[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.406 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:51:
[...]

Hierom heb ik ook een PS4 staan.

[...]

Oewww, iemand dist(?) alle apple gebruikers in één keer. Alle gekheid op een stokkie, snap dat veel mensen Fallout als een PC game zien, denk zelf voornamelijk vanwege de Mods die er uiteraard voor gaan komen. De PC markt is ook niet meer zo onbereikbaar, kunt volgens mij voor de prijs van een PS4 wel een leuke pc in elkaar knutselen. Het voegt voor mij alleen niet zo veel toe, geef zelf niet genoeg om de mods of de graphics om het waard te maken. Het mag van mij zelfs stotteren, vond dit bij The Witcher ook geen gigantisch probleem. Als dat betekent dat ik Teddybeertjes op raiders mag afschieten waardor hun hoofd eraf vliegt, vind ik het prima 8) (Dit kan niet in The Witcher, voordat er mensen leip worden.)
Ik ben eigenlijk vooral overgestapt naar de console vanwege de mods en mogelijkheden op de pc. En dat terwijl ik best een aardige pc heb staan. Dat klinkt misschien raar, maar ik zal proberen het uit te leggen.

Op de pc heb ik altijd veel meer moeite om in een game te komen omdat ik altijd op zoek blijf naar de meest optimale instellingen en mods. Skyrim heb ik waarschijnlijk 200 uur gespeeld, waarvan 150+ uur mods testen is geweest. De daadwerkelijke game heb ik veel te weinig gespeeld. Er blijft dan altijd een gevoel aan me knagen dat het nog beter en vetter kan met meer/andere mods. Heel vervelend vind ik dat.

Op de console hoef je daar niet over na te denken en dus ga ik gewoon zitten en gamen. Heel rustgevend voor mij. Maar goed, ik snap absoluut dat de meeste mensen dit heel anders zien. Ieder zijn ding!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:56:
Console vs PC discussie is toch voor paupers die niet beiden kunnen betalen? Werk gewoon wat harder en je koop ze alle drie ;)
Meh, zolang je de saves niet kunt uitwisselen is dat niet zo interessant. Dan maar gewoon een controller aan de PC hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Behalve dat ik sowieso PC gamer ben en van consoles afgestapt ben in 1994 is de voornaamste reden dat ik het bij PC houd dat je kan modden indien de uitgever het toelaat (en soms zelfs indien niet). Skyrim zou nooit het plezier gegeven kunnen hebben dat ik er aan had door mijn, euh, 520 mods - gaande van HD GFX tot realism mods. Bethesda is wat dat betreft een leuke studio. Vanilla is maar half de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:57:
[...]

Ik ben eigenlijk vooral overgestapt naar de console vanwege de mods en mogelijkheden op de pc. En dat terwijl ik best een aardige pc heb staan. Dat klinkt misschien raar, maar ik zal proberen het uit te leggen.

Op de pc heb ik altijd veel meer moeite om in een game te komen omdat ik altijd op zoek blijf naar de meest optimale instellingen en mods. Skyrim heb ik waarschijnlijk 200 uur gespeeld, waarvan 150+ uur mods testen is geweest. De daadwerkelijke game heb ik veel te weinig gespeeld. Er blijft dan altijd een gevoel aan me knagen dat het nog beter en vetter kan met meer/andere mods. Heel vervelend vind ik dat.

Op de console hoef je daar niet over na te denken en dus ga ik gewoon zitten en gamen. Heel rustgevend voor mij. Maar goed, ik snap absoluut dat de meeste mensen dit heel anders zien. Ieder zijn ding!
Hahah, dat is wel echt een typisch luxe probleem. Kan het wel begrijpen, neem aan dat er zo ook veel mensen zijn die meer tijd bezig zijn met het modden voor zulke games dan het daadwerkelijk spelen.
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:59:
Behalve dat ik sowieso PC gamer ben en van consoles afgestapt ben in 1994 is de voornaamste reden dat ik het bij PC houd dat je kan modden indien de uitgever het toelaat (en soms zelfs indien niet). Skyrim zou nooit het plezier gegeven kunnen hebben dat ik er aan had door mijn, euh, 520 mods - gaande van HD GFX tot realism mods. Bethesda is wat dat betreft een leuke studio. Vanilla is maar half de fun.
Ik zag het altijd meer als iets extras voor als je de game uit hebt gespeeld. Om dan extratjes te hebben die de game mee laten groeien met de tijd om het zo te zeggen. Heb voor Skyrim geen enkele mod gehad, bij FO3 een weer, en een inzoom modje, veel extremer zal het niet zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Nou, de game is aan het preloaden en ik ben een geschikte vpn verbinding naar Australie of Nieuw Zeeland aan het zoeken voor een vroegere release tijd... Iemand suggesties wat betreft het laatstgenoemde? Ik wilde als eerst 'Soft Ether VPN' gaan proberen?

De HYPE hangt in de lucht! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Arrahant op 08-11-2015 17:08 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Eerste playthrough doe ik op de PS4 en later een 2e op PC. Kan mijn pc op dit moment niet veel gebruiken vanwege werk in het buitenland en wil ook eerst nog een nieuwe videokaart kopen. Beste van 2 werelden :p
Aan bugs en glitches stoor ik mij niet zo, ondanks dat je van een grote studio met zo'n lange ontwikkeltijd, omzet en grote fanbase meer mag verwachten. Ik game om mij te kunnen verliezen in een andere wereld en niet om te kijken of de schaduwen wel kloppen en de randjes recht zijn. Dan verlies je denk ik de essentie van gamen 8)7

Tenzij de game na 10 minuten spelen steeds uitvalt zoals bij Skyrim voor mij het geval was. Dan is de lol er wel snel af ;w Heb die dus ook nooit uitgespeeld :'(

[ Voor 13% gewijzigd door EnzymeNL op 08-11-2015 17:33 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:48
Arrahant schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:08:
Nou, de game is aan het preloaden en ik ben een geschikte vpn verbinding naar Australie of Nieuw Zeeland aan het zoeken voor een vroegere release tijd... Iemand suggesties wat betreft het laatstgenoemde? Ik wilde als eerst 'Soft Ether VPN' gaan proberen?

De HYPE hangt in de lucht! :)
Ik zou het niet doen. Je zult niet de eerste zijn die daarna naar een beperkt Steam account aan het kijken bent. Je mag immers geen VPN gebruiken, en je weet nooit wanneer Valve zin heeft om mensen te pesten.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:57:
[...]Op de console hoef je daar niet over na te denken en dus ga ik gewoon zitten en gamen. Heel rustgevend voor mij. Maar goed, ik snap absoluut dat de meeste mensen dit heel anders zien. Ieder zijn ding!
En toen was er Fallout 4 met MOD support voor consoles! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:11:
[...]

Ik zou het niet doen. Je zult niet de eerste zijn die daarna naar een beperkt Steam account aan het kijken bent. Je mag immers geen VPN gebruiken, en je weet nooit wanneer Valve zin heeft om mensen te pesten.
Je mag geen vpn gebruiken om de voor jou geldende (regionale) prijs niet te hoeven betalen. Maar je mag ten alle tijden je steam account en steam store op een andere locatie zetten en vanaf een andere "locatie" op Steam inloggen.
Ik wil alleen het laatstgenoemde doen; ik heb de game al gekocht en gepreload.

[ Voor 6% gewijzigd door Arrahant op 08-11-2015 17:16 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Arrahant schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:15:
[...]

Je mag geen vpn gebruiken om de voor jou geldende (regionale) prijs niet te hoeven betalen. Maar je mag ten alle tijden je steam account en steam store op een andere locatie zetten en vanaf een andere "locatie" op Steam in te loggen.
Als je ook daadwerkelijk op die locatie zit, wel ja. Maar niet voor het activeren van producten, ook dát staat duidelijk in de voorwaarden. Je kunt het er altijd op wagen natuurlijk, maar nogmaals, het is niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 08-11-2015 17:17 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het er altijd op wagen natuurlijk
Er is nog nooit iemand gebanned voor het eerder unlocken van een game via VPN. Het miniscule risico dat Valve opeens wel actief straffen gaat uitdelen neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:27:
[/quote]Je kunt het er altijd op wagen natuurlijk[quote]

Er is nog nooit iemand gebanned voor het eerder unlocken van een game via VPN. Het miniscule risico dat Valve opeens wel actief straffen gaat uitdelen neem ik voor lief.
Er zijn genoeg posts op het Steam forum die dat tegenspreken, en ik ga er écht niet vanuit dat dit allemaal leugenaars zijn. Je mag zelf de kosten-/batenalayse maken. Ik hou je niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SacreBleu Blijkbaar ben ik slecht in googlen, heb je wat links?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:33:
@SacreBleu Blijkbaar ben ik slecht in googlen, heb je wat links?
Dan leer je het maar, zo moeilijk is het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:27:
[...]

Ik lees nergens dat iemand rapporteert dat zijn Steam account gebanned werd nadat hij een Aussie/NZ VPN gebruikte om een game eerder te unlocken. Maar het is wel degelijk tegen de regels; je mag ongeacht het doeleinde een vpn niet gebruiken om je fysieke locatie te verhullen. Living on the edge als je het wel doet. Moeilijk, ik wil best graag na het werk morgen gelijk aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Arrahant schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:38:
[...]

Ik lees nergens dat iemand rapporteert dat zijn Steam account gebanned werd nadat hij een Aussie/NZ VPN gebruikte om een game eerder te unlocken. Maar het is wel degelijk tegen de regels; je mag ongeacht het doeleinde een vpn niet gebruiken om je fysieke locatie te verhullen. Living on the edge als je het wel doet. Moeilijk, ik wil best graag na het werk morgen gelijk aan de slag!
Ik lees ook bijna nergens dat iemand het niet eens is met zijn winkelverbod van de Mediamarkt omdat hij iets heeft gestolen. :P. Maar ze zijn er wel. Niet iedereen gaat klagen, bijna iedereen weet dat het niet mag.

Anyway, ik heb het nooit geprobeerd, er zijn mensen die zeggen dat ze het vanaf 2012 al doen, en er zijn mensen die beweren dat ze gebanned zijn omdat ze hun werk VPN nog aan hadden staan. Sommige hadden het zelfs met gebruik van TOR.

Wathetdanookhadmogenzijn, ik riskeer het niet. Er zit voor duizenden euro's aan spellen in mijn Steam-account, die zeven uurtjes overbrug ik wel.

Máár, ik denk dat we straks een modje op ons dak krijgen, de regels zijn, in ieder geval, duidelijk. Wat je ermee doet is je eigen zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ja nu ik heb gelezen dat de aanpak niet toegestaan is zal ik erover ophouden! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Arrahant schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:43:
Ja nu ik heb gelezen dat de aanpak niet toegestaan is zal ik erover ophouden! :$
Ik leef met je mee. :'( Ik heb vaak op het randje gestaan om het te wagen. Maar toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Tsurany schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:56:
Console vs PC discussie is toch voor paupers die niet beiden kunnen betalen? Werk gewoon wat harder en je koop ze alle drie ;)
Nu zeg je wat, maar dit heb ik 'vorige generatie' ook gehad en het resultaat is dat 2/3 apparaten nooit of maar héél zelden gebruikt worden. Wat weer jammer is...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:45
Het begint een beetje erg offtopic te worden mensen, laten we het wel fallout related houden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 23:06
kuusj98 schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:49:
[...]

Nu zeg je wat, maar dit heb ik 'vorige generatie' ook gehad en het resultaat is dat 2/3 apparaten nooit of maar héél zelden gebruikt worden. Wat weer jammer is...
Heb ps4 en pc. Je mag raden welke ik nooit gebruik. De pc is het niet.

Het wordt dat dat de console gasten erkennen dat de console slap en onvoldoende is. Inclusief me, myself and I.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jelle Brolnir schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:18:
[...]

Het wordt dat dat de console gasten erkennen dat de console slap en onvoldoende is. Inclusief me, myself and I.
Bij mij juist andersom sinds ik een PS4 heb, next...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Sipio schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:21:
[...]

Bij mij juist andersom sinds ik een PS4 heb, next...
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik bash de console niet, prima apparaat. Hij is alleen ondermaats. Als iedereen dat nou eens erkent is dat hele gelul van deze is beter als die ook eens over.

Voor de rest is het namelijk voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:49

Soullie

Planeshift

Net mijn laatste new vegas DLC gefinished (voor de eerst en laatste keer gok ik).

Tijd voor dinsdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet jullie build eruit:

Ik denk de mijne zo:

S:1
P:6
E:1
C:1
I: 6
A:7
L: 6

Een stealth/sniper build. met grote nadruk op crits etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
laten we het ontopic houden !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las iets over een strategy guide: wat is de lol daarvan voor een spel als dit? De lol is toch juist dat je verrast wordt en alles zelf moet uitvinden? Of heeft zo'n guide echt nut? (Speciaal voor iemand voor wie dit allemaal nieuw is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:45:
Ik las iets over een strategy guide: wat is de lol daarvan voor een spel als dit? De lol is toch juist dat je verrast wordt en alles zelf moet uitvinden? Of heeft zo'n guide echt nut? (Speciaal voor iemand voor wie dit allemaal nieuw is?)
Je hebt je vraag zelf wel een beetje beantwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21

Luukwa

o/

Jelle Brolnir schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:28:
[...]

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik bash de console niet, prima apparaat. Hij is alleen ondermaats. Als iedereen dat nou eens erkent is dat hele gelul van deze is beter als die ook eens over.

Voor de rest is het namelijk voorkeur.
Dat de console ondermaats is voor deze tijd, dat is natuurlijk al bekend sinds de release van de xbox one en PS4, dat neemt niet weg dat mensen een console boven een PC prefereren, puur omdat de prijs van een beetje game pc al snel het dubbele is van een PS4 of xbox one.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:46:
[...]

Je hebt je vraag zelf wel een beetje beantwoord. ;)
Haha, ja, ok, ik snap 'm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Luukwa schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:47:
[...]

Dat de console ondermaats is voor deze tijd, dat is natuurlijk al bekend sinds de release van de xbox one en PS4, dat neemt niet weg dat mensen een console boven een PC prefereren, puur omdat de prijs van een beetje game pc al snel het dubbele is van een PS4 of xbox one.
Nou dat is precies wat ik zeg. Heb een preorder op de ps4 voor fallout. En ga hem niet cancelen vanwege framedrops, zie het wel. Heb fallout altijd op pc gespeelt, het lijkt mij alleen leuker op console dus probeer dat nu eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ja mee eens, als je een build maakt van 350 euro zal het ook geen wonder geweld zijn hoor. Voor een beetje game pc betaal je alleen voor een vga kaart al de prijs van een ps4.

Als er een ps4 van 900 euro is loopt iedereen dat hij zo duur is en niemand het koopt.

Kap gewoon met dat pc/ console onzin discussie..

Helaas heb ik nu niet de doekoe voor een dikke game pc, moet het met een phenon x4 965+ 670gtx doen.. Dan prefereer ik denk de console nu.

En iedereen is in rep en roer omdat er net een filmpje gepost os war een stuitertje te zien is.. Wtf man!

Als ik fallout 3 bekijk is het alleen maar gestotter haha

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:49

Soullie

Planeshift

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:41:

Ik denk de mijne zo:

Ik vind Lasers builds altijd fijn in fallout maar ik heb bewust niet eens naar de perks gekeken die er zijn.

Ik laat me verrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al vaker zeg.

Je moet bij een fallout niet verwachten dat die op een console meteen als een zonnetje draait, dat hebben de vorige bethesda games ook niet gedaan.
De komende maand ga je heel veel verhalen over bugs en glitches en missies die niet gedaan kunnen worden krijgen..

Paar patches erover heen en dan draait het net zo lekker als the witcher 3 op de consoles..
Gewoon even tot het nieuwe jaar geduld hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Soullie schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:54:
[...]

Ik vind Lasers builds altijd fijn in fallout maar ik heb bewust niet eens naar de perks gekeken die er zijn.

Ik laat me verrassen :P
Ik heb een heul klein beetje gespiekt, maar ik plan het wel in de game zelf. Altijd leuk. Ik ben er toch van overtuigd dat ik het begin zo'n 20 keer zal zien. Net als in Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:55:
[...]

Ik heb een heul klein beetje gespiekt, maar ik plan het wel in de game zelf. Altijd leuk. Ik ben er toch van overtuigd dat ik het begin zo'n 20 keer zal zien. Net als in Skyrim.
Achja is toch een massive game en kan alle kanten opgaan haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
voor de mensen die het gemist hebben en toch nog willen zien .. hier de rtl sneak preview van fallout 4

http://www.rtlxl.nl/#!/34...b9-30a8-a26c-f742c571b888

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

taker1987 schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:23:
voor de mensen die het gemist hebben en toch nog willen zien .. hier de rtl sneak preview van fallout 4

http://www.rtlxl.nl/#!/34...b9-30a8-a26c-f742c571b888
Niks nieuws te zien, helaas.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik twijfel nog steeds of ik hem op een schijfje ga halen of dat ik hem in de PlayStation Store koop. De PlayStation Store is duurder en dan ben je aan de gratie van Sony overgelaten, maar dan hoef ik niet eerst naar de winkel te gaan en dan hoef ik het schijfje niet twee minuten te horen elke keer dat ik het spel opstart.

Wat gaan jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:31:
Ik twijfel nog steeds of ik hem op een schijfje ga halen of dat ik hem in de PlayStation Store koop. De PlayStation Store is duurder en dan ben je aan de gratie van Sony overgelaten, maar dan hoef ik niet eerst naar de winkel te gaan en dan hoef ik het schijfje niet twee minuten te horen elke keer dat ik het spel opstart.

Wat gaan jullie doen?
Naar mijn wete kun je het spel installeren op je ps4 hdd en spint het schijfje niet meer?
Ik zou voor consoles altijd een schijfje halen ipv een digital copy.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Luukwa schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:33:
[...]

Naar mijn wete kun je het spel installeren op je ps4 hdd en spint het schijfje niet meer?
Ik zou voor consoles altijd een schijfje halen ipv een digital copy.
Elke keer dat je het spel opstart controleert de PlayStation het schijfje. Dan blijft ie altijd even draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:34:
[...]

Elke keer dat je het spel opstart controleert de PlayStation het schijfje. Dan blijft ie altijd even draaien.
Oh, ja maar dat is tijdelijk.. alsnog schijfjes voor consoles, digital copy voor de pc.
Geen idee waarom, zal wel persoonlijk zijn.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Inmiddels is mn PS4 preload begonnen :D nu nog wachten op de unlock :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, had gehoopt hem misschien nog tegen een leuke prijs bij de MM op te halen, maar zie nu dat ze er €72.99 voor vragen, hell nooo. Ziet die digitale download er niet heel slecht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:40:
Hmm, had gehoopt hem misschien nog tegen een leuke prijs bij de MM op te halen, maar zie nu dat ze er €72.99 voor vragen, hell nooo. Ziet die digitale download er niet heel slecht uit
Bij de Bart Smit kun je hem in ieder geval voor 55 euro halen, dat is weer iets goedkoper dan de 65 euro op de PlayStation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Hmm, had gehoopt hem misschien nog tegen een leuke prijs bij de MM op te halen, maar zie nu dat ze er €72.99 voor vragen, hell nooo. die digitale download er niet heel slecht uit
http://www.budgetgaming.n...lout%20r/console-all.html

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:42:
[...]

Bij de Bart Smit kun je hem in ieder geval voor 55 euro halen, dat is weer iets goedkoper dan de 65 euro op de PlayStation Store.
Aah kijk, zit hier ook mooi in de buurt, en kans op een Bobblehead. Bart Smit it is, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:45:
Ik koop tegenwoordig graag strategy guides, voor het eerst gedaan bij The Witcher 3. Heb er niet bijzonder veel in gelezen, maar af en toe eens wat op zoeken ofzo heb ik wel gedaan, voornml. qua perks en hoe sommige vijanden het best te verslaan met behulp van de Bestiary. En ja, de Bestiary was ook aanwezig in het spel maar vond het fijner en gewoon leuker om het in een echt boek te lezen! Daarnaast zijn het vaak mooie boeken om door heen te bladeren en in je kast te zetten :)

Heb bij BOL ook de Fallout 4 guide besteld, ik blader er van de week 'n klein beetje doorheen, misschien ff de intro stukjes lezen ofzo, daarna is het voor in de kast en voor af en toe misschien iets op zoeken. Of je het nou op het internet opzoekt of in zo'n guide, vind ik het laatste toch wel wat hebben weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aenea schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:48:
[...]

Ik koop tegenwoordig graag strategy guides, voor het eerst gedaan bij The Witcher 3. Heb er niet bijzonder veel in gelezen, maar af en toe eens wat op zoeken ofzo heb ik wel gedaan, voornml. qua perks en hoe sommige vijanden het best te verslaan met behulp van de Bestiary. En ja, de Bestiary was ook aanwezig in het spel maar vond het fijner en gewoon leuker om het in een echt boek te lezen! Daarnaast zijn het vaak mooie boeken om door heen te bladeren en in je kast te zetten :)

Heb bij BOL ook de Fallout 4 guide besteld, ik blader er van de week 'n klein beetje doorheen, misschien ff de intro stukjes lezen ofzo, daarna is het voor in de kast en voor af en toe misschien iets op zoeken. Of je het nou op het internet opzoekt of in zo'n guide, vind ik het laatste toch wel wat hebben weer! :)
Hm, even gekeken op de site van de guide:

"Your ultimate Wasteland companion—walkthroughs and detailed maps give you all the strategies, locations, items, and loot.

Specs and reference data for all the perks, armor, weapons, items, and creatures you'll encounter.

Complete crafting and workshop references detail the thousands of items you can collect, upgrade, and build.

Only in the eGuide, our interactive world map allows you to easily track and find item locations. A great companion to use while playing the game!"

Ik snap het idee erachter en ook wel dat sommigen zo'n guide gebruiken, maar ik wil me toch veel liever laten verrassen door alles. Alsof ik er echt ben, zeg maar. En als ik dan dingen mis of niet vindt, so be it. Dat hoort toch helemaal bij de ervaring, lijkt me! Net zoals ik films het leukst vind als ik er echt totaal niets van af weet, zo vind ik dat nog meer bij zo'n spel als dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:01
Mwa ik gebruik de wiki nog wel is in de zoveelste playtrough, om de beste sniper te vinden en die ene agility bobbelhead,of die perk die je krijgt van een quest.

Of soms voor een keuze te kijken welke rewards daar aan vast zitten.

De eerste playtrough zou je inderdaad zonder moeten doen om niet iets te spoilen voor jezelf.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Waarom zou je een guide kopen als er iets zoals de Fallout Wiki bestaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:09:
Sommige mensen hechten waarde aan een fysieke guide, die je kan voelen en ruiken en aanraken. Ja.. klinkt gek.. maar dat doet leeftijd met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:11:
[...]

Sommige mensen hechten waarde aan een fysieke guide, die je kan voelen en ruiken en aanraken. Ja.. klinkt gek.. maar dat doet leeftijd met je.
Dit, en daarnaast zit er een papieren map bij wat ik wel kan waarderen. En een boek leest toch lekkerder als naar een scherm turen. Voor de 1e playthrough ga ik hem niet doorlezen maar voor de 2e wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Welke versie is dat? De normale staat in het mm krantje voor 52,-
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:45:
[...]

Aah kijk, zit hier ook mooi in de buurt, en kans op een Bobblehead. Bart Smit it is, thanks!
Zou je nu nog steeds kans hebben op een Bubble Head? Weekje geleden kon BartSmit mij al niet eens vertellen of ze genoeg BubbleHeads kregen voor de orders die tot toen geplaatst waren. We zijn nu weer een hele week verder.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 08-11-2015 20:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Zo idd de normale edities bij de MM zijn 80 euro online, terwijl hier laatst een screenshot van de folder te zien was voor 52,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:18:
[...]

Welke versie is dat? De normale staat in het mm krantje voor 52,-

[...]

Zou je nu nog steeds kans hebben op een Bubble Head? Weekje geleden kon BartSmit mij al niet eens vertellen of ze genoeg BubbleHeads kregen voor de orders die tot toen geplaatst waren. We zijn nu weer een hele week verder.
Ik kan heel lief kijken :+ , kom er net achter dat ik in September een pre order heb geplaatst bij de GM dus daar kunnen we ook altijd nog heen, perk poster kan altijd handig van pas komen. Heb zelf het gevoel dat ze dingen gewoon meegeven en dat het een kwestie van wie het eerst komt... is.
schumi1986 schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:41:
Zo idd de normale edities bij de MM zijn 80 euro online, terwijl hier laatst een screenshot van de folder te zien was voor 52,-
Ja dat zag ik hier ook ergens voorbij komen, kan er nu nergens meer iets van vinden op de MM site.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:00
ASNNetworks schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:38:
Inmiddels is mn PS4 preload begonnen :D nu nog wachten op de unlock :+
Huh wat raar ik zit nog steeds te wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:09:
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:11:
[...]

Alt Tab-en tijdens het gamen is super irritant en doet afbraak aan de immersie. In-game hou ik er liever een papieren boek naast.

Dat gezegd hebbende: Ik zal nooit wat kopen en print bijna altijd grote delen van de wiki uit. Uiteraard op kosten van de baas. :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:53:
[...]

[...]

Alt Tab-en tijdens het gamen is super irritant en doet afbraak aan de immersie. In-game hou ik er liever een papieren boek naast.
Tegenwoordig hebben ze heel handige apparaten die bijvoorbeeld iPad heten... ;) Kan je zelfs een ECHTE Pip-Boy op gebruiken! 8)

https://itunes.apple.com/...pip-boy/id1049061806?mt=8
Google Play: Fallout Pip-Boy

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:43:
[...]

[...]

Ja dat zag ik hier ook ergens voorbij komen, kan er nu nergens meer iets van vinden op de MM site.
Zal morgen er wel op komen, of dinsdag.
En als je folders thuis krijgt, kun je het nu al zien :+

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vinnocchio schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:52:
[...]

Huh wat raar ik zit nog steeds te wachten :?
Ik heb de game via de US Store, wellicht start de pre-load iets eerder daar dan de EU Store?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:43:
[...]

Ik kan heel lief kijken :+ , kom er net achter dat ik in September een pre order heb geplaatst bij de GM dus daar kunnen we ook altijd nog heen, perk poster kan altijd handig van pas komen. Heb zelf het gevoel dat ze dingen gewoon meegeven en dat het een kwestie van wie het eerst komt... is.

[...]

Ooh de winkels krijgen ze ook?
Dacht dat het een only Pre-order only actie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
ASNNetworks schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:08:
[...]

Ik heb de game via de US Store, wellicht start de pre-load iets eerder daar dan de EU Store?
Ow dat zou kunnen, al is het hier eerder 10 november dan daar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 18:36
Nog maar heel even geduld hebben *O*

Ik heb er echt zin in. Ga er zonder guides/streams/whatever in, gewoon lekker ronddwalen en op ontdekkingstocht. De afgelopen dagen New Vegas nog even gespeeld, en ben nu wel echt heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. New Vegas is op de PS3 echt heel erg lelijk, en speelt ook vrij lomp, maar is toch ook wel heel tof (al vind ik 3 wel leuker).

Misschien heel slecht, maar ik vind het toch wel fijn dat je op de PS4 Spotify op de achtergrond kunt draaien. Soms zou bij lange stukken lopen een muziekje niet verkeerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Blijkbaar heeft de Xbox One versie dezelfde problemen als de PS4 versie met de framerate. Embryo Engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Jelle Brolnir schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:18:
[...]

Sterker nog, mijn xBox 360 slim met Kinect staat al ruim 4 jaar stof te happen op de console-plank. De PS3 is alweer ruim 2 jaar geleden intensief gebruikt voor GTA V, maar ook alleen omdat deze niet op PC te spelen was :+

Ik heb niks tegen consoles, maar ik hoef er gewoon geen meer (of in ieder geval niet voor dit geld). De games kosten stuk per stuk 60 of zelfs 70 euro en dat blijven ze ook het eerste half jaar. De hardware is wel krachtig, maar niet krachtig genoeg voor 1080p. Buiten dat heb ik voor ruim 2000 euro aan PC zooi staan waarbij ik het zonde vind het niet te gebruiken.
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:41:

Ik denk de mijne zo:

Het merendeel van de "builds" die ik heb zien langskomen zijn sniper/stealth buils, maar allemaal hebben jullie andere waarden haha ;) :> Is toch iedereen zijn eigen verdeling, ik ga denk ik meer voor een algemenere verdeling.

Zo dus:
S: 5
P: 4
E: 5
C: 5
I: 4
A: 2
L: 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

De PS4 preload begint op 9 november, morgen dus ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Mauz1978 schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:28:
De PS4 preload begint op 9 november, morgen dus ;)...
Dankje, weet je ook hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Vinnocchio schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:33:
[...]

Dankje, weet je ook hoe laat?
Nee, maar ik zet vannacht mn PS4 op standby, just in case ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
ik ben nu 6 uurtjes bezig en ik merk overigens nog niets van de framerate 'problemen' op de PS4. in 1 stukje ging hij van 60 naar 40 misschien, (grote kamer, veel vijanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

RaiOcean schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:37:
ik ben nu 6 uurtjes bezig en ik merk overigens nog niets van de framerate 'problemen' op de PS4. in 1 stukje ging hij van 60 naar 40 misschien, (grote kamer, veel vijanden).
da's knap, terwijl ie niet boven de 30 fps uit moet komen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn heb jij die ps5 ? :D

De game draait max 30fps, en geloof me.... De framedrops komen eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Je bedoeld van 30 naar 20?

Ik heb er ook weinig last van gehad. 1x een binnenlocatie met veel raiders. En buiten hapert ie soms ff un seconde. Het valt me reuze mee tot nu toe.

Mensen kijk a.u.b niet op neogaf. Want dat zijn toch wel de ergste zeikhonden van het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vinnocchio schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:19:
[...]

Ow dat zou kunnen, al is het hier eerder 10 november dan daar toch?
Jep, je zou zeggen dat de pre-load in NL eerder zou moeten zijn dan USA, echter is dit lang niet altijd het geval. COD BO3 was in de US Store iets van 3 dagen voor de NL Store te preloadem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Mauz1978 schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:34:
[...]

Nee, maar ik zet vannacht mn PS4 op standby, just in case ;)...
Doe ik ook, heb het standaard aan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Allemaal niet meer dan gokken die Framerates op consoles? Echt uitlezen kan je dat toch niet?
Mauz1978 schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:38:
[...]

da's knap, terwijl ie niet boven de 30 fps uit moet komen ;)...
Ba dum tss :)

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 08-11-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
30 naar 20 dan, hij loopt in ieder geval zo soepel dat het net 60 fps lijkt (of het ligt misschien aan mijn TV, of ik ben gewoon gewend aan fallout 3 op de ps3 die ongeveer op 20 fps liep met framedrops die veel erger waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

RaiOcean schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:42:
30 naar 20 dan, hij loopt in ieder geval zo soepel dat het net 60 fps lijkt (of het ligt misschien aan mijn TV, of ik ben gewoon gewend aan fallout 3 op de ps3 die ongeveer op 20 fps liep met framedrops die veel erger waren :)
Alle Hollywood speelfilms die we kijken zijn opgenomen met 24fps, veel mensen zien het niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:49:
[...]

Alle Hollywood speelfilms die we kijken zijn opgenomen met 24fps, veel mensen zien het niet eens meer.
Films en spellen zijn echter compleet anders door bv onnatuurlijke motion blur, meer input latency etc.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 08-11-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten we het hier keer op keer over hebben? Spellen en films zijn om een aantal redenen niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:56:
[...]

Moeten we het hier keer op keer over hebben? Spellen en films zijn om een aantal redenen niet te vergelijken.
Nee hoor daar hoeven we het niet over te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:57:
Fijn :+ Mocht je zelf nog willen weten wat het verschil is, kijk even hier, en dan met name bij de 25 fps blur versus non-blur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Pre load is maar 26 gig op steam. Dat is toch veel te weinig voor de hele game?

[ Voor 3% gewijzigd door CrapperDeCrap op 08-11-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
CrapperDeCrap schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:04:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:57:
[...]

Ach ja, we moeten onszelf toch entertainen...

Nog 26 uur als we van middernacht uitgaan. Helaas nog 16 uur daarbij omdat ik moet wachten tot het pakketje komt. Dit laat ik toch maar afleveren, maar bij een van mijn ouders op het werk zodat ik het gegarandeerd heb, zij het een uurtje of 4 later.

Hebben we nog speciale acties ondernomen om onze setup voor te bereiden op Fallout 4? Ik neem één 27" schermpje mee naar de woonkamer, net als mijn PC. Triplescreen heeft toch geen nut bij dit spel, en zo zit ik relatief dicht bij de koelkast en het koffieapparaat. Uiteraard liggen er (tegen mijn normaal geldende principes in) een aantal blikken energy in de koelkast, en mag 'ander' drinken natuurlijk ook niet ontbreken.

Ik hoop minimaal een groot deel van de nacht door te kunnen spelen, dan even 2 uurtjes school, dan weer wat spelen, en dan zijn we het spel alweer zat en gaan we naar het Fallout 5 topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Dus hij pakt m nog uit? Vergeleken met witcher en mgs vind ik t iig weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrapperDeCrap schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:08:
Dus hij pakt m nog uit? Vergeleken met witcher en mgs vind ik t iig weinig.
Ik vind die spellen tegenwoordig wel groot genoeg, eigenlijk. 50 GB is echt achterlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
CrapperDeCrap schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:04:
Ps4 is 28 gigabite

God of war 3 remastered en wolfenstein zijn beide lineare sp games en beide 45 gig.

Compression maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:04:
[...]

Fijn :+ Mocht je zelf nog willen weten wat het verschil is, kijk even hier, en dan met name bij de 25 fps blur versus non-blur.
Kostmisselijk van die site word ik :-)

Ik begrijp dat mijn punt niet helemaal goed overkwam... (probeer ik het toch nog een keer ;) ) dat sommige mensen het niet uitmaakt of het 40fps 30fps 25fps is.. en dat ze aan het spelen zijn en eigenlijk geen verschil merken.
En sommige pas met 144hz 144fps gsync schermen rust in hun kont krijgen.

Ik ben er een van de gemiddelde.. ik vind alles boven de 50fps prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:31
[...]

Die mensen zien het wel, maar ze hebben te weinig verstand van dit soort technische dingen.
Ik zie zelf het verschil tot 100+ Hz. Ik zie bijvoorbeeld mijn muis in windows vloeiender op 120 Hz tov 60 Hz. Ik heb gta v een week lang op een xbox360 getest (dus 20 tot 30 fps), maar dat kon ik niet meer aanzien.
Als je het zelf wil ervaren, er zijn genoeg 30 vs 60 fps filmpjes op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
[...]

Het verschil is dat een frame van een film het "gemiddelde" is van de afgelopen 40 ms; een camera meet de fotonen die in 40 ms op de film komen. Een frame bij een videospel daarentegen is een momentopname. Bij een film worden dus de verschillen tussen frames weggeblurd, maar bij een videospel treedt aliasing op (in de dimensie van de tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Playa del C. schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:12:
[...]

Die mensen zien het wel, maar ze hebben te weinig verstand van dit soort technische dingen.
Ik zie zelf het verschil tot 100+ Hz. Ik zie bijvoorbeeld mijn muis in windows vloeiender op 120 Hz tov 60 Hz. Ik heb gta v een week lang op een xbox360 getest (dus 20 tot 30 fps), maar dat kon ik niet meer aanzien.
Jij behoort tot de groep die wel verschil ziet :) dank je wel dat je mijn punt nog even duidelijk maakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Aenea schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:48:
[...]

*heeft ook pre order op de guide* niet dat ik alles wil weten maar ik werk fulltime, heb verantwoordelijkheid bij mensen af te leggen en mijn weekenden plan ik vaak vol, of werk komt erbij. Dus ik moet het hebben van mijn avonden doordeweeks waar ik merendeels pas rondt 7 thuis ben en rond 11/12 ga slapen. Daar moet ik nog eten koken/eten/douchen/Was/huishouden etc. En nou ben ik heeeeeeel lui. Dus hang ook graag op de bank en kijk een serie! Dus. Tijd die ik spendeer wil ik goed spenderen, anders hapt de game stof na een maand. En zeg me niet dat ik de enige ben in zo'n situatie :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Playa del C. schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:12:
[...]

Ik als consolepeasant wist/zag het verschil nooit tussen 30 fps en 60 fps totdat TLOU remastered uit kwam en daar een opties is waar je kunt schakelen tussen beide. Dan merk je het verschil echt goed. Dus ik kan heel goed begrijpen dat pc players 30fps verschrikkelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:14:
[...]

Jij behoort tot de groep die wel verschil ziet :) dank je wel dat je mijn punt nog even duidelijk maakt :+
Nee. Het verschil tussen 30 en 60 fps gamen ziet vrijwel iedereen. Waar haal jij de aanname vandaan dat er maar een kleine groep is die zoiets ziet? Dat het veel mensen niks uitmaakt of te veel geld kost om betere hardware in te zetten, is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
kuusj98 schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:06:
[...]

Hebben we nog speciale acties ondernomen om onze setup voor te bereiden op Fallout 4? Ik neem één 27" schermpje mee naar de woonkamer, net als mijn PC. Triplescreen heeft toch geen nut bij dit spel, en zo zit ik relatief dicht bij de koelkast en het koffieapparaat. Uiteraard liggen er (tegen mijn normaal geldende principes in) een aantal blikken energy in de koelkast, en mag 'ander' drinken natuurlijk ook niet ontbreken.

Ik hoop minimaal een groot deel van de nacht door te kunnen spelen, dan even 2 uurtjes school, dan weer wat spelen, en dan zijn we het spel alweer zat en gaan we naar het Fallout 5 topic :+
Ik heb een nieuwe ps4 gekocht en een sshd, verkoop mijn oude. Ik ga om 12 uur 's nachts beginnen. Kan niet de hele dag doorhalen maar heb woensdag t/m vrijdag vrij. Ik zal een hoop biertjes halen en een zoot snacks dus zal wel 5kg aankomen de komende week _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Playa del C. schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:18:
[...]

Nee. Het verschil tussen 30 en 60 fps gamen ziet vrijwel iedereen. Waar haal jij de aanname vandaan dat er maar een kleine groep is die zoiets ziet? Dat het veel mensen niks uitmaakt of te veel geld kost om betere hardware in te zetten, is iets anders.
waar haal jij vandaan dat ik het heb over een kleine groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
weszz schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:16:
[...]

*heeft ook pre order op de guide* niet dat ik alles wil weten maar ik werk fulltime, heb verantwoordelijkheid bij mensen af te leggen en mijn weekenden plan ik vaak vol, of werk komt erbij. Dus ik moet het hebben van mijn avonden doordeweeks waar ik merendeels pas rondt 7 thuis ben en rondt 11/12 ga slapen. Daar moet ik nog eten koken/eten/douchen/Was/huishouden etc. En nou ben ik heeeeeeel lui. Dus hang ook graag op de bank en kijk een serie! Dus. Tijd die ik spendeer wil ik goed spenderen, anders hapt de game stof na een maand. En zeg me niet dat ik de enige ben in zo'n situatie :+
Rondt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:21:
[...]

waar haal jij vandaan dat ik het heb over een kleine groep?
Je zei in je originele bericht dat 'veel mensen het verschil niet zien'. En als je daarmee niet een grote groep bedoelt, dan voegt je statement niks toe. Het punt is dat 60 fps gamen een beter beeld geeft. Daarnaast is het ook storend dat de ps4 blijkbaar fps problemen heeft en daarbij max 30 fps. Dit is iets waar vrijwel elke ps4 gamer last van gaat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zullen we ontopic gaan, en niet deze "discussie" gaan voeren.
Pagina: 1 ... 42 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.