Caelorum schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:42:
Is er hier iemand die een PC heeft vergelijkbaar met een i5 8GB ram HD5850 1GB? Dan hoor ik graag hoe het spel draait en wat de settings zijn waarop het spel nog rond de 40fps zit. Dan kan ik bepalen of ik het spel ga kopen of nog even wacht totdat ik mijn PC upgrade over een jaar ofzo

Voor zover ik weet kan nog niemand op PC spelen in dit Topic, buiten dat moet dat toch ook wel opgevallen zijn als je heel even 4 pagina's terug tot nu had gekeken. Dan was je namelijk tot de conclusie gekomen dat we meer onze nagels aan het afknagen zijn dan wat anders, en natuurlijk de koelkast volgooien met bier
Een eerlijke schatting zou zijn (en dat kan er 452% procent naast zitten) dat je niet zo'n heel denderende resultaten gaat krijgen. PS4 heeft een HD7870 en een sloot meer vram en daar draait het blijkbaar amper 30FPS. Een ding wat zeker is, is dat een 5850 een stuk minder power heeft, dus ik duim voor je, maar geweldig zal het niet zijn.
Kijk ook eens bij de system requirements, staat meestal ook wel wat je ongeveer nodig hebt