Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Reacties opgeplitst uit Cryptocurrency - handel en koers

Ik krijg zin om al m'n coins hierop http://coin2x.com/ te pleuren, nog ff en ze zijn toch waardeloos

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34
Vooral doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:39:
Ik krijg zin om al m'n coins hierop http://coin2x.com/ te pleuren, nog ff en ze zijn toch waardeloos
Her en der lees ik dat er daadwerkelijk uitgekeerd wordt...hoe kan dat nou waar zijn.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:46
Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:05:
[...]

Her en der lees ik dat er daadwerkelijk uitgekeerd wordt...hoe kan dat nou waar zijn.
Ponzi/piramide spel ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ah...dus afwachten hoe lang de piramide stand houdt....beetje hetzelfde als gokken bij gox. :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Wow daar ben ik nog nooit ingetrapt! Ben benieuwd hoe lang het stand houdt...2 LTC overgemaakt :X

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:14:
[...]

Wow daar ben ik nog nooit ingetrapt! Ben benieuwd hoe lang het stand houdt...2 LTC overgemaakt :X
Our system makes instant payout to your Bitcoin address. If there is not enough coins in our Bitcoin wallet, the payout will be delayed, until the wallet will be replenished.
Dus er komt een moment waarop er simpelweg niet genoeg meer binnenkomt om uit te betalen. Dan is de buit voor Coin2x binnen en zijn alle laatste instappers gedupeerd. Kortom niets meer dan een illegaal piramidespel.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:14:
[...]

Als je er op tijd bent werkt het super zo'n piramidespel, voor de rest is het gewoon money down the drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmm, zijn er hier nog mensen die nu instappen bij coin2x.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BounceMeister schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
Ja ik ga dadelijk een paar BTC storten, over een uurtje ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 21-02-2014 22:26 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
Als je dan ook een update zou willen geven wat het resultaat is :P. Het lijkt me wel erg riskant, ik zie ook niet echt in hoe coin2x hier winst mee maakt (behalve dat ze met een berg coins kunnen verdwijnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
je weet maar nooit wanneer ze klappen...net als gox :P

Ach en ik sta nog op flinke winst, met mijn gewonnen BTC van anderzorg in mijn achterhoofd :) Die 2 LTC wil ik wel vergokken.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
[...]

Dit is sarcastisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Natuurlijk. Als mensen op mijn BTC zitten te azen, dan kaats ik de bal keihard terug >:)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:34:
[...]

Natuurlijk. Als mensen op mijn BTC zitten te azen, dan kaats ik de bal keihard terug >:)
Kom ook eens rellen op de Irc chat dan?
*pakt popcorn en pils*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:34:
[...]

Dacht dat jij in fiat zat :P

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Klopt, maar ik heb ook wat BTC achter de hand die ik voor de lange termijn heb, daar trade ik dus niet mee.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
pposthoorn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:21:
[...]

Als je er op tijd bent werkt het super zo'n piramidespel, voor de rest is het gewoon money down the drain.
Na mij is alweer 58LTC gestort :P

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:53:
[...]

Na mij is alweer 58LTC gestort :P
Maar de vraag is, hoeveel wachten er nog op LTC voor jou? Als er voor jou nog 29 LTC gestort is (die nog niets uitgekeerd hebben gekregen) dan krijg jij vooralsnog niets dus.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
FaceDown schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:03:
[...]

Maar de vraag is, hoeveel wachten er nog op LTC voor jou? Als er voor jou nog 29 LTC gestort is (die nog niets uitgekeerd hebben gekregen) dan krijg jij vooralsnog niets dus.
Tuurlijk! Ik weet ook wel hoe het spelletje werkt. Het is helemaal afhankelijk van het feit hoeveel er nog na mij komen, en met hoeveel de organisatoren weg denken te rennen. Die 2 LTC ben ik gewoon kwijt, tenzij er 4 terugkomen zondagavond. Ik ga de winst er niet opnieuw instoppen, mocht het uitkomen. Tegen de huidige koers doet 2LTC geen pijn. Morgen ff boodschappen bij de lidl ipv de appie en het is alweer geregeld :*)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
BounceMeister schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:
Net toevallig 0.03 BTC en 0.5 LTC gestort, we gaan het gewoon eens proberen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 22:36
Ik ga zo eens 3LTC storten, de waarde ervan is toch al niks. Mocht het lukken sta ik i.p.v. verlies of winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bithash
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:22
32LTC gestort. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mijn god, in wat voor topic zit ik :/ Het stop-geld-in-een-obvious-ponzi-scam topic? |:(

Bizar dat er zoveel domme mensen hier rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Laatst online: 29-09 22:36
Avalaxy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:12:
Mijn god, in wat voor topic zit ik :/ Het stop-geld-in-een-obvious-ponzi-scam topic? |:(

Ik denk dat de meeste zich daar wel van bewust zijn hier, als ik in ieder geval kan spreken voor mezelf. De reacties hierboven hebben inmiddels duidelijk gemaakt dat het een prachtig piramidespel is.
Maarja, die kleine hoeveelheid LTC die ik heb doet nu toch niets, als het niets wordt is het ook niet erg.
Dat er domme mensen zijn mag best zijn, moet je daar dan daadwerkelijk op gaan reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:46

Mooi is dat he? Ik dacht ook dat het een handel en koers topic was.

Mooi voor de topic waarschuwing zodat mensen zich ervan bewust zijn dat ze in een scam stappen(kunnen meteen de spelfouten er uit ;) ).

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Stef42 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:16:
[...]

Dat er domme mensen zijn mag best zijn, moet je daar dan daadwerkelijk op gaan reageren?
Ja. Ten eerste is dit namelijk het trading topic, niet het scam/goktopic. Ten tweede herkennen sommigen hier volgens mij een ponzi scheme niet eens als ze er mee in hun gezicht geslagen worden. Wat mij betreft wordt die rotzooi gewoon per direct uit dit topic verwijderd, dit lijdt er alleen maar toe dat slecht-geïnformeerde, niet-oplettende gebruikers er óók geld in gaan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Avalaxy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:17:
[...]

Ja. Ten eerste is dit namelijk het trading topic, niet het scam/goktopic. Ten tweede herkennen sommigen hier volgens mij een ponzi scheme niet eens als ze er mee in hun gezicht geslagen worden. Wat mij betreft wordt die rotzooi gewoon per direct uit dit topic verwijderd, dit lijdt er alleen maar toe dat slecht-geïnformeerde, niet-oplettende gebruikers er óók geld in gaan stoppen.
Eens :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:20:
[modbreak]Deels eens met bovenstaande. Vooral met het gedeelte dat het hier offtopic is. Je mag er wmb best een apart topic over openen.[/]
Zijn piramidespelen niet illegaal in Nederland?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03

Dankjewel voor het compliment :>

Ik ben mij er van bewust dat het een groot risico is en daarom schop ik ook geen 1+ BTC/LTC over de schutting. Ik kan dit goed missen en daarnaast doet BTC en LTC op dit moment toch niets. Niemand weet 100% zeker wat de koers gaat doen en dagelijks zakken we verder af. LTC heb ik gedeeltelijk omgezet in BTC, NXT, DOGE en VTC.. het restje heb ik nu op deze manier "opgemaakt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Als je toch geld over hebt stort het op een goed doel rekening. Niet op deze site waar mensen zichzelf verrijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:23
Ik heb zonet 8LTC gestort, ik laat iets weten hier als deze zijn verdubbeld, heb toch zin om mijn BTC's ook te storten, op bitcointalk zijn meeste toch al voorbij de argwaan stap en eerder in de 'ok let's try it' stap.

"Incredible, this actually works."
"I received my first payout too (dogecoin), I can confirm this works!"
"I can confirm. I made two separate deposits of 0.01 BTC each and have received a total of 0.04 BTC back after the 48hr period has elapsed. Yes, it's a ponzi, but it's a ponzi that actually pays out and they don't just take your money. I plan to continue using this site."

Dus het is waarschijnlijk niet 100% correct wat ze doen, maar dat boeit me niet vanaf ik mijn eerste verdubbeling heb gebruik ik enkel dit en behou ik mijn oorspronkelijk LTC/BTC zo verlies ik hopelijk niets.

Als jullie willen kunnen jullie mn LTC adres bekijken deze is net op de site verschenen 'LLBYT8Y2fc8VMi5mJdnQAepZFCKptvWkzM'.

So far so good :).

[ Voor 66% gewijzigd door theory op 22-02-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FaceDown schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:21:
[...]

Zijn piramidespelen niet illegaal in Nederland?
Discussies erover zijn in ieder geval niet illegaal in Nederland ;)

[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 02:23 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:27:

"I can confirm. I made two separate deposits of 0.01 BTC each and have received a total of 0.04 BTC back after the 48hr period has elapsed. Yes, it's a ponzi, but it's a ponzi that actually pays out and they don't just take your money. I plan to continue using this site."
Dat soort reacties zegt niet zoveel. Het kan astroturfing zijn of mischien de OP met meerdere accounts. Alleen loopt de site al een week of zo, dus als het niet werkte dan zouden daar al reacties over moeten zijn. Maar ja, in een ander topic dus.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Ik heb dus zonet 0,7 BTC gestort, zoals mijn LTC's laat ik jullie iets weten, hierna ALS dit werkt speel ik toch enkel maar met de winst hoor, het heeft me een zeer dubbel gevoel aangezien ik hier anders nooit in val.

Edit: deze vond ik net even terug na even rondzoeken, lijkt be toch veelbelovend.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OjDEH6ql.png

Ik zou zeggen op eigen risico(zoals ik) en enkel mensen die coins teveel hebben en al op winst zitten,
alsook ALS dit likt dit enkel eenmaal te doen en dan verder te storten met je winst, zo verlies je maximum je eerste storting en is alles daarboven pure winst.

[ Voor 192% gewijzigd door theory op 22-02-2014 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 02:13:
[...]
Discussies erover zijn in ieder geval niet illegaal in Nederland ;)
Ik vind dit een twijfelachtig topic. Er zijn vaker dit soort websites voorbij gekomen en op zich mag het best. Zolang de discussie van mensen duidelijk maken dat ze weten hoe dit werkt, gaat het nog door de beugel. Als er maar geen aanzet wordt gedaan om andere mensen zover te krijgen om er geld in te stoppen.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:19

Rannasha

Does not compute.

theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:27:
Ik heb zonet 8LTC gestort, ik laat iets weten hier als deze zijn verdubbeld, heb toch zin om mijn BTC's ook te storten, op bitcointalk zijn meeste toch al voorbij de argwaan stap en eerder in de 'ok let's try it' stap.

Dus het is waarschijnlijk niet 100% correct wat ze doen, maar dat boeit me niet vanaf ik mijn eerste verdubbeling heb gebruik ik enkel dit en behou ik mijn oorspronkelijk LTC/BTC zo verlies ik hopelijk niets.

Als jullie willen kunnen jullie mn LTC adres bekijken deze is net op de site verschenen 'LLBYT8Y2fc8VMi5mJdnQAepZFCKptvWkzM'.

So far so good :).
|:(

Natuurlijk worden de eerste mensen uitbetaald, dat is een onderdeel van de werkwijze. Vaak zijn de eerste mensen overigens gewoon kloon-accounts of vriendjes van de operator, maar dat is niet eens nodig. Betaal de eerste mensen uit, genereer daarmee positieve feedback zodat je meer mensen lokt en zodra de juiste hoeveelheid geld is binnengehaald, gaat de boel op slot en gaat de eigenaar ervandoor met de buit.

Als je geld in dit soort praktijken steekt dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
- Je krijgt nooit iets terug.
- Je krijgt wel iets terug, maar dit wordt uiteindelijk betaald door mensen uit de vorige categorie. Bovendien geef je de scam legitimiteit doordat ze kunnen pronken met het aantal terugbetaalde "klanten".

Dit is echt oplichterij 101. Of je bent een slachtoffer, of je bent moreel medeplichtig.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:59:
Dit is echt oplichterij 101. Of je bent een slachtoffer, of je bent moreel medeplichtig.
Ik vind het meer een gokspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:59:
[...]

|:(

Natuurlijk worden de eerste mensen uitbetaald, dat is een onderdeel van de werkwijze. Vaak zijn de eerste mensen overigens gewoon kloon-accounts of vriendjes van de operator, maar dat is niet eens nodig. Betaal de eerste mensen uit, genereer daarmee positieve feedback zodat je meer mensen lokt en zodra de juiste hoeveelheid geld is binnengehaald, gaat de boel op slot en gaat de eigenaar ervandoor met de buit.

Als je geld in dit soort praktijken steekt dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
- Je krijgt nooit iets terug.
- Je krijgt wel iets terug, maar dit wordt uiteindelijk betaald door mensen uit de vorige categorie. Bovendien geef je de scam legitimiteit doordat ze kunnen pronken met het aantal terugbetaalde "klanten".

Als ik binnen 40uur mijn deposit terugkrijg kan het me weinig schelen eerlijk gezegd, dan heb ik het geld terug dat ik erin heb gestoken en 'speel' je enkel met hetgeen je infeite oorspronkelijk nooit zou gehad hebben. Tot nu toe op bitcointalk zijn er veel mensen die meerdere posts hebben en soms oudere accounts ook die deposits gekregen hebben dus gn kloon accounts. En dat is deel van de sprong die je maakt, lukt het, goed voor jou, lukt het niet dan is dit een waardevolle les, ook voor mij. Iedereen doet nog steeds met zijn geld wat ze willen vind ik.. En als ik ze mag geloven worden de coins gebruikt om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:16:
[...]
Tot nu toe op bitcointalk zijn er veel mensen die meerdere posts hebben en soms oudere accounts ook die deposits gekregen hebben dus gn kloon accounts.
Op Bitcointalk is het (ver)kopen van accounts expliciet toegestaan (met als argument dat ze het toch niet tegen kunnen gaan) en het gebeurt regelmatig dat voor een scam wat oudere accounts worden gekocht om de boel betrouwbaarder te doen lijken.
En als ik ze mag geloven worden de coins gebruikt om te handelen.
Ik hoop niet dat je zo naief bent dat je die onzin echt gelooft.

Als ze zo goed zijn in het handelen dat ze in 48 uur de coins kunnen verdubbelen, waarom hebben ze dan in hemelsnaam stortingen van anderen nodig? Met een verdubbeling per 48 uur maken ze binnen een maand een miljoen euro als ze er zelf 61 euro in stoppen. En nog een maand later hebben ze 16 miljard euro.

Er wordt helemaal niets verhandeld, iedere coin die er in gaat, wordt of gebruikt om een eerdere "investering" terug te betalen of verdwijnt in de zakken van de operator.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Rannasha schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:24:
[...]

Op Bitcointalk is het (ver)kopen van accounts expliciet toegestaan (met als argument dat ze het toch niet tegen kunnen gaan) en het gebeurt regelmatig dat voor een scam wat oudere accounts worden gekocht om de boel betrouwbaarder te doen lijken.

[...]

Ik hoop niet dat je zo naief bent dat je die onzin echt gelooft.

Als ze zo goed zijn in het handelen dat ze in 48 uur de coins kunnen verdubbelen, waarom hebben ze dan in hemelsnaam stortingen van anderen nodig? Met een verdubbeling per 48 uur maken ze binnen een maand een miljoen euro als ze er zelf 61 euro in stoppen. En nog een maand later hebben ze 16 miljard euro.

Er wordt helemaal niets verhandeld, iedere coin die er in gaat, wordt of gebruikt om een eerdere "investering" terug te betalen of verdwijnt in de zakken van de operator.
Het verkopen van accounts had ik geen idee van, goed om weten.
Neen zo naief ben ik niet, maar ik heb ook geen bewijs dat ze andere zaken doen dus ik kan hier niet over oordelen. En als ze werkelijk gewoon iedereen uitbetalen zoals je zegt zouden ze al de boeken moeten toegedaan hebben denk ik, je betaald iedereen dubbel dan zit je na een dag al vast denk ik, en ze zijn al een week bezig.

Nuja ik hoop gewoon om m'n investering terug te krijgen en dan kan het me weinig schelen wat er met de rest van mn coins gebeurd.. En wens hier iedereen die hetzelfde onderneemt hetzelfde toe, want het moet niet prettig zijn om zoveel coins te verliezen, ik zie hier mensen 10BTC's e.d. investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Gebruik alsjeblieft niet het woord "investeren", dit heeft namelijk echt he-le-maal niets met investeren te maken. Dit is gewoon dom gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
In feite is het inleggen van fiat in veel van de altcoins ook niet slim. Ook daar weet je vooraf vaak dat het too-good-to-be-true is. Dat geldt hier ook. Zolang er vertrouwen is dat er nog steeds winst te halen is, zal er geld ingelegd worden. Er is geen enkele altcoin die om meer dan dit, waarde in de maatschappij heeft.
Mensen zijn gewoon hebberig. De meesten hebben hun geld niet in BTC gestoken uit idialisme, puur om persoonlijk gewin. (En dat is dus altijd ten koste van een ander)

Coin2x werkt in feite net zo; zodra de piramide niet meer uitwaaiert is het vetrouwen weg en is het klaar. Onbekend alleen hoe lang het duurt. Ik mag toch hopen dat iedere investeerder op coin2x zich bewust is van het risico. De spanning of er nog meer idioten na jou komen, vind ik net zo spannend om te zien wat er met een aangekochte BTC gebeurt. (ook daar is heel veel manipulatie die net zo min zuivere koffie is)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je zegt dit, en dat vervolg je dan doodleuk met:
maar ik heb ook geen bewijs dat ze andere zaken doen dus ik kan hier niet over oordelen.
Dus omdat je er niet over kan oordelen (terwijl Rannasha daar echt een enorm sterk argument oppert) ga je er maar vanuit dat het ter goede trouw is? Dat is toch gewoon ontzettend naïef, of niet soms? Je zegt dat ze een week bezig zijn, heb je daar onvervalsbaar bewijs van? Een post van een week geleden en orders in het systeem van rond die tijd zijn dat in ieder geval natuurlijk niet.

Denk nou toch eens na. Als ze in staat zouden zijn bitcoins in 48 uur meer dan te verdubbelen, waarom hebben ze dan a) coins van anderen nodig en b) waarom zouden ze die "investeerders" zo'n hoge ROI teruggeven?
Nuja ik hoop gewoon om m'n investering terug te krijgen en dan kan het me weinig schelen wat er met de rest van mn coins gebeurd..
Ik wens je veel geluk dat je er nog vroeg genoeg bij was zodat ze je uitbetalen voordat het in elkaar stort en ze er met de rest van de coins vandoor gaan. Zoals Mistraller hierboven ook wel aangeeft, je kunt er (morals aside) best instappen als je denkt dat er genoeg anderen na jou kunnen komen en dus de gok wagen. Maar wees er wel bewust van dat het gewoon zo'n scheme is, en ga niet denken dat het op lange termijn houdbaar is.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2014 13:48 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
.oisyn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:44:
[...]

Je zegt dit, en dat vervolg je dan doodleuk met:

[...]

Dus omdat je er niet over kan oordelen (terwijl Rannasha daar echt een enorm sterk argument oppert) ga je er maar vanuit dat het ter goede trouw is? Dat is toch gewoon ontzettend naïef, of niet soms? Je zegt dat ze een week bezig zijn, heb je daar onvervalsbaar bewijs van? Een post van een week geleden en orders in het systeem van rond die tijd zijn dat in ieder geval natuurlijk niet.

Denk nou toch eens na. Als ze in staat zouden zijn bitcoins in 48 uur meer dan te verdubbelen, waarom hebben ze dan a) coins van anderen nodig en b) waarom zouden ze die "investeerders" zo'n hoge ROI teruggeven?

[...]

Ik wens je veel geluk dat je er nog vroeg genoeg bij was zodat ze je uitbetalen voordat het in elkaar stort en ze er met de rest van de coins vandoor gaan. Zoals Mistraller hierboven ook wel aangeeft, je kunt er (morals aside) best instappen als je denkt dat er genoeg anderen na jou kunnen komen en dus de gok wagen. Maar wees er wel bewust van dat het gewoon zo'n scheme is, en ga niet denken dat het op lange termijn houdbaar is.
Ik kan hier niet over oordelen maar dat wil zeggen dat jullie ook daar niet over kunnen oordelen, een sterk argument of niet geen 1 van ons weet hoe of wat ze doen, het zal waarschijnlijk wel zijn zoals jullie zeggen en daar was ik me ook van bewust, maar daar heb jij noch Mistraller geen bewijs van dus..
Ik ben niet zo snel om iemand te vooroordelen, ik handel gewoon op feiten, ook al ligt het er duidelijk op.

En zoals je al zei en ik nuanceerde ben ik mij ervan bewust dat dit snel zal stoppen, de rede waarom ik erinstapte is om snel mijn coins te proberen verdubbelen voor ze de boel sluiten, dat is alles.
Dat maakt me niet naief maar een gokker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristan
  • Registratie: November 2004
Volgens de site is er 93.44591183 BTC deposited en dit is dan ook het totaal van wat er al uitgekeerd is en wat er nog uitgekeerd moet worden. Dit is iets meer dan 40.000 euro. Ofwel: de komende 48 uur moet er minstens voor 40.000 euro aan bitcoins ingestopt worden om de boel niet te laten klappen.

Gaat dit lukken? Ik vermoed van wel. Als ik hun eigen site mag geloven zijn er 10 pagina's met transacties die al uitgekeerd zijn, en 22 met nog lopende transacties. Als de bedragen ongeveer hetzelfde zijn gebleven hebben ze dus nog marge. Aan de andere kant: elke 48 uur moet er twee keer zoveel geld gestort worden, dus erg lang kan het feest echt niet duren. Bovendien zullen ze niet wachten met de boel laten klappen totdat ze geen rooie cent meer hebben, maar ruim hiervoor om er zelf ook nog rijker van te worden, dus dat maakt het erg lastig om in te schatten wanneer het kaartenhuis instort.

-edit: Hmm. Als je naar andere coins kijkt zie je dat de boel hier al bijna in de problemen zit. Bij MegaCoins zie je bijvoorbeeld dat er tot nu toe 511 MEC is uitgekeerd en er nog 572,6736 open staat. Dit komt er gevaarlijk dicht bij in de buurt. Ik vraag me af waarom ze uberhaupt meer dan alleen bitcoins ondersteunen: met zoveel ponzi-schemes is het risico dat er 1 voortijdig klapt gewoon veel groter.

Aan de andere kant: misschien doen ze het wel expres. Zo kunnen ze demonstreren dat de boel ècht niet klapt als er te weinig ingezet wordt terwijl het bij deze alternatieve currencies in verhouding gewoon zeer weinig kost om de charade hoog te houden.

[ Voor 28% gewijzigd door Cristan op 22-02-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
De site ligt eruit. Eerste wat je dan denkt is, ze hebben hun winst gepakt.
Maar op Twitter valt het volgende te lezen:
Due to the sharp double the number of users, the old webserver not cope with the load. We decided to upgrade our web server.
en
The next few hours http://coin2x.com may be unavailable. We apologize for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
Vreemd, als ze er vandoor zijn zou je denken dat ze de site open laten om nog wat extra coins binnen te krijgen. Misschien werd het ze te heet onder de voeten en dachten ze dat iemand de moeite zou doen om ze op te sporen. En waarom geven ze nog een twitter update als ze de stekker er al uit hebben getrokken?

[ Voor 56% gewijzigd door Bonez0r op 23-02-2014 14:33 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
They will come back, ze hebben nauwelijks de winst te pakken gehad dat ze konden krijgen, zou stom en zinloos zijn om nu te stoppen als ze het minstens kunnen verdubbelen binnen 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Ben benieuwd...
Gekke is het saldo van de adressen, het loopt langzaam leeg, alsof de uitbetalingen nog wel doorlopen.
http://bitinfocharts.com/...rESHScaWjhQ93PUnwghrCec6X
Het leeglopen gebeurd wel ongeveer in het tempo van de aangroei, dus wie weet draait dat op de achtergrond nog door. Maar goed. De 2 LTC heb ik met de koers van afgelopen dag alweer gewonnen :)
Het aantal idioten (zoals ik) groeide in elk geval stevig door, dus lijkt me inderdaad ook niet het juiste moment van uitstappen. We'll see! Over een krappe 2 uurtjes zou ik 4LTC retour moeten zien, wat ik uiteraard niet verwacht...

[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 23-02-2014 20:13 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

[edit] Hoe kom ik nou weer in dit topic, ik hing in het handel en koers topic...

[ Voor 78% gewijzigd door PowerSp00n op 23-02-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mistraller schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:06:
[...]

Tuurlijk! Ik weet ook wel hoe het spelletje werkt. Het is helemaal afhankelijk van het feit hoeveel er nog na mij komen, en met hoeveel de organisatoren weg denken te rennen. Die 2 LTC ben ik gewoon kwijt, tenzij er 4 terugkomen zondagavond. Ik ga de winst er niet opnieuw instoppen, mocht het uitkomen. Tegen de huidige koers doet 2LTC geen pijn. Morgen ff boodschappen bij de lidl ipv de appie en het is alweer geregeld :*)
lal, en ik trots zijn op m'n enkele BTC, ik ben iets te onzuinig omgegaan met de 2 BTC die ik door her en der mining had behaalt. 1 BTC kwijtgeraakt door een gigantische group buy voor USB miners een jaar geleden, 0.10 BTC betaald voor een BTC sleuterhanger en de dag erna ging de koers naar 400 euro 8)7, BF4 + premium gekocht voor 0.15 waar ik dus echt geen reet aan vind enz. enz.

Ik zou me echt niet bezighouden met dit soort malafide praktijken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Dat is een beetje het punt denk ik, als je toch al gaat speculeren met cryptocurrency dan is dit maar een kleine stap. Ben wel benieuwd of mensen die nu nog instappen geld gaan verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

theory schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:16:
[...]

Als ik binnen 40uur mijn deposit terugkrijg kan het me weinig schelen eerlijk gezegd, dan heb ik het geld terug dat ik erin heb gestoken en 'speel' je enkel met hetgeen je infeite oorspronkelijk nooit zou gehad hebben. Tot nu toe op bitcointalk zijn er veel mensen die meerdere posts hebben en soms oudere accounts ook die deposits gekregen hebben dus gn kloon accounts. En dat is deel van de sprong die je maakt, lukt het, goed voor jou, lukt het niet dan is dit een waardevolle les, ook voor mij. Iedereen doet nog steeds met zijn geld wat ze willen vind ik.. En als ik ze mag geloven worden de coins gebruikt om te handelen.
Ik heb ook een oud account op BTCTalk, maar ik heb dus al eens PM's gekregen om mijn account te kopen voor 2 BTC, doe dus maar lekker niet vertrouwen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
kuusj98 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:38:
[...]

lal, en ik trots zijn op m'n enkele BTC, ik ben iets te onzuinig omgegaan met de 2 BTC die ik door her en der mining had behaalt. 1 BTC kwijtgeraakt door een gigantische group buy voor USB miners een jaar geleden, 0.10 BTC betaald voor een BTC sleuterhanger en de dag erna ging de koers naar 400 euro 8)7, BF4 + premium gekocht voor 0.15 waar ik dus echt geen reet aan vind enz. enz.

Ik zou me echt niet bezighouden met dit soort malafide praktijken.
Euh, 1 LTC is een tientje. Dus ik heb niet het idee dat het me veel boeit. Dit jaar geen staatslot gekocht, nu ben ik goedkoper uit en ik heb ook niks :)
Maks schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:53:
Dat is een beetje het punt denk ik, als je toch al gaat speculeren met cryptocurrency dan is dit maar een kleine stap. Ben wel benieuwd of mensen die nu nog instappen geld gaan verdienen!
Je zou wel heel gek zijn om nu nog te storten, de site is down...Geld is gewoon weg. Gewoon kwestie van te laat instappen.

Mijn wallet laat 0LTC zien, dat had 4 moeten zijn as we speak ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Mistraller op 23-02-2014 22:57 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Update op facebook (https://www.facebook.com/coin2x?fref=ts)
Please be patient and understand the situation.
Ik denk dat we de situatie wel weten 8)7

Waarom zitten die gasten niet allang bier te zuipen. Zou de ponzi mislukt zijn. Of, wat waarschijnlijker lijkt; er loopt iemand anders de boel nog even te dissen. Zo te zien zijn er nog steeds mensen die geloven dat de coins nog terugkomen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
kijk nu, ze hebben een nieuwe site...
<<censuur>>

[ Voor 46% gewijzigd door rickiii op 24-02-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 29-09 19:19
hgeert schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:00:
kijk nu, ze hebben een nieuwe site...
<<censuur>>
Wat je zegt klopt niet.

[ Voor 10% gewijzigd door rickiii op 24-02-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
Iemand die het spelletje probeert over te nemen zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Is dat niet de cache van cloudflare

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Modbreak:Ik heb even de link verwijderd. Dit coin2x topic vind ik al schimmig genoeg, maar een kopie van de website op een onbekend ip adres (zonder betrouwbare bron dat het dezelfde club is) vond het een beetje teveel lijken op een phishing poging.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 18:16

Sorcerer8472

Mens sana?

Zijn niet alle *coinexchanges piramidespelen dan? :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
theory schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:15:
They will come back, ze hebben nauwelijks de winst te pakken gehad dat ze konden krijgen, zou stom en zinloos zijn om nu te stoppen als ze het minstens kunnen verdubbelen binnen 3 dagen.
Auw :P
Volgens de laatste berichten heb ze een half miljoen buit gemaakt, noem het maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 20:52
lol, hebben ze goed bekeken dan.
tja de hebberigheid van de mens zal ik het maar noemen... zat er ooit in dat dit ging gebeuren... >:)
Pagina: 1

Let op:
~~~[html]Heren, ik heb even de link verwijderd. Dit coin2x topic vind ik al schimmig genoeg, maar een kopie van de website op een onbekend ip adres (zonder betrouwbare bron dat het dezelfde club is) vond het een beetje teveel lijken op een phishing poging.~~~[/html]