[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erkel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:18:
Heeft iemand ervaring met het op tijd leveren van pre-order keys bij bijvoorbeeld g2play? Ik heb het bij ze nagevraagd, en ze geven aan dat je de key een aantal dagen vantevoren krijgt, waardoor je dus kunt preloaden. Echter vertrouw ik ze niet helemaal. Dus iemand ervaringen?
Vraagt het hier eens:
Online Gamekeys kopen - Deel II

[ Voor 72% gewijzigd door anandus op 23-10-2015 14:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:19:
[...]

Euh. Nee. Je moet (de serial op) Steam gebruiken om het spel te spelen. Het zelfde was ook het geval bij Skyrim.
Shoot, gelijk heb je. Ik zat even met de PS4 versie in mijn hoofd. (Die heb ik zelf in de pre-order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 12:34
Erkel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:18:
Heeft iemand ervaring met het op tijd leveren van pre-order keys bij bijvoorbeeld g2play? Ik heb het bij ze nagevraagd, en ze geven aan dat je de key een aantal dagen vantevoren krijgt, waardoor je dus kunt preloaden. Echter vertrouw ik ze niet helemaal. Dus iemand ervaringen?
Ik heb denk ik al een stuk of 10 keys via g2play.net gekocht, nooit een probleem ermee gehad.
Altijd netjes op tijd de key gekregen per mail, (meestal 1 dag van tevoren, dus niet 3a4 dagen voor de release)
Alleen even uitkijken dat je een EU of Worldwide code neemt, bij sommige staat VPN en krijg je bv een Russische key.

Ik kijk ook weer erg uit naar dit deel, heb de vorige delen met plezier gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Equazor_ op 23-10-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En he's gone gold. *O*

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zijn er al reviews te bekennen ergens? Of ingame beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:41
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSAq65CVEAIBZ_T.jpg

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:37:
Zijn er al reviews te bekennen ergens?
Reviews zullen wel rond de releasedatum komen, vermoed ik.

De recensie-exemplaren zijn wel al bij de reviewers, dat wel.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 23-10-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
We wants it, we needs it. Must have the precious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
*O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

hmm, heb hem gepreorderd bij yourgamezone, jammer dat je idd nog deel moet downloaden dan, heb maar 2mb/s download dus ben benieuwd of dat een beetje opschiet...

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lang leve preloading! Bij g2play bestellen en dan krijg je de key ruim voor release en dan kun je de game al preloaden. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is 'm unlocken om 0001u.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:13
Scighera schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:03:
hmm, heb hem gepreorderd bij yourgamezone, jammer dat je idd nog deel moet downloaden dan, heb maar 2mb/s download dus ben benieuwd of dat een beetje opschiet...
Hoezo benieuwd, een gig of 30 met 2mb duurt zo'n 33 uur :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
Dat is wel zeer optimistisch; mb = millibits :D

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

anandus schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:08:
[...]
Dit speelt bij mij ook een rol.

Ik denk dat mijn grafische kaart het wel trekt, maar zeker weten doe ik het niet. 3DMark ziet er wel genoeg uit, Passmark echter niet.

Minimum eisen / Wat ik heb
Videokaart: 550 Ti / 660M
3DMarks: 2500 / 2660
Passmark: 1923 / 1431

Dus ik zit een beetje in dubio en hoop dat de minimumeisen gewoon heel ruim genomen zijn.

Echter zit ik wel te popelen om het gelijk te spelen, dus misschien dat ik de gok durf te nemen uiteindelijk.
Maar ik weet het niet. Moeilijk, moeilijk :P

Wat denken jullie?
Slim het zo in kaart te brengen! Zeker weten komen er voor mensen met zulke hardware zoals jij wel mods die het allemaal iets naar beneden brengen qua graphics voor flink wat extra fps zonder dat het lelijk wordt. Dit was bij Skyrim ook zo. Het gaat bij jou echt om enkele procenten die je misschien net te kort komt.

Mijn kaart zit bijna precies in het midden tussen de min en max.
Minimum eisen / Max eisen / Wat ik heb
Videokaart: 550 Ti / GTX 780 / GTX 660
3DMarks: 2500 / 13790 / 6830
Passmark: 1923 / 8031 / 4119
Dus draaien kan ik het wel. Misschien dat ik nog wat RAM erbij koop. Ik heb altijd vrij veel dingen openstaan, misschien is 8 GB dan net te krap. Ik ben na de launch ook heel benieuwd hoe belangrijk extra geheugen kan zijn volgens experts.

[ Voor 7% gewijzigd door jmk op 24-10-2015 00:47 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Na het Skyrim drama waar 's nachts niemand kon spelen via Steam wacht ik wel een dag en neem ik zeker op de release dag geen vrij (Ben de week erop vrij :) )
Dat maakt verder toch niet zoveel uit omdat er geen MP is en je ook niet zeker weet of er nog een hotfix of zo nodig is want dat er patches nodig zijn weet je bijna wel zeker met Bethesda.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

jmk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:38:
[...]
Dus draaien kan ik het wel. Misschien dat ik nog wat RAM erbij koop. Ik heb altijd vrij veel dingen openstaan, misschien is 8 GB dan net te krap. Ik ben na de launch ook heel benieuwd hoe belangrijk extra geheugen kan zijn volgens experts.
Mischien dat het een goedkopere oplossing is om het een en ander af te sluiten voordat je Fallout 4 opstart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:57:
Na het Skyrim drama waar 's nachts niemand kon spelen via Steam
Hoe bedoel je dat?
Ja, je moest decoden, duurde een kwartier, maar daarna kon je gewoon spelen.
(Zoals je kan lezen in het Skyrim-topic rond releasetijd)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 24-10-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Payday 2 heeft dat ook, en je krijgt nu dagelijks patches. Computer aan, uur wachten voor je kan spelen. Zuuuuuuucht.

Je kan natuurlijk uitzetten dat je automatisch updates download. Voor Payday werkt dat niet (want: multiplayer), maar voor FO4 (of Skyrim) zou dat toch moeten werken?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Anonnymous! schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 01:04:
[...]

Mischien dat het een goedkopere oplossing is om het een en ander af te sluiten voordat je Fallout 4 opstart? :P
Ja dat weet ik, maar ik heb allemaal van die automatische download dingetjes draaien en die zijn zo makkelijk. (SABnzb, Sonarr, autosub, Deluge) Het uitzetten kan soms alleen via web interfaces. Misschien moet ik maar eens een script maken die ze allemaal met 1 klik afsluit, als dat al mogelijk is. Ik heb nu 1.8 GB in gebruik als die programma's niets downloaden. Zou ik ze allemaal afsluiten levert mij dat 285MB / 2,6% CPU op. Dat is misschien nog wel de moeite, vooral die CPU.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

EvaluationCopy schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:29:
[...]

Hoezo benieuwd, een gig of 30 met 2mb duurt zo'n 33 uur :+
2mb/s :P dus 4u wachten pffff

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat vind ik wel een enorme domper voor zo'n bedrijf. Koop je de game kan je vervolgens nog een shitload aan zooi downloaden.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Shabbaman schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:25:
Payday 2 heeft dat ook, en je krijgt nu dagelijks patches. Computer aan, uur wachten voor je kan spelen. Zuuuuuuucht.

Je kan natuurlijk uitzetten dat je automatisch updates download. Voor Payday werkt dat niet (want: multiplayer), maar voor FO4 (of Skyrim) zou dat toch moeten werken?
Ik speels Steam in offline mode (geen utpkabel erin),kabel gaat er alleen in voor activatie of belangrijke update :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scighera schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Ik speels Steam in offline mode (geen utpkabel erin),kabel gaat er alleen in voor activatie of belangrijke update :)
Is het niet handiger om Steam te blokkeren in je firewall? Hoef je niet aan je kabel te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

mhoa... de UTP kabel zit in de receiver normaal voor de radio. en doe verder niets met internet op die pc, zelfs driver updates doe ik via usb sticks. Daarom draai ik al bijna 6 jaar lang al met dezelfde windows-7 installatie (moet er niet aan denken om oa alle THQ en Bethesda games opnieuw te insstalleren ;).

Ben benieuwd naar de wapens trouwens, ben nogal fan van de wapens met conventionele munitie; speelde FNV ook altijd met 9mm pistol / all-american / ratslayer / .308 sniper / .50 AMR en dan met handload ammo.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Op steam is een Fallout sale voor mensen die nog fallout spellen willen. (FO4 niet in de aanbieding helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:43:
(FO4 niet in de aanbieding helaas)
lol, dat zou wat zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 10:24
Mad-Matt schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:46:
Dat vind ik wel een enorme domper voor zo'n bedrijf. Koop je de game kan je vervolgens nog een shitload aan zooi downloaden.
Wat zouden ze dan moeten doen? Het spel op Blu-Ray uitbrengen waar bijna niemand een speler van in z'n PC heeft zitten?

Lekker stil zitten in de 3 maanden dat FO4 nu op DVD word gezet?

Games worden steeds groter en optische media steeds minder populair, het overgrote deel van NL kan een verbinding krijgen van boven de 30Mbit dus zo'n probleem moet dat niet zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Hoeveel kost het persen van een extra paar dvd's? Dat je het spel net als GTA V (?) op een 5tal DVD's uitbrengt? TES-III werd ook geleverd op 3 cd's destijds

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Als de meeste kopers er geen problemen mee hebben het te downloaden, wat volgens mij via Steam vrij snel gaat. Waarom zou een publisher dan extra kosten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biertje? :P

Edit:
Sorry, we can't deliver this item to the Netherlands
:(

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 24-10-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Ben benieuwd of dat geen rechten of wat dan ook schendt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Sjoerdje131 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Ben benieuwd of dat geen rechten of wat dan ook schendt 8)7
A collaboration between Bethesda and Carlsberg UK
http://www.gamespot.com/a...ppy-taste-a/1100-6431686/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 10:13
Slappe pils, blergh. Had er dan een mooie 10% pikzwart bier van gemaakt en het Nuka Cola genoemd 8)

[ Voor 3% gewijzigd door EvaluationCopy op 24-10-2015 19:33 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Ik moet echt nodig een keer een cc kopen. Dan kan ik ook dingen uit het buitenland kopen zoals Fallout merchanise. Zie vaak echt super leuke dingen, maar dan kan ik het niet kopen omdat je juist met cc moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:11:
Ik moet echt nodig een keer een cc kopen. Dan kan ik ook dingen uit het buitenland kopen zoals Fallout merchanise. Zie vaak echt super leuke dingen, maar dan kan ik het niet kopen omdat je juist met cc moet betalen.
Je kan een prepaid virtuele kaart aanschaffen. Een bekend voorbeeld is bijvoorbeeld 3V.
Ikzelf gebruik Neteller. En zo zijn er nog meer mogelijkheden.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 24-10-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

D4NG3R schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Wat zouden ze dan moeten doen? Het spel op Blu-Ray uitbrengen waar bijna niemand een speler van in z'n PC heeft zitten?

Lekker stil zitten in de 3 maanden dat FO4 nu op DVD word gezet?

Games worden steeds groter en optische media steeds minder populair, het overgrote deel van NL kan een verbinding krijgen van boven de 30Mbit dus zo'n probleem moet dat niet zijn.
zoals al gezegd, een aantal dvd's zou er toch wel vanaf moeten kunnen.
Voor het download gebeuren waren er genoeg spellen met meerdere cd's of dvd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mad-Matt schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:16:
Voor het download gebeuren waren er genoeg spellen met meerdere cd's of dvd's
Zoals ik al aangaf is optische media hard op weg om dood te gaan, prima, het mag ondertussen wel een keer geheel vervangen worden door downloads. Voor dat kleine percentage mensen dat nog een waardeloze internetverbinding heeft zou de rest imho niet hoeven te betalen omdat er zonodig weer meer DVD's moeten worden geperst.

DVD's moeten een keer compleet worden uitgefaseerd, maak dan op z'n minst baan voor BR wat potentieel nog enig nut kan hebben voor de mensen met waardeloos internet. Maar als het aan mij lag was optische media allang van de markt verdwenen.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 24-10-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Je hebt een goed punt.

De reden waarom ik er een hekel aan heb is omdat ik nog met geen enkele release een bedrijf gezien wat de download capaciteit aankan die gevraagd wordt door massale verzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Steam doet het normaliter vrij goed, het pre-loaden begint meestal 3 dagen van tevoren waardoor de belasting prima word verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27
Sowieso heeft Steam wel redelijk capaciteit met hun eigen servers en het akamai netwerk. Het is alweer een tijdje geleden dat Steam echt problemen heeft gehad met een fatsoenlijke downloadsnelheid aanbieden tijdens launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik kan niet preloaden door hardcopy, komt pas de 11e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Euh over het algemeen worden de fysieke kopieën een aantal dagen van tevoren verstuurd en kan je de serial gewoon in Steam gooien. Skyrim had ik destijds 2 dagen van tevoren en heb ik mooi kunnen preloaden op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ok, bij de laatste paar games kwamen ze op de releasedag.

Ik hoop dat je gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

D4NG3R schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:32:
[...]

Zoals ik al aangaf is optische media hard op weg om dood te gaan, prima, het mag ondertussen wel een keer geheel vervangen worden door downloads. Voor dat kleine percentage mensen dat nog een waardeloze internetverbinding heeft zou de rest imho niet hoeven te betalen omdat er zonodig weer meer DVD's moeten worden geperst.

DVD's moeten een keer compleet worden uitgefaseerd, maak dan op z'n minst baan voor BR wat potentieel nog enig nut kan hebben voor de mensen met waardeloos internet. Maar als het aan mij lag was optische media allang van de markt verdwenen.
Je vergeet wel dat er die dichtheid qua bandbreedte in NL vrijwel ongeevenaard is in de rest van de wereld. Zeker amerika loopt heel erg achter, genoeg amerikanen al horen klagen over steam games die een download nodig hebben van 30 gig en dat ze een max 2mb lijn hebben en een dollar per gig boven hun maandelijkse cap van 5 gig moeten betalen.

De wereld houdt natuurlijk niet op buiten nederland.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:38:
[...]

Slim het zo in kaart te brengen!
Ik heb voor een makkelijke vergelijking even de scores opgezocht voor de minimum en aanbevolen systeemeisen.

Iedereen kan z'n videokaart opzoeken, hier voor 3DMark en hier voor Passmark

En deze vergelijken met de scores (van dezelfde fabrikant) hieronder:
Minimum / aanbevolen
3DMark Nvidia: 2500 / 13790
3DMark AMD: 8270 / 16170
Passmark Nvidia: 1923 / 8031
Passmark AMD: 4277 / 7043

Dan heb je een beetje gevoel hoe je grafische kaart draait ten opzichte van de systeemeisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

En dan nog... met mijn i5-760 en HD7850 zat ik onder de min specs voor de Battlefront bèta, maar ik kon het gewoon op high draaien (ok, ik heb niet zo'n grote monitor en een aardige overclock, maar goed).

Nu draait FO wel op een andere engine, maar tenzij je zeker weet dat het niet gaat draaien zou ik toch niet bij voorbaat al wat anders gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

anandus schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 07:50:
[...]
Ik heb voor een makkelijke vergelijking even de scores opgezocht voor de minimum en aanbevolen systeemeisen.

Iedereen kan z'n videokaart opzoeken, hier voor 3DMark en hier voor Passmark

En deze vergelijken met de scores (van dezelfde fabrikant) hieronder:
Minimum / aanbevolen
3DMark Nvidia: 2500 / 13790
3DMark AMD: 8270 / 16170
Passmark Nvidia: 1923 / 8031
Passmark AMD: 4277 / 7043

Dan heb je een beetje gevoel hoe je grafische kaart draait.
volgens deze lijst draait mijn HD6950 het spel niet eens wegens te langzaam (MSI R6950 2GB-DDR5 Twin frozer III OC Power Edition) lijkt me sterk ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook uitgaande van de opgegeven systeemeisen, hè :)
En die grafische kaart valt inderdaad onder de minimumsysteemeisen (een klein beetje).
Zie ook bijv hier

[ Voor 66% gewijzigd door anandus op 25-10-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ja, maar blijft interessant, als je de nvidia eisen vergelijkt met de AMD/ATI. De nvidia is minimaal 2x zo traag...

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, klopt, het spel is, als je de systeemeisen bekijkt, enorm geoptimaliseerd voor nVidia.

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 25-10-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
anandus schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:57:
Ja, klopt, het spel is, als je de systeemeisen bekijkt, enorm geoptimaliseerd voor nVidia.
Ik denk dat het allemaal wel weer meevalt. Wat me sws opvalt de laatste tijd is dat systeemeisen, zelfs minimaal, prima in staat zijn om op 1080p 60fpsmtr draaien. Al varieert op welke settings per game, maar vroegahh was dat wek anders en mocht je minimaal 1.5x recommended hebben om een game een beetje netjes te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Beetje vreemd : een gtx550ti is minimum voor nvidia , maar voor amd is dat al een HD 7870 of een 270x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:58:
[...]

Ik denk dat het allemaal wel weer meevalt. Wat me sws opvalt de laatste tijd is dat systeemeisen, zelfs minimaal, prima in staat zijn om op 1080p 60fpsmtr draaien.
Ja, inderdaad.
Ik denk dat ze voor minimumsysteemeisen uitgaan van 1080p 30fps op low settings (of iets in die richting), dus dat het op een lagere resolutie ook prima te doen is op langzamere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Lijkt er wel op ja...of dat een verbetering is het optimaliseren voor 1 merk terwijl er 2 bijna evengrote spelers zijn... ik zal nooit op nVidia overstappen omdat ik altijd ati heb gehad ( RagePro II+3Dfx VooDoo2 -> 7500 -> 8500 -> 9800 Pro -> 4850 -> 6950 )

Ik dacht dat door door de komst van Direct X het makkelijker werd voor ontwikkelaars om voor alle chips te ontwikkelen, DX en drivers vertalen het wel naar de hardware (ik verwacht ook van DX de mogelijkheid om optimaal een quad of hexacore aan te spreken)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

anandus schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:01:
[...]
Ja, inderdaad.
Ik denk dat ze voor minimumsysteemeisen uitgaan van 1080p 30fps op low settings (of iets in die richting), dus dat het op een lagere resolutie ook prima te doen is op langzamere kaarten.
ik denk dat HD resolutie zelfs standaard is tegenwoordig, koop nu een scherm voor 130e en het is full HD

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scighera schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:05:
Ik dacht dat door door de komst van Direct X het makkelijker werd voor ontwikkelaars om voor alle chips te ontwikkelen, DX en drivers vertalen het wel naar de hardware (ik verwacht ook van DX de mogelijkheid om optimaal een quad of hexacore aan te spreken)
Klopt, ik snap dan ook niet waarom er zo'n verschil zit tussen de vereisten voor nVidia en AMD.
Nu ben ik al een aardig tijdje niet meer bezig met GPU's, dus ik weet niet hoe het zit in aantallen shaders, pipelines, etc., maar misschien heeft de ene een techniek die beter aansluit bij de engine?
(bijv., ik noem maar wat, de ene kan veel parallel, maar de andere heeft een hogere klok, en de engine heeft meer profijt van de laatste. Ofzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

spl3ndr schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:00:
Beetje vreemd : een gtx550ti is minimum voor nvidia , maar voor amd is dat al een HD 7870 of een 270x
TWIMTBP?

Wat ik jammer vind aan het verdwijnen van fysieke media is dat er dalijk geen echte retro markt meer voor is. Downloads kun je niet bepaald makkelijk doorverkopen zoals dat bij fysieke media wel is. Daarom koop ik iig voor mijn consoles zo veel mogelijk fysiek. Niet dat ik ze ooit ga verkopen maar is gewoon leuk voor de verzamelaar. Ik heb inmiddels een gamecollectie van 1000+ fysieke games verspreid over een stuk of 20 consoles en handhelds. PC games download ik al jaren via Origin, Steam, uPlay, Battlenet enz.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ik koop altijd nog steeds een fysieke DVD voor pc games... een download is niet tastbaar :) daarom ben ik ook nooit fan van betaalde mp3 downloads, als ik 10e voor een album betaal ik wil ik hem op cd met een hoesje etc :)

Ik ben al jaren niet meer bezig met de techniek, de ontwikkeling gaat zo hard...alleen als er een keer een upgrade in gedaan moet worden dan even snel benchmarks erbij en een keuze maken

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
anandus schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:10:
[...]
Klopt, ik snap dan ook niet waarom er zo'n verschil zit tussen de vereisten voor nVidia en AMD.
Nu ben ik al een aardig tijdje niet meer bezig met GPU's, dus ik weet niet hoe het zit in aantallen shaders, pipelines, etc., maar misschien heeft de ene een techniek die beter aansluit bij de engine? [...]
Mja 1 regel shader coder kan het al dramatisch maken op AMD kaarten, maar prima op NVidia kaarten. Vaak liggen extreme prestatieverschillen ook in de shaders. Dan krijg je een patch of een driver update die het 'fixt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Scighera schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:41:
Ik koop altijd nog steeds een fysieke DVD voor pc games... een download is niet tastbaar :) daarom ben ik ook nooit fan van betaalde mp3 downloads, als ik 10e voor een album betaal ik wil ik hem op cd met een hoesje etc :)

Ik ben al jaren niet meer bezig met de techniek, de ontwikkeling gaat zo hard...alleen als er een keer een upgrade in gedaan moet worden dan even snel benchmarks erbij en een keuze maken
Wat dat betreft ben ik ook nog vrij ouderwets.
Al koop ik wel regelmatig wat op Steam, maar dat is met dikke aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Mad-Matt schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Wat dat betreft ben ik ook nog vrij ouderwets.
Al koop ik wel regelmatig wat op Steam, maar dat is met dikke aanbiedingen
En gek op Marktplaats: kom je vaak leuke dingen tegen! , en dat kan dus niet met digitaal spul

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crimsoon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-09 08:19

Crimsoon

Lurker / Bricoleur

wccftech: Fallout 4 To Feature Nvidia GameWorks Effects

zucht...

(Nu moet je veel nieuws van wccftech met een korreltje zout nemen, omdat het vaak alleen maar geruchten zijn. Er is ook nog geen één andere bron die hier iets over vermeldt, maar het zou wel een verklaring zijn waarom de requirements hoger zijn voor AMD videokaarten. Fingers crossed dus.)

T minus whenever it feels right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColinZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-03 13:30
groterood12 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:18:
wccftech: Fallout 4 To Feature Nvidia GameWorks Effects

zucht...

(Nu moet je veel nieuws van wccftech met een korreltje zout nemen, omdat het vaak alleen maar geruchten zijn. Er is ook nog geen één andere bron die hier iets over vermeldt, maar het zou wel een verklaring zijn waarom de requirements hoger zijn voor AMD videokaarten. Fingers crossed dus.)
Het artikel vermeld wel dat FO4, in tegenstelling tot andere GW titels, optimalisaties heeft voor beide GPU kampen. Hopelijk is het een GTA situatie, waar zowel Nvidia als AMD, hun eigen technieken hebben kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

hope so,anders is het oneerlijke concurrentie...je hebt gewoon minimaal 2 grote spelers nodig (intel vs AMD, Nvidia vs AMD/ATI) om de goed te blijven ontwikkelen en de spullen prijstechnisch interessant te houden...

Maar mocht het idd zo zijn dat er perfomance issues komen op AMD kaarten hierdoor dan denk ik dat er wel een update uit komt of vanuit AMD of via een MOD

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Zit ik met mijn Fury X denk ik redelijk goed zelfs met de hogere eisen voor AMD, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scighera schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:53:
hope so,anders is het oneerlijke concurrentie...
Nouja, oneerlijke concurrentie, nVidia kan er natuurlijk ook niets aan doen dat Bethesda (blijkbaar) focust op nVidia en Gameworks. Net zo min als dat AMD er iets aan zou kunnen doen als Mantle goed ondersteund zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Stel, FO4 is geoptimaliseerd voor GW... dan is dat goed nieuws omdat dat betekent dat het geen stomme console-port is. Beide consoles draaien namelijk op AMD hardware. Dat maakt het volgens mij ook niet zo waarschijnlijk dat FO4 geoptimaliseerd is voor Nvidia hardware of drivers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 13:18
Shabbaman schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:11:
Stel, FO4 is geoptimaliseerd voor GW... dan is dat goed nieuws omdat dat betekent dat het geen stomme console-port is. Beide consoles draaien namelijk op AMD hardware. Dat maakt het volgens mij ook niet zo waarschijnlijk dat FO4 geoptimaliseerd is voor Nvidia hardware of drivers.
Dat staat allemaal niet in verband met elkaar. Op een console wordt er heel anders met hardware omgesprongen dan op de PC. Er zijn genoeg Nvidia games die perfect draaien op de console, en ook Nvidia games die brak draaien op de console.

GW is gewoonweg een framework wat Nvidia beschikbaar heeft gesteld om bepaalde zaken te regelen, zoals een bepaalde vorm van AA maar ook Hairworks. Dit is allemaal proprietary, dus draait het niet of niet lekker op AMD hardware. Dat een game gebruik maakt van GW is geen bevestiging dat het spel goed of niet goed draait op de consoles. Het kan nog steeds betekenen dat we een goede 30fps krijgen, het kan ook betekenen dat we met sub-30 fps te maken krijgen, zoals met the Witcher - wat ook een Nvidia GW game was.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Zo hoppa. Deze week een GTX 970 bestellen en dan zijn we zo goed als klaar voor Fallout 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
anandus schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
Nouja, oneerlijke concurrentie, nVidia kan er natuurlijk ook niets aan doen dat Bethesda (blijkbaar) focust op nVidia en Gameworks. Net zo min als dat AMD er iets aan zou kunnen doen als Mantle goed ondersteund zou worden.
Nou weet ik niet of FO4 Gameworks gebruikt, maar het is wel erg naief om te denken dat "nvidia er niks aan kan doen" dat een bedrijf hun tech gebruikt.
Of dacht jij werkelijk dat bedrijven physx of gameworks gebruiken zonder dat nvidia daar voor betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerc
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 13:17
Ik heb de fysieke versie gepreorderd vanwege de preorder extras die je erbij krijgt, maar heb eigenlijk geen dvd speler meer in mijn pc zitten :)

Kan ik ook het hele spel downloaden via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
jelmerc schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:08:
Ik heb de fysieke versie gepreorderd vanwege de preorder extras die je erbij krijgt, maar heb eigenlijk geen dvd speler meer in mijn pc zitten :)

Ja alleen kan je niet preloaden dus kan de dl snelheid wel vies tegen vallen tijdens de release

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

sleepwalkerbe schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:19:
[...]

Ja alleen kan je niet preloaden dus kan de dl snelheid wel vies tegen vallen tijdens de release
Maar ik denk dat ze genoeg servercapiciteit hebben bij zowel Steam als Bethesda, zullen wel genoeg mirrors gereed zetten om de eerste week door te komen.
unfor schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Nou weet ik niet of FO4 Gameworks gebruikt, maar het is wel erg naief om te denken dat "nvidia er niks aan kan doen" dat een bedrijf hun tech gebruikt.
Of dacht jij werkelijk dat bedrijven physx of gameworks gebruiken zonder dat nvidia daar voor betaalt?
Ik ga er altijd vanuit dat er financiele belangen spelen, of het nou een spelontwikkelaar, een verzekeraar of wie dan ook is. uiteindelijk gaat het om winstoptimalisatie

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...]
Dat is geen focussen. NVidia zover ik weet vaak een zak met geld aan of de belofte van goede ondersteuning door hun developers (of beide). Zo worden ze overgehaald om hun framework en latest tech te gebruiken. Overigens doet AMD dat ook met hun tech, maar het is niet zo dat ze er 'natuurlijk ook niet aan (kunnen) doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

jelmerc schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:08:

Ik begin deze week ook de hype te voelen en begin te kijken naar de aanschafopties, maar er zit ook een flink verschil in prijs voor fysiek en digitaal. En dan eigenlijk tegenovergesteld aan wat je zou verwachten: 60 op steam en 46 bezorgd op dvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Andamanen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Ik begin deze week ook de hype te voelen en begin te kijken naar de aanschafopties, maar er zit ook een flink verschil in prijs voor fysiek en digitaal. En dan eigenlijk tegenovergesteld aan wat je zou verwachten: 60 op steam en 46 bezorgd op dvd.
Steam zou ik tijdens/rondom de release lekker links laten liggen. Bij steam betaal je dan altijd de hoofdprijs terwijl er zat alternatieven zijn die een paar tientjes goedkoper zijn. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 13-09 09:44
Dubrillion schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:43:
Zo hoppa. Deze week een GTX 970 bestellen en dan zijn we zo goed als klaar voor Fallout 4 :D
Leuk is dat he? Nieuwe hardware kopen.

Net ook een skylakesysteem in elkaar gezet voor het moois dat deze winter gaat komen. Voelt goed. Ik heb er zin an.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Andamanen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Steam's eigen shop is echt alleen interessant tijdens de sales, de grote titels zijn 1,5 keer de normale prijs, slaat nergens op. Behalve GTA 5 de laatste jaren niks meer fysiek gekocht eigenlijk: keycode en gaan met die banaan :) De collectors editions zijn meestal te absurd geprijsd of wat je erbij krijgt slaat nergens op/niet ieders smaak. Ben ook wat voorzichtiger qua pre-orders gezien de vele flaters op gamegebied, maar daar hoeven we bij FO4 denk ik niet zo bang voor te zijn. Alsnog heb ik geen haast: toch nu betaald = 5 minuten later de code in je mailbox en downloaden maar :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Gaan we het hier ook nog een x over Fallout 4 hebben of alleen maar over systeemspecs, op welk digitaal platform we hem gaan kopen of nogmaals PC SPECS?

Wat voor character gaan jullie maken? Stealthy? Run & Gun? Ga je voor een goede run of een evil run? Een man of een vrouw?

Ik ga hopelijk voor een sneaky ass evil guy :P. Ben niet zo van als vrouw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:53:
Gaan we het hier ook nog een x over Fallout 4 hebben of alleen maar over systeemspecs, op welk digitaal platform we hem gaan kopen of nogmaals PC SPECS?

Wat voor character gaan jullie maken? Stealthy? Run & Gun? Ga je voor een goede run of een evil run? Een man of een vrouw?

Ik ga hopelijk voor een sneaky ass evil guy :P. Ben niet zo van als vrouw spelen.
Ik speel graag een vrouw. In 3rd person kijk ik simpelweg liever tegen een vrouwenkont aan. :P

Ik zou eigenlijk wel graag een Melee char maken, maar dat heb ik in andere delen ook nog nooit getest. Zou dat een beetje houdbaar zijn?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

hexta schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Ik speel graag een vrouw. In 3rd person kijk ik simpelweg liever tegen een vrouwenkont aan. :P
Dit.
In alle games waar ik een vrouw kan spelen speel ik wel een vrouw. Als je de hele game tegen een kont of inventory moet aankijken doe ik dat liever bij een vrouw. :P

Mijn 1e playthrough gaat sowieso ranged/sniper-achtig zijn met stealth maar niet bang om iedereen volledig overhoop te knallen waar nodig. En ook "Good"-gericht (hooguit wat spullen jatten).

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2015 15:03 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Meestal run & gun als eerste playthrough. Daarna vaak stealth. Zelfde als bij Skyrim. Eerst run & slash en daarna sneak & bow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Bij Fallout is het altijd een opportunistische stealth/sniper met hoge Intelligence. In 3 en New Vegas bijna alles bij mij via VATS, dus ik ben benieuwd hoe de veranderingen daar mijn speelstijl gaan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
[...]
Denk eerder dat nVidia er een dikke zak geld tegenaan gegooid heeft hoor. Niets aan kunnen doen zal niet het geval zijn in deze.

Fallout is, hoe je het went of keert, een selling product. Daar heeft nVidia graag de stempel op dat het voor hun kaartje geoptimaliseert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
hexta schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Ik zou eigenlijk wel graag een Melee char maken, maar dat heb ik in andere delen ook nog nooit getest. Zou dat een beetje houdbaar zijn?
Mag ik je vragen waarom je voor third person zou willen gaan? Dit is altijd alleen maar brak geweest in de vorige Bethesda open world games...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Om naar die vrouwenkont te staren natuurlijk... :P

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Sowieso iets met stealth, run and gun heb ik nooit leuk gevonden. Waarschijnlijk doe ik de eerste paar dagen de proloog of eerste 2 uur 10x over om een feeling voor de game te krijgen en voor ik kan leven met de character waar ik voor kies. Ik wou dat het anders was, maar dit is hoe ik elke bethesda game tot nu toe heb gespeeld.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog 15 dagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ik he toch 3 dagen vrij vanaf de 10e dus ik ga sowieso hardcore :P

Ga denk ik wel voor hard difficulty, het beste stealth met bad karma _O_ ( voor mij dan )

[ Voor 50% gewijzigd door James Pond op 26-10-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
voxxel schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:43:
Sowieso iets met stealth, run and gun heb ik nooit leuk gevonden. Waarschijnlijk doe ik de eerste paar dagen de proloog of eerste 2 uur 10x over om een feeling voor de game te krijgen en voor ik kan leven met de character waar ik voor kies. Ik wou dat het anders was, maar dit is hoe ik elke bethesda game tot nu toe heb gespeeld.
:D altijd beter dan halverwege de game erachter te komen dat je een ander had willen zijn. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

zal wel wennen zijn misschien met de nieuwe SPECIAL. Wel positief is dat je GUNS verbetert door guns te gebruiken (toch?)

Voor mij is het ook hard difficulty (of hoger) met stealth/sniper, guns, lockpick en een hoge strength

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:59:
[...]

:D altijd beter dan halverwege de game erachter te komen dat je een ander had willen zijn. ;)
Er zal vast een respec-mod komen binnen 24 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
voxxel schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:43:
Om de character reden speel ik eigenlijk altijd liever met een character wat niet door mij zelf is aan te passen.
Daar heb ik dan meestel wel vrede mee (Want het is niet anders) dan dat ik uren bezig ben om zelf een personage te bouwen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

http://www.gamer-heaven.net/fallout-4/

hier ook nog leuke merchandise, met code FALL12 12% korting

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
M'n eerste Fallout game. Ben helemaal om na het zien van de E3 showcase. Mijn vraag is alleen: wat is het 'doel' van het spel naast overleven op de zogenaamde Wasteland(s)? Is er een verhaallijn die je naar een soort van eindbaas leidt of werkt het Fallout universum niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:10:
M'n eerste Fallout game. Ben helemaal om na het zien van de E3 showcase. Mijn vraag is alleen: wat is het 'doel' van het spel naast overleven op de zogenaamde Wasteland(s)? Is er een verhaallijn die je naar een soort van eindbaas leidt of werkt het Fallout universum niet zo?
Ja en ja.
Er is vaak een main quest, maar dat is niet het belangrijkste, er zijn vaak talloze andere quests en quest-lines, allemaal andere verhalen om te ontdekken.
Maar er is ook een main quest, maar dat is niet perse het hoofddoel, meer om je een beetje onderweg te helpen.

Meestal heb ik iets van 200 uur in een Fallout-spel zitten voor ik de main quest uitspeel, bijv.
Al kan je zo'n main quest ook veel sneller uitspelen als je wil, hoor. Maar je raakt vaak afgeleid. En weer afgeleid. En weer afgeleid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
anandus schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:13:
[...]
Ja en ja.
Er is vaak een main quest, maar dat is niet het belangrijkste, er zijn vaak talloze andere quests en quest-lines, allemaal andere verhalen om te ontdekken.
Maar er is ook een main quest, maar dat is niet perse het hoofddoel, meer om je een beetje onderweg te helpen.

Meestal heb ik iets van 200 uur in een Fallout-spel zitten voor ik de main quest uitspeel, bijv.
Al kan je zo'n main quest ook veel sneller uitspelen als je wil, hoor. Maar je raakt vaak afgeleid. En weer afgeleid. En weer afgeleid :P
Ik moet het een beetje zien als Skyrim? Main quest, die niet al te belangrijk is en voor de rest wordt je als speler zijnde 99% van de keren totaal afgeleid door weer andere quest lines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:40
Yep, al weet ik niet hoe uitgebreid ze de main quest dit keer gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, het is als Skyrim met guns :P

Zoals verwacht:
We can confirm that #Fallout4 will have pre-loading on Xbox One, PS4, and PC so you have a few days to download the game before 11/10

[ Voor 78% gewijzigd door anandus op 26-10-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

anandus schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:47:
Ja, het is als Skyrim met guns :P

Zoals verwacht:

[...]
Ook al gelezen dat xbone users hem nu al gepreload hebben iets van 28 gig.

Pagina: 1 ... 22 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.