Ik krijg zin om al m'n coins hierop http://coin2x.com/ te pleuren, nog ff en ze zijn toch waardeloos
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 02:24 ]
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 02:24 ]
Her en der lees ik dat er daadwerkelijk uitgekeerd wordt...hoe kan dat nou waar zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:39:
Ik krijg zin om al m'n coins hierop http://coin2x.com/ te pleuren, nog ff en ze zijn toch waardeloos
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ponzi/piramide spelMistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:05:
[...]
Her en der lees ik dat er daadwerkelijk uitgekeerd wordt...hoe kan dat nou waar zijn.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
ah...dus afwachten hoe lang de piramide stand houdt....beetje hetzelfde als gokken bij gox.
---------------
Wow daar ben ik nog nooit ingetrapt! Ben benieuwd hoe lang het stand houdt...2 LTC overgemaakt
---------------
Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:14:
[...]
Wow daar ben ik nog nooit ingetrapt! Ben benieuwd hoe lang het stand houdt...2 LTC overgemaakt
Dus er komt een moment waarop er simpelweg niet genoeg meer binnenkomt om uit te betalen. Dan is de buit voor Coin2x binnen en zijn alle laatste instappers gedupeerd. Kortom niets meer dan een illegaal piramidespel.Our system makes instant payout to your Bitcoin address. If there is not enough coins in our Bitcoin wallet, the payout will be delayed, until the wallet will be replenished.
Groetjes, FaceDown.
Als je er op tijd bent werkt het super zo'n piramidespel, voor de rest is het gewoon money down the drain.Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:14:
[...]
Ja ik ga dadelijk een paar BTC storten, over een uurtje ofzo.BounceMeister schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
Hmm, zijn er hier nog mensen die nu instappen bij coin2x.com?
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 21-02-2014 22:26 ]
Groetjes, FaceDown.
Als je dan ook een update zou willen geven wat het resultaat isFaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
Ja ik ga dadelijk een paar BTC storten, over een uurtje ofzo.
---------------
Dit is sarcastisch toch?FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
[...]
Ja ik ga dadelijk een paar BTC storten, over een uurtje ofzo.
Natuurlijk. Als mensen op mijn BTC zitten te azen, dan kaats ik de bal keihard terug
Groetjes, FaceDown.
Kom ook eens rellen op de Irc chat dan?FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:34:
[...]
Natuurlijk. Als mensen op mijn BTC zitten te azen, dan kaats ik de bal keihard terug
Dacht dat jij in fiat zatFaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:34:
[...]
---------------
Klopt, maar ik heb ook wat BTC achter de hand die ik voor de lange termijn heb, daar trade ik dus niet mee.
Groetjes, FaceDown.
Na mij is alweer 58LTC gestortpposthoorn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:21:
[...]
Als je er op tijd bent werkt het super zo'n piramidespel, voor de rest is het gewoon money down the drain.
---------------
Maar de vraag is, hoeveel wachten er nog op LTC voor jou? Als er voor jou nog 29 LTC gestort is (die nog niets uitgekeerd hebben gekregen) dan krijg jij vooralsnog niets dus.
Groetjes, FaceDown.
Tuurlijk! Ik weet ook wel hoe het spelletje werkt. Het is helemaal afhankelijk van het feit hoeveel er nog na mij komen, en met hoeveel de organisatoren weg denken te rennen. Die 2 LTC ben ik gewoon kwijt, tenzij er 4 terugkomen zondagavond. Ik ga de winst er niet opnieuw instoppen, mocht het uitkomen. Tegen de huidige koers doet 2LTC geen pijn. Morgen ff boodschappen bij de lidl ipv de appie en het is alweer geregeldFaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:03:
[...]
Maar de vraag is, hoeveel wachten er nog op LTC voor jou? Als er voor jou nog 29 LTC gestort is (die nog niets uitgekeerd hebben gekregen) dan krijg jij vooralsnog niets dus.
---------------
Net toevallig 0.03 BTC en 0.5 LTC gestort, we gaan het gewoon eens proberen.BounceMeister schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
Hmm, zijn er hier nog mensen die nu instappen bij coin2x.com?
Ik denk dat de meeste zich daar wel van bewust zijn hier, als ik in ieder geval kan spreken voor mezelf. De reacties hierboven hebben inmiddels duidelijk gemaakt dat het een prachtig piramidespel is.Avalaxy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:12:
Mijn god, in wat voor topic zit ikHet stop-geld-in-een-obvious-ponzi-scam topic?
![]()
Bizar dat er zoveel domme mensen hier rondhangen.
Mooi is dat he? Ik dacht ook dat het een handel en koers topic was.Avalaxy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:12:
Mijn god, in wat voor topic zit ikHet stop-geld-in-een-obvious-ponzi-scam topic?
![]()
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ja. Ten eerste is dit namelijk het trading topic, niet het scam/goktopic. Ten tweede herkennen sommigen hier volgens mij een ponzi scheme niet eens als ze er mee in hun gezicht geslagen worden. Wat mij betreft wordt die rotzooi gewoon per direct uit dit topic verwijderd, dit lijdt er alleen maar toe dat slecht-geïnformeerde, niet-oplettende gebruikers er óók geld in gaan stoppen.Stef42 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:16:
[...]
Dat er domme mensen zijn mag best zijn, moet je daar dan daadwerkelijk op gaan reageren?
EensAvalaxy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:17:
[...]
Ja. Ten eerste is dit namelijk het trading topic, niet het scam/goktopic. Ten tweede herkennen sommigen hier volgens mij een ponzi scheme niet eens als ze er mee in hun gezicht geslagen worden. Wat mij betreft wordt die rotzooi gewoon per direct uit dit topic verwijderd, dit lijdt er alleen maar toe dat slecht-geïnformeerde, niet-oplettende gebruikers er óók geld in gaan stoppen.
Groetjes, FaceDown.
Zijn piramidespelen niet illegaal in Nederland?.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:20:
[modbreak]Deels eens met bovenstaande. Vooral met het gedeelte dat het hier offtopic is. Je mag er wmb best een apart topic over openen.[/]
Groetjes, FaceDown.
Dankjewel voor het complimentAvalaxy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:12:
![]()
[ Voor 66% gewijzigd door theory op 22-02-2014 01:54 ]
Discussies erover zijn in ieder geval niet illegaal in NederlandFaceDown schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:21:
[...]
Zijn piramidespelen niet illegaal in Nederland?
[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 02:23 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat soort reacties zegt niet zoveel. Het kan astroturfing zijn of mischien de OP met meerdere accounts. Alleen loopt de site al een week of zo, dus als het niet werkte dan zouden daar al reacties over moeten zijn. Maar ja, in een ander topic dus.theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:27:
"Incredible, this actually works."
"I received my first payout too (dogecoin), I can confirm this works!"
"I can confirm. I made two separate deposits of 0.01 BTC each and have received a total of 0.04 BTC back after the 48hr period has elapsed. Yes, it's a ponzi, but it's a ponzi that actually pays out and they don't just take your money. I plan to continue using this site."
There go the goddamn brownies.
[ Voor 192% gewijzigd door theory op 22-02-2014 03:10 ]
Ik vind dit een twijfelachtig topic. Er zijn vaker dit soort websites voorbij gekomen en op zich mag het best. Zolang de discussie van mensen duidelijk maken dat ze weten hoe dit werkt, gaat het nog door de beugel. Als er maar geen aanzet wordt gedaan om andere mensen zover te krijgen om er geld in te stoppen..oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 02:13:
[...]
Discussies erover zijn in ieder geval niet illegaal in Nederland
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:27:
Ik heb zonet 8LTC gestort, ik laat iets weten hier als deze zijn verdubbeld, heb toch zin om mijn BTC's ook te storten, op bitcointalk zijn meeste toch al voorbij de argwaan stap en eerder in de 'ok let's try it' stap.
"Incredible, this actually works."
"I received my first payout too (dogecoin), I can confirm this works!"
"I can confirm. I made two separate deposits of 0.01 BTC each and have received a total of 0.04 BTC back after the 48hr period has elapsed. Yes, it's a ponzi, but it's a ponzi that actually pays out and they don't just take your money. I plan to continue using this site."
Dus het is waarschijnlijk niet 100% correct wat ze doen, maar dat boeit me niet vanaf ik mijn eerste verdubbeling heb gebruik ik enkel dit en behou ik mijn oorspronkelijk LTC/BTC zo verlies ik hopelijk niets.
Als jullie willen kunnen jullie mn LTC adres bekijken deze is net op de site verschenen 'LLBYT8Y2fc8VMi5mJdnQAepZFCKptvWkzM'.
So far so good.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik vind het meer een gokspel.Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:59:
Dit is echt oplichterij 101. Of je bent een slachtoffer, of je bent moreel medeplichtig.
Als ik binnen 40uur mijn deposit terugkrijg kan het me weinig schelen eerlijk gezegd, dan heb ik het geld terug dat ik erin heb gestoken en 'speel' je enkel met hetgeen je infeite oorspronkelijk nooit zou gehad hebben. Tot nu toe op bitcointalk zijn er veel mensen die meerdere posts hebben en soms oudere accounts ook die deposits gekregen hebben dus gn kloon accounts. En dat is deel van de sprong die je maakt, lukt het, goed voor jou, lukt het niet dan is dit een waardevolle les, ook voor mij. Iedereen doet nog steeds met zijn geld wat ze willen vind ik.. En als ik ze mag geloven worden de coins gebruikt om te handelen.Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:59:
[...]
![]()
Natuurlijk worden de eerste mensen uitbetaald, dat is een onderdeel van de werkwijze. Vaak zijn de eerste mensen overigens gewoon kloon-accounts of vriendjes van de operator, maar dat is niet eens nodig. Betaal de eerste mensen uit, genereer daarmee positieve feedback zodat je meer mensen lokt en zodra de juiste hoeveelheid geld is binnengehaald, gaat de boel op slot en gaat de eigenaar ervandoor met de buit.
Als je geld in dit soort praktijken steekt dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
- Je krijgt nooit iets terug.
- Je krijgt wel iets terug, maar dit wordt uiteindelijk betaald door mensen uit de vorige categorie. Bovendien geef je de scam legitimiteit doordat ze kunnen pronken met het aantal terugbetaalde "klanten".
Dit is echt oplichterij 101. Of je bent een slachtoffer, of je bent moreel medeplichtig.
Op Bitcointalk is het (ver)kopen van accounts expliciet toegestaan (met als argument dat ze het toch niet tegen kunnen gaan) en het gebeurt regelmatig dat voor een scam wat oudere accounts worden gekocht om de boel betrouwbaarder te doen lijken.theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:16:
[...]
Tot nu toe op bitcointalk zijn er veel mensen die meerdere posts hebben en soms oudere accounts ook die deposits gekregen hebben dus gn kloon accounts.
Ik hoop niet dat je zo naief bent dat je die onzin echt gelooft.En als ik ze mag geloven worden de coins gebruikt om te handelen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Het verkopen van accounts had ik geen idee van, goed om weten.Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:24:
[...]
Op Bitcointalk is het (ver)kopen van accounts expliciet toegestaan (met als argument dat ze het toch niet tegen kunnen gaan) en het gebeurt regelmatig dat voor een scam wat oudere accounts worden gekocht om de boel betrouwbaarder te doen lijken.
[...]
Ik hoop niet dat je zo naief bent dat je die onzin echt gelooft.
Als ze zo goed zijn in het handelen dat ze in 48 uur de coins kunnen verdubbelen, waarom hebben ze dan in hemelsnaam stortingen van anderen nodig? Met een verdubbeling per 48 uur maken ze binnen een maand een miljoen euro als ze er zelf 61 euro in stoppen. En nog een maand later hebben ze 16 miljard euro.
Er wordt helemaal niets verhandeld, iedere coin die er in gaat, wordt of gebruikt om een eerdere "investering" terug te betalen of verdwijnt in de zakken van de operator.
---------------
Je zegt dit, en dat vervolg je dan doodleuk met:theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:29:
Neen zo naief ben ik niet
Dus omdat je er niet over kan oordelen (terwijl Rannasha daar echt een enorm sterk argument oppert) ga je er maar vanuit dat het ter goede trouw is? Dat is toch gewoon ontzettend naïef, of niet soms? Je zegt dat ze een week bezig zijn, heb je daar onvervalsbaar bewijs van? Een post van een week geleden en orders in het systeem van rond die tijd zijn dat in ieder geval natuurlijk niet.maar ik heb ook geen bewijs dat ze andere zaken doen dus ik kan hier niet over oordelen.
Ik wens je veel geluk dat je er nog vroeg genoeg bij was zodat ze je uitbetalen voordat het in elkaar stort en ze er met de rest van de coins vandoor gaan. Zoals Mistraller hierboven ook wel aangeeft, je kunt er (morals aside) best instappen als je denkt dat er genoeg anderen na jou kunnen komen en dus de gok wagen. Maar wees er wel bewust van dat het gewoon zo'n scheme is, en ga niet denken dat het op lange termijn houdbaar is.Nuja ik hoop gewoon om m'n investering terug te krijgen en dan kan het me weinig schelen wat er met de rest van mn coins gebeurd..
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 13:48 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik kan hier niet over oordelen maar dat wil zeggen dat jullie ook daar niet over kunnen oordelen, een sterk argument of niet geen 1 van ons weet hoe of wat ze doen, het zal waarschijnlijk wel zijn zoals jullie zeggen en daar was ik me ook van bewust, maar daar heb jij noch Mistraller geen bewijs van dus...oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Je zegt dit, en dat vervolg je dan doodleuk met:
[...]
Dus omdat je er niet over kan oordelen (terwijl Rannasha daar echt een enorm sterk argument oppert) ga je er maar vanuit dat het ter goede trouw is? Dat is toch gewoon ontzettend naïef, of niet soms? Je zegt dat ze een week bezig zijn, heb je daar onvervalsbaar bewijs van? Een post van een week geleden en orders in het systeem van rond die tijd zijn dat in ieder geval natuurlijk niet.
Denk nou toch eens na. Als ze in staat zouden zijn bitcoins in 48 uur meer dan te verdubbelen, waarom hebben ze dan a) coins van anderen nodig en b) waarom zouden ze die "investeerders" zo'n hoge ROI teruggeven?
[...]
Ik wens je veel geluk dat je er nog vroeg genoeg bij was zodat ze je uitbetalen voordat het in elkaar stort en ze er met de rest van de coins vandoor gaan. Zoals Mistraller hierboven ook wel aangeeft, je kunt er (morals aside) best instappen als je denkt dat er genoeg anderen na jou kunnen komen en dus de gok wagen. Maar wees er wel bewust van dat het gewoon zo'n scheme is, en ga niet denken dat het op lange termijn houdbaar is.
[ Voor 28% gewijzigd door Cristan op 22-02-2014 16:29 ]
enDue to the sharp double the number of users, the old webserver not cope with the load. We decided to upgrade our web server.
The next few hours http://coin2x.com may be unavailable. We apologize for the inconvenience.
[ Voor 56% gewijzigd door Bonez0r op 23-02-2014 14:33 ]
There go the goddamn brownies.
[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 23-02-2014 20:13 ]
---------------
[ Voor 78% gewijzigd door PowerSp00n op 23-02-2014 21:32 ]
lal, en ik trots zijn op m'n enkele BTC, ik ben iets te onzuinig omgegaan met de 2 BTC die ik door her en der mining had behaalt. 1 BTC kwijtgeraakt door een gigantische group buy voor USB miners een jaar geleden, 0.10 BTC betaald voor een BTC sleuterhanger en de dag erna ging de koers naar 400 euroMistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:06:
[...]
Tuurlijk! Ik weet ook wel hoe het spelletje werkt. Het is helemaal afhankelijk van het feit hoeveel er nog na mij komen, en met hoeveel de organisatoren weg denken te rennen. Die 2 LTC ben ik gewoon kwijt, tenzij er 4 terugkomen zondagavond. Ik ga de winst er niet opnieuw instoppen, mocht het uitkomen. Tegen de huidige koers doet 2LTC geen pijn. Morgen ff boodschappen bij de lidl ipv de appie en het is alweer geregeld
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik heb ook een oud account op BTCTalk, maar ik heb dus al eens PM's gekregen om mijn account te kopen voor 2 BTC, doe dus maar lekker niet vertrouwen...theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:16:
[...]
Als ik binnen 40uur mijn deposit terugkrijg kan het me weinig schelen eerlijk gezegd, dan heb ik het geld terug dat ik erin heb gestoken en 'speel' je enkel met hetgeen je infeite oorspronkelijk nooit zou gehad hebben. Tot nu toe op bitcointalk zijn er veel mensen die meerdere posts hebben en soms oudere accounts ook die deposits gekregen hebben dus gn kloon accounts. En dat is deel van de sprong die je maakt, lukt het, goed voor jou, lukt het niet dan is dit een waardevolle les, ook voor mij. Iedereen doet nog steeds met zijn geld wat ze willen vind ik.. En als ik ze mag geloven worden de coins gebruikt om te handelen.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Euh, 1 LTC is een tientje. Dus ik heb niet het idee dat het me veel boeit. Dit jaar geen staatslot gekocht, nu ben ik goedkoper uit en ik heb ook nikskuusj98 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:38:
[...]
lal, en ik trots zijn op m'n enkele BTC, ik ben iets te onzuinig omgegaan met de 2 BTC die ik door her en der mining had behaalt. 1 BTC kwijtgeraakt door een gigantische group buy voor USB miners een jaar geleden, 0.10 BTC betaald voor een BTC sleuterhanger en de dag erna ging de koers naar 400 euro, BF4 + premium gekocht voor 0.15 waar ik dus echt geen reet aan vind enz. enz.
Ik zou me echt niet bezighouden met dit soort malafide praktijken.
Je zou wel heel gek zijn om nu nog te storten, de site is down...Geld is gewoon weg. Gewoon kwestie van te laat instappen.Maks schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:53:
Dat is een beetje het punt denk ik, als je toch al gaat speculeren met cryptocurrency dan is dit maar een kleine stap. Ben wel benieuwd of mensen die nu nog instappen geld gaan verdienen!
[ Voor 25% gewijzigd door Mistraller op 23-02-2014 22:57 ]
---------------
Ik denk dat we de situatie wel wetenPlease be patient and understand the situation.
---------------
[ Voor 46% gewijzigd door rickiii op 24-02-2014 15:48 ]
Wat je zegt klopt niet.hgeert schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:00:
kijk nu, ze hebben een nieuwe site...
<<censuur>>
[ Voor 10% gewijzigd door rickiii op 24-02-2014 15:48 ]
---------------
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Auwtheory schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:15:
They will come back, ze hebben nauwelijks de winst te pakken gehad dat ze konden krijgen, zou stom en zinloos zijn om nu te stoppen als ze het minstens kunnen verdubbelen binnen 3 dagen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq