een dwangmatige reactie dus, begrijp ik?
Ik tracht slechts uit te vinden of deze telefoon het waard is om tijd in te steken. IOS is uiteraard beter, want stabieler. en mn iphone houdt ik natuurlijk, waarom zou ik m wegdoen? Ik kocht deze niet omdat ie goedkoop kost, maar vanwege de dual sim en het feit dat de bouwers ervan een iphone trachtten na te maken. dat leek me wel interessant eens te zien, te proberen. geld heb ik genoeg, een paar euro meer of minder voor een extra telefoon maakt me niet zoveel uit.
zoals gezegd, heb het ding redelijk aan de praat, echter het is traag, en dan ineens weer snel, en gps is onbetrouwbaar, doet het soms gewoon echt niet. gesprekken vallen uit. in de dagen dat ik m aan het uitproberen ben vind ik het simpelweg niet bepaald een goede telefoon. (dat is dus mijn persoonlijke mening, daar heeft iedereen recht op)
met dezelfde sim en dus bereik in mijn iphone is zelfs het internet stukken sneller, wat vreemd is want allebei 3G.
mijn excuses, ik dacht hier wat feedback te kunnen vinden, maar kennelijk worden mensen kwaad van apple gebruikers? Ik probeer ze ook te vermijden hoor, die hippe zieligerds met baard en iphone, fixie fiets eventueel met zonder remmen. echter het product Apple is gewoon goed. daar ken je niet omheen.
voor de goede orde, mijn red rice is een:
HM 1W met android 4.2.2 HM2013023
MUI versie: MIUI-JHBCNAH4.0
quad core 1.5GHz
FreshMaker schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:43:
[...]
Verkoop die telefoon lekker, je bent teveel gehecht aan je eigen waardevolle iPhone.
Met elke post komen meer problemen, en aanduidingen dat IOS beter is.
Het is GEEN IOS, je hebt een telefoon gekocht omdat hij lekker goedkoop was ( waar je zelf ook tegen aan schopte ) met de verwachting dat je er een rubbertegel ervaring bij krijgt.
Ik heb hier een toestel wat direct na ontvangst een gpsfix krijgt ( binnen en buiten ) met of zonder wifi / gsmlocatie
De belgische Mobile Vikings, Franse Orange en Bouygues werken allemaal direct.
na inzetten van de simkaart, krijg ik een sms met instellingen
Gezien je eerdere uitlatingen wilde ik je al afschrijven als troll, en niet meer reageren, maar als je dan ook nog onwaarheden verkondigen gaat, kan ik het niet laten, helaas.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 08-05-2014 16:34
]