Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Zie DMDubrillion schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:36:
[...]
Dat ga ik dan ook maar even proberen. Want als je 5 euro meer betaald krijg je hem wel gelijk.... Weet iemand hoe je een ticket maakt bij G2Play?
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Bij menig spel is dit gewoon het geval, ooit Garry's Mod gekocht op Steam voor €5,- ondertussen zit daar een kleine 3000 uur in.Dubrillion schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:34:
[...]
Give this man a medal....
Ooit Dragon Quest 8 gekocht voor 3 tientjes. Ik denk dikke 300 uur op staan.
En sommige spellen dik 60 euro en dan na een dag uitgespeeld zonder lol...
Waren er maar meer spellen waar ik omgerekend 0,0017 cent per uur voor betaalde.
[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2015 01:40 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Is deze winkel vandaag ook open toevallig?oxford bastard schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:52:
Jeuh heb hem ook voor de ps4. Zelfde winkel gehaald als SparksNL. Hij is nu aan het installeren.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Helaas gesloten. Ik had trouwens ook van te voren gebeld.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 07:06:
[...]
Is deze winkel vandaag ook open toevallig?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Toch een paar kritiekpuntjes: Dogmeat loopt vooral in kleine ongevingen voor de voeten en is zo nu en dan opeens verdwenen. Heb al een paar keer gehad dat er geen speechwheel te voorschijn komt tijdens dialogen of dat er helemaal niet wordt gesproken. Ondanks dat graphics er super mooi uitzien zijn sommige gezichtsanimaties wel erg lelijk, serieus ps2 kwaliteit. De animaties an sich zijn sowieso verouderd. Maaarrrr dit valt allemaal in het niets doordat FO4 zoveel goede content weet te bieden.
Verwijderd
Potverdorie, ik ben gisteren vlaardingen, schiedam, rotterdam, capelle en krimpen a/d ijssel afgegaan voor dat verdraaide spel en overal zeiden ze hetzelfde: "Sorry meneer we hebben ze liggen maar ik mag ze niet verkopen."oxford bastard schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:26:
[...]
Helaas gesloten. Ik had trouwens ook van te voren gebeld.
Precies, er is nog meer dan genoeg tijdvoxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:26:
Jemig zeg, wat maken jullie je druk over die keys.. Je krijgt hem echt wel op tijd. Wat maakt het nou uit of je hem vandaag of morgen krijgt. Je kan hem toch pas dinsdag spelen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
In deze Reddit thread kan je zien welke namen wel en niet werken voor Codsworth.
Geen volledige lijst, maar misschien interessant als je nog geen naam voor je character had.
Als je je key krijgt.hexta schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:18:
Wellicht is het een domme vraag, in dat geval excuses, maar ik heb via G2Play besteld. Is er dan wel al een optie om te preloaden of kan dat pas als ik mn key krijg?
[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 08-11-2015 09:20 ]
Bedankt voor het antwoordanandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:19:
Interessant.
In deze Reddit thread kan je zien welke namen wel en niet werken voor Codsworth.
Geen volledige lijst, maar misschien interessant als je nog geen naam voor je character had.
[...]
Als je je key krijgt.
Jammer. 32 gig kan zo maar 2 dagen duren hier
2 dagen? North pole?hexta schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:21:
[...]
Bedankt voor het antwoord
Jammer. 32 gig kan zo maar 2 dagen duren hier
Nee, maar internet hier is gewoon gaar.l0n3w012ph schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:29:
[...]
2 dagen? North pole?Heb hem nu bijna binnen en ik heb hem 45 min geleden aan gezet.
Da's klote ja, maar ik krijg 23,8 (da's dus toch iets minder dan 32) hier binnen en je hebt nog een paar dagen, dus ik neem aan dat 00:01 uur op 11/10/15 ook voor jou haalbaar moet zijn
[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 08-11-2015 09:36 ]
Bij mij ook. Alleen wel jammer dat ze de originele 69,99 Euro in rekening hebben gebracht in plaats van de actuele pre-order prijs van 64,99. Nou zijn digitale pre-orders al vaak fors duurder bij Sony dan een fysiek product, maar 5 Euro meer betalen voor dezelfde pre-order vind ik niet netjes. Dus annulerings-verzoek is inmiddels naar Sony onderweg, want zelf annuleren kan niet meerFlagg schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:31:
Nou sony heeft vannacht ergens het geld iig uit mijn wallet gesloopt, dus ga er maar vanuit dat ook de ps4 binnenkort gaat preloaden.
Wat me wel opviel is, zeker in vergelijking met FO3, hoe smooth alles is, in de zin van lopen, gunplay, springen, enz. Daar zit wat mij betreft wel de grootste verbetering tov fallout 3
l0n3w012ph schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:26:
[...]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Review was dus zo slecht nog niet. If it has everything a fan of the Fallout series would want then i am soldThey basically said that the game was slow and badly paced while being everything that a fan of the Fallout series would want, but would alienate new players. I get the feeling the reviewer did not want to go through all the side quests but wanted to rush through the story somehow.
[ Voor 10% gewijzigd door MrFax op 08-11-2015 10:47 ]
That's it, I'm done.
Dit viel mij inderdaad ook op, jij brengt het goed onder woorden.Bensel15 schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:33:
net waren aardig wat streams op twich met FO4, maar de meeste zijn inmiddels ook weer gesloopt
Wat me wel opviel is, zeker in vergelijking met FO3, hoe smooth alles is, in de zin van lopen, gunplay, springen, enz. Daar zit wat mij betreft wel de grootste verbetering tov fallout 3
Ik heb net mijn Wehkamp bestelling geannuleerd en er eentje bij CJS gekocht en direct in m'n mail binnen gekregen. Wilde wel zeker weten op tijd kunnen preloaden en niet hoeven wachten op de post op dinsdag.
[ Voor 43% gewijzigd door MrFax op 08-11-2015 10:50 ]
That's it, I'm done.

Laatste keer dat ik zo heb uitgekeken maar een game was bij Mass Effect 3 geloof ik
Ook niet met Skyrim?Misha schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:58:
Pfffff, is het al dinsdag?![]()
Laatste keer dat ik zo heb uitgekeken maar een game was bij Mass Effect 3 geloof ik
Daar had ik het wat minder mee voordat hij uitkwam! Ik keek echt bizar hard uit naar ME3 omdat ik vlak daarvoor nog ff ME1 en ME2 had gespeeld. Nu heb ik net nog ff New Vegas gespeeld dus sta helemaal te trappelen
Misha schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:58:
Pfffff, is het al dinsdag?![]()

Ik wil echt dat FO4 zo goed is als de hype ernaar is
That's it, I'm done.
Ik vond ME3 geweldig. Maar ik ben best rap tevreden wanneer het op games aankomt.MrFax schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:02:
[...]
maar Mass Effect 3 was
![]()
Ik wil echt dat FO4 zo goed is als de hype ernaar is
Ik zie iemand in mijn vriendenlijst al Fallout 4 spelen
Ik ga er in de kerstvakantie maar eens goed voor zitten
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Vind het toch altijd interessant om te zien dat sommige mensen echt zo snel mogelijk een game willen uitspelen. Persoonlijk begrijp ik daar niets van, wat is daar de lol van denk ik altijd... Maar och, gelukkig is iedereen anders; en als desbetreffende personen daar gelukkig van worden, dan is dat alleen maar fijn voor ze.Donnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:11:
Er zijn al streamers die hem binnen 20 uur hebben uitgespeeld maar die hebben amper sidequest gedaan lees ik op reddit...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Direct blokkeren en uit de lijst gooien.Misha schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:05:
[...]
Ik vond ME3 geweldig. Maar ik ben best rap tevreden wanneer het op games aankomt.
Ik zie iemand in mijn vriendenlijst al Fallout 4 spelen
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt heb uitgekeken naar een spel, al was dukenukem3d destijds wel een dingetje geloof ik. Maar toen kon er geen echte hype opgebouwd worden wegens gebrek aan internet.
Dit is de eerste keer in 20 jaar gamen dat ik ook daadwerkelijk een spel op releaseday koop zelfs kan me iig geen enkele game herinneren atm, meestal was ik het alweer vergeten dat game X uitkwam.
Het is bij mij dus een afglijdende schaal ben ik bang, bij fallout 5 of 6 loop ik als 50 jarige in mijn blauwe zelfgemaakte vaultsuit en gepapiermachede pipboy op de ramen bij nedgame te slaan en scandeer; "What doe we want? Fallout 5!!!! When do we... Etc"
Komt denk ik omdat ze van deze games niet ieder (half) jaar weer een "nieuwe" game eruitgooien. CoD begint een beetje slapstick te worden zelfs, hoe kunnen mensen enthousiast blijven als er iedere x maanden weer een game uitkomt met een paar nieuwe maps en een catchy ondertitel. Nu speel ik zelf alleen nog maar sp games dus gaat sowieso aan mij voorbij.Grimmie187 schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:07:
Ik kijk voorlopig nog even de kat uit de boom, ben nooit echt een Fallout nut geweest. Maar dit draadje volgen werkt wel aanstekelijk, leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is!![]()
Ik ga er in de kerstvakantie maar eens goed voor zitten
[ Voor 26% gewijzigd door Flagg op 08-11-2015 11:21 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
je kon skyrim ook snel uitspelen ..Donnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:11:
Er zijn al streamers die hem binnen 20 uur hebben uitgespeeld maar die hebben amper sidequest gedaan lees ik op reddit...
psn: taker-mart
Fo3 kon meen ik in "iets" meer minder dan 10 uur uitgespeeld worden.Donnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:11:
[Edit] more is less
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 08-11-2015 11:55 ]
in 25 minuten en 57 seconden om precies te zijn:Flagg schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:22:
[...]
Fo3 kon meen ik in iets meer dan 10 uur uitgespeeld worden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=itBUvZBhVs8]
[ Voor 45% gewijzigd door Techno Overlord op 08-11-2015 11:24 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Kan veel korter, je kunt meer dan drie kwart van de main quest overslaan. Als je wilt kun je meteen naar Rivet City lopen, of je kunt meteen als je uit Vault 101 bent dan kun je naar Vault 112 lopen en Tranquility Lane doen.Flagg schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:22:
[...]
Fo3 kon meen ik in iets meer dan 10 uur uitgespeeld worden.
ps4 gelukkigDonnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:32:
Zolang je pc speelt zul je toch echt moeten wachten op de release op steam helaas...
negatieve dingen ? zoals wat dan ?Donnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:34:
Heb ook zitten twijfelen aan ps4 versie maar lees ik toch veel negatieve dingen overMaar zal vast goed komen met een patch
Fair enoughMisha schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:00:
[...]
Daar had ik het wat minder mee voordat hij uitkwam! Ik keek echt bizar hard uit naar ME3 omdat ik vlak daarvoor nog ff ME1 en ME2 had gespeeld. Nu heb ik net nog ff New Vegas gespeeld dus sta helemaal te trappelen
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, we spreken hier immers over een grote open world game + een game die door Bethesda is gemaakt (met al de gebruikelijke bugs). Deze gebruiker is ook redelijk positief:
http://www.gamepur.com/ne...lid-youll-be-pleased.html.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Vergeleken met welke versie dan? De Xbox One en PS4 versies zijn identiek. Aan de ene kant is dat mooi want de PS3 versies van Fallout 3, F:NV en Skyrim waren waardeloos (maar dat kwam ook omdat de PS3 belachelijk weinig geheugen had, veel te weinig voor een Bethesda game waarin je duizenden objecten kan verplaatsen en de game die locaties onthoudt).Donnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:34:
Heb ook zitten twijfelen aan ps4 versie maar lees ik toch veel negatieve dingen overMaar zal vast goed komen met een patch
Als je een goede PC hebt dan zou ik zeker voor de PC gaan in plaats voor een console. Op de PC heb je 60 FPS ipv 30 FPS en heb je ook een veel betere shadow draw distance. Dus als je de keuze hebt tussen een PC en console dan zou ik voor de PC gaan, maar als je twijfelt tussen de PS4 en de Xbox One dan maakt het allemaal weinig uit.
Op NeoGAF hoor ik trouwens alleen maar positieve verhalen over de PS4 versie. Ja, de graphics zijn wat minder, maar de framerate is een constante 30 FPS zonder stutter, wat een hele verbetering is vergeleken met Bethesda spellen op de vorige generatie consoles. De game crasht niet en er zijn verder ook geen game breaking bugs. Prima te spelen op de PS4 dus.
https://www.facebook.com/...2/videos/956853901028210/
Pete Hines is een medewerker van Bethesdaalexander1685 schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, we spreken hier immers over een grote open world game + een game die door Bethesda is gemaakt (met al de gebruikelijke bugs). Deze gebruiker is ook redelijk positief:
http://www.gamepur.com/ne...lid-youll-be-pleased.html.
Precies, in vergelijking met de PC is vrijwel alles wel zo'n beetje minder. Ik kan in ieder geval niet wachten om dinsdagavond aan de slag te gaanMithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:44:
[...]
Vergeleken met welke versie dan? De Xbox One en PS4 versies zijn identiek. Aan de ene kant is dat mooi want de PS3 versies van Fallout 3, F:NV en Skyrim waren waardeloos (maar dat kwam ook omdat de PS3 belachelijk weinig geheugen had, veel te weinig voor een Bethesda game waarin je duizenden objecten kan verplaatsen en de game die locaties onthoudt).
Als je een goede PC hebt dan zou ik zeker voor de PC gaan in plaats voor een console. Op de PC heb je 60 FPS ipv 30 FPS en heb je ook een veel betere shadow draw distance. Dus als je de keuze hebt tussen een PC en console dan zou ik voor de PC gaan, maar als je twijfelt tussen de PS4 en de Xbox One dan maakt het allemaal weinig uit.
Op NeoGAF hoor ik trouwens alleen maar positieve verhalen over de PS4 versie. Ja, de graphics zijn wat minder, maar de framerate is een constante 30 FPS zonder stutter, wat een hele verbetering is vergeleken met Bethesda spellen op de vorige generatie consoles. De game crasht niet en er zijn verder ook geen game breaking bugs. Prima te spelen op de PS4 dus.
LMAOTechno Overlord schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:23:
Je zou maar moeten werken op 10 november.... Het wachten vreet echt aan mijn ziel, helemaal nu sommige vrienden van mij al het hele weekend bezig zijn. When does the hurting stop?!
[...]
in 25 minuten en 57 seconden om precies te zijn:
[video]
I stand corrected.
Reddit user Cmac0801?Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:46:
[...]
Pete Hines is een medewerker van Bethesda
Edit: Oeps, verkeerde link Mithrildor, ik bedoel deze: http://www.gamepur.com/ne...save-files-confirmed.html

[ Voor 32% gewijzigd door Meister Sachs op 08-11-2015 11:49 ]
Bij mij staat in Steam bij Fallout 4:Donnie schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:40:
Als je trouwens in new zealand woont unlocked hij morgen al... ;-)
Release Date: 9 Nov, 2015
Maar dat zal misschien door een verschil in tijdzones komen?
Ik heb op reddit ook alleen nog maar positieve dingen gelezen over de ps4 graphics. Dus van mensen die de game aan het spelen zijn. Geen witcher 3 graphics misschien, maar zeker goed genoeg en heel sfeervol.Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:44:
[...]
Verwijderd
Waar hebben ze een nachtrelease? Geen van de winkels in mijn omgeving doen ze eraan..taker1987 schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:29:
morgen de nacht release en dan morgen nacht direct spelen ! hoop eigenlijk dat die morgen ochtend-middag al verkocht gaat worden !
Nedgame in Apeldoorn iig.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:52:
[...]
Waar hebben ze een nachtrelease? Geen van de winkels in mijn omgeving doen ze eraan..
Nedgame in elk geval wel. En een mediamarkt in Amsterdam heeft een launchevent met gamekings.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:52:
[...]
Waar hebben ze een nachtrelease? Geen van de winkels in mijn omgeving doen ze eraan..
Dinsdag vrijgenomen en woensdag ben ik altijd al vrij.Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:56:
Pfft, hebben jullie geen werk/school/college de volgende dag?
Maar ga echt niet om 00:00 uur spelen dat komt dinsdag wel, hoogstens even checken of ie geinstalleerd is maar kans is groter dat ik al lig te ronken tegen die tijd.
Tl;dr
Nee.
[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 08-11-2015 12:07 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ja. Was meer een uitgebreide trailer met een voice-over er bij. Duurde voor mijn gevoel nog geen 10 minuten.justifire schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:10:
Had iemand die Fallout 4 special op Veronica nog gezien gisteravond ?
Edit: Never mind, ik heb kennelijk de sneak preview op RTL 5 gezien.
[ Voor 10% gewijzigd door brainovic op 08-11-2015 12:14 ]
Aah ok, niets gemist dus.brainovic schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:12:
[...]
Ja. Was meer een uitgebreide trailer met een voice-over er bij. Duurde voor mijn gevoel nog geen 10 minuten.
Edit: Never mind, ik heb kennelijk de sneak preview op RTL 5 gezien.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben de hele week vrij. Zou eigenlijk afgelopen week vrij zijn maar ik had een klus van drie maanden die een week later begon dat aanvankelijk de bedoeling was. Heb geen vrij kunnen nemen en had voor ik aan de klus begon afgesproken dat ik na die klus een week vrij zou zijn en dat komt nu dus perfect uit. Toeval bestaat nietMithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:56:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoe bedoel je dit?anandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:19:
Interessant.
Kan ik mijn character niet gewoon Henk noemen. Dat doe ik altijd namelijk
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zijn een hoop namen opgenomen, dat Codsworth ze daadwerkelijk uitspreektDonstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:24:
[...]
Hoe bedoel je dit?
Kan ik mijn character niet gewoon Henk noemen. Dat doe ik altijd namelijk
Uiteraard kan je je character noemen hoe je wil
Vrij genomenMithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:56:

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 08-11-2015 12:27 ]
Ooh zo, das misschien ook wel leuk maar "Henk" is mij dierbaar. We hebben al zoveel avonturen beleeft samenanandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:26:
[...]
Er zijn een hoop namen opgenomen, dat Codsworth ze daadwerkelijk uitspreekt
Uiteraard kan je je character noemen hoe je wil

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, op het moment dat Codsworth die naam had moeten uitspreken krijg je een Protectron te horen die zegt "ERROR, NAME IS NOT RECOGNIZED". Nee, even serieus, het lijkt me dat ze er rekening mee hebben gehouden en dat je gewoon iets als sir/madam te horen krijgt.Cowamundo schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:44:
Leuk dat ze aan die namen tijd besteden, al zijn er natuurlijk ook een hoop mensen die altijd hun nickname gebruiken en die noemt hij dan gewoon mister of madam?
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Velen hebben Fallout 4 in hun stream staan maar als je even kijkt , zie je dat het FO3 of New Vegas is. Lekker interessant doenBensel15 schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:33:
net waren aardig wat streams op twich met FO4, maar de meeste zijn inmiddels ook weer gesloopt

Verwijderd
Het kan dus kort maar alleen als je precies weet wat je moet doen. De lol van dit spel, als ik 'm ga kopen, is juist dat ik helemaal NIETS wil weten. Ik kijk daarom nog geeneens previews en filmpjes. Ik wil 'wakker worden' in de Fallout 4 wereld en dan maar zien wat ik moet gaan doen. Dat is juist het gave, lijkt me, dat je in eerste instantie geen idee hebt waar je bent en wat er moet gebeuren.Mithrildor schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:26:
[...]
Kan veel korter, je kunt meer dan drie kwart van de main quest overslaan. Als je wilt kun je meteen naar Rivet City lopen, of je kunt meteen als je uit Vault 101 bent dan kun je naar Vault 112 lopen en Tranquility Lane doen.
Dank, daar ga ik dus niet heen!NLxAROSA schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:02:
Voor mensen die graag geen spoilers willen kan ik van harte aanraden weg te blijven van Youtube en de Steam forums. Zijn daar een paar hele irritante figuren bezig met major plot spoilers in thread titels te zetten, puur om te trollen. Sommige mensen...
Ik geloof dat de trolls het daar per DM doenvoxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:03:
Reddit is behoorlijk veilig. Ik check regelmatig /r/fallout en /r/fo4. Die worden zwaar gemodereerd en je hoeft niet bang te zijn per ongeluk iets tegen te komen

Klopt, maar ik gebruik mijn account niet, dus ik ben daar veilig vooranandus schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:09:
[...]
Ik geloof dat de trolls het daar per DM doen
Heeft ook weinig nut ergens nieuws te zoeken want dat is er niet, het enige wat je kan vinden zijn spoilers.
En zelfs daar kom je niet onderuit ws. Ik heb het spel de komende weken ws niet uitgespeeld dus de kans is aanwezig dat ik het einde al gelezen heb voor ik het zelf gehaald heb.
Blijf dus ook na de launch alleen op bethesda en hier dingen over fo4 lezen. Reviews interesseren me sowieso niet.
Warhammer en PC games en lego
Ik moet nog een beetje sfeerproeven voordat ik kan bepalen of ik de game ga halen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Echt? Als ik in die winkel zou werken zou ik het ten eerste niet geloven dat ze hem ook in andere filialen verkopen en ten tweede zou ik het nog steeds niet meegeven, zelfs als er bewijs was.RaiOcean schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:30:
Gevraagd, toen aangegeven dat ze dat bij andere filialen ook doen wat ik eerder las in dit forum, en toen kreeg ik hem mee
Zonder bon is alleen wel vervelend, straks kom je thuis en dat zie je dat een grote kras op de disk zit...
Ik kan genoeg streams op twitch vinden hoor. Soms worden ze verbannen van Twitch, maar een half uurtje later kun je al weer nieuwe streams vinden (die het dan weer een uurtje doen).Chaoss schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:33:
Jammer genoeg nog geen livestreams, ben wel benieuwd naar beelden van de PS4 versie.
Ik moet nog een beetje sfeerproeven voordat ik kan bepalen of ik de game ga halen.
[ Voor 30% gewijzigd door Mithrildor op 08-11-2015 13:36 ]
Whut? Er zijn zat livestreams op Twitch: http://www.twitch.tv/directory/game/Fallout%204Chaoss schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:33:
Jammer genoeg nog geen livestreams, ben wel benieuwd naar beelden van de PS4 versie.

Sorry, fanboy eerste klas en ik voel me nu net een klein kind haha, ik zal niets spoilen, zou ik zelf ook niet willen.
Kansloos, deze lui mogen van mij direct een permanente ban krijgen op desbetreffende forums en/of websites!!NLxAROSA schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:02:
Voor mensen die graag geen spoilers willen kan ik van harte aanraden weg te blijven van Youtube en de Steam forums. Zijn daar een paar hele irritante figuren bezig met major plot spoilers in thread titels te zetten, puur om te trollen. Sommige mensen...
Verwijderd
Heb je contant of met pin betaald?RaiOcean schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:39:
ja het mooie is dat hij gewoon open was, op de website staat inderdaad dat ie dicht was, was namelijk ook langs bart smit, Mediamarkt etc geweest.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Erger: mijn firewall blokkeert mijn preload, aargh.
Wat snap je daar niet aan?YellowOnline schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:50:
Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen nu al aan het spelen zijn
Erger: mijn firewall blokkeert mijn preload, aargh.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
YO! fucknuts! It's Probing time!
Edit: Oftewel morgen om 14:00.
[ Voor 15% gewijzigd door voxxel op 08-11-2015 13:54 ]
Yepyep, same voor de mensen die een 'media/press' release van de game hebben en dus alvast mogen livestreamen. Morgen om 14:00, onze tijd, zullen de meest bekende streamers van Twitch live mogen met de game.voxxel schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:52:
Als ik me niet vergis dan duurt het nog 24 uur (en ca 10 minuten) tot de reviews online komen!
Dit topic is gesloten.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.