrawed kunnen worden. Ze gaan die coins echt niet lopen verkopen op Gox zelf nu (afgezien van koershandel) om er geld mee te verdienen, want de koers @ Gox staat lager dan wat je er op bitcoinbuilder voor moet betalen.
Verwijderd
Hoe lang draait die molen nu?.oisyn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:13:
Mensen die denken dat ze uiteindelijk gewithdrawed kunnen worden. Ze gaan die coins echt niet lopen verkopen op Gox zelf nu (afgezien van koershandel) om er geld mee te verdienen, want de koers @ Gox staat lager dan wat je er op bitcoinbuilder voor moet betalen.
Iemand die voor de helft goxcoins ter waarde van 100 dollar heeft gekocht op bitcoinbuilder ( 1 gox a 100 dollar voor 0.45326 of weet ik veel ) doet er onverstandig aan die gekochte goxcoin weer te verkopen op gox als de koers 280 dollar staat?
Er is geen houden aan op Gox, er waren toch behoorlijk wat sell drempels, maar er is totaal geen koop druk.
Hij is net ingestort, denk dat die koop druk pas komt als er iemand van Gox zijn mond gaat openen en daar iets positiefs uit komt.Razkin schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:23:
Er is geen houden aan op Gox, er waren toch behoorlijk wat sell drempels, maar er is totaal geen koop druk.
Of wanneer de Amerikanen straks over een paar uurtjes wakker worden.
Verwijderd
De koers van max heeft vannacht ook een vieze klop gekregen... Gelijk maar de 24 coins de ik gemined heb de voorbije 24u gedumpt. 30 nog achtergehouden voor indien het nog ooit de goede richting uit gaat, maar ik vrees ervoor.
Max is done. De source code van die wallet is van het slordigste en ergste wat ik ooit heb gezien voor een copy pasta job voor iets dat dan nog eens die devs hun afstudeerdopdracht/thesis was.
Dik buizen het hun jaar opnieuw laten doen. Wat een klotejob. Builden op Windows is een berg zonder de source code aan te passen en op Linux bleek het al niet veel beter met hun scripts en sommige files
Max is done. De source code van die wallet is van het slordigste en ergste wat ik ooit heb gezien voor een copy pasta job voor iets dat dan nog eens die devs hun afstudeerdopdracht/thesis was.
Dik buizen het hun jaar opnieuw laten doen. Wat een klotejob. Builden op Windows is een berg zonder de source code aan te passen en op Linux bleek het al niet veel beter met hun scripts en sommige files
Mintcoin is wel aardig gestegen.
Van 7 sats naar 48 sats in 2 dagen
Verwijderd
Mooi hè?!
Maar ook die mensen die bij Gox voor de deur staan hebben geen idee hoe ze in hun eigen nest lopen te schijten....
De inleiding alleen is al verkeerd.. Puur gericht op zoveel mogelijk hits, zoveel mogelijk spuwen etc... bah.cdgrit schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:44:
[...]
Diepe zucht inderdaad.
Titel moet zijn: Wat is er mis met de Bitcoin Mt. Gox?
Verwijderd
Bedankt voor de tip. 'k ga tot vanavond maar wat Mint minen en dan Ruby solo minen... Benieuwd of het wat gaat worden. Waarschijnlijk ook maar een dumpcoin zoals Rabbit en Beli.Mr.Joker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:27:
Mintcoin is wel aardig gestegen.
http://thenextweb.com/ins...m-the-bitcoin-foundation/
Edit: dit wisten jullie al.. Eerst terug lezen dan posten..
Edit: dit wisten jullie al.. Eerst terug lezen dan posten..
[ Voor 20% gewijzigd door ZodiacNL op 24-02-2014 10:06 ]
Dit is dan wel weer interessant te noemen: https://twitter.com/mtgox
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik snap de getallen in je post niet helemaal maar het is nog geen enkele keer voorgekomen dat je op bitcoinbuilder minder betaalt voor je coins dan op Gox. Oftewel, Gox < BitcoulBuilder * {koers laagste exchange muv Gox} is tot nu toe altijd waar geweest.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:22:
[...]
Hoe lang draait die molen nu?
Iemand die voor de helft goxcoins ter waarde van 100 dollar heeft gekocht op bitcoinbuilder ( 1 gox a 100 dollar voor 0.45326 of weet ik veel ) doet er onverstandig aan die gekochte goxcoin weer te verkopen op gox als de koers 280 dollar staat?
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2014 10:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat een onzin. Ik zou ook kwaad zijn als criminelen er met mijn geld vandoor zouden gaan. Karpeles hoort in de bak thuis, niets meer en niets minder.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:42:
[...]
Mooi hè?!
Maar ook die mensen die bij Gox voor de deur staan hebben geen idee hoe ze in hun eigen nest lopen te schijten....
Groetjes, FaceDown.
Het gaat ook te snel hier
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb een unconfirmed transaction onderweg vanaf btc.sx zie:
https://blockchain.info/a...7n4kwc7vdkLJ5aVBGm8Dg1cpA
Kan ik zelf hier nog wat aan doen, heb al een mail naar support gestuurd, maar goed dat loopt niet altijd even snel.
https://blockchain.info/a...7n4kwc7vdkLJ5aVBGm8Dg1cpA
Kan ik zelf hier nog wat aan doen, heb al een mail naar support gestuurd, maar goed dat loopt niet altijd even snel.
Verwijderd
ik zal proberen het te verduidelijken..oisyn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:24:
Ik snap de getallen in je post niet helemaal maar het is nog geen enkele keer voorgekomen dat je op bitcoinbuilder minder betaalt voor je coins dan op Gox. Oftewel, Gox < BitcoulBuilder * {koers laagste exchange muv Gox} is tot nu toe altijd waar geweest.
Je hebt een account op gox en daar zit alles vast, je wilt eigenlijk graag weg bij gox want er heerst onzekerheid.
Er komt een mogelijkheid om dat te doen, daarvoor moet je een account aanmaken op bitcoinbuilder.
Daar zitten mensen die wel vertrouwen hebben in gox en die kopen jouw coins op.
Laten we zeggen 1 goxcoin doet 0.40 btc. Dat kost degene die de goxcoins op bitcoinbuilder koopt 170 euro of 233 dollar op dit moment.
Die gekochte coins sluist ie terug naar gox en als daar de koers 320 dollar is verkoopt ie ze daar weer.
Dat is dan toch ook winst of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
Jij krijgt binnenkort de naam Facepalm, niets meer en niets minder.FaceDown schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:37:
Wat een onzin. Ik zou ook kwaad zijn als criminelen er met mijn geld vandoor zouden gaan. Karpeles hoort in de bak thuis, niets meer en niets minder.
En wat doet deze persoon daarna met de $320 die hij op Gox heeft staan? Want zelfs al gaan Bitcoin withdrawals weer lopen binnenkort, fiat withdrawals zijn nog steeds doffe ellende.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:50:
[...]
ik zal proberen het te verduidelijken.
Je hebt een account op gox en daar zit alles vast, je wilt eigenlijk graag weg bij gox want er heerst onzekerheid.
Er komt een mogelijkheid om dat te doen, daarvoor moet je een account aanmaken op bitcoinbuilder.
Laten we zeggen 1 goxcoin doet 0.40 btc. Dat kost degene die de goxcoins op bitcoinbuilder koopt 170 euro of 233 dollar op dit moment.
Die gekochte coins sluist ie terug naar gox en als daar de koers 320 dollar is verkoopt ie ze daar weer.
De enige reden waarom iemand fiat op Gox zou willen is of om direct Bitcoins te kopen en ze via BitcoinBuilder weg te sluizen. Of om te daytraden en op een later tijdstip Bitcoin weg te halen. Maar voor het daytraden kun je net zo goed terecht bij een plek die leveraged CFDs op de Gox koers biedt.
Verwijderd
Laten staan tot je je geld ook weer kunt opnemen.Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:53:
En wat doet deze persoon daarna met de $320 die hij op Gox heeft staan? Want zelfs al gaan Bitcoin withdrawals weer lopen binnenkort, fiat withdrawals zijn nog steeds doffe ellende.
De enige reden waarom iemand fiat op Gox zou willen is of om direct Bitcoins te kopen en ze via BitcoinBuilder weg te sluizen. Of om te daytraden en op een later tijdstip Bitcoin weg te halen. Maar voor het daytraden kun je net zo goed terecht bij een plek die leveraged CFDs op de Gox koers biedt.
Iemand die geld zat heeft wordt niet bang als ie een half jaar ergens wat geld heeft staan wat ie toch niet nodig heeft.
Hij moet ze ook niet verhandelen op Mt.Gox, maar gewoon op BitcoinBuilder blijven lijkt mij,Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:53:
[...]
En wat doet deze persoon daarna met de $320 die hij op Gox heeft staan? Want zelfs al gaan Bitcoin withdrawals weer lopen binnenkort, fiat withdrawals zijn nog steeds doffe ellende.
Oh zo. Maar dat zie ik niet als arbitrage maar gewoon als koershandel. En ik denk dat maar weinig mensen voor het weekend hadden gedacht dat Gox zo omhoog zou gaan zonder withdrawals te openen.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:50:
[...]
ik zal proberen het te verduidelijken.
Dat zeg je steeds, maar feit blijft dat fiat withdrawals wel gewoon werken. Je moet er alleen even op wachten.Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:53:
fiat withdrawals zijn nog steeds doffe ellende.
Dat inderdaad.De enige reden waarom iemand fiat op Gox zou willen is of om direct Bitcoins te kopen en ze via BitcoinBuilder weg te sluizen. Of om te daytraden en op een later tijdstip Bitcoin weg te halen. Maar voor het daytraden kun je net zo goed terecht bij een plek die leveraged CFDs op de Gox koers biedt.
Ik hoop het, want dat zou mijn coins behoorlijk in waarde doen stijgen. Echter het feit dat ze Karpeles uit de board van de Bitcoin Foundation hebben getrapt is natuurlijk de zoveelste aanwijzing dat het fout af gaan lopen met MtGox.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:51:
[...]
Jij krijgt binnenkort de naam Facepalm, niets meer en niets minder.
Groetjes, FaceDown.
tja als die idioot maar bitcoin de schuld blijft geven van zijn brakke exchange, hoe ging het ook alweer "dont bite the hand that feeds you"?FaceDown schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:14:
[...]
Ik hoop het, want dat zou mijn coins behoorlijk in waarde doen stijgen. Echter het feit dat ze Karpeles uit de board van de Bitcoin Foundation hebben getrapt is natuurlijk de zoveelste aanwijzing dat het fout af gaan lopen met MtGox.
Verwijderd
Ik zie dat juist als heel positief, al is het niets meer dan een poging om wat rust in de tent te brengen.FaceDown schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:14:
Ik hoop het, want dat zou mijn coins behoorlijk in waarde doen stijgen. Echter het feit dat ze Karpeles uit de board van de Bitcoin Foundation hebben getrapt is natuurlijk de zoveelste aanwijzing dat het fout af gaat lopen met MtGox.
Een aantal personen heeft het blijkbaar op Karpeles voorzien dus is het wijs om die even uit de schijnwerpers te halen.
Ik begrijp dat jij er een beetje van baalt dat de handel niet meer gaat zoals in december, en om dan zomaar wat onzin te gaan roepen vind ik pauper.
Verwijderd
Ik hoop dat er een positief bericht naar buiten komt over Mt.Gox. Ik heb afgelopen tijd zoveel tegenslagen dat ik nu weleens een keer goed gegokt hoop te hebben. Gox-BTC naar $300 vandaag!
inleg: €750,- toen 1,23 BTC
gisteren: 1,78 BTC
Nu 5,01 Gox-BTC = 1.65 REAL-BTC as we speak.
inleg: €750,- toen 1,23 BTC
gisteren: 1,78 BTC
Nu 5,01 Gox-BTC = 1.65 REAL-BTC as we speak.
Verwijderd
Behalve misschien de mensen met geld en vertrouwen in gox..oisyn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:03:
Oh zo. Maar dat zie ik niet als arbitrage maar gewoon als koershandel. En ik denk dat maar weinig mensen voor het weekend hadden gedacht dat Gox zo omhoog zou gaan zonder withdrawals te openen.
Grote vraag betekend immers koersstijging...
Hopelijk komt mijn fiat geld nog op tijd bij Gox aan. Ik had dat vrijdag middag overgemaakt.
De koers is net sub100 gegaan.
Dat wordt weer een berg Goxcoin sweepen.
[ Voor 13% gewijzigd door Blord op 24-02-2014 11:25 ]
Iemand die uit een board getrapt wordt is 'positief'? Een aantal personen heeft het op de arme Karpeles voorzien? En dan praat ik onzin?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:20:
[...]
Ik zie dat juist als heel positief, al is het niets meer dan een poging om wat rust in de tent te brengen.
Een aantal personen heeft het blijkbaar op Karpeles voorzien dus is het wijs om die even uit de schijnwerpers te halen.
Ik begrijp dat jij er een beetje van baalt dat de handel niet meer gaat zoals in december, en om dan zomaar wat onzin te gaan roepen vind ik pauper.
Groetjes, FaceDown.
Hij is niet onder de $130 geweest hoor.Blord schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:24:
Hopelijk komt mijn fiat geld nog op tijd bij Gox aan. Ik had dat vrijdag middag overgemaakt.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Sub 100 euro dan zeker?Blord schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:24:
Gox= dollar, onthoud dat nou...
Het was veel beter geweest dat Karpeles open kaart speelde direct in het begin. Nu gonst het van geruchten en afwezigheid van duidelijke berichten.
De schuld had toen bij de hackers gelegd die de Bitcoins van Gox had gestolen en Karpeles kon in een slachtoffer rol spelen. Met de hoge transactie fee kon misschien het verlies worden compenseerd..
Het is gewoon een slechte PR en crisis management die tot de slechte situatie van nu heeft geleidt.
Gox heeft gewoon ook een BTC/EUR exchange. Ik kan alleen maar euro storten van mijn SEPA rekening.
De schuld had toen bij de hackers gelegd die de Bitcoins van Gox had gestolen en Karpeles kon in een slachtoffer rol spelen. Met de hoge transactie fee kon misschien het verlies worden compenseerd..
Het is gewoon een slechte PR en crisis management die tot de slechte situatie van nu heeft geleidt.
Gox heeft gewoon ook een BTC/EUR exchange. Ik kan alleen maar euro storten van mijn SEPA rekening.
[ Voor 11% gewijzigd door Blord op 24-02-2014 11:42 ]
Wat is het voordeel van fiat storten op MtGox t.o.v. BTC kopen en omwisselen voor goxBTC?
Fiat storten is goedkoper, maar duurt langer, dus je bent minder zeker van de prijs die je krijgt op het moment dat je geld aankomt.Mr.Joker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:38:
Wat is het voordeel van fiat storten op MtGox t.o.v. BTC kopen en omwisselen voor goxBTC?
Hoeveel scheelt het? (Kan het niet 123 terug vinden)Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:41:
[...]
Fiat storten is goedkoper, maar duurt langer, dus je bent minder zeker van de prijs die je krijgt op het moment dat je geld aankomt.
Zoek op: Bitstamp koers (eventueel Kraken), Gox koers, BitcoinBuilder koers. En reken maar uitMr.Joker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:43:
[...]
Hoeveel scheelt het? (Kan het niet 123 terug vinden)
Dit zou de reden zijn waarom de twitter account van MtGox alle berichten zijn verwijderd:
http://www.reddit.com/r/B...ave_been_emptied_because/
er werd te veel geklacht,,
er werd te veel geklacht,,

In ander nieuws: Vandaag is de officiele opening van Neo & Bee, een nieuw bedrijf op Cyprus dat een soort Bitcoin-bank wil worden. Ze bieden rekeningen aan waar klanten Bitcoins of Euro's op kunnen storten en opnemen. De klant kan kiezen of ze hun saldo in Bitcoins willen houden of dat ze liever een constante Euro-waarde willen hebben.
Gekoppeld aan het bank-systeem Neo is het betaalsysteem Bee, wat een vorm van pinpas is gekoppeld aan een Neo-account, waarmee transacties via Bitcoin worden afgehandeld.
Hoewel Neo & Bee internationaal niet erg bekend zijn geworden, hebben ze op Cyprus, wat in eerste instantie hun doel-markt is, veel publiciteit gehaald. Het is dan ook geen zolderkamer-bedrijfje, maar ze hebben een "normaal" bank-filiaal waar mensen langs kunnen om hun zaken te regelen.
Gekoppeld aan het bank-systeem Neo is het betaalsysteem Bee, wat een vorm van pinpas is gekoppeld aan een Neo-account, waarmee transacties via Bitcoin worden afgehandeld.
Hoewel Neo & Bee internationaal niet erg bekend zijn geworden, hebben ze op Cyprus, wat in eerste instantie hun doel-markt is, veel publiciteit gehaald. Het is dan ook geen zolderkamer-bedrijfje, maar ze hebben een "normaal" bank-filiaal waar mensen langs kunnen om hun zaken te regelen.
Volgens de verwoording is hij zelf uit de board gestapt.FaceDown schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:30:
[...] Iemand die uit een board getrapt wordt is 'positief'? Een aantal personen heeft het op de arme Karpeles voorzien? En dan praat ik onzin?
https://bitcoinfoundation.org/blog/?p=462
Maarja, ik denk dat er wel enige druk aan te pas is gekomen.
Het is positief in de zin dat het onprofessionele gedrag van Karpeles nu niet meer met de Bitcoin Foundation wordt geassocieerd. Maar verder is het niet heel erg bemoedigend voor de klanten van Mt.Gox.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Voor iemand die hier continu loopt te roepen dat MtGox moet verdwijnen en Karpeles moet worden opgeknoopt aan de hoogste boom snap ik niet waarom je dit niet als positief interpreteert. Had je liever dat ie in de board was gebleven?FaceDown schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:30:
[...]
Iemand die uit een board getrapt wordt is 'positief'?
Deze commercials zijn op de televisie uitgezonden op Cyprus: YouTube: Neo & BeeRannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:58:
Hoewel Neo & Bee internationaal niet erg bekend zijn geworden, hebben ze op Cyprus, wat in eerste instantie hun doel-markt is, veel publiciteit gehaald.
Goeie spots. Hoewel Bitcoin niet wordt genoemd wekt het wel erg de interesse wat Neo & Bee nou eigenlijk zijn. In een land waar al eens een bank-run is geweest kan dit weleens snel groot worden. Ben benieuwd...
Edit: Reddit linkje: http://www.reddit.com/r/B...ppening_in_cyprus_now_im/
[ Voor 8% gewijzigd door cdgrit op 24-02-2014 12:13 ]
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat ze vonden dat de koers veel te hoog stond en dat ze alle verloren BTC nog niet hadden terugverdiend. Weer even "vaag" nieuws de wereld inhelpen en de koers keldert weer als een malle, waarna de arbitragemolen van Karpeles weer op volle snelheid draait. Als dat waar is dan is dat een goed teken dat withdrawals weer gaan werkenReplay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:45:
Dit zou de reden zijn waarom de twitter account van MtGox alle berichten zijn verwijderd:
er werd te veel geklacht,,![]()
Btw:
> SarahCoinBit: kapuutt: There is no insolvency
archminer: SarahCoinBit: what is your information source? Did Mark tell you there was no insolvency?
SarahCoinBit: archminer: Seniormanagement
ade72: SarahCoinBit: Are you able to give Mark feedback from us? Or is there no feedback for him because he is not interested?
SarahCoinBit: ade72: Mark and the whole team are always interested in feedback
adam3us: couple of questions: did mtgox lose any client bitcoins during the period when they were affected by the malleability related issue?
SarahCoinBit: adam3us: I can't answer that sorry, I can say your coins are safe
ade72: SarahCoinBit: Why can you say our coins are safe. Source?
SarahCoinBit: ade72: I work for Mt.Gox
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2014 12:30 ]
http://www.neo-bee.com/en/ mooie site .
Een hoofd van een universiteit in cyprus verklaarde bij max keiser dat ze er in cyprus alles aan gaan doen om een nr. 1 postie te bereiken in de bitcoin wereld.
Een hoofd van een universiteit in cyprus verklaarde bij max keiser dat ze er in cyprus alles aan gaan doen om een nr. 1 postie te bereiken in de bitcoin wereld.
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
M'n account op Gox is zojuist geverifierd, er zit nog iets van leven daarzo
Best wel positief denk ik, ik bedoel het achterliggende idee vind ik vrij goed. Het is alleen de vraag of een bank in Griekenland/Cyprus wel te vertrouwen is qua stabiliteit en vanwege de heffingen over spaargelden die de staatssteun moeten helpen aflossen. zullen zeker behoorlijke fees zijn dan.Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:58:
In ander nieuws: Vandaag is de officiele opening van Neo & Bee, een nieuw bedrijf op Cyprus dat een soort Bitcoin-bank wil worden. Ze bieden rekeningen aan waar klanten Bitcoins of Euro's op kunnen storten en opnemen. De klant kan kiezen of ze hun saldo in Bitcoins willen houden of dat ze liever een constante Euro-waarde willen hebben.
*KNIP*
Hoe lang is er over gedaan.ZodiacNL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:33:
M'n account op Gox is zojuist geverifierd, er zit nog iets van leven daarzo
Verwijderd
hoe kan dat nou op bitcoinbuilder?
Asks to Sell GOXBTC
61.10738754 GOX for 0.19000000 ฿ ea.
13.00000000 GOX for 0.36490000 ฿ ea.
De bid ligt op 0.31
edit + @Rannasha:
aaah,vertraging. iemand dumpte er 140 BTC
Nee, hè. Ze gaan massaal in de verkoop nu.
Asks to Sell GOXBTC
De bid ligt op 0.31
edit + @Rannasha:
aaah,vertraging. iemand dumpte er 140 BTC
Nee, hè. Ze gaan massaal in de verkoop nu.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 12:51 ]
Volgens mij keek je net op het moment dat de trades verwerkt werden, inmiddels staat de bid namelijk op 0.19.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:46:
hoe kan dat nou op bitcoinbuilder?
Asks to Sell GOXBTC
De bid ligt op 0.31
Kan niet zo snel terug vinden wanneer ik het ingevuld heb maar volgens mij zijn ze keurig binnen de 20 werkdagen gebleven zoals aangegeven staat.
[ Voor 35% gewijzigd door ZodiacNL op 24-02-2014 12:49 ]
Zo, 1200 GoxBTC in de Ask op BitcoinBuilder @ 0.3.
Ik wou dat het mijn order was ^^Razkin schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:54:
Jouw order of gewoon een order?
Gaat hard heen en weer; er is nu iemand die weer koopt voor .26
Verwijderd
175 dollar per coin, daarna terugsluizen naar gox en daar weer verkopen als het 340 staat.Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:53:
Zo, 1200 GoxBTC in de Ask op BitcoinBuilder @ 0.3.
Ik vind het een mooie winst..
Ja.. ik voel met je mee, ik heb m ook daarop er ingekocht.Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:57:
Kut mijn order van 0.32 is een net een halfuurtje uitgevoerd.
Ach, gisteren stond ie nog op .5
Die van mij ook.. Was blij dat ik hem nog voor 0.32 kon pakken in een stijgende koers. Stond net nog op 0.37 namelijk.Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:57:
Kut mijn order van 0.32 is een net een halfuurtje uitgevoerd.
Ik ga ervan uit dat ie wel weer terug veert zo meteen.
BB staat wel erg laag, 0.24 momenteel. Dat is lager dan de verhouding van de koers tussen Gox en Stamp. Eerder stond BB altijd een stuk hoger dan de koersverhouding. Wellicht dat er veel mensen het idee hebben gehad om geld te storten op Gox om daar GoxBTC te kopen en die via BB met winst om te zetten (wat dit weekend mogelijk was). En nu het geld is aangekomen, blijkt de mogelijkheid er niet meer te zijn, maar willen ze niet geld op Gox vast hebben zitten...
Who knows...
Who knows...
Verwijderd
Het zal allemaal wel. Onlogische koersdaling in mijn ogen. Nou ik verkoop DIT keer niet met verlies en wacht tot ze ruim boven de 0.34 staan. Liever straks alles weg, dan weer als een loser verkopen 
edit:
Hebben jullie dat nou ook zo vaak, 2 minuut na een aankoop keldert de koers snoeihard?

edit:
Hebben jullie dat nou ook zo vaak, 2 minuut na een aankoop keldert de koers snoeihard?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 13:05 ]
Nee, het lijkt twee minuten de goede kant op te gaan en keert dan tegen me
En wat gebeurt er met de koers van MT Gox...Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:02:
BB staat wel erg laag, 0.24 momenteel. Dat is lager dan de verhouding van de koers tussen Gox en Stamp. Eerder stond BB altijd een stuk hoger dan de koersverhouding. Wellicht dat er veel mensen het idee hebben gehad om geld te storten op Gox om daar GoxBTC te kopen en die via BB met winst om te zetten (wat dit weekend mogelijk was). En nu het geld is aangekomen, blijkt de mogelijkheid er niet meer te zijn, maar willen ze niet geld op Gox vast hebben zitten...
Who knows...
Ik geloof dat er iemand iets weet wat wij nog niet weten...
30 seconden ervoor zat er ook al een dump van 1000.
Ik snap die mensen niet goed. Je rendement is zo slecht en zeker voor dat soort grote bedragen. Dan ga je toch wel beter na denken voordat je het verkoopt? in ieder geval niet in paniek alles weg gooien tegen bodem prijzen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Inderdaad, dump het anders in ieder geval niet allemaal in 1 keer. Maar wellicht is dit puur marktmanipulatie door personen met nog veel meer dan paar duizend bitcoins.Astennu schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:23:
Ik snap die mensen niet goed. Je rendement is zo slecht en zeker voor dat soort grote bedragen. Dan ga je toch wel beter na denken voordat je het verkoopt? in ieder geval niet in paniek alles weg gooien tegen bodem prijzen.
Behalve wanneer deze mensen niet 1000 btc hebben, maar 100.000 coins hebben, de makrt volpompen, zien dat de waarde naar beneden gaat.Astennu schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:23:
Waarde voor pump: 0.34 btc.
pump van 1000 btc(mt Gox)
Waarde na pump: 0.16 btc.
Daarna koopt ie 2000 coins voor 0.16, kost hem 2 % en heeft voor het zelfde bedrag 1000 coins meer?
Belang? Ja, 1000 coins, die straks bij vrijkomen misschien weer 500 dollar waard zijn; met andere woorden :
500 X 1000 = 500.000 (half miljoen) eventjes verdiend in een uur werk?
Ja dat denk ik. Bij maxcoin ook gezien. Veel kleinere vollumes daar. Normaal heb je iets van 50-150. Soms wat grotere van 500-2500.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:25:
[...]
Inderdaad, dump het anders in ieder geval niet allemaal in 1 keer. Maar wellicht is dit puur marktmanipulatie door personen met nog veel meer dan paar duizend bitcoins.
Maar als er dan iemand ineens met 10.000+ aan de slag gaat ben je wel echt bezig het ea te sturen.
Zeker waar. Wel erg eigenlijk dat je die markt zo kan manipuleren. Dat geeft denk ik wel aan dat dit betaalmiddel nog lang niet klaar is om mainstream te worden.Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:29:
[...]
Behalve wanneer deze mensen niet 1000 btc hebben, maar 100.000 coins hebben, de makrt volpompen, zien dat de waarde naar beneden gaat.
Daarna koopt ie 2000 coins voor 0.16, kost hem 2 % en heeft voor het zelfde bedrag 1000 coins meer?
Belang? Ja, 1000 coins, die straks bij vrijkomen misschien weer 500 dollar waard zijn; met andere woorden :
[ Voor 42% gewijzigd door Astennu op 24-02-2014 13:30 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Je hebt 'm door...Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:29:
Behalve wanneer deze mensen niet 1000 btc hebben, maar 100.000 coins hebben, de makrt volpompen, zien dat de waarde naar beneden gaat.
Zie ik het nou helemaal verkeerd?
Staan de prijzen nu juist hoog of laag?
Je kan nu voor 0.19 btc 1GoxBTC kopen toch?
Klopt. Of dat hoog is of laag hangt 100% af van de kans die je Gox geeft dat ze de boel weer op orde krijgen.Mr.Joker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:41:
Klopt. Prijs is heel erg laag. Profiteer ervan want dit kan nooit lang duren.Mr.Joker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:41:
edit: oei, nog maar eens 4000 in de verkoop. Vergeet wat ik net zei
[ Voor 10% gewijzigd door vertigoo op 24-02-2014 13:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid