[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Zoals hierboven ook al genoemd, Wehkamp heeft een leuke prijs mbt. Fallout 4.

Dit is een dag-aanbieding. Deze aktie geld tot vanavond 23:00 !!

En deze aktie geldt voor zowel Xbox / Playstation als PC (op consoles uiteraard wel 10,- duurder).

Zie ook: http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=LBS&BPT=S

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28
Precies. Ga naar de Craterside Supply in megaton, praat met Moira, haar quest zal je door veel aspecten van de game heen leiden.

Overigens klinkt het alsof je wel heel weinig kaas gegeten hebt van RPG's.. (en gamen in het algemeen, als je het mij vraagt)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Mad-Matt schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:24:
[...] Daar krijg je sidequests waar je caps etc kan verdienen. Verder gewoon alle kisten/bureau's/kasten etc open trekken en caps verzamelen. En alles met een beetje waarde oppakken en verkopen in Megaton.
Pfff. Het is veel makkelijker om gewoon een vendor neer te schieten en met de inhoud van de winkel ervandoor te gaan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

En in de bar bij megaton met die dude (in pak) achter in de hoek praten.
En je krijgt meteen de moeilijkste keuze die je als speler moet maken met grootste gevolgen :)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dizzy:

spoiler:
ik heb nooit kunnen kiezen voor de opblaas-keuze, gek eigenlijk van mij

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:12

Aganim

I have a cunning plan..

Dizzy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:42:
En je krijgt meteen de moeilijkste keuze die je als speler moet maken
Zo moeilijk was die keuze toch niet? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mja, iemand hier had gezegd dat het nooit loont om bad karma te hebben in Fallout. Heb sindsdien geprobeerd eens vanaf het begin op het rechte pad te blijven in F:NV, maar na een uur had ik het eerste dorp uitgemoord en had ik slechte rep bij 3 facties. Zou wel iets verkeerds doen, maar.... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Caelorum schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:47:
Mja, iemand hier had gezegd dat het nooit loont om bad karma te hebben in Fallout. Heb sindsdien geprobeerd eens vanaf het begin op het rechte pad te blijven in F:NV, maar na een uur had ik het eerste dorp uitgemoord en had ik slechte rep bij 3 facties. Zou wel iets verkeerds doen, maar.... ^^
haha.. nee hoor je doet niks verkeerd.. :-)

maar dat blijft toch wel het vette van dat hele Fallout/TES gebeuren.. de vrijheid die je hebt.. Ik heb gisteren in NV ook gewoon iedereen ongezien neergeknald... En dat liet het spel gewoon toe. Sommige quests failen wel overigens :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 15:28
Ja evil spelen lukt wel maar speeltype 'genocide' dan blijft er niet veel over qua quests :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
EvaluationCopy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:38:
Precies. Ga naar de Craterside Supply in megaton, praat met Moira, haar quest zal je door veel aspecten van de game heen leiden.

Overigens klinkt het alsof je wel heel weinig kaas gegeten hebt van RPG's.. (en gamen in het algemeen, als je het mij vraagt)
Ik speel al 20jaar dag in dag uit games lol, enkel rpg en strategie is een genre dat ik nooit aangeraakt heb.

Maar merci voor de info aan allen hierboven. Caps was inderdaad wat ik bedoelde. En ok hoogste percentage is waarop ik moet mikken, ik twijfelde of dit mss het meeste impactweerstand had.

Megaton was ik al geweest. Ben dus opzoek naar mijn "pappie" :)

Als rpg leek zijn die menu's altijd wat ingewikkeld, abilities toewijzen lijkt me altijd maar zo een gimmick. Ik kies maar wat random. -.- hoe minder ik me moet bezighouden met mijn inventaris, hoe beter een spel voor me is. Snap je :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het hele punt van een RPG is nou juist dat je wel goed nadenkt over de perks, attributes en je beslissingen in het spel.Ook inventory management is iets waar je wel wat aandacht aan zou kunnen besteden (vooral bij Fallout en TES games).

Nu zijn Fallout en TES redelijk vergevende instappers, maar de "wat" oudere RPG's zoals Baldur's Gate zou ik niet op de manier zoals jij nu lijkt gaan spelen :)

Maar ik ben benieuwd hoe je over het spel denk na het een aantal dagen te hebben gespeeld!

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 28-10-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Ik speel al 20jaar dag in dag uit games lol, enkel rpg en strategie is een genre dat ik nooit aangeraakt heb.

Maar merci voor de info aan allen hierboven. Caps was inderdaad wat ik bedoelde. En ok hoogste percentage is waarop ik moet mikken, ik twijfelde of dit mss het meeste impactweerstand had.

Megaton was ik al geweest. Ben dus opzoek naar mijn "pappie" :)

Als rpg leek zijn die menu's altijd wat ingewikkeld, abilities toewijzen lijkt me altijd maar zo een gimmick. Ik kies maar wat random. -.- hoe minder ik me moet bezighouden met mijn inventaris, hoe beter een spel voor me is. Snap je :p
Ik zou toch even kijken naar het invullen van je skills :) , als je vooral wilt schieten, kies dan voor guns en dingen je health verhogen of het gebruik van de juiste armor voor hoe je speelt. Dat zijn juist de dingen die het spel leuk maken. Probeer ook je wapens regelmatig te repareren, dat kan nogal een verschil maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dizzy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:33:
Zoals hierboven ook al genoemd, Wehkamp heeft een leuke prijs mbt. Fallout 4.

Dit is een dag-aanbieding. Deze aktie geld tot vanavond 23:00 !!

En deze aktie geldt voor zowel Xbox / Playstation als PC (op consoles uiteraard wel 10,- duurder).

Zie ook: http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=LBS&BPT=S
Van het weekend was hij ook € 49,95 maar toen twijfelde ik nog. Na de reacties hier gister niet meer (Dank daarvoor) dus game maar aangeschaft. Bedankt voor de Tip.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Op tweakers.net/pricewatch staat wel een lange levertijd bij Wehkamp.. vertrouw die winkel niet :P.

Ik pik hem gewoon op in de winkel op day one.. reserveren/pre-order hoeft niet, game verkoopt toch niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
James Pond schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:58:
Op tweakers.net/pricewatch staat wel een lange levertijd bij Wehkamp.. vertrouw die winkel niet :P.

Ik pik hem gewoon op in de winkel op day one.. reserveren/pre-order hoeft niet, game verkoopt toch niet uit.
Bij wehkamp staat ook netjes: Releasedatum: 10-11-2015 dus dat zal wel goed komen :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
bwah wat moet ik met weer zo'n doosje. Dan liever voor 50 euro oid een steam key..

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Ook net maar via wehkamp besteld maar wel met betaling achteraf :P Mochten ze niet op release leveren dan koop ik wel snel nog even een onlinekey en stuur ik de doos van wehkamp wel terug. Maar nog nooit problemen gehad met leveringen van wehkamp dus dit zal vast wel goed komen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik bestel hem gewoon op de Playstation Store, kost twee tientjes meer, maar dan hoef ik niet meer te klooien met de disk en weet ik ook zeker dat ik hem op release heb (ook al kan ik pas de dag erna spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Inderdaad....gewoon Xbox Marketplace...nu hopen dat ik 8 dagen van tevoren kan preloaden. De verbinding is zoooooo traag, ondanks mijn 50 mbit internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Ik heb hem voor 49 euri zonder doosje gekocht voor XBone :)

XBone op US zetten en 60$ giftcard kopen voor 49 euri op g2a.com.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Mijn telefoon ook meer even mee laten hypen :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XQuBGtX.jpg

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

Zo, UTP kabel in PC, even steam, skyrim, FNV etc updaten. hoeft dat over 2 weken niet meer....

Als het goed is heb ik 11+12+13 november vrij, wegens werk in de wasteland van Boston ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook al een tijdje op mijn horloge een Pipboy watchface:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/chYkz3L3JsAYA925GUpG4mBYcuH4K9AzmzbGOAUS1qjt2lNzKw3bUKGwxKI1Fe9cTbo=h900-rw

Edit:
De perk chart

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 16:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Boefmans schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:24:
bwah wat moet ik met weer zo'n doosje. Dan liever voor 50 euro oid een steam key..
hij zit in de RANDOM Mystery CD Key "loterij" van cdkeys.com.
Misschien een gokje wagen :)

De normale versie is er € 38,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Misschien een hele domme vraag hoor maar moet je sommige van die Perks nou "leren/trainen" in de vault voor je de wereld in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Misschien een hele domme vraag hoor maar moet je sommige van die Perks nou "leren/trainen" in de vault voor je de wereld in gaat?
Waarschijnlijk kun je in het begin een paar perks kiezen en vervolgens bij iedere keer level up kun je er eentje bij nemen. Sommige zijn overigens wel alleen te kiezen als je een bepaald niveau van S.P.E.C.I.A.L. skills hebt. Bijvoorbeeld minimaal 5 Strength voor een bepaalde perk...

Ik zoek nog een Perk Chart met ook de perk namen erbij, heeft iemand die al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:27:
[...]
Had je een bon of code? Als ik zoek zie ik dat ze vaak kortingscodes hebben dus nu naarstig op zoek naar een werkende. Voor 30/35 euro bestel ik m meteen.
Bij wehkamp kan je code welkom gebruiken voor €7,50 korting met een nieuwe account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

nee. als je leveled kan je:
-of een SPECIAL punt toe voegen (naast de 7 die je standaard hebt en de 27 die je extra kon verdelen)
-of een Perk kiezen, mits die mets met de SPECIAL waarde.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

Waarschijnlijk kun je in het begin een paar perks kiezen en vervolgens bij iedere keer level up kun je er eentje bij nemen. Sommige zijn overigens wel alleen te kiezen als je een bepaald niveau van S.P.E.C.I.A.L. skills hebt. Bijvoorbeeld minimaal 5 Strength voor een bepaalde perk...

Ik zoek nog een Perk Chart met ook de perk namen erbij, heeft iemand die al gevonden?
Oke duidelijk.

Maar ik bedoel je kunt jezelf niet levelen in de vault? Zoals dat gaat in de iOS game van laatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Oke duidelijk.

Maar ik bedoel je kunt jezelf niet levelen in de vault? Zoals dat gaat in de iOS game van laatst?
Nee die iOS game (Vallout Shelter) staat vrij ver van het leveling systeem zoals in Fallout 4. Je levelt door XP te verdienen (experience). Deze krijg je bij neerschieten van vijanden, openen van sloten, hacken van computers, etc etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:57:
[...]

Nee die iOS game (Vallout Shelter) staat vrij ver van het leveling systeem zoals in Fallout 4. Je levelt door XP te verdienen (experience). Deze krijg je bij neerschieten van vijanden, openen van sloten, hacken van computers, etc etc etc...
Ja precies zoiets had ik wel verwacht ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Ja precies zoiets had ik wel verwacht ja :)
Je komt in principe ook niet meer terug in Vault 111.

Wat ik me afvraagn of er naast het levelen zoals nu bekend is je ook nog beter wordt in bepaalde disicplines zoals je gewend bent in bijv skyrim: Dat je door het gebruiken van energy weapons hier beter in wordt en dus meer damage mee doet of maar wat te noemen.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Verwacht dat de vault ah la Fallout 3 is, veredelde tutorial waarna je vrij gelaten wordt in de grote boze wereld zodra je de vault verlaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fallout 4 art work:
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/15.jpg

_/-\o_

Bron: PU.nl

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Noemt dat altijd vault 111? -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bron is gewoon Bethesda, hoor ;)
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:54:
[...]
Volgens mij nog niet

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
shenr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Bij wehkamp kan je code welkom gebruiken voor €7,50 korting met een nieuwe account ;)
Dus dan heb je Fallout 4 op de console voor €42,50? Hmm, dat is het gekloot met diskjes wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Wat is nou de voordeligste manier om Fallout 4 op de computer te kopen en een beetje gemakkelijk mods te kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Boefmans schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:24:
Fallout is steam only, anders had ik hem ook niet bij wehkamp gepreordered. Je kan deze dus gewoon activeren op steam. Moet zelfs :)

@Dusky Demon NL
Game zit op steam, dus workshop wordt er volautomatisch aan gekoppeld. Mods is kwestie van aanvinken welke je wilt hebben

[ Voor 18% gewijzigd door Dizzy op 28-10-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mithrildor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:53:
[...]

Dus dan heb je Fallout 4 op de console voor €42,50? Hmm, dat is het gekloot met diskjes wel waard.
Werkt niet, ik heb een nieuw account gemaakt maar de site geeft dan aan dat de Code niet geldig is.
Zal wel niet werken met een korting op een korting oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:46:
[...]

Werkt niet, ik heb een nieuw account gemaakt maar de site geeft dan aan dat de Code niet geldig is.
Zal wel niet werken met een korting op een korting oid.
Zelfde hier, jammer. Ik denk dat ik hem dan gewoon in de PlayStation store bestel, dan kan ik hem ook meteen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Laatst online: 05-12-2023
Dit topic geeft gewoon aan wat er mis is met gameindustrie. Game is nog niet eens uit en er zijn miljoenen pre-orders geplaatst. Al is het Bethesda dat betekent alsnog niet dat game niet broken is.

En het gekste is, je krijgt absoluut geen pre-order bonus. Ik wacht wel een weekje of twee, kan ik het gelijk voor rond de 30€ kopen ;)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:20:
Dit topic geeft gewoon aan wat er mis is met gameindustrie. Game is nog niet eens uit en er zijn miljoenen pre-orders geplaatst. Al is het Bethesda dat betekent alsnog niet dat game niet broken is.

En het gekste is, je krijgt absoluut geen pre-order bonus. Ik wacht wel een weekje of twee, kan ik het gelijk voor rond de 30€ kopen ;)
Ach ja sommige mensen kijken ergens naar uit he. Om er maar direct vanuit te gaan dat er iets mis is op release is ook maar van dat doom denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17:27
Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:20:
Dit topic geeft gewoon aan wat er mis is met gameindustrie. Game is nog niet eens uit en er zijn miljoenen pre-orders geplaatst.
En daarom is er per definitie iets mis met de gameindustrie? Bepaalde games worden zwaar overhyped, waarna er complete shit uit komt. Heeft Bethesda ook maar iets gedaan om gigantische hype te creëren voor dit spel? Niet echt. De aankondiging was pas vlak voor de release en er zijn nauwelijks gameplay beelden of interviews getoond rondom het spel. Alles wat er wel te zien is valt gewoon onder het concept 'what you see is what you get', geen fancy pre-rendered stuff of beelden die niet daadwerkelijk in het spel zitten.
Al is het Bethesda dat betekent alsnog niet dat game niet broken is.
Bethesda betekent juist dat je op dag 1 een broken buggy game krijgt. Maar met de gigantische modding community is dat binnen een dag gefixed. :7
Het feit dat je vanaf minuut 1 kan spelen is voor de meeste spelers al genoeg 'bonus', daarnaast krijg je bij fysieke kopieën een extra poster.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
D4NG3R schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:32:

Bethesda betekent juist dat je op dag 1 een broken buggy game krijgt. Maar met de gigantische modding community is dat binnen een dag gefixed. :7
Hebben al die console spelers die hier toch pre-orderen pech :+

Weet iemand of de wekhamp prijs alleen geldt voor pre-orders?

[ Voor 8% gewijzigd door Koning Willy op 28-10-2015 19:39 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Het feit dat je vanaf minuut 1 kan spelen is voor de meeste spelers al genoeg 'bonus', daarnaast krijg je bij fysieke kopieën een extra poster.
Precies. Het pre-loaden is het al waard, scheelt toch weer wachten tot die gigabytes binnendruppelen :P

Ik koop dit spel sowieso wel, dus dan kan ik het net zo goed pre-orderen ;)
Overigens wel het eerste spel dit jaar dat ik pre-order, naast een aantal kickstarters.

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:38:
Alleen vandaag dus ja alleen voor pre-orders.
Maar jij koopt hem toch na twee weken voor €30,- dus dat maakt voor jou niet echt uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:42:
[...]

Alleen vandaag dus ja alleen voor pre-orders.
Maar jij koopt hem toch na twee weken voor €30,- dus dat maakt voor jou niet echt uit :+
Op GreenManGaming is hij al maanden te koop voor 20% off tot en met 26% off dus laagste prijs is 44.40€ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

De mensen die pre-orderen zijn bekend met Bethesda en fans van de reeks. Skyrim heb ik ook gepreordered: geen moment spijt van gehad.
Besteld bij Amazon.co.uk, keurig binnen op 11-11-11

En idd, Bethesda heeft hem relatief laat aangekondigd ondanks dat ze begonnen zijn met de ontwikkeling in ik geloof 2010.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:38:
[...]

Hebben al die console spelers die hier toch pre-orderen pech :+

Dag aktie tot vanavond 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...]
Bethesda betekent juist dat je op dag 1 een broken buggy game krijgt. Maar met de gigantische modding community is dat binnen een dag gefixed. :7 [...]
Wat ik ook wel mooi vind is dat het soms werknemers van het bedrijf zijn die een mod maken. Gewoon omdat ze zelf blijkbaar het toch net iets anders wilden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Hopelijk...komt er een pre-loading optie voor de mensen die een hardcopy hebben besteld... weet van sommige die een steam-key hebben gekocht dat de complete 30gb al inmiddels via steam is gedownload en gereed staat voor 10 november 0:01 uur....

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Scighera schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:28:
Hopelijk...komt er een pre-loading optie voor de mensen die een hardcopy hebben besteld... weet van sommige die een steam-key hebben gekocht dat de complete 30gb al inmiddels via steam is gedownload en gereed staat voor 10 november 0:01 uur....
Een preload optie voor een patch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Dizzy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:22:
[...]

Dag aktie tot vanavond 23:00
Heb er ook maar even gebruik van gemaakt, mooie aanbieding. Bedankt voor het posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:53:
[...]

Kan wel merken dat maxima ziek is, je wordt een beetje knorrig als je er niet overheen mag. :P

Ik heb hem overigens ook gepre-ordered, waarom? Nou, omdat fallout 4. En dan mag ik gewoon 69 euries lappen in de playstore geloof ik.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Flagg schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:26:
[...]

Kan wel merken dat maxima ziek is, je wordt een beetje knorrig als je er niet overheen mag. :P

Ik heb hem overigens ook gepre-ordered, waarom? Nou, omdat fallout 4. En dan mag ik gewoon 69 euries lappen in de playstore geloof ik.
69€ nog wel 8)7 en mensen durven nog steeds te zeggen dat PC Gaming "duur" is.

Of voor een 120Mb/s of 200Mb/s abonnement bij Ziggo die op 99% van de postcode's in Nederland geleverd kan worden, hebben mensen blijkbaar ook geen geld O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 28-10-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:53:
[...]

Preloaden van een patch? Een fysieke versie bevat 1 DVD, het spel word (net als Skyrim en Fallout 3) gedraaid via Steam.

De DVD bevat alleen de core van de installatie en een installer voor Steam, de rest word via Steam binnengetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
D4NG3R schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Preloaden van een patch? Een fysieke versie bevat 1 DVD, het spel word (net als Skyrim en Fallout 3) gedraaid via Steam.

De DVD bevat alleen de core van de installatie en een installer voor Steam, de rest word via Steam binnengetrokken.
Maar er komt wel een volledige Steam Key erbij? Dan koop ik gewoon de doosje voor het poster en laat ik die DVD lekker zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
De DVD is verder nutteloos omdat je het spel via Steam moet spelen. Je krijgt gewoon een CD key ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:29:
[...]

69€ nog wel 8)7 en mensen durven nog steeds te zeggen dat PC Gaming "duur" is.

Of voor een 120Mb/s of 200Mb/s abonnement bij Ziggo die op 99% van de postcode's in Nederland geleverd kan worden, hebben mensen blijkbaar ook geen geld O-)
Ik hoef al een poosje niet meer te leven op zakgeld dus kan me weinig interesseren. En vind het dan ook iedere keer weer intrigerend dat andere mensen zich druk maken hoe en wanneer iemand anders een spel aanschaft en waarop ze dat spel spelen.

En heb maar een 60 mb lijntje, maar wat dat er dan weer mee te maken heeft ontgaat me dan ook echt volledig. 8)7

[Edit] ff nagekeken en het is maar 64,99 in de psn store dus das weer een flinke meevaller,als je wil koop ik een lekker ijsje voor je. :>

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 28-10-2015 21:45 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Laatst online: 31-08 08:57
Txs! Heb je (of iemand hier) ervaring met die site? Scheelt een hoop geld idd!

Als ik het goed zie is de winkans voor fa4 1 op 50 trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Boefmans op 28-10-2015 21:51 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Laagste prijs op pc dit moment is cdkeys.com voor €35,90 . Op hun facebook kan je een email opgeven voor een 5% discount code waardoor de game €34,10 kost.

Wat betrouwbaarheid betreft vind ik weinig klachten en heeft de site een 9,5 op trustpilot, hoger dan bijvoorbeeld GMG.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Flagg schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:37:
[...]

[Edit] ff nagekeken en het is maar 64,99 in de psn store dus das weer een flinke meevaller,als je wil koop ik een lekker ijsje voor je. :>
Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen zodat het tenminste wat minder broken is ;)
Laagste prijs op pc dit moment is cdkeys.com voor €35,90 . Op hun facebook kan je een email opgeven voor een 5% discount code waardoor de game €34,10 kost.

Wat betrouwbaarheid betreft vind ik weinig klachten en heeft de site een 9,5 op trustpilot, hoger dan bijvoorbeeld GMG.
Kan je voor ons proefkonijn zijn? :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Koning Willy op 28-10-2015 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Ik twijfelde ook om een key bij kinguin (38,50€) te halen, maar nu die bij wehkamp maar 40€ is en het gewoon een steamkey is heb ik toch maar bestelling geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Let wel op dat het niet de eerste keer zal zijn dat de wehkamp niet genoeg kopieen krijgt om iedereen op de release dag te voorzien.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
12 en nog wat dagen dan komt ie.

Voel me net een klein kind als de nacht voor je verjaardag :)

En om even op het pre-order verhaal in te haken.

Pre order is normaal bagger, echter betreft dit een Bethesda game en FO4. Logo van Bethesda is een Vault door, dat spreekt misschien boekdelen of zoiets :)

Van wat ik lees op internet zijn ze al erg lang bezig met deze game en aan de korte gameplay beelden kan ik dat terugzien.

Fallout is het parade paardje van Beth, hype is niet nodig na zoveel succesvolle games. Kortom toen FO4 beschikbaar kwam in de steam store heb ik meteen ge pre-ordered,en ja ik ben denk ik een fanboy :)

Uiteraard verwacht wat bugs bij de launch, misschien een powerarmor soldier met draaiend hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:57:
Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen zodat het tenminste wat minder broken is ;)
Kan je dat geflame niet laten? We hebben het hier over de game, een kortzichtige PC vs Console discussie is nergens voor nodig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen :*)
Lol thx maar dat vond ik 15 jaar geleden leuk, been there done that.

Vind het grappig om zo af en toe eens een periode wat spellen te spelen en heb de ps4 eigenlijk een maand of 2 geleden gekocht omdat fo4 kwam en probeer met veel pijn en moeite wat leuke spellen te vinden die ik tot die tijd speel en na fo4 stop ik ws weer tot tlou2 oid uitkomt op de ps5 als ik pech heb. Oh wacht uncharted 4 ook nog als ik het niet vergeet.

So far tlou remastered, uncharted 1,2 en 3, metro 2033 redux en mad max uitgespeeld, nu bezig met wolfenstein old blood en heb die andere wolfenstein nog "liggen". Project cars gekocht maar vind het maar niks met zo'n controller racen en dat gold ook voor driveclub. En voor de rest heb ik geen eens een pc meer thuis waar ik een spel op zou kunnen spelen. Zit de hele dag al achter pc's ga ik thuis zeker ook nog eens achter zo'n scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
Flagg schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:25:
[...]

So far tlou remastered, uncharted 1,2 en 3, metro 2033 redux en mad max uitgespeeld, nu bezig met wolfenstein old blood en heb die andere wolfenstein nog "liggen". P
Wolfenstein: The New Order is wel iets beter dan The Old Blood vind ik, dus zeker niet laten liggen :)
Ook Shadow of Mordor is nog wel een aanrader als je een leuke PS4 game zoekt die niet al in jouw rijtje staat. Zo ook Sniper Elite 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik kom hier wellicht met iets wat al maanden bekend is, maar ik ben even (ja, weer...) naar de MediaMarkt geweest (welke zeg ik nog even niet :P) waar er een stuk of 10 dozen lagen met Fallout 4 pre-order stickers erop. Wat leuker was, is dat er 2 exemplaren verstopt lagen met de Pip-Boy edition. Deze heb ik uiteraard weer even hard verstopt onder een stapel poepspellen :+

Navraag bij medewerkster liet mij met een verdeelde gedachte achter, er was namelijk geen prijs bekend, en ze kon me ook niet zeggen of het ook echt de Pip-boy editions waren....

Wat nu? Toch maar niet gereserveerd aangezien ik niet weet hoe en wat. Wil an-sich wel zo'n ding halen, prijs is volgens mij toch al bekend (129,99) en toch aan de stevige kant, maar ach. Zo vaak koop ik geen games meer (1 of 2 per jaar).

Iemand anders dit bekend? Als het wel Pip-Boy's zijn moet ik een goed met mezelf gaan beraden, het base-spel komt nml 120% zeker.

Edit: natuurlijk weer net zo'n ding op V&A gezet door iemand.... voor 175 euro.... -O-
Het spijt me als de adverteerder dit leest, maar echt "juist" is dit ook niet, er zijn genoeg echte fans die je dan afzet.

[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 28-10-2015 23:30 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:21
kuusj98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:27:
Edit: natuurlijk weer net zo'n ding op V&A gezet door iemand.... voor 175 euro.... -O-
Het spijt me als de adverteerder dit leest, maar echt "juist" is dit ook niet, er zijn genoeg echte fans die je dan afzet.
Een beetje hypocriet vind je niet? Wel zelf de doosjes verstoppen in de MM zodat iemand anders ze niet kan vinden maar ondertussen wel zeuren op iemand die hem voor 175 euro op V&A zet. Dat vind ik nou ook niet echt "juist" ;) Niet dat ik scalpers goed keur hoor.

Maar zover ik weet hoef je hem pas te betalen als je hem gaat ophalen bij de MM. Je kan hem altijd reserveren en als het dan blijkt dat ze niet binnen komen dan heb je niks verloren. In mijn ervaring zijn er weinig mensen die collector editions reserveren in de winkel bij de MM dus de kans dat hun nog wat pip-boy edities hebben is wel aanwezig.

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 29-10-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy

Puhhh, en Bethesda die de fans afzet met een stukje plastic voor 60-70€ extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft het spul niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bjorntju schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:16:
[...]

Een beetje hypocriet vind je niet? Wel zelf de doosjes verstoppen in de MM zodat iemand anders ze niet kan vinden maar ondertussen wel zeuren op iemand die hem voor 175 euro op V&A zet. Dat vind ik nou ook niet echt "juist" ;) Niet dat ik scalpers goed keur hoor.

Maar zover ik weet hoef je hem pas te betalen als je hem gaat ophalen bij de MM. Je kan hem altijd reserveren en als het dan blijkt dat ze niet binnen komen dan heb je niks verloren. In mijn ervaring zijn er weinig mensen die collector editions reserveren in de winkel bij de MM dus de kans dat hun nog wat pip-boy edities hebben is wel aanwezig.
Smiley gemist? Het was een grapje, natuurlijk ga ik die dingen niet verstoppen. Kom op zeg, zo laag ben ik nu ook weer niet... :D

Daarnaast, bedankt voor de nuttige informatie, toch maar eens bedenken dan.
Koning Willy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:25:
[...]

Puhhh, en Bethesda die de fans afzet met een stukje plastic voor 60-70€ extra ;)
Nou ja, je krijg er natuurlijk wel een mooie stand bij, mooie doos, metal case voor je bijgevoegde game en die poster.

Of het dat geld waard ik laat ik in het midden, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ook mar even de hype verder opgevoerd :) Aangezien ik de laatste tijd al veel luister naar de nummers in New Vegas en 3, heb ik de pip boy radio maar op mijn telefoon gezet. Galaxy News Radio streamen en Three Dog ertussen door horen :) Heerlijk dat die er is voor Windows Phone en dat de app voor de pip boy hier ook voor verschijnt.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img905/6801/FuEDXJ.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img908/189/r9lpBN.png

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Even terug naar het mod-verhaal. Ik heb bij FO3, NV en Skyrim nog nooit 1 mod van de steamworkshop geinstalleerd. Ik doe alles via de Nexus, werkt uitstekend en voor deze games een extreme bibliotheek met mods. Werkt voor het grote deel erg goed, soms zijn mods gecombineerd wel wat buggy, maar ook daar zijn weer oplossingen voor (modloaders etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
l0n3w012ph schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:41:
Ook mar even de hype verder opgevoerd :) Aangezien ik de laatste tijd al veel luister naar de nummers in New Vegas en 3, heb ik de pip boy radio maar op mijn telefoon gezet. Galaxy News Radio streamen en Three Dog ertussen door horen :) Heerlijk dat die er is voor Windows Phone en dat de app voor de pip boy hier ook voor verschijnt.

[afbeelding]

[afbeelding]
Godver wat een tip. Thnx _O_
Ik kan hem alleen niet vinden voor android ;(

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 29-10-2015 09:56 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:57:

Wat betreft proefkonijn voor cjs-cdkeys.com:

Koop daar al jaren al mn games, levering is instant en nog nooit problemen gehad. Zelfs bij oude games waar online keys nog wel eens gebanned werden krijg je na een mailtje gewoon een nieuwe key of geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Grimmie187 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Koop daar al jaren al mn games, levering is instant en nog nooit problemen gehad. Zelfs bij oude games waar online keys nog wel eens gebanned werden krijg je na een mailtje gewoon een nieuwe key of geld terug.
Ik zie dat ze ook Xbone keys hebben, heb je daar ook ervaring mee?

[ Voor 5% gewijzigd door TommyD_34 op 29-10-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
TommyD_34 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Nee alleen PC games, geen ervaring met xbox. Maar ik neem aan dat dit gewoon hetzelfde werkt? Platform zou niet uit mogen maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Grimmie187 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Ah bud! Ik pre-order vanmorgen net Fallout op G2play voor 40 euro.
Ach die 5 euro kan me gestolen worden. Als ik maar op tijd kan pre-loaden, zodat ik helemaal los kan gaan de 11de :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat is sowieso geen probleem. Ik hoop al los te kunnen op de 10e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Mad-Matt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:18:
Dat is sowieso geen probleem. Ik hoop al los te kunnen op de 10e :+
Hahah ook goed :)
Wanneer kan ik de code verwachten? Hopelijk wel een dag van te voren

[ Voor 14% gewijzigd door Dubrillion op 29-10-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TommyD_34 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Dat is allemaal wat minder legaal verwacht ik.
Voor sommige games bieden ze echt de key aan maar voor sommige games bieden ze een Game account aan. Op dit account moet je dan inloggen en de game downloaden, alleen mag dit volgens de Xbox richtlijnen niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doet de game industrie iets heel erg goed als er zo veel mensen het spel pre-orderen. Mooie reeks waar mensen al jaren uitkijken naar een opvolger...

Maar misschien ben ik wel gewoon niet helemaal 100% hoor :-)

*edit* ik zie dat ik wat achter loop op de laatste berichten, laat me maar even :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
[...]

Sure dude....
http://www.express.co.uk/...ethesda-Xbox-One-Mods-PS4

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Dat is allemaal wat minder legaal verwacht ik.
Voor sommige games bieden ze echt de key aan maar voor sommige games bieden ze een Game account aan. Op dit account moet je dan inloggen en de game downloaden, alleen mag dit volgens de Xbox richtlijnen niet volgens mij.
Ah oke, dat klinkt me te grijs. Ik kijk wel even, wilde het eens proberen voor een andere game. Fallout 4 zonder enig risico besteld bij Xbox Marketplace 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
l0n3w012ph schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:41:

[afbeelding]

[afbeelding]
zie deze app ook niet zo snel, lijkt me stug dat ie er niet is voor het grootste platform??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
_Anvil_ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:49:
[...]

zie deze app ook niet zo snel, lijkt me stug dat ie er niet is voor het grootste platform??
Ach.... mogen wij Windows Phone gebruikers ook eens een 'exclusive' hebben? Ons eco systeem is al zo klein.... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 18:40
Wel erg vet dat de consoles nu ook mods krijgen, maar ik ben benieuwd hoe uitgebreid die mods gaan worden?...
De betere F3/NV mods maken allemaal gebruik van Script Extenders (FKSE, NVSE), en ik ben benieuwd of die extenders (en andere) ook werken op de consoles.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Wel erg vet dat de consoles nu ook mods krijgen, maar ik ben benieuwd hoe uitgebreid die mods gaan worden?...
De betere F3/NV mods maken allemaal gebruik van Script Extenders (FKSE, NVSE), en ik ben benieuwd of die extenders (en andere) ook werken op de consoles.
Grote kans dat het 'gewoon' de mods zijn die je met de Creation Kit kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben nog steeds ernstig in twijfel welke versie ik moet halen, pc of ps4. Eigenlijk speel ik alleen nog maar games op mijn ps4, maar bij deze game worden mods uitgesloten op de ps4 neem ik aan.

Twijfels :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Remy!!!! schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Dat is ook een beetje de discussie van dit moment. Hoe gaan ze script extenders gebruiken op de console? Technisch is dat haast niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik verwacht dat de totale aantal mods voor de One en PS4 niet in de buurt komt van wat er dadelijk voor de PC beschikbaar is

Er zijn voor Skyrim ongeveer 40.000 mods beschikbaar op de Nexus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

shoombak schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:28:
Ik ben nog steeds ernstig in twijfel welke versie ik moet halen, pc of ps4. Eigenlijk speel ik alleen nog maar games op mijn ps4, maar bij deze game worden mods uitgesloten op de ps4 neem ik aan.

Twijfels :'(
Komen er dus wel, maar verwacht er niet zo veel als op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-Order besteld!! 38,49!!
nu maar met me fallout shirt aan wachten tot de download begint :D
http://www.kinguin.co.nl/...m-cd-key-1433402961-14-t/
en ja heb em wel voor paar eur minder gezien maar gewoon bij me ouwe vertrouwde adresje gehaald
benieuwd of de key weer vrijkomt een dag of wat voor de release, zou wel chill zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Mad-Matt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:28:
[...]

Ik verwacht dat de totale aantal mods voor de One en PS4 niet in de buurt komt van wat er dadelijk voor de PC beschikbaar is

Er zijn voor Skyrim ongeveer 40.000 mods beschikbaar op de Nexus.
Lastig om daar wat over te zeggen. Over het mod systeem op de console is nauwelijks wat bekend.
De vraag is ook of je ze wel alle 40.000 wil aanbieden. Er zitten toch ook een hoop onzin en onstabiele mods tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Als ik zo de perks bekijk is Charisma eigenlijk een hele leuke stat voor je companions. Vanaf 8 kun je er zelfs 2 hebben.

Dan kun je zelf vanaf een afstandje gaan snipen en je companions knappen vervolgens het vuile werk op en kunnen de vijanden tanken.

STR 7 - Size Matters, minder recoil.
PER 2 - Rifleman, meer damage met non-automatic rifles
END 2 - Zomaar, maar de health points zijn wel handig.
CH 8 - Inspirational, heel veel companion bonus.
INT 2 - Zomaar, maar de stimpack bonus is wel handig.
AGI 1 - Niet echt aantrekkelijke perks met uitzondering van de sneak.
LCK 6 - 50% meer crit damage.

http://vault111.com/character/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChojinZ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Lastig om daar wat over te zeggen. Over het mod systeem op de console is nauwelijks wat bekend.
De vraag is ook of je ze wel alle 40.000 wil aanbieden.
En ook niet onbelangrijk: Zijn ze gratis?

Pagina: 1 ... 24 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.