Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Overigens klinkt het alsof je wel heel weinig kaas gegeten hebt van RPG's.. (en gamen in het algemeen, als je het mij vraagt)
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Pfff. Het is veel makkelijker om gewoon een vendor neer te schieten en met de inhoud van de winkel ervandoor te gaanMad-Matt schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:24:
[...] Daar krijg je sidequests waar je caps etc kan verdienen. Verder gewoon alle kisten/bureau's/kasten etc open trekken en caps verzamelen. En alles met een beetje waarde oppakken en verkopen in Megaton.
En je krijgt meteen de moeilijkste keuze die je als speler moet maken met grootste gevolgen
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zo moeilijk was die keuze toch niet?Dizzy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:42:
En je krijgt meteen de moeilijkste keuze die je als speler moet maken
haha.. nee hoor je doet niks verkeerd.. :-)Caelorum schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:47:
Mja, iemand hier had gezegd dat het nooit loont om bad karma te hebben in Fallout. Heb sindsdien geprobeerd eens vanaf het begin op het rechte pad te blijven in F:NV, maar na een uur had ik het eerste dorp uitgemoord en had ik slechte rep bij 3 facties. Zou wel iets verkeerds doen, maar.... ^^
maar dat blijft toch wel het vette van dat hele Fallout/TES gebeuren.. de vrijheid die je hebt.. Ik heb gisteren in NV ook gewoon iedereen ongezien neergeknald... En dat liet het spel gewoon toe. Sommige quests failen wel overigens :-P
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik speel al 20jaar dag in dag uit games lol, enkel rpg en strategie is een genre dat ik nooit aangeraakt heb.EvaluationCopy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:38:
Precies. Ga naar de Craterside Supply in megaton, praat met Moira, haar quest zal je door veel aspecten van de game heen leiden.
Overigens klinkt het alsof je wel heel weinig kaas gegeten hebt van RPG's.. (en gamen in het algemeen, als je het mij vraagt)
Maar merci voor de info aan allen hierboven. Caps was inderdaad wat ik bedoelde. En ok hoogste percentage is waarop ik moet mikken, ik twijfelde of dit mss het meeste impactweerstand had.
Megaton was ik al geweest. Ben dus opzoek naar mijn "pappie"
Als rpg leek zijn die menu's altijd wat ingewikkeld, abilities toewijzen lijkt me altijd maar zo een gimmick. Ik kies maar wat random. -.- hoe minder ik me moet bezighouden met mijn inventaris, hoe beter een spel voor me is. Snap je
Nu zijn Fallout en TES redelijk vergevende instappers, maar de "wat" oudere RPG's zoals Baldur's Gate zou ik niet op de manier zoals jij nu lijkt gaan spelen
Maar ik ben benieuwd hoe je over het spel denk na het een aantal dagen te hebben gespeeld!
[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 28-10-2015 14:25 ]
Ik zou toch even kijken naar het invullen van je skillsScifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:15:
[...]
Ik speel al 20jaar dag in dag uit games lol, enkel rpg en strategie is een genre dat ik nooit aangeraakt heb.
Maar merci voor de info aan allen hierboven. Caps was inderdaad wat ik bedoelde. En ok hoogste percentage is waarop ik moet mikken, ik twijfelde of dit mss het meeste impactweerstand had.
Megaton was ik al geweest. Ben dus opzoek naar mijn "pappie"
Als rpg leek zijn die menu's altijd wat ingewikkeld, abilities toewijzen lijkt me altijd maar zo een gimmick. Ik kies maar wat random. -.- hoe minder ik me moet bezighouden met mijn inventaris, hoe beter een spel voor me is. Snap je
Van het weekend was hij ook € 49,95 maar toen twijfelde ik nog. Na de reacties hier gister niet meer (Dank daarvoor) dus game maar aangeschaft. Bedankt voor de Tip.Dizzy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:33:
Zoals hierboven ook al genoemd, Wehkamp heeft een leuke prijs mbt. Fallout 4.
Dit is een dag-aanbieding. Deze aktie geld tot vanavond 23:00 !!
En deze aktie geldt voor zowel Xbox / Playstation als PC (op consoles uiteraard wel 10,- duurder).
Zie ook: http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=LBS&BPT=S
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik pik hem gewoon op in de winkel op day one.. reserveren/pre-order hoeft niet, game verkoopt toch niet uit.
Bij wehkamp staat ook netjes: Releasedatum: 10-11-2015 dus dat zal wel goed komenJames Pond schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:58:
Op tweakers.net/pricewatch staat wel een lange levertijd bij Wehkamp.. vertrouw die winkel niet.
Ik pik hem gewoon op in de winkel op day one.. reserveren/pre-order hoeft niet, game verkoopt toch niet uit.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
mixing a drink and music
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
XBone op US zetten en 60$ giftcard kopen voor 49 euri op g2a.com.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Als het goed is heb ik 11+12+13 november vrij, wegens werk in de wasteland van Boston
www.triathlete.nl
Edit:
De perk chart
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 16:28 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
hij zit in de RANDOM Mystery CD Key "loterij" van cdkeys.com.Boefmans schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:24:
bwah wat moet ik met weer zo'n doosje. Dan liever voor 50 euro oid een steam key..
Misschien een gokje wagen
De normale versie is er € 38,-
Misschien een hele domme vraag hoor maar moet je sommige van die Perks nou "leren/trainen" in de vault voor je de wereld in gaat?
Verwijderd
Waarschijnlijk kun je in het begin een paar perks kiezen en vervolgens bij iedere keer level up kun je er eentje bij nemen. Sommige zijn overigens wel alleen te kiezen als je een bepaald niveau van S.P.E.C.I.A.L. skills hebt. Bijvoorbeeld minimaal 5 Strength voor een bepaalde perk...Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:52:
[...]
Misschien een hele domme vraag hoor maar moet je sommige van die Perks nou "leren/trainen" in de vault voor je de wereld in gaat?
Ik zoek nog een Perk Chart met ook de perk namen erbij, heeft iemand die al gevonden?
Bij wehkamp kan je code welkom gebruiken voor €7,50 korting met een nieuwe accountJohnnyV76 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:27:
[...]
Had je een bon of code? Als ik zoek zie ik dat ze vaak kortingscodes hebben dus nu naarstig op zoek naar een werkende. Voor 30/35 euro bestel ik m meteen.
-of een SPECIAL punt toe voegen (naast de 7 die je standaard hebt en de 27 die je extra kon verdelen)
-of een Perk kiezen, mits die mets met de SPECIAL waarde.
www.triathlete.nl
Oke duidelijk.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:54:
[...]
Waarschijnlijk kun je in het begin een paar perks kiezen en vervolgens bij iedere keer level up kun je er eentje bij nemen. Sommige zijn overigens wel alleen te kiezen als je een bepaald niveau van S.P.E.C.I.A.L. skills hebt. Bijvoorbeeld minimaal 5 Strength voor een bepaalde perk...
Ik zoek nog een Perk Chart met ook de perk namen erbij, heeft iemand die al gevonden?
Maar ik bedoel je kunt jezelf niet levelen in de vault? Zoals dat gaat in de iOS game van laatst?
Verwijderd
Nee die iOS game (Vallout Shelter) staat vrij ver van het leveling systeem zoals in Fallout 4. Je levelt door XP te verdienen (experience). Deze krijg je bij neerschieten van vijanden, openen van sloten, hacken van computers, etc etc etc...Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
Oke duidelijk.
Maar ik bedoel je kunt jezelf niet levelen in de vault? Zoals dat gaat in de iOS game van laatst?
Ja precies zoiets had ik wel verwacht jaVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:57:
[...]
Nee die iOS game (Vallout Shelter) staat vrij ver van het leveling systeem zoals in Fallout 4. Je levelt door XP te verdienen (experience). Deze krijg je bij neerschieten van vijanden, openen van sloten, hacken van computers, etc etc etc...
Je komt in principe ook niet meer terug in Vault 111.
Wat ik me afvraagn of er naast het levelen zoals nu bekend is je ook nog beter wordt in bepaalde disicplines zoals je gewend bent in bijv skyrim: Dat je door het gebruiken van energy weapons hier beter in wordt en dus meer damage mee doet of maar wat te noemen.
www.triathlete.nl
Forever raver!
Specs: Workstation Server
De bron is gewoon Bethesda, hoor
Volgens mij nog nietVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:54:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 17:36 ]
Dus dan heb je Fallout 4 op de console voor €42,50? Hmm, dat is het gekloot met diskjes wel waard.shenr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
Bij wehkamp kan je code welkom gebruiken voor €7,50 korting met een nieuwe account
Fallout is steam only, anders had ik hem ook niet bij wehkamp gepreordered. Je kan deze dus gewoon activeren op steam. Moet zelfsBoefmans schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:24:
bwah wat moet ik met weer zo'n doosje. Dan liever voor 50 euro oid een steam key..
@Dusky Demon NL
Game zit op steam, dus workshop wordt er volautomatisch aan gekoppeld. Mods is kwestie van aanvinken welke je wilt hebben
[ Voor 18% gewijzigd door Dizzy op 28-10-2015 18:55 ]
Werkt niet, ik heb een nieuw account gemaakt maar de site geeft dan aan dat de Code niet geldig is.Mithrildor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:53:
[...]
Dus dan heb je Fallout 4 op de console voor €42,50? Hmm, dat is het gekloot met diskjes wel waard.
Zal wel niet werken met een korting op een korting oid.
Zelfde hier, jammer. Ik denk dat ik hem dan gewoon in de PlayStation store bestel, dan kan ik hem ook meteen spelen.Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:46:
[...]
Werkt niet, ik heb een nieuw account gemaakt maar de site geeft dan aan dat de Code niet geldig is.
Zal wel niet werken met een korting op een korting oid.
En het gekste is, je krijgt absoluut geen pre-order bonus. Ik wacht wel een weekje of twee, kan ik het gelijk voor rond de 30€ kopen
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ach ja sommige mensen kijken ergens naar uit he. Om er maar direct vanuit te gaan dat er iets mis is op release is ook maar van dat doom denken.Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:20:
Dit topic geeft gewoon aan wat er mis is met gameindustrie. Game is nog niet eens uit en er zijn miljoenen pre-orders geplaatst. Al is het Bethesda dat betekent alsnog niet dat game niet broken is.
En het gekste is, je krijgt absoluut geen pre-order bonus. Ik wacht wel een weekje of twee, kan ik het gelijk voor rond de 30€ kopen
En daarom is er per definitie iets mis met de gameindustrie? Bepaalde games worden zwaar overhyped, waarna er complete shit uit komt. Heeft Bethesda ook maar iets gedaan om gigantische hype te creëren voor dit spel? Niet echt. De aankondiging was pas vlak voor de release en er zijn nauwelijks gameplay beelden of interviews getoond rondom het spel. Alles wat er wel te zien is valt gewoon onder het concept 'what you see is what you get', geen fancy pre-rendered stuff of beelden die niet daadwerkelijk in het spel zitten.Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:20:
Dit topic geeft gewoon aan wat er mis is met gameindustrie. Game is nog niet eens uit en er zijn miljoenen pre-orders geplaatst.
Bethesda betekent juist dat je op dag 1 een broken buggy game krijgt. Maar met de gigantische modding community is dat binnen een dag gefixed.Al is het Bethesda dat betekent alsnog niet dat game niet broken is.
Het feit dat je vanaf minuut 1 kan spelen is voor de meeste spelers al genoeg 'bonus', daarnaast krijg je bij fysieke kopieën een extra poster.En het gekste is, je krijgt absoluut geen pre-order bonus. Ik wacht wel een weekje of twee, kan ik het gelijk voor rond de 30€ kopen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hebben al die console spelers die hier toch pre-orderen pechD4NG3R schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:32:
Bethesda betekent juist dat je op dag 1 een broken buggy game krijgt. Maar met de gigantische modding community is dat binnen een dag gefixed.
Weet iemand of de wekhamp prijs alleen geldt voor pre-orders?
[ Voor 8% gewijzigd door Koning Willy op 28-10-2015 19:39 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Precies. Het pre-loaden is het al waard, scheelt toch weer wachten tot die gigabytes binnendruppelenD4NG3R schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:32:
[...]
Het feit dat je vanaf minuut 1 kan spelen is voor de meeste spelers al genoeg 'bonus', daarnaast krijg je bij fysieke kopieën een extra poster.
Ik koop dit spel sowieso wel, dus dan kan ik het net zo goed pre-orderen
Overigens wel het eerste spel dit jaar dat ik pre-order, naast een aantal kickstarters.
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 19:42 ]
Alleen vandaag dus ja alleen voor pre-orders.Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:38:
Maar jij koopt hem toch na twee weken voor €30,- dus dat maakt voor jou niet echt uit
Op GreenManGaming is hij al maanden te koop voor 20% off tot en met 26% off dus laagste prijs is 44.40€Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:42:
[...]
Alleen vandaag dus ja alleen voor pre-orders.
Maar jij koopt hem toch na twee weken voor €30,- dus dat maakt voor jou niet echt uit
Besteld bij Amazon.co.uk, keurig binnen op 11-11-11
En idd, Bethesda heeft hem relatief laat aangekondigd ondanks dat ze begonnen zijn met de ontwikkeling in ik geloof 2010.
www.triathlete.nl
Dag aktie tot vanavond 23:00Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:38:
[...]
Hebben al die console spelers die hier toch pre-orderen pech
Wat ik ook wel mooi vind is dat het soms werknemers van het bedrijf zijn die een mod maken. Gewoon omdat ze zelf blijkbaar het toch net iets anders wilden hebben.D4NG3R schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:32:
[...]
Bethesda betekent juist dat je op dag 1 een broken buggy game krijgt. Maar met de gigantische modding community is dat binnen een dag gefixed.[...]
www.triathlete.nl
Een preload optie voor een patch?Scighera schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:28:
Hopelijk...komt er een pre-loading optie voor de mensen die een hardcopy hebben besteld... weet van sommige die een steam-key hebben gekocht dat de complete 30gb al inmiddels via steam is gedownload en gereed staat voor 10 november 0:01 uur....
Heb er ook maar even gebruik van gemaakt, mooie aanbieding. Bedankt voor het posten!
Kan wel merken dat maxima ziek is, je wordt een beetje knorrig als je er niet overheen mag.
Ik heb hem overigens ook gepre-ordered, waarom? Nou, omdat fallout 4. En dan mag ik gewoon 69 euries lappen in de playstore geloof ik.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
69€ nog welFlagg schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:26:
[...]
Kan wel merken dat maxima ziek is, je wordt een beetje knorrig als je er niet overheen mag.![]()
Ik heb hem overigens ook gepre-ordered, waarom? Nou, omdat fallout 4. En dan mag ik gewoon 69 euries lappen in de playstore geloof ik.

Of voor een 120Mb/s of 200Mb/s abonnement bij Ziggo die op 99% van de postcode's in Nederland geleverd kan worden, hebben mensen blijkbaar ook geen geld

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 28-10-2015 21:30 ]
Preloaden van een patch? Een fysieke versie bevat 1 DVD, het spel word (net als Skyrim en Fallout 3) gedraaid via Steam.
De DVD bevat alleen de core van de installatie en een installer voor Steam, de rest word via Steam binnengetrokken.
Maar er komt wel een volledige Steam Key erbij? Dan koop ik gewoon de doosje voor het poster en laat ik die DVD lekker zittenD4NG3R schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:33:
[...]
Preloaden van een patch? Een fysieke versie bevat 1 DVD, het spel word (net als Skyrim en Fallout 3) gedraaid via Steam.
De DVD bevat alleen de core van de installatie en een installer voor Steam, de rest word via Steam binnengetrokken.
Ik hoef al een poosje niet meer te leven op zakgeld dus kan me weinig interesseren. En vind het dan ook iedere keer weer intrigerend dat andere mensen zich druk maken hoe en wanneer iemand anders een spel aanschaft en waarop ze dat spel spelen.Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:29:
[...]
69€ nog welen mensen durven nog steeds te zeggen dat PC Gaming "duur" is.
Of voor een 120Mb/s of 200Mb/s abonnement bij Ziggo die op 99% van de postcode's in Nederland geleverd kan worden, hebben mensen blijkbaar ook geen geld
En heb maar een 60 mb lijntje, maar wat dat er dan weer mee te maken heeft ontgaat me dan ook echt volledig.

[Edit] ff nagekeken en het is maar 64,99 in de psn store dus das weer een flinke meevaller,als je wil koop ik een lekker ijsje voor je.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 28-10-2015 21:45 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Txs! Heb je (of iemand hier) ervaring met die site? Scheelt een hoop geld idd!Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:46:
[...]
hij zit in de RANDOM Mystery CD Key "loterij" van cdkeys.com.
Misschien een gokje wagen![]()
De normale versie is er € 38,-
Als ik het goed zie is de winkans voor fa4 1 op 50 trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Boefmans op 28-10-2015 21:51 ]
mixing a drink and music
Verwijderd
Wat betrouwbaarheid betreft vind ik weinig klachten en heeft de site een 9,5 op trustpilot, hoger dan bijvoorbeeld GMG.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 22:00 ]
Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen zodat het tenminste wat minder broken isFlagg schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:37:
[...]
[Edit] ff nagekeken en het is maar 64,99 in de psn store dus das weer een flinke meevaller,als je wil koop ik een lekker ijsje voor je.
Kan je voor ons proefkonijn zijn?Laagste prijs op pc dit moment is cdkeys.com voor €35,90 . Op hun facebook kan je een email opgeven voor een 5% discount code waardoor de game €34,10 kost.
Wat betrouwbaarheid betreft vind ik weinig klachten en heeft de site een 9,5 op trustpilot, hoger dan bijvoorbeeld GMG.
[ Voor 33% gewijzigd door Koning Willy op 28-10-2015 22:04 ]
Voel me net een klein kind als de nacht voor je verjaardag
En om even op het pre-order verhaal in te haken.
Pre order is normaal bagger, echter betreft dit een Bethesda game en FO4. Logo van Bethesda is een Vault door, dat spreekt misschien boekdelen of zoiets
Van wat ik lees op internet zijn ze al erg lang bezig met deze game en aan de korte gameplay beelden kan ik dat terugzien.
Fallout is het parade paardje van Beth, hype is niet nodig na zoveel succesvolle games. Kortom toen FO4 beschikbaar kwam in de steam store heb ik meteen ge pre-ordered,en ja ik ben denk ik een fanboy
Uiteraard verwacht wat bugs bij de launch, misschien een powerarmor soldier met draaiend hoofd
Kan je dat geflame niet laten? We hebben het hier over de game, een kortzichtige PC vs Console discussie is nergens voor nodig lijkt mij.Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:57:
Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen zodat het tenminste wat minder broken is
Lol thx maar dat vond ik 15 jaar geleden leuk, been there done that.Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:57:
[...]
Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen
Vind het grappig om zo af en toe eens een periode wat spellen te spelen en heb de ps4 eigenlijk een maand of 2 geleden gekocht omdat fo4 kwam en probeer met veel pijn en moeite wat leuke spellen te vinden die ik tot die tijd speel en na fo4 stop ik ws weer tot tlou2 oid uitkomt op de ps5 als ik pech heb. Oh wacht uncharted 4 ook nog als ik het niet vergeet.
So far tlou remastered, uncharted 1,2 en 3, metro 2033 redux en mad max uitgespeeld, nu bezig met wolfenstein old blood en heb die andere wolfenstein nog "liggen". Project cars gekocht maar vind het maar niks met zo'n controller racen en dat gold ook voor driveclub. En voor de rest heb ik geen eens een pc meer thuis waar ik een spel op zou kunnen spelen. Zit de hele dag al achter pc's ga ik thuis zeker ook nog eens achter zo'n scherm zitten.
Wolfenstein: The New Order is wel iets beter dan The Old Blood vind ik, dus zeker niet laten liggenFlagg schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:25:
[...]
So far tlou remastered, uncharted 1,2 en 3, metro 2033 redux en mad max uitgespeeld, nu bezig met wolfenstein old blood en heb die andere wolfenstein nog "liggen". P
Ook Shadow of Mordor is nog wel een aanrader als je een leuke PS4 game zoekt die niet al in jouw rijtje staat. Zo ook Sniper Elite 3.
Navraag bij medewerkster liet mij met een verdeelde gedachte achter, er was namelijk geen prijs bekend, en ze kon me ook niet zeggen of het ook echt de Pip-boy editions waren....
Wat nu? Toch maar niet gereserveerd aangezien ik niet weet hoe en wat. Wil an-sich wel zo'n ding halen, prijs is volgens mij toch al bekend (129,99) en toch aan de stevige kant, maar ach. Zo vaak koop ik geen games meer (1 of 2 per jaar).
Iemand anders dit bekend? Als het wel Pip-Boy's zijn moet ik een goed met mezelf gaan beraden, het base-spel komt nml 120% zeker.
Edit: natuurlijk weer net zo'n ding op V&A gezet door iemand.... voor 175 euro....

Het spijt me als de adverteerder dit leest, maar echt "juist" is dit ook niet, er zijn genoeg echte fans die je dan afzet.
[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 28-10-2015 23:30 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Een beetje hypocriet vind je niet? Wel zelf de doosjes verstoppen in de MM zodat iemand anders ze niet kan vinden maar ondertussen wel zeuren op iemand die hem voor 175 euro op V&A zet. Dat vind ik nou ook niet echt "juist"kuusj98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:27:
Edit: natuurlijk weer net zo'n ding op V&A gezet door iemand.... voor 175 euro....![]()
Het spijt me als de adverteerder dit leest, maar echt "juist" is dit ook niet, er zijn genoeg echte fans die je dan afzet.
Maar zover ik weet hoef je hem pas te betalen als je hem gaat ophalen bij de MM. Je kan hem altijd reserveren en als het dan blijkt dat ze niet binnen komen dan heb je niks verloren. In mijn ervaring zijn er weinig mensen die collector editions reserveren in de winkel bij de MM dus de kans dat hun nog wat pip-boy edities hebben is wel aanwezig.
[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 29-10-2015 00:17 ]
Puhhh, en Bethesda die de fans afzet met een stukje plastic voor 60-70€ extrakuusj98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:27:
Edit: natuurlijk weer net zo'n ding op V&A gezet door iemand.... voor 175 euro....![]()
Verwijderd
Je hoeft het spul niet te kopen.kuusj98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:27:
Smiley gemist? Het was een grapje, natuurlijk ga ik die dingen niet verstoppen. Kom op zeg, zo laag ben ik nu ook weer niet...bjorntju schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:16:
[...]
Een beetje hypocriet vind je niet? Wel zelf de doosjes verstoppen in de MM zodat iemand anders ze niet kan vinden maar ondertussen wel zeuren op iemand die hem voor 175 euro op V&A zet. Dat vind ik nou ook niet echt "juist"Niet dat ik scalpers goed keur hoor.
Maar zover ik weet hoef je hem pas te betalen als je hem gaat ophalen bij de MM. Je kan hem altijd reserveren en als het dan blijkt dat ze niet binnen komen dan heb je niks verloren. In mijn ervaring zijn er weinig mensen die collector editions reserveren in de winkel bij de MM dus de kans dat hun nog wat pip-boy edities hebben is wel aanwezig.
Daarnaast, bedankt voor de nuttige informatie, toch maar eens bedenken dan.
Nou ja, je krijg er natuurlijk wel een mooie stand bij, mooie doos, metal case voor je bijgevoegde game en die poster.Koning Willy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:25:
[...]
Puhhh, en Bethesda die de fans afzet met een stukje plastic voor 60-70€ extra
Of het dat geld waard ik laat ik in het midden, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Godver wat een tip. Thnxl0n3w012ph schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:41:
Ook mar even de hype verder opgevoerdAangezien ik de laatste tijd al veel luister naar de nummers in New Vegas en 3, heb ik de pip boy radio maar op mijn telefoon gezet. Galaxy News Radio streamen en Three Dog ertussen door horen
Heerlijk dat die er is voor Windows Phone en dat de app voor de pip boy hier ook voor verschijnt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan hem alleen niet vinden voor android
[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 29-10-2015 09:56 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat betreft proefkonijn voor cjs-cdkeys.com:Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:57:
Laagste prijs op pc dit moment is cdkeys.com voor €35,90 . Op hun facebook kan je een email opgeven voor een 5% discount code waardoor de game €34,10 kost.
Koop daar al jaren al mn games, levering is instant en nog nooit problemen gehad. Zelfs bij oude games waar online keys nog wel eens gebanned werden krijg je na een mailtje gewoon een nieuwe key of geld terug.
Ik zie dat ze ook Xbone keys hebben, heb je daar ook ervaring mee?Grimmie187 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Wat betreft proefkonijn voor cjs-cdkeys.com:
Koop daar al jaren al mn games, levering is instant en nog nooit problemen gehad. Zelfs bij oude games waar online keys nog wel eens gebanned werden krijg je na een mailtje gewoon een nieuwe key of geld terug.
[ Voor 5% gewijzigd door TommyD_34 op 29-10-2015 11:14 ]
Nee alleen PC games, geen ervaring met xbox. Maar ik neem aan dat dit gewoon hetzelfde werkt? Platform zou niet uit mogen maken lijkt me.TommyD_34 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ik zie dat ze ook Xbone keys hebben, heb je daar ook ervaring mee?
Ah bud! Ik pre-order vanmorgen net Fallout op G2play voor 40 euro.Grimmie187 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Wat betreft proefkonijn voor cjs-cdkeys.com:
Ach die 5 euro kan me gestolen worden. Als ik maar op tijd kan pre-loaden, zodat ik helemaal los kan gaan de 11de
Hahah ook goedMad-Matt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:18:
Dat is sowieso geen probleem. Ik hoop al los te kunnen op de 10e
Wanneer kan ik de code verwachten? Hopelijk wel een dag van te voren
[ Voor 14% gewijzigd door Dubrillion op 29-10-2015 11:20 ]
Dat is allemaal wat minder legaal verwacht ik.TommyD_34 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ik zie dat ze ook Xbone keys hebben, heb je daar ook ervaring mee?
Voor sommige games bieden ze echt de key aan maar voor sommige games bieden ze een Game account aan. Op dit account moet je dan inloggen en de game downloaden, alleen mag dit volgens de Xbox richtlijnen niet volgens mij.
Verwijderd
Maar misschien ben ik wel gewoon niet helemaal 100% hoor :-)
*edit* ik zie dat ik wat achter loop op de laatste berichten, laat me maar even
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 11:48 ]
Sure dude....Koning Willy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:57:
[...]
Nee dankje. Als je wilt koop ik wel een echte game machine voor jou, waar je ook straks Fallout 4 mods op kan spelen zodat het tenminste wat minder broken is
http://www.express.co.uk/...ethesda-Xbox-One-Mods-PS4
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ah oke, dat klinkt me te grijs. Ik kijk wel even, wilde het eens proberen voor een andere game. Fallout 4 zonder enig risico besteld bij Xbox MarketplaceDonstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Dat is allemaal wat minder legaal verwacht ik.
Voor sommige games bieden ze echt de key aan maar voor sommige games bieden ze een Game account aan. Op dit account moet je dan inloggen en de game downloaden, alleen mag dit volgens de Xbox richtlijnen niet volgens mij.
zie deze app ook niet zo snel, lijkt me stug dat ie er niet is voor het grootste platform??l0n3w012ph schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:41:
Ook mar even de hype verder opgevoerdAangezien ik de laatste tijd al veel luister naar de nummers in New Vegas en 3, heb ik de pip boy radio maar op mijn telefoon gezet. Galaxy News Radio streamen en Three Dog ertussen door horen
Heerlijk dat die er is voor Windows Phone en dat de app voor de pip boy hier ook voor verschijnt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach.... mogen wij Windows Phone gebruikers ook eens een 'exclusive' hebben? Ons eco systeem is al zo klein...._Anvil_ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:49:
[...]
zie deze app ook niet zo snel, lijkt me stug dat ie er niet is voor het grootste platform??
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Wel erg vet dat de consoles nu ook mods krijgen, maar ik ben benieuwd hoe uitgebreid die mods gaan worden?...
De betere F3/NV mods maken allemaal gebruik van Script Extenders (FKSE, NVSE), en ik ben benieuwd of die extenders (en andere) ook werken op de consoles.
Grote kans dat het 'gewoon' de mods zijn die je met de Creation Kit kan maken.Remy!!!! schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
Wel erg vet dat de consoles nu ook mods krijgen, maar ik ben benieuwd hoe uitgebreid die mods gaan worden?...
De betere F3/NV mods maken allemaal gebruik van Script Extenders (FKSE, NVSE), en ik ben benieuwd of die extenders (en andere) ook werken op de consoles.
Twijfels
Dat is ook een beetje de discussie van dit moment. Hoe gaan ze script extenders gebruiken op de console? Technisch is dat haast niet mogelijk.Remy!!!! schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
Ik verwacht dat de totale aantal mods voor de One en PS4 niet in de buurt komt van wat er dadelijk voor de PC beschikbaar is
Er zijn voor Skyrim ongeveer 40.000 mods beschikbaar op de Nexus.
Komen er dus wel, maar verwacht er niet zo veel als op de pc.shoombak schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:28:
Ik ben nog steeds ernstig in twijfel welke versie ik moet halen, pc of ps4. Eigenlijk speel ik alleen nog maar games op mijn ps4, maar bij deze game worden mods uitgesloten op de ps4 neem ik aan.
Twijfels
Verwijderd
nu maar met me fallout shirt aan wachten tot de download begint
http://www.kinguin.co.nl/...m-cd-key-1433402961-14-t/
en ja heb em wel voor paar eur minder gezien maar gewoon bij me ouwe vertrouwde adresje gehaald
benieuwd of de key weer vrijkomt een dag of wat voor de release, zou wel chill zijn!
Lastig om daar wat over te zeggen. Over het mod systeem op de console is nauwelijks wat bekend.Mad-Matt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:28:
[...]
Ik verwacht dat de totale aantal mods voor de One en PS4 niet in de buurt komt van wat er dadelijk voor de PC beschikbaar is
Er zijn voor Skyrim ongeveer 40.000 mods beschikbaar op de Nexus.
De vraag is ook of je ze wel alle 40.000 wil aanbieden. Er zitten toch ook een hoop onzin en onstabiele mods tussen.
Dan kun je zelf vanaf een afstandje gaan snipen en je companions knappen vervolgens het vuile werk op en kunnen de vijanden tanken.
STR 7 - Size Matters, minder recoil.
PER 2 - Rifleman, meer damage met non-automatic rifles
END 2 - Zomaar, maar de health points zijn wel handig.
CH 8 - Inspirational, heel veel companion bonus.
INT 2 - Zomaar, maar de stimpack bonus is wel handig.
AGI 1 - Niet echt aantrekkelijke perks met uitzondering van de sneak.
LCK 6 - 50% meer crit damage.
http://vault111.com/character/
En ook niet onbelangrijk: Zijn ze gratis?ChojinZ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Lastig om daar wat over te zeggen. Over het mod systeem op de console is nauwelijks wat bekend.
De vraag is ook of je ze wel alle 40.000 wil aanbieden.
Dit topic is gesloten.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.