Je kan je bon hier posten...Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:29:
[...]
Shit jullie hebben me gevonden
Wil hier ook wel wat vragen beantwoorden hoor ^_^
Laten we beginnen met, pics or it didn't happen en afsluiten met: welk filiaal?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:29:
[...]
Shit jullie hebben me gevonden
Wil hier ook wel wat vragen beantwoorden hoor ^_^
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik had je op reddit al ge-pm-d 
Intertoys Heerlen (Limburg) was het
Intertoys Heerlen (Limburg) was het
Verwijderd
Helaas geen bon, onder de toonbank verkocht dus hehe,SacreBleu schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:32:
[...]
Laten we beginnen met, pics or it didn't happen en afsluiten met: welk filiaal?
Hier proof die ik op reddit gepost heb http://imgur.com/T1akj05
Als je het echt wilt maak ik speciaal voor jou nog een foto ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 15:35 ]
FO3... de sidequest vanuit megaton naar minefield, in minefield zat een 100-lock op een maquette in een huis :Shabbaman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:37:
Over al die leuke builds: Locksmith lijkt me essentieel. Sterker nog, als je Locksmith niet hebt, dan vermoed ik dat het spel onspeelbaar is. Echter, je hebt het pas nodig zodra je medium locks tegenkomt, en dat zal niet aan het begin van het verhaal zijn. Je kan dat ene puntje er dus ook wel wat later in stoppen.
Caveat: voor het gemak ga ik er maar even van uit dat FO4 gelijk is aan de vorige versies. Het kan natuurlijk zo zijn dat Bethesda echt vanaf scrap een volledig nieuw spel heeft gemaakt. En varkens vliegen.
http://fallout.wikia.com/wiki/Model_of_home
[ Voor 3% gewijzigd door Scighera op 06-11-2015 15:36 ]
www.triathlete.nl
Haha, is goed zo. Leuk dat je het deelt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:35:
[...]
Helaas geen bon, onder de toonbank verkocht dus hehe,
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Weapons zijn dan niet meer zichtbaar. HelaasSacreBleu schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:36:
[...]
Haha, is goed zo. Leuk dat je het deelt.Ik heb één vraag, als je een wapen holstert, is het wapen dan nog wel zichtbaar op je character of verdwijnt het dan?
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:38:
[...]
Weapons zijn dan niet meer zichtbaar. Helaas
Jij bent dan een bekende daar ofzo? Of liep je gewoon naar binnen en deden zij jouw het aanbod?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:35:
[...]
Helaas geen bon, onder de toonbank verkocht dus hehe,
Verwijderd
Geen bekende haha, gewoon beetje met de verkoper gebabbeld. Dat is het voordeel als je [speech] een beetje hoog is heSammy09 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:46:
[...]
Jij bent dan een bekende daar ofzo? Of liep je gewoon naar binnen en deden zij jouw het aanbod?
Net bij de Bart Smit geprobeerd toen ik daar toch was om de PS4 te kopen maar ze verkochten hem nog niet. Welke winkel wel dan vroeg ze want daar staat een flinke boete op was het antwoord. Ik kan de Intertoys hier nog proberen en anders maar dinsdag.
PSN ID: Svennie-NL
Misschien probeer ik het vanmiddag even met die foto's.
Weinig kans echter.
YepDonstil schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:57:
[...]
Ik kan er even niet op klikken maar ik heb zo een vermoeden dat we het overspoiler:hebbenRick Astley
YO! fucknuts! It's Probing time!
Je had gewoon online besteld toch? Waar?
Weer een merkwaardige design keuze van BethesdaVerwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:38:
[...]
Weapons zijn dan niet meer zichtbaar. Helaas

Verwijderd
Nee deze hebben vrienden van me in de brievenbus gegooid, komt uit Duitsland. Waar precies weet ik niet.Luuk_horst schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:55:
[...]
Je had gewoon online besteld toch? Waar?
16% installed... HYPE
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:48:
[...]
Geen bekende haha, gewoon beetje met de verkoper gebabbeld. Dat is het voordeel als je [speech] Charisma een beetje hoog is he
Ik had niet verwacht dat iemand hem nog vandaag in een Nederlandse winkel had kunnen kopen na alle onsuccesvolle pogingen van de andere Tweakers hier.
T minus whenever it feels right
hier hetzelfde... hebben we helaas nog niets aan..gphg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:47:
Net binnen van GMG: een key voor de Season Pass ....
Ik vond het gisteravond wel grappig gaan in de Bart Smit. Mijn nonchalante vraag was: "Is er een pakketje voor Luke?" Dat meisje loopt naar achteren, legt de doos op de toonbank (iets wat ik niet had verwacht, dat het zou lukken), maar opeens ziet ze 10-11 staan en is het feest voorbij. Op een meter afstand van mijn pakketje verwijderd. Dat opeens onder de toonbank verdwijnt.
Die rode balk verschijnt niet voor niets rondom de foto's.. Resize ze even.
[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 06-11-2015 16:09 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
zou je dat even na willen vragen? Duitsland is hier niet zover vandaan, met een geluk is het in de buurt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:57:
[...]
Nee deze hebben vrienden van me in de brievenbus gegooid, komt uit Duitsland. Waar precies weet ik niet.
ff een cover geprint en in een oud hoesje gedaan ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Ja, ook een CDtje gebrand en tot mijn verbazing werkt het!Aaargh! schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:09:
[...]
ff een cover geprint en in een oud hoesje gedaan ?

Het is bij Kerkrade in Duitsland over de grens.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:09:
[...]
zou je dat even na willen vragen? Duitsland is hier niet zover vandaan, met een geluk is het in de buurt.
Edit: Excuus voor mijn cropping skills
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 16:19 ]
Tried itap3nr0ts schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:26:
[...]
Wat is er gebeurd met dat bonnetjes-fotosoep-plan dan?Mijn Bart Smit kan ik zien vanuit het raam van mijn woonkamer, maar omdat ik daar vaker rondloop, durf ik echt niet eerder dan maandag weer te gaan zeuren als ik geen andere NL'er de game zie hebben.
Haha. Omdat je bon te kut was of omdat ze dat geen reden vinden?
ronald ouwe boefNotSoSteady schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:21:
Ik kwam Ronald McDonald net tegen, drie kopietjes van Fallout 5 gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Freakiebeakie op 06-11-2015 16:21 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Omdat het van MM nederland was. Hij zei nog met een schimp,"Hier in de MM Brussel verkopen ze hem ook nog niet" (is 200 m verder).ap3nr0ts schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:19:
[...]
Haha. Omdat je bon te kut was of omdat ze dat geen reden vinden?
In MM ook is gevraagd (moest er zijn voor controller), maar was nog niet geleverd.
Ma swat ik wacht wel hé, maar vond het wel "spannend" om es te proberen
Met al die mensen die hem nu "illegaal" hebben verwacht ik hem vandaag of morgen op TPB
.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Om nu eerlijk te zijn, ik heb meestal niet echt problemen om te wachten op iets:) Maar als ik hier veel lees wordt ik toch een beetje meegesleept in de ""ongeduldigheid"" 
Dus maw => Het is de fout van de tweaker(tjes)
lolol
Dus maw => Het is de fout van de tweaker(tjes)
[ Voor 16% gewijzigd door MyPhanTomMind op 06-11-2015 16:51 ]
Waar? De MM in Herzogenrath?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:16:
[...]
Ja, ook een CDtje gebrand en tot mijn verbazing werkt het!
[afbeelding]
[...]
Het is bij Kerkrade in Duitsland over de grens.
Edit: Excuus voor mijn cropping skills
En nu ook de gewone keygphg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:47:
Net binnen van GMG: een key voor de Season Pass ....
Ik heb zojuist een exemplaar (PS4) bij de Intertoys in Eindhoven (Winkelstraat) meegekregen. Wel zonder bon, iedereen weet natuurlijk wel waarom
Wast een bekende of gewoon brutaal gevraagd?SparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:19:
Ik heb zojuist een exemplaar (PS4) bij de Intertoys in Eindhoven (Winkelstraat) meegekregen. Wel zonder bon, iedereen weet natuurlijk wel waarom
Gewoon gebeld en opgehaald. Medewerker gaf aan dat het een twijfelgeval was of ze hem wel / niet mochten verkopen, dus vandaar zonder bon. Aan de gezichtsuitdrukking was echter voldoende af te lezen
Nice! Ik heb hier een Intertoys onder mijn werk zitten die tot 20 uur open is. Fuck it. Loop wel even langs straks.
[ Voor 7% gewijzigd door ap3nr0ts op 06-11-2015 17:23 ]
Jezus, jullie hebben wel echt weinig geduld he? verbaasd me echt hoever mensen gaan, tot jaloezie aan toe, die paar dagen kunnen er toch ook nog wel bij? 
veel plezier voor degene die hem wel al hebben.
Ach, ik ga er nu geen moeite meer voor doen, maar mocht ik morgen langs de MM/Bart Smit lopen om de hoek vraag ik het wel ff. Kwaad kan het niet.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nja, één belletje plegen naar een wat kleinere / lokale intertoys is toch niet te veel moeite?Ambition88 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:24:
Jezus, jullie hebben wel echt weinig geduld he? verbaasd me echt hoever mensen gaan, tot jaloezie aan toe, die paar dagen kunnen er toch ook nog wel bij?
Zou het zelf ook doen maar ik ga hem halen voor de PC dus dan moet je sowieso wachten tot de release.Ambition88 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:24:
Ik heb net ook gehoord bij Gamestars verkopen ze hem morgen ook. Als ze hem binnen hebben.. gamestars is een kleine keten die een paar gesloten filialen van Gamemania hebben over genomen..
Nee, maar bij de meeste gaat het wel ffe verder dan een simpel belletje die staan letterlijk een week lang elke dag in de bart smit om te vragen of ze hem vandaag dan wel mee krijgen, denk ik echt van, stel je niet zo aan, maargoed ieder zn ding? Of ik hem nou nu speel of volgende week, time flies.SparksNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:27:
[...]
Nja, één belletje plegen naar een wat kleinere / lokale intertoys is toch niet te veel moeite?
Ik heb hier van letterlijk niemand gelezen dat ze dat doen.
Maar als dat ze wel willen, is het hun eigen tijd(sverlies), toch?
Haha. Ik ben wel iemand die dan al in 2 winkels heeft gestaan inderdaad.
Ik denk dat het toch niet lukt in een redelijke grote Randstad-Intertoys.
Zuur. waarom zijn die releases trouwens vaak op kutdagen? begin van een werkweek, nooit eens op vrijdag, boehoe.
Call of duty BO 3 kwam vandaag uit.Ambition88 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:42:
Zuur. waarom zijn die releases trouwens vaak op kutdagen? begin van een werkweek, nooit eens op vrijdag, boehoe.
Ik woon in de buurt van Herzogenrath (ofja, nog een goede 25km) en had het leuke idee eens te gaan kijken. Eenmaal in de auto, klaar om te gaan rijden: Verrek, ik heb geen PS4 of xBone...
Jammer jammer, heeft weinig nut de PC versie nu al te halen als ik hem toch niet kan spelen. Anders had ik het voor jullie wel kunnen ontkrachten of bevestigen
Jammer jammer, heeft weinig nut de PC versie nu al te halen als ik hem toch niet kan spelen. Anders had ik het voor jullie wel kunnen ontkrachten of bevestigen
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
ze verkopen daar vast PS4's en XBO's

ik zie dat Far Cry 4 30E kost bij Intertoys, die ga ik dadelijk halen, kan ik meteen kijken of de lokale intertoys FO4 al wil verkopen.
ik zie dat Far Cry 4 30E kost bij Intertoys, die ga ik dadelijk halen, kan ik meteen kijken of de lokale intertoys FO4 al wil verkopen.
[ Voor 71% gewijzigd door Svennie op 06-11-2015 17:57 ]
Ja, ik ga natuurlijk ook nog even 350 euro neerleggen voor een apparaat wat ik helemaal niet wil, gekkie...
heb je dat niet voor ons over?kuusj98 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:57:
[...]
Ja, ik ga natuurlijk ook nog even 350 euro neerleggen voor een apparaat wat ik helemaal niet wil, gekkie...
Serieus? Zou ik niet doen hoor, zonde van het geld.kuusj98 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:57:
[...]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hahahaha dat bericht puilde toch echt over van sarcasmeFlagg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:05:
[...]
Serieus? Zou ik niet doen hoor, zonde van het geld.
Natuurlijk ga ik geen PS4 halen (xBone zou ik sws al links laten liggen) om 1 game 4 dagen eerder te kunnen spelen. Daar moet ik heel wat uurtjes voor zwoegen...
Ooooooh ja ik dacht al wat raarrrrrrrr.kuusj98 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:09:
[...]
Hahahaha dat bericht puilde toch echt over van sarcasme![]()
Natuurlijk ga ik geen PS4 halen (xBone zou ik sws al links laten liggen) om 1 game 4 dagen eerder te kunnen spelen. Daar moet ik heel wat uurtjes voor zwoegen...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik fietste net naar huis toe, route komt langs een BM .. komen er net 3 jochies van 14 aanrijden: 1: "zouden ze hier al liggen!?" 2:"ja man, ze liggen daar in de schappen!!!" 3: "dat lukt toch nooit" 1 of 2: "kom, we proberen het gewoon".. ik vroeg mij meteen af wie van jullie dit waren
14 jarige die Black ops 3 (18+) proberen op te halenIrcghost schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:17:
Ik fietste net naar huis toe, route komt langs een BM .. komen er net 3 jochies van 14 aanrijden: 1: "zouden ze hier al liggen!?" 2:"ja man, ze liggen daar in de schappen!!!" 3: "dat lukt toch nooit" 1 of 2: "kom, we proberen het gewoon".. ik vroeg mij meteen af wie van jullie dit waren
Haha je zult inderdaad niet veel 14 jarige Fallout zien spelen, maar is dat werkelijk dat je die games dan niet meekrijgt? Ik heb nog nooit problemen gehad met 18+ games kopen nml...dustkiller schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:19:
[...]
14 jarige die Black ops 3 (18+) proberen op te halen
ik zag bij bartsmit in het krantje, dat je ook de season pass van fallout 4 kan kopen voor €30,00..
zodat je alle toekomstige DLC kan downloaden..
is dit zo spel waar er meerdere dlc's voor uit komen..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Voor Fallout 3 zijn er wel veel verschillende DLC's uitgekomen, dus ik neem aan van welNickrsd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:26:
ik zag bij bartsmit in het krantje, dat je ook de season pass van fallout 4 kan kopen voor €30,00..
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Ze gaan echt geen Season Pass verkopen als ze niet van plan zijn om DLC's te makenNickrsd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:26:
Er was al DLC aangekondigd.
Maar als je nu al op de console kunt spelen komt er dus geen Day One patch.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
waarom niet, kan zijn dat die nog niet vrijgegeven is, dat dat gebeurd om 00:01 op de 10eLekker Ventje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:43:
Je hebt geen day one patch nodig om te spelen. Overigens staat de day one patch in dit geval wel al klaar en die is gewoon te downloadenLekker Ventje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:43:
Alvast een beetje nagedacht over mijn build en wat de story van mijn character is en daar ben ik wel zo goed als uit.
Het doel is een hoog intelligent karakter te maken die zijn kennis gebruikt om van alles wat los en vast zit iets bruikbaars te kunnen maken. Dit kan voor eigen gebruik zijn of om voor extra bottlecaps te kunnen verkopen. Ook zal ik mijn intelligentie gaan gebruiken om mezelf van energy en radiation wapens te voorzien om overal doorheen te knallen, vandaar de Nuclear Physicist in een later stadium.
Om deze "handigheid" ook uit te kunnen voeren heb ik gekozen voor Armorer, Blacksmith, Gun Nut en Science.
Omdat er voor het knutselen soms ook "uncommon" en "rare" components nodig zijn worden mijn knutsel perks ondersteund door de Scrapper perk en de Locksmith, Hacker en Pickpocket perks. De laatste 3 omdat ik elke kist, kamer, kast en broekzak wil kunnen doorzoeken om aan mijn knutsel materiaal te komen.
Ook draagt op een later niveau Aquaboy hier aan bij door hopelijk onderwater gebieden bereikbaar te maken.
Dit alles moet natuurlijk wel meegenomen worden en vandaar de Lone Wanderer en Strong Back perks.
Met onderstaande build zou ik precies op 21 basic SPECIAL points en 49 extra punten uitkomen!
op:
Strength = 6
- Armored - 4
- Blacksmith - 3
- StrongBack - 4
Perception = 4
- Pickpocket - 4
- Locksmith - 4
Endurance = 4
- Later upgraden naar 5 voor Aquaboy - 2
Charisma = 3
-Lone wanderer - 3
Intelligence = 6
- Gun Nut - 4
- Hacker - 4
- Scrapper - 2
- Science! - 4
- Later upgraden naar 9 voor Nuclear Physicist - 3
Agility = 3
- Sneak - 4
Luck = 2
Wat ik mij afvraag is of ik de sneak skill wel echt nodig ga hebben om goed gebruik te kunnen maken van mijn Pickpocket perk? Anders ga ik hier 2 of misschien wel alle 4 de punten van in Luck stoppen.
Graag jullie gedachten over deze build!
Het doel is een hoog intelligent karakter te maken die zijn kennis gebruikt om van alles wat los en vast zit iets bruikbaars te kunnen maken. Dit kan voor eigen gebruik zijn of om voor extra bottlecaps te kunnen verkopen. Ook zal ik mijn intelligentie gaan gebruiken om mezelf van energy en radiation wapens te voorzien om overal doorheen te knallen, vandaar de Nuclear Physicist in een later stadium.
Om deze "handigheid" ook uit te kunnen voeren heb ik gekozen voor Armorer, Blacksmith, Gun Nut en Science.
Omdat er voor het knutselen soms ook "uncommon" en "rare" components nodig zijn worden mijn knutsel perks ondersteund door de Scrapper perk en de Locksmith, Hacker en Pickpocket perks. De laatste 3 omdat ik elke kist, kamer, kast en broekzak wil kunnen doorzoeken om aan mijn knutsel materiaal te komen.
Ook draagt op een later niveau Aquaboy hier aan bij door hopelijk onderwater gebieden bereikbaar te maken.
Dit alles moet natuurlijk wel meegenomen worden en vandaar de Lone Wanderer en Strong Back perks.
Met onderstaande build zou ik precies op 21 basic SPECIAL points en 49 extra punten uitkomen!

Strength = 6
- Armored - 4
- Blacksmith - 3
- StrongBack - 4
Perception = 4
- Pickpocket - 4
- Locksmith - 4
Endurance = 4
- Later upgraden naar 5 voor Aquaboy - 2
Charisma = 3
-Lone wanderer - 3
Intelligence = 6
- Gun Nut - 4
- Hacker - 4
- Scrapper - 2
- Science! - 4
- Later upgraden naar 9 voor Nuclear Physicist - 3
Agility = 3
- Sneak - 4
Luck = 2
Wat ik mij afvraag is of ik de sneak skill wel echt nodig ga hebben om goed gebruik te kunnen maken van mijn Pickpocket perk? Anders ga ik hier 2 of misschien wel alle 4 de punten van in Luck stoppen.
Graag jullie gedachten over deze build!
En dan opnieuw beginnen omdat de patch ingebracht is. Meestal kun je zonder die patch niet eens beginnen.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:45:
[...]
waarom niet, kan zijn dat die nog niet vrijgegeven is, dat dat gebeurd om 00:01 op de 10e
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Er is al een patch te downloaden van 200mb.
Jaloers op de mensen die al kunnen spelen.
Waarom spellen niet standaard op Vrijdag uitkomen is voor mij niet te snappen.
De 2 winkels bij mij in de buurt laten hem niet los in ieder geval
Mochten mensen nog "tips" hebben in de buurt van Arnhem, hoor het graag
Waarom spellen niet standaard op Vrijdag uitkomen is voor mij niet te snappen.
De 2 winkels bij mij in de buurt laten hem niet los in ieder geval
Mochten mensen nog "tips" hebben in de buurt van Arnhem, hoor het graag
[ Voor 17% gewijzigd door GekkeR op 06-11-2015 18:53 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Dan heeft Beteshda het aan zichzelf te danken dat mensen nu al kunnen spelen. Wel zuur voor de PC gamers.
Op de consoles komt het juist maar heel zelden voor dat je zonder patch niet kan spelen. De game moet min of meer out of the box speelbaar zijn. Dat er een day one patch klaar staat om de nodige bugs te pletten staat daar los van.Lekker Ventje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:48:
[...]
En dan opnieuw beginnen omdat de patch ingebracht is. Meestal kun je zonder die patch niet eens beginnen.
Gadverdamme je zal dinsdag en woensdag toch maar vrij zijn zeg...
Moest eigenlijk dinsdagmiddag wat mensen wegwijs maken in de wondere wereld van android telefoons, maar gisteren verdween de afspraak spontaan uit mijn agenda, dus meteen vrij genomen.
Had toch nog teveel uren staan.
Moest eigenlijk dinsdagmiddag wat mensen wegwijs maken in de wondere wereld van android telefoons, maar gisteren verdween de afspraak spontaan uit mijn agenda, dus meteen vrij genomen.
Mijn laatste tentamen was maandag, dus ik ben al een aantal dagen "vrij". Aankomende dinsdag moet ik weer beginnenFlagg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:51:
Gadverdamme je zal dinsdag en woensdag toch maar vrij zijn zeg...
Het gebeurd niet vaak dat ik wou dat het weekend al voorbij was. Dinsdagmorgen lekker naar de winkel fietsen en dan die magische gedachte als je die game in je handen hebt: 'finally after all those years of waiting'. Bijnaaaaaa.
Wat een luxe, ik zit al 3 dagen te onderhandelen met mijn ouders over donderdag 12 november waarvan ik de schooluurtjes op de een of andere wijze wil missen. Toch niks de doen na een schoolexamen-week...Flagg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:51:
Gadverdamme je zal dinsdag en woensdag toch maar vrij zijn zeg...![]()
Inderdaad, weet nog dat ik op de releasedag van GTA V half Limburg heb doorkruist voor een exemplaar, uiteindelijk na een halve tank benzine en heel wat bellen een exemplaar in mijn handen, dat gevoel wat je krijgt is niet te beschrijvenoxford bastard schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:57:
Het gebeurd niet vaak dat ik wou dat het weekend al voorbij was. Dinsdagmorgen lekker naar de winkel fietsen en dan die magische gedachte als je die game in je handen hebt: 'finally after all those years of waiting'. Bijnaaaaaa.
[ Voor 32% gewijzigd door Kuusj op 06-11-2015 18:59 ]
Kwam ook toevallig zo uit nu, ben sowieso op woensdag altijd vrij dus een dagje later had ook niet uitgemaakt, maar zo'n lege dinsdag in de agenda zien staan moest wel een voorteken zijn.kuusj98 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:57:
[...]
Wat een luxe, ik zit al 3 dagen te onderhandelen met mijn ouders over donderdag 12 november waarvan ik de schooluurtjes op de een of andere wijze wil missen. Toch niks de doen na een schoolexamen-week...
Getverderrie... Gelukkig heb ik dinsdag, woensdag, donderdag én vrijdag vrij genomen. En dan komt er ook nog zo'n klote weekend achteraanFlagg schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:51:
Gadverdamme je zal dinsdag en woensdag toch maar vrij zijn zeg...![]()
Vanavond komt de preload beschikbaar voor PC
Bron?x3rius schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:19:
Vanavond komt de preload beschikbaar voor PC
Whehehe you win. Maar toch niet alleen voor fo4 neem ik aan?l0n3w012ph schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:18:
[...]
Getverderrie... Gelukkig heb ik dinsdag, woensdag, donderdag én vrijdag vrij genomen. En dan komt er ook nog zo'n klote weekend achteraan
Dat zou voor mij iig veel te lang zijn voor 1 game, ik krijg die 2 dagen niet eens vol ws.
Verwijderd
Vette game is het!
Dit is m'n eerste Fallout game en ik zat er met de intro meteen in. Dit is echt Bethesda storytelling
En je stadje uitbouwen is echt awesome gemaakt, nu weer even codden met vrienden en erna weer Fallout
Trouwens er is echt super veel te looten, ik zit snel over m'n looplimiet heen, toch maar strength wat meer uitbouwen.
Dit is m'n eerste Fallout game en ik zat er met de intro meteen in. Dit is echt Bethesda storytelling
En je stadje uitbouwen is echt awesome gemaakt, nu weer even codden met vrienden en erna weer Fallout
Trouwens er is echt super veel te looten, ik zit snel over m'n looplimiet heen, toch maar strength wat meer uitbouwen.
Ah tnx! Heb de pc maar meteen aan gezet.
@Flagg: ja, echt alleen voor FO4 maar de week daarna is het voor mij weer ff over vanwege drukke agenda dus pakken wat je pakken kunt
Held!!l0n3w012ph schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:24:
[...]
Ah tnx! Heb de pc maar meteen aan gezet.
@Flagg: ja, echt alleen voor FO4 maar de week daarna is het voor mij weer ff over vanwege drukke agenda dus pakken wat je pakken kunt
GMG heeft ondertussen de key voor fallout 4 en de season pass vrijgegeven:)
de hardcopy PC versies kunnen dus nog niks vermoed ik?

www.triathlete.nl
Komt door de release van Sonic 2 en een pun. Nee, geen grapje.Ambition88 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:42:
Daar zou gewoon een Steam key in moeten zitten die je nu kan invullen. Vanavond zou je dan kunnen preloaden. Maar je kan niet spelen.Scighera schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:49:
de hardcopy PC versies kunnen dus nog niks vermoed ik?
[ Voor 28% gewijzigd door SacreBleu op 06-11-2015 19:51 ]
ik moest toch bij de Intertoys zijn om Far Cry 4 te kopen maar Fallout kreeg ik niet mee, heb ook niet verder gevraagd, vermaak me wel met Far Cry 4 dit weekend en mijn neefje is nu bezig met de nieuwe CoD.
Vanavond dan toch maar even bestellen. Gmg wel betrouwbaar dus een goede keus. Iemand anders toevallig een idee of de andere sites ook de leveren van Keys al gestart zijn? Op veel sites kosten het spel en pass nml (bijna) evenveel als het spel op steam zelf kost.
Ik denk dat GMG gewoon je beste optie is, 20% van de prijs af dus zou 39,99 moeten zijn. Das geen geld voor een game als dit.Lamar89 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:38:
Vanavond dan toch maar even bestellen. Gmg wel betrouwbaar dus een goede keus. Iemand anders toevallig een idee of de andere sites ook de leveren van Keys al gestart zijn? Op veel sites kosten het spel en pass nml (bijna) evenveel als het spel op steam zelf kost.
Ben zeer benieuwd of er toch geen slimme coders zijn die het spel met gedownload steam materiaal en een launcher gestart krijgen.
Wel zeer zuur dat overal staat dat je met Bitcoin kan betalen, maar als het erop aankomt dan kan ik alleen met een CC, Sofort of Paysafecard betalen... Wat een ellende, ik maak gewoon een support ticket aan.
"You can now use Bitcoin (BTC) to pay for your order on Greenmangaming.com. This payment option is only available if your account shows prices in USD. We hope to add other currencies very soon"
Ok, dan gaan we eens zoeken hoe dat moet.
[ Voor 26% gewijzigd door Kuusj op 06-11-2015 20:47 ]
Denk niet dat ze dat kunnen kraken, zit een 256 bit AES? encryptie op.
Na de launch zal er wel een "demo"komen. Mja wie gaat nu een game als deze illegaal downloaden.
Na de launch zal er wel een "demo"komen. Mja wie gaat nu een game als deze illegaal downloaden.
Verwijderd
De Chinese Steam store ¥ 199 = 30 euro
Season pass ¥ 99 = 15 euro
Game is giftable dus laat maar weten of ik iemand blij kan maken
Steam heeft tegenwoordig toch weer region locks? Ik weet echter niet of dat geld voor gifts, lijkt me echter wel.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:59:
De Chinese Steam store ¥ 199 = 30 euro
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.