Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
boekel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Bij Gox gekocht voor 73 euro/stuk, op BBuilder tegen rond de 0,55 voor RealBTC verhandeld, bij Kraken uitbetaald voor 462 euro/stuk.
Dat heb je netjes gedaan. Ik zelf had nog even gewacht. En de gok genomen. Eigenlijk doe ik het al. al mijn Coin op moment zijn GoxCoin met dikke winst kan er alleen niets mee. Ga ze ook niet met verlies verkopen .. Hoop Alleen nu dat de criminele organisatie van mt- Gox withdraws gaat activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:36
Wat een uitspraken weer... :F

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word er eerlijk gezegd schijtziek van, en dan bedoel ik niet Gox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bk1992
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-08 12:03
Welke pool gaan jullie gebruiken voor de ruby?
Ik zie er al ruim 10 voorbij komen op bitcointalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:10:
[...]

Lol. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

bk1992 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:12:
Welke pool gaan jullie gebruiken voor de ruby?
Ik zie er al ruim 10 voorbij komen op bitcointalk
Coin mining - hardware, software en instellingen

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:10:
[...]

Ik wel, en accepteer nou gewoon en keer iemand anders zijn mening *knip* laten we het netjes houden :( . Elkeen als er negatief wordt geschreven. Ga jjij hier lopen zeiken..

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:15:
[...]

Ik wel, en accepteer nou gewoon en keer iemand anders zijn mening *knip* . Elkeen als er negatief wordt geschreven. Ga jjij hier lopen zeiken..
Dude. Er is er maar 1 die hier loopt te zeiken......

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Relay,

We zitten hier niet in de HK. Een gefundeerde mening wordt hier gewaardeerd. Loos geblaat heeft niemand iets aan.

Dank U.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:15:

Ik wel, en accepteer nou gewoon en keer iemand anders zijn mening *knip* . Elkeen als er negatief wordt geschreven. Ga jjij hier lopen zeiken..
Ik heb die mening al lang geaccepteerd en ik hoef hem niet om de 10 quotes in herhaling te lezen.
Mensen zoals jij verpesten daarmee de sfeer rond bitcoin.

Ik weet het nu, iedereen weet het nu.
Iedere keer herhalen hoeft niet kerel! :O

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
bitchcoin schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:16:
[...]

Dude. Er is er maar 1 die hier loopt te zeiken......
Ja,, en dat baseer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Wtf. Sinds dit Gox gebeuren lijkt het wel of hier alleen maar ongestelde wijven rondlopen...
Doe gewoon eens chill, agree to disagree en klaar, kap met dat gebitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Precies, wat een paniekvoetbal hier de hele tijd zeg. Ga op de markt staan roepen. :/
Af en toe is het nog wel leuk om hier een beetje een diepgaandere handelsdiscussie te lezen, ik meng me er niet zo vaak in, ik gebruik het om strategieën of inzichten op te doen.
Maar dat gezanik de hele tijd van "Oh neee, de prijs is aan het kelderen!!!!11oneone"... Doe dat maar op IRC.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Liever niet.. daar is het regelmatig inhoudelijker dan hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik zeg de nieuwe btc-e trollbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb die mening al lang geaccepteerd en ik hoef hem niet om de 10 quotes in herhaling te lezen.
Mensen zoals jij verpesten daarmee de sfeer rond bitcoin.

Ik weet het nu, iedereen weet het nu.
Iedere keer herhalen hoeft niet kerel! :O
Mt-Gox grootse exchange (was) die niet met zijn klant communiceert en bitcoin zelf tot afgrond helpt. en dan ben ik negatief.. |:(

weet je laat ook maar heb helemaal geen zin idd..

[ Voor 5% gewijzigd door Replay256 op 24-02-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:22:
[...]

Mt-Gox grootse exchange (was) die niet met zijn klant communiceert en bitcoin zelf tot afgrond helpt. en dan ben ik negatief.. |:(
Ik mis nog even de schakel waar jij slechte communicatie en criminele organisatie maakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

LED-Maniak schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:20:
[...]

Liever niet.. daar is het regelmatig inhoudelijker dan hier..
Gewoon een nieuw channel #panicsellers oid. ;)

Maar serieus, zoveel gebeurt er vandaag toch niet? Gewone schommelingen in een onrustige markt. Ja het hele Mt. Gox debacle is echt slopend, en gisterenavond hebben we een flinke drop gehad. Maar als we vooruit kijken kan het alleen maar verbetering brengen als ze uit de markt verdwijnen IMHO. Andere exchanges kunnen dit helemaal opvangen. Dat zie je wel aan het feit dat de prijs op andere exchanges "maar" met 30% gedaald is.
Bitstamp en BTCe hebben zichzelf al als vrij degelijke exchanges bewezen, dit in tegenstelling tot Mt. Gox welke altijd al problemen heeft gehad en vaag heeft gedaan qua communicatie.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
LED-Maniak schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:24:
[...]

Ik mis nog even de schakel waar jij slechte communicatie en criminele organisatie maakt? :?
misschien is het een beetje emotie maar als jij een paar duizend op hebt en ze gaan leuk even zeggen dat je niet bij je geld kan, nu alweer drie weken en met !@#$%^ als communicatie komen tja, moet je eigen bank ff doen kijken hoe jij reageert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

LED-Maniak schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:24:
[...]

Dat mag ie best zeggen, maar tig keer per dag is wel vervelend hoor, Moeimaker is het...

@Replay, We weten hoe je erover denkt, dat mag je best zeggen, maar je komt nu over als een vervelende troll waarvan de plaat blijft hangen... Heb je nog wel een beetje lol in je leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
boekel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:27:
[...]

Dat mag ie best zeggen, maar tig keer per dag is wel vervelend hoor, Moeimaker is het...

@Replay, We weten hoe je erover denkt, dat mag je best zeggen, maar je komt nu over als een vervelende troll waarvan de plaat blijft hangen... Heb je nog wel een beetje lol in je leven?
ahahahaha ik maak me niet druk, ik dacht juist dat ik iets positiever bent geworden. maar goed, ik sluit het hierbij af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het is toch niet alsof je hier niet al 100x voor gewaarschuwd bent? En we weten het onderhand wel.
Ik heb ooit 1 keer flink wat geld bij Cryptsy gestald in cryptos, maar dat doe ik dus ook nooit meer sinds ik 2 dagen niet meer bij m'n geld kon.
Bitcoin is nog steeds nieuw, en er zijn veel partijen die niet goed met de groei om kunnen gaan. Er zal nog wel meer fout gaan, en de koers is gewoon nog net zo volatiel als in het begin.
Is het niet een exchange die over de kop gaat (het is al eerder gebeurd), dan is het wel de koers die ineens 90% keldert. Het kan allemaal gebeuren.

Steek er geen geld in wat je niet kan missen! Nu niet, en ook niet over een jaar, want dan is er echt nog niet veel veranderd.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:17
Om Replay256 maar te quoten:
probeerde discussie nog een beetje volwassen te houden helaas. maar goed mag ik vragen hoe oud je bent,???
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:26:
[...]

misschien is het een beetje emotie maar als jij een paar duizend op hebt en ze gaan leuk even zeggen dat je niet bij je geld kan, nu alweer drie weken en met !@#$%^ als communicatie komen tja, moet je eigen bank ff doen kijken hoe jij reageert..
Ik zou nu blij zijn, je had voor $100 per coin kunnen inkopen en die op BBuilder voor realBTC kunnen omruilen en megadikke winst kunnen hebben...
Bovendien is het ideaal traden met die schommelingen daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
--MeAngry-- schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:26:
[...]
Bitstamp en BTCe hebben zichzelf al als vrij degelijke exchanges bewezen, dit in tegenstelling tot Mt. Gox welke altijd al problemen heeft gehad en vaag heeft gedaan qua communicatie.
BTC-E zou ik verre van betrouwbaar noemen... De site wordt beheerd door een groepje gure russen/oost-europeanen waar niets over geweten is. Wie weet zijn ze er gewoon op een dag vandoor of beslist de russische overheid "genoeg daarmee". Poef je geld is weg. IMO Bitstamp is toch wel de betrouwbaarste exchange. En eenmaal Gox finito is verwacht ik dan ook dat iedereen zal overhevelen naar Bitstamp (wat dan ook weer nare gevolgen zal hebben voor Bitstamp vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:27:
[...]

je nick naam zegt genoeg lijkt me,
De jouwe dus ook. Replay, replay, replay.... :)

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:29:
Om Replay256 maar te quoten:

[...]

:')
o god nee toch..ga alstublieft jou kan ik er helemaal niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
lieu10ant schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:30:
[...]

BTC-E zou ik verre van betrouwbaar noemen... De site wordt beheerd door een groepje gure russen/oost-europeanen waar niets over geweten is. Wie weet zijn ze er gewoon op een dag vandoor of beslist de russische overheid "genoeg daarmee". Poef je geld is weg. IMO Bitstamp is toch wel de betrouwbaarste exchange. En eenmaal Gox finito is verwacht ik dan ook dat iedereen zal overhevelen naar Bitstamp (wat dan ook weer nare gevolgen zal hebben voor Bitstamp vermoed ik).
KRAKEN \0/ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
Zonde van al die energie. Het is iets waar je toch niks aan kan doen, dus je hebt er alleen jezelf mee door je er zo druk over te maken. En ja, mijn geld staat daar ook. Beschouw 't misschien maar als verloren, kan het altijd nog meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Ja, degelijk bedoelde ik eigenlijk ook alleen maar in die zin dat ze de druk goed lijken te kunnen verduren en relatief weinig technische problemen hebben.
Het probleem van heel veel van dit soort bedrijven is dat je niet weet wie ze zijn en wat hun doel is. Daarom zou ik overal voorzichtig blijven.
Ik verwacht altijd het ergste, dan kan het alleen maar meevallen, en dat ga ik hier niet constant uitten door alleen maar negatieve uitspattingen uit te blaten. Daar wordt niemand beter van.

Kraken is overigens inderdaad nog steeds top, het volume daar blijft alleen zo jammer. Ik snap niet dat ze niet meer mensen weten aan te trekken.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Ik maak me helemaal niet druk ik geef alleeneen mening Mischien ook een beetje uit emotie idd, maar laat ook een soort waarschuwing zijn voor andere, elkaar als te negatief wordt zijn het altijd weer zelfde
even gaan corrigeren

[ Voor 14% gewijzigd door Replay256 op 24-02-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
--MeAngry-- schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:33:
[...]

Ja, degelijk bedoelde ik eigenlijk ook alleen maar in die zin dat ze de druk goed lijken te kunnen verduren en relatief weinig technische problemen hebben.
Het probleem van heel veel van dit soort bedrijven is dat je niet weet wie ze zijn en wat hun doel is. Daarom zou ik overal voorzichtig blijven.
Ik verwacht altijd het ergste, dan kan het alleen maar meevallen, en dat ga ik hier niet constant uitten door alleen maar negatieve uitspattingen uit te blaten. Daar wordt niemand beter van.

Kraken is overigens inderdaad nog steeds top, het volume daar blijft alleen zo jammer. Ik snap niet dat ze niet meer mensen weten aan te trekken.
Dat komt omdat ze in weinig Staten kunnen traden in de VS. Het meeste gaat toch in dollars, ook in de eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

Kleine kanttekening, BTC-e is niet Russisch, maar Bulgaars. Niet dat dat het minder shady maakt... :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

EJPostema schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:35:
[...]

Dat komt omdat ze in weinig Staten kunnen traden in de VS. Het meeste gaat toch in dollars, ook in de eu
Het schijnt wel dat ze bezig zijn een betere partner te zoeken voor USD trading. Ik hoop dat dat snel lukt. Nu is het al vaak zo dat je er niet eens meer met je Dollars terecht kunt en dat je het inderdaad via Euro's moet doen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:26:
[...]
misschien is het een beetje emotie
Replay256 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:29:
[...]
ahahahaha ik maak me niet druk
Ja wat is het nou? :z

overbodige edit: Maak je je nou wel druk of niet? De ene keer reageer je super paniekerig en even later zeg je doodleuk dat je je niet druk maakt. Make up your mind. En niet alleen dat, de meeste van je posts voegen ook niet of nauwelijks iets toe aan het topic. Het lijkt zo meer op een oppervlakkige slowchat voor twaalfjarigen.

[ Voor 33% gewijzigd door Bonez0r op 24-02-2014 20:52 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
wat is wat? snap je het verschil tussen emotie en niet druk maken niet :?

Helaas weer de discussies dwalen hier te vaak af naar zaken die helemaal niet toedoe.
wens iedereen een fijn avond!

[ Voor 20% gewijzigd door Replay256 op 24-02-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Modbreak:En nu weer ontopic, wat een gezever zeg :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
.oisyn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:05:
[modbreak]En nu weer ontopic, wat een gezever zeg :([/]
Give that man a Cigar! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
Bitonic bijna onder de 400 euro voor het kopen van BTC. Goedkoper dan op BTC-E op dit moment.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
RayMotix schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:11:
Bitonic bijna onder de 400 euro voor het kopen van BTC. Goedkoper dan op BTC-E op dit moment.. 8)7
Ik heb een slecht voor gevoel; maar ik laat m schieten nu. Had er graag nog een aantal gekocht, om daarmee te handelen. Maar ik denk dat hij morgen 300€ waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41
Ranora schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:43:
[...]

Ik heb een slecht voor gevoel; maar ik laat m schieten nu. Had er graag nog een aantal gekocht, om daarmee te handelen. Maar ik denk dat hij morgen 300€ waard is.
Waarom denk je dat?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt wel vaker voor dat bitonic lager staat dan kraken, kleine arbitrage is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

's Avonds op de bank op wintersport toch nog ff wat arbitrage gedaan. Vandaag drukke dag blijkbaar want hij er is nu al en tijdje een verschil van 2-3% tussen stamp en kraken en niemand springt er in. Iedereen zit te wachten op zn funds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
[...]

Ik heb ook getwijfeld maar m niet gepakt.. Genoeg verkeerde beslissingen gemaakt de afgelopen dagen. Tijd zal uitwijzen of deze wel verstandig was.

Bij Gox blijft het ook angstvallig stil... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb net gekocht op Bitonic en direct verkocht op Kraken. Ging om niet veel, maar toch weer een paar euro winst. Ik twijfel of ik even voor een deel in fiat moet gaan vannacht.

Op Kraken staan er wat kleine walls zo rond de 400 euro, dus ik verwacht niet dat ie in een keer flink omlaag schiet. Maar je weet het nooit he. Wat een stom spelletje is dit toch ;)

[ Voor 34% gewijzigd door posttoast op 24-02-2014 22:55 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 18:15
posttoast schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:54:
Ik heb net gekocht op Bitonic en direct verkocht op Kraken. Ging om niet veel, maar toch weer een paar euro winst. Ik twijfel of ik even voor een deel in fiat moet gaan vannacht.

Op Kraken staan er wat kleine walls zo rond de 400 euro, dus ik verwacht niet dat ie in een keer flink omlaag schiet. Maar je weet het nooit he. Wat een stom spelletje is dit toch ;)
Haha leuk is dat, je koopt 10 bitcoins op Bitonic, verkoopt ze bij Kraken toch €50,- geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige aanleiding tot deze daling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

posttoast schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:54:

Let wel op dat dit soort kansen zich meestal bij een dalende koers voordoen (kraken daalt later dan bitstamp/bitonic) Dus als je een uur moet wachten tot de coins van bitonic naar kraken zijn kan het zijn dat je winst verdwenen is.
Als je al btc op kraken hebt staan kan je de twee trades tegelijk uitvoeren en loop je dit risico niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
BekSide schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:57:
[...]

Haha leuk is dat, je koopt 10 bitcoins op Bitonic, verkoopt ze bij Kraken toch €50,- geniaal.
Ja, dat is makkelijk gezegd, maar zo snel verkoop je geen 10BTC op Kraken (voor een fatsoenlijke prijs). Daar is het verloop echt veel te traag voor en de volumes te laag.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:57:

Zo heb ik kraken gevuld, sneller dan sepa.

Volgens mij was het daar toch allemaal om begonnen.
Snelle transacties zonder dat het eerst ergens drie dagen op een tussenrekening staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
pposthoorn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:00:
[...]

Let wel op dat dit soort kansen zich meestal bij een dalende koers voordoen (kraken daalt later dan bitstamp/bitonic) Dus als je een uur moet wachten tot de coins van bitonic naar kraken zijn kan het zijn dat je winst verdwenen is.
Als je al btc op kraken hebt staan kan je de twee trades tegelijk uitvoeren en loop je dit risico niet.
Dat is dan ook wat ik gedaan heb. Eerst verkocht op Kraken en daarna direct gekocht op Bitonic. Maar het ging in dit geval echt maar om een paar euro hoor. Eigenlijk zonde van mijn tijd ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:01:
[...]

Dat is dan ook wat ik gedaan heb. Eerst verkocht op Kraken en daarna direct gekocht op Bitonic. Maar het ging in dit geval echt maar om een paar euro hoor. Eigenlijk zonde van mijn tijd ;)
Ach, toch weer een paar gratis hamburgers bij de Mac 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:02:
[...]

Ach, toch weer een paar gratis hamburgers bij de Mac 8)
Ben ik mooie klaar mee als vegetariër ;)

Uiteindelijk ben ik wel een beetje klaar met dit gerommel in de marge. Als ik echt goed wil verdienen moet ik er meer geld in stoppen en dat is me te riskant. Nu kost het me veel tijd die ik beter kan gebruiken om te werken (ben freelancer). Ik heb mezelf voorgenomen om, zodra we weer boven de 600 zitten, voor een deel eruit te stappen en de rest lekker long term in storage te gooien. Hoef ik ook niet meer elke 5 minuten op mijn telefoon de koers te checken. Voor mijn vriendin ook prettiger ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 22:17
posttoast schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:04:
[...]

Ben ik mooie klaar mee als vegetariër ;)

Uiteindelijk ben ik wel een beetje klaar met dit gerommel in de marge. Als ik echt goed wil verdienen moet ik er meer geld in stoppen en dat is me te riskant. Nu kost het me veel tijd die ik beter kan gebruiken om te werken (ben freelancer). Ik heb mezelf voorgenomen om, zodra we weer boven de 600 zitten, voor een deel eruit te stappen en de rest lekker long term in storage te gooien. Hoef ik ook niet meer elke 5 minuten op mijn telefoon de koers te checken. Voor mijn vriendin ook prettiger ;)
Lang leve automatische alerts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
SonyEricsson schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:09:
[...]

Lang leve automatische alerts :)
Hahaha, ja dat kan, maar dan zit ik toch continu te kijken of ik geen alarmpje gemist heb. Nee, ik merk dat dit niet aan mij besteed is. Veel te verslavend.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Dat zet je toch een limit sell order op een bepaald bedrag ? Dan wordt het automatisch uitgevoerd en hoef je niet handmatig te gaan handelen. Die 600 grens komt vast wel een keer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

En Karpeles gaat lekker door met het verzieken van de markt. Mag er eindelijk een groot slot op MtGox nu? En opsporingsbevel voor die malloot aub.

Wel hilarisch dat er hier nog altijd mensen zijn die denken dat het goed komt. Het is alweer 4 dagen geleden dat het echt echt echt maar nu echt opgelost zou zijn. En we horen helemaal niks meer.. Geld binnen harken is het enige wat ze nog doen tot zelfs de allergrootste idioot het vertrouwen heeft verloren. Ondertussen loopt Karpeles binnen..

[ Voor 54% gewijzigd door FaceDown op 25-02-2014 00:24 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Serieus, welk punt probeer je nou te maken? Mensen zijn hier lekker aan het discussieren over iets totaal anders en jij moet compleet uit het niets het standaard riedeltje voor de fucking 100e keer weer herhalen. Blijf dan gewoon weg.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FaceDown schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:13:

Wel hilarisch dat er hier nog altijd mensen zijn die denken dat het goed komt.
Volgens mij ben je hier al meerdere keren voor gewaarschuwd (net als je continue gehamer over TA). Je punt is duidelijk, maar ik denk dat het nu toch echt tijd is om er mee te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Ga nu slapen
Heb nu mijn short bitcoin op sell bij $565
En $ 400

Dus heb nu minimaal al 25% bij 565
Mocht hij echt volledig dichtklappen naar de $400 dan wordt het 400% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Zojuist via Bitplaats gekocht voor 378,- euro en direct verkocht voor 408 op Kraken. 30 euro arbitrage, nog nooit gezien via deze route :)

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
FaceDown schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:13:
Geld binnen harken is het enige wat ze nog doen tot zelfs de allergrootste idioot het vertrouwen heeft verloren.
Gezien de naïviteit die er nog heerst onder velen (ik zie hier vragen voorbij komen dat ik denk "man man man waarom handel je in bitcoins") duurt dat nog wel even. :)

De studio van Tros Opgelicht zit wekelijks vol met naïeve vraagtekens (slachtoffers), en dat zit ie over tien jaar nog steeds.

[ Voor 13% gewijzigd door Hadespuiter op 25-02-2014 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Enorme arbitragekans tussen bitonic.nl en kraken nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
De handel op Mt. Gox ligt stil!!!!!

http://i.imgur.com/o7KKjrM.png

Blogpost op Coinbase: Joint Statement Regarding the Insolvency of MtGox http://blog.coinbase.com/...g-the-insolvency-of-mtgox

[ Voor 86% gewijzigd door cdgrit op 25-02-2014 04:08 . Reden: Plaatje & blogpost added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Jaja... Drukke nacht. Grote FUD campagne die claimt dat er 700.000+ coins bij gox zijn gestolen (inclusief compleet fake Mt Gox document), Mt Gox die trading om 3:00am stil legt, en inmiddels dus al meer dan een uur plat ligt (net toen het heel druk was qua trades), bitcoinbuilder die onder de 0.18 duikt, bitstamp die instort en Kraken die vrolijk €50 hoger staat dan bitstamp.

Gekkenhuis.

@boven: die URL die jij post is misleidend. Bij jou staat "regarding the insolvency of mt gox" terwijl dat helemaal niet in de URL terugkomt als ik er op klik, en er ook nergens in het artikel gesproken wordt over insolvency.

[ Voor 27% gewijzigd door Avalaxy op 25-02-2014 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geddie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 20:18
Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 04:09:
Jaja... Drukke nacht. Grote FUD campagne die claimt dat er 700.000+ coins bij gox zijn gestolen (inclusief compleet fake Mt Gox document), Mt Gox die trading om 3:00am stil legt, en inmiddels dus al meer dan een uur plat ligt (net toen het heel druk was qua trades), bitcoinbuilder die onder de 0.18 duikt, bitstamp die instort en Kraken die vrolijk €50 hoger staat dan bitstamp.

Gekkenhuis.

@boven: die URL die jij post is misleidend. Bij jou staat "regarding the insolvency of mt gox" terwijl dat helemaal niet in de URL terugkomt als ik er op klik, en er ook nergens in het artikel gesproken wordt over insolvency.
Ik heb ook 'insolvency' zien staan en dat is er snel weer tussenuit gehaald.

Edit: De hele mt gox website is ondertussen verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door Geddie op 25-02-2014 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Geddie schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 04:21:
Ik heb ook 'insolvency' zien staan en dat is er snel weer tussenuit gehaald.
Klopt. Op Coinbase hebben ze het woord insolvency weggehaald. Op de blog van blockchain.info staat het niet meer in titel, maar nog wel in de eerste alinea: http://blog.blockchain.info/2014/02/25/joint-statement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geddie schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 04:21:

Edit: De hele mt gox website is ondertussen verwijderd.
Zal wat worden als straks die Amerikanen wakker worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Idd, het is niet langer alleen trading. Nu is ook mtgox.com down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 04:40:
Idd, het is niet langer alleen trading. Nu is ook mtgox.com down.
Hebben ze weer een aanval gehad of las ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Niks over gelezen. Zou best kunnen though.

Shit... Hoe lang gaat dit nog duren? Ik wil nu wel echt gaan slapen, maar er staan grote dingen te gebeuren :X

[ Voor 57% gewijzigd door Avalaxy op 25-02-2014 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 14:53

Alientrader

Dit was mijn compu!!

http://www.scribd.com/doc/209050732/MtGox-Situation-Crisis-Strategy-Draft

The MT Gox alleged insolvency document has been posted.

bovenstaande wordt als het bewijs gezien dat gox idd falliet is... ken niet de echtheid van het document

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Op Bitcoinbuilder stond de koers net op 0.07. Dus slechts 0.07 echte BTC voor 1 GoxBTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 14:53

Alientrader

Dit was mijn compu!!

en is zojuist gox.com gekocht van booth.com.. dus waarschijnlijk doorstart..

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
cdgrit schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 04:59:
Op Bitcoinbuilder stond de koers net op 0.07. Dus slechts 0.07 echte BTC voor 1 GoxBTC.
Wow shit, die gaat hard ;( Eerder op de avond nog daar gekocht voor 0.281 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:25
En ik dacht voor het slapen gaan met een order @€400,- wel redelijk scherp te zitten.
Nu de vraag of we nóg meer gaan zakken dadelijk....

Leuk nachtje, voor de neutrale kijker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Dankzij god dat ik geen geld meer naar Gox verstuurd heb :O
Zat er serieus over na te denken na zoveel geld binnengehaald te hebben met BTCB maar uiteindelijk niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozothebozo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:28:
En ik dacht voor het slapen gaan met een order @€400,- wel redelijk scherp te zitten.
Nu de vraag of we nóg meer gaan zakken dadelijk....

Leuk nachtje, voor de neutrale kijker ;-)
Ik had m'n eerste buy order op €385,- staan, net weer verkocht voor 386/385, geen idee hoe laag we nu zullen gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Bericht van Gox: Onze website is momenteel niet bereikbaar door een bug in het http protocol. Wij werken aan een oplossing :p LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:30:

Ik had m'n eerste buy order op €385,- staan, net weer verkocht voor 386/385, geen idee hoe laag we nu zullen gaan. :X
Zou nog mee kunnen vallen ook, ik zag wel dat het bericht goed was ontvangen.
En die Yanks zijn tenslotte ook nog wakker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraken blijft lekker stil staan.. kan soms handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:35:
Kraken blijft lekker stil staan.. kan soms handig zijn.
Inderdaad. Arbitrage van 25 tot 30 euro mogelijk momenteel via Bitonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdgrit schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:35:
[...]

Inderdaad. Arbitrage van 25 tot 30 euro mogelijk momenteel via Bitonic.
Ik heb geen coins staan op Kraken.., direct verzenden duurt 1 uur, dat risico durf ik nu niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Volgens mij is het echt over en uit nu mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:38:
Volgens mij is het echt over en uit nu mannen.
Met MtGox ja, maar met bitcoin? Ik denk dat we enkel heel diep zullen dalen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ah nee, uiteraard niet met bitcoin. Gox is gewoon echt failliet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:41:
Ah nee, uiteraard niet met bitcoin. Gox is gewoon echt failliet denk ik.
Ik hoop het, sorry voor alle mensen met geld daar maar er moet een einde aan komen, dat hele Gox gebeuren verziekt het voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu eigenlijk weer gaan slapen :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Prijsalert heeft me wakker gemaakt
Wat een drama :D
$400 moet haalbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:42:
Ik wil nu eigenlijk weer gaan slapen :/ :P
Ik zit ook al de hele nacht te zoeken naar het beste instapmoment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal Marvin bakken met geld binnen slepen trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:44:
Wat zal Marvin bakken met geld binnen slepen trouwens :X
Marvin ligt lekker te slapen volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Alientrader schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 05:04:
en is zojuist gox.com gekocht van booth.com.. dus waarschijnlijk doorstart..
Een 3 letter domein kost aardig wat centjes. Blijkbaar was Gox toch nog 'solvent' genoeg voor zo'n aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:42
Iemand enig idee wanneer de kraken deposit limieten resetten?
Direct na 24 uur na de deposit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de reden van de daling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dat jij het topic niet gewoon even leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Nou was leuk zolang het duurde, !@#$% :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Eindelijk! Bye Gox :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat is die FaceDown blij zeg, eindelijk heeft ie mogelijk gelijk :P
Pagina: 1 ... 134 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid