Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/3023q0m.jpg
Nieuws: Google en Motorola presenteren goedkope smartphone Moto G

Moto G
OSAndroid 4.3 (Jelly Bean) (guaranteed upgrade to 4.4, KitKat®)
Dimensions129.9, 65.9, 6.0-11.6 mm (curve) (hxwxd), 143grams
Display4.5 inches diagonal (11.3 cm) 1280 x 720 HD, 329 ppi
CPU/GPUQualcomm Snapdragon 400 1.2GHz quad-core / Adreno 305
RAM1 GB
ROM8 GB / 16 GB, (two years 50 GB storage free on Google Drive)
CardslotNo
BatteryBuilt-in rechargeable lithium-ion, 2070 mAh, Mixed usage up to 24 hours
Back Camera 5 MP at 4:3 and 3.8 MP at 16:9 (user-configurable) LED flash, 4X digital zoom, Slow motion video, Burst mode, Auto HDR, Panorama, Tap to Focus
Front Camera1.3 MP
Video capture & playback720p HD video (front and rear) Capture 30 fps (MPEG4, H.264)
Playback 30 fps (MPEG4, H.263, H.264, VP8)
DataWIFI 802.11 b/g/n, GPS, GLONASS, Bluetooth 4.0, microUSB, 3.5 mm headset jack
NetworksGSM Model: GSM/GPRS/EDGE/UMTS/HSPA+ up to 21 Mbps
CDMA Model: CDMA/EVDO Rev A
Audio playbackAMR-NB, AMR-WB, AAC, AAC+, eAAC+, MP3, PCM, FLAC, MIDI, QCELP, EVRC, OGG/Vorbis
In the boxMoto G in black, USB cable, Quick start guide
Prices8GB $179, 16GB $199

Exceptional phone. Exceptional price.
The sharpest 4.5" HD display in its class, all-day battery, quad-core speed, Android 4.3 with guaranteed upgrade, and colorful backs to customize your phone. Not sold yet? You get all this and more for only $179.
Stunning 4.5" HD display.
What you’ll notice first about Moto G is the sharp HD display. Its edge-to-edge display stretches to all four corners of the phone. Watch, read and browse on a big, brilliant display. You’ll get a sharp picture and then some.
Quad-core speed. Exceptional price.
You don’t have to hang up to send an email or turn off YouTube when you want to text. Moto G multitasks as easily as you do.
All-day battery
Moto G is smart when it comes to the battery, so as you go about your day, you won’t run out of power.
Capture every moment
Touch anywhere to take a shot, capture panoramic pictures or record HD video with front and back cameras. And within three clicks, quickly share your best photos with friends and family. To get the shot, and stay in touch, Moto G is all the camera you need.
Tune in
There's music in the world and tons of it is still free. Just grab a pair of headphones and tune in with Moto G's FM radio.* Listen to your favorite stations or pick up a new signal. It's all yours to explore. *Wired headphones (sold separately) are required.
Pure Android™.
With Android 4.3, browse, stream, navigate, play and more with the world's most powerful mobile OS. Enjoy a guaranteed upgrade to Android™ 4.4, KitKat®.
Free storage
Moto G owners get an extra 50GB of Google Drive storage free for two years to safely keep and share photos, documents and other files (that's on top of the standard 15GB).
Simple transfers
Motorola Migrate has upgraded the upgrade process. Wirelessly transfer your photos, videos, SIM contacts and even your call and text history from your old Android phone to your new Moto G.

YouTube: Moto G hands-on: a close-up look at the Moto X's little brother
YouTube: Motorola Moto G Hands On and Comparison

[ Voor 102% gewijzigd door benbaba op 14-11-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 20:27
Ik ben positief verrast met deze telefoon (vooral dat hij direct naar NL komt). Ik ben op het moment opzoek naar een telefoon van maximaal 200e. Daarmee kwam ik uit op een 2e hands Nexus 4. En dan komt deze telefoon.

Ik ben vooral benieuwd naar hoe goed de camera presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:53
Zodra ik de Dual Sim versie ergens vandaan kan toveren dan wordt dit mijn toestel.
Ik ben erg tevreden met mijn Nexus 4, user interface etc, niet geinteresseerd in custom roms, en ben graag van mijn iPhone 4 af. Dan is dit wel een serieuze kandidaat, mits dual-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Laatst online: 26-03 20:27
Ik heb net Saturn in Nieuwegein gebeld. Daar staat de Moto G niet in het systeem. Pricewatch is die ook nog niet te bekennen. Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 13:40
Ik lees niets over het type display.. Zal wel een LCD zijn dan? Zou graag AMOLED zien zoals bij z'n grote broer de Moto X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Nog een redelijk uitgebreid filmpje, waarin je beide sim-sloten goed ziet, maar ook wordt verkondigd dat die variant (aanvankelijk) niet naar Europa zal komen. Misschien handig link naar filmpje in de topicstart op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-06 23:03
Launch event: YouTube: Moto G Launch

Omstreeks 1:40 melden ze dat in landen waar het van belang is de telefoon dual sim support krijgt.

Daarnaast maken ze melding van nano coating om bescherming te bieden tegen vocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Tommert38 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:49:
Ik lees niets over het type display.. Zal wel een LCD zijn dan?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:01
KitKat in jan 2014, nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainslick
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
EUR 169,00 op Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Interessant toestel dit. Ontzettend scherpe prijs met volgens mij heel redelijke specs :) Lijkt me prima toestel om zakelijk aan te schaffen en mee te gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
In een reactie op een andere website wordt gemeld:
It appears to be there are 2 variants of moto g – one with snapdragon s4 pro and other with mediatek mt6589. Well the one leaked by @evleaks is snapdragon s4 pro.
De MT6589 is ook een quad-core A7, maar met dualsim ondersteuning. Dus dat zal wel de variant zijn in dat Duitse filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Het zou mooi zijn als het een succesvol toestel wordt, waardoor de kans op alternatieve ROMs groter wordt. Voor leuke specs in die prijsklasse ben je tot nu toe vaak aangewezen op onbekende Chinese smartphones, waarbij het een groot nadeel is dat je die dan zelf bij onbekende Chinese leveranciers moet bestellen om de prijs laag te houden. Koop je zo'n toestel in Nederland/Europa dan vliegt de prijs door de tussenhandel omhoog. Daarbij komt nog dat die toestellen vaak een MediaTek processor hebben, waarvoor nauwelijks alternatieve ROMs worden geschreven. Wellicht verandert dat laatste een beetje met de laatste ontwikkelingen rond Cyanogenmod, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
easyriider schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:21:
In een reactie op een andere website wordt gemeld:

[...]

De MT6589 is ook een quad-core A7, maar met dualsim ondersteuning. Dus dat zal wel de variant zijn in dat Duitse filmpje.
Dan moet je er niet mee willen navigeren, want dat gaat slecht met de GPS van de Mediateks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 07:54
partyondude schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:30:
[...]

Dan moet je er niet mee willen navigeren, want dat gaat slecht met de GPS van de Mediateks.
Het is al duizend keer gezegd, maar toch: de slechte GPS bij chinaphones (met mediateks) komt meestal door de antenne en vaak in combinatie met software die niet geoptimaliseerd is. Dat kan allebei opgelost worden door Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
partyondude schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:30:
[...]

Niet helemaal waar de GPS module in de chips van de Mediatek SoC is niet veel mis mee. Het is vaak zo dat de antenne plaatsing of ander factoren het signaal gewoon verslechteren. Er zijn een aantal smartphones met een Mediatek SoC waar de GPS wel gewoon prima werkt. (Oppo R819, Zopo C2 etc) Dus ik denk dat Motorola hier wel rekening gehouden mee heeft en dat de GPS van de Mediatek modellen gewoon goed gaat werken. Daarnaast beschikt dit toestel ook nog over GLONASS wat ook moet helpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Thmz159 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:41:
[...]

Het is al duizend keer gezegd, maar toch: de slechte GPS bij chinaphones (met mediateks) komt meestal door de antenne en vaak in combinatie met software die niet geoptimaliseerd is. Dat kan allebei opgelost worden door Motorola.
Dat maakt het nog geen waarheid. Als je de diverse gebruikerservaringen hier op Tweakers leest, dan komt de Mediatek er toch vaker slecht, dan goed vanaf. Ik ben benieuwd of dat met dit toestel anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk dat dit m'n nieuwe toestel wordt, ik heb gekeken naar de Nexus 5 maar 720P of 1080P voegt voor mij niet heel veel toe. Ik neem aan dat de Moto G snel genoeg is om 1080P video te kunnen decoden via XBMC. Mooi prijsje alleen jammer dat er geen MicroSD in kan dus ik zal wel de 16GB versie willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
partyondude schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:48:
[...]

Dat maakt het nog geen waarheid. Als je de diverse gebruikerservaringen hier op Tweakers leest, dan komt de Mediatek er toch vaker slecht, dan goed vanaf. Ik ben benieuwd of dat met dit toestel anders is.
Omdat die vaak in goedkoop gebouwde budget Chinaphones zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Het klinkt erg onwaarschijnlijk dat er een andere SoC voor Dual Sim wordt gebruikt. Dat zou dubbel zoveel werk voor softwareondersteuning betekenen.
Daarbij ondersteunt die Snapdragon 400 chip ook Dual Sim. http://www.qualcomm.com/m...snapdragon-400-processors

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:32
Tommert38 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:49:
Ik lees niets over het type display.. Zal wel een LCD zijn dan? Zou graag AMOLED zien zoals bij z'n grote broer de Moto X!
Beter niet.

Leuke telefoon al had ik liever een krachtigere en snellere dual-core willen zien, in plaats van een langzamere quad-core.

Marketing ;) maar dit is wel een hele nette toestel.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37
Ik ben benieuwd hoe het met de Android updates zit nadat dit toestel Android 4.4 KitKit heeft ontvangen. Is dat dan direct weer de laatste update voor dit toestel? Of wordt deze ook nog netjes van volgende updates voorzien?
Ondanks de nette specs, valt deze was prijs betreft in het goedkopere segment en in dat segment worden de toestellen vaak niet actief voorzien van Android updates....

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als er aan een dualsim exemplaar te komen valt is dit de net zoals de Acer liquid een van de weinige toestellen die overeenkomen met de specs van een doorsnee MTK toestel uit China. En dat dan van Motorola, die indirect de steun heeft van Google zelf. En qua prijs in dollars ligt ie dan in dezelfde prijs als soortgelijke Chinaphones, terwijl je de Moto G direct uit NL of DE kunt halen. Kortom voor garantie (wie daar meer aan tilt) toch een prettiger idee. Mocht de dualsim daadwerkelijk de MTK6589 betreffen dan heb je sneller support via XDA nu Motorola en Google beide zo Amerikaans zijn als wat. En daar zat ik nog een beetje op te wachten. De specs en prijs van een Chinaphone maar de ondersteuning van een A-merk :)
Flappie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:19: Ondanks de nette specs, valt deze was prijs betreft in het goedkopere segment en in dat segment worden de toestellen vaak niet actief voorzien van Android updates....
Klopt, maar ik hoop daarom op een goede verkoop en stormloop op XDA qua custom roms :)

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 14-11-2013 08:27 ]

• Beuzelarij
  • Niet online
Even terugkomen op mogelijkheid van een MediaTek processor:
easyriider postte dat iemand ergens in een reactie op een artikel op een of andere website daarover gewag maakt. Verder wordt dat nergens geopperd, dus om daar nou tot in den treure over te gaan speculeren...

Relevanter lijkt me wat bas-r aangeeft, en de specificaties die Motorola zelf aangeeft. Op de Moto G website kan ik die vooralsnog niet vinden, maar als je kijkt op de 'gewone' Motorola site staat daar enkel de Qualcomm Snapdragon 400 processor vermeld. Dat is weliswaar het consumer gedeelte voor de US (op de URL afgaand), maar daar staan zowel de gegevens van de GSM als de CDMA variant aangegeven. Nergens wordt er over MediaTek gesproken. De échte presentatie moet volgens mij nog volgen, maar alles wijst er op dat enkel die Qualcomm Snapdragon 400 gebruikt wordt.

edit:
@hieronder: Ah, duidelijk.

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Presentatie heeft gisteren plaatsgevonden.
http://www.phonearena.com...id-for-the-masses_id49309

Het gaat om een Qualcomm S400.

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 15:03
komt er ook een 32gb versie?

• MalleEppie71
Beuzelarij schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:45:
De échte presentatie moet volgens mij nog volgen, maar alles wijst er op dat enkel die Qualcomm Snapdragon 400 gebruikt wordt.
Inderdaad, er zijn echter wel meerdere versies van de 400, zoals Arnoud Wokke schrijft, maar het is in ieder geval geen Mediatek, maar een van de goedkopere varianten van de 400.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04
10 minuten hands on video (im Deutsch...)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SIIk9nP4SHg]

[ Voor 26% gewijzigd door pelt op 14-11-2013 16:45 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
pelt schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:44:

[video]
Wat mij bij die handson opviel was dit

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77Rn7Gb56CUxwL2EiUP58o21/full.jpg

Dus toch standaard dualsim hmm? :)

• Beuzelarij
  • Niet online
pelt schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:44:

[video]
Is dat niet gewoon hetzelfde filmpje dat ik een dag geleden al heb gepost, maar waar een ander logo overheen is geplakt?

Ze (MobiWatch dus) hebben inmiddels ook een Engelstalige versie gemaakt:

• pelt
Beuzelarij schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:57:
[...]

Is dat niet gewoon hetzelfde filmpje dat ik een dag geleden al heb gepost, maar waar een ander logo overheen is geplakt?

Ze (MobiWatch dus) hebben inmiddels ook een Engelstalige versie gemaakt:
[video]
Lol.

Ja zo te zien wel ja. Had jouw post gemist.

• Beuzelarij
  • Niet online
pelt schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:05:
Lol.

Ja zo te zien wel ja. Had jouw post gemist.
Het leek mij ook wel handig die in de startpost op te nemen, zeker gezien het op dat moment zo ongeveer het meest uitgebreide filmpje was. Misschien heeft TS de post niet gelezen, zal hem wel even dm sturen. :)

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eerste testjes:
A SunSpider score of 1,442ms is well below average these days, and a score of 11fps in the demanding GFXBench 2.7 T-Rex HD http://www.pcpro.co.uk/bl...moto-g-review-first-look/

Verder is het gewoon de vrij nieuwe Qualcomm MSM8x26 (waarbij x voor ons UMTS mensen dus een 2 is, en voor CDMA een 8). Deze 28nm SoC heeft standaard ondersteuning voor dual-sim, Glonass, Beidou, etc. Hij zal denk ik qua CPU heel vergelijkbaar zijn met de Nexus 4 en qua GPU daarbij flink achterblijven (Adreno 305 ipv 320).

• Christiaan676
Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:54:
[...]

Wat mij bij die handson opviel was dit

[afbeelding]

Dus toch standaard dualsim hmm? :)
Alleen in landen waar het relevant is komt gaan ze de dual sim versie verkopen, de rest van de wereld zal het moeten doen met de normale versie. Dit is aangekondigd bij de launch zie het filmpje dat ik gelinkt het op de vorige pagina.

Vraag me af wanneer de telefoon hier uit komt, maar is maar is een paar reviews af wachten. Ben vorla benieuwd naar de batterij tijd.

• Beuzelarij
  • Niet online
max3D schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:21:
Deze 28nm SoC heeft standaard ondersteuning voor dual-sim, Glonass, Beidou, etc. Hij zal denk ik qua CPU heel vergelijkbaar zijn met de Nexus 4 en qua GPU daarbij flink achterblijven (Adreno 305 ipv 320).
Iemand op XDA:

Ik ben verliefd op het Duracell konijn

Kijk eens hoe ver ik kan pissen
Christiaan676 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:23:
Alleen in landen waar het relevant is komt gaan ze de dual sim versie verkopen
Tja, is daar een definitie van? Landen waar dual sim relevant is? Dat kan ook hier erg handig zijn, waar niet?
Ik lees dat ook, maar eigenlijk kunnen we niet zoveel met die opmerking van Motorola. Waarschijnlijk laten ze het nog even in het midden. Zal waarschijnlijk ook van de voorkeur van de (plaatselijke) providers afhangen. Als ze daar een nette deal (voor Motorola dan) mee sluiten, wordt er wellicht overeengekomen dat ze in betreffend land geen dual-sim (los) uitbrengen. Zomaar een gedachte van mij hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Beuzelarij op 15-11-2013 00:35 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ze moeten voor 50 euro extra een 2GB ram versie en 32 GB uitbrengen, dat zou helemaal geweldig zijn, al zou Google dat wel hoogstwaarschijnlijk uitsluiten.

• bas-r
Beuzelarij schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:31:
Landen waar dual sim relevant zou zijn?
Het is volgens Motorola alleen van belang voor Brazilie en India.

[ Voor 5% gewijzigd door bas-r op 14-11-2013 17:57 ]

• Cartman!
  • Niet online
Heeft deze telefoon nu wel of geen notificatie led? De een zegt van wel maar ik zie het nergens terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op AndroidWorld stond dat deze vanaf donderdag (=gisteren) beschikbaar zou zijn, ik kan echter nergens vinden dat ze hem al op voorraad hebben. Bij amazon.de kan je hem pre-orderen (169 euro, volgens mij niet duur) en elders zie ik hem niet. Iemand een idee over de beschikbaarheid?

Mijn vrouw heeft nu een Samsung S2 die aan vervanging toe is, dit lijkt me een waardige opvolger. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263719

Bij Vandenborre in België is de 8GB versie vanaf 11 December te koop voor 199€

http://www.vandenborre.be...motorola-moto-g-8gb-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-03-2024
Cartman! schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:41:
Heeft deze telefoon nu wel of geen notificatie led? De een zegt van wel maar ik zie het nergens terug...
In deze uitgebreide Italiaanse review, zie je vanaf ongeveer 2 minuut en 15 seconden dat de Moto G een notificatielampje heeft boven het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

hmm leuk alternatief, maar ik zie dat het geen LTE ondersteund maar wel HSPA+ (3g+?). Klopt dat?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
niic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:38:
[...]

In deze uitgebreide Italiaanse review, zie je vanaf ongeveer 2 minuut en 15 seconden dat de Moto G een notificatielampje heeft boven het scherm. :)
Super! Nu nog een winkel in Nederland vinden die de 16GB versie verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
DancePlaza schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:00:
hmm leuk alternatief, maar ik zie dat het geen LTE ondersteund maar wel HSPA+ (3g+?). Klopt dat?
Ja. Dat klopt. LTE wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 04-06 14:13
Cartman! schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:02:
[...]

Super! Nu nog een winkel in Nederland vinden die de 16GB versie verkoopt...
Amazon.de bezorgt gewoon in Nederland en je kunt spullen terugsturen of garantie verkrijgen via een bedrijfje in Venlo/ Venray volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320729

Anoniem: 263719 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:56:
Bij Vandenborre in België is de 8GB versie vanaf 11 December te koop voor 199€

http://www.vandenborre.be...motorola-moto-g-8gb-black
En daar is nu ook de 16GB versie beschikbaar voor 229€!
Misschien komt het dan toch goedkoper uit om het bij Amazon.de te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Geen SD-kaart-slot, geen verwijderbare batterij en het is nog maar de vraag of en voor hoeveel de 16 GB-versie in Nederland neerstrijkt. Ik was zeer geïnteresseerd in deze telefoon maar met deze kennis is het echt een no-go geworden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Domokun schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:14:
Geen SD-kaart-slot, geen verwijderbare batterij en het is nog maar de vraag of en voor hoeveel de 16 GB-versie in Nederland neerstrijkt.
Iedereen heeft natuurlijk zo zijn eigen eisen en voorkeuren, maar zo gek is dat natuurlijk niet gezien de prijs. Een Nexus 5 heeft ook geen SD-slot en ook geen verwijderbare accu. Natuurlijk zou het voor velen fijner zijn als die dingen wel aanwezig waren, maar voor die prijs moeten er compromissen gesloten worden. Ik had 2GB werkgeheugen ook fijner gevonden, en 64GB opslag voor 200 euro, maar ja...

Wel aanwezig:Verder denk ik dat VandenBorre qua prijs op zeker speelt, of nu hoog gaat zitten omdat er op niet veel plekken al besteld kan worden. BelSimpel had de Nexus 5 als eerste op hun website, maar toen die echt uit was bleek dat ook zij veel te hoog zaten qua prijs. Doordat dat toestel vervolgens vrij goed beschikbaar kwam zijn ze ook snel in prijs terug gemoeten.

[ Voor 17% gewijzigd door Beuzelarij op 15-11-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Een geheugenslot had het plaatje compleet gemaakt. Helaas..

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 07:54
Inderdaad. Duidelijk door de invloed van Google dat er geen SD slot in zit. (zie ook: Nexus toestellen). Ze willen dat je zo veel mogelijk de cloud (2 jaar gratis 50 gb extra drive opslag) gebruikt, maarja, data kost ook geld. En met de 12 gb die vrij is op de 16 gb heb ik gewoon niet genoeg (4 gb GPS maps + nog wat muziek en games...)

[ Voor 19% gewijzigd door Thmz159 op 16-11-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Laatst online: 02-06 06:58
Ik zie enkele unboxings / hands on tevoorschijn komen op Youtube.

Ziet er allemaal prima uit. Alleen zit er geen wall charger in de doos (wel het micro usb kabeltje) jammer :P maarja de meeste van ons hebben ergens wel een oplader liggen.

YouTube: Motorola Moto G Unboxing + Camera & Video Tests

De volgende horen bij elkaar:
YouTube: Moto G Unboxing

YouTube: Moto G First Time Set Up

YouTube: Moto G Free Space ?

YouTube: Moto G LED Notification Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Alleen een usb kabel? Vandaar zo goedkoop :) Meer heb je niet nodig idd, althans ik niet.

Maar er zullen wel zat mensen zijn die zulke accessoires wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Laatst online: 06-06 21:23
Hey jongens hoe zal het zitten met updates. Ze geven aan dat het per januari een update naar Android 4.4 kan verwachten. Hoe zit het daarna. Is er een verwachting dat het net als de Nexus lijn op stabiele nieuwe updates kan rekenen. Of zal het een eenmalige update plaatsvinden gevolgd door een HTC kwaliteit van geen updates meer. Laatste geldt vooral voor toestellen voor HTC One. Mochten sommige mensen boos beginnen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Google zegt tegenwoordig dat 18 maanden 'de traditionele support tijd van fabrikanten voor OS updates is' Niet dat er al een traditie bestaat, maar dat zeiden ze als verklaring dat de Galaxy Nexus geen Kit Kat (4.4) update van Google krijgt.

Zou dus heel vreemd zijn als Motorola zich niet aan deze 'traditie' zou houden. Ik ga er dus vanuit dat Android 5.0 die ik Juli 2014 verwacht, nog gewoon op de Moto G komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
@Thmz159 Ik ben het met je eens dat een SD-card op telefoons zou moeten zitten, maar Google zal dat nimmer toestaan. Sinds ik weet van USB OTG ben ik er ook wat milder over. Kabeltje van een paar Euro en je kan elke USB stick of voor een paar Euro meer, iedere SD-card gebruiken.

Weet alleen niet of dat op de Moto G werkt, maar tot nu toe volgens mij op elk Android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Iemand die weet of je gewoon vloeiend 1080P video kunt kijken met deze SoC met bijv. XBMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:31
De SoC ondersteund het, alleen is de vraag welke bitrate de chip aankan.

http://www.qualcomm.com/m...gon-400-product-brief.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
"Available only in select processors" staat er wel bij, zit t in deze variant of weten we dat nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Laatst online: 06-06 21:23
Dit zou zeker een zeer goede reden zijn, om voor Moto G te gaan.
max3D schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:54:
Google zegt tegenwoordig dat 18 maanden 'de traditionele support tijd van fabrikanten voor OS updates is' Niet dat er al een traditie bestaat, maar dat zeiden ze als verklaring dat de Galaxy Nexus geen Kit Kat (4.4) update van Google krijgt.

Zou dus heel vreemd zijn als Motorola zich niet aan deze 'traditie' zou houden. Ik ga er dus vanuit dat Android 5.0 die ik Juli 2014 verwacht, nog gewoon op de Moto G komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het enige wat mij niet aanstaat bij dit toestel is de camera. Als ik naar de foto's en het filmpje bij YouTube: Motorola Moto G Unboxing + Camera & Video Tests kijk, dan vind ik vooral dat filmpje en die foto van die kat hond niet helemaal zuiver.

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 16-11-2013 22:29 . Reden: oeps :-) ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

pven schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:20:
Het enige wat mij niet aanstaat bij dit toestel is de camera. Als ik naar de foto's en het filmpje bij YouTube: Motorola Moto G Unboxing + Camera & Video Tests kijk, dan vind ik vooral dat filmpje en die foto van die kat niet helemaal zuiver.
Daar is de prijs ook naar, ze moeten ergens op bezuinigingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Laatst online: 03-06 13:40
pven schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:20:
Het enige wat mij niet aanstaat bij dit toestel is de camera. Als ik naar de foto's en het filmpje bij YouTube: Motorola Moto G Unboxing + Camera & Video Tests kijk, dan vind ik vooral dat filmpje en die foto van die kat niet helemaal zuiver.
Dat is toch echt een hond hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
iPodKiller schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:57:
Alleen een usb kabel? Vandaar zo goedkoop :) Meer heb je niet nodig idd, althans ik niet.

Maar er zullen wel zat mensen zijn die zulke accessoires wel waarderen.
Klopt voor mij ook niet persé nodig alleen dit is qua prijs wel een redelijk leuke telefoon om te "beginnen" met een Smartphone. En voor nieuwkomers die nog niet omkomen in opladers is het misschien balen :p

Ben benieuwd wanneer deze telefoon nou daadwerkelijk hier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
Hij is ondertussen te koop in het VK , helaas verzenden ze niet naar Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Naja we wachten af. Hij komt alleen maar in het zwart zeker (die covers achteraf kopen?) vind een ander kleurtje ook wel een keer leuk.

Btw hier nog een Youtube video van de Moto G vs de Nexus 5 (niet een hele eerlijke vergelijking :P). Het zijn natuurlijk maar benchmarks, en ik had ook niet verwacht dat de G sneller zou zijn dan de Nexus.

YouTube: Motorola Moto G vs Google Nexus 5 Performance Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-06 07:46
MalleEppie71 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:53:
Hij is ondertussen te koop in het VK , helaas verzenden ze niet naar Nederland
Probeer duitsland is, daar heb ik de 8GB al in de handen gehad. Voelt goed aan en het scherm is erg mooi.
Verder niet kunnen testen echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:31
Cartman! schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:26:
"Available only in select processors" staat er wel bij, zit t in deze variant of weten we dat nog niet?
De Moto G gebruikt een MSM8x26, dat kan dus een 8226, 8626 of een 8926 zijn. Allemaal ondersteunen ze 1080p capture/playback.
http://www.qualcomm.com/m...dragon-s4-processors-quad

Ook hier valt de MSM8x26 onder S400 en dus 1080p video.
http://www.qualcomm.com/s...ors/800-600-400-200/specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Top, bedankt voor het uitzoeken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 21:18
Weet je, ik zit al zo lang te wachten op een sub €200 telefoon met een hoge pixeldichtheid dat ik het maar heb besteld bij Amazon.co.uk. Voor 135 pond is deze telefoon wel een koopje; voor die prijs krijg je als eerstvolgende 'goeie koop' alleen een tweede hands nexus4.

Ik ben benieuwd wanneer ze het leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ben benieuwd naar je bevindingen, zelf wil ik wel het liefst bij een Nederlandse winkel kopen ivm. garantie en wil ik ook perse de 16GB versie hebben, de 8GB op m'n Galaxy S zit regelmatig vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Koen87 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:12:
[...]

Probeer duitsland is, daar heb ik de 8GB al in de handen gehad. Voelt goed aan en het scherm is erg mooi.
Verder niet kunnen testen echter.
Goed om te horen ;-).

Daarnaast vind ik het wel fijn om te weten dat de 4.4 update nog komt en mogelijk nog wel meer. (hopelijk). Aangezien ik verwacht dat de volgende Android update 5.0 gaat worden.

Ben ook benieuwd naar jouw bevindingen ejtnaj ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Motorola zou gezegd hebben dat de Moto G niet kan tetheren, maar het is niet duidelijk of dat alleen in de VS zo is. Zie http://www.fonearena.com/...wifi-hotspot-feature.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
O dat is wel een dealbreaker voor mij is er al bekend wanneer de moto X uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 18:09

SebasFM

BOFH

Domokun schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:14:
Geen SD-kaart-slot, geen verwijderbare batterij en het is nog maar de vraag of en voor hoeveel de 16 GB-versie in Nederland neerstrijkt. Ik was zeer geïnteresseerd in deze telefoon maar met deze kennis is het echt een no-go geworden. Jammer.
Op de Duitse Amazon staat in de omschrijving:
Lieferumfang: Telefon, Akkudeckel (Motorola Shell in schwarz), Datenkabel, Bedienungsanleitung, Garantiebedingungen

Dus het lijkt er op dat de accu wel verwijderbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Alle reviews die ik tot nu toe gelezen heb zeggen dat de accu niet te verwijderen is. Met de accudeksel zullen ze wel de verwisselbare back cover bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Laatst online: 26-05 22:31
ik ben ook toe aan een nieuw toestel, ik heb nu een samsung galaxy gio. Die is echt hopeloos aan het worden. Maar 180mb intern geheugen, dus draai nu via links2sd m'n apps op een ext4 partitie op m'n sd-kaart. Niet ideaal maar het functioneert.
Nu is mijn oog gevallen op dit toestel en dat lijkt me zeker wel een goed toestel voor mij. 1 ding waar ik bang voor ben is voor het scherm. Mijn gio fungeert af en toe als stuiterbal en nog steeds is het scherm helemaal heel.
Het scherm van de moto g is van gorilla glass 3, is wel krasvast maar is het ook bestand tegen vallen en stoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
bas_1981 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:18:
ik ben ook toe aan een nieuw toestel, ik heb nu een samsung galaxy gio. Die is echt hopeloos aan het worden. Maar 180mb intern geheugen, dus draai nu via links2sd m'n apps op een ext4 partitie op m'n sd-kaart. Niet ideaal maar het functioneert.
Nu is mijn oog gevallen op dit toestel en dat lijkt me zeker wel een goed toestel voor mij. 1 ding waar ik bang voor ben is voor het scherm. Mijn gio fungeert af en toe als stuiterbal en nog steeds is het scherm helemaal heel.
Het scherm van de moto g is van gorilla glass 3, is wel krasvast maar is het ook bestand tegen vallen en stoten?
Dat ligt eraan hoe deze valt, meestal liggen de schermen onder spanning erin en als het toestel dan op de verkeerde hoek valt, barst het scherm. Verstandig is om er gewoon een hoesje omheen te doen als het als stuiterbal fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Klopt het scherm van de gio is volgens mij ook van plastic gemaakt ipv glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
loll schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:
Klopt het scherm van de gio is volgens mij ook van plastic gemaakt ipv glas
Volgens mij ook ja.

Wat voor hoesje zou je adviseren? Ik heb de gio normaal zonder hoesje, alleen op het werk zit deze in mijn borstzak met een andere telefoon, om te voorkomen dat ze elkaar bekrassen zit de gio in zo'n inschuifhoesje (zo één waar ie van bovenaf in kan en met zo'n lusje om hem er weer uit te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellyD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
bas_1981 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
[...]

Volgens mij ook ja.

Wat voor hoesje zou je adviseren? Ik heb de gio normaal zonder hoesje, alleen op het werk zit deze in mijn borstzak met een andere telefoon, om te voorkomen dat ze elkaar bekrassen zit de gio in zo'n inschuifhoesje (zo één waar ie van bovenaf in kan en met zo'n lusje om hem er weer uit te halen).
Ik zit in dezelfde situatie. Ook een gio die een stuiterbal is.
op de site van motorola zelf geven ze aan dat er klaphoesjes en rubberen "grip shells" beschikbaar komen.
Ik zou dan denk ik voor zoeits gaan.

hier een link: http://www.motorola.com/u...la-Shells-for-Moto-G.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
Die had ik idd ook gezien, maar welke zou het beste zijn?

De gripshell lijkt me het beste om het glas te beschermen voor het geval de telefoon stuitert, de flipshell lijkt me weer beter te beschermen tegen het krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
bas_1981 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:30:
Die had ik idd ook gezien, maar welke zou het beste zijn?

De gripshell lijkt me het beste om het glas te beschermen voor het geval de telefoon stuitert, de flipshell lijkt me weer beter te beschermen tegen het krassen...
De officiele flipcovers zijn € 30,-. Dat is mij te prijzig voor zon goedkope telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pelt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:39:
[...]

De officiele flipcovers zijn € 30,-. Dat is mij te prijzig voor zon goedkope telefoon.
Mwa, mijn huidige Galaxy Nexus kostte me 300 euro en een goed hoesje kostte me iets van vier tientjes. Goedkope hoesjes zijn, uhmz, goedkoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
pven schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:43:
[...]

Mwa, mijn huidige Galaxy Nexus kostte me 300 euro en een goed hoesje kostte me iets van vier tientjes. Goedkope hoesjes zijn, uhmz, goedkoop. :)
Dat snap ik, maar ik zou er dan liever voor kiezen om geen hoesje te gebruiken. Het is bovendien jammer dat er geen 'raampje' in die flipcovers zitten. Dat vind ik wel een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Voor 2,99E heb je al een simpele siliconen bescherming http://www.amazon.de/mumb...69&sr=1-2&keywords=moto+g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellyD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
pelt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:39:
[...]

Volgens mij als ik goed kijk, vervangen deze hoesjes de hele achterkant. Weet niet zeker met de grip cover, maar een flip cover aan de telefoon vast dmv de achterkant vervangen kan wel praktisch zijn. Maakt de telefoon niet heel veel groter of dikker.

Als dat het geval is zou je misschien ze er evt allebij op kunnen doen. Dan krijg je wel weer iets bulkiers maar daar kun je bij wijze van spreken mee voetballen.

[ Voor 8% gewijzigd door JellyD op 19-11-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
bas_1981 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:30:
welke zou het beste zijn?

Wat is jullie mening hierover?
Niet zo snel kicken.
Lees even dit door: Het algemeen beleid

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 19-11-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Een gevalletje 'stating the obvious'.

Een flap over het scherm is goed tegen krassen, een brede rubberen rand rond het toestel is goed tegen stoten tegen die rand. Daar is verder niet veel meer over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
pelt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:45:
[...]

Dat snap ik, maar ik zou er dan liever voor kiezen om geen hoesje te gebruiken. Het is bovendien jammer dat er geen 'raampje' in die flipcovers zitten. Dat vind ik wel een mooie toevoeging.
Dat raampje zorgt er ook weer voor dat een deel van het scherm kwetsbaar is.

Maar zoals ik het goed begrijp vervangt die Flip Cover de achterkant, als dat zo zou zijn vind ik dat best wel goed bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Even wat nadelen van de Moto G op een rij:
geen enkele video uit optie (Miracast oid)
aanvaardbare CPU, trage GPU, verwacht geen hard core games te spelen
Geen lader meegeleverd
USB OTG does not work right out of the box, you need Nexus Media Importer or a similar tool to make it work. You can, however, use mice, keyboards and the like with a regular USB Host adaptor.

Onzeker:
tethering / hotspot ondersteund in Europa? niet in VS
APK bestanden laden niet zo simpel als bij andere toestellen.

Voordelen:
het scherm dat overal geroemd wordt en een 1280x720 scherm is in deze prijsklasse heel bijzonder. Kleuren, helderheid etc worden ook overal als goed betiteld.

Batterij: gaat duidelijk langer mee dan andere toestellen en zelfs bij zwaar gebruik is een volle dag geen enkel probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door max3D op 19-11-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
max3D schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:56:
Even wat nadelen van de Moto G op een rij:
geen enkele video uit optie (Miracast oid)
aanvaardbare CPU, trage GPU, verwacht geen hard core games te spelen
Geen lader meegeleverd

Onzeker:

Voordelen:
het scherm dat overal geroemd wordt en een 1280x720 scherm is in deze prijsklasse heel bijzonder. Kleuren, helderheid etc worden ook overal als goed betiteld.

Batterij: gaat duidelijk langer mee dan andere toestellen en zelfs bij zwaar gebruik is een volle dag geen enkel probleem.
Heb je een bron van die APK bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
max3D schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:56:
Onzeker:
Ik heb beide aspecten ontkracht gezien. M.a.w., dat schijnt allebei geen probleem te zijn. Er kon zelfs gewoon de Blackmarket app geïnstalleerd worden. Weet zo snel niet waar ik het heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
pelt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:58:
[...]

Heb je een bron van die APK bestanden?
http://forums.androidcent...rsing-package-moto-g.html

edit: ik zie nu dat de twee mensen die dit probleem hadden, het alletwee opgelost lijken te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door max3D op 19-11-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik neem aan dat de cpu/gpu snel genoeg zijn om candy crush/smurfs village te spelen zijn? Mn vrouw dr SGS wordt per update van die games net te sloom om het lekker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Cartman! schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:37:
Ik neem aan dat de cpu/gpu snel genoeg zijn om candy crush/smurfs village te spelen zijn? Mn vrouw dr SGS wordt per update van die games net te sloom om het lekker te spelen.
Geen enkel probleem, in de review van C-Net zag ik Asphalt 8 soepel lopen. En dat is een vrij intensief grafisch spelletje.
Deze telefoon ligt kwa kracht zeker meer in de richting van de SGS3. Zie ook een eerdere post in dit topic of hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Da's niet verkeerd dan :) Ik vind het meer mid-end dan low-end eigenlijk. Als ik het vergelijk met de goedkope reeks galaxy-toestellen van Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niic
  • Laatst online: 05-03-2024
Cartman! schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:46:
Da's niet verkeerd dan :) Ik vind het meer mid-end dan low-end eigenlijk. Als ik het vergelijk met de goedkope reeks galaxy-toestellen van Samsung...
Ik geloof dat dat nu juist het verkoopargument is van deze telefoon: mid-end, voor een low-end prijs.
Ofschoon dit natuurlijk gissen is, denk ik dat Google hiermee vooral een goede instap-ervaring probeert te creëren voor Android, waarna mensen natuurlijk in de Android-wereld blijven. Veel mensen hebben enkel ervaring met de échte low-end Android-toestellen, en dat is nu niet echt een lekker visitekaartje.

Ik vind trouwens dat de informatie-voorziening rondom de verkrijgbaarheid van de Moto G wel echt te wensen overlaat. Motorola had best een precieze verkrijgbaar vanaf mogen noemen. 'Binnenkort/binnen enkele weken/op den duur' is een enorme dooddoener.

[ Voor 16% gewijzigd door niic op 19-11-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ja, ik snap niet dat fabrikanten zo'n drama maken van releases. Er zijn weinig fabrikanten die een toestel aankondigen die dan daarna gewoon verkrijgbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:38
Is er al ergens iets gezegt over de audio quality met een koptelefoon?
Ik heb momenteel een Note 2 en die scheen altijd een erg goede audio chip te hebben. En aangezien ik redelijk wat muziek luister is het wel een belangrijk punt. Anders moet ik misschien naar een FiiO amp gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556522

I'm in! Stevig toestel met recente android voor schappelijke prijs!

Vorige week zaterdag heb ik gepreorderd bij Vandenborre.
Van levertermijn helaas nog niets ontvangen. (>3 weken)

We zien wel!
Pagina: 1 2 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.