[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:02:
[...]

Steam heeft tegenwoordig toch weer region locks? Ik weet echter niet of dat geld voor gifts, lijkt me echter wel.
Klopt ja, had ik even over het hoofd gezien.
Notice: Gift purchases for Fallout 4 can only be added to the gift recipient's library if they are in China.

Geen idee of je een VPN nodig hebt om alleen te activeren of ook tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:29
Mooie offer, maar ik denk dat het niet zal werken i.v.m. region locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 5 hoefde toen bij mij alleen geactiveerd te worden in China, maar overal op de wereld speeldbaar. Bij Dying Light had ik eerst ook een VPN nodig om te spelen, maar na een paar maanden was hij ineens ook overal op de wereld speelbaar. Time will tell wat het gaat zijn voor Fallout, scheelt dat het een single player game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pas op met gifts: http://www.pcgamer.com/ne...team-gifts-come-to-light/

Vroeger kon je een gift of region-bound code gewoon toevoegen aan je library door even een VPN te gebruiken. Dat is niet langer het geval, tegenwoordig moet je ook daadwerkelijk constant in said region zijn om te kunnen spelen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik heb inmiddels een aantal uur gespeeld. Game maakt tot nu toe al mijn verwachtingen waar. Enige wat wel tegenvalt is het bouwen van je settlement. Ik ben echt een perfectionist als het op bouwen aankomt, beetje jammer dat de onderdelen niet "snappen" aan de fundering. Je kunt dus nooit echt de muren e.d. precies recht zetten. Dat is heeeeel erg storend voor iemand zoals ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 18:26
SparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:53:
Ik heb inmiddels een aantal uur gespeeld. Game maakt tot nu toe al mijn verwachtingen waar. Enige wat wel tegenvalt is het bouwen van je settlement. Ik ben echt een perfectionist als het op bouwen aankomt, beetje jammer dat de onderdelen niet "snappen" aan de fundering. Je kunt dus nooit echt de muren e.d. precies recht zetten. Dat is heeeeel erg storend voor iemand zoals ik :P
Huh? In de E3 video zie ik die onderdelen wel snappen. :/ Is er niet een knopje voor?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
SacreBleu schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:02:
[...]

Huh? In de E3 video zie ik die onderdelen wel snappen. :/ Is er niet een knopje voor?
De onderdelen snappen wel aan elkaar, maar de onderdelen snappen niet aan de fundering. Voorbeeld... je scrapped een compleet huis weg, de fundering blijft daardoor over. Nu verwacht je dat als je een hoek-stuk neerplaatst, dat deze netjes snapped in de hoek op de fundering. Dit is dus niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
@SparksNL:

Kun je ook wat zeggen over de graphics? Zijn deze goed? Klopt het dat de eerder gelekte beelden niet te vergelijken zijn met het echte werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 18:26
SparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:06:
[...]

De onderdelen snappen wel aan elkaar, maar de onderdelen snappen niet aan de fundering. Voorbeeld... je scrapped een compleet huis weg, de fundering blijft daardoor over. Nu verwacht je dat als je een hoek-stuk neerplaatst, dat deze netjes snapped in de hoek op de fundering. Dit is dus niet het geval...
Gotcha. Ik verwacht een mod hiervoor, haha.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
  • Laatst online: 15-09-2022
ok preloaden is ook hier gestart, game en pass gekocht voor 72 euro. Dacht eerst de game alleen te bestellen en dann evt later de dlc, Maar ik haal het toch wel dus dan maar alles in 1 keer.

Denk alleen wel dat er vanaf morgen ook in dit forum zaken voorbij komen van mensen die spelen en spoilers en of andere zaken vertellen die sommige mensen niet willen weten.
Dus zal morgen nog even langskomen maar denk dat het daarna even gedaan is met zaken bekijken voor fallout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:40
SparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:53:
Hoe is de framerate op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
BasGrunn schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:08:
@SparksNL:

Kun je ook wat zeggen over de graphics? Zijn deze goed? Klopt het dat de eerder gelekte beelden niet te vergelijken zijn met het echte werk?
De graphics zijn naar mijn mening meer dan in orde. Tuurlijk zijn er games die mooier zijn, maar het heeft gewoon iets. Moeilijk uit te leggen, maar ziet er gewoon sfeervol en goed uit.

Edit: framerate is ook prima. Grafisch valt er (nog) niks op aan te merken.

[ Voor 7% gewijzigd door SparksNL op 06-11-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Laatst online: 12-05 17:25
Van de week FO3 er maar weer eens ingegooid om de gameplay en fibe weer te ervaren. Als je dat nu terug kijkt op de ps3, ziet het er echt niet uit (om maar niet te spreken over de vele freezes). Ondanks dat kostte het me nog geen half uur om er weer helemaal in te zitten. Klopt dat het spel een geweldige sfeer heeft, en wat mij betreft nog nooit overtroffen is. Kan niet wachten om het spel in huis te hebben.
Ik heb COD BO3 al in huis gehaald vandaag, maar dat is een vroeg ingekocht sinterklaascadeau voor mijn zoon, dus daar kan ik me helaas ook niet mee vermaken tot aankomende dinsdag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
SparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:16:
[...]

De graphics zijn naar mijn mening meer dan in orde. Tuurlijk zijn er games die mooier zijn, maar het heeft gewoon iets. Moeilijk uit te leggen, maar ziet er gewoon sfeervol en goed uit.

Edit: framerate is ook prima. Grafisch valt er (nog) niks op aan te merken.
Paar vraagjes: hoe is de AA, overal strakke lijnen?
Denk je dat de map een stuk groter is dan fallout 3 of valt het wel mee?
Hoe zit het met de laadtijden?

Veel speelplezier nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:58

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Speelt het soepel op de ps4?? Of komt het storterend/schikking over..? Wat mijn beleving bij vorige fallouts was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Het is idd naar als het storterend en schikking overkomt. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Nee, het komt niet stotterend over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:58

Nickrsd

Het vloeit goed dus ;p haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
ben benieuwd hoeveel lawaai de fan maakt op de ps4 versie .. the witcher 3 (hdd versie ) is bij mij muist stil , behalve in sommige delen van het spel maakt het wat lawaai .. in nba 2k16 in my team menu is die echt lawaai aan het maken , en in de game is die stil .. hoe is dit bij fallout 4 ?

[ Voor 66% gewijzigd door taker1987 op 06-11-2015 23:42 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
taker1987 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:41:
ben benieuwd hoeveel lawaai de fan maakt op de ps4 versie .. the witcher 3 (hdd versie ) is bij mij muist stil , behalve in sommige delen van het spel maakt het wat lawaai .. in nba 2k16 in my team menu is die echt lawaai aan het maken , en in de game is die stil .. hoe is dit bij fallout 4 ?
Ik denk niet dat je hier echt een goed antwoord op gaat krijgen. Het hangt heel erg af van de omstandigheden. In een wat grotere ruimte met een PS4 op een plek waar hij goed kan ademen hoort hij stil te zijn. Met mijn CUH11** is 50 dB normaal (volgens tests van Eurogamer is dat ook normaal), maar dat klinkt een stuk harder in mijn kleine kamertje dan in de woonkamer bij mijn ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Mithrildor schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:52:
[...]

Ik denk niet dat je hier echt een goed antwoord op gaat krijgen. Het hangt heel erg af van de omstandigheden. In een wat grotere ruimte met een PS4 op een plek waar hij goed kan ademen hoort hij stil te zijn. Met mijn CUH11** is 50 dB normaal (volgens tests van Eurogamer is dat ook normaal), maar dat klinkt een stuk harder in mijn kleine kamertje dan in de woonkamer bij mijn ouders.
of een ps4 echt muis stil gaat zijn betwijfel ik .. want je hoort volgens mij de ps4 altijd wel iets . maar ik snap je punt dat als je er bijna naast zit je het meer hoort dan als je er wat verder vanaf zit .. denk ook dat het met het spel te maken heeft want in fifa is de ps4 hier echt stil en bij the witcher hoor ik de ps4 altijd wel werken zeg maar , ene moment hoor je de fan meer dan het andere moment ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Laatst online: 01-07 12:39
Fallout 4 - Voorladen voltooid; nog niet uitge...

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09 20:54
taker1987 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:56:
[...]

of een ps4 echt muis stil gaat zijn betwijfel ik .. want je hoort volgens mij de ps4 altijd wel iets . maar ik snap je punt dat als je er bijna naast zit je het meer hoort dan als je er wat verder vanaf zit .. denk ook dat het met het spel te maken heeft want in fifa is de ps4 hier echt stil en bij the witcher hoor ik de ps4 altijd wel werken zeg maar , ene moment hoor je de fan meer dan het andere moment ..
Offtopic :+ er zijn nu 3 PS4 generaties en de laatste is een stuk stiller. Dus het verschilt per model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Sluw schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:15:
[...]

Offtopic :+ er zijn nu 3 PS4 generaties en de laatste is een stuk stiller. Dus het verschilt per model.
dan zal ik de 2de gen wel hebben denk ik .. 2 jaar geleden gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
taker1987 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:20:
[...]
dan zal ik de 2de gen wel hebben denk ik .. 2 jaar geleden gekocht 8)
Het begint nu wel een beetje erg off-topic te worden, maar het tweede model is in de herfst van 2014 uitgebracht, dus waarschijnlijk hen jij het eerste model. Die waren inderdaad wat luidruchtiger. Het tweede en derde model zijn relatief stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Mithrildor schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:23:
[...]

Het begint nu wel een beetje erg off-topic te worden, maar het tweede model is in de herfst van 2014 uitgebracht, dus waarschijnlijk hen jij het eerste model. Die waren inderdaad wat luidruchtiger. Het tweede en derde model zijn relatief stil.
ooh dat wist ik niet .. bedankt voor deze offtopic info :+ back ontopic dan maar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:28

jmk

Wat ik van die gelekte gameplay filmpjes opviel is dat het vrij makkelijke vijanden betreft. Een super mutant die na een paar hits al dood is, en dan slechts 8 XP oplevert. Net iets meer dan een mijn veilig maken in Fallout 3... Zonder echt heel slim te spelen speel je de vijanden zo weg. Volgens mij moet je echt wegblijven van de aller makkelijkste difficulty setting.

Toch zal ik het spel spelen. oOo En spelen. En spelen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Is ranged sneak attacks dus waarneer je met een wapen met silencer een foe raakt? Kan geen info vinden tussen het verschil tussen ranged sneak attacks en sneak attacks. Ik kan me indenken wat het verschil is ;-) maar heb het dus nog niet bevestigd.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2021
Check!
Gisteren Ps4 versie gehaald bij Intertoys...(en dat terwijl ik een pc gamer ben.. frikkin' hype..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hopelijk gaan vandaag wat winkels verkopen in nederland !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Iemand al de pc versie gespeeld? Of is dat momenteel alleen nog maar mogelijk met de console versies?

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamar89
Pc moet je wachten op steam. Dus atm lam dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Benieuwd of we vandaag een appje krijgen dat de game opgehaald kan worden 😁

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gister van de gameshop waar ik de PC CE besteld heb een mail gehad datie onderweg is.
Helaas vandaag bijna niet thuis, dus ben benieuwd oftie bij de buren achtergelaten wordt.

Als ik sowieso op Steam moet wachten is het jammer, maar helaas :) Had toch niet gedacht dat ik voor dinsdag kon spelen, dus maakt me niet zo erg veel uit.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
jmk schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:00:
Wat ik van die gelekte gameplay filmpjes opviel is dat het vrij makkelijke vijanden betreft. Een super mutant die na een paar hits al dood is, en dan slechts 8 XP oplevert. Net iets meer dan een mijn veilig maken in Fallout 3... Zonder echt heel slim te spelen speel je de vijanden zo weg. Volgens mij moet je echt wegblijven van de aller makkelijkste difficulty setting.

Toch zal ik het spel spelen. oOo En spelen. En spelen.
Ik kan je vertellen dat het spel op sommige stukken echt niet te makkelijk is. Ik was gisteren wat aan het exploren, kom ik een kamp tegen waar 2 grote beren (Yao guai) tegen het lijf liep. Ik heb daar zowat al mijn ammo aan verspilt en uiteindelijk zelfs het hazenpad gekozen... Het lijkt er dus op dat het spel niet "meevormt" met je level, waar ik persoonlijk erg blij mee ben!

Wat me overigens ook opvalt, is hoe rijk gevuld de wereld is met allerlei points of interests. De map lijkt misschien niet veel groter dan Skyrim, maar damn wat is er veel te doen!

Ik heb gisterenavond ook nog wat kritiek gegeven op het bouwsysteem in de settlements. Het feit dat bepaalde bouwstukken niet netjes uitgelijnd worden op de fundering. Dit is nog steeds het geval, echter ben ik nu ook tot de ontdekking gekomen dat je meerdere settlements hebt, waarbij je ook bestaande gebouwen kunt bewerken (gaaf!).

spoiler:
Zo is de benzinepomp welke je al meerdere malen hebt zien terugkomen ook een settlement. Met een werkende garagedeur *kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locustdrive
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02-2022
Iemand een idee waar de game in België al beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Hoe zit het met de AA. Strakke lijnen?
En de laadtijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
oxford bastard schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:24:
Hoe zit het met de AA. Strakke lijnen?
En de laadtijden?
Laat ik het zo zeggen, het is mij niet opgevallen dat het niet goed is. Het spel ziet er grafisch sowieso goed uit. Natuurlijk is het geen Witcher 3 materiaal, maar serieus wel een grote verbetering ten opzichte van Skyrim (en natuurlijk vorige Fallout delen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
SparksNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:26:
[...]

Laat ik het zo zeggen, het is mij niet opgevallen dat het niet goed is. Het spel ziet er grafisch sowieso goed uit. Natuurlijk is het geen Witcher 3 materiaal, maar serieus wel een grote verbetering ten opzichte van Skyrim (en natuurlijk vorige Fallout delen...).
Oke klinkt goed. Ik ga toch proberen een exemplaar te bemachtigen en mocht het lukken dan kan ik mijn afbetaalde versie gewoon retourneren. Als het vandaag nie lukt wacht ik wél gewoon tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 19:58
Respawnen de vijanden ook snel? Wel zo handig voor het levelen als je elke stat en perk wilt maximaliseren.

Dit weekend eens voor een build gaan kijken, ik wil niet sneaken en snipen maar verder weet ik niet of ik melee of schieten wil.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Ik wil de game ook kopen, laatste tijd wat te druk gehad om te gamen, en ook niet veel meer verdiept.

Ik heb een XOne en een PS4, maar ik weet niet welke ik zal kopen, iemand tips of een link waar ik eventuele verschillen kan vinden. Heb hier al gezocht en gegoogled, maar niet veel gevonden.

Als het niet veel uitmaakt, dan wordt het de XOne, dan hoef ik de verhuisdoos van de PS4 niet te zoeken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
yzf1kr schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:37:
Ik wil de game ook kopen, laatste tijd wat te druk gehad om te gamen, en ook niet veel meer verdiept.

Ik heb een XOne en een PS4, maar ik weet niet welke ik zal kopen, iemand tips of een link waar ik eventuele verschillen kan vinden. Heb hier al gezocht en gegoogled, maar niet veel gevonden.

Als het niet veel uitmaakt, dan wordt het de XOne, dan hoef ik de verhuisdoos van de PS4 niet te zoeken.
Ik heb gehoord dat het weinig uitmaakt. Xbox One zal eerder mod support krijgen (maar dat kan ook slechts een dag eerder zijn). Als je de grafische verschillen wilt weten kun je het beste op de analyse van Digital Foundry wachten, ik denk die maandag beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
yzf1kr schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:37:

Volgens mij zijn de verschillen minimaal en hebben ze beide 1080P op 30fps.
Heb zelf de game vanwege de controller op de XBO besteld (mede vanwege de gratis versie van FO3 die ik na FO4 eventueel nog kan spelen).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Oepsi, verkeerd forum :)

[ Voor 96% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-11-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

locustdrive schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:24:
Gamestars heeft me gisteren bevestigd, als ze hem vandaag binnen krijgen verkopen ze hem :)

Dreamland misschien ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Laatst online: 22-09 20:01
locustdrive schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:24:
Is beschikbaar in Ninove, er is maar één gameschop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
In de binenstad van Dordrecht verkoopt niemand hem nog. Als iemand een winkel heeft die hem wel verkoopt laat het maar weten, vind het niet erg om een stukje te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fallout lootcrate, spoilers voor als je hem besteld hebt:

YouTube: Fallout 4 - Loot Crate Unboxing

Ik heb hem besteld, heb er geen spijt van (als hij binnenkomt), maar enorm dol enthousiast word ik er niet van :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Key binnen van GMG-> Gepre-load en ready for launch :)

[ Voor 27% gewijzigd door MrFax op 07-11-2015 11:08 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
SparksNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:22:
[...]

Ik kan je vertellen dat het spel op sommige stukken echt niet te makkelijk is. Ik was gisteren wat aan het exploren, kom ik een kamp tegen waar 2 grote beren (Yao guai) tegen het lijf liep. Ik heb daar zowat al mijn ammo aan verspilt en uiteindelijk zelfs het hazenpad gekozen... Het lijkt er dus op dat het spel niet "meevormt" met je level, waar ik persoonlijk erg blij mee ben!

Wat me overigens ook opvalt, is hoe rijk gevuld de wereld is met allerlei points of interests. De map lijkt misschien niet veel groter dan Skyrim, maar damn wat is er veel te doen!

Ik heb gisterenavond ook nog wat kritiek gegeven op het bouwsysteem in de settlements. Het feit dat bepaalde bouwstukken niet netjes uitgelijnd worden op de fundering. Dit is nog steeds het geval, echter ben ik nu ook tot de ontdekking gekomen dat je meerdere settlements hebt, waarbij je ook bestaande gebouwen kunt bewerken (gaaf!).

spoiler:
Zo is de benzinepomp welke je al meerdere malen hebt zien terugkomen ook een settlement. Met een werkende garagedeur *kwijl*
Als je begint kies je waarschijnlijk de moeilijkheidsgraad (easy-normal-difficult zoiets), maar weet jij of je dat ook later weer kunt wijzigen als je merkt dat het toch te makkelijk of moeilijk is?
Ik heb bij Far Cry 4 op een gegeven moment het aangepast.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 16:51
Voor de mensen zonder preoder. Hij is vanaf dinsdag bij de Media Markt te koop voor € 52,-:

http://publicaties.reclam...ediamarkt-week46/page/2-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Voor de mensen die hem niet al her en der via speelgoedwinkels hebben gekregen is het nog maar 3 nachtjes slapen, waarvan vandaag en morgen wel redelijk snel moeten gaan :D

Natuurlijk kun je er ook 2 nachtjes slapen van maken, als je de digitale versie hebt en om 00:00 gaat spelen :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy09
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09 09:31
kuusj98 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:52:
Voor de mensen die hem niet al her en der via speelgoedwinkels hebben gekregen is het nog maar 3 nachtjes slapen, waarvan vandaag en morgen wel redelijk snel moeten gaan :D

Natuurlijk kun je er ook 2 nachtjes slapen van maken, als je de digitale versie hebt en om 00:00 gaat spelen :+
Tot 2 dagen geleden was ik nog helemaal niet zo met Fallout bezig. Was wel van plan om hem te gaan kopen, maar thats it. Totdat ik dit forum tegen kwam... nu zit ik helemaal in de hype en baal ik als een stekker dat ik dit weekend niet kan spelen. Nu heb ik tijd, van de week minder. Heb nu constant het forum openstaan in de hoop op HET berichtje... dat hij al ergens in de verkoop is gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Kwam net langs de Bart Smit, dus er maar even naar gevraagd. Kreeg zoals verwacht kreeg ik een vrij zeurderige nee te horen (ik weet dat de hele dag kinderen om je heen hebben vervelend is, maar probeer dan in ieder geval wat vriendelijker te zijn tegen volwassenen). Als iemand hem nog kan vinden in Nijmegen dan hoor ik het graag, anders bestel ik hem dinsdag wel op de PlayStation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Mithrildor schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:59:
Kwam net langs de Bart Smit, dus er maar even naar gevraagd. Kreeg zoals verwacht kreeg ik een vrij zeurderige nee te horen (ik weet dat de hele dag kinderen om je heen hebben vervelend is, maar probeer dan in ieder geval wat vriendelijker te zijn tegen volwassenen). Als iemand hem nog kan vinden in Nijmegen dan hoor ik het graag, anders bestel ik hem dinsdag wel op de PlayStation Store.
Wss om dat je de zoveelste al bent. Ik hoor ze allemaal nee zeggen in de trant van "zucht je bent de zoveelste al".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik weet dat de hele dag kinderen om je heen hebben vervelend is, maar probeer dan in ieder geval wat vriendelijker te zijn tegen volwassenen).
Waarschijnlijk geef je het probleem zelf feilloos aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sammy09 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:58:
[...]

Tot 2 dagen geleden was ik nog helemaal niet zo met Fallout bezig. Was wel van plan om hem te gaan kopen, maar thats it. Totdat ik dit forum tegen kwam... nu zit ik helemaal in de hype en baal ik als een stekker dat ik dit weekend niet kan spelen. Nu heb ik tijd, van de week minder. Heb nu constant het forum openstaan in de hoop op HET berichtje... dat hij al ergens in de verkoop is gegaan :P
Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/comments/There+are+no+brakes+on+the+hype+train+_cd29d5bd8f2cf3edf766ef491186facb.jpg

Next station Release date :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van een companion? Ik word via internet niet veel wijzer wat het toevoegt, buiten een perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ze lopen met je mee, ze schieten op de vijanden en ze kunnen items voor je dragen. Verder kun je ook om ze lachen als de AI weer dramatisch is en ze van een gebouw afflikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamar89
Je hebt iemand bij je lopen. Dus in gevechten helpt het en ze kunnen items voor je dragen.

Gebruik zelf het liefst de hond om een leuk sfeertje te maken.

Maar je hebt nu ook pers dat als je geen persoon meeneemt je sterker bent en meer kan dragen. Dus het is maar net wat je zelf liever doet. Of alleen of samen met de companion naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
als je in de BS in Dukenburg was daar heb ik het gisteren ook gevraagd, toen kreeg ik nog een net antwoord

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

in NV altijd met Boone bij me gelopen, beide anti legion en sniper dus mooie combi ;)

Denk dat ik in FO4 helemaal lone wanderer speel...

NU maar wachten...3mnd geleden pre-order gedaan bij Yourgamezone voor de PC-DVD :)

edit, net de winkel even gemaild, ze hebben de PC versie niet meer in de webshop staan, wel de Xbone en PS4. Even gevraagd of de gedane bestellingen voor de PC versies gewoon geleverd gaan worden en zo ja, wanneer :)

(yourgamezone heeft een goede reputatie hier op tweakers qua pre-orders dus dat scheelt)

[ Voor 40% gewijzigd door Scighera op 07-11-2015 11:30 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bedankt voor de info. Zou het liefst de hond hebben (voor de gezelligheid) maar die kan volgens mij niets extra's dragen. Dat is dan weer jammer, in FO3 had ik telkens al snel teveel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09 20:54
Lekker Ventje schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:12:
Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van een companion? Ik word via internet niet veel wijzer wat het toevoegt, buiten een perk.
Schietende pakezels ;) Vaak zit er ook een quest aan vast en ze hebben wel eens wat te zeggen als je op een unieke locatie komt (of dan begint opeens een sidequest). Zelf praat ik met ze, neem ze mee voor een quest en dump ze dan weer lekker. :)

Over te veel bij je hebben, je kunt ook de lone wanderer perk nemen, dan kun je een stuk meer dragen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluw op 07-11-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:52

ap3nr0ts

hoi

(Het is echt treurig hoe weinig zin ik nu in andere games of series heb. :P Ik ben zo ongeduldig.)

Ik vind het zelf het fijnst om solo rond te lopen, moet ik eerlijk zijn. Mijn stijl is dan ook alles uitpraten en/of sluipen. Dan helpt een companion niet echt. Die Dogmeat wordt gewoon een goede waakhond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

SparksNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:22:
[...]

...
MooI! Dat lucht op. Ik had in Skyrim ook caves waar ik beter niet in kon gaan omdat de vijanden te moeilijk waren. Dat maakt het spel leuker en interessanter. Leuk ook te lezen dat het een omvangrijk spel is met veel PIO's.

Denken jullie dat als ik nu een key koop bij GMG dat ik dan meteen kan preloaden? Het kriebelt nu wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

Scighera

swim-bike-run

bij GMG verwacht ik dat je vrij snel kan preloaden nu, afhankelijk van de tijdzone :)

Net mail terug van Yourgamezone, de reeds bestelde orders worden uitgeleverd, echter kunnen er geen nieuwe PC versies worden besteld...alles is uitverkocht. (niet dat mij dat verbaasd, <45e voor een hardcopy is netjes)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 11:11
Heeft iemand die zn key heeft besteld bij een keysite hem al binnen?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Erkel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:32:
Gister waren er wat tweakers die hier melding van deden ja.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 19-09 13:03
Hmmm, games besteld 1.5 maand geleden bij Wehkamp voor 48.99. Toen stond er nog leverdatum 10-11-2015 en nu staat bij mijn bestelling 3-5 werkdagen. Zijn er nog andere mensen die hem ge-preorderd hebben bij Wehkamp waarbij dit het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Donstil schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:45:
[...]

Gister waren er wat tweakers die hier melding van deden ja.
Tnx, hopen dat mijn key op tijd binnen komt, anders moet ik m alsnog via steam kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:49

PBP

Kraziey schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:53:
Hmmm, games besteld 1.5 maand geleden bij Wehkamp voor 48.99. Toen stond er nog leverdatum 10-11-2015 en nu staat bij mijn bestelling 3-5 werkdagen. Zijn er nog andere mensen die hem ge-preorderd hebben bij Wehkamp waarbij dit het geval is?
Dat is altijd zo. Volgens is 3-5 dagen een standaard status. Het duurt ook nog 3dagen voordat hij uitkomt. Was bij andere games ook zo die ik daar besteld had. Uiteindelijk alles netjes ontvangen op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Erkel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:32:
Ik heb zojuist een key gekocht bij GMG en ik kreeg meteen na de betaling een key via de e-mail.
Ik ben nu aan het voorladen in Steam. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
PBP schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:00:
[...]

Dat is altijd zo. Volgens is 3-5 dagen een standaard status. Het duurt ook nog 3dagen voordat hij uitkomt. Was bij andere games ook zo die ik daar besteld had. Uiteindelijk alles netjes ontvangen op de release.
Ah oke, bedankt! Geen paniek dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
jmk schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:03:
[...]

Ik heb zojuist een key gekocht bij GMG en ik kreeg meteen na de betaling een key via de e-mail.
Ik ben nu aan het voorladen in Steam. :*)
Dat is dan wel weer jammer voor mij :). Heb m gekocht via g2play.co.nl (via verkoper DLCDownload,com) maar ik zie nu dat die dlc download helemaal niet zo actief is op twitter en facebook. (laatste berichten uit 2014. Hoop niet dat ik ben opgelicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

jmk schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:28:
[...]

MooI! Dat lucht op. Ik had in Skyrim ook caves waar ik beter niet in kon gaan omdat de vijanden te moeilijk waren. Dat maakt het spel leuker en interessanter. Leuk ook te lezen dat het een omvangrijk spel is met veel PIO's.

Denken jullie dat als ik nu een key koop bij GMG dat ik dan meteen kan preloaden? Het kriebelt nu wel heel erg.
Ik kreeg mijn key bij GMG direct, dus denk het wel ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

dustkiller schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:14:
In Emmen en omstreken geen geluk gehad, alle winkels zeggen dinsdag. Toch maar geduld hebben dus
Ja jammer,misschien vandaag nog even kijken, maarja als iedereen zegt dinsdag.
Nu wel elite controller binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 07-11-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Key van CDkeys.com is binnen, destijds gekocht voor €34,10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Heeft iemand ervaring met CJS CD-Keys?

Hier kun je Fallout 4 steam + seasonpass voor 66 euro halen.

http://www.cjs-cdkeys.com...t-4-CD-Key-For-Steam.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Mocht je een stream willen zien, sorry als dit niet de bedoeling is...

http://www.twitch.tv/thegoodthebadandthegamer

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Cowamundo schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:26:

CJS heeft negatieve beoordelingen, natuurlijk hoeft dat niets te zeggen.
Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:42:
[...]

Ik denk dat GMG gewoon je beste optie is, 20% van de prijs af dus zou 39,99 moeten zijn. Das geen geld voor een game als dit.
Ben zeer benieuwd of er toch geen slimme coders zijn die het spel met gedownload steam materiaal en een launcher gestart krijgen.

Wel zeer zuur dat overal staat dat je met Bitcoin kan betalen, maar als het erop aankomt dan kan ik alleen met een CC, Sofort of Paysafecard betalen... Wat een ellende, ik maak gewoon een support ticket aan.
"You can now use Bitcoin (BTC) to pay for your order on Greenmangaming.com. This payment option is only available if your account shows prices in USD. We hope to add other currencies very soon"

Ok, dan gaan we eens zoeken hoe dat moet.
Ik kom op 60,- euro - 20% = 48 euro? Of zie ik iets over het hoofd? zit nog te twijfelen tussen Coolblue 39,- met 10 euro kortingscode of greenmangaming voor 48,- euro maar dan wel meteen preloaden. Hoop stiekem nog op een leuke aanbieding, maar vrees dat die niet meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Het valt mij op dat de Steam Preload "maar" 23,8 gigabyte is. Is dat het hele spel of moet er nog iets worden binnengehaald maandagnacht.. of gaat er een dikke unrar overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Case_C schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:29:
[...]

CJS heeft negatieve beoordelingen, natuurlijk hoeft dat niets te zeggen.
Online Gamekeys kopen - Deel II
Ja ik heb er laatst 2 random keys gekocht in de hoop dat Fallout 4 erbij zat en die werkte gewoon prima.

Normaal op steam kost het spel 60 euro + 30 voor de seasonpass dus scheelt me 24 euro.

Ach, waarom ook niet... we proberen het gewoon 8)7

edit:
Totaal bedrag via IDeal was 69 euro, hij was sowieso al out of stock maar aangezien pre-loaden mij niet zoveel uit maakt en spelen toch nog niet kan tot dinsdag heb ik nog even geduld!
Levering 2-12 uur.

Ik laat weten of en zodra hij werkt!

[ Voor 18% gewijzigd door Cowamundo op 07-11-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Erkel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:14:
[...]

Dat is dan wel weer jammer voor mij :). Heb m gekocht via g2play.co.nl (via verkoper DLCDownload,com) maar ik zie nu dat die dlc download helemaal niet zo actief is op twitter en facebook. (laatste berichten uit 2014. Hoop niet dat ik ben opgelicht :P
Sommige key resellers wachten op een fysieke voorraad keys. Misschien dat het daarom iets langer duurt bij jou. Komt vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alcmaria schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:33:
Het valt mij op dat de Steam Preload "maar" 23,8 gigabyte is. Is dat het hele spel of moet er nog iets worden binnengehaald maandagnacht.. of gaat er een dikke unrar overheen?
Er zal nog wel iets worden binnengehaald, maar heel veel zal het niet zijn.
De systeemeisen zijn 30Gb schijfruimte, in de praktijk zal het nog wel wat minder zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 07-11-2015 13:47 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Waalwijk,tilburg(centrum)en kleine dorpen er omheen geprobeerd maar helaas allemaal dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Bij meer mensen dat de 20% voucher (SAVE20-NOVEMB-GAMING) niet werkt bij GMG met Fallout 4?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
jmk schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:37:
[...]

Sommige key resellers wachten op een fysieke voorraad keys. Misschien dat het daarom iets langer duurt bij jou. Komt vast goed :)
We gaan het zien, baal er toch wel van dat ik m niet gewoon bij steam heb gekocht. Dan maar 20 euro meer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Ik sta er toch best versteld van hoe hardnekkig mensen kunnen zeuren over een game die sommigen al kunnen spelen, terwijl de releasedate toch echt op Dinsdag 11 november staat.

Ik heb 'm ooit gepreordered via g2play toen ie rond de 30 euro was. Is het nou zo moeilijk te wachten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Kraziey schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:53:
Hmm staat er nu bij jouw bestelling ook 5-10 werkdagen? Ga denk ik even Wehkamp een mailtje sturen want bij de PS4 en XBone versies staat 'release 10-11'. Beetje gaar waarom dat per versie een verschillende 'status' heeft.

Voor FO4 ga ik voor m'n eerste char denk ik beginnen met een hybrid build van melee en pistols. Ik wil er een soort van Jason Bourne van maken. :D Ben altijd mijn Fallout/Elder Scrolls characters met een rogue-achtig character begonnen maar ga het deze keer echt anders aanpakken. Nu nog beslissen of ik meer voor luck of charisma ga.... Dammit, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
Ik krijg vanzelf een sms als ie binnen is, heb nog zoveel games. dat deze waarschijnlijk pas in 2016 opgemaakt gaat worden, pip boy editie.
ik zie het allemaal wel :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
.je schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:03:
Ik sta er toch best versteld van hoe hardnekkig mensen kunnen zeuren over een game die sommigen al kunnen spelen, terwijl de releasedate toch echt op Dinsdag 11 november staat.

Ik heb 'm ooit gepreordered via g2play toen ie rond de 30 euro was. Is het nou zo moeilijk te wachten?!
Er zit niemand te zeuren. Het zou alleen mooi zijn als je hem al kunt spelen. De kans is er want er zijn altijd wel winkeliers/webshops die hem eerder verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Op ,e bestelling via Intertoys.com staat een leverdatum van 3 november. Bizar toch .

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Cowamundo schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:26:

Prima site :) Bestel daar wel eens vaker en nog nooit problemen mee gehad.

Pff nog wachten tot dinsdag :( Las hier dat de Intertoys in Eindhoven hem al verkocht, dat is misschien een kwartier rijden voor mij. Maar ik haal hem toch op de PC dus ik kan hem anders toch niet spelen dankzij steam. En heb daarnaast ook de Pip-Boy editie en ik denk niet dat ze die nog hebben daar :P

Hier is het ook duidelijk te zien wanneer de pre-load van Fallout 4 actief werd _O-

http://store.steampowered.com/stats/content/

[ Voor 39% gewijzigd door bjorntju op 07-11-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:56
Blaim schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:05:
[...]

Hmm staat er nu bij jouw bestelling ook 5-10 werkdagen? Ga denk ik even Wehkamp een mailtje sturen want bij de PS4 en XBone versies staat 'release 10-11'. Beetje gaar waarom dat per versie een verschillende 'status' heeft.

Voor FO4 ga
Bij mij staat er nu ook 5-10 dagen (PC). Heb het spel op 25 oktober besteld via ideal betaling. Nu vind ik het niet zo erg als het spel wat later komt aangezien ik zelf in het buitenland ben maar voor diegene die het meteen willen spelen zou het toch aardig vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Blaim schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:05:
[...]

Voor FO4 ga ik voor m'n eerste char denk ik beginnen met een hybrid build van melee en pistols. Ik wil er een soort van Jason Bourne van maken. :D Ben altijd mijn Fallout/Elder Scrolls characters met een rogue-achtig character begonnen maar ga het deze keer echt anders aanpakken. Nu nog beslissen of ik meer voor luck of charisma ga.... Dammit, lastig.
Nee nog steeds 3-5 werdagen (heb de PS4 versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Kraziey schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:23:
[...]

Nee nog steeds 3-5 werdagen (heb de PS4 versie).
Cloggs schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:23:
[...]

Bij mij staat er nu ook 5-10 dagen (PC). Heb het spel op 25 oktober besteld via ideal betaling. Nu vind ik het niet zo erg als het spel wat later komt aangezien ik zelf in het buitenland ben maar voor diegene die het meteen willen spelen zou het toch aardig vervelend zijn.
Ik zal als ik jullie was je niet al te veel zorgen maken. Bij Wehkamp staat altijd bij pre-orders op je bestelstatus de dag voor release 3-5 werkdagen. Ik blijf het gigantisch stom vinden dat ze het er zo neerzetten maar het is niet anders :P Ik bestel best vaak games bij Wehkamp omdat ze altijd mooie prijzen hebben, al helemaal in combinatie met die 10 euro extra korting die ze vaak geven en tot nu toe heb ik altijd mijn games op tijd binnen gekregen.

Maar een mailtje sturen/bellen naar Wehkamp kan nooit kwaad natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 07-11-2015 14:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
.je schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:03:
Is het nou zo moeilijk te wachten?!
Ja :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qsmMDrdckNMBZKm4iiYNj0P5/full.jpg

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 21-09 18:32
Ik zie dat toch veel mensen hem via een keyshop hebben gekocht. Kan dat nog steeds dan zonder dat je met region lock zit op steam keys of geld dat alleen voor gifts? Heb hem zelf ook al een aantal keer 'goedkoop' voorbij zien komen dit jaar maar wilde het toch niet riskeren. Voorlopig kijk ik nog wel even de kat uit de boom.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Pagina: 1 ... 38 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.