Ik ben eigenlijk vooral overgestapt naar de console vanwege de mods en mogelijkheden op de pc. En dat terwijl ik best een aardige pc heb staan. Dat klinkt misschien raar, maar ik zal proberen het uit te leggen.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:51:
[...]
Hierom heb ik ook een PS4 staan.
[...]
Oewww, iemand dist(?) alle apple gebruikers in één keer. Alle gekheid op een stokkie, snap dat veel mensen Fallout als een PC game zien, denk zelf voornamelijk vanwege de Mods die er uiteraard voor gaan komen. De PC markt is ook niet meer zo onbereikbaar, kunt volgens mij voor de prijs van een PS4 wel een leuke pc in elkaar knutselen. Het voegt voor mij alleen niet zo veel toe, geef zelf niet genoeg om de mods of de graphics om het waard te maken. Het mag van mij zelfs stotteren, vond dit bij The Witcher ook geen gigantisch probleem. Als dat betekent dat ik Teddybeertjes op raiders mag afschieten waardor hun hoofd eraf vliegt, vind ik het prima(Dit kan niet in The Witcher, voordat er mensen leip worden.)
Op de pc heb ik altijd veel meer moeite om in een game te komen omdat ik altijd op zoek blijf naar de meest optimale instellingen en mods. Skyrim heb ik waarschijnlijk 200 uur gespeeld, waarvan 150+ uur mods testen is geweest. De daadwerkelijke game heb ik veel te weinig gespeeld. Er blijft dan altijd een gevoel aan me knagen dat het nog beter en vetter kan met meer/andere mods. Heel vervelend vind ik dat.
Op de console hoef je daar niet over na te denken en dus ga ik gewoon zitten en gamen. Heel rustgevend voor mij. Maar goed, ik snap absoluut dat de meeste mensen dit heel anders zien. Ieder zijn ding!