Ik heb ze allebei recentelijk gekocht voor familie en de processor en het scherm zijn (veel) beter, net als de batterij (resp 3 en 4000 Mah) scherm is 5.5 inch op full hd en allebei met vingerprint sensor, dun, en een metalen body. Helios octacore is ook veel sneller.
Kortom ik baal nu echt van mijn oude moto g. Software is het enige minpunt, ze draaien nog android 5.1 en hebben wat overbodige apps (en een design wat niet iedereen aanspreekt, mij in ieder geval niet).
Een andere launcher lost dat probleem praktisch gesproken volledig op, Nova, Google now etc
Mensen die roepen dat de moto g geen concurrentie heeft in het mid price segment lopen wat mij betreft een beetje achter...
En oh ja, de camera... is ook een enorme verbetering (niet echt moeilijk natuurlijk). 2GB intern, 16 GB opslag, en dat alles voor rond de 200 euri, zo ben ik nou nog wat vergeten?
Ja, rooten maken ze je niet echt makkelijk in China, en voor custom roms heb je ook niet al te veel goede keus (nog). Mijn familie is echter zeer blij met hun foons, hadden toevallig ook eerst moto G
[
Voor 25% gewijzigd door
Ceejay op 18-04-2016 21:50
]