[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Wanneer een game voor alle platformen uitkomt is er altijd wel een platform waar het niet lekker draait. Meestal is dat de pc omdat het dan vaak om een port gaat. Maar in het geval van FO4 zijn de console spelers dit keer het haasje. Lullig voor hen en ik leef erg met ze mee.

Maar god wat ben ik blij dat ik lekker op de pc speel. Geen gezeik, gewoon vloeiende gameplay@ 100FPS op een 100Hz scherm... :P

en nu maar hopen dat er geen framecap op zit

[ Voor 6% gewijzigd door ChojinZ op 09-11-2015 14:54 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
En ze hebben dus de PC versie getoond op de Microsoft E3 conferentie:

Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2015/46/1447074740-capture.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:49:
Jezus wat een stelletje azijnzeikers in dit topic zeg. Het wordt nu zo in de media gebracht alsof de game op grafisch vlak alleen maar kommer en kwel is. Dit is echt absoluut niet het geval.

Ikzelf heb de game het gehele weekend gespeeld en heb nergens last van. Waarschijnlijk doordat ik wat rustiger speel en niet als een COD hippie overal naar binnen ren, maar dan nog steeds, waar hebben we het hier in godsnaam over.

We hebben het hier over Fallout 4, een grote open-world game waarin alles kan en alles mogelijk is. Een game waar je waarschijnlijk maanden mee zoet gaat zijn :)
Dus dan hoeven we goede games nooit meer af te rekenen op de presentatie?

Het gaat er bij mij niet in, dat CDPR, een kleine ontwikkelaar, met TW3 een grafisch excellent spel kan neerzetten, met een grote spelwereld, als Bethesda met Fallout 4 laat zien nog steeds op niveau 2010 te zitten. Als ik de filmpjes bekijk, dan zie ik een game die een paar jaar geleden kon uitkomen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier met die bon trouwens! Kunnen we de stad in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Avioto schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:47:
[...]

Er waren toch problemen met de beta versie van Xbone dashboard, zou dat het probleem kunnen zijn?
lijkt me sterk, waarom zou het dashboard op meerdere xbox'en op hetzelfde stuk in het spel een verstoring veroorzaken? Het zou kunnen maar het lijkt me niet, de uitleg die ze in de video geven klinkt een stuk logischer, dat er op dat punt de wereld die je om de hoek gaat zien "klaar gezet" gaat worden, uitlezen, uitpakken, inladen in het geheugen, dat soort zaken.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
Jezus wat een stelletje azijnzeikers in dit topic zeg. Het wordt nu zo in de media gebracht alsof de game op grafisch vlak alleen maar kommer en kwel is. Dit is echt absoluut niet het geval.

Ikzelf heb de game het gehele weekend gespeeld en heb nergens last van. Waarschijnlijk doordat ik wat rustiger speel en niet als een COD hippie overal naar binnen ren, maar dan nog steeds, waar hebben we het hier in godsnaam over.

We hebben het hier over Fallout 4, een grote open-world game waarin alles kan en alles mogelijk is. Een game waar je waarschijnlijk maanden mee zoet gaat zijn :)
Misschien handig om te vermelden op welk platform je de game speelt? Daarnaast halen de performance problemen op de consoles inmiddels het 'nieuws', dus hoezo azijnzeiken? Als ik een grote open-world game waarin alles mogelijk is moet spelen met 20fps is de lol er gauw vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:47:
I5 4460, r9 390, 8GB RAM, Samsung 850 evo 250gb ssd. 1080p.

Net de uit de vault gekomen, in de proloog geen enkele keer onder de 59 fps met alles op zijn hoogst behalve motion blur die uit stond. Toen ik uit de vault kwam met dat uitzicht meteen een drop naar 35 fps, maar goed dit is met alle nvidia gameworks meuk nog aan, we gaan nu even tweaken, beginnend met minder AA.
Is FO4 meer CPU- of GPU-hungry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Svennie schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:52:
[...]

lijkt me sterk, waarom zou het dashboard op meerdere xbox'en op hetzelfde stuk in het spel een verstoring veroorzaken? Het zou kunnen maar het lijkt me niet, de uitleg die ze in de video geven klinkt een stuk logischer, dat er op dat punt de wereld die je om de hoek gaat zien "klaar gezet" gaat worden, uitlezen, uitpakken, inladen in het geheugen, dat soort zaken.
Ik heb geen idee, heb ik geen verstand van :P Maar dat de FPS naar 0 gaat is niet normaal. Zal vast wel gepatcht worden. Mensen doen meteen weer zo dramatisch zeg :-(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:52:
[...]

Dus dan hoeven we goede games nooit meer af te rekenen op de presentatie?

Het gaat er bij mij niet in, dat CDPR, een kleine ontwikkelaar, met TW3 een grafisch excellent spel kan neerzetten, met een grote spelwereld, als Bethesda met Fallout 4 laat zien nog steeds op niveau 2010 te zitten. Als ik de filmpjes bekijk, dan zie ik een game die een paar jaar geleden kon uitkomen.
Er waren ook genoeg performance problemen bij de release van The Witcher op consoles hoor. Is ook gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:52:
Hier met die bon trouwens! Kunnen we de stad in!
dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Grimmie187 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:52:
[...]

Misschien handig om te vermelden op welk platform je de game speelt? Daarnaast halen de performance problemen op de consoles inmiddels het 'nieuws', dus hoezo azijnzeiken? Als ik een grote open-world game waarin alles mogelijk is moet spelen met 20fps is de lol er gauw vanaf..
Ik speel op de PS4. Het feit dat diverse nieuws sites elkaars artikelen blindelings overnemen zegt niet zo heel veel hoor. Fallout 4 is hip op dit moment, dus iedereen wil er iets over vermelden. Die 20fps waar jij het over hebt is echt niet aan de orde.

Ik lees mensen tevens vergelijkingen maken met Witcher 3. Komop, really? Kun je in de Witcher 3 ook alle voorwerpen die je tegenkomt oppakken, verleggen, weggooien etc? Kun je in de Witcher 3 ook diverse settlements bouwen etc? Appels en peren dus. Ik merkte bij de Witcher 3 overigens wel flinke fps drops op de PS4, maar dat terzijde.

[ Voor 4% gewijzigd door SparksNL op 09-11-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:06
Mithrildor schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:51:
En ze hebben dus de PC versie getoond op de Microsoft E3 conferentie:

[afbeelding]
Als die het al doet bij mij, zal het toch eruit zien als de XO ^^
Kan iemand een screenshot maken van de video settings scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus wat een stelletje azijnzeikers in dit topic zeg.
Als een spel om de haverklap bevriest, dan is dat geen azijnzeiken meer, hoor ;)
Caelorum schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:55:
[...]

Als die het al doet bij mij, zal het toch eruit zien als de XO ^^
Kan iemand een screenshot maken van de video settings scherm?
Die was al eerder voorbijegekomen, weekje geleden ofzo.

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 14:56 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
Goed, dit is de eerste en laatste keer dat ik een game die ik heel graag wil op de release dag via een schijfje laat thuisbezorgen.. pfff.

Morgen wachten op de postbode is al 1 ding, maar op de site van 12game.com is mn bestelstatus als sinds juni ongewijzigd.. nu vermoed(hoop) ik dat ze pas aan het eind vd werkdag verzenden, maar echt gerust wordt ik hier niet van :p

Iemand anders hier besteld?

P.s. vd week tot het besef gekomen dat mn nieuwe game PC geen DVD speler heeft, dus deze gaan we vanavond ook nog even overzetten uit een oudere machine.. :F

Heb namelijk geen zin om de volle 30Gb(?) te downen met mijn verbinding.. :P

Zou je ook kunnen installeren zonder de extra talen? Scheelt weer 5gb oid op mn volle SSD.

[ Voor 29% gewijzigd door _Anvil_ op 09-11-2015 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
....en over een week of twee, maximaal een maandje speelt de meerderheid van de huidige posters in dit topic al weer een andere game en gaan de posts tenminste weer over relevante gameplay informatie.

Kijk er nu al naar uit ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Iusedto schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:57:
....en over een week of twee, maximaal een maandje speelt de meerderheid van de huidige posters in dit topic al weer een andere game en gaan de posts tenminste weer over relevante gameplay informatie.

Kijk er nu al naar uit ;)
Want framerate drops naar 0 fps zijn niet belangrijk voor de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

KevinJK88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
Nou, naar de intertoys gaan we ook niet meer ..

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.
Mooi verhaal :p. Intertoys zit hier duidelijk fout, wat een types zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bittere consolebezitters op de frontpage, alle comments die de PC versie als beste declareren staan op -1 :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:55:
[...]

Ik speel op de PS4. Het feit dat diverse nieuws sites elkaars artikelen blindelings overnemen zegt niet zo heel veel hoor. Fallout 4 is hip op dit moment, dus iedereen wil er iets over vermelden. Die 20fps waar jij het over hebt is echt niet aan de orde.

...
Jij herkent je niet in deze nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op PlayStation 4 ?

Een oprechte vraag want ik twijfel nog tussen PS4 of PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.
Haha dat was wat voor mij geweest. Van mij kregen ze echt nix terug als ik al betaald heb. Dan bellen ze de politie maar. Helemaal als je wordt vastgehouden door die vrouw. Wat een maf!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrghh wil mijn video settings aanpassen maar de VPN die ik gebruik is overbelast. Kan je ergens vanaf het main menu naar het launch menu zonder de game opnieuw op te starten?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McPoowl schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:49:
De Intertoys in Best verkoopt ze ook. Tenminste net nog. De cassiere vroeg aan haar collega of ' deze nou al gescanned mochten worden ', waarna haar collega zei: Tja, als Loek ze in de schappen heeft gezet, dan scan hem maar gewoon.

Met bon en al. Loek, bedankt! ;)
Wil je een foto posten van je bon ? Dat zou veel mensen een plezier doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Iusedto schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:57:
Met de freezes zoals ze nu voorbij komen mag je hopen dat je tegen die tijd net de Vault uit bent dus ik zou je hoop een beetje temperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Op Reddit is er een unpacker te vinden die de files voor je kan decrypten. Het spel is nu regio gebonden, dus je kun hem niet meer unlocken. Het kan óók zijn dat je nu - als je VPN hebt gebruikt - iedere keer een VPN moet gebruiken om het spel te spelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:00:
Arrghh wil mijn video settings aanpassen maar de VPN die ik gebruik is overbelast.
Wat hebben de video settings te maken met je VPN? Ik neem toch even aan dat de settings gewoon lokaal worden opgeslagen of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
SparksNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:55:
[...]

Ik lees mensen tevens vergelijkingen maken met Witcher 3. Komop, really? Kun je in de Witcher 3 ook alle voorwerpen die je tegenkomt oppakken, verleggen, weggooien etc? Kun je in de Witcher 3 ook diverse settlements bouwen etc? Appels en peren dus. Ik merkte bij de Witcher 3 overigens wel flinke fps drops op de PS4, maar dat terzijde.
Die vergelijking met de witcher gaat inderdaad niet helemaal op. Het zijn allebei open world games, maar fallout leunt veel meer op physics dan the witcher. Fallout is wat dat betreft wel meer een sandbox waar je meer kan dan the witcher dat een net iets statischere wereld heeft. Verder is de wereld van Fallout net iets 'dichter' qua dingen die er te doen/vinden zijn dan het wat wijdserre the witcher. (alles natuurlijk imho)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Laatst online: 19-09 09:55
De Intertoys in Best verkoopt ze ook. Tenminste net nog. De cassiere vroeg aan haar collega of ' deze nou al gescanned mochten worden ', waarna haar collega zei: Tja, als Loek ze in de schappen heeft gezet, dan scan hem maar gewoon.

Jammer, net in Amersfoort noord geprobeerd maar er lag niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Is dat ook de versie met bobblehead?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Tevens, G2play zou volgens de vorige ticket morgen pas beginnen met versturen, na mijn verzoek om een refund geven ze aan dat ze over 3 uur beginnen met versturen. Sooo. that's something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:59:
Bittere consolebezitters op de frontpage, alle comments die de PC versie als beste declareren staan op -1 :+
Reacties als #pcmasterrace voegen dan ook weinig toe aan de discussie en lokken alleen flamewars uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Wehkamp sucks weer lekker met de pre-orders van fallout 4:

Hallo Wehkamp
Kunnen jullie aangeven of de pre-orders van Fallout 4 vandaag verstuurd gaan worden?
Had hem eigenlijk al binnen verwacht, en op jullie site staat nog 5 tot 10 werkdagen
Omdat hij vandaag unlocked, en de preload al een paar dagen mogelijk is.

Hi Rob, ik laat het voor je nakijken. We komen er later vandaag op terug. ^Esther
Dankje

Graag gedaan alvast wink-emoticon ^Esther
14:53

Hoi Rob, je bestelling is nog niet verstuurd. Voor de levering zijn wij afhankelijk van de fabrikant. Of het vandaag nog verstuurd wordt kan ik niet met zekerheid zeggen. Je kunt de status van de bestelling in je account inzien. Excuses voor het ongemak! ^Jolanda

Hoi Jolanda, jammer dat het mis gaat bij juist een pre order, die bestel je zodat je op dag1 aan de gang kan gaan. Ik zal hem straks dan ook gaan annuleren en elders (digitaal) kopen zodat ik er vandaag mee aan de gang kan gaan. Wederom erg jammer

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben trouwens echt superbenieuwd naar de performance op verschillende PC-systemen en dan vooral of het verschil nou daadwerkelijk zo groot is tussen nVidia en AMD als de systeemeisen deden vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Snoz Lombardo schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:05:
[...]

Reacties als #pcmasterrace voegen dan ook weinig toe aan de discussie en lokken alleen flamewars uit.
Inderdaad, bovendien word ik er niet koud of warm van. Heb nog steeds ontzettend veel zin om op de ps4 aan de slag te gaan met deze game. Kan niet wachten!

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Heeft iemand het spel nog in Nijmegen gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik zal je zodra ik het spel aan het spelen ben zeggen hoe ik het vind draaien :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
anandus schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:07:
Ik ben trouwens echt superbenieuwd naar de performance op verschillende PC-systemen en dan vooral of het verschil nou daadwerkelijk zo groot is tussen nVidia en AMD als de systeemeisen deden vermoeden.
Ik ben nu de files aan het decrypten met een file die op Reddit staat. Als het werkt, dan zal ik terug rapporteren.

Ik draai zelf met een: i7 4790k, GTX980 en 16GB.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Volgens mij gaat niemand een bon posten vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik die review lees heb ik weer erg zin om te spelen, maar moet nog tot 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, da's best nice!

Ook voor niet-nVidia-eigenaren de moeite.
Je kan hier heel erg goed zien wat alle grafische settings doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Snoz Lombardo schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:05:
[...]

Je pikt er dan ook de ene trollpost uit...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
Jezus wat een post o.0

ik zet eerst gewoon alles op max en zie dan wel of het niet gaat :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

hexta schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:04:
Tevens, G2play zou volgens de vorige ticket morgen pas beginnen met versturen, na mijn verzoek om een refund geven ze aan dat ze over 3 uur beginnen met versturen. Sooo. that's something.
Had jij hem bij G2play zelf besteld of één van hun 3rd party verkopers? Ik had hem via een 3rd party gekocht op de G2play site en gisteren de key ontvangen.

Vanavond maar even de restanten downloaden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Tylocke schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:15:
[...]

Had jij hem bij G2play zelf besteld of één van hun 3rd party verkopers? Ik had hem via een 3rd party gekocht op de G2play site en gisteren de key ontvangen.

Vanavond maar even de restanten downloaden.
3rd party geloof ik. Ik weet het niet, gewoon de fallout 4 preorder :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 13:48
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:00:
[...]

Wil je een foto posten van je bon ? Dat zou veel mensen een plezier doen :)
As requested:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UaLjC8l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Uit een review:
spoiler:
I'm not nearly as big a fan of the Diamond City radio DJ as I was of Three Dog in Fallout 3.

Dat zou ik erg jammer vinden, droeg bij mij altijd enorm bij aan de sfeer maar het is zijn mening en misschien valt het nog wel mee.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38

Heel gedoe, allemaal.

Thanks Intertoys!

Wow man, dat is heftig! Sowieso mag je nooit de klant fysiek aanraken op een dergelijke manier, je hebt ook niks gestolen, maar keurig afgerekend. Als ik jou was geweest had ik de game gehouden en als ze je niet laten gaan, dan bellen ze de politie maar, kun je gelijk aangifte doen van dreigend personeel dat je onterecht wil vasthouden. Om welke Intertoys ging het? Ik zou een klacht indienen bij het hoofdkantoor, misschien dat zij nog coulant willen zijn. Wie weet krijg je wel een bosje radioactieve bloemen ;)

PS: ik zou daar morgen heen gaan, ze kunnen je niet zomaar een winkelverbod opleggen, met als reden dat ze je per ongeluk een game hebben verkocht, dat voor de releasedatum in de schappen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Dizzy schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:06:
Wehkamp sucks weer lekker met de pre-orders van fallout 4:

Hallo Wehkamp
Kunnen jullie aangeven of de pre-orders van Fallout 4 vandaag verstuurd gaan worden?
Had hem eigenlijk al binnen verwacht, en op jullie site staat nog 5 tot 10 werkdagen
Omdat hij vandaag unlocked, en de preload al een paar dagen mogelijk is.

Hi Rob, ik laat het voor je nakijken. We komen er later vandaag op terug. ^Esther
Dankje

Graag gedaan alvast wink-emoticon ^Esther
14:53

Hoi Rob, je bestelling is nog niet verstuurd. Voor de levering zijn wij afhankelijk van de fabrikant. Of het vandaag nog verstuurd wordt kan ik niet met zekerheid zeggen. Je kunt de status van de bestelling in je account inzien. Excuses voor het ongemak! ^Jolanda

Hoi Jolanda, jammer dat het mis gaat bij juist een pre order, die bestel je zodat je op dag1 aan de gang kan gaan. Ik zal hem straks dan ook gaan annuleren en elders (digitaal) kopen zodat ik er vandaag mee aan de gang kan gaan. Wederom erg jammer
Je had hem waarschijnlijk morgen gewoon gehad hoor. Het probleem bij dit soort bedrijven is dat de klantenservice niet meer info kan inzien dan dat jij kan zien, en dat de bestelstatus bij pre-orders gewoon brak wordt geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
McPoowl schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:16:
[...]

As requested:

[afbeelding]
Zou het hiermee ook bij de Bart Smit lukken? Heeft iemand het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Elder-Geek geeft aan dat de PC versie er uiteraard wel beter uit ziet dan op de PS4, maar dat de verschillen niet zo groot zijn. Goede review trouwens: YouTube: Fallout 4 Video Review

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I5 4460, r9 390, 8GB RAM, Samsung 850 evo 250gb ssd. 1080p. weer hier.

Alle Nvidia Gameworks meuk uitgezet, game loopt nu tussen de 50-60fps met dipjes naar 45. Zeker niet stabiel, maar op deze settings zal ik iig de komende uren spelen ivm instabiele vpn. Overigens zit ik niet op de meest recente driver, zal die vanavond even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Kayleigh Swinkels is pretty fucked nu met deze actie :)

Eerste bon op het internet voor Nederland voozover ik het bij kan houden op het moment. Dus Kayleigh is degene die het embargo heeft gebroken.

Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view5/4572193/floodgates-open-o.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer xxxx hebben we klaar staan voor verzending.

Je ontvangt een e-mail zodra het pakket op het bol.com afhaalpunt is aangekomen en je het kunt ophalen.

Fallout 4 - Pip-Boy Edition (PC)
Bethesda
Awww yeah, mijn guide die ik in een tweede bestelling had zitten is alleen nog niet verzonden :( Even bellen of ik die morgen ook krijg.

[ Voor 18% gewijzigd door bjorntju op 09-11-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 12:06
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:19:
I5 4460, r9 390, 8GB RAM, Samsung 850 evo 250gb ssd. 1080p. weer hier.

Alle Nvidia Gameworks meuk uitgezet, game loopt nu tussen de 50-60fps met dipjes naar 45. Zeker niet stabiel, maar op deze settings zal ik iig de komende uren spelen ivm instabiele vpn. Overigens zit ik niet op de meest recente driver, zal die vanavond even updaten.
en ik had nog wel verwacht dat mn nieuwe pc t niet aan zou kunnen, heb m maar voor de ps4 besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:20:
[...]

Kayleigh Swinkels is pretty fucked nu met deze actie :)

Eerste bon op het internet voor Nederland voozover ik het bij kan houden op het moment. Dus Kayleigh is degene die het embargo heeft gebroken.

[afbeelding]
Aah, dat wist onze Kayleigh toch niet. Meske toch, hoe dan ook. We gaan zo maar is wat telefoontjes plegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
i7 3770K, HD7950, 16GB RAM, op SSD geinstalleerd; 1080p op medium 55-60fps.

Had erger verwacht op een videokaart van +- 3 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Waarom klopt het bedrag op de bon niet met de prijssticker op de box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 21:04
De Rikster schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:21:
[...]

Volgensmij is het ex btw, staat nog 10 euro bij BTW: hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
[...]

Geen idee. Je hoort mij niet klagen :P
En idd, het zou een beetje vervelend zijn als de Kayleigh hier de schuld van geven, imo zou Loek de schuldige moeten zijn :+

@wizz3rd. Ik heb echt maar 55 euro betaald :P

[ Voor 6% gewijzigd door McPoowl op 09-11-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Iemand al gebeld met een intertoys? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Doe dat voortaan even zonder naam van de werknemer. Wel zo prettig voor diegene ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

hexta schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:16:
[...]

3rd party geloof ik. Ik weet het niet, gewoon de fallout 4 preorder :P
Die had ik ook, maar waarschijnlijk een andere seller. Succes iig!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
McPoowl schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:22:
[...]

Geen idee. Je hoort mij niet klagen :P
En idd, het zou een beetje vervelend zijn als de Kayleigh hier de schuld van geven, imo zou Loek de schuldige moeten zijn :+
Het zal Loek verder een worst zijn, die zit allang thuis achter de xbox/ps4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:16
Haal even de naam van de verkoopster eruit ;)

[ Voor 12% gewijzigd door FabianGTI op 09-11-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Wizz3rd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:22:
[...]

Volgensmij is het ex btw, staat nog 10 euro bij BTW: hoog
Nee, in Nederland ben je verplicht incl. BTW aan te prijzen.

9,55 is 21% (BTW tarief hoog) van € 45,45 (bedrag excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
FabianGTI schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:24:
[...]

Haal even de naam van de verkoopster eruit ;)
Als ik het zo lees is zij niet verantwoordelijk maar 'Loek' die blijkbaar de game in de schappen heeft gelegd.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

[...]

15 % korting
http://www.intertoys.nl/x...reviousSearchTerm=fallout

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Ze geven hier alsnog aan dat ze pas vanaf morgen gaan verkopen bij Intertoys.

Als ik hier in het topic zo mag lezen, is het echt een kansloze winkel.

Personeel deugt in iedergeval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 21:04
De Rikster schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:25:
[...]

Nee, in Nederland ben je verplicht incl. BTW aan te prijzen.

9,55 is 21% (BTW tarief hoog) van € 45,45 (bedrag excl. BTW)
Aha, duidelijk :) Dan weet ik het ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dus wat je ook doet, volumetric lighting niet boven low zetten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:16
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:25:
[...]

Als ik het zo lees is zij niet verantwoordelijk maar 'Loek' die blijkbaar de game in de schappen heeft gelegd.
Klopt, maar als alleen de foto overal gedeeld wordt op het internet, weet niemand meer van 'Loek' af
De foto wordt wel gedeeld, het verhaal erachter niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:00
Hoolz14 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:26:
Ze geven hier alsnog aan dat ze pas vanaf morgen gaan verkopen bij Intertoys.

Als ik hier in het topic zo mag lezen, is het echt een kansloze winkel.

Personeel deugt in iedergeval niet.
Het verhaal gaat over 1 winkel he, er zullen er ongetwijfeld zijn die ok zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 08:51

aercaen

Proud framerate whore

Geen SLI support :(
Daar zit ik dan weer goed met mijn 2 780 TI's.....
Note to self: next upgrade buy one graphics card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Niku schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:23:
[...]

Doe dat voortaan even zonder naam van de werknemer. Wel zo prettig voor diegene ;)
Was inderdaad netter geweest. Alsnog aangepast. Excuus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
J-M-T schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:27:
[...]

Het verhaal gaat over 1 winkel he, er zullen er ongetwijfeld zijn die ok zijn.
Het ging eerst ook over 1 Volkswagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

McPoowl schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:27:
[...]

Was inderdaad netter geweest. Alsnog aangepast. Excuus!
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien stoppen met die heksenjacht? Het verhaal rammelt sowieso nogal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

aercaen schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:27:
[...]

Geen SLI support :(
Daar zit ik dan weer goed met mijn 2 780 TI's.....
Note to self: next upgrade buy one graphics card
Ze moeten gewoon zorgen dat dit day 1 is gefixed. SLI is gewoon een officieel product welke ze moeten ondersteunen imo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 20-09 14:44
belfrink schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:32:
[...]

Ze moeten gewoon zorgen dat dit day 1 is gefixed. SLI is gewoon een officieel product welke ze moeten ondersteunen imo 8)7
waarschijnlijk morgen een patch van nvidia dat het wel werkt.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xanthian schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:41:
Net een nieuwe PC gekocht/gebouwd voor o.a. deze game.

Mooie I7-6600
16GB RAM
GTX970

Performance zal meer dan goed zijn, alleen was één van de RAM Modules stuk en moesten ze allebij terug. En dan duurt het een week voordat ik nieuwe krijg. Zucht, nog maar even gedult hebben.
De 6600 is een i5 toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Ik heb ook even navraag gedaan bij Wehkamp:

[quote]
@mattiemvs Hoi Matthijs! We gaan ervan uit dat alle pre-orders morgen worden verstuurd. Je kunt dit in de gaten houden bij 'mijn' 1/2 ^JN
[quote]

https://twitter.com/mattiemvs/status/663721038174384128

Hmm, "we gaan er vanuit" en "morgen"?!?! naja we zullen zien, heb morgen toch geen tijd dus wat mij betreft komt hij woensdag binnen :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 19:35

Mauz1978

Console War Veteran

PS4 digitaaal preorder is inmiddels ook aan het preloaden mensen! (best snel ook, binnen een half uur gedownload en geinstalleerd :)).

[ Voor 34% gewijzigd door Mauz1978 op 09-11-2015 15:36 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 08:51

aercaen

Proud framerate whore

belfrink schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:32:
[...]

True, en toch is dat zelden het geval.
In mijn ervaring is het eerder een uitzondering dat het wel werkt op day 1.
In Starcraft II werkt het nog steeds niet en die is nu al 5 jaar uit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 12:06
o wauw, ik krijg ook een laf berichtje van wehkamp "dat ie niet voorradig is" ik ben benieuwd. Ik ga niet moeilijk lopen doen met annuleren en ergens anders kopen, teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Stel zure mensen in nieuws: Fallout 4 vertoont prestatieproblemen op PlayStation 4 omdat FO4 voor geen meter draait op PS4 :')

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Klopt!
Ik bedoel de i7-6700.

Maar ik heb hem nog amper kunnen gebruiken helaas.
Ik ben zeer benieuwd hoe de performance er op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Laatst online: 05-09 10:40
Oeh, net mailtje van bol.com dat mijn pakket onderweg is!
En meteen 450 nieuwe ongelezen berichten in dit topic. Jullie mensen gaan hard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ben benieuwd of FO4 scaling ondersteund. Iemand die hier wat vanaf weet?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Mooi stukje! Interessant om te zien dat die Nvidia God Rays dus echt geen bal voorstellen. Ik zie nauwelijks verschil tussen low en ultra! Veel van dit soort (bloat) settings kunnen bij een matige FPS dus mooi omlaag. Dan ga ik liever voor een goeie drawdistance (objectfade) van objecten en NPC's.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Zit ook te twijfelen om op de fallout trein te springen! Straks eens kijken bij de intertoys

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:50
Ik heb mn net gecancelled bij bol.com. De pipboy versie voor PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Heel gedoe, allemaal.

Thanks Intertoys!

Klagen op Social Media, die vrouw is gelijk der baan kwijt denk k!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26

Heel gedoe, allemaal.

Thanks Intertoys!

Je hebt je lekker laten afwimpelen zeg. Pff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Nou ik heb de framerate video ook gezien, erg schokkend vind ik het persoonlijk niet. Ik ga gewoon lekker op de PS4 gamen en ik zie wel of ze het wel of niet oplossen, komt op mij voor over als een storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Gaan er nog mensen vanavond om 00:00 de game halen bij nedgame/mm oid? Ik twijfel toch wel een beetje. Ondanks dat mijn wekker om 06:00 gaat..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ries schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:39:
[...]

Je hebt je lekker laten afwimpelen zeg. Pff.
Niet iedereen is even assertief denk ik dan maar. Ik had me denk ik ook niet zo laten vastpakken, het is verkocht, mijn probleem is het niet dat iemand ze "per ongeluk" in de de winkel heeft gelegd. Het was anders geweest als ik iemand gevraagd had er alvast 1 uit het magazijn te halen oid terwijl ik wist dat het niet mocht. Dit lag er gewoon, hun probleem.

En vastpakken kan al helemaal niet zeg, wat denkt dat mens, dat ze autoriteit heeft? :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
NotSoSteady schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:39:
Nou ik heb de framerate video ook gezien, erg schokkend vind ik het persoonlijk niet. Ik ga gewoon lekker op de PS4 gamen en ik zie wel of ze het wel of niet oplossen, komt op mij voor over als een storm in een glas water.
Heb net ook wat streams/video's bekeken en het valt me tot nu toe alles mee. Niet game breaking voor mij, ik vind wel dat het snel gefixt moet worden, het moet gewoon een goed werkend product zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xanthian schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:37:
[...]

Klopt!
Ik bedoel de i7-6700.

Maar ik heb hem nog amper kunnen gebruiken helaas.
Ik ben zeer benieuwd hoe de performance er op is.
Paar machines gebouwd met een i5-6600 en een 970 en die presteren uitstekend :)
Dus dat zit wel goed bij jou.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:40:
Gaan er nog mensen vanavond om 00:00 de game halen bij nedgame/mm oid?
En dan? Ben je om 02:00 (als je mazzel hebt) zover dat je kan spelen, uurtje proberen en drie uur slapen zodat je morgenavond te moe bent om echt los te gaan na je werk?
Pagina: 1 ... 48 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.