Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 00:53
Waar zit dit instellingen precies. Ik kan het echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00

H.Boss

Hugo Boss

Ga naar je emailapp ---> klik dan op die 3 puntjes rechtsonder --> instellingen--> selecteer het betreffende account--> en dan scroll je iets naar beneden --> klik op dagen om te synchroniseren--> selecteer de frequentie.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
Gevonden maar dit optie is in mijn standaard e-mail app van de toestel niet beschikbaar.
http://www.littlegreenrob...-app/attachment/step-5-7/
Gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Maar kan je dat niet selecteren of? Kan je hem niet op ALL zetten ?

[ Voor 31% gewijzigd door H.Boss op 25-12-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
H.Boss schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:20:
Maar kan je dat niet selecteren of? Kan je hem niet op ALL zetten ?
Nee kijk.
https://www.dropbox.com/s...2013-12-25%2016.18.59.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Dat is raar inderdaad. Normaal zit dat er altijd op. Gebruik je pop of imap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
Gewoon pop. Ik vond het ook heel vreemd dat het niet aanwezig is. Account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Alsnog wordt het niet zichtbaar. Geen updates ofzo beschikbaar. Dat maakt het zo raar. Bijna ieder e-mail app heeft zo'n functie en dat vind ik juist zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
installeer je toch een andere pop mail app? hoe heette de app op de HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
Geen idee hoe de stock mail app in HTC heet. Verder met Motorola (VS) gechat, die verwezen naar Motorola UK voor verdere support. Ze konden niets zeggen over missen van missende functie in stock mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Iemand die al weet wanneer de 4.4 update in NL komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als je de bron leest zie je dat dit alleen betrekking heeft op de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

H.Boss schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:27:
[...]

Dat is raar inderdaad. Normaal zit dat er altijd op. Gebruik je pop of imap?
Ook niet in de settings van de folder zelf? Dit is een screenshot van mijn Nexus 7:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yiIM76U.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
tobitronics schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:57:
Iemand die al weet wanneer de 4.4 update in NL komt?
Staat nog steeds gepland voor januari, Cnet heeft het nagevraagd voor UK:
http://crave.cnet.co.uk/m...t-update-begins-50013071/
Dus ik neem aan dat dit hetzelfde zal zijn voor al de modellen van Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
teksetter schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:29:
Gewoon pop. Ik vond het ook heel vreemd dat het niet aanwezig is. Account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Alsnog wordt het niet zichtbaar. Geen updates ofzo beschikbaar. Dat maakt het zo raar. Bijna ieder e-mail app heeft zo'n functie en dat vind ik juist zo handig.
Waarom gebruik je dan geen IMAP? Ik zou het vreemd vinden moest je provider dit niet aanbieden.

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
Het lijkt erop dat Snapchat ook zorgt voor de mediaserver bug. Het lijkt echter minder erg dan de skype bug, zo gebruikt mediaserver op dit moment zo'n 15% van mijn batterij.

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:11
diquan2001 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:02:
Even voor het Kerstontbijt :)

Een korte First look & Unboxing van de Motorola Moto G 16GB

In deze video doe ik een korte unboxing en first look van de Motorola Moto G 16GB.
We bekijken de bouwkwaliteit van de Moto G en verder heb ik het ook nog over de knoppen functies enz .

[video]

Vrolijke Kerstmis.. ;)
Met alle respect, maar ik vraag me altijd wat de toegevoegde waarde is van dit soort video's... De Moto G is al een tijdje verkrijgbaar en het www staat al vol met exact dezelfde filmpjes. Waarom dan alsnog de moeite nemen? :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• bas-r
  • Laatst online: 26-09 23:06
Rossi46 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:33:
[...]

Met alle respect, maar ik vraag me altijd wat de toegevoegde waarde is van dit soort video's... De Moto G is al een tijdje verkrijgbaar en het www staat al vol met exact dezelfde filmpjes. Waarom dan alsnog de moeite nemen? :/
Wat mij betreft is dit filmpje van Motorola zelf al voldoende : YouTube: Unboxing do Moto G Colors Edition
Maar als hij een filmpje wil maken moet ie dat toch vooral zelf weten?

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:22

Freakie1NL

Grote Baas

Nu een halve week in bezit en de ***** wat een goed toestel, ongelofelijk dat dit voor 200 euro's kan. Batterij is echt tripple A, maandag en dinsdag gebruikt zoals mijn oude HTC (misschien zelf nog intensiever) en waar mijn oude HTC al maandag aan de lader moest had mijn Moto G dinsdag avond nog 40% over!

Verder is de bijna stock android heerlijk, vond HTC sence altijd wel fijn werker maar zo'n stock android bevalt echt een stuk beter.

Zit alleen met dat het auto-aanvullen of te wel spellings correcties (nog) niet werkt.

Wat ik ook typ, ik krijg geen suggestie en als ik iets fout typ dan staat het correcte woord ook niet weergeven. Zowel Engels als Nederlands heb ik dit probleem:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2q19fya.png

Heb het keyboard op systeem taal staan, welke weer op Nederlands staat.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Verwijderd

Ik gebruik zelf Swiftkey als toetsenbord waarbij ook een Nederlands woordenboek zit. Ik vind deze een stuk fijner dan het originele toetsenbord.

• elw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 17:42

elw

Er is inderdaad een bug met het woordenboek / spellingscontrole. Daarom heb ik ook maar Swiftkey gedownload.

• sieem
Freakie1NL: Je kan best even de Google Keyboard apk downloaden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179

Dat is identiek aan het toetsenbord die er al in zit, maar heeft dan wél alle woordenboeken die je wil. Geen idee waarom die er in de Moto G niet inzitten, maar installeer dat even en schakel de AOSP keyboard even uit in de apps settings.

En als je de apk niet kan installeren, moet je de apk even in google drive uploaden en vanaf daar installeren. Anders krijg je parse error, geen idee waarom de moto g dat heeft.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:11
Ik zou morgen graag de Moto G bij Saturn halen omdat vandaag mijn GS2 is gevallen en het touchscreen helemaal zwart is, niet meer reageert e.d. Onbruikbaar dus. Omdat nu alleen de 8GB versie beschikbaar is moet ik deze wel nemen. Ik heb de reviews op tweakers.net gelezen en ik hoor verhalen dat 8GB prima te doen is. Ook nadat Android is geinstalleerd, dat er blijkbaar nog genoeg ruimte over is.

Ik gebruikte mijn GS2 primair voor whatsapp, wat te twitteren, nieuwsapps en af en toe een licht spelletje (ook nauwelijks meer, eigenlijk). Videos, films en muziek niet te vinden op mijn toestel en als ik al een film via Whatsapp ontving haalde ik hem eigenlijk gelijk al weg. Via via heb ik een 32GB USB OTG stick gevonden die ik denk ik nog wel kan gebruiken voor extra opslag, mocht dit nodig zijn.

Kortom, zou 8GB genoeg zijn voor de komende jaren en hoe zijn de huidige ervaringen met een 8GB versie?

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
EdwardK123 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:00:
Ik zou morgen graag de Moto G bij Saturn halen omdat vandaag mijn GS2 is gevallen en het touchscreen helemaal zwart is, niet meer reageert e.d. Onbruikbaar dus. Omdat nu alleen de 8GB versie beschikbaar is moet ik deze wel nemen. Ik heb de reviews op tweakers.net gelezen en ik hoor verhalen dat 8GB prima te doen is. Ook nadat Android is geinstalleerd, dat er blijkbaar nog genoeg ruimte over is.

Ik gebruikte mijn GS2 primair voor whatsapp, wat te twitteren, nieuwsapps en af en toe een licht spelletje (ook nauwelijks meer, eigenlijk). Videos, films en muziek niet te vinden op mijn toestel en als ik al een film via Whatsapp ontving haalde ik hem eigenlijk gelijk al weg. Via via heb ik een 32GB USB OTG stick gevonden die ik denk ik nog wel kan gebruiken voor extra opslag, mocht dit nodig zijn.

Kortom, zou 8GB genoeg zijn voor de komende jaren en hoe zijn de huidige ervaringen met een 8GB versie?
De vraag is alleen, waarom zou je de 8 GB versie kopen ipv de 16GB?
Gister heb ik voor mijn zus een 16GB op amazon.fr besteld, voor 201 euro...

• EdwardK123
De vraag is alleen, waarom zou je de 8 GB versie kopen ipv de 16GB?
Gister heb ik voor mijn zus een 16GB op amazon.fr besteld, voor 201 euro...
Ivm garantie en dergelijke koop ik mijn producten liever bij winkels waar ik gauw terecht kan, mocht er iets mis mee zijn. Met de 16GB zou ik zeker geen zorgen hebben maar die is op dit moment niet in NL te verkrijgen. En ik heb zeker binnen nu en een paar dagen een nieuwe telefoon nodig.

• sieem
Als je je smartphone enkel voor applicaties gebruikt en er geen grote 3D spelletjes op wil spelen of geen muziekspeler wilt gebruiken. Dan zal die 8GB waarschijnlijk genoeg zijn, veel meer dan een paar gig ga je niet opdoen aan applicaties. Het is enkel als je muziek, films of veel games wilt kunnen gebruiken, dat je veel zult hebben aan 16GB.

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 07:42
EdwardK123 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:15:
Ivm garantie en dergelijke koop ik mijn producten liever bij winkels waar ik gauw terecht kan, mocht er iets mis mee zijn. Met de 16GB zou ik zeker geen zorgen hebben maar die is op dit moment niet in NL te verkrijgen. En ik heb zeker binnen nu en een paar dagen een nieuwe telefoon nodig.
Je wordt niet altijd sneller geholpen in fysieke winkels. Ik heb goede ervaringen met online shops (ook Amazon) als het om garantie gaat.

• EdwardK123
No Comment schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:25:
[...]

Je wordt niet altijd sneller geholpen in fysieke winkels. Ik heb goede ervaringen met online shops (ook Amazon) als het om garantie gaat.
Als ik een product zou kopen bij amazon.de, zou ik dan ook terecht kunnen bij de Engelse support van Amazon? Ik heb gewoon geen zin in gehassel in het Frans/Duits mocht er iets mis zijn met een product wat ik vaak in mn hand heb en dagelijks gebruik.

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weezer-DC schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:00:
[...]

Probleem speelt hier ook op een moto g 8gb die ik afgelopen week in de MM Utrecht heb gekocht.

Tijdelijke oplossing die ik gebruik is de apk bestanden vanaf de pc in google drive te zetten,
op de telefoon kan ik vanuit drive app wel alle apk's installeren....
Ik kan bevestigen dat dit probleem opgelost is in de laatste 914.91.11) versie van Android 4.3. Die krijg je vanzelf OTA.

Waarom werkt Real Racing 3 niet op de Moto G? De Play Store meldt dat het spel incompatibel is.

[ Voor 8% gewijzigd door max3D op 26-12-2013 18:24 ]

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 11:15
Heeft iemand een goed adres voor de flip covers? Bol schijnt ze over 5 weken te krijgen, prijs: 21,50 euro.

5 weken is wel weer erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:12
flipjevandejam schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:25:
Heeft iemand een goed adres voor de flip covers? Bol schijnt ze over 5 weken te krijgen, prijs: 21,50 euro.

5 weken is wel weer erg lang.
Amazon.de
Ik had mijne 18/12 besteld en op 24/12 geleverd, vriendin was heel blij met haar net-op-tijd kerstcadeau. :)
Het was de Violet Flip Cover btw.

[ Voor 0% gewijzigd door Witte_200 op 27-12-2013 08:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 23:44

4play

-Nintendo- fan

Is er iemand die de moto g kan vergelijken met oudere toestellen? Ik heb een galaxy nexus en wil overstappen op de moto g. Een vergelijk tussen n4 sgs3 en meer van die generatie zoutmeren erg helpen.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
EdwardK123 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:50:
Als ik een product zou kopen bij amazon.de, zou ik dan ook terecht kunnen bij de Engelse support van Amazon? Ik heb gewoon geen zin in gehassel in het Frans/Duits mocht er iets mis zijn met een product wat ik vaak in mn hand heb en dagelijks gebruik.
Wanneer je in het Engels een vraag stelt via Amazon.de, antwoorden ze ook in die taal. Wel is het zo dat de site zelf in het Duits is, maar als je enige kennis hebt, is dat wel te doen.

Heb daar trouwens zelf de Moto G voor mijn moeder gekocht. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van het toestel. Het werkt zelfs ogenschijnlijk vloeiender (zonder haperingen) dan mijn Xperia Z 8)7.

[ Voor 15% gewijzigd door No Comment op 27-12-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Dit toestel lijkt me perfect voor mijn vader.
Hij is nieuw wat betreft smartphones en dit is een goedkope budget toeste!

Is hij icm abo de moeite waard?
Zag zelf de aanbieding van studentmobiel waar ie voor 2 jaar gratis is en dan betaald ie per maand 15 euro voor 275 minuten / sms / MB

Hollandsnieuwe

Wat denken jullie?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 09:58
Ik denk dat je voor die laatste vraag beter in het levertijden / prijzen topic. Maar om dam even off topic te gaan.... Waarom niet los kopen met een sim only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

soskes schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:55:
Ik denk dat je voor die laatste vraag beter in het levertijden / prijzen topic. Maar om dam even off topic te gaan.... Waarom niet los kopen met een sim only?
Het is dat mijn pa geen 'groot' bedrag wilt neerleggen voor een mobieltje
En gewoon wel een goedkoop abo wilt nemen met een nieuwe telefoon.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
ravw schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:15:
[...]

helaas heb ik dit gisteren ook moeten doen :(

En ik heb gelijk een vraagje
Is er een app die dan ook gelijk je telefoon helemaal terug zet naar hoe je hem had ?
Want nu ben ik nog best wel lang bezig om weer alles in "mappen " te doen en de Widgets goed te zetten
Dit probleem bestaat echt al lang en vele telefoons hebben er last van. Google heeft er nog nooit iets aan gedaan terwijl ze al vele updates hebben uitgebracht. Ga er niet vanuit dat ze het oplossen. Er zijn trouwens wel meer flinke bugs die al een lange tijd bestaan welke ook niet opgelost worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Vis schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:12:
[...]

Ik zou eens een rekensommetje aan hem tonen.
24x je maandbedrag naast 24x maandbedrag Simyo + aanschafprijs telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:12:
[...]

Dat is een fout die veel mensen maken, uiteindelijk betaal je op die manier net zoveel (en tegenwoordig zelfs meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiM0
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoe pas je die widget van energiebeheer aan? Op mijn vorige gsm (draaide cyanogenmod) kon ik perfect kiezen welke opties ik in die widget wou. Nu vind ik niet hoe ik mijn mobiele gegevens daaraan kan toevoegen. Weet iemand dat hier toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 14:05
max3D schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:23:
Waarom werkt Real Racing 3 niet op de Moto G? De Play Store meldt dat het spel incompatibel is.
Draait hier perfect op m'n moto g beter dan op m'n tablet zelfs...
4play schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:07:
Is er iemand die de moto g kan vergelijken met oudere toestellen? Ik heb een galaxy nexus en wil overstappen op de moto g. Een vergelijk tussen n4 sgs3 en meer van die generatie zoutmeren erg helpen.
Er zijn op het net wel een paar van dat soort reviews te vinden. Ff googelen naar "n4 vs moto g"
SiM0 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:53:
Hoe pas je die widget van energiebeheer aan? Op mijn vorige gsm (draaide cyanogenmod) kon ik perfect kiezen welke opties ik in die widget wou. Nu vind ik niet hoe ik mijn mobiele gegevens daaraan kan toevoegen. Weet iemand dat hier toevallig? :)
Dat is het "nadeel" van de kale Android, je kan daar bijna niets in aanpassen. Er zijn wel apps voor, zoek in de market naar "toggles".

Ik heb hem nu een paar dagen in bezit en hij bevalt super. Nadeel is dat ik hem net niet helemaal goed kan bedienen met 1 hand. Als ik er veel mee doe heb ik eigenlijk 1 hand nodig om hem vast te houden en de andere om te typen etc. Dat ging bij de Galaxy gio wel met 1 hand.

Ook vind ik het telefoonboek bagger... Te weinig in te stellen, geen link met facebook (bewuste keuze van google) etc. Er zijn wel allerlei apps maar heb nog niet de juiste gevonden....
Ik had op de gio altijd een costum ROM zitten en dan ben je wel verwend als je daarna ineens een kale Android versie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:05
Ik ben juist blij dat er geen link naar FB in de stock telefoonboek zit, ik ben de social media integratie helemaal beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle1979
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 21:00
Vanochtend mijn Moto G 16GB ontvangen van amazon.co.uk. Eerst indruk is prima. Mooi toestel met een mooi scherm en veel sneller dan mijn oude S2.

Alleen loop ik nu tegen een nogal irritant probleem aan. Mijn telefoon gaat namelijk regelmatig uit zichzelf iets doen. Kennelijk registreert het scherm of de software aanrakingen en gebeuren er de raarste dingen. Soms wil iets een bericht typen en begint de telefoon opeens telkens 5 te typen. Maar ook regelmatig vinden de aanrakingen ergens bovenin plaats. In facebook gaat hij dan bijvoorbeeld steeds wisselen tussen personen en chat :S

Meer mensen met dit probleem???

Als ik geen oplossing vind stuur ik hem morgen weer terug ;w

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:08
Heb je er misschien een screenprotector op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzle1979
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 21:00
Nee, geen screenprotector en het bescherm plastic is er ook vanaf :S

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:11

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb hem zojuist binnengekregen; wat een enorme vooruitgang op mijn Xperia U!

Ik heb alleen ook het toetsenbordprobleem, maar mijn telefoon geeft ook een parsing error als ik vanuit Google Drive installeer... Help?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
dazzle1979 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:
Vanochtend mijn Moto G 16GB ontvangen van amazon.co.uk. Eerst indruk is prima. Mooi toestel met een mooi scherm en veel sneller dan mijn oude S2.

Alleen loop ik nu tegen een nogal irritant probleem aan. Mijn telefoon gaat namelijk regelmatig uit zichzelf iets doen. Kennelijk registreert het scherm of de software aanrakingen en gebeuren er de raarste dingen. Soms wil iets een bericht typen en begint de telefoon opeens telkens 5 te typen. Maar ook regelmatig vinden de aanrakingen ergens bovenin plaats. In facebook gaat hij dan bijvoorbeeld steeds wisselen tussen personen en chat :S

Meer mensen met dit probleem???

Als ik geen oplossing vind stuur ik hem morgen weer terug ;w
Download even een app zoals multi-touch test, kijk of de software de aanrakingen op de juiste plek registreert. Zo nee, terugsturen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
[quote]bas_1981 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:44:
[...]

Heb jij een 8GB of een 16GB versie? Bij mij weigert de Play Store om Real Racing 3 te installeren op mijn 8GB (met genoeg ruimte over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
Real Racing draait hier ook zeer goed op een 8GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiM0
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-12-2024
Nog iemand die onder de indruk is van de gesproken zoekopdrachten? Werkt echt goed hier! Niet dat ik het in mijn dagelijks gebruik veel ga gebruiken maar vind het toch mooi dat dit zo goed werkt in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Net 5 minuten bij de telefoons gestaan in de Media markt en in die 5 minuten kochte al 2 mensen de Moto G. Gaat goet met de telefoon.
Nou kwam ik eigenlijk voor de flipcover. Je weet wel die officiele flip cover die nog nergens echt te krijgen is (behalve de witte). Nu liep ik langs de telefoon hoesjes en er hing 1, echt maar één Moto G flipcover. En precies degene die ik zocht, de donker blauwen. Mocht je op zoek zijn naar de flipcovers raad ik je aan gewoon even een media markt in te lopen.
Wat een mooie stevige rubber(achtige) cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
op 11 december waren ze op meerdere plaatsen op voorraad, waaronder de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hmm ben eerder bij een MM geweest en toen hadden ze er nog geen. Ook had ik een pre order op amazon maar die kwam dus ook maar niet of op de 30ste pas. Verder nooit geen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venlonaerke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik ben ook nog op zoek naar een flip cover, gisteren bij de Mediamarkt in Roermond geweest en gevraagd wanneer ze hoesjes voor de Moto G krijgen. Antwoord, wij verkopen normaal geen Mototola, en krijgen ook geen hoesjes hier voor binnen. Ik heb verder maar niks gezegd. Nu maar hopen dan de gele flipcover snel binnenkomt vanaf Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
LunaTempesta schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:28:
Hmm ben eerder bij een MM geweest en toen hadden ze er nog geen. Ook had ik een pre order op amazon maar die kwam dus ook maar niet of op de 30ste pas. Verder nooit geen gezien.
Bij MM en gsmpunt.nl waren ze in ieder geval op voorraad tussen 8/12 en 11/12, daarna heb ik het niet meer gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Esumontere schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:35:
Ik heb hem zojuist binnengekregen; wat een enorme vooruitgang op mijn Xperia U!

Ik heb alleen ook het toetsenbordprobleem, maar mijn telefoon geeft ook een parsing error als ik vanuit Google Drive installeer... Help?!
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
Kan het dat ik in Belgie (BASE - Mobile Vikings) de 4.4.2 nog niet kan krijgen? Zit op 4.3 nog steeds, ook na herstarten van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GigaPixels schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:35:
Kan het dat ik in Belgie (BASE - Mobile Vikings) de 4.4.2 nog niet kan krijgen? Zit op 4.3 nog steeds, ook na herstarten van het toestel.
Ja, die update is nog niet overal uitgerold. Ik heb hem (in Nederland) ook nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Starting today, we are rolling out Android 4.4.2 to Moto G phones bought on Motorola.com or Amazon.com in the U.S. KitKat will come to other Moto G carriers and regions soon as well.
'Soon' kan ook refereren naar wat de oorspronkelijke planning van januari 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 14:05
max3D schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:56:
[quote]bas_1981 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:44:
[...]

Heb jij een 8GB of een 16GB versie? Bij mij weigert de Play Store om Real Racing 3 te installeren op mijn 8GB (met genoeg ruimte over)
Draait hier op de 16gb.
Probeer anders eens via de playstore op internet. Kijken of het dan wel geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
bas_1981 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:20:
[...]

Draait hier op de 16gb.
Probeer anders eens via de playstore op internet. Kijken of het dan wel geaccepteerd wordt.
De oplossing was om het juist lokaal te doen. Ik had het via mijn pc gedaan. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Omdat er geen lader bij de Moto G zit, tip:

Nu (tijdelijk) in assortiment bij Action: Philips duo USB 2.1A charger voor maar € 3,99
pricewatch: Philips DLP2207/12

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2drhhv.png

Ook ideaal als voedingsadapter voor de Raspberry Pi. Veel beter dan die brandgevaarlijke no-name rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:05
Dav1d schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:45:

Nu (tijdelijk) in assortiment bij Action: Philips duo USB 2.1A charger voor maar € 3,99

[afbeelding]

Ook ideaal als voedingsadapter voor de Raspberry Pi. Veel beter dan die brandgevaarlijke no-name rommel.
Volledig met je eens, al ben ik nog steeds verbaasd waarom zoiets niet erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Waarschijnlijk een kwestie van kosten besparen. Daarnaast zal er in bijna elk huishouden wel een stel van die laders ergens in een kast liggen, al zal dat voor deze telefoon (die erg aantrekkelijk is voor first time smartphone users) misschien minder vaak het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
Lijkt me inderdaad ook kosten besparend maatregel te zijn.
Heb er nog 5 of 6 liggen (iedem voor oortjes) dus geen probleem voor mij alvast.

Ondertussen even m'n Moto G 16GB rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Mizgala28 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:51:
[...]

Volledig met je eens, al ben ik nog steeds verbaasd waarom zoiets niet erbij zit.
Bij amazon.de kreeg je er gewoon eentje los bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Heeft er iemand hier de Faux-kernel al uitgetest? Wil als ik de G heb een OC proberen naar 1.4-1.5ghz enkel om de G net een beetje meer oomph te geven.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

mafiatounes schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:24:
Heeft er iemand hier de Faux-kernel al uitgetest? Wil als ik de G heb een OC proberen naar 1.4-1.5ghz enkel om de G net een beetje meer oomph te geven.
Nergens voor nodig. De moto G is echt supersnel. Ik was normaalook van de custom roms en kernels. Maar met se moto G is dat gelukkig voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:25
[...]
Dank je voor deze tip.

Ik heb m doorgezet naar de topics voor onbekende Chinese smartphones en dito tablets.
De laders die daar soms meegeleverd worden.. Dan kun je nog beter geen lader meeleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
H.Boss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:44:
[...]

Nergens voor nodig. De moto G is echt supersnel. Ik was normaalook van de custom roms en kernels. Maar met se moto G is dat gelukkig voorbij.
Thanks, ik heb zelf nog geen ervaring met de Moto G, zal hem uiteraard eerst uitvoerig testen op 4.3 en als 4.4 uit is ook, ik kijk het dan wel aan of het voldoet. Ik twijfel enkel bij de lage clock snelheden van de soc, mijn vorige Android toestel was de Z1 die was heel vlot i.t.t. de S4 daarom mijn vraag.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Installeren via google drive hielp bij mij voor het Android toetsenbord APK bestand. Heb je het via het simpele YouTube filmpje gedaan? Zoek anders daar even op. Parsing error and fix.

[ Voor 35% gewijzigd door soskes op 28-12-2013 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Via Google Drive installeren werkte ook niet, ook toen gaf hij een parsing error. Echter, als ik een APK als bijlage van een email open (via gmail dus) kan ik hem wel installeren :s Maar het is dus gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Moto G nu een tijdje in huis, bevalt erg goed! Alleen jammer van die randjes waar stof inkomt. En misschien ligt het aan mijn Moto G, maar bij mij zitten de power- en volumeknop niet erg goed vast (niet dat ze er uit vallen, maar ze kunnen ook een beetje naar links en naar rechts). Maar dit lees ik niet in reviews dus het zal wel aan mijn Moto G liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:33
H.Boss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:44:
[...]

Dat valt mij echt op, maar ik kom van een Xperia P. Vooral het browsen gaat vele malen sneller, maar het algehele gevoel is ook gewoon snel. Enige waar ik goed mee kan vergelijken is de Nexus 7 (2012), maar die is zelfs nog langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41

Videopac

Rommelt wat aan.

Ik vind het ook zeker een vooruitgang t.o.v. de Galaxy S2.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Laatst online: 29-08 19:39
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:19:
Ik heb de Moto G nu een tijdje in huis, bevalt erg goed! Alleen jammer van die randjes waar stof inkomt. En misschien ligt het aan mijn Moto G, maar bij mij zitten de power- en volumeknop niet erg goed vast (niet dat ze er uit vallen, maar ze kunnen ook een beetje naar links en naar rechts). Maar dit lees ik niet in reviews dus het zal wel aan mijn Moto G liggen.
Bij mij zit volumeknop ook best los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
Kun je ergens de verschillen zien tussen de rearcamera op Android 4.3 en 4.4?

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:18

Bedankt voor de tip,ik heb hier net de laatste uit het schap kunnen bemachtigen! :)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:57
Heb vandaag deze smartphone vluchtig getest in MM België.
Heb vergeleken met een Xperia SP die ook wel mijn interesse heeft.

Het valt op hoe de Moto G veel rapper reageert en zonder lag een bericht kan typen t.o.v. de SP.
Mijn Xperia Sola zit momenteel terug binnen onder garantie en heb expliciet achter een creditnota gevraagd maar ik vrees dat ik terug een Sony zal moeten kopen, ondanks mijn zeer grote interesse in de Moto G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[afbeelding]

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:09
Asterion schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:19:
Heb vandaag deze smartphone vluchtig getest in MM België.
Heb vergeleken met een Xperia SP die ook wel mijn interesse heeft.

Het valt op hoe de Moto G veel rapper reageert en zonder lag een bericht kan typen t.o.v. de SP.
Mijn Xperia Sola zit momenteel terug binnen onder garantie en heb expliciet achter een creditnota gevraagd maar ik vrees dat ik terug een Sony zal moeten kopen, ondanks mijn zeer grote interesse in de Moto G
Grappig, ik zat over precies dezelfde telefoons na te denken. Uiteindelijk voor de Xperia SP gegaan omdat de Moto G met 16Gb niet meer voor de kerst leverbaar bleek. Ik vraag me bij de lag die je ervaart wel af waar dat aan kan liggen, want ik ervaar die totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Insert12 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:29:
[...]

Grappig, ik zat over precies dezelfde telefoons na te denken. Uiteindelijk voor de Xperia SP gegaan omdat de Moto G met 16Gb niet meer voor de kerst leverbaar bleek. Ik vraag me bij de lag die je ervaart wel af waar dat aan kan liggen, want ik ervaar die totaal niet.
Je merkt bij het navigeren in de menu's dat de Moto G toch iets rapper is en dat de SP iets achterkomt.
Wanneer je een sms typt valt het verschil nog meer op.

Probeer maar eens iets rap te typen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:09
Asterion schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:56:
[...]

Je merkt bij het navigeren in de menu's dat de Moto G toch iets rapper is en dat de SP iets achterkomt.
Wanneer je een sms typt valt het verschil nog meer op.

Probeer maar eens iets rap te typen. :)
Net even snel een stukje tekst getypt, maar ik merk geen vertraging op. Wel apart dat het op het ene toestel wel merkbaar is en op het andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Insert12 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:40:
[...]

Net even snel een stukje tekst getypt, maar ik merk geen vertraging op. Wel apart dat het op het ene toestel wel merkbaar is en op het andere niet.
Dan zal het aan het toestel liggen. Die word immers misbruikt door x-aantal mensen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eM.
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 03:16

eM.

Ik ben recent overgestapt van ios naar android (moto g). Ben tot nu toe zeer tevreden, maar helaas ben ik nu al uren bezig om de Nederlandse spellingscontrole aan de praat te krijgen. Als ik kijk onder spellingscontrole staat de Nederlandse taal er niet tussen. Ik heb ook al geprobeerd om een woordenboek toe te voegen, maar daar staat helemaal niks tussen :'s Wat zie ik nu over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eM. schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:26:
Ik ben recent overgestapt van ios naar android (moto g). Ben tot nu toe zeer tevreden, maar helaas ben ik nu al uren bezig om de Nederlandse spellingscontrole aan de praat te krijgen. Als ik kijk onder spellingscontrole staat de Nederlandse taal er niet tussen. Ik heb ook al geprobeerd om een woordenboek toe te voegen, maar daar staat helemaal niks tussen :'s Wat zie ik nu over het hoofd ?
Misschien moet je even een ander toetsenbord downloaden. Ik gebruikte zelf kii keyboard daar heb je meer instellingen om het te optimaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:39:
[...]

Misschien moet je even een ander toetsenbord downloaden. Ik gebruikte zelf kii keyboard daar heb je meer instellingen om het te optimaliseren
En dit topic doorlezen. Komt al meerdere keren naar voren! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41

Videopac

Rommelt wat aan.

Vulcan750 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:18:
[...]

Bedankt voor de tip,ik heb hier net de laatste uit het schap kunnen bemachtigen! :)
Hier was alles op :(

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier was het schap ook al volledig leeggeroofd. Heb gelukkig een hulplijn ingeschakeld uit een boerengat-filiaal (met succes). Bedankt voor de tip.

Ben in MM ook gaan testen vandaag (ik kijk nog even de kat uit de boom, maar wsl koop ik de 16 GB). Er was veel interesse in het toestel (zijn dat dan allemaal tweakers denk ik dan?). Ik vind hem op alle vlakken zo goed, dat het een beetje sneu voelt dat de camera zo brak is (imo). Maar daar ga ik het niet voor laten.

Bij de Nexus 5 (KitKat) is de achtergrond van het appsmenu (semi-)transparant, bij de Moto G zwart (wat ik knapper vind), zal dit veranderen na de update naar 4.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Mijn vriendin heeft een probleem;

Haar Moto G is volledig leeg gelopen en gaat nu niet meer aan. Via diverse fora is er te lezen dat Motorola zelf zegt de power knop 18+ seconden in te houden, maar helaas werkt dit niet.

Zijn er anderen die dit probleem ook hebben (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig ook last van als je een .apk bestand buiten de playstore probeert te installeren dat je een parse error krijgt?

De enige manier waarop mij dat is gelukt is het bestand vanaf google drive downloaden en installeren.

Factory reset had geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:56:
Bij de Nexus 5 (KitKat) is de achtergrond van het appsmenu (semi-)transparant, bij de Moto G zwart (wat ik knapper vind), zal dit veranderen na de update naar 4.4?
Bij de Nexus 5 wordt de 'Google experience launcher' geleverd, dat maakt dat het thuis scherm en applicatieoverzicht er zo anders uit ziet op kitkat. Maar dit is geen onderdeel van kitkat an sich. De launcher die je nu op de moto g ziet, zal niet veranderen door de update naar kitkat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:55:
Heeft er iemand toevallig ook last van als je een .apk bestand buiten de playstore probeert te installeren dat je een parse error krijgt?

De enige manier waarop mij dat is gelukt is het bestand vanaf google drive downloaden en installeren.

Factory reset had geen nut
update (OTA) die al gereleased is, lost dat op. Scroll maar even terug op 'apk'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik kwam toenet terug van de bios. Maar mijn 3g werkte niet meer. Hij gaf gewoon aan dat ik bereik had G+. Alleen het pijltje knipperde alleen omhoog en niet omlaag. Heel gek. Verder zijn er andere mensen die gegevens roaming aan moeten hebben voor 3g? Dacht dat roaming buitenland was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Ligt er volgens mij aan welke provider je hebt. Ik weet dat Telfort en HI roemen op het netwerk van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsmp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Nu een dag in het bezin van een moto g. Mijn signaalsterkte van het netwerk schommelt constant tussen 1 steepje en volledig signaal. Met al mijn oude tel nooit last van gehad. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
soskes schreef op zondag 29 december 2013 @ 07:49:
Ligt er volgens mij aan welke provider je hebt. Ik weet dat Telfort en HI roemen op het netwerk van KPN.
Ahh natuurlijk! Wel gek dat op mijn note roaming nooit aan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Volgens mij is er iets mis met mijn toestel, de batterij gaat namelijk niet leeg..
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/2013-12-29%2011.45.35.png
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StatQ
  • Laatst online: 15-06 21:49
rgras schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:49:
Volgens mij is er iets mis met mijn toestel, de batterij gaat namelijk niet leeg..
[afbeelding]
_/-\o_
Heb hier ook dezelfde ervaring, batterij gaat verrassend lang mee. Een Smartphone die niet elke dag aan de lader moet, het is weer iets nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Hier dus niet meer: Ik heb de MediaServer bug: Dit "programma" vreet gemiddeld rond de 58% van mijn accu leeg. Ik ga nu alle media er eens afhalen en de telefoon uit/aan zetten om te kijken of dit het oplost. Maar ipv 3 dagen gaat hij nu dus ineens nog maar 1,5 dag op een accu mee :-(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.