[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:38
Beavbusi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:58:
Ik wil voordat vier uitkomt nog even drie en new vegas kopen... is die standaard vesie voldoende of is het die 12 euro waard per game voor de ultimate edition?
Bij Fallout 3 was ik (en veel anderen met mij) geen fan van de DLC, maar in New Vegas is de DLC echt geweldig als je van het Fallout universum houd. :)

Wacht nog een paar daagjes, Fallout 3 en NV zijn bij elke sale van de laatste paar jaar voor 5 tot 7 euro te krijgen. ;)
SparksNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Hoe zie je dat voor je in de spelwereld? Je loopt ergens in je power armor in één of andere "dungeon". Batterij leeg... jammer dan? Pak achterlaten? Ik hoop dat ze niet deze kant opgaan, want dat zou wel een flinke tegenvaller zijn.
Daarom vraag ik mij dat ook af. ;)

Afgaande van de beelden zou het zo maar kunnen dat je Powerarmor alleen bij het betreden van bepaalde gebieden kan aantrekken, en dat deze bijvoorbeeld word afgeleverd met een Vertibird en later weer word opgehaald. Maar dat is allemaal speculatie, voor het zelfde geld trek je het pak net als alle andere items gewoon uit je achterste. :P

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 16:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Bij Fallout 3 was ik (en veel anderen met mij) geen fan van de DLC, maar in New Vegas is de DLC echt geweldig als je van het Fallout universum houd. :)

Wacht nog een paar daagjes, Fallout 3 en NV zijn bij elke sale van de laatste paar jaar voor 5 tot 7 euro te krijgen. ;)

[...]

Daarom vraag ik mij dat ook af. ;)

Afgaande van de beelden zou het zo maar kunnen dat je Powerarmor alleen bij het betreden van bepaalde gebieden kan aantrekken, en dat deze bijvoorbeeld word afgeleverd met een Vertibird en later weer word opgehaald. Maar dat is allemaal speculatie, voor het zelfde geld trek je het pak net als alle andere items gewoon uit je achterste. :P
Fallout 3 is nu al voor een paar euro te verkrijgen zonder DLC.. En de ulitimate is nu al -40.. maar die wordt van de week misschien ook nog wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik doelde dan ook op de GoTY edities met alle DLC's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ja precies, misschien komt die ook nog met meer korting dan de 40 waar die nu aan staat. Voor drie hoef ik dus geen Ultimate Edition dus kan ik die gewoon voor 4 euro halen ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Als je een paar dagen wacht heb je waarschijnlijk beide GoTY's voor minder als 5 euro stuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 17:42
Beavbusi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:07:
Ja precies, misschien komt die ook nog met meer korting dan de 40 waar die nu aan staat. Voor drie hoef ik dus geen Ultimate Edition dus kan ik die gewoon voor 4 euro halen ? :p
Ik zou voor FO3 echt wel de DLC halen, vooral Broken Steel is erg belangrijk als je van plan bent om het veel te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:04
Ik heb FO3 KAPOT gespeeld op de PC maar ik ben eigenlijk opzoek naar de Goty editie voor de x360. Nergens te koop...

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SparksNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Hoe zie je dat voor je in de spelwereld? Je loopt ergens in je power armor in één of andere "dungeon". Batterij leeg... jammer dan? Pak achterlaten? Ik hoop dat ze niet deze kant opgaan, want dat zou wel een flinke tegenvaller zijn.
Juist wel, zorgen dat je voorbereid moet komen, ipv "alles komt wel goed" :) Meer hersenkracht van de spelers eisen juich ik alleen maar toe

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

corset schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:34:
[...]

Juist wel, zorgen dat je voorbereid moet komen, ipv "alles komt wel goed" :) Meer hersenkracht van de spelers eisen juich ik alleen maar toe
Moet je wel kunnen inschatten hoeveel "fuel" je nodig hebt.
Denk dat het meer met overheating e.d. te maken heeft en/of dat ie automatisch recharged.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:38:
[...]

Moet je wel kunnen inschatten hoeveel "fuel" je nodig hebt.
Denk dat het meer met overheating e.d. te maken heeft en/of dat ie automatisch recharged.
Gok eerder dat het het eerste is, maar dan hardcore only. Lijkt me een prima oplossing.

E: Dat je daadwerkelijk je pak achter moet laten. Op normale moeilijkheidsgraad gewoon een flinke penalty oid.

[ Voor 13% gewijzigd door Seditiar op 15-06-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
De keuze van de muziek vind ik trouwens wel weer geweldig, past perfect bij dat stukje van de showcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Thasquealer schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:03:
[...]

Ik zou zeggen dat New Vegas meer canon zou moeten zijn aangezien de orginele devs van Fallout er aan hebben gewerkt.

Maargoed, et zal nog een hele prestatie worden om tot 10 november te wachten na het zien wat Fallout 4 allemaal gaat brengen _/-\o_

Ben wel benieuwd hoe het qua lore gaat uitpakken,
spoiler:
Geruchten over vault 111 gaan over cryogenic experiment?
Dat gok ik van wel. Als je naar het gameplay filmpje kijkt zie je dat hij zegt dat hij denkt dat de tijd net voorbij was. Maar in realiteit zegt de robot dat het nu jaar xx is, oftewel 200 jaar na dato. Dus tenzij ze hem genetisch hebben gemodificeerd, is hij inderdaad in cryostasis geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
FML blijkbaar kwam er nog meer Fallout 4 content vandaag: http://www.twitch.tv/twitch (SPOILERS, ZE SPELEN QUESTEN).

Straks maar even terugkijken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Bij de XBox-keynote laten ze meer beelden zien :)

En mods voor de PC gaan ook op de One werken :D

[ Voor 34% gewijzigd door McBoom op 15-06-2015 18:58 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Heilige poep, Mods gemaakt op de PC kunnen worden gespeeld op de XBO. (Zal wel met limieten zijn maar toch)

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Dat is de PC-versie.

Bij de XBO versie krijg je ook gratis FO3 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Net bij dat stukje gameplay met de power armor was toch duidelijk te zien dat de Core langzaam leegliep.
Denk toch dat het fuel based is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Zou prima kunnen zijn dat dat de quest is waar je hem krijgt. ;)

Maaruhm, kunnen we vanaf dit punt in spoilers gaan werken als we het over daadwerkelijke story/quests hebben? Genoeg mensen die graag meepraten over het spel maar nog niks willen weten over de verhaallijn.

Edit: Net de video even terug gekeken op YT, de meter loopt leeg maar is even later weer een stuk aangevuld. Dan toch dat hij alleen leegloopt als je er actief gebruik van maakt in combat?

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar in NL te pre-orderen?
of doen jullie het gewoon via Amazon.com?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=435119

Vast nog wel een paar meer, kijk gewoon bij de lijst op fallout4.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:58:
Heilige poep, Mods gemaakt op de PC kunnen worden gespeeld op de XBO. (Zal wel met limieten zijn maar toch)
Ik denk dat mods die gewoon met de Creation Kit gemaakt zijn prima zullen werken, maar zodra er script extenders (F4SE of hoe het zal heten) en dergelijke aan te pas zullen komen het niet meer mogelijk zal zijn.

Maar dat betekent nog steeds dat de meerderheid van de mods het wel zullen doen (models, textures, quests, etc.), maar dat de interessantere mods niet op de XBO kunnen.
Tenzij er voor de XBO een script extender geschreven wordt.
Ik weet niet hoe moeilijk dat is. Draait de Xbox niet op een aangepaste Windows-versie? (of tegenwoordig niet meer?) Dan moet dat te doen zijn :)

Desalniettemin, een hoop extra content is in ieder geval mogelijk.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik betwijfel zelf heel erg of texturemods e.d. wel speelbaar gaan worden op de consoles, vandaar dat ik zelf verwacht dat er flinke limieten op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:50:
http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=435119

Vast nog wel een paar meer, kijk gewoon bij de lijst op fallout4.com?
excuses, ik bedoel de collectors edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik vraag me toch af of ze modden niet gaan linken aan dat Bethesda.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmm, wilde net fallout shelter uitproberen, maar krijg het niet eens opgestart op ipad2.
crasht elke keer na keuze van vaultnummer. al een keer of 6 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:51:
Ik betwijfel zelf heel erg of texturemods e.d. wel speelbaar gaan worden op de consoles, vandaar dat ik zelf verwacht dat er flinke limieten op komen.
Ja, misschien alleen mods die met de Creation Kit gemaakt zijn met de assets die al in het spel zitten. Would make sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Is er een linkje naar de demos van vandaag?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Zie de TS voor Bethesdas showcase van vanochtend, voor de beelden van nu net op de MS Keynote: YouTube: Fallout 4 Gameplay for Xbox One at E3 2015 Microsoft Keynote

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:58:
Is er een linkje naar de demos van vandaag?
Hier die van vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:59:
Zie de TS voor Bethesdas showcase van vanochtend, voor de beelden van nu net op de Xbox Keynote: YouTube: Fallout 4 Gameplay for Xbox One at E3 2015 Microsoft Keynote
Bedoelde de keynote , de andere heb ik al paar keer gezien :9~

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik wacht nog even op betere kwaliteit beelden voordat ik die ook in de TS knal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Die CE pipboy is wel meesterlijk vet, maar als ik het even zo gauw bekeek zal het wel weer max iphone grootte zijn, en zit je dan met een iets grotere tel. :'(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
anandus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:50:
[...]
Ik denk dat mods die gewoon met de Creation Kit gemaakt zijn prima zullen werken, maar zodra er script extenders (F4SE of hoe het zal heten) en dergelijke aan te pas zullen komen het niet meer mogelijk zal zijn.

Maar dat betekent nog steeds dat de meerderheid van de mods het wel zullen doen (models, textures, quests, etc.), maar dat de interessantere mods niet op de XBO kunnen.
Tenzij er voor de XBO een script extender geschreven wordt.
Ik weet niet hoe moeilijk dat is. Draait de Xbox niet op een aangepaste Windows-versie? (of tegenwoordig niet meer?) Dan moet dat te doen zijn :)

Desalniettemin, een hoop extra content is in ieder geval mogelijk.
Als het slechts om mods gaat die met de Creation Kit zijn gemaakt, dan zie ik geen enkele reden waarom dit niet op de PS4 zou gaan kunnen. Er zijn immers al genoeg PS4 games geweest waarbij je zelf gemaakte levels kunt spelen. Misschien staat Sony dit niet toe (net zoals ze EA access ook niet toestaan) omdat het om PC content gaan, maar het lijkt me toch sterk dat ze zoiets gratis exclusief aan Microsoft weggeven. Microsoft staat er ook om bekend om op hun E3 conferenties dingen aan te kondigen die achteraf helemaal niet exclusief blijken te zijn en als dit echt exclusief zou zijn, dan hadden ze wel minstens tien keer tijdens die presentatie gezegd dat het exclusief is.

Ik verwacht gewoon dat we dit ook op de PS4 zullen gaan krijgen en zo niet dan zou dat jammer zijn, maar ik moet zeggen dat ik mods bij Fallout 3 ook niet echt heb gemist. Mods met een paar kleine aanpassingen om de game net beter te maken (zoals de mod van J.E. Sawyer voor New Vegas) zou ik wel graag willen hebben, maar aan de andere kant hebben wij dan weer Spotify op de PS4 waardoor we die radio flink uit kunnen breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

D4NG3R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:56:
FML blijkbaar kwam er nog meer Fallout 4 content vandaag: http://www.twitch.tv/twitch (SPOILERS, ZE SPELEN QUESTEN).

Straks maar even terugkijken denk ik. :)
Ik kan dit niet terugvinden. Klopt je bericht wel? Zoja, zhow me ze questz! 8)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 18:26
Mods komen ook voor de PS4.

Heeft Todd in een Youtube stream gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

M a r c o schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:54:
hmm, wilde net fallout shelter uitproberen, maar krijg het niet eens opgestart op ipad2.
crasht elke keer na keuze van vaultnummer. al een keer of 6 geprobeerd.
Geen problemen bij mij op de iPad. Vind het wel grappig maar meer ook niet. Casual in het kwadraat

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Collectors edition staat nu ook op Bol.com. (voor PS4, XboxOne en PC)
Dus net besteld voor de PC! *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

NukaWorldNL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:11:
Mods komen ook voor de PS4.

Heeft Todd in een Youtube stream gezegd.
Vraag me af of dit betaalde mods gaan worden of net als Nexus, gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pipboy edition.. "hier, 60+ euro voor een stukje plastic om je pols!".. Nee, voor mij hoeft het niet :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, daar is het een collector's edition voor, hè? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sja, ik koop al vele jaren geen CE's meer: Ziet er altijd leuk uit, maar zou niet eens weten waar ik al die rommel moet zetten :p.

De pip-boy side-app zie ik wel helemaal zitten: F4 met men tablet naast mij :)

Het verbaast me overigens dat Microsoft niet meer met Smartglass doet. 2 (3?) jaar geleden met veel fanfare aangekondigd dat Smartglass ging dienen als uitbreiding voor je games, compatible met iOS/android/windows phone en sindsdien niets meer mee gedaan, waardoor Bethesda nu een pipboy heeft die werkt op alles, behalve windows phone.

Nu ja, ik zou toch de pc versie spelen :p

[ Voor 47% gewijzigd door boe2 op 16-06-2015 09:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
boe2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:26:
Sja, ik koop al vele jaren geen CE's meer: Ziet er altijd leuk uit, maar zou niet eens weten waar ik al die rommel moet zetten :p.

De pip-boy side-app zie ik wel helemaal zitten: F4 met men tablet naast mij :)

Het verbaast me overigens dat Microsoft niet meer met Smartglass doet. 2 (3?) jaar geleden met veel fanfare aangekondigd dat Smartglass ging dienen als uitbreiding voor je games, compatible met iOS/android/windows phone en sindsdien niets meer mee gedaan, waardoor Bethesda nu een pipboy heeft die werkt op alles, behalve windows phone.

Nu ja, ik zou toch de pc versie spelen :p
Maar maar, je eigen pip-boy zodat je in stijl Fallout 4 kan spelen, wie wil dat nou niet? _/-\o_ :9

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Verderf schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Maar maar, je eigen pip-boy zodat je in stijl Fallout 4 kan spelen, wie wil dat nou niet? _/-\o_ :9
Mij lijkt het vooral interessant dat je hem zelf nog kan gaan verven en modden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:23:
[...]
Geen problemen bij mij op de iPad. Vind het wel grappig maar meer ook niet. Casual in het kwadraat
Heb mijn ipad nadien geupdate van 8.2 naar 8.3 en een reboot gegeven, en daarna werkte hij wel.
Hij loopt nu zo heel af en toe wel eens vast, maar is goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

M a r c o schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:00:
[...]

Heb mijn ipad nadien geupdate van 8.2 naar 8.3 en een reboot gegeven, en daarna werkte hij wel.
Hij loopt nu zo heel af en toe wel eens vast, maar is goed speelbaar.
Mooi :) Have fun ermee!

BTW: Ik zie dat de Collector's edition dus inderdaad te bestellen is op bol.com maar is er ook iets bekend over een bepaalde oplage? Ik kan me namelijk voorstellen dat de pre-orders het aanbod overstijgen en er dus niet geleverd kan worden. Of zie ik dit te negatief?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
l0n3w012ph schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:02:
[...]

Mooi :) Have fun ermee!

BTW: Ik zie dat de Collector's edition dus inderdaad te bestellen is op bol.com maar is er ook iets bekend over een bepaalde oplage? Ik kan me namelijk voorstellen dat de pre-orders het aanbod overstijgen en er dus niet geleverd kan worden. Of zie ik dit te negatief?
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad dat ik mn CE niet heb gehad via bol.com maar ik pre-order dan ook altijd gelijk (yay voor betalen na levering)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verderf schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Het mooie is dat als je hem naast die van FO3 legt, die van FO3 compleet onlogisch is, met de knoppen aan de linker kant, en hij om je linkerpols zit. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-06-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:29:
[...]

Het mooie is dat als je hem naast die van FO3 legt, die van FO3 compleet onlogisch is, met de knoppen aan de linker kant, en hij om je linkerpols zit. 8)7
lol indd :'D is me nooit opgevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06

Soullie

Planeshift

Hoe zit het eigenlijk met skill points.

Zoals guns en stealth zijn die weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Soullie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:01:
Hoe zit het eigenlijk met skill points.

Zoals guns en stealth zijn die weg?
Als het goed is zijn er geen Skillpoints meer. Dat is nog niet zeker maar het lijkt er wel op. Veel skills zijn namelijk al opgenomen in je Specials:
Je oude 'Sneaking' skill bijvoorbeeld is nu opgenomen in je Specialty 'Agility' net als sprint.
Een hogere intelligence (een Specialty) zorgt ervoor dat je meer XP points verdient. Voorheen kreeg je meer Skillpoints. Nu dus niet meer.

Ook moet je bij crafting beschikken over bepaalde Ranks. Bijvoorbeeld Rank 2 in Science of Rank 5 in Gun Nut. Deze Ranks zouden heel goed de Perks kunnen zijn. Wederom geen skills! Tevens is de repair skill afwezig. Dus nog een indicatie dat er geen skills in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Opzich vind ik het helemaal niet erg. Vast wel iets waar ik aan kan wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 13:34
Zeker iets waar we aan kunnen wennen maar ik moet ook zeggen dat ik Skills nooit als lastig of hinderlijk heb ervaren.
Door skills kan je ook je char een soort RP achtergrond meegeven, mad scientist (energy weapons, science, speech, etc)

Ach, we zien wel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04
Dubrillion schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:58:
Opzich vind ik het helemaal niet erg. Vast wel iets waar ik aan kan wennen :)
Ach, met skyrim was het hetzelfde, al met al mocht het de pret niet drukken.
Enige wat jammer is aan het (waarschijnlijke) systeem is dat builds wat minder gedefinieerd zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Daarentegen komt de game ook in nov, ook al klinkt dat ver weg, het is maar minder dan 4 maand. Wellicht dat we nog niet alles hebben gezien maar ik gok dat de boel wat aangepast is, mede wellicht doordat het nu ook een tel overzichtelijk moet werken ivm die pipboy. We zullen zien, zolang je maar je eigen builds nog kan blijven maken is het prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
De nadruk lijkt nu meer te liggen op combinatie van perks en SPECIAL punten. Dit kan aantonen dat Perks elke level verkregen worden ipv elke 2 (als ik me correct herrinner).
Het maakt de zaak iets 'moeilijker' om uit te dokteren in het begin maar maakt wel een eenduidiger karakter. Als je in Charisma 1 skillpoint stak vroeger , kon je gerust nog speech skill op 100 krijgen. Wat eigenlijk niet klopte.

Ach we moeten nog veel echte walkthroughs zien van de devvers dus laat ons daar rustig op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:10:
De nadruk lijkt nu meer te liggen op combinatie van perks en SPECIAL punten. Dit kan aantonen dat Perks elke level verkregen worden ipv elke 2 (als ik me correct herrinner).
Het maakt de zaak iets 'moeilijker' om uit te dokteren in het begin maar maakt wel een eenduidiger karakter. Als je in Charisma 1 skillpoint stak vroeger , kon je gerust nog speech skill op 100 krijgen. Wat eigenlijk niet klopte.

Ach we moeten nog veel echte walkthroughs zien van de devvers dus laat ons daar rustig op wachten.
Idd, ik moet zeggen dat voorover dit zo zal blijven, de game er wel vies goed uit ziet, vooral als je de base FO3 ernaast ziet is het echt zeker een verbetering zoals skyrim was tov oblivion vanilla. :)
vooral lighting en textures van de wapens en chars etc zijn stukken beter en gedetailleerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop trouwens niet dat dialoog té Mass Effecterig wordt. Het lijkt erop dat er maar 4 opties zijn, en dat je meer zegt dan wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Idd, ik moet zeggen dat voorover dit zo zal blijven, de game er wel vies goed uit ziet, vooral als je de base FO3 ernaast ziet is het echt zeker een verbetering zoals skyrim was tov oblivion vanilla. :)
vooral lighting en textures van de wapens en chars etc zijn stukken beter en gedetailleerder.
Het niveau qua graphics ligt tegenwoordig ook wel hoog hoor.
Moet je maar eens naar de trailer kijken van Horizon, Battlefront, the Witcher of enkele andere games.

Skyrim was ook wel mooi voor zijn tijd, maar dat spel is nu ook al bijna 4 jaar uit.

Als Fallout 4 weer zoals Fallout 3 gaat worden ben ik weer helemaal blij.
Alleen dat bouwen van een eigen nederzetting vindt ik niks, ben nooit zo creatief op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Skyrim was ook toen die uitkwam vrij matig qua graphics, Fallout 3 en Oblivion net zo. En toch zijn het telkens weer hoog aangeprezen GoTY's waar de meeste spelers tientallen al dan niet 100en uren in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:35:
Skyrim was ook toen die uitkwam vrij matig qua graphics, Fallout 3 en Oblivion net zo. En toch zijn het telkens weer hoog aangeprezen GoTY's waar de meeste spelers tientallen al dan niet 100en uren in steken.
Plus dat die spellen platgepimpt worden.
Skyrim kan nog steeds redelijk meekomen qua graphics, klik (willekeurige gallery)
Ik verwacht dat dat met Fallout 4 niet anders zal zijn :P

Even los van de gameplay, wat uiteraard de belangrijkste component is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Al eens gezien hoe je zelfs Morrowind er uit kan laten zien met de Overhaul mod? Dat vereist nog een vrij stevige GPU ook nog. :P

Maar goed, mensen zeiken over de base graphics. En daar kan ik ze ook geen ongelijk in geven aangezien je een game niet na de hand kan gaan beoordelen met mods.

Graphics maken een game populair, kijk maar eens naar de grote hoeveelheid spelers van Crysis en de lage hoeveelheid spelers van Minecraft. :)

[ Voor 57% gewijzigd door D4NG3R op 16-06-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik vond het wel iets meer dan matig, maar ieder zo'n zijn mening.
Het enige wat me echt stoorde bij Fallout was dat houterige lopen van al die characters. Als dat er nou veel beter uitzag dan kon ik veel vaker in 3th person lopen.

Maar als ik nu zie hoe soepeltjes die hondt beweegt is dit echt een grote vooruitgang.

En de gameplay is ook subliem met deze spellen, daar maak ik me met Fallout dan ook 0,0 zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Xanthian schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:51:
Ik vond het wel iets meer dan matig, maar ieder zo'n zijn mening.
Hoe een spel er uit ziet is natuurlijk geen mening, of jij het voldoende vind dan weer wel. ;)

In mijn boekje gaan de gameplay, (grafische) stijl en story ver boven de graphics van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Een goede first person open world game, dat is toch geweldig opzich?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
anandus schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:31:
Ik hoop trouwens niet dat dialoog té Mass Effecterig wordt. Het lijkt erop dat er maar 4 opties zijn, en dat je meer zegt dan wat er staat.
Ben zelf een grote Mass Effect fan, maar hier ben ik het mee eens. Het is dat Mass Effect echt flink story driven is, en daardoor een beetje geforceerd word je karakter een bepaalde kant op te sturen. In Fallout stonden er soms de meest belachelijke zinnen tussen, maar omdat je karakter niet praat voelt het echt alsof je zelf zo hebt geantwoord op dat moment. Geeft een veel vrijer gevoel dan in Mass Effect. Hoop dus inderdaad dat je antwoorden niet te erg verdraaid worden, maar zo goed als lijken op je echte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

D4NG3R schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:46:
Al eens gezien hoe je zelfs Morrowind er uit kan laten zien met de Overhaul mod? Dat vereist nog een vrij stevige GPU ook nog. :P

Maar goed, mensen zeiken over de base graphics. En daar kan ik ze ook geen ongelijk in geven aangezien je een game niet na de hand kan gaan beoordelen met mods.

Graphics maken een game populair, kijk maar eens naar de grote hoeveelheid spelers van Crysis en de lage hoeveelheid spelers van Minecraft. :)
Daarom zeg ik ook specifiek de vanilla versie, de skyrim of fallout met mods is nog prima te doen graphicswijs, maar juist de engine qua animaties etc kan beter tegenwoordig en meer dynamiek in de omgeving.

Dit zit ook wel goed als ik het zo bekeek.
Xanthian schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Het niveau qua graphics ligt tegenwoordig ook wel hoog hoor.
Moet je maar eens naar de trailer kijken van Horizon, Battlefront, the Witcher of enkele andere games.

Skyrim was ook wel mooi voor zijn tijd, maar dat spel is nu ook al bijna 4 jaar uit.

Als Fallout 4 weer zoals Fallout 3 gaat worden ben ik weer helemaal blij.
Alleen dat bouwen van een eigen nederzetting vindt ik niks, ben nooit zo creatief op dat gebied.
Gelukkig hoef je dat basebuilding ook niet uitgebreid of uberhaupt te doen :) het is een extra. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Of ik heb er overheen gelezen of ik trek verkeerde conclusies uit de beelden of nog niemand heeft het er over gehad hier. Maar ik ben echt heel blij dat gebouwen nu eindelijk open zijn! Eerlijk gezegd vind ik dat nog wel een van de grootste veranderingen in deze serie (maar ook voor TES). Eindelijk zijn interiors geen aparte cells meer en dus een loading scherm!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

voxxel schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:58:
Of ik heb er overheen gelezen of ik trek verkeerde conclusies uit de beelden of nog niemand heeft het er over gehad hier. Maar ik ben echt heel blij dat gebouwen nu eindelijk open zijn! Eerlijk gezegd vind ik dat nog wel een van de grootste veranderingen in deze serie (maar ook voor TES). Eindelijk zijn interiors geen aparte cells meer en dus een loading scherm!
Amen! Ook maar weer FO3/NV opgestart en daar is dit echt een 'probleem'. Hopelijk is het in FO4 ook echt zo dat je over in kunt en zijn er geen 'lege' gebouwen waar je toch weer niet in kunt komen. Sowieso is wat jij zegt natuurlijk een giga verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
FloydRaalte schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:03:
[...]

Amen! Ook maar weer FO3/NV opgestart en daar is dit echt een 'probleem'. Hopelijk is het in FO4 ook echt zo dat je over in kunt en zijn er geen 'lege' gebouwen waar je toch weer niet in kunt komen. Sowieso is wat jij zegt natuurlijk een giga verbetering!
Ja volgens mij realiseert niet iedereen zich al hoe 'huge' dit is voor bethesda games en vooral ook voor modding.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Misschien hebben we binnenkort wel een real life Fallout :o
http://www.telegraaf.nl/b...penwedloop_Moskou___.html

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

voxxel schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:08:
[...]

Ja volgens mij realiseert niet iedereen zich al hoe 'huge' dit is voor bethesda games en vooral ook voor modding.
je had al wel een mod voor open cities in skyrim, dus ze hebben dat al verder doorgetrokken, mede doordat de systemen/engine nu meer kan. Mooie ontwikkeling, hoe minder je een laadscherm hoe beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:06:
[...]

je had al wel een mod voor open cities in skyrim, dus ze hebben dat al verder doorgetrokken, mede doordat de systemen/engine nu meer kan. Mooie ontwikkeling, hoe minder je een laadscherm hoe beter :D
Die mod was er al voor Oblivion :)

Maar ik denk dat er nog aardig wat verschillende worldspaces zullen zijn, al zou het inderdaad winst zijn als er wat interiors in de buitenwereld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

anandus schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:14:
[...]
Die mod was er al voor Oblivion :)

Maar ik denk dat er nog aardig wat verschillende worldspaces zullen zijn, al zou het inderdaad winst zijn als er wat interiors in de buitenwereld zijn.
die heb ik niet gemod :) maar geloof het meteen, mijn pc trok de vanilla toen net op semi max dus nog meer erbij ging niet lukken.

Er zullen vast wat grote ondergrondse werelden zijn, of een apart deel etc, dan een load scherm is ook niet zo erg.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-06-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:16:
[...]

die heb ik niet gemod :) maar geloof het meteen, mijn pc trok de vanilla toen net op semi max dus nog meer erbij ging niet lukken.

Er zullen vast wat grote ondergrondse werelden zijn, of een apart deel etc, dan een load scherm is ook niet zo erg.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een veel betere LOD / occlusion inschakelen waardoor die het niet of minde in laad als het verscholen en/of te ver weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Die verwaarloosbaar korte load schermen hebben mij nooit gestoord (snel even een slok koffie nemen :) ) In Pillars of Eternity echter wel maar daar is het ook echt een tiental seconden soms. Dat vind ik storend, maar ja een ander vindt misschien die een of twee seconden in 3 en NV al storend...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
En tijdens het laden staan er een paar stats op het beeld die je kan checken, en de radio blijft rustig spelen. Heb er nooit last van gehad, voordat je de stats hebt gelezen is het laden al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ietso schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:35:
En tijdens het laden staan er een paar stats op het beeld die je kan checken, en de radio blijft rustig spelen. Heb er nooit last van gehad, voordat je de stats hebt gelezen is het laden al klaar.
Heel erg is het niet maar het breekt de immersie wel een beetje, en hoe minder hoe beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

l0n3w012ph schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:33:
Die verwaarloosbaar korte load schermen hebben mij nooit gestoord (snel even een slok koffie nemen :) ) In Pillars of Eternity echter wel maar daar is het ook echt een tiental seconden soms. Dat vind ik storend, maar ja een ander vindt misschien die een of twee seconden in 3 en NV al storend...
Klopt, maar het kan wel net een beetje immersie brekend zijn als je van een grote interior naar een grote exterior gaat terwijl je in een super druk gevecht bent. Dus lekker aan het schieten en opeens ow wacht even jongens, even een slokje koffie, .. ok bam bam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Wat dacht je van een simpel concept als 'een raam.' Die donkere interiors zonder ramen droegen ook niet altijd even goed bij aan de immersion. Ja in een vault of grot, maar bijvoorbeeld Tenpenny Tower zonder ramen aan de binnenkant..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt me zeer leuk, maar ik blijf skeptisch om eventuele teleurstellingen te voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:00:
[...]
Dat is de PC-versie.

Bij de XBO versie krijg je ook gratis FO3 :Y)
Oh shit, heel scheef gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat je nou aan die gratis Fallout 3 bij Fallout 4 op de Xbox One hebt? Sowieso wil je natuurlijk eerst Fallout 4 spelen, maar je gaat waarschijnlijk alleen Fallout 3 spelen na F4 als je die nog niet gespeeld hebt, maar in dat geval wil je natuurlijk ook alle DLC hebben (gaat X360 DLC überhaupt werken op de XONE), dus uiteindelijk moet je toch die GOTY editie kopen (want losse DLC is veel duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Mithrildor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:24:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat je nou aan die gratis Fallout 3 bij Fallout 4 op de Xbox One hebt? Sowieso wil je natuurlijk eerst Fallout 4 spelen, maar je gaat waarschijnlijk alleen Fallout 3 spelen na F4 als je die nog niet gespeeld hebt, maar in dat geval wil je natuurlijk ook alle DLC hebben (gaat X360 DLC überhaupt werken op de XONE), dus uiteindelijk moet je toch die GOTY editie kopen (want losse DLC is veel duurder).
Iets met een gegeven paard niet in de bek (nou ja, mond) kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

zou mij logisch lijken dat je FO3 direct krijgt en FO4 op de releasedatum.

Gister nog even de hele presentatie afgekeken van Bethesda en toch wel gaaf hoor. Zelf powerarmor samenstellen, nederzettingen bouwen, wapens "verzinnen" echt super stoer, kan niet wachten.

Fallout Shelter ook maar eens proberen.

Om weer in de vibe te komen Fallout 2 begonnen (moeilijk spel zeg) en daarna FO3 maar weer opstarten.

[ Voor 69% gewijzigd door Mad-Matt op 17-06-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Toch nog even zitten denken. Enige wat we echt te zien hebben gekregen is craften. Op Outside Xbox hadden ze het er ook al over. Je craft straks vanalles minecraft style maar er is geen woord gerept over hoe je het kunt delen want dat is wat men straks wil.

Ook vrees ik dat je straks een overpowered wanderer bent die door al z'n nederzettingen een vermogen heeft en zodoende alles the best of the best heeft waardoor de meeste tegenstanders geen echte uitdaging meer zijn.

Laatste angst is dat je straks van nederzetting naar nederzetting mag rennen omdat die weer eens aangevallen word en ondanks dat je om de 2 meter een bewaker + 2 robot machine geweren hebt staan op je vrijwel ondoordringbare muur jij de enige bent die de nederzetting kan redden van die aanval van die 3 raiders met een klappertjes pistool en stokken.
Net als toen met Assassin's creed waar je om de haverklap je toren moest verdedigen....

Overigens, ben ik de enige die tijdens de demo van het gezicht maken op gegeven moment dacht "hey, die lijkt op Valerio van BNN..."

[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 17-06-2015 10:27 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 15:27
Dat overpowered zijn hoort ook wel weer een beetje bij Fallout toch. Vind ik juist heerlijk. In de eerste uren pieker je er niet over om een raiderkamp aan te vallen maar des te leuker om later beresterk terug te komen met een powerarmor en een gauss rifle om heel de boel aan gort te schieten.

Dat meelevellen uit Oblivion was echt enorm irritant, gelukkig zijn ze daar vanaf gestapt. Er zal altijd genoeg uitdaging zitten in de sterkere robots, deathclaws, super mutant overlords etc... En anders staat je moeilijkheid te laag, Bethesda kennende zal het wel goed zitten met de balans.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Na filmpjes en berichten van FO4 ben ik erg nieuwschierig geworden naar de Fall Out series. Ik wil daarom een Fall Out gaan spelen voordat FO4 uitkomt, maar weet niet welke ik zal kiezen.
Ik heb FO NV ooit een een 2 uurtjes gespeeld maar kon er toen niet echt inkomen, en ben er toen maar mee gestopt. FO3 heb ik nog niet aangeraakt.

Welke raden jullie aan te spelen? Ik heb ze alle twee tot mijn beschikking.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Precies, ik kan daar ook niet over wakker liggen. In het begin ben je wellicht wat under-powered op het eind vaak wat over-powered. Zo gaat dat in die progressie-games. Hoewel ik dat best mee vond vallen in de voorgaande FO games. Als je niet full armored met dikke guns een zooitje Deathclaws te lijf gaat kun je beter direct van een cliff springen toch? Ik ga in FO3/NV trouwens vaker op een lullige manier dood dan dat ik echt omkom in een gunbattle. Dat is pas irritant. Ben je net je cowboy repeater aan het herladen (duurt lang!) en dan komt er een rad-scorpioen je in je reet prikken.

En dat hele gebeuren om je nederzetting te verdedigen... geen idee nog hoe dat in zijn werk gaat. Lijkt me best cool. Eerst maar eens zien. Je kunt dat hele gebeuren ook overslaan dus dat is in ieder geval mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik snap dat overpowered er een beetje bij hoort maar ik bedoelde dat het juist TE word omdat je stinkendrijk bent.

En nederzetting verdedigen. Tja in AC was het torentje verdedigen in het begin ook leuk. Tot je om de haverklap die kant weer op kon. Hoop dus dat er een goede mix in zit.

Als ik alles zo bekijk verwacht ik binnen 2-3 jaar Fallout Online.

[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 17-06-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:23:
Je craft straks vanalles minecraft style maar er is geen woord gerept over hoe je het kunt delen want dat is wat men straks wil.
Lijkt me dat je je wapens en dergelijke gewoon aan merchants kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007

superwashandje

grofheid alom

het lijkt me dat hij delen met andere spelers (online) bedoelt :P

edit: verduidelijking misschien: als je straks bijvoorbeeld een gaaf wapen hebt gemaakt van zeldzame onderdelen of je die dan ook kan delen met andere spelers

[ Voor 55% gewijzigd door superwashandje op 17-06-2015 11:47 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

idd delen met andere spelers.

Wat is wat ze in die video van Outside Xbox ook aanhaalden.

Idem voor die nederzetting. In de demo zag je opeens dat ze die vaultboy hadden nagemaakt met die lichtbakken en met vuurwerk er naast.
Leuk voor in de game maar dat wil je toch kunnen delen buiten screenshots/video's om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:54

Case_C

[Team Carrack]

Wellicht komen ze na release met een co-op DLC-pack? Daar is de wereld natuurlijk wel beter op gemaakt. Echter is Fallout niet echt gemaakt voor een massive online multiplayer. Gezien de ravage die je kan aanrichten met een paar fat-boys :P .

Toch lijkt het me wel leuker om samen met vrienden een basis op te kunnen bouwen welke je moet managen. Verdedigen tegen raids, aanvallen van andere kampen.. zijn allemaal leuke dingen om te doen. Maar ik zie het niet gebeuren dat je met 64 spelers op een map zit, dat breekt imo de vibe van Fallout een beetje. Dan zie ik liever NPC's .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:02:
Idem voor die nederzetting. In de demo zag je opeens dat ze die vaultboy hadden nagemaakt met die lichtbakken en met vuurwerk er naast.
Leuk voor in de game maar dat wil je toch kunnen delen buiten screenshots/video's om?
Oh, zo.
Misschien dat daar dat bethesda.net voor is?
Zeker als de Creation Kit ook voor consoles uitkomt (weet iemand dat?), dan wil je ook een manier hebben om je mods te kunnen uploaden. Zoiets als bethesda.net (als een console-versie van de Steam Workshop) lijkt mij daarvoor bedoeld.

Bijvoorbeeld, in Cities:Skylines kan je in het spel een mod maken en dat vanuit het spel gelijk uploaden. Misschien dat zoiets ook voor FO4 komt?
Case_C schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:14:
Wellicht komen ze na release met een co-op DLC-pack? Daar is de wereld natuurlijk wel beter op gemaakt. Echter is Fallout niet echt gemaakt voor een massive online multiplayer. Gezien de ravage die je kan aanrichten met een paar fat-boys :P .

Toch lijkt het me wel leuker om samen met vrienden een basis op te kunnen bouwen welke je moet managen. Verdedigen tegen raids, aanvallen van andere kampen.. zijn allemaal leuke dingen om te doen.
Je hebt natuurlijk wel Elders Scrolls Online. Dat is als Fallout, maar dan met zwaarden.

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 17-06-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
anandus schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:41:

[...]
Je hebt natuurlijk wel Elders Scrolls Online. Dat is als Fallout, maar dan met zwaarden.
Hoezo vloeken in de kerk ?!? }:|

De Fallout series moet het toch echt van zijn lore hebben en de aantrekking tot de oorlog aftermath.
Elder Scrolls kan mij niet boeien door de verregaande fantasie -Draken etc. Ik vermoed dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Hoezo vloeken in de kerk ?!? }:|
Je snapt het grapje niet? :P
Toen Fallout 3 net uitkwam werd het door menig persoon omschreven als "Oblivion, maar dan met pistolen"

Maar wie weet, misschien komt er nog een Fallout MMO?
Ik denk dat het afhangt van het succes (of het gebrek eraan) van de Elder Scrolls Online.

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 17-06-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
anandus schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Je snapt het grapje niet? :P
Toen Fallout 3 net uitkwam werd het door menig persoon omschreven als "Oblivion, maar dan met pistolen"

Maar wie weet, misschien komt er nog een Fallout MMO?
Ik denk dat het afhangt van het succes (of het gebrek eraan) van de Elder Scrolls Online.
Ik kende de quote zeer zeker, maar spijtig genoeg lopen er echt individuen rond die nog steeds dat zinnetje geloven... :'(

Pagina: 1 ... 9 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.