Die collecters edition is echt te tof. Ik ga nooit voor dat soort dingen, maar deze moet! ik hebben
10-11-15!!!
[ Voor 27% gewijzigd door MB113 op 15-06-2015 05:21 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Aantal feitjes in spoiler tags (ik schrijf dit terwijl ik kijk):
Er staan GEEN spoilers over de mainstory in de spoiler, wel enige spoilers over het begin van het spel en de setting.
Ander nieuws:
Er komt een mobile spel genaamd "Fallout Shelter" waarin je de overseer van je eigen vault speelt. Het spel zal gratis speelbaar worden zonder paywall, reclame of andere onzin. Het spel is voor iOS aparaten per direct speelbaar. Geen nieuws over Android.
RELEASE DATE: 10 NOVEMBER DIT JAAR NOG
spoiler:
- Je kan gewoon als man of vrouw spelen, eerdere geruchten hierover zijn onzin.
- Je begint pre-war in het huis wat je ziet in de Trailer
- Je character praat zelf
- Het chat systeem heeft veel weg van wat je ziet in Mass Effect
- het spel speelt zich 200 jaar af na de oorlog (net als FO3) en jij bent de enige die nog leeft van de vault.
- De engine is een verbeterde Creation Engine (bekend van Skyrim)
- De robot van voor de oorlog 'leeft' nog als je de vault uit komt
- Dynamisch dialoog
- De demo lijkt te draaien op de Xbox One of er word een Controller gebruikt
- VATS is nu in super-slomotion IPV time-freeze en heeft meer weg van wat je in Fallout 1 en 2 kan zien
- Nieuwe pipboy in Fallout 4:
-> Layered Armour System
-> Interactief
-> (Mini)games op de Pipboy zelf
-> Model 3000 Mark IV
-> Collectors Edition heeft een 'echte' pipboy waar je je telefoon in kan steken als second screen.
- Je kan je eigen huis bouwen door rotzooi (scrap) in de wereld te verzamelen en te gebruiken als bouwmateriaal.
- Je kan dit uitbreiden tot een complete samenleving met traders, boerderijen, turrets en dergelijke
- Je kan je eigen componenten als vizieren (scopes) maken met objecten die je in de wereld vind
- Meer als 50 (base) wapens
- Meer als 700 modificaties voor die wapens
- Je kan je powerarmour aanpassen
- Aiming down Sight als je in Firstperson mode speelt (Anders zoom)
- Rookgranaten/flares om een Vertibird op te roepen waar je in kan vliegen (In de trailer als Gunner)
- Jetpack / jump boost (?) voor je Powerarmour
- Je begint pre-war in het huis wat je ziet in de Trailer
- Je character praat zelf
- Het chat systeem heeft veel weg van wat je ziet in Mass Effect
- het spel speelt zich 200 jaar af na de oorlog (net als FO3) en jij bent de enige die nog leeft van de vault.
- De engine is een verbeterde Creation Engine (bekend van Skyrim)
- De robot van voor de oorlog 'leeft' nog als je de vault uit komt
- Dynamisch dialoog
- De demo lijkt te draaien op de Xbox One of er word een Controller gebruikt
- VATS is nu in super-slomotion IPV time-freeze en heeft meer weg van wat je in Fallout 1 en 2 kan zien
- Nieuwe pipboy in Fallout 4:
-> Layered Armour System
-> Interactief
-> (Mini)games op de Pipboy zelf
-> Model 3000 Mark IV
-> Collectors Edition heeft een 'echte' pipboy waar je je telefoon in kan steken als second screen.
- Je kan je eigen huis bouwen door rotzooi (scrap) in de wereld te verzamelen en te gebruiken als bouwmateriaal.
- Je kan dit uitbreiden tot een complete samenleving met traders, boerderijen, turrets en dergelijke
- Je kan je eigen componenten als vizieren (scopes) maken met objecten die je in de wereld vind
- Meer als 50 (base) wapens
- Meer als 700 modificaties voor die wapens
- Je kan je powerarmour aanpassen
- Aiming down Sight als je in Firstperson mode speelt (Anders zoom)
- Rookgranaten/flares om een Vertibird op te roepen waar je in kan vliegen (In de trailer als Gunner)
- Jetpack / jump boost (?) voor je Powerarmour
Er staan GEEN spoilers over de mainstory in de spoiler, wel enige spoilers over het begin van het spel en de setting.
Ander nieuws:
Er komt een mobile spel genaamd "Fallout Shelter" waarin je de overseer van je eigen vault speelt. Het spel zal gratis speelbaar worden zonder paywall, reclame of andere onzin. Het spel is voor iOS aparaten per direct speelbaar. Geen nieuws over Android.
RELEASE DATE: 10 NOVEMBER DIT JAAR NOG

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Volgens mij heeft ie ook gezegd dat het voor Android is.D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 05:20:
Aantal feitjes in spoiler tags (ik schrijf dit terwijl ik kijk):
Niet meegekregen, maar voor Android is die iig nog niet beschikbaar.
Kan best zijn dat je bij de Play store je alleen per dag een release datum kan opgeven. Midnight release misschien.
Ze hadden het specifiek over een samenwerking met Apple zodat het spel per direct beschikbaar kwam. Grote kans dat Android op een latere datum volgt. 
Ik ga lekker pitten en de boel later vandaag verwerken in de TS.
Ik ga lekker pitten en de boel later vandaag verwerken in de TS.
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 05:24 ]
oke wouw wat een custimisation options. first reaction: MOET HEBBEN.
wouw ik ben overblown door de videos en nog meer. Die feature waar je een eigen stad kan bouwen wouw.
Ah no dit valt midden in mijn vakantie dus zal pas 1,5 tot 2 weken later kunnen beginnen ;/ En nu naar mijn bed, want over 1,5 uur gaat de wekker. Heerlijke presentatie waar ik vandaag de prijs voor betaal
https://twitter.com/amazo...s/610304481729880066?s=09
de pip boy editie. Gaat 120 dollar kosten.
de pip boy editie. Gaat 120 dollar kosten.
PSN ID: Enzyme-NL
€129,95 in Europa als ik Reddit mag geloven.
Android versie van FO Shelter is trouwens niet aan bod gekomen zoals ik al dacht. Details hierover volgen nog volgens Twitter.
Android versie van FO Shelter is trouwens niet aan bod gekomen zoals ik al dacht. Details hierover volgen nog volgens Twitter.
[ Voor 59% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 06:52 ]
Veel geld maar die pipboy is wel een leuk (heel erg plastic volgens mij
) hebbe dingetje. Ben normaal ook niet zo van de collectors editions. Wel tof dat die ingame werkt!
PSN ID: Enzyme-NL
Die interactieve pipboy (met mini games) is gewoon een companionapp in een stuk goedkoop plastic speelgoed.
Als Ubisoft dit doet valt iedereen erover heen. Nu is het mustbuy?
Als Ubisoft dit doet valt iedereen erover heen. Nu is het mustbuy?
Cool dat Fallout 4 dit jaar uit komt.
Nog even snel Fallout 3 en alle DLC's uitspelen
Nog even snel Fallout 3 en alle DLC's uitspelen
Klinkt goed allemaal, hebben ze het gehad over co-op of MP? Dit lijkt mij een mooi spel om met 2 of meer man samen te spelen
PSN ID: Svennie-NL
Nee alsjeblieft geen multiplayer. Dat gaat ten koste van de singleplayer ervaring die juist dit spel uniek maakt. Laten ze daar maar een apart mp only deel voor maken.
Wow dit is gaaf! Krijg een beetje een metro gevoel :3
http://bethsoft.com/en-us...ovember-10-2015-worldwide
Hmm, jammer. Het kost zo veel, en dan is het 'maar' een plastic geval waar je je eigen telefoon in moet stoppen.Pip-Boy Replica, Stand and Capsule Case.
This wearable device faithfully replicates the in-game model and comes complete with RobCo Industries stand, custom-printed capsule, adjustable foam cuff, rotating knobs and lights. Designed to accommodate a variety of smartphone devices with customizable foam inserts, the Pip-Boy is the ultimate accessory for the official Pip-Boy companion mobile app that allows players to manage their in-game inventory, perks, holotapes, and more.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat een game hebben ze gebouwd zeg. Howard zegt hun meesterwerk en volgens mij terecht ook. Daar kan je makkelijk 1000 uren in steken , je eigen wereld helemaal gaan bouwen met settlements etc etc.
Ongelofelijk hyped voor de game en nu nog hopen op beelden van mensen die effectief spelen (zo zie je toch altijd ietsje beter de game)
Ik ben in elk geval klaar er voor
EDIT : ach kom hier een gameplay 'trailer' cutout van hun presentatie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OzV1GlDDlv8]
Ongelofelijk hyped voor de game en nu nog hopen op beelden van mensen die effectief spelen (zo zie je toch altijd ietsje beter de game)
Ik ben in elk geval klaar er voor
EDIT : ach kom hier een gameplay 'trailer' cutout van hun presentatie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OzV1GlDDlv8]
[ Voor 15% gewijzigd door sleepwalkerbe op 15-06-2015 09:08 ]
Ik ben echt overdonderd moet ik zeggen.
Dat hele stad bouwen vind ik niet erg boeiend.
Maar je power armor wel
. Valt me op dat het een soort ''mount'' idee geeft. Niet alleen maar armor, maar de gameplay lijkt ook gelijk helemaal anders.
Die companion app zal ik denk niet veel gebruiken. Daar heb je al de unieke pip-boy ingame voor. Ik weet nu al dat ik wel maximaal weapon upgrades ga zoeken
Ik twijfel heel erg om de collectors edition te halen. Het is leuk om te hebben, maar ik ben bang dat het ergens op zolder verdwijnt. Ik denk dat ik wacht op de ''extra'' edition op Steam of zoiets.
De kans is natuurlijk groot dat ze weer samen met Steam gaan werken met de Workshop net als Skyrim.
Dat hele stad bouwen vind ik niet erg boeiend.
Maar je power armor wel
Die companion app zal ik denk niet veel gebruiken. Daar heb je al de unieke pip-boy ingame voor. Ik weet nu al dat ik wel maximaal weapon upgrades ga zoeken
Ik twijfel heel erg om de collectors edition te halen. Het is leuk om te hebben, maar ik ben bang dat het ergens op zolder verdwijnt. Ik denk dat ik wacht op de ''extra'' edition op Steam of zoiets.
De kans is natuurlijk groot dat ze weer samen met Steam gaan werken met de Workshop net als Skyrim.
[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 15-06-2015 09:07 ]
Dus we spelen in dezelfde tijd als FA3 ?
Alleen dat is al meer dan genoeg voor mij.
Alleen dat is al meer dan genoeg voor mij.
FUMES et CARNES
Oh man, SimVaultPostNuclearTown
En je eigen Power Armor samenstellen/customizen.. must buy!
Pip-Boy edition klinkt wel tof, nog even afwachten of het de prijs wel waard is. De companion app kun je natuurlijk ook gewoon zonder Pip-Boy gebruiken.
Pip-Boy edition klinkt wel tof, nog even afwachten of het de prijs wel waard is. De companion app kun je natuurlijk ook gewoon zonder Pip-Boy gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Snoz Lombardo op 15-06-2015 09:06 ]
Wekkertje was gezet, tablet opgeladen. Vanmorgen 3:55. Open twitch. 45 min door wat meh heen. Ik bedoel, dishonored 2 is awesome and all. Maja we kwamen voor Fallout 4.
Toen ineens, Tod op het podium en het was los. Man oh man, ik ga het hier niet opsommen dat heeft D4NGER al gedaan paar posts boven me. Maar wat ik heb gezien heeft me enorm impressed. Ik ben nog steeds niet overtuigd van de grafische stijl, maar het doet z'n werk. Het zag er uit dat het draaide op een xbone, dus wie weet wat een pc er uit weet te toveren.
Het crafting systeem en het settlement systeem zijn zeker welkom. Ik ga daar heel veel plezier van hebben. Jammer dat ze weer de nadruk leggen op een hond, leuk dat je hem iets kan laten halen en zo, maar ik ben de lone wanderer, companions blijven maar lekker thuis.
Ze hadden het over dynamische keuzes in conversaties, dat het daarmee gestroomlijnder word. Echter, lijkt me echt drama, ik wil alles vragen niet maar 25% van de opties. Zo heb ik het gevoel 75% van de game te missen.
Verder hoop ik op een goede main story. Ze hebben er nu nog niets van laten zien, ze hebben wel verteld dat die settlements optioneel zijn, maar iets zegt met dat de main story zoiets gaat worden. Also, je bent de laatste survivor van de vault, wie zegt dat er niet meer survivors zijn die "eerder" uit de vault vrij gelaten zijn dan jij. Er werd niet voor niets gezegd dat je kind een gezicht krijgt wat een random mix is tussen beide ouders. Dat doen voor alleen een baby lijkt me wat veel programmeer werk. Goed kans dus dat je een volwassen versie van je kind misschien zelfs ouder dan jij en dat ze zelf al kinderen heeft tegenkomt in de game. Puur speculaas(pun intended) natuurlijk, maar zou leuk zijn.
Al met al, ik weet wanneer ik wat vrije dagen op werk inlever
Enige echte minpunt van de bethesda persco was dat hele Bethesda.net verhaal. GVD, na Origin en Uplay die Steam uitdagen, nu nog een download platform. Ik weet dat GoG Galaxy ook pas nieuw is, maar die gooien het over andere boeg. Goed ik begrijp dat developers handen in eigen zakken willen houden, maar het word er voor de gamer niet echt makkelijker op.
Grootste rede dat ze hiervoor gekozen hebben lijkt mij: Paid mods didnt work on steam, laten we onze eigen steam maken en het daar gaan verkopen. Goed kans dat dit de rede is.
Anyway my 2 cents.
PS: Ben ik de enige die waarschijnlijk alleen nog maar settlements en wapens gebouwd heeft na een week spelen?
Toen ineens, Tod op het podium en het was los. Man oh man, ik ga het hier niet opsommen dat heeft D4NGER al gedaan paar posts boven me. Maar wat ik heb gezien heeft me enorm impressed. Ik ben nog steeds niet overtuigd van de grafische stijl, maar het doet z'n werk. Het zag er uit dat het draaide op een xbone, dus wie weet wat een pc er uit weet te toveren.
Het crafting systeem en het settlement systeem zijn zeker welkom. Ik ga daar heel veel plezier van hebben. Jammer dat ze weer de nadruk leggen op een hond, leuk dat je hem iets kan laten halen en zo, maar ik ben de lone wanderer, companions blijven maar lekker thuis.
Ze hadden het over dynamische keuzes in conversaties, dat het daarmee gestroomlijnder word. Echter, lijkt me echt drama, ik wil alles vragen niet maar 25% van de opties. Zo heb ik het gevoel 75% van de game te missen.
Verder hoop ik op een goede main story. Ze hebben er nu nog niets van laten zien, ze hebben wel verteld dat die settlements optioneel zijn, maar iets zegt met dat de main story zoiets gaat worden. Also, je bent de laatste survivor van de vault, wie zegt dat er niet meer survivors zijn die "eerder" uit de vault vrij gelaten zijn dan jij. Er werd niet voor niets gezegd dat je kind een gezicht krijgt wat een random mix is tussen beide ouders. Dat doen voor alleen een baby lijkt me wat veel programmeer werk. Goed kans dus dat je een volwassen versie van je kind misschien zelfs ouder dan jij en dat ze zelf al kinderen heeft tegenkomt in de game. Puur speculaas(pun intended) natuurlijk, maar zou leuk zijn.
Al met al, ik weet wanneer ik wat vrije dagen op werk inlever
Enige echte minpunt van de bethesda persco was dat hele Bethesda.net verhaal. GVD, na Origin en Uplay die Steam uitdagen, nu nog een download platform. Ik weet dat GoG Galaxy ook pas nieuw is, maar die gooien het over andere boeg. Goed ik begrijp dat developers handen in eigen zakken willen houden, maar het word er voor de gamer niet echt makkelijker op.
Grootste rede dat ze hiervoor gekozen hebben lijkt mij: Paid mods didnt work on steam, laten we onze eigen steam maken en het daar gaan verkopen. Goed kans dat dit de rede is.
Anyway my 2 cents.
PS: Ben ik de enige die waarschijnlijk alleen nog maar settlements en wapens gebouwd heeft na een week spelen?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik geloof dat het in FO3 ook al mogelijk was om Dogmeat spullen te laten verzamelen hoorl0n3w012ph schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:00:
VATS ziet er prachtig uit, biedt meer uitdaging nog in slow motion en je hond commando's geven om tools op te halen etc vind ik ook helemaal geweldig
Maar ben ook echt gehyped voor dit spel. Vind het praten van het main karakter een beetje apart, maar ziet er verder geweldig uit.
Man... Ik hoop dat mijn pc of laptop dit trekt. Hoef niet perse top notch graphics...als het maar niet te veel hapert. Of ik moet de lotto winnen zodat ik betere pc/xbox one kan aanschaffen 
Kun je overigens Vaults laten samenwerken in de app? Ik ben Vault 301

Kun je overigens Vaults laten samenwerken in de app? Ik ben Vault 301
[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 15-06-2015 09:25 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die dynamische keuzes zullen zich volgens mij eerder weergeven in : vrij rondlopen en gesprek verlaten , iemand tijdens gesprek in zen kop knallen ,...ye-roon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:15:
...
...
Ik denk niet dat iemand als Todd er achter staat om bij keuzes (tenzij missie beinvloedend of speech checks ofzo) te gaan verbergen na de keuze voor een andere optie.
Dat hoort niet bij RPGs imo en Todd weet het maar al te goed
YES!
Gelaagde armor en verschil tussen links & rechts.
Veel leuker dan die simplificatie in Skyrim enzo.
Veel leuker dan die simplificatie in Skyrim enzo.

[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 15-06-2015 09:41 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik vond het opvallend hoe ontzettend goed Tod Howard kan presenteren. Van alle E3 presentaties die ik heb gezien, was dit echt by far een van de beste. Heel natuurlijk en enthousiast in plaats van ingestudeerd, nerveus of overacted.
Ik denk dat het hun liefde voor de games is en niet hun liefde voor het geld.voxxel schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:43:
Ik vond het opvallend hoe ontzettend goed Tod Howard kan presenteren. Van alle E3 presentaties die ik heb gezien, was dit echt by far een van de beste. Heel natuurlijk en enthousiast in plaats van ingestudeerd, nerveus of overacted.
Zo heb ik het toch ervaren, Alsof ze een game voor zichzelf bouwden en dan aan de buitenwereld tonen als zij hem 100 hebben uitgespeeld
Vanochtend de presentatie nog even terug gekeken op youtube.. man wat een geweldige vooruitgang op Fallout 3
. Nu rustig afwachten tot het november, wel mooi om in de Kerstvakantie weer een epische game te kunnen spelen
.
Ik vond het basebuilden en vliegen zelf wat minder. Maar verder zag het er echt episch uit. Ik zat zwaar brak achter de pc gisteren om 04:45 toen het begon, maar ik kreeg echt kippenvel
Ik vind zo'n hond erbij ook helemaal niks, maar dat komt omdat ik een gruwelijke hekel heb aan die beesten
Gelukkig zijn bij dit soort games alle dingen die je niks vindt vaak optioneel
Nu in de tussentijd nog maar even wachten op de Android variant van Fallout Shelter
, dat ziet er opzich ook wel uit als een leuk tijdverdrijf om het wachten te verzachten.
Nee, dit is beter. Als je het hele spel wilt zien kan je het 5x opnieuw spelen. Stukken beter IMOye-roon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:15:
[...]Ze hadden het over dynamische keuzes in conversaties, dat het daarmee gestroomlijnder word. Echter, lijkt me echt drama, ik wil alles vragen niet maar 25% van de opties. Zo heb ik het gevoel 75% van de game te missen.[...]
Ik heb een fulltime baan en een huis en een backlog aan games die ik nog moet spelen. 5x 100+ uur heb ik geen tijd voor.Caelorum schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:11:
[...]
Nee, dit is beter. Als je het hele spel wilt zien kan je het 5x opnieuw spelen. Stukken beter IMO
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Heeft iemand Fallout Shelter al gespeeld, is het wat?
Ik heb een Android-telefoon, dus kan het niet spelen
Al is Fallout Shelter een beetje offtopic, hier, denk ik?
Zie het zo, het is geld goed besteed dan. Je kan er de komende 5 jaar nog plezier aan beleven 
Overigens wel mooi. Merendeel van de aankondigingen waren of dingen waarvan ik zeker wist dat ze dat gingen doen of waarvan ik echt hoopte dat ze het gingen doen. Wat mij betreft dus een instant buy. Nu alleen nog kijken of mijn PC het wel trekt: i5, 8GB en maar een HD5850..
Overigens wel mooi. Merendeel van de aankondigingen waren of dingen waarvan ik zeker wist dat ze dat gingen doen of waarvan ik echt hoopte dat ze het gingen doen. Wat mij betreft dus een instant buy. Nu alleen nog kijken of mijn PC het wel trekt: i5, 8GB en maar een HD5850..
Mijn PS3 trekt het zeker niet dus dat wordt een dure game, moet er ook de PS4 voor kopen
PSN ID: Svennie-NL
Opzich wel grappig spelletje, ben 't nu aan het uittesten.anandus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:28:
Heeft iemand Fallout Shelter al gespeeld, is het wat?
Of je koopt een PC die je gewoon kan upgraden, zo hoef je niet elke keer een nieuwe console te kopen bij een nieuwe generatieSvennie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:29:
Mijn PS3 trekt het zeker niet dus dat wordt een dure game, moet er ook de PS4 voor kopen
Of je koopt een console voor nog geen €400 waar je minstens 7 jaar mee doet zonder dat je je zorgen hoeft te maken over upgradenLuukwa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:30:
[...]
Of je koopt een PC die je gewoon kan upgraden, zo hoef je niet elke keer een nieuwe console te kopen bij een nieuwe generatie![]()

The ramblings of an idiot
Over 7 jaar is er geheid een nieuwe generatie consoles waardoor de huidige niet meer voldoet aan de games van die tijd, maargoed, discussie voor een andere keer, daar is dit topic niet voor.McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:33:
[...]
Of je koopt een console voor nog geen €400 waar je minstens 7 jaar mee doet zonder dat je je zorgen hoeft te maken over upgraden![]()
Lijkt me sterk dat de PS4/XBone net als de PS3/XBOX 360 zo lang mee gaan. De "current gen" consoles zijn eigenlijk al outdated, halen zelden de 60 FPS op 1080P. De oudere consoles bleven veel beter bij met PC dan de current gen.McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:33:
[...]
Of je koopt een console voor nog geen €400 waar je minstens 7 jaar mee doet zonder dat je je zorgen hoeft te maken over upgraden![]()
En dan nog, een spel als Fallout krijgt altijd geweldige mods. Daarvoor is PC dan nog weer extra mooi.
[ Voor 9% gewijzigd door ietso op 15-06-2015 10:40 ]
Ik als Fallout noob ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de verhaallijnen in de gehele Fallout series. Als ik het goed begrijp speelt FO3 in dezelfde tijdlijn als FO4 en speelt NV 4 jaar na de gebeurtenissen van FO3 af.
Aangezien NV geen directe sequel op FO3 is vroeg ik mij af of er een bepaalde lijn is die ik kan/moet volgen om FO4 te begrijpen.
Aangezien NV geen directe sequel op FO3 is vroeg ik mij af of er een bepaalde lijn is die ik kan/moet volgen om FO4 te begrijpen.
Mijn GTX 660 kan The Witcher 3 zeer goed draaien op low-medium(XBOX One kwaliteit volgens Gamekings) dus dan moet ik FO4 dit ook goed kunnen draaien.
Ik hoop dat ze het spel weer zeer modbaar maken. SkyUI achtige mods zijn wel een must op de PC. Dat is overigens een enorm gemist in The Witcher. Ik verwacht trouwens wel dat er betaalde mods komen voor FO4. De startupproblemen met betaalde mods zullen wel voorbij zijn in de ogen van Valve straks. Hopelijk vallen de prijzen mee.
Verder moet ik zeggen dat het er een stuk mooier uitziet dan Skyrim. Ook vind ik het heel fijn dat de lucht blauw is en er wat meer kleur in zit. In de eerste trailer vond ik de hond minder mooi dan in het E3 filmpje van het begin van het spel. Ik denk dat ik wel veel ga doen met die hond.
Ik vond de tijd vrij snel gaan in VATS. Ik ga er van uit dat je de tijd wat langzamer kan zetten met een Perk of Special skill ofzo. Ik heb altijd wat meer tijd nodig voor tactische beslissingen
Is het al november?
". Het verhaal dat relevant is voor de ontwikkelingen in FO4 kan je halen uit gesprekken, boeken etc. Ik raad aan zoveel mogelijk te weten te komen over het verhaal en de achtergrond. Dan zit je er zo helemaal in.
Kinderen die nu net oud genoeg zijn om FO4 te mogen spelen hebben misschien geen zin om aan een oud spel te beginnen met een lagere grafische standaard. Bethesda houd daar rekening mee.
Afgezien daarvan raad ik FO3 enorm aan, gaaf spel!
Ik hoop dat ze het spel weer zeer modbaar maken. SkyUI achtige mods zijn wel een must op de PC. Dat is overigens een enorm gemist in The Witcher. Ik verwacht trouwens wel dat er betaalde mods komen voor FO4. De startupproblemen met betaalde mods zullen wel voorbij zijn in de ogen van Valve straks. Hopelijk vallen de prijzen mee.
Verder moet ik zeggen dat het er een stuk mooier uitziet dan Skyrim. Ook vind ik het heel fijn dat de lucht blauw is en er wat meer kleur in zit. In de eerste trailer vond ik de hond minder mooi dan in het E3 filmpje van het begin van het spel. Ik denk dat ik wel veel ga doen met die hond.
Ik vond de tijd vrij snel gaan in VATS. Ik ga er van uit dat je de tijd wat langzamer kan zetten met een Perk of Special skill ofzo. Ik heb altijd wat meer tijd nodig voor tactische beslissingen
Is het al november?
Volgens mij hoeft dat niet hoor. Dat was ook niet zo toen in Oblivion speelde en in Morrowwind nog niet had gespeeld. Het is leuk als je dingen tegenkomt uit een oud spel dat je gespeeld en dat je denk "Oh ja, good timesrodnaZ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:44:
Ik als Fallout noob ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de verhaallijnen in de gehele Fallout series. Als ik het goed begrijp speelt FO3 in dezelfde tijdlijn als FO4 en speelt NV 4 jaar na de gebeurtenissen van FO3 af.
Kinderen die nu net oud genoeg zijn om FO4 te mogen spelen hebben misschien geen zin om aan een oud spel te beginnen met een lagere grafische standaard. Bethesda houd daar rekening mee.
Afgezien daarvan raad ik FO3 enorm aan, gaaf spel!
[ Voor 36% gewijzigd door jmk op 15-06-2015 10:57 ]
Yippie kayak, other buckets!
Speel fallout 3 uit (raad aan om de GOTY versie te spelen aners moet je echt Broken steel hebben) NV kan maar zo te horen over de tijd waarin 4 zich in afspeelt (gelijk aan Fallout 3, NV speelt zich na Fallout 3 af) Al is het wel leuk om via NV meer te weten te komen over de facties.rodnaZ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:44:
Ik ben nog aan het kijken.
Wat grappig dat ze de Real Time Settler Fallout 3-mod hebben overgenomen met je eigen settlement bouwen enzo
Wat grappig dat ze de Real Time Settler Fallout 3-mod hebben overgenomen met je eigen settlement bouwen enzo
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 15-06-2015 11:02 ]
Ik ben nog steeds niet onder de indruk. F4 grijpt me niet zo zoals F3 en FNV dat deden. Howard laat veel bling zien en hij laat niks los over het verhaal. Als het verhaal zo flinterdun is als in F3, dan laat ik deze links liggen.
Jij begon er overLuukwa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:38:
[...]
Over 7 jaar is er geheid een nieuwe generatie consoles waardoor de huidige niet meer voldoet aan de games van die tijd, maargoed, discussie voor een andere keer, daar is dit topic niet voor.

Maar goed. FO4 ziet er leuk uit. Dat settlement-bouwen en je eigen huis bouwen lijkt me een leuke (en tijdrovende
Haha klopt, surry :3McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:03:
[...]
Jij begon er over
Maar goed. FO4 ziet er leuk uit. Dat settlement-bouwen en je eigen huis bouwen lijkt me een leuke (en tijdrovende) toevoeging
Werd net ontzettend droevig van jou signature, jeez.
Dat settlement bouwen is niet echt een toevoeging, dat heb je in Fallout 3 dus ook (met de RTS-mod)McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:03:
[...]
Dat settlement-bouwen en je eigen huis bouwen lijkt me een leuke (en tijdrovende) toevoeging
Met een mod toch?anandus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:07:
[...]
Dat settlement bouwen is niet echt een toevoeging, dat heb je in Fallout 3 dus ook
Volgens mij wel ja, dus dan is het voor console gamers sowieso nieuw.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Yups, zie mijn edit.
Maar Fallout speel je sowieso met mods, dus dan kan RTS er wel bij
Goed dat ze ook Weapon Mod Kits geïntegreerd hebben (ben weer 5 minuten verder met kijken
Bethesdae-spellen op een console spelen is echt zondeXyritZz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Dan moet je op Fallout 5 wachten om de coole mods van fallout 4 te kunnen spelen
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 15-06-2015 11:15 ]
FO3 speel ik zonder mods op de PC, NV heb ik voor de XBox en FO4 weet ik nog niet of ik 'm voor de PC of de XBox ga halen. Ik acht de kans groot dat het het laatste gaat worden.XyritZz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Zonet de bethesda voorstelling bekeken: Ik ben in ieder geval enorm onder de indruk
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja zonet had iemand de volledige voorstelling via youtube gepost. Waar kan ik die weer vinden?
Helemaal met je eens, maar ik heb geen PC in de woonkamer staan en heb geen zin om op een slaapkamer te gaan zitten gamen terwijl ik ook lekker op de bank kan hangen. Pure noodzaak dus om op console te gamenanandus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Yups, zie mijn edit.
Maar Fallout speel je sowieso met mods, dus dan kan RTS er wel bij
Goed dat ze ook Weapon Mod Kits geïntegreerd hebben (ben weer 5 minuten verder met kijken)
[...]
Bethesdae-spellen op een console spelen is echt zonde![]()
Dan moet je op Fallout 5 wachten om de coole mods van fallout 4 te kunnen spelen![]()
Van de Bethesda games is Oblivion de laatste die ik op PC heb gespeeld, en Oscuro's Oblivion Overhaul was wel echt een meesterwerk. Een aantal populaire zaken waren toen ook overgenomen in Skyrim, maar de uitvoering was wel minder dan wat de community met mods in elkaar had weten te knutselen.
Hopelijk is de uitvoering deze keer wel goed van Bethesda
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?t=3945&v=2KApp699WdE]
*edit* video tag kapot
*edit* video tag kapot
[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 15-06-2015 11:28 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wel jammer dat ze in 1st person geen visor-overlays (en night-vision enzo) hebben gedaan
Dat zou de immersion wel ten goede komen.
Bijv.

Al kan ik me voorstellen dat het niet iedereen's cup of tea is.
Edit:
Oh, maar ik zie wel dat de HUD anders is als je PA draagt. Dat is al een verbetering!
Dat zou de immersion wel ten goede komen.
Bijv.

Al kan ik me voorstellen dat het niet iedereen's cup of tea is.
Edit:
Oh, maar ik zie wel dat de HUD anders is als je PA draagt. Dat is al een verbetering!

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 15-06-2015 11:45 ]
Beide bedankt voor jullie inzet, nu even de vervelende klusjes uitstellen met een dikke twee uur!
Voor wie details rond de 3 minuten gameplay wil en nieuwe visie op watwe te zien kregen
Might contain spoilers !
Fallout 4 is van ~01:06 tot ~01:39Verstekbakker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:34:
[...]
Beide bedankt voor jullie inzet, nu even de vervelende klusjes uitstellen met een dikke twee uur!
Nog niets gezien van gisterenavond, maar wat ik lees maakt me wel enthousiast.
Is het al 10 november
Zo gaaf om die reacties te zien van het publiek. Ik hoop wel dat die hond onsterfelijk is anders gaat ie misschien eindigen als Lydia in Skyrim .
Die powerarmour is echt ontzettend gaaf! In NV nooit bijzonder veel gebruik van gemaakt maar hier ga ik dat denk ik wel doen
NV is geen onderdeel van de officiële Fallout reeks en kan je om die reden compleet negeren qua lore.rodnaZ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:44:
Fallout 4 speelt zich volgens de beelden van vanochtend 200 jaar na het begin van de oorlog af, dat is exact het zelfde moment als Fallout 3.
Zoals ik al vermelde is NV wel te doen als je de verschillende facties wil begrijpen.D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:00:
[...]
NV is geen onderdeel van de officiële Fallout reeks en kan je om die reden compleet negeren qua lore.![]()
Fallout 4 speelt zich volgens de beelden van vanochtend 200 jaar na het begin van de oorlog af, dat is exact het zelfde moment als Fallout 3.
spoiler: Vraag
Ik snap niet waarom de Brotherhood naar mijn idee Enclave base niet veranderd hebben naar de Brotherhood stijl
Oh ik raad niemand NV af hoor, maar rodnaZ vraagt hoeveel jaar NV zich voor/na deeltje 3 en/of 4 afspeelt, en dat is voor de lore niet belangrijk omdat New Vegas 'nooit is gebeurt'.
Ik ben momenteel bezig de TS een opfrisser te geven met nieuwe informatie, ik probeer hierbij spoilers rondom het verhaal te voorkomen maar er zal wel een klein stukje over het begin in komen te staan aangezien ik wat technische aspecten als character creation wil tonen. Bovenaan de TS zal ook een disclaimer komen te staan + een knop om de TS over te slaan.
Ik ben momenteel bezig de TS een opfrisser te geven met nieuwe informatie, ik probeer hierbij spoilers rondom het verhaal te voorkomen maar er zal wel een klein stukje over het begin in komen te staan aangezien ik wat technische aspecten als character creation wil tonen. Bovenaan de TS zal ook een disclaimer komen te staan + een knop om de TS over te slaan.
Afhankelijk van hoe je het bekijkt valt Fallout 3 ook niet onder de loreD4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:00:
[...]
NV is geen onderdeel van de officiële Fallout reeks en kan je om die reden compleet negeren qua lore.
Speelde gister avond voor de eerste keer NV, schoot perongeluk en iedereen was boos op me x)_
Fallout 3 is compleet canon binnen het Fallout universum. Wat bedoel je precies?anandus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:19:
[...]
Afhankelijk van hoe je het bekijkt valt Fallout 3 ook niet onder de lore
Echt, we hebben hier midden in de nacht allebei lopen juigen op wat ze lieten zien, en ik heb nog steeds een big smile op mijn face. Geweldig, ze hebben bijna alle markers van wat ik wilde zien in de game geraakt.
Die release date though... XCOM 2 komt die maand ook uit D:
This is AWESOME!!~~~
Die release date though... XCOM 2 komt die maand ook uit D:
This is AWESOME!!~~~
Het is alleen canon omdat het een officiële versie is, New Vegas is wat dat betreft ook helemaal canon, trouwens.D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Fallout 3 is compleet canon binnen het Fallout universum. Wat bedoel je precies?
Maar er zijn allerlei dingen die in Fallout 3 niet kloppen met Fallout 1 en 2.
Zo dat is nog eens even leuk pauze houden op mijn werk. Mooi even de tijd om rustig de E3 presentatie te zien. En oh oh oh! Wat is dat smullen! In 1 woord AWESOME! Alles wat ik kon wensen zit erin en meer. (frickin jetpacks man! Death from above!) Zoveel goeie zaken overgenomen van de mods van FO3 en NV. Super goed geluisterd naar de fans als je het zo bekijkt. Dat gezeur over graphics interesseert me geen reet. Het ziet er gewoon goed uit voor een open wereld survival game en het gaat bij Fallout om de gameplay, en dat komt wel goed! Ik ben blij dat het ook gezegd wordt in de presentatie: action realy feels like action. En dat is belangrijk in zulke games. Als je iemand door zijn harses knal dan moet dat ook zo voelen
Het ragdoll effect uit FO-NV was iets te maf, dat lijkt nu erg realistisch. (bij een headshot vliegt de enemy niet over een huis zeg maar) Ook mooi hoe vijanden met jouw acties meebewegen wanneer je ze naar links of rechts mept met een knuppel. Het hele housing gebeuren lijkt me ook leuk. Je eigen terratorium bouwen en verdedigen. Klinkt goed! Ook de crafting lijkt me heerlijk werken, dat was in FO-NV voor mij altijd een no-go. Nu ziet het er gemakkelijk uit en dat is voor een simpelton (verstand-op-nul-rambo-stijl) als ik wel fijn.
November... och wat duurt dat nog lang.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik zou zeggen dat New Vegas meer canon zou moeten zijn aangezien de orginele devs van Fallout er aan hebben gewerkt.anandus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Het is alleen canon omdat het een officiële versie is, New Vegas is wat dat betreft ook helemaal canon, trouwens.
Maar er zijn allerlei dingen die in Fallout 3 niet kloppen met Fallout 1 en 2.
Maargoed, et zal nog een hele prestatie worden om tot 10 november te wachten na het zien wat Fallout 4 allemaal gaat brengen
Ben wel benieuwd hoe het qua lore gaat uitpakken,
spoiler:
Geruchten over vault 111 gaan over cryogenic experiment?
Zal die collector edition pipboy (awesomnes) ook werken met een Galaxy S5? Of alleen met een iphone.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik heb nog niemand horen spreken over het feit dat je nu blijkbaar in je Power Armor kan in- en uitstappen. Dit vind ik persoonlijk een erg gave feature!
Ik kan helaas niet geloven dat de game al in November dit jaar wordt uitgebracht. Ik verwacht persoonlijk nog wel dat de game uitgesteld wordt. Dit is namelijk te mooi om maar te zijn
Ik kan helaas niet geloven dat de game al in November dit jaar wordt uitgebracht. Ik verwacht persoonlijk nog wel dat de game uitgesteld wordt. Dit is namelijk te mooi om maar te zijn
Dat gaat sneller dan je denkt hoor, het komt uit in minder dan 5 maanden!FloydRaalte schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:47:
Verschillende populaire mobile phones. Dus daar zal ook de galaxy reeks onder vallen.Kapitein187 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:05:
Zal die collector edition pipboy (awesomnes) ook werken met een Galaxy S5? Of alleen met een iphone.
De pipboy is volgens mij nie meer dan een houder voor je phone als ik het zo zie.
Als ze er al een dikke vier jaar aan bezig zijn dan kan het natuurlijk wel. Als ze niet vol zelfvertrouwen zouden zijn over het eindproduct zouden ze het nu niet met zoveel bombarie aankondigen. Waarschijnlijk is de game zo goed als af en is het de komende maanden polijsten.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik denk dat de kans groot is dat je fuel hebt voor je powerarmor (Core) en dat je hem dus maar gelimiteerd kan gebruiken. Misschien mogelijk om hem te airdroppen met die Vertibird die je kan inroepen met je flareSparksNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
Ik heb nog niemand horen spreken over het feit dat je nu blijkbaar in je Power Armor kan in- en uitstappen. Dit vind ik persoonlijk een erg gave feature!
Zou het op zich niet erg vinden, geeft je wat meer keus in looks dan weer dat power armor
Hier wacht ik met smart op, fall-out 1 is een van de allereerste spellen geweest die ik ooit gekocht heb. En sindsdien ben ik hooked. Ik moet wel bekennen dat ik het gevoel van de 2D fall-out nooit meer terug heb gehad. In die zin staan de 2D fall-outs bij mij nog altijd op de eerste plek. Maar goed ook dit zal wel weer een brute game gaan worden.
Nja ik hoop wel dat je hem ongelimiteerd kunt gebruiken. Hoe vet is dat als je gewoon ergens on-the-fly uit de suite kan hoppen. Snel dekking zoeken of zoPheace schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Ik denk dat de kans groot is dat je fuel hebt voor je powerarmor (Core) en dat je hem dus maar gelimiteerd kan gebruiken. Misschien mogelijk om hem te airdroppen met die Vertibird die je kan inroepen met je flare
Zou het op zich niet erg vinden, geeft je wat meer keus in looks dan weer dat power armor
Wat betreft looks, je kunt heel je PA customizen, dus je kan hem er indien gewenst sowieso compleet anders laten uitzien. Ik kan niet wachten tot november
Dat lijkt me niet, die butler zweeft ook al 200 jaar rond immersPheace schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Ik denk dat de kans groot is dat je fuel hebt voor je powerarmor (Core) en dat je hem dus maar gelimiteerd kan gebruiken.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Zo, de TS weer een beetje bijgewerkt. Wat is jullie mening, verder ingaan op wat bekend is of het zo (relatief) spoiler-vrij houden?
Thasquealer schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:03:
spoiler:Geruchten over vault 111 gaan over cryogenic experiment?
spoiler:
Moet haast wel, een Cryo/Stasis Vault. Experimenteren met clones is al eerder bewezen niet goed te gaan. 
Mr. Handy/Gutsy maken gebruik van een miniatuur reactor terwijl Powerarmour met batterijen word aangedreven, het zou dus zomaar kunnen dat je Powerarmour slechts voor korte momenten kan gebruiken, maar hoe dat zich uit gaat spelen weet ik nog niet. Het lijkt mij stug dat je dat zomaar mee rond kan slepen in je inventory nu ze zo prominent in de gameplay hebben laten zien dat het basically een wandelende tank is.EvaluationCopy schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:23:
[...]
Dat lijkt me niet, die butler zweeft ook al 200 jaar rond immers
[ Voor 94% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 15:35 ]
Die inventory is toch al nooit heel realistisch geweest toch, laten we hopen dat dat ook niet zo gaat zijn. Enorme wapens en armor horen ook gewoon bij Fallout.
Ik weet niet wat een Gatling Laser in het echt weegt bijvoorbeeld
Ik weet niet wat een Gatling Laser in het echt weegt bijvoorbeeld
Qua TS ziet het er netjes uit, en spoilers zou momenteel lastig gaan aangezien Bethesda er zelf al op letD4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:31:
Zo, de TS weer een beetje bijgewerkt. Wat is jullie mening, verder ingaan op wat bekend is of het zo (relatief) spoiler-vrij houden?
[...]
Mr. Handy/Gutsy maken gebruik van een miniatuur reactor terwijl Powerarmour met batterijen word aangedreven, het zou dus zomaar kunnen dat je Powerarmour slechts voor korte momenten kan gebruiken, maar hoe dat zich uit gaat spelen weet ik nog niet. Het lijkt mij stug dat je dat zomaar mee rond kan slepen in je inventory nu ze zo prominent in de gameplay hebben laten zien dat het basically een wandelende tank is.
Power Armor maakt in de eerdere games toch gebruik van Fusion Cells even uit mn hoofd gezegd?
Power armor screenie
Lijkt erop dat die core de fuel aangeeft en ik gok dat die AP% action points gebruikt voor de jetpack.
Microfusion packs, exact dezelfde dingen die je als ammo gebruikt voor bepaalde wapens. Beter als battery cells maar geeft volgens de lore lang niet zoveel power als een reactor.
Ingaan op wat bekend is. Wat nu tussen spoilertags staat zijn geruchten of "het zou wel eens zo kunnen zijn" etc. Spoilertags hebben nu geen zin n.m.m. Pas in-game wordt het anders, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik linksaf ga als ik al rechtsaf ben gegaan in die enorme spelwereldD4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:31:
[...]
spoiler:Moet haast wel, een Cryo/Stasis Vault. Experimenteren met clones is al eerder bewezen niet goed te gaan.
[...]
Mr. Handy/Gutsy maken gebruik van een miniatuur reactor terwijl Powerarmour met batterijen word aangedreven, het zou dus zomaar kunnen dat je Powerarmour slechts voor korte momenten kan gebruiken, maar hoe dat zich uit gaat spelen weet ik nog niet. Het lijkt mij stug dat je dat zomaar mee rond kan slepen in je inventory nu ze zo prominent in de gameplay hebben laten zien dat het basically een wandelende tank is.
Better safe than sorry.
Weinig slaap gehad (
) dus zo had ik er nog niet over nagedacht.
Weinig slaap gehad (

Klopt, maar was inderdaad een gevalletje better safe then sorry.l0n3w012ph schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Ingaan op wat bekend is. Wat nu tussen spoilertags staat zijn geruchten of "het zou wel eens zo kunnen zijn" etc. Spoilertags hebben nu geen zin n.m.m. Pas in-game wordt het anders, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik linksaf ga als ik al rechtsaf ben gegaan in die enorme spelwereld
Of als mensen nog de gameplay moeten bekijken als ze nu nog geen mogelijkheid hiervoor hebben gehad.

Het is nu ook nog puur speculatie, maar verwacht zoiets aangezien je na 200 jaar uit die vault komt zonder een dag ouder te worden.
Ik wil voordat vier uitkomt nog even drie en new vegas kopen... is die standaard vesie voldoende of is het die 12 euro waard per game voor de ultimate edition?
Hoe zie je dat voor je in de spelwereld? Je loopt ergens in je power armor in één of andere "dungeon". Batterij leeg... jammer dan? Pak achterlaten? Ik hoop dat ze niet deze kant opgaan, want dat zou wel een flinke tegenvaller zijn.D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:31:
[...]
spoiler:Moet haast wel, een Cryo/Stasis Vault. Experimenteren met clones is al eerder bewezen niet goed te gaan.
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.