Ik heb een zwarte backcover ook met een witte m. Gewoon vanuit de mediamarkt, i.e., hij zat bij de telefoon.
Heeft iemand trouwens ervaring met een portomonee + cover combo? Ik heb namelijk altijd alleen 4 pasjes bij, idkaart, rijbewijs, bankpas en zorgverzekerings kaart -- offtopic moet je deze laatste eigenlijk uberhaupt altijd bij je hebben? -- en zo'n combo geval leek me wel wat.
Ik had de
Orzly gekocht, deze faalde jammerlijk

echt een kat in de zak. Gelukkig was hij cheap dus dat maakte mij dat niet zoveel uit. Nu was ik dus echter gewoon opzoek naar een echte nieuwe cover, toen kwam ik dit tegen,
http://www.gsmpunt.nl/acc...hones-xl--golden-tan.html. Nu begin ik toch weer te twijfelen of ik dit wil, ik vind het aanlokkelijk om geen portomonee + mobiel te hebben. Ik betaal namelijk zelf altijd met pin heel af en toe briefgeld en munt geld, indien ik dat toevallig krijg, stop ik gewoon in mijn broekzak en doe ik in een potje bij thuiskomst. Enigste vereiste is dus dat hij 4 pasjes kan hebben en briefgeld.
Grootste probleem dat ik heb is dat ik het gewoon even wil voelen in de hand hebben en kan kijken of het echt gewoon fatsoenlijk werkt.
[
Voor 94% gewijzigd door
Chip. op 23-06-2014 16:54
]