Iemand de stable 16 al geprobeerd voor de Mediatek versie? ik ga hem er eens op smijten denk ik want die 15 zitten veel bugs in, GPS die op geen meter trekt enzovoorts (werkt met mijn eigen rom vlekkeloos)
Ik ben op enkele zaken teleurgesteld, wat natuurlijk bij andere merken evengoed zou zijn, ik had betere stabiele releases verwacht voor de hongmi, kleine voorbeeldjes: de usb verbinding die opeens niet meer op klassieke manier kan zonder dingen zelf te patchen, ram gebruik dat redelijk hoog ligt, en dan zaken zoals hierboven gemeld, gps en bluetooth problemen (gekraak tijdens gesprekken, op random momenten), scherm dat niet reageert zoals het moet wanneer de lightsensor het scherm uitschakeld (bv tijdens bellen, scherm word zwart, maar pakt stevig zijn tijd om weer op te lichten)
dit zijn zo van die zaken waar ik me toch een beetje in opboei, omdat ik echt veel keuze menu's moet doorlopen dagelijks, en het is geen hardware probleem
verder vind ik de batterij veel te weinig voor heavy usage, ze zouden er gouden zaken mee kunnen doen door extended batteries te maken met extended backcover
Xiaomi is goed, echt geen slecht woord ervan, maar voor mijn heavy gebruik loop ik altijd te zeulen met een powerbank en vind een update naar KIKAT wel nodig (ram usage etc)
Als je naar oudere phones kijkt zoals de P780 van Lenovo, 4000mah batt, android 4.4 ondersteuning enzo, daar zou xiaomi toch wat mogen bijbenen niet?
edit: woops kwam net dit artikel tegen
http://www.gizchina.com/2...redmi-note-phones-leaked/
[
Voor 79% gewijzigd door
Robinator op 16-07-2014 23:13
]