Motorola Moto G smartphone Google en Motorola hebben hun goedkope smartphone Moto G gepresenteerd. De smartphone heeft een 4,5"-scherm met 720p-resolutie, draait op een Snapdragon 400-soc van Qualcomm en moet in de losse verkoop ongeveer 200 euro gaan kosten. De Moto G is een goedkope variant van Motorola's Moto X, een smartphone die in augustus uitkwam en vooral gericht is op het zelf kunnen aanpassen van kleuren en accentkleuren. De Moto G heeft dat niet, maar gebruikers kunnen wel de achterkant zelf verwisselen en flip covers bijbestellen. De Android-smartphone heeft een 4,5"-scherm met een resolutie van 1280x720 pixels. Daarmee komt de pixeldichtheid uit op 326 pixels per inch, ongeveer evenveel als recente iPhones. De smartphone draait op een Qualcomm Snapdragon 400-soc, een quadcore met vier Cortex A7-cores op een maximale kloksnelheid van 1,2GHz en voorzien van een Adreno 305-gpu. Bovendien heeft Motorola een nanocoating toegepast om de telefoon te beschermen tegen spatten. De telefoon meet 130x66x11,6mm en weegt 143 gram. De Moto G heeft geen 4g en beschikt over een 2070mAh-accu. De smartphone draait op Android 4.3 en krijgt in januari een update naar Android 4.4. Motorola voegt nog enkele eigen elementen toe, maar het uiterlijk van de software is ongewijzigd ten opzichte van de interface die Google maakt voor Android. Dat mag ook geen verbazing wekken: Motorola is eigendom van Google. De Moto G gaat vanaf donderdag in de verkoop in onder meer Europa voor een prijs van omgerekend rond 200 euro. Het toestel komt direct in Nederland en België uit, zo heeft Motorola bekendgemaakt. ![]() [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QN-zIbFk2JM&t=1h19m12s] ![]() Specificaties van PhoneArena. Specificaties van de Motorola site. Het toestel werd dus op 13 november gepresenteerd en ligt als het goed is vanaf 14 november in sommige landen in Europa in de winkels! Dit topic is om de import / koop van de Moto G te bespreken... Prijzen, winkels, kortingscodes, grijze import, levertijden, kom maar op! Gezamenlijke inkoopacties op het forum zijn overigens verboden op Tweakers. Voor ervaringen en discussie van de Moto G moet je een ervaringen topic starten. Het Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen topic is al basis gebruikt, alle credits gaan naar hun en degene waarvan zij het weer gekopieerd hebben. |
Zo, ik dacht ik maak even een topic voor deze telefoon. Ik wil hem graag hebben (de 16GB versie) en wellicht zijn er meer tweakers, dan kunnen we samen het internet afspeuren om hem zo snel mogelijk te kunnen bestellen.
In Duitsland staat hij al op Amazon.
Heeft iemand hem al ergens anders gevonden?
In Duitsland staat hij al op Amazon.
Heeft iemand hem al ergens anders gevonden?
Ik wil hem ook heel graag! Maar het schijnt dat hij ook gewoon in Nederland ge-released gaat worden binnen een paar weken. Dus ik denk dat ik daar gewoon even op ga wachten.
Bij pros staat ook 4G maar dit kan ik verder nergens vinden, klopt dit wel?
edit* bij build in storage staat 8 GB, volgens mij moet dit 8/16 GB zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door Sp3dy op 13-11-2013 21:45 ]
Geen 4G. Bij Amazon.de staat de 169E versie met type no. SM3719AE7F1 Dat zal de 8GB versie zijn, neem ik aan.
Dat is het verwarrende aan 4G in de US, daar noemen ze HSPA+ 4G, maar eigenlijk is het 3G+. In Europa en de rest van de wereld noemen ze LTE 4G. Deze telefoon heeft dus geen LTE ondersteuning, maar wel HSPA+.nico-1 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:18:
Bij pros staat ook 4G maar dit kan ik verder nergens vinden, klopt dit wel?
Zie ook:
(Bron)A hotly debated issue is the 4G tag offered by cellular network companies to advertise their HSPA+ networks(T-mobile and AT&T), while most accept that it should be considered, at most, a 3.75G network.
LTE
On the other hand, LTE, or Long Term Evolution, is considered a “true” 4G network. Theoretical speeds boast downlink speeds of 300Mbps and uploads of 75Mbps.
Ik wil er 2!
Serieus, m'n vrouw wil ook een ander toestel. Zou wel de 16GB willen iig, hopelijk snel te koop.
Serieus, m'n vrouw wil ook een ander toestel. Zou wel de 16GB willen iig, hopelijk snel te koop.
Ben benieuwd bij welke winkels ie komt het is best wel stil namelijk, volgens het tweakers artikel morgen.
Anoniem: 374146
Goed initiatief! Eeen mooie telefoon voor een prima kwaliteit/prijs verhouding, precies waar ik op zat te wachten! Op de meeste plekken stond morgen inderdaad, maar daar heb ik een hard hoofd in.. Ik hoor veel stemmen voor de 16 gig, is er niemand die de 8 gig wil en wat is het verwachte prijsverschil? Ik zou behalve muziek niet zo een twee drie een toepassing weten waarvoor de 16 gig geschikter is dan de 8 namelijk, maar input is welkom!
Apps, die worden steeds groter! De TomTom app is ook al gauw 4 GB geloof ik, tel daarbij andere apps + muziek enzovoort bij op en dan wordt het toch al krap. Daar hou ik absoluut niet van. Ik ben opgegroeid met een 486 met 24MB hardeschijf + floppy's, daarna Pentium3 met 20GB en 650MB of 700MB CD-R's daarna een Pentium 4 met 80GB. Bij allemaal moest ik gaan schipperen wat ik wel geïnstalleerd wou hebben en wat niet, dus daar heb ik een trauma aan overgehouden denk ik...
Sindsdien koop ik veel te veel opslag en RAM (indien mogelijk), daar kan je nooit genoeg van hebben, alleen irritant te weinig. Dan hoef je er niet meer over na te denken.
[ Voor 30% gewijzigd door Gaming247 op 13-11-2013 23:26 ]
In de UK wordt de Moto G prepaid verkocht voor 119 GBP (€ 140,-) en 149 GBP (€ 178). Vooral de 8GB is dan helemaal scherp geprijsd. Helaas geen verzending naar NL.
Edit: de prijzen liggen 10 GBP hoger, aangezien het beltegoed dat je erbij krijgt van de prijs is afgetrokken. Prijzen zijn dus 129,- GBP en 159, GBP.
Edit: de prijzen liggen 10 GBP hoger, aangezien het beltegoed dat je erbij krijgt van de prijs is afgetrokken. Prijzen zijn dus 129,- GBP en 159, GBP.
[ Voor 10% gewijzigd door pelt op 14-11-2013 09:30 ]
Bij de Mediamarkt in Duitsland (online gekeken) kost de 8G versie € 169 en schijnt leverbaar te zijn vanaf 21-11. De 16gb versie staat nog niet op de site.
De dual-sim versie staat op de Braziliaanse motorola site te koop, http://www.lojaoficialmot...trade%3B-colors-dual-16gb
16GB, Dual Sim en 4 kleurtjes. voor omgerekend 254 Euro...
Op http://www.expansys.nl/mo...ffiliation&utm_medium=cpa is het al mogelijk om een pre order te plaatsen, de 16 gb versie voor €225 en de 8 gb versie voor €190.
Brazilie is niet vergelijkbaar met ons. Ze betalen daar debiel veel importkosten, dat is waarschijnlijk hier het geval.bas-r schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:23:
De dual-sim versie staat op de Braziliaanse motorola site te koop, http://www.lojaoficialmot...trade%3B-colors-dual-16gb
Check bv. de PS4. Nog een stuk extremer:
http://www.gamespot.com/a...ation-brand/1100-6415696/
Dual sim komt alleen in Brazilië en India uit, vandaar de link. Er valt dus niks met ons te vergelijken.Bounzz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:44:
[...]
Brazilie is niet vergelijkbaar met ons. Ze betalen daar debiel veel importkosten, dat is waarschijnlijk hier het geval.
http://www.hotukdeals.com...&utm_campaign=Daily%2BHot
129 pond voor een 8gb versie en 159 pond voor 16gb versie
129 pond voor een 8gb versie en 159 pond voor 16gb versie
Van het kastje naar de muur lopen...
De 16GB-versie is nu beschikbaar als pre-order op Amazon.co.uk voor £159.99 (ca. €195).
Vanochtend bij Saturn the Wall (Utrecht) geweest. Ze wisten daar nog niks te vertellen over de Moto G.
Bij Vanden Borre in Belgie kan je de telefoons bestellen via hun site. Levertijd duurt wel een tijdje.
Voor de 8GB versie betaal je 199,99 euro. Voor de 16GB versie 229,00 euro.
http://www.vandenborre.be...motorola-moto-g-8gb-black
http://www.vandenborre.be/smartphone/motorola-moto-g-16gb
Voor de 8GB versie betaal je 199,99 euro. Voor de 16GB versie 229,00 euro.
http://www.vandenborre.be...motorola-moto-g-8gb-black
http://www.vandenborre.be/smartphone/motorola-moto-g-16gb
K.W.
Gespot bij de Saturn in Duitsland, de 8 GB versie. Genoeg op voorraad.
Ze vertelden me echter dat ze geen 16 GB versie gaan krijgen, ivm de vraag naar Motorola telefoons.
Ze vertelden me echter dat ze geen 16 GB versie gaan krijgen, ivm de vraag naar Motorola telefoons.

[ Voor 20% gewijzigd door Koen87 op 15-11-2013 21:40 ]
Op de website van Saturn kost de 8gb net als bij Media Markt 169 euro, leverbaar vanaf 21 november. Ook hier niks te vinden over de 16gb versie.
http://www.saturn.de/mcs/...angId=-3#technische-daten
http://www.saturn.de/mcs/...angId=-3#technische-daten
[ Voor 7% gewijzigd door Leauwie op 17-11-2013 11:34 ]
Bij CyberPort.de (shop review) is de 16gb momenteel te pre-orderen voor € 199,-.
Komt nog € 9.99 verzendkosten naar Nederland bij, dus totaal € 208,99.
Levertijd is helaas nog onbekend.
Komt nog € 9.99 verzendkosten naar Nederland bij, dus totaal € 208,99.
Levertijd is helaas nog onbekend.
Voor diegenen die overwegen het toestel bij Saturn in Duitsland te gaan halen (of bestellen):
Via de mobiele site van Saturn kun je per vestiging bekijken of het toestel daar nu al op voorraad is:
Via de mobiele site van Saturn kun je per vestiging bekijken of het toestel daar nu al op voorraad is:
- Mobiele site Saturn in Duitsland
- 'Abholung prüfen' aanklikken
- 'Markt auswählen' aanklikken
Hoi,
Wanneer komt hij in Nederland beschikbaar, of hoe kan ik hem via Duitsland bestellen ( hoe moet ik betalen, ideal?, ING?).
Mvg
Wanneer komt hij in Nederland beschikbaar, of hoe kan ik hem via Duitsland bestellen ( hoe moet ik betalen, ideal?, ING?).
Mvg
Bij CyberPort is de 16gb inmiddels van de site gehaald.
Alleen de 8gb versie staat er momenteel nog op (€ 169,- excl verzenden).
Alleen de 8gb versie staat er momenteel nog op (€ 169,- excl verzenden).
Hmm het begint er steeds meer op te lijken dat het nog wel even gaat duren voordat de 16 gig er komt.. De telefoon is bijna nergens meer te pre-orderen en waar dat wel kon staat de 16 gig er niet meer bij of stond die er uberhaupt niet bij. Jammer maar laten we hopen dat er toch nog wat beschikbaar komen in nederland.
Maar wat ik niet snap,
Waarom zou je 16gb nemen als je bij de 8gb ook 50gb google drive opslag krijgt,
Daar kan toch alle muziek en apps opgezet worden?
Mvg
Mvg
Online opslag is niet voor apps bedoelt, eigenlijk alleen voor documenten en foto's. Voornamelijk dingen die je niet vaak nodig hebt. Je merkt het vroeger met 4.2 heel erg bij sommige mobieltjes als ze geen vrije geheugen meer hebben, ze werden simpelweg heel erg traag, weet niet tot hoever dit geld voor moto g met 8gbtheo98 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:59:
Maar wat ik niet snap,
Mvg
Neem je ons in de maling? Die Google Drive is niet fysiek ingebouwd in het toestel hè?theo98 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:59:
Maar wat ik niet snap,
Mvg
De Moto G is een betrekkelijk goedkoop toestel. Velen zullen dit toestel gebruiken met een goedkoop (sim-only) abonnement of gaan gebruiken met een prepaid kaart. Met andere woorden: Die beschikken niet over een heel uitbundige databundel. Het is dan wel mooi om 50 gieg aan muziek bij Google te hebben staan, maar daarmee kun je het nog niet altijd en overal afspelen op je toestel.
Verder nemen bijvoorbeeld navigatiekaarten en spelletjes veel ruimte in, en ook filmpjes opnemen kan vrij hard gaan. Natuurlijk zullen velen ook met 8 GB uit kunnen komen, maar je hoeft geen gekke scenario's te bedenken om de voordelen van wat meer in te zien.
Anoniem: 556477
Ik heb gisteren geïnformeerd bij de MediaMarkt in Utrecht (Hoog Catharijne), en een medewerker zei tegen me dat hij het toestel niet (of in ieder geval niet binnenkort) verwacht aangezien Motorola geen grote user-base heeft in Nederland.
Heeft iemand intussen ergens anders het toestel al gezien in Nederland, of heeft iemand tips hoe ik hier het beste zo snel mogelijk aan zou kunnen komen?
Heeft iemand intussen ergens anders het toestel al gezien in Nederland, of heeft iemand tips hoe ik hier het beste zo snel mogelijk aan zou kunnen komen?
Dan zou je hem bij Amazon moeten bestellen of naar de Saturn in Duitsland moeten gaan (bijvoorbeeld) echter vind ik garantie dan altijd een beetje tricky.Anoniem: 556477 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:12:
Ik heb gisteren geïnformeerd bij de MediaMarkt in Utrecht (Hoog Catharijne), en een medewerker zei tegen me dat hij het toestel niet (of in ieder geval niet binnenkort) verwacht aangezien Motorola geen grote user-base heeft in Nederland.
Die medewerker van de Media Markt houdt er nogal Catch-22 logica op na: een bedrijf gaat pas producten verkopen als ze voldoende marktaandeel hebben. Hoe denkt 'ie dat een bedrijf marktaandeel verkrijgt? - Door producten niet te verkopen?
Dat er weinig Motorola-gebruikers zijn in Nederland is niet heel gek: Motorola verkoopt al jaren geen telefoons meer in de Benelux, laat staan in de rest van Europa. Laat het nu juist een van de kernpunten zijn van de Moto G: Motorola gaat eindelijk weer eens semi-wereldwijd telefoons verkopen. Nederland en België vallen in de persberichten van Motorola in de groep landen waar de telefoon als eerste uit zou moeten komen. Ik begreep dat de Moto G pas echt goed verkrijgbaar zou moeten zijn vanaf 21 november. Hopelijk is dat inderdaad het geval, en kunnen we de telefoon vlot bij Nederlandse aanbieders kopen.
Zo niet, dan is Amazon.co.uk of Amazon.de een mogelijkheid.

Dat er weinig Motorola-gebruikers zijn in Nederland is niet heel gek: Motorola verkoopt al jaren geen telefoons meer in de Benelux, laat staan in de rest van Europa. Laat het nu juist een van de kernpunten zijn van de Moto G: Motorola gaat eindelijk weer eens semi-wereldwijd telefoons verkopen. Nederland en België vallen in de persberichten van Motorola in de groep landen waar de telefoon als eerste uit zou moeten komen. Ik begreep dat de Moto G pas echt goed verkrijgbaar zou moeten zijn vanaf 21 november. Hopelijk is dat inderdaad het geval, en kunnen we de telefoon vlot bij Nederlandse aanbieders kopen.
Zo niet, dan is Amazon.co.uk of Amazon.de een mogelijkheid.
Ik heb bij de helpdesk van motorola geinformeerd en ze kunnen niet aangeven wanneer de telefoon in nederland verkrijgbaar zal zijn:
Dear Bas,
Thanks for reaching out to Motorola. I will do my best to assist you.
Regarding your concern, we do not have yet the information about the availability of Moto G in Netherlands. However, to keep up with Moto G news, Please follow the link and sign up to receive updates: http://www.motorola.com/u...-g/Moto-G/moto-g-pdp.html
Ik ben een beetje skeptisch geworden over deze hele launch, de informatievoorziening is een beetje ruk. Als de telefoon 21 november beschikbaar zou moeten zijn vind ik de reactie van Coolblue/Bol (waar ik navraag heb gedaan) vreemd aangezien zij nog totaal niks wisten. (of nog niks mogen zeggen)
Ik ben het helemaal met je eens: Motorola had best een precieze verkrijgbaar vanaf mogen noemen. 'Binnenkort/binnen enkele weken/op den duur' is een enorme dooddoener.Fransfb schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:13:
Ik ben een beetje skeptisch geworden over deze hele launch, de informatievoorziening is een beetje ruk. Als de telefoon 21 november beschikbaar zou moeten zijn vind ik de reactie van Coolblue/Bol (waar ik navraag heb gedaan) vreemd aangezien zij nog totaal niks wisten. (of nog niks mogen zeggen)
Het neemt eerlijk gezegd een goed deel van de hype weg. Het wordt nu meer een nou ja, we zien wel wanneer 'ie er is in plaats van op die dag sta ik voor de deur van de winkel, ik kan niet wachten! Vooral Apple is in dit laatste doorgaans een stuk beter.
[ Voor 19% gewijzigd door niic op 20-11-2013 14:06 ]
De acht gigabyte variant is wel beschikbaar op dit moment op een aantal websites, maar ik wil graag de 16 gigabyte versie hebben want 8 gigabyte is echt niet genoeg voor mij. Hoop dat ik die spoedig kan bestellen.
http://www.expansys.nl/motorola-moto-g-8gb-black-255918/
http://www.expansys.nl/motorola-moto-g-8gb-black-255918/
Ik had 'm inderdaad gezien op Expansys. Maar naast dat de Moto G daar wel aan de prijzige kant is (8GB voor de adviesprijs van de 16GB, exclusief een tientje verzenden) wacht ik ook liever op de 16GB.
Vooralsnog hoop ik dat de Britse Amazon vlot een voorraad krijgt.
Vooralsnog hoop ik dat de Britse Amazon vlot een voorraad krijgt.
Ik hoop dat de 16gb versie binnen redelijk korte tijd ergens beschikbaar komt.
Lijkt me een mooi toestel om mijn Note 2 mee te vervangen. Heel ander segment maar ik heb het gevoel dat high end tegenwoordig niet meer nodig is. Ik zie het nut niet zo in van een FullHD scherm, mega snelle quadcore soc en andere verkoop praat.
Ik zou graag wat kleiner en goedkoper willen gaan en dit lijkt me een mooie optie. Zover ik overal gelezen heb kan de telefoon nog goed een spelletje spelen en voelt hij degelijk en snel aan.
Amazon.de in de gaten houden, daar gaat toch wel mijn voorkeur naar uit. Snelle levering en prijs is ook altijd goed. De 8gb versie is daar ook gewoon 169€,- dus ik verwacht niet dat de 16gb variant boven de 200 gaat zitten. Maar aangezien ik binnenkort naar het buitenland ga kan ik de extra 8gb wel gebruiken mocht ik nog een foto en dingentje schieten.
Lijkt me een mooi toestel om mijn Note 2 mee te vervangen. Heel ander segment maar ik heb het gevoel dat high end tegenwoordig niet meer nodig is. Ik zie het nut niet zo in van een FullHD scherm, mega snelle quadcore soc en andere verkoop praat.
Ik zou graag wat kleiner en goedkoper willen gaan en dit lijkt me een mooie optie. Zover ik overal gelezen heb kan de telefoon nog goed een spelletje spelen en voelt hij degelijk en snel aan.
Amazon.de in de gaten houden, daar gaat toch wel mijn voorkeur naar uit. Snelle levering en prijs is ook altijd goed. De 8gb versie is daar ook gewoon 169€,- dus ik verwacht niet dat de 16gb variant boven de 200 gaat zitten. Maar aangezien ik binnenkort naar het buitenland ga kan ik de extra 8gb wel gebruiken mocht ik nog een foto en dingentje schieten.
Ik heb hetzelfde gevoel hier, de camera op Android telefoons zijn toch altijd slecht, mijn mening, en de budget telefoons met Android waren in mijn mening ook altijd slecht tot nu toe, bovendien worden de high end telefoons ook te groot naar mijn smaak. Ik had laatst de Nexus 5 in mijn handen, maar dat is te groot voor mij.
Hopelijk is de 16GB snel leverbaar, het lijkt wel een paper launch van Motorola, is het nou echt zo moeilijk om een product goed te lanceren?
Hopelijk is de 16GB snel leverbaar, het lijkt wel een paper launch van Motorola, is het nou echt zo moeilijk om een product goed te lanceren?

Hoe zit het met de garantie als je hem daar besteld? Moet je de telefoon dan naar duitsland verzenden? Of hebben die ook een servicepunt oid?LunaTempesta schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:44:Amazon.de in de gaten houden, daar gaat toch wel mijn voorkeur naar uit
Amazon heeft als het goed is gewoon een repair/garantie service zolang je het bij Amazon prime besteld.
Even met translate vanaf de site gehaald, dus lekker nederlands:
Even met translate vanaf de site gehaald, dus lekker nederlands:
Je zou het dus wel richting duitsland moeten sturen, maar Amazon is normaal vrij snel met alles. 2 tot 3 dagen later.Zelfs als uw toestel defect is, we zijn er voor u. Hiervoor kunt u gebruik maken van ons formulier "service weer" beschikbaar. Vul het volledig uit, noteer het IMEI-nummer van uw apparaat voor later de online reparatie status op te vragen en stuur het naar ons. U ontvangt dan een email met de service order en een merk voor het gratis pakket wordt teruggestuurd naar onze reparatieservice. Print de serviceorder en het pakket merk en volg de instructies in de e-mail. Nu stuur je telefoon samen met de ondertekende service-indicator en garantie met een kopie van het aankoopbewijs voor eenvoudige bewerking op het adres vermeld op de verpakking merk. Een garantie controle is in principe gratis. Voor de garantie zullen wij uw toestel uiteraard kosteloos herstellen en stuur het terug naar u zo spoedig mogelijk, natuurlijk zonder verzendkosten. Voor het opstellen van een kostenraming, zullen wij u ook niet in rekening brengen.
Oh! Ik heb ook nog zitten denken aan de N5, maar ik loop liever niet met een fragile en nog 'redelijk' duur mobieltje rond in Singapore. Voor 200 euro zou dit gewoon een geweldig telefoontje zijn. Maar op de launch is er altijd wel wat aan te merken. De Note 2 was met release ook moeilijk te krijgen en volgensmij is de N5 32gb variant ook haast niet aan te komen.Gaming247 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:00:
Ik had laatst de Nexus 5 in mijn handen, maar dat is te groot voor mij.
[ Voor 22% gewijzigd door LunaTempesta op 20-11-2013 15:30 ]
thnx voor de info! Dat wordt dan zeker aantrekkelijkLunaTempesta schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:28:
Amazon heeft als het goed is gewoon een repair/garantie service zolang je het bij Amazon prime besteld.
Alleen zit ik nog steeds te twijfelen wat voor hoesje ik er bij wil...
Inderdaad, hoewel ik deze telefoon waarschijnlijk toch ga halen geef het nu wel een wat zuurdere smaak. Ik had gewoon verwacht deze telefoon vorige week te kunnen bestellen (ook al zou het pre-order zijn dan wist ik in iedergeval dat ie eraan kwam).niic schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:02:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens: Motorola had best een precieze verkrijgbaar vanaf mogen noemen. 'Binnenkort/binnen enkele weken/op den duur' is een enorme dooddoener.
Het neemt eerlijk gezegd een goed deel van de hype weg. Het wordt nu meer een nou ja, we zien wel wanneer 'ie er is in plaats van op die dag sta ik voor de deur van de winkel, ik kan niet wachten! Vooral Apple is in dit laatste doorgaans een stuk beter.
Dus nog maar even afwachten.
8GB versie is op voorraad bij expansys.nl. Gaat het dan toch gebeuren?
Patrick74
Ik hoop het. Ze lopen een hoop sinterklaasinkopen mis anders. nu nog de 16gig die de meeste mensen willen...patrickvandenbu schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:30:
Op zowel de Nederlandse als Engelse website van Expansys zijn op dit moment 73 in voorraad. Dus het zal wel geen officiële import zijn.patrickvandenbu schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:30:
68 op dit moment op alle Europese sites inclusief de Engelse van Expansys. Dus totaal 5 verkocht in heel Europa sinds gisteravond.
Alleen op de Engelse expansys.com staat de 16GB, maar dan als pre-order voor 184,99 POND
Alleen op de Engelse expansys.com staat de 16GB, maar dan als pre-order voor 184,99 POND
Het is nieuw en eerste leveranciers lijken wat extra winst te willen maken. In Duitsland is het toch iets goedkoper. Wellicht dat er komende 1-2 weken meer winkels beginnen met levering en prijs voor beide versies gaat dalen.
idd, dat denk ik ook. daarom pre-order ik hem ook nog niet. Ik wacht ff tot die in meerdere winkels beschikbaar is.
Ik heb 'm maar voorbesteld bij Amazon.co.uk
Mocht de Moto G eerder beschikbaar komen in Nederland, dan kan ik de bestelling altijd annuleren, maar ik heb er eerlijk gezegd weinig hoop in dat 'ie hier in Nederland vlot op de markt komt. Vind dat Motorola een ontzettend slechte informatievoorziening heeft.
Mocht de Moto G eerder beschikbaar komen in Nederland, dan kan ik de bestelling altijd annuleren, maar ik heb er eerlijk gezegd weinig hoop in dat 'ie hier in Nederland vlot op de markt komt. Vind dat Motorola een ontzettend slechte informatievoorziening heeft.
Ja de informatievoorziening is inderdaad waardeloos, eerst werd gezegd dat hij vorige week zou komen en nu is het eigenlijk onduidelijk. Het lijkt wel alsof ze hier geen marktaandeel willen krijgen, vreemd. En jammer ik was behoorlijk enthousiast maar dat word op deze manier getemperd.
Nog een vraagje over de hoesjes, ik dacht dat er van die hoesjes kwamen dat je beeldscherm automatisch uitgaat. Had ik dat goed begrepen?
Nog een vraagje over de hoesjes, ik dacht dat er van die hoesjes kwamen dat je beeldscherm automatisch uitgaat. Had ik dat goed begrepen?
Ik denk dat je deze bedoeld?Anoniem: 374146 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:29:
Ja de informatievoorziening is inderdaad waardeloos, eerst werd gezegd dat hij vorige week zou komen en nu is het eigenlijk onduidelijk. Het lijkt wel alsof ze hier geen marktaandeel willen krijgen, vreemd. En jammer ik was behoorlijk enthousiast maar dat word op deze manier getemperd.
YouTube: Motorola Moto G Flip Shell im Hands On [Deutsch]
En NIIC ik ben benieuwd naar je ervaringen mocht je hem de komende dagen krijgen. Zonder MicroSD is de 8 GB best wel karig (aangezien er maar 5 GB vrij is). Dus hopelijk komt die 16 nog de komende dagen
5GB vrije ruimte leek me ook te weinig, maar ik hoop dat 16GB voldoende zal zijn (ik denk het wel: op mijn Nexus 7 gebruik ik met een aantal .flac-albums, een behoorlijk aantal apps en een stuk of wat films ook meestal maar max. 15GB).Fransfb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:35:
En NIIC ik ben benieuwd naar je ervaringen mocht je hem de komende dagen krijgen. Zonder MicroSD is de 8 GB best wel karig (aangezien er maar 5 GB vrij is). Dus hopelijk komt die 16 nog de komende dagen
Helaas is de 16GB nog steeds niet uitgebracht, dus ik heb enkel een pre-order kunnen plaatsen. Het kan dus nog best enkele weken duren, maar dat hoop ik natuurlijk niet. Ik zal zeker mijn ervaringen delen als 'ie ooit binnenkomt!
Ah nice, ja die bedoelde ik! Zag dat de prijzen rond de 15-20 euro liggen, niet echt goedkoop maar wel wat ik had verwacht.Fransfb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:35:
[...]
Ik denk dat je deze bedoeld?
YouTube: Motorola Moto G Flip Shell im Hands On [Deutsch]
En nu wachten of die 16 gig er inderaad ooit komt..

Ha!
Het 16gb model staat op de Duitse site van Notebooksbilliger. Voor de mensen die deze site niet kennen is het wel een aanrader (mits je een persoon over de grens hebt.) Naar mijn mening een van de betere Duitse webshops. Hier aan begin van Januari ook mijn Y500 SLi gekocht.
Toevallig weet ik dat deze site samenwerkt met de Wehkamp (Wehkamp schijnt via hun af en toe wel eens wat in te kopen.) Momenteel is hij nog niet leverbaar, maar hij komt dus wel. - En laat ik nou net zien dat ze wel in NL voortaan leveren.
Linkje
In de gaten houden dus. Prijs is 199€,-
Het 16gb model staat op de Duitse site van Notebooksbilliger. Voor de mensen die deze site niet kennen is het wel een aanrader (mits je een persoon over de grens hebt.) Naar mijn mening een van de betere Duitse webshops. Hier aan begin van Januari ook mijn Y500 SLi gekocht.
Toevallig weet ik dat deze site samenwerkt met de Wehkamp (Wehkamp schijnt via hun af en toe wel eens wat in te kopen.) Momenteel is hij nog niet leverbaar, maar hij komt dus wel. - En laat ik nou net zien dat ze wel in NL voortaan leveren.
Linkje
In de gaten houden dus. Prijs is 199€,-
Die je daar ziet kostte volgens mij 30 euro. die 20 euro dingen waren alleen de backcovers (om die van een ander kleurtje te voorzien.Anoniem: 374146 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:11:
[...]
Ah nice, ja die bedoelde ik! Zag dat de prijzen rond de 15-20 euro liggen, niet echt goedkoop maar wel wat ik had verwacht.![]()
En nu wachten of die 16 gig er inderaad ooit komt..![]()
Die flip shell is back cover + zo'n flap in 1.
Ik dacht dat je de 8 maar had besteld NIIC
Ik zat wel even over te twijfelen over de 8GB Fransfb, maar ik denk dat het toch te weinig is.
Niet zozeer voor apps (ik heb op mijn Nexus 7 meer apps staan dan ik eigenlijk gebruik, en ze nemen gezamenlijk nog geen 2GB in beslag), maar wel voor foto's, video's en muziek e.d.
Niet zozeer voor apps (ik heb op mijn Nexus 7 meer apps staan dan ik eigenlijk gebruik, en ze nemen gezamenlijk nog geen 2GB in beslag), maar wel voor foto's, video's en muziek e.d.
En daarbij kun je die 8GB niet volledig gebruiken voor apps toch? Bij mijn Nexus S 16gb is 1 GB beschikbaar voor apps, als ik in het instellingen menu kijk. Je kunt wel sommige verplaatsen naar SD (welke dus ingebouwd is).niic schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:49:
Ik zat wel even over te twijfelen over de 8GB Fransfb, maar ik denk dat het toch te weinig is.
Dit is al een tijdje niet meer zo. Het is wel zo dat van de 8GB er niet 8 volledig gebruikt kan worden.Leauwie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:51:
[...]
En daarbij kun je die 8GB niet volledig gebruiken voor apps toch? Bij mijn Nexus S 16gb is 1 GB beschikbaar voor apps, als ik in het instellingen menu kijk. Je kunt wel sommige verplaatsen naar SD (welke dus ingebouwd is).
Effectief hou je als gebruiker denk ik zo 5,5GB over om daadwerkelijk alles mee op te slaan.
Blijkt ook uit deze afbeelding van C|Net

krijg net een alert, dat belsimel het toestel op voorraad heeft.
€199 ex verzending voor de 8GB uitvoering - dat wordt dus bestellen in Duitsland (€169) of de UK (GBP 135, GBP 160 voor 16GB)DancePlaza schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:47:
krijg net een alert, dat belsimel het toestel op voorraad heeft.
Op amazon.ck.uk staat nu ook de 8gb versie, wacht nog steeds op de 16 gb versie
Vast een foutje maar beide zijn £159.59
http://www.amazon.co.uk/M...EK2/ref=pd_bxgy_ce_text_y
De 8GB stond er al en is 135 pond. Jouw link is van een externe verkoper op Amazon. Hier de link naar de juiste 8GB:timo395 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:56:
Op amazon.ck.uk staat nu ook de 8gb versie, wacht nog steeds op de 16 gb versie
http://www.amazon.co.uk/g...new?ie=UTF8&condition=new
Ja, je hebt gelijk die word niet door amazon zelf verkocht, maar door een van hun retailers, wel word de 8 gb versie door amazon.de verkocht voor 170 euro. Helaas staat er niets op de duitse website over een 16 gb versie.
http://www.amazon.de/Moto...ords=motorola+moto+g+16gb
Heb op een aantal websites als datum begin december zien staan hoop dat ik niet tot dan moet wachten voor de 16 gb versie.
http://www.amazon.de/Moto...ords=motorola+moto+g+16gb
Heb op een aantal websites als datum begin december zien staan hoop dat ik niet tot dan moet wachten voor de 16 gb versie.
[ Voor 0% gewijzigd door timo395 op 21-11-2013 17:32 . Reden: spelfout ]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik voor de 8GB of de 16GB uitvoering ga, maar is het 8GB toestel voor 199 euro niet wat duur? Of denken jullie dat dit het enige aanbod blijft voorlopig?
€199 voor de 8GB-versie is niet goedkoop inderdaad: een stuk duurder dan de adviesprijs van €169, en zelfs duurder dan de adviesprijs van €189 voor de 16GB-versie.
Inmiddels is de voorraad bij Belsimpel ook aardig geslonken: je moet nu 2-4 werkdagen wachten op levering. Via Amazon.de bestellen duurt net zolang, maar kost je in vergelijking met Belsimpel €30 minder.
Inmiddels is de voorraad bij Belsimpel ook aardig geslonken: je moet nu 2-4 werkdagen wachten op levering. Via Amazon.de bestellen duurt net zolang, maar kost je in vergelijking met Belsimpel €30 minder.
[ Voor 41% gewijzigd door niic op 21-11-2013 19:16 ]
Wie heeft die adviesprijs dan precies bedacht? Komt die direct van Motorola zelf? En zo ja, was die adviesprijs gegeven in euro's of in dollars?niic schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:08:
€199 voor de 8GB-versie is niet goedkoop inderdaad: een stuk duurder dan de adviesprijs van €169, en zelfs duurder dan de adviesprijs van €189 voor de 16GB-versie.
30 euro is 30 euro. Ik wil het alleen uit een NL shop ivm garantie. Anders zou ik het vanuit Duitsland laten verzenden. Maar voor prijs van een 16gb een 8gb krijgen doet wel pijn. Gewoon nog een paar nachten slapen.
Belsimpel had ook als eerste in Nederland de Nexus 5 op hun site, ook veel te duur. Die proberen dat gewoon, het is helemaal niet zeker dat dat ook de normale prijs in Nederland wordt. Het zou me niet eens verbazen als Belsimpel de krullenjongen met een bestelautootje wat filialen van Saturn in Duitsland laat afrijden.
Ik hoop dat je gelijk hebt Beuzelarij, ik kan alleen niet wachten tot de Moto G in Nederland voor een enigszins schappelijke prijs verkrijgbaar is
Motorola repte in de presentatie van de Moto G over adviesprijzen van $179, £135 en €169 voor de 8GB-versie, en $199, £159 en €189 voor de 16GB-versie.Anoniem: 556477 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:18:
Wie heeft die adviesprijs dan precies bedacht? Komt die direct van Motorola zelf? En zo ja, was die adviesprijs gegeven in euro's of in dollars?
Dit komt ook overeen met de prijzen die je reeds ziet in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland.
Ik hoop ook dat Beuzelarij gelijk heeft en er gauw voldoende aanbieders komen tegen fatsoenlijke prijzen, en dat dit ofwel parallel-import is van Belsimpel, ofwel het proberen van een slaatje te slaan uit hun tijdelijke 'monopolie'-positie.
[ Voor 4% gewijzigd door niic op 21-11-2013 20:07 ]
Je zet 'monopolie' terecht tussen aanhalingstekens, want er staat bij levertijd gewoon 2-4 werkdagen op hun website. Daarnaast zijn ze gevestigd in Groningen. Krijgen ze veel bestellingen dan sturen ze de buurjongen voor een Kwatta met zijn brommer op pad, om wat exemplaren in Duitsland bij de Saturn-vestigingen op te gaan halen. Pakken ze per toestel toch mooi enkele tientjes. Daarom staat er, net als in Duitsland, waarschijnlijk ook enkel de 8GB versie op hun site.niic schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:05:
ofwel het proberen van een slaatje te slaan uit hun tijdelijke 'monopolie'-positie.
Bij de Nexus 5 bleken ze uiteindelijk ook helemaal niet eerder dan anderen te kunnen leveren. Moesten ze hun aanvankelijk veel te hoge prijzen ook nog snel terugdraaien, omdat mensen hun orders anders helemaal bij hen zouden weghalen. Kortom, ik denk dat we hen niet al te serieus moeten nemen, en er al helemaal niet vanuit moeten gaan dat dit ook de echte Nederlandse prijs zal gaan worden. Mocht dat laatste toch het geval zijn, dan pikken velen het toestel wel op als ze een keertje in Duitsland zijn. Voor dat geld neem je eerder wat risico, je wilt echter niet het gevoel krijgen afgezet te worden in Nederland.
Amazon.co.uk website zegt nu 12 december voor 16 gigabyte versie
http://www.amazon.co.uk/g...=UTF8&psc=1&s=electronics
Weet niet of ik het zo lang kan volhouden
http://www.amazon.co.uk/g...=UTF8&psc=1&s=electronics
Weet niet of ik het zo lang kan volhouden
Ik hoop dat duitsland hem iets eerder heeft. Naar mijn ervaring is Duitsland altijd de eerste wat betreft dat soort dingen. Ik las net een post v een duitse webshop en die weten nog niet wanneer het 16gb model beschikbaar komt. Hij staat er wel al op. It's something.
Zolang hij maar voor half december er is red ik me nog wel met mijn note 2
.
Zolang hij maar voor half december er is red ik me nog wel met mijn note 2
Hmm 12 december, dat is wel anders dan de door motorola beloofde datum. Ik hoop dat ie er dan echt is.. Hoe komt het toch dat NL altijd langzamer is met dit soort dingen.. Agh jah kan ik iig nog even sparen, en voor de 16 gaan, schrale troost!
http://www.idealo.de/prei...moto-g-16gb-motorola.html
deze melden dat hij pas half december in voorraad is.
deze melden dat hij pas half december in voorraad is.
Dat wordt dus nog even afwachten als de 16 in Dec komt.
En Belsimpel heeft hem nog maar even 20 euro duurder gemaakt (229 voor de 8GB)
Dat is gewoon gek voor worden. Ze weten zeker dat niemand anders het zal kunnen leveren. Dus nog een 20 euro erbovenop zetten dan maar. 
Fransfb schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:20:
Dat wordt dus nog even afwachten als de 16 in Dec komt.
Mits de bezels meevallen vind ik dit een goed (lees: betaalbaarder) alternatief voor de DROID mini die ik eerst wou halen, 4.3-4.5" is toch wel zo'n beetje wat ik zoek (en natuurlijk niet te lomp qua afmetingen... anders heeft die schermgrootte ook geen voordeel meer
)
Rotterdam
HTC One Mini beviel me ook prima, maar die is helaas stukken duurder (maar daar had jij het niet over
)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Moto G ligt gewoon al bijna een week bij de Saturn in duitsland (8 GB versie voor 179,- ondanks dat op internet 170,- staat)
Had hem gisteren nog in de hand.
Had hem gisteren nog in de hand.
Begrijp dat je dat denkt, maar zo zit dat niet. De Nexus 5 is aanvankelijk voor een andere adviesprijs geïntroduceerd (de prijs die Belsimpel hanteerde) en dit is later bijgesteld. Dit kun je controleren in het Nexus 5 topic: vele Mediamarkt vestigingen hebben het ook voor deze prijs aangeboden in het begin.Beuzelarij schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:22:
Bij de Nexus 5 bleken ze uiteindelijk ook helemaal niet eerder dan anderen te kunnen leveren. Moesten ze hun aanvankelijk veel te hoge prijzen ook nog snel terugdraaien, omdat mensen hun orders anders helemaal bij hen zouden weghalen. Kortom, ik denk dat we hen niet al te serieus moeten nemen, en er al helemaal niet vanuit moeten gaan dat dit ook de echte Nederlandse prijs zal gaan worden. Mocht dat laatste toch het geval zijn, dan pikken velen het toestel wel op als ze een keertje in Duitsland zijn. Voor dat geld neem je eerder wat risico, je wilt echter niet het gevoel krijgen afgezet te worden in Nederland.
Voor de Moto G geldt: dit ligt puur aan de dure inkoop door slechte beschikbaarheid, zie ook de melding van Tweakers over onduidelijkheid van de release in NL (nieuws: Google en Motorola presenteren goedkope smartphone Moto G). Reken wel mee dat Belsimpel steeds alles op alles zet om modellen als allereerste naar Nederland te halen. Hier zitten risico's aan en bovendien betaal je voor de inkoop ook de hoofdprijs.
[ Voor 9% gewijzigd door pprs op 22-11-2013 11:32 ]
Net besteld bij Amazon.de voor 169 euro.
Zat te twijfelen over de Hongmi Red Rice en struikelde daarna over deze Moto G.
Ben benieuwd......
John
Zat te twijfelen over de Hongmi Red Rice en struikelde daarna over deze Moto G.
Ben benieuwd......
John
Het is handiger als je zelf even vermeldt dat je bij BelSimpel werkt, nu moet Google ons dat vertellen. Kan jij meer vertellen over de leverbaarheid van de 16GB modellen?pprs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:31:
[...]
Begrijp dat je dat denkt, maar zo zit dat niet. De Nexus 5 is aanvankelijk voor een andere adviesprijs geïntroduceerd (de prijs die Belsimpel hanteerde) en dit is later bijgesteld. Dit kun je controleren in het Nexus 5 topic: vele Mediamarkt vestigingen hebben het ook voor deze prijs aangeboden in het begin.
Voor de Moto G geldt: dit ligt puur aan de dure inkoop door slechte beschikbaarheid, zie ook de melding van Tweakers over onduidelijkheid van de release in NL (nieuws: Google en Motorola presenteren goedkope smartphone Moto G). Reken wel mee dat Belsimpel steeds alles op alles zet om modellen als allereerste naar Nederland te halen. Hier zitten risico's aan en bovendien betaal je voor de inkoop ook de hoofdprijs.
Staat op meerdere plekken in het Nexus 5 topic. Reageer hier gewoon op persoonlijke titelmax3D schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:46:
Het is handiger als je zelf even vermeldt dat je bij BelSimpel werkt, nu moet Google ons dat vertellen. Kan jij meer vertellen over de leverbaarheid van de 16GB modellen?
Dure inkoop? Beweer je hiermee dat Motorola naar de consumenten een adviesprijs afgeeft maar naar de verkopers een prijs hanteert waardoor ze zelfs met een webshop geen winst kunnen maken? Ik zeg niet dat het niet zo is maar dat lijkt me heel sterk aangezien Motorola graag wil dat er veel van verkocht worden.pprs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:31:
[...]
Begrijp dat je dat denkt, maar zo zit dat niet. De Nexus 5 is aanvankelijk voor een andere adviesprijs geïntroduceerd (de prijs die Belsimpel hanteerde) en dit is later bijgesteld. Dit kun je controleren in het Nexus 5 topic: vele Mediamarkt vestigingen hebben het ook voor deze prijs aangeboden in het begin.
Nee. Product is schaars op dit moment zoals hier ook in het topic vermeld, daardoor wordt de prijs hoger. Hem toch willen aanbieden aan je klanten heeft dus als gevolg dat je dat ook moet doorberekenen.wr19026 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:52:
Dure inkoop? Beweer je hiermee dat Motorola naar de consumenten een adviesprijs afgeeft maar naar de verkopers een prijs hanteert waardoor ze zelfs met een webshop geen winst kunnen maken?
Of dat mensen juist in andere landen gaan kijken
.
Denk dat er ook wel een deel is dat denkt van 'nouja dan maar 30 euro extra'. Maar het lijkt me toch dat ze klanten mis lopen op deze manier. Vooral omdat motorolo duidelijk de prijs heeft aangegeven,
Denk dat er ook wel een deel is dat denkt van 'nouja dan maar 30 euro extra'. Maar het lijkt me toch dat ze klanten mis lopen op deze manier. Vooral omdat motorolo duidelijk de prijs heeft aangegeven,
Wat een onzin en arrogantie van belsimpel, bij expansys.nl kan je de 16GB gewoon bestellen (pre-order) voor 177,68 excl. BTW (214,99). Vanaf 19 december kan je de 16GB ook bestellen bij cyberport.de voor maar 199 euro! Belsimpel is niet goed bezig om 219 euro te vragen voor de 8GB. Deze ligt bij Saturn en MediaMarkt in Duitsland nu al in de winkel voor 169 euro, oftewel 50 euro goedkoper.
[ Voor 49% gewijzigd door martijnaj op 22-11-2013 13:49 . Reden: aangevuld ]
Hmm ik denk dat ik de 16 gig maar ga pre-orderen bij expansys, eerst nog even de shop zelf opzoeken op tweakers..
/edit
Bij nader inzien wacht ik maar even op een andere webshop..
reviews
/edit
reviews

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 374146 op 22-11-2013 14:56 ]
Oef bedankt voor de waarschuwing. Had er net een preorder staan, maar na dit te lezen laat maar zitten. Dan toch maar eventjes geduld hebben.Anoniem: 374146 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:51:
Hmm ik denk dat ik de 16 gig maar ga pre-orderen bij expansys, eerst nog even de shop zelf opzoeken op tweakers..
/edit
reviews
Nog afgezien van de veelal slechte reviews hier op Tweakers mis ik ook keurmerkjes van Thuiswinkel, Qshops e.d. op de site. Ik zou om die reden alleen al niet aandurven hoewel ik zelf niet op zoek ben naar dit toestel (al zou het voor mijn vriendin een mooie opvolger zijn).speedking92 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:13:
[...]
Oef bedankt voor de waarschuwing. Had er net een preorder staan, maar na dit te lezen laat maar zitten. Dan toch maar eventjes geduld hebben.
Ik zou dan eerder wachten op andere Nederlandse webshops of Amazon.de die de de 8GB voor 169 euro verkoopt of even wachten om de 16GB versie op Amazon.co.uk (of .de).
[ Voor 10% gewijzigd door funrider op 22-11-2013 15:23 ]
Weet iemand of de 16GB versie al in Duitsland (Saturn/Mediamarkt) te koop is en zo ja, hoe duur is die?
Ik volg niet alle telefoon topics. Je schreef over de policy van BelSimpel, dan is het handig je relatie daarmee te vermelden.pprs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:48:
[...]
Staat op meerdere plekken in het Nexus 5 topic. Reageer hier gewoon op persoonlijke titelhelaas nog niet meer info dan hier gemeld is.
Anyway, jammer dat Motorola zo'n onduidelijke launch 'gepland' heeft. Nu rommelt het vaagjes door en komen er binnenkort weer introducties van andere mid-range toestellen (Samsung 5.2"). Zo raken ze het momentum kwijt.
Ik lees net op het Motorola forum dat iemand bij de phonehouse geïnformeerd heeft en daar werd gezegd dat de release date 11 december is.
Ik weet niet wanneer de 16GB van de Moto G te koop zal zijn in Duitsland, maar ik heb vandaag de 8GB binnen gekregen van Amazon.de voor een collega. Wel een leuk telefoontje voor € 169,-. Ligt lekker in de hand en is lekker snappy in gebruik. Voor mij zou 8GB (waarvan je net iets meer dan 5GB ter beschikking hebt) echter te weinig opslag zijn. Ik zou zelf wachten op de 16GB versie voor €199.
Als jullie interesse hebben, dan kan ik voor jullie een inkoopactie organiseren. Dan bestel ik ze gewoon bij Amazon.de en neem ze mee naar Nederland. Ik ben namelijk wekelijks in Duitsland. Is altijd nog goedkoper dan via het Nederlandse aanbod denk ik.
Als jullie interesse hebben, dan kan ik voor jullie een inkoopactie organiseren. Dan bestel ik ze gewoon bij Amazon.de en neem ze mee naar Nederland. Ik ben namelijk wekelijks in Duitsland. Is altijd nog goedkoper dan via het Nederlandse aanbod denk ik.
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Amazon.de bezorgt inmiddels (vaak ook kostenloos) in NL
.
En België? Of heb je daar geen weet van?
Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]