...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Bedankt! Bijna overtuigd om er eentje aan te schaffen.dannyreuser schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:29:
[...]
Qua performance en scherm totaal niet. Alleen vindt ik de camera toch wel een achteruitgang. Begrijp me niet verkeerd, voor een foto genomen met een telefoon is het nog steeds een prima kwaliteit foto maar wel minder als met de HOX. Maar voor mij absoluut geen reden om 300/400.- meer uit te geven aan een telefoon.
Ik heb twee high-end telefoon's gekocht van HTC (One X en Desire) die beide problemen hadden. (WIFI en Motherboard). Vandaar dat ik gekozen heb voor de Motorola.
Grappige overeenkomsten overigens: ik heb had voor de HOX ook een Desire en heb nu ook brak WIFI en een gebroken scherm...
Dit is eerder (28 november) in dit topic ter sprake gekomen, zoek ook op "SystemUI.apk".velvus824 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:32:
Valt mij op dat in de taskbar de naam van de carrier voluit wordt weergegeven. Dit heeft tot gevolg dat bij mij 1/3 van mijn taskbar wordt bezet door de tekst "T-MOBILE NL". Weet iemand of/hoe je dat kunt wijzigen? (Liefst zonder root e.d.)
[ Voor 5% gewijzigd door croxz op 11-12-2013 08:25 ]
druk en typefouten voorbehouden
Denk dat ik ondertussen iets gevonden heb. De laders die net werken zijn laders met een output van 1000mA. Daarnet dezelfde USB kabel gebruikt maar met een 500mA lader en plots lukt het laden van het toestel wel. Ik denk dus dat alle 1000mA laders niet zullen werken bij dit toestel. Best vervelend als je ergens bent en men heeft daar enkel een 1000mA lader...
Zijn er meer mensen die dit probleem tegenkomen? Ik ben namelijk alleen in het bezit van 1000+ mA laders en ik wil de Moto G ook gaan aanschaffen.argon007 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:15:
Besteld bij amazon.fr en er zit een officiele Motorola lader in de verpakking.
Denk dat ik ondertussen iets gevonden heb. De laders die net werken zijn laders met een output van 1000mA. Daarnet dezelfde USB kabel gebruikt maar met een 500mA lader en plots lukt het laden van het toestel wel. Ik denk dus dat alle 1000mA laders niet zullen werken bij dit toestel. Best vervelend als je ergens bent en men heeft daar enkel een 1000mA lader...
XBL: DonFrans
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Er bestaan ook laders van 750mA maar die heb ik hier niet thuis liggen, dus deze kan ik niet testen.
Mijn scherm was ook gebarstencroxz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:23:
[...]
Bedankt! Bijna overtuigd om er eentje aan te schaffen.
Grappige overeenkomsten overigens: ik heb had voor de HOX ook een Desire en heb nu ook brak WIFI en een gebroken scherm...
deed het weer perfect... voor 2 weken. Toen wou het scherm niet maar aan (bleef zwart) telefoon zelf reageerde nog wel. Maar viel buiten de garantie periode van ifixthis.
Niet meer aangedurft om het zelf nog is te proberen met een ebay kitje. Toch maar voor de motorola gegaan en zeer tevreden dusver!
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Blijft wel wat irritant. Als je dus bij vrienden ofzo bent en je wil uw gsm even opladen, dan kan je pech hebben dat geen enkele lader werkt en sta je daar... :-)
Ik heb dit ook gehad met nog 83%. Kan idd aan calibratie van de accu liggen. Moet wel zeggen dat het opladen van de Motorola razendsnel gaat. Laat hem nu helemaal leeg lopen en hang hem daarna weer aan de lader. Waarschijnlijk zal dit niet meer voorkomen aangezien de reakties die ik op andere fora las eenmalig waren.zeeg schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:08:
Had net zoiets vreemd. Eerste keer accu helemaal opgeladen, ging gelukkig langzaam leeg. Een uur geleden was de accu nog 75% vol (na meer dan een dag). Na dat uur standby is de accu ineens helemaal leeg, moest meteen aan de oplader.
In het accugrafiekje zie je opeens een lijn stijl naar beneden. Wat kan de oorzaak zijn?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Tot nu toe bevalt hij me prima. Het scherm is goed en de telefoon ligt zeker fijn in de hand.
Het gekleurde achterkantje maakt hem nog leuker.
Verwijderd
Het toestel gaat keurig aan en uit met de klep.
De eerste indruk is dus prima.
Verwijderd
Volgens mij heeft de gewone vervangende shell in kleur niet dezelfde textuur wat jammer is.
Verwijderd
Ik bedoel deze uiteraard YouTube: Hello Moto
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik gebruik een 1A (1000 mA) lader die destijds bij mijn HTC tatoo zat, gaat primaFrans92 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:20:
[...]
Zijn er meer mensen die dit probleem tegenkomen? Ik ben namelijk alleen in het bezit van 1000+ mA laders en ik wil de Moto G ook gaan aanschaffen.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Review: Motorola Moto G: budgettopper
Videoreview: Motorola Moto G

[ Voor 4% gewijzigd door niic op 12-12-2013 11:44 ]
[ Voor 26% gewijzigd door LunaTempesta op 12-12-2013 12:01 ]
Helderheid over het algemeen inderdaad op auto.LunaTempesta schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:01:
Ziet er goed uit bijna 6 uur screen on time! Helderheid op auto neem ik aan?
Ben tot nu toe erg onder de indruk van het toestel: zeker niet langzamer dan mijn Nexus 7 (2012). Geen hoogvlieger, maar perfect voor alles wat ik nodig heb.
Zo ja en die stond niet aan kan er nog meer uit geperst worden.
En hier is nog een enorme in depth review
Bedankt voor de tip van de duitse Amazon nu heb ik de 16gig voor de prijs van de 8gig in Ned!
Zo spannend ^^
Een power save optie is aanwezig, maar deze moet je zelf aanzetten. Standaard is deze uit. Maar zover ik kan zien is het enige wat deze functie doet het dataverkeer beperken wanneer de batterij op laag niveau komt. Misschien dat het wat scheelt maar veel kan het niet zijn, het grote voordeel is denk ik dat de telefoon probeert je bereikbaar te houden ook na een lange dag van intensief gebruik. (Handig als je dan bijvoorbeeld ergens met je autootje knort en pech krijgtLunaTempesta schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:29:
Prima prestatie. Zit er eigenlijk een power saver funtie o.i.d op de telefoon?
Zo ja en die stond niet aan kan er nog meer uit geperst worden.
En hier is nog een enorme in depth review
Ik wil hem ook daar bestellen! (Samen met de violet flip shell, is voor de vriendin)dreamwalker schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:38:
Jawel, de kogel is door de kerk!!! Dit wordt mijn eerste smartphone ever!!!
Bedankt voor de tip van de duitse Amazon nu heb ik de 16gig voor de prijs van de 8gig in Ned!
Zo spannend ^^
Maar heb jij enig idee wanneer ze hem verwachten?
We zullen wel zien wanneer ie arriveert.
Ik dacht dat er nog 2 waren toen ik bestelde maar het kan ook dat ik door mijn enthousiasme en de slechte beheersing van de duitse taal wat dingetjes over het hoofd heb gezien....Witte_200 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:27:
[...]
Ik wil hem ook daar bestellen! (Samen met de violet flip shell, is voor de vriendin)
Maar heb jij enig idee wanneer ze hem verwachten?
Want nu ik de status check blijkt inderdaad dat hij nog niet verzonden is en dat het ook onduidelijk is wanneer dit gaat gebeuren....
Maar goeie instelling Witte we zien wel
Eigenlijk zou ik de geluiden uit mijn Samsung over willen kunnen zetten naar de Moto G
/edit/
sherbert.mp3 is in ieder geval al gevonden ;-)
[ Voor 14% gewijzigd door TFHfony op 13-12-2013 12:40 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Op XDA staat al enige tijd een topic met tools:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2545688
Ik vroeg mij af of iemand hier al succes heeft gehad. Ik vraag mij ook zeer af of het niet nuttiger is om te wachten tot de 4.4.x update uit is, gezien die zo dichtbij is.
Verwijderd
Voor mij is het formaat ideaal. Ik had hiervoor een iPhone 4 waarvan ik het scherm aan de kleine kant vond. De 5 inch schermen vind ik weer te groot om comfortabel in je broekzak mee te nemen.
Door de wat ronde achterkant houdt hij heerlijk vast. Het hogere gewicht merk ik zelf niet.
Daarnaast valt de kwaliteit van het scherm toch het meeste op. Heldere kleuren en door de HD-resolutie oogt alles scherp.
Qua snelheid is hij voor mij meer dan voldoende. Maar ik gebruik hem dan ook voornamelijk zakelijk (mail en agenda), wat sites bekijken, apps zoals nu.nl en uiteraard whatsapp. Ik speel geen games.
Erg belangrijk voor mij is de accuduur. Toen dit model uit kwam was ik huiverig omdat de accu niet de allerhoogste capaciteit heeft maar eerdere reviews gaven al aan dat deze in de praktijk ruim voldoende is. En het overtreft zelfs mijn verwachting. Hij gaat ca 2 dagen mee en uiteraard speel ik nu omdat hij nieuw is nog wat meer met de telefoon.

Ik heb inmiddels ook de flip shell van Motorola in gebruik en ook dit vind ik een aanrader. Doordat deze een wat grovere structuur heeft heb je geen last meer van vingerafdrukken. En het aan en uitgaan van de telefoon door de klep werkt ideaal.
Als ik tegen mensen de prijs vertel van 195 euro (via amazan UK) geloven ze dat niet.
Kortom, deze telefoon biedt heel veel waar voor je geld.
Hoe sterk is het magneetje in de flip shell, blijft de cover bijvoorbeeld zitten als je de telefoon op zijn kop houd?Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:23:
Ik heb inmiddels ook de flip shell van Motorola in gebruik en ook dit vind ik een aanrader. Doordat deze een wat grovere structuur heeft heb je geen last meer van vingerafdrukken. En het aan en uitgaan van de telefoon door de klep werkt ideaal.
Verwijderd
Ja, je moet behoorlijk hard schudden wil het loslaten.ThaRabbit schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:06:
[...]
Hoe sterk is het magneetje in de flip shell, blijft de cover bijvoorbeeld zitten als je de telefoon op zijn kop houd?
Verder is het gemaakt van degelijk plastic. Als je het niet erg vindt dat het toestel wat dikker wordt is het een aanrader.
Er zullen de komende maanden vast goedkopere alternatieven komen maar ik had geen zin om daar op te wachten. Ik zie het maar dat het complete pakket van toestel en shell nog steeds erg aantrekkelijk geprijsd is.
Bij de instellingen van het toetsenbord?shaggy44 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:36:
weet iemand hoe je het trillen van het toetsenbord uitzet?
Instellingen>Taal en Invoer, daar ga je naar de instellingen van Google toetsenbord waar je het uit kan vinken.shaggy44 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:36:
weet iemand hoe je het trillen van het toetsenbord uitzet?
Ik gebruik het programma Auto Airplane Mode waarmee ik mijn telefoon tussen 24:00 & 07:00 in vluchtmode zet. Hierdoor haal ik de volgende prestaties:

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Waarom willen die apps altijd toegang tot mijn telefoon oproepen--Erik-- schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:14:
Geweldige telefoon, ben vooral blij met de accu. Eindelijk een telefoon die wat langer draait op 1 lading.
Ik gebruik het programma Auto Airplane Mode waarmee ik mijn telefoon tussen 24:00 & 07:00 in vluchtmode zet. Hierdoor haal ik de volgende prestaties:
[afbeelding]

Andere airplane mode apps kunnen schijnbaar prima zonder:
Google Play: Auto Airplane Mode (Free)
Misschien moeten wij eens een lijst bij gaan houden van apps die geen twijfelachtige rechten verzoeken.
Hoe dan oook, dat is een net resultaat. Hoe hoog is je SOT? (Screen On Time)
[ Voor 8% gewijzigd door Steef op 16-12-2013 11:37 . Reden: typo's ]
SOT heb ik niet bekeken, ga ik over 2 dagen weer doen (vanochtend van de lader gehaald, nu nog 95%).ThaRabbit schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:33:
[...]
Waarom willen die apps altijd toegang tot mijn telefoon oproepenIs de beschrijving onduidelijk en zit een noodzakelijke feature onder die subset of wat?
Andere airplane mode apps kunnen schijnbaar prima zonder:
Google Play: Auto Airplane Mode (Free)
Misschien moeten wij eens een lijst bij gaan houden van apps die geen twijfelachtige rechten verzoeken.
Hoe dan oook, dat is een net resultaat. Hoe hoog is je SOT? (Screen On Time)
Moet er wel bij opmerken dat ik amper bel, telefoon wordt veel gebruikt voor nieuws apps, whatsapp en mail bekijken. Minimaal gebruik dus.
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Na het opgeven van je ID gewoon OK geven. Hierna probeert hij te verbinden, wat niet zal lukken. Even langdurig op de netwerknaam klikken en opgeven dat je de eigenschappen wil aanpassen. Kies geavanceerd en vervang EAP door PEAP en vul het wachtwoord in.shaggy44 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:43:
ik heb een probleem met inloggen voor Ziggo hotspot, je kunt wel de identiteit invullen, maar niet het wachtwoord. iemand hier al ervaring mee?
picture one Moto G: Click me
Picture two Note 2: Click me!
Oordelen kan je zelf wel
Ik vindt de kleuren beter op de Note, maar wat er gebeurt met het zonlicht is ronduit irritant
*edit*
Daar zit wat in. Was een mooi voorbeeld d8 ik ivm veschillende kleuren etc.
Zal er zo nog eens wat schieten 'proffessioneel'.
[ Voor 16% gewijzigd door LunaTempesta op 16-12-2013 14:53 ]
[ Voor 15% gewijzigd door coenox op 16-12-2013 14:46 ]
Die vergelijking is natuurlijk verre van eerlijk, het grootste lichtpunt valt volledig buiten het frame van de Moto GLunaTempesta schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:32:
Camera comparison voor de mensen die het handig vinden: (met een Note 2)
picture one Moto G: Click me
Picture two Note 2: Click me!
Oordelen kan je zelf wel
Ik vindt de kleuren beter op de Note, maar wat er gebeurt met het zonlicht is ronduit irritant
Note 2 vs Moto G
De Note 2 is altijd vervelend geweest met scherp stellen. Dit gaat bij de Moto G sneller. Maar je ziet duidelijk hoeveel detail er verloren gaat met de 5MP shooter.
Note 2 vs Moto G
Ook hier is het verschil in kleur goed te zien.
Close up
Note 2 vs Moto G
Hier was de Note 2 weer erg vervelend wilde niet van dezelfde afstand scherp stellen, en ben uiteindelijk wat naar achter gemoeten. Het is nauwelijks te zien op de foto omdat er wat meer pixels zijn.
Enjoy
of is er weer een storing geweest ?
Zo te horen waren er wel meer die geen verbinding hadden in deze omgeving
http://allestoringen.nl/storing/t-mobile/kaart/
[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 16-12-2013 17:11 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zeker in de 2e en laatste vergelijking vind ik de note 2 er goed uit komen, een stuk scherper. Heb je toevallig HDR op auto staan op de Moto G?LunaTempesta schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:06:
Ok, hier zijn er wat meer.
Note 2 vs Moto G
De Note 2 is altijd vervelend geweest met scherp stellen. Dit gaat bij de Moto G sneller. Maar je ziet duidelijk hoeveel detail er verloren gaat met de 5MP shooter.
Note 2 vs Moto G
Ook hier is het verschil in kleur goed te zien.
Close up
Note 2 vs Moto G
Hier was de Note 2 weer erg vervelend wilde niet van dezelfde afstand scherp stellen, en ben uiteindelijk wat naar achter gemoeten. Het is nauwelijks te zien op de foto omdat er wat meer pixels zijn.
Enjoy
Dus dat was bij deze foto's ook het geval.
Hmmm, HDR is een combinatie van verschillende opnames bij wisselende ISO waardes niet waar? ik vraag me af of de scherpte van een afbeelding minder word als het toestel niet perfect stil staat tijdens het maken van die opnames.LunaTempesta schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:48:
Ah ja klopt. Die stond automatisch op auto.
Dus dat was bij deze foto's ook het geval.
Het duurt best lang eer al die opnames zijn gedaan, ik kan me best voorstellen dat de zaak er minder scherp van word...het blijft een handheld ding zonder statief.
Van het weekend eens wat experimenteren
Wat is dat en hoe kan ik het instellen dat er wel een contact bestaat?
Dat is je eigen account. Instellingen -> Personen -> "IK"Frans92 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:40:
Als je in het meldingenscherm rechtsboven klikt, dan krijg je de opties van helderheid, instellingen, WI-FI etc. Links bovenin staat er dan een contact-symbooltje. Als ik daar op klik staat er: 'het contact bestaat niet'.
Wat is dat en hoe kan ik het instellen dat er wel een contact bestaat?
Bedankt! Ik had dit nog nooit gezien.ThaRabbit schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:11:
[...]
Dat is je eigen account. Instellingen -> Personen -> "IK"
grappig genoeg had ik 3g nog niet geprobeerd tot vannochtend. Ik heb ok tmobile (024 area) en terwijl ik gewoon bereik had kon hij geen internet verbinding maken. Hij zij dat data uit stond. Reboot gedaan en toen deed hij het vreemd genoeg wel.ravw schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:52:
Zijn hier ook mensen waarbij de verbinding van de simkaart weg valt ( t mobile ) ( rond 010 )
of is er weer een storing geweest ?
Zo te horen waren er wel meer die geen verbinding hadden in deze omgeving
http://allestoringen.nl/storing/t-mobile/kaart/
https://play.google.com/s...s?id=com.rob43.motoxposed
Verwijderd
• Motorola Moto G 16 GB (€ 230)
• Archos Platinum 50 (€ 185)
• ZTE Grand X Intel (€ 170)
• Andere ? (€ 0 - 270)
Ik ben namelijk haastig op zoek naar een nieuwe smartphone (Ik heb nu de Huawei Ascend G300)
- Mijn noden zijn:
• Snelle Multitasking
• Goede Internet Connectie (GEEN 4G!)
• Android OS
• Batterijduur waarmee ik zeker van 7:30 - 24:00 (08:45 - 15:50 Inactief) mee toekom
• Mogelijkheid tot het spelen van vele (low-graphic) games
• LED aan de achterkant van het toestel
• Snelheid vergelijkbaar met HTC One S / iPhone 5 / Samsung Galaxy S3 / Nokia Lumia 720 / HTC 3D Evo
Alvast Bedankt,
Android.
Gelukt viaThaRabbit schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:43:
Heeft iemand zijn foon al geroot?
Op XDA staat al enige tijd een topic met tools:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2545688
Ik vroeg mij af of iemand hier al succes heeft gehad. Ik vraag mij ook zeer af of het niet nuttiger is om te wachten tot de 4.4.x update uit is, gezien die zo dichtbij is.
root methode 2:
http://www.modaco.com/top...tion-2-modified-recovery/
Overige handige links:
motorola moto g terug naar stock:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2542219
root methode 1
http://www.modaco.com/top...oto-g-option-1-superboot/
NB: deze methode zette mijn telefoon terug naar factory settings, maak een backup voor uitvoeren!
[ Voor 5% gewijzigd door Zaggy op 17-12-2013 22:33 . Reden: waarschuwing toegevoegd ]
De speakers bij mij hebben op low lvl vervelend distortion en het volume is onder de 40% ook enorm zacht. Hij moet er echt boven staan wil ik het kunnen horen. Omdat ik in veel reviews las dat de speakers degelijk waren en best hard konde vindt ik dit wat gek. Vooral de distortion.
Hetzelfde met IEM's - Als ik mn earphones erin doe hoor ik op sommige moment ook distortion. Het is best vervelend als je het eenmaal hoort want dan ga je er alleen maar op letten.
Ik heb dus ook een vraagje; kan het zijn dat er bepaalde instellingen niet zichtbaar zijn, of zijn weggevallen? Dingen als Instellingen - Personen - Ik zie ik dus nergens staan (wel gevonden via de Personen-app), en ik kwam op internet ook tegen dat je de snelknoppen in de notificatiebar kunt wijzigen via de instellingen. Ook dit kom ik dus nergens tegen.. Iemand?
Edit: ik heb tevens geen woordenboeken geinstalleerd staan, waardoor mi de autocorrect niet werkt. Iemand die hier iets voor weet?
[ Voor 10% gewijzigd door werkenslaap op 18-12-2013 09:24 ]
Ik kan hier geen problemen ontdekken (alleen in ears geprobeerd van Denon). Zowel op laag als hoog volume ben ik tevreden over het geluid en valt mij geen distortion op.LunaTempesta schreef op woensdag 18 december 2013 @ 06:18:
Kan iemand mij vertellen hoe hun audio kwaliteit is?
De speakers bij mij hebben op low lvl vervelend distortion en het volume is onder de 40% ook enorm zacht. Hij moet er echt boven staan wil ik het kunnen horen. Omdat ik in veel reviews las dat de speakers degelijk waren en best hard konde vindt ik dit wat gek. Vooral de distortion.
Hetzelfde met IEM's - Als ik mn earphones erin doe hoor ik op sommige moment ook distortion. Het is best vervelend als je het eenmaal hoort want dan ga je er alleen maar op letten.
Misschien even de equalizer presets bijlangs gaan?
Nee, bij HDR laat je juist de ISO met rust (hogere ISO geeft meer ruis in een foto). Je varieert hierbij sluitertijden bij een gelijk diafragma zodat je in alle gevallen bij hetzelfde depth of field met meer of minder licht een foto neemt. Hierdoor kun je dan schaduw gebieden langer belichten en highlights juist korter belichten. Door meerdere opnamen te combineren kun je dan een natuurgetrouwer beeld vormen.ThaRabbit schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:24:Hmmm, HDR is een combinatie van verschillende opnames bij wisselende ISO waardes niet waar?
Gewoon Moto G nemen, biedt heel veel voor je geld, de batterij duur is netjes en qua gaming lukt dat zeker weten.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:12:
Wat raden jullie me aan ?
• Motorola Moto G 16 GB (€ 230)
• Archos Platinum 50 (€ 185)
• ZTE Grand X Intel (€ 170)
• Andere ? (€ 0 - 270)
Ik ben namelijk haastig op zoek naar een nieuwe smartphone (Ik heb nu de Huawei Ascend G300)
- Mijn noden zijn:
• Snelle Multitasking
• Goede Internet Connectie (GEEN 4G!)
• Android OS
• Batterijduur waarmee ik zeker van 7:30 - 24:00 (08:45 - 15:50 Inactief) mee toekom
• Mogelijkheid tot het spelen van vele (low-graphic) games
• LED aan de achterkant van het toestel
• Snelheid vergelijkbaar met HTC One S / iPhone 5 / Samsung Galaxy S3 / Nokia Lumia 720 / HTC 3D Evo
Alvast Bedankt,
Android.
Redelijk voorspelbare reactie in de Moto G forumMizgala28 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:09:
[...]
Gewoon Moto G nemen, biedt heel veel voor je geld, de batterij duur is netjes en qua gaming lukt dat zeker weten.
Heeft iemand last van haperende belverbindingen? Ik merk dat als ik slecht bereik heb (Tele2), dat de verbindingskwaliteit drastisch omlaag gaat. Gisteren kon ik weer iemand nauwelijks verstaan aan de telefoon...
Verwijderd
Oke ! Zal ik doenMizgala28 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:09:
[...]
Gewoon Moto G nemen, biedt heel veel voor je geld, de batterij duur is netjes en qua gaming lukt dat zeker weten.

Ook krijg ik 20,23 euro terug omdat 'Amazon niet op tijd mijn pakje kon leveren'. Heb hem 27 november besteld, stond steeds op als levering in de week van 24 december en dan op 17 december en toen kwam hij inderdaad aan. Deze gsm is echt wel worth the money, haha
equalizer uitgezet en via mn IEM's is het nu volgensmij wel weg.kixor schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:31:
[...]
Ik kan hier geen problemen ontdekken (alleen in ears geprobeerd van Denon). Zowel op laag als hoog volume ben ik tevreden over het geluid en valt mij geen distortion op.
Misschien even de equalizer presets bijlangs gaan?
Waarschijnlijk zijn de speakers gewoon enorm shit die erin zitten dat het op low volume zo erg kraakt.
Geen USB kabel? Wow dat is echt vaag.sieem schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:04:
Moto G 16GB is aangekomen hier en er zat een oplader bij (geen usb-oplader) en een headset. Beide van Motorola zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook krijg ik 20,23 euro terug omdat 'Amazon niet op tijd mijn pakje kon leveren'. Heb hem 27 november besteld, stond steeds op als levering in de week van 24 december en dan op 17 december en toen kwam hij inderdaad aan. Deze gsm is echt wel worth the money, haha

[ Voor 90% gewijzigd door CLB op 18-12-2013 16:30 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad, geen usb kabel, maar die heb ik hier nog genoeg, een oplader daarentegen niet, dus voor mij komt het ideaal uit
Het is hier ook waar te nemen, bij het bijna volledig weg draaien van het volume klinkt het alsof je naar een slecht afgestemde FM zender luistert.LunaTempesta schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:15:
[...]
equalizer uitgezet en via mn IEM's is het nu volgensmij wel weg.
Waarschijnlijk zijn de speakers gewoon enorm shit die erin zitten dat het op low volume zo erg kraakt.
Via android file transfer kom je niet bij de mappen van de appps.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Waar heb je 'm besteld? Amazon Duitsland?sieem schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:04:
Heb hem 27 november besteld, stond steeds op als levering in de week van 24 december en dan op 17 december en toen kwam hij inderdaad aan. Deze gsm is echt wel worth the money, haha
Amazon.fr, hebben nog mensen geld teruggekregen?Nbabu schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:01:
[...]
Waar heb je 'm besteld? Amazon Duitsland?
Verwijderd
Yep, ik ook.sieem schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:30:
[...]
Amazon.fr, hebben nog mensen geld teruggekregen?
Weet iemand de functie te vinden waarmee ik de Moto G ook zo kan gebruiken? Nu zit ie verscholen achter een device...
Ik moet meestal nog wel aangeven op mijn (oude) Moto dat je de (externe)SD-card wil gebruiken als USB opslag, omdat deze dan voor de telefoon niet meer beschikbaar is.
Wellicht dat dat daarom niet zo werkt met een telefoon die geen externe SD-card heeft.
[ Voor 87% gewijzigd door guapper op 19-12-2013 15:22 ]
Top prestaties voor de prijs klasse. Maar dat wisten we inmiddels allemaal al :3Fransfb schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:25:
De Review waar we met zijn allen op hebben zitten wachten: http://www.anandtech.com/show/7586/motorola-moto-g-review AnandTech
1. op mijn bestelling stond een UK-model met een gratis EU-USB oplader (2A) omdat er en UK lader bij zou zitten
2. aangekregen zat er een witte USB kabel bij mijn zwart toestel, geen UK Lader en inderdaad een EU-USB oplader.
Topmateriaal voor deze prijs. Hij is amper groter dan mijne vorige (SGS+), goed snel, handzaam en degelijk.
Ik was wel lichtjes teleurgesteld in droge android. Ik mis editeerbare tiles in het quick settings panel en silent hours. Ik kom van een SGS+ met CM10.2.
even ergens een overgebleven 2 gig micro kaartje vandaan geript en wat bestanden erop gezet
ES File Explorer File Manager ziet hem gewoon en even bij mx player de map locatie aanpassen waar de bestanden staan.
zover ziet het er goed uit lekker klein en geen irritant kabeltje dat anders onder je telefoon hangt.
minpunt is wel het ledje dat erin zit..het knippert nou is dat niet lastig alt je een mp3 speelt of een foto kijkt maar als je een video kijk vooral in het donker dan is het licht wat er vanaf komt echt zeer storend
nu nog even een groter kaartje halen..al met al een handig ding voor 12 euro(inc verzending)
[ Voor 7% gewijzigd door tntkiller op 19-12-2013 20:21 ]
Iseci
Nice! 4.4 waarschijnlijk :3?Steevo_S schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:19:
Nu een OTA aan het downloaden... sloom maar ben benieuwd wat het is!
Heb hem zelf nog niet gehad. Las dat Global en US variants eerst waren.
'Motorola says the update will apply to global GSM and U.S. GSM devices that were purchased from Amazon or Motorola’s site in the United States starting today. The update will also hit Moto G devices in other countries and tied to carriers in the near future, though an exact date was not provided.'
[ Voor 34% gewijzigd door LunaTempesta op 20-12-2013 00:59 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iMrZmSPpIRw]
uuh dat is de moto XCLB schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:01:
Mooie Moto G-reclame (moest hier gewoon ook)
[video]
Iseci
[ Voor 39% gewijzigd door werkenslaap op 20-12-2013 07:36 ]
Hier ook en kerst bootlogo.werkenslaap schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 07:35:
Inderdaad een stabiliteitsupdate (verbeterde gps-ontvangst stond erbij geloof ik), en heb nu een soort kerstmis-introotje. Hoe krijg ik dat weg?
Denk dat hij na de kerst of op nieuwjaarsdag wel weer weg is
Ik vind het wel leuk
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.