Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Als ik eerlijk ben denk ik dat dit vooral gasten zijn die niet 100.000 coins hebben, maar nog meer. Op zo'n moment kun je mooie spelletjes spelen.

Grappige is eigenlijk dat ik dit wel deed ingame (WoW) waarbij je op de Auction House een product gaat toevoegen; verkopen tegen veel lagere prijs; in de hoop dat binnen 5 minuten nog meer auctions gemaakt werden tegen die prijs; opkopen; eigen auctions verwijderen en verkopen met 2x de waarde. Levert daar veel geld op; moet je nagaan hoe dat in het echt gaat.

Het is alleen jammer dat die zelfde gasten de markt overspoelen; maar niet leeg kopen om dan voor een hoger bedrag terug te zetten (dat zou leuk zijn voor andere gebruikers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

vertigoo schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:42:
[...]

Klopt. Prijs is heel erg laag. Profiteer ervan want dit kan nooit lang duren.

edit: oei, nog maar eens 4000 in de verkoop. Vergeet wat ik net zei :9
Jij verwacht dat mensen ooit hun Goxbtc nog terug zullen zien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-09 22:46
Met meer dan 100000 coins zou je nu toch veel effectiever MtGox naar beneden te krijgen dan met maar 1000 coins de prijs proberen te drukken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Razkin schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:49:
Met meer dan 100000 coins zou je nu toch veel effectiever MtGox naar beneden te krijgen dan met maar 1000 coins de prijs proberen te drukken.
Absoluut; maar wanneer heeft men het door. Je moet niet overschatten dat het gevaar blijft bestaan dat het gross het gaat zien, opvallen en dan helemaal stopt met kopen.

Die gasten moeten net wel al die coins bij Mt.Gox hebben staan, denk niet dat je een account vind daar met 100.000-enden btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razkin schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:49:
Als je dat doet stort het wel erg in, dus doe je het steeds met kleine beetjes. 1000/1500 stuks of zo, anders komt er paniek en ligt die bitcoinbuilder ook stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29
Ah, de grote ask op Bitcoinbuilder is opeens omgeklapt naar een grote bid (500 GoxBTC). Er wordt volgens mij behoorlijk gemanipuleerd daar.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:58:
Ah, de grote ask op Bitcoinbuilder is opeens omgeklapt naar een grote bid (500 GoxBTC). Er wordt volgens mij behoorlijk gemanipuleerd daar.
Kan het zijn dat iemand een fout maakt, dat gebeurd op Kraken tenslotte ook wel eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bids op bitcoinbuilder schieten omhoog, MtGox koers lijkt nu stil te staan?

huh en nu weer 0.19, die koers schiet heen en weer 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Kan het zijn dat iemand een fout maakt, dat gebeurd op Kraken tenslotte ook wel eens..
Dit zijn wss foutjes:

Bids to Buy GOXBTC
15.00000000 GOX for 0.29900000 ฿ ea.

Terwijl ze er veel lager op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:06:
bids op bitcoinbuilder schieten omhoog, MtGox koers lijkt nu stil te staan?
Correctie. Spectaculair inkoopmoment voorbij, back to normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Zouden ze een kunstmatige stilte willen om bv FIAT naar MtGox te brengen of is dat qua verwerkingstijd niet mogelijk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Wat gebeurt er op bitstamp?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
daaag orderboek.... 8)7
Shit zeg, net ingekocht. dollars op nu.

[ Voor 47% gewijzigd door Mistraller op 24-02-2014 14:38 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

De sell order die op 579,nogwat stond is weg, en blijkbaar maar direct verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Afbeeldingslocatie: http://www.schommel.info/data/articles/images/lightbox/big/schommel-fleur_41_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:46:

Het is alleen jammer dat die zelfde gasten de markt overspoelen; maar niet leeg kopen om dan voor een hoger bedrag terug te zetten (dat zou leuk zijn voor andere gebruikers)
Volgens mij zag je dat net gebeuren op Bitstamp, maar ik kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Vraagje aan de mensen die met grote hoeveelheden traden (5000+ euro ofzo): op welke exchange traden jullie? Bitstamp zou de meest logische keuze zijn maar ik vind het gewoon rot dat je geen saldo kunt aanhouden in euro's, maar enkel in dollars.

Daardoor heb je dat wisselkoersrisico euro/dollar ook nog eens. Zo kun je eigenlijk geen som klaarhouden op bitstamp om te kopen, want de dollar is naar beneden aan het gaan al een paar maand... Andere beurzen zoals kraken hebben dan weer een shitty order book/liquiditeit... Ik gebruikte Gox om mijn euro's op te houden maarja dat is niet meer betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieu10ant schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:42:
Vraagje aan de mensen die met grote hoeveelheden traden (5000+ euro ofzo): op welke exchange traden jullie? Bitstamp zou de meest logische keuze zijn maar ik vind het gewoon rot dat je geen saldo kunt aanhouden in euro's, maar enkel in dollars.

Daardoor heb je dat wisselkoersrisico euro/dollar ook nog eens. Zo kun je eigenlijk geen som klaarhouden op bitstamp om te kopen, want de dollar is naar beneden aan het gaan al een paar maand... Andere beurzen zoals kraken hebben dan weer een shitty order book/liquiditeit... Ik gebruikte Gox om mijn euro's op te houden maarja dat is niet meer betrouwbaar...
Kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
lieu10ant schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:42:
Vraagje aan de mensen die met grote hoeveelheden traden (5000+ euro ofzo): op welke exchange traden jullie?
Bitstamp, Kraken en tegenwoordig BitcoinBuilder (al staan daar geen 5K+ euro aan BTC op).
Bitstamp zou de meest logische keuze zijn maar ik vind het gewoon rot dat je geen saldo kunt aanhouden in euro's, maar enkel in dollars.

Vergeleken met de BTC-koers is EUR/USD ontzettend stabiel. Als je daar een dag-tot-dag verschuiving hebt van 1%, dan is dat vrij uitzonderlijk. Daarnaast blijft mijn fiat op Bitstamp nooit lang in de vorm van fiat, dus ik heb relatief weinig last van EUR/USD fluctuaties.

De liquiditeit van Kraken wordt steeds beter trouwens. Het Gox-fiasco levert ze redelijk wat nieuwe klanten op, heb ik zo'n idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Volgens mij zag je dat net gebeuren op Bitstamp, maar ik kan me vergissen.
Was dan niet echt effectief; omdat de waarde nu op $566 staat; op andere exchanges ook ongeveer. (plusminus $10)

En volgens mij wordt Amerika zo'n beetje wakker. De prijs staat nu op 0.25 op BB.

[ Voor 12% gewijzigd door Ranora op 24-02-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:45:
[...]

Bitstamp, Kraken en tegenwoordig BitcoinBuilder (al staan daar geen 5K+ euro aan BTC op).

[...]

Vergeleken met de BTC-koers is EUR/USD ontzettend stabiel. Als je daar een dag-tot-dag verschuiving hebt van 1%, dan is dat vrij uitzonderlijk. Daarnaast blijft mijn fiat op Bitstamp nooit lang in de vorm van fiat, dus ik heb relatief weinig last van EUR/USD fluctuaties.

De liquiditeit van Kraken wordt steeds beter trouwens. Het Gox-fiasco levert ze redelijk wat nieuwe klanten op, heb ik zo'n idee.
http://www.xe.com/currenc.../?from=USD&to=EUR&view=1Y

Noem jij dat stabiel :o Natuurlijk zijn de verschuivingen niet zo groot als bij bitcoin, bitcoin is extreem volatiel. Maar toch, als je nu 20k euro wil klaarhouden op een beurs, dan kunnen die verschuivingen tussen dollar/euro wel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Als jullie op bv kraken kopen en verkopen. Hoeveel verschil pakken jullie dan?
BV: kopen op 400 en weer verkopen op 420? of pak je grotere verschillen of juist weer kleiner. Ik snap dat het natuurlijk een beetje van de stabiliteid van de koersen af hangt. Maar ik ben benieuwd hoe men het aanpakt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Het varieert van 0.7260 tot 0.7290 vandaag;

op €20.000 is dat
€14520 tot €14580 dus €60 verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:45:

Was dan niet echt effectief; omdat de waarde nu op $566 staat; op andere exchanges ook ongeveer. (plusminus $10)
Als je daar als aanbieder ook fiat hebt staan kan het heel lucratief zijn.
En volgens mij wordt Amerika zo'n beetje wakker. De prijs staat nu op 0.25 op BB.
Oh dat zou kunnen, ook zulk heerlijk paniekvolk.

oh my god, it's gonna crash 8)7
En vervolgens al je coins dumpen en het zien crashen, Self-fulfilling prophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
lieu10ant schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:50:
[...]

http://www.xe.com/currenc.../?from=USD&to=EUR&view=1Y

Noem jij dat stabiel :o Natuurlijk zijn de verschuivingen niet zo groot als bij bitcoin, bitcoin is extreem volatiel. Maar toch, als je nu 20k euro wil klaarhouden op een beurs, dan kunnen die verschuivingen tussen dollar/euro wel uitmaken.
Mja, de grafiek die je linkt is van een periode van 1 jaar en tussen boven- en onderkant zit een verschil van minder dan 10%. Bitcoin doet regelmatig meer dan 10% per dag. Dus hoewel EUR/USD voor forex-begrippen toch redelijk beweegt, is het peanuts vergeleken met Bitcoin.

En nogmaals, mijn handels-acties zijn dusdanig dat mijn storting op Bitstamp zelden meer dan een paar dagen blijft staan, dus voor die doeleinden is EUR/USD zeker stabiel genoeg.

In ander nieuws: De Bitstamp dip naar onder in de $500 gebeurde net toen ik aan het wandelen was met de kleine, maar Marvin heeft heel braaf 45 euro winst gepakt in mijn afwezigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:56:
[...]

[...]

Ja, en dat is het probleem ook gewoon. En ik verdenk zelfs sommige nieuws sites daarvan. Hoe makkelijk is het om even paniek te creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:56:
Het varieert van 0.7260 tot 0.7290 vandaag;

op €20.000 is dat
€14520 tot €14580 dus €60 verschil...
Ja dat is maar 1 dag. Maar als je het nu weken aan een stuk wilt aanhouden, dan kan dat over honderden of zelfs duizenden euro's gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:58:

Ja, en dat is het probleem ook gewoon. En ik verdenk zelfs sommige nieuws sites daarvan. Hoe makkelijk is het om even paniek te creëren?
Ik zou dat graag omdraaien, hoe makkelijk is het om je door onzin te laten manipuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Oh leuk, BB gaat weer omhoog. Mijn aankoop van GoxBTC op 0.23 kunnen sluiten met een winst van vrij precies 1 (Real)BTC. Had de sell order nog wat hoger kunnen zetten zelfs, maar ach, winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:58:
[...]

Ik zou dat graag omdraaien, hoe makkelijk is het om je door onzin te laten manipuleren?
Dat is dus het zwaktebod van BTC. Iedereen kan mee doen; ook de niet doorgewinterde handelaar (schaar ik mij absoluut niet onder) maar ik ben geen paniek koper.

Ik heb een tijd geleden BTC gekocht; geld stond op de bank stil te staan en deed weinig. Nu doet het veel (voorlopig nog de verkeerde kant op) maar ik heb het geld niet nodig.

het is niet "ik wil even snel rijk worden" wat de mentaliteit van velen wel is.
Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:59:
Oh leuk, BB gaat weer omhoog. Mijn aankoop van GoxBTC op 0.23 kunnen sluiten met een winst van vrij precies 1 (Real)BTC. Had de sell order nog wat hoger kunnen zetten zelfs, maar ach, winst is winst.
:*) :*)
Dit is wel lekker. Mag nog wel even stijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Ranora op 24-02-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:57:
[...]. Dus hoewel EUR/USD voor forex-begrippen toch redelijk beweegt, is het peanuts vergeleken met Bitcoin.

En nogmaals, mijn handels-acties zijn dusdanig dat mijn storting op Bitstamp zelden meer dan een paar dagen blijft staan, dus voor die doeleinden is EUR/USD zeker stabiel genoeg.
Dat is het net. In iets als bitcoin moet je de mogelijkheid hebben om snel te kunnen reageren. Als je dan telkens een storting moet maken dat 2-3 dagen duurt eer het erop staat ben je meestal te laat. Net zoals met die bitcoinbuilder. Gelukkig had ik nog 5k euro's staan op Gox, anders had ik het helemaal niet meer kunnen verdubbelen. Snel kunnen reageren is alles in de bitcoin wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
lieu10ant schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Dat is het net. In iets als bitcoin moet je de mogelijkheid hebben om snel te kunnen reageren. Als je dan telkens een storting moet maken dat 2-3 dagen duurt eer het erop staat ben je meestal te laat. Net zoals met die bitcoinbuilder. Gelukkig had ik nog 5k euro's staan op Gox, anders had ik het helemaal niet meer kunnen verdubbelen. Snel kunnen reageren is alles in de bitcoin wereld.
Als je al Bitcoins hebt, dan kun je ervoor kiezen om die bij Bitfinex te parkeren. Daar kun je leveraged long posities innemen met Bitcoins als onderpand. Geen last van EUR/USD dus. De koers van Bitfinex is redelijk goed gekoppeld aan Bitstamp, omdat Bitfinex automatisch orders uitvoert op Bitstamp als de prijs daar beter is dan in het eigen orderboek.

Als je geen lange termijn positie in Bitcoins hebt, kun je kiezen om USD naar Bitfinex over te boeken. Dan kun je met een kleinere hoeveelheid USD dezelfde posities innemen die je op Bitstamp zou hebben ingenomen. Momenteel is de maximale leverage op BFX vrij laag, 1:2.5, maar hun doel is om 1:4 aan te bieden. Ze verlagen het tijdens periodes van volatiliteit om het aantal liquidaties te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:01:

Dat is dus het zwaktebod van BTC. Iedereen kan mee doen; ook de niet doorgewinterde handelaar (schaar ik mij absoluut niet onder) maar ik ben geen paniek koper.

Ik heb een tijd geleden BTC gekocht; geld stond op de bank stil te staan en deed weinig. Nu doet het veel (voorlopig nog de verkeerde kant op) maar ik heb het geld niet nodig.

het is niet "ik wil even snel rijk worden" wat de mentaliteit van velen wel is.
Wat je zegt klopt en geloof me, die vallen vanzelf af.

Het enige jammere is dat ze dan gaan lopen blaten dat bitcoin niks is...

Eerst verkloten ze je markt en daarna de trust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Wat je zegt klopt en geloof me, die vallen vanzelf af.

Het enige jammere is dat ze dan gaan lopen blaten dat bitcoin niks is...

Eerst verkloten ze je markt en daarna de trust...
Ja, dat geeft niet. Gewoon volhouden. Die gasten doen niet meer mee; hebben te veel verlies, snappen het spel niet en gaan weg. Klaar; lopen te blaten dat het niet werkt. Uit eindelijk blijven er minder mensen over. Maakt niet uit. Helaas duurt het wat langer dan in WoW, daar was meestal een maandje genoeg om de markt over te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Laatst online: 27-09 18:33
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:56:
[...]

[...]

Paniekvolk zijn die yanks misschien wel, maar positief ingesteld ook. De Dow Jones hit de laatste tijd al weer nieuwe records terwijl de AEX nog steeds 40% lager staat dan onze oude toppen. Meestal zijn de Europeanen (helaas) wel de zuurpruimen als het aankomt op beurzen/geld etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
eMiz0r schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:12:
[...]

Paniekvolk zijn die yanks misschien wel, maar positief ingesteld ook. De Dow Jones hit de laatste tijd al weer nieuwe records terwijl de AEX nog steeds 40% lager staat dan onze oude toppen. Meestal zijn de Europeanen (helaas) wel de zuurpruimen als het aankomt op beurzen/geld etc :)
Die AEX loopt helemaal een deuk op door dat accijns verhaal hier in NL, dat duurt ondertussen al 2 maanden; dat duurt ook nog wel 4 maanden en dan ben je zomaar 6 maanden achter.. Niet handig... Maar we blijven alles slikken als zoete koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22
[...]

Tsja, we hebben gezien waar dat toe leid.. ;)

Hoge pieken geven diepe dalen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, pump & dump zijn ze heel goed in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Laatst online: 27-09 18:33
LED-Maniak schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:13:
[...]

Tsja, we hebben gezien waar dat toe leid.. ;)

Hoge pieken geven diepe dalen.
En diepe dalen geven hoge pieken. Het is eigenlijk maar net hoe je het bekijken wilt :D Is een aandeel "gecrashed" of "gecorrigeerd naar normale waarden"? Absoluut gezien weinig verschil, maar je kunt 2 verhalen aan de uitleg er van hangen.

Ik ben vaak in Amerika geweest en heb veel rondgereisd in Europa. Op de Fransen na zijn wij de grootste azijnpissers hier. Maar de Amerikanen hebben een stuk zonniger bestaan.

He, das mijn persoonlijke mening he :D Zullen zat mensen het wellicht niet mee eens zijn. No problem :)

Ik heb periodes gezien (of meegedaan) waarin de AEX en Dow/S&P futures lekker negatief staan tot de Amerikanen wakker worden. Wanneer onze beurzen sluiten trekken zij alles weer uit het slop, waarna het spelletje de volgende dag weer opnieuw begint.

[ Voor 14% gewijzigd door eMiz0r op 24-02-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:13:

Die AEX loopt helemaal een deuk op door dat accijns verhaal hier in NL, dat duurt ondertussen al 2 maanden; dat duurt ook nog wel 4 maanden en dan ben je zomaar 6 maanden achter.. Niet handig... Maar we blijven alles slikken als zoete koek.
Een economie zoals wij die kennen draait alleen goed op goedkope energie en wat doen ze, alle energie duur maken. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:26:
[...]

Een economie zoals wij die kennen draait alleen goed op goedkope energie en wat doen ze, alle energie duur maken. 7(8)7
Ja, ach.. ze moeten gewoon eens normaal gaan doen... Maar goed...
Als ik later mijn eigen eilandje heb ergens in de stille oceaan roep ik gewoon onafhankelijk uit en bekijken ze het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ben ik druk bezig geweest om euro's op BTC-e te krijgen, blijft vandaag de koers lager dan Kraken |:(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Razkin schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:33:
Ben ik druk bezig geweest om euro's op BTC-e te krijgen, blijft vandaag de koers lager dan Kraken |:(
Tja, dat blijft zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh $196 Gox? Ik krijg maar geen vat op dat koersverloop, maar dat is naar verluid vrij normaal.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht door arbitrage van Gox naar bitcoinbuilder, als het goed is moet dan straks de koers op bitcoinbuilder omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:09:
[...]

Wellicht door arbitrage van Gox naar bitcoinbuilder, als het goed is moet dan straks de koers op bitcoinbuilder omlaag gaan.
Als Gox stijgt i.v.t. andere exchanges moet de koers op BB toch juist omhoog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:10:
[...]

Als Gox stijgt doordat er veel gekocht word en vervolgens verkocht op bitcoinbuilder lijkt mij dat de koers op bitcoinbuilder omlaag moet gaan door het vele aanbod van personen welke hun zojuist aangekochte Goxcoins willen dumpen.

Maar wellicht stijgt Gox om heel andere redenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo had ik het nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:10:
[...]

De koers van BB lag al relatief hoog (dwz: de BB koers vermenigvuldigd met de Bitstamp koers is hoger dan de Gox koers). Wat je mogelijk nu ziet zijn mensen die fiat op Gox gestort hebben, daarmee GoxBTC kopen en die zometeen op BB weer verkopen (en morgen de op BB aangekochte BTC weer verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 5 Gox-BTC gekocht voor .345 , zou je die nu verkopen met verlies of afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:15:
ik heb 5 Gox-BTC gekocht voor .345 , zou je die nu verkopen met verlies of afwachten?
_/-\o_

Verkopen met verlies natuurlijk en morgen denk je, kut waarom heb ik ze niet met winst verkocht....

Gewoon wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik zag steeds Kraken hoger dan BTC-e, dat is dus een beetje toeval geweest?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:15:
Zo iets kan je beter besluiten voordat je een trade plaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:17:
[...]

_/-\o_

Verkopen met verlies natuurlijk en morgen denk je, kut waarom heb ik ze niet met winst verkocht....

Gewoon wachten dus.
Ah dan doe ik dit;
Verkopen met winst zeker en morgen denk ik, fantastich daarom heb ik ze niet met verlies verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
m19 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Zo iets kan je beter besluiten voordat je een trade plaatst :)
Ik denk dat er weinig mensen zijn die besluiten om iets met verlies te verkopen...

Wat je nog kan doen is nu lager bij kopen, dan het gemiddelde aankoop bedrag terug dringen en dan hopen dat het iets overstijgt.

Maar misschien met zo'n vraag handig om gewoon de bende te verkopen; omzetten naar geld en er niets meer mee doen.
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Ah dan doe ik dit;
Verkopen met winst zeker en morgen denk ik, fantastich daarom heb ik ze niet met verlies verkocht...
Ik zeg niet dat het morgen hoger staat, maar ik zou ze gewoon niet verkopen met verlies.
Wat kan er gebeuren?

1) Morgen staat de koers weer hoger; je verkoopt met winst.
2) Morgen gaat de trade van Mt.Gox weer open, je bent er snel bij en verkoopt met winst, na dat je een uitbetaling hebt gedaan naar Mt.Gox, vanwaar je ze weer naar een andere online trade brengt (kan alleen als de trade op Mt.Gox open gaat)
3) Morgen staat het nog lager.
4) Morgen stopt Mt.Gox.

[ Voor 40% gewijzigd door Ranora op 24-02-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het is geld wat ik kan missen, begrijp me niet verkeerd. Maar als ik thuis led-lampen erin draai is het toch niet zo vreemd dat ik me ook bekommer om mijn handelstaktieken? ;)
voorlopig gaat ie weer naar .335 dus idd ik laat ze staan. Bedankt allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:28:
Ach, het is geld wat ik kan missen, begrijp me niet verkeerd. Maar als ik thuis led-lampen erin draai is het toch niet zo vreemd dat ik me ook bekommer om mijn handelstaktieken? ;)
voorlopig gaat ie weer naar .335 dus idd ik laat ze staan. Bedankt allen.
Het is sowieso niet vreemd om je te bekommeren over je handelstaktiek, maar verkopen met verlies? Wat voor taktiek is dat?

Behalve als je doet zoals eerder genoemd, paar pagina's terug.

Hij tikt btw momenteel alweer .31 .33 aan...

Fuck man; dan pies je nu ook in je panty omdat je net duizenden gekocht hebt op .16. Denk niet dat je ergens anders zo snel je geld verdubbelt als daar.

[ Voor 14% gewijzigd door Ranora op 24-02-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen met verlies is niet per definitie een verkeerde taktiek lijkt me. als de trend doorzet koop je ietwat later terug in en heb je meer BTC.
Ik had ook mijn 1,23 BTC gekocht op €675 (!) vast kunnen houden, maar zo zie je maar naar hele week spelen werd dat toch snel 1,78 BTC en nu met groot risico 5 Gox-BTC.
Het is en blijft vreemde handel hoor. Ik heb inmiddels (4 maanden) alles wel gezien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:34:
Verkopen met verlies is niet per definitie een verkeerde taktiek lijkt me. als de trend doorzet koop je ietwat later terug in en heb je meer BTC.
Ik had ook mijn 1,23 BTC gekocht op €675 (!) vast kunnen houden, maar zo zie je maar naar hele week spelen werd dat toch snel 1,78 BTC en nu met groot risico 5 Gox-BTC.
Het is en blijft vreemde handel hoor. Ik heb inmiddels (4 maanden) alles wel gezien denk ik.
Als je 10.000 BTC hebt ja. Zie voorgaande pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, om de koers te manupileren ja, daar heb je gelijk in. Gelukkig verdien ik ze liever eerlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:36:
Ja, om de koers te manupileren ja, daar heb je gelijk in. Gelukkig verdien ik ze liever eerlijk O-)
Ja, ik verdien ze ook eerlijk.

Maar helaas had ik niet zoveel btc daar staan om mee te liften op dat succes...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Ik hoop dat al jullie tweakers er flink wat mee opschieten. Ik gun het jullie van harte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Die gast van Bitcoin Builder wordt toch godsgloeiende rijk. Volume van 26500: x 0,02 aan Real BTC en het zelfde aan GOX btc binnen geharkt? Of denk ik nu te simpel. Iig die verdient tonnen al dan niet miljoenen met de huidige koers.

[ Voor 3% gewijzigd door T homass op 24-02-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:24
Klopt, die heeft in een weekje tijd compleet z'n leven zien veranderen denk ik zo. Slimme gast, ik wou dat ik er op gekomen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
T homass schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:57:
Die gast van Bitcoin Builder wordt toch godsgloeiende rijk. Volume van 26500: x 0,02 aan Real BTC en het zelfde aan GOX btc? Of denk ik nu te simpel. Iig die verdient tonnen al dan niet miljoenen met de huidige koers.
Het volume zoals dat op de site word weergegeven is in GoxBTC, dus de RealBTC inkomsten zijn wat lager.

Maar de maker van BitcoinBuilder is een van de oprichters van een vrij groot hostingbedrijf (Dreamhost) en heeft niet lang geleden zijn aandelen ervan verkocht. Dus die zat al best goed (lees: is met gemak miljonair) voordat hij met BB begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nu nog iets beter, voor hem mag het natuurlijk nog weken duren zo.. ik zit me nu ook te bedenken als Mt-Gox te ondergaat hij natuurlijk de helft van zijn vermogen ook ziet verdwijnen..

[ Voor 46% gewijzigd door Replay256 op 24-02-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gewoon een slimme ondernemer inderdaad. Briljante zet is dat geweest om zo in te spelen op de MtGox-malaise. Dit is 'm trouwens: Josh Jones.

[ Voor 10% gewijzigd door Tourniquet op 24-02-2014 17:10 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:02:
Nu nog iets beter, voor hem mag het natuurlijk nog weken duren zo.. ik zit me nu ook te bedenken als Mt-Gox te ondergaat hij natuurlijk de helft van zijn vermogen ook ziet verdwijnen..
Mocht dat zo zijn dan is het de helft van het recent vergaarde vermogen.
Dat betekend dus nog steeds vette winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:02:
Hij kan natuurlijk periodiek de GoxBTC die hij als fees binnenhaalt op z'n eigen exchange omwisselen voor RealBTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:11:
[...]

Mocht dat zo zijn dan is het de helft van het recent vergaarde vermogen.
Dat betekend dus nog steeds vette winst.
Dat is ook wat ik aangeef..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
De godganse dag al dikke walls op bitstamp. Had wel verwacht dat ze nog een keer verplaatst zouden worden vandaag....pffft.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:12:
[...]

Hij kan natuurlijk periodiek de GoxBTC die hij als fees binnenhaalt op z'n eigen exchange omwisselen voor RealBTC.
Ja klopt maar het moment na dat MT-gox is verdwijnen toch niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:13:
[...]

Ja klopt maar het moment na dat MT-gox is verdwijnen toch niet meer..
Ach, als hij dagelijks z'n inkomsten omwisselt, verliest hij maximaal 1 dag aan fees. Het kan eventueel zelfs geautomatiseerd gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Btc.sx en Kraken beide down?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Kraken is hier erg traag/down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Btc-e ook slecht bereikbaar/down gaat goed zo. Ondertussen buy orders van 100 coins tegelijk op Gox.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Bitcoin builder is ook offline. Lijk wel een DDOS op massieve schaal. Er gebeurd weer wat met de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Yep,, bevestigd er lijkt iets te gaan gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
't is te hopen dat in Cyprus dit soort taferelen niet regelmatig voor gaan komen, wordt anders nooit wat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nu toe gebeurt er nog niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Misschien was het een generale repetitie van de hackers om te zorgen dat de DDOS succesvol was. Straks gebeurt het vuurwerk met de echte bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Net mijn eerste trade order ooit aangemaakt op MtGox. Is er ergens een taalinstelling of zo? Ik zie rare dingen staan. Bij status staat "Otwarte" en de annuleer optie heet "anuluj". En als ik de order cancel verschijnt er boven het vak waar je orders invoert een groen vak met "Anulowanie zlecenia". :S

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Bonez0r schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:17:
Net mijn eerste trade order ooit aangemaakt op MtGox. Is er ergens een taalinstelling of zo? Ik zie rare dingen staan. Bij status staat "Otwarte" en de annuleer optie heet "anuluj". En als ik de order cancel verschijnt er boven het vak waar je orders invoert een groen vak met "Anulowanie zlecenia". :S
Pools.Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bonez0r schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:17:
Ja dat is sinds kort 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik volg Bitstamp niet zo, maar net een dump van 657 stuks op 540 dollar. Is toch 3 ton aan dollars. Gebeurt dat vaker? Gevolgd door 340 stuks op 540. Gaan even miljoenen weg daar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we dalen!! sell sell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Squ1zZy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:08:
Ik volg Bitstamp niet zo, maar net een dump van 657 stuks op 540 dollar. Is toch 3 ton aan dollars. Gebeurt dat vaker? Gevolgd door 340 stuks op 540. Gaan even miljoenen weg daar ...
Ja hoor kijken we niet per se raar van op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nieuws ofzo?? dat we ineens zo dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Squ1zZy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:08:
Ik heb zo'n vermoeden dat het om coins gaat die via BB uit GOX komen, die 3 ton gaat weer terug naar GOX... (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Kan weinig nieuws vinden...

[ Voor 91% gewijzigd door Squ1zZy op 24-02-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:30
vrije val .
Heb gelukkig vandaag short staan met bitcoin
nu al 30% winst :9~ Hou hem nauwlettend in de gaten.
Als hij onder de 500 duikt ben ik binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
PowerSp00n schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:10:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat het om coins gaat die via BB uit GOX komen, die 3 ton gaat weer terug naar GOX... (?)
BB doet withdrawals om 23:00 PST, dat is om 08:00 onze tijd. Kortom: coins die van BB komen zijn de hele dag al beschikbaar voor dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Tjeetje, allemaal sell orders van 100Goxcoins op BB met een interval 0.05 waarde. Probeer je maar tussen te proppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Blord op 24-02-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Blord schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:22:
Tjeetje, allemaal buy orders van 100Goxcoins op BB met een interval 0.05 waarde. Probeer je maar tussen te proppen.
Hmmm daar ook al van die walls :p
Wel jammer dat de grote jongens BBuilder nu ook gebruiken, heb heel leuk (175%) winst kunnen maken met rondje Rabobank-Gox-BBuilder-Kraken-Rabobank :p

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Blord schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:22:
Tjeetje, allemaal buy orders van 100Goxcoins op BB met een interval 0.05 waarde. Probeer je maar tussen te proppen.
Ja. Is me idd ook opgevallen. Er zijn veel grotere bedragen sell staan dan buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
boekel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:24:
[...]

Hmmm daar ook al van die walls :p
Wel jammer dat de grote jongens BBuilder nu ook gebruiken, heb heel leuk (175%) winst kunnen maken met rondje Rabobank-Gox-BBuilder-Kraken-Rabobank :p
Hoe bedoel je Gox builder kraken. Of heb je Gox-Coin tegen 0.33 lopen te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:25:
[...]

Ja. Is me idd ook opgevallen. Er zijn veel grotere bedragen sell staan dan buy...
en ze staan er nog maar net:
http://bitcoinity.org/markets/bitcoinbuilder/GOXBTC

Willen de boel duidelijk ergens heen drukken....vast niet omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:27:
[...]

Hoe bedoel je Gox builder kraken. Of heb je Gox-Coin tegen 0.33 lopen te verkopen
Bij Gox gekocht voor 73 euro/stuk, op BBuilder tegen rond de 0,55 voor RealBTC verhandeld, bij Kraken uitbetaald voor 462 euro/stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:25:
[...]

Als straks Gox sluit dan is die persoon al die duizenden Goxcoins kwijt.

Zo die eerste wall van 100 is opgegeten, 9 walls to go. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
Ik denk niet dat Gox zal sluiten tenzij ze gedwongen worden. Ze zeiden zelf in een interview dat ze de authoriteiten geraadpleegd hebben om te kijken of ze wel "legaal bezig zijn". Waarom zouden ze ook een goudmijn vrijwillig stopzetten? Wees maar gerust, ze zullen het zo lang mogelijk rekken...
Pagina: 1 ... 133 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid