[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:37:
Wehkamp levert echt wel morgen, dit is vrij standaard dat het zo onduidelijk gaat. Waarschijnlijk krijgt iedereen vanavond een verzendbevestiging.
Klopt heb even gebeld waarom mijn bestelling opeens op 5-10 dagen staat.

Wat blijkt nu is dat die webmasters de leverdatum aan de actuele leverdatum voor mensen die nu bestellen gekoppeld hebben. Dus als je hem +- 2 weken geleden besteld heb kan je er vanuit gaan dat je vanavond een mail krijgt dat hij verzonden is.

Mijn wordt iig morgen tegen de avond of woensdagochtend geleverd afhankelijk van de post. Wel balen als ik dinsdag niet zou kunnen spelen, dan heeft me vrouw weer geluk ziet ze me nog 1 avond extra voordat ik me mencave in duik haha :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja, er is pittige concurrentie, bijvoorbeeld Witcher 3.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Krijg je nou een code bij de PC versie die je online besteld(hoesje) of krijg ik disks en moet ik alleen de patch downloaden? :P Want dat laatste heeft mijn voorkeur om de server drukte tegen te gaan :')

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

weszz schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:52:
Krijg je nou een code bij de PC versie die je online besteld(hoesje) of krijg ik disks en moet ik alleen de patch downloaden? :P Want dat laatste heeft mijn voorkeur om de server drukte tegen te gaan :')
Ik heb gelezen dat de basis van het spel (dus waarschijnlijk de map of andere grote bestanden) op de DVD staan en de rest is download. Het hele spel gaat sowieso niet op 1 DVD'tje, of er moet al echt zware compressie zijn toegepast waarbij je weer afhankelijk bent van je CPU hoe lang het duurt. Als dat het geval is zul je soms sneller zijn met de game gewoon downloaden haha...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Ah top! En het kan natuurlijk door er meerdere dvd's in te drukken ^^

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:59:
Ah top! En het kan natuurlijk door er meerdere dvd's in te drukken ^^
Er zit maar 1 DVD in het hoesje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
dustkiller schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:49:
Iemand enig idee of er al een playlist (spotify/youtube) van de nummers in het spel is?
Officieel maar een paar nummers: https://open.spotify.com/...st/6odolWS2Iu1L3XjXZJifSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Mijn FO4 pre-order voor PS4 van yourgamezone is nog steeds niet verzonden. Ben benieuwd of er morgen nog geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:46
Is het wel zeker dat hier in Nederland de steam unlock ook om 00:01 is, op steam staat namelijk over 14 uur (02:00) en met MGS V was dit ook het geval, iedereen verwachte 00:01 maar dat was ook pas om 06:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Even een beetje voorlopen op de zaken maar goed: Wanneer mods beschikbaar zijn, wat zijn jullie verwachtingen wat de eerste mods gaan worden?
Mijn eerste idee is dat er een gaat komen die de (voor zover ik gezien heb) te kleurige wereld wat meer gelijktrekt met het pallet van de vorige delen.
Wat zijn jullie ideen?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Sweet FX gebeuren en the carry limit aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
weszz schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:52:
Mijn ervaring is dat steam weinig last heeft van server drukte. Zelfs met grote releases kan ik meestal met een zeer nette snelheid downloaden :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Scare360 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:03:
Mijn FO4 pre-order voor PS4 van yourgamezone is nog steeds niet verzonden. Ben benieuwd of er morgen nog geleverd wordt.
:?

Het is pas 12 uur 's middags. Bol stuurt je vanavond pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:03:
Even een beetje voorlopen op de zaken maar goed: Wanneer mods beschikbaar zijn, wat zijn jullie verwachtingen wat de eerste mods gaan worden?
Mijn eerste idee is dat er een gaat komen die de (voor zover ik gezien heb) te kleurige wereld wat meer gelijktrekt met het pallet van de vorige delen.
Wat zijn jullie ideen?
Er is al een kleurenpallet-mod (zie eerder in dit topic), ook is er een andere mod die ervoor zorgt dat je voordeur pre-nuke open is, zodat je naar buiten kan (weet niet of dat boeiend is verder :P ).
Dat zag ik vanochtend in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:01
Ik hoop (ijdele hoop i know) dat ze een MOD gaan maken voor (local) Co-op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
bram1984 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:04:
[...]

:?

Het is pas 12 uur 's middags. Bol stuurt je vanavond pas op.
Ik heb altijd het idee dat het denkvermogen van veel mensen rond de release van een grote game behoorlijk achteruit gaat. Een beetje logisch nadenken is er niet meer bij..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:05:
Ik hoop (ijdele hoop i know) dat ze een MOD gaan maken voor (local) Co-op.....
Dat proberen ze al sinds Oblivion. Het eindigt meestal in een proof-of-concept.
Zie bijv Tamriel Online

Maar als Elders Srcolls Online een succes wordt komt er misschien een Fallout Online, wie weet?

Maar in princpe zijn de spellen natuurlijk gewoon bedoeld en ontworpen als singleplayer, zowel qua belevenis als leveldesign,e tc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:01
anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:09:
[...]

Dat proberen ze al sinds Oblivion. Het eindigt meestal in een proof-of-concept.
Zie bijv Tamriel Online

[video]

Maar als Elders Srcolls Online een succes wordt komt er misschien een Fallout Online, wie weet?

Maar in princpe zijn de spellen natuurlijk gewoon bedoeld en ontworpen als singleplayer, zowel qua belevenis als leveldesign,e tc.
Ik snap de keuze van Bethesda wel hoor :+ Maar ik vind niets leuker dan samen met mijn vriendin zo'n wereld verkennen. Als ze alleen moet spelen vind ze het vaak te lastig kwa controls. Maar samen ist toch altijd dikke fun.

En wie weet, het is met Mario 64 ook gelukt 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 09-11-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:40
anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:09:
[...]

Er zit nogal een verschil tussen een full-blown MMO en co-op wat mij betreft :) .

Fallout lijkt me ultiem geschikt voor co-op, in ieder geval voor twee maar wellicht ook wel gewoon voor een vierpersoons party. Desnoods moet je eerst 10u alleen spelen voor je elkaar via een quest kan vinden o.i.d.

Maar, honderden mensen die uit honderden vaults kruipen en allemaal met Fat Man's rondlopen? Neuh, past niet echt in de lore en setting.

Edit: of de lore moet zijn dat er één heeeel bijzondere vault is waar op magische wijze honderden survivors hebben kunnen overleven, maar dan nog. Meh. Geen Fallout MMO wat mij betreft!

[ Voor 10% gewijzigd door Hafermaut op 09-11-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hafermaut schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:14:
[...]

Er zit nogal een verschil tussen een full-blown MMO en co-op wat mij betreft :) .

Fallout lijkt me ultiem geschikt voor co-op, in ieder geval voor twee maar wellicht ook wel gewoon voor een vierpersoons party. Desnoods moet je eerst 10u alleen spelen voor je elkaar via een quest kan vinden o.i.d.

Maar, honderden mensen die uit honderden vaults kruipen en allemaal met Fat Man's rondlopen? Neuh, past niet echt in de lore en setting.

Edit: of de lore moet zijn dat er één heeeel bijzondere vault is waar op magische wijze honderden survivors hebben kunnen overleven, maar dan nog. Meh. Geen Fallout MMO wat mij betreft!
Enkel de optie dat een vriend de hond kan besturen, of andere mensen die je eerst als companion moet strikken zou al fantastisch zijn.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:07:
[...]

Ik heb altijd het idee dat het denkvermogen van veel mensen rond de release van een grote game behoorlijk achteruit gaat. Een beetje logisch nadenken is er niet meer bij..
Straks komen er tientallen posts met 'ik heb een verzendbevestiging gehad!', en vervolgens tientallen posts met 'ik heb nog geen verzendbevestiging gehad! help! Ik ga nooit meer bij Wehkamp/Bart Smit/Intertoys/Bol.com bestellen, prutsers!!11'.

Waarna vervolgens morgen iedereen gewoon netjes een envelop in de brievenbus heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Zit met een nieuw zeelandse VPN te wachten.. schijnt in ongeveer 2 uur uit te komen daaro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
EddoH schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:23:
[...]

Straks komen er tientallen posts met 'ik heb een verzendbevestiging gehad!', en vervolgens tientallen posts met 'ik heb nog geen verzendbevestiging gehad! help! Ik ga nooit meer bij Wehkamp/Bart Smit/Intertoys/Bol.com bestellen, prutsers!!11'.

Waarna vervolgens morgen iedereen gewoon netjes een envelop in de brievenbus heeft liggen.
Mediamarkt heeft net een mailtje gestuurd dat mijn pc versie pipboy edition ''verstuurd'' is word morgen even langs kantoor rijden na mijn klanten rondje

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
hexta schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:16:
[...]

Enkel de optie dat een vriend de hond kan besturen, of andere mensen die je eerst als companion moet strikken zou al fantastisch zijn.
Co-op lijkt me vooral nuttig op consoles, en juist daar ga je ook snel tegen de beperkingen van de hardware aanlopen als je beiden een andere kant op loopt en er te veel afstand ontstaat tussen de main char/co-opped companion.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

Precies dit dus^

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

[...]

Inderdaad. Gewoon geduldig afwachten dus :)
Scare360 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:03:
Ik heb de mail van YGZ gehad, dus die zul jij tzt ook wel krijgen!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nog ff een oude koe uit de sloot halen, waar kan ik hem online het goedkoopst bestellen? (PC)

Geen zin om op bol.com te wachten en dan nog te moeten preloaden met mijn kut verbinding.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30

Kek

3flix

Mad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:25:
nog ff een oude koe uit de sloot halen, waar kan ik hem online het goedkoopst bestellen? (PC)

Geen zin om op bol.com te wachten en dan nog te moeten preloaden met mijn kut verbinding.
g2play.net is altijd goed geweest voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:25:

42,- euro op gamers-outlet.net

~40,- is het goedkoopste wat ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:01:
Ik had m'n PS4 bundel bij de Bart Smit telefonisch gereserveerd, kan meestal toch.
Bij Bart Smit kan je de winkel rechtstreeks bellen, heb ik ook gedaan maar bij Mediamarkt konden ze me niet vertellen of de PS4 bundel die ik zocht beschikbaar was bij een vestiging. Dan niet dan bel ik wel verder.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kek schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:26:
[...]

g2play.net is altijd goed geweest voor mij..
En die kan ik vanmiddag al pre-loaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Zie nu dat er bij Steam voor de PC-versie staat "partial controller support" Aangezien ik FA3 en N:V prima met een xbox-controller kon spelen ga ik er wel vanuit dat FA4 dat ook prima kan hoor, maar toch apart :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben een mietje als het gaat om schrikken in games. RTCW, Bioshock, L4D, allemaal toptitels, maar ik vind het niets. Vooral vanwege het schrik-effect, maar zombies in het algemeen zijn ook niet echt aan mij besteed.

Monsters mogen er best een beetje oncourant uit zien. In World of Warcraft of Guild Wars 2 zijn het ook niet allemaal vriendelijk uitziende poppetjes, maar je schrikt er nooit van.

Hoe zit dat in Fallout 4? Ik ben niet bekend met de serie, heb 1, 2 of 3 nooit gespeeld en was van plan om 3 te spelen voor 4 uitkwam, maar dat is duidelijk niet gelukt. :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:32:
Ik ben een mietje als het gaat om schrikken in games. RTCW, Bioshock, L4D, allemaal toptitels, maar ik vind het niets. Vooral vanwege het schrik-effect, maar zombies in het algemeen zijn ook niet echt aan mij besteed.

Monsters mogen er best een beetje oncourant uit zien. In World of Warcraft of Guild Wars 2 zijn het ook niet allemaal vriendelijk uitziende poppetjes, maar je schrikt er nooit van.

Hoe zit dat in Fallout 4? Ik ben niet bekend met de serie, heb 1, 2 of 3 nooit gespeeld en was van plan om 3 te spelen voor 4 uitkwam, maar dat is duidelijk niet gelukt. :+
Tsja, ik ben me wel eens kapot geschrokken door een radroach, gewoon niet gezien, dan word je aangevallen en dan spring je toch wel even omhoog uit je stoel. Voor de rest valt het wel mee, in 3 dan, 4 heb ik nog niet gespeeld :+ . Je hebt je mutants en dergelijke, daar ga je denk niet van schrikken. Het zijn meer die sneak momentjes en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, als je van bioshock echt heel erg geschrokken bent kan fallout nog wel tegenvallen, maar de vorige delen waren zeker minder eng dan bioshock (1/2 dan, infinite was sowieso niet eng)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021

Er zitten wel aardig wat donkere tunnels in Fallout 3. Tel daar de Ghouls (een soort zombies) bij op en je kunt behoorlijk schrikken. In 3 was het ook niet echt mogelijk deze gebieden te mijden,maar ik weet niet hoe dat 4 zelf is. Fallout is geen horrorgame, maar op sommige momenten is het behoorlijk spannend zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 08:09

In sommige vaults in 3 en in NV ben ik me af en toe het apelazarus geschrokken, niet enkel omdat je ineens oog in oog staat met een vijand maar omdat sommige vaults bijzonder verontrustend zijn, met gekke vault dwellers of met andere trippy effecten. Speel deze vaults nu met geluid op zacht en andere muziek op de draagbare speaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Deathclaws zijn ook behoorlijk angstaanjagend als ze vol in je beeld zitten :D
Afbeeldingslocatie: http://vignette4.wikia.nocookie.net/new-monster/images/0/07/Deathclaw.jpg/revision/latest?cb=20131209134359

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Over die builds... ik zit te overwegen om een max-progressie-build te maken... Stel ik gooit 9 points in Intelligence. Hierdoor krijg ik de maximale XP bij quests en mob-kills. Vervolgens doe ik wat punten (3) in Strenght zodat ik vijanden snel neer kan krijgen met melee. Ook kost dit geen bullets. De rest van de punten knal ik in Endurance zodat ik de Solar powered perk heb. +2 to STR en END. Focus bij het levelen is Strenght.

Doel is dus om snel te levelen waarna je al je point weer reset om een meer gebalanceerde build te maken.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:35:
[...]

Tsja, als je van bioshock echt heel erg geschrokken bent kan fallout nog wel tegenvallen, maar de vorige delen waren zeker minder eng dan bioshock (1/2 dan,infinite was sowieso niet engg)
Ben ik de enige die zich richting het einde ergens in een ruimte met wat 'rare' monsters zich soms kapot schrok :+

Verder nooit echt geschrokken op die manier, alleen ben ik zo'n typje die helemaal into the game is en dan kan elk geluid me laten schrikken :9 En fallout had ik daar nog geen last van. Dus dat zal wel mee vallen, sommige locaties zijn gewoon close quarters en dan zit je met wat monsters en dan vindt ik zoiets vaak 'enger' dan het hele schrik element want dan krijg ik zo'n claustrofobisch gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyD_34 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:36:
[...]

Er zitten wel aardig wat donkere tunnels in Fallout 3. Tel daar de Ghouls (een soort zombies) bij op en je kunt behoorlijk schrikken. In 3 was het ook niet echt mogelijk deze gebieden te mijden,maar ik weet niet hoe dat 4 zelf is. Fallout is geen horrorgame, maar op sommige momenten is het behoorlijk spannend zullen we maar zeggen.
uit Fallout 3:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 11:55
FloydRaalte schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:37:
Over die builds... ik zit te overwegen om een max-progressie-build te maken... Stel ik gooit 9 points in Intelligence. Hierdoor krijg ik de maximale XP bij quests en mob-kills. Vervolgens doe ik wat punten (3) in Strenght zodat ik vijanden snel neer kan krijgen met melee. Ook kost dit geen bullets. De rest van de punten knal ik in Endurance zodat ik de Solar powered perk heb. +2 to STR en END. Focus bij het levelen is Strenght.

Doel is dus om snel te levelen waarna je al je point weer reset om een meer gebalanceerde build te maken.
enige punt is... is er wel en mogelijkheid om je punten te resetten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

Angeloonie schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:37:
Deathclaws zijn ook behoorlijk angstaanjagend als ze vol in je beeld zitten :D
[afbeelding]
Ik hoop dat het er iets mooier uitziet :P

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domih schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:41:
[...]

Ik hoop dat het er iets mooier uitziet :P
Denk met die resolutie dat niks er goed uit ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Haha ja dat soort stukjes. Ik liep gisteren in Fallout 3 ergens in de metro en kijk naar links, ineens zo'n Ghoul in mijn face. Ik schrok me de pleuris...en mijn vriendin nog harder 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2z9i9ds.png

uhhggg ik wil nuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyD_34 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:45:
[...]

Haha ja dat soort stukjes. Ik liep gisteren in Fallout 3 ergens in de metro en kijk naar links, ineens zo'n Ghoul in mijn face. Ik schrok me de pleuris...en mijn vriendin nog harder 7(8)7
En dan zijn er mensen die roepen dat fallout 4 lelijker word dan dat. Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

hoezo over 2 uur al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Je moet hem wel eerst kopen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:58
Huh? Bij mij staat er toch echt nog 14 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Heb zelf geen ervaring met de fallout serie, maar is er iemand die me kan vertellen of het prettiger speelt op een console of pc?

Beschik over beiden ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Alcmaria schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:47:
[...]

Je moet hem wel eerst kopen he :)
Er staat heul groot: "Fallout 4 is already in your Steam library".

[ Voor 3% gewijzigd door SacreBleu op 09-11-2015 12:48 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Zie dat NZ ding onderaan, hij speelt m via Nieuw Zeeland ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 09-11-2015 12:48 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

SacreBleu schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:47:
[...]

Er staat heul groot: "Fallout 4 is already in your Steam library".
ik ga even een sterke koffie halen.

dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Alcmaria schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:48:
[...]

ik ga even een sterke koffie halen.

dank je.
Zwart, zonder suiker. Dankjewel. :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ExploitSolo schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:47:
[...]

Huh? Bij mij staat er toch echt nog 14 uur
Hij gebruikt een VPN via een Nieuw-Zeelandse server, zie ook de valuta bij de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Over 1 uur en 22 minuten is de review embargo weg. IGN etc komen dan met de reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
jimz93 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:47:
Heb zelf geen ervaring met de fallout serie, maar is er iemand die me kan vertellen of het prettiger speelt op een console of pc?

Beschik over beiden ;)
Ik speel zelf op een console, maar ik zou persoonlijk kiezen voor een PC (als je een beetje een redelijke game PC hebt)

- meer mods
- betere graphics
- hoger FPS

Je kunt overigens gewoon met een controller spelen, dus veel verschil maakt het qua "relaxedheid" niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baelrog schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:50:
Over 1 uur en 22 minuten is de review embargo weg. IGN etc komen dan met de reviews
Komen dan ook wat hd live streams? De hype is nu toch wel aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand welke ik moet hebben voor instant cd-key?
http://www.g2play.net/fallout4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
ja over iets meer dan uur is release in AUS / NZ, vast veel livestreams op twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Mad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:52:
ik had via gamersoutlet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Door dit topic ook maar gehaald op de ps4 :+ Hypetrain gaat hard hier inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
TommyD_34 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:51:
[...]

Ik speel zelf op een console, maar ik zou persoonlijk kiezen voor een PC (als je een beetje een redelijke game PC hebt)

- meer mods
- betere graphics
- hoger FPS

Je kunt overigens gewoon met een controller spelen, dus veel verschil maakt het qua "relaxedheid" niet :)
Ah oké.

Dan moet ik eens kijken of ik mijn pipboy pre-order nog aan kan passen... :+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Mad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:52:
Fallout 4 Instant delivery steam cd-key.

Ik heb hem gisteravond via steam al gepreload.
ppf, wat nou slow chat, dit is fast-chat. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 09-11-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik kan hem gewoon livestreamen via twitch toch? Of moet ik daar een capturecard voor hebbn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:46
Beavbusi schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:54:
Ik kan hem gewoon livestreamen via twitch toch? Of moet ik daar een capturecard voor hebbn?
Voor pc moet je een programma ervoor hebben, op ps4 zit de functie erin en bij xbox weet ik zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:51:
[...]

Komen dan ook wat hd live streams? De hype is nu toch wel aan 8)
Er zijn inmiddels al wat streams op Twitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baelrog schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:50:
Er zijn een paar reviews waar ik benieuwd naar ben:
Rock, Paper, Shotgun
Polygon
Angry Joe
En als Kevin Vanord hem reviewt ook Gamespot (anders niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waarom zou je streams willen kijken? Ik wil er blind in gaan.

Ben sowieso een uur bezig met de char maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De elektronische assistent Billie van Bol.com... Het moet niet gekker worden :)

Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Je zegt:Hallo Bol, komt er ook een Track en Trace voor mijn bestelling die morgen afgeleverd zou moeten worden?

Billie zegt:Wil je weten wanneer je bestelling afgeleverd wordt?

Je zegt:ja

Billie zegt:Gaat het om je meest recente bestelling met daarin het artikel 'Fallout 4 - Pip-Boy Edition (PC)'?

Je zegt:ja

Billie zegt:Eventjes zien hoor... Ah, het artikel Fallout 4 - Pip-Boy Edition (PC) is gereserveerd door jou staat hier in de gegevens. Je ontvangt het artikel op de dag van de releasedatum. Volgens mijn gegevens is dat op 10 november 2015. Kan ik je nog ergens anders mee helpen?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:55:
[...]

Er zijn inmiddels al wat streams op Twitch?
Ja zeker, maar betere kwaliteit is altijd mooi toch :), heb er nu wel eentje die er aardig uitziet.
Mad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:56:
Waarom zou je streams willen kijken? Ik wil er blind in gaan.

Ben sowieso een uur bezig met de char maken :D
Weet nog weinig tot niks van de story, wil alleen wat gameplay zien. De hype jonge, DE HYPE

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
jimz93 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:47:

Beschik over beiden ;)
Ik zou voor de pc gaan. Bethesda games kennen altijd problemen op consoles. Plus dat je op de pc mods hebt, naar gelang je wensen kunt kiezen voor muis+toetsenbord of controller, niet op 30 fps of lager hoeft te spelen, etc, etc.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:55:
[...]
Er zijn een paar reviews waar ik benieuwd naar ben:
Rock, Paper, Shotgun
Polygon
Die twee gaan gewoon op zoek naar redenen om het sexistisch te verklaren :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:58:
[...] Plus dat je op de pc mods hebt
Ook op consoles.
boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:59:
[...]

Die twee gaan gewoon op zoek naar redenen om het sexistisch te verklaren :p
Grappig genoeg zijn dat ongeveer de enige sites waar ik waarde aan hecht. Hmm :P

[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Was eigenlijk van plan Fallout 4 te halen voor m'n PS4 maar de berichten over de frame rate drops baren me wel wat zorgen. :/ Zal grotendeels wel gefixt worden, mja, hoe lang gaat dat duren...

PC is ook nog wel een optie maar ik weet niet of hij er grafisch beter uit gaat zien met een i5-3450 / GTX760.

Iemand die voor mij de knoop kan doorhakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Geloof me maar: op de consoles zul je het gros van de mods nooit zien verschijnen. Met name diepgaande dingen zoals de onvermijdelijke script extender en alle mooie dingen die deze extender mogelijk gaat maken.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
superbassie schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:00:
Was eigenlijk van plan Fallout 4 te halen voor m'n PS4 maar de berichten over de frame rate drops baren me wel wat zorgen. :/ Zal grotendeels wel gefixt worden, mja, hoe lang gaat dat duren...

PC is ook nog wel een optie maar ik weet niet of hij er grafisch beter uit gaat zien met een i5-3450 / GTX760.

Allebei. Want, 't kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pre-loading :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 09:52
Hoppa. Key gehad en de pre-load staat aan op Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

superbassie schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:00:

Ik ga ook voor PS4... Belangrijkste redenen: Bank, Relaxed, TV...

Is het spel al ergens in de winkel te gespot?
Ga zo wel even een rondje door de stad doen in de pauze....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 00:47
GMG heeft nu 20% korting op de game. Jammer dat ik hem al via gamemafia.pro heb gehaald. Had hem liever via GMG gehaald

Heb er zin in!!!

[ Voor 7% gewijzigd door DareFace op 09-11-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sorry voor als het al vaker gevraagd is, maar krijgt deze game ook multiplayer? bijv. co-op?
verschillende tegenstrijdige berichten gelezen, dat nu niet weet wat wel/niet klopt

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 09-11-2015 13:05 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
himlims_ schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:04:
sorry voor als het al vaker gevraagd is, maar krijgt deze game ook multiplayer? bijv. co-op?
NEE, eerste zoekopdracht.

http://mashable.com/2015/...player-nope/#x8NETCun5uqc

[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 09-11-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mad-Matt, NotSoSteady en taker1987, dank voor antwoord. jammer, maar helder.
wacht ik met aankoop van de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
himlims_ schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:06:
Mad-Matt, NotSoSteady en taker1987, dank voor antwoord. jammer, maar helder.
wacht ik met aankoop van de game :+
geen probleem en als je over gaat tot koop , veel plezier met de vele uren gameplay :P

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 18-09 16:24
Heel apart hoe weinig geduld mensen hebben als een game bijna uit is :)

Hype. Hype never changes

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

game(play) lijkt me best tof, helemaal om in co-op te spelen. jammer dat geen feature is. misschien dat de modders het gemaakt krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 20-09 23:20

ap3nr0ts

hoi

Al winkels die nu denken 'fuck it', omdat het maandag is (als je een PS4- of Xbox-copy wilt)? Dan weet ik of het de moeite is om nog even snel naar Bart Smit te huppelen na werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ap3nr0ts schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:08:
Al winkels die nu denken 'fuck it', omdat het maandag is (als je een PS4- of Xbox-copy wilt)? Dan weet ik of het de moeite is om nog even snel naar Bart Smit te huppelen na werk. :P
Aantal Bart Smits verkopen schijnbaar al, misschien zo toch maar effe een telefoontje plegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Nog mensen die hem bij wehkamp in bestelling hebben staan?
Hier staat de levertijd nog op 5~10 dagen, terwijl ik er van uit ga dat deze vandaag vertuurd zou moeten worden

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

hmm toch maar een code voor NZ gekocht, vpn opzetten was echt 5 min werk, kan iklekker wat eerder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:09:
[...]

Aantal Bart Smits verkopen schijnbaar al, misschien zo toch maar effe een telefoontje plegen :D
laat maar weten als die verkocht word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dizzy schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:09:
Hier staat de levertijd nog op 5~10 dagen, terwijl ik er van uit ga dat deze vandaag vertuurd zou moeten worden
Word dat je 2000ste Steam game? :o

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dizzy schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:09:
De Wehkamp bestellers leren het ook nooit. Elke keer weer voor een mooi prijsje bestellen en dan elke keer op het laatste moment annuleren en een key kopen. Ging met Battlefield 3/4 ook al zo :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Deathclaws are the scariest shit ever! Serieus, ik schijt nog altijd in mijn broek van die beesten, helemaal als het er meer dan een zijn :x

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:04:
Ik heb hem via GMG met die korting: 48 euro, geen slechte prijs, en een stuk betrouwbaarder dan die illegale g2a zooi :)
d:)b bedankt! net gekocht dat! hopelijk kan mijn GTX860m de game een beetje soepel draaien :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Avioto schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:11:
[...]

Word dat je 2000ste Steam game? :o
Yep, dat is de planning :D

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Pagina: 1 ... 45 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.