[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Boehoe, van wehkamp nog geen track&trace mogen ontvangen.
Ik ben bang dat ik een paar dagen later op het feestje kom :'(

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
DaanozZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:48:
Met twee uur is het spel binnen. En dan nog wachten :( , begint inderdaad wel spannend te worden zo!
Niet als je zoals ik maar een snelheid van 1.6 hebt :(
dan zal het zo'n 5 uur duren denk ik?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

DaanozZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:48:
Met twee uur is het spel binnen. En dan nog wachten :( , begint inderdaad wel spannend te worden zo!
Bij de baas van Eneco of whatever gaat vannacht een telefoontje:
*Baas, we zien een sterke stijging van het stroomgebruik, hoe zou dat kunnen?*

Ik ga in ieder geval geen streams kijken, dit wordt echt een game die ik vanaf 0 wil leren kennen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
24 Gb groot, gemiddeld gaat het met net iets minder dan 3mb/s. Maar dat komt omdat internet hier via de vroegere deurbel naar binnen komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Preloading now, g2play.net instant delivery is ECHT instant delivery. :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 23:26
Ik loop toch te twijfelen om hem te kopen, voornamelijk omdat ik dus niet zeker weet of mijn HD7770 de game trekt.

iemand enig idee of ik beter kan wachten of gewoon rustig kan preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:50:
[...]

Dit is toch wel erg jammer.. maargoed het was te verwachten :(. Bethesda maakt elk vervolg wel simpeler dan het volgende. Of ja.. meestal dan. Oblivion --> Skyrim was wel een stuk beter maar voor de rest.. zie Morrowind --> Oblivion of --> Skyrim.
Van wat ik heb gelezen heeft fallout 4 juist een stuk meer diepgang op een aantal punten door hele nieuwe systemen toe te voegen. Zoals het craften en settlements bouwen. Dit schijnt echt heel erg diep te zijn. Ook het dialoog systeem schijnt toch wel goed te zijn. We gaan het vrij snel zelf ontdekken :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DaanozZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:51:
24 Gb groot, gemiddeld gaat het met net iets minder dan 3mb/s. Maar dat komt omdat internet hier via de vroegere deurbel naar binnen komt :)
*O*
24Gb, dat scheelt, even plasje doen, drinken halen en klaar :D (500 Mbit, 7 minuten)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Die koffer is van metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Angeloonie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:52:
[...]

*O*
24Gb, dat scheelt, even plasje doen, drinken halen en klaar :D (500 Mbit, 7 minuten)
Ik haat je. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*O*
24Gb, dat scheelt, even plasje doen, drinken halen en klaar :D (500 Mbit)
Helaas werkt het zo meestal niet omdat hun servers dat niet aankunnen of worden afgeknepen. Thuis heb ik ook 500Mbit maar bijv. bij Playstation Network kan ik blij zijn als ik met 3Mb/s download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ach, ik krijg de game waarschijnlijk pas morgenmiddag op de deurmat -O- Postbode is vrij laat bij ons (>15:00) -O- Dus ga de hele dag zitten wachten.
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:54:
[...]

Helaas werkt het zo meestal niet omdat hun servers dat niet aankunnen of worden afgeknepen. Thuis heb ik ook 500Mbit maar bijv. bij Playstation Network kan ik blij zijn als ik met 3Mb/s download.
Alles wat ik in Steam download was tot nu toe de max snelheid :)

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 09-11-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
ah ik had stiekem verwacht dat het plastic was....

ik twijfel zelf stiekem nog over de collectors edition versie met die nuke lijkt me wel leuk om die te hebben en de oudjes te spelen op de pc

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Damn, random scanner vergeten mee te nemen. Nu maar hopen dat ie niet is uitverkocht vannavond......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
[...]

*O*
Ik heb morgen vrij.... :D

[ Voor 11% gewijzigd door DaanozZ op 09-11-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
AjDuLion schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:55:
[...]

ah ik had stiekem verwacht dat het plastic was....

ik twijfel zelf stiekem nog over de collectors edition versie met die nuke lijkt me wel leuk om die te hebben en de oudjes te spelen op de pc
Heb ik gekocht voor mijn vrouw. Is plastic, maar erg mooi (en ten alle tijden drukt ze die knop in waardoor ik me de pleuris schrik..... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ook -O-
Zullen hele trage uurtjes zijn tot de post er is ;(
Starcraft 2: LotV CE komt ook, maar dat zal met pakketpost zijn (meestal eerder). Alleen mag ik die nog niet spelen (cadeautje voor sinterklaas :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:52:
[...]

Van wat ik heb gelezen heeft fallout 4 juist een stuk meer diepgang op een aantal punten door hele nieuwe systemen toe te voegen. Zoals het craften en settlements bouwen. Dit schijnt echt heel erg diep te zijn. Ook het dialoog systeem schijnt toch wel goed te zijn. We gaan het vrij snel zelf ontdekken :)
Wat ik juist in reviews teruglees is dat het dialoog systeem erg versimpeld is tov Fallout 3. En daar ben ik het zeker mee eens als ik afga op wat er in trailers te zien is.
But nowhere is the push toward simplification more keenly felt than in the dialogue system. For the first time in the series the player's character is fully voiced, and that voiceover does a lot to make other voiced dialogue feel more natural. The downside is thatFallout 4 has abandoned list-based trees in conversations for the more modern "cross-style" interface, presenting four responses to any dialogue prompt. When faced with a choice, usually two will represent a binary of being polite or a jerk, a third will be either milquetoast or self-serving, and the fourth will ask for more information about the last thing said. Occasionally, these options can be a bit vague, as they consist of only a few words that could have multiple interpretations, expecting that the player will correctly guess at the intent.
Ook gaan RPG elementen op de schop ten koste van actie elementen.

Het bouwen van een settlement lijkt me leuk, maar ik had liever de volledige dialoog opties gehad zoals in voorgaande games.

Daarom twijfel ik ook zo sterk tussen digitaal en physical. Physical 52 euro bij de MM morgenochtend, maar pas om 10 uur spelen.

Anders vannacht om 00.00 spelen, heb toch 3 dagen vrij :P.

[ Voor 5% gewijzigd door James Pond op 09-11-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Black-Hole schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:41:
[...]

00:00 Nederlandse tijd geeft de mijne aan.

[...]

Download is klaar, duurde zo'n 10 minuten.

Edit: dat was alleen het eerste deel blijkbaar, nog 22GB te gaan in 96 minuten volgens het download overzicht.
Hey hij is hier nu ook aan't downloaden .. ma is wel maar een bestand van 4,58 Gig... idd ongeveer 10 min. Maar in de store stond 41 Gb. hopelijk moet die vannacht er niet door...: :|

Edit: Bij mij staat de teller op 5.58 min .... 23 u dus :p

[ Voor 5% gewijzigd door MyPhanTomMind op 09-11-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:57:
[...]

Wat ik juist in reviews teruglees is dat het dialoog systeem erg versimpeld is tov Fallout 3. En daar ben ik het zeker mee eens als ik afga op wat er in trailers te zien is.

[...]

Het bouwen van een settlement lijkt me leuk, maar ik had liever de volledige dialoog opties gehad zoals in voorgaande games.

Daarom twijfel ik ook zo sterk tussen digitaal en physical. Physical 52 euro bij de MM morgenochtend, maar pas om 10 uur spelen.

Hmm ok, dat zou wel jammer zijn inderdaad.. Ik ben er wel benieuwd naar!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Heeft iemand al een G2play key binnen van de pre-order? Dus een paar weken/dagen geleden gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Laatst online: 14-09 16:35
Ach ik zat er een dag naast, dacht dat de game er al was vandaag... dat wordt dus nog niet spelen als ik thuiskom straks. :(

Ga wel met smart wachten tot 0:00, dat wordt heeeeeeel veel koffie morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Angeloonie schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:49:
[...]

De download begrijp ik?
Hoe groot is deze? En download hij met je volle snelheid of zit er een cap op van Steam?
Bij mij zat er wel een redelijke beperking op. Ik haal altijd max 25 mbps op een 200 mbps lijn van Ziggo.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PJPknTu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 08:48
zijn er nog websites/forums met verschillende builds? want het is niet zo makkelijk om tussen alle berchten in dit forum te kijken wie wat waarom welke build doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ries schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:02:
Heeft iemand al een G2play key binnen van de pre-order? Dus een paar weken/dagen geleden gekocht?
Ik kreeg dit om ongeveer 1530 te horen:

Thank you for your message.

We are already starting to send out the keys, you should receive yours in less than 3 hours.

We kindly ask you to have a little bit more patience, your key is reserved only for you and we can assure you that everything is fine with your order.

We would also like to inform you that PRE-ORDER offer is delivered on the release date of the game and can be purchased months away from the release date. INSTANT DELIVERY offer becomes available shortly before the game launch, where you receive your gamekey just after purchase, so you may use it for preloading.

We hope that this information is useful for you and we wish you a great day.

Besteld bij www.g2play.net met als merchant DLCdownload.com.

Ik kan bijna de tekst op mijn F5 knop op het toetsenbord niet meer lezen... :o

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Techno Overlord schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:03:
[...]

We are already starting to send out the keys, you should receive yours in less than 3 hours.

We kindly ask you to have a little bit more patience, your key is reserved only for you and we can assure you that everything is fine with your order.

We would also like to inform you that PRE-ORDER offer is delivered on the release date of the game and can be purchased months away from the release date. INSTANT DELIVERY offer becomes available shortly before the game launch, where you receive your gamekey just after purchase, so you may use it for preloading.

Bedankt :)

Ik heb dezelfde merchant. Even wachten dus nog maar.
Jammer, de instant keys zijn nu maar 2-3 euro duurder dan de pre-order key die ik heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:03:
[...]

Bij mij zat er wel een redelijke beperking op. Ik haal altijd max 25 mbps op een 200 mbps lijn van Ziggo.

[afbeelding]
Wat dus je maximale snelheid is...

Steam werkt met megabytes, je provider rekent in megabits.

200/8=25

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een MediaMarkt in Eindhoven gebeld en deze geven het spel nog niet vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Ries schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:04:
[...]

Bedankt :)

Ik heb dezelfde merchant. Even wachten dus nog maar.
Jammer, de instant keys zijn nu maar 2-3 euro duurder dan de pre-order key die ik heb..
De instant is juist goedkoper als ik op de site kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:57:
[...]

[...]

Oei, voor mij klinkt dat niet goed. Ik speel de games juist om het verhaal en de RPG elementen, maar als ze dat er een beetje uit hebben gesloopt / versimpeld, dan weet ik nog niet zeker of ik het wel ooit aan ga schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Comp_Lex schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:08:
[...]

Oei, voor mij klinkt dat niet goed. Ik speel de games juist om het verhaal en de RPG elementen, maar als ze dat er een beetje uit hebben gesloopt / versimpeld, dan weet ik nog niet zeker of ik het wel ooit aan ga schaffen.
Zit nog steeds idioot veel in hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jeroenneman schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:05:
[...]

Wat dus je maximale snelheid is...

Steam werkt met megabytes, je provider rekent in megabits.

200/8=25
Derp, dit is best wel beschamend omdat ik mezelf nog wel een redelijke Tweaker acht en het is me nog nooit opgevallen dat Steam in megabytes rekent }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

5:50 Countdown counter als ik Fallout 4 wil starten op PS4 :) 23 u ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:03:
[...]

[afbeelding]
??? Als ik die screenshot bekijk haal je juist WEL zo goed als je maximale snelheid eruit zonder beperking.
200 Mb/ps = 25 MB/ps
Wikipedia: Byte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellrespawn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-02 12:36
Comp_Lex schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:08:
[...]

Rock, Paper, Shotgun (spoilervrij) was wel te spreken over de interactie met NPCs en ook over de invloed van de speler op het verhaal. Stelt je misschien een beetje gerust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

shenr schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:12:
[...]

??? Als ik die screenshot bekijk haal je juist WEL zo goed als je maximale snelheid eruit zonder beperking.
200 Mb/ps = 25 MB/ps
Wikipedia: Byte
Steam doet gewoon in MB/s rekenen. Wat echter wel vervelend is, is dat ik nooit hoger dan 6MB/s haal, terwijl 7,5MB/s mogelijk is (en die 60mbit/s haal ik ook via Speedtest).
Ach ja, ik mag nog van geluk spreken, een hele hoop mensen zitten op een stuk lagere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Darkangle schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:09:
[...]

Zit nog steeds idioot veel in hoor :).
Ik heb gelezen dat het verhaal qua kwaliteit en diepgang niet eens in de buurt komt van NV. Sorry, maar dat is voor mij een afknapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
tellavist schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:50:
Boehoe, van wehkamp nog geen track&trace mogen ontvangen.
Ik ben bang dat ik een paar dagen later op het feestje kom :'(
Ik heb vorige week maandag Fallout 4 gepreorderd samen met een nieuwe Xbox controller. Track en trace kreeg ik dinsdag pas terwijl de controller diezelfde dag al binnenkwam. Dus er is nog hoop.

Edit: hij staat op de productpagina bij wehkamp nu ook op 'Direct leverbaar', dus voor 23:00 besteld, morgen in huis. Komt wel goed dus

[ Voor 13% gewijzigd door Pilome243 op 09-11-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
MrMattyPlays, een youtuber die al heel lang fallout 4 coverage doet is echt super enthousiast! En ja dit zegt mij wel wat :P

Comp_Lex schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:15:
[...]

Ik heb gelezen dat het verhaal qua kwaliteit en diepgang niet eens in de buurt komt van NV. Sorry, maar dat is voor mij een afknapper.
Dan verschillen de meningen, want ik heb al meerdere keren gelezen/gehoord dat dit het beste bethesda verhaal tot nu toe is!

[ Voor 52% gewijzigd door voxxel op 09-11-2015 17:17 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:33
kuusj98 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:15:
[...]

Steam doet gewoon in MB/s rekenen. Wat echter wel vervelend is, is dat ik nooit hoger dan 6MB/s haal, terwijl 7,5MB/s mogelijk is (en die 60mbit/s haal ik ook via Speedtest).
Ach ja, ik mag nog van geluk spreken, een hele hoop mensen zitten op een stuk lagere snelheid.
Het hielp mij om de downloadserver aan te passen naar iets anders dan Nederland. Haalde bv. gisteren tijdens het preloaden van Fallout maar 1.3 Megabyte per seconde op Nederland, maar toen ik 'm aanpaste naar Nieuw Zeeland (waar het toen nacht was) trok 'ie mijn hele downloadlimiet vol. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:11:
5:50 Countdown counter als ik Fallout 4 wil starten op PS4 :) 23 u ? :9
Huh wtf :P

Dat zou wel relaxt zijn.. twijfel nog steeds of ik voor de retail versie ga |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
I7 4720HQ
GTX 960m (laptop)
samsung evo 850 SSD
8gig ram.

Heb alle settings op high en heb 35-40 FPS
medium is 50-60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:20:
[...]

Dat zou wel relaxt zijn.. twijfel nog steeds of ik voor de retail versie ga |:( 8)7
Digital it is then :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lfiaZ/588ba74f71.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
voxxel schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:16:
MrMattyPlays, een youtuber die al heel lang fallout 4 coverage doet is echt super enthousiast! En ja dit zegt mij wel wat :P

[video]

[...]

Dan verschillen de meningen, want ik heb al meerdere keren gelezen/gehoord dat dit het beste bethesda verhaal tot nu toe is!
Dat klopt toch gewoon? New vegas is gemaakt door obsidian: een losstaande studio van bethesda die fallout 3 en 4 maken (obsidian heeft een hoop oud werknemers van de studio's van eerdere fallout games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Pilome243 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:16:
[...]

Ik heb vorige week maandag Fallout 4 gepreorderd samen met een nieuwe Xbox controller. Track en trace kreeg ik dinsdag pas terwijl de controller diezelfde dag al binnenkwam. Dus er is nog hoop.

Edit: hij staat op de productpagina bij wehkamp nu ook op 'Direct leverbaar', dus voor 23:00 besteld, morgen in huis. Komt wel goed dus
Yep wehkamp geeft nu een bezorgdatum weer bij mijn bestelling:
10-11-2015 11:00 - 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Baelrog schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:21:
I7 4720HQ
GTX 960m (laptop)
samsung evo 850 SSD
8gig ram.

Heb alle settings op high en heb 35-40 FPS
medium is 50-60 fps
Hoe ´voelt´ de performance? Veel dips bij het naar binnen of naar buiten gaan? Wat doet je FPS als er wat meer bad guys in beeld zijn? Textures die verspringen van low-res naar high res zodra ze zichtbaar zijn? Hoe vind je de lighting models in de game? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 18-09 21:09
maar wat verwachten jullie nu van de game ?? meer craften en het bouwen van je eigen locatie,s of gewoon questen .. ben wel benieuwd hoelang de game is als je niet gaat bouwen en het gewoon puur als een rpg gaat spelen .. gaat het dan ook 300+ duren of vele malen korter .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ardjee schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:22:
[...]

Dat klopt toch gewoon? New vegas is gemaakt door obsidian: een losstaande studio van bethesda die fallout 3 en 4 maken (obsidian heeft een hoop oud werknemers van de studio's van eerdere fallout games)
Haha oja, dat was ik vergeten :F

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

taker1987 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:23:
maar wat verwachten jullie nu van de game ?? meer craften en het bouwen van je eigen locatie,s of gewoon questen .. ben wel benieuwd hoelang de game is als je niet gaat bouwen en het gewoon puur als een rpg gaat spelen .. gaat het dan ook 300+ duren of vele malen korter .
Ik had Fallout NV met Lonesome road DLC in 14 uur uitgespeeld. Snapte dan ook niet echt veel van het spel, en heb erg weinig sidequests gedaan. Inmiddels weet ik wel beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Blaim schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:23:
[...]

Hoe ´voelt´ de performance? Veel dips bij het naar binnen of naar buiten gaan? Wat doet je FPS als er wat meer bad guys in beeld zijn? Textures die verspringen van low-res naar high res zodra ze zichtbaar zijn? Hoe vind je de lighting models in de game? :?
Merk helemaal niets van framedrops o.i.d. voelt heel vloeiend aan met veel bad guys of niet, echt geen verschil. Interior haal ik 50 fps wel, in de buitenwereld meer richting 38-40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:10
Het minecraft/tower defense gedeelte sla ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ooh, de eerste S.P.E.C.I.A.L. upgrade gevonden in game :P
Hm, maar wat ga ik upgraden..

spoiler: locatie van upgrade
in de kamer van je zoon wanneer je terug uit de vault komt

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
t mac schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:33:
Het minecraft/tower defense gedeelte sla ik over.
ik vind het wel vet maar ben enorm benieuwd hoeveel gameplay het buiten dat gaat op leveren , the witcher heeft het niet en skyrim had dit ook niet en daar heb je meer dan 300 uur aan gameplay en questen .. hoop dat dat bij fallout ook is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Het schijnt dat er zo'n 200 side quests in het spel zitten en niet van die "dood 5 monsters" side quest, maar side quests met een verhaal. De wereld schijnt ongeveer even groot te zijn als die van Skyrim, maar dan met 10 keer zoveel dingen er in te doen. Locaties kunnen kleine gebouwtjes zijn, maar kunnen ook grote gebouwen zijn waar je 2 uur in kan rondlopen. Gezien het niet moeilijk was om de 100 uur te halen met Fallout 3, lijkt het met dat die 300 uur wel te halen moet zijn met Fallout 4. Zeker als je je bedenkt hoeveel replaywaarde het spel heeft met het nieuwe perksysteem, het modden van wapens/armor, de hoeveelheid dingen om te verzamelen (bobbleheads, tijdschriften, legendary wapens/armor, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook spelen : (. Begin ook te twijfelen aan de digital versie. Het is toch geen spel dat ik zal verkopen. Plus zo kan het ook niet beschadigen. Maar een hoesje enzo is ook leuk. Kans is groot dat ik hem vanavond via de store koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-07 12:04
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:38:
Ik wil ook spelen : (. Begin ook te twijfelen aan de digital versie. Het is toch geen spel dat ik zal verkopen. Plus zo kan het ook niet beschadigen. Maar een hoesje enzo is ook leuk. Kans is groot dat ik hem vanavond via de store koop.
Ik heb hem gewoon boxed besteld, er zit een steam code bij (voor dat laatste deel wat je moet downloaden) waarmee je ook gewoon het hele spel kan downloaden, waarna hij dus gewoon in je Steam Bibliotheek zit, maar dat neemt ook meteen weg dat je het spel dus niet weer kan doorverkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Ongeveer uurtje gespeeld. Na 15 minuten had ik wel de eerste bug al. Na 2x herladen van de savegame gebeurde het niet meer.

YouTube: Fallout 4 Bug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Het blijft uiteindelijk een game die ook op Steam te activeren is, dus al zou je doosje met inhoud smelten door een nucleaire fallout, dan is je game nog "veilig".
speeder1988 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:40:
Ongeveer uurtje gespeeld. Na 15 minuten had ik wel de eerste bug al. Na 2x herladen van de savegame gebeurde het niet meer.

YouTube: Fallout 4 Bug :(
Early Alpha >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Kuusj op 09-11-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
vanacht de nacht release en bij thuiskomst meteen mn char aanmaken en dan morgen verder de game spelen .. twijfel nog steeds of ik een man of een vrouw ga maken ... kwa gevoel zeg ik een man , omdat die gewoon een wat realistischere gevoel heeft in deze wereld .. maar lijkt me ook wel chill om met een vrouw te spelen .. tenzij je alleen maar met mannen kan chillen (begreep ook iets over 18+ dingen in de game ) dus dna zou ik voor een man gaan die chicks kan scoren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
Haha ja ik twijfel ook, maar voor dat ene uurtje eerder heb ik toch liever de fysieke versie. Ik vind het altijd leuk staan naast mijn ps4, een rijtje goede games.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:40:
[...]

Het blijft uiteindelijk een game die ook op Steam te activeren is, dus al zou je doosje met inhoud smelten door een nucleaire fallout, dan is je game nog "veilig".
Playstation gamer hier, had ik er natuurlijk bij moeten vermelden. Wij hebben die leuke ''perks'' niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

James Pond schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:20:
[...]

Ja het lijkt zo :p Ik heb een uurtje geleden digital gekocht. 41 Gb in de PS store.

Hij is dan onmiddellijk een bestand gedownload van 4,5 Gig... Dus zeker niet de ganse game... maar ik hoop dat de rest op de achtergrond download terwijl je al kan beginnen ..

Het pictogram van de game sta ondertussen bij mijn games. En als ik start druk, verschijnt er een aftel klok met de melding "afspeelbaar in .... " vanavond om 23.00 u staat ze om 0. :p

Il las eerder vandaag al in de store, verwachte speeldatum 9/11 ... misschien iets met de tijdszones ... :)

[ Voor 9% gewijzigd door MyPhanTomMind op 09-11-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locustdrive
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02-2022
Iemand die weet die weet of de pip boy edition de moeite waard is? aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-07 12:04
Wat is die Steam Skin?
Of is dat gewoon een update? ik weet het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:41:
[...]

Ja het lijkt zo :p Ik heb een uurtje geleden digital gekocht. 41 Gb in de PS store.

Hij is dan onmiddellijk een bestand gedownload van 4,5 Gig... De Afbeelding van de game sta tss mijn games. En als ik start druk, verschijnt er een aftel klok met de melding "afspeelbaar in .... " vanavond om 23.00 u staat ze om 0. :p

Il las eerder vandaag al in de store, verwachte speeldatum 9/11 ... misschien iets met de tijdszones ... :)
Als dat zo is, download ik hem denk ook gewoon, kan ook geen minpunt verzinnen behalve ik heb geen hoesje. Ja en natuurlijk dat het dan 10euro duurder is voor met zonder hoesje....

Kans is wel klein dat we morgen fris en fruitig in de les zitten als we vanavond al kunnen gaan exploren. First world problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Om heel eerlijk te zijn, ik speel Fallout niet voor het craften en bouwen. Als ik dorpjes wil bouwen, dan speel ik Anno o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autovisie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06-2022
shenr schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:23:
[...]

Yep wehkamp geeft nu een bezorgdatum weer bij mijn bestelling:
10-11-2015 11:00 - 15:00
Hier ook, afgelopen donderdag besteld, valt me alleszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comp_Lex schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:48:
[...]

Om heel eerlijk te zijn, ik speel Fallout niet voor het craften en bouwen. Als ik dorpjes wil bouwen, dan speel ik Anno o.i.d.
True, maar wel echt vet dat dit nu in Fallout kan, toch wat meer om je mee bezig te houden als je wat minder zin om hebt om dit of dat te doen.

Plus wat mij een goeie bijkomst lijkt, is dat er daar ook dingen kunnen gebeuren lijkt mij. Wat toch weer een beetje variatie toe voegt aan je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:43:
[...]

Als dat zo is, download ik hem denk ook gewoon, kan ook geen minpunt verzinnen behalve ik heb geen hoesje. Ja en natuurlijk dat het dan 10euro duurder is voor met zonder hoesje....

Kans is wel klein dat we morgen fris en fruitig in de les zitten als we vanavond al kunnen gaan exploren. First world problems
Nou ja, aangezien ik dinsdag rond 6 uur pas het spel binnen krijg moet ik dat natuurlijk compenseren door de hele nacht door te spelen. Ik denk dat school die morgen not amusing gaat zijn, maar ik sta dan toch stijf van de koffie.

Sws gaat de frituur (snackketel? Hoe zeggen ze dat buiten Limburg?) aan, we moeten wel onze energy op pijl houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Kuusj op 09-11-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die hem op Cdkeys.com gekocht heefT? Ik hoor iedereen over G2A en GMG en anderen, maar niets over cdkeys waar ik hem voor 36 euro gekocht heb.

Ik heb sinds zaterdag een key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:19
ik heb ook bij cdkeys gekocht, prima shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:50:
[...]

Nou ja, aangezien ik dinsdag rond 6 uur pas het spel binnen krijg moet ik dat natuurlijk compenseren door de hele nacht door te spelen. Ik denk dat school die morgen not amusing gaat zijn, maar ik sta dan toch stijf van de koffie.

Sws gaat de frituur (snackketel? Hoe zeggen ze dat buiten Limburg?) aan, we moeten wel onze energy op pijl houden.
Ja ik heb maar 2 uur, uiteraard mogen we om 08:45 beginnen. Oorspronkelijke plan was naar school, naar GM, naar huis en laten installeren, red bull halen, en opsluiten. Maar met al dat digitale download gedoe kan ik daar zomaar eens van afwijken. Eten tijdens het gamen doe ik zelden, niet zozeer omdat ik het niet wil, heb er niet echt behoefte aan. Eet meestal daarna voor 10 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

M'n lootcrate is binnen, lekker FO spelen in m'n vault 111 hoodie :D

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mad-Matt schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:54:
M'n lootcrate is binnen, lekker FO spelen in m'n vault 111 hoodie :D
Pictures or it didn't happen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe zou de game de spelen op een : phenon x4 965 met een 670 GTX en 12 gb geheugen..?
geinstalleerd op een SSD. of beter op de ps4 spelen..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
Zojuist bij Intertoys Eindhoven Winkelstraat geweest, maar gaven 'm niet mee. Ze waren al op vingers getikt door hoofdkantoor.

[ Voor 4% gewijzigd door gravit0n_ op 09-11-2015 18:04 ]

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:57:
hoe zou de game de spelen op een : phenon x4 965 met een 670 GTX en 12 gb geheugen..?
geinstalleerd op een SSD. of beter op de ps4 spelen..?
Ik weet niet hoe de 670 GTX te vergelijken is met de 750 Ti, maar over die laatste:
We've been playing the game on our budget gaming PC, pairing a Core i3 4130 with a GTX 750 Ti and 8GB of DDR3. We used the game's high preset as a base, then dropped shadow quality and distance down to medium, with lighting pared back to high - this gives us a visual experience on par or better with console. We have enough horsepower left over to put its object fade setting on par with actor fade (in excess of the high setting) and the end result is improved performance and marginally superior visuals, still at 1080p.
Als je even opzoekt hoe de 670 in verhouding staat tot de 750 dan heb je een beeld hoe het out of the box the vergelijken is met consoles.
Daarnaast is de PC waarschijnlijk veel modbaarder dan consoles.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 09-11-2015 18:05 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

724 reacties in nog geen 12u.... :X

[ Voor 4% gewijzigd door Scighera op 09-11-2015 18:07 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scighera schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:06:
724 reacties in nog geen 12u.... :X
The hype, the hype changes people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Iemand enig idee of MM een nacht openstelling heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:08:
[...]

4:45 & counting :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
G2play heeft mijn key verzonden in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:08:
[...]

Ik denk niet dat ik de tijd neem om ze allemaal terug te lezen haha

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11
Is er een risico als ik het spel al gepreload heb, om hem dan te unlocken via een vpn?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80% dat ik hem digitaal koop.
Hoelang duurde de download ongeveer bij jullie? Wil hem dan wel meteen om 11 spelen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 15:33
Techno Overlord schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:03:
[...]

heb de keys ook bij op die manier besteld, maar kreeg afgelopen zaterdag de keys al binnen.
heb daarna de game kunnen toevoegen in steam en kunnen pre-loaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Laatst online: 09:55
Net even snel de review op polygon gelezen. Het schijnt ff lastiger te zijn dan vorige delen..Nice.

Hiermee spoil ik niks toch.

[ Voor 13% gewijzigd door Jelle Brolnir op 09-11-2015 18:21 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Laatst online: 09:55
*tikte verkeerde aan*

[ Voor 92% gewijzigd door Jelle Brolnir op 09-11-2015 18:20 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, hoor, hier spoil je niets mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Als jullie nou is allemaal stoppen met downloaden op steam kan ik zo al spelen :-)

Alvast bedankt voor jullie moeite :-)

:D:D:D:D:D

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zijn de ervaringen met de companion-app, trouwens?
Werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:16:
[...]

80% dat ik hem digitaal koop.
Hoelang duurde de download ongeveer bij jullie? Wil hem dan wel meteen om 11 spelen he :D
In de PS store was hem 41 gb... na betaling heeft hij een bestand van 4.58 Gig gedownload. 5dus niet gans spel)
Maar hij staat nu wel ready to play in 4.36 min... :)

deze download duurde nog geen 10 min... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommiie schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:24:
[...]

In de PS store was hem 41 gb... na betaling heeft hij een bestand van 4.58 Gig gedownload. 5dus niet gans spel)
Maar hij staat nu wel ready to play in 4.36 min... :)

deze download duurde nog geen 10 min... :)
Maar na de unlock moet er dus nog wel worden gedownload?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

kuusj98 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:56:
[...]

Pictures or it didn't happen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIEiwpO.jpg

Alstu :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Haha, nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

nFo

De Rikster schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:20:
[...]

spoiler:
Kayleigh Swinkels
is pretty fucked nu met deze actie :)

Eerste bon op het internet voor Nederland voozover ik het bij kan houden op het moment. Dus Kayleigh is degene die het embargo heeft gebroken.

[afbeelding]
Ze is wel mooi om te zien trouwens ;) ;
O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
Moet dit.. -.-

Zonnepanelen

Pagina: 1 ... 50 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.