Dat is waarschijnlijk de Britse/Australische/Nieuw-Zeelandse versie die alleen Engelse tekst en spraak ondersteunt, de Europese versie zal 35 GB worden, aangezien die versie 5 talen ondersteunt.Flagg schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:31:
[...]
Ook al gelezen dat xbone users hem nu al gepreload hebben iets van 28 gig.
In Skyrim wordt je beter door iets vaker te doen. Dat was in Fallout 3 niet zo. Is dat wel weer (een beetje) zo in Fallout 4?
Ik vind Skyrim een vrij logisch skill systeem hebben. Het voelde een beetje als cheaten dat je iedere keer als je levelt in Fallout 3 dat je dan dingen kan verbeteren waar je geen ervaring in hebt.
Ik vind Skyrim een vrij logisch skill systeem hebben. Het voelde een beetje als cheaten dat je iedere keer als je levelt in Fallout 3 dat je dan dingen kan verbeteren waar je geen ervaring in hebt.
Yippie kayak, other buckets!
We hebben die discussie eerder al een keer gehouden met Oblivion en FO3. De ene helft vind dat het spel X met guns is en de andere helft heeft het fout.
Ach, whatever iedereen z'n mening is. Ze spelen beiden ongeveer gelijk, alleen de setting (en daarbij horende humor) is compleet anders. Al moet ik wel zeggen dat Skyrim een stuk duisterder was dan Oblivion, dus zo heel groot zal het verschil op dat gebied niet zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 27-10-2015 00:10 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Even voor degenen de afvragen waar het over gaat:
http://knowyourmeme.com/memes/like-skyrim-with-guns
De PS4 trophies zijn bekend geworden. Ik heb zelf niet gekeken, want het schijnt vol met spoilers te zitten, maar als je nieuwsgierig bent kan je hier kijken.
En alsjeblieft, houdt mogelijke spoilers voor je, of stop ze tussen spoiler-tags, zo:
[spoiler] blablabla [/spoiler]
De PS4 trophies zijn bekend geworden. Ik heb zelf niet gekeken, want het schijnt vol met spoilers te zitten, maar als je nieuwsgierig bent kan je hier kijken.
En alsjeblieft, houdt mogelijke spoilers voor je, of stop ze tussen spoiler-tags, zo:
[ Voor 64% gewijzigd door anandus op 27-10-2015 07:08 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
heb ze bekeken en er zitten inderdaad spoilers in, dus als je dat niet wil zien niet kijken inderdaad.anandus schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 06:47:
Even voor degenen de afvragen waar het over gaat:
spoiler:
Reach Maximum Relationship Level with a Companion
moet je nu zoals in GTA met ze uit eten?
moet je nu zoals in GTA met ze uit eten?
voor diegene die vinden dat je voor Fallout nog lang moet wachten, uit het U4 topic:
Jumpman schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:41:
Zo, Uncharted 4: A Thief's End - Libertalia Collector's Edition gekocht, bijna vergeten te pre-orderen. Nog 144 dagen wachten nu.
[ Voor 24% gewijzigd door Svennie op 27-10-2015 07:45 ]
PSN ID: Svennie-NL
Skyrim skill-systeem is idd beter dan FO3/NV. Als je guns gebruikt is het logisch dat je gun-skills stijgen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De PlayStation Trophies van Fallout 4 zijn gelekt:
http://www.exophase.com/game/fallout-4-ps4/trophies/
Zit natuurlijk vol met spoilers.
En nog een gigantische spoiler:
http://www.exophase.com/game/fallout-4-ps4/trophies/
Zit natuurlijk vol met spoilers.
spoiler: Een aantal observaties
De Railroad is terug. We hebben met in Fallout 3 al met deze factie kennisgemaakt in de quest The Replicated Man. Ze helpen androids met her ontsnappen van The Institute. Het lijkt erop dat we ons niet bij die factie kunnen aansluiten, maar wel bij de Railroad, dus ik ben bang dat Bethesda weer dezelfde fout begaat als in Fallout 3. De Institute wordt wel genoemd; er is een quest genaamd "Institutionalized".
Je kunt je ook aansluiten bij de Brotherhood of Steel, maar in de trailers zagen we ook dat je ze kunt opblazen, dus waarschijnlijk is dat meer zoals bij New Vegas.
Je kunt tenslotte ook nog bij The Minutemen gaan, die we in de trailer al zagen, zij zitten vast in de Museum of Freedom in Concord. Er kunnen nog meer facties zijn maar die worden niet genoemd.
Blijkbaar zijn er een aantal levels in de relatie met je companions.
Hardcore mode wordt niet genoemd, dus ik denk dat niet spelmodus niet uit New Vegas zal terugkeren.
Je kunt je ook aansluiten bij de Brotherhood of Steel, maar in de trailers zagen we ook dat je ze kunt opblazen, dus waarschijnlijk is dat meer zoals bij New Vegas.
Je kunt tenslotte ook nog bij The Minutemen gaan, die we in de trailer al zagen, zij zitten vast in de Museum of Freedom in Concord. Er kunnen nog meer facties zijn maar die worden niet genoemd.
Blijkbaar zijn er een aantal levels in de relatie met je companions.
Hardcore mode wordt niet genoemd, dus ik denk dat niet spelmodus niet uit New Vegas zal terugkeren.
En nog een gigantische spoiler:
spoiler: Gigantische spoiler van het verhaal
Een van de Trophies heet "Reunion" en de afbeelding ervan toont Vault Boy die met een baby herenigd wordt. Er werd al veel gespeculeerd dat jouw kind de grote slechterik zou worden en blijkbaar is daar dus een deel van waar.
[ Voor 16% gewijzigd door Mithrildor op 27-10-2015 08:19 ]
Weinig verrassends moet ik zeggen. Ben wel benieuwd naar The Minutemen.
De laatste is wel een enorme spoiler, daar kijk ik erg naar uit hoe ze dit hebben uitgewerkt.
De laatste is wel een enorme spoiler, daar kijk ik erg naar uit hoe ze dit hebben uitgewerkt.
[ Voor 41% gewijzigd door Mad-Matt op 27-10-2015 08:43 ]
In ieder geval iedereen bedankt voor het spoilergebruik
Navuri schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:37:
[...]
Ik moet het een beetje zien als Skyrim? Main quest, die niet al te belangrijk is en voor de rest wordt je als speler zijnde 99% van de keren totaal afgeleid door weer andere quest lines?

(vervang Skyrim met Fallout 4)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb de 12e en 13e vrij genomen, aansluitend op het weekend. Zat er eerst aan te denken om de 11e ook vrij te nemen, maar ik heb het buiten Steam gepre-ordered en zo voorkom ik eventuele launch en key problemen 
Heb geprobeerd zo weinig mogelijk over FO4 te lezen. Wel weet ik dat ik iig voor charismatische meesterbrein ga (hoge cha en int).
Voelt wel een beetje als de stealthy archer uit de Elder Scrolls reeks dus misschien dat ik voor charismatische krachtpatser ga (hoge str en cha).
Ligt er wel een beetje aan hoe erg ik los kan gaan mbt het uiterlijk van mn character. Ik roleplay graag als een compleet plaatje. Geen ielig mannetje met hoge strength bijvoorbeeld
Heb geprobeerd zo weinig mogelijk over FO4 te lezen. Wel weet ik dat ik iig voor charismatische meesterbrein ga (hoge cha en int).
Voelt wel een beetje als de stealthy archer uit de Elder Scrolls reeks dus misschien dat ik voor charismatische krachtpatser ga (hoge str en cha).
Ligt er wel een beetje aan hoe erg ik los kan gaan mbt het uiterlijk van mn character. Ik roleplay graag als een compleet plaatje. Geen ielig mannetje met hoge strength bijvoorbeeld
[ Voor 52% gewijzigd door Cornelisjuh op 27-10-2015 12:18 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Je weet dat alle PC-versies via Steam gaan?Cornelisjuh schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:14:
[...] maar ik heb het buiten Steam gepre-ordered en zo voorkom ik eventuele launch en key problemen
Als in, een key reseller.anandus schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Je weet dat alle PC-versies via Steam gaan?
Met buiten Steam om bedoel ik niet via de Steamstore
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
anandus bedoelt met betrekking op je stelling:Cornelisjuh schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:19:
[...]
Als in, een key reseller.
Met buiten Steam om bedoel ik niet via de Steamstore
http://www.gamespot.com/a...ta-partial-/1100-6431658/Cornelisjuh schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:14:
...maar ik heb het buiten Steam gepre-ordered en zo voorkom ik eventuele launch en key problemen...
Dus jouw stelling gaat niet helemaal op, de key-activatie gaat via steam en ook een deel van de download. Het voordeel van een hardcopy is natuurlijk wel het fysieke materiaal i.p.v. een digitale download, voor de echte verzamelaar.
Helaas heeft Pete Hines al gezegd dat de mod tools pas begin 2016 beschikbaar komen. Tot die tijd kunnen we alleen Vanilla spelen.anandus schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:40:
[...]
Er zal vast een respec-mod komen binnen 24 uur
Bron
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik zal mijn zin beter verwoordenScy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
anandus bedoelt met betrekking op je stelling:
[...]
http://www.gamespot.com/a...ta-partial-/1100-6431658/
Dus jouw stelling gaat niet helemaal op, de key-activatie gaat via steam en ook een deel van de download. Het voordeel van een hardcopy is natuurlijk wel het fysieke materiaal i.p.v. een digitale download, voor de echte verzamelaar.
"Ik heb de 12e en 13e vrij genomen, aansluitend op het weekend. Zat er eerst aan te denken om de 11e ook vrij te nemen, maar ik heb het buiten Steam gepre-ordered. Plus, door de 12e en 13e vrij te nemen voorkom ik eventuele launch en key problemen zoals het niet op tijd krijgen van mijn key of Steam die faalt.
[ Voor 3% gewijzigd door Cornelisjuh op 27-10-2015 14:20 ]
Het gebrek aan mod tools heeft modders nooit tegengehoudenTechno Overlord schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
Helaas heeft Pete Hines al gezegd dat de modtools pas begin 2016 beschikbaar komen. Tot die tijd kunnen we alleen Vanilla spelen.
Bron
En zeker bij Bethesda-games weten we hoe het spel in elkaar zit

Als ik kijk bij Skyrim was er op releasedag bijvoorbeeld al:
* Unofficial Skyrim Patch
* Nude Females
* Enhanced Blood Textures
* Slower skill gain
* Detailed Faces
* No kill moves
* No blood
* max out all levels and perks
* Chainmail bikini
* arrow keys lockpicking
En uiteraard de "spiders are teddybears"-mod
Om maar een paar te noemen.
Ik ga ervan uit dat er idd voor eind november al de eerste mods klaar zijn.
Ik ga ervanuit dat ze er voor release al zijnMad-Matt schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:30:
Ik ga ervan uit dat er idd voor eind november al de eerste mods klaar zijn.
dit was in ieder geval wel het geval bij TES4, FO3, FNV en Skyrim. Morrowind weet ik niet.
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 27-10-2015 14:35 ]
Ben ik nu de enige die Fallout games alleen maar "vanilla" speelt
FUMES et CARNES
Gisteren even een dagje naar onze hoofdstad geweest, en even binnengelopen bij de MediaMarkt onder de Arena. Tevergeefs gezocht naar pre-orders voor Fallout 4, maar wat ik wel zag bij de uitgang was een gigantische Vault-Boy met z'n duim omhoog wat ik wel leuk vond. Wel raar dat je hem dan nog niet kunt reserveren of pre-orderen....
Ik heb Fallout ook nog nooit modded gespeeld, Skyrim ook maar enkele echt game enhancing mods als HD textures.Iusedto schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:34:
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik doe meestal de eerste walkthrough vanilla, maar daarna nooit meer, al was het alleen maar voor dingen zoals een betere UI, bijv.Iusedto schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:34:
Edit: En de unofficial patches, natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 27-10-2015 14:36 ]
Same here, ik speel net als Anandus de eerste keer vanilla, daarna nooit meer.
Idem.
Als ik mods installeer is het vaak UI en graphics only. Geen extra content of wat dan ook.
Als ik mods installeer is het vaak UI en graphics only. Geen extra content of wat dan ook.
In het begin speelde ik Fallout ook alleen maar vanilla, maar als je eenmaal begint met een mod of 2 dan probeer je steeds meer. En na een tijd kan je echt niet meer zonder.
Er zijn gewoon een boel mods die het spel ''veel beter'' maken. En bij sommige mods heb ik zelfs het idee dat dat makkelijk in de vanilla game kon. Zoals bij Fallout 3 bijvoorbeeld de sprintmod of inderdaad de UI.
Edit: Ik ga hem sowieso eerst op de PS4 spelen en daar ben ik al een jaar zoet mee. Daarna koop ik de pc versie wel een keer tijdens een goede sale. Tegen die tijd zullen er ook al hele goede mods zijn zoals een Project Nevada, Monster mod, World of Pain, grafische mods en quests mods. Bedoel New Vegas werd echt zoveel leuker en beter door al die mods.
Er zijn gewoon een boel mods die het spel ''veel beter'' maken. En bij sommige mods heb ik zelfs het idee dat dat makkelijk in de vanilla game kon. Zoals bij Fallout 3 bijvoorbeeld de sprintmod of inderdaad de UI.
Edit: Ik ga hem sowieso eerst op de PS4 spelen en daar ben ik al een jaar zoet mee. Daarna koop ik de pc versie wel een keer tijdens een goede sale. Tegen die tijd zullen er ook al hele goede mods zijn zoals een Project Nevada, Monster mod, World of Pain, grafische mods en quests mods. Bedoel New Vegas werd echt zoveel leuker en beter door al die mods.
[ Voor 31% gewijzigd door NukaWorldNL op 27-10-2015 14:46 ]
Dan ben ik toch een uitzondering, hehe:)
Speel dit soort games altijd zonder mods, zowel Fallout en de Oblivion/Skryrim etc.
Als ik uberhaupt al een mod gebruik is het altijd een bijna noodzakelijke.
Kan me nog herinneren dat je voor Dark Souls 1 op de PC een dsfix mod moest installeren.
Dat doe ik dan weer wel
Speel dit soort games altijd zonder mods, zowel Fallout en de Oblivion/Skryrim etc.
Als ik uberhaupt al een mod gebruik is het altijd een bijna noodzakelijke.
Kan me nog herinneren dat je voor Dark Souls 1 op de PC een dsfix mod moest installeren.
Dat doe ik dan weer wel
FUMES et CARNES
Gek genoeg kan ik Morrowind/Oblivion/Skyrim niet zonder mods spelen en Fallout 3/NV niet met. Fallout 4 zal ik zeker in het begin ook niet modden, maar goed ik ga ook voor de PS4 versie
De ironie is eigenlijk dat zelfs jij met mods speeltIusedto schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:44:
Dan ben ik toch een uitzondering, hehe:)
Telkens komen er mods in een volgend spel terecht.
Bijvoorbeeld mods voor Fallout 3 zoals weapon mod kits en ironsights die in Fallout New Vegas terechtkwamen.
En in Fallout 4 zie je ook een hele hoop mods voor FO3/FNV die ze geïntegreerd hebben
(Real-time settler, eerder genoemde weapon mods kits, power armor visors, etc.)
Ik snap de liefde voor iron sights niet zo. Ik vond het in New Vegas eigenlijk alleen maar irritant (en buggy) en daar heb ik 't dus ook lekker uitgezet.
Klein filmpje:
Ben benieuwd of we meer perks te zien krijgen komende dagen ...
Geweldiganandus schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:16:
Klein filmpje:
Heb fallout 3 eerst uitgespeeld als good guy met vuurwapens en later als bad guy.
Wil ik in Fallout 4 ook weer gaan doen.
Vond melee nooit zo leuk en stealth is niet mijn ding
FUMES et CARNES
Misschien al tientallen keren voorbij gekomen maar kon het via de zoek functie niet zo 1.2.3. vinden.
Zouden jullie Fallout 4 aanraden voor een gamer welke nog nooit een Fallout game gespeeld heeft (Of een RPG in het algemeen)?
Zouden jullie Fallout 4 aanraden voor een gamer welke nog nooit een Fallout game gespeeld heeft (Of een RPG in het algemeen)?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat weet nog niemand omdat de game nog niet uit is maar ik denk het wel.
Persoonlijk zou ik je adviseren om met Fallout 3 te beginnen. Spel kan je voor minder dan 10 euro wel ergens vinden en dan kan je goed en goedkoop bepalen of de serie wat voor je is
Persoonlijk zou ik je adviseren om met Fallout 3 te beginnen. Spel kan je voor minder dan 10 euro wel ergens vinden en dan kan je goed en goedkoop bepalen of de serie wat voor je is
FUMES et CARNES
Daar heb ik ook aan zitten denken maar ik heb geen apparaten in huis waar Fallout 3 nog op draaien kan.Iusedto schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:41:
Dat weet nog niemand omdat de game nog niet uit is maar ik denk het wel.
Ik wil Fallout 4 dan gaan spelen/proberen op de Xbox One
Binnenkort kan je Fallout 3 proberen op je xbox one
En Skyrim, Rage, Thief, Dead Island, S.T.A.L.K.E.R., oid wel gespeeld?Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:37:
Misschien al tientallen keren voorbij gekomen maar kon het via de zoek functie niet zo 1.2.3. vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 27-10-2015 15:52 ]
Fallout 3 was mijn eerste RPG en ik vond het zeer toegankelijk. Ik zou hem je zeker aanraden, door de goede setting en ik denk dat 4 echt een topgame gaat worden.Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:37:
Mijn favoriete ding aan de Fallout (en TES) spellen is het soms urenlang ronddwalen en met mensen praten zonder daadwerkelijk iets te bereiken. Ook de het leren over de huidige en vroegere wereld door het lezen van boeken of computers hacken vond ik een genot.
Ja maar dat is pas na de release van 4 toch?voxxel schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:50:
Binnenkort kan je Fallout 3 proberen op je xbox one
Nope, neen en ook nietAngeloonie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:50:
[...]
En Skyrim, Rage, Thief oid wel gespeeld?
Oke top, bedankt voor je input.TommyD_34 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:51:
[...]
Fallout 3 was mijn eerste RPG en ik vond het zeer toegankelijk. Ik zou hem je zeker aanraden, door de goede setting en ik denk dat 4 echt een topgame gaat worden.
Mijn favoriete ding aan de Fallout (en TES) spellen is het soms urenlang ronddwalen en met mensen praten zonder daadwerkelijk iets te bereiken. Ook de het leren over de huidige en vroegere wereld door het lezen van boeken of computers hacken vond ik een genot.
[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 27-10-2015 15:52 ]
Wat speel je uberhaupt?Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:51:
[...]
Ja maar dat is pas na de release van 4 toch?
[...]
Nope, neen en ook niet
Fallout 4 is weliswaar first-person (en 3rd person), maar het is zeker geen FPS. Je doet namelijk veel meer dan enkel schieten.
Questen, praten, nog meer praten, items verzamelen, craften, handelen, skills kiezen, nog meer praten, questlog lezen, quest starten, 10 sidequests erbij krijgen, verdwaald raken, nog 5 sidequests erbij, 1 sidequest afronden, weer een paar sidequests erbij, even stoppen met alles en weer je prio's bepalen wat je wilt afronden en weer gaan.
Je kunt zomaar uren aan het spelen zijn zonder dat je er erg in hebt en zonder dat je ook maar 1 quest voltooid (maar er wel 20 bij hebt).
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 27-10-2015 15:54 ]
Beetje mainstream spul, Assassins Creed, GTA, platform spul, Forza.Angeloonie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:54:
[...]
Wat speel je uberhaupt?
Fallout 4 is weliswaar first-person (en 3rd person), maar het is zeker geen FPS. Je doet namelijk veel meer dan enkel schieten.
Questen, praten, nog meer praten, items verzamelen, craften, handelen, skills kiezen, nog meer praten, questlog lezen, quest starten, 10 sidequests erbij krijgen, verdwaald raken, nog 5 sidequests erbij, 1 sidequest afronden, weer een paar sidequests erbij, even stoppen met alles en weer je prio's bepalen wat je wilt afronden en weer gaan.
Je kunt zomaar uren aan het spelen zijn zonder dat je er erg in hebt en zonder dat je ook maar 1 quest voltooid (maar er wel 20 bij hebt).
Maar ook survival games, State of decay bv.
Juist de grootsheid van de wereld, en het craften enz spreekt mij aan als ik de demo's zo zie.
Zo erg verdwalen in een stad, en dan maar denken "fuck it, ik kom hier over een uurtje wel terug", de stad uitlopen en even gaan verkennen. Vervolgens 3 dagen later bedenken "oja wacht er zat in die stad iets wat ik wilde doen."Angeloonie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:54:
[...]
Wat speel je uberhaupt?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nou, haal Fallout 3 (€5-10) en speel dat de komende 2 weken. Als je dat leuk vindt ga je FO4 ook leuk vinden (en houd dan rekening met het feit dat de combat soepeler zal zijn in FO4).Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Beetje mainstream spul, Assassins Creed, GTA, platform spul, Forza.
Maar ook survival games, State of decay bv.
Juist de grootsheid van de wereld, en het craften enz spreekt mij aan als ik de demo's zo zie.
Kijk anders een Let's Play filmpje van Fallout 3 of New Vegas. Kun je zien of de setting je aanspreekt. Persoonlijk denk ik dat iedereen Fallout een leuke game kan vinden, omdat je het kunt aanpakken zoals je zelf wilt. Ik zou het gewoon proberen, in het ergste geval moet je hem na een tijdje doorverkopen.
hexta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Zo erg verdwalen in een stad, en dan maar denken "fuck it, ik kom hier over een uurtje wel terug", de stad uitlopen en even gaan verkennen. Vervolgens 3 dagen later bedenken "oja wacht er zat in die stad iets wat ik wilde doen."

Met Skyrim had ik daarom een notitieblok met daarin dingen die ik eigenlijk aan het doen was

Same here, maar heb de presentatie op de E3 bekeken en dit heeft me toch wel erg enthousiast gemaakt dat ik hem heb gepreordered voor de XBone.Iusedto schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:23:
[...]
Geweldig
Heb fallout 3 eerst uitgespeeld als good guy met vuurwapens en later als bad guy.
Wil ik in Fallout 4 ook weer gaan doen.
Vond melee nooit zo leuk en stealth is niet mijn ding
Ben erg benieuwd of het me gaat bevallen, maar schat de kans toch wel redelijk in.
Haha oke, dat klinkt toch wel goedhexta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Zo erg verdwalen in een stad, en dan maar denken "fuck it, ik kom hier over een uurtje wel terug", de stad uitlopen en even gaan verkennen. Vervolgens 3 dagen later bedenken "oja wacht er zat in die stad iets wat ik wilde doen."
Fallout 3 kopen voor weinig kan helaas niet, ik kan die game nergens op spelen namelijk.Angeloonie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Nou, haal Fallout 3 (€5-10) en speel dat de komende 2 weken. Als je dat leuk vindt ga je FO4 ook leuk vinden (en houd dan rekening met het feit dat de combat soepeler zal zijn in FO4).
Let's play is idd wel een fijne tip, daar had ik zelf niet aan gedacht.TommyD_34 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:02:
Kijk anders een Let's Play filmpje van Fallout 3 of New Vegas. Kun je zien of de setting je aanspreekt. Persoonlijk denk ik dat iedereen Fallout een leuke game kan vinden, omdat je het kunt aanpakken zoals je zelf wilt. Ik zou het gewoon proberen, in het ergste geval moet je hem na een tijdje doorverkopen.
Dat ga ik vanavond even proberen
Same hereAngeloonie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:05:
[...]
Met Skyrim had ik daarom een notitieblok met daarin dingen die ik eigenlijk aan het doen wasOm het uur even checken of ik al iets kon afstrepen, doel was elke sessie minimaal 1 item af te tikken.
Maar bij Skyrim heb ik nooit de 2e quest gedaan.
En skyrim trok me toch minder dan Fallout
Verwijderd
Geen pc/laptop met een klein beetje karakter? Ze zijn namelijk in de aanbieding op steam, Fallout 3 en New Vegas volgens mij beidde voor een tientje.Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:07:
Fallout 3 kopen voor weinig kan helaas niet, ik kan die game nergens op spelen namelijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 16:11 ]
Alleen maar Apple's hier. Kan eventueel ook wel Windows op natuurlijk en dan zijn ze prima in staat Fallout3 (4 ook wel) te draaien hoor. Alleen ik ben niet echt een bureau gamer. liever onderuit op de bank. Vandaar dat Fallout 4 mij aanspreekt die kan ik gewoon op de One doen namelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:10:
[...]
Geen pc/laptop met een klein beetje karakter? Ze zijn namelijk in de aanbieding op steam, Fallout 3 en New Vegas volgens mij beidde voor een tientje.
Verwijderd
Ahaa, ja ieder zo zijn ding, heb zelf mijn PS4 op men bureau staan.Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:13:
[...]
Alleen maar Apple's hier. Kan eventueel ook wel Windows op natuurlijk en dan zijn ze prima in staat Fallout3 (4 ook wel) te draaien hoor. Alleen ik ben niet echt een bureau gamer. liever onderuit op de bank. Vandaar dat Fallout 4 mij aanspreekt die kan ik gewoon op de One doen namelijk.
Als ik zo lees wat je speelt moet dat wel goedkomen met Fallout 4 denk ik zo. Ben persoonlijk wel van mening dat Fallout het type spel is waarvoor je net iets meer onderzoeker moet zijn in het spel. Beetje sonde als je van Quest tot Quest rusht. Verder zijn Let's play beelden zoals eerder genoemd ook altijd goed. Dit is door de ontwikkelaars zelf: https://www.youtube.com/watch?v=vp5GXr5bJ-A
Dat filmpje met de ''swinger'' perk (Big Leagues) ziet er wel echt tof uit. Speel zelf zelden Melee (Skyrim pijl en boog ftw, en Fallout 3 was guns blazin) maar dit prikkelt het toch wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 16:20 ]
Heb Skyrim wel Melee geprobeerd, maar helemaal kut dat die draken steeds weg vlogen.
Ik ga ook gewoon lekker met guns aan de slag, snipen ftw
Ik ga ook gewoon lekker met guns aan de slag, snipen ftw
Ook nog nooit een fallout game gespeeld. Onlangs wel fallout 3 op mijn pc geinstalleerd. Geraakt tot buiten de vault, dorpke verkend maar niet duidelijk wat ik moest doen.
Dat verkennen en ronddwalen is iets dat ik nogal snel als ergerlijk ervaar. Kheb na een werkdag al nie veel tijd,en als ik dan in een spel geen progressie maak erger ik me lol
The witcher 3 heb ik dan wel uitgespeeld, omdat het ook speelde als een verhaal. Fallout is hier anders in zeker?
Dat verkennen en ronddwalen is iets dat ik nogal snel als ergerlijk ervaar. Kheb na een werkdag al nie veel tijd,en als ik dan in een spel geen progressie maak erger ik me lol
The witcher 3 heb ik dan wel uitgespeeld, omdat het ook speelde als een verhaal. Fallout is hier anders in zeker?
Dan laat het spel liggen, het draait voornamelijk om het ronddwalen...Scifo83 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:34:
Als je Fallout 3 al niets vindt, dan ga je Fallout 4 ook niets vinden. Het principe is hetzelfde, je gaat de Vault uit en zoek het verder zelf uit en succes ermee! ;-)Scifo83 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:34:
Ook nog nooit een fallout game gespeeld. Onlangs wel fallout 3 op mijn pc geinstalleerd. Geraakt tot buiten de vault, dorpke verkend maar niet duidelijk wat ik moest doen.
Mja, ik ga fallout 3 toch nog proberen de komende weken hoor.
zo'n apocalyptische setting spreekt me enorm aan. Ik wil het spel goed vinden, alleen rpg games spreken me minder aan omdat je je met randzaken moet bezighouden.
Valt behoorlijk mee, jij speelt liever on-rails? Gewoon de objective (marker) blijven volgen tot aan het einde. Houd er wel rekening mee dat je met de main story na een goede 4 misschien 5 uur wel een keer klaar bent.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
http://vault111.com/character/
Ben nog steeds aan het twijfelen over die special points, INT op 9 of niet? Weet niet of dat verstandig is aangezien er geen skill points meer zijn.
Ben nog steeds aan het twijfelen over die special points, INT op 9 of niet? Weet niet of dat verstandig is aangezien er geen skill points meer zijn.
Lastig....
ik kom nu uit op
S 8 (ivm carry weight)
P 1(hogere perception showt de vijandelijke NPC's eerder op je kompas, niet relevant voor mij, want ik doe het met blote oog zoals het in het echt ook gaat
)
E 5 (ivm health)
C 1 (mijn .50 heeft genoeg overtuigingskracht)
I 4 (ivm XP earned, sneller levelen)
A 4 (ivm sneak?)
L 4 (ivm better items)
AGILITY: maar... is dat sneak ook beter in gewone sneak als zijnde sniper? of alleen in VATS close combat, met een mes etc
STRENGTH: vroegah had dat ook invloed op je GUNS skills, nu niet meer?
En heeft het ook invloed op eventuele vervolg perks die je niet kan kiezen wegens een te lage waarde in een bepaalde SPECIAL zoals in FO3 en FNV?
doel voor mij:
-Sniper: veel long-ranged werk, en vervolgens de boel afmaken met een marksman carbine of pistool (geen melee, geen laser, geen plasma)
-Veel Loot verzamen (om uiteindelijk te verkopen) en sleep liever ook een leuk wapenarsenaal mee met een berg ammo (ammo weight in hardcore mode)
-Geen gebruik van VATS (nooit gedaan, gewoon realtime shooting met iron sights, net als in FO3 en FNV
oh ja,ben good guy
maar wel triggerhappy
ik kom nu uit op
S 8 (ivm carry weight)
P 1(hogere perception showt de vijandelijke NPC's eerder op je kompas, niet relevant voor mij, want ik doe het met blote oog zoals het in het echt ook gaat
E 5 (ivm health)
C 1 (mijn .50 heeft genoeg overtuigingskracht)
I 4 (ivm XP earned, sneller levelen)
A 4 (ivm sneak?)
L 4 (ivm better items)
AGILITY: maar... is dat sneak ook beter in gewone sneak als zijnde sniper? of alleen in VATS close combat, met een mes etc
STRENGTH: vroegah had dat ook invloed op je GUNS skills, nu niet meer?
En heeft het ook invloed op eventuele vervolg perks die je niet kan kiezen wegens een te lage waarde in een bepaalde SPECIAL zoals in FO3 en FNV?
doel voor mij:
-Sniper: veel long-ranged werk, en vervolgens de boel afmaken met een marksman carbine of pistool (geen melee, geen laser, geen plasma)
-Veel Loot verzamen (om uiteindelijk te verkopen) en sleep liever ook een leuk wapenarsenaal mee met een berg ammo (ammo weight in hardcore mode)
-Geen gebruik van VATS (nooit gedaan, gewoon realtime shooting met iron sights, net als in FO3 en FNV
oh ja,ben good guy
www.triathlete.nl
Man ik begin nu wel te merken dat ik geen zin meer heb in andere games. Ik wil nu alleen nog maar Fallout 4 hebben en spelen. Zo dichtbij maar toch nog ver weg.
precies.... is mij nu ook even onduidelijk.luxzenburcht schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:38:
http://vault111.com/character/
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_perks
als ik dit zo lees is het wel bepalend...die special keuze...
als je bijvoorbeeld Intelligence maar op 1 zet...kan je alleen maar level-1 Intelligence perks kiezen... behoorlijk bindende keuze die je maakt dus, denk dat we pas een echte SPECIAL keuze kunnen maken wanneer er een volledig perk-overzicht is...
in mijn geval van sniper is PER-2 essentieel om de rifleman perk te krijgen voor meer damage met non-automatic rifles
[ Voor 41% gewijzigd door Scighera op 27-10-2015 21:14 ]
www.triathlete.nl
Ik speel nu vooral unreal tournament tegen bots. Bewust even geen Bethesda nuNukaWorldNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:04:
Man ik begin nu wel te merken dat ik geen zin meer heb in andere games. Ik wil nu alleen nog maar Fallout 4 hebben en spelen. Zo dichtbij maar toch nog ver weg.
www.triathlete.nl
Als FO4 weer zoals z'n voorgangers is met SPECIAL punten dan maak ik gewoon een gebalanceerd karakter en gooi de boel omhoog met intense training. Gecombineerd met objecten (magic 8 ball) en andere dingen (zoals implantaten of companions) moet je makkelijk op een hoog-gebalanceerd karakter komen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
na het lezen van de nu bekende perks, kom ik uit op:
STR 6 : strong back
PER 2: Rifleman: 20-100% meer damage non-auto weaposn
(PER 8 Sniper??? Alleen in VATS?)
END 1: Toughness: higher DT
CHR 3: lone wanderer: less damage more carry weight when traveling alone
INT 3: gun nut (gun mods)
AGI 2: Commando: 20-100% more damage with automatic guns
AGI 3: harder to decect while sneaking
LCK 2: scrounger
LCK 3: bloody mess
LCK 6: better criticals
S 6
P 2
E 1
C 3
I 3
A 3
L 6
...En dan hou ik nog 4 punten over… afwachten tot er hopelijk snel een complete lijst komt
STR 6 : strong back
PER 2: Rifleman: 20-100% meer damage non-auto weaposn
(PER 8 Sniper??? Alleen in VATS?)
END 1: Toughness: higher DT
CHR 3: lone wanderer: less damage more carry weight when traveling alone
INT 3: gun nut (gun mods)
AGI 2: Commando: 20-100% more damage with automatic guns
AGI 3: harder to decect while sneaking
LCK 2: scrounger
LCK 3: bloody mess
LCK 6: better criticals
S 6
P 2
E 1
C 3
I 3
A 3
L 6
...En dan hou ik nog 4 punten over… afwachten tot er hopelijk snel een complete lijst komt
www.triathlete.nl
Dat zeg ik, Intense Training
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
het is geen intense training meer.
Je hebt gewoon : strength training, perception training enz.
YouTube: Fallout 4’s Character System
kijk @ 37 sec.
je kunt zo dus elke special op 10 krijgen, met genoeg geduld, gezien er geen lvl cap is.
Je hebt gewoon : strength training, perception training enz.
YouTube: Fallout 4’s Character System
kijk @ 37 sec.
je kunt zo dus elke special op 10 krijgen, met genoeg geduld, gezien er geen lvl cap is.
[ Voor 17% gewijzigd door M a r c o op 27-10-2015 22:25 ]
Oeh, die video had ik nog niet gezien
Als ik nu speciaal voor Fallout 4 een gamepad voor de PC zou willen aanschaffen dan is de Xbox One controller waarschijnlijk de beste optie toch? Of zal er geen verschil zijn met de Xbox 360 controller? Ik heb geen van beide maar scheelt bijna de helft in aanschafprijs
Ik ben benieuwd hoe de Steam controller werkt met FO4. Dat kan ik je over een paar dagen vertellen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik heb een 360 controller voor de PC, werkt prima.
Let wel op dat je voor draadloos weer wat extra nodig hebt.
F04 speel ik altijd in first person, speel dan het liefst met de muis.
Let wel op dat je voor draadloos weer wat extra nodig hebt.
F04 speel ik altijd in first person, speel dan het liefst met de muis.
Ik weet nog niet of ik met controller of muis ga spelen. Waarschijnlijk muis, maar ga ook met de controller proberen

Dus je hebt alleen maar de tutorial uitgespeeld?Scifo83 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:34:
Fallout is op zich ook een verhaal, net als The Witcher, je kan je prima aan de main quest houdenThe witcher 3 heb ik dan wel uitgespeeld, omdat het ook speelde als een verhaal. Fallout is hier anders in zeker?
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 08:41 ]
Doorbijten, dit is idd geen game met een rechte lijn. Je hebt een eind doel, maar dat is maar 30% van de game. Alles er omheen maakt het spel en de atmosfeer. Probeer het en je wordt erin gezogenScifo83 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:23:
Mja, ik ga fallout 3 toch nog proberen de komende weken hoor.zo'n apocalyptische setting spreekt me enorm aan. Ik wil het spel goed vinden, alleen rpg games spreken me minder aan omdat je je met randzaken moet bezighouden.
Na de vault moet je naar Megaton. Daar krijg je al wat missies en kan je je wel even vermaken. Daarna gaat het vanzelf, je krijgt elke keer weer nieuwe missies als je met mensen praat.
Volgens mij is er flink ge-edit in dat filmpje. Bij die laatste kill zie je hoofden van de NPC's van positie veranderen voordat ze aanvallen. Waarschijnlijk werkte het 'player killed friendly, go agressive'-script niet helemaal lekker ofzo.anandus schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:16:
Klein filmpje:
[video]
Desalniettemin heb ik er enorm zin an.
Prima.
Hier PC screen gedualt met tv, ik speel aan pc met muis en toetsenbord, een vriend kan het overnemen op de bank met controller, zo een beetje afwisselen.anandus schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:40:
Ik weet nog niet of ik met controller of muis ga spelen. Waarschijnlijk muis, maar ga ook met de controller proberen
[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 28-10-2015 10:04 ]
Ik verwacht dat ze de scene meerdere keren hebben afgespeeld en de beste footage achter elkaar hebben geplakt, net als dat met een film gebeurt.tikkietrugjaap schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:17:
[...]
Volgens mij is er flink ge-edit in dat filmpje. Bij die laatste kill zie je hoofden van de NPC's van positie veranderen voordat ze aanvallen. Waarschijnlijk werkte het 'player killed friendly, go agressive'-script niet helemaal lekker ofzo.
Desalniettemin heb ik er enorm zin an.
In de andere filmpjes, met name de gameplay demo waar je ziet hoe je iedereen kan neermaaien in de power armour zie je, in eerste instantie, dat er munitie wordt verbruikt. Dan is er ineens onbeperkt munitie en daarna weer beperkt.
Maar kan ook een bug zijn. Van horen zeggen zitten er daar altijd genoeg van in Bethesda games, hoewel ik het zelf nooit heb meegemaakt.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Fallout en TES spellen zijn @launch altijd enorm lachwekkend. Vind het zelf altijd leuk om dan juist de bugs op te zoeken en te kijken hoe het spel kapot gaat in bepaalde situaties.
Hoe dan ook is het niet ongewoon om rare physics tegen te komen, quests die niet starten, quests die niet verder willen gaan, dialogen die vastlopen, NPC gedrag dat echt enorm buggy is, items die verkeerd zijn geplaatst in de wereld, de geometry van de wereld die niet goed is gemaakt, waardoor je door de wereld kan clippen, etc.
Na een paar weken/maanden is het grootste deel hiervan wel opgelost. Overigens moet je sommige van deze dingen ook wel echt moedwillig opzoeken, anders is de kans zeer klein dat je er tegenaan loopt.
Hoe dan ook is het niet ongewoon om rare physics tegen te komen, quests die niet starten, quests die niet verder willen gaan, dialogen die vastlopen, NPC gedrag dat echt enorm buggy is, items die verkeerd zijn geplaatst in de wereld, de geometry van de wereld die niet goed is gemaakt, waardoor je door de wereld kan clippen, etc.
Na een paar weken/maanden is het grootste deel hiervan wel opgelost. Overigens moet je sommige van deze dingen ook wel echt moedwillig opzoeken, anders is de kans zeer klein dat je er tegenaan loopt.
Nou ik heb al uitgebreid met de Steam controller kunnen spelen en het is zeker te doen maar voor mij een dusdanig stijle leercurve dat ik t zonde van de tijd vind om de controller te masteren.
Sowieso speel ik Fallout liever met een muis en keyboard want scrollwieil op muis. Dat werkt gewoon veel sneller en dus fijner dan met een controller. Ook het aimen werkt veel fijner met een muis.
Sowieso speel ik Fallout liever met een muis en keyboard want scrollwieil op muis. Dat werkt gewoon veel sneller en dus fijner dan met een controller. Ook het aimen werkt veel fijner met een muis.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Nou dan zal ik ook maar eens van mezelf laten horen, aangezien de fallout koorts ook bij mij heftig heeft toegeslagen. Ik heb fallout 3 tot het einde gespeeld en Fallout:NV ben ik op een gegeven moment vastgelopen vanwege een slechte keus en een heleboel boze NPC's en toen had ik geen zin meer.. en daarna niet meer aangeraakt.
Had de afgelopen tijd veel O JA! momentjes toen ik dingen las over FallOut 3 en NV... ik was een heleboel ook alweer vergeten vanwege dat het gewoon weg jaren geleden is dat ik het heb gespeeld.
Gisteren New Vegas opgestart en middels de console mezelf even een goed wapen en wat levels gegeven om de sfeer van de omgeving te proeven en het Fallout gevoel terug te krijgen. Het eerste wat me opviel is hoe gedateerd de graphics zijn.. Maakt verder voor de sfeer en gameplay niet viel uit, het was gewoon even een realisatie hoe je langzaam maar zeker went aan mooiere gfx.
Feit is dat ik na een avond kloten in het Fallout universe me weer realiseerde wat ik zo geweldig vond aan het hele gebeuren.. De vrijheid.. de geheimpjes, de (verborgen) grappen.. Alles zit zo goed in elkaar.. Ik kan niet wachten om Fallout 4 weer te gaan beleven. Dus niet rushing door de mainquest.. maar lekker alles bekijken, lezen, luisteren, kloten en onderzoeken. Ik heb launchday (toevallig) vrij dus ik zit er klaar voor.. thermoskan koffie en ik kan er tegenaan. Wat een feest!
enige nare is dat ik op zolder een relatief snelle gamepc heb staan (i7 4770k, gtx780) en in de huiskamer een gamelaptop (i7 6700hq, gtx960m) en ik hoop dat ook op de laptop er een beetje mooi uit ziet.. anders zie ik mijn vriendin een tijdje niet :-P
Had de afgelopen tijd veel O JA! momentjes toen ik dingen las over FallOut 3 en NV... ik was een heleboel ook alweer vergeten vanwege dat het gewoon weg jaren geleden is dat ik het heb gespeeld.
Gisteren New Vegas opgestart en middels de console mezelf even een goed wapen en wat levels gegeven om de sfeer van de omgeving te proeven en het Fallout gevoel terug te krijgen. Het eerste wat me opviel is hoe gedateerd de graphics zijn.. Maakt verder voor de sfeer en gameplay niet viel uit, het was gewoon even een realisatie hoe je langzaam maar zeker went aan mooiere gfx.
Feit is dat ik na een avond kloten in het Fallout universe me weer realiseerde wat ik zo geweldig vond aan het hele gebeuren.. De vrijheid.. de geheimpjes, de (verborgen) grappen.. Alles zit zo goed in elkaar.. Ik kan niet wachten om Fallout 4 weer te gaan beleven. Dus niet rushing door de mainquest.. maar lekker alles bekijken, lezen, luisteren, kloten en onderzoeken. Ik heb launchday (toevallig) vrij dus ik zit er klaar voor.. thermoskan koffie en ik kan er tegenaan. Wat een feest!
enige nare is dat ik op zolder een relatief snelle gamepc heb staan (i7 4770k, gtx780) en in de huiskamer een gamelaptop (i7 6700hq, gtx960m) en ik hoop dat ook op de laptop er een beetje mooi uit ziet.. anders zie ik mijn vriendin een tijdje niet :-P
IK heb mijn vriendin al laten weten dat ze maar veel avondjes met haar vrienden moet plannen, want ik zal dan voorlopig mijn vault niet verlaten.Alcmaria schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:30:
Nou dan zal ik ook maar eens van mezelf laten horen, aangezien de fallout koorts ook bij mij heftig heeft toegeslagen. Ik heb fallout 3 tot het einde gespeeld en Fallout:NV ben ik op een gegeven moment vastgelopen vanwege een slechte keus en een heleboel boze NPC's en toen had ik geen zin meer.. en daarna niet meer aangeraakt.
Zo toch ook maar pre-ordered
Bij wehkamp is fallout 4 voor de PC nu in de aanbieding voor 39,99 http://tweakers.net/price...llout-4-pc-(windows).html
Ik had nog een kortingsbon voor €10 dus omgerekend €29,99 lijkt me een hele mooie prijs. Nu alleen hopen dat wehkamp ook daadwerkelijk om de releasedatum uitlevert
Ik had nog een kortingsbon voor €10 dus omgerekend €29,99 lijkt me een hele mooie prijs. Nu alleen hopen dat wehkamp ook daadwerkelijk om de releasedatum uitlevert
Caelorum schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:22:
Fallout en TES spellen zijn @launch altijd enorm lachwekkend.
Brrrr
Nou, ik doe mijn Luck wel lekker hoog. Als er één ding is wat ik heb geleerd is dat je veel Luck nodig hebt. Headshots, gokspelletjes, lockpicking, etc. etc. etc. Daarnaast lekker veel Sniper-puntjes zoals perception en wat agility.
Ik heb nog nooit punten in luck gestopt.Ries schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:22:
Nou, ik doe mijn Luck wel lekker hoog. Als er één ding is wat ik heb geleerd is dat je veel Luck nodig hebt. Headshots, gokspelletjes, lockpicking, etc. etc. etc. Daarnaast lekker veel Sniper-puntjes zoals perception en wat agility.
Ik doe het volgende:
Strength: 1
Perception: 3
Endurance: 1
Charm: 8
Intelligence: 8
Agility 3
Luck 4
Lijkt me een uitdaging met low health en kleine inventory.
Strength: 1
Perception: 3
Endurance: 1
Charm: 8
Intelligence: 8
Agility 3
Luck 4
Lijkt me een uitdaging met low health en kleine inventory.
Verwijderd
Wat is volgens jullie de ideale sniper build, met nog een beetje ruimte voor normale guns voor close range?
Nog 14 dagen.............
hopelijk 13... Dreamland geeft hem meestal de avond voordien vrijVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:45:
Wat is volgens jullie de ideale sniper build, met nog een beetje ruimte voor normale guns voor close range?
Had je een bon of code? Als ik zoek zie ik dat ze vaak kortingscodes hebben dus nu naarstig op zoek naar een werkende. Voor 30/35 euro bestel ik m meteen.Virtual Reality schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:55:
Zo toch ook maar pre-orderedBij wehkamp is fallout 4 voor de PC nu in de aanbieding voor 39,99 http://tweakers.net/price...llout-4-pc-(windows).html
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik dach tongeveer hetzelde (installeerde fallout3 weer eens een keer) maar amai, om dat stabiel te krijgen :-) vroeger wel gelukt, nu geen zin in dat gedoe.Angeloonie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Nou, haal Fallout 3 (€5-10) en speel dat de komende 2 weken. Als je dat leuk vindt ga je FO4 ook leuk vinden (en houd dan rekening met het feit dat de combat soepeler zal zijn in FO4).
mixing a drink and music
Ik heb Fallout: New Vegas op de launchdag voor de X360 gekocht en ik heb van die bug nooit last gehad. Met zowel Skyrim, New Vegas en Fallout 3 heb ik eigenlijk nauwelijks last gehad van bugs (of ik heb ze gewoon niet gemerkt). Ik heb wel een aantal keren vastlopers gehad (en die heb ik nu nog steeds). Bij Fallout 4 verwacht ook wat kleine bugs, maar ik verwacht niet dat het onspeelbaar gaat worden.
Bij mij start NV helemaal niet meer op onder Windows 10, maar goed, ook nog niet veel moeite in gestoken.Boefmans schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:41:
[...]
Ik dach tongeveer hetzelde (installeerde fallout3 weer eens een keer) maar amai, om dat stabiel te krijgen :-) vroeger wel gelukt, nu geen zin in dat gedoe.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Gisteren een uurke gespeeld, ben toch al geraakt tot aan een winkelmarkt (op zoek naar radiostation) ^^ mijn eerste combat met scavengers, ging niet zo goed. Bleek dat ik met een BB gun aant schiete was lolMad-Matt schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:13:
[...]
Doorbijten, dit is idd geen game met een rechte lijn. Je hebt een eind doel, maar dat is maar 30% van de game. Alles er omheen maakt het spel en de atmosfeer. Probeer het en je wordt erin gezogen
Na de vault moet je naar Megaton. Daar krijg je al wat missies en kan je je wel even vermaken. Daarna gaat het vanzelf, je krijgt elke keer weer nieuwe missies als je met mensen praat.
Kvond de combat ook wat houterig aanvoelen, maar is wellicht typisch rpg.
Hoe geraak ik trouwens aan coins,zilver? Wil toch wat deftige wapens kopen. Ook dat schieten op lichaamsdelen, kmoet toch mikken op het laagste percentage he? :unsure:
Dat percentage geeft aan wat je kans is om te raken. Op hoofden schieten is erg effectief, maar is moeilijker te raken dan een torso. Je weapon skill heeft hier invloed op.Ook dat schieten op lichaamsdelen, kmoet toch mikken op het laagste percentage he? :unsure:
Caps zijn flessendoppen .. dat is de currency in de Fallout wereld. die vind je overal.. op de grond maar kan je ook looten van corpses.Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:08:
[...]
Gisteren een uurke gespeeld, ben toch al geraakt tot aan een winkelmarkt (op zoek naar radiostation) ^^ mijn eerste combat met scavengers, ging niet zo goed. Bleek dat ik met een BB gun aant schiete was lol
Hoe geraak ik trouwens aan coins,zilver? Wil toch wat deftige wapens kopen. Ook dat schieten op lichaamsdelen, kmoet toch mikken op het laagste percentage he? :unsure:
Verder moet je niks tijdens het schieten op lichaamsdelen.. maar de KANS dat je raakt is groter als je een lichaamsdeel kiest met een HOGER percentage. :-)
Wat een goed idee, ik heb nog een bon van €25 liggenVirtual Reality schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:55:
Zo toch ook maar pre-orderedBij wehkamp is fallout 4 voor de PC nu in de aanbieding voor 39,99 http://tweakers.net/price...llout-4-pc-(windows).html
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik heb -gelukkig- ook nooit bugs gehad in vanilla, maar vaak genoeg gehoord over bugs.Mithrildor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:00:
[...]
Ik heb Fallout: New Vegas op de launchdag voor de X360 gekocht en ik heb van die bug nooit last gehad. Met zowel Skyrim, New Vegas en Fallout 3 heb ik eigenlijk nauwelijks last gehad van bugs (of ik heb ze gewoon niet gemerkt). Ik heb wel een aantal keren vastlopers gehad (en die heb ik nu nog steeds). Bij Fallout 4 verwacht ook wat kleine bugs, maar ik verwacht niet dat het onspeelbaar gaat worden.
Ook geen stabiliteitsproblemen, gelukkig.
Hopen dat het bij FO4 ook het geval is.
Overigens heb ik alle spellen wel onderuitgehaald met mods, natuurlijk, dat dan weer wel
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 13:20 ]
Ik heb weinig last gehad van bugs in Bethesda games maar ik heb zel degelijk meegemaakt. Nooit echte gamebreaking bugs, maar wel situaties waarbij een herstart van het spel noodzakelijk was om de boel weer op de rails te krijgen.anandus schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:14:
[...]
Ik heb -gelukkig- ook nooit bugs gehad in vanilla, maar vaak genoeg gehoord over bugs.
Ook geen stabiliteitsproblemen, gelukkig.
Hopen dat het bij FO4 ook het geval is.
Ik maak me er niet zo druk om, je weet eigenlijk dat wanneer er zo'n groot complex spel uitgebracht wordt er altijd situaties ontstaan waar de ontwikkelaars niet aan gedacht hebben en er iets onverwachts gebeurd. De ergste van die bugs zullen wel geplet worden in updates maar sommige zaken blijven een heel game leven lang in het spel.
Nogmaals.. zolang het niet game breaking is.. kan ik er wel om lachen.. haal mijn schouders op.. herstart en speel weer verder.
Als je het in de Vault goed hebt gedaan begin je met een 9mm pistol.Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:08:
[...]
Gisteren een uurke gespeeld, ben toch al geraakt tot aan een winkelmarkt (op zoek naar radiostation) ^^ mijn eerste combat met scavengers, ging niet zo goed. Bleek dat ik met een BB gun aant schiete was lol
Je volgt nu de mainquest, ga naar Megaton

Daar krijg je sidequests waar je caps etc kan verdienen. Verder gewoon alle kisten/bureau's/kasten etc open trekken en caps verzamelen. En alles met een beetje waarde oppakken en verkopen in Megaton.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.