[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Blackops 3 gewoon vrijdag middag binnen gekregen bij wehkamp. Was op werk tot 6 dus prima. FO4 met kortingscode voor 35 euries dus ben ik ook wel blij mee. Komt vast ook gewoon morgen. Prima dus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
-SaveMe- schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:12:
[...]

Deathclaws are the scariest shit ever! Serieus, ik schijt nog altijd in mijn broek van die beesten, helemaal als het er meer dan een zijn :x
In z'n uppie vond ik Rawr ook al een aardige kluif :p.

Edit: Al helemaal als je 'm niet verwacht tegen te komen, heel dat stuk dacht ik van goh wat ga ik in deze grot vinden... komt ineens die Deathclaw op me af... oeps.

[ Voor 20% gewijzigd door XyritZz op 09-11-2015 13:14 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Tsurany schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:11:
[...]

De Wehkamp bestellers leren het ook nooit. Elke keer weer voor een mooi prijsje bestellen en dan elke keer op het laatste moment annuleren en een key kopen. Ging met Battlefield 3/4 ook al zo :+
Heb ze aangesproken op FB, alstie vandaag weggaat vind ik het prima, anders idd annulering en via g2play kopen

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Ik heb via Intertoys besteld en kreeg net bericht dat het spel vandaag naar de lokale winkel verzonden wordt, vervolgens mag je het morgen ophalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Ik vind het prima dat Bethesda het Fallout 4 PR team heeft opgeschaald zo vlak voor release maar een echte Fallout creëren in Limburg gaat toch iets te ver ;)

http://www.1limburg.nl/li...chemelot?context=topstory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Josh64 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:16:
Ik vind het prima dat Bethesda het Fallout 4 PR team heeft opgeschaald zo vlak voor release maar een echte Fallout creëren in Limburg gaat toch iets te ver ;)

http://www.1limburg.nl/li...chemelot?context=topstory
Dat is wel erg overdreven inderdaad. Door de fallout zou je Fallout niet meer kunnen spelen, rare stunt zeg.
Nice!

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Avioto schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:20:
[...]

Dat is wel erg overdreven inderdaad. Door de fallout zou je Fallout niet meer kunnen spelen, rare stunt zeg.

[...]

Nice!
Inderdaad. Ik heb de Pip-Boy editie besteld Bethesda, niet de Real-Life Hardcore editie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven de reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:59
14:00u

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 10:28

databeestje

Von PrutsHausen

Er is voor sommige partijen een embargo voor het embargo, beetje rare situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

XyritZz schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:13:
[...]

In z'n uppie vond ik Rawr ook al een aardige kluif :p.

Edit: Al helemaal als je 'm niet verwacht tegen te komen, heel dat stuk dacht ik van goh wat ga ik in deze grot vinden... komt ineens die Deathclaw op me af... oeps.
Hmmmm, die herinner ik me niet meer ? :?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rawr, wow, die was ik even vergeten. Damn, die was echt heel erg nasty :o

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
-SaveMe- schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:24:
[...]

Inderdaad. Gewoon geduldig afwachten dus :)

[...]

Ik heb de mail van YGZ gehad, dus die zul jij tzt ook wel krijgen!
Komt goed ze zijn eigenlijk altijd op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Kek schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:10:
hmm toch maar een code voor NZ gekocht, vpn opzetten was echt 5 min werk, kan iklekker wat eerder spelen :)
Daar kan je steam account ban voor krijgen. Je mag niet via VPN games met andere valuta kopen, omdat bijv. in rusland stuff goedkoper is. Hier is steam behoorlijk hard mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat er gister een typ fout was bij de website van MM, staat er nu voor €52 op. Schappelijke prijs hoor!

Edit: ook de folder is aangepast.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 23:20

ap3nr0ts

hoi

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:09:
[...]

Aantal Bart Smits verkopen schijnbaar al, misschien zo toch maar effe een telefoontje plegen :D
Oe. Laat het resultaat weten! Dan bel ik daarna ook wel even op een rustig momentje.

Edit: waar staat eigenlijk dat Bart Smit al verkoopt?

[ Voor 8% gewijzigd door ap3nr0ts op 09-11-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
-SaveMe- schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:24:
[...]

Hmmmm, die herinner ik me niet meer ? :?
The Divide; richting het einde van de expansion. Je companion (Ed-E) wordt weggeroepen waardoor je alleen bent. Je komt enkele Deathclaws tegen, en de "main road" buigt af naar rechts maar rechtdoor zie je een klein meertje met daar achter een grot.

De explorer in me betrad die grot; ik zie een dode soldaat liggen en bekijk z'n inventory. Een bericht met daarin melding dat z'n hele peleton dood is vanwege een "goddamn huge deathclaw". Na het lezen van het bericht stort de ingang van de grot in, en dit trekt de aandacht van Rawr. Een Deathclaw sterk genoeg om een Lvl 50 character met max End te killen met 2 hits.

Zelfs met een Anti-Materiel Rifle + explosive rounds een forse uitdaging om te winnen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

XyritZz schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:30:
[...]

The Divide; richting het einde van de expansion. Je companion (Ed-E) wordt weggeroepen waardoor je alleen bent. Je komt enkele Deathclaws tegen, en de "main road" buigt af naar rechts maar rechtdoor zie je een klein meertje met daar achter een grot.

De explorer in me betrad die grot; ik zie een dode soldaat liggen en bekijk z'n inventory. Een bericht met daarin melding dat z'n hele peleton dood is vanwege een "goddamn huge deathclaw". Na het lezen van het bericht stort de ingang van de grot in, en dit trekt de aandacht van Rawr. Een Deathclaw sterk genoeg om een Lvl 50 character met max End te killen met 2 hits.

Zelfs met een Anti-Materiel Rifle + explosive rounds een forse uitdaging om te winnen.
Is waar ook! Ik heb daar zitten vloeken. Ik had nauwelijks healing en ammo nog voor mijn sterkste wapen. Heb een stuk overnieuw gedaan en toen echt heel veel moeite gehad om daar levend weg te komen!

Om weer ff in de sfeer te komen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

XyritZz schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:30:
[...]

Unarmed op 100, Gun Runners Arsenal Power Fist met High capacity damage valves erop deed wonderen :) Wel met een flinke dosis stimpacks bij me en regelmatig die ook gebruiken!

Wat was New Vegas toch een geweldig spel!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig hoe lang een dag nog kan duren voor een spel dat ik over 5 jaar ook nog wel speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:35:
Grappig hoe lang een dag nog kan duren voor een spel dat ik over 5 jaar ook nog wel speel :P
Lol, daar zit wat in.

Ga de game kopen voor PS4 en PC maar heb er geen haast mee.
Morgen wel even wat winkels af :)

Speel deze serie al sinds het begin,Fallout 1 in 1997, dus een dagje/week of maand langer maakt niets uit :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:35:
Dat heb ik mezelf al vaker bedacht maar als ik het nu zo ook lees, denk ik: ik ben gewoon weer een klein kind :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:16

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wil niet zeiken hoor, maar als ik dat filmpje van hierboven zie over die deathclaw..
dat loopt toch niet lekker vloeiend.. wat zeuren jullie nu over de ps4 met zn hakkel fps..

dat filmpje waar je die stotter in zie vind ik vele malen minder storend dan kijken naar dit filmpje hierboven haha:) sorry guys:P maar geen ps4 fanboy ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nickrsd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:41:
wil niet zeiken hoor, maar als ik dat filmpje van hierboven zie over die deathclaw..
dat loopt toch niet lekker vloeiend.. wat zeuren jullie nu over de ps4 met zn hakkel fps..

dat filmpje waar je die stotter in zie vind ik vele malen minder storend dan kijken naar dit filmpje hierboven haha:) sorry guys:P maar geen ps4 fanboy ofzo.
Je weet dat dat filmpje New Vegas is en niet 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:04
YouTube: Fallout 3-Galaxy News Radio (Full Soundtrack)

Alvast wat muziek om in de sfeer te komen :) Nog 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Daarom maak me ik ook tataal geen zorgen over de graphics en de fps. Ik heb F3 en FNV gespeeld en loved them both ondanks de craphics en framerate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:F

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoezo, fanboy? Je klaagt over Fallout New Vegas: Een 5 jaar oud spel dat op een 9 jaar oude engine draait.
Beweer je nu dat je het verschil niet kan zien tussen Fallout 4 op de ps4 en Fallout 3 op de ps3? :p

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 09-11-2015 13:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 12:06
de nieuw zeelanders zijn op twitch aan het streamen. Mocht er iemand interesse hebben om te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:30

Kek

3flix

Baelrog schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:27:
[...]

Daar kan je steam account ban voor krijgen. Je mag niet via VPN games met andere valuta kopen, omdat bijv. in rusland stuff goedkoper is. Hier is steam behoorlijk hard mee!
heb de game via een g2play gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kek schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:48:
[...]

heb de game via een g2play gekocht...
In je post lijkt het alsof je de code in Nieuw-Zeeland hebt gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Iusedto schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:38:
[...]

Lol, daar zit wat in.

Ga de game kopen voor PS4 en PC maar heb er geen haast mee.
Morgen wel even wat winkels af :)

Speel deze serie al sinds het begin,Fallout 1 in 1997, dus een dagje/week of maand langer maakt niets uit :)
Ik ben juist door al het nieuws (en alle 9gag berichten) begonnen met Fallout 3. Main nu uitgespeeld en de DLC nu aan het spelen. Ga me ook nog wel aan deel 2 wagen denk ik, en aan New Vegas.

Daarna is Fallout 4 vast wel stabiel en goedkoop en met voldoende mods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:49:
[...]

In je post lijkt het alsof je de code in Nieuw-Zeeland hebt gekocht ;)
neh gewoon een NZ accoutn aangemaakt en go.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Nog 51 uur voordat ik aan mn marathon kan beginnen :')

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Cornelisjuh schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:52:
Nog 51 uur voordat ik aan mn marathon kan beginnen :')
ik woensdag avond na de 3e helft van het sporten 8)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

wat is de beste fallout 4 streamer (denken jullie) via twitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kek schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:55:
Dat word wss cohh. Beste presentatie en gewoon een goeie entertainer. Er is een reden dat sommige streamers meer viewers dan anderen hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
Kek schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:55:
http://www.twitch.tv/loriipops

ik ben haar aan het bekijken. beetje een kutstem, maar prima kwaliteit en ze is net begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik probeer de streams juist te ontwijken, ik wil het zelf helemaal ervaren.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvanK schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:56:
[...]

http://www.twitch.tv/loriipops

ik ben haar aan het bekijken. beetje een kutstem, maar prima kwaliteit en ze is net begonnen
Ik dacht even jeeeej, totdat ze iets zei -O-, ben zelf deze beetje aan het volgen:

http://www.twitch.tv/bad_company82

Geen stem, geen chat, geen facecam.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik snap het streamen helemaal niet zo, kijken hoe iemand anders het spel speelt.

Anyway, ik las hierboven dat Bart Smit hem al zou verkopen, zojuist gebeld maar word morgen pas verkocht hier.

Zelfde geld voor intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:57:
[...]

Ik dacht even jeeeej, totdat ze iets zei -O-
hahah inderdaad he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bijna tijd voor de reviews, toch best spannend! :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:56:
Ik probeer de streams juist te ontwijken, ik wil het zelf helemaal ervaren.
Inderdaad. Snap ook niet echt dat iemand streams gaat kijken... Reviews is echter weer een ander verhaal. ;) En die zijn er over zo'n kleine 2 minuten............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hoolz14 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:58:
Anyway, ik las hierboven dat Bart Smit hem al zou verkopen, zojuist gebeld maar word morgen pas verkocht hier.

Zelfde geld voor intertoys.
er zijn een aantal filialen die het spel verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:16

Nickrsd

ik wil zeggen, dat het toen ook al crappy draaide maar je was hooked, dus laten we lekker fallout4 spelen en de sfeer proeven, en niet alleen zeuren over gfx.. een spel bestaat meer dan alleen gfx.

genoeg spelen die hemels mooi zijn, maar die niet boeiend zijn, dus niet langer gespeeld dan 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Ik snap het streamen helemaal niet zo, kijken hoe iemand anders het spel speelt.

...
Net als in die Southpark aflevering. Over een paar jaar speelt niemand meer games maar kijkt iedereen hoe een paar mensen games spelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik snap voetbal kijken op TV niet zo, kijken hoe iemand anders het spel speelt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Svennie schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:58:
[...]

er zijn een aantal filialen die het spel verkopen
Welke fillialen zijn dit? Vaak als er 1 gaat verkopen gaat de rest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:57:
[...]

Ik dacht even jeeeej, totdat ze iets zei -O-, ben zelf deze beetje aan het volgen:

http://www.twitch.tv/bad_company82

Geen stem, geen chat, geen facecam.
ja dat, ik blijf maar bij http://www.twitch.tv/cohhcarnage die lijkt me wel grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Tilburg helaas ook nog geen geluk, streams kijk ik voor de feel, en de hype, beetje gameplay, kijken hoe ik zelf wil gaan spelen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Snoz Lombardo schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:59:
[...]

Ik snap voetbal kijken op TV niet zo, kijken hoe iemand anders het spel speelt. :Y)
Enkel word hier het verhaal gespoilert als en lijkt het mij dat je eigen ervaring dan toch anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Grimmie187 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:59:
[...]

Net als in die Southpark aflevering. Over een paar jaar speelt niemand meer games maar kijkt iedereen hoe een paar mensen games spelen.. ;)
Ik had afgelopen zaterdag een paar vrienden over de vloer, ik was Far Cry 4 aan het doen terwijl we zaten te ouwehoeren, ze vonden het leuk om mee te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
9,5 van IGN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snoz Lombardo schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:59:
[...]

Precies, beetje hetzelfde.

Mijn broer speelt zelfs nooit spellen, maar kijkt alleen maar naar streams.
En dat is echt nul komma nul waard :P IGN is de meest ongeloofwaardige reviewsite op het internet :P

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Allright, game on!!

Euh, langzame download zeg.. nog half uur wachten :huhu:

[ Voor 61% gewijzigd door Beavbusi op 09-11-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hoolz14 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:59:
[...]

Welke fillialen zijn dit? Vaak als er 1 gaat verkopen gaat de rest ook.
daarvoor moet je teruglezen, er was er 1 in Eindhoven en nog 2 in het zuiden van het land, Heerlen en/of Sittard geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Mwah, de score is geen spoiler toch? Wat er in de review verteld wordt waarschijnlijk wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kek schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:59:
[...]

ja dat, ik blijf maar bij http://www.twitch.tv/cohhcarnage die lijkt me wel grappig..
Ja dat zoek ik dan niet, kijk zelf voor de game, niet de streamer.
Svennie schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:01:
[...]

daarvoor moet je teruglezen, er was er 1 in Eindhoven en nog 2 in het zuiden van het land, Heerlen en/of Sittard geloof ik
Eindhoven idd, helaas wel zonder bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij zijn er drie voornaamste redenen:
- Entertainment, de streamer kan leuk vertellen en het is dan meer een show dan enkel de game zelf.
- Leren, vaak zijn streamers wat betere spelers en kan je er veel van leren mbt tips en tricks.
- Indruk, een indruk krijgen van de gameplay en hoe het spel in de praktijk speelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
IGN geeft naar mijn mening altijd te hoge cijfers. Volgens mij geven zij spellen een cijfer op de schaal 8-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
Snoz Lombardo schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:01:
[...]

Mwah, de score is geen spoiler toch? Wat er in de review verteld wordt waarschijnlijk wel natuurlijk.
klopt ook wel, maar dit is wel n indicatie of ie wel of niet goed ontvangen wordt, lees zoiets liever in de review zelf, of doe ik moeilijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Goede review met PC gameplay:

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvanK schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:02:
[...]

klopt ook wel, maar dit is wel n indicatie of ie wel of niet goed ontvangen wordt, lees zoiets liever in de review zelf, of doe ik moeilijk? 8)7
Ben ik wel beetje mee eens. Maar scores waren te verwachten. Ik persoonlijk zou gewoon de link hebben gemaild: hebben we meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
ign.nl 9.1
gamespot 9

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post liever even links naar reviews!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
DvanK schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:02:
[...]

Ik zelf hecht nooit superveel waarde aan review scores. Het blijft altijd de persoonlijke mening van degene die 'm geschreven heeft. Gebeurd vaak zat dat een hoog scorende game mij niet bevalt of andersom. Zolang ze niets van de game zelf spoilen vind ik een lijstje met scores geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:59
Geen tweakers review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:34

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:03:
[...]

Post liever even links naar reviews!!!
Joh dat komt zo wel.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elder-geek is vaak goed, idd.

Conclusie van RPS:
Vibrant and characterful as well as immense, Fallout 4 is the giant leap forwards Bethesda’s RPGs sorely needed in terms of presentation, though the unrelenting focus on routine, lightweight combat sees it fall just short of triumph status.
Edit:
Polygon: 9.5

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Svennie schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:01:
[...]

Ben een aantal pagina's terug gegaan, maar helaas niets te vinden.

In Hilversum word hij iig nog niet verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.twitch.tv/cohhcarnage is NU begonnen met een 100% play, mocht iemand interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

En nu fatsoenlijke sites?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 19-09 09:55
Iemand misschien heel toevallig al geprobeerd of de Bart Smitten in omgeving Utrecht de regeltjes aan hun laars lappen en vandaag al verkopen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tweakers publiceert dinsdag de volledige review van Fallout 4.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PU is ook net begonnen met een sessie: http://www.pu.nl/media/video/pu-tv/fallout-4-effe-spelen/

Ah, net online gezet, eerder opgenomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Niku op 09-11-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:05:
http://www.twitch.tv/cohhcarnage is NU begonnen met een 100% play, mocht iemand interesse hebben.
Wat is een 100% play? Doorspelen tot-ie het hele spel heeft gehad? Dan kijk ik over een maandje wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
De verschillende reviews met link op een pagina die word bijgehouden:

https://www.reddit.com/r/.../fallout_4_review_thread/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Tsurany schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:07:
Tweakers publiceert dinsdag de volledige review van Fallout 4.
Vast weer PS4 review :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:07:
[...]

Wat is een 100% play? Doorspelen tot-ie het hele spel heeft gehad? Dan kijk ik over een maandje wel :P
Precies, zijn doel is alles, maar dan ook alles (100% :+ ) van het spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
Tweakers heeft de Xbox One-versie van Fallout 4 nog niet kunnen testen. In hoeverre de prestatieproblemen ook voorkomen op de console van Microsoft is nog niet duidelijk. Er zijn wel aanwijzingen verschenen dat de Xbox-versie beter presteert.
Tja... ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van wat er naar hun opgestuurd word he...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hoolz14 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:05:
[...]

Ben een aantal pagina's terug gegaan, maar helaas niets te vinden.

In Hilversum word hij iig nog niet verkocht.
het gaat hard met de pagina's in het topic, het werd besproken op vrijdag en zaterdag maar dat zijn nog steeds aardig wat pagina's. Je kan ook zoeken op de posts van mensen die het spel al spelen (zijn er een paar in het topic) of zoeken op intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damnit, was het maar 10 uur verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

So?

Graphics zijn wel de gedeelde factor van kritiek in de reviews overigens. Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Puc van S. schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:10:
[...]

[...]

Tja... ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van wat er naar hun opgestuurd word he...
Mwoa, kan me niet herinneren dat ze de laatste tijd de PC versie van een AAA game als eerst reviewden
Niku schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:10:
[...]

So?

Graphics zijn wel de gedeelde factor van kritiek in de reviews overigens. Toch jammer.
Lijkt me dat je een game als Fallout 4 op z'n best wil reviewen..

[ Voor 30% gewijzigd door DoubleYouPee op 09-11-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Nou, naar de intertoys gaan we ook niet meer ..

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Om de review scores handig in de gaten te houden trouwens http://www.gamerankings.c...=fallout+4&numrev=3&site=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

De Polygon review is redelijk compleet, maar wel jammer dat het hele vastlopen van het spel wordt geschaard onder "It's worth it".

Nee. Dat soort onzin verdient geen 9,5. Maakt me niet uit hoe perfect de game is. Als het niet stabiel draait, kun je daar als reviewer toch geen 9,5 aan vasthangen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Puc van S. schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:10:
[...]

[...]

Want er is geen budget om de pc versie zelf aan te schaffen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:10:
[...]

So?

Te verwachten en ondergeschikt aan de rest (gelukkig).
Daarnaast valt er aan de graphics nog een hoop te verbeteren, een paar maanden verder zal het er een stuk mooier uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
ChojinZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
[...]

Want er is geen budget om de pc versie zelf aan te schaffen?
Vast wel.. maar dan is die review er pas over een 2 weken...
Nu hebben ze de PS4 versie al van Bethesda gekregen en kunnen ze vandaag/morgen de review online zetten..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

KevinJK88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.
Wut.

Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zo, dat is nog eens klantenservice. Jezus wat een bende zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14

Heel gedoe, allemaal.

Thanks Intertoys!

Gekocht is gekocht, als je de aankoop bon hebt.
Pagina: 1 ... 46 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.