[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
De Polygon review is redelijk compleet, maar wel jammer dat het hele vastlopen van het spel wordt geschaard onder "It's worth it".

Nee. Dat soort onzin verdient geen 9,5. Maakt me niet uit hoe perfect de game is. Als het niet stabiel draait, kun je daar als reviewer toch geen 9,5 aan vasthangen?
Blijkbaar wel. Hij heeft het tenslotte gespeeld en blijkbaar is hij van mening dat het weinig af doet aan de game?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de game unlocked met VPN, zal straks even de performance melden (i5 4460, r9 390, 8gb ram).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

KevinJK88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
Nou, naar de intertoys gaan we ook niet meer ..

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.
Klacht neerleggen bij de filiaalmanager. Wat een gekke vrouw. Alsof het iemand een reet scheelt dat je een spelletje een paar uur eerder kunt spelen... Wat denkt ze dan er dan gebeurt? Dat Intertoys spontaan iedereen van het filiaal ontslaat?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:13:
[...]

Klacht neerleggen bij de filiaalmanager. Wat een gekke vrouw. Alsof het iemand een reet scheelt dat je een spelletje een paar uur eerder kunt spelen... Wat denkt ze dan er dan gebeurt? Dat Intertoys spontaan iedereen van het filiaal ontslaat?
Ik denk dat er inderdaad een soortgelijk memo rond gestuurd is, vanwege haar irrationele reactie ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.
Heel bizar. Zou er zeker meer werk van maken. Gekocht is gekocht en die handtastelijkheden kunnen helemaal niet. Raar wijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

verhaal
Bizar dit zeg :? Ik zou zeker een klacht indienen, dit is gewoon onfatsoenlijk!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
DoubleYouPee schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
Lijkt me dat je een game als Fallout 4 op z'n best wil reviewen..
Die krijgen ze meestal ook niet. Maar de mensen van Tweakers nemen PC totaal niet serieus, net als Nintendo games. En ik vind de game reviews op Tweakers erg slecht en voorspelbaar in het algemeen, met de Metro games als dieptepunt.
anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:04:
[...]

Elder-geek is vaak goed, idd.
Jep, is mijn favoriete video reviewer :) Hij is positief, maar heeft problem met de UI en controls helaas. Devs moeten echt eens kappen met meerdere acties op 1 key binden, we hebben veel meer knoppen dan op console.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Heb de filiaalmanager zijn telefoonnummer gekregen(directe toestel) omdat hij het verhaal ook nog even van mij kant wou horen.

Had in ieder geval geen zin meer om daar nog een seconde langer binnen te zijn.

Bon kreeg ik helaas niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Heel gedoe, allemaal.

Thanks Intertoys!

LOL!!! Heb het hier op werk aan iedereen laten lezen. :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
l0n3w012ph schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:16:
[...]

LOL!!! Heb het hier op werk aan iedereen laten lezen. :)
jij werkt bij de intertoys?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
KevinJK88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:15:
Heb de filiaalmanager zijn telefoonnummer gekregen(directe toestel) omdat hij het verhaal ook nog even van mij kant wou horen.

Dat je het spel niet gewoon meegenomen hebt, je had althans al betaald. Ik had hem niet meer teruggegeven... O-)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:03

guReMcO

Praat mar frysk

http://www.eurogamer.net/...ut-4-performance-analysis

Performance o de consoles is vooral interessant. Kan nog wel een patch overheen als ik dat zo lees. :P

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40

Knip
What. The. Fuck. Meer woorden heb ik hier niet voor. Om welke Intertoys gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 19-09 09:55

Te bizar voor woorden. Welk verhaal precies? dat jij als klant zijnde een product koopt wat in de schappen ligt in een winkel? Moet niet gekker worden natuurlijk.

p.s. Ik ga nu denk ik zelf ook even stiekem bij de lokale intertoys kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Pixarr schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
[...]

Dat je het spel niet gewoon meegenomen hebt, je had althans al betaald. Ik had hem niet meer teruggegeven... O-)
Ik ook niet denk ik, gevalletje haal de politie er maar bij.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

Zodra ze aan me had gezeten had ik haar weggeduwd en was ik weg geweest. Wat een gestoord wijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

hexta schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
[...]

jij werkt bij de intertoys?
Haha echt niet :) Hij zou eerder zijn klacht bij mij kunnen indienen en dan wil ik er wel werk van maken :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal reviews zijn nu binnen:
IGN: 9.5
Gamespot: 9
Destructoid: 7.5
Escapist: 4.5/5
Eurogamer: Recommended
Polygon: 9.5
Gamesradar: 5/5
Digital Spy: 5/5
Telegraph: 5/5
XGN: 9.5
Insidegamer: 8.5
Power Unlimited: 89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
[...]

Inderdaad had der maar de politie laten bellen. Je had al afgerekend + een bon dus ze had geen poot om op te staan.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Goed,

ten eerste was het hun fout de game in de schappen te leggen(wil zeggen koopwaardig en dus mag de klant hem meenemen), vervolgens is hij afgerekend dus staat de game WEL geregistreerd en dus ook in hun magazijn en dus ook verkoopbaar. Ten derde zou ik zelfs nog zo bijdehand zijn en zeggen 'Ik ben me zeer bewust van de release maar dat is het zelfde als de uitslag weten van de loterij, als ik het eerder kan weten dan doe ik dat'. Dit is gewoon stommiteit van de winkel zelf...

Verder stel ik natuurlijk totaal niet voor waar je hem kocht zodat iedereen er nu heen gaat en hem daar koopt om hun gek te maken, dat is natuurlijk heel gemeen 8)

reviews zijn wel zeer lovend alleen hebben sommige het over 'niet dezelfde wow als eerdere games' en toch dikke negens geven :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Ja naja, het was al zo'n drama.

Dacht bij mezelf van ik laat het wel hierbij. Mevrouw spoort niet.

Ging ook allemaal heel snel. Veel geschreeuw van mevrouw.

Gaat trouwens om een vestiging in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Welke Intertoys was het eigenlijk?
KevinJK88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:19:

Ah, Apeldoorn dus.

Enfin, ik zou het hier niet bij laten. Belachelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Niku op 09-11-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Je had gewoon moeten zeggen doe de deur open. Je hebt een product bij hen gekocht en eerlijk betaald. Op dat moment is het product van jou. Ze mogen jouw niet 'opsluiten' in de winkel. Ze kunnen je vragen het product te retourneren, echter kun je dit weigeren. Verder een belachelijke actie van de Intertoys .... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
guReMcO schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:

Performance o de consoles is vooral interessant. Kan nog wel een patch overheen als ik dat zo lees. :P

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:18:
Aantal reviews zijn nu binnen:
IGN: 9.5
Gamespot: 9

Destructoid: 7.5
Escapist: 4.5/5
Eurogamer: Recommended
Polygon: 9.5
Gamesradar: 5/5
Digital Spy: 5/5
Telegraph: 5/5
XGN: 9.5
Insidegamer: 8.5
Power Unlimited: 89
Dat is dan de enige review die ik ga lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Dit soort dingen horen hier niet besproken te worden

[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 10-11-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

KevinJK88 zeker even mooie klacht indienen, ik had dat zeker niet van ze genomen als ik in jouw schoenen stond. Volgende keer je power fist gebruiken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

KevinJK88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:19:

Naast de gamemania? Lol liep zaterdag langs en ff gepolst over FO4,maar lagen niet in de schappen en verkochten hem ook nog niet. Geen schreeuwende gekke wijven gezien helaas. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Even een vraag, er was hier iemand die de code al binnenhad van fallout + dlc's voor rond de 70 toch? Waar was dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt? Dan loop ik zo ook even langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 19:41
Voor de mensen die PS4 versie willen kopen:

nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op PlayStation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Flagg schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:22:
[...]

Naast de gamemania? Lol liep zaterdag langs en ff gepolst over FO4,maar lagen niet in de schappen en verkochten hem ook nog niet. Geen schreeuwende gekke wijven gezien helaas. :+
Klopt, ze liggen achter in de winkel naast Black Ops 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
guReMcO schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:

Het lijkt er op dat de Xbox One versie nog meer problemen heeft dan PS4 versie. Framerate drops naar 0 fps, het lijkt wel Skyrim op de PS3 joh. Dus als je moet kiezen tussen versies dan: Xbox One < PS4 < PC (minstens je een goede PC hebt).
Bij Digital Foundry zien ze dus dat de problemen op de Xbox One nog erger zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Mithrildor op 09-11-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zo al zeggen dat mijn pc meer prestatie problemen zal hebben dus keuze is makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dit geldt niet voor iedereen.
In dit topic zijn zowel meldingen van mensen die hier last van hebben als mensen die hier geen last van hebben.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Toch tijd voor grafische opties in de console versies die je aan kan passen.
Graphic mode:
A: Ugly but playable
B: Pretty but slow

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:25:
Toch tijd voor grafische opties in de console versies die je aan kan passen.
Graphic mode:
A: Ugly but playable
B: Pretty but slow
Je zou waarschijnlijk wel wat trucjes kunnen uithalen in de console, maar kan je die openen op de PS4?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hier een reactie van G2play, morgen worden de keys pas verstuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ik twijfel om deze op console of pc te halen. Met mijn i5 2500k (standaard clock) en MSI GTX 970 zal ik die vermoedelijk makkelijk kunnen draaien? If so, dan haal ik die voor PC, kan ik meteen ook mods en >30 fps halen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Laatst online: 19-09 21:04
hexta schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:26:
Hier een reactie van G2play, morgen worden de keys pas verstuurd..
Raar, ik heb mijne gister al ontvangen en gepreload :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matey schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:27:
Ik twijfel om deze op console of pc te halen. Met mijn i5 2500k (standaard clock) en MSI GTX 970 zal ik die vermoedelijk makkelijk kunnen draaien? If so, dan haal ik die voor PC, kan ik meteen ook mods en >30 fps halen (hoop ik).
PC moet je 'm makkelijk kunnen draaien hoor. Minimum is een 550TI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:59
Dat moet lukken mag ik hopen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wizz3rd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:27:
[...]

Raar, ik heb mijne gister al ontvangen en gepreload :/
Na een ticket verstuurd te hebben heb ik dit terug gekregen;

Hello

Thank you for contacting us.

We will make sure to delliver keys as soon as possible. However you will recieve the key at least at the release day.

If you have any questions feel free to ask.

Ciech

[ Voor 10% gewijzigd door hexta op 09-11-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
hexta schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:28:
[...]

Na een ticket verstuurd te hebben heb ik dit terug gekregen;

Hello

Thank you for contacting us.

We will make sure to delliver keys as soon as possible. However you will recieve the key at least at the release day.

If you have any questions feel free to ask.

Ciech
Misschien gaat het op volgorde van pre-order? Ik had mijne in juli al besteld nml :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 12:06
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:13:
Net de game unlocked met VPN, zal straks even de performance melden (i5 4460, r9 390, 8gb ram).
ben benieuwd, heb namelijk bijna dezelfde specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wizz3rd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:29:
[...]

Misschien gaat het op volgorde van pre-order? Ik had mijne in juli al besteld nml :P
Nope, het gaat er echt om dat ze nog niet willen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Ik begrijp na even rond te hebben gekeken dat we hem vannacht (12 uur) kunnen spelen? Ik heb mijn key ook bij G2Play gekocht. Ik heb echter nog geen key mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Gister rapporteerde ik hier al over in dit topic, en toen wou men mij maar niet geloven. Maar wees gerust, de mensen die ik ken die het al gespeeld hebben zeiden dat het op de PS4 over het algemeen wel meevalt en dat het spel nog prima te spelen is. Ik zou het zo niet weten van de Xbox One versie, maar met framerate drops naar 0 fps lijkt me het spel toch wel onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Zelfs op momenten dat hij terugvalt naar 0 fps 8)7

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
DoubleYouPee schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:28:
[...]

Dat moet lukken mag ik hopen... 8)7
Thx! Ok, no brainer dan :)
Dan koop ik 'm morgenvoormiddag of woensdag via G2play of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 19:41
anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:25:
[...]

Maar dit geldt niet voor iedereen.
In dit topic zijn zowel meldingen van mensen die hier last van hebben als mensen die hier geen last van hebben.
hoe komt het dat de ene PS4 daar wel last van heeft en de ander niet? firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Zelf ook een i5 2500k op 4,4 Ghz draaiend met een Ati HD7950 overclocked, 8 GB ram en een EVO SSD. Ik heb hem zojuist via VPN unlocked, nu update aan het draaien. Zal wel even laten weten hoeveel FPS ik haal met welke instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
iDonkey schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:30:
Ik begrijp na even rond te hebben gekeken dat we hem vannacht (12 uur) kunnen spelen? Ik heb mijn key ook bij G2Play gekocht. Ik heb echter nog geen key mogen ontvangen.
Game unlockt vannacht om 2 uur op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
iDonkey schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:30:
Die kan je dus pas vanaf morgen (op zn vroegst) ergens verwachten. dan nog 28 gig downen, en dan eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
Avioto schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:31:
[...]

Thanks! Dat wordt dan wakker blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Performance is dus niet perfect op de ps4, maar alleminst onspeelbaar als ik het zo hoor. Hopelijk kunnen ze voor beide consoles nog wat repareren met patches.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

mugenmarco schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:30:
[...]

Welnee, de 1 zal het eerder opvallen dan de ander.
Voordat we straks nog een discussie krijgen welke CUxxxx versie het wel of niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
Zodra ik thuis ben vnv maar even de VPN aanzetten en gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Avioto schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:31:
[...]

Hoezo 02:00 uur? 00:01 toch?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
Ik heb nog niet alle reviews doogenomen (moet eigenlijk studeren) maar zit met een vraag. Is er een review die op de PC is uitgevoerd? zo ja, wordt er ook een woord gerept over hoe de muis besturing aanvoelt. Mikken in fallout 3 en vegas was altijd een beetje meh en sluggish (zelfs met mouse acceleration uit). Dat is eigenlijk de nummer 1 zorgpuntje dat ik heb. Het zal ongetwijveld beter zijn, maar ik wil weten hoeveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iDonkey schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:32:
[...]

Thanks! Dat wordt dan wakker blijven :+
Ik ben al koffie aan het zetten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
mugenmarco schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:30:
[...]

Het ligt niet zo zeer aan de PS4, maar aan de persoon die op de PS4 speelt. Sommige mensen merken deze problemen heel erg gemakkelijk op. En sommige mensen storen zich er enorm aan. Gelukkig zit ik in het eerste kamp en kan ik het hopelijk spelen zonder er al te veel last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
l0n3w012ph schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:33:
[...]

Hoezo 02:00 uur? 00:01 toch?
Nope, 2 uur is worldwide release. Tenzij ze beslissen om het vlak voor tijd te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:33:
[...]

Ik ben al koffie aan het zetten _/-\o_
Haha, en morgenvroeg gewoon proberen in de collegezaal te zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Ardjee schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:33:
Ik heb nog niet alle reviews doogenomen (moet eigenlijk studeren) maar zit met een vraag. Is er een review die op de PC is uitgevoerd? zo ja, wordt er ook een woord gerept over hoe de muis besturing aanvoelt. Mikken in fallout 3 en vegas was altijd een beetje meh en sluggish (zelfs met mouse acceleration uit). Dat is eigenlijk de nummer 1 zorgpuntje dat ik heb. Het zal ongetwijveld beter zijn, maar ik wil weten hoeveel beter.
RPS zegt dat dat niet echt verbeterd is, en zich absoluut niet kan meten met echte shooters of zelfs Borderlands.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 09:52
Ticket aanmaken op G2Play en klagen dat ze wel instant Delivery keys hebben. Het duurde even maar zo kreeg ik hem wel. Mijnes is al gepre-load gok ik ondertussen. Vanmiddag in de pauze aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Fallout games zijn dan ook geen shooters he. Je kan vrij rondschieten, maar eigenlijk is het de bedoeling dat je je VATS gebruikt.

Borderlands is Diablo in een shooterjasje, Fallout is een RPG in een shooterjasje.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 09-11-2015 14:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:28
EddoH schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:32:
[...]

Welnee, de 1 zal het eerder opvallen dan de ander.
Voordat we straks nog een discussie krijgen welke CUxxxx versie het wel of niet heeft...
Het geheugen van de laatste versie is wel anders ingedeeld dan de eerste twee versies :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Ik heb gister mijn key gekocht bij g2play meteen ontvangen en kunnen preloaden.

Wel als seller g2play zelf genomen, deze was 2 euro duurder maar het zekere voor het onzekere genomen. Die goedkoopste had maar weinig beoordelingen.

[ Voor 49% gewijzigd door bronce op 09-11-2015 14:37 . Reden: seller toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Dubrillion schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:35:
Ticket aanmaken op G2Play en klagen dat ze wel instant Delivery keys hebben. Het duurde even maar zo kreeg ik hem wel. Mijnes is al gepre-load gok ik ondertussen. Vanmiddag in de pauze aangezet
Bij mij zeiden ze dat ik pech heb en dat hij op zn vroegste morgen verstuurd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

En daar is de verzendbevestiging van Bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Holy shit:

YouTube: Fallout 4 PS4 vs Xbox One Frame-Rate Test

Als je deze video bekijkt dan zie je hoe waardeloos het op de Xbox One is. Soms gaat er wel een seconde of twee voorbij zonder dat er een nieuwe frame op het scherm verschijnt. Ik weet niet hoe vaak dit voor komt, maar als dit te vaak is, dan kun je het spel gerust onspeelbaar noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mithrildor schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:33:
[...]

Het ligt niet zo zeer aan de PS4, maar aan de persoon die op de PS4 speelt. Sommige mensen merken deze problemen heel erg gemakkelijk op. En sommige mensen storen zich er enorm aan. Gelukkig zit ik in het eerste kamp en kan ik het hopelijk spelen zonder er al te veel last van te hebben.
Precies, komt allemaal wel goed.
GTA5 op de Ps3 was bij release volgens vele ook niet speelbaar, toch heb ik mij er ondanks de framedrops (die ik ook wel zie natuurlijk) meer dan prima mee vermaakt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mithrildor schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:37:
Holy shit:

Als je deze video bekijkt dan zie je hoe waardeloos het op de Xbox One is. Soms gaat er wel een seconde of twee voorbij zonder dat er een nieuwe frame op het scherm verschijnt. Ik weet niet hoe vaak dit voor komt, maar als dit te vaak is, dan kun je het spel gerust onspeelbaar noemen.
Dat is bruut. Maar als je naar de effectieve drop kijkt (2:07) zie je dat er niets eens iets bijzonder aan het gebeuren was (gewoon rondwandelen in de stad). Strak 30 fps - 2 seconden freeze - terug strak 30 fps. Alsof de xbox zich zich even in iets anders verslikte.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 09-11-2015 14:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Donstil schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:38:
[...]

Precies, komt allemaal wel goed.
GTA5 op de Ps3 was bij release volgens vele ook niet speelbaar, toch heb ik mij er ondanks de framedrops (die ik ook wel zie natuurlijk) meer dan prima mee vermaakt :)
Jup, op de PS4 valt het allemaal wel mee als ik naar de video van Digital Foundry kijk. Maar de Xbox One versie? Soms worden er twee seconden lang geen nieuwe frame op het scherm vertoont! Twee seconden lang! Zelfs de PS3 versie van Skyrim had het niet zo te verduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
Mithrildor schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:33:
[...]

Begin je nou weer met die onzin? En dan ook nog zeggen dat het NIET aan de PS4 ligt, maar aan sommige mensen... Het is simpelweg slecht van developers en consolemakers dat in 2015 een AAA game zo slecht draait. Daarbij weet iedereen ondertussen dat ten eerste de hardware in een console daar de grootste rol in speelt, aangezien game pc's dit probleem niet hebben (+ betere graphics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:39:
[...]

Dat is bruut. Maar als je naar de effectieve drop kijkt (2:07) zie je dat er niets eens iets bijzonder aan het gebeuren was (gewoon rondwandelen in de stad). Alsof de xbox zich zich even in iets anders verslikte.
Jup, hier een link naar een specifieke stutter (start dus er vlak voor):

YouTube: Fallout 4 PS4 vs Xbox One Frame-Rate Test (2m 5s)

Dit is echt niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Playa del C. schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:39:
[...]

Begin je nou weer met die onzin? En dan ook nog zeggen dat het NIET aan de PS4 ligt, maar aan sommige mensen... Het is simpelweg slecht van developers en consolemakers dat in 2015 een AAA game zo slecht draait. Daarbij weet iedereen ondertussen dat ten eerste de hardware in een console daar de grootste rol in speelt, aangezien game pc's dit probleem niet hebben (+ betere graphics).
Hij bedoelt gewoon dat de framerate problemen voor de ene persoon eerder zichtbaar zijn dan voor de andere persoon in het geval van FO4, en dat het geen verschil is van PS4's onderling. Hij ontkent niet dat framerate problem niet ernstig zijn of iets dergelijks. Chill out.

[ Voor 4% gewijzigd door EddoH op 09-11-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Unpacking; nog 1 minuut _/-\o_

Kijken of het een beetje wil draaien op een HD7950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:46

justifire

Shut up and squat !!

Mithrildor schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:41:
[...]

Haha je ligt er nog al wakker van geloof ik ? :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Net een nieuwe PC gekocht/gebouwd voor o.a. deze game.

Mooie I7-6600
16GB RAM
GTX970

Performance zal meer dan goed zijn, alleen was één van de RAM Modules stuk en moesten ze allebij terug. En dan duurt het een week voordat ik nieuwe krijg. Zucht, nog maar even gedult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mithrildor schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:41:
[...]

YouTube: Fallout 4 PS4 vs Xbox One Frame-Rate Test (2m 5s)

Strak 30 fps - 2 seconden freeze - terug strak 30 fps. Alsof de xbox zich zich even in iets anders verslikte.

Nuja, ik speel op PC, ik ga het me niet aantrekken. De console fanboys zullen de komende maanden hun "xbox draait fallout aan 0 fps" ammo grondig gebruiken vermoed ik :z

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 09-11-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Playa del C. schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:39:
[...]

Lees mijn post eens goed. Ik praat het helemaal niet goed. Ik vind deze performance namelijk onaanvaardbaar. Maar dat sommige mensen het niet opmerken betekent niet dat zij een "betere" PS4 hebben, maar dat ze het zelf gewoon niet opmerken. Als je dit topic nou eens volgde dan wist je dat ik gister de eerste persoon was die deze problemen meldde in dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Mithrildor op 09-11-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
Doet niet af aan het feit dat het idd belachelijk zou zijn als een developer een AAA titel als dit niet minstens op steady 30fps kan weergeven op een generieke spelcomputer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
grapics zien er idd zwaar minder uit tegenover witcher 3 of gta 5 :P

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Laatst online: 20-09 17:41
net geactiveerd op VPN zoals al in eerder bericht. Uitpakken duurde even maar na het uitpakken meteen opgestart. Netjes een venster gekregen dat hij op basis van het systeem de settings allemaal op ultra had gezet.

4770K @ 4,5Ghz, nvidia 970 4GB, 32GB RAM, 2560x1400

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

taker1987 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:44:
grapics zien er idd zwaar minder uit tegenover witcher 3 of gta 5 :P
Eerst vond ik het nog wel te pruimen op basis van de screens, maar die video bij het artikel op de FP..

Die explosie, die gewoon clipt, en dan een mushroom cloud vormt... What?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:41:
[...]

Strak 30 fps - 2 seconden freeze - terug strak 30 fps. Alsof de xbox zich zich even in iets anders verslikte.

Nuja, ik speel op PC, ik ga het me niet aantrekken. De console fanboys zullen de komende maanden hun "xbox draait fallout aan 0 fps" ammo grondig gebruiken vermoed ik :z
ze vertellen tijdens de test dat ze het op meerdere xbox'en geprobeerd hebben en het op hetzelfde stuk steeds geberud, het ligt echt aan het spel

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Svennie schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:46:
[...]

ze vertellen tijdens de test dat ze het op meerdere xbox'en geprobeerd hebben en het op hetzelfde stuk steeds geberud, het ligt echt aan het spel
Er waren toch problemen met de beta versie van Xbone dashboard, zou dat het probleem kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I5 4460, r9 390, 8GB RAM, Samsung 850 evo 250gb ssd. 1080p.

Net de uit de vault gekomen, in de proloog geen enkele keer onder de 59 fps met alles op zijn hoogst behalve motion blur die uit stond. Toen ik uit de vault kwam met dat uitzicht meteen een drop naar 35 fps, maar goed dit is met alle nvidia gameworks meuk nog aan, we gaan nu even tweaken, beginnend met minder AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:47:
I5 4460, r9 390, 8GB RAM, Samsung 850 evo 250gb ssd. 1080p.

Net de uit de vault gekomen, in de proloog geen enkele keer onder de 59 fps met alles op zijn hoogst behalve motion blur die uit stond. Toen ik uit de vault kwam met dat uitzicht meteen een drop naar 35 fps, maar goed dit is met alle nvidia gameworks meuk nog aan, we gaan nu even tweaken, beginnend met minder AA.
Dat is dan nog indrukwekkend, gameworks is moordend voor FPS op R9 kaarten. Hoeveel haal je met gameworks uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:45:
[...]

Die explosie, die gewoon clipt, en dan een mushroom cloud vormt... What?
Dat viel mij ook op...die explosie ziet er echt niet uit 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 13:48
De Intertoys in Best verkoopt ze ook. Tenminste net nog. De cassiere vroeg aan haar collega of ' deze nou al gescanned mochten worden ', waarna haar collega zei: Tja, als Loek ze in de schappen heeft gezet, dan scan hem maar gewoon.

Met bon en al. Loek, bedankt! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Jezus wat een stelletje azijnzeikers in dit topic zeg. Het wordt nu zo in de media gebracht alsof de game op grafisch vlak alleen maar kommer en kwel is. Ikzelf heb ook AC Unity gespeeld, dat was inderdaad niet om aan te zien. Dit is bij F4 echt absoluut niet het geval.

Ikzelf heb de game het gehele weekend gespeeld en heb nergens last van. Waarschijnlijk doordat ik wat rustiger speel en niet als een COD hippie overal naar binnen ren, maar dan nog steeds, waar hebben we het hier in godsnaam over.

We hebben het hier over Fallout 4, een grote open-world game waarin alles kan en alles mogelijk is. Een game waar je waarschijnlijk maanden mee zoet gaat zijn. Doe gewoon relax en ga niet als een schaap met de meute mee :)

[ Voor 10% gewijzigd door SparksNL op 09-11-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 11:59
Haha, gewoon vaak 15-20fps op de consoles.

"Maar ik heb liever een console ipv een PC, want dan werkt alles tenminste meteen zonder gedoe"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

McPoowl schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:49:
De Intertoys in Best verkoopt ze ook. Tenminste net nog. De cassiere vroeg aan haar collega of ' deze nou al gescanned mochten worden ', waarna haar collega zei: Tja, als Loek ze in de schappen heeft gezet, dan scan hem maar gewoon.

Loek, zeker 1 van Tempo Team? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:49:
Jezus wat een stelletje azijnzeikers in dit topic zeg. Het wordt nu zo in de media gebracht alsof de game op grafisch vlak alleen maar kommer en kwel is. Dit is echt absoluut niet het geval.

Ikzelf heb de game het gehele weekend gespeeld en heb nergens last van. Waarschijnlijk doordat ik wat rustiger speel en niet als een COD hippie overal naar binnen ren, maar dan nog steeds, waar hebben we het hier in godsnaam over.

We hebben het hier over Fallout 4, een grote open-world game waarin alles kan en alles mogelijk is. Een game waar je waarschijnlijk maanden mee zoet gaat zijn :)
Inderdaad, en er komen vast wel graphics mods voor uit die het er beter uit laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
McPoowl schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:49:

Gaat dan meestal niet lang meer duren voordat alle winkels de verkoop vrijgeven, want anders wordt het oneerlijke concurrentie.
Pagina: 1 ... 47 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.