Die was vij irritant inderdaad. Maar die scene in het huis en de scene met de voedselvoorraard waren wel Fallout waardig
ik ga deze game toch maar in pre orderen denk op de ps4... dat speelt wel lekker weg denk je niet zo'n game als dit..? of is het echt constant perfect moeten aimen..? dat ligt mij niet zo op de console.. en ik heb een iets oudere pc dus denk dat het mooier is op de ps4.. wat is wijsheid?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Fallout 3 / New Vegas / Skyrim hebben alledrie zelfs op de PC nog dikke assist, maak je daar geen zorgen over.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Als je een wat oudere PC hebt is het sowieso een goed idee om het op de PS4 te gaan spelen. De hardware requirements voor Fallout 4 zijn vrij fors (8gb ram minimum bijvoorbeeld), beetje Witcher 3 achtig.Nickrsd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:50:
ik ga deze game toch maar in pre orderen denk op de ps4... dat speelt wel lekker weg denk je niet zo'n game als dit..? of is het echt constant perfect moeten aimen..? dat ligt mij niet zo op de console.. en ik heb een iets oudere pc dus denk dat het mooier is op de ps4.. wat is wijsheid?
nieuws: Bethesda maakt systeemeisen Fallout 4 bekend
W3 heeft wonderbaarlijk genoeg lagere eisen als FO4, ik vraag mij nog steeds sterk af waarom want deze eisen komen niet echt naarvoren als je de huidige gameplay beelden bekijkt.

geheugen is te verklaren, het spel heeft geen loadtimes als je eenmaal in een gebied/gebouw bent. Dus er zal flink wat te verwerken zijn.
Voor de rest, geen idee idd
Voor de rest, geen idee idd
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
heb, zojuist maar de upgrade parts besteld:
CPU: Phenom II X2 550 -> Phenom II X6 1055T
RAM: 2x2GB DDR1330 -> 2x4GB DDR1866
Video: MSI R6950 2gb DDR5 OC PowerEdition (die had ik al en ga ik maar eens een beetje OCen
En dan moet het toch wel in full HD gespeelt kunnen worden op mijn 51"plasma...
maar idd.... de minimale systeemeisen zijn wel heel hoog...
, maar als het draait en er mooi uit ziet dan hoor je mij niet klagen....eindelijk.... (en dan moet ik bekennen dat ik New Vegas nog niet eens volledig heb uitgespeeld qua main quest, idem voor Skyrim... ik raak altijd afgeleid door het exploren en het verzamelen
CPU: Phenom II X2 550 -> Phenom II X6 1055T
RAM: 2x2GB DDR1330 -> 2x4GB DDR1866
Video: MSI R6950 2gb DDR5 OC PowerEdition (die had ik al en ga ik maar eens een beetje OCen
En dan moet het toch wel in full HD gespeelt kunnen worden op mijn 51"plasma...
maar idd.... de minimale systeemeisen zijn wel heel hoog...
www.triathlete.nl
Speel New Vegas nog ff uit zou ik zeggen, er zijn leuke eindes in de game 
Skyrim heb ik na 270 uur ook pas 1x uitgespeeld
Skyrim heb ik na 270 uur ook pas 1x uitgespeeld
"effe"

En de mods. Volgens mij heb ik voor elk uur in Beth-spellen minsten ook een uur in modding zittenScighera schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:13:
[...] ik raak altijd afgeleid door het exploren en het verzamelen
[ Voor 92% gewijzigd door anandus op 18-10-2015 12:13 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daar draaien die spellen van Bethesda toch ook om? Die main quest is er volgens mij vooral om je een reden te geven om nieuwe locaties te ontdekken, maar dat doe ik sowieso toch al uit mijzelf. New Vegas was voor mij een uitzondering, daar heb ik wel de main quest actief gedaan. Het hele verhaal van New Vegas sprak mij een stuk meer aan aangezien de schrijvers bij Obsidian een heel stuk beter zijn dan de schrijvers bij Bethesda. Ook het feit dat je zelf een aantal keuzes mag maken tijdens de main quest maakt het een stuk leuker.Scighera schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:13:
ik raak altijd afgeleid door het exploren en het verzamelen
Ik hoop dat Bethesda geleerd heeft van Obsidian, want op de exploration na was New Vegas naar mijn mening een heel stuk beter. De personages zijn veel interessanter, het script is veel beter en de gameplay is ook beter. De exploration in Fallout 3 vond ik wel beter, bij New Vegas vind ik het zo jammer dat je gelijk naar het zuiden wordt gedwongen door Deathclaws en dat je door de main quest al het grootste deel van de map verkend, terwijl de main quest van Fallout 3 zich maar op een heel klein deel van de map zich afspeelde.
Helemaal eens. New Vegas hield en houdt mijn aandacht veel langer vast dan F3 om alle redenen die je hierboven al opsomde met daarbij ook nog de leukere humor, de uitgebreidere wapens en mods erop etc.Mithrildor schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:51:
[...]
Daar draaien die spellen van Bethesda toch ook om? Die main quest is er volgens mij vooral om je een reden te geven om nieuwe locaties te ontdekken, maar dat doe ik sowieso toch al uit mijzelf. New Vegas was voor mij een uitzondering, daar heb ik wel de main quest actief gedaan. Het hele verhaal van New Vegas sprak mij een stuk meer aan aangezien de schrijvers bij Obsidian een heel stuk beter zijn dan de schrijvers bij Bethesda. Ook het feit dat je zelf een aantal keuzes mag maken tijdens de main quest maakt het een stuk leuker.
Ik hoop dat Bethesda geleerd heeft van Obsidian, want op de exploration na was New Vegas naar mijn mening een heel stuk beter. De personages zijn veel interessanter, het script is veel beter en de gameplay is ook beter. De exploration in Fallout 3 vond ik wel beter, bij New Vegas vind ik het zo jammer dat je gelijk naar het zuiden wordt gedwongen door Deathclaws en dat je door de main quest al het grootste deel van de map verkend, terwijl de main quest van Fallout 3 zich maar op een heel klein deel van de map zich afspeelde.
Een van de redenen dat ik laatst nog eens gezocht heb op de collectors edition van New Vegas. Nou, je kunt discussiëren wat je wilt over het plastic gehalte van de pip boy in de CE, maar als die ook gewoon 4 a 5 keer "over de kop gaat" zoals de CE van New Vegas, dan kun je het bijna als een investering / belegging zien en ben ik blij dat ik hem op tijd besteld heb
Ik neem niet aan dat dit ook voor de Anthology box gaat gelden in de mini nuke maar toch heb ik de laatste bij Game Mania in Zwolle maar even mee gepikt. Ook plastic maar het staat erg leuk
Beide delen hadden hun charmes. Heb bij New Vegas wel alle DLC's uitgespeeld. Fallout 3 heb ik gemod met Wanderers Edition, beviel me erg goed (moeilijker dan de normale FO3)
FO3 was lastig soms, om bepaalde bestemmingen voor het eerst te bereiken (je weg vinden door de metrostelsels en de ruines. Sfeer was wel goed.
FNV... beter in mijn optiek, zeker als sniper. goed verhaal, veel keuzes in zowel main quest als side quest, goede muziek, een regelmatig zwaar gevecht tegen een stel Legion Assassins, weapon mods, legendary weapons, ammo met gewicht, zelf ammo maken. Kortom: een stap vooruit. Spelwereld leefde meer dan FO3.
Skyrim (mag dat hier?
) bracht de graphics weer een stap dichterbij (zeker met de HD mods) , wat we natuurlijk ook weer een stap beter verwachten in FO4.
En idd, we spelen Bethesda games voor de vrijheid,exploren, gewoon een wandeling maken en kijken wat er op je pad komt. Dat maakt veel andere spellen te lineair.
Assassins Creed zag er mooi uit, maar vond ik ook al weer te lineair. Enige andere spellen buiten Fallout en Elder Scrolls om die me bevielen waren Far Cry reeks en STALKER quadrology (ja, nr4 is Lost Alpha, moeite waard)
FO3 was lastig soms, om bepaalde bestemmingen voor het eerst te bereiken (je weg vinden door de metrostelsels en de ruines. Sfeer was wel goed.
FNV... beter in mijn optiek, zeker als sniper. goed verhaal, veel keuzes in zowel main quest als side quest, goede muziek, een regelmatig zwaar gevecht tegen een stel Legion Assassins, weapon mods, legendary weapons, ammo met gewicht, zelf ammo maken. Kortom: een stap vooruit. Spelwereld leefde meer dan FO3.
Skyrim (mag dat hier?
En idd, we spelen Bethesda games voor de vrijheid,exploren, gewoon een wandeling maken en kijken wat er op je pad komt. Dat maakt veel andere spellen te lineair.
Assassins Creed zag er mooi uit, maar vond ik ook al weer te lineair. Enige andere spellen buiten Fallout en Elder Scrolls om die me bevielen waren Far Cry reeks en STALKER quadrology (ja, nr4 is Lost Alpha, moeite waard)
www.triathlete.nl
Skyrim vond ik best mooi maar toch spreekt het apocalyptische me meer aan. Ik heb ook vaak naar vervangers gezocht en kwam ook vaak bij STALKER uit maar toch kan ik maar niet aan die setting en gameplay ervan wennen. Misschien geef ik het niet genoeg een kans en moet ik het toch nog eens proberen. Bedankt voor de tip over Lost Alpha! Die kende ik nog niet. Even op YT gekeken en dat ziet er wel mooi uit.Scighera schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:31:
Skyrim is ook heel anders, daar ken ik Bethesda van, begon vroeger met TES-III Morrowind,en via Oblivion dus bij FO3 gekomen. Heb in die games heel wat uren zitten, en durf ook blind spellen uit die reeks te pre-orderen.
STALKER is anders, meer shooter. ALls je ze speelt altijd de COMPLETE mods installeren, maakt ze adembenemend mooi. De eerste was de beste.Call op Pripyat speelde makkelijker weg.
Lost Alpha is groot en wijds, soms iets te niet echt een fast travel, tenzij je een auto koopt waarmee je sneller heen en weer kan rijden tussen de NPC's / Locaties.
Mooie aan Lost Alpha is : is gebasseerd op de officiele Alpha van SOC. maar dan doorontwikkeld, graphics geupdate en bugs eruit gehaald. Resultaat is een grote wereld die overtuigend overkomt net ook gescrapte locaties er in, en alle locaties zijn aanzienlijk groter. Was iets in SOC een klein fabriekje, is het hier een gigantisch complex. reken wel op een pittige moeilijkheidsgraad... een Monolith basis incognito binnenlopen in een quest, vervolgens breekt de pleuris uit en zit je met 15 man monolith om je heen en een Military aanvalsmacht die de fabriek bestormt...heb nog nooit zovaak een save moeten laden
Lost Alpha is STALKER zoalshet bedoelt was.. zeker een om een keer te proberen over 2 jaar wanneer je klaar bent met Fallout 4
interessante feature in Lost Alpha, welke ik hoop in FO4 terug te zien: onbeperkt aantal notities maken op de PDA/map. (wat handig is in FO4 als je wilt noteren dat daar bijv een ongeopende lock 100 zit waar je later voor wil terug komen)
STALKER is anders, meer shooter. ALls je ze speelt altijd de COMPLETE mods installeren, maakt ze adembenemend mooi. De eerste was de beste.Call op Pripyat speelde makkelijker weg.
Lost Alpha is groot en wijds, soms iets te niet echt een fast travel, tenzij je een auto koopt waarmee je sneller heen en weer kan rijden tussen de NPC's / Locaties.
Mooie aan Lost Alpha is : is gebasseerd op de officiele Alpha van SOC. maar dan doorontwikkeld, graphics geupdate en bugs eruit gehaald. Resultaat is een grote wereld die overtuigend overkomt net ook gescrapte locaties er in, en alle locaties zijn aanzienlijk groter. Was iets in SOC een klein fabriekje, is het hier een gigantisch complex. reken wel op een pittige moeilijkheidsgraad... een Monolith basis incognito binnenlopen in een quest, vervolgens breekt de pleuris uit en zit je met 15 man monolith om je heen en een Military aanvalsmacht die de fabriek bestormt...heb nog nooit zovaak een save moeten laden
Lost Alpha is STALKER zoalshet bedoelt was.. zeker een om een keer te proberen over 2 jaar wanneer je klaar bent met Fallout 4
interessante feature in Lost Alpha, welke ik hoop in FO4 terug te zien: onbeperkt aantal notities maken op de PDA/map. (wat handig is in FO4 als je wilt noteren dat daar bijv een ongeopende lock 100 zit waar je later voor wil terug komen)
www.triathlete.nl
Dat zou een optie zijn die ik wel in zo'n beetje alle RPG's zou willen zien. Hoevaak ik me de pleuris gezocht heb naar iets wat ik eerder niet kon openen....Scighera schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:10:
Wat hopen jullie trouwens absoluut niet terug te zien in FO4? De mijne in a nutshell:

Inderdaad. Realistische deuren. Tenzij een deur enorm gepantserd is moet alles gewoon open kunnen met explosieven. In Fallout 1 kon je al een granaat op een deur plakken. (of openbutsen met een power-fist)
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Zou wel mooi zijn ja... Lockpick voor stealth, en explosieven of desnoods normale kogels (gewoon deuren met health zeg maar), voor het ruwe werk (en iedereen weet vervolgens waar je zit).EvaluationCopy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:42:
Inderdaad. Realistische deuren. Tenzij een deur enorm gepantserd is moet alles gewoon open kunnen met explosieven. In Fallout 1 kon je al een granaat op een deur plakken. (of openbutsen met een power-fist)
In real life klim je bij wijze van spreken nog door het open gat heen, schiet je het slot er uit of geef je er een flinke trap tegen.
Hehe ja dat vond ik ook altijd zo lomp. Terwijl spellen als Deus Ex (de eerste) al een systeem hadden dat je of een deur kon lockpicken of openblazen. Het laatste kostte je dan natuurlijk én 1 explosief (of meerdere) én de hele basis wist waar je was.D4NG3R schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:26:
Wat hopen jullie trouwens absoluut niet terug te zien in FO4? De mijne in a nutshell:
[afbeelding]
Wat je later wel in het spel kon doen was een silenced sniperrifle gebruiken en 2x schieten. Was de deur ook kapot én was je nog stealth
Ik hoop dus ook dat ze dit soort dingen aanpakken. Gooit gelijk de hele suspension of disbelief weg namelijk.
Prima.
Het is misschien ijdele hoop, maar wordt het ook niet tijd voor realistische(re) kogels en schademodel?
Wat me anno 2015 erg stoort zijn de rpg stats a la 'een balkje met health' dat aftelt als je genoeg op iemand schiet. Een headshot is einde verhaal, ongeacht het kaliber kogel dat je gebruikt. Iemand in z'n been schieten = kreupel (dat is al wel min of meer). Richten mag dan uiteraard een stuk moeilijker gemaakt worden.
Als ze dit op de ene of andere manier geïmplementeerd krijgen, dat zou echt een vooruitgang zijn...
edit
http://www.denofgeek.com/...series-shooting-mechanics
Aah ja, er is al wel iets over gezegd dus. Spannend.
Wat me anno 2015 erg stoort zijn de rpg stats a la 'een balkje met health' dat aftelt als je genoeg op iemand schiet. Een headshot is einde verhaal, ongeacht het kaliber kogel dat je gebruikt. Iemand in z'n been schieten = kreupel (dat is al wel min of meer). Richten mag dan uiteraard een stuk moeilijker gemaakt worden.
Als ze dit op de ene of andere manier geïmplementeerd krijgen, dat zou echt een vooruitgang zijn...
edit
[ Voor 14% gewijzigd door EvaluationCopy op 19-10-2015 09:20 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Maar dat is toch al zo sinds Fallout 3?EvaluationCopy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:18:
Het is misschien ijdele hoop, maar wordt het ook niet tijd voor realistische(re) kogels en schademodel?
Althans, je kan ledematen eraf schieten en een headshot. Of op de ogen/antenne schieten bij sommige wezens (en dat ze dan blind raken), bijv.
Of begrijp ik je verkeerd?

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 19-10-2015 09:29 ]
Het schademodel is inderdaad al redelijk goed voor een RPG. COD heeft langere tijd een slechteren gehad iig.
Je weet dat Fallout een RPG is en niet een shooter? Het is dus niet een shooter die rpg mechanics in de gameplay invoert, maar het is een RPG die speelt als een shooter ipv met zwaarden/bogen/magic. Een "realistisch" schademodel zo als jij bedoelt zou beteken dat de game veel te makkelijk word gezien je alles gewoon one shot en door gaat met exploren. Helemaal met VATS, headshot, headshot, headshot, tada 3 dode raiders.EvaluationCopy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:18:
edit
Geef mij maar het huidige systeem. Je doet meer damage als je iemand in z'n hoofd raakt, maar het is geen one shot kill, maar geeft je genoeg incentive om toch voor de headshots te gaan.
Plus, als je een realistisch damage model wil, met headshot = dood, dan moet je dat ook doorvoeren voor jezelf. Dus je kan dan door een random afzwaaier van een raider ineens dood zijn. De eerste keer denk je: hmm, goed bezig, de 10de keer denk je: uninstall deze unblanced shit. Of wil je zelf wel een "health bar"?
Dus ja, zou je een shooter spelen dan ben ik het met je eens dat een headshot lethal is, maar fallout is een rpg, dus leker houden zo die health bar. Plus je kan ledematen cripplen zodat mobs minder snel lopen etc. Goed systeem imho.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dat moet je natuurlijk balanceren met een veel lagere hitkans. Overigens, zoals je in het interview kunt lezen met de producer, ze hebben hard gewerkt om de game meer een FPS-gevoel te geve, zo raar is mijn stelling dus niet. Een raider met een shotgun op z'n bakkes schieten van 2 meter afstand en hij loopt gewoon door, tja...
Wat betreft je eigen health-balk heb je gelijk, dan wordt het wel heel erg hardcore... Aah ja we gaan het zien. Het is ook geen kritiek op de game, de vraag was wat je graag zou zien in de game, nou ja, dat zou ik graag zien. Speel- en haalbaarheid is een heel ander verhaal inderdaad.
Wat betreft je eigen health-balk heb je gelijk, dan wordt het wel heel erg hardcore... Aah ja we gaan het zien. Het is ook geen kritiek op de game, de vraag was wat je graag zou zien in de game, nou ja, dat zou ik graag zien. Speel- en haalbaarheid is een heel ander verhaal inderdaad.
[ Voor 9% gewijzigd door EvaluationCopy op 19-10-2015 09:41 ]
Dat balkje is inderdaad ouderwets, maar hoort denk ik nou eenmaal bij een game als dit. Het is al wel uitgebreid genoeg met de 'cripple' opties en dergelijke.
Ik heb New Vegas weer geïnstalleerd, maar erger mij aan het gebrek aan vrijheid. Je wordt inderdaad gedwongen een bepaalde route af te lopen waardoor elke playthrough eigenlijk identiek is in de eerste uren. Pas nadat je in Vegas bent beland kun je hier en daar wat zijmissies kiezen.
Daarnaast heb ik een framerate van 60 welke elke paar seconden terugvalt naar 45 en dan weer naar 60 gaat. Dit heb ik zowel in Fallout 3 als in New Vegas. Erg jammer, geen enkele anti-stutter mod lijkt te werken. Dan maar even nog een paar weekjes wachten zonder Fallout te spelen
De hoge systeemeisen hebben denk ik meer te maken met de engine dan met de grote wereld
Ik heb New Vegas weer geïnstalleerd, maar erger mij aan het gebrek aan vrijheid. Je wordt inderdaad gedwongen een bepaalde route af te lopen waardoor elke playthrough eigenlijk identiek is in de eerste uren. Pas nadat je in Vegas bent beland kun je hier en daar wat zijmissies kiezen.
Daarnaast heb ik een framerate van 60 welke elke paar seconden terugvalt naar 45 en dan weer naar 60 gaat. Dit heb ik zowel in Fallout 3 als in New Vegas. Erg jammer, geen enkele anti-stutter mod lijkt te werken. Dan maar even nog een paar weekjes wachten zonder Fallout te spelen
De hoge systeemeisen hebben denk ik meer te maken met de engine dan met de grote wereld
[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 19-10-2015 10:42 ]
Mja, dat wapens meer schade doen zou inderdaad wel leuk zijn (gelukkig zijn daar mods voor), maar met het schademodel op zich is niets mis mee. Die is al behoorlijk complex. Zover ik weet zelfs complexer dan in veel shooters tot een jaar of 4 geleden. Voor een RPG gewoon simpelweg prima. Alleen de daadwerkelijke damage die je doet is een 'pijn'puntje. Misschien dat ze een ultra hardcore mode kunnen invoeren, waarbij je en moet drinken en eten en damage 'realistischer' is.
Game je toevallig met een SLI/CrossFire setup? Ik had dat eerst ook altijd met mijn oude pc met twee HD5850's. Ik zette toen altijd één kaart uit en ik had nergens meer last van.Ries schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:41:
Dat balkje is inderdaad ouderwets, maar hoort denk ik nou eenmaal bij een game als dit. Het is al wel uitgebreid genoeg met de 'cripple' opties en dergelijke.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Moet kunnen....eerst west dan noord:
http://i.imgur.com/loC4d.png
je start bij nr 106 links, dan ga je dus via 89. wel moeilijk, je moet sneaken langs een groep raiders passeer je onderlangs. Via nr 86 kan je dan naar The Strip sneaken (met deadclaws beneden jou op de map)
je start bij nr 106 links, dan ga je dus via 89. wel moeilijk, je moet sneaken langs een groep raiders passeer je onderlangs. Via nr 86 kan je dan naar The Strip sneaken (met deadclaws beneden jou op de map)
Ries schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:41:
www.triathlete.nl
Nee, ik speel het nu op een stevige laptop. Deze heeft wel 2 videokaarten (onboard en een NVidia) maar deze werken niet gelijktijdig, dus daar kan het probleem niet liggen.Techno Overlord schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:44:
Game je toevallig met een SLI/CrossFire setup? Ik had dat eerst ook altijd met mijn oude pc met twee HD5850's. Ik zette toen altijd één kaart uit en ik had nergens meer last van.
Nouja, ik ben nu een PC aan het samenstellen voor Fallout 4, dus ik laat de oude games wel even liggen.
Klopt, zo heb ik het ook wel eens gedaan voor een goede game-start. In Goodsprings is ook in de verlaten school/kerk een Stealthboy op te halen, deze kun je ook gebruiken terwijl je langs de rotsen rent. Dan direct de strip op en de casino's in (met Luck 9) om direct aan het begin van het spel steenrijk te worden zodat je je implants kunt kopenScighera schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:18:
Moet kunnen....eerst west dan noord:
spoiler:
En dan kun je als je wilt ook direct het casino inlopen waar je Benny tegenkomt, scheelt ook weer de gigantische omweg die je normaal moet aflopen waarbij je een heleboel quests overslaat.
ik volg dit topic al een tijdje, heb zeker interesse in dit spel voor de ps4..
alleen is het echt een RPG dat je alleen speelt.. en offline?
of is de spelwereld online daarbij je contacten heb met andere..? zodat je stuff/gear kan traden etc..?
alleen is het echt een RPG dat je alleen speelt.. en offline?
of is de spelwereld online daarbij je contacten heb met andere..? zodat je stuff/gear kan traden etc..?
Geheel offline
Al worden er altijd pogingen gedaan om multiplayer-mods te bouwen 
Maar in principe is het gewoon een singleplayer-spel
Maar gezien er een TES Online is zou het me niet verbazen als er ook een FO Online komt.
Maar in principe is het gewoon een singleplayer-spel
Maar gezien er een TES Online is zou het me niet verbazen als er ook een FO Online komt.
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 19-10-2015 20:05 ]
zal het mogelijk zijn om met de geforce 820m dit spel te draaien?
en is die 8gb ram echt nodig? of redt je het met 4 ook wel?
Het is maar wat je speelbaar vind, ik gok denk ik van niet als ze al 8gb als MINIMALE eis stellen qua geheugen. Ik denk dat het vergelijkbaar is als skyrim met behoorlijk wat grafische mods etc aan, als je dat goed kan draaien lukt FO4 op low vast ook wel. Ik zou het iig niet willen, ik wil dit vloeiend en 60fps+ spelen. Gelukkig lukt me dat ook welKoning0313 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:18:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
nog onbekend, maar ga ervan uit dat je flinke specs zal moeten hebben om hem soepel te laten lopen.
ik zit nu op 4gig, zodra hij uit is test ik hem, het geld voor 16gig ligt al klaar.
ik zit nu op 4gig, zodra hij uit is test ik hem, het geld voor 16gig ligt al klaar.
Ik vrees dat het niet gaat lukken met die grafische kaart.Koning0313 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:18:
Maar je moet even kijken hoe het is als het spel uit is, dan zullen er vast mensen zijn die het uitproberen op wat tragere computers. En er zal vast ook wel wat te tweaken zijn.
Maar ik zou er 1-2-3 niet vanuit gaan. De 820M is niet een hele vlotte kaart.
Misschien ooit, maar vooralsnog is de enige studio van Zenimax met ervaring in MMO's nog druk bezig met TESO een succes te maken en de investeringskosten terug te krijgen. Pas als ze die 100miljoen hebben omgezet in 140miljoen gaan ze beginnen aan een Fallout:online, denk ik.anandus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:04:
[...] Maar gezien er een TES Online is zou het me niet verbazen als er ook een FO Online komt.
offtopic:
Ik houd me niet zo bezig met onl;ine gaming, dus heb geen zicht op hoe succesvol TESO wel of niet is. Ik dacht, gezien het nog bestaat, dat het wel succesvol was, maar dat valt dus nog vies tegen begrijp ik?
Ik houd me niet zo bezig met onl;ine gaming, dus heb geen zicht op hoe succesvol TESO wel of niet is. Ik dacht, gezien het nog bestaat, dat het wel succesvol was, maar dat valt dus nog vies tegen begrijp ik?
Ik vind Fallout Online een ZEER slecht plan.
Hoe kan je nou een post apocalyptic game interessant maken als MORPG, te veel mensen en weinig survival meer gok ik zo.
Hoe kan je nou een post apocalyptic game interessant maken als MORPG, te veel mensen en weinig survival meer gok ik zo.
Bethesda moet lekker wegblijven met die online shit. Gewoon echte singleplayer open wereld games maken.
Het is succesvol genoeg om geen enorme afgang te zijn. En als je kijkt naar andere MMO's doen ze het absoluut niet slecht, maar om nou te zeggen dat ik als investeerder er blij van zou worden: nee.anandus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:27:
offtopic:
TESO is als spel overigens ook niet slecht hoor. Je hoort vaak overdreven reacties, maar vaak ook van mensen die het zelf niet eens een dag hebben gespeeld. Tja... Zelf maanden gespeeld (in closed beta en stuk daarna) en vond het erg vermakelijk. Zelf alleen mee gestopt, omdat alle content omda tik alle content die ik in mijn eentje of max 3 personen al had gezien. Mijn voorkeur ligt zeker bij de single player spellen uit Fallout en Elder Scrolls serie, maar TESO is zeker óók leuk (en nu het semi-gratis is ook goed te doen qua aanschaf)
Fallout heeft het nooit hoeven hebben van survival. Dat stadium zijn de mensen en gemeenschappen in Fallout vaak al jaren voorbij.Mad-Matt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:30:
Ik vind Fallout Online een ZEER slecht plan.
[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 19-10-2015 21:13 ]
misschien heb je gelijk, maar ik sla het over
Veel limited edition Fallout 4 merch de komende dagen in de Bethesda store!
http://store.bethsoft.com/
Die controller lijkt me erg gaaf!The shirt counts as the new item for Monday. Tuesday brings with it a limited-edition wired Vault-Boy Xbox One controller. Only 5,000 of these will be available, so you may need to act quickly if you want to get your hands on one.
The rest of the week will see the release of a Pip-Boy messenger bag (Wednesday), Vault-Tec watch (Thursday; 1,500 available), and a limited-edition version of the Fallout 4 art book (Friday; 5,000 available). You can see all of these in the gallery above.
Wauw, er zitten sowieso wel erg vette dingen in die shop!x3rius schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:13:
Veel limited edition Fallout 4 merch de komende dagen in de Bethesda store!
[...]
Die controller lijkt me erg gaaf!
Helaas zijn de shipping costs al 14$ en worden zulke spullen als t-shirts niet als sociaal acceptabel gecategoriseerd op mijn school...
Wat ik zeker wel ga doen is het spel pre-orderen. Ik zeg dit al weken, zoniet maanden, maar het is er nog niet van gekomen. Er zijn niet veel games waar ik dit tegenwoordig nog aandurf, maar games van Bethesda durf ik nog steeds blind te pre-orderen. Denken jullie dat er nog ergens een leuke "pre-sale" komt? Ik weet dat op GreenManGaming meestal wel 20 of 23% kortingscodes te vinden zijn, morgen maar eens rustig kijken.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Hierbij de items:

Zou mij een rotzorg wezen, niet alsof half m'n klas sowieso al gamefanaat en knettergestoord is.kuusj98 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:36:
Helaas zijn de shipping costs al 14$ en worden zulke spullen als t-shirts niet als sociaal acceptabel gecategoriseerd op mijn school...
Moet zeggen dat ik de controller tegen vind vallen. De nadruk in FO4 lijkt wat meer op kleur/contrast te liggen dus ik kan het felle schema goed snappen, maar een controller welke er uit ziet alsof deze een nuke heeft moeten doorstaan zou mij pas gaaf lijken.Mad-Matt schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:16:
Hierbij de items:
[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 20-10-2015 09:12 ]
Ik wou zeggen, als je dat al erg vindt, ik heb een Vault Boy tattoo in overweging
Ja, maar dat vind ik eigenlijk wel erg vet, zat er ook aan te denken. Helaas moet ik dan weer aan een klasgenote denken die haar halve lichaam ondoordacht heeft volgezet met die dingen en er nu voor lul bijloopt. Toch houd ik van drEvaluationCopy schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:16:
Ik wou zeggen, als je dat al erg vindt, ik heb een Vault Boy tattoo in overweging

Wat mij dan wel weer zorgen wekt is dat de helft van de foto's op Google van tattoo's zo belachelijk slecht zijn dat ik het niet zou aandurven.
Nog een paar weekjes, dan weten we of het wachten waard was! Waarschijnlijk wel, maar het is toch altijd FF afwachten bij een game-release.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik had de hoop dat de controller meer een vervallen/verweerd uiterlijk zou hebben.
Ha een Vaultboy tattoo. Had ik ook in gedachte, maar ik ga toch voor een Stargate Anubis tattoo
Ha een Vaultboy tattoo. Had ik ook in gedachte, maar ik ga toch voor een Stargate Anubis tattoo
De tatoeage is zo slecht als de artiest, bezuinig er niet op en geef genoeg geld uit om een goede zaak uit te zoeken.kuusj98 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:26:
[...]
Wat mij dan wel weer zorgen wekt is dat de helft van de foto's op Google van tattoo's zo belachelijk slecht zijn dat ik het niet zou aandurven.
[ Voor 51% gewijzigd door Mad-Matt op 20-10-2015 09:35 ]
Ik ben al Fallout fan sinds 1997 dus heel ondoordacht is het niet. Je moet wel een goede nemen inderdaad. En in het geval van een Vault Boy het liefst iemand zoeken die gespecialiseerd is in cartoons en de bijbehorende kleuren. Voor zo'n plaatje van zeg even 12 bij 12 cm flap ik rustig 300,- euro op tafel. Het kan ook voor 100 maar ja, hoe het er dan uit ziet... no thanks.
Heb weinig met tattoos maar een Vaultboy of mininuke tattoo lijkt mij wel gaaf.
Post je het eventuele resultaat hier nog als je er voor gaat?
Post je het eventuele resultaat hier nog als je er voor gaat?
Moet zeggen dat er toch wel aardige tussen staat op google.
Deze is echt gaaf:
Deze is echt gaaf:

Uiteraard. Het Fallout logo behoort ook nog tot de mogelijkheden, omdat ik een keer iets met tekst wil. Vault boy zou hem zijn in z'n bekendste pose, met de duim omhoog richting de nuke.
Wow die is wel echt heel strak gezet zeg, top. Daar zie je ook goed het belang van de kwaliteit van de artiest, de gezichtsuitdrukking van vaultboy is heel goed gelukt. Als dat niet zo is vernaggel je echt heel de tattoo, voorbeelden genoeg van te vinden op Google.
Wow die is wel echt heel strak gezet zeg, top. Daar zie je ook goed het belang van de kwaliteit van de artiest, de gezichtsuitdrukking van vaultboy is heel goed gelukt. Als dat niet zo is vernaggel je echt heel de tattoo, voorbeelden genoeg van te vinden op Google.
Er staan idd hele goede vaultboys maar ook hopeloze.
Deze heeft het bij mij "gewonnen" van de Vaultboy. In januari wil ik hem laten zetten.
Deze heeft het bij mij "gewonnen" van de Vaultboy. In januari wil ik hem laten zetten.

Is dat niet een Jackal Guard helm uit Stargate?
jup 
Ik zag net dat de 2e wave Lootcrate FO4 paketten (waar ik er 1 van heb) pas in december verstuurd worden, das wel jammer.:(
Ik zag net dat de 2e wave Lootcrate FO4 paketten (waar ik er 1 van heb) pas in december verstuurd worden, das wel jammer.:(

Ik wilde deze laten zetten, maar weet nog geen tattoo artiest waarvan ik genoeg vertrouwen heb dat het mooi genoeg zal worden.
[ Voor 27% gewijzigd door hexta op 20-10-2015 13:52 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Damn ik wil dat horlogeMad-Matt schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:16:
Hierbij de items:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kunnen we niet samen inkopen om de shipping costs wat te downplayen?
[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 20-10-2015 14:18 ]
ik sla even over, al genoeg gekocht.
(Wat ik nog wilde is de Vault 111 hoodie, maar die zit in de Lootcrate)
(Wat ik nog wilde is de Vault 111 hoodie, maar die zit in de Lootcrate)
Lijkt mij niet + op Tweakers is dit niet toegestaan.hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:17:
Kunnen we niet samen inkopen om de shipping costs wat te downplayen?
Oeps. excuses danD4NG3R schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:56:
[...]
Lijkt mij niet + op Tweakers is dit niet toegestaan.
Controller besteld! $59,99 + $20,84 shipping
nice!
Heb geen Xbox, dus geen controller voor mij
Heb geen Xbox, dus geen controller voor mij
de gameplay van fallout 4 ziet er smooth uit, als ik gameplay van fallout 3 bekijk komt dat "stotterend" over..
dat trekt me helemaal niet, wordt er zelfs misselijke van als ik het zie..
zou fallout 4 wel gewoon smoothie lopen op de ps4..? zoals in de filmpjes die je kan vinden
zou fallout 4 wel gewoon smoothie lopen op de ps4..? zoals in de filmpjes die je kan vinden
Op een goede PC wel. Op de PS4 weet ik niet, ik zou er niet automatisch vanuitgaan dat het stottervrij is.
Zo, FALLOUT 4 ULTIMATE VAULT DWELLER'S SURVIVAL GUIDE BUNDLE Besteld
Waarom zou je dat doen? Het is zoveel goedkoper om de guide en het spel los te kopen en het enige wat je nu extra krijgt is een paar waardeloze stickers.Anonnymous! schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 03:25:
Zo, FALLOUT 4 ULTIMATE VAULT DWELLER'S SURVIVAL GUIDE BUNDLE Besteld
Volgens Pete Hines (PR man van Bethesda) draait Fallout 4 vloeiend op 30FPS op de consoles, dus ik neem aan dat het dan ook niet stottert.Nickrsd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:37:
de gameplay van fallout 4 ziet er smooth uit, als ik gameplay van fallout 3 bekijk komt dat "stotterend" over..
Hehe lekker typerend weer dat dat soort tattoos op vatsige bleke armen te vinden zijn. Zo komen (wij) nerds nooit van ons image afhexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde deze laten zetten, maar weet nog geen tattoo artiest waarvan ik genoeg vertrouwen heb dat het mooi genoeg zal worden.
De tattoos zelf zijn wel mooi gemaakt overigens.
Vandaag mijn nieuwe skylake build afronden en dan ben ik er helemaal klaar voor. Heb er zin an. Grappig dat je nuchter probeert te blijven maar toch een beetje mee wordt gezogen in de hype.
Prima.
Vloeiend op 30fps ,hhahahaha prachtige humor.
Kom maar op met de pc versie 60+ fps FTW
[ Voor 32% gewijzigd door MaXeRs op 21-10-2015 09:57 ]
Eerst zien, dan geloven. Hij is niet voor niets een PR-manMithrildor schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 07:37:
[...]
Volgens Pete Hines (PR man van Bethesda) draait Fallout 4 vloeiend op 30FPS op de consoles, dus ik neem aan dat het dan ook niet stottert.
Al kan het meevallen, natuurlijk, wie weet
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 21-10-2015 10:03 ]
Kan me weinig boeien eigenlijk, het aantal frames in een Fallout game. Het is geen Counterstrike ofzo, waar schieten op de mm nauwkeurig moet en aankomt op reactiesnelheden van milisecondes.
De actie is meestal toch niet zo snel en/of wordt nog vertraagd door VATS ook. Alles boven de 30 is derhalve dus voldoende & prima.
De actie is meestal toch niet zo snel en/of wordt nog vertraagd door VATS ook. Alles boven de 30 is derhalve dus voldoende & prima.
In een RTS (Crusader Kings bijv.) kan me het aantal frames weinig boeien, maar een RPG in First Person is toch wel prettiger met 60fps dan 30...
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 21-10-2015 10:10 ]
30 FPS voor Fallout vind ik wel te doen, alleen waar Nickrsd het over heeft klopt wel. Als ik Fallout 3 op de PS3 speel dan zijn de frames wel goed maar de wereld voelt wat schokkerig aan. Bij New Vegas had ik dit probleem totaal niet.
PS/XBL: Nogne
30FPS is voor Fallout prima te doen, mits je er absoluut niet onder komt.
Mja, mij boeit het wel. Als het 15 frames per seconde gaat, dan merk je dat echt wel, dat is behoorlijk schokkerig. Ook voor een Fallout-spel is dat irritant.EvaluationCopy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:07:
Kan me weinig boeien eigenlijk, het aantal frames in een Fallout game.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 21-10-2015 10:23 ]
Ja zoals ik al schreef, 'alles boven de 30 is prima'anandus schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:21:
[...]
Mja, mij boeit het wel. Als het 15 frames per seconde gaat, dan merk je dat echt wel, dat is behoorlijk schokkerig. Ook voor een Fallout-spel is dat irritant.
dat bedoel ik ja.. als ik zo video van Fo3 bekijk komt het schokkerig over, en de video's van Fo4 uit.Nogne schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:16:
30 FPS voor Fallout vind ik wel te doen, alleen waar Nickrsd het over heeft klopt wel. Als ik Fallout 3 op de PS3 speel dan zijn de frames wel goed maar de wereld voelt wat schokkerig aan. Bij New Vegas had ik dit probleem totaal niet.
als je naar destiny kijkt op de ps4, deze speelt ook op 30 fps dan, maar komt ook vloeiend over..
Ga eens terug naar /r/pcmasterrace. Ik vind 30 fps helemaal prima zolang het maar niet stottert, maar een storrende 60 FPS speelt ook niet prettig. Tenzij een spel een fast-paced shooters is (zoals Quake of Doom) merk ik vrij weinig van 60 FPS.MaXeRs schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:56:
Vloeiend op 30fps ,hhahahaha prachtige humor.
Aaahh de 30-60fps discussie... ik had 'm al een poos gemist.
Vroeger klaagde er niemand om dat alles op de consoles op 30fps liep. Maarja nu opeens wel. Als het een constante 30fps ervaring is zonder drops, speelt het soepel genoeg. Dat een fps zoals Counterstrike of Battlefield enz wel voordeel heeft bij 60+fps is dan ook niet meer dan logisch. Maar voor een SP game waar actie niet continu supersnel over het beeld vliegt is het niet noodzakelijk. Het is niet zo dat het opeens onspeelbaar wordt oid.
Vroeger klaagde er niemand om dat alles op de consoles op 30fps liep. Maarja nu opeens wel. Als het een constante 30fps ervaring is zonder drops, speelt het soepel genoeg. Dat een fps zoals Counterstrike of Battlefield enz wel voordeel heeft bij 60+fps is dan ook niet meer dan logisch. Maar voor een SP game waar actie niet continu supersnel over het beeld vliegt is het niet noodzakelijk. Het is niet zo dat het opeens onspeelbaar wordt oid.
Ik laat me graag meevoeren in de hype. Heerlijk dit gevoel. Doe het dan ook alleen bij games die mij echt aan het hart gaan en dat zijn er maar een enkele per twee jaar ofzo. Nog 19 dagen, 13 uur, 17 minuten en nog wat seconden tot Fallout 4.tikkietrugjaap schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:08:
[...]
Vandaag mijn nieuwe skylake build afronden en dan ben ik er helemaal klaar voor. Heb er zin an. Grappig dat je nuchter probeert te blijven maar toch een beetje mee wordt gezogen in de hype.
Forever raver!
Ik denk dat het ook belangrijk is om te realiseren dat er een wezenlijk verschil is tussen PC gaming en Consoles vanwege het verschil in beeldbuis. PC games worden voornamelijk op monitoren gespeeld. Deze monitoren hebben vaak niet de beeld 'verbeterings' opties die TV's wel hebben. Hierdoor valt bij monitoren het verschil tussen 30 en 60 FPS veel sneller op. 30 FPS op een monitor word ik bijna misselijk van maar ik heb wel eens Halo op een Xbox gespeeld (op een TV) en toen had ik daar geen last van.Techno Overlord schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:
Prima.
Vroeger ? Blijkbaar heb jij niet alle informatie over vroeger.Techno Overlord schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ik laat me graag meevoeren in de hype. Heerlijk dit gevoel. Doe het dan ook alleen bij games die mij echt aan het hart gaan en dat zijn er maar een enkele per twee jaar ofzo. Nog 19 dagen, 13 uur, 17 minuten en nog wat seconden tot Fallout 4.
De consoles liepen op 50hz (fps)PAL en het was een verademing om het op ntsc 60hz (60fps) dit was in de Nintendo/Sega 8/16 bit tijdperk.
60fps werd voor de release van ps4 en Xbox als reclame stunt toegevoegd aan de mogelijkheden.Nu is het vaak niet haalbaar als de ontwikkelaar er achter komt dat er concessies moeten worden gemaakt aan de spelervaring en dan is de halvering in FPS het eerste kindje van de rekening,
en als er dan iemand op het forum een copypaste marketing praatje gaat houden dan vertel ik graag de andere kant van het verhaal.
60fps is en was de norm. Maar door te veel besparingen en marketing is dit nu door de neus geboord.
Pc master race? ach ik kies graag voor optimaal game plezier.
[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 21-10-2015 11:42 ]
Je hebt gelijk voor wat betreft het 8/16 bit tijdperk. Echter doelde ik op de originele Xbox en PS2 en later. Op die systemen loopt vrijwel alles op 30fps afaik.
Ik lees op internet vaak comments van lui die het absoluut onspeelbaar vinden als een game niet op minimaal 60fps loopt. Ik denk dan altijd dat ze pas een aantal jaar gamen of dat ze gewoon domme praat uitslaan.
Gelukkig speel ik Fallout 4 op de pc en dat is dan niet vanwege de fps maar vanwege de controls met keyboard en muis. Bijvoorbeeld door de menu's van je Pipboy browsen gaat zoveel chiller met een muis ipv een controller.
Ik lees op internet vaak comments van lui die het absoluut onspeelbaar vinden als een game niet op minimaal 60fps loopt. Ik denk dan altijd dat ze pas een aantal jaar gamen of dat ze gewoon domme praat uitslaan.
Gelukkig speel ik Fallout 4 op de pc en dat is dan niet vanwege de fps maar vanwege de controls met keyboard en muis. Bijvoorbeeld door de menu's van je Pipboy browsen gaat zoveel chiller met een muis ipv een controller.
Forever raver!
Das niet waar. Vroeger klaagde mensen ook al. Maar er was niets beters dus mensen accepteerde het maar. Daarnaast had je een grote groep mensen die de consoles links lieten liggen, juist vanwege het feit dat de FPS op de consoles te laag waren.Techno Overlord schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:
Vroeger klaagde er niemand om dat alles op de consoles op 30fps liep.
Overigens vind ik 30FPS ook voor een RPG gewoon te weinig. Zat andere RPG games die al bewezen hebben dat het voor mij niet lekker speelt. Fallout 3, TES serie, etc vond ik allemaal net niet lekker spelen op 30 fps.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Weet iemand hoe het zit met de releasetijd?
Kunnen we het spelen op Steam-tijd of kan het afhankelijk van de locatie om middernacht?
Hoe zat dat met Skyrim?
Kunnen we het spelen op Steam-tijd of kan het afhankelijk van de locatie om middernacht?
Hoe zat dat met Skyrim?
Ik heb daar anders nooit wat van meegekregen en ik ga toch al flink wat jaren mee. Anyway... ik geef je helemaal gelijk dat 60fps een stuk soepeler speelt dan 30fps. Maargoed aan de ene kant, The Last of Us op de PS3 gespeeld en dat vond/vind ik één van de beste games ooit. Ik heb toen nooit last gehad van de 30fps. Pas toen ik hem een keer speelde op de PS4, voelde ik het verschil en als je nu weer teruggaat naar PS3 is het idd lichtelijk storend.ChojinZ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Das niet waar. Vroeger klaagde mensen ook al. Maar er was niets beters dus mensen accepteerde het maar. Daarnaast had je een grote groep mensen die de consoles links lieten liggen, juist vanwege het feit dat de FPS op de consoles te laag waren.
Overigens vind ik 30FPS ook voor een RPG gewoon te weinig. Zat andere RPG games die al bewezen hebben dat het voor mij niet lekker speelt. Fallout 3, TES serie, etc vond ik allemaal net niet lekker spelen op 30 fps.
Metal Gear Solid the Phantom Pain had ik een aantal dagen van te voren gepreload op Steam en ik kon hem om 00.01u unlocken en spelen. Ik hoop toch dat dit voor Fallout 4 ook zo geldt.anandus schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:03:
Hoe zat dat met Skyrim?
Forever raver!
Als snowboard enthusiast vind ik dit wel héééél erg vet
http://store.bethsoft.com/garage-snowboard.html
http://store.bethsoft.com/garage-snowboard.html

http://bethesda.net/#en/e...elease-info/2015/10/08/35anandus schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:03:
Hoe zat dat met Skyrim?
Gewoon om 12 uur 's nachts dus.
Ah, thanks!Mithrildor schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:55:
[...]
http://bethesda.net/#en/e...elease-info/2015/10/08/35
Gewoon om 12 uur 's nachts dus.
Laat ik de tiende nou net vrij zijnRelease Time
Want to know exactly when you can start playing Fallout 4? Digitally the game will become available on November 10, 2015, at 12:01 am (local time) in all territories (In North America, the unlock time will be 12:01 am EST), except Asia (available at 12 am on Wednesday, November 11th) and Japan (available at 12 am on Thursday, December 17th).
Ik baalde al, omdat ik bang was dat het pas om 19 uur zou unlocken, maar ik heb dus gewoon een speeldag

Zo'n zin in dit spel dat ik gewoon baal dat ik pas de 15 november terug kom van vakantie. Het was dat ik alles al voor die tijd had geboekt
Gelukkig zal ik weinig internet tot mijn beschikking hebben daar dus moet het niet moeilijk zijn spoilers te ontwijken.
Het voordeel is dan weer dat de Pip Boy versie van de pc en Ps4 dan klaar liggen en ik even kan aankijken hoe de performance op beide systemen is.
Het voordeel is dan weer dat de Pip Boy versie van de pc en Ps4 dan klaar liggen en ik even kan aankijken hoe de performance op beide systemen is.
Gewoon laptop mee op vakantie
Ik durf bijna niet te dromen maar als mijn tweede ronde sollicitatie morgen lukt ben ik de hele 2e helft van November vrij.
Ik hoor het mijn vrouw al zeggen: 'Da's toch zonde, zo in de herfst!!'.
Nee hoor
Ik hoor het mijn vrouw al zeggen: 'Da's toch zonde, zo in de herfst!!'.

Nee hoor
Ik zal voor je duimen!EvaluationCopy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:15:
Ik durf bijna niet te dromen maar als mijn tweede ronde sollicitatie morgen lukt ben ik de hele 2e helft van November vrij.![]()
Ik hoor het mijn vrouw al zeggen: 'Da's toch zonde, zo in de herfst!!'.![]()
Nee hoor
Hier ook weekje verlof... Stiekem hoop ik dat dreamland hem al Maandag vrijgeeft
(of zaterdag)
Ik kom net deze aanbieding tegen:
http://www.veronicamagazi...anbiedingen/fallout4-2015
Die Fall Out 4 bundel ziet er nice uit, heb er toch spijt van dat ik de colector's edition niet gekocht heb. Ik vraag me wel af of ik dan aan een veronica-abbo vast zit, en of ik hem op de release-dag in huis heb off course ))
http://www.veronicamagazi...anbiedingen/fallout4-2015
Die Fall Out 4 bundel ziet er nice uit, heb er toch spijt van dat ik de colector's edition niet gekocht heb. Ik vraag me wel af of ik dan aan een veronica-abbo vast zit, en of ik hem op de release-dag in huis heb off course ))
Je kan hem helaas niet spelen voor dinsdag 10 november 
Ik ben zelf ook heel schuldig aan een weekje vrij zijn('toevallig' zo gepland
)
En ik ben eigenlijk niet van de hype, maar ik ben bang dat tussen de S.P.E.C.I.A.L filmpjes en de Storyteller ik toch echt gegrepen ben dit keer(en ik vindt dat totaal niet erg).
Is het al zover?
Ik ben zelf ook heel schuldig aan een weekje vrij zijn('toevallig' zo gepland

En ik ben eigenlijk niet van de hype, maar ik ben bang dat tussen de S.P.E.C.I.A.L filmpjes en de Storyteller ik toch echt gegrepen ben dit keer(en ik vindt dat totaal niet erg).
Is het al zover?
target assimilated
Dit. Ik prefereer hofer uiteraard, maar als 30 betekent dat ie locked is daarop en dat ik alles op maximale pracht kan draaien is dat hiervoor een zeer simpele keuze!D4NG3R schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:19:
30FPS is voor Fallout prima te doen, mits je er absoluut niet onder komt.
Verwijderd
Ik ben benieuwd of ik die 30fps haal met de HD7750. Ik ga het eerst even aankijken en als het niet lekker speelt moet ik mij maar een videokaart kopen.
Ben echt benieuwd of dit weer Skyrimachtige ervaring wordt.....dikke 100 uur verder en dan bedenken...oh ja er was ook nog een mainquest...iets met een grote boze draak ofzo.
Die storyteller is inderdaad goed, kende het van Dragonage, waarbij het ook zeker een meerwaarde had het verhaal goed te kunnen 3 en NV wel gespeeld, maar opa's geheugen wordt ook minder
Die storyteller is inderdaad goed, kende het van Dragonage, waarbij het ook zeker een meerwaarde had het verhaal goed te kunnen 3 en NV wel gespeeld, maar opa's geheugen wordt ook minder
Nieuwe special video
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PG0DkwNZxME]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PG0DkwNZxME]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.