Kun je met de 3v prepaid creditcard betalen op Amazon.de? Ook bedragen boven de 200 euro?
De moto g 8 gb die ik vorige week vrijdag bij amazon.de besteld heb is zojuist overgedragen aan de TNT en wordt morgen bezorgd (in nederland).
Edit:
bestelling dus gedaan bij duitse amazon maar wordt overigens gewoon verzonden vanaf amsterdam
Edit:
bestelling dus gedaan bij duitse amazon maar wordt overigens gewoon verzonden vanaf amsterdam
[ Voor 27% gewijzigd door nowherebound123 op 02-12-2013 17:23 ]
Hoe zit het met de garantie als je via amazon.de bestelt? Waar moet je je toestel dan naar toe sturen als hij defect is?
Verwijderd
Juist bericht gekregen & terug te vinden op website:
16GB -> Verwacht vanaf 20.12 bij vandenborre!
Maw precies op tijd voor onder de kerstboom
Ik ga voor amazon.de: iets goedkoper (199 tov 229) maar iets nipter onder de kerstboom: ze schatten 24 december.
Ga ik even gelukkig zijn, ik volg gsmarena al elke dag sinds Motorola op het Moto X event zei dat ze nog iets speciaals hadden voor Europa- and boy they delivered \0/
Ga ik even gelukkig zijn, ik volg gsmarena al elke dag sinds Motorola op het Moto X event zei dat ze nog iets speciaals hadden voor Europa- and boy they delivered \0/
Gewoon de 8GB voor €170 bij de Mediamarkt in Nordhorn - ze hadden er nog genoeg liggen
Geen gedoe als er iets mee zou zijn, met het bonnetje naar de winkel.
Verhalen over dure inkoop lijken me echt een beetje broodje aap, ze kunnen gewoon voor € 137,70 (ex. 19% Duitse BTW) of zelfs minder inkopen. Maar ja, de dure Abri- en televisiereclames moeten toch op de één of andere manier betaald worden nietwaar?
Verhalen over dure inkoop lijken me echt een beetje broodje aap, ze kunnen gewoon voor € 137,70 (ex. 19% Duitse BTW) of zelfs minder inkopen. Maar ja, de dure Abri- en televisiereclames moeten toch op de één of andere manier betaald worden nietwaar?
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:59:
Juist bericht gekregen & terug te vinden op website:
Verwijderd
Er is nog steeds geen alternatief voor mensen zonder creditkaart die niet bepaald naast de grens wonen, toch? Behalve expansys (slechte reviews) en belsimpel (veel duurder)
Ik heb het gewoon over de 8 gig.
Ik heb het gewoon over de 8 gig.
Don't worry. De Media Markt schijnt hem zeer binnenkort binnen te krijgen in NL.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Waar heb je die informatie vandaan? Betreft dit zowel de 8GB als de 16GB versie? Ik ben nog steeds op zoek/aan het wachten op de 16GB. Ik ben in bezit van een creditcard maar ik ben er nog steeds niet uit of het verstandig is om ergens te pre-orderen of dat de Moto G misschien toch sneller in Nederland is dan we denken, dus het niet nodig is om hem vanuit het buitenland te halen.Rossi46 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:03:
Don't worry. De Media Markt schijnt hem zeer binnenkort binnen te krijgen in NL.
Mijn vraag is: Wanneer denk je dat de Media Markt deze binnen zal krijgen en wat raden jullie mij aan om zo snel mogelijk aan de 16GB uitvoering te komen?
Iemand die deze telefoon binnenkort gaat bestellen via amazon? Ik ben helaas niet in het bezit van een creditcard, maar wil hem wel graag aanschaffen
Eind december zal het waarschijnlijk via Amazon.de worden.
Ik weet niet hoe het met de 2de leveringen gaat op de UK variant.
Ik weet iig nog niks over een exacte datum van amazon.de
Ik weet niet hoe het met de 2de leveringen gaat op de UK variant.
Ik weet iig nog niks over een exacte datum van amazon.de
Ja dit vraag ik me ook af.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:44:
[...]
Waar heb je die informatie vandaan? ...
Laatste keer dat ik er was (ongeveer een week geleden) stond het nog niet in het systeem.
Ik ga dit weekend waarschijnlijk weer langs, dus eens kijken of ze dan meer weten.
Moto G 8GB staat nu op de Nederlandse Media Markt site voor 199 euro, in bestelling, bezorging 5-7 werkdagen.
http://www.mediamarkt.nl/...2,1065745.html?langId=-11
nog steeds 30 euro verschil...geen wonder dat het slecht gaat met de economie in nederland als iedereen het bij de oosterburen stukken goedkoper kan krijgen, en ik moet weer aan de westkant van nederland wonenLeauwie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:32:
Moto G 8GB staat nu op de Nederlandse Media Markt site voor 199 euro, in bestelling, bezorging 5-7 werkdagen.
Iseci
Verwijderd
Ik deel je leedtntkiller schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:44:
[...]
nog steeds 30 euro verschil...geen wonder dat het slecht gaat met de economie in nederland als iedereen het bij de oosterburen stukken goedkoper kan krijgen, en ik moet weer aan de westkant van nederland wonen

Maar ga hem wel bestellen denk ik. Ik kijk er nu al een tijdje naar uit (heb ook geen smartphone atm) en als de media-markt hem ook voor deze prijs aanbiedt zal het wel even duren voordat ze gaan zakken met de prijs..
/ edit
Overigens hoorde ik dat je een 'pre-paid' creditcard kan halen op wirecard http://www.mywirecard.com/nl/ kost wel wat, maar geen € 30
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 10:00 ]
net besteld yaaay
ze zeggen dat hij 24 december geleverd word
(16gb model)
(16gb model)
Via welke winkel / website?Redesign1 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:06:
net besteld yaaay
(16gb model)
Ja, dat werkt prima.FraXon schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:33:
Kun je met de 3v prepaid creditcard betalen op Amazon.de? Ook bedragen boven de 200 euro?
@yuckfoe: Ik heb in het verleden problemen gehad met wirecard. Bijschrijven ging niet altijd soepel en diverse winkels accepteerden de kaart niet.
[ Voor 25% gewijzigd door renderb op 04-12-2013 11:49 ]
Hij is binnen hier, op de redactie van AW, unbox-vid volgt
Ben benieuwd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Zonet nog eens gekeken naar de status van mijn Moto G 16GB die ik besteld heb bij amazon.fr.
"DATE DE LIVRAISON PRÉVUE mercredi 11 décembre 2013"
Dus tot nu toe zou hij nog altijd moeten verzonden worden de 6de december en de 11de aankomen.
Die was wel besteld op 26 november, op de site van amazon.fr (http://www.amazon.fr/gp/product/B00GO04E4S/) staat momenteel dat hij pas in stock is op de 27ste december.
Ik ben benieuwd naar vrijdag om te zien of hij verstuurd wordt...
"DATE DE LIVRAISON PRÉVUE mercredi 11 décembre 2013"
Dus tot nu toe zou hij nog altijd moeten verzonden worden de 6de december en de 11de aankomen.
Die was wel besteld op 26 november, op de site van amazon.fr (http://www.amazon.fr/gp/product/B00GO04E4S/) staat momenteel dat hij pas in stock is op de 27ste december.
Ik ben benieuwd naar vrijdag om te zien of hij verstuurd wordt...
Dit staat er momenteel bij mijn status van duitse Amazon bestelling:
Die folgenden Artikel kommen nach dem 25. Dezember 2013 an.
Besteld op de 30ste v november. :((
Ik hoop dat hij dan nog voor januari komt. Had hem liever wat eerder gehad om mee te spelen. 6 Januari voor een half jaar naar Singapore toe dus mocht er iets mis mee zijn zit ik in de problemen.
Ik hoop dat hij dan nog voor januari komt. Had hem liever wat eerder gehad om mee te spelen. 6 Januari voor een half jaar naar Singapore toe dus mocht er iets mis mee zijn zit ik in de problemen.
[ Voor 37% gewijzigd door LunaTempesta op 04-12-2013 13:14 ]
Mijne staat sinds maandag op: Versand wird vorbereitet (8 GB)
Vraag me af hoelang het gaat duren...
Vraag me af hoelang het gaat duren...
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Verwijderd
Oke bedankt voor de heads-uprenderb schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:44:
[...]
Ja, dat werkt prima.
@yuckfoe: Ik heb in het verleden problemen gehad met wirecard. Bijschrijven ging niet altijd soepel en diverse winkels accepteerden de kaart niet.
Ik kon overigens niet meer wachten dus heb hem nu bij de mediamarkt besteld (8 dus voor alle duidelijkheid)
Dan heb je het over de 16GB?LunaTempesta schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:11:
Dit staat er momenteel bij mijn status van duitse Amazon bestelling:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Weet iemand hier het antwoord op?SiM0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:26:
Hoe zit het met de garantie als je via amazon.de bestelt? Waar moet je je toestel dan naar toe sturen als hij defect is?
Ja 16gb versie.
Wat betreft de garantie. Die heb je bij Amazon gewoon, is ergens eerder in het topic uitgelegd. Je zit wel met het probleem dat je het naar duitsland terug moet sturen is er iets kapot.
[ Voor 36% gewijzigd door LunaTempesta op 04-12-2013 14:43 ]
hij staat nu ook bij mediamarkt nl
http://www.mediamarkt.nl/...3,1065745.html?langId=-11
199 euro en 5-7 dagen levertijd
jammer voor omgerekend 193 euro heb je de 16gig versie bij amazon.co.uk
http://www.mediamarkt.nl/...3,1065745.html?langId=-11
199 euro en 5-7 dagen levertijd
jammer voor omgerekend 193 euro heb je de 16gig versie bij amazon.co.uk
Iseci
De sint brengt vanavond de moto G (hoop ik :-). De Moto G gebruikt microsim had ik ergens gelezen. Mijn simkaart is nog zo'n ouderwetse grote. Kan ik deze gewoon op maat (laten) knippen of moet ik een nieuwe micro sim aanvragen bij mijn provider?
je kan het zelf doen maar dat kan misgaan, je kan het vragen bij telefoon winkels die hebben meestal een speciale tool ervoor dacht ik.witteveder schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:57:
De sint brengt vanavond de moto G (hoop ik :-). De Moto G gebruikt microsim had ik ergens gelezen. Mijn simkaart is nog zo'n ouderwetse grote. Kan ik deze gewoon op maat (laten) knippen of moet ik een nieuwe micro sim aanvragen bij mijn provider?
Iseci
misschien idd beter ff bij zo'n telefoonwinkel langsgaan dan.tntkiller schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:03:
[...]
je kan het zelf doen maar dat kan misgaan, je kan het vragen bij telefoon winkels die hebben meestal een speciale tool ervoor dacht ik.
edit: idd was 5 sec werk, met zo'n kniptang.
[ Voor 6% gewijzigd door witteveder op 06-12-2013 14:12 ]
Ik was zojuist in de Saturn Amsterdam, dacht even te kijken hoegroot 4,5" nou eigenlijk is en of dit te klein was..Vroeg naar de Moto G, zou 'ergens in december mogelijk komen', kost dan €229,-. Ik opperde het halen in Duitsland en toen vertelde de medewerker dat dat onverstandig is want 'in Nederland krijg je voor een Duitse telefoon geen softwareupdates want er zitten andere antennes in. Is gedaan om grijze import tegen te gaan' ..
Klonk mij wat vreemd in de oren, maar you never know....Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen en bovenstaande bevestigen/afkraken?
Klonk mij wat vreemd in de oren, maar you never know....Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen en bovenstaande bevestigen/afkraken?
Lijkt me gek. Misschien bij een carrier specifieke telefoon. Maar als je een unlocked koopt kan ik niet geloven dat je hier mee zit. Het lijkt me namelijk sterk dat ze voor iedere markt een andere antenne erin doen, dit is teveel gekloot voor de manufacturer. Alles zal op het begin in het duits staan, maar kan niet geloven dat er een andere antenne in zit.
Gewoon verkoop praat wss om je te weerhouden van hem ergens anders te kopen.
Mijn Note 2 komt uit frankrijk en daar nooit problemen met updates mee gehad. Not to mention dat je makkelijk de update handmatig erop kan zetten.
Gewoon verkoop praat wss om je te weerhouden van hem ergens anders te kopen.
Mijn Note 2 komt uit frankrijk en daar nooit problemen met updates mee gehad. Not to mention dat je makkelijk de update handmatig erop kan zetten.
Ik heb al meerdere telefoons uit Duitsland, Nederland en Frankrijk gehaald zowel iOS, Android en Windows Phone nooit last gehad van wat die verkoper beschrijft. Heel simpel gezegd in de EU zijn alle toestellen gelijk enige verschillen kunnen in software voorkomen, als er een update is wordt die gewoon gepusht ook al zit je in Antarctica. In het ergste geval als je je stoort aan Duitse of andere software kan je een toestel gewoon flashen met NL software en is het toestel gewoon volledig zoals een in NL aangekocht toestel.
Ik vertrouw de meeste verkopers niet, het is meerdere malen voorgevallen dat ze me wat proberen wijs te maken, terwijl ik toch enige kennis heb van toestellen en weet dat het niet of wel zo is, bv. enkele jaren terug wou ik een Windows Phone testen namelijk in de vorm van een Lumia 800, de verkoper vertelde me dat het toestel op een aangepaste versie van Android met een schil werkte?! Dan kijk je wel ff heel raar naar die man.
Ik vertrouw de meeste verkopers niet, het is meerdere malen voorgevallen dat ze me wat proberen wijs te maken, terwijl ik toch enige kennis heb van toestellen en weet dat het niet of wel zo is, bv. enkele jaren terug wou ik een Windows Phone testen namelijk in de vorm van een Lumia 800, de verkoper vertelde me dat het toestel op een aangepaste versie van Android met een schil werkte?! Dan kijk je wel ff heel raar naar die man.
[ Voor 29% gewijzigd door mafiatounes op 05-12-2013 13:52 ]
Multiple pc builds in progress
Is FUD zaaien (vooruit: flauwekul) om ervoor te zorgen dat je het toestel daar koopt.Kronowitz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:32:
want 'in Nederland krijg je voor een Duitse telefoon geen softwareupdates want er zitten andere antennes in. Is gedaan om grijze import tegen te gaan' ..
ping 127.212.23.124
en met die kennis noemen mensen zich blijkbaar een goede verkoperKronowitz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:32:
Ik was zojuist in de Saturn Amsterdam, dacht even te kijken hoegroot 4,5" nou eigenlijk is en of dit te klein was..Vroeg naar de Moto G, zou 'ergens in december mogelijk komen', kost dan €229,-. Ik opperde het halen in Duitsland en toen vertelde de medewerker dat dat onverstandig is want 'in Nederland krijg je voor een Duitse telefoon geen softwareupdates want er zitten andere antennes in. Is gedaan om grijze import tegen te gaan' ..

Wow. Men moet toch eens begaafde mensen in winkels neer gaan zetten. Die ook degelijk weten waar ze te maken mee hebben. Natuurlijk is het ook een beetje de schuld van de consument die (te) nietswetend is. Daarom altijd eerst goed het internet afzoeken naar reviews en dergelijke zodat je zelf goed op de hoogte bent!mafiatounes schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:45:
enkele jaren terug wou ik een Windows Phone testen namelijk in de vorm van een Lumia 800, de verkoper vertelde me dat het toestel op een aangepaste versie van Android met een schil werkte?! Dan kijk je wel ff heel raar naar die man.
Ik heb hezelfde probleem als je wel eens een apple store binnen loopt. De jongens van mijn leeftijd (20) die daar soms staan weten gewoon zero to almost nothing van de producten af. Vraag maar eens of ze goed retina kunnen uitleggen. Of wat de exacte hardware van een bepaalde macbook is.
Wat ben ik blij dat ik in de tijd van het internet leef. Heb ik vrij weinig te maken met die vervelende verkoop personen.
mocht je iemand in de uk kennen, kunnen ze de moto g voor 89 pond kopen wel met simlock maar die is voor een paar euro makkelijk te unlocken.
http://www.hotukdeals.com...&utm_campaign=Daily%2BHot
Van het kastje naar de muur lopen...
Gisteren bij Amazon.de besteld. 8GB versie voor 170.-. Levertijd staat op 9 of 10 december. Vreemd dat anderen die eerder hebben besteld zo'n late levertijd hebben gekregen.
Overigens staat dit model ook gewoon als 'Op voorraad' op de website.
[ Voor 17% gewijzigd door Velvus op 06-12-2013 09:14 ]
Heb hem zelf op 2 december besteld en word maandag afgeleverd, waarschijnlijk hebben ze gister of eergister een lading binnen gekregen
velvus824 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:12:
Gisteren bij Amazon.de besteld. 8GB versie voor 170.-. Levertijd staat op 9 of 10 december. Vreemd dat anderen die eerder hebben besteld zo'n late levertijd hebben gekregen.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Nou wil ik morgen de telefoon gaan halen in Kleve in Duitsland bij de Saturn ivm geen credit card, iemand enige ervaring of je daar vooraf kan reserveren? Dit omdat ik vanuit omg. Den Haag kom en geen zin heb om te rijden voor Jan met de korte achternaam
Net besteld op amazon.fr, dit was de enige Amazon winkel waar een echte leveringsdatum op werd vermeld.
Date de livraison prévue mardi 31 décembre 2013 - jeudi 2 janvier 2014
Het zal dus geen kerstcadeauke meer worden
Date de livraison prévue mardi 31 décembre 2013 - jeudi 2 janvier 2014
Het zal dus geen kerstcadeauke meer worden
8Gb is op vele plaatsen in voorraad, het probleem gaat echter over de 16Gb versie :-)velvus824 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:12:
Order Placed: 6 Dec 2013
Amazon.co.uk order number: xxxxxxxxxxxxx
Order Total: GBP 136.13
Payment Total: EUR 168,97 **
zo maar even besteld bij Amazon.co.uk als vervroegd kerstkado (toch handig als je een CC heb en is ie nog gratis verzekerd ook
over 3-7 dagen gratis geleverd
Amazon.co.uk order number: xxxxxxxxxxxxx
Order Total: GBP 136.13
Payment Total: EUR 168,97 **
zo maar even besteld bij Amazon.co.uk als vervroegd kerstkado (toch handig als je een CC heb en is ie nog gratis verzekerd ook
ik kon gewoon niet meer wachten tot hij eindelijk in NL verscheen op een redelijke prijs( 215€ tegen 168€ is gewoon te zot voor woorden.)Verlengde garantie
Verdubbelt de oorspronkelijke garantietermijn van de producent met maximaal een jaar bij betaling met uw MasterCard-kaart.
Aankoopverzekering
Biedt vergoeding voor de meeste aankopen die u met uw MasterCard-kaart hebt gedaan, wanneer het item binnen 90 dagen na aankoop beschadigd raakt of wordt gestolen.
over 3-7 dagen gratis geleverd
Iseci
je en 199€..ik heb hem net besteld voor 168€ bij amazon UK die 31 euro verschil kan ik wel beter gebruiken bvb voor een mooi hoesjeVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:12:
OP de site van mediamarkt staat dat het 8gb toestel op voorraad is, en meteen afhaalbaar
Iseci
Te laat had al bij Belsimpel besteld. Maar ja. Goed dat er nu langzaam meer winkels het gaan beginnen leveren. Nu wachten op een 16gb in Nederlandse shops.
Net thuis gekomen van de Saturn in Zaandam. Even nagevraagd of ze daar de Moto G al binnen hadden, en ze hadden de 8Gb. versie vandaag binnengekregen.
Toen ik naar de prijs vroeg (229 euro
), heb ik nog even gevraagd hoe het kan dat dezelfde versie bij de Saturn in Duitsland 170 euro kost. Volgens de verkoper had 't ermee te maken dat de BTW in Duitsland lager is dan hier (lijkt mij een kulverhaal, verschil vind ik alsnog te groot) en dat 't een nadeel zou zijn als je voor de garantie naar Saturn Duitsland terug zou moeten als er iets mis zou zijn met de telefoon...
Ik heb 'm verteld dat ik wel even verder ga kijken... (bovendien vind ik de 16Gb. versie wat interessanter)
Toen ik naar de prijs vroeg (229 euro
Ik heb 'm verteld dat ik wel even verder ga kijken... (bovendien vind ik de 16Gb. versie wat interessanter)
Verwijderd
Op de site van MM staat de 8Gb versie voor 199 te koop.sanmarco30 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:45:
Net thuis gekomen van de Saturn in Zaandam. Even nagevraagd of ze daar de Moto G al binnen hadden, en ze hadden de 8Gb. versie vandaag binnengekregen.
Toen ik naar de prijs vroeg (229 euro), heb ik nog even gevraagd hoe het kan dat dezelfde versie bij de Saturn in Duitsland 170 euro kost. Volgens de verkoper had 't ermee te maken dat de BTW in Duitsland lager is dan hier (lijkt mij een kulverhaal, verschil vind ik alsnog te groot) en dat 't een nadeel zou zijn als je voor de garantie naar Saturn Duitsland terug zou moeten als er iets mis zou zijn met de telefoon...
Toch is dat vergeleken met onze buurlanden te hoog. Ik vraag mij af wat de 16Gb moet kosten.
Hopelijk 220 euro, dan is 20 euro meerprijs nog acceptabel en garantieafhandeling stuk makkelijker.
Ik denk niet dat je volgend maand een BTW voordeel krijgt aangezien de marge al erg laag is.
zover ik weet is de BTW in duitsland 19% dus dat zal het niet zijn....het is gewoon zoveel mogenlijk geld te innen op een nieuw geintroduceerde telefoon.sanmarco30 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:45:
Toen ik naar de prijs vroeg (229 euro), heb ik nog even gevraagd hoe het kan dat dezelfde versie bij de Saturn in Duitsland 170 euro kost. Volgens de verkoper had 't ermee te maken dat de BTW in Duitsland lager is dan hier (lijkt mij een kulverhaal, verschil vind ik alsnog te groot) en dat 't een nadeel zou zijn als je voor de garantie naar Saturn Duitsland terug zou moeten als er iets mis zou zijn met de telefoon...
Iseci
Yup, dat en ik heb het gevoel dat de Nederlandse winkels die de Moto G hebben hun voorraad uit Duitsland halen.tntkiller schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:43:
[...]
zover ik weet is de BTW in duitsland 19% dus dat zal het niet zijn....het is gewoon zoveel mogenlijk geld te innen op een nieuw geintroduceerde telefoon.
De Nederlandse leveranciers hebben geloof ik nog geen Moto G's binnen gekregen.
Dus het kost de winkels die hem nu hebben iets meer moeite om de zooi te krijgen waardoor er een kans is dat de toestellen hun iets meer kosten dan wanneer ze de toestellen van een Nederlandse leverancier zouden krijgen.
Dat koppel je dan aan zoals jij zegt aan gierigheid en je komt aan de absurde prijs die sommige Nederlandse winkels vragen.
De meeste shops hebben hem nog niet (omdat die wachten tot hij in voorraad is bij hun leveranciers) waardoor de winkels die hem wel hebben minder concurrentie hebben.
Ik ga toevallig naar London voor een stedentripje aanstaande vrijdag, heeft het vrouwtje geregeld via een veilingsite.DancePlaza schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:18:
mocht je iemand in de uk kennen, kunnen ze de moto g voor 89 pond kopen wel met simlock maar die is voor een paar euro makkelijk te unlocken.
Zal een kijken of ik een 16GB te pakken kan krijgen ergens. Ken alleen geen gerenomeerde engelse "telefoonwinkels"?! Tesco is volgens mij ook gewoon een engelse Wall Mart en geen telecom.
Ruime voorraad leverbaar bij Media Markt Arena Amsterdam !
Jup, vandaag bij de mediamarkt arnhem langsgeweest. Daar lag de 8gb volop op voorraad. voor €199 natuurlijk.Albert020 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:21:
Ruime voorraad leverbaar bij Media Markt Arena Amsterdam !
Hoop dat het niet al te lang meer duurt voordat de 16gb versie voor een normale prijs hier komt.
199 euro voor de 8gb bij de mediamarkt is nog steeds veel te duur, voor hetzelfde geld heb je bij amazon de 16gb versie. Oftewel, bij de mediamarkt kijken (bouwkwaliteit etc) en elders bestellen...
[ Voor 5% gewijzigd door martijnaj op 08-12-2013 19:07 ]
Verwijderd
Ik heb de 16gb bij Amazon UK besteld en deze is inmiddels verstuurd. Ik verwacht hem dus met enkele dagen in huis te hebben. Ik ben erg benieuwd naar het toestel na alle lovende recensies.
Verwijderd
Bij amazon.fr is hij helaas nog altijd niet verstuurd, hoewel de leverdatum nog altijd voorzien is voor woensdag.
Dat gaat dus niet meer lukken waarschijnlijk...
Delivery estimate Tuesday 10 Dec 2013
Dispatched
de mijne is onderweg van amazon.uk
al is hij volgens mij nu uitverkocht in amazon.uk toen ik laatst keek stond de verwachte levertijd op 1-3 maanden en zie ik nu alleen andere(duurdere) leveranciers staan op amazon.uk die meteen kunnen leveren
Dispatched
de mijne is onderweg van amazon.uk
al is hij volgens mij nu uitverkocht in amazon.uk toen ik laatst keek stond de verwachte levertijd op 1-3 maanden en zie ik nu alleen andere(duurdere) leveranciers staan op amazon.uk die meteen kunnen leveren
Iseci
Verwijderd
Ik had hem zowel bij Amazon.fr als uk gereserveerd en gewacht op welke het eerste zou verzenden. Het voordeel van Amazon is dat je tot de verzending de reservering kosteloos kan annuleren.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:15:
Bij amazon.fr is hij helaas nog altijd niet verstuurd, hoewel de leverdatum nog altijd voorzien is voor woensdag.
Enige tijd geleden besteld bij amazon.fr en is nu verzonden (16gb versie). Zou hier normaal morgen moeten toekomen. Spannend :-)
Verwijderd
Argon, wanneer heb jij besteld?
Ik ben net gaan kijken en blijkbaar wordt het pakket nu klaargemaakt.
Ik ben net gaan kijken en blijkbaar wordt het pakket nu klaargemaakt.
Ziet er naar uit dat de Duitse amazon wat achter loopt op de Franse en Engelse. Ik weet nog niks van een shipping date o.i.d, besteld eind novemeber. 29? volgensmij. Ik verwacht hem dus eigenlijk ook niet meer voor kerst, helaas.
Bij de Mediamarkt in Arnhem hebben ze er ook genoeg op voorraad. En deze week kwamen ook de accesoires binnen.
[ Voor 26% gewijzigd door S401 op 09-12-2013 14:01 ]
Het BTW verschil tussen Nederland (21%) en Duitsland (19%) is 2%
Garantie zou je ook vanuit Nederland moeten kunnen krijgen via Motorola - daar stuurt Saturn 'm ook naar op als er iets is
Garantie zou je ook vanuit Nederland moeten kunnen krijgen via Motorola - daar stuurt Saturn 'm ook naar op als er iets is
sanmarco30 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:45:
Volgens de verkoper had 't ermee te maken dat de BTW in Duitsland lager is dan hier (lijkt mij een kulverhaal, verschil vind ik alsnog te groot) en dat 't een nadeel zou zijn als je voor de garantie naar Saturn Duitsland terug zou moeten als er iets mis zou zijn met de telefoon...
Voor de liefhebbers: via amazon.de kan je nog gratis 10 euro korting krijgen voor bestellingen vanaf 50 euro. Zojuist dus een Moto G 8GB voor 161,84 (incl verzendkosten) gescoord!
Link
Enige nadeel is dat je je Facebook moet koppelen en dat er een berichtje geplaatst wordt maar een handige gebruiker weet dat snel te verwijderen
.
Link
Enige nadeel is dat je je Facebook moet koppelen en dat er een berichtje geplaatst wordt maar een handige gebruiker weet dat snel te verwijderen
De Duiste Amazon heeft net mijn bestelling voor de lime back cover geannuleerd. Ze zijn op tot en met volgend jaar. Iemand een idee waar ze nog te krijgen zijn online? Britse Amazon verstuurd hem niet naar NL.
MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70
Ik had tegelijk met mijn mobiel een blauwe flipcover gepreordered. Maar vindt het allemaal maar niks, mobiel is veel te gewild. America had gewoon tot januari moeten wachten zodat alle energie en productie in de andere markten gestopt kon worden.
Ik denk nog steeds dat dit alles komt omdat de release in de US ruim een maand eerder is.
Ik denk nog steeds dat dit alles komt omdat de release in de US ruim een maand eerder is.
Leuke tip! Net nog een 16Gb versie besteld voor €192,35 in plaats van €202,35. Bedankt hiervoor !Ditmar schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:22:
Voor de liefhebbers: via amazon.de kan je nog gratis 10 euro korting krijgen voor bestellingen vanaf 50 euro. Zojuist dus een Moto G 8GB voor 161,84 (incl verzendkosten) gescoord!![]()
Link
Enige nadeel is dat je je Facebook moet koppelen en dat er een berichtje geplaatst wordt maar een handige gebruiker weet dat snel te verwijderen.
Ook hier zojuist de 16Gb. versie gepre-ordered via Amazon.de voor €192,35argon007 schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:10:
[...]
Leuke tip! Net nog een 16Gb versie besteld voor €192,35 in plaats van €202,35. Bedankt hiervoor !
Ik stel de vraag maar even hier, daar ik verwacht dat hier wel meer mensen zitten die hun Moto G bij Amazon.de besteld hebben. Ik ben benieuwd hoe bij hun de levertijd was. Ik heb vaker zaken bij Amazon.de besteld en meestal vertrok het de volgende dag vanuit A'dam per post mijn kant op.
De telefoon heb ik de 8e besteld en heeft gisteren heel de dag op "levering wordt voorbereid" gestaan. Vandaag staat hij daar nog steeds op. Kan iemand eens kijken wat zijn leverschema is geweest?
De telefoon heb ik de 8e besteld en heeft gisteren heel de dag op "levering wordt voorbereid" gestaan. Vandaag staat hij daar nog steeds op. Kan iemand eens kijken wat zijn leverschema is geweest?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik ook!sanmarco30 schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:58:
[...]
Ook hier zojuist de 16Gb. versie gepre-ordered via Amazon.de voor €192,35
Kan dus nog ff duren. Ik heb met mijn creditcard betaald. Wachten ze dan met afschrijven totdat het geleverd wordt? Of schrijven ze het zsm af?Der folgende Artikel kommt nach dem 24. Dezember 2013 an.
Verwijderd
Volgens de tracking informatie wordt mijn 16Gb aan het eind van de middag bezorgd. Toch nog sneller dan amazon eerst aangaf.
Status zending:Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:38:
Volgens de tracking informatie wordt mijn 16Gb aan het eind van de middag bezorgd. Toch nog sneller dan amazon eerst aangaf.
Pakketbezorger is onderweg.
besteld bij amazon.uk en idd sneller dan ik had verwacht
ik zit ook nog te wachten op de meenova zending voor mijn mini usb reader.
nu alleen mijn oude tefoon backupen en mijn sim bij laten knippen ergens
Iseci
Wanneer hebben jullie de 16GB dan precies besteld?
ah ikzelf heb de 8 gig(heb niet veel nodig zoveel doe ik niet met mijn telefoon maar vervanging van mijn samsung gio was wel nodigpven schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:04:
Iseci
Verwijderd
Ik heb hem 21 nov besteld.pven schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:04:
Nu ben ik wel wat jaloers op de mensen die hem al binnen hebben. Waarom de duitse Amazon langzamer is, geen idee.
Je kunt ook de status (rechtsonderin) op 'alleen ik' zetten dan ziet niemand hetDitmar schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:22:
Voor de liefhebbers: via amazon.de kan je nog gratis 10 euro korting krijgen voor bestellingen vanaf 50 euro. Zojuist dus een Moto G 8GB voor 161,84 (incl verzendkosten) gescoord!![]()
Link
Enige nadeel is dat je je Facebook moet koppelen en dat er een berichtje geplaatst wordt maar een handige gebruiker weet dat snel te verwijderen.
Verwijderd
En zonet heeft Amazon.fr ook mijn pakket (16GB) verstuurd. Weliswaar met 2 dagen vertraging op de levering, het wordt geleverd nu vrijdag normaal.
Ik heb geen creditcard maar denk dat als ik hem nu zou kunnen bestellen dat de levering dit jaar toch niet meer gaat lukken
Pfffff, wat duurt wachten toch lang als je iets graag wil hebben...
Vanochtend de 16GB vanaf Amazon.co.uk binnengekomen. 
Eerste indrukken: vlot toestel, ligt lekker in de hand en het scherm is mooi en helder (vergeleken met Nexus 7 en mijn haast vier jaar oude Nokia E72).
Edit: op 21 november ge-pre-ordered.
Eerste indrukken: vlot toestel, ligt lekker in de hand en het scherm is mooi en helder (vergeleken met Nexus 7 en mijn haast vier jaar oude Nokia E72).
Edit: op 21 november ge-pre-ordered.
[ Voor 8% gewijzigd door niic op 10-12-2013 16:28 ]
Graag vermelden wanneer je besteld hebt, anders hebben we niets aan de 'ik ook ontvangen!!1' reacties.
Jeetje.. €192,35 voor de 16GB is een heule goeie deal
balen dat ik geen cc heb, anders had ik 100% zeker deze gehaald. Ach... dan maar wachten tot ie hier in de NL voor +/- €200,- te verkrijgen is.
[ Voor 24% gewijzigd door GS88 op 10-12-2013 13:54 ]
Rotterdam
Dank voor het kortingslinkje hierboven. Omdat m'n oude telefoon nou echt niet meer lekker wilt laden zojuist de 8GB Moto G besteld op Amazon.de voor EUR 161,84 all in, opgegeven leverdatum: 13 of 14 december.
Update: vandaag, 12 december, een verzendbevestiging van Amazon ontvangen. Levering 13 december via PostNL, inderdaad met 3S track&trace code.
Update: vandaag, 12 december, een verzendbevestiging van Amazon ontvangen. Levering 13 december via PostNL, inderdaad met 3S track&trace code.
[ Voor 25% gewijzigd door I_Alone op 12-12-2013 21:05 . Reden: leveringupdate toegevoegd ]
Beetje raar dat hij nog niet in de pricewatch staat, maar hij is bij de mediamarkt webshop gewoon voor 199,- incl. verzendkosten te kopen.
Beetje raar dat hij nog niet in de pricewatch staat, maar hij is bij de mediamarkt webshop gewoon voor 199,- incl. verzendkosten te kopen.
Verwijderd
En alsof het verschil met Amazon nog niet groot genoeg was doet belsimpel er nog een schepje bovenop... 251 euro voor de 8Gb variant
Zojuist bij Amazon.de de 16 GB versie besteld voor 192.35 euro.
Gelukkig is het ook zonder creditcard mogelijk te bestellen. Nu wachten en wachten
Gelukkig is het ook zonder creditcard mogelijk te bestellen. Nu wachten en wachten
Bedankt voor de tip! Gisteravond om 22.00 besteld en ik zie zojuist dat het morgenmiddag bezorgd gaat worden. Het verbaasd mij overigens om te zien dat het pakket vanuit Amsterdam verzonden wordt.Ditmar schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:22:
Link
Hmm, gisteren zo'n 2 uur eerder besteld, verzending wordt nog steeds voorbereid (geschat op vrijdag 13 december.) Levertijd naar België lijkt dan wel wat langer.rgras schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:35:
[...]
Bedankt voor de tip! Gisteravond om 22.00 besteld en ik zie zojuist dat het morgenmiddag bezorgd gaat worden. Het verbaasd mij overigens om te zien dat het pakket vanuit Amsterdam verzonden wordt.
Klopt. Ik heb al een aantal zendingen gedaan vanuit Amazon.de de laatste maand en elke keer worden deze verstuurd vanaf de Gyroscoopweg 10 B te A'dam.rgras schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:35:
[...]
Bedankt voor de tip! Gisteravond om 22.00 besteld en ik zie zojuist dat het morgenmiddag bezorgd gaat worden. Het verbaasd mij overigens om te zien dat het pakket vanuit Amsterdam verzonden wordt.
Ik vermoed dat er ergens in de nacht/ochtend standaard vanuit Rheinberg (Net over de Duitse grens) een transport plaats vind naar Amsterdam. Op dit adres zit gewoon een logistiek bedrijf. Deze zullen wel alles overhandigen aan PostNL,
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Mensen die het toestel al hebben, hoe voelen de knopjes aan? Heb slechte ervaringen met die van de Nexus S (huidige telefoon), waarvan na 1 jaar al de aan/uit knop vervangen moest worden. Voelt het beetje degelijk aan?
Ik heb de 16 Gb op 28 november besteld bij Amazon.co.uk. Vlak nadat in dit topic stond dat amazon melde dat de orders t/m 27-11 op 12-12 verstuurd zouden worden. Tot gisteren stond bij mijn bestelling, dat hij niet voor de 24e geleverd werd, maar vanmorgen kreeg ik een update via de mail:
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on November 28 2013 (Order #####).
"Moto G 16GB Sim Free Smartphone - Black"
Estimated arrival date: December 17 2013....
* Update 1 *
Dispatched on 11 Dec 2013 Amazon.co.uk
Delivery estimate: 14 Dec 2013
* Update 2 *
Is bezorgd op 14 december
Right on schedule
Ik ben nu de data van mijn oude Sola aan het migreren
Moto g voelt prettig en reageert lekker snel.
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on November 28 2013 (Order #####).

* Update 1 *
Dispatched on 11 Dec 2013 Amazon.co.uk
Delivery estimate: 14 Dec 2013
* Update 2 *
Is bezorgd op 14 december

Right on schedule
Ik ben nu de data van mijn oude Sola aan het migreren
Moto g voelt prettig en reageert lekker snel.
[ Voor 19% gewijzigd door rijkschroeff op 14-12-2013 21:50 ]
Dat kun je denk ik beter in het ervaringen topic vragen:Leauwie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:14:
Mensen die het toestel al hebben, hoe voelen de knopjes aan? Heb slechte ervaringen met die van de Nexus S (huidige telefoon), waarvan na 1 jaar al de aan/uit knop vervangen moest worden. Voelt het beetje degelijk aan?
[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie
Ik heb je vraag even ge-quote in het [Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie topicLeauwie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:14:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nice! Ik hoop dat de duitse amazon er dan ook een lading van binnen krijgt. Ik heb hem op de 29ste besteld. Fingers crossed. kerst cadeautje!rijkschroeff schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:30:
Ik heb de 16 Gb op 28 november besteld bij Amazon.co.uk. Vlak nadat in dit topic stond dat amazon melde dat de orders t/m 27-11 op 12-12 verstuurd zouden worden. Tot gisteren stond bij mijn bestelling, dat hij niet voor de 24e geleverd werd, maar vanmorgen kreeg ik een update via de mail:
Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]