Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Albert020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
[...]

Androidplanet is een Nederlandse site...
Ik bedoelde dus ook dat ik benieuwd was naar hun review :).
Nederlands is misschien niet mijn beste vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31
DaOverclocker schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:51:
Die batterij duur is dus echt goed wat mij betreft;

- vandaag op mijn werk, na 11 uur zeer licht gebruik, wel slechte gsm ontvangst 82% remaining.
een andere dag, 2 dagen thuis goede ontvangst en de hele tijd aan de wifi:
[afbeelding]
Dat ziet er zeker heel goed uit !
LunaTempesta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:55:
[...]

Ik bedoelde dus ook dat ik benieuwd was naar hun review :).
Nederlands is misschien niet mijn beste vak.
Ahh, ben er ook niet echt goed in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:50
De batterij is inderdaad erg goed. Een hele lange dag haal je easy op één lading. En als je gewoon normaal doet (dus niet extreem zuinig) haal je ook twee normale dagen wel, lijkt mij.

Hij laadt overigens ook rap op. Viel me op toen ik hem aan de PC had gekoppeld.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 14:05
Ik lees veel over de slechte camera. In hoeverre is deze ook echt "slecht" te noemen?

Is er iemand die hem kan vergelijken met de camera van de Galaxy Gio?

Of is de camera alleen slecht in vergelijking met de high-end toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dan ga je 5 megapixels met 3,2 megapixels vergelijken, dan zal de Moto G het beter doen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Megapixels op zichzelf zegt natuurlijk niets. Maar de camera is inderdaad niet echt goed. Ik kan zelf geen vergelijk maken, daarvoor zul je echt gebruik moeten maken van de review sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
megapixels zegt idd niet veel. De Gio maakt binnen belachelijk slechte foto's, zeker qua kleur en bewegingsonscherpte... Maar de release (en dus de techniek) van de Gio is al weer 2,5 jaar geleden ofzo? Dan ga ik er maar van uit dat de kwaliteit toch wat beter is. Nu maar wachten en wachten en wachten en wachten en..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:35
Zie hier wat foto's genomen met een Moto G. Op zich vind ik deze nu ook niet ZO slecht. Hou er natuurlijk rekening mee dat dit maar een smartphone is van €200 he !
http://recombu.com/mobile...camera-review_M19731.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik vindt het ook allemaal wel mee vallen. Het enige is als je, wat iedereen al aangeeft in reviews, dichtbij gaat kijken. De details zijn fuzzy en onscherp. Maar daar valt goed mee te leven, je gaat je mobiel toch niet gebruiken voor prof. fotografie. Een snelle shot hier en daar, daar zijn ze voor bedoeld en dat kan hier goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 22:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

Even een comparison gedaan met mijn oude HTC desire (die nu vervangen is)
ps. De desire heeft een AMOLED scherm

-Helderheid van de moto heeft een iets groter bereik, zowel low als high, al scheelt het niet veel.
-resolutie is als vanzelf sprekend veel beter.
inkijkhoeken van de moto is slechter bij een low brighness setting, maar even goed/beter bij highest brighness.
- Overall zijn de inkijkhoeken van de desire met zijn amoled scherm beter. Het scherm wordt bij de moto eerder flets/grijs.
-De moto g is blauwer, de htc geeft Wit beter weer (ook weer dankzij het amoled scherm)
Het is een beetje sloppy, maar hopelijk beter dan niets:
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-2uUZsoecXNo/Up8G35qybcI/AAAAAAAAAR8/XuweUD7kzBs/w1022-h724-no/compare.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door DaOverclocker op 04-12-2013 11:49 ]

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
argon007 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:48:
Zie hier wat foto's genomen met een Moto G. Op zich vind ik deze nu ook niet ZO slecht. Hou er natuurlijk rekening mee dat dit maar een smartphone is van €200 he !
http://recombu.com/mobile...camera-review_M19731.html
Thnx voor de link, die foto's zijn qua kwaliteit goed genoeg, dat lukt me echt niet met m'n gio, haha!
LunaTempesta schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:45:
Ik vindt het ook allemaal wel mee vallen. Het enige is als je, wat iedereen al aangeeft in reviews, dichtbij gaat kijken. De details zijn fuzzy en onscherp. Maar daar valt goed mee te leven, je gaat je mobiel toch niet gebruiken voor prof. fotografie. Een snelle shot hier en daar, daar zijn ze voor bedoeld en dat kan hier goed mee.
Idd, het is ook alleen voor af en toe een foto voor bv facebook of whatsapp. Voor de "echte" foto's pak ik m'n fotocamera wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 12:52
Na al enkele jaren met een zwaar verouderde Gio rond te lopen, is het tijd voor iets anders.
Ik wil ook de moto g gaan bestellen. Het eninge wat mij tegenhoud is de dikte van het toestel. Met meer als 11 mm is hij niet dun te noemen.
Iemand ervaring met de dikte icm het gewicht? Valt hier mee te leven?

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:02
Heb zelf geen Moto G maar je moet er wel rekening mee houden dat hij "afgerond" aan de achterkant. Dus in het midden is hij een stuk dikker (11mm) dan aan de zijkant (6mm), wat trouwens zorgt dat hij wel lekker in de hand ligt. Het is dus geen blok van 130x65x11mm met scherpe hoeken :p
En tja, die lage prijs moet ergens van komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34
maartenford schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
[...]Het eninge wat mij tegenhoud is de dikte van het toestel. Met meer als 11 mm is hij niet dun te noemen.
[...]
Aanvullend op het verhaal in bovenstaande reactie, omdat een plaatje meer zegt:

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.sbnation.com/assets/3649823/Moto_G_review9_1020.jpg
bron: http://www.theverge.com/2013/12/2/5156546/moto-g-review
_/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door guapper op 04-12-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Laatst online: 20-09 22:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

In de vergelijking met de nexus 4 (zie onderstaande youtube video) hapert de moto-g wel eens. Ook zie je dat het home screen een refresh nodig heeft. Daarnaast crasht er wel eens een app. Nu heb ik de moto-g bijna een week, maar ik heb beide gevallen nog nooit gezien. Als ik op de home knop druk verschijnt mijn bureaublad instant. Alhoewel ik er ook al een heel aantal apps op heb staan kan ik me voorstellen dat de reviewer erg veel apps open heeft staan waardoor hij hier last van krijgt. Een andere reden kan ik me niet bedenken. (na een test met 18 apps open, en 200mb ram vrij, wordt te phone nog steeds niet laggy.)

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
AndroidWorld unbox en eerste indrukken: http://androidworld.nl/ni...een-midden-klasse-topper/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Even op de review wachten dan. Hoop dat ze dat wel anders aanpakken met de camera. (Als in alleen de telefoon/handen in beeld.) Hierbij was vrij weinig van de telefoon goed te zien. Maar het was dan ook maar een unboxing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:44
Balen dat het lastig wordt om aan een dual-sim versie te komen. Als ik het goed lees dan krijgen alleen brazilië en india dual-sim Moto G, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DaOverclocker schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:20:
In de vergelijking met de nexus 4 (zie onderstaande youtube video) hapert de moto-g wel eens. Ook zie je dat het home screen een refresh nodig heeft. Daarnaast crasht er wel eens een app. Nu heb ik de moto-g bijna een week, maar ik heb beide gevallen nog nooit gezien. Als ik op de home knop druk verschijnt mijn bureaublad instant. Alhoewel ik er ook al een heel aantal apps op heb staan kan ik me voorstellen dat de reviewer erg veel apps open heeft staan waardoor hij hier last van krijgt. Een andere reden kan ik me niet bedenken. (na een test met 18 apps open, en 200mb ram vrij, wordt te phone nog steeds niet laggy.)
[video]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook totaal niet herken. Geen hapering en ook nog geen enkele crash tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
En qua hitte? Uit de achterkant van mijn SGS2 kwam af en toe stoom zo warm werd ie...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Rossi46 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:59:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook totaal niet herken. Geen hapering en ook nog geen enkele crash tot nu toe.
Is het mogelijk dat dit een Pre-retail model was? ik las in The Verge Review het volgende:

Trouble in paradise

I actually had a big problem with the first Moto G I used. A manufacturing issue with the processor inside caused the device to run out of memory very quickly, making multitasking impossible. Motorola says it was an issue with pre-retail models, and indeed the retail phone I picked up later doesn’t have the issue.

Motorola tells me it’s scanning all devices coming off the factory line for the issue and that it won’t affect retail units. To date I’ve heard just a single report of a day-one retail device with the problem. I’m confident the company is on top of the issue, but if your device behaves strangely, the processor problem might be the reason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:24
Vandaag de telefoon binnen gekregen voor mijn vader. Paar uurtjes mee kunnen spelen en ik moet zeggen dat het een prima telefoon is.

Scherm lijkt sprekend op de samsung galaxy nexus. En ziet er gewoon prima uit voor een telefoon van 200 euro.

Verder is de telefoon snel. Ik heb zelf een samsung galaxy s3 en met google browsen en youtuben voelt de motorola g sneller aan. De telefoon ligt lekker in de hand.

Min puntje is de camera. Prima voor simpele foto's, maar wel minder dan de samsung S3.

Ik ga hem binnenkort ook voor mijn vriendin aanschaffen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben0s op 05-12-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 24-09 11:25

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
pven schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:15:
Dan ga je 5 megapixels met 3,2 megapixels vergelijken, dan zal de Moto G het beter doen.
Want het aantal megapixel zegt iets over de kwaliteit van de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Rossi46 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:59:
[...]

Ik ondervind ook geen haperingen. Geen enkele crash gehad tot nu toe. Mijn Nexus 7 hapert zeker wel af en toe, maar mijn Moto G niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Mijn moto G komt van amazon.de en denkt dat hij nu aan het roamen is (ik zit bij telfort). Ik zie dit aan de R in het icon van de signaalsterkte.

iemand enig idee hoe ik van dat roamen af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Telfort roamt op het KPN-netwerk, volgens mij kan je daar niet vanaf?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 19:43

Steef

GoT's Most Eaten

pven schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:
Telfort roamt op het KPN-netwerk, volgens mij kan je daar niet vanaf?
Dit is juist, Telfort benut het KPN netwerk. Je zult ook zien dat het verhinderen van roaming je dataverbinding onbruikbaar maakt :)

Deze vraag komt met regelmaat langs op het Telfort forum:
https://forum.telfort.nl/...-melding-nederland-20020/

Dit veroorzaakt binnen Nederland geen extra kosten, wel even oppassen als je het buitenland in gaat :)

* Steef zit bij Telfort

[ Voor 3% gewijzigd door Steef op 06-12-2013 14:38 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk zeker positief.

Snel, proper, ...

Nadeel:
Ledlicht is bij alle meldingen wit terwijl het ook bij anderen rood ingesteld is.
Geen mogelijkheid om meteen ram te cleanen.
Iets te groot: de knoppen staan onder het scherm, hij loopt dus nog 1 cm nutteloos door onder het scherm.
Geen optie om meteen screenshot te nemen of om bv wifi meteen uit te schakelen.
Te weinig meteen personaliseerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
ThaRabbit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:36:
[...]

Dit is juist, Telfort benut het KPN netwerk. Je zult ook zien dat het verhinderen van roaming je dataverbinding onbruikbaar maakt :)

Deze vraag komt met regelmaat langs op het Telfort forum:
https://forum.telfort.nl/...-melding-nederland-20020/

Dit veroorzaakt binnen Nederland geen extra kosten, wel even oppassen als je het buitenland in gaat :)

* witteveder zit bij Telfort
Ah, is dat het. Mijn oude android (3.2.2) liet met hetzelfde abbo nooit een roaming indicator zien dus ik nam aan dat versie 4.3 dat ook niet deed en dat het lag aan het feit dat het toestel uit Duitsland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:40:
Eerste indruk zeker positief.

Snel, proper, ...

Nadeel:
Ledlicht is bij alle meldingen wit terwijl het ook bij anderen rood ingesteld is.
Geen mogelijkheid om meteen ram te cleanen.
Iets te groot: de knoppen staan onder het scherm, hij loopt dus nog 1 cm nutteloos door onder het scherm.
Te weinig meteen personaliseerbaar.
Kijk eens in de app store. Er zijn apps zoals Light Flow Led waarbij je de Led kleur voor individuele toepassingen kan aanpassen. Zeker wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Er steekt geen multicolor RGB LED in de Moto G dus Light Flow Led gaat niet veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katmi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:30:
Er steekt geen multicolor RGB LED in de Moto G dus Light Flow Led gaat niet veel doen.
Ah, verklaart veel natuurlijk :D.
Toch leuke meerwaarde als deze erin zou zitten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
En de review van Androidplanet staat klaar http://www.androidplanet.nl/motorola/moto-g/#review

[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 06-12-2013 20:19 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ahh helaas. Thanks for mentioning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:40:
Power + Volume Down?
Standaard Android functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Je bedoelt Androidplanet !

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 06-12-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Haha dat bedoelde ik inderdaad, was tegelijk bezig met lezen en posten 8)7

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Wat dan wel eigenlijk? Ik heb de kleuren rood en groen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Rossi46 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:51:
[...]

Wat dan wel eigenlijk? Ik heb de kleuren rood en groen gezien.
Gewoon wit naar het schijnt.

YouTube: Motorola Moto G LED Notification Demo

En zo heb ik nog een video of 5-6 gevonden en overal is het enkel wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook enkel wit gezien.
Heb bv WhatsApp ingesteld op rood. Maar enkel wit te zien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaggy44
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik lees in steeds meer reviews dat alleen de 8GB versie officieel in Nederland uitkomt, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Laatst online: 07-09 08:35
shaggy44 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:49:
Ik lees in steeds meer reviews dat alleen de 8GB versie officieel in Nederland uitkomt, klopt dat?
Vandenborre in België zal de moto g in 8GB en 16GB leveren. Wat Nederland betreft heb ik geen idee, maar in de review van Androidplanet staan hier en daar wel wat foutjes: waterdicht? Dat is deze telefoon niet, het scherm is enkel water afstotend. Dus zou niet meteen afgaan op wat zij zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Ik kan niet ontevreden zijn:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1167941/battery_moto_g.png

Ik heb de telefoon pas een aantal dagen, er word dus nog meer dan gewoon gebruik van gemaakt.

Nu moet ik zeggen dat mijn vorige telefoon (HTC Tattoo) ook nog prima de dag door kwam, misschien ben ik gewoon zuinig :)

*edit*

Toch maar even een thumbnail gemaakt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Steef op 07-12-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
sieem schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:58:
[...]

Vandenborre in België zal de moto g in 8GB en 16GB leveren. Wat Nederland betreft heb ik geen idee, maar in de review van Androidplanet staan hier en daar wel wat foutjes: waterdicht? Dat is deze telefoon niet, het scherm is enkel water afstotend. Dus zou niet meteen afgaan op wat zij zeggen.
YouTube: Motorola Moto G Gorilla Glass scratch & underwater test - DON'T do it to yours, it will break

zeg niet dat je het moet doen lol maar ze hebben het wel gedaan en het overleefde de test :P
Is it really resistant to a soaking / dropping in the sink??? Remember, DON'T do this to your phone, you will ruin it. I cannot be held responsible

[ Voor 17% gewijzigd door tntkiller op 07-12-2013 18:09 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
tntkiller schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:05:
[...]

YouTube: Motorola Moto G Gorilla Glass scratch & underwater test - DON'T do it to yours, it will break

zeg niet dat je het moet doen lol maar ze hebben het wel gedaan en het overleefde de test :P

[...]
Wow. Dat gaat zelfs boven mijn verwachtingen uit. De Nanocoating was een van de redenen waarom hij mij ook aantrekkelijk leek. Omdat ik naar een tropisch gebied toe ga waar regen nog erger is dan in Nederland leek het mij een mooie extra. Maar hij overleeft het zelfs na helemaal onder water te zijn geraakt, dat is wel erg mooi. Thanks for sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heel interessant toestel qua specs en prijs maar wacht nog even op de 16gb versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Laatst online: 07-09 08:35
tntkiller schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:05:
[...]

[...]
Ok, dit overtreft mijn verwachtingen ook wel. Wel grappig dat zo'n budgettoestel, toch zo'n relatief speciale features heeft, zo'n gorrilla glass en nanocoating zal niet goedkoop zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

sieem schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:28:
[...]

Ok, dit overtreft mijn verwachtingen ook wel. Wel grappig dat zo'n budgettoestel, toch zo'n relatief speciale features heeft, zo'n gorrilla glass en nanocoating zal niet goedkoop zijn..
De vergelijking met voorgaande prijs stellingen ligt ook wat scheef, Motorolla maakt procentueel minder winst op dit model dan bijvoorbeeld Apple op de iPhone en Samsung op de Galaxy S.

Meer bang voor buck -> verrassende features voor de prijs. Goede zaak natuurlijk, voor ons als consument hopelijk het begin van een lagere prijs stelling voor goede hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:34:
[...]

Ah, verklaart veel natuurlijk :D.
Toch leuke meerwaarde als deze erin zou zitten iig.
Zelfs de HTC One heeft geen RGB led. Zo standaard is dat (helaas) nog niet. Zou het graag altijd zien.

Ik zie in de Moto G best een hele prima telefoon voor mijn zus. Enige nadeeltje is de lage opslagcapaciteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:46

TFHfony

Professional Weirdo

Vandaag ook de Motorola Moto G maar eens besteld. Mijn Samsung Galaxy S+ gaat dus in de loop van de komende week naar dochterlief toe. Daar ik ook genoeg had aan het interne geheugen van de S+, heb ik de 8Gbyte versie maar besteld.
Nu nog maar eens even kijken om mijn normale SIM-kaart van Tele2 te laten vervangen door een Micro SIM versie. De mijne is nog dusdanig oud dat ik er geen Micro SIM uit kan drukken.
Ik kijk eigenlijk vooral uit naar het betere scherm en vooral de nieuwe Android, daar mijn S+ nooit door Samsung van een nieuwere versie dan Gingerbread is voorzien.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:10
Vandaag maar de 8GB versie gehaald bij MM in Den Haag. Terwijl ik daar was vroegen nog 2 mensen om de Moto G, tevens wist 1 van de medewerkers niet over welke telefoon ik het had.
Het was wikken en wegen tussen Nexus 5 en Moto G: prijs en kleinere toestel gaven de doorslag. Ik game niet, kijk geen video's en ook geen muziek dus de Nexus is een beetje overkill.

Dit is mijn eerste android telefoon na jaren iphone. Tot zover ben ik blij ermee, alleen de camera laat inderdaad veel te wensen over. Mijn iPhone 4 maakt veel betere foto's. Dan maar mijn digitale camera wat vaker mee nemen.

Nu een kwestie van uitzoeken hoe ik het home screen kan customizen met o.a. Nova Launcher Prime. Ik heb ook een gele back cover besteld van de Duitse Amazon en dan is het compleet.

MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ms_Hyde schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:33:
Vandaag maar de 8GB versie gehaald bij MM in Den Haag. Terwijl ik daar was vroegen nog 2 mensen om de Moto G, tevens wist 1 van de medewerkers niet over welke telefoon ik het had.
Het was wikken en wegen tussen Nexus 5 en Moto G: prijs en kleinere toestel gaven de doorslag. Ik game niet, kijk geen video's en ook geen muziek dus de Nexus is een beetje overkill.

Dit is mijn eerste android telefoon na jaren iphone. Tot zover ben ik blij ermee, alleen de camera laat inderdaad veel te wensen over. Mijn iPhone 4 maakt veel betere foto's. Dan maar mijn digitale camera wat vaker mee nemen.

Nu een kwestie van uitzoeken hoe ik het home screen kan customizen met o.a. Nova Launcher Prime. Ik heb ook een gele back cover besteld van de Duitse Amazon en dan is het compleet.
Ik had het wel geweten als ik moest kiezen tussen de Nexus 5 of Moto G
Zal tocht echt voor de Nexus 5 gekozen hebben !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Ms_Hyde schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:33:
......

heb hier een hele hoop mooie gezien, zodra ik de mijne binnenkrijg ga ik spelen met de homescreen :D

http://mycolorscreen.com/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Albert020 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:19:
[...]

Ieder z'n ding natuurlijk. Echter, de Moto G voert alle basisfuncties gewoon super rap en goed uit. Je hebt dus zeker geen Nexus 5 nodig. Dat is het mooie aan de Moto G. En het scheelt toch mooi even 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Rossi46 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:37:
[...]

Ieder z'n ding natuurlijk. Echter, de Moto G voert alle basisfuncties gewoon super rap en goed uit. Je hebt dus zeker geen Nexus 5 nodig. Dat is het mooie aan de Moto G. En het scheelt toch mooi even 200 euro.
Dat ben ik met je eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:30
Rossi46 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:37:
[...]

Als je brute kracht wilt is Nexus 5 de keus, maar voor iemand die facebook, whatsapp gebruikt, wat internet en zelfs een game als Asphalt 8 speelt is de Moto G ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je voor 179E een Moto G 8GB koopt, kun je er voor het prijsverschil met de Nexus 5 32 GB (399) een Nexus 7 bijkopen... (229+179=408, dus een tientje meer) Heb je alsnog 24GB storage :)

[ Voor 8% gewijzigd door max3D op 08-12-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 08:40
max3D schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:26:
Als je voor 179E een Moto G 8GB koopt, kun je er voor het prijsverschil met de Nexus 5 32 GB (399) een Nexus 7 bijkopen... (229+179=408, dus een tientje meer) Heb je alsnog 24GB storage :)
Je vergeet de 50Gb gratis 2 jarige google drive opslag die je krijgt bij je moto G;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Hier ook de moto G besteld bij amazon.de. Werd ook wel tijd, de S1 is toch wat traag naar huidige maatstaven :) hoewel deze zich nog verrassend goed houdt op CM10.

Heb gewoon voor de 8gb variant gekozen, dat is voor mij voldoende. Ik gebruik mijn tel niet voor spelletjes of film. Straks dus een zeer compleet toestel voor 171, goede zaak!

Heb ook even op de MM website gekeken voor andere back cover, maar kon alleen de Flip cover vinden. Iemand de gewone back covers al in het wild gespot? Lime of wit lijkt me wel wat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:19:
[...]

Is eigenlijk ook geen vergelijk, de 16gb moto g heb je via amazon.co.uk voor 192 euro en de nexus 5 16gb kost 349,-(iig hier in spanje) dat is een verschil van meer dan 150 euro, oftewel 82% duurder.

Dat is hetzelfde percentage als een nexus 5 in vergelijk met een iphone 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:57:
[...]

Is eigenlijk ook geen vergelijk, de 16gb moto g heb je via amazon.co.uk voor 192 euro en de nexus 5 16gb kost 349,-(iig hier in spanje) dat is een verschil van meer dan 150 euro, oftewel 82% duurder.

Dat is hetzelfde percentage als een nexus 5 in vergelijk met een iphone 5s.
Heb jij de Moto G al in Spanje gezien? Amazon.es heeft hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
max3D schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:45:
[...]

Heb jij de Moto G al in Spanje gezien? Amazon.es heeft hem nog niet.
Fnac.es levert hem vanaf eind december, heb hem zelf in Amazon.de besteld.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:10
kixor schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:26:
Hier ook de moto G besteld bij amazon.de. Werd ook wel tijd, de S1 is toch wat traag naar huidige maatstaven :) hoewel deze zich nog verrassend goed houdt op CM10.

Heb gewoon voor de 8gb variant gekozen, dat is voor mij voldoende. Ik gebruik mijn tel niet voor spelletjes of film. Straks dus een zeer compleet toestel voor 171, goede zaak!

Heb ook even op de MM website gekeken voor andere back cover, maar kon alleen de Flip cover vinden. Iemand de gewone back covers al in het wild gespot? Lime of wit lijkt me wel wat 8)
Ik heb de lime back cover van Amazon.de besteld. Kwam uit op 29 euro inclusief alles. Word tussen 17 december en 7 januari geleverd.

MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Heren, dames (Ms_Hyde :), we zitten in het verkeerde topic. My bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Review van MKBHD van de Moto G.
Wat ik leuk vindt om te zien en te horen is dat reviewers moeite hebben om de telefoon te plaatsen. Het is niet echt een high end device, maar hij presteert bijna wel zo. Het is tegelijk daarom ook niet echt een low end device, maar zo wordt hij wel 'weergegeven' en geprijst.
Hij vergelijkt hem met het grotere broertje de Moto X.
Voor dezelfde prijs als de Moto G kan je een Galaxy Duos halen, en die specs zijn om te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeli
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-07-2022
Afgelopen weekend de Moto G 8GB besteld op de Duitse amazon. Kan mijn verrotte HTC one x eindelijk eens de deur uit.

Meteen een turquoise backcover er bij besteld. Als het goed is komt hij woensdag of donderdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Hier ook getwijfeld om me kapotte lcd van de htc one x te vervangen of voor de moto g te gaan. Toch maar voor de moto g gekozen en bevalt me tot nu toe prima! Camera is niet zo goed als die van de htc one x, met name autofocus en mindere foto's als het wat donkerder is. Maar verder prima foto's mee te maken, het is tenslotte een telefoon.
Verder voelt hij kwa performance echt goed aan en merk ik geen verschil met de htc one x.

[ Voor 11% gewijzigd door koekkoek op 09-12-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik ben ook weer terug bij Motorola, mijn eerste Android telefoon was de Motorola Milestone (Droid) en dat was de beste telefoon die ik ooit gebruikt heb. En nu de 16GB G via amazon.de besteld.

Heel lang zitten twijfelen welke china phone ik zou kopen en toen kwam de Moto G uit. Nog lopen twijfelen, maar de betere software support was uiteindelijk doorslaggevend. De betere garantie en bouwkwaliteit speelden ook mee. Er is imo geen rede meer om voor deze priijs een exotische china phone te importeren.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de moto G via amazon.de besteld kan je gewoon aanspraak maken op garantie? zitten hier nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 11:07
Ja garantie is geen probleem bij Amazon.de. Afgelopen zomer is mijn Xperia Z overleden en ik mocht hem gewoon opsturen. Na slechts twee weken kreeg ik hem gerepareerd toegestuurd (vrij snel gezien de transporttijd). Ik heb ook al verhalen gehoord van mensen die gewoon een nieuwe gekregen hebben en daarna hun kapotte toestel moesten opsturen. Super service over het algemeen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de levertijd is van de moto g op amazon.de? er staat dat het artikel nog niet leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:39:
Weet iemand wat de levertijd is van de moto g op amazon.de? er staat dat het artikel nog niet leverbaar is...
De 8 GB is leverbaar en op voorraad bij amazon.de

Wanneer de 16 GB nou precies verstuurd wordt weet niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Nee, helaas hebben we nog niks vernomen van een levertijd van het 16gb model. Ik weet niet of er iemand is die hem voor de 27ste heeft gepre-ordered? Net zoals bij de .uk/.fr hebben die mensen hem ook eerder. Helaas net 2 dagen erna besteld en dus nog niks vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Is de accu eigenlijk verwisselbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Nee, helaas. Ofnouja helaas. Zorgt er wel voor dat het een steviger mobiel is. En dat hij tegen wat water kan misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
LunaTempesta schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:58:
Nee, helaas. Ofnouja helaas. Zorgt er wel voor dat het een steviger mobiel is. En dat hij tegen wat water kan misschien.
denk wel dat het kan als je hem stuurt naar een service center.

hij kan redelijk goed tegen water, zie het filmpje die ik poste in het een stukje terug in de topic

[ Voor 13% gewijzigd door tntkiller op 09-12-2013 18:34 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:13
Ik zit eraan te denken om mijn iPhone 4S te vervangen door dit toestel, maar als ik het punt op 3:50 in deze review bekijk ga ik toch twijfelen. Ik gebruik nooit zware applicaties op mijn telefoon maar als ik dit zo bekijk heeft deze telefoon zelfs moeite om de browser vloeiend te laten lopen.

Zijn er hier gebruikers die hier andere ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Browser loopt meer dan prima. De site die hij hier laat zien is een draak van een site. Daar zal jouw 4S denk ik ook moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Klopt. Alhoewel ik volgensmij ergens gelezen heb dat de Chrome browser gewoon niet helemaal smooth is samen met de Moto G. Op een mobiel waar alles zo vloeiend loopt is het gek dat een website achter blijft/lagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Chillco schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:48:
[...]

Ik zit eraan te denken om mijn iPhone 4S te vervangen door dit toestel, maar als ik het punt op 3:50 in deze review bekijk ga ik toch twijfelen. Ik gebruik nooit zware applicaties op mijn telefoon maar als ik dit zo bekijk heeft deze telefoon zelfs moeite om de browser vloeiend te laten lopen.

Zijn er hier gebruikers die hier andere ervaringen mee hebben?
wat ik van andere review lees alleen kan het problemen geven als je veel andere programma's op de achtergrond draait vanwege de 1 gig basis geheugen...als je ervoor zorgt dat je geen 10 programma's heb lopen dan heeft de moto nergens last van.

ow en niet te vergeten..volgende maand update naar kitkat 4.4 en dat brengt nog een de systeemeisen naar...beneden, dus zulen dingen straks nog beter lopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door tntkiller op 09-12-2013 19:34 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:13
Rossi46 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:55:
Browser loopt meer dan prima. De site die hij hier laat zien is een draak van een site. Daar zal jouw 4S denk ik ook moeite mee hebben.
Uitgeprobeerd. En sorry, ik moet je teleurstellen :+ Draait als een zonnetje. Is ook de grootste reden van mijn twijfel. Ik heb niks te klagen over mijn huidige telefoon maar wil wel eens iets anders. En niet om een OS discussie uit te lokken, maar ik ga op een telefoon uiteraard niet in een task manager aankloten om het apparaat maar soepel te houden. Op dit vlak ben ik niet tweaker genoeg, ding moet het gewoon doen.

Al met al wacht ik nog even op de 16gb versie en dan waag ik waarschijnlijk wel de gok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:30
Chillco schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:28:
[...]

Uitgeprobeerd. En sorry, ik moet je teleurstellen :+ Draait als een zonnetje. Is ook de grootste reden van mijn twijfel. Ik heb niks te klagen over mijn huidige telefoon maar wil wel eens iets anders. En niet om een OS discussie uit te lokken, maar ik ga op een telefoon uiteraard niet in een task manager aankloten om het apparaat maar soepel te houden. Op dit vlak ben ik niet tweaker genoeg, ding moet het gewoon doen.

Al met al wacht ik nog even op de 16gb versie en dan waag ik waarschijnlijk wel de gok :)
Sorry hoor maar Chrome US een draag van een programma, zelfs op mijn Nexus 4 loopt hij weleens laggy en datbongeacht welke site het ook is.

Op de PC is Chrome ook een RAM vreter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ik ben sinds een paar weken geswitchted naar Dolphin Browser. Chrome begon sinds een update ineens te crashen. Pagina's bleven hangen en het was gewoon niet meer werkbaar. Jammer, want ik vond de synchronisatie tussen desktop en mobile wel fijn werken.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Moto G Quick Review after using it for 7 days (engels)
YouTube: Moto G Quick Review after using it for 7 days

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Mensen die al een Moto g hebben, leuk dingetje van motorola voor de kerst periode:
Youtube link
(new boot screen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venlonaerke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Mijn oude telefoon was brak. Wilde eigenlijk wachten op de 16GB versie, maar uiteindelijk vanwege de noodzaak de 8GB versie gekocht. Was op een kerstmarkt in Duitsland en liep toevallig de Saturn daar binnen.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn erg positief, dit is ook niet moeilijk aangezien ik van een Experia U af kwam. Toestel vindt ik voor de afmetingen vrij compact. Mijn vrouw heeft de s3 mini en hij is misschien een halve centimeter hoger. Breedte is zogoed als hetzelfde. Mooi helder scherm en de snelheid is gewoon een verademing. Ik ben nog niks tegengekomen waar hij moeite mee heeft.

Van de 8 GB blijft er ongeveer 5 over. Ik ga dit waarschijnlijk niet volkrijgen aangezien ik vrij veel met mijn Google drive werk en mijn muziek op Google Music heb staan. Verder heb ik een uitgebreid data-abonnement. Bij vrienden gebruik ik gewoon de wifi en anders heb ik nog altijf gratis hotspots van Ziggo.

Enigste wat niet werkt is de Ziggo TV-App. waarschijnlijk staat Root toegang aan aangezien hij meteen een mededeling geeft. Heeft iemand anders dezelfde ervaring en wat kun je aanpassen om dit toch aan de praat te krijgen?

Nu nog wachten op mijn flipcase en ik ben gelukkig.

Update:
Installatie van een APK lokaal op de Moto G, gaf mij steeds een parse error. op de volgende link staat de oplossing voor dit probleem, mocht iemand deze tegenkomen.

http://forums.androidcent...rsing-package-moto-g.html

[ Voor 13% gewijzigd door Venlonaerke op 10-12-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
Ik heb hem maandag ochtend 7 uur van de oplader gehaald en gebruik hem nu al 1.5 dag met regelmaat met wifi aan en zit nog steeds op 50%, qua batterij duur echt een vooruit gang in vergelijking met de HTC One X die ik eerst had. (kaput). Kan er met gemak dus 2 volle dagen mee doen met gemiddeld gebruik (whatsapp/facebook/wat foto's maken)

Zeer tevreden tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:33
dannyreuser schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:07:
... in vergelijking met de HTC One X die ik eerst had. (kaput).
Mijn HOX is ook aan het sterven. Als vervangen hoef ik geen high-end phone meer omdat ik toch geen power user ben. Zie jij nadelen/achteruitgang t.o.v. je vorige HOX? Ik begrijp dat ik dan 32GB inruil voor 8GB, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
croxz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:
[...]

Mijn HOX is ook aan het sterven. Als vervangen hoef ik geen high-end phone meer omdat ik toch geen power user ben. Zie jij nadelen/achteruitgang t.o.v. je vorige HOX? Ik begrijp dat ik dan 32GB inruil voor 8GB, maar verder?
Qua performance en scherm totaal niet. Alleen vindt ik de camera toch wel een achteruitgang. Begrijp me niet verkeerd, voor een foto genomen met een telefoon is het nog steeds een prima kwaliteit foto maar wel minder als met de HOX. Maar voor mij absoluut geen reden om 300/400.- meer uit te geven aan een telefoon.

Ik heb twee high-end telefoon's gekocht van HTC (One X en Desire) die beide problemen hadden. (WIFI en Motherboard). Vandaar dat ik gekozen heb voor de Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Chillco schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:28:
[...]

Een taskmanager moet je sowieso niet aan beginnen met Android, dat kan meer kwaads brengen dan goeds, Android regelt dat zelf wel. En Chrome is een draak van een browser op Android, gebruik altijd liever iets anders (op mijn desktop trouwens ook).

En de 4s is in feite nog een prima telefoon, dus als de Moto G je niet bevalt achteraf, kun je daar toch gewoon weer lekker mee verder en je Moto G verkopen/weggeven oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Leauwie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:14:
Mensen die het toestel al hebben, hoe voelen de knopjes aan? Heb slechte ervaringen met die van de Nexus S (huidige telefoon), waarvan na 1 jaar al de aan/uit knop vervangen moest worden. Voelt het beetje degelijk aan?
De knopjes zijn naar mijn idee niet meer dan middelmatig. Ze voldoen op zich wel, maar ook niet meer dan dat. Ook hangen ze een beetje los in het toestel. Als je de Moto G schudt dan hoor je de knopjes rammelen. Dat is wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Rossi46 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:06:
[...]

De knopjes zijn naar mijn idee niet meer dan middelmatig. Ze voldoen op zich wel, maar ook niet meer dan dat. Ook hangen ze een beetje los in het toestel. Als je de Moto G schudt dan hoor je de knopjes rammelen. Dat is wel een beetje jammer.
Ik ben het met je eens dat de covers van de knopjes erg los in de behuizing zitten, de onderliggende contacten voelen weer wel solide aan :)

@andere mensen: Ik herken mij niet in het slecht presteren van Chrome op de Moto G (of op de desktop, maar dat is een ander verhaal). Zijn dit nu gewoon loze opmerkingen? Welke websites veroorzaken lag bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 09:56
Had net zoiets vreemd. Eerste keer accu helemaal opgeladen, ging gelukkig langzaam leeg. Een uur geleden was de accu nog 75% vol (na meer dan een dag). Na dat uur standby is de accu ineens helemaal leeg, moest meteen aan de oplader.

In het accugrafiekje zie je opeens een lijn stijl naar beneden. Wat kan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:44
Accu moet calibreren tijdens eerste paar keer laden en ontladen.. geef het een week de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 22:57
ThaRabbit schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:31:
[...]

Ik ben het met je eens dat de covers van de knopjes erg los in de behuizing zitten, de onderliggende contacten voelen weer wel solide aan :)

@andere mensen: Ik herken mij niet in het slecht presteren van Chrome op de Moto G (of op de desktop, maar dat is een ander verhaal). Zijn dit nu gewoon loze opmerkingen? Welke websites veroorzaken lag bij jullie?
Ik moet dan weer zeggen dat ik totaal geen last heb van "losse" knopjes. Voelt heel degelijk aan. Zelfs na, helaas, 1x stuiteren in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 09:56
Lord_Dain schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:12:
Accu moet calibreren tijdens eerste paar keer laden en ontladen.. geef het een week de tijd.
Zit te denken: het enige wat ik heb gedaan voordat de accu in één keer leeg ging, is RunKeeper installeren. Zou het te maken kunnen hebben met een app die continue GPS-verbinding zoekt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 16:34
Valt mij op dat in de taskbar de naam van de carrier voluit wordt weergegeven. Dit heeft tot gevolg dat bij mij 1/3 van mijn taskbar wordt bezet door de tekst "T-MOBILE NL". Weet iemand of/hoe je dat kunt wijzigen? (Liefst zonder root e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
soskes schreef op woensdag 11 december 2013 @ 06:45:
[...]

Ik moet dan weer zeggen dat ik totaal geen last heb van "losse" knopjes. Voelt heel degelijk aan. Zelfs na, helaas, 1x stuiteren in de auto.
Hier voelt het ook heel degelijk aan, er zit niks "los" En het maakt zeker geen geluid bij het schudden :)
velvus824 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:32:

Valt mij op dat in de taskbar de naam van de carrier voluit wordt weergegeven. Dit heeft tot gevolg dat bij mij 1/3 van mijn taskbar wordt bezet door de tekst "T-MOBILE NL". Weet iemand of/hoe je dat kunt wijzigen? (Liefst zonder root e.d.)
Dit heb ik ook, vindt het behoorlijk irritant maar kan nergens vinden hoe uit te zetten. (vodafone nl)
Pagina: 1 ... 3 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.