Wat een hoop geneuzel om niks weer in dit topic, aannames aannames aannames. Ik heb het spel heel het weekend op de PS4 gespeeld en ik heb geen enkele keer last gehad van framerate drops. Tot nu toe ben ik nog niets schokkends of slechts tegengekomen en nee, ik werk niet voor Bethesda...James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:38:
Tering man.. die fps op console :x..
Twijfel nog steeds of ik hem haal.. Jim Sterling help me!
+5SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:41:
[...]
Wat een hoop geneuzel om niks weer in dit topic, aannames aannames aannames. Ik heb het spel heel het weekend op de PS4 gespeeld en ik heb geen enkele keer last gehad van framerate drops. Tot nu toe ben ik nog niets schokkends of slechts tegengekomen en nee, ik werk niet voor Bethesda...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt, Skyrim had ook een aantal flinke bugs op dat gebied. Bijv. Fighters Guild (of hoe die ook al weer heette in Skyrim). Op PS3 moest ik op den duur een x aantal dagen (ingame) wachten om weer verder te gaan. De quests vinden het niet leuk als je een quest location doorloopt en alle vijanden de pan in hakt en daarna pas de quest accepteert... altijd jammer.NLxAROSA schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:30:
[...]
Dit is zo'n beetje standaard bij iedere Bethesda RPG, releases zijn altijd notoir buggy. Heb 'm toch gepreordered op PC, mede omdat je op PC over het algemeen wel om de bugs heen kan (zelfs vaak ook de game-breaking quest bugs). Maar inderdaad, wil je een stabiele game, kun je beter een week of twee (of vier) wachten.
Ik heb ontiegelijk veel zin in Fallout 4, maar heb wel besloten nog even te wachten of het speelbaar is allemaal. Skyrim op PS3 viel voor mij niet onder de noemer speelbaar, het was meer wachten op het laden dan spelen.
Als ze Skyrim opnieuw zouden uitgeven voor PS4, en er grafisch niet al te veel aan zouden poetsen maar enkel de laadtijden zouden wegwerken dan zou ik 'm zo opnieuw kopen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
goed om te horen!SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:41:
[...]
Wat een hoop geneuzel om niks weer in dit topic, aannames aannames aannames. Ik heb het spel heel het weekend op de PS4 gespeeld en ik heb geen enkele keer last gehad van framerate drops. Tot nu toe ben ik nog niets schokkends of slechts tegengekomen en nee, ik werk niet voor Bethesda...
ik snap wel dat mensen zich zorgen maken, NV was op sommige punten onspeelbaar door de frame drops (PS3).
[ Voor 10% gewijzigd door Svennie op 09-11-2015 09:44 ]
PSN ID: Svennie-NL
Ja hoezo aannames, het is toch duidelijk te zien in dat filmpje? Dat jij er geen last van hebt is mooi, maar dat was met Skyrim en New Vegas op de PS3 ook al zo. Sommige users hadden nergens last van, bij het gros van de users liep die verschrikkelijk.SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:41:
[...]
Ik snap niet waarom Bethesda de enige ontwikkelaar is die ontzien word van kritiek als het gaat om game performance. Het is toch van de zotten dat een game met deze graphics uberhaupt framedrops heeft ipv locked 30fps?
We gamen toch niet meer op een Xbox 360 of wel, het is een PS4 met 8GB aan DDR5 geheugen. Ik vind dat hier prima over gediscussieerd mag worden.
goed om te horen.. laten we niet teveel de wereld in spuien voordat we zelf eens de game aan de tand hebben gevoeld.. nu is 1 waarneming van iemand meteen leidend voor of het spel wel niet vloeiend loopt op een console.Wat een hoop geneuzel om niks weer in dit topic, aannames aannames aannames. Ik heb het spel heel het weekend op de PS4 gespeeld en ik heb geen enkele keer last gehad van framerate drops. Tot nu toe ben ik nog niets schokkends of slechts tegengekomen en nee, ik werk niet voor Bethesda...
Ervaar het morgen zelf gasten, en wat voor de een acceptabel is voor de ander een not-done..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Embargo geeft pers natuurlijk de tijd om te spelen. Vanaf de gold status hebben ze nu geruime tijd, anders krijg je de rush om de eerste review en hebben ze de helft van het spel nog niet eens aangeraakt. Embargo is juist fijn, maar het liefst twee a drie dagen voor de release af laten lopen zodat je nog kan cancelen mocht het tegenvallen.voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:06:
[...]
14:00 vandaag!
En op Bram zijn opmerking. Embargo 1 dag voor release is volkomen normaal in de industrie. Niks nieuws, ook niet voor Bethesda. Ook de pers zegt zo'n embargo juist goed te vinden. Dat heeft gewoon met hype optimalisatie te maken. Als ze er geen vertrouwen in zouden hebben dan zou het embargo morgen pas aflopen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
2-3 dagen voor release zou inderdaad het beste zijn, maar 1 dag voor release vind ik ook prima. Pre-orderen doe ik niet aan, ik vind dat maar een ongezonde ontwikkeling in de games industrie.Tsurany schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:49:
[...]
Embargo geeft pers natuurlijk de tijd om te spelen. Vanaf de gold status hebben ze nu geruime tijd, anders krijg je de rush om de eerste review en hebben ze de helft van het spel nog niet eens aangeraakt. Embargo is juist fijn, maar het liefst twee a drie dagen voor de release af laten lopen zodat je nog kan cancelen mocht het tegenvallen.
Verwijderd
Als ik nu FO 4 download op de xboxone en zet mijn settings op australie . Zou ik dan eerder kunnen spelen ?
Ik heb het desbetreffende filmpje niet gezien, maar nogmaals, ik heb echt he-le-maal nergens last van. Ik geef toe dat er gediscussieerd mag worden over dergelijke zaken, maar ga dan wel af op je eigen bevindingen, niet van één losse flodder op het internet... Als je bijvoorbeeld kijkt naar de problemen met AC Unity destijds, dat is hier echt totaal niet aan de orde.James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:46:
[...]
Ja hoezo aannames, het is toch duidelijk te zien in dat filmpje? Dat jij er geen last van hebt is mooi, maar dat was met Skyrim en New Vegas op de PS3 ook al zo. Sommige users hadden nergens last van, bij het gros van de users liep die verschrikkelijk.
Ik snap niet waarom Bethesda de enige ontwikkelaar is die ontzien word van kritiek als het gaat om game performance. Het is toch van de zotten dat een game met deze graphics uberhaupt framedrops heeft ipv locked 30fps?
We gamen toch niet meer op een Xbox 360 of wel, het is een PS4 met 8GB aan DDR5 geheugen. Ik vind dat hier prima over gediscussieerd mag worden.
Ik hoop dat het meevalt met de framedrops op de PS4. Anders heb ik nog de Vault Boy bobblehead om naar te kijken.
Ik verwacht zelf dat ik er ook geen problemen mee ga hebben. Met de framerate problemen in the witcher 3 heb ik zelf ook weinig problemen gehad. Ja ik merk/zie het wel, maar ik ben altijd goed in staat geweest om daar doorheen te kijken.
Nouja, het is natuurlijk niet maar 'één losse flodder'SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:58:
[...]
Ik heb het desbetreffende filmpje niet gezien, maar nogmaals, ik heb echt he-le-maal nergens last van. Ik geef toe dat er gediscussieerd mag worden over dergelijke zaken, maar ga dan wel af op je eigen bevindingen, niet van één losse flodder op het internet...
Zolang mensen het niet zelf kunnen proberen is jouw mening net zoveel waard als de mening van Mithrildor.
Al ben ik het wel gewoon eens dat iedereen even moet wachten tot het spel uit is zodat ze het zelf kunnen proberen of dat er in ieder geval een duidelijk beeld kan komen of het maar sporadisch voorkomt of dat het een breed voorkomend probleem is.
Even voor de goede orde, ik speel op PC en ik verwacht iets van 15fps
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 10:07 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Gaat iemand vanmiddag nog even testen of Bart Smit iets meegeeft?
Je kan nu de kaart 'maar om 12 uur wordt de game overal unlocked' spelen!
In welk land heb je FO4 gekocht? Je release"tijd" is daar aan gekoppeld :-)Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:58:
Als ik nu FO 4 download op de xboxone en zet mijn settings op australie . Zou ik dan eerder kunnen spelen ?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Verwijderd
Vreemd, ik heb ook heel het weekend gespeeld maar wel af en toe wat framedrops gezien.SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:41:
[...]
Ook op de PS4.
Het was niet vervelend, soms hooguit 2 seconde.
Raar dat jij die niet hebt.
Verwijderd
Nou ik moet het nog downloaden maar ik wacht tot na 6 uur .Ik hoop eigenlijk nog dat winkels het vandaag gaan verkopen. zodat ik naar de plaatselijke intertoys kan lopengreyfox1987 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:06:
[...]
In welk land heb je FO4 gekocht? Je release"tijd" is daar aan gekoppeld :-)
Hoe heb je het spel al het hele weekend gespeeld?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:10:
[...]
Vreemd, ik heb ook heel het weekend gespeeld maar wel af en toe wat framedrops gezien.
Ook op de PS4.
Het was niet vervelend, soms hooguit 2 seconde.
Raar dat jij die niet hebt.
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Verwijderd
Een aantal pagina's terug kon je lezen dat ik een winkelier had gevonden die ze vrijdag al verkocht.Domih schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:18:
[...]
Hoe heb je het spel al het hele weekend gespeeld?
GunstigVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:19:
[...]
Een aantal pagina's terug kon je lezen dat ik een winkelier had gevonden die ze vrijdag al verkocht.
Ik heb niet alle pagina's doorgespit, zal even teruglezen om te kijken welke dit is, ik wil hem graag vandaag spelen!
Straks maar eens kijken!jelmerc schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:09:
Voor mensen die nog nooit fallout gespeeld hebben en nu met fallout 4 beginnen, of gewoon leuk om terug te kijken: YouTube: The Storyteller: FALLOUT Prologue - Great War
soort van tv serie met de geschiedenis van fallout, erg cool gemaakt.
Heb zelf nog nooit Fallout gespeeld maar zit wel te denken om Fallout 4 te gaan kopen.
Wel met het idee gelopen om anders eerst Fallout 3 of New Vegas goedkoop uit de bakken te vissen maar dan direct met naar deel 4.
Alleen de vraag; PS4 of PC.
Allebei natuurlijk voordelen/nadelen. Kiezen tussen gamen op 55" met surround of wat mooier beeld en wellicht wat meer opties met mods etc. Heb een i5-3570k, 8GB, SSD en een R9 280, lijkt mij dat ie daar ook wel fatsoenlijk op draait. Misschien niet op Ultra maar dat boeit mij weer niet zoveel. Zie ik iets over het hoofd wat op 1 van de 2 nou echt beter maakt? (niet bedoeld om de PS4 vs PC discussie te starten!
Hier een lijstje namen die je kan kiezen die worden uitgesproken door codsworth in de game: https://www.reddit.com/r/...worth_says_133_confirmed/
Ik twijfel of ik ga voor
Ik twijfel of ik ga voor
spoiler:
assface
Denk dat je best nog een dag wacht tot de eerste PC impressies er zijn, zodat je weet of de klachten over performanceproblemen doorzetten naar PC.schaapiej schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:20:
[...]
Straks maar eens kijken!
Heb zelf nog nooit Fallout gespeeld maar zit wel te denken om Fallout 4 te gaan kopen.
Wel met het idee gelopen om anders eerst Fallout 3 of New Vegas goedkoop uit de bakken te vissen maar dan direct met naar deel 4.
Ik heb destijds skyrim gekocht voor de 360, en uiteindelijk heb ik hem opnieuw gekocht voor PC, voor de modding mogelijkheden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Enige reden dat ik hem op de PS4 heb is de Playstation party chat.schaapiej schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:20:
[...]
Straks maar eens kijken!
Allebei natuurlijk voordelen/nadelen. Kiezen tussen gamen op 55" met surround of wat mooier beeld en wellicht wat meer opties met mods etc. Heb een i5-3570k, 8GB, SSD en een R9 280, lijkt mij dat ie daar ook wel fatsoenlijk op draait. Misschien niet op Ultra maar dat boeit mij weer niet zoveel. Zie ik iets over het hoofd wat op 1 van de 2 nou echt beter maakt? (niet bedoeld om de PS4 vs PC discussie te starten!)
Veel vrienden van me spelen op de PS4, dus ben ik niet helemaal een lonely wanderer.
Op de PC zal ie hoogst waarschijnlijk beter lopen, hogere FPS.
Je kan je PC ook aansluiten op je 55" toch.
maar mocht het zo zijn.. dat het op de ps4 niet helemaal lekker loopt.. dan heeft behesda toch wel zo nazorg voor het spel dat ze de performance tweaken zodat het wel lekker smoothie loopt..
dat is schijnbaar ook bij skyrim zo gebeurd..?
Wat is de goedkoopste site om een key voor de maingame + seasonpass te kopen ?
Liefst met iDeal, maar Paypal mag ook.
Of moet ik voor deze vraag in een ander topic zijn ?
Heeft iemand al iets gehoord over 21:9/Widescreen support voor Fallout 4? Heb dit altijd voor mekaar gekregen bij New Vegas en FO3 met wat simpele .ini edits maar eigenlijk hoop ik dat FO4 dit native ondersteunt, natuurlijk.
Ja een jaar na dato ofzo.Nickrsd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:26:
maar mocht het zo zijn.. dat het op de ps4 niet helemaal lekker loopt.. dan heeft behesda toch wel zo nazorg voor het spel dat ze de performance tweaken zodat het wel lekker smoothie loopt..
Is er eigenlijk al bekend hoeveel DLC's er komen voor Fallout 4? Ik zie dit nergens terug. Kan de overweging voor de season pass wat makkelijker maken.
Op Wehkamp staat nu voor Fallout 4: Levertijd: 5-10 dagen. Hoop toch dat dit enkel voor nieuwe bestellingen is en niet voor bestaande. Verwacht eigenlijk vandaag toch nog wel gewoon een verzendbevestiging...
Kan het zo niet terugvinden, waar is hij evt vandaag al te koop (omg ehv)?
Ik mag toch hopen dat dat wel ondersteund wordt in 2015.Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:28:
Heeft iemand al iets gehoord over 21:9/Widescreen support voor Fallout 4? Heb dit altijd voor mekaar gekregen bij New Vegas en FO3 met wat simpele .ini edits maar eigenlijk hoop ik dat FO4 dit native ondersteunt, natuurlijk.
heb mijn monitor speciaal opgepoetst ervoor :-)
bij instant-gaming is dat 62,28 euro.So_Surreal schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:28:
Via de HiPay of Skrill optie kan je met ideal betalen.

of natuurlijk enkel Fallout 4 voor net geen 40 euro.
Ik heb hem daar gekocht en key al eergisteren gekregen
[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 11:34 ]
Het gebruikt dezelfde engine, dus dezelfde ini tweaks zouden ook moeten werken, mocht het niet ingame instelbaar zijn.Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:28:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als en wanneer je dat voor elkaar krijgt, zou je mij dan misschien kunnen DMmen met hoe precies?Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:28:

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
ik kocht hem bij CJS-CD keys. game +seasonal was geloof ik 70 euro.So_Surreal schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:28:
game is bij mij inmiddels pre-loaded dus nu is het alleen nog wachten tot het 0:01 uur is
YO! fucknuts! It's Probing time!
zat net een streampje te kijken van de ps4 versie, zag er lekker uit
Welk platform?Freakiebeakie schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:41:
[...]
ik kocht hem bij CJS-CD keys. game +seasonal was geloof ik 70 euro.
game is bij mij inmiddels pre-loaded dus nu is het alleen nog wachten tot het 0:01 uur is![]()
![]()
Klopt helemaal hoor maar je hebt dan toch altijd wat menu's die er niet voor zijn gemaakt en die er een beetje lelijk door worden (mah immersionboe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:33:
[...]
Het gebruikt dezelfde engine, dus dezelfde ini tweaks zouden ook moeten werken, mocht het niet ingame instelbaar zijn.

Als ik op mijn wehkamp kijk zie ik nu een levertijd 2-3 dagenVirtual Reality schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:31:
Op Wehkamp staat nu voor Fallout 4: Levertijd: 5-10 dagen. Hoop toch dat dit enkel voor nieuwe bestellingen is en niet voor bestaande. Verwacht eigenlijk vandaag toch nog wel gewoon een verzendbevestiging...
Heeft iemand fallout 4 bij wehkamp besteld? Zoja? Iemand al een indicatie of die morgen bezorgd wordt? Bij mij staat hij op 2 a 3 dagen....
HDMI kabel naar je TV, Xbox One controller kopen. Totale kosten: +/- 60 euro.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:24:
[...]
Enige reden dat ik hem op de PS4 heb is de Playstation party chat.
Veel vrienden van me spelen op de PS4, dus ben ik niet helemaal een lonely wanderer.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
is al langsgekomen en ze zeggen dat dat wel gebeurt. 2-3 dagen is een standaard indicatie.DvanK schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:45:
Heeft iemand fallout 4 bij wehkamp besteld? Zoja? Iemand al een indicatie of die morgen bezorgd wordt? Bij mij staat hij op 2 a 3 dagen....
Ik heb me gewoon heel boos opgesteld naar hen, en aangeven dat het bullshit is dat ze instant delivery codes verkopen, terwijl ze mijn code nog niet hebben uitgeleverd. Uur later had ik toevallig de key in mn mailbox...Techno Overlord schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:35:
Ik heb mijn key besteld bij www.g2play.net. Dit is een reactie van hun Support:
Hello,
Thank you for your message.
Regarding your question- your key is guaranteed to be delivered on the release date of the product, however, it is very much possible that it will be sent day earlier.
Please note that you have purchased from Merchant DLCDownload.com, when he deliver his keys, we will dispatch yours as soon as possible.
We kindly ask you to have a little bit more patience, your key is reserved only for you and we are glad to inform you, that with your order is everything ok.
We hope that this information is useful for you and we wish you a great day.
Best regards.
Bartłomiej
Nog even geduld dus.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Thanks, heb hem besteldSmokingCrop schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:32:
[...]
bij instant-gaming is dat 62,28 euro.
Via de HiPay of Skrill optie kan je met ideal betalen.
[afbeelding]
De PC versie? console versies staan inderdaad op 2-3 dagen. PC 5-10...HouseQ schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:44:
[...]
Als ik op mijn wehkamp kijk zie ik nu een levertijd 2-3 dagen
Ik ben niet zo van het heel boos opstellen eerlijk gezegd.Erkel schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:48:
[...]
Ik heb me gewoon heel boos opgesteld naar hen, en aangeven dat het bullshit is dat ze instant delivery codes verkopen, terwijl ze mijn code nog niet hebben uitgeleverd. Uur later had ik toevallig de key in mn mailbox...

Forever raver!
Specs: Workstation Server
De Intertoys (Winkelstraat) in Eindhoven verkoopt hem al sinds vrijdag. Wel vooraf even bellen, meer mensen hebben dit opgemerkt inmiddelsDomih schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:31:
Kan het zo niet terugvinden, waar is hij evt vandaag al te koop (omg ehv)?
ik heb geen dvd drive meer. weet iemand of je hem nodig hebt of de key zo in steam kan invullen?
Ik twijfel nog een beetje over instant-gaming
Iemand meer ervaring met hun? Ik lees veel verschillende verhalen.
Key kan in steambeebie121 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:58:
ik heb geen dvd drive meer. weet iemand of je hem nodig hebt of de key zo in steam kan invullen?
Toch apart dat sommige winkels van dezelfde keten er totaal lak aan hebben
. Ik heb het geprobeerd bij Bart Smit, maar kreeg mooi niets "nee, wij doen dat echt niet ook al doen ze het daar wel"
Nou kan ik er wel mee leven hoor, maar een release voor een weekend leek mij toch logischer
.
Nou kan ik er wel mee leven hoor, maar een release voor een weekend leek mij toch logischer
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
vaak heeft een winkel bellen ook geen nut omdat alles via het hoofdkantoor gaat !
psn: taker-mart
Check dit topic voor ervaringen met key-resellers:smiley_remkes schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:59:
Ik twijfel nog een beetje over instant-gaming
Online Gamekeys kopen - Deel II
Verwijderd
Daarom heb ik dus 70eu betaald ipv 55 eu.HeatWave schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:59:
Toch apart dat sommige winkels van dezelfde keten er totaal lak aan hebben. Ik heb het geprobeerd bij Bart Smit, maar kreeg mooi niets "nee, wij doen dat echt niet ook al doen ze het daar wel"
Nou kan ik er wel mee leven hoor, maar een release voor een weekend leek mij toch logischer.
Anders zou ik dat weekend wel uitgaan en ben ik weer 50 euro lichter, bespaar me dus 35 euro en kan Fallout spelen
Ik had m'n PS4 bundel bij de Bart Smit telefonisch gereserveerd, kan meestal toch.taker1987 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:00:
vaak heeft een winkel bellen ook geen nut omdat alles via het hoofdkantoor gaat !
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 11:02 ]
Ik heb hem vrijdag gewoon voor 55 euro in de winkel gehaaldVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:01:
[...]
Daarom heb ik dus 70eu betaald ipv 55 eu.
Anders zou ik dat weekend wel uitgaan en ben ik weer 50 euro lichter, bespaar me dus 35 euro en kan Fallout spelen
Hoe zit het met bol.com, komt dat vandaag nog of loop van dinsdag?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Als ik dat wistSparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:01:
[...]
Ik heb hem vrijdag gewoon voor 55 euro in de winkel gehaald
Ik heb 'm echt bij een eenmanszaakje gekocht, hiermee verdient ie denk ik een beetje z'n geld.
Had Black Ops 3 ook 3 dagen eerder daar gekocht.
Over 21:9/Widescreen gesproken, ik zie net een hele hoop screenshots van 2560x1080 met de eerste SweetFX presets in de Reddit Fallout 4 Megathread.
2560x1080 SweetFX preset screenshots - SPOILERS - the first Fallout 4 mod!
http://imgur.com/a/sbgCb
Ziet er ERRUG lekker uit moet ik zeggen
Ziet er ERRUG lekker uit moet ik zeggen
Performance?Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:03:
Over 21:9/Widescreen gesproken, ik zie net een hele hoop screenshots van 2560x1080 met de eerste SweetFX presets in de Reddit Fallout 4 Megathread.
Ziet er ERRUG lekker uit moet ik zeggen![]()
Geen idee, ik wacht er ook op. Ik verwacht in de loop van de namiddag in ieder geval een verzendbevestiging te krijgen. En dan maar hopen, wachten en duimenMad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:01:
Hoe zit het met bol.com, komt dat vandaag nog of loop van dinsdag?
Ik heb r ongeveer zo'n 6 a 8 Keys gekocht. Altijd gekregen. Fallout 2 dagen geleden besteld, gister kreeg ik de key.anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:00:
[...]
Check dit topic voor ervaringen met key-resellers:
Online Gamekeys kopen - Deel II
Dat komt omdat de kassa van BartSmit tegenwoordig centraal aangestuurd wordt qua vrijgave.HeatWave schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:59:
Toch apart dat sommige winkels van dezelfde keten er totaal lak aan hebben. Ik heb het geprobeerd bij Bart Smit, maar kreeg mooi niets "nee, wij doen dat echt niet ook al doen ze het daar wel"
Nou kan ik er wel mee leven hoor, maar een release voor een weekend leek mij toch logischer.
Ze kunnen m dan dus alleen verkopen als hij als "onbekend artikel" wordt getagged. Dat valt op in de dagtotalen en dan mag de bedrijfsleider uitleg gaan geven.
Zie hier voor de voor/na-vergelijking (klik op de plaatjes).Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:03:
Ik weet niet of ik het mooier vind met die preset, eigenlijk.
Het is kleurrijker, maar ik vind dat washed-out ook wel wat hebben.
Het is een kwestie van smaak, denk ik
De preset op Nexus
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 11:10 ]
Hele mooie sfeer. Dat wordt weer lekker elk hoekje op het gemak bekijken en na 15 uur nog steeds level 2Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:03:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:45:
[...]
HDMI kabel naar je TV, Xbox One controller kopen. Totale kosten: +/- 60 euro.
Klopt, maar staan een stuk uit elkaar en heb niet zoveel zin om steeds heen en weer te slepen!Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:24:
[...]
Enige reden dat ik hem op de PS4 heb is de Playstation party chat.
Heb nog wel een HDMI liggen en de PS3 controller op m'n PC aangesloten.
Enige wat wellicht voor mijzelf nog slim is; chronische rugklachten, weer fijner om te kunnen liggen op de bank i.p.v. altijd te moeten zitten. Voor nu maar even de reviews afwachten en anders iene miene mutte in de winkel!
Naja boos is overdreven, maar ik heb ze wel vriendelijk doch dringend verzocht mijn key op te sturen. Zal je net zien, dat de keys op zijn omdat ze de eerste voorraad als instant delivery weg doen voor een paar knaken extra, en dat je dan zonder key zit... Dan heb ik mooi voor jan met de korte achternaam vrij genomen morgenTechno Overlord schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:55:
[...]
Ik ben niet zo van het heel boos opstellen eerlijk gezegd.Dat doe ik wel als ik de key niet op tijd heb. Ik blijf nog even geduldig wachten...
Iets mooier vindt ik het wel. Maar of ik dit verschil echt ga merken? Nee, ik denk het niet. Overigens wel mooi gedaan dat je in 1 plaatje before en after kunt zien met de slider.anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:07:
[...]
Zie hier voor de voor/na-vergelijking (klik op de plaatjes).
Ik weet niet of ik het mooier vind met die preset, eigenlijk.
Het is kleurrijker, maar ik vind dat washed-out ook wel wat hebben.
Het is een kwestie van smaak, denk ik
De preset op Nexus
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Weet niet of deze hier al voorbij gekomen is:
http://www.nukahub.com/tools/special
Een handige special / perk builder tool
http://www.nukahub.com/tools/special
Een handige special / perk builder tool
Ik vind de SweetFX wel erg mooi, alleen ik vind het washed uit wat meer bij de Fallout sfeer passen.
Hmmm... ik denk dat ik dat ook maar ga doen dan. Ik heb namelijk ook speciaal verlof zodat ik morgen de hele dag kan spelen.Erkel schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:15:
[...]
Naja boos is overdreven, maar ik heb ze wel vriendelijk doch dringend verzocht mijn key op te sturen. Zal je net zien, dat de keys op zijn omdat ze de eerste voorraad als instant delivery weg doen voor een paar knaken extra, en dat je dan zonder key zit... Dan heb ik mooi voor jan met de korte achternaam vrij genomen morgen
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Hey vraag je, ik heb een Preorder op Ps4. Maar nu twijfel ik een beetje om hem in de Ps-store te kopen met season pass inclusief. Als ik hen nu betaal, hoe zeker ben ik dan dat ik vannacht om 00.01 kan spelen ?
100% als er geen overbelast netwerk of onvoorziene problemen zijnThommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:26:
Hey vraag je, ik heb een Preorder op Ps4. Maar nu twijfel ik een beetje om hem in de Ps-store te kopen met season pass inclusief. Als ik hen nu betaal, hoe zeker ben ik dan dat ik vannacht om 00.01 kan spelen ?
100% zeker.Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:26:
Waarom zou je de season pass erbij kopen? Je hebt geen idee welke content er komt, wanneer en of het de moeite waard is.
Die season pass gaat alleen maar goedkoper worden hoor. En je hebt er nu nog niks aan. Is gewoon zonde van je cash
Twitter van PSN Europe heeft zojuist aangekondigd dat de preload om 12u UK time start...
Aiii dan wordt het dus alleen 12:01 als je de hele game in een uur binnen kan halen. 29 gb toch?cheiktwo schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:29:
Twitter van PSN Europe heeft zojuist aangekondigd dat de preload om 12u UK time start...
Raar dat sony pas zo laat de pre load aan zet. Worden mensen alleen maar zenuwachtiger van 
Vanmiddag 12:00 UK tijdSluw schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:29:
[...]
Aiii dan wordt het dus alleen 12:01 als je de hele game in een uur binnen kan halen. 29 gb toch?
[ Voor 80% gewijzigd door voxxel op 09-11-2015 11:32 ]
https://www.timeanddate.c...&font=cursive&csz=1&swk=1
hmm wat wordt nou de tijd voor NZ release? hier lees ik nog 30min, ik hoorde iemand anders nog over 14:00 en in steam zelf staat 15:00 NL tijd... weet iemand de werkelijke tijd dat deze beschikbaar komt in NZ?
hmm wat wordt nou de tijd voor NZ release? hier lees ik nog 30min, ik hoorde iemand anders nog over 14:00 en in steam zelf staat 15:00 NL tijd... weet iemand de werkelijke tijd dat deze beschikbaar komt in NZ?
Ik denk dat je 50% kans hebt. Het lukt namelijk wel, of het lukt nietThommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:26:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dus preload kan pas vannacht? Lol SCEE
Moeilijk hoor lezen.. Vanmiddag 12:00 UK tijd kan je preloadenJames Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:32:
zou het niet 1200 uur AM zijn? dus over 28 minuten?James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:32:
Deze timer telt gewoon af naar Dinsdag in NZ. Dat is over 28 minuten.Yerap schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:31:
https://www.timeanddate.c...&font=cursive&csz=1&swk=1
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, 12:00 UK tijd, dus 13:00 bij onsJames Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:32:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
http://wwp.greenwichmeantime.com/Alcmaria schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:32:
[...]
zou het niet 1200 uur AM zijn? dus over 28 minuten?
Over 1 uur en 26 minuten dus
[ Voor 16% gewijzigd door dustkiller op 09-11-2015 11:34 ]
Wehkamp staat nu 5-10 werkdagen...... Terwijl in de mail bij bestelling stond wordt geleverd op 10-11-2015 >< Pff maar ff mailen naar ze.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Krijg net dit bericht van g2play.co.nl op facebook:Techno Overlord schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:22:
[...]
Hmmm... ik denk dat ik dat ook maar ga doen dan. Ik heb namelijk ook speciaal verlof zodat ik morgen de hele dag kan spelen.Ik zou echt gek worden als ik de key dan pas morgenavond krijg ofzo....
Wat ik begrepen heb is dat de pre-order keys vastgehouden worden in overleg met de publisher. Hoe het precies zit weet ik ook niet Arjan. Groetjes
Okay..
zou het dan niet om 1200 AM uur UK tijd zijn dus 1300 uur hier? :-)
Oei! Ik moet sowieso wachten tot na m'n examen vrijdag, maar vrijdagmiddag wil ik dan ook wel los. Als de Wehkamp dan niet geleverd heeft schuiven ze dat ding maar in hun reet en koop ik hem alsnog wel bij Steam zelf desnoods.Joenino schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:34:
Wehkamp staat nu 5-10 werkdagen...... Terwijl in de mail bij bestelling stond wordt geleverd op 10-11-2015 >< Pff maar ff mailen naar ze.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Wehkamp levert echt wel morgen, dit is vrij standaard dat het zo onduidelijk gaat. Waarschijnlijk krijgt iedereen vanavond een verzendbevestiging.
Verwijderd
Ik ben veeeeeeeeel meer geïnteresseerd in de review embargo tijd dan in de preload tijd.
Als ik het goed heb, mogen de reviews vanaf 14.00 onze tijd online...? Ben HEEL benieuwd! Ik heb het rustig op het werk dus ben van plan de hele middag reviews te lezen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 11:38 ]
Yes klopt! Ik ga hetzelfde doen, toch niks te doen tot 18:00.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:38:
Ik ben veeeeeeeeel meer geïnteresseerd in de review embargo tijd dan in de preload tijd.Als ik het goed heb, mogen de reviews vanaf 14.00 onze tijd online...? Ben HEEL benieuwd! Ik heb het rustig op het werk dus ben van plan de hele middag reviews te lezen.
Zie dit van 15 uur gelede trouwens op de Bethesda twitter. Zal wel alleen US zijn.
Check your PS4... #Fallout4 should be preloading. #WelcomeHome
[ Voor 16% gewijzigd door Sluw op 09-11-2015 11:40 ]
Ik ook. Ben benieuwd wat men ervan vindtVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:38:
Ik ben veeeeeeeeel meer geïnteresseerd in de review embargo tijd dan in de preload tijd.Als ik het goed heb, mogen de reviews vanaf 14.00 onze tijd online...? Ben HEEL benieuwd! Ik heb het rustig op het werk dus ben van plan de hele middag reviews te lezen.

Bah, toch nog even overstag zo 1 dag voor release. Heeft CJs de keys niet meer op voorraad. Geef mij nu het resultaat van mijn impulsaankoop!
Iemand enig idee of er al een playlist (spotify/youtube) van de nummers in het spel is?
Met alle rotzooi die de laatste jaren wordt uitgebracht en de geschiedenis van de franchise in combinatie met de ontwikkelaar geef ik het spel inderdaad een grote kans om game of the year te noemen.
Toch wel ironisch, ik heb vandaag dus weer een proefwerk gehad, half uur eerder klaar en wat ga je dan doen? Fallout 1 op mijn TI-Nspire rekenapparaat natuurlijk
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.