Ja, vanaf €20,- : http://www.amazon.de/gp/h...?ie=UTF8&nodeId=200170100argon007 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:53:
En België? Of heb je daar geen weet van?
Wist ik niet. Maar heb het ff gecheckt, kost €2,84 aan verzendkosten.LunaTempesta schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:19:
Amazon.de bezorgt inmiddels (vaak ook kostenloos) in NL.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
http://translate.google.n...UTF8%26nodeId%3D200170100argon007 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:53:
En België? Of heb je daar geen weet van?
Niet zo moeilijk, hé?
Volgens mij zijn dat niet de verzendkosten, maar een soort van verwijderingsbijdrage ofzo. Die werd bij mijn bestelling van € 169,- ook bij het bedrag opgeteld. Bij Verpackung & Versand staat gewoon een bedrag van € 0,-.FlowDesign schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:11:
[...]
Wist ik niet. Maar heb het ff gecheckt, kost €2,84 aan verzendkosten.
Wel leuk te vermelden is dat ondanks dat de telefoon zonder lader wordt geleverd, bij mijn bestelling bij Amazon.de wel een lader zat. Deze was samen met de telefoon verpakt. Scheelt weer een paar euro (of het is die 2,84 die er bij zit
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Hmm dat is dan toch gek. Misschien toch maar eerst informeren als ik hem bij n andere webshop wil bestellen. Met lader erbij is altijd wel zo handig.
Amazon rekent haar klanten het BTW-tarief van het land waar naartoe wordt verzonden.FlowDesign schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:11:
[...]
Wist ik niet. Maar heb het ff gecheckt, kost €2,84 aan verzendkosten.
Omdat Duitsland op 19% BTW zit, en wij helaas sinds een jaar op 21%, rekent Amazon de missende (€169 / 1,19) * 0,02 = €2,84 aan je door. Waarom ze dit doet, en of die BTW dan ook naar de juiste (lees: onze) overheid gaat weet ik eigenlijk niet; daar hebben we een fiscalist voor nodig.
Jammer is het wel.
[ Voor 7% gewijzigd door niic op 24-11-2013 00:21 ]
Zoals hierboven uitgelegd , het is inderdaad de missende 2% BTWVozze schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:17:
[...]
Volgens mij zijn dat niet de verzendkosten, maar een soort van verwijderingsbijdrage ofzo. Die werd bij mijn bestelling van € 169,- ook bij het bedrag opgeteld. Bij Verpackung & Versand staat gewoon een bedrag van € 0,-.
Wel leuk te vermelden is dat ondanks dat de telefoon zonder lader wordt geleverd, bij mijn bestelling bij Amazon.de wel een lader zat. Deze was samen met de telefoon verpakt. Scheelt weer een paar euro (of het is die 2,84 die er bij zit)
Ik vond het al vreemd dat de usb-lader er apart bij verpakt zat. Maar mooi dat die erbij zit. Zwarte telefoon, witte usb-kabel, zwarte lader
Weet iemand hoe het precies zit met de garantie als je hem koopt bij Amazon.de? Geldt de garantie ook in Nederland? Of gelden er dan weer andere regels?
Je hebt gewoon garantie, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Wel zul je, net als bij veel internetwinkels, het product moeten opsturen in plaats van dat je langs kunt gaan bij een fysieke winkel. Omdat het in dit geval naar Duitsland gestuurd moet worden duurt het natuurlijk iets langer.LG0808 schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:04:
Weet iemand hoe het precies zit met de garantie als je hem koopt bij Amazon.de? Geldt de garantie ook in Nederland? Of gelden er dan weer andere regels?
[ Voor 9% gewijzigd door niic op 24-11-2013 12:05 ]
Er is een lijst met landen verschenen op de Motorola forums met waar de Moto G uitkomt. Helaas zonder datums er bij, maar Nederland staat er tussen.
We've had a lot of questions about where MOTO G will be sold. Here's the list of countries where it will be available in 2014. We are still exploring opportunities in other countries, but for now this is the confirmed list.
Argentina
Australia
Belgium
Brazil
Canada
Chile
Columbia
Costa Rica
Dominican Republic
Ecuador
El Salvador
France
Germany
Ghana
Guatemala
Honduras
Hong Kong
India
Indonesia
Ireland
Italy
Jordan
Kuwait
Malaysia
Mexico
Netherlands
New Zealand
Nicaragua
Oman
Panama
Paraguay
Peru
Puerto Rico
Qatar
Saudi Arabia
Singapore
Spain
Turkey
UK
United Arab Emirates
United States
Uruguay
Venezuela
Mocht het prijs van 169 voor 8gb en 199 voor 16gb versie gaan gelden, dan is het een goede prijsje. Hopend dat het allemaal straks wel lekker in lijn wordt getrokken met landen zoals Duitsland, Engeland en Frankrijk.
Ik zie op een andere duitse site 'levering vooruitzichtelijk in week 51'. Dat is dus vanaf 16 december.
Yep dat wordt wachten.
Yep dat wordt wachten.
op amazon.de zijn ze weer op voorraad,
net besteld.
zijn er mensen die hier ook besteld hebben ?
levertijd 2 tot 3 werkdagen.
ik hoop hem eind vd week te ontvangen.
net besteld.
[ Voor 26% gewijzigd door L1800 op 25-11-2013 15:32 ]
Verwijderd
Gisteren besteld (amazon.de), vandaag verstuurd, normaal woensdag geleverdL1800 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:31:
op amazon.de zijn ze weer op voorraad,
net besteld.
Lieferung voraussichtlich: Mittwoch, 27. November 2013
Was wel 171,84 wegens hoger 'Umsatzsteuer' in België
Donderdag besteld bij Amazon.de, vandaag verzend-bevestiging gekregen met track&trace voor aflevering morgen. Inderdaad ook met de extra kosten wegen hogere BTW in Nederland ten opzichte van Duitsland
Nee...albino71 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:58:
Nu op amazon.de 249,- ??
http://www.amazon.de/gp/o...ords=moto+g&condition=new
Ja, dat had ik gezien, maar de eerder genoemde link had ook een bedrag van 169,- en nu 249,-
Of ik moet me sterk vergissen....
(dat kan trouwens
)
Ik vergis me...
http://www.amazon.de/Moto...TF8&qid=1384354977&sr=8-1
(dat kan trouwens
Ik vergis me...
http://www.amazon.de/Moto...TF8&qid=1384354977&sr=8-1
[ Voor 48% gewijzigd door albino71 op 25-11-2013 17:08 ]
Nee, het was altijd 169 euroalbino71 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:04:
Ja, dat had ik gezien, maar de eerder genoemde link had ook een bedrag van 169,- en nu 249,-
(dat kan trouwens)
Damn, dat is best wel aantrekkelijk!
Als je ziet wat mensen vragen voor een tweedehands telefoon dan is deze telefoon echt een uitkomst. Ik ga er ook een bestellen. Ik weet alleen nog niet welk hoesje/cover ik wil nemen. Heeft iemand ervaring met deze type cover? http://www.amazon.de/mumb...&keywords=motorola+moto+g
Verwijderd
Ik sta zowat op het punt om op Amazon.de de Moto G aan te schaffen, al zou ik eigenlijk voor de 16GB versie gaan. Is die al in aantocht denken jullie? (In Nederland danwel Duitsland)
De 16GB zou over twee weken beschikbaar moeten zijn volgens Amazon.fr en Amazon.co.uk.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:22:
Ik sta zowat op het punt om op Amazon.de de Moto G aan te schaffen, al zou ik eigenlijk voor de 16GB versie gaan. Is die al in aantocht denken jullie? (In Nederland danwel Duitsland)
Iemand op XDA heeft reeds een 16GB Moto G ontvangen, maar via een Britse webwinkel. Hij is dus zeker wel in aantocht.
Leuk om te horen, ik ben hetzelfde van plan, maar dan met de 16GB.EagleTitan schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:30:
Donderdag besteld bij Amazon.de, vandaag verzend-bevestiging gekregen met track&trace voor aflevering morgen. Inderdaad ook met de extra kosten wegen hogere BTW in Nederland ten opzichte van Duitsland
Kan je ons op de hoogte houden of alles goed verloopt? Dat je dus bijvoorbeeld de taal op Nederlands kan zetten en hoe het toestel uberhaupt bevalt?
In de loop van december komt het 16gb model.
De meeste webshops geven een datum van 16 december (of misschien iets eerder aan). Dus als je nog kan wachten zou ik dat voor de extra GB's wel doen!
De meeste webshops geven een datum van 16 december (of misschien iets eerder aan). Dus als je nog kan wachten zou ik dat voor de extra GB's wel doen!
Je kunt de taal zonder problemen op Nederlands zetten. Scherm is echt dik in orde. Snelheid ook. Heb de telefoon voor m'n moeder aangeschaft en zij is dik tevreden. Vergeleken met de Desire X van m'n pa, is de Moto G echt een klasse beter. Ik durf hem wel op hetzelfde niveau als mijn eigen One X te zetten. Prijs / kwaliteit van dit toestel is ongeëvenaard. 8 GB voor m'n moeder is meer dan voldoende. De 50 GB extra die je krijgt bij Google Drive kun je prima gebruiken om je foto's in op te slaan. Deze hoef je dan niet op de telefoon te bewaren.slico schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:14:
[...]
Leuk om te horen, ik ben hetzelfde van plan, maar dan met de 16GB.
Kan je ons op de hoogte houden of alles goed verloopt? Dat je dus bijvoorbeeld de taal op Nederlands kan zetten en hoe het toestel uberhaupt bevalt?
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Het schijnt dat sommige die de Moto G hebben aangeschaft, later nog een back cover in de bus krijgen.
YouTube: Motorola Moto G White Shell
bij sommige duitse winkels hebben ze er ook nog een adapter bij gedaan (zit er normaal niet in)albino71 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:08:
Het schijnt dat sommige die de Moto G hebben aangeschaft, later nog een back cover in de bus krijgen.
Verwijderd
Op amazon.co.uk wordt de 16 gig op 12 december gezet, zijn er mensen die gaan pre-orderen en/of ervaring hebben met amazon.co.uk? Prijs: 160 pond = +/- 192 euro
Ik heb de 16Gb versie zonet besteld op amazon.fr (zou in stock zijn op 6 december). Afwachten dus :-)
Amazon.co.uk gebruik ik al enige jaren voor (studie)boeken en allerhande zaken die hier moeilijk te verkrijgen zijn. In mijn ervaring een prima webwinkel en de klantenservice van Amazon was erg behulpzaam toen eenmaal mijn bestelling maar niet arriveerde (ik kreeg mijn geld binnen - ik geloof - een of twee dagen teruggestort).Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:25:
Op amazon.co.uk wordt de 16 gig op 12 december gezet, zijn er mensen die gaan pre-orderen en/of ervaring hebben met amazon.co.uk? Prijs: 160 pond = +/- 192 euro
Ik heb er de 16GB-versie ook ge-pre-ordered, en mocht 'ie vóór 12 december toch nog in Nederland verschijnen (tegen een normale prijs) dan kan ik de bestelling altijd nog gemakkelijk annuleren (Amazon rekent je creditcard enkel pas als ze tot verzending overgaan).
Amazon.fr biedt de 16GB variant keurig aan voor 199 euro (beschikbaar vanaf volgende week vrijdag), daar kan Belsimpel.nl nog wat wat leren. Zij bieden de 8GB variant nog steeds aan voor een belachelijke 215 euro.
Verwijderd
Oke top! Had het ook eigenlijk wel gedacht, zo'n groot bedrijfniic schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:38:
[...]
Amazon.co.uk gebruik ik al enige jaren voor (studie)boeken en allerhande zaken die hier moeilijk te verkrijgen zijn. In mijn ervaring een prima webwinkel en de klantenservice van Amazon was erg behulpzaam toen eenmaal mijn bestelling maar niet arriveerde (ik kreeg mijn geld binnen - ik geloof - een of twee dagen teruggestort).
Ik heb er de 16GB-versie ook ge-pre-ordered, en mocht 'ie vóór 12 december toch nog in Nederland verschijnen (tegen een normale prijs) dan kan ik de bestelling altijd nog gemakkelijk annuleren (Amazon rekent je creditcard enkel pas als ze tot verzending overgaan).
Verwijderd
Zonet ook mijn order geplaatst bij Amazon.fr, voor de 16GB versie, voor in totaal 202 EUR.
Wel handig dat ze ook met Kiala leveren.
Je kunt helaas inderdaad enkel met creditcard betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:49:
Oke top! Had het ook eigenlijk wel gedacht, zo'n groot bedrijfMaar kan je alleen met creditcard betalen? Die heb ik namelijk niet, wel paypal..
Nice!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:55:
Zonet ook mijn order geplaatst bij Amazon.fr, voor de 16GB versie, voor in totaal 202 EUR.
Ik kom van een LG Optimus 2x, dus het zal sowieso een flinke verbetering zijn.slico schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:14:
[...]
Leuk om te horen, ik ben hetzelfde van plan, maar dan met de 16GB.
Hmpf, moet nog een dag extra geduld hebben, PostNL heeft de bezorging een dag vooruit geschoven
[ Voor 11% gewijzigd door EagleTitan op 26-11-2013 12:01 ]
Shit.... dan houdt het dus op voor mij om daar te bestellen, moet ik toch wachten totdat ie in de nederlandse winkels/webshops beschikbaar isniic schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:13:
Je kunt helaas inderdaad enkel met creditcard betalen.
Zit rustig te wachten tot de 8GB op voorraad zijn om er dan eerst eens 1 in m'n handen te hebben voordat ik tot koop over ga (met 16GB). Ik ben nu tevreden met m'n Sony Ericsson Xperia Ray en ben dus heel benieuwd hoe ik zo'n "groot" toestel ga vinden ten opzichte van de kleine Ray.
Verwijderd
Juist op de vandenborre site een 'leuk' zinnetje gezien... (bij de 16GB) versie.Koop nu uw Motorola Moto G van 16 Gb
Exclusief bij Vanden Borre
Android 4.3 en upgrade Android 4.4
TFT-capacitief scherm van 4,5 inch
Qualcomm Snapdragon 400 processor
Bron: http://www.vandenborre.be/info/doss-05-nl-20131118
Verwijderd
en bij de 8-gb was me ook al iets opgevallen:
MOTOROLA
MOTO-G 8GB BLACK
Smartphone 8 Gb, Android 4.3, 4,5 inch-scherm, Wi-Fi, gps
Schrijf als eerste een review!
De Motorola Moto G smartphone is voorzien van een quad-core Quadcomm Snapdragon 400 processor voor een vlotte uitvoering van uw taken. Multitasking wordt een leuke bezigheid, zonder haperingen. ... Meer
Besturingssysteem: Android 4.3 [Besturingssysteem]
Processor: Qualcomm Snapdragon 400 Quad-core 1.2 Ghz [Processor]
Mobiel internet: 3G+ (HSDPA, HSUPA) [Mobiel internet]
Scherm: 4.5 inch, 1280 x 720 pixels, TFT capacitief
Fototoestel: 5 megapixel, Flash, Autofocus, 2de camera (videocall)
Toon alle kenmerken
€ 199,99 of € 30,00 per maand
Verwacht vanaf 11.12
En dan lees je dat de Moto G in de US al verkocht wordt, ruim een maand eerder dan in eerst in de planning stond.
Dan moeten wij toch ook wel kunnen hopen dat het 16gb model hier wat eerder is, he? HE MOTOROLA?!
Dan moeten wij toch ook wel kunnen hopen dat het 16gb model hier wat eerder is, he? HE MOTOROLA?!
Op de Motorola site staat nu buy now. Starts shipping 2 december. Het is wel de US website.
Patrick74
De release is 4 december in america dus vandaar
.
In week 51 (waarschijnlijk 19-12) wordt de 16GB versie uitgeleverd.
http://www.idealo.de/prei...moto-g-16gb-motorola.html
http://www.idealo.de/prei...moto-g-16gb-motorola.html
Gisteren toch maar bij de Saturn in Duitsland de Moto G van 8 GB opgehaald. 1,5 week eerder hadden ze er nog zeker 30 stuks, nu nog maar 2. Op de site waren ze ook al uitverkocht. Dus mensen, handel wel snel als je er nog 1 zou willen vanuit Duitsland.
Waarom? Gewoon bestellen op Amazon.de
Ik kwam via Modaco tegen dat ze de 8GB versie bij Tesco voor 99 pond verkopen, ofwel ongeveer 120 euro. Helaas verzend Tesco niet naar het buitenland, maar mocht je een keer toevallig in Groot Brittanie zijn, dan kan het een leuke optie zijn. En misschien zijn er creatievelingen die nog een manier weten om de telefoon te importeren. Niet helemaal goed gelezen, telefoon komt met simlock, vandaar dat ie zo goedkoop is. Dus bericht is alleen ter kennisgeving.
Link: http://www.tesco.com/dire...06.prd?sc_cmp=aff_1503186
Link: http://www.tesco.com/dire...06.prd?sc_cmp=aff_1503186
[ Voor 13% gewijzigd door VERNederlander op 27-11-2013 09:10 ]
Mocht je die smartphone kunnen sturen naar Nederland/Belgie dan kan je gebruik maken van onderstaande:
http://www.ebay.co.uk/itm...ain_3&hash=item19e56bf525
Blijkt te werken, iemand op XDA heeft het al getest:
This works great, my TESCO locked Moto-G is now fully unlocked , the service works fine and i got my code in five mins by email. just great
http://www.ebay.co.uk/itm...ain_3&hash=item19e56bf525
Blijkt te werken, iemand op XDA heeft het al getest:
This works great, my TESCO locked Moto-G is now fully unlocked , the service works fine and i got my code in five mins by email. just great
de 8gig is nu ook te koop bij expansys.nl voor € 189,99
is nog steeds 20 euro duurder dan bij amazon.de
maar dat zal wel komen omdat er nog te weinig winkels zijn in NL die hem verkopen.
http://www.expansys.nl/motorola-moto-g-8gb-black-255918/
mijn vingers jeuken
maar wil toch even wachten op de 16gig versie
{edit}
zoals aangegeven door iemand anders blijkt expansys niet de beste reputatie te hebben dus ook al hebben ze hem in huis het is misschien beter ta wachten tot de telefoon bij de wat betere leveranciers te krijgen is
is nog steeds 20 euro duurder dan bij amazon.de
mijn vingers jeuken
{edit}
zoals aangegeven door iemand anders blijkt expansys niet de beste reputatie te hebben dus ook al hebben ze hem in huis het is misschien beter ta wachten tot de telefoon bij de wat betere leveranciers te krijgen is
[ Voor 26% gewijzigd door tntkiller op 27-11-2013 11:32 ]
Iseci
Die gesimlockte Moto G icm met de ebaylink is natuurlijk ook wel interessant 
Maar hoe zit het dan met garantie? Ben je die dan kwijt?
Wel ff wachten op de 16gb variant
Altijd handig om even de shopreview te checken, indien beschikbaar.tntkiller schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:41:
de 8gig is nu ook te koop bij expansys.nl voor € 189,99
is nog steeds 20 euro duurder dan bij amazon.demaar dat zal wel komen omdat er nog te weinig winkels zijn in NL die hem verkopen.
mijn vingers jeukenmaar wil toch even wachten op de 16gig versie
http://tweakers.net/shopreview/5642/expansys/shopreviews/
Tesco verzendt niet naar NL.bas_1981 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:23:
Die gesimlockte Moto G icm met de ebaylink is natuurlijk ook wel interessant
Weet iemand of je 'm in Duitsland zakelijk kunt kopen, dus zonder BTW?
Google eens op 'teruggave btw duitsland'. Eerste hit is raak...albino71 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:44:
Weet iemand of je 'm in Duitsland zakelijk kunt kopen, dus zonder BTW?
Bedankt voor je reactie, maar die weg ken ik.
Het is ook mogelijk btw vrij te kopen indien je een controleerbaar NL BTW nummer kunt overleggen, alleen niet iedereen wil/doet dat. Daar had de vraag eigenlijk betrekking op. Excuus voor mijn onvolledigheid.
Het is ook mogelijk btw vrij te kopen indien je een controleerbaar NL BTW nummer kunt overleggen, alleen niet iedereen wil/doet dat. Daar had de vraag eigenlijk betrekking op. Excuus voor mijn onvolledigheid.
[ Voor 0% gewijzigd door albino71 op 27-11-2013 14:54 . Reden: typo ]
Pakketje is zojuist bezorgd door PostNL. Amazon heeft er inderdaad een losse USB-lader bijgeleverd van
een 13-in-een-dozijn Chinees merk, verder zat in het doosje zelf alleen een USB-kabel, de MOTO G en wat Duitse handleidingen.
Moest wel nog even mijn SIM-kaart bijknippen naar micro-formaat, maar dat was ook een minuutje werk.
een 13-in-een-dozijn Chinees merk, verder zat in het doosje zelf alleen een USB-kabel, de MOTO G en wat Duitse handleidingen.
Moest wel nog even mijn SIM-kaart bijknippen naar micro-formaat, maar dat was ook een minuutje werk.
Ja, ik speel geen games op mijn telefoon, dus die 8GB gaat ruim voldoende zijn. Heb nu alle apps restored en nog steeds ruim 4GB vrij.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:28:
[...]
Nice je durfde de 8 gig wel aan dus? Voor eigen gebruik of niet? Heel veel plezier ermee iig!
[ Voor 35% gewijzigd door EagleTitan op 27-11-2013 15:33 ]
Verwijderd
Nice je durfde de 8 gig wel aan dus? Voor eigen gebruik of niet? Heel veel plezier ermee iig!EagleTitan schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:19:
Pakketje is zojuist bezorgd door PostNL. Amazon heeft er inderdaad een losse USB-lader bijgeleverd van een 13-in-een-dozijn Chinees merk, verder zat in het doosje zelf alleen een USB-kabel, de MOTO G en wat Duitse handleidingen.
De 8GB is op Amazon.de gewoon uit voorraad leverbaar en het 16GB model kun je sinds vandaag ook alvast voorbestellen voor €199.
http://www.amazon.de/Moto...e-Speicher/dp/B00GUJRQAC/
http://www.amazon.de/Moto...e-Speicher/dp/B00GUJRQAC/
Ook mijn Moto G 8GB binnen ontvangen van Amazon.de
Eerste indrukken zijn heel positief. Mooi ding, ligt goed in de hand, lekker snappy bediening.
Ben in mijn nopjes.
John
Eerste indrukken zijn heel positief. Mooi ding, ligt goed in de hand, lekker snappy bediening.
Ben in mijn nopjes.
John
Waneer had je hem besteld? de mijne is vandaag verzonden, en zal morgen al aangeboden worden.Noppesnada schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:58:
Ook mijn Moto G 8GB binnen ontvangen van Amazon.de
Ben in mijn nopjes.
John
ben benieuwd.
Jongens, als ik nu de Moto G uit Amazon zou gaan bestellen. Mocht er iets misgaan. Moet ik de garantie afhandelen met Amazon of anders contact opnemen met de Motorola Nederland. Toestel is uiteindelijk in een Europese land aangeschaft en is ook in Nederland nu beschikbaar.
gevonden sorry.
gevonden sorry.
[ Voor 3% gewijzigd door teksetter op 28-11-2013 12:49 ]
Hmm, een andere Amazon die een snellere levering heeft dan dit? (Voor het 16GB model)Bonjour,
Vous trouverez ci-dessous un rappel des articles contenus dans cette commande, ainsi qu'une date estimée de livraison :
"Motorola G Smartphone débloqué 4.5 pouces 16 Go Android 4.3 Jelly Bean Noir"
Date d'arrivée prévue : 24 décembre 2013 - 27 décembre 2013
Pour plus de details, merci de vous rendre dans Votre compte directement sur notre site à l'adresse suivante : http://www.amazon.fr/votre-compte . Vous pouvez également y accéder en cliquant sur le lien en haut à droite de chaque page de notre site.
Si vous avez des questions supplémentaires au sujet de votre commande, vous pouvez nous contacter depuis nos pages d’Aide :
http://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html
Cordialement,
Service Client Amazon.fr
http://www.amazon.fr
Je zou Amazon.co.uk kunnen proberen. Daar hebben ze enkele minuten geleden wederom als beschikbaarheid gezet: This item is due to be released on December 12, 2013.sieem schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:03:
Hmm, een andere Amazon die een snellere levering heeft dan dit? (Voor het 16GB model)
Wel staat al de gehele dag dit bericht op de pagina van de 16GB-versie:

Besteld op 22/11 en 26/11 binnen.L1800 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:31:
[...]
Waneer had je hem besteld? de mijne is vandaag verzonden, en zal morgen al aangeboden worden.
ben benieuwd.
John
Gisteren besteld, komt morgen al binnen!
Waarom niet gewoon bij Amazon.de bestellen, die sturen 'm ook heus wel snel op.
Hier hebben we V&A voor
Hier hebben we V&A voor
[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 30-11-2013 16:04 ]
hmm, toch niet vandaag binnen. Nu staat het voor morgen.
Hopen dat het nu wel klopt....
hier ook voor vandaag gepland, maar nu staat ie voor morgen. TNT maakt er weer een zooitje vanalbino71 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:27:
hmm, toch niet vandaag binnen. Nu staat het voor morgen.
Ik vraag me af of het postnl's fout is...
Er blijft bij mij iig staan dat de verzender aan het voorbereiden is.
fingers crossed dan maar!
nou hier is hij weer verplaatsd naar maandamiddag, jammeralbino71 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:35:
Ik vraag me af of het postnl's fout is...
volgens mij blijft het ergens in een depot liggen en rijd TNT 1x per week naar duitsland om het op te halen.
Bij pdashop.nl staat de 8gb voor €209,00. Leverdatum onbekend.
Patrick74
Denk dat Coolblue net als Belsimpel.nl denkt dat:patrickvandenbu schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:32:
Bij pdashop.nl staat de 8gb voor €209,00. Leverdatum onbekend.
De smartphone is in Nederland gemeengoed geworden, en de prijzen voor die telefoons liggen gemiddeld rond de €350.
Dan is:
1. Voor €210, de Moto G alsnog aantrekkelijk geprijsd. Immers, afgezien van een handjevol Tweakers weet natuurlijk haast niemand dat de adviesprijs eigenlijk €169 is
2. Door de Moto G niet al te goedkoop te prijzen hopen ze te voorkomen dat ze verkopen van de duurdere toestellen (met hogere marges) verliezen
3. Je kunt 1000 telefoons verkopen met een marge van zegge €10 voor een brutowinst van €10.000, of je verkoopt 300 telefoons met een marge van €50, voor een brutowinst van €15.000 (maar met minder opslag- en verzendkosten, etc.)
4. Zowel bij Coolblue als bij Belsimpel.nl heeft degene die het toestel in het systeem invoert niet door dat de adviesprijs van €169 reeds inclusief BTW is, maar gooit 'm voor die prijs exclusief BTW in het systeem
5. Zolang er toch nog geen andere aanbieders zijn, kun je de markt net zo goed wat afromen: hoog inzetten, en zodra er concurrentie komt heb je ruimte om te zakken met de prijs
Hoe het ook moge zijn: ik heb mijn 16GB voor €195 reeds elders ge-pre-ordered, maar ik denk dat Belsimpel en Coolblue daar geen nacht wakker om liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door niic op 30-11-2013 10:46 ]
Hey dat is vreemd dat het bij jou veschoven is!L1800 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:55:
[...]
nou hier is hij weer verplaatsd naar maandamiddag, jammer
volgens mij blijft het ergens in een depot liggen en rijd TNT 1x per week naar duitsland om het op te halen.
Bij mij staat het op "Bezorger is onderweg" en ik heb later besteld dan jij toch?
Ik heb woensdagmiddag uurtje of 3 besteld.
Op zich snijd je hier hele goede punten aan, maar je doet wel aannames die te betwisten zijn.niic schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:40:
[...]
Dan is:
1. Voor €210, de Moto G alsnog aantrekkelijk geprijsd. Immers, afgezien van een handjevol Tweakers weet natuurlijk haast niemand dat de adviesprijs eigenlijk €169 is
2. Door de Moto G niet al te goedkoop te prijzen hopen ze te voorkomen dat ze verkopen van de duurdere toestellen (met hogere marges) verliezen
3. Je kunt 1000 telefoons verkopen met een marge van zegge €10 voor een brutowinst van €10.000, of je verkoopt 300 telefoons met een marge van €50, voor een brutowinst van €15.000 (maar met minder opslag- en verzendkosten, etc.)
4. Zowel bij Coolblue als bij Belsimpel.nl heeft degene die het toestel in het systeem invoert niet door dat de adviesprijs van €169 reeds inclusief BTW is, maar gooit 'm voor die prijs exclusief BTW in het systeem
5. Zolang er toch nog geen andere aanbieders zijn, kun je de markt net zo goed wat afromen: hoog inzetten, en zodra er concurrentie komt heb je ruimte om te zakken met de prijs
1. Waar zie jij dat de NL adviesprijs 169 is? Ik kan nergens officiele communicatie vinden die dit ondersteunt. Als dit toestel 250 euro had gekost was hij nog steeds de beste koop geweest in dat segment (lees: aantrekkelijk).
2. Dan veronderstel je dat je marges op dure producten hoger zijn dan bij lage producten. Dat is een populaire gedachte, maar geldt dat niet meer voor producenten als Motorola dan voor de winkels die alleen producten doorzetten?
3. Is in het algemeen waar, maar je rekent niet mee dat je bij meer verkopen ook meer klanten tevreden kunt maken en kunt binden.
4. Uiteraard werken bedrijven met exclusief BTW prijzen omdat de BTW voor hen niet opgaat, voor de opmerking over de adviesprijs zie 1.
5. Is in het algemeen waar; maar de enige aanbieder zijn betekent vaak ook dat inkopen lastiger en dus duurder is (want er zijn ook weinig inkoopkanalen die aanbieden).
Over de adviesprijs: ik zie heel veel Tweakers dollarprijzen omzetten naar euro's. Volgens mij is dit de meest inadequate manier om tot een prijs te komen. Het komt veel vaker voor dat de prijs in dollars ook de prijs in euro's is.
Mijn bericht van hierboven is puur gissen, en ik hoop dat iedereen dat begrijpt.pprs schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:23:
Op zich snijd je hier hele goede punten aan, maar je doet wel aannames die te betwisten zijn.
1. Waar zie jij dat de NL adviesprijs 169 is? Ik kan nergens officiele communicatie vinden die dit ondersteunt. Als dit toestel 250 euro had gekost was hij nog steeds de beste koop geweest in dat segment (lees: aantrekkelijk).
2. Dan veronderstel je dat je marges op dure producten hoger zijn dan bij lage producten. Dat is een populaire gedachte, maar geldt dat niet meer voor producenten als Motorola dan voor de winkels die alleen producten doorzetten?
3. Is in het algemeen waar, maar je rekent niet mee dat je bij meer verkopen ook meer klanten tevreden kunt maken en kunt binden.
4. Uiteraard werken bedrijven met exclusief BTW prijzen omdat de BTW voor hen niet opgaat, voor de opmerking over de adviesprijs zie 1.
5. Is in het algemeen waar; maar de enige aanbieder zijn betekent vaak ook dat inkopen lastiger en dus duurder is (want er zijn ook weinig inkoopkanalen die aanbieden).
Over de adviesprijs: ik zie heel veel Tweakers dollarprijzen omzetten naar euro's. Volgens mij is dit de meest inadequate manier om tot een prijs te komen. Het komt veel vaker voor dat de prijs in dollars ook de prijs in euro's is.
Omdat, zoals je zelf al aangeeft, mijn aannames te betwisten zijn, zal ik ze hieronder verder verduidelijken:
1. Tijdens het Moto G event op 14 november, en de daaropvolgende communicatie richting de media sprak Motorola van een vanafprijs van $179, £135 en €169 voor het 8GB-model. Let wel, dit is een suggested retail price, dus niet een inkoopprijs. Waar Amerikaanse prijzen doorgaans zonder verkoopbelasting (sales tax worden genoemd omdat die per staat verschilt, worden Europese prijzen doorgaans inclusief BTW vermeldt omdat deze uniformer zijn en niet per regio, maar per land. Een adviesprijs van €169, inclusief BTW, is verder aannemelijk, omdat:
a. Als we ervan uitgaan dat Motorola de wisselkoers vooraf conservatief heeft ingeschat, door rekening te houden met een eventuele, blijvende, dollar appreciatie (wat overigens niet de huidige trend is), dan is $179 zo'n €135. Inclusief 19-21% BTW zou dat tussen de €161 en €163 bedragen. Het verschil met €169 kan verklaard worden door scheepskosten (invoerrechten over consumenten-elektronica vanuit de VS zijn er niet).
b. In het Verenigd Koninkrijk (20% BTW), Frankrijk (21,2% BTW) en Duitsland (19% BTW) is de Moto G reeds te krijgen met een vanafprijs van €165 - €169.
2. Als zoon van ouders met een eigen zaak weet ik dat er maar al te goed dat er populaire gedachtes zijn over ondernemers die een heel verkeerd beeld geven en slechts gedeeltelijk waar zijn, of gewoonweg pertinent onwaar. Uiteraard begrijp ik dat bij elektronica het grootste deel van de omzet naar de producent gaat (en naar de belastingdienst) en dat juist de producenten en niet de winkeliers de vruchten plukken van het prijsverschil tussen bijvoorbeeld een 16GB-model of een 32GB-model. Ik veronderstel dan ook niet dat de marges op duurdere producten hoger zijn, sterker nog: ik kijk er niet raar van op als in sommige bedrijfssectoren de relatieve prijsmarge zelfs iets lager is, net als dat ik weet dat winkeliers niet dezelfde marge hebben voor ieder merk.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat winkeliers in absolute zin niet meer verdienen bij de verkoop van een telefoon van €500 dan bij de verkoop van een telefoon van €125? - Dat, om het maar heel overdreven te zeggen, de Media Markt bruto €100 verdient of ik nu een 4K-televisie van €5000 bij ze koop, of een HD-ready-televisie van €175? Neen, de bruto-prijsmarge bij televisies ligt misschien op 10%, ongeacht model, maar dat betekent wel dat de Media Markt zijn personeelskosten beter kan dekken als ik met een mooie 65-inch televisie naar huis ga.
3. Daar heb je een heel goed punt wat zeker te prijzen valt!
4. Dat is nu juist mijn punt, al was 'ie schertsend bedoeld. Als iemand intern niet goed oplet en de door Motorola aangegeven adviesprijs van €169 aanziet als adviesprijs exclusief BTW en deze als zodanig in het systeem zet, wordt er abusievelijk tweemaal BTW berekend.
Het lijkt me sterk dat dit het geval is (hoewel niet onmogelijk: zie ook punt 1 met verschillen tussen Amerikaanse en Europese prijzen), vandaar dat ik 't schertsend bedoelde. Je komt dan trouwens wel mooi op een prijs van ca. €205 uit. Zo gek is 't dus misschien niet...
5. Ik snap dat het product, nu Motorola al enige tijd niet echt meer actief is op de Nederlandse markt, lastiger (of niet) te krijgen is bij de gangbare distributeurs, en dat er daarom naar andere mogelijkheden (bijvoorbeeld grijze/parallel-import) wordt gezocht om het product toch tijdig in Nederland te kunnen verkopen. Een soort early adopter fee. En hey, misschien ligt puntje 4. wel juist bij de distributeurs.
Verder begrijp ik dat je je als medewerker van Belsimpel wellicht persoonlijk voelt aangevallen, maar zo bedoelde ik het natuurlijk niet: de verkoop van smartphones is een vrije markt, en als Belsimpel en Coolblue om wat voor redenen dan ook €209 - €220 voor deze telefoon vragen dan is dat uiteraard hun goed recht.
Woensdagmiddag besteld op Amazon.de , net binnengekomen. Vrij snel dus.
Heb je er ook accessoires bijbesteld? Ik wil hem namelijk ook bestellen alleen het liefst meteen met screen protector en case of hoes.albino71 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:09:
Woensdagmiddag besteld op Amazon.de , net binnengekomen. Vrij snel dus.
Ik heb een order liggen voor de 16gb bij de duitse amazon. Nog niet veel duidelijkheid kwa leverdatum, maar mocht ik meer te weten krijgen zal ik het hier laten weten.
Nee, daar kan ik je niet in adviseren helaas.Iradun schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:37:
[...]
Heb je er ook accessoires bijbesteld? Ik wil hem namelijk ook bestellen alleen het liefst meteen met screen protector en case of hoes.
Achterkant kun je in de toekomst eenvoudig vervangen, dus waarom een case.
Screen is behoorlijk hard, dus waarom een protector?
Heb je een mooie phone, ga je hem inpakken, en/of een plasticje (die lelijk wordt) op je scherm plakken.
Gewoon mijn toestel in m'n zak zonder andere zaken (sleutels) er bij, dat werkt goed bij mij.
Moet je 'm niet op de klinkers laten kukelen uiteraard, maar ach...
Eerste indruk van de telefoon....
Lekker snel, mooi scherm, goed geluid, prima uiterlijk. Beetje simpel, maar
Ik zou nog wel een andere kleur achterkant willen, maar dat komt wel.
edit: http://www.motorola.com/u...la-Shells-for-Moto-G.html
[ Voor 22% gewijzigd door albino71 op 30-11-2013 20:17 ]
Verwijderd
Ik kan de betaalmogelijkheden niet zo goed vinden voor de duitse amazon. Kan je met paypal/ nl bank betalen?
De enige optie die je vooralsnog als Nederlander hebt is met creditcard betalen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:07:
Ik kan de betaalmogelijkheden niet zo goed vinden voor de duitse amazon. Kan je met paypal/ nl bank betalen?
Ik ben niet heel groot fan van creditcards (omdat het geld niet direct van je rekening wordt geschreven en je dus geld kunt uitgeven wat je niet hebt), maar een studenten-creditcard van €12,50 per jaar is toch wel makkelijk voor dit soort bestellingen. Met de eerste bestelling die ik er op Amazon.co.uk mee maakte voor studieboeken was het prijsverschil met Nederland voldoende voor twee jaar creditcard-kosten.
Enkele vliegtuigmaatschappijen accepteren ook enkel creditcards.
Verwijderd
Ow dat is flink balen, wilde er eigenlijk 1 bestellen maar heb geen creditkaart en wilde er ook geen nemen.. In ieder geval bedankt voor de tip!
/edit
Weet iemand een ander adres waar de 8 gig voor een oke prijs kan worden gehaald? Ik zit even te kijken op de site van saturn, maar daar kan alleen naar duitsland worden verstuurd volgens mij
/edit
Weet iemand een ander adres waar de 8 gig voor een oke prijs kan worden gehaald? Ik zit even te kijken op de site van saturn, maar daar kan alleen naar duitsland worden verstuurd volgens mij
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 21:32 ]
ik vraag me eigenlijk af met garantie enzo als je bij amazon.de besteld, duits ken ik niet en als je alles naar duitsland moet sturen is ook niet super.
en volgens mij heeft motorola geen NL vesting heeft waar support wordt gelevert
wat ik op belsimpel kan vinden is
ik heb een CC en me vingers jeuken(8gig is voldoende voor mij) en de belachelijke prijsverschillen duitsland>nederland van rond de 50€ maken het waard hem uit duitsland te halen.
en volgens mij heeft motorola geen NL vesting heeft waar support wordt gelevert
wat ik op belsimpel kan vinden is
maar geld dit ook voor als je een motorola moto G uit duitsland heb gehaald?Motorola biedt al haar klanten de mogelijkheid om 2 jaar lang gratis gebruik te maken van de fabrieksgarantie. Voor accu's en accessoires geldt een afwijkende termijn van 6 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden met uw Motorola product, doorloop dan de volgende stappen:
Stap 1:
Raadpleeg de website van Motorola (wel in het Engels). In veel gevallen is hier een up-to-date oplossing te vinden voor uw probleem. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met Motorola via 020-2015034 voor technische ondersteuning (alleen in het Engels).
Stap 2:
Mocht de eerste stap geen oplossing bieden, dan adviseren wij u de software van uw product te updaten. Dit verhelpt vaak het probleem. Dit kunt u via de website van Motorola doen.
Stap 3:
Mocht bovenstaande procedure niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd, dan kunt u contact opnemen met het door Motorola erkende en gecertificeerde reparatiecentrum Dynafix, waar Belsimpel haar reparaties aan uitbesteedt. Bij Dynafix kunt u uw product telefonisch ter reparatie aanmelden via 034-8462818. Dynafix is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Let op dat u de pakbon (dit is de factuur) van Belsimpel.nl bij de hand heeft, dit is uw garantiebewijs.
Vragen over uw reparatie bij Dynafix?
Mocht u gedurende het reparatieproces verder nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Dynafix via serviceclub.nl@dynafix.com. Vermeld hierbij uw RMA nummer (het Dynafix reparatienummer dat u van Dynafix krijgt bij het aanmelden van uw product).
Wel of geen garantie?
Dynafix bepaalt vervolgens of er sprake is van een defect dat binnen of buiten de garantie valt. Val-, stoot-, vocht- en/of waterschade zijn in ieder geval uitgesloten van garantie. Mocht er sprake zijn van reparatie onder garantie, dan wordt het product na reparatie weer gratis aan u opgestuurd. Mocht er sprake zijn van een defect buiten de garantie, dan wordt u hier door Dynafix van op de hoogte gebracht. U hebt vervolgens de keuze tussen reparatie (indien mogelijk) tegen betaling, het kosteloos laten vernietigen van uw product of het ongerepareerd retour zenden van uw product tegen betaling van onderzoeks- en verzendkosten (ongeveer €50,-).
Reparatiestatus
De normale doorlooptijd van een reparatie is 5 tot 10 werkdagen, maar kan uitlopen als er onderdelen nabesteld moeten worden. Tijdens de reparatie wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang.
ik heb een CC en me vingers jeuken(8gig is voldoende voor mij) en de belachelijke prijsverschillen duitsland>nederland van rond de 50€ maken het waard hem uit duitsland te halen.
Iseci
Jeukende vingers in crisistijd? Altijd aan toegeven
Keer net over de grens racen. Veel steden hebben wel een saturn of media markt. Kleef zit bv lekker dicht bij de grens.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:18:
Ow dat is flink balen, wilde er eigenlijk 1 bestellen maar heb geen creditkaart en wilde er ook geen nemen.. In ieder geval bedankt voor de tip!
/edit
Ook maar een bestelling geplaatst op Amazon.de, volgens de hun mailtje word het woensdag of donderdag.
De HTC Desire van mijn vriendin (en daarvoor van mij) is nu echt aan vervanging toe en langer wachten op schappelijke Nederlandse prijzen had ik niet zo'n zin in.
De HTC Desire van mijn vriendin (en daarvoor van mij) is nu echt aan vervanging toe en langer wachten op schappelijke Nederlandse prijzen had ik niet zo'n zin in.
Eindelijk!
Via Tesco UK de 16GB voor 129 -10 -15 = 104 pond kunnen bestellen!
Ze hebben de afgelopen dagen erg veel problemen gehad met de website, vandaar 'Eindelijk!'. Bovendien 2 vouchers kunnen gebruiken en krijg ws. ook nog wat korting via topcashback.co.uk.
Aflevering via familie in UK en het is een gelocked toestel, maar dat schijnt in 5min/2pond opgelost via eBay. Dat zijn de 2 'strings attached', maar resultaat: Moto G 16GB voor ~125 euro
Via Tesco UK de 16GB voor 129 -10 -15 = 104 pond kunnen bestellen!
Ze hebben de afgelopen dagen erg veel problemen gehad met de website, vandaar 'Eindelijk!'. Bovendien 2 vouchers kunnen gebruiken en krijg ws. ook nog wat korting via topcashback.co.uk.
Aflevering via familie in UK en het is een gelocked toestel, maar dat schijnt in 5min/2pond opgelost via eBay. Dat zijn de 2 'strings attached', maar resultaat: Moto G 16GB voor ~125 euro
Verhaal eindigt hier nog niet helemaal, eerst roadblock van Amex gehad en nu blijkt de order door Tesco gecancelled. Men wist niet waarom, maar ws. door verschillend adres in aflevering en CC (UK en NL). Zojuist nógmaals een order kunnen plaatsen met customercare, deze keer tegen ~115 pond. Alsnog geen slechte deal.argon007 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:14:
Hou je mij op de hoogte als dit gelukt is? :-)
Beetje bumpy road tot nog toe.
Ik heb collega's in de UK, kan ik gewoon met een NL creditcard hem in Londen laten bezorgen? Dat zou wel een enorm goede deal zijn. Verzendkosten naar NL heb ik niet echt omdat er vaak genoeg iemand heen en weer gaat
Laat je even weten of het lukt. Ik kan hem via een dergelijke constructie ook van de Tesco halen waarbij op Ebay te lezen valt dat het simlock vrij maken gewoon werkt maar op Tesco forum staat weer van niet (wc eend...)flipjevandejam schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:59:
Eindelijk!
Via Tesco UK de 16GB voor 129 -10 -15 = 104 pond kunnen bestellen!![]()
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Ok full-stop voor mij. Ik heb nu 2 gecancelde orders (1 online, 1 via cust.care), ws. vanwege NL cc. Enige optie is via UK collega, maar dan is het veel gedoe voor een paar tientjes:flipjevandejam schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:20:
[...]
Verhaal eindigt hier nog niet helemaal, eerst roadblock van Amex gehad en nu blijkt de order door Tesco gecancelled. Men wist niet waarom, maar ws. door verschillend adres in aflevering en CC (UK en NL). Zojuist nógmaals een order kunnen plaatsen met customercare, deze keer tegen ~115 pond. Alsnog geen slechte deal.
Beetje bumpy road tot nog toe.
130 pond + 5-10 pond p&p = 140 pond = 175 euro.
Ik ga voor de Amazon optie, is UK of DE dan het best?
Ik heb altijd de duitste gebruikt, geen idee waarom precies.
Maar ik weet dat de UK shipping (voor mensen die hem voor de 27ste van Nov hadden besteld) rond 12 december komt.
Ik heb zelf de order liggen bij .de, maar daar is nog niks van een shipping bekend.
Maar ik weet dat de UK shipping (voor mensen die hem voor de 27ste van Nov hadden besteld) rond 12 december komt.
Ik heb zelf de order liggen bij .de, maar daar is nog niks van een shipping bekend.
voor de 8Gb versie
219€ bij coolblue.be - levertijd onbekend
bij vandenborre.be 199€ - verwacht 11/12
219€ bij coolblue.be - levertijd onbekend
bij vandenborre.be 199€ - verwacht 11/12
@flipjevandejam
Ik gebruik regelmatig zowel de Duitse als de Britse Amazon: soms zijn de prijsverschillen bij de een net wat groter dan bij de ander, of heeft de een bepaalde boeken wel en de ander niet. In mijn ervaring levert de Duitse Amazon één tot twee dagen sneller als je voor gratis verzending kiest (DE: ca. 3-4 dagen levertijd bij gratis verzending, UK: 5 dagen).
Overigens heb ik voor de Moto G voor Amazon.co.uk gekozen omdat 'ie daar in eerste instantie wel verkocht werd (en een verwachte leverdatum had).
Ik gebruik regelmatig zowel de Duitse als de Britse Amazon: soms zijn de prijsverschillen bij de een net wat groter dan bij de ander, of heeft de een bepaalde boeken wel en de ander niet. In mijn ervaring levert de Duitse Amazon één tot twee dagen sneller als je voor gratis verzending kiest (DE: ca. 3-4 dagen levertijd bij gratis verzending, UK: 5 dagen).
Overigens heb ik voor de Moto G voor Amazon.co.uk gekozen omdat 'ie daar in eerste instantie wel verkocht werd (en een verwachte leverdatum had).
Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]