[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga ze niet eens kijken, oordeel zelf wel door maandag nacht om 0.01 het spel aan te zetten en te spelen. stop pas weer als ik het licht door de gordijnen zie komen :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:52:
Als ik me niet vergis dan duurt het nog 24 uur (en ca 10 minuten) tot de reviews online komen!
Voor release dus?
Dat is opzich wel een teken dat Bethesda erin gelooft :)

Ben benieuwd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:26
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:55:
[...]

Voor release dus?

Ben benieuwd.
Mwah, één dag voor de release, en zelf een embargo hebben op de embargo - in eerste instantie mochten reviewers niet eens vertellen wanneer de embargo voorbij is - is wel bizar.
Aan de andere kant, nu weten we wel dat iedereen genoeg tijd heeft gehad het spel goed te bekijken en niet dat iemand erdoorheen heeft gerusht om als eerste de review online te hebben staan.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:55:
[...]

Voor release dus?

Ben benieuwd.
Ik kan me niet voorstellen dat ze er niet in geloven. Ze hebben de game pas aangekondigd toen ze dachten dat het goed was. Ze hebben de review copies ook al 2 weken geleden opgestuurd naar de pers, zodat ze heel veel tijd hebben om de game te spelen. Dat geeft ook wel aan dat ze in hun product vertrouwen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bethesda kennende zit het met de game wel goed. Zal alleen een paar patches nodig hebben voor alle bugs, net als iedere Bethesda game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:56:
[...]

Mwah, één dag voor de release, en zelf een embargo hebben op de embargo - in eerste instantie mochten reviewers niet eens vertellen wanneer de embargo voorbij is - is wel bizar.
Aan de andere kant, nu weten we wel dat iedereen genoeg tijd heeft gehad het spel goed te bekijken en niet dat iemand erdoorheen heeft gerusht om als eerste de review online te hebben staan.
1 dag voor release is niks mis mee, dat hebben ze bij hun voorgaande games ook altijd gedaan. Het zou pas shady worden als het pas na de release was of als de reviewers pas net hun copies zouden hebben. Die embargo op de embargo kan ik echter niet verklaren. Ik snap niet wat het nut daar van is, maar erg is het ook niet.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ik heb hem :D :D :D Doei sociaal leven :w

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hvSZ2oa.jpg

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Jammer voor je dat steam pas vannacht morgennacht om 00:01 unlocked ;)

[ Voor 4% gewijzigd door voxxel op 08-11-2015 14:02 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:01:
[...]

Jammer voor je dat steam pas vannacht maandagnacht om 00:01 unlocked ;)
Ik lees Available: 10 November
This game will unlock in approximately 1 day and 13 hours

Is dat niet pas om 3 uur 's nachts?? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik zie dat ze op veel site's de Fallout 4 Pip-Boy Collectors Edition weer verkopen, het kriebelt nu toch wel héél erg om hem toch te gaan kopen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga weer kijken in rotterdam om te zien of ze hem zonder bon mee willen geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:57:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze er niet in geloven. Ze hebben de game pas aangekondigd toen ze dachten dat het goed was. Ze hebben de review copies ook al 2 weken geleden opgestuurd naar de pers, zodat ze heel veel tijd hebben om de game te spelen. Dat geeft ook wel aan dat ze in hun product vertrouwen.
Ja dat ook idd.

Maar voor de mensen die niet weten wanneer review copies verstuurd zijn geeft het toch een goed teken dat de review voor release beschikbaar is. Er zijn ook games waar dat pas na release gebeurd.
Je hebt nu nog tijd voor je sociale leven. Aangezien je tot Dinsdag op de unlock moet wachten >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 08-11-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:01:
[...]

Jammer voor je dat steam pas vannacht morgennacht om 00:01 unlocked ;)
Niet als je je vpn aanslingert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Erasmo schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:04:
[...]

Weet je toevallig de exacte tijd van release met NZ / Aussie vpn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
GluonC schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:03:
Ik zie dat ze op veel site's de Fallout 4 Pip-Boy Collectors Edition weer verkopen, het kriebelt nu toch wel héél erg om hem toch te gaan kopen. :>
waar dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Erasmo schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:04:
[...]

Ook in NZ is het nog lang geen Dinsdag hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Blaim schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:02:
[...]

Ik lees Available: 10 November
This game will unlock in approximately 1 day and 13 hours

Is dat niet pas om 3 uur 's nachts?? :O
Misschien 2 uur 's nachts of 1 uur 's nachts. Volgens mij volgen ze voor NL de GMT tijd. En wij zijn GMT +1.
Máár, in het verleden heb ik elk spel om middernacht kunnen spelen, dus volgens mij gewoon een foutje?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik woon in Duitsland maar kan nog niet spelen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:25:
[...]

Hij bedoelde dat hij het spel uit Duitsland heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik voel je teleurstelling nu al als je straks bij de steam activatie terecht komt...

Sterkte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:50:
Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen nu al aan het spelen zijn :s
Zegt de man uit Duitsland :P
Van wat ik begreep houden de Duitse winkels zich niet zo aan de verkoopdatum, vandaar dat de meeste streams ook in het Duits zijn.

Of met een beetje mazzel kan je, zoals sommigen hier, in Nederland de verkoper overhalen.
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:25:
[...]

PC zeker? Ja, dan moet je wachten.
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:27:
[...]

Ik voel je teleurstelling nu al als je straks bij de steam activatie terecht komt...
Hehehe :P

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 08-11-2015 14:31 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

anandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:30:
[...]
Zegt de man uit Duitsland :P
Van wat ik begreep houden de Duitse winkels zich niet zo aan de verkoopdatum, vandaar dat de meeste streams ook in het Duits zijn.

Of met een beetje mazzel kan je, zoals sommigen hier, in Nederland de verkoper overhalen.

[...]
Hehehe :P
Naja, ik gebruik Steam natuurlijk. Ik dacht dat de DVD versies ook pas konden activeren wanneer het op Steam los geht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Waar niet? >:)
Ik weet niet of ik hier links mag neer zetten?
Maar iig, op de volgende site's kun je weer reserveren voor de Xbox One versie (ook de PC versie verkopen ze weer op veel website's, PS4 niet opgelet)
gameresource.nl, mediamarkt.nl, intertoys.nl, consoleshop.nl, game-outlet.nl, yourgamezone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:31:
[...]

Naja, ik gebruik Steam natuurlijk. Ik dacht dat de DVD versies ook pas konden activeren wanneer het op Steam los geht.
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
[...]

Sterkte..
Hehe dit was ook het eerste dat in mij opkwam! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Bah, dit ziet er niet goed uit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c6XyEV2FAGg]
Hebben de mensen hier die hem al hebben hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:53:
[video]
Misschien even onder een linkje plaatsen ipv op deze manier, niet iedereen wil dit in zijn gezicht gedrukt krijgen denk ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Jup zeer irritant voral als je net aan het snipen bent ofz.

Morgen ga ik proberen of ik m'n ps4 versie kan ruilen voor de pc versie bij de gamemania ofz ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Cowamundo schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:54:
[...]

Misschien even onder een linkje plaatsen ipv op deze manier, niet iedereen wil dit in zijn gezicht gedrukt krijgen denk ik zomaar.
Hoezo wil niet iedereen dit zien? Er zitten nul komma nul spoilers in, je ziet een klein hoekje van een ruimte, en het duurt slechts 21 seconden. Het laat alleen maar een probleem met de framerate van de PS4 versie zien. Het lijkt me juist dat iedereen die het spel op de PS4 wil kopen dit filmpje zou moeten zien.
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:55:
[...]

Jup zeer irritant voral als je net aan het snipen bent ofz.

Morgen ga ik proberen of ik m'n ps4 versie kan ruilen voor de pc versie bij de gamemania ofz ^_^
Verdomme, Bethesda leert het ook nooit. Ik vraag me af of de Xbox One versie hier ook last van heeft. Ik had verwacht dat Bethesda dit keer een fatsoenlijke PlayStation versie zou maken. Misschien wacht ik het oordeel van Digital Foundry toch maar even af voordat ik hem koop.

[ Voor 41% gewijzigd door Mithrildor op 08-11-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

[...]

Sterkte..
Valt mee, ik moet met een paar honderd man een verbinding van 10Mbit/s delen dus ik m'n preload duurt nog wel even. Hoop de NZ release net te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:56:
[...]

Hoezo wil niet iedereen dit zien? Er zitten nul komma nul spoilers in, je ziet een klein hoekje van een ruimte, en het duurt slechts 21 seconden. Het laat alleen maar een probleem met de framerate van de PS4 versie zien. Het lijkt me juist dat iedereen die het spel op de PS4 wil kopen dit filmpje zou moeten zien.
Omdat andere mensen misschien liever nog helemaal niets van de gamewereld willen zien hoe klein dat stukje ook is. Mij maakt het persoonlijk weinig uit maar er zijn mensen die dit wel vervelend vinden. Thats why. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]
Misschien wat grafische opties lager zetten? (ik weet niet of dat bij de PS4 kan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
anandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:03:
[...]

Misschien wat grafische opties lager zetten? (ik weet niet of dat bij de PS4 kan?)
Nee, console is 'plug and play'. Zal wel in een patch worden opgelost. Net als bij de Witcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
anandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:03:
[...]

Ik denk niet dat dit kan, dat kan namelijk bij geen enkel spel op de console.
SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:04:
[...]

Nee, console is 'plug and play'. Zal wel in een patch worden opgelost. Net als bij de Witcher.
En bij The Witcher 3 duurde dat op de PS4 wel even. Hoe verzinnen ze toch? De PlayStation 4 is de meest verkochte console van deze generatie en toch krijgen ze halfgebakken versie af te leveren.

[ Voor 42% gewijzigd door Mithrildor op 08-11-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-07 12:04
Weet iemand of je met de steamcode die je bij de Harcopy versie krijgt (PC) ook gewoon de volledige game kan downloaden? anders moet ik eventjes een tijdelijke disk drive zien te regelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Pandawan schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:06:
Weet iemand of je met de steamcode die je bij de Harcopy versie krijgt (PC) ook gewoon de volledige game kan downloaden? anders moet ik eventjes een tijdelijke disk drive zien te regelen :X
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:04:
[...]

Ik denk niet dat dit kan, dat kan namelijk bij geen enkel spel op de console.
Bij battlefield 3 op de PS3 kon je toevallig wel een optie wijzigen, die de kartelrandjes wat strakker maakte (soort AA) en dat hielp wel wat qua framerate. Maar het is niet zoals op de PC inderdaad.

Jammer, dit filmpje zag er uit alsof het zo'n 15-20fps was, dat speelt echt niet fijn. Hopelijk is het niet constant zo, kan me voorstellen dat sommige gedeeltes met veel objecten dit hebben. Moeten ze maar een patch voor uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:04:
En bij The Witcher 3 duurde dat op de PS4 wel even. Hoe verzinnen ze toch? De PlayStation 4 is de meest verkochte console van deze generatie en toch krijgen ze halfgebakken versie af te leveren.
Halfbakken, dat is een beetje overdreven, hè. De verkoopaantallen zijn niet op invloed van de performance van het toestel, of er nu maar eentje of honderdduizend van worden verkocht. Met een open-world game is er altijd kans op een kleine hik in de fps, vervelend? Yup. Wachten op een patch.

FPS problemen komt, overigens, volgens mij op elk platform voor, op de PC zal dat net zo zijn op hardware die voldoet aan de eisen, je kunt niet elke situatie voorzien in een dynamisch spel. En zó erg zag het er niet uit. Weet jij veel, misschien is het alleen deze kamer, specifiek dit hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Erasmo schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:00:
[...]

Valt mee, ik moet met een paar honderd man een verbinding van 10Mbit/s delen dus ik m'n preload duurt nog wel even. Hoop de NZ release net te redden.
Haha..nou ja .. je deed het voorkomen alsof je de holy grail te pakken had.. Maar in feite kan iedereen met een steam preload de spel spelen als hij een VPN heeft met Nieuw-Zeeland bijv.. ik zie geen verschil eerlijk gezegd met een spel wat je speciaal uit duitsland haalt.

Overigens gebruikte ik vroeger vaak VyprVPN maar dat werkt bij mij niet meer lekker met steam.
Just so you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
Kan aan mij liggen maar ik zie het hele probleem niet in dat filmpje. Maar goed, ik heb het verschil tussen 50Hz en 100Hz beeldbuizen ook nooit kunnen zien :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Lekker Ventje schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:11:
Kan aan mij liggen maar ik zie het hele probleem niet in dat filmpje. Maar goed, ik heb het verschil tussen 50Hz en 100Hz beeldbuizen ook nooit kunnen zien :)
Als de speler naar het punt tussen seconde 4 en 6 kijkt begint het beeld iets te stotteren.

Welke versie PS4 wordt er gebruikt, staat deze op een goed geventileerde locatie of wordt deze misschien erg warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
ToFast schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:08:
[...]

Bij battlefield 3 op de PS3 kon je toevallig wel een optie wijzigen, die de kartelrandjes wat strakker maakte (soort AA) en dat hielp wel wat qua framerate. Maar het is niet zoals op de PC inderdaad.

Jammer, dit filmpje zag er uit alsof het zo'n 15-20fps was, dat speelt echt niet fijn. Hopelijk is het niet constant zo, kan me voorstellen dat sommige gedeeltes met veel objecten dit hebben. Moeten ze maar een patch voor uitbrengen :)
Het schijnt alleen in een aantal gebouwen voor te komen waar veel vijanden aanwezig zijn.
Lekker Ventje schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:11:
Halverwege de video halveert de framerate en gaat het spel stotteren.
SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:09:
[...]

Halfbakken, dat is een beetje overdreven, hè. De verkoopaantallen zijn niet op invloed van de performance van het toestel, of er nu maar eentje of honderdduizend van worden verkocht. Met een open-world game is er altijd kans op een kleine hik in de fps, vervelend? Yup. Wachten op een patch.

FPS problemen komt, overigens, volgens mij op elk platform voor, op de PC zal dat net zo zijn op hardware die voldoet aan de eisen, je kunt niet elke situatie voorzien in een dynamisch spel. En zó erg zag het er niet uit. Weet jij veel, misschien is het alleen deze kamer, specifiek dit hoekje.
Ik vind het een beetje vreemd. De PS4 is een heel erg goed verkochte console, dus veel mensen zullen het spel gaan spelen op de PS4, dus je zou denken dat ze voldoende tijd steken in het optimaliseren van de PS4 versie. De PS4 heeft daarnaast ook nog aanzienlijk krachtigere GPU, dus het spel zou minstens zo goed moeten draaien als op de Xbox One, zeker omdat ze ervoor gekozen hebben om de versies grafisch identiek te maken.
Cowamundo schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:17:
[...]

Als de speler naar het punt tussen seconde 4 en 6 kijkt begint het beeld iets te stotteren.

Welke versie PS4 wordt er gebruikt, staat deze op een goed geventileerde locatie of wordt deze misschien erg warm?
Dat maakt helemaal niks uit, tenzij de CPU echt extreem warm wordt, maar op dat moment zet een computer/console zichzelf al uit. De PS4 zit dus gewoon op een "normale" temperatuur en alles zou dus gewoon goed moeten werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Mithrildor op 08-11-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nah ligt echt aan de game, mijn ps4 staat gewoon op m'n bureau niks dat de vents blockt ofz. Het aparte is dat het vooral binnen laggd. Buiten is het minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:19:
[...]

Nah ligt echt aan de game, mijn ps4 staat gewoon op m'n bureau niks dat de vents blockt ofz. Het aparte is dat het vooral binnen laggd. Buiten is het minder.
Jij hebt er dus ook last van? of is het filmpje van jou? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:20:
[...]

Jij hebt er dus ook last van? of is het filmpje van jou? :-)
Ik heb er idd ook last van, filmpje is niet van mij ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys wil hem in rdam niet loslaten nu op naar bart smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Op de PS4 en XBOX krijg je geen day-one patch meer die dit zou kunnen verhelpen omdat die al te downloaden is toch?

Ach, het spel zal op de PC vast ook niet helemaal vlekkeloos lopen maar als het geen game-breaking bugs zijn zoals deze kan ik er wel mee leven tot er een patch beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ze zullen het vast wel gaan patchen (hoop ik) en ik moet zeggen dat ik het niet heb gemerkt op de PS4 streams die ik bekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
kuusj98 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:24:
[...]

lol, vooral die 5 euro cadeaukaart maakt het hem, wat moet ik in godsnaam bij de Bart Smit kopen voor 5 euro? Uberhaupt bij de Bart Smit :+ :D
Wellicht hebben ze wel franchise zooi, t-shirts, bobblehead, sleutelhangers e.d.
Je volgende game? Een PSN/XBL kaart? Altijd wel ergens goed voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik wil de ps4 bezitters (en xbone) niet voor het hoofd stoten, maar ik ben bang dat er geen patch gaat komen voor eventuele framerate problemen.

de ps4 werd op november 2013 (2 jaar geleden) gelanceerd en had toen al niet cutting edge hardware. Het is niet zo gek als je een enorme sandbox game gaat draaien gemaakt in 2015, je hier en daar wat concessies moet doen op een console. Als die concessies zich beperken tot een occasional framerate dip zou ik me daar niet al te druk over maken.

Ik denk als je eenmaal midden in het spel zit, je een stottertje hier of daar niet meer opmerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:43:
Ik wil de ps4 bezitters (en xbone) niet voor het hoofd stoten, maar ik ben bang dat er geen patch gaat komen voor eventuele framerate problemen.

de ps4 werd op november 2013 (2 jaar geleden) gelanceerd en had toen al niet cutting edge hardware. Het is niet zo gek als je een enorme sandbox game gaat draaien gemaakt in 2015, je hier en daar wat concessies moet doen op een console. Als die concessies zich beperken tot een occasional framerate dip zou ik me daar niet al te druk over maken.

Ik denk als je eenmaal midden in het spel zit, je een stottertje hier of daar niet meer opmerkt.
Terechte opmerking en ik ben het met je eens.
Fallout blijft een PC spel.
Ik laat hem voorlopig nog ff links liggen (heb toch geen tijd), maar denk dat ik hem uiteindelijk voor de PC ga halen.
PS4 hier, erg tevreden over, maar games als the witcher en fallout horen op de PC thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou bv .. intertoys belt en je doet je voor als iemand van het hoofdkantoor en je zegt "De game mag verkocht worden want Bart Smit doet het ook ".. Vervolgens een kwartier later nonchalant binnen lopen en vragen naar fallout 4 .. Optie ? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:43:

Deze problemen zijn schijnbaar niet aanwezig op de Xbox One, terwijl de Xbox One minder krachtig is dan de PS4, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Volgens mij ligt het er aan dat Fallout 4 eerst op de Xbox One wordt ontwikkeld en daarna naar de PC en PS4 wordt geport. Op een krachtige PC zal de krachtige hardware deze framerate-dipjes maskeren, maar ik denk dat ze het niet genoeg voor de PS4 en minder krachtige PCs hebben geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:46:
[...]

Terechte opmerking en ik ben het met je eens.
Fallout blijft een PC spel.
Ik laat hem voorlopig nog ff links liggen (heb toch geen tijd), maar denk dat ik hem uiteindelijk voor de PC ga halen.
PS4 hier, erg tevreden over, maar games als the witcher en fallout horen op de PC thuis.
Pas op met dit soort opmerkingen hier, dat is hier een gevoelig onderwerp.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

justifire

Shut up and squat !!

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:50:
[...]

Deze problemen zijn schijnbaar niet aanwezig op de Xbox One, terwijl de Xbox One minder krachtig is dan de PS4, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Volgens mij ligt het er aan dat Fallout 4 eerst op de Xbox One wordt ontwikkeld en daarna naar de PC en PS4 wordt geport. Op een krachtige PC zal de krachtige hardware deze framerate-dipjes maskeren, maar ik denk dat ze het niet genoeg voor de PS4 en minder krachtige PCs hebben geoptimaliseerd.
Het is ook in 9 van de 10 gevallen zo dat de Xbox versie op een lagere resolutie draait met stabielere framerates, terwijl de PS versie gepushed word om op 1080p te draaien terwijl dit eigenlijk net op het randje is en dus framedrops veroorzaakt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Luukwa schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:50:
[...]

Hoezo gevoelig? De superioriteit van PC op console is toch een algemeen aanvaard feit? })

* YellowOnline zit teveel op 9gag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Fallout zal beter werken op de PC omdat je daar zelf de afweging kan maken tussen graphics en performance tot op zekere hoogte. Is het slecht geoptimaliseerd dan zet je AA lager of schaal je de effecten of textures wat terug. Of je koopt betere hardware dan eigenlijk nodig zou moeten zijn.
Op de console ben je afhankelijk van de developers en als die het vernaggelen kan je er zelf geen invloed op uit oefenen.

Of het spel dan qua gameplay op de console of pc thuis hoort, tja... Dat is persoonlijke voorkeur, zinloos om over te discussieren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:47:
Als je nou bv .. intertoys belt en je doet je voor als iemand van het hoofdkantoor en je zegt "De game mag verkocht worden want Bart Smit doet het ook ".. Vervolgens een kwartier later nonchalant binnen lopen en vragen naar fallout 4 .. Optie ? :) :)
Haha das een mooie :p

Heb hem niet kunnen lospeuteren. Ze zijn echt heel streng overal en de mensen die hem op dit forum hebben meegekregen hebben echt Luck 10+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
justifire schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:55:
[...]

Het is ook in 9 van de 10 gevallen zo dat de Xbox versie op een lagere resolutie draait met stabielere framerates, terwijl de PS versie gepushed word om op 1080p te draaien terwijl dit eigenlijk net op het randje is en dus framedrops veroorzaakt.
Maar dat is niet het geval met Fallout 4. Zowel de PS4 als de Xbox One versie draaien op 1080p30. Als we Pete Hines van Bethesda mogen geloven dan zien beide versies er ook grafisch identiek uit. Beide versies zouden dus identiek moeten zijn. Als we puur naar de hardware van de consoles zouden kijken, dan zou de PS4 versie juist beter moeten draaien, maar we zien het omgekeerde. Bethesda heeft dus duidelijk weer eens te weinig tijd in de PlayStation versie gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21

Luukwa

o/

YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:56:
[...]

Hoezo gevoelig? De superioriteit van PC op console is toch een algemeen aanvaard feit? })

Kijk dat weet iedereen stiekem wel :+

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:56

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:03:
[...]

Maar dat is niet het geval met Fallout 4. Zowel de PS4 als de Xbox One versie draaien op 1080p30. Als we Pete Hines van Bethesda mogen geloven dan zien beide versies er ook grafisch identiek uit. Beide versies zouden dus identiek moeten zijn. Als we puur naar de hardware van de consoles zouden kijken, dan zou de PS4 versie juist beter moeten draaien, maar we zien het omgekeerde. Bethesda heeft dus duidelijk weer eens te weinig tijd in de PlayStation versie gestoken.
Nee !!!!
Microsoft heeft betaald om de 2 games ''gelijk'' te houden en dat is nogal wat anders dan er geen tijd voor vrij maken.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
beuker19 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:06:
[...]

Nee !!!!
Microsoft heeft betaald om de 2 games ''gelijk'' te houden en dat is nogal wat anders dan er geen tijd voor vrij maken.
Maar de versies zijn niet gelijk. De PS4 versie heeft problemen met de framerate en de Xbox One versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Het aantal quests in de game van iemand die de strategy guide al heeft:

spoiler:
Rond de 200 https://www.reddit.com/r/...ceived_my_survival_guide/

Ter vergelijking, Fallout 3 had volgens de wiki 59 quests (excl. DLC)

[ Voor 23% gewijzigd door bjorntju op 08-11-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:09:
[...]

Maar de versies zijn niet gelijk. De PS4 versie heeft problemen met de framerate en de Xbox One versie niet.
Misschien heeft MS dan nog wat extras betaald :P

Ik ga er gewoon vanuit dat er niet genoeg tijd in de PS4 port gestopt is en hoop dan dat ze dit met een patch gaan fixen. Want als ze grafisch gelijk zijn en de PS4 heeft de betere hardware dan mag de PS4 versie niet slechter lopen als er daadwerkelijk goed aan de PS4 versie gewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luukwa schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:50:
[...]

Ach, als mensen zich door zoiets aangevallen voelen moeten ze zich lekker druk maken over dat soort ondingen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Deadsy schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:11:
[...]

Misschien heeft MS dan nog wat extras betaald :P

Ik ga er gewoon vanuit dat er niet genoeg tijd in de PS4 port gestopt is en hoop dan dat ze dit met een patch gaan fixen. Want als ze grafisch gelijk zijn en de PS4 heeft de betere hardware dan mag de PS4 versie niet slechter lopen als er daadwerkelijk goed aan de PS4 versie gewerkt is.
Precies! Ik hoop dat ze het gaan op tijd gaan fixen. Fallout 3 op de PS3 is nooit gefixt, dus dat belooft niet veel goeds, maar aan de andere kant liep Bethesda ook tegen het geheugenlimiet aan, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
bjorntju schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:09:
Het aantal quests in de game van iemand die de stratagy guide al heeft:

spoiler:
Rond de 200 https://www.reddit.com/r/...ceived_my_survival_guide/

Ter vergelijking, Fallout 3 had volgens de wiki 59 quests (excl. DLC)
Kijk dat klinkt goed, nu is er natuurlijk een verschil tussen uitgebreide of korte maar dat zal wel goed zitten denk ik zo! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:13:
[...]

Precies! Ik hoop dat ze het gaan op tijd gaan fixen. Fallout 3 op de PS3 is nooit gefixt, dus dat belooft niet veel goeds, maar aan de andere kant liep Bethesda ook tegen het geheugenlimiet aan, dus wie weet.
Kunt altijd hopen op een release day patch. Want eigenlijk is de game nog niet uit.

Heb wel ergens gelezen dat iemand op de console een patch heeft gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Cowamundo schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:15:
[...]

spoiler:
Kijk dat klinkt goed, nu is er natuurlijk een verschil tussen uitgebreide of korte maar dat zal wel goed zitten denk ik zo! 8)
Goed bezig vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Deadsy schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:17:
[...]

Kunt altijd hopen op een release day patch. Want eigenlijk is de game nog niet uit.

Heb wel ergens gelezen dat iemand op de console een patch heeft gedownload.
Ja, die patch is al een week uit, dus daar is dit niet in opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
[...]

Ik moet heel erg goed kijken en 10 keer terugspoelen en dan vermoed ik dat ik het zie. Zal wel aan mijn oogafwijking liggen dat ik het niet zie, mazzeltje voor mij :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Misschien een domme vraag maar in de game guide staan natuurlijk ook spoilers over de main quest line.
Word dit wel goed aangegeven vooraf? Of kun je voordat je het doorhebt een spoiler doorgelezen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
wow mega spoiler, er zijn korte en uitgebreide quest! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:56

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:09:
[...]

Dat de Xbox One het hoofd platform is zegt dan toch genoeg.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
beuker19 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:32:
[...]

Ja, dus? Ik snap jouw opmerking denk ik niet helemaal. Maakt het daarom niet uit dat de PS4 problemen heeft met de framerate. Ik vind het prima dat ze het spel op de Xbox One ontwikkelen, en ik kan het accepteren dat de PS4 versie er grafisch niet beter uitziet dan de Xbox One versie, maar wat ik enorm vreemd vind is dat de PS4 dit soort problemen heeft. Als je een spel op twee consoles uitbrengt dan horen ze op beide consoles gewoon goed te werken. Kun je een spel niet goed laten draaien op een console, dan breng je het spel niet uit op die console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Er gaan zeker nog performance patches komen. Kijk maar naar the witcher 3, die loopt na een hoop patches ook beter op de ps4 dan de xb1, terwijl dit eerst andersom was.

Wat ik zag in het filmpje lijkt vooral het gebrek aan optimalisatie voor bepaalde ruimtes en dat is gewoon aan te pakken. Ik ga me er sowieso niet druk om maken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Cowamundo schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:25:
[...]

wow mega spoiler, er zijn korte en uitgebreide quest! :+
Je moet even eerlijk zijn in wat er eerst stond, voor je edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

justifire

Shut up and squat !!

beuker19 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:32:
[...]

Haha, ga je nu echt de Xbox de schuld geven van framedrops op de PS ? :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
beuker19 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:06:
[...]

Nee !!!!
Hahaha Nee.
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:56:
[...]

Pc? Dat zijn toch die wit/gele dingen met Windows erop waar je continu moet rommelen met updates, virusscanners en drivers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:36:
Pc? Dat zijn toch die wit/gele dingen met Windows erop waar je continu moet rommelen met updates, virusscanners en drivers? :+
Rommelen? Nee, hoor. Drie klikjes, klaar. Sterker nog, updates gaan automagisch. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof updates op consoles niet bestaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SacreBleu schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:38:
[...]

Rommelen? Nee, hoor. Drie klikjes, klaar. Sterker nog, updates gaan automagisch. O-)
Goedpraten noemen ze dat. Op de zaak moet ik met Windows werken en het komt geregeld voor dat mijn machine bij het booten net updates gaat configureren waardoor ik zit te wachten.

Op de zaak prima maar best irritant als je na een dag werken thuiskomt en even 20 minuten hebt om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:40:
[...]

Goedpraten noemen ze dat. Op de zaak moet ik met Windows werken en het komt geregeld voor dat mijn machine bij het booten net updates gaat configureren waardoor ik zit te wachten.

Op de zaak prima maar best irritant als je na een dag werken thuiskomt en even 20 minuten hebt om te gamen.
Je kunt updates ook uitzetten zodat jij bepaald wanneer ze geinstaleerd worden.
Op deze manier zal het geen invloed hebben op jouw game tijd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Alcmaria schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:36:
[...]

Je moet even eerlijk zijn in wat er eerst stond, voor je edit.
Dat wil ik ook wel doen hoor, er stond eerst een getal maar dat heb ik letterlijk direct na het posten veranderd, domme fout I know maar jouw reply was 3 minuten later en dus niet echt meer van belang.

Enfin, back on the hype train! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:40:
[...]

Alsof updates op consoles niet bestaan :Y)
Maar die gaan daadwerkelijk automatisch.
Hoeven zichzelf niet te configureren zodra ik de console of game start enz.

Natuurlijk is een game "mooier" op de pc, dat weet ik ook wel (Althans niet als je een 300,- console vergelijkt met een 300,- pc) maar het gemak is voor mij veel belangrijker.

Ik werk een hele dag met die ellende, dan moet het thuis gewoon werken.
Deadsy schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:42:
[...]
Je kunt updates ook uitzetten zodat jij bepaald wanneer ze geinstaleerd worden.
Op deze manier zal het geen invloed hebben op jouw game tijd ofzo.
Maar dan mis je weer eventueel belangrijke security patches, iets wat je op windows natuurlijk niet moet willen.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 08-11-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

[...]

Hahaha Nee.

[...]

Wit-geel? Gaat dit over een computer in de jaren 90 bij een kettingroker? Niemand met een beetje smaak heeft nog een witte computer sinds de jaren 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:42:
[...]

[...]

Maar dan mis je weer eventueel belangrijke security patches, iets wat je op windows natuurlijk niet moet willen.
Zeg ook niet dat je nooit moet updaten of het 1x in de maand moet doen.
Als je automatische updates uitzet kun je het ook gewoon doen na je sessie wanneer je de PC uitzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gaat er ook nog serieus op in hehe, ik pak vast wat popcorn.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:43:
[...]

Wit-geel? Gaat dit over een computer in de jaren 90 bij een kettingroker? Niemand met een beetje smaak heeft nog een witte computer sinds de jaren 2000.
Ja deze dingen weet je wel
Afbeeldingslocatie: http://mikesonic.com/wp-content/uploads/2014/07/medion-mt.jpg

Maar goed dat is een beetje flauw idd, ze zijn er tegenwoordig ook in donkere tinten :+

Afbeeldingslocatie: http://www.pcstats.com/articleimages/200407/dellDIM2400_pspcon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:40:
[...]

Op de Playstation moet je ook wachten als je wil updaten. Je PC kun je nog configureren om alleen up te daten wanneer je het wil. Je PS4 kan gelijk niet online als je deze niet update naar de nieuwste versie.

Maargoed, waar hebben we het nou over. Ieder zijn ding. Ik hoef niet te betalen om online te mogen spelen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst even niet door dat je het allemaal als grap bedoelt _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:47:
[...]

Ja deze dingen weet je wel
[afbeelding]

Maar goed dat is een beetje flauw idd, ze zijn er tegenwoordig ook in donkere tinten :+

[afbeelding]
Nah. De mijne ziet er eerder zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4j3LH71.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:47:
[...]

Ik had eerst even niet door dat je het allemaal als grap bedoelt _O-
Gewoon een beetje trollen joh, de pc games happen altijd zo lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:49:
[...]

[afbeelding]
Ooh maar die is best cool :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• voxxel
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:49:
[...]

Gewoon een beetje trollen joh, de pc games happen altijd zo lekker >:)
Gelukkig reageren console gamers altijd heel rationeel :P Ik hou me er lekker buiten (ps4 for life :+ ).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar die gaan daadwerkelijk automatisch.
Hoeven zichzelf niet te configureren zodra ik de console of game start enz.

Natuurlijk is een game "mooier" op de pc, dat weet ik ook wel (Althans niet als je een 300,- console vergelijkt met een 300,- pc) maar het gemak is voor mij veel belangrijker.

Ik werk een hele dag met die ellende, dan moet het thuis gewoon werken.
Hierom heb ik ook een PS4 staan.
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:43:
[...]

Oewww, iemand dist(?) alle apple gebruikers in één keer. Alle gekheid op een stokkie, snap dat veel mensen Fallout als een PC game zien, denk zelf voornamelijk vanwege de Mods die er uiteraard voor gaan komen. De PC markt is ook niet meer zo onbereikbaar, kunt volgens mij voor de prijs van een PS4 wel een leuke pc in elkaar knutselen. Het voegt voor mij alleen niet zo veel toe, geef zelf niet genoeg om de mods of de graphics om het waard te maken. Het mag van mij zelfs stotteren, vond dit bij The Witcher ook geen gigantisch probleem. Als dat betekent dat ik Teddybeertjes op raiders mag afschieten waardor hun hoofd eraf vliegt, vind ik het prima 8) (Dit kan niet in The Witcher, voordat er mensen leip worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:49:
[...]

[afbeelding]
De muur is ook expres in bijpassende verweerde stijl? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Console vs PC discussie is toch voor paupers die niet beiden kunnen betalen? Werk gewoon wat harder en je koop ze alle drie ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 41 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.