Ik bedoelde dus ook dat ik benieuwd was naar hun reviewAlbert020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
[...]
Androidplanet is een Nederlandse site...
Nederlands is misschien niet mijn beste vak.
Ik bedoelde dus ook dat ik benieuwd was naar hun reviewAlbert020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
[...]
Androidplanet is een Nederlandse site...
Dat ziet er zeker heel goed uit !DaOverclocker schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:51:
Die batterij duur is dus echt goed wat mij betreft;
- vandaag op mijn werk, na 11 uur zeer licht gebruik, wel slechte gsm ontvangst 82% remaining.
een andere dag, 2 dagen thuis goede ontvangst en de hele tijd aan de wifi:
[afbeelding]
Ahh, ben er ook niet echt goed inLunaTempesta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:55:
[...]
Ik bedoelde dus ook dat ik benieuwd was naar hun review.
Nederlands is misschien niet mijn beste vak.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 15% gewijzigd door DaOverclocker op 04-12-2013 11:49 ]
Thnx voor de link, die foto's zijn qua kwaliteit goed genoeg, dat lukt me echt niet met m'n gio, haha!argon007 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:48:
Zie hier wat foto's genomen met een Moto G. Op zich vind ik deze nu ook niet ZO slecht. Hou er natuurlijk rekening mee dat dit maar een smartphone is van €200 he !
http://recombu.com/mobile...camera-review_M19731.html
Idd, het is ook alleen voor af en toe een foto voor bv facebook of whatsapp. Voor de "echte" foto's pak ik m'n fotocamera welLunaTempesta schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:45:
Ik vindt het ook allemaal wel mee vallen. Het enige is als je, wat iedereen al aangeeft in reviews, dichtbij gaat kijken. De details zijn fuzzy en onscherp. Maar daar valt goed mee te leven, je gaat je mobiel toch niet gebruiken voor prof. fotografie. Een snelle shot hier en daar, daar zijn ze voor bedoeld en dat kan hier goed mee.
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Aanvullend op het verhaal in bovenstaande reactie, omdat een plaatje meer zegt:maartenford schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:26:
[...]Het eninge wat mij tegenhoud is de dikte van het toestel. Met meer als 11 mm is hij niet dun te noemen.
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door guapper op 04-12-2013 14:49 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook totaal niet herken. Geen hapering en ook nog geen enkele crash tot nu toe.DaOverclocker schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:20:
In de vergelijking met de nexus 4 (zie onderstaande youtube video) hapert de moto-g wel eens. Ook zie je dat het home screen een refresh nodig heeft. Daarnaast crasht er wel eens een app. Nu heb ik de moto-g bijna een week, maar ik heb beide gevallen nog nooit gezien. Als ik op de home knop druk verschijnt mijn bureaublad instant. Alhoewel ik er ook al een heel aantal apps op heb staan kan ik me voorstellen dat de reviewer erg veel apps open heeft staan waardoor hij hier last van krijgt. Een andere reden kan ik me niet bedenken. (na een test met 18 apps open, en 200mb ram vrij, wordt te phone nog steeds niet laggy.)
[video]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Is het mogelijk dat dit een Pre-retail model was? ik las in The Verge Review het volgende:Rossi46 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:59:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook totaal niet herken. Geen hapering en ook nog geen enkele crash tot nu toe.
[ Voor 5% gewijzigd door Ruben0s op 05-12-2013 21:25 ]
Want het aantal megapixel zegt iets over de kwaliteit van de foto?pven schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:15:
Dan ga je 5 megapixels met 3,2 megapixels vergelijken, dan zal de Moto G het beter doen.
Ik ondervind ook geen haperingen. Geen enkele crash gehad tot nu toe. Mijn Nexus 7 hapert zeker wel af en toe, maar mijn Moto G niet.Rossi46 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:59:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook totaal niet herken. Geen hapering en ook nog geen enkele crash tot nu toe.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit is juist, Telfort benut het KPN netwerk. Je zult ook zien dat het verhinderen van roaming je dataverbinding onbruikbaar maaktpven schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:
Telfort roamt op het KPN-netwerk, volgens mij kan je daar niet vanaf?
[ Voor 3% gewijzigd door Steef op 06-12-2013 14:38 ]
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Verwijderd
Ah, is dat het. Mijn oude android (3.2.2) liet met hetzelfde abbo nooit een roaming indicator zien dus ik nam aan dat versie 4.3 dat ook niet deed en dat het lag aan het feit dat het toestel uit Duitsland komt.ThaRabbit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:36:
[...]
Dit is juist, Telfort benut het KPN netwerk. Je zult ook zien dat het verhinderen van roaming je dataverbinding onbruikbaar maakt
Deze vraag komt met regelmaat langs op het Telfort forum:
https://forum.telfort.nl/...-melding-nederland-20020/
Dit veroorzaakt binnen Nederland geen extra kosten, wel even oppassen als je het buitenland in gaat
* witteveder zit bij Telfort
Kijk eens in de app store. Er zijn apps zoals Light Flow Led waarbij je de Led kleur voor individuele toepassingen kan aanpassen. Zeker wel handig!Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:40:
Eerste indruk zeker positief.
Snel, proper, ...
Nadeel:
Ledlicht is bij alle meldingen wit terwijl het ook bij anderen rood ingesteld is.
Geen mogelijkheid om meteen ram te cleanen.
Iets te groot: de knoppen staan onder het scherm, hij loopt dus nog 1 cm nutteloos door onder het scherm.
Geen optie om meteen screenshot te nemen of om bv wifi meteen uit te schakelen.
Te weinig meteen personaliseerbaar.
Verwijderd
Ah, verklaart veel natuurlijkKatmi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:30:
Er steekt geen multicolor RGB LED in de Moto G dus Light Flow Led gaat niet veel doen.
[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 06-12-2013 20:19 ]
Multiple pc builds in progress
Ahh helaas. Thanks for mentioning.Katmi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:30:
Er steekt geen multicolor RGB LED in de Moto G dus Light Flow Led gaat niet veel doen.
Power + Volume Down?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:40:
Geen optie om meteen screenshot te nemen of om bv wifi meteen uit te schakelen.
Je bedoelt Androidplanet !mafiatounes schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:34:
En de review van Androidworld staat klaar http://www.androidplanet.nl/motorola/moto-g/#review
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 06-12-2013 16:57 ]
Haha dat bedoelde ik inderdaad, was tegelijk bezig met lezen en posten
Multiple pc builds in progress
Wat dan wel eigenlijk? Ik heb de kleuren rood en groen gezien.Katmi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:30:
Gewoon wit naar het schijnt.Rossi46 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:51:
[...]
Wat dan wel eigenlijk? Ik heb de kleuren rood en groen gezien.
Verwijderd
Vandenborre in België zal de moto g in 8GB en 16GB leveren. Wat Nederland betreft heb ik geen idee, maar in de review van Androidplanet staan hier en daar wel wat foutjes: waterdicht? Dat is deze telefoon niet, het scherm is enkel water afstotend. Dus zou niet meteen afgaan op wat zij zeggen.shaggy44 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:49:
Ik lees in steeds meer reviews dat alleen de 8GB versie officieel in Nederland uitkomt, klopt dat?
[ Voor 18% gewijzigd door Steef op 07-12-2013 18:02 ]
YouTube: Motorola Moto G Gorilla Glass scratch & underwater test - DON'T do it to yours, it will breaksieem schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:58:
[...]
Vandenborre in België zal de moto g in 8GB en 16GB leveren. Wat Nederland betreft heb ik geen idee, maar in de review van Androidplanet staan hier en daar wel wat foutjes: waterdicht? Dat is deze telefoon niet, het scherm is enkel water afstotend. Dus zou niet meteen afgaan op wat zij zeggen.
Is it really resistant to a soaking / dropping in the sink??? Remember, DON'T do this to your phone, you will ruin it. I cannot be held responsible
[ Voor 17% gewijzigd door tntkiller op 07-12-2013 18:09 ]
Iseci
Wow. Dat gaat zelfs boven mijn verwachtingen uit. De Nanocoating was een van de redenen waarom hij mij ook aantrekkelijk leek. Omdat ik naar een tropisch gebied toe ga waar regen nog erger is dan in Nederland leek het mij een mooie extra. Maar hij overleeft het zelfs na helemaal onder water te zijn geraakt, dat is wel erg mooi. Thanks for sharing.tntkiller schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:05:
[...]
YouTube: Motorola Moto G Gorilla Glass scratch & underwater test - DON'T do it to yours, it will break
zeg niet dat je het moet doen lol maar ze hebben het wel gedaan en het overleefde de test
[...]
Ok, dit overtreft mijn verwachtingen ook wel. Wel grappig dat zo'n budgettoestel, toch zo'n relatief speciale features heeft, zo'n gorrilla glass en nanocoating zal niet goedkoop zijn..tntkiller schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:05:
[...]
YouTube: Motorola Moto G Gorilla Glass scratch & underwater test - DON'T do it to yours, it will break
zeg niet dat je het moet doen lol maar ze hebben het wel gedaan en het overleefde de test
[...]
De vergelijking met voorgaande prijs stellingen ligt ook wat scheef, Motorolla maakt procentueel minder winst op dit model dan bijvoorbeeld Apple op de iPhone en Samsung op de Galaxy S.sieem schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:28:
[...]
Ok, dit overtreft mijn verwachtingen ook wel. Wel grappig dat zo'n budgettoestel, toch zo'n relatief speciale features heeft, zo'n gorrilla glass en nanocoating zal niet goedkoop zijn..
Zelfs de HTC One heeft geen RGB led. Zo standaard is dat (helaas) nog niet. Zou het graag altijd zien.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:34:
[...]
Ah, verklaart veel natuurlijk.
Toch leuke meerwaarde als deze erin zou zitten iig.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70
Ik had het wel geweten als ik moest kiezen tussen de Nexus 5 of Moto GMs_Hyde schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:33:
Vandaag maar de 8GB versie gehaald bij MM in Den Haag. Terwijl ik daar was vroegen nog 2 mensen om de Moto G, tevens wist 1 van de medewerkers niet over welke telefoon ik het had.
Het was wikken en wegen tussen Nexus 5 en Moto G: prijs en kleinere toestel gaven de doorslag. Ik game niet, kijk geen video's en ook geen muziek dus de Nexus is een beetje overkill.
Dit is mijn eerste android telefoon na jaren iphone. Tot zover ben ik blij ermee, alleen de camera laat inderdaad veel te wensen over. Mijn iPhone 4 maakt veel betere foto's. Dan maar mijn digitale camera wat vaker mee nemen.
Nu een kwestie van uitzoeken hoe ik het home screen kan customizen met o.a. Nova Launcher Prime. Ik heb ook een gele back cover besteld van de Duitse Amazon en dan is het compleet.
heb hier een hele hoop mooie gezien, zodra ik de mijne binnenkrijg ga ik spelen met de homescreenMs_Hyde schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:33:
......
Nu een kwestie van uitzoeken hoe ik het home screen kan customizen met o.a. Nova Launcher Prime. Ik heb ook een gele back cover besteld van de Duitse Amazon en dan is het compleet.
Iseci
Ieder z'n ding natuurlijk. Echter, de Moto G voert alle basisfuncties gewoon super rap en goed uit. Je hebt dus zeker geen Nexus 5 nodig. Dat is het mooie aan de Moto G. En het scheelt toch mooi even 200 euro.Albert020 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:19:
[...]
Ik had het wel geweten als ik moest kiezen tussen de Nexus 5 of Moto G
Zal tocht echt voor de Nexus 5 gekozen hebben !!!
Dat ben ik met je eensRossi46 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:37:
[...]
Ieder z'n ding natuurlijk. Echter, de Moto G voert alle basisfuncties gewoon super rap en goed uit. Je hebt dus zeker geen Nexus 5 nodig. Dat is het mooie aan de Moto G. En het scheelt toch mooi even 200 euro.
Als je brute kracht wilt is Nexus 5 de keus, maar voor iemand die facebook, whatsapp gebruikt, wat internet en zelfs een game als Asphalt 8 speelt is de Moto G ruim voldoende.Rossi46 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:37:
[...]
Ieder z'n ding natuurlijk. Echter, de Moto G voert alle basisfuncties gewoon super rap en goed uit. Je hebt dus zeker geen Nexus 5 nodig. Dat is het mooie aan de Moto G. En het scheelt toch mooi even 200 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door max3D op 08-12-2013 21:26 ]
Je vergeet de 50Gb gratis 2 jarige google drive opslag die je krijgt bij je moto G;)max3D schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:26:
Als je voor 179E een Moto G 8GB koopt, kun je er voor het prijsverschil met de Nexus 5 32 GB (399) een Nexus 7 bijkopen... (229+179=408, dus een tientje meer) Heb je alsnog 24GB storage
Verwijderd
Is eigenlijk ook geen vergelijk, de 16gb moto g heb je via amazon.co.uk voor 192 euro en de nexus 5 16gb kost 349,-(iig hier in spanje) dat is een verschil van meer dan 150 euro, oftewel 82% duurder.Albert020 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:19:
[...]
Ik had het wel geweten als ik moest kiezen tussen de Nexus 5 of Moto G
Zal tocht echt voor de Nexus 5 gekozen hebben !!!
Heb jij de Moto G al in Spanje gezien? Amazon.es heeft hem nog niet.Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:57:
[...]
Is eigenlijk ook geen vergelijk, de 16gb moto g heb je via amazon.co.uk voor 192 euro en de nexus 5 16gb kost 349,-(iig hier in spanje) dat is een verschil van meer dan 150 euro, oftewel 82% duurder.
Dat is hetzelfde percentage als een nexus 5 in vergelijk met een iphone 5s.
Fnac.es levert hem vanaf eind december, heb hem zelf in Amazon.de besteld.max3D schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:45:
[...]
Heb jij de Moto G al in Spanje gezien? Amazon.es heeft hem nog niet.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik heb de lime back cover van Amazon.de besteld. Kwam uit op 29 euro inclusief alles. Word tussen 17 december en 7 januari geleverd.kixor schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:26:
Hier ook de moto G besteld bij amazon.de. Werd ook wel tijd, de S1 is toch wat traag naar huidige maatstavenhoewel deze zich nog verrassend goed houdt op CM10.
Heb gewoon voor de 8gb variant gekozen, dat is voor mij voldoende. Ik gebruik mijn tel niet voor spelletjes of film. Straks dus een zeer compleet toestel voor 171, goede zaak!
Heb ook even op de MM website gekeken voor andere back cover, maar kon alleen de Flip cover vinden. Iemand de gewone back covers al in het wild gespot? Lime of wit lijkt me wel wat
MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70
[ Voor 11% gewijzigd door koekkoek op 09-12-2013 14:59 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Verwijderd
Verwijderd
De 8 GB is leverbaar en op voorraad bij amazon.deVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:39:
Weet iemand wat de levertijd is van de moto g op amazon.de? er staat dat het artikel nog niet leverbaar is...
denk wel dat het kan als je hem stuurt naar een service center.LunaTempesta schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:58:
Nee, helaas. Ofnouja helaas. Zorgt er wel voor dat het een steviger mobiel is. En dat hij tegen wat water kan misschien.
[ Voor 13% gewijzigd door tntkiller op 09-12-2013 18:34 ]
Iseci
Ik zit eraan te denken om mijn iPhone 4S te vervangen door dit toestel, maar als ik het punt op 3:50 in deze review bekijk ga ik toch twijfelen. Ik gebruik nooit zware applicaties op mijn telefoon maar als ik dit zo bekijk heeft deze telefoon zelfs moeite om de browser vloeiend te laten lopen.
wat ik van andere review lees alleen kan het problemen geven als je veel andere programma's op de achtergrond draait vanwege de 1 gig basis geheugen...als je ervoor zorgt dat je geen 10 programma's heb lopen dan heeft de moto nergens last van.Chillco schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:48:
[...]
Ik zit eraan te denken om mijn iPhone 4S te vervangen door dit toestel, maar als ik het punt op 3:50 in deze review bekijk ga ik toch twijfelen. Ik gebruik nooit zware applicaties op mijn telefoon maar als ik dit zo bekijk heeft deze telefoon zelfs moeite om de browser vloeiend te laten lopen.
Zijn er hier gebruikers die hier andere ervaringen mee hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door tntkiller op 09-12-2013 19:34 ]
Iseci
Uitgeprobeerd. En sorry, ik moet je teleurstellenRossi46 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:55:
Browser loopt meer dan prima. De site die hij hier laat zien is een draak van een site. Daar zal jouw 4S denk ik ook moeite mee hebben.
Sorry hoor maar Chrome US een draag van een programma, zelfs op mijn Nexus 4 loopt hij weleens laggy en datbongeacht welke site het ook is.Chillco schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:28:
[...]
Uitgeprobeerd. En sorry, ik moet je teleurstellenDraait als een zonnetje. Is ook de grootste reden van mijn twijfel. Ik heb niks te klagen over mijn huidige telefoon maar wil wel eens iets anders. En niet om een OS discussie uit te lokken, maar ik ga op een telefoon uiteraard niet in een task manager aankloten om het apparaat maar soepel te houden. Op dit vlak ben ik niet tweaker genoeg, ding moet het gewoon doen.
Al met al wacht ik nog even op de 16gb versie en dan waag ik waarschijnlijk wel de gok
druk en typefouten voorbehouden
Iseci
[ Voor 13% gewijzigd door Venlonaerke op 10-12-2013 13:37 ]
Mijn HOX is ook aan het sterven. Als vervangen hoef ik geen high-end phone meer omdat ik toch geen power user ben. Zie jij nadelen/achteruitgang t.o.v. je vorige HOX? Ik begrijp dat ik dan 32GB inruil voor 8GB, maar verder?dannyreuser schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:07:
... in vergelijking met de HTC One X die ik eerst had. (kaput).
Qua performance en scherm totaal niet. Alleen vindt ik de camera toch wel een achteruitgang. Begrijp me niet verkeerd, voor een foto genomen met een telefoon is het nog steeds een prima kwaliteit foto maar wel minder als met de HOX. Maar voor mij absoluut geen reden om 300/400.- meer uit te geven aan een telefoon.croxz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:
[...]
Mijn HOX is ook aan het sterven. Als vervangen hoef ik geen high-end phone meer omdat ik toch geen power user ben. Zie jij nadelen/achteruitgang t.o.v. je vorige HOX? Ik begrijp dat ik dan 32GB inruil voor 8GB, maar verder?
Een taskmanager moet je sowieso niet aan beginnen met Android, dat kan meer kwaads brengen dan goeds, Android regelt dat zelf wel. En Chrome is een draak van een browser op Android, gebruik altijd liever iets anders (op mijn desktop trouwens ook).Chillco schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:28:
[...]
Uitgeprobeerd. En sorry, ik moet je teleurstellenDraait als een zonnetje. Is ook de grootste reden van mijn twijfel. Ik heb niks te klagen over mijn huidige telefoon maar wil wel eens iets anders. En niet om een OS discussie uit te lokken, maar ik ga op een telefoon uiteraard niet in een task manager aankloten om het apparaat maar soepel te houden. Op dit vlak ben ik niet tweaker genoeg, ding moet het gewoon doen.
Al met al wacht ik nog even op de 16gb versie en dan waag ik waarschijnlijk wel de gok
De knopjes zijn naar mijn idee niet meer dan middelmatig. Ze voldoen op zich wel, maar ook niet meer dan dat. Ook hangen ze een beetje los in het toestel. Als je de Moto G schudt dan hoor je de knopjes rammelen. Dat is wel een beetje jammer.Leauwie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:14:
Mensen die het toestel al hebben, hoe voelen de knopjes aan? Heb slechte ervaringen met die van de Nexus S (huidige telefoon), waarvan na 1 jaar al de aan/uit knop vervangen moest worden. Voelt het beetje degelijk aan?
Ik ben het met je eens dat de covers van de knopjes erg los in de behuizing zitten, de onderliggende contacten voelen weer wel solide aanRossi46 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:06:
[...]
De knopjes zijn naar mijn idee niet meer dan middelmatig. Ze voldoen op zich wel, maar ook niet meer dan dat. Ook hangen ze een beetje los in het toestel. Als je de Moto G schudt dan hoor je de knopjes rammelen. Dat is wel een beetje jammer.
Ik moet dan weer zeggen dat ik totaal geen last heb van "losse" knopjes. Voelt heel degelijk aan. Zelfs na, helaas, 1x stuiteren in de auto.ThaRabbit schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:31:
[...]
Ik ben het met je eens dat de covers van de knopjes erg los in de behuizing zitten, de onderliggende contacten voelen weer wel solide aan![]()
@andere mensen: Ik herken mij niet in het slecht presteren van Chrome op de Moto G (of op de desktop, maar dat is een ander verhaal). Zijn dit nu gewoon loze opmerkingen? Welke websites veroorzaken lag bij jullie?
Zit te denken: het enige wat ik heb gedaan voordat de accu in één keer leeg ging, is RunKeeper installeren. Zou het te maken kunnen hebben met een app die continue GPS-verbinding zoekt ofzo?Lord_Dain schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:12:
Accu moet calibreren tijdens eerste paar keer laden en ontladen.. geef het een week de tijd.
Hier voelt het ook heel degelijk aan, er zit niks "los" En het maakt zeker geen geluid bij het schuddensoskes schreef op woensdag 11 december 2013 @ 06:45:
[...]
Ik moet dan weer zeggen dat ik totaal geen last heb van "losse" knopjes. Voelt heel degelijk aan. Zelfs na, helaas, 1x stuiteren in de auto.
Dit heb ik ook, vindt het behoorlijk irritant maar kan nergens vinden hoe uit te zetten. (vodafone nl)velvus824 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:32:
Valt mij op dat in de taskbar de naam van de carrier voluit wordt weergegeven. Dit heeft tot gevolg dat bij mij 1/3 van mijn taskbar wordt bezet door de tekst "T-MOBILE NL". Weet iemand of/hoe je dat kunt wijzigen? (Liefst zonder root e.d.)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq