[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:42:
[...]

Niet iedereen is even assertief denk ik dan maar. Ik had me denk ik ook niet zo laten vastpakken, het is verkocht, mijn probleem is het niet dat iemand ze "per ongeluk" in de de winkel heeft gelegd. Het was anders geweest als ik iemand gevraagd had er alvast 1 uit het magazijn te halen oid terwijl ik wist dat het niet mocht. Dit lag er gewoon, hun probleem.

En vastpakken kan al helemaal niet zeg, wat denkt dat mens, dat ze autoriteit heeft? :').
Liefde voor de medemens mijn medeTweakers, mensen hier hebben het over ontslag omdat ze een fout probeerde te fixen die iemand maakte. Deed ze dat netjes, nee. Maar die comments hier gaan wel ver, zo te lezen hadden de meeste haar neer gehoekt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

De Rikster schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:43:
[...]

En dan? Ben je om 02:00 (als je mazzel hebt) zover dat je kan spelen, uurtje proberen en drie uur slapen zodat je morgenavond te moe bent om echt los te gaan na je werk?
:')
Dan is pre-loaden een beter idee met een unlock om 01:00 uur.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

[...]

En dan? Ben je om 02:00 (als je mazzel hebt) zover dat je kan spelen, uurtje proberen en drie uur slapen zodat je morgenavond te moe bent om echt los te gaan na je werk?
Klinkt herkenbaar. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Even een vraag over de speelstijl in FO. Heeft iemand ervaring met een melee build in FO? Is dat goed te doen of ben je dan telkens dood? Ik weet namelijk nog steeds niet wat ik wil, melee of schieten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Lekker Ventje schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:46:
Even een vraag over de speelstijl in FO. Heeft iemand ervaring met een melee build in FO? Is dat goed te doen of ben je dan telkens dood? Ik weet namelijk nog steeds niet wat ik wil, melee of schieten.
Een van mijn F3 playthroughs was puur melee. Enorm leuk om te doen, vooral omdat je al je skills specifiek daarvoor kan kiezen. Met een perfect onderhouden power hammer overal mijn weg door gemept 8)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net bij intertoys schiedam geweest met die foto van de bon en de mevrouw wilde hem echt niet meegeven :p ze was wel heel aardig en zei dat die verkoper in best nu echt de lul is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
Ik heb wel melee builds gedaan in fallout 3 en new vegas (meestal in combinatie met enkele ranged wapens) en daarmee valt te werken,mits je je common sense gebruikt (sneaken, luren, zorgen dat je niet teveel mobs tegelijk aan durft te vallen)

Hoe dat zit in fallout 4 durf ik niet te zeggen, maar onmogelijk zal het waarschijnlijk niet zijn (wel lastiger ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik kreeg net dit bericht van g2play.net op de vraag of ik niet toch een instant delivery key kon krijgen:

Thank you for your message.

We are already starting to send out the keys, you should receive yours in less than 3 hours.

We kindly ask you to have a little bit more patience, your key is reserved only for you and we can assure you that everything is fine with your order.

We would also like to inform you that PRE-ORDER offer is delivered on the release date of the game and can be purchased months away from the release date. INSTANT DELIVERY offer becomes available shortly before the game launch, where you receive your gamekey just after purchase, so you may use it for preloading.

We hope that this information is useful for you and we wish you a great day.

*fingerscrossed*

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ieder zijn stijl natuurlijk maar er zitten zoveel vette wapens en mods etc, je vindt ook bijna alleen wapens, dat het juist leuk is om te schieten. Al kan een goed meleewapen soms prima van pas komen.

Maar ik hou het lekker bij knallen ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:44:
[...]

Liefde voor de medemens mijn medeTweakers, mensen hier hebben het over ontslag omdat ze een fout probeerde te fixen die iemand maakte. Deed ze dat netjes, nee. Maar die comments hier gaan wel ver, zo te lezen hadden de meeste haar neer gehoekt 8)7
Ik heb een fobie, als ze mij beetpakt is er een bijzonder groot probleem. Plus ze handelde dit totaal verkeerd af, op zo'n manier dat excuses op zijn minst op zijn plek zijn. Helaas moet dat tegenwoordig via sociale media. Ontslag gaat een beetje ver, maar ze mag gerust er op gewezen worden dat het hardhandig beetpakken van een wild vreemde kan resulteren (in het ergste geval) in een onbeheersbare paniek reactie en de daarmee gepaarde klap of terug beetpakken (dat laatste is wat ik automatisch doe, met de grip die schade aanricht... :( ).

Liefde voor de medemens is ze opvoeden, soms even met tough love. Dit kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

FloydRaalte schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:38:
[...]

Mooi stukje! Interessant om te zien dat die Nvidia God Rays dus echt geen bal voorstellen. Ik zie nauwelijks verschil tussen low en ultra! Veel van dit soort (bloat) settings kunnen bij een matige FPS dus mooi omlaag. Dan ga ik liever voor een goeie drawdistance (objectfade) van objecten en NPC's.
Yup.

En dan natuurlijk wel allemaal testen met "maxed settings".

Tja, dan moet je wel een 980Ti kopen inderdaad. (Ook al zie je echt 0,0 verschil tussen Ultra en Low lighting)
Maar dit gebeurt wel vaker.

Ik weet wel een paar mensen op GoT die zweren bij 4x super sampling, 8x MSAA en natuurlijk weigeren te accepteren dat je dan echt op het einde van de diminishing returns curve aan het klooien bent 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Is elke fallout eigenlijk een nieuw verhaal met dezelfde rode draad ? (ontploffing, valve, open wereld)

Ik bedoel dus kan je Fallout4 spelen of moet je ook wat afweten van de vroige delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:50:
[...]

Yup.

En dan natuurlijk wel allemaal testen met "maxed settings".

Tja, dan moet je wel een 980Ti kopen inderdaad. (Ook al zie je echt 0,0 verschil tussen Ultra en Low lighting)
Maar dit gebeurt wel vaker.

Ik weet wel een paar mensen op GoT die zweren bij 4x super sampling, 8x MSAA en natuurlijk weigeren te accepteren dat je dan echt op het einde van de diminishing returns curve aan het klooien bent 8)7
Zelfde dat de 970 (welke ik heb) maar 25 FPS gaat geven op 2560x1440 (wat ik ook heb) Geloof der geen reet van. Waarschijnlijk staat AA nog op max en nog meer van die nutteloze settings. Ik reken gewoon op 60 FPS met wat settings tweaken zonder in te boeten op details/grafische pracht.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bedankt voor de info, zal eens gaan kijken of een combinatiebuild te doen is. Of ik speel het gewoon meerdere keren :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Nieuwe reply van Wehkamp:

"We streven er naar om op de release datum te leveren"

https://twitter.com/wehkamp/status/663730633395539973

ok, ik heb weer hoop ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ries schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:39:
[...]

Je hebt je lekker laten afwimpelen zeg. Pff.
Lol je hebt ook echt het spel teruggegeven :P

Die had mij niet tegen kunnen houden hoor.. van mij is van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
Mattie112 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:53:
Nieuwe reply van Wehkamp:

"We streven er naar om op de release datum te leveren"

https://twitter.com/wehkamp/status/663730633395539973

ok, ik heb weer hoop ;)
Ik heb vanochtend gebeld naar ze en dat stond ook al een paar pagina's terug haha.
Maar iedereen die had staan levertijd op release gaat hem gewoon morgen krijgen. Die 5-10 dagen is een website issue wat gewoon slecht is natuurlijk. Die 5-10 dagen geldt alleen als je hem NU nog moet bestellen. Alle preorders gaan gewoon verzonden worden werd mij verteld.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:53:
[...]

Lol je hebt ook echt het spel teruggegeven :P

Die had mij niet tegen kunnen houden hoor.. van mij is van mij :P
Te weinig naar het WK Rugby gekeken denk ik, hoofd vooruit en gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien moeten alle internet tough guys hier een apart topic openen over hun winkelbediende ervaringen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T_elic
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-07 11:15
SmokingSig schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:52:
Is elke fallout eigenlijk een nieuw verhaal met dezelfde rode draad ? (ontploffing, valve, open wereld)

Ik bedoel dus kan je Fallout4 spelen of moet je ook wat afweten van de vroige delen ?
Yes, elke fallout is een eigen nieuw verhaal. Geen probleem als je nog nooit een Fallout game heb aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:50:
[...]

Ik heb een fobie, als ze mij beetpakt is er een bijzonder groot probleem. Plus ze handelde dit totaal verkeerd af, op zo'n manier dat excuses op zijn minst op zijn plek zijn. Helaas moet dat tegenwoordig via sociale media. Ontslag gaat een beetje ver, maar ze mag gerust er op gewezen worden dat het hardhandig beetpakken van een wild vreemde kan resulteren (in het ergste geval) in een onbeheersbare paniek reactie en de daarmee gepaarde klap of terug beetpakken (dat laatste is wat ik automatisch doe, met de grip die schade aanricht... :( ).

Liefde voor de medemens is ze opvoeden, soms even met tough love. Dit kan niet.
Zeker, fysiek ''geweld'' is nooit de oplossing. Maar om zon klein iets nou meteen alles op Facebook te gaan gooien. Ben met je eens dat wat je bij een ander doet je terug kunt verwachten, maar kunt ook een keertje in en uit ademen. Dat gezegd te hebben.

Mensen nog geluk gehad met de bon, ga het hier zo in Tilburg maar eens proberen.

Rode draad is inderdaad hetzelfde, plus wat dingen uit vorige Fallouts. Op verschillende sites staan wat samenvattingen over 1,2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54

Het speelt zich allemaal in hetzelfde universum af en je beleeft elke keer een nieuw avontuur in hetzelfde universum maar vanuit een ander perspectief, gebied of tijd. Je hoeft eerdere games niet gespeeld te hebben, er zitten natuurlijk wel verwijzingen in maar die hoef je niet door te hebben. (Dat was in ieder geval zo met fallout 3 t.o.v. 2)

Hier kun je een inleiding zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 18-09 16:40
T_elic schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:56:
[...]

Yes, elke fallout is een eigen nieuw verhaal. Geen probleem als je nog nooit een Fallout game heb aangeraakt.
Bedankt ! Dan ga ik hem ook aangschaffen denkik :)

Al moet ik eerst nog wat studeren, dus zal pas voor eind november zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 12:33

pclinde

TechGaming.nl

Mijn Fallout Pipboy editie is vandaag verzonden. (BOL.COM)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Cornelisjuh ja scaling werkt, plaatje is begin omgeving, geen spoiler als je e3 hebt gezien.

spoiler: title
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o4oQ7Tg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Joenino schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:55:
[...]

Ik heb vanochtend gebeld naar ze en dat stond ook al een paar pagina's terug haha.
Maar iedereen die had staan levertijd op release gaat hem gewoon morgen krijgen. Die 5-10 dagen is een website issue wat gewoon slecht is natuurlijk. Die 5-10 dagen geldt alleen als je hem NU nog moet bestellen. Alle preorders gaan gewoon verzonden worden werd mij verteld.
Oh, tja zat zondag niet achter mn pc en er waren 20 pagina's bij dus het is met niet opgevallen :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:43
Net ook een reactie op een ticket bij g2play gehad, en ze verwachten dat ik de key binnen 2 uur heb. En dan even een VPN opzetten en gaan met de banaan.

Ben erg benieuwd op welke settings ik kan spelen (I7-950 - 12GB - 970GTX). Qua GPU red ik het makkelijk, maar m'n CPU is al een paar jaartjes oud.
Mocht alles goed verlopen dan zal ik vanavond m'n ervaringen posten.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

Als ik de game om 00:05 oid kan kopen, dan ben ik 00:15 thuis en naar verluid kan ik dan binnen 10-20 minuten aan de slag hoor. Ik kan wel tegen een nachtje weinig slaap gelukkig ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:46
Remy!!!! schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:59:
Net ook een reactie op een ticket bij g2play gehad, en ze verwachten dat ik de key binnen 2 uur heb. En dan even een VPN opzetten en gaan met de banaan.

Ben erg benieuwd op welke settings ik kan spelen (I7-950 - 12GB - 970GTX). Qua GPU red ik het makkelijk, maar m'n CPU is al een paar jaartjes oud.
Ik maak hier gebruik van een oudere i7 860, 8gb en gtx970 tot nu toe doen alle games die een recommend een 4790K ofzo nodig zijn het allemaal perfect op standaard klok ook de open world games zoals mgs v en assassins creed

Ik verwacht dus ook geen problemen met fallout 4

[ Voor 3% gewijzigd door dustkiller op 09-11-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700 Boxed€ 328,-€ 328,-
1Asus H170 PRO GAMING€ 122,95€ 122,95
1Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD€ 697,95€ 697,95
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 67,95€ 67,95
1Fractal Design Define S€ 77,95€ 77,95
1Dell U3415W Zwart€ 794,-€ 794,-
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 39,95€ 39,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 98,-€ 98,-
1Corsair RM550x€ 92,95€ 92,95
1Samsung SM951 (NVMe) 512GB€ 323,95€ 323,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.643,65

Van het weekend 2x in elkaar gezet en geinstalleerd. Speciaal voor Fallout 4 de moeite genomen van upgraden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Een VPN is wel handig. Dan kan ik de game in ieder geval al downloaden toch?

Wat zijn goede VPN aanbieders welke een gratis proef of een dagpas aanbieden? In principe heb ik hem alleen nodig om de game te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Meh, Bol.com laat nog op zich wachten met de bevestiging. Raak lichtelijk argwanend wanneer ik niks hoor en anderen de bevestiging al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
BasGrunn schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:
Meh, Bol.com laat nog op zich wachten met de bevestiging. Raak lichtelijk argwanend wanneer ik niks hoor en anderen de bevestiging al binnen hebben.
gaat in batches, geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:43
Ries schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:

Wat zijn goede VPN aanbieders welke een gratis proef of een dagpas aanbieden? In principe heb ik hem alleen nodig om de game te downloaden.
Je kan hem downloaden en unlocken, dus spelen! :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Ries schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:

Downloaden heb je geen VPN nodig. Als je een steam key hebt kan je die invoeren en Steam het spel alvast laten pre-loaden. Met VPN zou je eventueel ook al kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Remy!!!! schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:59:

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het bij jou loopt. Loopt het bij jou goed dan moet het bij mij ook goed lopen.
Darkangle schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700 Boxed€ 328,-€ 328,-
1Asus H170 PRO GAMING€ 122,95€ 122,95
1Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD€ 697,95€ 697,95
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 67,95€ 67,95
1Fractal Design Define S€ 77,95€ 77,95
1Dell U3415W Zwart€ 794,-€ 794,-
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 39,95€ 39,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 98,-€ 98,-
1Corsair RM550x€ 92,95€ 92,95
1Samsung SM951 (NVMe) 512GB€ 323,95€ 323,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.643,65

Van het weekend 2x in elkaar gezet en geinstalleerd. Speciaal voor Fallout 4 de moeite genomen van upgraden :D.
Leuk systeem maar met die videokaart kun je volgens mij beter voor een RM650x gaan...

[ Voor 75% gewijzigd door Techno Overlord op 09-11-2015 16:11 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
Ik lees goede berichten over G2play game keys, aanschaffen en afwachten dus!
waar kan ik eigenlijk een pre load vandaan halen? Ben er zonder dvd speler van afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Preload haal je uit Steam, nadat je daar je key verzilvert hebt.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:46
DaanozZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:13:
Ik lees goede berichten over G2play game keys, aanschaffen en afwachten dus!
waar kan ik eigenlijk een pre load vandaan halen? Ben er zonder dvd speler van afhankelijk.
Als je de key in steam hebt ingevuld kan je de game preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Techno Overlord schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:10:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het bij jou loopt. Loopt het bij jou goed dan moet het bij mij ook goed lopen.

[...]

Leuk systeem maar met die videokaart kun je volgens mij beter voor een RM650x gaan...
Draait prima tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

BasGrunn schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:07:
Ik zal eens kijken of ik inmiddels een bevestiging heb, ook bij Bol.com besteld. Intertoys en Bart Smit lijken in mijn optiek toch een stukje minder "stabiel" met verzenden dan een bedrijf als Bol.com. We zullen zien.
Daarnaast heb ik overduidelijk iets gemist met 2 personen? Dat ga ik eens teruglezen :P

nVidia pagina doorgenomen, en tot deze settings gekomen als goede mix tussen kwaliteit en prestaties. Ik weet natuurlijk niet of dit 60 FPS gemiddeld gaat opleveren op mijn GTX970, maar dat zien we hopelijk morgen. Alles (alles) op ultra geeft volgens nVidia iets meer dan 40 FPS op een GTX970, dus met mijn settings moet ik wel ongeveer aan de 60 FPS zitten, zeker met een coreclock van 1560Mhz.

Actor fade level 12
Ambient occlusion on
AF 16x
TAA
Decal high
Bokeh/DoF off
Object detail ultra
God ray's ??? Veel te zwaar...
Grass fade 18
Item fade 12
Lens flare on
Lighting quality medium
Object fade 12
Object detail fade ultra
Space screen reflections on
Shadow distance high
Shadow quality ultra/high
Texture quality ultra
Wetness on

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[quote]Darkangle schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:08:
[...]

gaat in batches, geduld.
[/quote

Ik hoop het! Zat mij al af te vragen of het kwam omdat ik voor betaling bij levering heb gekozen ipv meteen te betalen met iDeal. Dit vanwege mijn argwaan of ze wel genoeg exemplaren zouden hebben

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Heb ergens een afslagje playstation gedaan dus ben mijn PC kennis weer aan het bijspijkeren sinds kort.
Nog verschil tussen Instant delivery en pre order? Ze hebben er zo veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
l0n3w012ph schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:16:
[quote]Darkangle schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:08:
[...]

gaat in batches, geduld.
[/quote

Ik hoop het! Zat mij al af te vragen of het kwam omdat ik voor betaling bij levering heb gekozen ipv meteen te betalen met iDeal. Dit vanwege mijn argwaan of ze wel genoeg exemplaren zouden hebben
Nee hoor, dit heb ik ook gedaan en ik heb net de bevestiging gehad. Hij komt echt wel, heb nou gewoon wat geduld.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Net een tweet van bol.com games gehad. Website van bol.com loopt achter met bevestiging van het verzenden. Werd mij verzekerd dat hij wordt verzonden.

Weer rustig plaatsnemen in de hypetrain 1e klas met een rum-colaatje en een boel reviews te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Spel nog nergens te koop in de winkels?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:18:
[...]

Nee hoor, dit heb ik ook gedaan en ik heb net de bevestiging gehad. Hij komt echt wel, heb nou gewoon wat geduld.
You made my day _/-\o_

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 16:17
Ik zie net op de Gamedumper site dat ik er ook een soundtrack bij krijg, iemand idee of dat om een cd of een download gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Metacritic: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/fallout-4

PC 89 (11 reviews)
PS4 90 (34 reviews)
XB1 91 (21 reviews)

Best lekker :)

[ Voor 15% gewijzigd door voxxel op 09-11-2015 16:24 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Iemand een idee als de preloads Op PS al start ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:23:
Wat is je vraag? De preload zou het al bij je moeten doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de eerste reviews te zien word het geen game die als extreem goed word ontvangen, als ik kijk dat mensen al dagen in hun broek poepen van de spanning en van gekkigheid niet weten waar over te praten in dit forum etc dan lijken de cijfers me wat laag helaas. Denk dat ik maar de situatie aankijk en eventueel alsnog The Witcher 3 in huis haal (hoop patches geweest inmiddels ^^ ).
FO4 lijkt me alsnog een prima game voor de fans van de serie ipv een game die je omver blaast als je ook maar enigszins geïnteresseerd bent in RPGs, ipv een game die geweldig is voor als je algemeen RPG liefhebber bent.
Ik hou in ieder geval het ontvangst en de reviews nauwlettend in de gaten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
Vanaf 12:00 UK time heb ik gelezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Altijdgriep schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:22:
Ik zie net op de Gamedumper site dat ik er ook een soundtrack bij krijg, iemand idee of dat om een cd of een download gaat?
Bij mij is het een CD.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:20:
[...]

Dat is dan de enige review die ik ga lezen.
Dacht meteen ongeveer hetzelfde. ;) Nou ja, niet de enige die ik ga lezen maar wel eentje die ik ZEKER ga lezen.

Het is trouwens haast niet bij te houden hier met al die posts...!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
Tof, bedankt man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Inhoudelijk is er over DLC nog niks bekend toch? Twijfel om dan nu al de Season Pass erbij te halen of gewoon even te wachten. Neem aan dat dat later ook nog prima kan.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Ik twijfel ook over de season pass, aan de andere kant.... why not. hoef je niet meer apart te betalen voor de DLC's als je ze direct wil spelen.
Edit: de geschatte waarde van de toekosmtige DLC's worden 40 dollar (dus 10 dollar korting) maar ze geven aan er misschien meer te maken dus dan is de korting weer groter.

[ Voor 37% gewijzigd door DaanozZ op 09-11-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Peter_Aragorn schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:26:
Inhoudelijk is er over DLC nog niks bekend toch? Twijfel om dan nu al de Season Pass erbij te halen of gewoon even te wachten. Neem aan dat dat later ook nog prima kan.
Gewoon later doen. Je weet nooit hoeveel tijd je erin steekt en of je blijft spelen. Anders koop je DLC keer in de sale.. zonde om nu zoveel extra te betalen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Peter_Aragorn schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:26:
Ik zou gewoon even wachten, er is zover ik weet niks bekend en dan zou het jammer zijn 35 euro uit te geven aan 40 skins oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:24:
Aan de eerste reviews te zien word het geen game die als extreem goed word ontvangen, als ik kijk dat mensen al dagen in hun broek poepen van de spanning en van gekkigheid niet weten waar over te praten in dit forum etc dan lijken de cijfers me wat laag helaas. Denk dat ik maar de situatie aankijk en eventueel alsnog The Witcher 3 in huis haal (hoop patches geweest inmiddels ^^ ).
FO4 lijkt me alsnog een prima game voor de fans van de serie ipv een game die je omver blaast als je ook maar enigszins geïnteresseerd bent in RPGs, ipv een game die geweldig is voor als je algemeen RPG liefhebber bent.
Ik hou het in ieder geval nauwlettend in de gaten het ontvangst. :)
De cijfers zijn vrij hoog toch? Geen 9.5 of 10, maar een 9 gemiddeld is meer dan oke!

Als ik een inschatting maak over hoe men tegen de game aankijkt dan kan je de reviews in 2 kampen opdelen.
- Kamp A wil Fallout 3 maar dan bigger, better, faster. Die krijgen precies wat ze willen.
- Kamp B wil echt een vernieuwende next gen ervaring en dat valt dan toch net wat tegen.

Gelukkig zit ik in kamp A :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:28:
[...]

De cijfers zijn vrij hoog toch? Geen 9.5 of 10, maar een 9 gemiddeld is meer dan oke!

Als ik een inschatting maak over hoe men tegen de game aankijkt dan kan je de reviews in 2 kampen opdelen.
- Kamp A wil Fallout 3 maar dan bigger, better, faster. Die krijgen precies wat ze willen.
- Kamp B wil echt een vernieuwende next gen ervaring en dat valt dan toch net wat tegen.

AMEN! Ik join je in A :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Hier net de Digital Deluxe versie gekocht in de PS Store en ben hem nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

de dlc`s zijn over het algemeen wel de moeite waard, ik vond de dlc`s bij Fallout 3 en bij NV erg leuk.
heb dan ook den season pas erbij gekocht :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik begrijp net dat Fallout 4 GEEN SLI ondersteund.. dat vind ik ..uh.. bijzonder schokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
DaanozZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:27:
Ik twijfel ook over de season pass, aan de andere kant.... why not. hoef je niet meer apart te betalen voor de DLC's als je ze direct wil spelen.
Edit: de geschatte waarde van de toekosmtige DLC's worden 40 dollar (dus 10 dollar korting) maar ze geven aan er misschien meer te maken dus dan is de korting weer groter.
True. En als de DLC net zo goed is al bijvoorbeeld een Oblivion (Shivering Isles bijvoorbeeld), dan zit het qua spelplezier wel heel goed bij de DLC. Echter: enkel wat skins of armour vind ik nooit zo interessant als DLC...

Wachten is inderdaad verstandiger.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
Alcmaria schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:29:
Ik begrijp net dat Fallout 4 GEEN SLI ondersteund.. dat vind ik ..uh.. bijzonder schokkend
wachten op de patch van bethesda/nvidia no worries..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kamp A represent /me boks :P
Freakiebeakie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:29:
de dlc`s zijn over het algemeen wel de moeite waard, ik vond de dlc`s bij Fallout 3 en bij NV erg leuk.
heb dan ook den season pas erbij gekocht :)
Ja, Bethesda heeft meestal wel geinige DLC, uitzonderingen daargelaten (horse armor? hearthfire?).
Ik heb ook gewoon blind de season pass gekocht.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik zit ook in Kamp A, dus ik maak me niet druk ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 23:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Kamp A dweller reporting for duty :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Haha mooi dit :)

Ik laat de season pass lekker links liggen. Er zijn echt maar heel weinig games waar bij ik de dlc speel, zelfs als ik van te voren denk dat ik dat sowieso wel ga doen. Dus voor mij is het verstandiger om gewoon te wachten en tegen die tijd aan te kijken of ik het zie zitten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Black-Hole schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:29:
[...]

Hier net de Digital Deluxe versie gekocht in de PS Store en ben hem nu aan het downloaden.
Dus vannacht om 00.00 vooruit met de geit :p ??

Ik heb hem nog niet gekocht, op de ps store. Maar ik vroeg me af als ik dat nu doe, ik vannacht zou kunnen spelen. :p Ps op de pstore staat verwachte speeldatum 9/11/2015
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:23:
Metacritic: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/fallout-4

PC 89 (11 reviews)
PS4 90 (34 reviews)
XB1 91 (21 reviews)

Best lekker :)
Moet het niet andersom zijn ;)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Dillema.

Ik kan een pipboy editie voor de PC kopen (winkel gevonden....) voor de vrouw als verassing. Waard of niet? (vorige week heeft ze ook al de "bom" editie gekregen). Leuk voor haar buro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

lol je verwent haar te veel :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Of het zo zou moeten zijn, ja ik denk het wel. Maar dit is hoe het nu is ;) Reviews worden sinds de nieuwe generatie voornamelijk voor de ps4 geschreven.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
aha, Nvidia heeft z'n game-ready driver klaar staan voor Fallout 4 (en battlefront & starcraft II legacy of the void). Even downloaden, dan weer voort spelen. Leuke intro, 'very immersive' :*)

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Yep, ben ook wel erg gek op haar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy09
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09 09:31
Oef, hoop activiteit op het forum. Is er al langsgekomen of MM hem al in de winkel heeft liggen? Die hebben een spel heel vaak een dag eerder namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Alcmaria schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:29:
Schokkend?
Nah,.... anno 2015 is SLI/CF ondersteuning nog steeds een drama. Net 2 970's verkocht en ingeruild voor 980TI vanwege het grote aanbod aan games wat nog steeds geen SLI/CF ondersteund... :(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:33:
[...]

Dus vannacht om 00.00 vooruit met de geit :p ??

Ik heb hem nog niet gekocht, op de ps store. Maar ik vroeg me af als ik dat nu doe, ik vannacht zou kunnen spelen. :p Ps op de pstore staat verwachte speeldatum 9/11/2015
:)
Lijkt d'r wel op gezien de teller nog 7:21:47 en counting aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
net een mailtje van bartsmit binnen. hun team is altijd wel erg on the ball met wat nieuw en in is...

"Bestel vandaag voor 22:00 en ontvang de game morgen in huis!" (FO4 uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellrespawn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-02 12:36
Heb ik net vandaag mijn salaris ontvangen, kom ik erachter dat Coolblue nog Pip-Boy editions in voorraad heeft. Het vlees is zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
Hey wanneer eindigt de timer op PSN? Kan NL om 00.00 los of moeten we weer wachten tot 01.00 engelse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Whoei mijn BartSmit tracking is eindelijk live gegaan.
Er zit 400 gram in het pakketje, dat moet toch haast wel Game + Bubblehead zijn :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sammy09 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:36:
Oef, hoop activiteit op het forum. Is er al langsgekomen of MM hem al in de winkel heeft liggen? Die hebben een spel heel vaak een dag eerder namelijk
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Black-Hole schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:38:
[...]

Lijkt d'r wel op gezien de teller nog 7:21:47 en counting aangeeft :)
Haha, twijfel met creditcard in de hand :) Da's niet uwe download teller ? :p
hehe grapje, download hij wat vlot ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:40:
Hey wanneer eindigt de timer op PSN? Kan NL om 00.00 los of moeten we weer wachten tot 01.00 engelse tijd?
00:00 Nederlandse tijd geeft de mijne aan.
Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:41:
hehe grapje, download hij wat vlot ? :p
Download is klaar, duurde zo'n 10 minuten.

Edit: dat was alleen het eerste deel blijkbaar, nog 22GB te gaan in 96 minuten volgens het download overzicht.

[ Voor 37% gewijzigd door Black-Hole op 09-11-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Ik ga zometeen even bij de MM in Zoetermeer kijken in ieder geval.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Darkangle schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:39:
net een mailtje van bartsmit binnen. hun team is altijd wel erg on the ball met wat nieuw en in is...
Ja dat is heel netjes idd. Ik heb afgelopen week gebeld naar die klantenservice en ben toen ook keurig geholpen.

Leek iemand die idd goed wist waar we over spraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:28:
[...]

Perfecte omschrijving imo.

Ik zit in B, maar na de trailers was al duidelijk dat het geval A zou worden. Daar ga ik me ook wel donders mee vermaken. Volgende generatie weer n kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de kamp A mensen, zo groot voelt het niet echt aan, ik heb al denk ik 1/4e van de map gediscovered en ben level 12.
Weet niet hoe groot FO3 was, maar better zal t wel zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Godsamme zeg. Hoe dichterbij de launch komt hoe langer de uren lijken te duren :P Gelukkig moet ik vanavond nog even werken.

Afbeeldingslocatie: http://ak-hdl.buzzfed.com/static/2015-10/29/10/enhanced/webdr05/enhanced-15151-1446128157-5.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door voxxel op 09-11-2015 16:46 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Donstil schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:40:
Whoei mijn BartSmit tracking is eindelijk live gegaan.
Er zit 400 gram in het pakketje, dat moet toch haast wel Game + Bubblehead zijn :)
Don't get your hope's up, ik heb een keer een doos van 1 bij 1 bij 1 meter gekregen, vol met van die schuimondjes en luchtzakken, waar dan 1 opgerolde muismat van 20 bij 10 cm inzat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:44:
[...]

Don't get your hope's up, ik heb een keer een doos van 1 bij 1 bij 1 meter gekregen, vol met van die schuimondjes en luchtzakken, waar dan 1 opgerolde muismat van 20 bij 10 cm inzat :+
Haha damned 8)7

Dit is gewicht he, dat klopt normaal wel aardig is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

De eerste benchmarks zijn uit van Gamersnexus en zoals te verwachten overdrijft Nvidia schromelijk in de eigen testen.

Volgens de objectieve benchmarks volstaat een 960 of 970 prima. Ik denk dat je er nog wel wat meer kan uitpersen als je die belachelijke licht effecten terug draait.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
2,8kg voor de pipboy versie wut :O

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Met twee uur is het spel binnen. En dan nog wachten :( , begint inderdaad wel spannend te worden zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DaanozZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:48:
Met twee uur is het spel binnen. En dan nog wachten :( , begint inderdaad wel spannend te worden zo!
De download begrijp ik?
Hoe groot is deze? En download hij met je volle snelheid of zit er een cap op van Steam?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
Fallout 4 is a bit of a mixed bag. While it’s certainly enjoyable and I highly recommend it, I’m not sure if this is the revolutionary Fallout title that we’ve all been waiting for. It really feels less like Fallout 4 and more like Fallout 3.75. Longtime fans will definitely find a game they love here, without question (I do too), and newcomers will find a game that’s a little easier to approach and equally enjoyable to get into.
Dit is toch wel erg jammer.. maargoed het was te verwachten :(. Bethesda maakt elk vervolg wel simpeler dan het volgende. Of ja.. meestal dan. Oblivion --> Skyrim was wel een stuk beter maar voor de rest.. zie Morrowind --> Oblivion of --> Skyrim.
Pagina: 1 ... 49 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.