• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:23
Ik zie dat de 8GB uitvoering nu bij Amazon.de een statuswijziging heeft gekregen van 'verwacht' naar 'op voorraad'. € 170,- incl. verzenden.
(edit: Saturn.de heeft m ook, Mediamarkt.de 21-11 vergelijk)

Helaas geen enkele vermelding van de 16GB uitvoering.

edit2: bij amazon.fr doet de 16GB uitvoering €199,-, beschikbaar vanaf 6 december.

[ Voor 24% gewijzigd door guapper op 21-11-2013 13:19 ]

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Toch jammer dat ze zo met de release van de telefoon om gaan. (Als in de 16gb versie moeilijk beschikbaar maken.) Omdat de telefoon getarget is op een ontwikkelende markt en mensen die niet veel nodig hebben.

Ik denk dat dit voor veel tweakers wereldwijd een leuke telefoon is die zich bijna mag meten met een N5, wat minder specs voor wat minder geld, maar nog steeds erg degelijk.

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50
LunaTempesta schreef op donderdag 21 november 2013 @ 01:41:
Toch jammer dat ze zo met de release van de telefoon om gaan. (Als in de 16gb versie moeilijk beschikbaar maken.) Omdat de telefoon getarget is op een ontwikkelende markt en mensen die niet veel nodig hebben.
Ik denk dat die 16GB versie binnen een paar weken ook wel te koop zal zijn, maar dat is een gokje :)
Ik denk dat dit voor veel tweakers wereldwijd een leuke telefoon is die zich bijna mag meten met een N5, wat minder specs voor wat minder geld, maar nog steeds erg degelijk.
Nou nou nou... als je het zou indexeren op prijs-kwaliteit verhouding misschien, maar qua specs is de N5 toch wel even wat anders dan de Moto G hoor :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• LunaTempesta
FlowDesign schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:46:
Ik denk dat die 16GB versie binnen een paar weken ook wel te koop zal zijn, maar dat is een gokje :)
Deze staat inmiddels op notebooksbilliger. Kijk even in de andere thread, daar heb ik link geplaatst :).
FlowDesign schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:46:
Nou nou nou... als je het zou indexeren op prijs-kwaliteit verhouding misschien, maar qua specs is de N5 toch wel even wat anders dan de Moto G hoor :)
Klopt dat bedoelde ik ook. Maar ik denk dat er redelijk wat mensen zijn die de N5 hebben overweegt en nu toch de Moto G gaan kiezen. Op z'n manier :D.

• guapper
Nou, de eerste NL belboer heeft de Moto G 8GB ook eindelijk op z'n website staan. Gelijk ook 20% boven de Duitse prijs, en maar afvragen waarom steeds meer mensen in het buitenland bestellen.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Mijn vrouw wil d'r oude Nokia vervangen door een smartphone en dan lijkt me dit geen slechte optie. We zijn volgende maand in Engeland, 's kijken wat 'ie daar moet kosten

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• niic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 18:23
guapper schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:52:
Nou, de eerste NL belboer heeft de Moto G 8GB ook eindelijk op z'n website staan. Gelijk ook 20% boven de Duitse prijs, en maar afvragen waarom steeds meer mensen in het buitenland bestellen.
Toch denk ik dat ze er wel weg mee kunnen komen bij het grote publiek: de eerstvolgende vergelijkbare telefoons zijn nog steeds honderd euro duurder.
Overigens moeten ze mijn klandizie missen: ik heb de 16GB ge-pre-ordered via Amazon.co.uk, voor omgerekend ca. €195. Helaas is er nog geen nieuws wanneer de 16GB daadwerkelijk op de markt komt. :(

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hij is er!!!

Nee, niet het toestel maar het forum op XDA... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Small microSD card reader for USB-OTG, works with Moto G
Hey there,

I think that more people want to check this out in case 8 GB are not enough and USB OTG cables are too much hassle for you:
http://www.meenova.com

I'm not affiliated by any means to this company, just found this in a german android forum.

/gevonden op XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
^Cool. Alleen vraag ik me af of dat wel slim is om te gebruiken. Het eerste wat bij mij altijd kapot gaat op een smartphone is de microusb aansluiting en als je nou constant iets in de micro usb poort hebt zitten zal je dat process alleen maar versnellen.
Toch is het een erg leuke optie, thanks for the link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Het lijkt me erg onverstandig om de telefoon met adapter in je zak te steken; dat is vragen om problemen.

Maar wel handig om een filmpje mee te nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door guapper op 22-11-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Weet iemand het type SIM dat deze telefoon slikt?

Ik heb dit in geen enkele review of youtube hands tersprake zien komen en heb er toch een stuk of 15 gezien.

Want vaak met echte cheap foons is dit nog een full sized exemplaar en ik heb een micro sim atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellyD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-06 07:20
Katmi schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:58:
Weet iemand het type SIM dat deze telefoon slikt?

Ik heb dit in geen enkele review of youtube hands tersprake zien komen en heb er toch een stuk of 15 gezien.

Want vaak met echte cheap foons is dit nog een full sized exemplaar en ik heb een micro sim atm.
Kun je geen micro sim naar full size adapter krijgen oid? andersom is een stuk moeilijker iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is een micro SIM, geen nano, geen 'ouderwetse' en al helemaal geen full size want die waren maatje creditcard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Kan idd een adapter krijgen op de meeste plaatsen voor een paar euro,maar altijd leuker als je sim kaart er zo in past :p

Maar zoals net vermeld is het Micro sim dus zit normaal gezien goed met mn exemplaar wat ik in de tijd heb laten knippen voor mn iPhone 4s.

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellyD
max3D schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:06:
Het is een micro SIM, geen nano, geen 'ouderwetse' en al helemaal geen full size want die waren maatje creditcard :)
Oh jah daar ben ik niet zo in thuis moet ik eerlijk bekennen.
Ik had het iig niet over de credit card sized ones :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellyD
Well ik kon al niet wachten, maar nu al helemaal niet.
De batterij van mn gio is nogal eivorming gaan staan... En kennelijk valt de accu onder accesoires, en staat daar maar 6 maanden garantie op.

Bij de Mediamarkt in Arnhem hadden ze de Moto G nog niet eens in het systeem staan, dus daar konden ze me ook niet meer vertellen over de levertijd. En gezien de levertijden van de 16gb versie in de UK moeten wij hier wss ook nog tot half december wachten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
speedking92 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:01:
[...]
Bij de Mediamarkt in Arnhem [...]
Tip: Fiets morgen eens de grens over, naar de dichtst bijzijnde MM of Saturn (of bel ze eerst ff voor de zekerheid).

[ Voor 7% gewijzigd door guapper op 22-11-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellyD
guapper schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:12:
[...]

Tip: Fiets morgen eens de grens over, naar de dichtst bijzijnde MM of Saturn (of bel ze eerst ff voor de zekerheid).
Hebben ze daar de 16gb versie? Anders ga ik dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Handig overzicht van een aantal benchmarks
Benchmarks Moto G

Ze laten goed zien waar de Moto G goed in is: geheugen access, waar slecht (IO) en waar matig (GPU). Geheugenaccess is anders geregeld dan bij alle andere Android toestellen. Alleen de Moto X en de Moto G gebruiken F2FS als file system dat een stuk sneller is dan Ext4 met flash geheugen. Zie dit artikel voor uitleg http://www.anandtech.com/show/7235/moto-x-review/9

Je ziet dit ook terug in vergelijkingen met bijv. de Nexus 5. Een simpele app opstarten gaat net zo snel, soms iets sneller. Een complexere app die veel CPU/GPU gebruikt bij initialisatie is wel sneller op de N5.

Volgens http://www.areamobile.de/...her-update#g.2267.27.3800 zit er eMMC geheugen in de Moto G. Elders las ik dat het Toshiba was.

In ieder geval een interessante innovatie die heel goed uitpakt.

[ Voor 74% gewijzigd door max3D op 23-11-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:21
Hij komt dus best in de buurt van een toestel(s3) dat ruim 100euro duurder is.
Blijft een top prijs/kwaliteit toestel deze moto g!
Nu nog zorgen dat hij daadwerkelijk leverbaar wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
En wachten op de release van de 16gb versie is zo moeilijk : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:28

Freakie1NL

Grote Baas

Android valt toch standaard in een andere taal in te stellen? Dat als je hem bij Amazon.de koopt dat je niet met Duitse Android vast zit?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebulans
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Freakie1NL schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:29:
Android valt toch standaard in een andere taal in te stellen? Dat als je hem bij Amazon.de koopt dat je niet met Duitse Android vast zit?
Dat lijkt mij wel, zie ook: http://www.wikihow.com/Change-the-Language-in-Android

Ik hoop het in ieder geval, ik heb er zojuist een besteld. De beloofde 2 a 3 dagen levertermijn redden ze alleen niet: Lieferung voraussichtlich: Donnerstag, 28. November 2013 - Freitag, 29. November 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50
Heb er vandaag eentje binnen gekregen van Amazon.de (8GB versie voor een collega).
Heel even mee gespeeld, wel een leuk toestel. Zeker voor die prijs. Ligt lekker in de hand. Scherm is goed. Gewoon niks mis mee :)

Out-of-the-box heb je slechts iets meer dan 5 GB opslag vrij, dat zou voor mij echt te weinig zijn. Dan zou ik liever op de 16GB versie wachten voor €199 (vanaf 6 december ook te koop op Amazon.de??).

[ Voor 32% gewijzigd door FlowDesign op 23-11-2013 23:12 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
bij amazon.fr vanaf 6-12, andere Duitse websites zeggen vanaf 19-12/midden december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
Zit te denken om een Moto G aan te schaffen. Het enige waar ik van baal is dat er geen micro-sd kaart in kan. In principe zou je het geheugen toch ook uit kunnen breiden mbv usb-otg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
FlowDesign schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:08:
Heb er vandaag eentje binnen gekregen van Amazon.de (8GB versie voor een collega).
Heel even mee gespeeld, wel een leuk toestel. Zeker voor die prijs. Ligt lekker in de hand. Scherm is goed. Gewoon niks mis mee :)
Goed om te lezen. :)

Verder heb je geen bijzonderheden te melden over het toestel? :P
Out-of-the-box heb je slechts iets meer dan 5 GB opslag vrij, dat zou voor mij echt te weinig zijn. Dan zou ik liever op de 16GB versie wachten voor €199 (vanaf 6 december ook te koop op Amazon.de??).
Op amazon.de is de 16GB volgens mij nog niet opgedoken.

Op amazon.co.uk zie ik hem wel staan, voor ongeveer 192 euro (ik heb nog niet naar verzendkosten gekeken). verkeerde topic

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 25-11-2013 09:54 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nbabu schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:50:
Zit te denken om een Moto G aan te schaffen. Het enige waar ik van baal is dat er geen micro-sd kaart in kan. In principe zou je het geheugen toch ook uit kunnen breiden mbv usb-otg?
Dat kan met een microsd card reader, maar je hebt kans dat zoiets afbreekt bij een verkeerde handeling en dan heb je ook niets meer aan de micro-usb poort, dan kun je hem niet meer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
easyriider schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:24:
[...]

Dat kan met een microsd card reader, maar je hebt kans dat zoiets afbreekt bij een verkeerde handeling en dan heb je ook niets meer aan de micro-usb poort, dan kun je hem niet meer opladen.
Dank je, zag dat ik inderdaad gewoon even verder in dit topic had moeten lezen.....sorry. |:(

Waarschijnlijk dan maar een preorder plaatsen voor de moto g 16gb in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 22:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb de mijne (8GB) nu 4 dagen in bezit. Ik ben zeer te spreken over het scherm. Ik kom van een HTC desire, en dit ziet er goed scherp uit. ook de helderheid is hoog. Enkel de inkijkhoeken zijn niet super goed, die heb ik wel eens beter gezien.
Maar waar ik vooral over te spreken ben is de accu duur. Vanmiddag stond die op 2d en 2h en had ik nog 25% accu over. Ongekend voor mij. De tel laad overigens ook zeer rap, en 2/3 uur van 0 naa 95%, zonder dat de tel noemenswaardig warm wordt. Warm wordt de tel ook niet als ik een spelletje NFSMW speel. Zelfs mijn desire werd warm tijdens g-maps.

Enkel mis ik volgens mij Nederlandse spellingscontrole. Iemand enig idee hoe ik dat erop krijg?

edit:
en de tel slikt een micro-sim. Mijn sim van BEN had al van die breek randjes hiervoor.

[ Voor 7% gewijzigd door DaOverclocker op 26-11-2013 20:43 ]

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Precies wat ik ervan verwacht, een mooie mid-end telefoon voor een low-end prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mooie conclusie:
The carefully built handset is a great all-rounder, with particular credit going to the 720p display and hardware performance. Google has managed to repeat what it did with the Nexus 5: The Moto G is quite simply the best phone on the market in its price range.
En de kwaliteit van de foto's valt ook best wel mee. Als de 16GB opduikt, dan ga ik die toch maar eens bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
DaOverclocker schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:39:
Enkel mis ik volgens mij Nederlandse spellingscontrole. Iemand enig idee hoe ik dat erop krijg?
Je kan altijd de Google Keyboard installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179
Is hetzelfde als het meegeleverde keyboard, maar heb je sowieso Nederlandse autocorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
pven schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:35:
[...]

Mooie conclusie:

[...]

En de kwaliteit van de foto's valt ook best wel mee. Als de 16GB opduikt, dan ga ik die toch maar eens bestellen. :)
idd, ik vind de kwaliteit van de foto's ook wel meevallen, het is natuurlijk geen topper maarja moeten we dat verwachten in deze prijsklasse, met de andere goede specs.

Ik wacht ook op de 16 GB. 8 is net wat te weinig zonder SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12
Sinds vorige week vrijdag in mijn bezit. Gewoon in de Saturn in Kleve gehaald, is bij ons kleine 20 minuten rijden. Ik gebruik hem nu als werktelefoon dus ik heb niet zoveel behoefte aan veel opslag.
Van die 8gb is er 5,52gb beschikbaar voor de gebruiker. Voor mij prima.
Verder kan ik zeggen dat ik het een fijne telefoon vind, hij is kleiner dan de N4 die ik gebruik als prive telefoon en de batterijduur is erg goed. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Minaril schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:21:
Sinds vorige week vrijdag in mijn bezit. Gewoon in de Saturn in Kleve gehaald, is bij ons kleine 20 minuten rijden. Ik gebruik hem nu als werktelefoon dus ik heb niet zoveel behoefte aan veel opslag.
Van die 8gb is er 5,52gb beschikbaar voor de gebruiker. Voor mij prima.
Verder kan ik zeggen dat ik het een fijne telefoon vind, hij is kleiner dan de N4 die ik gebruik als prive telefoon en de batterijduur is erg goed. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Goed om te horen ;-) vind het altijd wel fijn als ik een dag goed door kan komen met de accu. Kheb nu een Xperia J (gewonnen) wat qua accu een goede telefoon is, maar qua performance niet echt (genoeg voor Whatsapp en mail enzo daar nie van).

Nog een review:

http://techcrunch.com/201...-and-good-in-smartphones/

En nog een

http://thenextweb.com/gad...ecent-camera/?fromcat=all

[ Voor 6% gewijzigd door Fransfb op 27-11-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
Aan de mensen hier die de Moto G in bezit hebben : hoe is de spraak/geluidskwaliteit van dit toestel ? Ik ben zelf ooit van Nokia overgestapt naar Samsung en ik ben er niet kapot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Iemand die toevallig een hoofdtelefoon heeft met een remote? Zou willen weten of het knopje op die remote dan werkt om de muziek te pauzeren en naar het volgend nummer te gaan. Mijn Nexus 7 (2012) heeft zo'n functie niet.

En als iemand een printscreen zou willen maken van de notificatiebalk, zou eens willen zien hoe die er uit ziet (of je je operator in het groot altijd ziet zoals hier).

Ook een interessant topic trouwens als je wilt weten hoe goed de batterij presteert:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2538691

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sieem schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:01:
En als iemand een printscreen zou willen maken van de notificatiebalk, zou eens willen zien hoe die er uit ziet (of je je operator in het groot altijd ziet zoals hier).
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097359/screen.png

Is inderdaad altijd zichtbaar, wat mij betreft het enige echte minpuntje in de interface.
albino71 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
Even wachten op root en custom roms en dan is dat ook weg :)
Klopt, simpele fix in SystemUI.apk

[ Voor 15% gewijzigd door EagleTitan op 28-11-2013 10:52 ]

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Even wachten op root en custom roms en dan is dat ook weg :)

Te koop....

Verwijderd

Iemand al ervaring met de flipcover?
Voor 30€ kan je soms al mooie alternatieven vinden!

Zijn er al lederen beschermingscovers gemaakt van deftige kwaliteit?

Verwijderd

http://www.ebay.co.uk/itm...OTO-G-PHONE-/390701216606

http://www.ebay.co.uk/itm...&var=&hash=item233296196b

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Wallet-Stand-Flip-Leather-Skin-Case-Cover-Retractable-Pen-Fits-Motorola-Moto-G-/00/s/MTUwMFgxNTAw/z/sXEAAMXQfvlSj6Y9/$_12.JPG

Op e-bay kan ik al leuke dingen vinden voor niet veel geld (vooral die onderste!)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 12:37 ]

• sieem
EagleTitan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:42:
[...]

[afbeelding]

Is inderdaad altijd zichtbaar, wat mij betreft het enige echte minpuntje in de interface.

[...]

Klopt, simpele fix in SystemUI.apk
Wel jammer inderdaad, ook dat 3G icoontje is niet echt mooi. Maarja, dat mag de pret niet bederven.

SystemUI.apk kun je vermoedelijk enkel aanpassen als je root hebt, of moet je al een custom rom installeren daarvoor?

Never mind, heb het al gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2546250
Zal ik direct eens proberen als ik mijn gsm heb.

[ Voor 11% gewijzigd door sieem op 28-11-2013 14:09 ]

• LunaTempesta
Een mooie review van Engadget.

'The G performs well already, but should only improve with KitKat, given Google's optimized Android 4.4 for lower-end handsets -- a term we're hesitant to even use when describing the Moto G.'

[ Voor 51% gewijzigd door LunaTempesta op 28-11-2013 14:13 ]

• guapper
Met die processor en 1GB geheugen kun je eigenlijk niet meer spreken van een lower-end handset.

Dat lower-end slaat eerder op de kwaliteit van het scherm en het ontbreken van 4G en NFC.

De optimalisaties van KitKat zijn er met name op gericht om ook op telefoons met nog mindere specs (lees: de apparaten waar over gesproken werd bij de presentatie van de Moto G door Motorola (; apparaten met hardware van 2 jaar geleden / met 512MB geheugen) Android soepel te laten draaien.

• Fransfb
guapper schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:58:
Met die processor en 1GB geheugen kun je eigenlijk niet meer spreken van een lower-end handset.

Dat lower-end slaat eerder op de kwaliteit van het scherm en het ontbreken van 4G en NFC.

De optimalisaties van KitKat zijn er met name op gericht om ook op telefoons met nog mindere specs (lees: de apparaten waar over gesproken werd bij de presentatie van de Moto G door Motorola (; apparaten met hardware van 2 jaar geleden / met 512MB geheugen) Android soepel te laten draaien.
Haal dat scherm ook maar weg, aangezien er een prima scherm op de Moto G zit.

Het enige wat er "low end" aan is, is de prijs, het ontbreken van 4g (zoals je zelf al aangeeft), NFC is niet zo'n ramp, en de Camera is niet super (voor mij niet echt een prioriteit).

• LunaTempesta
1gb werkgeheugen is tegenwoordig normaal, en 2gb zit in de duurdere sets. het is idd niet meteen low end. De processor is ook een quad core, maar draait wel wat lager dan de meeste (S4 mini/HTC one mini).

Het is bedoeld als een low end model, maar hij heeft gewoon erg aantrekkelijke specs.

Grootste loss vindt ik het missen van een micro SD slot.

• pven
  • Niet online
LunaTempesta schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:40:
Grootste loss vindt ik het missen van een micro SD slot.
Inderdaad: als die er wel op zat, dan had ik de 8GB al besteld.

• Tommert38
  • Laatst online: 17-09 23:00
Aan iedereen die de volledige operatornaam in de notificatiebalk haat: je kunt met deze app ook alleen het logo van de operator weergeven :)

• VinnioD
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
Iemand al enige ervaring met het bereik van de WiFi. Heb nu de HTC One X en dat is echt drama, maar aangezien ik het nooit echt gebruikte geen gemis (ik weet dat ik hem had kunnen opsturen, maar dat duurde me te lang en aangezien ik het nooit gebruikte) echter pas geleden op vakantie geweest en dan is het wel erg handig, vandaar dat mijn nieuwe tel. zeker goede WiFi moet hebben.

Verder ben ik zeker geinteresseerd in dit toestel als werk telefoon. Nu nog even wachten op de 16Gb versie.

• Katmi
Lijkt een goed toestel voor wie geen wereldschokkende foto ambities heeft, kan perfect als ''main'' toestel dienen.

Even een 8GB getest van een kennis en zie geen verschil tussen het scherm op de Moto G of op een iPhone 5s ( moeilijk te confirmen aangezien iOS vol zit met witte en blauwe tinten maar toch ) heeft ook iets betere kleuren en kijkhoeken dan de Nexus 4.

Snelheid was perfect bij switchen tussen apps, verschillende apps open hebben of music + browsen tegelijk, waarschijnlijk met browsen + music + emails sturen + nog iets doen dat je iets van ''lag'' merkt maar zoveel dingen doe ik niet in 1 tijd.

Wifi werkte goed, even goed als op mn oude iPhone 4S en merkte geen drops of loss van connection, 4G ontbreekt uiteraard maar 3g+ is meer dan genoeg voor de occasional Google search , Youtube video of Maps gebruik.

Geluid met oordopjes niet kunnen testen, speaker was OK maar niet geweldig , luid maar niet voor bassheads ( die zijn beter af met een HTC One ) , denk dat de speaker in lijn ligt met iPhone modellen / Nexus modellen.

Batterij deed hier van 7u s'ochtends tot 3u s'nachts met ongeveer 3.5u screen time en had nog >15%, lijkt me top.

Al bij al moet ik zeggen , als de lack of 4G je niet tegenhoud en je kunt leven met een camera die je nooit meer zal opleveren dan de occasional Facebook snap is dit perfect een toestel dat geschikt is als ''main'' toestel voor 24/7 gebruik.

Ik zit niet met de lack of 4G of de camera verveeld dus zodra de 16gb er is haal ik er 1tje als main toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
VinnioD schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:43:
Iemand al enige ervaring met het bereik van de WiFi.
Ben ik ook benieuwd naar, mede omdat dat ook de batterijduur aardig kan beïnvloeden. Toestellen met slechte WiFi zijn constant aan het zoeken en weer aan het verbinden, wat veel stroom kost. Veel wordt daar doorgaans niet over vermeld in de reviews, maar in de link die Fransfb in "[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie" aangaf, meldt Engadget:
The G's WiFi chip establishes strong, consistent connections and offers better-than-average range, even though you'll quickly see your bars drop as you move away from the router.
Dat lijkt dus wel goed te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik heb deze telefoon (8GB) nu twee dagen en het bevalt me prima. Voornamelijk het scherm en de bouwkwaliteit vind ik waanzinnig voor een 169 euro telefoon.

Het scherm is iets wat ik eiste van een nieuwe telefoon (heb een halfjaar een Nexus 7 (2013) in mijn bezit). Rondlopend in de Mediamarkt, telefoonwinkels etc zag ik alleen mooie schermen in dure toestellen. Deze doet zeker mee met de high-end toestellen, en hoewel het geen 1080p is, heeft het icm een 4.5 inch scherm een hoge pixel density. Prima!

Daarnaast is de bouwkwaliteit erg fijn. Ik stond op het punt een Huawei Y300 te kopen, en ik ben nu blij dat de Moto G geen vergelijkbare goedkope plastic gebruikt. Het is ook heel moeilijk de achterkant open te krijgen, maar dat draagt bij aan een robuste gevoel. De achterkant kan wel vettig blijven van vette vingers overigens.

Ik kan nog niet zoveel zeggen over batterij. Mijn gebruik is vrij laag: ik bel en sms/whatsapp alleen, lees af en toe wat nieuws, maar verder gebruik ik nooit de camera of muziek, en speel geen spellen. Daarom is ook het ontbreken van een sd kaartje voor mij geen minpunt en is 8gb voor mij ruim voldoende.

Mijn advies: er is geen mobiel die beter is dan deze als je een gemiddelde smartphone gebruiker bent. De Moto G is simpel, degelijk en mooi, en je kan met 169 euro in ieder geval niet fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:45
Geheugen van de Moto G lijkt vervangbaar:

Afbeeldingslocatie: http://i4.areamobile.de/img/00/00/74/75/04-motorola-moto-g-teardown-21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1.areamobile.de/img/00/00/74/75/02-motorola-moto-g-teardown-22.jpg

Artikel: http://www.areamobile.de/...age-update#g.2267.26.3800

Nuttige opmerking in vanuit het Duits:
[UPDATE] Op aanvraag, heeft Motorola het gebruik van een eMMC geheugenkaart in de Moto G. bevestigd Een verandering van de geheugenkaart niet zou helpen, omdat het besturingssysteem niet zomaar kan worden overgedragen van de oorspronkelijke geheugenkaart naar een grotere, nieuwe kaart. Hiervoor heeft u speciale hardware die de fabrikanten flash hun systemen aan de vereiste geheugen nodig hebben, verklaart de heer technici. Schnieth van de reparatieservice Smartphone kliniek in Berlijn.

Lees: Dit is tweakable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Bij XDA was dat ook opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 13:20
Op XDA verwijzen ze naar dezelfde website als flipjevandejam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Klopt.
Wat ik wil zeggen is dat er al door de community naar gekeken wordt. Het zal dan ook niet al te lang duren voordat er geprobeerd wordt om het geheugen te vervangen, en we dus weten of op korte termijn dit mogelijk zal worden (inclusief tools en dummy-handleiding). ;)

[ Voor 23% gewijzigd door guapper op 29-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Vraag me af of het gaat lukken, zal allemaal er aan liggen hoe de e-mmc vast gesoldeerd zit. Zijn er al foto's waar het metalen schildje verwijderd is? Dan kan je zien wat er echt onder zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Christiaan676 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:20:
Vraag me af of het gaat lukken, zal allemaal er aan liggen hoe de e-mmc vast gesoldeerd zit. Zijn er al foto's waar het metalen schildje verwijderd is? Dan kan je zien wat er echt onder zit....
foto 2 bedoel je?
Ik verwacht dat er dubbelzijdige plakband of een druppel lijm onder het geheugenkaartje zit.

Meer connectors dan op de foto te zien zijn zitten er niet aan.

crap, ik zou gezworen hebben dat het dakje er al af was...

[ Voor 25% gewijzigd door guapper op 29-11-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Nee, op foto 2 hebben ze alleen een micro SD kaartje op het metalen schild neer gelegd. Wat ik bedoel is dit metalen schild verwijderen zodat de IC's en printplaat die er onder zit zichtbaar word.

Edit:
Hoe meer ik er naar kijk hoe onwaarschijnlijker ik het acht dat een gebruiker de e-mmc chip kan vervangen. De e-mmc ic's van samsung zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/images/product/Package/package_info_detail_Flash_FBGA_QDP.jpg
Ofwel BGA dit is te solderen maar daarvoor heb je wel specialistische tools voor nodig, en is niet iets wat de gemiddelde hobbyist kan. Denk dat het metalen schild net toevallig de vorm heeft van een micro-SD kaartje.

[ Voor 56% gewijzigd door Christiaan676 op 29-11-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ik heb wel een kleine aandachtspuntje: ik weet niet hoe ik de spell checker aanzet voor nederlands. Ik heb het gevoel dat deze ontbreekt. Dat wordt voorlopig voorzichtiger typen.

Of heeft iemand uitgevogeld hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Eerder in dit of het andere motorola topic had iemand voorgesteld om even het google keyboard te instaleren, daar zit standaard nederlands bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Hmm, ik kan het blijkbaar niet via de Play store krijgen vanwege regio oid. Weet iemand hoe je de api kan krijgen?

update: nvm, ik moet leren om eerst even te googlen

hier de link voor anderen met hetzelfde probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179

[ Voor 41% gewijzigd door ejtnaj op 29-11-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hiero is een APK ervan te vinden.

Overigens is er natuurlijk ook swiftkeyboard wat ook erg prettig werkt.

*edit* Aha ninja'd.

[ Voor 6% gewijzigd door LunaTempesta op 29-11-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Nou, Hier wat (Youtube) Video reviews ;-)

YouTube: Moto G Review Android Authority

YouTube: Moto G Speed Test (with Nexus 5) Android Authority

YouTube: Moto G review TechRadar

[ Voor 7% gewijzigd door Fransfb op 30-11-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:10
Ik wil graag overstappen van mijn iPhone 4 16 GB naar de Moto G van 8 GB. Ik zet geen muziek of video bestanden erop, foto's syncen met dropbox of Google Drive. Tevens gebruik ik ook Amazon Kindle voor ebooks.

Is de 8GB versie genoeg? Ik heb nooit eerder Android gebruikt dus ik weet niet als apps veel ruimte nemen. Naast ABN, NS, Facebook, Instagram en weer apps wil ik ook apps zoals: http://themerapp.com/

Wat adviseren degenen met Android ervaring, 8GB of 16GB?

MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:53
Vandaag ook de beslissing genomen en naar onze oosterburen gereden en daar een Motorola Moto G te kopen bij de Duitse Media Markt. Ik woon in Oldenzaal dus dat was maar 20 minuutjes rijden >:)

Knip, dit mag in levertijden

Ik ben tot nu toe super tevreden. Het scherm is heel mooi en het toestel is lekker snel. Voor mij geen dure Samsung! Dit is een super mooi toestel, zeker voor € 170,00 ! :9

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 02-12-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Ms_Hyde schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:42:
Ik wil graag overstappen van mijn iPhone 4 16 GB naar de Moto G van 8 GB. Ik zet geen muziek of video bestanden erop, foto's syncen met dropbox of Google Drive. Tevens gebruik ik ook Amazon Kindle voor ebooks.

Is de 8GB versie genoeg? Ik heb nooit eerder Android gebruikt dus ik weet niet als apps veel ruimte nemen. Naast ABN, NS, Facebook, Instagram en weer apps wil ik ook apps zoals: http://themerapp.com/

Wat adviseren degenen met Android ervaring, 8GB of 16GB?
De apps zullen niet veel groter of kleiner zijn dan de apps op een iPhone. Dus met 8GB (waarvan je zelf een 5GB tot je beschikking hebt, zal zeker voldoende zijn. Kijk eens hoeveel ruimte je op je iPhone gebruikt en als dat minder dan 5GB is, dan zit je safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin wacht toch nog even op de 16gb, op amazon al te preorderen voor 199,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb dit toestel nu 2 dagen en ben dik tevreden!

Hiervoor had ik een HTC One, en daarvoor een Nexus 4. Hij is verbazingwekkend snel, minder 'smooth' dan een HTC One, maar hij lijkt (echt) net zo snel als een Nexus 4.

Nadelen zijn inderdaad de camera en het opslag geheugen, maar die zijn bekend.
Daarnaast werkt Chrome niet zo goed op die van mij, net alsof je scrollt met de rem erop... "next browser" is (voor mij) wél erg goed op deze telefoon.

Al met al; erg verbaasd een telefoon van 170 euro ZO goed kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 12-09 15:26
Flappie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:58:
Vandaag ook de beslissing genomen en naar onze oosterburen gereden en daar een Motorola Moto G te kopen bij de Duitse Media Markt. Ik woon in Oldenzaal dus dat was maar 20 minuutjes rijden >:)

knip

Ik ben tot nu toe super tevreden. Het scherm is heel mooi en het toestel is lekker snel. Voor mij geen dure Samsung! Dit is een super mooi toestel, zeker voor € 170,00 ! :9
Hier hebben we een levertijden topic voor

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 02-12-2013 16:33 ]

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:10
sieem schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:22:
[...]

De apps zullen niet veel groter of kleiner zijn dan de apps op een iPhone. Dus met 8GB (waarvan je zelf een 5GB tot je beschikking hebt, zal zeker voldoende zijn. Kijk eens hoeveel ruimte je op je iPhone gebruikt en als dat minder dan 5GB is, dan zit je safe.
Het zal de 16GB worden dan, op mijn iPhone heb ik meer dan 5GB in gebruik dus beter op safe spelen met 16GB. Nu hopen dat ie snel beschikbaar is in NL.

MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:53
lutkeveld schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:33:
[...]

Gaat het hier om de mediamarkt in Nordhorn? Dan ga ik binnenkort ook maar eens een bezoekje doen :)
Dit moet in het levertijden topic

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 02-12-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik heb op dit moment een Galaxy S2 en opzoek naar een nieuw toestel qua formaat is dit een perfect toestel... is het een goeie upgrade komend van een S2???

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Het is een heel ander soort toestel. De S2 was een high end toestel toen het uit kwam. De Moto G is niet echt een high end toestel. Maar het is wel een toestel dat alles doet wat je er van verlangt.
Hij is vergelijkbaar in performance met een Nexus 4 en de S3, voornamelijk omdat Motorola het systeem/os zo goed heeft aangepast op de hardware.
In normaal dagelijks gebruik zul je geen verschil merken tussen een Moto G en zeg, een telefoon van 400+ euro.

Ik ga van de Note 2 naar de Moto G toe. En ik verwacht niet echt een performance drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Bedankt :) zojuist besteld via amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week mijn S2 vervangen voor een 8GB Moto G van amazon.de

Min of meer zelfde formaat, maar de Moto G is gewoon veel sneller. Hij verschilt niet met een N7 2013 in mijn ervaring voor de simpele dingen die ik er mee doe(beetje surfen, youtube, wat streamen van Synology via Diceplayer). Belangrijkste voor mij is de accuduur, die vele malen beter is (letterlijk) als de S2. Ook de zo goed als kale Android versie kan ik heel erg waarderen.

Alleen de camera is niet echt beter als de S2, de vibration maakt wat meer herrie en de knopjes aan de zijkant voelen wat losjes aan. Het OLED scherm van de S2 had "felle" kleuren en perfect zwart, maar wit leek aardig geel bij die van mij. De Moto G heeft een veel scherper beeld en "normaal" wit, maar de kleuren zijn wel wat neutraler (kwestie van smaak, mij bevalt het wel).

Voor die €169 is dit echt een belachelijk goede smartphone, maar je zult wel ff je simkaart naar micro formaat moeten knippen :)

backcover eraf krijgen om de sim te plaatsen was wel een beetje scary ... kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel kracht heb moeten zetten op een stuk electronica. Zal het straks nog een keer moeten doen als ik zo'n flip cover weet te bemachtigen :p nergens in stock helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
En qua hitte? Mijn S2 word soms absurd warm is dit bij deze ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Via Android Authority geven ze nu een Moto G 16GB weg: http://is.gd/TwwXnk ;-) Dus veel succes allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Fransfb schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:28:
Via Android Authority geven ze nu een Moto G 16GB weg: http://is.gd/TwwXnk ;-) Dus veel succes allen.
Pssst niks moeten zeggen! Nu wordt onze kans kleiner! :))
Had me gisteren al ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
LunaTempesta schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:41:
[...]

Pssst niks moeten zeggen! Nu wordt onze kans kleiner! :))
Had me gisteren al ingeschreven.
Of juist groter voor mij :+ :p

En die kansen zijn toch altijd erg klein. Ben nog steeds erg benieuwd wanneer de 16GB naar NL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 12-09 15:26
You sneaky bastard :D

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ahhhhhh
Ik heb hem al door :))

En idd. Ik geef me al een enorm lange tijd weekelijks op voor de give-aways op Technobuffalo , maar nog nooit geluk gehad.

[ Voor 66% gewijzigd door LunaTempesta op 02-12-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:30
Hier ook een tevreden Moto G gebruiker. Het apparaat blinkt uit in simpelheid, in de goede zin van het woord. Geen overbodige shit erop, maar wat erop zit werkt gewoon erg goed. Op de camera na inderdaad, dat is geen hoogvlieger. En hij ietsje minder mogen wegen. Maar verder... Door zijn 4.5" een lekker scherp scherm, erg goede batterij inderdaad en hij werkt heerlijk soepel.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:52:
backcover eraf krijgen om de sim te plaatsen was wel een beetje scary ... kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel kracht heb moeten zetten op een stuk electronica. Zal het straks nog een keer moeten doen als ik zo'n flip cover weet te bemachtigen :p nergens in stock helaas
Had ik ook de eerste keer met het vervangen van de HDD en geheugen in m'n MacBook Pro. Ik had toen ook het idee dat ik de hele achterkant aan het slopen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Valt de review een beetje te lezen?
The Verge is een van de meest biased tech related sites die ik inmiddels probeer te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
LunaTempesta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
[...]

Valt de review een beetje te lezen?
The Verge is een van de meest biased tech related sites die ik inmiddels probeer te vermijden.
Vind dat altijd wel meevallen hoor, ik lees liever The Verge dan TechCrunch ofzo, die zijn pas über biased imo. Hij krijgt ook overal een 8 voor op Design (6) en Camera (5) na. Design is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.

Trouwens: bij de buren stond dit: http://nl.hardware.info/n...n-levering-begin-december

Bij de Global 16 GB staat 11 December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Fransfb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:47:
[...]

Bij de Global 16 GB staat 11 December.
Dat is de USA site.

Bij .fr stond 5 december, maar dat is nu eind december geworden. De .de site geeft helaas geen datum, net als de .uk site. Die hebben hem wel al gehad, maar zitten te wachten op nieuwe voorraad om uitstaande bestellingen te vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Fransfb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:47:
[...]

Vind dat altijd wel meevallen hoor, ik lees liever The Verge dan TechCrunch ofzo, die zijn pas über biased imo. Hij krijgt ook overal een 8 voor op Design (6) en Camera (5) na. Design is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.
Techcrunch lees ik niet.
Technobuffalo, phonedog en Annandtech zijn voornamelijk de sites waar ik kijk.

Ik heb bij TheVerge altijd het gevoel alsof ze alles vergelijken met een iPhone, en daar ligt dan net hun voorkeur. Gelukkig valt dat hier idd wel mee. Al vindt ik het gek dat ze build quality bij een bad point zetten. Zover ik overal heb gelezen en gezien is de build quality prima. O.a merk je dat in een non removable battery etc en not to mention hoe moeilijk het is om de achterkant eraf te halen. Ook heeft deze telefoon gorilla glass 3, dus slecht no way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik denk dat het bij de build quality er voornamelijk om gaat dat het vervangende hoesje piept en kraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
LunaTempesta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:19:
[...]

Techcrunch lees ik niet.
Technobuffalo, phonedog en Annandtech zijn voornamelijk de sites waar ik kijk.

Ik heb bij TheVerge altijd het gevoel alsof ze alles vergelijken met een iPhone, en daar ligt dan net hun voorkeur. Gelukkig valt dat hier idd wel mee. Al vindt ik het gek dat ze build quality bij een bad point zetten. Zover ik overal heb gelezen en gezien is de build quality prima. O.a merk je dat in een non removable battery etc en not to mention hoe moeilijk het is om de achterkant eraf te halen. Ook heeft deze telefoon gorilla glass 3, dus slecht no way?
Anandtech sowieso, alleen weet je nooit wat die gaan reviewen :P. Technobuffalo kijk/lees ik de laatste tijd wat minder. En phonedog kijk ik zelden.

Ik hou me meer bezig met:

Tweakers
HWI
Anandtech
Techradar
Neowin
Android Authority
Android Police
WPCentral
Youtube

En aangezien ik op dit moment zeer geintresseerd ben in de Moto G, Google ik zo om de paar dagen een keer op Moto G review :p en dan kijk ik wel waar ik uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 00:12
Zie net deze tweet:
Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/tUwUaqDKP8/1b1d0e1842ec463af92a0c6272a43673.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-09 15:06
Haha, gsmarena is een paar minuten trager, het wachten op amazon wordt enigzins verzacht.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/willem.groebbens/motog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ben benieuwd naar nederlandse reviews. Ik zie de links wel verschijnen neem ik aan. Ken beide websites niet dus ben er niet echt op de hoogte van.
Wat een hype train wel zeg. Om nog maar te bedenken dat het mobieltje, de 16gb variant dan, pas rond eind december waarschijnlijk zal komen. Bah.

*also forgot to mention somebody*
MKBHD of Marques Brownlee. Heeft dan wel geen echte website, maar zijn reviews zijn altijd fijn om naar te luisteren. Voordeel van zelfstandig alles doen zonder vast te zitten aan andere mensen etc.

[ Voor 28% gewijzigd door LunaTempesta op 03-12-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 00:12
LunaTempesta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:56:
Ben benieuwd naar nederlandse reviews. Ik zie de links wel verschijnen neem ik aan. Ken beide websites niet dus ben er niet echt op de hoogte van.
Wat een hype train wel zeg. Om nog maar te bedenken dat het mobieltje, de 16gb variant dan, pas rond eind december waarschijnlijk zal komen. Bah.

*also forgot to mention somebody*
MKBHD of Marques Brownlee. Heeft dan wel geen echte website, maar zijn reviews zijn altijd fijn om naar te luisteren. Voordeel van zelfstandig alles doen zonder vast te zitten aan andere mensen etc.
Androidplanet is een Nederlandse site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 22:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

Die batterij duur is dus echt goed wat mij betreft;

- vandaag op mijn werk, na 11 uur zeer licht gebruik, wel slechte gsm ontvangst 82% remaining.
een andere dag, 2 dagen thuis goede ontvangst en de hele tijd aan de wifi:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2BGMf8WdTGE/Up4oe3zydpI/AAAAAAAAARM/qbjJ_XwFfeg/w407-h724-no/Screenshot_2013-11-30-13-04-33.png

[ Voor 25% gewijzigd door DaOverclocker op 03-12-2013 19:54 ]

systeem specs

Pagina: 1 2 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.