Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
Voor degenen die hem nog voor de kerst in huis willen hebben: de Moto G 16GB is IN STOCK bij Amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:52:
Voor degenen die hem nog voor de kerst in huis willen hebben: de Moto G 16GB is IN STOCK bij Amazon.co.uk
Maar er is een kans dat hij niet voor 25 december komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 19:19
De update naar kitkat wordt al uitgerold :)

http://androidworld.nl/ni...aar-android-442-dat-snel/

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 18:23
Heb de Moto G nu al ruim een week en hij bevalt nog steeds uitstekend. Ook de bouwkwaliteit voelt vooralsnog ontzettend goed, afgezien van de aan/uit- en volumeknoppen. Vooral de aan/uitknop voelt alles behalve solide aan: flimsy, alsof 'ie er elk moment uit kan vallen. Het toestel krijgt er ook een hoorbare ratel door. Het is eigenlijk het enige minpunt wat ik aan het toestel heb kunnen ontdekken. :D

Hebben jullie dit ook? De review van AnandTech die Fransfb hierboven postte zegt grappig genoeg dat het op hun toestel hele solide en degelijke knopjes zijn: absoluut niet flimsy.

[ Voor 15% gewijzigd door niic op 20-12-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Heb hetzelfde maar sinds dag 1 (niet zo dat hij elke dag brakker aan voelt...) moet zeggen dat ik wel een aantal van mijn SGS2 mis

- home button
- menu knop (op de moto g is dit de task manager)
- menu instellingen zijn gelimiteerd (kan bijvoorbeeld de tiles niet aanpassen)

Maar qua snelheid en batterij duur wint hij het ruim van de SGS2 plus hij word lang niet zo warm als de SGS2.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
Het probleem van de gevoelsmatig beperkte instellingen ligt dus niet aan mij ,-) Tov mijn Galaxy S+ en Android 2.3 mis ik vooral de snelknoppen in het dropdown-notificatie overzicht. Ja, ik weet dat je er dan met 1 knop ook komt, maar die kan ik soms slecht bereiken en ALS ik er dan ben mis ik een aantal snelknoppen (voornamelijk de automatisch draaien aan/uit). Hopelijk valt hier met KitKat eea aan te wijzigen.

Verder geen enkele klacht! Super dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Wachten op een alternatieve rom; waar het standaard in zit. In CyanogenMod is het bijvoorbeeld ingebouwd.
Je zou ook kunnen kijken of dat ergens los vandaan te halen is als apk.

[ Voor 60% gewijzigd door guapper op 20-12-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:58
OTA Update 4.4 is available for download in Germany

volgens iemand van de xda forums....nu nog hier

http://youtu.be/KGNx8_bf-hE

eerste video's komen binnen van de moto g met kitkat

[ Voor 30% gewijzigd door tntkiller op 20-12-2013 12:06 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

ejtnaj schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:08:
Misschien niet iets wat specifiek voor de Moto G is, maar ik heb nu het probleem dat mijn telefoon niet meer als 'drive' verschijnt in mijn computer wanneer deze is aangesloten. Toen ik mijn HTC Desire had, verscheen deze gewoon als een soort USB stick in mijn verkenner.

Weet iemand de functie te vinden waarmee ik de Moto G ook zo kan gebruiken? Nu zit ie verscholen achter een device...
Ik had ongeveer dezelfde vraag. Ben er achtergekomen dat je o.a. bij de Moto G geen optie meer hebt voor USB mass storage mode. Dit komt doordat er geen aparte interne SD meer is, de telefoon heeft maar 1 unified geheugen. Mouten kan dus alleen maar via MTP of PTP. Via een app op de telefoon zoals Solid Explorer of ES File Explorer kan je de files wel verplaatsen naar systeem mappen, op deze manier heb ik backups terug kunnen zetten.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:50
Dit is wel met afstand de beste review out there zeg, kan tweakers nog wel wat van leren. En over mounten als map discussie, is deze telefoon niet 100% bedoeld als cloud-based? Lokaal bestanden op het ding zetten zou toch niet nodig moeten zijn, prop alles via een website via de computer en de G haalt alles alles wel op.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Deacon schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:35:
[...]

Ik had ongeveer dezelfde vraag. Ben er achtergekomen dat je o.a. bij de Moto G geen optie meer hebt voor USB mass storage mode. Dit komt doordat er geen aparte interne SD meer is, de telefoon heeft maar 1 unified geheugen. Mouten kan dus alleen maar via MTP of PTP. Via een app op de telefoon zoals Solid Explorer of ES File Explorer kan je de files wel verplaatsen naar systeem mappen, op deze manier heb ik backups terug kunnen zetten.
Mijn HTC One heeft ook geen SD kaart mogelijkheid. maar deze kan ik wel gewoon mounten als mass storage (na installatie drivers).

Waarom is het bij de Moto G anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 14:50
Voor degenen die de 8gb versie nog ietsje goedkoper willen, op amazon.co.uk komt hij op 162 + gratis verzending euro en is hij ook op stock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
Kijk dit is goed nieuws; http://www.androidpolice....oid-4-4-2-update-already/

Kitkat is er schijnbaar nu al voor de Moto G
crazyheinz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:50:
Voor degenen die de 8gb versie nog ietsje goedkoper willen, op amazon.co.uk komt hij op 162 + gratis verzending euro en is hij ook op stock...
Kijk even hier; Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen

Edit 3; BAM

[ Voor 66% gewijzigd door Kaaswagen op 20-12-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik zit te twijfelen tussen de moto 16gb van amazon.co.uk voor 165.80 of die van .fr voor 172,39. (btw vrij)

Ik wil liever die van .co.uk omdat die goedkoper is, maar ik neem aan dat de lader daarvan niet werkt op het vaste land (andere connector voor wall-socket). Iemand die kan bevestigen dat de .co.uk variant enkel met een engelse lader wordt geleverd (ik vind de stock lader wel 6,50 meerprijs waard)?

Oeps verkeerder topic

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 20-12-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 19:43

Steef

GoT's Most Eaten

Ik ben vast niet de enige die op dit moment met regelmaat op "Systeemupdates" zit te bashen :P

Toch zeer stijlvol van Motorola om zo ver voor de origineel aangegeven datum met een update uit te komen, ik hoop dat dit betekent dat het bij Motorola als een trein loopt!

* Steef basht nog eens op update

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Zeer zeker niet nee. Zit al vanaf gisteren regelmatig te checken :).
Maar eerst is de US/Global models natuurlijk weer aan de beurt dus ik denk dat wij nog ff moeten wachten.

ps: waar kan je ook alweer wijzigen hoe/waarmee een file geopent wordt. Als ik op de camera nu naar mn photos swipe gaat hij automatisch naar google photos, terwijl de gallery beter werkte. Ik kan het alleen nergens vinden om terug te zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door LunaTempesta op 20-12-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Ik heb de telefoon nog niet (wacht tot de 16gb in NL is), maar ik vind het nooit zo erg als er een land eerder is als ons. Dan worden mogelijke bugs gespot bij andere en kunnen ze deze mogelijk nog fixen.

@Arts

Was de gallery app niet weggehaald in 4.4?

http://www.phonearena.com...-Photos-in-KitKat_id49241

waardoor veel mensen

Google Play: QuickPic deze installeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Fransfb op 20-12-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Fransfb schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:35:
Ik heb de telefoon nog niet (wacht tot de 16gb in NL is), maar ik vind het nooit zo erg als er een land eerder is als ons. Dan worden mogelijke bugs gespot bij andere en kunnen ze deze mogelijk nog fixen.

@Arts

Was de gallery app niet weggehaald in 4.4?

http://www.phonearena.com...-Photos-in-KitKat_id49241

waardoor veel mensen

Google Play: QuickPic deze installeren.
Draait nog op 4.3 he :) - En je krijg vaak een optie waarmee je iets wilt openen en dan kan je kiezen op 'eenmalig uitvoeren' of 'deze keuze onthouden'. Perongeluk op de laatste gedrukt. En kan nu niet vinden hoe ik hem eruit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

LunaTempesta schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:03:
[...]

Draait nog op 4.3 he :) - En je krijg vaak een optie waarmee je iets wilt openen en dan kan je kiezen op 'eenmalig uitvoeren' of 'deze keuze onthouden'. Perongeluk op de laatste gedrukt. En kan nu niet vinden hoe ik hem eruit krijg.
Volgens mij worden de standaard openen settings voor Foto's opgeslagen onder Google+. Probeer het volgende eens:

Instellingen -> Apps -> Alles (2x naar rechts swipen) -> Google+

Dan naar beneden scrollen en 1x drukken op "Standaardwaarden wissen". let wel op, dit wist waarschijnlijk je instellingen in de g+ app, mocht je dat gebruiken.

Gallery heeft een aparte entry, je zou verwachten dat Foto's dat ook heeft - dat heeft het dus niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Steef op 20-12-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Super bedankt! Dat heeft et em gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 12:08
Waar blijft de dual-sim versie voor europa.. grrr!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Lord_Dain schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:11:
Waar blijft de dual-sim versie voor europa.. grrr!!
Die komt niet. Kennelijk bevalt de zon hem wel, want hij/zij verblijft in Azië en Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Het lijkt er tot dusver op dat de 4.4.2 update op dit moment enkel in de US uit is gekomen, op XDA zijn mensen uit overige landen die melden dat de lokale divisie van Motorola aangeeft dat de update pas in Q1 2014 uit zal komen.

http://forum.xda-develope...read.php?t=2577085&page=7
Motorola Brasil via twitter confirmed that the ota will be available in that country in January. So for now just US will have the ota.
Motorola Colombia also annuced that kitkat will be available in first trimester of 2014
Op vragen wanneer het in de UK uit komt (vermoedelijk de rom die ook wij zullen ontvangen) is het antwoord enkel "Stay tuned"

https://twitter.com/Motor...13786111865929728/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Slaat eigenlijk volkomen nergens op.
Aangezien in eerste instantie de Moto G pas in January in de US zou uitkomen. Nu hadden ze hem al ruim 1 maand eerder, en nu krijgen hun ook nog eerst de 4.4 update. Beetje gek gedrag allemaal. Neemt niet weg dat het nog steeds super is dat 4.4 zo snel komt. Maar toch voelt het gek dat alles ineens naar de US eerst gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
http://crave.cnet.co.uk/m...t-update-begins-50013071/
Motorola has announced the update for Moto G phones bought in the US; I've contacted Motorola to find out if the update is coming to the UK. Update: British phone fans will enjoy KitKat on the Moto G in January.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Weet iemand of het unlocken van de bootloader je garantie void? Of kan je gewoon de bootloader relocken als er iets is en gewoon doen alsof je nergens van af weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
tobitronics schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:04:
Weet iemand of het unlocken van de bootloader je garantie void? Of kan je gewoon de bootloader relocken als er iets is en gewoon doen alsof je nergens van af weet?
wat ik zo lees als je gewoon een telefoon koopt en bootloader unlocked verlies je garantie...

als je een developer editie koopt niet....

http://motorola-blog.blog...-listened-announcing.html

maakt het niet echt duidelijk voor mij hoe en wat lol

[ Voor 20% gewijzigd door tntkiller op 21-12-2013 01:02 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 09:58
niic schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:18:
Heb de Moto G nu al ruim een week en hij bevalt nog steeds uitstekend. Ook de bouwkwaliteit voelt vooralsnog ontzettend goed, afgezien van de aan/uit- en volumeknoppen. Vooral de aan/uitknop voelt alles behalve solide aan: flimsy, alsof 'ie er elk moment uit kan vallen. Het toestel krijgt er ook een hoorbare ratel door. Het is eigenlijk het enige minpunt wat ik aan het toestel heb kunnen ontdekken. :D

Hebben jullie dit ook? De review van AnandTech die Fransfb hierboven postte zegt grappig genoeg dat het op hun toestel hele solide en degelijke knopjes zijn: absoluut niet flimsy.
Even het topic doornemen. Daar wordt ook aangegeven oa door mij dat niet iedereen last heeft van ' flimsy' knoppen. Superdegelijk toestel hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:50
Hier ook geen last van "flimsy" knoppen. Tot nu toe het meest prettige toestel wat ik ooit gehad hebt. Alles werkt goed, GPS is een verademing tov de Jiayu G3 (de voorganger).

Echt een heel fijn toestel !!! (ik heb geen Motorola aandelen !)

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Noppesnada schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:21:
Hier ook geen last van "flimsy" knoppen. Tot nu toe het meest prettige toestel wat ik ooit gehad hebt. Alles werkt goed, GPS is een verademing tov de Jiayu G3 (de voorganger).

Echt een heel fijn toestel !!! (ik heb geen Motorola aandelen !)

John
hint....koop motorola aandelen :D [$]-[$]

en nee ik heb ook geen last van enige los voelende onderdelen :D echt een super toestel

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
Hey jongens ik heb een vraagje. In cyanogenmod heb je een optie om widgets op je lockscreen altijd 'gemaximaliseerd te laten zien. Ik gebruik de dashclock widget op mijn lockscreen en die komt op die manier ook echt tot z'n recht. Is deze optie ook standaard op de Moto G te vinden? Ik zie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itxs
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Moto-G ontvangen en gelijk mijn Vodafoon SIM er in gezet,

Heb alleen een probleempje, krijg alleen een EDGE verbinding en geen 3g of HSDPA.
Iemand ook toevallig deze ervaring,

Kun je ergens in de Moto G instellen over Dual Band of niet, want daar lijkt het een beetje op.
Vinkje bij Alleen 2G voor Energie besparing staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
itxs schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:46:
Moto-G ontvangen en gelijk mijn Vodafoon SIM er in gezet,

Heb alleen een probleempje, krijg alleen een EDGE verbinding en geen 3g of HSDPA.
Iemand ook toevallig deze ervaring,

Kun je ergens in de Moto G instellen over Dual Band of niet, want daar lijkt het een beetje op.
Vinkje bij Alleen 2G voor Energie besparing staat uit.
Ik gok dat je je APN settings even goed moet instellen, moet je even op de vodafone website kijken en de handleiding bekijken van een willekeurig recent android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:07

Freakie1NL

Grote Baas

Die van mij is onderweg en zal ik dus zo dadelijk hem ontvangen.

Ik stap over van een HTC Desire welke rammend vol blijft. Deze heb ik al eens een keer opnieuw moeten installeren wegens een sync error. Ik heb toen Gbakcup gebruikt.

Als ik nu overstap naar mijn Moto G wat is dan de beste manier om mijn contacten en het liefst al bestaande whatsapp gespreken en sms's over te zetten?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Motorola migrate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Hmmm het ziet er naar uit dat mijn moto g geplaagd wordt door de mediaserver bug.... het process media server gebruikt net zoveel batterij als mijn scherm...

Iemand hier bekent mee? Google levert veel hits op, maar geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:38
witteveder schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:41:
Hmmm het ziet er naar uit dat mijn moto g geplaagd wordt door de mediaserver bug.... het process media server gebruikt net zoveel batterij als mijn scherm...

Ik heb dat links en rechts ook al eens gehoord. De cache/data van de app gewoon clearen helpt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb21
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04-2024
witteveder schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:41:

Bij mijn zoon loste het uninstallen van skype het probleem op.
Op XDA werkt dat ook voor velen (niet voor iedereen).
http://forum.xda-develope...p?p=48631128&postcount=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Mediaserver is niet een app waarvan ik de cache kon clearen... Skype had ik eraf gegooid, maar dat hielp niet.

Mijn oplossing voor nu was een factory reset. Ik heb nagenoeg alles in de cloud, en een factory reset was 5 minuten werk. De mediaserver bug is nu weer weg. Ik hoop overigens dat hier een permanente fix voor komt, via wat gegoogle lijkt mij dit toch een flink probleem te zijn. Overigens geen specifiek moto g probleem maar een algemeen android probleem. Het lijkt erop dat er corrupte media (geluid of beeld) ergens staat en daar blijft de media indexer (mediaserver) op hangen. Soms is het terug te leiden tot een specifieke app die zich misdraagt.

[ Voor 19% gewijzigd door witteveder op 21-12-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
witteveder schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:12:
Mediaserver is niet een app waarvan ik de cache kon clearen... Skype had ik eraf gegooid, maar dat hielp niet.

Mijn oplossing voor nu was een factory reset. Ik heb nagenoeg alles in de cloud, en een factory reset was 5 minuten werk. De mediaserver bug is nu weer weg. Ik hoop overigens dat hier een permanente fix voor komt, via wat gegoogle lijkt mij dit toch een flink probleem te zijn. Overigens geen specifiek moto g probleem maar een algemeen android probleem. Het lijkt erop dat er corrupte media (geluid of beeld) ergens staat en daar blijft de media indexer (mediaserver) op hangen. Soms is het terug te leiden tot een specifieke app die zich misdraagt.
Ik heb op mijn huidige Sony hier van tijd tot tijd last van voornamelijk wanneer ik Youtube gebruik en ik een video vanaf mijn telefoon naar de tv stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Vandaag de Moto G voor mijn moeder binnengekregen, kostte 172€ bij amazon.de . Zeer snelle verzending. Toestel bevalt goed! Het is dat ik een nexus 5 heb anders was ik aardig jaloers geweest :+ Benieuwd wanneer de 4.4 update binnen komt rollen....Toestel

Edit: op sommige aspecten ben ik gewoon jaloers :s

[ Voor 10% gewijzigd door tobitronics op 22-12-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:05

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb gisteren een Moto G besteld bij amazon.co.uk. Hij komt na de kerst binnen, kan niet wachten hem te proberen! Is sowieso een grote update voor mijn Sony Xperia U, wat de miskoop van de eeuw is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Iemand ervaringen met screenprotectors? Had er eentje meekregen bij een case die ik via Ebay had gekocht maar de protector zelf was groter dan het toestel dus onmogelijk om te zorgen dat er geen lucht meer bijkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Gorrilla glass 3. Kan altijd extra voorzorg nemen, maar ik vindt het niet nodig.
Scherm gaat er naar mijn mening ook alleen maar viezer door kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
Fransfb schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:16:
[...]

Ik heb op mijn huidige Sony hier van tijd tot tijd last van voornamelijk wanneer ik Youtube gebruik en ik een video vanaf mijn telefoon naar de tv stuur.
Ik heb hetzelfde op mijn xperia P... Dat zorgt ervoor dat de batterij nog slechter is :')

Mijn Moto G komt als het goed is net voor kerst binnen, dus ik hoop niet dat deze daar ook last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

_/-\o_ Duurde even (stuk langer de 15 mins die ze vermelde) maar dan had ik echt alles over gezet wat ik wenste (zelfs te veel). Alleen Whatsapp moet nog handmatig.

Jullie trouwens ook geen LED notificatie bij het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 20:48
Op het moment heb ik een Xperia S, zou de moto G een grote verbetering zijn ten opzichte hiervan? De camera zal er wat op achteruit gaan en er zit geen nfc op de moto G. Zal het verschil in snelheid en accuduur groot zijn denken jullie? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Vond deze wel leuk om te delen, gezien volgens mij zeer weinig Android devices standaard een screenshot functie hebben:

"
How do I take a screenshot of my phone's screen?

Sometimes a picture speaks louder than words. Share a screen capture of your favourite playlist, or your new high score. Forward a screen capture of a friend’s contact information. If you can see it on your smartphone, you can share it with your friends.

To capture your phone’s screen, press and hold both the Power and Volume down key for three seconds, or until you hear the camera shutter click.

To see the screen image, touch Apps Image > Gallery > Screenshots

Touch and hold the image for files and sharing options, which will be at the bottom of the screen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18
ronaldva schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:15:
Op het moment heb ik een Xperia S, zou de moto G een grote verbetering zijn ten opzichte hiervan? De camera zal er wat op achteruit gaan en er zit geen nfc op de moto G. Zal het verschil in snelheid en accuduur groot zijn denken jullie? Alvast bedankt.
Ik ben zelf van een SxS over gestapt naar de moto G

maar het is zeker wel een goede stap hoor.
Zo als je zelf ook al zegt de camera is wel minder ( waar ik dus wel vaak gebruik van maakte )

Maar de rest is het echt wel beter.
het loopt allemaal net iets vlotter en daarbij de nieuwste android versie is al een hele verbetering tegen over de oude van de SxS
En wat misschien wel van belang kan zijn is de opslag ruimte ..

aan gezien die 8 gig van Moto G vast is en niet uitgebreid kan worden..... Waarvan je iets van 4 gig overhoud tegen over de 30 gig van de SxS

Dus als je veel er opzet dan is het aan te raden om een 16 gig te nemen maar verder is het een super toestel

ik zelf heb nog geen spijt van mijn overstap, maar goed ik had de SxS ook al ruim ander half jaar

hier nog een mooie link om de verschillen goed naast elkaar te zetten

http://www.versusos.nl/motorola-moto-g-vs-sony-xperia-s/

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 22-12-2013 17:07 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 20:48
Ik ben sowieso van plan om de 16gb versie te nemen als ik de overstap maak. Wat ik me ook afvraag is of de moto G genoeg heeft aan zijn ram geheugen, aangezien ik op mijn xperia S regelmatig homescreen rebuilds heb, en daar erger ik me nogal aan. Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik om van een Note 2 af, die 2gb ram had.
Ik moet zeggen dat ik wel merk dat apps eerder een refresh nodig hebben, maar het is niet direct storend.
3 games, browser, media speler en wat anders random kan allemaal wel open staan zonder dat je tekort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
Freakie1NL schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:26:
Vond deze wel leuk om te delen, gezien volgens mij zeer weinig Android devices standaard een screenshot functie hebben:

"
How do I take a screenshot of my phone's screen?

Sometimes a picture speaks louder than words. Share a screen capture of your favourite playlist, or your new high score. Forward a screen capture of a friend’s contact information. If you can see it on your smartphone, you can share it with your friends.

To capture your phone’s screen, press and hold both the Power and Volume down key for three seconds, or until you hear the camera shutter click.

To see the screen image, touch Apps Image > Gallery > Screenshots

Touch and hold the image for files and sharing options, which will be at the bottom of the screen."
Dat zit echt al jaren standaard op Android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Freakie1NL schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:33:
[...]

Jullie trouwens ook geen LED notificatie bij het opladen?
Zoek in google play naar motorola led widget, die zet m weer aan. Is een bug bij het restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
tobitronics schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:35:
Vandaag de Moto G voor mijn moeder binnengekregen, kostte 172€ bij amazon.de . Zeer snelle verzending. Toestel bevalt goed! Het is dat ik een nexus 5 heb anders was ik aardig jaloers geweest :+ Benieuwd wanneer de 4.4 update binnen komt rollen....Toestel

Edit: op sommige aspecten ben ik gewoon jaloers :s
Wat versta je onder zeer snelle verzending ?
Betaal je ook verzendkosten bij Amazon.de ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
taz3d_nl schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:51:
[...]

Binnen 2 dagen na verzending, verzonden op dezelfde dag als bestelling. Nee je betaalt geen extra kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
taz3d_nl schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:51:
[...]

Zoals je kan vinden op de site van Amazon.de heb je in dit geval niet te maken met verzendkosten. Bij mij werd het ongeveer 36 uur later bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
tobitronics schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:31:
[...]

Binnen 2 dagen na verzending, verzonden op dezelfde dag als bestelling. Nee je betaalt geen extra kosten
Ik wou ook eerst bij Amazon.de bestellen. Maar toen ik wou afrekenen stond er dat het item pas geleverd werd op 20 januari.
Ik heb dan maar bij amazon.co.uk besteld, maar daar was hij wel duurder.

Maar dat van 20 januari blijkt dus niet te kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

partyondude schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:33:
[...]

Dat zit echt al jaren standaard op Android telefoons.
Als jij vind dat Android 4.0 inderdaad jaren standaard is dan heb je gelijk ja.

http://www.howtogeek.com/...ndroid-devices-since-4.0/
tobitronics schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:00:
[...]

Zoek in google play naar motorola led widget, die zet m weer aan. Is een bug bij het restoren.
Thx alleen doet mijn LED het verder wel gewoon (email etc) alleen bij opladen dus niets zichtbaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Freakie1NL op 22-12-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
tobitronics schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:31:
[...]

Ow dat is inderdaad netjes.
Hmm toch eens overwegen om een toestel aan te schaffen in Duitsland
, bedankt voor je snelle reactie in ieder geval. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:19
Het is dat ik 2 maanden geleden een S4 mini heb aangeschaft anders had ik echte de Moto G 16gb gekocht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je verschillende geluids configuraties kan instellen?

Bureau werk(subtiel) - Werkplaats(LUID) - Thuis(gewoon)

Mijn mijn oude samsung werf toestel was dat simpel als iets?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:43:
Kan iemand mij uitleggen hoe je verschillende geluids configuraties kan instellen?

Heb je de stock firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:43:

Ik gebruik hiervoor ProfileScheduler+

Er is ook een gratis variant

Nadeel is dat het uitschakelen van 3G via een profiel bij mij helaas niet werkt maar dat gebruik ik ook niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:06
Freakie1NL schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:58:
[...]

Als jij vind dat Android 4.0 inderdaad jaren standaard is dan heb je gelijk ja.
ICS is sinds november 2011 beschikbaar, dus dat is inderdaad al jaren Wikipedia: Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 17:39
Iemand een idee waar je de flipcases op stock kan bestellen in verschillende kleuren? Alleen op Amazon.de vind ik de witte versie op stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Mantis schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:57:
Iemand een idee waar je de flipcases op stock kan bestellen in verschillende kleuren? Alleen op Amazon.de vind ik de witte versie op stock.
Ik krijg de violet versie morgen binnen. Deze is besteld 18 december op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:37:
[...]

Ik gebruik hiervoor ProfileScheduler+

Er is ook een gratis variant

Nadeel is dat het uitschakelen van 3G via een profiel bij mij helaas niet werkt maar dat gebruik ik ook niet,
mercie! werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet hoe ik de moto g bij amazon kan bestellen zonder creditcard?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:04:
Is er iemand die weet hoe ik de moto g bij amazon kan bestellen zonder creditcard?.
Volgens mij moet je echt met creditcard/visa betalen.

EDIT: Dit moet trouwens in het andere topic }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ben nieuw met tweakers, dus ik weet alles nog niet zo goed. Speciaal een creditcard kopen om op amazon te kunnen bestellen heeft denk ik ook geen zin. Dan moet ik hem maar in nl kopen bij mediamarkt, jammer want dat scheelt 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 24-09 11:55
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:38:
Sorry, ben nieuw met tweakers, dus ik weet alles nog niet zo goed. Speciaal een creditcard kopen om op amazon te kunnen bestellen heeft denk ik ook geen zin. Dan moet ik hem maar in nl kopen bij mediamarkt, jammer want dat scheelt 30 euro.
Er bestaan ook prepaid creditcards toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar die gaan alleen tot 150 euro dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of het ook mogelijk is om alleen met giftcards te betalen, deze kun je weg gewoon in Nederland kopen via amzcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

@Matscor Ja! Ik heb de 16 GB versie bij Amazon.de gekocht met giftcards van Amzcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je gewoon twee kaarten van 100 besteld en de codes ingevuld bij het bestellen van de telefoon ?
hey schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:57:
@Matscor Ja! Ik heb de 16 GB versie bij Amazon.de gekocht met giftcards van Amzcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey

hey

Ja, heb 192 euro voor de 16 GB betaald. Dus inderdaad 2 kaarten van 100 euro. Vervolgens mijn tegoed in mijn Amazon account verhoogd en in het bestelproces kon ik betalen met mijn tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 17:55
De 16gb is deze week bij Media Markt voor 199 euro, meer voor mensen die zonder gedoe hem willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey

hey

Dat is de 8 GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
In de winkel stond anders maar ik bekijk net de folder en daar staat inderdaad 8gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
yannickie111 schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:39:
[...]

Er bestaan ook prepaid creditcards toch?
Je kan ook met Maestro betalen

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18
witteveder schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:12:

helaas heb ik dit gisteren ook moeten doen :(

En ik heb gelijk een vraagje
Is er een app die dan ook gelijk je telefoon helemaal terug zet naar hoe je hem had ?
Want nu ben ik nog best wel lang bezig om weer alles in "mappen " te doen en de Widgets goed te zetten

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Als je hem geroot hebt kun je Titanium backup gebruiken. En anders helaas pindakaas.

Owh wacht eens, Er was ooit Helium herinner ik me. Die kon dat destijds zonder root. Had je echter wel een Windows machine voor nodig. Kun je proberen en hier laten weten.

[ Voor 51% gewijzigd door Die Bruine op 24-12-2013 10:42 . Reden: Helium ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Laatst online: 23:06
Die Bruine schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:40:
Er was ooit Helium herinner ik me.
Helium is een stuk beter dan Titanium, maakt gebruik van de standaard features die in Android zitten: Google Play: Helium - App Sync and Backup

Werkt onder Windows, Linux en OSX

[ Voor 4% gewijzigd door bas-r op 24-12-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
bas-r schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:13:
[...]

Helium is een stuk beter dan Titanium, maakt gebruik van de standaard features die in Android zitten: Google Play: Helium - App Sync and Backup

Werkt onder Windows, Linux en OSX
Note: Helium is NOT available to Motorola devices. This is because Motorola phones have a bug that break Android's backup mechanism. Until this is fixed by Motorola, Helium will not work on those Androids. You can download Helium manually here:
http://download.clockworkmod.com/apks/Backup.apk
If you find that Helium *does* work on your Motorola Android, please notify me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:42
Ik heb al helium gebruikt om alle apps + data van een Jiayu G3S toestel over te zetten naar een Moto G 16gb versie. Gelukt zonder ook maar 1 probleem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doggieman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 09:18
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag ook een Moto G gekocht (8 gig) en bevalt erg goed. Maar ik krijg op geen enkele manier .apk bestanden geïnstalleerd. Apps via Google play store werkt foutloos, maar app's die nog op mijn laptop staan geven iedere keer een "parseer fout" aan zodra ik ze naar de telefoon heb gekopieerd en probeer ze te installeren.
Ik ze ze gewoon in de root van het geheugen van de telefoon en gebruik een Windows 8 computer. Ik weet ook dat de apk bestanden niet beschadigd zijn want op mijn oude foon werkt het wel.
Iemand een idee wat ik fout doe?

Groeten,

Marcel

4900Wp, 3500Wp, 2880Wp en 1665Wp aan PV. Atlantic Explorer V4 WPB, Gree duo split en 2x Mitsubitshi single L/L airco's. Pelletkachel 10 kW als backup verwarming. Als test: PV stroom dump (regelbaar vermogen) in WPB en elec boiler bij overschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doggieman schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:16:
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag ook een Moto G gekocht (8 gig) en bevalt erg goed. Maar ik krijg op geen enkele manier .apk bestanden geïnstalleerd. Apps via Google play store werkt foutloos, maar app's die nog op mijn laptop staan geven iedere keer een "parseer fout" aan zodra ik ze naar de telefoon heb gekopieerd en probeer ze te installeren.
Ik ze ze gewoon in de root van het geheugen van de telefoon en gebruik een Windows 8 computer. Ik weet ook dat de apk bestanden niet beschadigd zijn want op mijn oude foon werkt het wel.

Groeten,

Marcel
dat is best raar,dus als je een apk van het internet download werkt deze ook niet?
mischien een extra beveiliging van google of motorola :? zijn er meer mensen die hier last van hebben?

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Groeten,

Marcel
Ik zou kijken bij instelling, beveiliging en dan onbekende bronnen aanvinken. Dan zou het moeten werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:05:
[...]

Ik zou kijken bij instelling, beveiliging en dan onbekende bronnen aanvinken. Dan zou het moeten werken denk ik.
ja. dat moet je inderdaad altijd aangevinkt hebben als je aplicaties wil instaleren die niet uit de playstore komen. bij mij zit het onder instellingen -) aplicaties -) onbekende bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Hallo allemaal!

Groeten,

Marcel
http://www.trustedreviews.../motorola-moto-g-problems
Moto G parse errors reported
We haven’t experienced this problem ourselves, but there are reports online of parsing errors when trying to install .apk app files when sideloading apps from outside of Google Play. It’s a very annoying problem that makes installing apps a bit of a nightmare.

Issues like this are, or at least were, pretty common in Android phones.

How to fix this – Most reports seem to be solved by resetting the phone. This gets rid of all your data, but is a worthwhile fix. To reset your Moto G, go to Settings > Backup & Reset and hit the Factory Data Reset option. Within this menu there’s also a tick box to make the phone backup some of your data to Google’s servers – always a good idea with an Android phone.
volgens mij werkt het niet altijd als ik zo lees op xda forums maar goed het is een stap die je kan proberen

volgens mij werd de error ook gefixed met een kleine OTA update misschien moet je die nog installen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
tntkiller schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:02:

http://www.trustedreviews.../motorola-moto-g-problems

volgens mij werkt het niet altijd als ik zo lees op xda forums maar goed het is een stap die je kan proberen

volgens mij werd de error ook gefixed met een kleine OTA update misschien moet je die nog installen
Probleem speelt hier ook op een moto g 8gb die ik afgelopen week in de MM Utrecht heb gekocht.

Tijdelijke oplossing die ik gebruik is de apk bestanden vanaf de pc in google drive te zetten,
op de telefoon kan ik vanuit drive app wel alle apk's installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:50
Even voor het Kerstontbijt :)

Een korte First look & Unboxing van de Motorola Moto G 16GB

In deze video doe ik een korte unboxing en first look van de Motorola Moto G 16GB.
We bekijken de bouwkwaliteit van de Moto G en verder heb ik het ook nog over de knoppen functies enz .

Vrolijke Kerstmis.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:19
diquan2001 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:02:

In deze video doe ik een korte unboxing en first look van de Motorola Moto G 16GB.
We bekijken de bouwkwaliteit van de Moto G en verder heb ik het ook nog over de knoppen functies enz .

[video]

Vrolijke Kerstmis.. ;)
Jij ook een vrolijke kerstmis, maar had je niet gelijk een update naar 4.4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28

[video]

Vrolijke Kerstmis.. ;)
Hij heeft een sim-lock?! Wow dat zou Google wel leuk vinden |:(

Voor de rest klopt het, er zit geen stekkerblok bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 25-12-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
Ik heb 'm van een Tweaker gekocht die hem heeft geimporteerd uit de states, en heb gister de update naar 4.4.2 ontvangen! Alles loopt heel soepel, fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

[video]

Vrolijke Kerstmis.. ;)
Heb je die accessoires erbij besteld? Ik vind het anders maar vreemd dat de doos van je telefoon reeds geopend was bij binnenkomst. De handleiding was al gekreukt. Waar heb je 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:50
Ik heb deze via ebay gekocht.
niet nieuw vandaar hij al open was.

en de simlock heb ik er al af gehaald.
werkt prima met mijn tmobile kaartje ;)

Updates ga ik later ff erop zetten
had nu even geen tijd ivm kerst :)
Padvinder schreef op woensdag 25 december 2013 @ 14:21:
[...]

Heb je die accessoires erbij besteld? Ik vind het anders maar vreemd dat de doos van je telefoon reeds geopend was bij binnenkomst. De handleiding was al gekreukt. Waar heb je 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 05:44

H.Boss

Hugo Boss

Ik ben sinds maandag ook de gelukkige eigenaar van de Motorola Moto G. Bij de mediamarkt gehaald voor 199,-(203 incl thuiskopieheffing).

Eerste indruk compact en supersnel. En vooral de stock android ervaring voegt erg veel toe. Daarnaast is de batterijduur echt geweldig. Nu 1 dag en 8 uur in gebruik met 5 uur en 9 min screentime en nog 24% over van de accu.

Jammer dat er bijna geen hoesjes zijn en wil graag de flipcover.

Iemand die weet waar die zwarte flipcover op voorraad is? Nergens is die er meer. Graag in NL dus niet via het buitenland.

[ Voor 20% gewijzigd door H.Boss op 25-12-2013 14:55 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Laatst online: 26-09 00:53
Hoi allemaal,

Sinds enige weken heb ik ook een Moto G aangeschaft. Het enige minpunt in vergelijking met mijn HTC One X is voor mij persoonlijk de e-mail applicatie. De standaard mailapplicatie voor POP lijk e-mails van afgelopen enkele dagen te weergeven en alles wat ouder is, wordt min of meer verwijderd. Wil je oudere e-mails zien. Dan moet je weer verversen om deze e-mails opnieuw van je mailserver af te halen. Het werkt heel anders dan e-mail app van HTC wat identiek functioneert en vele functies kent zoals bij Outlook.
Zijn er andere mensen die de standaard e-mail app gebruiken en bepaalde/zelfde ervaring hebben meegemaakt. Zijn er alternatieven bekend die goed werken anders?

Voor de rest super toestel. Ik heb geen behoefte aan extra geheugen zoals vele om klagen. Snelheid is gelijk mijn HTC One X (voor mijn persoonlijke gevoel starten apps op zelfde snelheid).

Zeker zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 05:44

H.Boss

Hugo Boss

teksetter schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:30:
Hoi allemaal,

Sinds enige weken heb ik ook een Moto G aangeschaft. Het enige minpunt in vergelijking met mijn HTC One X is voor mij persoonlijk de e-mail applicatie. De standaard mailapplicatie voor POP lijk e-mails van afgelopen enkele dagen te weergeven en alles wat ouder is, wordt min of meer verwijderd. Wil je oudere e-mails zien. Dan moet je weer verversen om deze e-mails opnieuw van je mailserver af te halen. Het werkt heel anders dan e-mail app van HTC wat identiek functioneert en vele functies kent zoals bij Outlook.
Zijn er andere mensen die de standaard e-mail app gebruiken en bepaalde/zelfde ervaring hebben meegemaakt. Zijn er alternatieven bekend die goed werken anders?

Voor de rest super toestel. Ik heb geen behoefte aan extra geheugen zoals vele om klagen. Snelheid is gelijk mijn HTC One X (voor mijn persoonlijke gevoel starten apps op zelfde snelheid).

Zeker zijn geld waard.
Je kan bij de mailapplicatie(instellingen) kiezen voor dagen te synchroniseren--> Zetten op Alles.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Pagina: 1 ... 5 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.