• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-04-2022
Post hier welke case of ander accessoire jij hebt gekocht voor je Moto G en wat je ervaringen ermee zijn :)

Ik heb vanochtend de witte slim case van Ringke besteld via amazon.co.uk. Schijnt een uitstekende pasvorm te hebben. Ben benieuwd!

Deze dus:

http://www.amazon.co.uk/g...e_385721_37986871_TE_item

[Voor 18% gewijzigd door renskerenske op 15-01-2014 10:40]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Leuk topic! O+

Meteen een vraag. De vrouw is naar dit hoesje aan het kijken. Iemand een idee of daar pasjes in kunnen? Ik haal het niet uit de beschrijving of de foto's.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:34

H.Boss

Hugo Boss

Die heb ik aangeschaft:

http://www.amazon.de/Zone...rds=motorola+moto+g+shell

Heb hem eergister binnengekregen. Is een hardcase + screenprotector. Totaal incl verzendkosten was het €8.50

Zit als gegoten en heb hem puur voor de grip aangeschaft.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
pven schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:05:
Leuk topic! O+

Meteen een vraag. De vrouw is naar dit hoesje aan het kijken. Iemand een idee of daar pasjes in kunnen? Ik haal het niet uit de beschrijving of de foto's.
Ik heb deze in het blauw, van de mediamarkt.
En nee, hier kunnen geen pasjes in.

Mijn ervaring, fijn hoesje, mijn eerste met flip en dat is wel even wennen.

2 negatieve punten:
- de magneet van de flip heeft invloed op het kompas.
- ik loop hard en heb een armband, had er even niet aangedacht dat dit met een flip lastig werkt.

• renskerenske
pven schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:05:
Leuk topic! O+

op ebay staan heel veel spotgoedkope hoesjes met ruimte voor pasjes :)

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:59

Frans92

VFR800

Altijd_Lastig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Ik heb deze in het blauw, van de mediamarkt.
En nee, hier kunnen geen pasjes in.

Mijn ervaring, fijn hoesje, mijn eerste met flip en dat is wel even wennen.

2 negatieve punten:
- de magneet van de flip heeft invloed op het kompas.
- ik loop hard en heb een armband, had er even niet aangedacht dat dit met een flip lastig werkt.
Hoe kom je aan die blauwe van de Mediamarkt? Duitsland? Op hun (NL) site is het niet leverbaar en de laatste keer dat ik in de winkel was, hadden ze helemaal niets..

EDIT: Heeft de magneet ook invloed op GPS? Dat vind ik belangrijker dan een kompas.

[Voor 6% gewijzigd door Frans92 op 15-01-2014 10:56]

XBL: DonFrans

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:28
Ik ben van plan om zoiets te kopen http://dx-box.com/nillkin...-for-motorola-moto-g.html

Heeft iemand ervaring mee.

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Frans92 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:55:
[...]

Hoe kom je aan die blauwe van de Mediamarkt? Duitsland? Op hun (NL) site is het niet leverbaar en de laatste keer dat ik in de winkel was, hadden ze helemaal niets..

EDIT: Heeft de magneet ook invloed op GPS? Dat vind ik belangrijker dan een kompas.
Afgelopen zaterdag had de MM in Assen nog 13 flip covers liggen in alle kleuren.

• Frans92

Frans92

VFR800

Altijd_Lastig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:50:
[...]

Afgelopen zaterdag had de MM in Assen nog 13 flip covers liggen in alle kleuren.
Dat is een beetje uit de route als Rotterdammer, maar ik ga hier dan maar weer even een bezoekje brengen aan de Mediamarkt. Bedankt voor je info!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 21:25
Frans92 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:51:
[...]

Dat is een beetje uit de route als Rotterdammer, maar ik ga hier dan maar weer even een bezoekje brengen aan de Mediamarkt. Bedankt voor je info!
In mediamarkt Rotterdam bijerlandselaan, centrum en alexandrium kon ik ze niet vinden twee weken terug. Afgelopen donderdag in Den Haag lagen er een paar witte.

• bvanaerde
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:19
renskerenske schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:58:
Ik heb vanochtend de witte slim case van Ringke besteld via amazon.co.uk. Schijnt een uitstekende pasvorm te hebben. Ben benieuwd!

Deze dus:
http://www.amazon.co.uk/g...e_385721_37986871_TE_item
De case is echt heel goed, maar de screen protector heb ik na een uur proberen van miserie opzij gelegd. Het lukte met niet om het ding stofvrij op het scherm te krijgen. Mij leek het zelfs dat er al stofdeeltjes op zaten voordat ik de beschermende folie eraf haalde. En krijg die stofdeeltjes er maar eens af, niet simpel... :-(

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:34

H.Boss

Hugo Boss

bvanaerde schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:15:
[...]

De case is echt heel goed, maar de screen protector heb ik na een uur proberen van miserie opzij gelegd. Het lukte met niet om het ding stofvrij op het scherm te krijgen. Mij leek het zelfs dat er al stofdeeltjes op zaten voordat ik de beschermende folie eraf haalde. En krijg die stofdeeltjes er maar eens af, niet simpel... :-(
Als het niet lukt om hem stofvrij erop te krijgen kan je als het maar een paar stofdeeltjes zijn met een stukje plakband eraf halen. En anders in de douche heet water en de damp zorgt ervoor dat er geen stofdeeltjes in de lucht zullen zijn.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• bvanaerde
Bedankt voor de tip met de plakband, straks eens proberen.
Het voorstel van het in de badkamer te proberen had ik al elders gelezen, maar als de stofdeeltjes al op de protector hangen, leek me dat geen goede oplossing.

• renskerenske
bvanaerde schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:15:
[...]

Hm. Desnoods kun je nog wel een andere screen protector proberen toch? Wel goed om te horen dat de case bevalt :)

Misschien dat ik nog een grip shell ga halen als die uit zijn. Eind januari, heb ik ergens gelezen.

• LG0808
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-01 11:27
Ik heb twee van deze gekocht. Past perfect en de knoppen zijn nog steeds goed bereikbaar!

http://www.ebay.com/itm/S...41305&hash=item20dd19009f

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 12:45

Padvinder

doet z'n best

Iemand al ergens de officiële Motorola Grip Shell gespot? Release date zou "early January" zijn, volgens de Motorola website.

• renskerenske
Padvinder schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:44:
Iemand al ergens de officiële Motorola Grip Shell gespot? Release date zou "early January" zijn, volgens de Motorola website.
Daar heb ik deze week nog een search op gedaan. Zonder resultaat. Ben er zelf ook benieuwd naar!

• s.tichelaar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 13:26
Volgens Moto support (heb chat sessie gehad met een motorola medewerker), worden knoppen op headphones helemaal niet gesupport.....

1. Weet iemand of dit ook voor de 4.4 update geld?
2. Zijn er mensen die het toch werkend hebben met een headset? (zal niet de eerste keer zijn dat een helpdesk niet precies weet waar ze het over hebben...)

(Oja die moto help/support is wel erg netjes.. gewoon hulp krijgen vanuit de help ap in de telefoon. Wow! Samsung eat your heart out).

• Venlonaerke
  • Laatst online: 04-12-2022
Gisteren was de gele flipshell cover weer even beschikbaar bij Amazon, meteen besteld, binnen 1 uur weer uitverkocht, hadden er iets van 10 binnen gekregen. Toen ik bestelde waren er nog 3 voorradig, Ik verwacht hem zaterdag binnen te krijgen. Valt mij op dat de gele flipshell alleen in Duitsland leverbaar schijnt te zijn.

Wel duur, maar ligt waarschijnlijk aan het verdienmodel van Motorola, toestel goedkoop, accesoires duur. Krijgt in ieder geval goede recensies.

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

s.tichelaar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:23:
Volgens Moto support (heb chat sessie gehad met een motorola medewerker), worden knoppen op headphones helemaal niet gesupport.....

2. Zijn er mensen die het toch werkend hebben met een headset? (zal niet de eerste keer zijn dat een helpdesk niet precies weet waar ze het over hebben...)

(Oja die moto help/support is wel erg netjes.. gewoon hulp krijgen vanuit de help ap in de telefoon. Wow! Samsung eat your heart out).
Het werkt wel, maar alleen bij speciale accessoires:
http://www.motorola.com/u...ax-in-ear-headphones.html

• s.tichelaar
Ok heb je ze zelf? En enig idee waarom die het wel doen en 'gewone' niet???? (die van mij werken wel op de nexus 5 b.v.) .

• s.tichelaar
Ik heb overigens de blauwe flip shell en ik moet zeggen, ook al is hij duur hij ziet er wel goed uit! De magneet sluiting is ook erg handig met automatisch aanschakelen van het scherm.

Ik vraag me alleen af hoeveel bescherming hij bied tegen vallen..

• Bastynasterd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-01 13:10
Ik heb een goedkoop (ong 2eur) TPU silicone hoesje van ebay gekocht, zat ook een screen protector bij, maar die is net iets te groot, moest er wat vanaf knippen.

Hoesje zelf bevalt goed, de cutouts zitten op de goede plaats en ik ondervind geen hinder bij het aan & uitzetten van de telefoon. Pasvorm is perfect, zit strak om de telefoon.
Enige minpunt vind ik dat het hoesje niet echt extra grip geeft t.o.v. telefoon zonder hoesje

http://www.ebay.com/itm/S...&var=&hash=item27dc1efa64

[Voor 4% gewijzigd door Bastynasterd op 16-01-2014 11:37]

• renskerenske
s.tichelaar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:31:
Ik heb overigens de blauwe flip shell en ik moet zeggen, ook al is hij duur hij ziet er wel goed uit! De magneet sluiting is ook erg handig met automatisch aanschakelen van het scherm.

Ik vraag me alleen af hoeveel bescherming hij bied tegen vallen..
Vind je het niet irritant dat er de hele tijd zo'n flap in de weg zit als je ermee bezig bent?
bvanaerde schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:23:
Bedankt voor de tip met de plakband, straks eens proberen.
Het voorstel van het in de badkamer te proberen had ik al elders gelezen, maar als de stofdeeltjes al op de protector hangen, leek me dat geen goede oplossing.
YouTube: Invisible Defender Screen Protector Installation Video

Misschien heb je daar nog wat aan ;)

[Voor 34% gewijzigd door renskerenske op 16-01-2014 13:01]

• s.tichelaar
renskerenske schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Vind je het niet irritant dat er de hele tijd zo'n flap in de weg zit als je ermee bezig bent?
Nee die flap gaat helemaal naar achter en zit met bellen niet in de weg. Sterker.. Ik vind dat je zelfs meer grip hebt. Verder is het wel handig qua grip als je in landscape mode aan het typen bent.

Ik had alleen wel graag gewild dat hij de andere kant (rechtsom) flipte. Als hij namelijk op het werk op mijn bureau ligt moet ik hem verder openklappen om even op het scherm te spieken.. Maar goed.. Je kan niet alles hebben.

• bvanaerde
Niet echt, aangezien het stof al op de screen protector zelf hangt :P Ik had echt het gevoel dat mijn screen protector al eens gebruikt was ofzo.

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

s.tichelaar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:28:
Ok heb je ze zelf? En enig idee waarom die het wel doen en 'gewone' niet???? (die van mij werken wel op de nexus 5 b.v.) .
Nee, heb ze zelf (nog) niet. Ik kijk het nog even aan met m'n Sennheiser dopjes.

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
s.tichelaar schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:23:

Ik heb deze, nog over van mijn vorige telefoon. Net even geprobeerd: als ik gebeld wordt kan ik opnemen met het knopje op de headset. Lijkt dus te werken.

PV Output

• s.tichelaar
rutgerw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:48:
[...]

Ik heb deze, nog over van mijn vorige telefoon. Net even geprobeerd: als ik gebeld wordt kan ik opnemen met het knopje op de headset. Lijkt dus te werken.
Raar... Dus het hangt van de headset af... Ga eens opzoek naar nog wat andere headsets om te proberen....

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Opnemen met m'n headset kan ik ook. Ophangen niet, telefoon wordt dan gemute.

• ALPACINO
  • Laatst online: 08:28
Hoe zit het eigenlijk met extra 50 gram gewicht en wanneer je foto's wilt nemen met de flip cover?

[Voor 10% gewijzigd door ALPACINO op 17-01-2014 10:07]

• Frans92

Frans92

VFR800

Op de website van Mediamarkt staat nu de blauwe flip cover voor €25,-. Meteen besteld!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-01 20:21
Vandaag de officiële rode batterij cover binnen gekregen! Ik was al blij met de moto maar nu ziet ie er helemaal classic uit.

Via deze verkoper ophttp://item.mobileweb.eba...ee-uk&itemId=191027768775 eBay er zijn nog een aantal beschikbaar en er zijn ook nog wat andere accessoires te vinden.

Omgerekend was ik iets meer dan 16 euro kwijt :)

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11-2022
ALPACINO schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:02:
Hoe zit het eigenlijk met extra 50 gram gewicht en wanneer je foto's wilt nemen met de flip cover?
Nou hij weegt gewoon wat meer dus....
En tsja, die camera was toch al niet je-van-het, de flip is daar helaas niet op van invloed.
Hij zit wmb ook niet in de weg. Wel is de magneet in de cover zo sterk dat je m, om strabiele fotos te nemen, makkelijk aan metaal kan klitten >:)

• s.tichelaar
Ik heb het net met de headphones van mijn oude ipod geprobeert en je raad het nooit... De midden knop werkt gewoon... Play/ pauze en opnemen als er gebeld word... Overigens geen volume controle.

Gek dat een niet standaard headphone wel werkt...

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

http://www.amazon.de/dp/B00HSJVQ90

Grip Shell is nu te pre-orderen bij Amazon.de

• renskerenske
Cool thanks, ik heb de rode besteld. Bang dat ze snel uitverkocht zullen zijn als ze eenmaal beschikbaar zijn. Benieuwd wanneer ie komt!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01 21:39
Kan iemand mij bevestigen of die officiële grip shell een "overlappend kantje" heeft?
Ik wil zeggen, stel dat je de gsm vlak op het scherm laat vallen, is er een uitstekend stukje cover waarop de gsm dan valt, of valt hij echt wel onmiddellijk op het scherm?

Ik had voor mijn Galaxy S3 deze cover: http://cdn.shopify.com/s/...y_grande.png?v=1377849874 . Daar zie je mooi dat er een uitstekende rand is zodat de gsm zeker niet direct op het glas valt.

Anoniem: 564450

argon007 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:30:
Kan iemand mij bevestigen of die officiële grip shell een "overlappend kantje" heeft?
Ik wil zeggen, stel dat je de gsm vlak op het scherm laat vallen, is er een uitstekend stukje cover waarop de gsm dan valt, of valt hij echt wel onmiddellijk op het scherm?

Ik had voor mijn Galaxy S3 deze cover: http://cdn.shopify.com/s/...y_grande.png?v=1377849874 . Daar zie je mooi dat er een uitstekende rand is zodat de gsm zeker niet direct op het glas valt.
op de fimpjes die op youtube staan zie je wel een klein randje boven het scherm uitsteken. alleen denk ik niet dat het je telefoon heel goed beschermd tegen vallen. ik heb zelf al zitten kijken naar een cruzerlite spi-force case, heeft iemand ervaring met cruzerlite? het lijkt erop dat die case wel een stootje kan hebben, is een dual layer.. :9

http://www.cruzerlite.com...force-case-for-moto-g-red

[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 564450 op 18-01-2014 16:30]

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 12:03
Ik heb een rearth ringke slim black hoesje in gebruik en deze bevalt erg goed. De grip vind ik persoonlijk een stuk prettiger dan zonder case waar ik toch het gevoel bij had dat ie zo uit m'n handen kon glippen.

Toeval wil dat ik er per ongeluk 2 had besteld dus ik heb er nog 1 over. Indien je interesse hebt kijk dan even bij vraag & aanbod naar m'n advertentie.

• renskerenske
BvH schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:56:
Ik heb een rearth ringke slim black hoesje in gebruik en deze bevalt erg goed. De grip vind ik persoonlijk een stuk prettiger dan zonder case waar ik toch het gevoel bij had dat ie zo uit m'n handen kon glippen.

Toeval wil dat ik er per ongeluk 2 had besteld dus ik heb er nog 1 over. Indien je interesse hebt kijk dan even bij vraag & aanbod naar m'n advertentie.
die van mij is ook binnen. Geweldige pasvorm en ligt lekker in de hand idd.

Morgen bij daglicht in alle rust die screenprotector er eens op doen. Heb jij die er al op?

• argon007
@BvH en renskerenske

Zit bij die Rearth Ringke Slim een randje die het glas beschermt mocht het toestel plat op de grond vallen?
Zoals hier gevraagd enkele berichten hierboven.

Edit: als ik kijk op Youtube ziet het er niet echt naar uit blijkbaar

[Voor 18% gewijzigd door argon007 op 19-01-2014 00:51]

• BarnOwl
  • Laatst online: 28-01 12:12
argon007 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:50:
@BvH en renskerenske

Zit bij die Rearth Ringke Slim een randje die het glas beschermt mocht het toestel plat op de grond vallen?

Volgens het plaatje van Amazon (4e plaatje van links) wel. 0,7mm ground clearance..........

Jeroen

• renskerenske
@BvH en renskerenske

Er is een heel klein uitstekend randje, maar ik weet niet of het genoeg is om schade vh glas te voorkomen.

Ik heb zojuist de screen protector erop gedaan! Eerst met brilpoetsdoekje het scherm schoongemaakt (zo'n geval dat je bij de brillenzaak krijgt bij je bril, dus niet eentje die je weggooit), daarna met een kledingroller het scherm stofvrij gemaakt. Dat viel nog niet mee, want er zitten in no time weer stofjes op, ik moest de screenprotector dan ook een paar keer weer loshalen om stofjes weg te halen (ook weer met de kledingroller gedaan). Nu is 'ie perfect.

@Bvanaerde: ik zou het dus ook eens met een kledingroller proberen :)

@BvH en renskerenske

De case is vooral bedoeld voor meer grip.. Het is een hardcase en daardoor dus niet echt schok absorbeerend. Als je de telefoon echt wilt beschermen tegen vallen, moet je een tpu case kopen.. Nog beter is een dual layer tpu+hard case. Zoals otterbox, ballistic enz.

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
Bij deze Franse site zijn nog de nodige officiële flip shells op voorraad: http://www.destinationtelecom.fr/67-motorola . Ik heb zelf de gok genomen. Inclusief verzendkosten wordt de totale prijs € 30,85. Er kan betaald worden met creditcard of via paypal.

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 12:03
renskerenske schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:08:
[...]
die van mij is ook binnen. Geweldige pasvorm en ligt lekker in de hand idd.

Morgen bij daglicht in alle rust die screenprotector er eens op doen. Heb jij die er al op?
Ja en bijna perfect met slechts 1 miniscuul stofje. Ik vond het alleen niet het risico waard om het weer los te halen aangezien het niet zichtbaar is als het scherm aan is.

Of het hoesje echt schade voorkomt, tja het is beter dan niets. Mocht ie ooit precies op een hoek vallen dan kan het net het verschil maken tussen gebroken glas of niet.

[Voor 15% gewijzigd door BvH op 19-01-2014 18:02]

Jeeee. Nog een case op dx voor de moto g

http://dx.com/s/moto+g

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 564450 op 20-01-2014 19:15]

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 21:25

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10-2022
Zijn er mensen die ervaring hebben met de officiele battery cover? Voegt dit alleen kleurtje toe of beschermt dit ook extra de achterkant dan de standaard achterkant?

Crescendo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:17:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de officiele battery cover? Voegt dit alleen kleurtje toe of beschermt dit ook extra de achterkant dan de standaard achterkant?
Cover voegt niet veel protectie toe.. Geeft wel meer grip, ander materiaal.

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11-2022
Bij groupdeal hebben ze deze oplaadaccu die, als ik het goed begrijp ook als lader kan dienen. 2000mAh, voor €6,95 (€1 + €5,95 verzenkosten)

Iemand ervaring hiermee?
Lijkt me iig niet duur...

eekastar schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:39:
Bij groupdeal hebben ze deze oplaadaccu die, als ik het goed begrijp ook als lader kan dienen. 2000mAh, voor €6,95 (€1 + €5,95 verzenkosten)

Iemand ervaring hiermee?
Lijkt me iig niet duur...
Look what i found.....
http://dx.com/p/2600mah-e...scent-205731#.UuDIXnrb8m8

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:16
Weten jullie of er reeds goede, niet-universele, screenprotectors zijn voor de Moto G?

Ik had deze besteld bij aankoop, maar hier zaten een plooien in dus deze zitten niet mooi:
http://www.amazon.de/gp/p...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Alvast bedankt voor de hulp!

[Voor 1% gewijzigd door Witte_200 op 23-01-2014 10:29. Reden: Typo]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 19:58
Hopelijk komen die grip shells snel.

• BarnOwl
Outlandos schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:43:
Hopelijk komen die grip shells snel.
Inderdaad, ik zie ook helemaal geen datumprognose op de site van Amazon.de

Jeroen

• renskerenske
Ik heb mijn grip shell maar geannuleerd (moet even zuinig doen deze maand :P). Mijn Ringke-case bevalt echt prima, dus in de praktijk zal ik die er toch lekker op laten zitten.

• renskerenske
Witte_200 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:28:
Weten jullie of er reeds goede, niet-universele, screenprotectors zijn voor de Moto G?

Ik had deze besteld bij aankoop, maar hier zaten een plooien in dus deze zitten niet mooi:
http://www.amazon.de/gp/p...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Alvast bedankt voor de hulp!
Ik kan de Invisible Defender Screen Protector van Rearth aanbevelen:

http://www.rearthusa.com/invisible-defender-category

Die heb ik, zit heel netjes en is niet zichtbaar (behalve langs de randen, maar dat is logisch). Een van mijn collega's was altijd anti-screen protectors, maar die was ook onder de indruk van de mijne.

Ik heb hem samen met mijn Ringke-case van Rearth besteld via Amazon.co.uk (via Amazon.de willen ze niet naar Nederland verzenden), maar hij is ongetwijfeld ook los te koop :).

[Voor 3% gewijzigd door renskerenske op 25-01-2014 12:44]

• renskerenske
Hoe werkt zoiets? Je laadt hem op en vervolgens kun je, zonder dat er een stopcontact in de buurt is, je foon ermee opladen? Hoelang duurt het ongeveer voor je foon weer volledig vol is vanaf 0? :)

• BarnOwl
renskerenske schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:40:
Ik heb mijn grip shell maar geannuleerd (moet even zuinig doen deze maand :P). Mijn Ringke-case bevalt echt prima, dus in de praktijk zal ik die er toch lekker op laten zitten.
Kun je foto's laten zien? (van de Ringke) Zoveel staan er nog niet op internet....... :P

Jeroen

renskerenske schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:46:
[...]

Hoe werkt zoiets? Je laadt hem op en vervolgens kun je, zonder dat er een stopcontact in de buurt is, je foon ermee opladen? Hoelang duurt het ongeveer voor je foon weer volledig vol is vanaf 0? :)
Je hebt verschillende soorten powerbanks. Zelf heb ik er een van sony,die werkt prima. Je laad hem een keer op. Dat duurt een paar uur en daarna kun je 2 tot 3 keer je telefoon er mee opladen. Van de kwaliteit van zo'n chinese bank kun je denk ik niet al te veel verwachten. Maar daar betaal je ook niet voor. Voor die prijs kun je het wel proberen. Ik heb een goede ervaring met dx. Alleen de levering duurt soms wat langer als belooft.

• renskerenske
BarnOwl schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:40:
[...]

Kun je foto's laten zien? (van de Ringke) Zoveel staan er nog niet op internet....... :P
Sure :)

• BarnOwl
Ok, tnx a lot! Ziet er goed uit, ik heb een zwarte besteld, hoop dat ie er snel is!
Is het materiaal anders dan de standaard achterkant?

Jeroen

• renskerenske
BarnOwl schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:27:
Ok, tnx a lot! Ziet er goed uit, ik heb een zwarte besteld, hoop dat ie er snel is!
Is het materiaal anders dan de standaard achterkant?
YW :)

Ja minder glad en minder vlekgevoelig :)

Ik had de mijne op dinsdagavond besteld en op zaterdag in huis :)

[Voor 10% gewijzigd door renskerenske op 25-01-2014 15:56]

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:16
renskerenske schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:43:
[...]

Ik kan de Invisible Defender Screen Protector van Rearth aanbevelen:

http://www.rearthusa.com/invisible-defender-category

Die heb ik, zit heel netjes en is niet zichtbaar (behalve langs de randen, maar dat is logisch). Een van mijn collega's was altijd anti-screen protectors, maar die was ook onder de indruk van de mijne.

Ik heb hem samen met mijn Ringke-case van Rearth besteld via Amazon.co.uk (via Amazon.de willen ze niet naar Nederland verzenden), maar hij is ongetwijfeld ook los te koop :).
Bedankt voor de tip. heb hem los gevonden:

http://www.amazon.co.uk/I...-4&keywords=rearth+moto+g

Kosten ook niet echt veel. Ga ze eens proberen, bedankt!

Ik had geen zin meer om te wachten op de grip shells. Ik heb deze dus maar gekocht. http://m.ebay.com/itm/201012609526?nav=SEARCH&sbk=1

• BarnOwl
Anoniem: 564450 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:15:
Ik had geen zin meer om te wachten op de grip shells. Ik heb deze dus maar gekocht. http://m.ebay.com/itm/201012609526?nav=SEARCH&sbk=1
Dat schijnt zeker een goed ding te zijn voor dat geld. Ik vind hem alleen niet zo mooi. Ik heb net 25 Euro uitgegeven en een Incipio Dual Pro Case besteld. De Ringke case die ik net heb binnengekregen is een erg mooie, maar heeft geen grote valbestendigheid.

De Incipio:

Jeroen

• argon007
Waar heb je die Incipio besteld? Heb wel interessen in de NGP case voor de Moto g

• BarnOwl
Direct op de site van Incipio. Ik hoop dat deze coupon nog werkt: Fall15. 15% korting, totaal $29,99

Jeroen

• argon007
Hmm, dan laat ik het schieten waarschijnlijk. Voor mij S3 indertijd een UAG case besteld vannuit Amerika (van $30) en bij aankomst nog eens douankosten mogen betalen (€20). Is het dus niet waard :-)

• outlandos
Beter komt die grip shell van moto zelf snel, tot die tijd laat ik mn mobiel denk ik in de verpakking...

• outlandos
Waarom gaan dergelijke hoesjes voor zoveel geld?

http://www.ebay.com/itm/O...Cases&hash=item3f2fdc5dbb

Anoniem: 573518

Anoniem: 564450 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:15:
... en deze voor zo weinig...?
Ziet er mss niet fraai uit, maar lijkt wel stevig! Vandaag een zwarte besteld, incl. 3 stukjes schermfolie en een stylus pen, moest ik omgerekend 3,77 euro betalen en dat is dan incl. verzendkosten _/-\o_ Daar kun je je toch geen buil aan vallen, lijkt mij. Ben benieuwd hoe dat ding er in het echt uitziet (ik krijg'm tussen 10 febr. en 3 maart).

• outlandos
Anoniem: 573518 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:04:
[...]

... en deze voor zo weinig...?
Ziet er mss niet fraai uit, maar lijkt wel stevig! Vandaag een zwarte besteld, incl. 3 stukjes schermfolie en een stylus pen, moest ik omgerekend 3,77 euro betalen en dat is dan incl. verzendkosten _/-\o_ Daar kun je je toch geen buil aan vallen, lijkt mij. Ben benieuwd hoe dat ding er in het echt uitziet (ik krijg'm tussen 10 febr. en 3 maart).
net besteld voor mn ma, die zocht een hoesje die haar telefoon goed zou beschermen tegen vallen etc, looks didnt really matter, prijs mocht maximaal 10 euro zijn.. deze kost omgerekend 2,99 inc verzendkosten _O-

[Voor 3% gewijzigd door outlandos op 29-01-2014 22:18]

• BarnOwl
argon007 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:22:
Hmm, dan laat ik het schieten waarschijnlijk. Voor mij S3 indertijd een UAG case besteld vannuit Amerika (van $30) en bij aankomst nog eens douankosten mogen betalen (€20). Is het dus niet waard :-)
Dat is zeker een tijdje geleden. De NGP is 19,99 dollar (ca. 15 Euro) Tot 22,00 Euro is het kosteloos.

Jeroen

BarnOwl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:50:
[...]

Dat is zeker een tijdje geleden. De NGP is 19,99 dollar (ca. 15 Euro) Tot 22,00 Euro is het kosteloos.
Ik dacht altijd tot 21.. Ik zou de gok niet durfen te wagen met n andere geld eenheid enzo.

• outlandos
http://www.motorola.com/o...Show?pid=shells-moto-g-ne

Beter schieten ze eens op met die dingen, ik wil een grip shell ;-)

• renskerenske
Zijn al te preorderen bij Amazon, maar meer ook niet...

• outlandos
renskerenske schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Zijn al te preorderen bij Amazon, maar meer ook niet...
Heb dat toch maar zojuist gedaan, een rode grip shell, nice :*)

Kan de pre-order altijd nog annuleren mocht ie eerder op moto.nl beschikbaar komen.

Tot die tijd maar erg zuinig zijn met mijn mobiel, mijn iPhone 3GS zeker 100'en keren laten vallen in die 4 jaar :') lang leve een goed hoesje.

[Voor 17% gewijzigd door outlandos op 30-01-2014 13:46]

• Venlonaerke
amazon.de heeft verscheidene shells op voorraad.

• renskerenske
Outlandos schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Heb dat toch maar zojuist gedaan, een rode grip shell, nice :*)

Kan de pre-order altijd nog annuleren mocht ie eerder op moto.nl beschikbaar komen.

Tot die tijd maar erg zuinig zijn met mijn mobiel, mijn iPhone 3GS zeker 100'en keren laten vallen in die 4 jaar :') lang leve een goed hoesje.
Die had ik ook besteld. Ben benieuwd wat jij ervan vindt als 'ie eindelijk binnen is ;) Post je dan even foto's? Misschien dat ik hem dan ook nog wel bestel ;)
Venlonaerke schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:26:
amazon.de heeft verscheidene shells op voorraad.
Niet de grip shell waar het hier om gaat ;)

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het mooie van die grip shell van Motorola is dat het de normale batterij cover vervangt. Dus de telefoon wordt niet onnodig dikker door een extra omhulsel. _/-\o_

• outlandos
renskerenske schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:03:
[...]

Die had ik ook besteld. Ben benieuwd wat jij ervan vindt als 'ie eindelijk binnen is ;) Post je dan even foto's? Misschien dat ik hem dan ook nog wel bestel ;)

[...]

Niet de grip shell waar het hier om gaat ;)
Zal ik doen! En ja dat ie de achterkant vervangt is inderdaad een groot pluspunt.

• renskerenske
easyriider schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:46:
Het mooie van die grip shell van Motorola is dat het de normale batterij cover vervangt. Dus de telefoon wordt niet onnodig dikker door een extra omhulsel. _/-\o_
Oh dat wist ik niet! :)

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:52
Ik lees hier over de Flip case en Grip shell van Motorola, echter op Amazon.de zie ik ook officiële back door cases in diverse kleuren. Ik neem aan dat je hierbij ook de achterkant van de telefoon vervangt?

Je hebt dan wat minder bescherming dan met de Gripp shell (als je een screenprotector gebruikt heb je nog wat zwarte plastic gedeeltes) maar als er krasjes op de achterkant komen dan kan je die nog vervangen...
En ik vind de rode of turquoise kleur wel grappig.

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:02
De originele flip cover is een erg fijn ding. Kost niet erg veel en vervangt de back cover. Zo blijft de telefoon dun. Verder zitten er op de backcover wat hoekjes profiel. Zo heb je betere grip dan het origineel backcovertje.
Verder is de flap over het scherm magnetisch, en als je hem openklapt gaat het scherm direct aan.

27,95 inc verzenden.

[Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 01-02-2014 14:00]

• musicfreak
Ok, maar ik zoek alleen geen flip cover... Weet iemand iets over de back door case?

[Voor 32% gewijzigd door musicfreak op 01-02-2014 17:22]

• renskerenske
musicfreak schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:53:
Ik lees hier over de Flip case en Grip shell van Motorola, echter op Amazon.de zie ik ook officiële back door cases in diverse kleuren. Ik neem aan dat je hierbij ook de achterkant van de telefoon vervangt?

Je hebt dan wat minder bescherming dan met de Gripp shell (als je een screenprotector gebruikt heb je nog wat zwarte plastic gedeeltes) maar als er krasjes op de achterkant komen dan kan je die nog vervangen...
En ik vind de rode of turquoise kleur wel grappig.
Ja dat is gewoon een ander achterkantje. Biedt geen extra bescherming tov standaard achterkant.

• musicfreak
Ok... Ik heb zojuist ook de rode gripp shell als preorder besteld bij Amazon. Zie hier ook vooral de rode langskomen. Nog geen mensen die de gelb/grün versie hebben besteld?

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-01 22:30
Iemand toevallig ervaring met http://www.ebay.nl/itm/141174615612 ?

• Venlonaerke
Ik heb de gele gripshell van Motorola en ben er wel tevreden over.

• musicfreak
Venlonaerke schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:57:
Mooi! Waar heb je die zo snel vandaan?

• outlandos
Ik heb nooit de toegevoegde waarde van screenprotectors begrepen, ik heb 4 jaar lang een iPhone 3GS gehad en tot op heden nog geen krasje, terwijl ik er totaal niet zuinig op ben.
Venlonaerke schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:57:
Ja, waarvandaan? Hier wacht ik dus wel op, had een dergelijk soort hoesje voor mijn iPhone 3GS en die heeft het toestel zeker 100'en keren gered door het opvangen van een val.

[Voor 33% gewijzigd door outlandos op 03-02-2014 17:38]

• Snippo
  • Laatst online: 06:39
Het schijnt dat de magneet in de originele flip cover het kompas in de telefoon verstoort. Dat is misschien wel iets om op te letten voor de mensen die hem willen kopen.

Ik gebruik nu zelf deze. Ik wilde eigenlijk nog een ander hoesje kopen, maar deze bevalt me eigenlijk prima dus ik houdt het hierbij :). argon007 had het over een opstaande rand zodat de telefoon niet op het glas valt, dat heeft deze cover dus wel. Je kan hem dus op zijn kop leggen zonder dat het scherm de tafel raakt.
argon007 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:30:

• argon007
@Snippo Hmm, ziet er inderdaad goed uit!
Zijn de volume toesten en power toets ook bedekt? Zoja, zijn ze nog makkelijk in te drukken?

• musicfreak
Ehm dit type case kan je ook bij chinese webshops en via Ebay kopen bij een chinese handelaar, in dit geval voor 1,40 incl. verzendkosten. Heb zelf een dergelijk hoesje voor een HTC One X en Huawei Y300 gekocht.

• Venlonaerke
musicfreak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:00:
[...]

Mooi! Waar heb je die zo snel vandaan?
Deze heb ik besteld op Amazon.de. Binnen 3 dagen in huis.

• outlandos
Venlonaerke schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:31:
[...]

Deze heb ik besteld op Amazon.de. Binnen 3 dagen in huis.
Link naar die pagina aub.

En een foto van het hoesje indien mogelijk.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee