[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 11:11
Tr!gger schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:31:
Ik zie dat toch veel mensen hem via een keyshop hebben gekocht. Kan dat nog steeds dan zonder dat je met region lock zit op steam keys of geld dat alleen voor gifts? Heb hem zelf ook al een aantal keer 'goedkoop' voorbij zien komen dit jaar maar wilde het toch niet riskeren. Voorlopig kijk ik nog wel even de kat uit de boom.
'
Ik heb m bij g2play.co.nl (gewoon kinguin?) besteld en specifiek er op gelet dat je niet hoeft te rotzooien met vpn ofzo. Dus volgens mij zijn ze niet region locked. Daarbij wil ik nog wel zeggen dat ik de key nog niet binnen heb dus kan je niks garanderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Erkel op 07-11-2015 14:35 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

bjorntju schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:28:
[...]

[...]

Ik zal jullie niet al te veel zorgen maken. Bij Wehkamp staat altijd bij pre-orders op je bestelstatus de dag voor release 3-5 werkdagen. Ik blijf het gigantisch stom vinden dat ze het er zo neerzetten maar het is niet anders :P Ik bestel best vaak games bij Wehkamp omdat ze altijd mooie prijzen hebben, al helemaal in combinatie met die 10 euro extra korting die ze vaak geven en tot nu toe heb ik altijd mijn games op tijd binnen gekregen.

Maar een mailtje sturen/bellen naar Wehkamp kan nooit kwaad natuurlijk :)
Kijk, dit lees ik graag. Ik koop bijna altijd direct via Steam maar kon de deal van €40,- bij de Wehkamp niet laten gaan. Weet jij of ik de key van de Wehkamp versie gewoon in Steam kan duwen en 'm daar kan downloaden? Ik heb niet eens een DVD Drive in m'n PC. ;w

Btw, hoe ver gaan jullie om de PC te optimizen voor de release? Ik heb een prima PC (i5 4670k @4Ghz & R9 280x) maar wil toch wel m'n SSD opruimen om alle files op te kunnen zetten (heb maar 80gb SSD), even verse driver install van graphics drivers doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 17:01
Erkel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:32:
Heeft iemand die zn key heeft besteld bij een keysite hem al binnen?
Ik heb mijn key via g2play.net besteld,, heb de key vanmorgen binnen gekregen en hem hem al gepreload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Blaim schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:36:
[...]

Kijk, dit lees ik graag. Ik koop bijna altijd direct via Steam maar kon de deal van €40,- bij de Wehkamp niet laten gaan. Weet jij of ik de key van de Wehkamp versie gewoon in Steam kan duwen en 'm daar kan downloaden? Ik heb niet eens een DVD Drive in m'n PC. ;w

Btw, hoe ver gaan jullie om de PC te optimizen voor de release? Ik heb een prima PC (i5 4670k @4Ghz & R9 280x) maar wil toch wel m'n SSD opruimen om alle files op te kunnen zetten (heb maar 80gb SSD), even verse driver install van graphics drivers doen etc.
Ja hoor, er zit gewoon een key in de case die je kan invoeren op Steam. Dan kan je hem gewoon downloaden zonder de disc te gebruiken. Doe ik zelf ook denk ik. Met mijn internet verbinding is het sneller dan via disc instaleren denk ik _O-

Ik kan ook aanraden om hem op een SSD te installeren. Fallout 4 heeft ook laadtijden als je in een gebouw gaat (wel in mindere mate dan vorige games, maar de grotere gebouwen hebben nog steeds laadtijden) En dan is een SSD wel erg fijn. Ik maak er graag wat ruimte voor vrij :)

En qua optimalisaties, denk niet dat dat nodig is O-)

[ Voor 8% gewijzigd door bjorntju op 07-11-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

[...]
Heb laatste een nieuwe pc build samengesteld.

Daarbij wacht ik nog op de pricewatch: Samsung 950 Pro 512GB. De release zal rond Fallout 4 liggen. Tot nu toe heb ik pech en zijn het vooral winkel beloftes, waar ik niets mee kan :)

Vooralsnog voor nu een 500gb SSD liggen waar ie op kan, daarna wordt het bovenstaande aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Equazor_ schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:38:
[...]

Ik heb mijn key via g2play.net besteld,, heb de key vanmorgen binnen gekregen en hem hem al gepreload.
Daar heb ik m ook besteld (alleen dan .co.nl) Maar nog niks binnen. Ik denk ook dat het afhangt van je merchant, die van mij was DLCDownload.com. Dat zou bij jou best anders kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
[...]
4690K @4,5Ghz met GTX970
GPU ga ik eerst stock proberen op max settings, mocht dat niet helemaal lekker lopen heb ik nog een preset voor +165Mhz core en +550Mhz memory.
512GB SSD dus aan ruimte geen gebrek, Wel 2 weken terug Windows 10 helemaal opnieuw clean installed! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Cowamundo op 07-11-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Laatst online: 22-09 13:52
Zijn er voor het bouwen van settlements nog speciale perks nodig ?
Of kan je met iedere build hieraan beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
cable-one schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:03:
Zijn er voor het bouwen van settlements nog speciale perks nodig ?
Of kan je met iedere build hieraan beginnen ?
Om winkeltjes te bouwen heb je de perk Local Leader (CH 6) nodig. Die winkeltjes (en dus de perk zelf) heb je volgens mij niet echt nodig, maar ze zullen wel wat caps opleveren en ze zullen ook speciale items verkopen.

EDIT: Gefeliciteerd trouwens!

[ Voor 3% gewijzigd door Mithrildor op 07-11-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:58
heb skyrim helemaal kapot gespeeld op de 360, nu spreekt mij de setting van skyrim mij meer aan als dat van fallout maar na het lezen van dit forum ga ik deze dinsdag kopen.

zover ik heb gelezen is het niet echt noodzakelijk op eerst deel 3 te spelen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

schumi1986 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:12:
heb skyrim helemaal kapot gespeeld op de 360, nu spreekt mij de setting van skyrim mij meer aan als dat van fallout maar na het lezen van dit forum ga ik deze dinsdag kopen.

zover ik heb gelezen is het niet echt noodzakelijk op eerst deel 3 te spelen toch?
Je kunt eventueel de lore via Youtube bekijken, zodat je wat van de wereld afweet voordat je in Fallout4 stapt.

YouTube: The Storyteller: FALLOUT Prologue - Great War
of
YouTube: History of the Fallout World (Lore)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
schumi1986 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:12:

Ik denk het niet. Bethesda heeft heel erg z'n best gedaan om Fallout 4 toegankelijk te maken voor nieuwe spelers. Het verhaal is helemaal nieuw en is geen direct vervolg van Fallout 3 (of een ander spel uit de reeks). Dus je kunt het spel prima spelen. Natuurlijk zitten er een hoop verwijzingen in naar de vorige spellen en zaten de belangrijkste facties ook al in de vorige spellen. Als je wilt kun je wat lore kijken op Youtube. Ik kan The Storyteller aanraden, de eerste vijf afleveringen zijn meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Vandaag de mail binnen gekregen dat ik mijn bij CJS bestelde key kon ophalen.
De key direct geactiveerd bij Steam en ik zit nu te pre-loaden.

Ps. De key van CJS en die van G2play zijn gewoon regio vrij. Dit geven beide ook altijd aan bij de spellen. Alhoewel deze melding bij G2play nogal moeilijk te lezen kan zijn aangezien dit vaak een absurd klein icoontje is met de tekst World Wide.

Met beide bedrijven trouwens alleen maar goede ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Scighera schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:23:
NU maar wachten...3mnd geleden pre-order gedaan bij Yourgamezone voor de PC-DVD :)

edit, net de winkel even gemaild, ze hebben de PC versie niet meer in de webshop staan, wel de Xbone en PS4. Even gevraagd of de gedane bestellingen voor de PC versies gewoon geleverd gaan worden en zo ja, wanneer :)

(yourgamezone heeft een goede reputatie hier op tweakers qua pre-orders dus dat scheelt)
Thanks voor navragen bij ze, ik zit in dezelfde situatie :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
bjorntju schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:28:
[...]

[...]

Ik zal als ik jullie was je niet al te veel zorgen maken. Bij Wehkamp staat altijd bij pre-orders op je bestelstatus de dag voor release 3-5 werkdagen. Ik blijf het gigantisch stom vinden dat ze het er zo neerzetten maar het is niet anders :P Ik bestel best vaak games bij Wehkamp omdat ze altijd mooie prijzen hebben, al helemaal in combinatie met die 10 euro extra korting die ze vaak geven en tot nu toe heb ik altijd mijn games op tijd binnen gekregen.

Maar een mailtje sturen/bellen naar Wehkamp kan nooit kwaad natuurlijk :)
Net reactie gehad van wehkamp:
Geachte heer ,

Helaas hebben wij het door u bestelde artikel nog niet op voorraad.

Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Wij hebben minimaal één keer per week contact met onze leveranciers en werken de levertijd waar nodig bij. Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp melden wij de verwachte levertijd op dit moment. Om verschillende redenen kan het voorkomen dat de artikelen ons toch niet binnen de gestelde termijn geleverd worden.

Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn te bezorgen. Zodra de levertijd wijzigt, informeren wij u daarover. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u niet langer wachten op niet voorradige artikelen? Wellicht kunt u op onze website alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:03
nielsicq schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:02:
[...]

Geachte heer ,

Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Wij hebben minimaal één keer per week contact met onze leveranciers en werken de levertijd waar nodig bij. Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp melden wij de verwachte levertijd op dit moment. Om verschillende redenen kan het voorkomen dat de artikelen ons toch niet binnen de gestelde termijn geleverd worden.

Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn te bezorgen. Zodra de levertijd wijzigt, informeren wij u daarover. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u niet langer wachten op niet voorradige artikelen? Wellicht kunt u op onze website alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.

Met vriendelijke groet,
Hmmz, is voor welke versie is dat? Als dit ook geldt voor pre-orders welke 2 maanden geleden zijn gedaan (07-09-2015 van mij) dan haal ik hem op de dag zelf wel bij de MM voor €52..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

BaRF schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:53:
[...]

Thanks voor navragen bij ze, ik zit in dezelfde situatie :+
Nadeel van preorder hè? The waiting game... :P

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
nielsicq schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:02:
[...]

Geachte heer ,

Met vriendelijke groet,
Niet meer dan kant-en-klare reactie, eigenlijk staat er niets in wat je niet al wist.
Ze hebben waarschijnlijk een "pre-ordervragen.docx" op hun bureaublad, copy, paste in mail en hopla weer iemand beantwoord zonder informatie 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
@Scighera: PC

@Donstill: ik hoop dat je gelijk hebt.

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Cowamundo schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:43:
[...]

4690K @4,5Ghz met GTX970
GPU ga ik eerst stock proberen op max settings, mocht dat niet helemaal lekker lopen heb ik nog een preset voor +165Mhz core en +550Mhz memory.
512GB SSD dus aan ruimte geen gebrek, Wel 2 weken terug Windows 10 helemaal opnieuw clean installed! :+
Lekkere setup :9

Een verse Windows 10 install is zeker geen slecht idee! Daar ga ik m'n maandag maar aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ik hou het op mijn vijf jaar oude Windows 7, over 3-4 jaar doe ik wel een reinstall met een SSD?

Ben er klaar voor: phenom II X6 1055T - 8gb DDR3 - MSI R7970 3gb OC poweredition... Crysis 3 draait op ultra settings op 1920-x1080p

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
Gisteravond men pc vernieuwd met een i7(nodig voor werk) GTX 970 en Gigabyte mATX Moederbord GA-Z97MX-Gaming 5. Ben er helemaal klaar voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik heb het stof van mijn PS4 verwijderd en de controller opgeladen. Ik ben er ook helemaal klaar voor! Maandag nog even voor zekerheid de reviews lezen en dan dinsdagochtend voor mijn colleges nog snel even Fallout 4 kopen zodat ik het spel als ik thuis kom kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:07
Ik ben nooit toegekomen aan Fallout New Vegas, dus in aanloop naar de release daarmee begonnen op de PS3. Enorm fugly, maar ik krijg erdoor echt zo veel zin om straks 4 te gaan spelen!

Nu nog geduldig afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Jeuh heb hem ook voor de ps4. Zelfde winkel gehaald als SparksNL. Hij is nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locustdrive
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02-2022
oxford bastard schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:52:
Jeuh heb hem ook voor de ps4. Zelfde winkel gehaald als SparksNL. Hij is nu aan het installeren.
Dit voelt zo kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon uit dit topic blijven tot dinsdag :P Ignorance is bliss :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie al hoe jullie gaan spelen dinsdag? FPS of 3PV? Speel zelf voornamelijk FPS omdat ik het meeste schiet, maar misschien dit jaar is wat anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:00

Shabbaman

Got love?

anandus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:15:
[...]

Gewoon uit dit topic blijven tot dinsdag :P Ignorance is bliss :P
INT 0 en Idiot Savant acen, dan mis je niks :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Eerste indruk: goede graphics precies wat ik had verwacht. De controlls voelen lekker aan en mijn naam komt voor in Codsworth geheugen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:18:
Weten jullie al hoe jullie gaan spelen dinsdag? FPS of 3PV? Speel zelf voornamelijk FPS omdat ik het meeste schiet, maar misschien dit jaar is wat anders proberen?
Voor m'n gevoel zal ik een combinatie gebruiken... Shootouts zeker in First Person en gewoon lekker struinen door de map zal ik doen in Third.

Misschien als je ook veel melee doet, wat ik van plan ben, dan moet je wel Third Person anders ben je snel het overzicht van alle baddies kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Scighera schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:09:
[...]

Nadeel van preorder hè? The waiting game... :P
Ik krijg net een mailtje: "Uw bestelling is door ons verzonden en zou de eerst volgende werkdag na deze mail bij u moeten arriveren." *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:45:
[...]

Voor m'n gevoel zal ik een combinatie gebruiken... Shootouts zeker in First Person en gewoon lekker struinen door de map zal ik doen in Third.

Misschien als je ook veel melee doet, wat ik van plan ben, dan moet je wel Third Person anders ben je snel het overzicht van alle baddies kwijt.
Ja ik heb van de week wat Fallout 3 gespeeld, de Fisto gevonden, en dat was toch ook wel echt lage, wat meer in Third gespeeld en dat beviel me ook wel goed. Het is alleen dat ze '"schijnbaar" het schieten echt fijner hebben gemaakt, en met Skyrim vond ik de zwaarden enz ook altijd heel tof. Dinsdag maar is wat proberen. Rondstruinen zal ik wel in Thrid gaan proberen, is in GTA ook stiekem leuker als je de hele wereld kunt zien, en je mooie helm natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Bron: GamesRadar
Mensen die Fallout 4 digitaal hebben gepre-orderd op de Xbox One, kunnen de game nu alvast pre-loaden. Het idee achter pre-loaden is dat je op de releasedag direct met een spel aan de slag kunt, maar mogelijk kom je in het geval van Fallout 4 dan voor een vervelende verrassing te staan.

Bethesda meldt namelijk dat bij sommige gamers het verkeerde bestand gedownload is. Zij kunnen de game op de releasedag hierdoor niet opstarten.

Heb je Fallout 4 vóór 27 oktober gepre-orderd en maak je geen gebruik van de Instant On-modus, dan heb je waarschijnlijk het incorrecte bestand op je harde schijf. Je moet deze verwijderen en de game opnieuw installeren. Op zijn forum legt Bethesda uit hoe dit moet.

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:54
Yes heb ook mijn key net binnen en ben de 28 gig aan het preloaden. Heb er zelf 37 euro voor neergelegd en was eerst vertelt dat de key pas op de 10e zou komen, leuke verrassing dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:03
Waar heb je hem besteld? Ik heb nog niks ontvangen en er staat gek genoeg ook niks bij me status....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Dubrillion schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:13:
Waar heb je hem besteld? Ik heb nog niks ontvangen en er staat gek genoeg ook niks bij me status....
http://www.gamers-outlet.net/ hier heb ik hem besteld 2 dagen geleden, keys werden ongeveer 1 uur geleden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Niet dezelfde site. Nu maakt het mij niet veel uit of die vandaag of maandag komt, maar wel handig om te weten of het uberhaupt gelukt is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Vraag me niet waarom. ....ik game echt heel veel. ....maar nog nooit een enkele fallout gespeeld. ...

Maar deze ziet er veelbelovend uit! !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:53

Mauz1978

Console War Veteran

Al ps4 mensen met digitale aankoop die kunnen preloaden?

[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 07-11-2015 18:26 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Laatst online: 20-09 17:03
Donstil schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:13:
[...]

Niet meer dan kant-en-klare reactie, eigenlijk staat er niets in wat je niet al wist.
Ze hebben waarschijnlijk een "pre-ordervragen.docx" op hun bureaublad, copy, paste in mail en hopla weer iemand beantwoord zonder informatie 8)7
Dit, ik ben bijna 100% zeker dat mensen die hem bij de Wehkamp besteld hebben gewoon dinsdag krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

FO 4 is onderweg!!! , mail gekregen:

Bedankt voor uw bestelling:
Nr. Hoeveelheid Productnr. Naam Prijs BTW Bedrag
1 1 stuk(s) 23722 PC Fallout 4
43,95 € 21% 43,95 €
2 Subtotaal 43,95 €
3 Levermethode Post Nederland (Standaard)

Bestelling is ontvangen 29-07-2015 21:25
Weergegeven 29-07-2015 22:00
In behandeling 29-07-2015 22:00
Verzonden 07-11-2015 17:40

jammer dat er geen post wordt bezorgd op maandag ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

BaRF schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:54:
[...]

Ik krijg net een mailtje: "Uw bestelling is door ons verzonden en zou de eerst volgende werkdag na deze mail bij u moeten arriveren." *O*
maandag is voor postNL geen werkdag meer toch? ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Waarom kopen mensen hem in hemelsnaam nog als hardcopy, meuk gooi je toch meteen weg, of paar maanden later ;) Geef mij maar gewoon een key op steam, geeft geen zooi ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Scighera schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:08:
[...]

maandag is voor postNL geen werkdag meer toch? ;)
Nee komt dinsdag binnen, maar dan moet ik toch gewoon werken :P Ga er vanuit dat ie er om 17u al wel is :+

En normaal koop ik eigenlijk bijna alles digitaal, maar vond deze wel leuk om weer eens fysiek te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
https://www.reddit.com/r/...first_fo4_review_is_live/

deze was niet heel positief, maar blijft gelukkig maar een mening (scroll down in reddit voor de review tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Baelrog schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:13:
https://www.reddit.com/r/...first_fo4_review_is_live/

deze was niet heel positief, maar blijft gelukkig maar een mening (scroll down in reddit voor de review tekst)
Oei, wat klinkt die reviewer zuuuurrrrr.. :-)

Dat is wel de last die een zo zwaar gehypede game moet dragen.. Alle reviewers zijn een stuk strenger voor dit spel als dat ze voor een underdog spel zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Alcmaria schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:27:
[...]

Dat is wel de last die een zo zwaar gehypede game moet dragen.. Alle reviewers zijn een stuk strenger voor dit spel als dat ze voor een underdog spel zouden zijn.
Maar het blijft maar een mening, misschien is het een lamlul met laag IQ, who knows. Vanaf maandag komen de ' echte ' reviews van de bekende game websites. Daar kijken we naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Baelrog schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:31:
[...]

Maar het blijft maar een mening, misschien is het een lamlul met laag IQ, who knows. Vanaf maandag komen de ' echte ' reviews van de bekende game websites. Daar kijken we naar uit.
Meh, ik wacht nog even. Als de eerste hype er voor mij een beetje af is en ik heb er ~25 uur in zitten dan lees ik misschien een review. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Baelrog schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:31:
[...]

Ja weet je.. wat ze ook zeggen over het spel.. het maakt mij niet uit.. hij staat bij mij Ge-preload te trappelen om gedecrypt te worden op mijn PC. Ik heb hem nu toch al gekocht.

Reviews neem ik altijd met een flinke korrel zout, het is inderdaad maar een mening..

Ik heb wel eens spellen gekocht die de hemel in werden geprezen die ik na 3 uur spelen aan de kant heb gelegd en ik heb wel eens spellen gekocht in de uitverkoop die iedereen neersabelde als slechtste game sinds tijden.. en daar heb ik gewoon 50 uur dik plezier aan gehad.

Fallout 4 gaat niet teleurstellen dat weet ik eigenlijk 100% zeker..
ik zit er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Alcmaria schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:35:
[...]

Ja weet je.. wat ze ook zeggen over het spel.. het maakt mij niet uit.. hij staat bij mij Ge-preload te trappelen om gedecrypt te worden op mijn PC. Ik heb hem nu toch al gekocht.

Reviews neem ik altijd met een flinke korrel zout, het is inderdaad maar een mening..

Ik heb wel eens spellen gekocht die de hemel in werden geprezen die ik na 3 uur spelen aan de kant heb gelegd en ik heb wel eens spellen gekocht in de uitverkoop die iedereen neersabelde als slechtste game sinds tijden.. en daar heb ik gewoon 50 uur dik plezier aan gehad.

ik zit er klaar voor.
Amen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb de tekst spoiler vrij gelezen en vind het wel meevallen hoe negatief de reviewer is. Het klinkt eerder alsof het niet zijn type game is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:30

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Reviews maak ik me echt niet druk om, heb het spel gekocht en kijk zelf wel wat ik er van vind.
Heb mijn game bij CJS CD-keys gekocht en zag net op hun facebook page dat ze nu aan het scannen zijn en dat de keys nu worden verspreid :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

voxxel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:37:
Ik heb de tekst spoiler vrij gelezen en vind het wel meevallen hoe negatief de reviewer is. Het klinkt eerder alsof het niet zijn type game is.
Ja.. dat zal even lekker worden.. :-)

Dat is als vegetarier een Steakhouse recenseren.
Als Klassiek liefhebber een Sepultura concert bespreken.

Als ik een Formule 1 game zou moeten reviewen zou die er ook HEEL slecht van af komen.. (gewoon omdat ik daar geen drol aanvind)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Livestreampje voor de liefhebbers, HD kwaliteit: YouTube: fuck off jewthesda

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Reviews zijn kut.. Heb zelf een mening over een spel, wat de een een afkraak vind, zal jij misschien niet eens doorhebben.

Blijft een mening van een "ervaren" game dude

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prachtig.
Is er een review die het spel niet de hemel inprijst en dan is het "maar een mening", "misschien een lamlul met een laag IQ", "hij is zuurrrrr", "als het zijn soort spel niet is moet-ie hem niet recenseren", etc.
Fanboy much? :P Voel je niet aangevallen, ben ik ook, hoor ;)

Nu zijn reviews uiteraard subjectief, maar een negatieve review hoeft niet perse een slechte review te zijn (mits goed beargumenteerd). Het is misschien niet wat je wil horen, maar het hoeft niet te betekenen dat het een slechte review is.
Net zo min als de dikke 9 die IGN vast gaat geven een goede review is ;)

Nb. Dit betekent niet dat ik die reviewer gelijk geef omdat-ie het spel maar niets vond, natuurlijk, ik hoop ook gewoon op een superspel :Y maar de reacties zijn wel typisch (zeker gezien de meesten van ons, in tegenstelling tot de reviewer, het spel niet eens gespeeld hebben :P ).
/half-offtopic

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 07-11-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

anandus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:51:
Prachtig.
Is er een review die het spel niet de hemel inprijst en dan is het "maar een mening", "misschien een lamlul met een laag IQ", "hij is zuurrrrr", "als het zijn soort spel niet is moet-ie hem niet recenseren", etc.

Nu zijn reviews uiteraard subjectief, maar een negatieve review hoeft niet perse een slechte review te zijn (mits goed beargumenteerd). Het is misschien niet wat je wil horen, maar het hoeft niet te betekenen dat het een slechte review is.

Nb. Dit betekent niet dat ik die reviewer gelijk geef omdat-ie het spel maar niets vond, natuurlijk, ik hoop ook gewoon op een superspel :Y maar de reacties zijn wel typisch (zeker gezien de meesten van ons, in tegenstelling tot de reviewer, het spel niet eens gespeeld hebben :P ).
/half-offtopic
Uiteraard is mijn mening over de game ook flink gekleurd, Fallout 3 en New Vegas spelen tot er blaren op je vingers staan doet dat met je.
Toch vond ik de toon die de reviewer aansloeg zuur. Dat is mijn mening, net als dat ik vaak nieuwsberichten op de volkskrant website azijnpisserig vind overkomen.

Toch is mijn verwachting hoog gespannen.. dus als mijn verwachtingen niet uitkomen zou ook mijn review van de game minder positief zijn. Als ik geen verwachtingen zou hebben, is de kans groter dat je blij wordt verrast -> positieve review. Dat bedoel ik met dat games die flink gehyped worden het vaak een stuk zwaarder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

anandus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:51:
Prachtig.

/half-offtopic
Eindelijk iemand met common sense in dit topic :o geintje natuurlijk

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoeverre lijkt Fallout 4 op Skyrim wat gameplay etc. betreft? Zal vast een domme vraag zijn maar ik ben nogal nieuw in dit genre. Is het exact hetzelfde maar in een andere tijd? Of heb je meer/minder verhaal? Wat zijn de grootste verschillen? Ik vraag dit omdat ik op zich tegenwoordig niet heel veel meer game maar wel zin heb om 'op te gaan' in een 'immersive' virtueel wereldje, alleen hield ik dat in Skyrim niet langer vol dan zo'n 17 uur... Fallout 4 trekt me wel, lijkt gevarieerder en 'anders', maar ik twijfel of het echt wel wat voor me is...

Please be gentle on me... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:21:
In hoeverre lijkt Fallout 4 op Skyrim wat gameplay etc. betreft? Zal vast een domme vraag zijn maar ik ben nogal nieuw in dit genre. Is het exact hetzelfde maar in een andere tijd? Of heb je meer/minder verhaal? Wat zijn de grootste verschillen? Ik vraag dit omdat ik op zich tegenwoordig niet heel veel meer game maar wel zin heb om 'op te gaan' in een 'immersive' virtueel wereldje, alleen hield ik dat in Skyrim niet langer vol dan zo'n 17 uur... Fallout 4 trekt me wel, lijkt gevarieerder en 'anders', maar ik twijfel of het echt wel wat voor me is...

Welke game heeft je aandacht wel langer kunnen vasthouden? Dan kunnen wij wellicht beoordelen of de Fallout games er bij in de buurt komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
voxxel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:37:
haha ik heb de top of the notch spellen volgens reviewers die mij totaal niet kunnen bekoren.
en slechte games die ik echt geweldig goed vind. dus eigenlijk geen slechte game voor mij.
vaak zit er toch te veel mening in inplaats van neutraliteit

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:54
Voor de cdkeys.com bestellers: ik krijg net de key binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:24:
[...]

Welke game heeft je aandacht wel langer kunnen vasthouden? Dan kunnen wij wellicht beoordelen of de Fallout games er bij in de buurt komen. ;)
Goeie, haha! Nou, tegenwoordig zijn dat meer flightsim en racesims. Vroeger (ik ben al wat ouder) heb ik me uitstekend en lang vermaakt met bijvoorbeeld de eerste Half Life en een heleboel ouwe gouwe FPS games maar nooit zozeer met iets als Fallout 4. Enige dat in de buurt komt, is dus Skyrim. Vandaar dat ik vreg in hoeverre Fallout erop lijkt. Op een of andere manier trekt het idee van een grote wereld me wel, waar je gewoon in kan rondtrekken zonder meteen per se een scripted storyline te moeten volgen. Tegelijkertijd vond ik Skyrim wel saai worden met al dat rondlopen door bossen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Baelrog schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:17:
[...]

http://www.gamers-outlet.net/ hier heb ik hem besteld 2 dagen geleden, keys werden ongeveer 1 uur geleden verstuurd.
Bedankt, net besteld en 10 mins later de key binnen, voelde me al genaaid omdat de prijzen van fallout 4 in NL de laatste dagen opeens omhoog gingen, maar 41,50 vind ik een schappelijke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Sloeser schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:34:
[...]

Bedankt, net besteld en 10 mins later de key binnen, voelde me al genaaid omdat de prijzen van fallout 4 in NL de laatste dagen opeens omhoog gingen, maar 41,50 vind ik een schappelijke prijs :)
Is het nu 41,50? Heb 2 dagen geleden besteld 37,50 .. zal wel vraag / aanbod zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Baelrog schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:35:
[...]

Is het nu 41,50? Heb 2 dagen geleden besteld 37,50 .. zal wel vraag / aanbod zijn.
Ja, volgens mij zag ik de prijs ook verspringen van 37,50 naar 41,50.. Ach het maakt mij niet uit, in NL is de goedkoopste 48,50 dus het blijft zon 15% goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:32:
[...]

Goeie, haha! Nou, tegenwoordig zijn dat meer flightsim en racesims. Vroeger (ik ben al wat ouder) heb ik me uitstekend en lang vermaakt met bijvoorbeeld de eerste Half Life en een heleboel ouwe gouwe FPS games maar nooit zozeer met iets als Fallout 4. Enige dat in de buurt komt, is dus Skyrim. Vandaar dat ik vreg in hoeverre Fallout erop lijkt. Op een of andere manier trekt het idee van een grote wereld me wel, waar je gewoon in kan rondtrekken zonder meteen per se een scripted storyline te moeten volgen. Tegelijkertijd vond ik Skyrim wel saai worden met al dat rondlopen door bossen...
fallout is en blijft in de eerste plaats een rpg, alhoewel het een paar FPS elementen heeft, heeft het eigenlijk weinig met dat genre te maken.
als skyrim je ding niet was, dan vrees ik er voor dat fallout wel leuk gaat vinden.
over fallout 3 riepen sommige mensen toendertijd ook dat het "oblivion with guns" was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:21:

Fallout 4 lijkt deels enorm op Skyrim en deels helemaal niet. Net zoals Skyrim verken je de wereld, praat je met NPCs, verzamel je items, craft je dingen en doe je quests. De combat is natuurlijk heel anders: Fallout 4 is een shooters en Skyrim is een first-person actiespel. Het sfeertje is ook heel anders, Skyrim is een serieus fantasyspel en Fallout is humoristisch en retrofuturistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Zie net dat ze bij g2play ook instant delivery keys hebben, en ik heb mn pre-order nog niet eens gehad, lekker dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Donnie schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:08:
Waarom kopen mensen hem in hemelsnaam nog als hardcopy, meuk gooi je toch meteen weg, of paar maanden later ;) Geef mij maar gewoon een key op steam, geeft geen zooi ;)
Omdat 't kan, omdat je dan iets fysieks in handen krijgt (voor verzamelaars belangrijk) en omdat je het gemakkelijker kan verkopen nadat je het spel hebt uitgespeeld (indien consolegame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:32:
[...]

Ik heb over het algemeen niks met rpg's aangezien ik alles met zwaardjes en magic eigenlijk niet trek, dus dan vallen heel veel rpg's al af, 2 jaar geleden een keertje fallout 3 in de 2dehandsbak meegepakt (ps3) en ik was hooked.

Al ben ik geen echte die-hard gamer die 100+ uur in een spel kan steken, I get bored easily. Maar fo4 is de eerste game ooit die ik gepre-ordered heb en zal heel dichtbij de 100 uur komen vermoed ik. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
BFmango schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:58:
[...]

Omdat 't kan, omdat je dan iets fysieks in handen krijgt (voor verzamelaars belangrijk) en omdat je het gemakkelijker kan verkopen nadat je het spel hebt uitgespeeld (indien consolegame).
Mijn laptop heeft geen eens een dvd/ cd drive ... zou dan een externe dvd speler eerst moeten kopen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Alcmaria schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:27:
[...]

Klinkt mij meer als iemand die total niets met RPGs heeft maar toch een review erover moest schrijven en niet in staat is een objectieve review te schrijven.

2 minpunten die hij noemt zijn zo ongeveer vaste onderdelen van RPGs.
Dat je je char eerst moet lvln en dus niet van begin af aan alles kunt doen en dat je NPCs tegen komt met 0 diepte die je na de sidequest nooit meer nodig hebt.

Wil niet zeggen dat de hele review ruk is maar met deze 2 punten zegt hij meer over zichzelf dan over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
BFmango schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:58:
[...]

Ik zat eerst nog te twijfelen om de hard copy te kopen, omdat je dan zo'n poster met alle perks erbij krijgt. En misschien zitter er nog andere leuke dingen ook in het hoesje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Deadsy schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:01:
[...]

Klinkt mij meer als iemand die total niets met RPGs heeft maar toch een review erover moest schrijven en niet in staat is een objectieve review te schrijven.

2 minpunten die hij noemt zijn zo ongeveer vaste onderdelen van RPGs.
Dat je je char eerst moet lvln en dus niet van begin af aan alles kunt doen en dat je NPCs tegen komt met 0 diepte die je na de sidequest nooit meer nodig hebt.

Wil niet zeggen dat de hele review ruk is maar met deze 2 punten zegt hij meer over zichzelf dan over de game.
En na the Witcher zijn dat juist de dingen waar ik de beste man volledig gelijk in geef. Je kunt verschillende NPC's nog terug bezoeken, wat leuk of minder prettig kan zijn (soms hebben jouw keuzes, heel andere gevolgen dan je denkt :( ) De NPC's zijn daar echt mijlenver vooruit tov alles wat ik tot nu toe heb gespeeld.

Verder kun je volgens mij in TW3 al dingen tegen komen in de wereld, waar je nog LANG niet klaar voor bent. De toegang wordt je lastig gemaakt (door hoge tolheffingen, bewakers of simpelweg extreem zware monsters), maar in principe houdt weinig je tegen om met een lvl 7 char, tegen een lvl 28 monster te gaan vechten.

Het zijn geen vaste onderdelen van RPG's, het zijn de vaste onderdelen van een genre wat tot nu toe weinig vernieuwing kende! En Skyrim voelde inderdaad ook nogal "doods" aan, vooral omdat NPC's er gewoon niet toe doen. Jammer om te lezen dat Fallout daar blijkbaar niet aan ontsnapt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Donnie schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:08:
Nou... En nou komt het, ga ff zitten want your mind --> blown...

Zit je?

Er zijn ook mensen die wel graag de hardcopy willen en het geen "meuk" vinden en het weggooien.

Bizar he? Had je zelf nooit in kunnen denken uiteraard... :+

;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Erkel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:55:
Zie net dat ze bij g2play ook instant delivery keys hebben, en ik heb mn pre-order nog niet eens gehad, lekker dan :(
Ik heb exact hetzelfde. Mooi k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jeroenneman schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:15:
[...]

En na the Witcher zijn dat juist de dingen waar ik de beste man volledig gelijk in geef. Je kunt verschillende NPC's nog terug bezoeken, wat leuk of minder prettig kan zijn (soms hebben jouw keuzes, heel andere gevolgen dan je denkt :( ) De NPC's zijn daar echt mijlenver vooruit tov alles wat ik tot nu toe heb gespeeld.

Verder kun je volgens mij in TW3 al dingen tegen komen in de wereld, waar je nog LANG niet klaar voor bent. De toegang wordt je lastig gemaakt (door hoge tolheffingen, bewakers of simpelweg extreem zware monsters), maar in principe houdt weinig je tegen om met een lvl 7 char, tegen een lvl 28 monster te gaan vechten.

Het zijn geen vaste onderdelen van RPG's, het zijn de vaste onderdelen van een genre wat tot nu toe weinig vernieuwing kende! En Skyrim voelde inderdaad ook nogal "doods" aan, vooral omdat NPC's er gewoon niet toe doen. Jammer om te lezen dat Fallout daar blijkbaar niet aan ontsnapt.
En dat vind de reviewer dus blijkbaar een minpunt. Dat je dingen tegenkomt waar je nog niet klaar voor bent. En dat aan het begin van de game vrijwel alle mobs wat moeite vergen.

In The Witcher kom je ook gewoon quest givers tegen die nadat je een quest voor ze doet ze geen rol meer speler in de game.
Dat is niet iets waar ik me aan zal storen zolang er maar genoeg NPCs voorkomen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Laatst online: 18-09 15:54
Pre-order toch maar van bol naar Bart Smit verplaatst. Had niet verwacht daar nog ooit wat te bestellen! Hopelijk gelijk een bobblehead erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:43:
[...]

Fallout 4 lijkt deels enorm op Skyrim en deels helemaal niet. Net zoals Skyrim verken je de wereld, praat je met NPCs, verzamel je items, craft je dingen en doe je quests. De combat is natuurlijk heel anders: Fallout 4 is een shooters en Skyrim is een first-person actiespel. Het sfeertje is ook heel anders, Skyrim is een serieus fantasyspel en Fallout is humoristisch en retrofuturistisch.
Ah, ok, wat dat betreft zal Fallout me meer liggen, denk ik.
Flagg schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:58:
[...]

Ik heb over het algemeen niks met rpg's aangezien ik alles met zwaardjes en magic eigenlijk niet trek, dus dan vallen heel veel rpg's al af, 2 jaar geleden een keertje fallout 3 in de 2dehandsbak meegepakt (ps3) en ik was hooked.

Al ben ik geen echte die-hard gamer die 100+ uur in een spel kan steken, I get bored easily. Maar fo4 is de eerste game ooit die ik gepre-ordered heb en zal heel dichtbij de 100 uur komen vermoed ik. :)
En dit klinkt ook (heel) positief. Ik denk dat ik alsnog de eerste reviews even afwacht maar de kans dat ik dit spel ga kopen, is nu aardig gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit klinkt ook (heel) positief. Ik denk dat ik alsnog de eerste reviews even afwacht maar de kans dat ik dit spel ga kopen, is nu aardig gestegen.
Ik weet nog goed dat ik Fallout 3 te leen kreeg van een maatje en het niks aan vond . Ik kon de quest gever niet vinden in het eerste dorpje ( megaton) en toen ik hem eindelijk vond raakte ik verdwaald in de metrotunnels . Ik was er klaar mee . Toen een keer uit verveling het nog een keer een kans gegeven en toen ik door had hoe het werkte ik het spel niet meer weg kon leggen . hoopvol keek ik uit naar Skyrim en vond het spel heel mooi maar kon niet in het verhaal komen . Het maakte de characters niets uit dat ik de dragonborn was en alles voelde kil aan . Nergens kreeg ik het gevoel een band te hebben met de map en het verhaal. Daarom is Fallout zoveel uitgebreider imo . Elke vault heeft zijn eigen geschiedenis en elk dorpje heeft een andere mentaliteit . kortom ik kijk hier zo naar uit en ik denk dat je de 17 uur van Skyrim makkelijk gaat overtreffen ( fallout 3 meer dan 400 uur op de teller met dlc etc ) . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Freakiebeakie schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:39:
Reviews maak ik me echt niet druk om, heb het spel gekocht en kijk zelf wel wat ik er van vind.
Heb mijn game bij CJS CD-keys gekocht en zag net op hun facebook page dat ze nu aan het scannen zijn en dat de keys nu worden verspreid :D
Dat zou mooi zijn, heb die van mij daar ook gekocht met season pass! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Laatst online: 22-09 16:28
Net toch maar de ps4 editie gepreordered bij intertoys (goedkoopst en bobblehead), ook de eerste game die ik ooit gepreordered heb. Ben ook een GTA leipo maar daar neem ik de bugs niet bij voor lief en wel bij fallout. Zin in !

En dus hardcopy ;)

Heb ook op pc maar heb besloten performance issues uit te willen bannen (voor zover mogelijk) en dus op de console te gaan spelen. Speel er al bijna nooit op :-( Zonde van de 400 euro !

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Dubrillion schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:37:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Mooi k*t
Ja had ze al op facebook benaderd, maar daar krijg ik ook niet echt een antwoord, meer een soort van dat je pech hebt. Ik denk dat ze gewoon zoveel mogelijk keys verkopen als instant, en de rest gaat naar de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:56:
[...]

Ik weet nog goed dat ik Fallout 3 te leen kreeg van een maatje en het niks aan vond . Ik kon de quest gever niet vinden in het eerste dorpje ( megaton) en toen ik hem eindelijk vond raakte ik verdwaald in de metrotunnels . Ik was er klaar mee . Toen een keer uit verveling het nog een keer een kans gegeven en toen ik door had hoe het werkte ik het spel niet meer weg kon leggen . hoopvol keek ik uit naar Skyrim en vond het spel heel mooi maar kon niet in het verhaal komen . Het maakte de characters niets uit dat ik de dragonborn was en alles voelde kil aan . Nergens kreeg ik het gevoel een band te hebben met de map en het verhaal. Daarom is Fallout zoveel uitgebreider imo . Elke vault heeft zijn eigen geschiedenis en elk dorpje heeft een andere mentaliteit . kortom ik kijk hier zo naar uit en ik denk dat je de 17 uur van Skyrim makkelijk gaat overtreffen ( fallout 3 meer dan 400 uur op de teller met dlc etc ) . :)
Klink goed! ;) Wat betreft die eigen mentaliteit etc.: als ik het me goed herinner waren in Skyrim diverse gebouwen in diverse steden van binnen exact hetzelfde (of was dat in een ander spel)... Vond ik een i'mmersion killer'. Zal dat in Fallout 4 anders zijn? Anders gezegd: is daar alles meer uniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Jelle Brolnir schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:14:
Net toch maar de ps4 editie gepreordered bij intertoys (goedkoopst en bobblehead), ook de eerste game die ik ooit gepreordered heb. Ben ook een GTA leipo maar daar neem ik de bugs niet bij voor lief en wel bij fallout. Zin in !

En dus hardcopy ;)

Heb ook op pc maar heb besloten performance issues uit te willen bannen (voor zover mogelijk) en dus op de console te gaan spelen. Speel er al bijna nooit op :-( Zonde van de 400 euro !
Bij Bart smit is fallout ook 55 met bobblehead alleen krijg je daar ook nog een 5,- kado kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

schumi1986 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:18:
[...]

Bij Bart smit is fallout ook 55 met bobblehead alleen krijg je daar ook nog een 5,- kado kaart
lol, vooral die 5 euro cadeaukaart maakt het hem, wat moet ik in godsnaam bij de Bart Smit kopen voor 5 euro? Uberhaupt bij de Bart Smit :+ :D
Wellicht hebben ze wel franchise zooi, t-shirts, bobblehead, sleutelhangers e.d.

Ik weet niet welke gok ik ga nemen, of een shop zoeken waar ik met de bus naartoe kan (mag nog niet alleen rijden, leve 2todrive..) en hem direct na mijn laatste SE kan gaan halen, of bestellen bij Bart Smit oid. Mijn postbezorger komt meestal na 12 uur, maar stel dat hij een uurtje eerder is en ik net op school zit? Kan ik mooi nog een dag wachten!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:17:
[...]

Klink goed! ;) Wat betreft die eigen mentaliteit etc.: als ik het me goed herinner waren in Skyrim diverse gebouwen in diverse steden van binnen exact hetzelfde (of was dat in een ander spel)... Vond ik een i'mmersion killer'. Zal dat in Fallout 4 anders zijn? Anders gezegd: is daar alles meer uniek?
Er zal vast wat meer variatie zijn, maar met honderden locaties lijkt het me sterk dat alles er uniek uit gaat zien. Gebouwen in Fallout staan vol met terminals die het achtergrondverhaal van die locatie vertellen, dus als je het geduld hebt om die lappen tekst te lezen dan zal iedere locatie unieker aanvoelen. Als je alleen maar wilt schieten dan zal de variatie veel minder zijn dan bij een echte shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
kuusj98 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:24:
[...]

lol, vooral die 5 euro cadeaukaart maakt het hem, wat moet ik in godsnaam bij de Bart Smit kopen voor 5 euro? Uberhaupt bij de Bart Smit :+ :D
Wellicht hebben ze wel franchise zooi, t-shirts, bobblehead, sleutelhangers e.d.

Ik weet niet welke gok ik ga nemen, of een shop zoeken waar ik met de bus naartoe kan (mag nog niet alleen rijden, leve 2todrive..) en hem direct na mijn laatste SE kan gaan halen, of bestellen bij Bart Smit oid. Mijn postbezorger komt meestal na 12 uur, maar stel dat hij een uurtje eerder is en ik net op school zit? Kan ik mooi nog een dag wachten!
Wat dacht je van de kado kaart de volgende keer gebruiken bij aankoop van een game zodat je 5 euro extra korting hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Erkel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:15:
[...]

Ja had ze al op facebook benaderd, maar daar krijg ik ook niet echt een antwoord, meer een soort van dat je pech hebt. Ik denk dat ze gewoon zoveel mogelijk keys verkopen als instant, en de rest gaat naar de pre-orders.
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Beetje neutraal antwoord. Dat het geregeld is, maar niks over wanneer ofz... Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

schumi1986 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:28:
[...]

Wat dacht je van de kado kaart de volgende keer gebruiken bij aankoop van een game zodat je 5 euro extra korting hebt ;)
Mwoah, dit is waarschijnlijk weer de eerste en laatste game die ik de komende jaren nog met een doosje koop, maar nogmaals, als er franchise zooi beschikbaar komt is het wel weer leuk.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kuusj98 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:24:
[...]

Nou die €5,- is toch mooi meegenomen als je het mij vraagt. Is toch bijna 10% van de volgende game. Best een leuk "cadeau" zeker als je nagaat dat hun prijzen doorgaans prima zijn (Xbox One games geregeld €55,-).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm... De archive-bestanden zijn geen bsa-bestanden. Het zijn nu ba2- bestanden.
Da's waarschijnlijk geen goed nieuws voor het modden. Misschien encrypted? Misschien moeten mods gesigneerd worden door de Creation Kit?
Er is dus de mogelijke ironie dat modden ernstig beperkt gaat zijn omdat het nu ook op consoles beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

ik zit er klaar voor.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden! _/-\o_

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
[...]

ik zit er klaar voor.
Give this man a medal....
Ooit Dragon Quest 8 gekocht voor 3 tientjes. Ik denk dikke 300 uur op staan.
En sommige spellen dik 60 euro en dan na een dag uitgespeeld zonder lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Laatst online: 22-09 16:28
schumi1986 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:18:
[...]

Bedankt, weet ik. Bij intertoys ook.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Dubrillion schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:29:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Beetje neutraal antwoord. Dat het geregeld is, maar niks over wanneer ofz... Helaas
Ik heb na een ticket aanmaken en een beetje volhouden mn key gekregen. Aangegeven dat ik het vreemd vind dat ze wel keys verkopen maar ze die van mij nog niet hebben gestuurd. Uurtje later was ie binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Erkel schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:03:
[...]

Ik heb na een ticket aanmaken en een beetje volhouden mn key gekregen. Aangegeven dat ik het vreemd vind dat ze wel keys verkopen maar ze die van mij nog niet hebben gestuurd. Uurtje later was ie binnen.
Dat ga ik dan ook maar even proberen. Want als je 5 euro meer betaald krijg je hem wel gelijk.... Weet iemand hoe je een ticket maakt bij G2Play? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Dubrillion schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:34:
[...]

Give this man a medal....
Ooit Dragon Quest 8 gekocht voor 3 tientjes. Ik denk dikke 300 uur op staan.
En sommige spellen dik 60 euro en dan na een dag uitgespeeld zonder lol...
Dan noem je ook wat op, DQ VIII is ongeveer het beste wat klassieke jrpg's te bieden heeft. Ook volgens de recensies.
Pagina: 1 ... 39 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.