[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Jammer dat steam moeilijk doet over cd keys uit andere landen nu. Voor 29.99 op G2play preorder is toch wel verleidelijk.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig niet nee. Of Fallout 4 nou super mooi of niet gaat worden, op z'n minst kan er gebruik worden gemaakt van het feit dat de huidige gen 8GB RAM heeft en 8 rekenkernen op de processor, iets waar we hopelijk op de PC versie ook ondersteuning voor gaan zien. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Kijk uit onderstaande bericht bevat een link met mogelijk spoilers.

Interessant want ik lees net dit Artikel over Sandra Reed, een ontslagen Bethesda medewerker die veel informatie lekt. Waar of niet niet-waar, dat mag je zelf bepalen. Maar ze zegt ook dat de game (uiteindelijk) ook uit komt voor 360 en PS3, in tegenstelling dus tot het bovenstaande bericht.

Verder geeft ze informatie over de fracties, verhaal, characters en andere inside game info. Meest in het oog springend denk ik de release date: oktober 2015. Waar ik persoonlijk nog niet in durf te geloven.

[ Voor 12% gewijzigd door FloydRaalte op 07-06-2015 13:44 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Meest in het oog springend denk ik de release date: oktober 2015.
Dat zou dan niet kloppen met de release date die ik heb gehoord van mijn bron (10 november). Al ontloopt dat elkaar weinig.

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 07-06-2015 13:52 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

anandus schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:52:
[...]
Dat zou dan niet kloppen met de release date die ik heb gehoord van mijn bron (10 november). Al ontloopt dat elkaar weinig.
Ik wou zeggen, als het 2015 is vindt ik het al prima! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Ik wou zeggen, als het 2015 is vindt ik het al prima! :9
Helaas gaf deze bron er geen jaartal bij :( Al geloof ik dat-ie dit jaar bedoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk er zelf niet raar van op als 111 niet alleen de vault is waar je vandaan komt, maar ook de datum van uitgave (1/11).

We krijgen het waarschijnlijk wel te horen over een weekje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

D4NG3R schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:59:
Ik kijk er zelf niet raar van op als 111 niet alleen de vault is waar je vandaan komt, maar ook de datum van uitgave (1/11).

Hehe leuk gevonden maar ik weet niet hoor... 111 heeft in het binaire stelsel 7 als decimaal. 101 heeft 5 als decimaal. Fallout 4 is de 7de game en Fallout 3 is de 5de game. En zo kunnen we overal wel wat in zien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:37:
[...]

als je hem toch al hebt zou ik hem zeker proberen, dan merk je zelf wel of je het wat vind of niet, ik vond het naast alle bugs prima te doen en het is ook zeker gewoon een echte FO al merk je soms toch een beetje dat het onder de huid door een andere devver is gemaakt, niet noodzakelijk slechter maar anders.
Ik had hem vorig jaar ook gekocht in de sale (de Fallout: New Vegas Ultimate Edition) en tot een paar dagen geleden niet aangeraakt. Ik snap steeds meer van het spel (nu 5 uur gespeeld) maar mijn eerste fout was meteen naar Lonesome road gaan, met niet heel speciale wapens. Kwam geen steek verder maar toen ontdekte ik de console commands. Normaal ben ik niet zo van het cheaten maar nu vind ik het best leuk om te spelen.

Ik weet niet of ik Fallout 4 meteen koop, ik heb nog een spel of 100 nooit gespeeld dus eer ik die backlog weggewerkt heb ben ik een jaar of 2 verder. Ziet er wel leuk uit, maar nogmaals, ik heb mij nooit verdiept in Fallout en stort mij dus geheel in het diepe, maar tot nu toe is het wel leuk. (maar volgensmij is Lonesome road echt een missie die je pas kunt doen als je de rest van het spel achter de rug hebt omdat het zo verdomde moeilijk is)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:59:

1 november is een zondag, dus dat zal wel niet :)

Meestal is het op dinsdag in de VS (en soms wereldwijd), vrijdag hier (als het geen wereldwijde release is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 13:57

beuker19

Killerbeuker is so OP

anandus schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:19:
[...]

1 november is een zondag, dus dat zal wel niet :)

Meestal is het op dinsdag in de VS (en soms wereldwijd), vrijdag hier (als het geen wereldwijde release is).
Donderdag EU en Vrijdag UK.

Ook is 11-11 nog een optie wat ook Skyrim is toen wereldwijd gereleased.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest in het oog springend denk ik de release date: oktober 2015. Waar ik persoonlijk nog niet in durf te geloven.
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
anandus schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:52:
[...]
10 november is 10-11. Wij zien het dus als 10 november, maar iemand uit de VS zou het zien als 11 oktober.
Dus beide bronnen kunnen gewoon kloppen behalve dat er bij een het datum format niet goed was.

Maar ik zou het al lang top vinden als het dit jaar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 23:40
beuker19 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:27:
[...]

Donderdag EU en Vrijdag UK.

Ook is 11-11 nog een optie wat ook Skyrim is toen wereldwijd gereleased.
Elke datum is een optie als je op die manier gaat redeneren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 18:26
23 oktober: Great War.

Op die datum komt die uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 13:57

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hahn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:19:
[...]

Elke datum is een optie als je op die manier gaat redeneren.
Niet echt want Vault 111 vandaar 1-11 of misschien dan ook wel 11-11

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
beuker19 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:25:
[...]

1-11 = 11 januari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Klinkt mij ook wat realistischer :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 23:40
beuker19 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:25:
[...]

Kan allemaal!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1-11 = 1 november. 11-1 = 11 januari.

Zolang we niet in de US zijn praten we hier gewoon over de datumnotatie van 90% van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Fuck, ben nog steeds bezig met Skyrim. Voor de derde keer opnieuw begonnen en hoop hem nu voor de verandering uit te spelen. Kan niet wachten op FO4!

Trailer is in ieder geval dik in orde voor mij, maar ja ik kom nog uit de periode dat we een paddle in de hand hadden met twee streepjes in beeld en een blokje die je moest tegenhouden. Het geluid bestond uit bliep, bliep en meer bliep :) De gameplay was echter fenomenaal ;)

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Tr!gger schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:52:
Jammer dat steam moeilijk doet over cd keys uit andere landen nu. Voor 29.99 op G2play preorder is toch wel verleidelijk.
Volgens mij heb ik wat gemist ? Heb je het dan over russische of ook de europese keys ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
D4NG3R schreef op maandag 08 juni 2015 @ 01:40:
[...]

1-11 = 1 november. 11-1 = 11 januari.

Zolang we niet in de US zijn praten we hier gewoon over de datumnotatie van 90% van de wereld.
Bethesda Softworks, LLC is an American video game publisher
US format dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

Kijk uit onderstaande bericht bevat een link met mogelijk spoilers.

Interessant want ik lees net dit Artikel over Sandra Reed, een ontslagen Bethesda medewerker die veel informatie lekt. Waar of niet niet-waar, dat mag je zelf bepalen. Maar ze zegt ook dat de game (uiteindelijk) ook uit komt voor 360 en PS3, in tegenstelling dus tot het bovenstaande bericht.

Verder geeft ze informatie over de fracties, verhaal, characters en andere inside game info. Meest in het oog springend denk ik de release date: oktober 2015. Waar ik persoonlijk nog niet in durf te geloven.
Die bron is allemaal leuk (en hier en daar geloof ik het ook wel), maar wel al ruim een jaar oud. Meerdere bethesda bronnen hebben al gezegd dat hij alleen voor de current gen komt. Deze is misschien nog wel het meest duidelijk.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

voxxel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:36:
[...]

Die bron is allemaal leuk (en hier en daar geloof ik het ook wel), maar wel al ruim een jaar oud. Meerdere bethesda bronnen hebben al gezegd dat hij alleen voor de current gen komt. Deze is misschien nog wel het meest duidelijk.
Klopt, die bron is al vrij oud en daarom 'durf' ik ook niet alles te geloven wat erin staat. De tweet van afgelopen week en jouw link zeggen in feite al genoeg. Geen PS3 en xbox360. Ik kan er in ieder geval niet mee zitten want ik heb geen van beide platforms thuis staan. :+ Verder lijkt het me ook veel werk voor Bethesda om de game voor meerdere platforms te ontwikkelen. Dan ben ik ergens wel blij dat ze nu meer tijd hebben voor de current gen.

edit. lekkere sarcastische vent ook die Pete Hines: “Well you feel free to wait for those other platforms and be sure to let me know when they show up.” :o 8)

[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 08-06-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damn, ik kan niet wachten!

Ik hoop dat er weer een vette LE komt zoals bij New Vegas.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:57
FloydRaalte schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:39:
[...] Verder lijkt het me ook veel werk voor Bethesda om de game voor meerdere platforms te ontwikkelen. Dan ben ik ergens wel blij dat ze nu meer tijd hebben voor de current gen.[..]
Als ze het al doen zullen ze het porten na dat het spel uit is, maar het blijft een afweging of dat half jaar aan werk genoeg oplevert om winstgevend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakers is Nederlands grootste site voor alles wat met computers, consumentenelektronica en andere technologie te maken heeft.
reviews: Tweakers FAQ

Maak dus even duidelijk welk format je het over hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Release datum Fallout: 30 september 1997
Release datum Fallout 2: 30 september 1998
Fallout 3: 30 oktober 2008
Fallout nv: 22 oktober 2010

Zit hier een regelmaat in om de release datum van Fallout 4 te voorspellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herfst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Jep :) en dan zo'n beetje aan het einde van de maand september / oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
De vraag blijft simpelweg 2015 of 2016. Herfst is vrij duidelijk :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:48

Ypho

Allround Nerd

In ieder geval voor holiday season ;) Maar of dat 2015, 2016 of later is... that's the million dollar question.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik denk juist dat de vraag gaat zijn: Wie zet aanstaande maandag ochtend zijn wekker om 3:50 om net een beetje wakker te zijn voor de persconferentie van 4:00 om daarna om 5:00 dit forum vol te posten en dan om 5:30 nog even uurtje terug gaat naar bed voor een uurtje slaap waar niets van gaat komen door alle adrenaline en hypeness?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

kuusj98 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:13:
[...]

Ik had hem vorig jaar ook gekocht in de sale (de Fallout: New Vegas Ultimate Edition) en tot een paar dagen geleden niet aangeraakt. Ik snap steeds meer van het spel (nu 5 uur gespeeld) maar mijn eerste fout was meteen naar Lonesome road gaan, met niet heel speciale wapens. Kwam geen steek verder maar toen ontdekte ik de console commands. Normaal ben ik niet zo van het cheaten maar nu vind ik het best leuk om te spelen.

Ik weet niet of ik Fallout 4 meteen koop, ik heb nog een spel of 100 nooit gespeeld dus eer ik die backlog weggewerkt heb ben ik een jaar of 2 verder. Ziet er wel leuk uit, maar nogmaals, ik heb mij nooit verdiept in Fallout en stort mij dus geheel in het diepe, maar tot nu toe is het wel leuk. (maar volgensmij is Lonesome road echt een missie die je pas kunt doen als je de rest van het spel achter de rug hebt omdat het zo verdomde moeilijk is)
Lonesome road gaat prima als je wat gelevelled bent. Dead money is pas een pain in the ass... Voor mij trouwens qua setting ook de minste. Sowieso vond ik de enige DLC die een beetje de feeling had van Fallout:NV de DLC Honest Hearts in Zion national park. De rest was me te futuristisch, te veel robots en te weinig ghouls, super mutant brutes, deathclaws etc.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dead Money was ik zelf ook geen gigantisch fan van, OWB en LR zijn verreweg nog het beste qua setting (lore) en humor als je het aan mij vraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

ye-roon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:44:
Ik denk juist dat de vraag gaat zijn: Wie zet aanstaande maandag ochtend zijn wekker om 3:50 om net een beetje wakker te zijn voor de persconferentie van 4:00 om daarna om 5:00 dit forum vol te posten en dan om 5:30 nog even uurtje terug gaat naar bed voor een uurtje slaap waar niets van gaat komen door alle adrenaline en hypeness?
Tsja ik hoop echt dat er dan een release date wordt afgegeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga een poging doen om de nacht door te trekken en zo live mogelijk informatie hier te posten, maar beloftes wil ik nog niet maken. Maandag wel vrij genomen om die reden trouwens. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 17:42
D4NG3R schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:49:
Dead Money was ik zelf ook geen gigantisch fan van, OWB en LR zijn verreweg nog het beste qua setting (lore) en humor als je het aan mij vraagt. :)
Dead Money vond ik die jaartjes geleden te eng om te spelen :X
Gelukkig klinkt het alsof ik niet veel gemist heb. Toch als ik weer aan NV begin maar eens proberen, wil het wel gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te eng? Nah daar is FO niet realistisch genoeg voor, al moet ik wel zeggen dat bepaalde gebouwen in FO3 lekker creepy waren, flashbacks en hallucinaties als je ze niet verwacht zijn heerlijk imho. :9

http://fallout.wikia.com/wiki/Dunwich_Building

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 17:42
D4NG3R schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:57:
Te eng? Nah daar is FO niet realistisch genoeg voor, al moet ik wel zeggen dat bepaalde gebouwen in FO3 lekker creepy waren, flashbacks en hallucinaties als je ze niet verwacht zijn heerlijk imho. :9
De manier waarop die monsters daar liepen... En ze gingen niet dood, maar alleen maar even neer. Ik vond het echt vreselijk. Hoeft het echt niet realistisch voor te zijn.

Trouwens, er is ook een vault (Weet het nummer niet meer) in Fallout 3, waar je allemaal hallucinaties krijgt. Dat vond ik ook echt creepy.

En dan is er natuurlijk nog The Pitt in Fallout 3. Al die goudstaven verzamelen, never again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_106

Klopt, die vault vond ik ook geweldig!

DLC in FO3 was ik geen fan van, en dat steel verzamelen was inderdaad ellende. :N

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 08-06-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
De vault waarbij ik dacht dat mijn x360 de geest aan het geven was :) Tot ik ff online keek wat daar aan t handje was hehe

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ff een hijack, hoe krijg ik 3 werkend? Krijg het met geen mogelijkheid stabiel draaiend.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:57

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Mad-Matt schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:48:
ff een hijack, hoe krijg ik 3 werkend? Krijg het met geen mogelijkheid stabiel draaiend.
Dit is echt totaal de verkeerde plek om dit te vragen.. doe het op zijn minst hier: \[PC/PS3/X360] Fallout 3 - Deel 2

Of maak gewoon een eigen topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

...of google dat shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Fallout heeft me altijd wel getrokken, maar uiteindelijk heb ik het nooit gespeeld. Nu ben ik van plan om sowieso 4 aan te gaan schaffen. Heeft het dan meerwaarde om deel 1-3 eerste te spelen?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 09:14
Neuh, zit toch geen verhaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 10-09 17:40
Beakzz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 02:46:
[...]

Volgens mij heb ik wat gemist ? Heb je het dan over russische of ook de europese keys ?
Steam keys zijn nu region locked. Met andere woorden als je in Rusland een key koopt kun je hem alleen spelen als je in Rusland bent. Ben je daarbuiten dan werkt hij niet.

Lees maar hier: https://www.reddit.com/r/...strictions_gifts_are_now/

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:57
Avalaxy schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:31:
Mja. Zelfde wereld, dus als je er meer over wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:31:
Maar wel een gigantische backstory en ontzettend veel lore die voor een groot deel nog steeds canon is.

De delen zijn wel individueel te spelen op dezelfde manier als dat kan met de TES serie maar je mist heel veel referenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Standeman schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:23:
Fallout heeft me altijd wel getrokken, maar uiteindelijk heb ik het nooit gespeeld. Nu ben ik van plan om sowieso 4 aan te gaan schaffen. Heeft het dan meerwaarde om deel 1-3 eerste te spelen?
Meerwaarde want het is awesome. Als je NV niet leuk vindt betwijfel ik of je 4 leuk gaat vinden. Het idee zal niet heel anders zijn.. alleen betere graphics en als ik het zo zag in de trailer, minder gebruik van interior cells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
ye-roon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:44:
Ik ga er voor uit ik kan nu al niet wachten tot fallout 4 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:23

Soullie

Planeshift

kkbizz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:48:
[...]

Ik ga er voor uit ik kan nu al niet wachten tot fallout 4 uit komt.
Dan lees ik de morgen erna graag wat je er van vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Soullie schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:05:
[...]

Dan lees ik de morgen erna graag wat je er van vond ;)
Ik zal mijn reactie wel posten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zoals als gezegd: je mist veel van de lore en de achtergrond info van de verschillende characters, fracties zoals The Brotherhood of Steel, Ceasars legion, The Enclave, The Railroad, Raiders etc... En dat is misschien wel een gemis. Er zal waarschijnlijk veel naar gerefereerd worden in FO4. Ook de Radiostations komen ten dele terug, een gewaardeerd element uit de serie. Alleen om die redenen zou ik FO3 en NV al gaan spelen, en je hebt nog tijd zat! Misschien FO1 en 2 ook wel maar daar kan ik niet echt over meepraten.

Ik heb zelf Fallout 1 en 2 namelijk niet (of nauwelijks) gespeeld omdat deze turn based speelstijl mij niet zo beviel. Fallout 3 en New Vegas hebben meer dezelfde speelstijl die we ook terug gaan zien in Fallout 4. Uiteraard weten we niet zeker of het VATS i.c.m. je Pipboy ook terug gaat komen in FO4 maar ik ga wel van iets soortgelijks uit. Daarom zou je FO3 en NV trouwens ook kunnen proberen: zodat je een beetje weet hoe de game aan voelt en werkt. En bevalt het je totaal niet? Dan kom je met FO3 er mooi goedkoop van af en hoef je FO4 niet eens aan te schaffen! Wat mij trouwens zeer onwaarschijnlijk lijkt ;)

Fallout turn based screenie voor een nostalgische sfeerimpressie:
Afbeeldingslocatie: http://www.thereticule.com/wp-content/uploads/2011/05/Fallout_1-450x337.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

D4NG3R schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:57:

[video]

http://fallout.wikia.com/wiki/Dunwich_Building
Wat dacht je van Betty in Tranquility Lane? Dat is pas een enge bitch! Ik zit weer 30 uur in Fallout 3 en kwam haar weer tegen... Brrrr... Omdaarna in opdracht van haar met je clowns mask iedereen daar te moeten uitmoorden blijft bizar. Creepy sfeertje! :/

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het is voor de sfeer en achtergrond wel aan te raden maar je zal FO 4 ook zonder kunnen snappen, de referenties zullen dan alleen niet altijd duidelijk zijn of begrijpelijk. FO 3 en NV zijn nog prima te spelen, 1 en 2 zijn wel heel anders opgezet en hoewel toen goed, is het wellicht te achterhaald voor nu als je het vergelijkt grafisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
l0n3w012ph schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:26:
[...]

Wat dacht je van Betty in Tranquility Lane? Dat is pas een enge bitch! Ik zit weer 30 uur in Fallout 3 en kwam haar weer tegen... Brrrr... Omdaarna in opdracht van haar met je clowns mask iedereen daar te moeten uitmoorden blijft bizar. Creepy sfeertje! :/
Het hoeft niet he :+ Of vind je het stiekem leuk om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

NukaWorldNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:23:
[...]

Het hoeft niet he :+ Of vind je het stiekem leuk om dat te doen?
Haha nee dat klopt. Maar dit was wel leuker. Heb altijd nog voor deze optie gekozen. Die bad karma nam ik maar op de koop toe. Voel me altijd net Chucky op dat moment :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Pint-Sized Slasher! Ik heb de missie nog nooit op die manier gefinished trouwens, nog voordat ik het op de wiki las had ik al door dat ik een console kon openen met die meubelstukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwe lucht en wolken. Zou dat komen door een geslaagde voortzetting van project purity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De humor is hopelijk weer volop aanwezig. Soms lekker zwart en soms gewoon lekker grof. Sommige uitspraken blijven je toch wel altijd bij, dit blijft mijn favoriet (Cass uit Fallout:New Vegas)

"Nobody's dick that long, not even Long Dick Johnson and he had a fuckin' long dick. Thus the name!"

Iedere keer als ik dat weer tegenkom, lig ik weer in een deuk :) _/-\o_

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Een of andere slimmerd heeft een leuk detail gevonden in de trailer. Het lijkt erop dat de hoofdrolspeler tevens in de pre-war footage zit. Al is het wel lastig te zien. Wat zou dat kunnen betekenen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bCtwhjG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Wellicht zit je in een virtuele wereld zoals in fallout 3 dlc.

Dit stopt met werken en het spel begint.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik hoop dat ze een aantal dingen anders doen dan Skyrim:
- Geen radiant quests meer. Ik vind er niet veel aan als van alles continue respant maar quests? Die dan heel erg generiek zijn? En je Journal vervuilen? Nee dank je. Ik heb veel liever minder quests die dan goed zijn geschreven.

Ik hoop ook dat ze het looten net zo interessant maken als in The Witcher 3:
- Ieder uur vind je wel iets dat de moeite waard maakt.
- Er zit een level blokkade op sommige items. Je hebt hierdoor continue het gevoel dat je verder, beter moet worden, werkt heel plezierig.
- Enorm veel verschillende soorten armor en wapens.
Wat ze niet moeten kopiëren van the Witcher 3:
- Rochelende boeren.
- Bewegingen van hoofdpersoon onbegrijpelijk beperkt soms.(snap zelf dat je even je voet iets verder moet optillen voor een drempel in plaats van dat ik moet springen, grijze sukkel!)
- zwemmen is irritant.

Ik hoop ook dat ze quests niet altijd geschikt maken voor je huidige level, maar dat je gedwongen wordt later terug te komen naar een locatie.

Ik hoop ook dat ze quests zichtbaar maken op de map, zoals ze dat in DAI ook doen. Verder hoeven ze niets te kopiëren van DAI want het lootsysteem(rotzooi in kisten) en de binding die je hebt met de karakters valt erg tegen(mijn mening). Grote teleurstelling dat DAI.

Bethesda games zijn de laatste tijd toeganklijker geworden en daardoor wat makkelijker en hebben wat minder diepgang. Er zijn de laatste tijd weer wat meer RPG's uitgekomen die "oldschool" moeilijk waren. Hopelijk gaat Bethesda ook een beetje terug naar zijn Morrowind roots qua diepgang. Mogelijk door bepaalde dingen optioneel te maken om het grote publiek tevreden te houden.

Fallout 3 was mijn eerste RPG die ik ooit heb gespeeld. Het viel mij op hoe leuk en grappig het was quests te doen ondanks de grimmige sfeer en setting. Ik ga er gewoon 100% vanuit dat ze dit voortzetten, daar maak ik me geen zorgen over.

Ik blijf altijd hopen op de perfecte RPG! Bethesda komt wel altijd het dichtst in de buurt.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FloydRaalte schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:43:
Een of andere slimmerd heeft een leuk detail gevonden in de trailer. Het lijkt erop dat de hoofdrolspeler tevens in de pre-war footage zit. Al is het wel lastig te zien. Wat zou dat kunnen betekenen?

[afbeelding]
Valt mij nu ook voor het eerst op dat het lijkt alsof een agent linkersachteraan zijn wapen vuurt.. of zal het gewoon glare zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog mensen die de nacht gaan doortrekken zondagavond/maandagochtend? Misschien een idee om met die mensen lekker in een IRC te gaan zitten? http://irc.tweakers.net/fo4

Maandagochtend 4u lokale tijd is de conference voor Fallout 4.
jmk schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:09:
Ik hoop dat ze een aantal dingen anders doen dan Skyrim:
- Geen radiant quests meer. Ik vind er niet veel aan als van alles continue respant maar quests? Die dan heel erg generiek zijn? En je Journal vervuilen? Nee dank je. Ik heb veel liever minder quests die dan goed zijn geschreven.
Ik hoop juist dat ze hier verder op in gaan, je questlog kan je prima filteren en het houd je bezig als je de map aan het verkennen bent. Ik kom in Skyrim met regelmaat nog een grot tegen die ik niet eerder heb bezocht omdat een sidequestje mij daarheen wees.
- Er zit een level blokkade op sommige items. Je hebt hierdoor continue het gevoel dat je verder, beter moet worden, werkt heel plezierig.
Fallout heeft niet specifiek een blokkade, maar wel bepaalde requirements om wapens effectief te kunnen gebruiken. Wil jij rondrennen met een lompe rocketlauncher maar heb je 1 strength? Veel succes om op een afstand boven de 5 meter accuraat te zijn. :9
Ik hoop ook dat ze quests niet altijd geschikt maken voor je huidige level, maar dat je gedwongen wordt later terug te komen naar een locatie.
Liever maken ze questen bedoeld voor een endgame character gewoon idioot moeilijk. Wil jij op level 1 een level 20 quest doen? Succes, je mag het proberen. >:)
Ik hoop ook dat ze quests zichtbaar maken op de map, zoals ze dat in DAI ook doen. Verder hoeven ze niets te kopiëren van DAI want het lootsysteem(rotzooi in kisten) en de binding die je hebt met de karakters valt erg tegen(mijn mening). Grote teleurstelling dat DAI.
Liever niet, je word in TES en FO games enigsinds geforceerd om te exploren als je sidequests wilt unlocken, dat zorgt voor veel meer player interaction.
Fallout 3 was mijn eerste RPG die ik ooit heb gespeeld. Het viel mij op hoe leuk en grappig het was quests te doen ondanks de grimmige sfeer en setting. Ik ga er gewoon 100% vanuit dat ze dit voortzetten, daar maak ik me geen zorgen over.
Wat er ook gebeurt, maak je daar sowieso geen zorgen over. d:)b

[ Voor 98% gewijzigd door D4NG3R op 13-06-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zat er nog over te twijfelen, maar 4 uur is echt te laat. Als het nou om 1 of 2 uur was dan had ik dat uurtje wel gekeken, maar 4 uur vind ik een beetje te laat. Kijk het wel maandag op mijn gemak terug.

Ik weet nu toch al dat die komt en dan hopelijk die maandag een releasedate voor dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

NukaWorldNL schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:03:
Zat er nog over te twijfelen, maar 4 uur is echt te laat. Als het nou om 1 of 2 uur was dan had ik dat uurtje wel gekeken, maar 4 uur vind ik een beetje te laat. Kijk het wel maandag op mijn gemak terug.

Ik weet nu toch al dat die komt en dan hopelijk die maandag een releasedate voor dit jaar :)
Voor mij ook, lees / zie het de volgende dag. Net zo makkelijk :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Als het via twitch wordt uitgezonden kun je het toch terug kijken.
En tbh het zal ook wel op iedere grote gaming site op de frontpage staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, gewoon de nacht doortrekken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik volg SC al hyped genoeg.. kan geen tweede gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
heeft iemand wat tips voor welke stream ik het beste kan kijken? ik weet dat er door e3 zelf gestreamt wordt maar gamekings streamt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:39:
Ik volg SC al hyped genoeg.. kan geen tweede gebruiken :P
offtopic:
Simcity is toch al een tijdje uit, of waar heb jij het over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

anandus schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:58:
[...]

offtopic:
Simcity is toch al een tijdje uit, of waar heb jij het over? :P
Star Citizen lullo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

kkbizz schreef op zondag 14 juni 2015 @ 02:43:
heeft iemand wat tips voor welke stream ik het beste kan kijken? ik weet dat er door e3 zelf gestreamt wordt maar gamekings streamt ook.
Twitch.tv

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op twtich zou je het ook moeten kunnen terugkijken als je niet wilt opblijven :)

Ik zit trouwens weer helemaal in de fallout NV sfeer :P, 3 dlcs niet gedaan dus ik heb nog wel wat nieuws te doen :>.. beetje spijt dat ik niet hardcore begonnen ben maar wie weet duurt FO4 nog wel tot ergens volgend jaar... dan heb ik tijd zat om nog een playtrough te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kkbizz schreef op zondag 14 juni 2015 @ 02:43:
Neem de TS eens door, heb dat ding niet voor niets in elkaar geknutseld. :|

[afbeelding]
Wat het ook betekend, in de trailer kan je jet zien wat pas in 2241 is uitgevonden volgens de officiële canon lore.

Mensen die denken dat het vlak na de oorlog afspeelt hebben het sowieso al fout, of Bethesda maakt grove fouten. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/b887c0b52ca1b2c40361d9ab004c96ba.png

Afbeeldingslocatie: http://cdn.staticneo.com/w/fallout/4/49/Jet.JPG

[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 14-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

[afbeelding]
In de trailer kun je een toko zien met de naam 'memory den'. Wellicht kun je daar herinneringen van anderen (of jezelf) herbeleven. Sowieso lijkt dat niet heel raar omdat de androids tenslotte ook herinneringen ingeprent krijgen. Wellicht hebben ze er een of meerdere quests omheen gebouwd? Dus al het vooroorlogse materiaal zou een herbeleving kunnen zijn van bewaarde herinneringen van anderen. Of klinkt dit gek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

pizzaislekker schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:03:
[...]

In de trailer kun je een toko zien met de naam 'memory den'. Wellicht kun je daar herinneringen van anderen (of jezelf) herbeleven. Sowieso lijkt dat niet heel raar omdat de androids tenslotte ook herinneringen ingeprent krijgen. Wellicht hebben ze er een of meerdere quests omheen gebouwd? Dus al het vooroorlogse materiaal zou een herbeleving kunnen zijn van bewaarde herinneringen van anderen. Of klinkt dit gek? :)
Dat kan heel goed. Volgens mij zit er in FO3 of FONV ook een gelijksoortige quest. Je komt dat in een vault waar mensen zij aan zij aan een soort Matrix computer hangen. Dan moet je zelf ook in die virtuele wereld om die van binnen uit stop te zetten. Die virtuele wereld was ook pre-war dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pizzaislekker schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:03:
Dus al het vooroorlogse materiaal zou een herbeleving kunnen zijn van bewaarde herinneringen van anderen. Of klinkt dit gek? :)
Volgens Dr. Zimmer (Fallout 3, waar je Harkness moet zoeken) zijn Androids iets van vrij recent, aangezien FO3 in 2277 afspeelt betwijfel ik dat. ;)

Ik acht zelf de kans vrij groot dat Vault 111 een soort Cryo of Stasis vault is, waardoor het personage wat je aan het begin aanmaakt/ziet/speelt voor de oorlog na 200 jaar nog steeds het zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Zal dit waar zijn??:
http://www.gamersnet.nl/n...ii_u_exclusive_te_worden/

Dat is echt balen dan.

(ps heb niet alle 26 pagina's van dit topic gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Harribo schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:24:
Zal dit waar zijn??:
http://www.gamersnet.nl/n...ii_u_exclusive_te_worden/

Dat is echt balen dan.

(ps heb niet alle 26 pagina's van dit topic gelezen)
Lol misschien moet je af en toe wat verder lezen dan je neus lang is :P.. zelfs de tekst kun je op zichzelf toch al niet serieus nemen 8)7.

2cm onder het eind van die tekst;

DISCLAIMER: Hoewel GamersNET doorgaans enkel betrouwbaar gamenieuws plaatst, is de GamersNEP Nieuws-rubriek een volstrekt satirische toevoeging aan ons nieuwsaanbod. Alle feiten, uitspraken en bronnen zijn verzonnen door de redactie en eventuele gelijkenissen met de werkelijkheid zijn puur toevallig. Neem deze artikelen vooral niet serieus: ze zijn GamersNEP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nog een paar uurtjes, hopelijk krijgen we wat echte gameplay te zien met een releasedatum dit jaar. Nu even de wekker zetten en tukken. Tot straks!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

D4NG3R schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:40:
[...]

Wat het ook betekend, in de trailer kan je jet zien wat pas in 2241 is uitgevonden volgens de officiële canon lore.

Mensen die denken dat het vlak na de oorlog afspeelt hebben het sowieso al fout, of Bethesda maakt grove fouten. 8)7

[afbeelding]

[afbeelding]
Het kan natuurlijk een standaard model inhaler zijn die later verzameld worden om er jet in te doen ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die we in vorige Fallout games letterlijk nog nooit eerder hebben gezien, en waar ook niet eerder naar verwezen is in vorige games? ;)

Het lijkt mij vrij stug dat iets wat zo bekend is in het FO universum opeens word vervangen door een 'doodnormaal' geval. :P

Anderhalf uur nog tot de persconferentie en dan nog een half uurtje voor het FO4 gedeelte. *O*

[ Voor 64% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

http://www.twitch.tv/bethesda

200 000 Mensen kijken al!!

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar gaan we dan. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

En weer die trailer, :P Hapert het alleen bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen beelden te zien, en nu al hoor je mensen in de zaal schreeuwen om iets. :9

>300K viewers. :)

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Nou grote zaal zeg :P Fus ro dah!!

[ Voor 23% gewijzigd door MB113 op 15-06-2015 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze pakken aardig uit qua beeld en geluid dat moet ik ze nageven. Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 04:08:
Ze pakken aardig uit qua beeld en geluid dat moet ik ze nageven. Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien. :)
Inderdaad, tering groot scherm zeg, of is het toch geprojecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beginnen we met Doom ja? Ik kwam voor Fallout 4 maar ook de ouderwetse Doom games vind ik geweldig. :9

Maar ik stop hier maar eens met de slowchat, lekker de show kijken. Veel kijkplezier MB113 en wie er nog meer moge kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 04:11:
Beginnen we met Doom ja? Ik kwam voor Fallout 4 maar ook de ouderwetse Doom games vind ik geweldig. :9

Maar ik stop hier maar eens met de slowchat, lekker de show kijken. Veel kijkplezier MB113 en wie er nog meer moge kijken!
Oja, dit is geen slowchattopic oeps. Hah Doom 3 vond ik altijd eng toen ik klein was en met mijn oudere buurjongen meekeek.
Dit ziet er wel bruut uit zeg.
Maargoed veel kijkplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
:9~ :9~ :9~

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nice, een echte pipboy met de collectors edition :P
Afbeeldingslocatie: https://scontent-sea1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/s720x720/11415352_10153374790237673_1572597960364952800_n.jpg?oh=dd52284913496452b1e4611f4a2de23e&oe=55F5941B

[ Voor 64% gewijzigd door Megamind op 15-06-2015 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Megamind schreef op maandag 15 juni 2015 @ 05:05:
Nice, een echte pipboy met de collectors edition :P
Wat het werkt ook gewoon met de game :P

Pagina: 1 ... 7 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.