[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik wil dit keer ook voor een character gaan met hoge luck. :) Kan alleen maar voordelen opleveren lijkt me zo. En bloody mess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
De laatste alweer ;(

[ Voor 5% gewijzigd door NukaWorldNL op 21-10-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
En dat was alweer de laatste video in de SPECIAL serie, ook deze vind ik weer bijzonder goed geslaagd. Hopelijk krijgen we nog wat leuke beelden van Fallout 4 te zien in de komende twee weken, want anders wordt het nu wel heel stil rond het spel.
Dusky Demon NL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:21:
Ik wil dit keer ook voor een character gaan met hoge luck. :) Kan alleen maar voordelen opleveren lijkt me zo. En bloody mess.
Luck zal zeker de vetste perks hebben, maar ik vind ze zijn allemaal even nuttig. Het lijkt me dat je het spel ook prima zonder Luck kunt spelen. Met het beperkte aantal punten die je krijgt aan het begin van het spel ga ik denk ik eerder voor Strength, Perception of Intelligence. Die hebben de nuttige perks zoals Strong Back, Lockpicking en Hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit af te tellen... weekje vrij ook ervoor. Lang geleden dat ik dat heb gedaan. :')
Ben benieuwd wat de bouwkwaliteit van die pipboy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Helaas kan ik pas op z'n vroegst woensdagavond spelen. Die week beginnen er voor mij een hoop nieuwe vakken en het lijkt me niet erg verstandig om de eerste colleges over te slaan. Gelukkig heb ik donderdag vrij, dus dan heb ik mooi een paar uurtjes de tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ben bang dat ik ook moet werken. Begin vanaf november bij mijn nieuwe werk dus om nou meteen vrij te moeten vragen. Wat wel leuk is is dat mijn chef ook van het gamen is en een paar andere collega's (tijdens sollicitatiegesprek hadden we het daar even over), maar ja werk is werk natuurlijk. Hij begreep het wel toen ik zei dat ik die dag wel vrij zou willen hahaha, maar ja dat is eerst aankijken of het wel zou kunnen natuurlijk.

Anders gewoon lekker op mijn gemak op mijn vrije dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Gaan jullie op Hardcore Mode (zoals in F:NV) spelen, als dat erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dusky Demon NL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:46:
Gaan jullie op Hardcore Mode (zoals in F:NV) spelen, als dat erin zit?
Sommigen wel, en sommigen niet. Denk ik dan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Het is hier 11 november Remembrance Day. Mooi gratis een dagje vrij, enige nadeel is dat vrouw en kind dus ook thuis zijn... :P

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 21-10-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
Heb ook maar een dagje vrij genomen, de vrijdag... lekker lang weekend Fallout-en 8).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

10 november begint mijn opleiding voor brandweer manschap. 1 week volle theorie en dan 4 weken lang praktijk en diverse examens.. Damn slechte timing... Haha ik ga deze game in de avond wel halen bij een mediamarkt ofzo.. Dan weet ik zeker dat ik hem heb!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

Ik neem woensdag vrij, dinsdag komt de postbode ;) :P

Ik kies altijd voor een hoge strength (met name voor mijn verzameldrang haha) en de rest besluit ik meestal ter plekke. Ik hoop dat er ook een hardcore mode in zit (ammo heeft ook gewicht), voldoende te handelen valt (soort gun runners shop). En je snel een veilig plekje kan vinden om spullen te bewaren

Wat ik me afvraag is of fallout4 goed gebruik maakt van multicore CPUs (ook gezien de eisen). er komt bij mij nu een X6 in ipv de X2 om aan de systeemeisen te voldoen.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Scighera schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:41:
Ik neem woensdag vrij, dinsdag komt de postbode ;) :P

Ik kies altijd voor een hoge strength (met name voor mijn verzameldrang haha) en de rest besluit ik meestal ter plekke. Ik hoop dat er ook een hardcore mode in zit (ammo heeft ook gewicht), voldoende te handelen valt (soort gun runners shop). En je snel een veilig plekje kan vinden om spullen te bewaren

Wat ik me afvraag is of fallout4 goed gebruik maakt van multicore CPUs (ook gezien de eisen). er komt bij mij nu een X6 in ipv de X2 om aan de systeemeisen te voldoen.
10 November...
De laatste dag van m'n schoolexamen-week, wat een timing lol. Anders was ik toch alleen aan het spelen en kwam er niks van leren.

Gelukkig wel een systeem wat "alles" op ultra zou moeten trekken, buiten m'n CPU die 200Mhz langzamer loopt dan een FX-9590. Ik vraag me uberhaupt af welke doorsnee consument deze CPU heeft, maar dat terzijde.

8GB RAM heeft ook lang niet iedereen, stel je hebt nog een (uit die serie) high end Phenom II 9xx CPU'tje met een DDR2 combo, dan heb je meestal al veel met 4 of 6GB. Gelukkig kost DDR3 geheugen tegenwoordig geen drol meer.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Hou erg van gamen en kan echt niet wachten tot Fallout 4, maar vakantie opnemen voor een dagje of twee gamen gaat me net te ver :P Wordt kort in de avonden en hopelijk krijg ik m'n vriendin t weekend de deur uit zodat ook dan wat fanatieker gegamed kan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22
Maar het blijft Fallout, game die waardig is voor een week verlof :)

Zie het wel al voor me, 10-111-2015 00:15 , game starten : Fallout4.exe has stopped working.
Blijft natuurlijk een Bethesda game:)

Gaan jullie trouwens good of evil de eerste run? Ben altijd good gegaan in de vorige delen, misschien dan toch maar eens evil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Good en female :P tenzij er wat op mijn pad komt (iemand met een mooie gun die ik wil hebben, dan ben ik wel even evil ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

good en female hier ook.
Tuurlijk zal ik wat evil trekjes hebben, maar ik zal het goede pad volgen.
(in NV ook nooit voor Ceasars Legion kunnen gaan)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Good. Kan gewoon niet als badguy spelen. Ik speel dit soort spellen eigenlijk altijd hoe ik in het echt ook zou reageren.

Misschien ga ik wel 2 characters maken. 1 mannelijke en 1 vrouwelijke. Juist omdat je nu ook stemmen hebt voor je character. En dan elke characater wel anders laten starten. Het vrouwtje bijvoorbeeld goed in speech (eerst praten in plaats van meteen vechten) en intelligence (rustiger nadenken en slimmer zijn) laten zijn en het mannetje goed in strength (sterk van zichzelf) en agility (guns vindt die belangrijk en wilt daar goed in zijn en natuurlijk repair).

Zo zie ik het wel een beetje voor me wat ik wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

mooiste in NV was ook met Boone op pad gaan naar cottonwood om daar even de boel schoon te maken en dan met de boot naar legions camp om Caesar zelf even een bezoekje te brengen :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

kuusj98 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:52:
[...]

10 November...
De laatste dag van m'n schoolexamen-week, wat een timing lol. Anders was ik toch alleen aan het spelen en kwam er niks van leren.

Gelukkig wel een systeem wat "alles" op ultra zou moeten trekken, buiten m'n CPU die 200Mhz langzamer loopt dan een FX-9590. Ik vraag me uberhaupt af welke doorsnee consument deze CPU heeft, maar dat terzijde.

8GB RAM heeft ook lang niet iedereen, stel je hebt nog een (uit die serie) high end Phenom II 9xx CPU'tje met een DDR2 combo, dan heb je meestal al veel met 4 of 6GB. Gelukkig kost DDR3 geheugen tegenwoordig geen drol meer.
heb ook een upgrade met beperkt budget gedaan. mijn X2 550BE vervangen door een X6 1055T, en van 4gb DDR1333 naar 8gb 1800mhz. icm met de al eerder geupgrade videokaart moet dit nu gewoon in full HD kunnen op mijn TV.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Van de week 16gb intern geheugen gehaald, aangezien ik er nog verder onder zat. (kost in verhouding ook niet veel meer).

Hoop dat daarmee mijn systeem fallout kan handelen. Het hoeft voor mij allemaal niet op super hoge instellingen. Ben eigenlijk nog steeds wel tevreden over de graphics van Skyrim, niet extreem goed, maar vind het meer dan genoeg voor dit soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:05
Ik heb jammer genoeg ook een erg oud beestje van een computer. Ik schaf Fallout gewoon aan en ga zien wat er gebeurt. Mocht het voor geen meter draaien, dan zal ik het in overweging nemen een nieuwe pc upgrade uit te voeren.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht met aanschaf odmat vlak na release verjaardag is:)
maar ik ga zeker zoals altijd eerste run evil doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:25:
ik wacht met aanschaf odmat vlak na release verjaardag is:)
maar ik ga zeker zoals altijd eerste run evil doen,
Dat heb ik ook wel eens willen doen maar het komt eigenlijk altijd op neer dat je mensen gewoon killed waardoor het aantal quests ook sterk wordt verminderd met als bijkomende gevolg dat de hoeveelheid XP die je kan verdienen ook daalt.

Ik vind het wel jammer dat een evil run bijna nooit echt iets oplevert. Voor zover ik weet krijg je niet opeens meer 'evil opdrachten' oid.

Zou wel leuk zijn als ze ook een soort onderwereld zouden maken in Fallout. Dan zouden er vanuit die onderwereld wellicht opdrachten komen zoals kill die en die of steel dat en dat, etc.
Dan heeft het, mijns inziens, pas zin om een evil run te doen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

Quests die je alleen kan doen met negatieve karma. Ja, leuk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autovisie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06-2022
Volgens mij is het zo, dat als je echt evil wilt zijn je eerst een beetje mee kan gaan in een quest. En dan de questgiver onder druk zetten voor meer caps, korting of een wapen. Niet zomaar iedereen afknallen als je ze tegenkomt. Dat is ook niet zozeer evil, maar meer psychopathisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal zijn er ook companions die pas mee willen als je evil bent.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Ha fans,

Heb het nooit eerder gedaan, maar ben ook in de gelegenheid 1 a 2 dagen vrij te nemen. Game heb ik in juni bestelt bij 12game, dus ik vraag me af hoe dat werkt met verzending etc. Vorige keer ben ik gewoon de mediamarkt in gerend, daar lagen ze al een dag eerder in de schappen..

EDIT:

"Een pre-order is een reservering van een nieuw product. Pre-orders worden normaal gesproken een dag voor de officiële release verstuurd, zodat je deze op de dag van release in huis hebt. Het kan voorkomen dat de vooraf aangegeven releasedatum wordt gewijzigd door de uitgever van het product."

hmmzz.. hopen dat hij dat niet om 3u 's middags pas aankomt oid...

[ Voor 39% gewijzigd door _Anvil_ op 22-10-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds de bekendmaking te wachten op deze game. Zal wel mega veel tijd ingaan, net als wat ik met deel 3 had. Deel 3 een aantal keren rondgespeeld! Had leuk geweest als ze een co-op feature hadden om elkaar te helpen in de Wasteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tikkietrugjaap schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:39:
[...]

Dat heb ik ook wel eens willen doen maar het komt eigenlijk altijd op neer dat je mensen gewoon killed waardoor het aantal quests ook sterk wordt verminderd met als bijkomende gevolg dat de hoeveelheid XP die je kan verdienen ook daalt.

Ik vind het wel jammer dat een evil run bijna nooit echt iets oplevert. Voor zover ik weet krijg je niet opeens meer 'evil opdrachten' oid.

Zou wel leuk zijn als ze ook een soort onderwereld zouden maken in Fallout. Dan zouden er vanuit die onderwereld wellicht opdrachten komen zoals kill die en die of steel dat en dat, etc.
Dan heeft het, mijns inziens, pas zin om een evil run te doen.
er is een verschil tussen evil en een psychopatisch geval:) evil is niet iedereen neerschieten, evil is de keuzes die je maakt, bijv de nuke in fallout3, evil is alles stelen, ergens naar binnegana waar niet mag (trespassing). evil is afpersing/blackmailing, dat soort dingen:)

alles en eidereen neerschieten is meer psychopaat, dat bedoelde ik dus niet:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

stelen doe ik volop in alle games.
(tenzij m'n karma omlaag gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Dus dan doe je het niet in fallout games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
TFDev schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:02:
Dus dan doe je het niet in fallout games :p
In Fallout 3 en New Vegas kun je alles wat los en vast zit stelen als je eenmaal Very Good karma hebt. Af en toe tussendoor een questje doen om weer wat karma te krijgen en dan zit je wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg altijd Bad Karma ::

- Ziet een gast met een dikke gun
- Krijgt een opdracht om een pakketje te halen
- Shoots him in the face

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
- Eats the corpse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 13-09 13:03
Dat is trouwens ook nog wel eens wens, dat NPC's je eens echt ZIEN stelen ipv dat ze al beginnen te schieten als je drie muren verderop iets van ze hebt weggehaald.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
Zo! FO4 maar gepreordered bij Veronica incl. het boek + de vault boy. Kon het toch niet laten... Nu nog een goedkope season pass zien te scoren. Dit wordt een dure game voor mij, de hype is iets te real...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
Op zich wel vet, maar een beetje serieus snowboarden wil de plank toch eers testen :P Ken de fabrikant niet, er staat niet bij wat voor base hij heeft (rocker?), ken de flex niet... Het is een allround plankje, maar dat zegt niet veel :)
Mocht het je om de print gaan, er zijn best bedrijven die op dat formaat een printje kunnen uitdraaien op een stickervel, en het op je plank kunnen plakken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Dat staat gewoon op die pagina.
[b][message=45126241,noline]Jeroenimoes schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:19Het is een allround plankje, maar dat zegt niet veel :)
Ik ben het wel met je eens dat je een flinke mafkees bent als je blind zo'n plank koopt. "All Mountain Freestyle" zegt me zelfs dat je deze plank helemaal niet moet kopen; koop een freestyle board of een all mountain board. In het ene geval wil je een korter board dan in het andere geval. Dus koop je toch lekker twee boards? Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur.

Wel een beetje vaag, ze hebben 1 "All Mountain Freestyle" board, maar die heeft andere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

haha idd. Dat was een vette perk. Jammer dat je geen kinderen kan killen of opeten. Het zou mij erg leuk lijken om een character te hebben dat bekend staat dat ie kinderen opeet. :D Dan een dorpje inlopen en achter wegrennende kinderen aanrennen. 8)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:56:

Ik ben het wel met je eens dat je een flinke mafkees bent als je blind zo'n plank koopt. "All Mountain Freestyle" zegt me zelfs dat je deze plank helemaal niet moet kopen; koop een freestyle board of een all mountain board. In het ene geval wil je een korter board dan in het andere geval. Dus koop je toch lekker twee boards? Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur.

Wel een beetje vaag, ze hebben 1 "All Mountain Freestyle" board, maar die heeft andere specs.
Nee over een game hypen en preorderen en wat nog meer allemaal terwijl je de game nog niet gespeeld hebt/ er geen reviews zijn is logisch... :p Ik snap het overigens wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 13-09 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

er is een verschil tussen evil en een psychopatisch geval:) evil is niet iedereen neerschieten, evil is de keuzes die je maakt, bijv de nuke in fallout3, evil is alles stelen, ergens naar binnegana waar niet mag (trespassing). evil is afpersing/blackmailing, dat soort dingen:)

Fair enough maar ook dan kom je vaak verder door aardig te doen. Als je bijvoorbeeld mensen ruw aanspreekt zeggen ze dat je op moet donderen terwijl je met een beetje lief doen (en helemaal met een silver tong) je vaak extra informatie/opdrachten/objecten krijgt.

Het loont vaak niet om een asshole/outlaw te zijn en dat is wellicht realistisch bij een normale samenleving maar in een wereld zoals FO dat presenteert zou het toch handig zijn als het je wat zou opleveren. Streetcred of iets dergelijks. Of unieke huurmoordenaar/afpersing/etc opdrachten.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

Nee over een game hypen en preorderen en wat nog meer allemaal terwijl je de game nog niet gespeeld hebt/ er geen reviews zijn is logisch... :p Ik snap het overigens wel. ;)
Ik ben anders het hele jaar bezig om de poeder te hypen en preorderen ;) Bovendien is het spel een stuk goedkoper dan zo'n snowboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Krijg erg veel zin om fallout weer te spelen. Daarbij heb ik new vegas nooit gespeeld (heb hem wel een keer in sale gekocht) dus ga die denk ik maar even doen. Is die naar jullie meningen leuker of minder leuk of gelijk aan fallout 3?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Iemand enig idee of deze game gebundeld gaat worden met een PS4 als package? Ik las dat Bethesda nog al XBOX/Microsoft minded zijn en daar wel bundels mee releasen maar voor de PS4 heb ik er eigenlijk niets over teruggevonden.

Of is dit meer iets wat vanuit de winkels wordt geregeld dan vanuit de uitgevers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ricmaniac schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:46:
Krijg erg veel zin om fallout weer te spelen. Daarbij heb ik new vegas nooit gespeeld (heb hem wel een keer in sale gekocht) dus ga die denk ik maar even doen. Is die naar jullie meningen leuker of minder leuk of gelijk aan fallout 3?
Ik heb me met NV prima vermaakt eigenlijk, tot ik net ff teveel mods had gedraaid dat de laatste quests niet meer uitgespeeld konden worden :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een kwestie van smaak.
Sommigen vinden het leuker, anderen vinden Fallout 3 leuker.
Ik, persoonlijk, vind FNV leuker dan FO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Beide hebben wel wat, maar persoonlijk vond ik NV leuker door facties en wat twisted gebeurtenissen die ik niet zal verklappen.

Als omgeving was het vernietigde Washington wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
Het is echt een kwestie van smaak, maar in zeer grote lijnen:

FO3 rechtlijniger maar "vollere" main questline en wat meer "betekenisvollere" quests, volgens sommige.
FONV is veel vrijer en voelt ook aan als een "FO3.5", daarentegen is door de wijde wereld en alle vrijheid en opties die je hebt de verhaallijn wat simpeler uitgekleed.

Desalniettemin vind ik FONV de bom. En FO3 ook, maar FONV meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Voor mij nog steeds Fallout 3. Fallout New Vegas vind ik alleen tof als ik met een boel mods speel, anders vind ik er helaas niet heel veel aan. Weet niet wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
New Vegas is sowieso een stuk beter qua opties en verhaal dan F3. Geen idee waarom iemand FO3 beter zou vinden.

De verhaallijn is helemaal niet simpeler dan FO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
jantje 2 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:12:
Iemand enig idee of deze game gebundeld gaat worden met een PS4 als package? Ik las dat Bethesda nog al XBOX/Microsoft minded zijn en daar wel bundels mee releasen maar voor de PS4 heb ik er eigenlijk niets over teruggevonden.

Of is dit meer iets wat vanuit de winkels wordt geregeld dan vanuit de uitgevers?
Ja hier zit ik ook wel op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:18:
De verhaallijn is helemaal niet simpeler dan FO3.
Dat snap ik eigenlijk ook niet, bij FO3 is de mainquest heel lineair, waar dat bij FNV meerdere vertakkingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

psychopaten zijn juist vaak intelligent. Meer zich keihard omhooglullen, dan enorme risico's nemen en nooit genade of medelijden tonen. Meer backstabber mode dus eigenlijk.

bij lucky 38 info vergaren om een chip te stelen, een manier in krijgen, dan de chip stelen, eigenaar vermoorden, terug naar lucky 38, daar de baas vermoorden, chip gebruiken en new vegas overnemen bijvoorbeeld.
Niet zozeer evil, dat is meer de arme gamblers leegroven en doodschieten omdat het kan. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ik zou trouwens nu helemaal geen Fallout game gaan spelen, dikke burnout dadelijk voordat FO4 uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vond Fallout NV leuker dan 3. Mede doordat ik het af en toe helemaal zat was dat ik weer eens klem liep in de stad en weer om het puin heen moest manoeuvreren om ergens te komen. In NV is dat toch makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Afbeeldingslocatie: http://c-gptyodne.lagrangesystems.net/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/t/xetc-watch-fo-vaulttecindustries-front.jpg.pagespeed.ic.lxn16EWPVJ.webp

Besteld :D _O_
Mijn eerste 24-hour watch :D

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 22-10-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
Ik zie het nut niet in van een 24h watch... doe mij deze dan <3
http://www.videogameaucti...-Collectors-Vegas-New.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Tjah, nut. Ik vind het mooi :)
Ik heb wel meer rare horloges, waar ipv de hand de wijzerplaat rondgaat enzo. :D

En voor 1000 koop ik liever iets enkel op smaak, niet op fanbase ;)

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 22-10-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Leuk klokkie voor niet al te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27
Waarom in godsnaam hebben ze een webp gemaakt van een jpg. Hoeveel artifacts willen ze in dat plaatje stoppen |:( (voor de IE/Edge gebruikers: klik hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHH
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-09-2024

DHH

Als je in een vault woont kan ik me voorstellen dat een 24h klok wel handig is, bij gebrek aan zonlicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

_Anvil_ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:21:
Ha fans,

Heb het nooit eerder gedaan, maar ben ook in de gelegenheid 1 a 2 dagen vrij te nemen. Game heb ik in juni bestelt bij 12game, dus ik vraag me af hoe dat werkt met verzending etc. Vorige keer ben ik gewoon de mediamarkt in gerend, daar lagen ze al een dag eerder in de schappen..

EDIT:

"Een pre-order is een reservering van een nieuw product. Pre-orders worden normaal gesproken een dag voor de officiële release verstuurd, zodat je deze op de dag van release in huis hebt. Het kan voorkomen dat de vooraf aangegeven releasedatum wordt gewijzigd door de uitgever van het product."

hmmzz.. hopen dat hij dat niet om 3u 's middags pas aankomt oid...
skyrim kwam uit op vrijdag 11-11-11. Ik had deze besteld bij amazon UK en zelfs ik kreeg hem keurig op 11-11-11 1600u in de brievenbus :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
keurig? das 16u te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Haha! Daarom wil ik hem eigenlijk wel op Steam kopen, dan kost hij 60 euro maar kun je direct beginnen.

Bij Bart Smit e.d. is hij wel een tientje goedkoper en krijg je er een bobblehead bij, maarja. Dan kun je pas laat beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ries schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:08:
Haha! Daarom wil ik hem eigenlijk wel op Steam kopen, dan kost hij 60 euro maar kun je direct beginnen.

Bij Bart Smit e.d. is hij wel een tientje goedkoper en krijg je er een bobblehead bij, maarja. Dan kun je pas laat beginnen :D
Hier zit ik ook nog tussen te twijfelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ries schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:08:

... Gewoon bestellen op g2play.net
Heb je hem ook meteen en kost hij slechts 38 euro. Steam key formaat.

Ik snap niet waarom mensen nog ergens anders games halen als steam keys buiten steam zoveel goedkoper zijn ;)

Als ik geen sites als dit zou gebruiken zou pc gamen niet zoveel goedkoper zijn dan console gamen :D

Alle nieuwe games zijn maximaal 30-40 euro bij launch. Vlak er na vaak al in de aanbieding. Tevens nooit gezeur mee gehad, voor het geval mensen gaan brullen dat ze het niet vertrouwen ofzo. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Brutal1ty op 23-10-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Brutal1ty schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

... Gewoon bestellen op g2play.net
Heb je hem ook meteen en kost hij slechts 38 euro. Steam key formaat.

Ik snap niet waarom mensen nog ergens anders games halen als steam keys buiten steam zoveel goedkoper zijn ;)

Als ik geen sites als dit zou gebruiken zou pc gamen niet zoveel goedkoper zijn dan console gamen :D

Alle nieuwe games zijn maximaal 30-40 euro bij launch. Vlak er na vaak al in de aanbieding. Tevens nooit gezeur mee gehad, voor het geval mensen gaan brullen dat ze het niet vertrouwen ofzo. :+
Same, koop alles al jaren bij G2play, FO4 ook

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Brutal1ty schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

Ik snap het wel. Veel mensen zijn simpelweg niet op de hoogte van het prijsverschil tussen de reguliere winkels en online key shops. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

En er zijn natuurlijk genoeg issues en grijze acties met VPN/regions et cetera. Ik snap dat mensen voor net 10eu de volledige 'zekerheid' soms ook fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ja, daar ga ik hem ook bestellen, op aanraden van mijn vriendin notabene (ik wist niet eens van deze site af).
Ik snap alleen nooit hoe deze websites op hun beurt dan aan de keys komen om ze onder de steam-prijs te kunnen verkopen. Dat maakt mij soms een beetje achterdochtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Duurt laaaaaang!!
Wil spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik heb Metro Redux maar even opgepakt voor m'n dagelijkse dosis post-apocalyptisch avontuur. Fallout 3 en New Vegas heb ik al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ries schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:40:
Ja, daar ga ik hem ook bestellen, op aanraden van mijn vriendin notabene (ik wist niet eens van deze site af).
Ik snap alleen nooit hoe deze websites op hun beurt dan aan de keys komen om ze onder de steam-prijs te kunnen verkopen. Dat maakt mij soms een beetje achterdochtig.
Lang verhaal kort;

1) Aangeschaft in een ander land / region waar het goedkoper is om het te kopen.

2) (voornamelijk) Veel bedrijven die hardware / videokaarten verkopen krijgen extra game vouchers voor ontevreden klanten. Deze vouchers worden soms opgekocht door handelaren en dan weer verkocht op kinguin et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ircghost schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:34:
En er zijn natuurlijk genoeg issues en grijze acties met VPN/regions et cetera. Ik snap dat mensen voor net 10eu de volledige 'zekerheid' soms ook fijn vinden.
Als je van te voren je huiswerk doet (uitzoekt welke sites betrouwbaar zijn) en je niet bezig houdt met VPN achtige constructie's om eerder te kunnen spelen, is er weinig aan de hand.

Maar ik snap wel waarom mensen soms wat terughoudend zijn. De prijzen zijn soms zo laag dat men een 'to good to be true' gevoel krijgen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ChojinZ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Als je van te voren je huiswerk doet (uitzoekt welke sites betrouwbaar zijn) en je niet bezig houdt met VPN achtige constructie's om eerder te kunnen spelen, is er weinig aan de hand.

Maar ik snap wel waarom mensen soms wat terughoudend zijn. De prijzen zijn soms zo laag dat men een 'to good to be true' gevoel krijgen.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, ik ben degene die het topic bijhoudt op Tweakers waar dat soort webwinkels beoordeeld kunnen worden ;). Het kan ook zeker too good to be true zijn, gezien de methoden vaak grijs zijn en er niet altijd een werkende garantie gegeven kan worden. Ook al geven veel stores je graag een extra serial als je eerste niet werkt, betekent niet dat het meteen helemaal 'schoon' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Ik zit nog te twijfelen tussen het kopen bij steam zelf, en g2play of een andere code site. Aangezien er bij g2play staat dat je de key pas krijgt op de release datum, en dan kan je dus niet preloaden. Ik ben er een beetje bang voor dat het downloaden tijdens de release niet bijster snel gaat...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ircghost schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Dat hoef je mij niet uit te leggen, ik ben degene die het topic bijhoudt op Tweakers waar dat soort webwinkels beoordeeld kunnen worden ;).
En hoe moet ik dat weten? Kom nooit in dat topic... ;)
Ircghost schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Het kan ook zeker too good to be true zijn, gezien de methoden vaak grijs zijn en er niet altijd een werkende garantie gegeven kan worden. Ook al geven veel stores je graag een extra serial als je eerste niet werkt, betekent niet dat het meteen helemaal 'schoon' is.
Klopt, en daarom zeg ik ook: eerst je huiswerk doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ChojinZ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

En hoe moet ik dat weten? Kom nooit in dat topic... ;)

[...]

Klopt, en daarom zeg ik ook: eerst je huiswerk doen. ;)
Het was ook niet zo direct bedoeld, dat je dat niet mag zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik twijfel of ik hem voor de PS4 op een schijfje koop of dat ik hem digitaal op de Playstation Store. Voordeel van het schijfje is dat het 10 euro goedkoper is en je niet aan de gratie van Sony bent overgelaten. Het voordeel van hem digitaal halen is dat ik niet hoef de kloten met schijfjes en dat ik geen 5 minuten aan gezoem hoef te horen elke keer als ik Fallout opstart.

Moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ircghost schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:00:
[...]

Het was ook niet zo direct bedoeld, dat je dat niet mag zeggen :P
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Mithrildor schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:03:
Ik twijfel of ik hem voor de PS4 op een schijfje koop of dat ik hem digitaal op de Playstation Store. Voordeel van het schijfje is dat het 10 euro goedkoper is en je niet aan de gratie van Sony bent overgelaten. Het voordeel van hem digitaal halen is dat ik niet hoef de kloten met schijfjes en dat ik geen 5 minuten aan gezoem hoef te horen elke keer als ik Fallout opstart.

Moeilijk....
Door de inruil actie bij gamemania was voor mij die keuze snel gemaakt :P Wat games die ik toch niet speel inleveren en voor 25 euro op disc. Vind vooral het feit dat het in de PSN store meteen 69 euro ofzo is echt te belachelijk hoog om serieus te nemen.

Digitaal kan ik ook niet weer inleveren bij een volgende gamemania actie uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ja bij Gamemania vooral je games inleveren :')

Je krijgt er op Marktplaats veel meer voor, en dan ben je goedkoper uit dan die 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ircghost schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:34:
Klopt maar deze bijvoorbeeld Russische vpn keys kost dan ook letterlijk maar een tientje of 15 at launch vanwege de issues :p Er worden wel altijd grijze dingen verkocht via de sites zoals WoW accounts enzo... Dat wel.

Maar Weer verder on topic:
FO4 gaat mijn eerste echte fallout ervaring worden en ik ben heel erg nieuwsgierig! Is tevens een van de redenen dat ik mijn pc weer een upgrade heb gegeven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

James Pond schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:26:
Ja bij Gamemania vooral je games inleveren :')

Je krijgt er op Marktplaats veel meer voor, en dan ben je goedkoper uit dan die 25 euro.
Nou en ? Wat maakt die paar euro nu uit ... bij GM ben je er gelijk vanaf en je neemt de nieuwe game mee naar huis en je gaat spelen. Geen gezeik is me ook wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 22:58
belfrink schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Nou en ? Wat maakt die paar euro nu uit ... bij GM ben je er gelijk vanaf en je neemt de nieuwe game mee naar huis en je gaat spelen. Geen gezeik is me ook wat waard :)
Dat dus.Gemakt dient nou eenmaal de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik verbaas me er ook over en laatst maar gewoon geprobeerd.
Mad Max gekocht voor 14 euro. Vanavond maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat er ook een Fallout 4 topic is! Ook hier is het aftellen begonnen, heb de Pip-Boy Edition besteld en ben heeeel erg benieuwd.

Zelfs weer Fallout NV aan het spelen op de PC om een beetje in te komen. Ook Fallout Shelter maar op de iPhone gezet en inmiddels 200 dwellers rondlopen. Leuk om te lezen dat ook anderen twijfelen om een dag vrij te nemen, ik zit ook nog te dubben, maar gok dat ik de dag na de release maar vrij neem. Dan weet ik zeker dat de post is geweest ;-).

Anyway, iedereen al uit wat voor build karakter het gaat worden? Ik denk dat ik een sniper build ga doen, net als nu in Fallout NV. Benieuwd naar jullie builds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Moeilijk....
Ik heb hem digitaal (ps4) gepreordered, is toch het makkelijkst uiteindelijk, ik neem aan dat ie al gepred/l wordt dus dan kan je hem ook vrijwel direkt spelen. En een 10tje meer of minder voor een spel waar je 200+ uur kan verdwalen interesseert (mij) ook echt niet.

En dat weer doorverkopen komt er bij mij ook nooit van, meestal leen ik ze uit waarna ze spontaan verdwijnen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb die dag ook vrij en ik heb net ook nog de dag erna mijn auto bij de werkplaats ingedient voor een grote beurt zodat ik die dag ook thuis kan "werken". WMhoeahahhahahaa })

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 13-09 20:55
Heb toch m'n pre-order geannuleerd. Ik sla de releasedag even over en wacht even wat benchmarks en testen af of m'n HD7770 het wel gaat draaien.

Heb het niet heel breed deze maand, dus het zou nogal weggegooid geld zijn als ik het toch niet kan spelen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Danger, das klote.

Ik heb geen dag vrijgenomen, ik heb gewoon de hele week vrij genomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:47:
Heb toch m'n pre-order geannuleerd. Ik sla de releasedag even over en wacht even wat benchmarks en testen af of m'n HD7770 het wel gaat draaien.
Dit speelt bij mij ook een rol.

Ik denk dat mijn grafische kaart het wel trekt, maar zeker weten doe ik het niet. 3DMark ziet er wel genoeg uit, Passmark echter niet.

Minimum eisen / Wat ik heb
Videokaart: 550 Ti / 660M
3DMarks: 2500 / 2660
Passmark: 1923 / 1431

Dus ik zit een beetje in dubio en hoop dat de minimumeisen gewoon heel ruim genomen zijn.

Echter zit ik wel te popelen om het gelijk te spelen, dus misschien dat ik de gok durf te nemen uiteindelijk.
Maar ik weet het niet. Moeilijk, moeilijk :P

Wat denken jullie?

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 23-10-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk....
Zeker op disc kopen. Uitlenen en doorverkopen is dan ook nog een optie. Digitaal aanschaffen is leuk voor de PC aangezien 90% via Steam verloopt. Heck, zelfs de PC versie van Fallout 4 moet je de zooi nog via Steam downloaden. PC schijfje is alleen een activeringskey en kan je als onderzetter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik wacht ook rustig af. Typisch een game die nog tig patches krijgt de komende maanden. Ik heb om dezelfde reden ook The Witcher 3 pas vorige week gehaald. Die draait eindelijk op een steady fps op de PS4. Dus daar ook nog wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:11:
[...]
Heck, zelfs de PC versie van Fallout 4 moet je de zooi nog via Steam downloaden.
Yups, de PC-versie komt op DVD, niet Blu-Ray, dus reken maar op nog 10+GB downloaden

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 23-10-2015 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
[...]

Zeker op disc kopen. Uitlenen en doorverkopen is dan ook nog een optie. Digitaal aanschaffen is leuk voor de PC aangezien 90% via Steam verloopt. Heck, zelfs de PC versie van Fallout 4 moet je de zooi nog via Steam downloaden. PC schijfje is alleen een activeringskey en kan je als onderzetter gebruiken.
Uitlenen of doorverkopen doe ik toch niet, dus dat maakt voor mij niet zoveel uit. Downloaden is vooral leuk omdat ik dan tussen spellen kan wisselen zonder met disks te hoeven klooien. Ik denk dat ik Fallout lang blijf spelen, dus als ik nog tussendoor andere spellen koop is dat wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Heeft iemand ervaring met het op tijd leveren van pre-order keys bij bijvoorbeeld g2play? Ik heb het bij ze nagevraagd, en ze geven aan dat je de key een aantal dagen vantevoren krijgt, waardoor je dus kunt preloaden. Echter vertrouw ik ze niet helemaal. Dus iemand ervaringen?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 13-09 20:55
[...]

Zeker op disc kopen. Uitlenen en doorverkopen is dan ook nog een optie.
Euh. Nee. Je moet (de serial op) Steam gebruiken om het spel te spelen. Het zelfde was ook het geval bij Skyrim.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1 ... 21 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.