Bij Fallout 3 was ik (en veel anderen met mij) geen fan van de DLC, maar in New Vegas is de DLC echt geweldig als je van het Fallout universum houd.Beavbusi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:58:
Ik wil voordat vier uitkomt nog even drie en new vegas kopen... is die standaard vesie voldoende of is het die 12 euro waard per game voor de ultimate edition?
Wacht nog een paar daagjes, Fallout 3 en NV zijn bij elke sale van de laatste paar jaar voor 5 tot 7 euro te krijgen.
Daarom vraag ik mij dat ook af.SparksNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:58:
[...]
Hoe zie je dat voor je in de spelwereld? Je loopt ergens in je power armor in één of andere "dungeon". Batterij leeg... jammer dan? Pak achterlaten? Ik hoop dat ze niet deze kant opgaan, want dat zou wel een flinke tegenvaller zijn.
Afgaande van de beelden zou het zo maar kunnen dat je Powerarmor alleen bij het betreden van bepaalde gebieden kan aantrekken, en dat deze bijvoorbeeld word afgeleverd met een Vertibird en later weer word opgehaald. Maar dat is allemaal speculatie, voor het zelfde geld trek je het pak net als alle andere items gewoon uit je achterste.
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 16:02 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken