[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.346 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55
NitroX infinity schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

Wikipedia: List of AMD graphics processing units

HD 4850 & 4870
HD 5450, 5550, 5570, 5670, 5850 & 5870
HD 6450, 6570, 6670, 6870, 6930, 6950 & 6970
HD 7750, 7770, 7790, 7850, 7870 (XT), 7950 & 7970

En daarbij is de 5450 ongetwijfeld de lichtste met slechts 80 streamprocessors.
Ahum: Standaard met 2GB VRAM komt.

Volgensmij is de eerste kaart voor de HD7870 waarbij het standaardmodel 2GB VRAM heeft de HD6950. Geen idee welke van de 2 sneller is though.

Edit: Daarbij wel toegevoegd, ja een aantal van die low-range kaartjes hebben meerdere PCB versies, maar ik doel op AMD kaarten vergelijkbaar- of sneller dan een GTX550Ti, dus ~HD5770/HD7750 of hoger.

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 09-10-2015 22:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

D4NG3R schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:18:
Volgensmij is de HD7870 de lichtste AMD GPU welke standaard met 2GB VRAM komt, maar ik heb nu even geen zin om de hele HD6xxx door te spitten om te kijken of dit klopt.
Ik heb een HD7850 met 2GB.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Standaard is het sleutelwoord.
NitroX infinity schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:24:
[...] En daarbij is de 5450 ongetwijfeld de lichtste met slechts 80 streamprocessors.
Ik denk dat ze ook rekening houden met de mensen die niet verder kijken dan "ja, maar ik heb een HD5850". Ook al heeft die maar 1GB RAM. Je wilt als gamedev de minimum requirements zo simpel mogelijk houden, dus grijpen ze waarschijnlijk terug naar een getal welke het minimum is die alleen maar in 2+GB uitvoering is uitgebracht. De 'luie' gamers van tegenwoordig zijn nog maar amper gewend naar de minimum specs te kijken en als ze al kijken dan weten ze in merendeel van de gevallen niet eens waar ze naar moeten kijken. (Goed voorbeeld is Tropico 4. Je moet eens lezen wat voor shit over de developers heen is gekomen, ondanks dat hun miminum eisen echt realistisch en goed in elkaar zaten. Mensen kunnen niet lezen en geven graag anderen de schuld daarvan :/)

Ik denk dat ik met mijn i2500k en HD5850-1GB nog best het spel zou kunnen spelen. Ik wacht het voor de zekerheid even af, maar zou denk ik nog prima op 1920x1200 met 0xAA kunnen spelen op medium. Dat is mijn verwachting iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 10-10-2015 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Wat bedoel je dan met "standaard"? Volgens mij is dit een redelijk standaard kaart. Het eerste reference design (mocht je dat met standaard bedoelen) van de HD7850 is zelfs gewoon een HD7870 maar dan met een andere (nou ja, dezelfde maar dan gemankeerd) GPU. Met 2 GB geheugen.

Maar goed, dit heeft niet zoveel met FO4 te maken, tenzij het over de vreemde keuze van de specs gaat. Ik zie het wel, ik neem aan dat ik het moeiteloos kan draaien. Ik kan altijd nog de kaart overklokken tot 1 Ghz, dan is het stiekem een 7870 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Shabbaman schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 08:42:
Wat bedoel je dan met "standaard"? [...]
Zoals ik al zeg: Standaard als in er is geen kaart te vinden met deze GPU die minder dan 2GB RAM heeft. Ik weet overigens ook niet in hoeverre dit opgaat, maar er spelen een hoop zaken mee bij het opstellen van de minimum requirements. Een deel is marketing, een ander deel is welke machines zijn gebruikt tijdens het testen en een ander deel is gewoon echt daadwerkelijke minimum systeemeisen, omdat het anders totaal onspeelbaar wordt. Dit geheel maakt de minimum eisen een richtlijn, en 1 die je als 'ervaren' pc gebruiker met 'bovengemiddeld' kennis van hardware met een korreltje zout moet nemen. Voor de rest van mijn 'argumenten' zie mijn vorige post :)

[ Voor 52% gewijzigd door Caelorum op 10-10-2015 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb net in Augustus een nieuw systeem gebouwd (zie sig) en nu staat bij aanbevolen processor een i7 4790.... :'(

Ik kan me haast niet voorstellen dat een i5 4690 niet genoeg is voor recommended specs, aangezien hyperthreading waarschijnlijk niet gebruikt wordt.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

anders neem ik je cpu wel over voor een lief prijsje :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Techno Overlord schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:01:
Ik heb net in Augustus een nieuw systeem gebouwd (zie sig) en nu staat bij aanbevolen processor een i7 4790.... :'(

Ik kan me haast niet voorstellen dat een i5 4690 niet genoeg is voor recommended specs, aangezien hyperthreading waarschijnlijk niet gebruikt wordt.
Wat denk je zelf? Precies ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...] Ik kan me haast niet voorstellen dat een i5 4690 niet genoeg is voor recommended specs, aangezien hyperthreading waarschijnlijk niet gebruikt wordt.
Ach, komt wel goed :)
Om Tropcio 5 devs maar weer aan te halen. Deze hadden ook minimum en recommended specs. Afgezien van de 'harde' DX11 eis (op twee of drie kaarten na) was alles voorzien van de kanttekening dat ze niet onbeperkt budget hadden om te testen op allerlei configuraties. De minimum specs waren dus gewoon wat ze hadden als 'minimum pc' om op te testen. Achteraf bleek dat je met sommige behoorlijk zwakkere configuraties ook nog prima kon spelen (en met anderen niet).

[ Voor 0% gewijzigd door Caelorum op 10-10-2015 11:20 . Reden: Tropico 5 bedoelde ik uiteraard ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
Caelorum schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 06:13:

Ik denk dat ik met mijn i2500k en HD5850-1GB nog best het spel zou kunnen spelen. Ik wacht het voor de zekerheid even af, maar zou denk ik nog prima op 1920x1200 met 0xAA kunnen spelen op medium. Dat is mijn verwachting iig.
Heb hier een pc met daar in nog een i7 860 en een HD5870-1GB enige game waar ik problemen mee had was watch dogs, de nieuwste games als Mad Max en MGS V:Phantom pain speelt die perfec (mid instellingen) dus verwacht dat fallout 4 hier het echt wel op gaat doen.

En anders is er altijd nog de config file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dit dus gewoon. ;)

De FX processor welke bij de recommended specs staat is in de meeste gevallen zwakker als de i5 die jij hebt. Dat kan op 3 dingen duiden:
  • De engine gaat daadwerkelijk goed overweg met >6 cores.
  • De engine kan daadwerkelijk gebruik maken van HT.
  • Ze hebben de minimum specs uit hun duim gezogen.
De 1e zou ik niet raar van opkijken, de huidige generatie consoles heeft 8 relatief zwakke rekenkernen waarvan er 7 gebruikt kunnen worden. Maar ondanks dat gebruikte hun vorige setje Engines nauwelijks meer als 2 rekenkernen terwijl zowel de 360 als PS3 meer rekenkernen hadden. In Oblivion werd zelfs maar 1 rekenkern gebruikt.

De 2e is erg onwaarschijnlijk, er zijn nog steeds geen games op de markt welke overweg kunnen met HT. Even mijzelf in een ander topic quoten:
D4NG3R schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:01:
Ja, je hebt in moderne games een voordeel wanneer je een processor met HT gebruikt. Nee games zelf kunnen nog steeds geen gebruik maken van HT.

Het grote verschil zit hem in het feit dat Windows er steeds efficiënter mee om kan gaan waardoor de fysieke rekenkernen niet of nauwelijks door Windows belast hoeven te worden. In 99/100 games loop je nog steeds een stuk sneller tegen een GPU bottleneck aan.
Punt 3 lijkt mij op dit punt het meest logische. Veel devs gebruiken namelijk niet de minimale gangbare resolutie (1280x720) met de laagste settings om te testen. Vaak word er uitgegaan van de meest gebruikte resolutie, momenteel is dat 1920x1080 met een framerate die richting de 60 gaat. Terwijl alle TES en FO games tot dusver prima zijn te spelen op 30FPS (het zijn geen snelle shooters..). Daar komt bij dat zij buiten de ingame opties waarschijnlijk niet met de configs spelen, het verbaast je hoeveel meer je uit vanilla FO3 en Skyrim kan trekken door enkel aan de config file te zitten. Het spel hoeft er nog geeneens slecht(er) uit te gaan zien terwijl je framerate wel omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Weten jullie hoe jullie de SPECIAL punten gaan toewijzen? Ik denk dat mijn karakter een scavenger met enegry weapons gaat worden, dus dan heb ik denk ik Strong Back, Lockpicking, Hacking en Science! nodig. Dus ik denk dat ik ga voor:

S: 6
P: 4
E: 3
C: 3
I: 6
A: 3
L: 3

Een redelijk gebalanceerde build. Misschien dat ik nog een puntje van Endurance naar Luck verplaats (voor Mysterious Stranger), aangezien Endurance niet zo leuke perks heeft, maar dan heb ik wel een enorm lage base HP, dus ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Mithrildor schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:39:
Weten jullie hoe jullie de SPECIAL punten gaan toewijzen? Ik denk dat mijn karakter een scavenger met enegry weapons gaat worden, dus dan heb ik denk ik Strong Back, Lockpicking, Hacking en Science! nodig. Dus ik denk dat ik ga voor:

S: 6
P: 4
E: 3
C: 3
I: 6
A: 3
L: 3

Een redelijk gebalanceerde build. Misschien dat ik nog een puntje van Endurance naar Luck verplaats (voor Mysterious Stranger), aangezien Endurance niet zo leuke perks heeft, maar dan heb ik wel een enorm lage base HP, dus ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is.
Zou het echt zo'n groot verschil maken? Ik ben New Vegas nu voor de derde keer aan het spelen en heb nu eens gekozen voor Unarmed dus veel SPECIAL punten en perks daarop toegepast. Dit aangezien ik toch altijd een voorkeur heb voor normale wapens. In het begin is dat nog wel eens lastig (zeker met radscorpions) en dan pak ik toch nog wel eens een normaal wapen (energy weapons heb ik niet zo veel mee) en in VATS blaas je alles alsnog omver. En dat terwijl mijn Unarmed nu op 55 zit en Guns op 20. Lockpicking en Science is altijd handig evenals Speech maar verder maak ik me nooit druk om skills en perks. Ik merk weinig toegevoegde waarde in ieder geval bij gevechten. En dat geldt al helemaal voor de SPECIAL punten

En wat het verhaal over requirements betreft: ik ga dat wel redden met mijn 660Ti en hexacore AMD. Maar ook al is het niet op max, het gaat me om de sfeer en dan vind ik graphics minder belangrijk. Heb het al vaker langs zien komen en zelf ook al eens gepost: New Vegas of 3 graphics met een nieuw verhaal zou voor mij ook al prima zijn dus desnoods schroef ik wel wat settings terug

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik hoop ook dat ze de SPECIAL punten iets zwaarder gaan laten meewegen. En anders hebben we nog wel mods die dat doen. Het is zowat het eerste dat de (re)balancing mods aanpassen, heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

30 daagjes nog :D

Ik heb net met m'n crappy specs Battlefront (Star Wars) geprobeerd.
Deze game heeft ook bizarre spec-eisen. Maar loopt goed!
Alles op medium (vind ik prima) en de game draait prima.

Advies om die game ff te proberen (open beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Mad-Matt schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:57:
30 daagjes nog :D

Ik heb net met m'n crappy specs Battlefront (Star Wars) geprobeerd.
Deze game heeft ook bizarre spec-eisen. Maar loopt goed!
Alles op medium (vind ik prima) en de game draait prima.

Advies om die game ff te proberen (open beta)
Dat betekent nog niet dat je Fallout 4 ook kan draaien op jouw PC. Volgens Digital Foundry draait Battlefront op de consoles op settings die vergelijkbaar zijn met High op de PC. Dus als bij Fallout de settings van de console versies de minimum settings op de PC zijn, dan is de kans aanwezig dat je het niet kunt draaien. Maar goed, volgens mij is hier al genoeg over gezegd in dit topic. Volgens mij was de conclusie dat je met de minimum specs het spel zeker kunt spelen en met iets lagere specs waarschijnlijk ook.

Nog maar 30 dagen inderdaad. Dat klinkt enorm gek gezien we sinds 2010 (of 2008) al wachten op de nieuwe Fallout en het nu eindelijk bijna zover is. Nog twee SPECIAL filmpjes en dan nog maar twee weken wachten. Hopelijk valt het spel ergens in die twee weken bij iemand van de vrachtwagen, zodat er nog een paar gameplay filmpjes lekken om ons zoet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mithrildor schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:40:
[...]
Dat klinkt enorm gek gezien we sinds 2010 (of 2008) al wachten op de nieuwe Fallout en het nu eindelijk bijna zover is.
Grappig dat het al 7 jaar is, het voelt veel korter.
Of laat ik het anders zeggen: Er zat 10 jaar tussen FO2 en FO3 en dat voelde véél langer dan de 7 jaar tussen FO3 en FO4. Nu scheelt het wel dat FNV (en Wasteland 2) tussendoor gekomen is, natuurlijk.
Maar nog, het voelt niet alsof er maar 3 jaar verschil tussen beide wachttijden zit.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou heel weinig gameplay te zien op internet van fallout of heb ik wat gemist? Kan me alleen E3 filmpjes herinneren en dat was vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het E3 filmpje is inderdaad pretty much alles, een week of wat terug kwam deze nog uit maar deze toont ook niet heel veel bijzonders:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat zegt dat? Niet echt een hype rondom deze game. Gaat of best wel verassen of Bethesda niet zo zeker over kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Er is ook nog de gelekte Gamescom footage, maar die heeft echt aardappel kwaliteit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uBwZVslt0Es]

Ze hebben aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat ze voor launch nog meer gameplay gaan laten zien. Dus helaas zullen we het ermee moeten doen, aan de andere kant is het ook wel fijn, zo wordt er weinig van het spel verpest voor launch. Ik hoop dat ze nog een filmpje uitbrengen met wat meer uitleg over het dialoog systeem en eentje over de settlements, want de werking van die twee is nog erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Mithrildor schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:21:
Er is ook nog de gelekte Gamescom footage, maar die heeft echt aardappel kwaliteit.
De video geeft wel duidelijkheid hoe het hacken en lockpicken werkt, niet anders dan de voorgaande delen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:16:
Maar wat zegt dat? Niet echt een hype rondom deze game. Gaat of best wel verassen of Bethesda niet zo zeker over kwaliteit?
Ik denk eerder het tegendeel. Men gaat ervanuit dat het wel goed zit, men weet wat er verwacht wordt. Er zal nog wat extra hype aankomen, maar ik denk dat de meeste mensen gewoon aan het aftellen zijn tot het spel uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

anandus schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:14:
[...]
Ik denk eerder het tegendeel. Men gaat ervanuit dat het wel goed zit, men weet wat er verwacht wordt. Er zal nog wat extra hype aankomen, maar ik denk dat de meeste mensen gewoon aan het aftellen zijn tot het spel uitkomt :P
Reken maar van yes! Nog vier weken... Had al drie dagen vrij gepland maar ik neem de vrijdag er ook maar bij. Kan ik zes dagen full time doortrekken :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:18:
Kan ik zes dagen full time doortrekken :)
:X
Ik ben ook erg erg enthousiast over over Fallout 4, maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 08:48
DriveSand schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

Voor wie nog twijfelt, de -23%-actie op GreenmanGaming die tot en met 9 oktober liep is nu tot de 13e geldig. Ben eigenlijk tegen pre-orderen, maar niet als er korting te halen valt. Mijn principes mogen geen geld kosten :P.
Bedankt voor de tip! heb de season pass erbij gehaald voor totaal €69.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik twijfel nog steeds sterk of ik FO4 vandaag pre-order bij Greenmangaming.. Zit financieel niet heel breed momenteel en hoop eigenlijk dat er voor de release nog een website met een mooie actie komt maar acht de kans daarop niet super groot.

Indien nodig kan ik nog terugvallen op http://www.game-outlet.nl/pc-fallout-4.html of zelfs de volle prijs op Steam, maar ik weet niet of ik de game ook voor de release in huis heb als ik hem bij game-outlet koop. Het is wel een plus dat ik dan de fysieke versie in huis heb, altijd leuk hoesjes - maar niet als ik daardoor de launch mis. :9

[ Voor 42% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Game outlet is toch redelijk zeker van z'n zaak "Pre-order nu, wordt uiterlijk 1 dag voor release verzonden!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
1 dat voor release verzonden houd dus in dat ik hem op z'n vroegst 's morgens na 8:30 op de releasedag heb. :>

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

klopt. Maar Bol.com verwacht ik ook niet voor 11 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zweer daarom toch bij een online key. Makkelijk van te voren preloaden en op maandag om 12.01u unlocken en spelen.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Maar die pipboy is zo lastig te printen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik geef toe dat het een beetje gek klinkt maar ik heb best veel games in mijn steam lijst staan waar ik een key voor heb gekocht terwijl ik de ook de gesealde special/premium/ultra/whatever edition op de plank heb staan.

Damn you first world problems!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Iemand ervaring met deze site?
http://www.gamesdeal.com/fallout-4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
http://www.greenmangaming...on/fallout-4-season-pass/
Met de voucher
23PERC-AUTUMN-SAVING
Nog meer korting ook. Maar alleen vandaag nog geldig.

Edit: Ah die link gaat naar het volledige spel.

Houd er wel rekening mee dat Steam Keys tegenwoordig regiogebonden zijn, dikke kans dat je daar een Amerikaanse key krijgt! Nee, ook even een vpn naar Amerika werkt niet meer. Bij Greenmangaming heb je dat probleem niet.

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 13-09 13:03
De laatste jaren begin ik veel games rustig een maand of 3 ná release. Goedkoper, minder bugs dus meer speelplezier. Met Fallout 4 weet ik niet of dat gaat lukken hoor pffff.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

D4NG3R schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:07:
http://www.greenmangaming...on/fallout-4-season-pass/
Met de voucher

[...]

Nog meer korting ook. Maar alleen vandaag nog geldig.

Edit: Ah die link gaat naar het volledige spel.

Houd er wel rekening mee dat Steam Keys tegenwoordig regiogebonden zijn, dikke kans dat je daar een Amerikaanse key krijgt! Nee, ook even een vpn naar Amerika werkt niet meer. Bij Greenmangaming heb je dat probleem niet.
Nee, je moet ernaast kijken, hier trapte ik ook in, rechts staat de buy knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mijn punt blijft het zelfde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Das het oude model. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:13

Nikeo

Jawelles

Ik krijg hier 'unable to add voucher' bij greenmangaming. Na een support ticket zeggen ze dat de voucher voorbij is. Ik kreeg toch echt ook de popup met de code zelf in beeld. Nou ja, ze hebben wel vaker vouchers

[ Voor 57% gewijzigd door Nikeo op 13-10-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Die is letterlijk net afgelopen, actie die nu loopt: 20PERC-HARVST-SAVING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik moet per se een credit card toevoegen als ik wil betalen met PayPal?

Ik kan het zo 1, 2, 3 niet vinden, maar je krijgt gewoon per e-mail een code toegestuurd die je vervolgens invult in Steam? Ik ben nogal nieuw met PC gaming. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik dacht dat ik op greenman gaming vroeger met Ideal kon betalen :( hele process doorlopen en dan niet kunnen betalen :') :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dubbel. Zie hieronder.

[ Voor 93% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dusky Demon NL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:59:
Ik moet per se een credit card toevoegen als ik wil betalen met PayPal?

Ik kan het zo 1, 2, 3 niet vinden, maar je krijgt gewoon per e-mail een code toegestuurd die je vervolgens invult in Steam? Ik ben nogal nieuw met PC gaming. :D
Nee, je kan met bijvoorbeeld iDeal geld overmaken naar je PayPal account. Zie hieronder. :)

https://greenmangaming.ze...063366-Pre-purchase-Games
hexta schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:18:
Ik dacht dat ik op greenman gaming vroeger met Ideal kon betalen :( hele process doorlopen en dan niet kunnen betalen :') :(
https://www.paypal.com/nl...Id=FAQ2259&topicID=&m=ARA

Je kan met iDeal geld overmaken naar PayPal.

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
Ik gebruik wel vaker PayPal, die is gewoon gekoppeld aan m'n bankrekening, maar zodra ik inlog bij PayPal zegt ie dat ik een creditcard moet toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Even uit de losse pols omdat ik geen zin heb om een heel artikel te vertalen, maar voor directe betalingen moet je een rekening koppelen (of voldoende saldo op je rekening hebben staan) om direct te betalen. Bij een normaal gekoppelde (debit) rekening gebeurt het afschrijven pas na enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
D4NG3R schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:07:[...] Houd er wel rekening mee dat Steam Keys tegenwoordig regiogebonden zijn, [...]
Zover ik weet bepaalt Valve dit niet en is het nog steeds aan de verkoper of en welke regio's worden aangehouden. Geen idee hoe dat voor Fallout 4 zit overigens.
D4NG3R schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:50:
Even uit de losse pols omdat ik geen zin heb om een heel artikel te vertalen, maar voor directe betalingen moet je een rekening koppelen (of voldoende saldo op je rekening hebben staan) om direct te betalen. Bij een normaal gekoppelde (debit) rekening gebeurt het afschrijven pas na enkele dagen.
Een bankrekening, al dan niet met voldoende saldo, is niet genoeg. Je moet echt een debit of creditcard hebben gekoppeld. Een Nederlandse debit card kan je echter, zover ik weet, niet koppelen bij PayPal. Het koppelen van een debit card is ook niet hetzelfde als het koppelen van je bankrekening. Hoe vreemd dat in onze Nederlandse ogen dan ook mag zijn :)

Ik vraag me trouwens af of een prepaid (Visa) creditcard ook zou werken...

[ Voor 55% gewijzigd door Caelorum op 13-10-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Caelorum schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Zover ik weet bepaalt Valve dit niet en is het nog steeds aan de verkoper of en welke regio's worden aangehouden. Geen idee hoe dat voor Fallout 4 zit overigens.
https://www.reddit.com/r/...re_getting_region_locked/
http://www.extremetech.co...g-cheap-games-from-russia

Naar mijn weten gaat dit tegenwoordig ook op voor keys, maar daar kan ik geen duidelijk bron over vinden. Eerder was het wel mogelijk om games toe te voegen door even gebruik te maken van een VPN, maar ik meen hetzelfde als bovenstaande te hebben gelezen over keys - ofwel dat je keys uit een andere regio wel kan toevoegen, maar niet kan spelen tenzij je in said regio bent. Fysiek of via VPN maakt niet uit maar maakt het wel een stuk moeilijker / irritanter voor de gemiddelde consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 08:48
Ik ben zelf nog trouw aan windows 7, maar is het niet verstandig om up te graden naar windows 10? in verband met direct x 12? of gaan we daar weinig qua performance van merken...

heeft er iemand enig idee?

Ik heb zelf een i7 860 op 3,5ghz en een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI- + 8GB geheugen, dus gok dat ik het zelf niet geheel nodig zal hebben maar elke performancewinst is welkom! :-)

Once you’ve installed Windows® 10 Technical Preview Build 10041 (or later) and obtained the latest driver from Windows Update, these AMD components are DirectX® 12-ready:

AMD Radeon™ R9 Series graphics
AMD Radeon™ R7 Series graphics
AMD Radeon™ R5 240 graphics
AMD Radeon™ HD 8000 Series graphics for OEM systems (HD 8570 and up)
AMD Radeon™ HD 8000M Series graphics for notebooks
AMD Radeon™ HD 7000 Series graphics (HD 7730 and up)
AMD Radeon™ HD 7000M Series graphics for notebooks (HD 7730M and up)
AMD A4/A6/A8/A10-7000 Series APUs (codenamed “Kaveri”)
AMD A6/A8/A10 PRO-7000 Series APUs (codenamed “Kaveri”)
AMD E1/A4/A10 Micro-6000 Series APUs (codenamed “Mullins”)
AMD E1/E2/A4/A6/A8-6000 Series APUs (codenamed “Beema”)

Deze link voor de ondersteunende kaarten van geforce
http://www.geforce.com/ha...ology/dx12/supported-gpus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Alleen moet het spel dan ook dx12 ondersteunen, en dat doet FO4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agility:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Weer een leuke video. Kunnen we uit de scene met de molratten nu opmaken dat vijanden nu ook kunnen sluipen? In Fallout 3 gingen de vijanden namelijk niet zo tactisch te werk, dus dat zou een leuke verandering zijn.

Volgende week alweer de laatste video uit de SPECIAL serie, de launch van Fallout 4 is inmiddels dichterbij dan de dag waarop de Strength video uitkwam. Hopelijk krijgen we nog wat anders te zien tussen de Luck video en de launch in, anders wordt het wel erg stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dubbel. Zie hieronder.

[ Voor 92% gewijzigd door D4NG3R op 14-10-2015 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
mtotheh schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:57:
Ik ben zelf nog trouw aan windows 7, maar is het niet verstandig om up te graden naar windows 10? in verband met direct x 12? of gaan we daar weinig qua performance van merken...

heeft er iemand enig idee?

Ik heb zelf een i7 860 op 3,5ghz en een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI- + 8GB geheugen, dus gok dat ik het zelf niet geheel nodig zal hebben maar elke performancewinst is welkom! :-)
Windows 8(.1) zag al een aardige performanceboost in sommige games, BF4 is zo het enige voorbeeld wat ik direct kan opnoemen omdat ik het zelf ook speel. Windows 10 gaat net als 8 weet net wat beter overweg met moderne hardware en zal waarschijnlijk ook een (klein) voordeel opleveren. DX12 brengt een aantal vrij grote voordelen met zich mee t.o.v. DX11, o.a. dat er veel directer op de hardware kan worden gewerkt door spelengines.

Gebruik gewoon StartIsBack en je hebt pretty much Windows 7 met alle voordelen van 10.
Once you’ve installed Windows® 10 Technical Preview Build 10041 (or later) and obtained the latest driver from Windows Update, these AMD components are DirectX® 12-ready:

AMD Radeon™ HD 7000 Series graphics (HD 7730 and up)
Oeh, daar was ik nog niet bekend mee. Thanks, had geen idee dat zelfs m'n HD7770 iig op softwareniveau aan DX12 kan doen.
Mithrildor schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:02:
Weer een leuke video. Kunnen we uit de scene met de molratten nu opmaken dat vijanden nu ook kunnen sluipen? In Fallout 3 gingen de vijanden namelijk niet zo tactisch te werk, dus dat zou een leuke verandering zijn.
Ik zou het ontzettend kunnen waarderen als vijanden nu ook kunnen sneaken, iig dat ze van je compas af blijven als ze sneaky genoeg zijn.

In alle moderne TES en FO games zie je gewoon een ton rode blips op je compas, dat maakt het soms wel heel makkelijk..

[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 14-10-2015 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Agility is wel de beste van de SPECIAL. Lekker veel VATS punten. Die quick reload perk zie ik ook wel zitten.
Hoe vaak ik in FO3 wel niet dood ben gegaan tijdens het reloaden de laatste paar weken...
Samen met Perception ga ik daar hoog op inzetten.

Misschien leuk om eens te kijken, er zijn van alle filmpjes tot nu toe In-Depth Analysis gemaakt:

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik ga in Fallout/Elder Scrolls meestal eerst voor een niet-gespecialiseerde stealth build - een thief/assassin/sniper hybride, omdat die speeltijl mij het meest ligt; ik hou van stealth games. Door de game heen rushen is eigenlijk geen optie. Rustig de tijd nemen en soms kom ik in unieke situaties terecht, waarbij het gewoon leuk is om vanuit m'n plekje in de shaduw toe te kijken of NPCs met elkaar te horen praten. Dus voor mij gaat t sowieso ook een high Agility build worden. Ik ga er stiekem vanuit dat de sniper rol beter uitvoerbaar is dan in Fallout 3 (en in minder mate New Vegas), aangezien de combat/gunplay stevig onderhanden is genomen. Perception gaat dus ook wel wat puntjes krijgen, te meer omdat het ook lockpick beïnvloed en daarmee een natuurlijke aanvulling is op een high Agility thief(ish) build. Waar ik verder nog in ga investeren weet ik niet. Luck zou interessant kunnen zijn voor bonus crit. damage, VATS boosts vind ik niet zo heel belangrijk en die krijg je ook al met Agility. Strength is meestal wel iets waar ik wat in investeer, omdat ik last heb van een *kuch* milde vorm van verzamelwoede, lees: ongeveer alles wat niet vastgespijkerd is neem ik mee. Charm is daarbij dan weer handig om betere dealtjes te krijgen bij het verkopen van al die rommel. Los van high Agility en high Perception staat weet ik 't dus nog niet helemaal :)

Edit: Overigens hoop ik dat ze pijl en boog eens als wapen introduceren in Fallout 4. Past in een post-apocalyptische wereld toch prima als low-tech / low-maintenance wapen. En het is gewoon een tof wapen veel met special ammo mogelijkheden! :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Kwistnix op 15-10-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik hoop voornamelijk voor iedereen hier dat ze niet teveel sleutelen aan hoe SPECIAL van invloed is op de mechanics. Iedereen gaat er namelijk vanuit dat het praktisch gelijk blijft, maar juist met het meer Shooter-like maken van combat, lijkt mij dat er daar nog wel het een en ander kan zijn aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik ga er niet van uit dat 't helemaal op schop gaat. De invloed van S.P.E.C.I.A.L is ook veel breder dan alleen combat natuurlijk. In combat denk ik dat voornamelijk de VATS aanpassing even wennen zal zijn voor mensen die daar sterk op leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kwistnix schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 00:35:
Ik ga in Fallout/Elder Scrolls meestal eerst voor een niet-gespecialiseerde stealth build - een thief/assassin/sniper hybride, omdat die speeltijl mij het meest ligt; ik hou van stealth games. Door de game heen rushen is eigenlijk geen optie. Rustig de tijd nemen en soms kom ik in unieke situaties terecht, waarbij het gewoon leuk is om vanuit m'n plekje in de shaduw toe te kijken of NPCs met elkaar te horen praten. Dus voor mij gaat t sowieso ook een high Agility build worden. Ik ga er stiekem vanuit dat de sniper rol beter uitvoerbaar is dan in Fallout 3 (en in minder mate New Vegas), aangezien de combat/gunplay stevig onderhanden is genomen. Perception gaat dus ook wel wat puntjes krijgen, te meer omdat het ook lockpick beïnvloed en daarmee een natuurlijke aanvulling is op een high Agility thief(ish) build. Waar ik verder nog in ga investeren weet ik niet. Luck zou interessant kunnen zijn voor bonus crit. damage, VATS boosts vind ik niet zo heel belangrijk en die krijg je ook al met Agility. Strength is meestal wel iets waar ik wat in investeer, omdat ik last heb van een *kuch* milde vorm van verzamelwoede, lees: ongeveer alles wat niet vastgespijkerd is neem ik mee. Charm is daarbij dan weer handig om betere dealtjes te krijgen bij het verkopen van al die rommel. Los van high Agility en high Perception staat weet ik 't dus nog niet helemaal :)

Edit: Overigens hoop ik dat ze pijl en boog eens als wapen introduceren in Fallout 4. Past in een post-apocalyptische wereld toch prima als low-tech / low-maintenance wapen. En het is gewoon een tof wapen veel met special ammo mogelijkheden! :9~
Het speelt in amerika he, daar is het meer uitzondering dan regel dat je GEEN wapen hebt of alleen een boog, dus dat concept gaat vrij snel de deur uit als je je eerste wapen vind. Het zou wel tof zijn als er een in zit, dat wel.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
YouTube: Fallout 4 – The Wanderer Trailer (PEGI)

Super vette live action trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Erg vette trailer. Ik had gehoopt dat live action trailer wat later zou uitkomen. Nu kan ik nog moeilijker wachten op Fallout 4, en we hebben nog drie weken te gaan.

Het begint nu wel een beetje een stijlbreuk te worden met de vorige Fallout spellen. De vorige trailer had een liedje uit 1957 (Atom Bomb Baby van The Five Stars), maar het nummer wat in deze trailer is gebruikt komt zelfs uit 1961 (The Wanderer van Dion). Ik vraag me ook af of deze nummers wel in het spel komen (of een apart radiostation krijgen), het contrast tussen dit soort nummers en de Ink Spots is toch wel redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
In New Vegas zat ook een nummer uit de jaren 60. Daarnaast heeft Bethesda de jaren 50 erg opgeblazen. Want in Fallout 1 & 2 zat er hier en daar wat jaren 50, maar grotendeels jaren 60-70 elementen.

Maar ik moet wel zeggen dat ik dit allemaal op het No Mutants Allowed forum heb gelezen, daar zitten echt de die hard Fallout 1&2 fans. Ik heb zelf Fallout 1&2 gespeeld na Fallout 3.

[ Voor 32% gewijzigd door SKdragon op 15-10-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:34
Ik ben eerlijk gezegd niet van the rock and roll. Geef mij maar de muziek zoals Fallout 3. Dat was echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:02

kingfriko

100 % BULLY

geweldige trailer weer , ik tel de dagen af ....

kingfriko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
De live action trailer van Skyrim was toch beter als je het mij vraagt, vatte het spel een stuk beter samen.

Neemt niet weg dat al het materiaal rondom FO4 weer zorgt voor meer hype. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

filmpje was al gepost :P

[ Voor 84% gewijzigd door Mad-Matt op 15-10-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De muziek in de live action trailer vat juist de essentie van de game perfect samen, heerlijk door een massive wereld struinen en alles ontdekken :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
SouLLeSSportal schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:23:
[...] Het speelt in amerika he, daar is het meer uitzondering dan regel dat je GEEN wapen hebt of alleen een boog, dus dat concept gaat vrij snel de deur uit als je je eerste wapen vind. Het zou wel tof zijn als er een in zit, dat wel.
Hoe bedoel je dat? Afhankelijk van de plek is het heel hip om een composite crossbow te hebben om mee te jagen. Ze zijn er dus wel degelijk. Alleen komt hier het probleem om de hoek kijken dat het in het Amerika van de toekomst speelt dat in het verleden rond 1950-ish is kapot geschoten met nucleair materiaal.
Dan is het ineens een stuk logischer wat voor soort wapens je vind.
Daarnaast leent Atompunk Retrofuturism zoals Wikipedia de setting beschrijft zich natuurlijk totaal niet voor een pijl en boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor

Er zit nog wat Fallout 4 gameplay verstopt in de trailer van Fallout Shelter 1.2 vanaf 0:25. Je maakt in de trailer kennis met een van de nieuwe companions: Piper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Caelorum schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:08:
[...]

Hoe bedoel je dat? Afhankelijk van de plek is het heel hip om een composite crossbow te hebben om mee te jagen. Ze zijn er dus wel degelijk. Alleen komt hier het probleem om de hoek kijken dat het in het Amerika van de toekomst speelt dat in het verleden rond 1950-ish is kapot geschoten met nucleair materiaal.
Daarnaast leent Atompunk Retrofuturism zoals Wikipedia de setting beschrijft zich natuurlijk totaal niet voor een pijl en boog.
De wereld wordt op 23 oktober 2077 kapot geschoten om precies te zijn
http://fallout.wikia.com/wiki/Timeline

Waarom de wereld precies in de 1950 sfeer is blijven hangen zou ik zo niet meer weten

Ontopic, zoals met het meeste bij Fallout en TES, als het er niet inzit wordt het er wel in-ge-mod dus de (compound) bow zal wel komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
Alleen komt hier het probleem om de hoek kijken dat het in het Amerika van de toekomst speelt dat in het verleden rond 1950-ish is kapot geschoten met nucleair materiaal.
dustkiller schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:19:
Waarom de wereld precies in de 1950 sfeer is blijven hangen zou ik zo niet meer weten
Het hele idee is dat men o.a. omdat de transistor (1947) nooit pas laat (2067) is uitgevonden en omdat de microchip waarschijnlijk nooit is uigevonden blijven hangen in de 'Atomic Age'. In die tijd dacht men dat nucleaire energie het toppunt van technologie was en dat men er alles mee kon oplossen, vandaar dat men toen ook vrij overdreven over de toekomst dacht. De toekomst die in het Fallout universum dus wel uit kwam. Zie http://fallout.wikia.com/wiki/Divergence voor een completere lijn.

Een tijdje terug nog een video gezien op YT waarin ze keken naar de muziek voor wat data. Ik meende dat 1961 het jaar is waar het 'jongste' nummer uit kwam.

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 15-10-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zoals jullie merken moet ik weer even in het verhaal komen ^^
Gelukkig heb ik nog wel even voordat ik tijd heb om dit spel te spelen en het geld apart kan missen voor een PC upgrade (of iig met goed fatsoen kan uitgeven, zonder andere dingen te laten liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Video was al gepost, had er overheen gekeken

[ Voor 87% gewijzigd door dustkiller op 16-10-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

snap jouw opmerking even niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Omdat hij dat filmpje plaatst terwijl het exact 4 posts daarboven al staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:47:
Omdat hij dat filmpje plaatst terwijl het exact 4 posts daarboven al staat.
Ach beter een keer te veel als te weinig toch?

Als ik de beelden zo zie krijg ik meer en meer zin in deze titel. Nog even Heart of Stones spelen zodat ik over drie weken met in een post nucleaire wereld kan begeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is de footage uit die wanderer film ingame footage?
If so, dat ziet er fantastisch uit!!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinictus208 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:15:
Is de footage uit die wanderer film ingame footage?
If so, dat ziet er fantastisch uit!!
Nee, het is live-action, dus echte acteurs, decors en CGI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Caelorum schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:27:
Zoals jullie merken moet ik weer even in het verhaal komen ^^
Gelukkig heb ik nog wel even voordat ik tijd heb om dit spel te spelen en het geld apart kan missen voor een PC upgrade (of iig met goed fatsoen kan uitgeven, zonder andere dingen te laten liggen).
Om weer in het verhaal te komen raad ik je de The Storyteller series aan. Hier wordt veel van de lore en het verhaal van Fallout uitgelegd en verklaard. Leuk kijkvoer, doet het bij mij altijd beter dan lezen van Wiki pages.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo jammer dat we geen films hebben van Elder Scrolls of Fallout, ook al zijn ze ruk, lijkt me tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Wat ik zelf wel leuk vind aan (de Fallout) wiki is dat als je op een bepaald onderwerp, object of personage zoekt dat je door kan klikken voor meer info. Bij Fallout en TES klik ik soms pagina na pagina door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Omdat het filmpje onderhand al 3 keer is gepost op 1 pagina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Mad-Matt schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:00:
Zo jammer dat we geen films hebben van Elder Scrolls of Fallout, ook al zijn ze ruk, lijkt me tof.
Ook al zijn ze ruk lijkt het je tof? 8)7
Lijkt me zeker een wereld (lore etc.) met enorm veel potentie voor een geweldige film. Vraag is natuurlijk, is het voor een groot publiek interessant of enkel voor de fanbase?

Ach, voor FF VII kwam ook een film, dus dit moet ook kunnen. Start de petitie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
The Road en The Book of Eli lijken op een Fallout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NukaWorldNL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:36:
The Road en The Book of Eli lijken op een Fallout.
The BOok of Eli vond ik echt heel tof. (los van de clue)
Is the road ook zo'n aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Techno Overlord schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:29:
[...]

Om weer in het verhaal te komen raad ik je de The Storyteller series aan. Hier wordt veel van de lore en het verhaal van Fallout uitgelegd en verklaard. Leuk kijkvoer, doet het bij mij altijd beter dan lezen van Wiki pages.
Alleen al omdat je het tijdens werk aan kan zetten. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hexta schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Book of Eli was idd een toffe film, tot je door hebt dat het allemaal over die kl*te bijbel gaat.
The Road nooit gezien.

En ja, ook al is hij ruk, lijkt het me toch tof als er een film over gemaakt wordt.
De film Doom is ook ruk, maar toch ook vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Er zijn wel wat bogen cq crossbows in amerika uiteraard maar ten opzichte van een vuurwapen zijn ze gewoon niet zo goed. Maar als eerste wapen zou het prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decalies
  • Laatst online: 03-09 16:48
[...]

Ik heb book of Eli nooit gezien, maar staat nog op mijn lijstje :) the road vond ik een erg mooie film, zeker een aanrader. Boek vond ik trouwens nog mooier... Behoorlijk deprimerende boel allemaal, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Man ik kan echt gewoon niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Decalies schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:48:
[...]

Ik heb book of Eli nooit gezien, maar staat nog op mijn lijstje :) the road vond ik een erg mooie film, zeker een aanrader. Boek vond ik trouwens nog mooier... Behoorlijk deprimerende boel allemaal, dat dan weer wel.
the road is wel prima film maar ook niet echt een happy feel good film op zijn zachtst gezegd :)

Extinction is ook wel redelijk, verhaal is wel ok maar sommige keuzes tenenkrommend dom.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-10-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pvpzHUtCzIAFvT1o4WqiMdGx/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SnLHX4QjS666yPGr4ZN6NscT/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HguYeKBwDU4NXzy3m23lFa3m/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/R0W2fSjQQhlclx8AlepNoNXH/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EfzfVtFLRYaUzsVcOp97sy43/full.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Funny 'cause it's true!
Nog maar een dag of 25 \o.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]

The Book of Eli is een echte Hollywood film, lekker vermakelijk, popcorntje erbij, hehe. The Road is wat mij betreft een echte tranentrekken... Viggo Mortensen speelt echt heel goed en ik werd er een tikkeltje depri van na het kijken. Beetje jammer van The Road is dat deze op IMDB een Adventure, Drama wordt genoemd. Ik vind het zeker meer een drama dan adventure film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ja The Road is vrij depri. Op het einde kreeg ik ook een brok in mijn keel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
Ik vond dat jongetje echt zooo irritant. "Papa" "papa" "papa"
Pagina: 1 ... 19 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.