Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:32
Joop_Klepzeiker schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:35:
Ik zit er heel sterk aan de denken om over te stappen van een Ace 2 naar een Moto G. (Wilde eigenlijk naar de Nexus 5, maar blijf het veel geld vinden voor een hebbedingetje). Dus nu wil ik die Moto G bestellen met het volgende hoesje "Motorola Moto G Flip Cover Lemon".

Lijkt mij met die autowake functie wel leuk en toch nog compact. Vraag me alleen af of die dan nog in de broekzak te dragen is, maar dat zien we dan wel.

De vragen die ik nu heb:
Is het notificatieledje nog te zien met dit hoesje?
Ja, dit zit direct naast/tegen het speakertje en is te zien door de opening. Als je de telefoon recht van voren bekijkt.
Gaat de voorkant van het hoesje niet scheef zitten bij wat langer gebruik?
[...]
Dat lees je wel eens idd, en daardoor zou de telefoon gewekt worden en het scherm onnodig aan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Wellicht interessant voor mensen die van veel verschillende kleurtjes houden:

http://www.mobilefun.nl/4...case-pack-voor-moto-g.htm

De Grip covers zijn nog altijd niet goed op voorraad, of zoek ik niet goed genoeg?

[ Voor 21% gewijzigd door Card Nox op 15-03-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Card Nox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:46:
Wellicht interessant voor mensen die van veel verschillende kleurtjes houden:

http://www.mobilefun.nl/4...case-pack-voor-moto-g.htm

De Grip covers zijn nog altijd niet goed op voorraad, of zoek ik niet goed genoeg?
Amazon.de heeft de grip shells, en geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Vraag me alleen af of die dan nog in de broekzak te dragen is, maar dat zien we dan wel.

De vragen die ik nu heb:
Is het notificatieledje nog te zien met dit hoesje?
Gaat de voorkant van het hoesje niet scheef zitten bij wat langer gebruik?

Alvast bedankt voor de antwoorden _/-\o_
De telefoon wordt er n paar mm dikker van maar past wmb prima in de broekzak.
Notificatieledje is/blijft zichtbaar.
Heb deze flipshell er nu bijna drie maanden omzitten en, mede dankzij de magneetsluiting blijft de cover telkens recht op t scherm en dat terwijl ik bij gebruik de phone nogal eens vasthoud aan de flip... 8)7

Waar ik deze flipshell inmiddels wél van verdenk is: zodanig in de broek- of andere zak te verschuiven dat het scherm aanspringt.
Dat zou voor mij de incidentele batterydrain verklaren waarvan ik last heb gehad...

[ Voor 14% gewijzigd door eekastar op 18-03-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:43
eekastar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:18:
[...]

De telefoon wordt er n paar mm dikker van maar past wmb prima in de broekzak.
Notificatieledje is/blijft zichtbaar.
Heb deze flipshell er nu bijna drie maanden omzitten en, mede dankzij de magneetsluiting blijft de cover telkens recht op t scherm en dat terwijl ik bij gebruik de phone nogal eens vasthoud aan de flip... 8)7

Waar ik deze flipshell inmiddels wél van verdenk is: zodanig in de broek- of andere zak te verschuiven dat het scherm aanspringt.
Dat zou voor mij de incidentele batterydrain verklaren waarvan ik last heb gehad...
oke, thanx!
Ik zal er snel achter komen; heb gisteren de Moto G en deze flipcover besteld :9~
Nu wachten op levering.......

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 23:22
ginkgo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:01:
Omdat de officiële grip shell slechts mondjesmaat verkrijgbaar is heb ik onlangs bij DealExtreme deze cover besteld:
[afbeelding]
(plaatje is klikbaar)

Gisteren heb ik deze binnen gekregen.Hij past goed en voelt robuust aan. Het materiaal is een soort van taai rubber. Ik hou de Moto G nu wat zekerder vast: hij ligt een stuk beter in de hand en lijkt wat meer bestand tegen vallen.Wat mij betreft is de cover de €1,96 meer dan waard. :P
Ik heb hem ook gekocht, erg blij mee. Hij voelt onverwoestbaar aan, maar wel een stuk groter. Een ander hoesje wat ik bij DX heb besteld en waar ik erg tevreden mee ben is Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_286636_1.jpg
Ziet er heel professioneel uit, is erg dun, maar zit er goed omheen, een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Voor de mensen die al tijdje wachten op de Witte kleur van de Moto G Grip Shell. Hij is sinds vandaag weer op voorraad bij amazon.de. Heb net eentje besteld toen er nog 20 stuks waren, gaat rap nu. nog maar 14 stuks. Door een vreemde btw/afronding worden de kosten net iets meer dan 20 Euro, waardoor je gewoon Free Shipping hebt naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:43
Iemand ervaring met de Originele Flip Cover icm een universele autohouder, bv deze?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:33
Wat vinden jullie van de Otterbox defender/commuter. We hebben voor onze tablet de defender en dat werkt geweldig. Voor de moto zou ik de commuter overwegen, enige nadeel is dat de telefoon een beetje bulkier wordt. Op zich geen heel groot bezwaar want dan ligt 'ie denk ik net fijner in mijn grote hand, nu vind ik hem smal. Nadeel is ook wel de prijs, zo'n case is 20-30€ dan heb je wel een bunker om je telefoon heen, maar voor 12€ kan ik ook 10 gekleurde goedkope rubber hoesjes bestellen in China..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Wat wil je met je cover bereiken?

Is het bedoelt om krassen te voorkomen en meer grip te bieden (siliconen) of wil je je telefoon val bestendig maken (Otterbox)?
Siliconen hoesjes zijn er niet om klappen op te vangen, daar zijn ze te slap voor.

[ Voor 20% gewijzigd door guapper op 22-03-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ook al ben ik heel zuinig, zelfs mijn vorige telefoon is 2 keer per ongeluk gevallen. Beide keren voorzien van een 3USD hoes uit china. TPU hoes á la http://www.aliexpress.com...-3pcs-lot/1553480431.html

Deze telefoon had al een screen protector fabriek af en die wilde ik ook graag op die telefoon, was nl een chinaphone en de schermen waren nogal makkelijk te beschadigen + breekbaar.

Ter referentie, ik heb daarvoor 2,5 jaar een HTC Desire gehad, zonder screen protector en eigenlijk pas tegen het einde een keer een sleutel heel hard er tegen gehad met een redelijk krasje.

Ik probeer in te schatten hoe sterk/krasbestendig het scherm van de Moto G is. Ik neem aan dat ie te vergelijken is met die van de HTC Desire, eerder dan met die goedkope chinaphone schermen? In dat geval wil ik dus puur mijn foon beschermen tegen een enkele incidentele val + goede grip.

Ik neig zelf naar een goedkoop chinees hoesje en ik vermoed dat de Otterbox in mijn situatie overkill is.

Ik snap je opmerking dat ze daar te slap voor zijn, maar ik denk dat het net het verschil maakt tussen bij een kleine val je telefoon aan diggelen of net niet. In mijn geval dus bij de chinaphone hiervoor beide keren net niet..

[ Voor 9% gewijzigd door Lord_Dain op 22-03-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het beste vind ik de Grip shell van Motorola. Omdat het ook de originele achterkant vervangt wordt de telefoon er niet dikker op, alleen iets breder en langer.

http://tweakers.net/produ...torola-moto-g-grip-shell/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik vind het er mooi uitzien maar het lijkt op een gimmick. Vooral de achterzijde is volgens mij net zo stevig/dik als het origineel en als ie dus op de achterzijde valt, denk ik dat de telefoon kapot is..zeker omdat daar de bolling zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Meestal is het toch het scherm wat stuk gaat? Vaak door een val op een hoek?
Ik heb hetzelfde gelukkig nog nooit meegemaakt. (Knocks-on-wood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Grannd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:06:
Ik heb nu een paar dagen de geel/groene grip shell in gebruik. Maar er hoopt zich juist stof op onder het randje langs het scherm.
Misschien dat een screen protector dat probleem ook oplost, die heb ik nog in bestelling.
Nog iemand het probleem dat er stof onder het randje komt bij de Grip shell?
Heb nu de s line cover van een paar euro, hierbij is de rand ook wat flexibeler waardoor er wel stof onder komt. Wil juist de Grip Shell vanwege dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Lord_Dain schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:04:
Ik vind het er mooi uitzien maar het lijkt op een gimmick. Vooral de achterzijde is volgens mij net zo stevig/dik als het origineel en als ie dus op de achterzijde valt, denk ik dat de telefoon kapot is..zeker omdat daar de bolling zit.
Valt mee......de grip shell heeft zijn bescherming voornamelijk uit de "Bumper" die er omheen zit. Deze geeft de phone ook een klein opstaand randje t.o.v. het scherm.
Voor echte valprotectie heb je een "hybrid" (zachte binnenkant en harde buitenkant) case nodig, zoals de Otterbox Defender, Trident, of Incipio Dual Pro case.........

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Moto G kan niets meer gebeuren: Otterbox Commuter en een hoesje door mijn vriendin op maat gehaakt :)

http://tinyurl.com/olf5pgz

Overigens wilde ik eerst voor een GripShell gaan, maar deze was (achteraf gelukkig) lastig te krijgen. De OtterBox ligt stevig in de hand, en ik heb de indruk dat de bescherming erg goed is. Natuurlijk niet is het geval dat ie face-down op een kiezel valt.Ik zou het een prima idee vinden als fabrikanten dit soort bescherming standaard om hun telefoon maken, en een deel van de extra 'bulk' zouden benutten om extra accu capaciteit in te bouwen. Zo krijg je met gemak 2 maal meer capaciteit.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Wow, extra airpockets, zodat je batterij ook in de vrieskou wat vloeibaar sap behoud.
Goed werk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand als een hoesje incl. qwerty keyboard gevonden? ik :r op dat touchscreen typen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 22:43
Is er toevallig al iemand geweest die de Moto G heeft geprobeerd in combinatie met de QuadLock Bikemount Kit? http://www.quadlockcase.c.../universal-bike-mount-kit

Ik zit een Otterbox Commuter case in combinatie met dit te overwegen. Maar bij elkaar is het toch redelijk prijzig, ik ben dan ook op zoek naar mensen die hier al ervaring mee hebben. :-)

Ohja, zou iemand met de Commuter Case misschien kunnen kijken hoe breed deze is? Dit staat namelijk niet op de site van Otterbox en de afmetingen die ik vind zijn volgens mij van de verpakking. Voor een car mount denk ik dat een standaard universele zou moeten voldoen, echter wil ik wel zeker weten dat ik er een koop die groot genoeg is.. :)

Edit:

Verder, na wat onderzoek werk lijkt het me wel handig om de adhesive mounts van QuadLock te gaan gebruiken dmv een Tripod schroefbevestiging, zodat ik ze makkelijk kan uitwisselen.. Alleen daar kan ik eigenlijk niets voor bedenken om dat te maken. Ik zat te denken aan een plastic/metalen plaatje wat ik op een tripod schroef kan schroeven, waaraan de adhesive mount zit.. Maar blijkbaar heeft niemand dat ooit eerder nodig gehad.. :P

[ Voor 56% gewijzigd door Steephh op 08-04-2014 14:00 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb mijn S Line cases binnen in rood, blauw en zwart. Ook aan de schermzijde valt hij netjes over het scherm heen (ca 1 mm) en je kan hem met deze case ook veilig op zijn scherm neerleggen zonder je zorgen te maken. Conclusie voor wat ze kosten zeer degelijk en goedkoop. Houdt het hier voorlopig bij denk ik en als het niet bevalt kan ik later nog een grip case bestellen.
Aangezien ik er een aantal teveel heb besteld, verkoop ik er een paar door aan geïnteresseerde medetweakers (V&A). Kijk daar of stuur een DM als je interesse hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Lord_Dain op 09-04-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is er ook een flip cover te koop zonder die texture op de achterkant? Dus eentje die wel de achterkant vervangt, maar dezelfde achterkant is als standaard. Ik heb hem nog niet kunnen vinden, maar als die texture lelijk is en je wel een bescherming voor de voorkant wilt, zit er weinig anders op :(

Fractal Design Core 1100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Lelijk is ook maar een mening.
Een gladde uitvoering is er niet, althans, niet van Motorola

[ Voor 50% gewijzigd door guapper op 11-04-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:27
Het valt me op dat veel hoesjes van derde partijen geen uitsparing hebben voor de microfoon bovenaan de telefoon (t.b.v. onderdrukking van ruis/omgevingsgeluid). Hebben mensen hier ervaring mee of de geluidskwaliteit aan de andere kant van de lijn afneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
daanNL schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:56:
Het valt me op dat veel hoesjes van derde partijen geen uitsparing hebben voor de microfoon bovenaan de telefoon (t.b.v. onderdrukking van ruis/omgevingsgeluid). Hebben mensen hier ervaring mee of de geluidskwaliteit aan de andere kant van de lijn afneemt?
Sorry, geen ervaring mee, die S line gel cases hebben gewoon een gaatje bij de mic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisdh
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:33:
Mijn Moto G kan niets meer gebeuren: Otterbox Commuter en een hoesje door mijn vriendin op maat gehaakt :)

http://tinyurl.com/olf5pgz

Overigens wilde ik eerst voor een GripShell gaan, maar deze was (achteraf gelukkig) lastig te krijgen. De OtterBox ligt stevig in de hand, en ik heb de indruk dat de bescherming erg goed is. Natuurlijk niet is het geval dat ie face-down op een kiezel valt.Ik zou het een prima idee vinden als fabrikanten dit soort bescherming standaard om hun telefoon maken, en een deel van de extra 'bulk' zouden benutten om extra accu capaciteit in te bouwen. Zo krijg je met gemak 2 maal meer capaciteit.
Welke screenprotector heb jij icm je otterbox? Ik moet de otterbox nog bestellen (eerste smartphone en af en mijn vorige gsm kon tegen alles :+ ) en vroeg me af of "alles" past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-11-2023
Heeft iemand ervarig met de Moto G icm de Polar H7 hartslagsensor. De Polar H7 vergt Android 4.3 of hoger en Bluetooth 4.0 (smart Bluetooth). Volgens mij voldoet de Moto G daaraan. Maar of dat in de praktijk ook zo is?
En in het geval dat dit werkt. Zou dan mijn Bluetooth koptelefoon (Senheizer MM100) tegelijk met de Polar gekoppeld kunnen worden? Of kan er maar 1 apparaat tegelijk via Bluetooth verbinding maken.
Bij Coolblue en Mediamarkt hadden ze geen antwoord op mijn vragen, dus maar even bij de gebruikers aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik weet niet wat je precies wilt doen, maar iig lijkt de bluetooth in de Moto G in staat om te koppelen met meer dan 1 bluetooth device tegelijk. Bij mij in de auto moet nl. voor audio als telefoon een aparte koppeling gemaakt worden en dat gaat met de Moto G perfect (en bv niet met mediatek telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:24
Door een vreemde btw/afronding worden de kosten net iets meer dan 20 Euro, waardoor je gewoon Free Shipping hebt naar NL.
Zal waarschijnllijk het "2%" btw verschil zijn tussen Nederland en Duitsland.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannic
  • Laatst online: 25-11-2023
Lord_Dain schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:05:
Ik weet niet wat je precies wilt doen.
Ik wil met gebruik van m'n bluetooth koptelefoon (Senheiser M110) naar muziek luisteren terwijl ik aan het hardlopen ben. Dit terwijl m'n hardloop app (looptijden.nl) het parcour en m'n prestaties registreert en de Polar H7 bluetooth hartslag sensor m'n hartslag combineert met de prestaties.
Ik ben de Polar H7 nog niet in een fysieke winkel tegengekomen. Anders had ik de combinatie in de praktijk kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
Iemand die mij een screenprotector kan aanraden? Als ik op amazon.de zoek naar screenprotectors zie ik de bomen door het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:35
Removed.

[ Voor 97% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Removed.

[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Geen idee, maar mijn nieuwe Moto G Dual Sim heeft ook een witte M...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze bedoel je zeker Bloodyus":

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2a6ji9e.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Removed.

[ Voor 96% gewijzigd door bloodyus op 14-04-2023 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een zwarte backcover ook met een witte m. Gewoon vanuit de mediamarkt, i.e., hij zat bij de telefoon.

Heeft iemand trouwens ervaring met een portomonee + cover combo? Ik heb namelijk altijd alleen 4 pasjes bij, idkaart, rijbewijs, bankpas en zorgverzekerings kaart -- offtopic moet je deze laatste eigenlijk uberhaupt altijd bij je hebben? -- en zo'n combo geval leek me wel wat.

Ik had de Orzly gekocht, deze faalde jammerlijk :P echt een kat in de zak. Gelukkig was hij cheap dus dat maakte mij dat niet zoveel uit. Nu was ik dus echter gewoon opzoek naar een echte nieuwe cover, toen kwam ik dit tegen, http://www.gsmpunt.nl/acc...hones-xl--golden-tan.html. Nu begin ik toch weer te twijfelen of ik dit wil, ik vind het aanlokkelijk om geen portomonee + mobiel te hebben. Ik betaal namelijk zelf altijd met pin heel af en toe briefgeld en munt geld, indien ik dat toevallig krijg, stop ik gewoon in mijn broekzak en doe ik in een potje bij thuiskomst. Enigste vereiste is dus dat hij 4 pasjes kan hebben en briefgeld.

Grootste probleem dat ik heb is dat ik het gewoon even wil voelen in de hand hebben en kan kijken of het echt gewoon fatsoenlijk werkt.

[ Voor 94% gewijzigd door Chip. op 23-06-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Removed.

[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Chip. schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:34:

Heeft iemand trouwens ervaring met een portomonee + cover combo? Ik heb namelijk altijd alleen 4 pasjes bij, idkaart, rijbewijs, bankpas en zorgverzekerings kaart -- offtopic moet je deze laatste eigenlijk uberhaupt altijd bij je hebben? -- en zo'n combo geval leek me wel wat.
En die wil je serieus bij mekaar gaan verpakken? Wat als je je mobieltje op een café-tafeltje laat liggen. Dubbele penarie.

Trouwens die S Line gel cases zijn echt de shitz. Past precies en ziet er nog mooi uit ook. 2 britse ponden het is te geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
bloodyus schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:16:
[...]

Hmmm, heb nog nergens die stroeve cover met al dan niet een witte 'M' kunnen vinden.. Jammerrr

Om op jouw vraag terug te komen, ik raad je aan om op de markt gewoon zo'n plastic pasjeshouder te kopen, hier kun je een stuk of 8 pasjes in opbergen en eventueel ook wat briefgeld en wat muntjes. En zou ik je mobiel gewoon in je andere zak doen tijdens het uitgaan o.i.d..
Ik heb namelijk altijd de ervaring met die portemonnee + cover combi dat je telefoon zo freaking huge aan voelt.. Volgens mij is dat wat jij ook ervaart met de Orzly cover, toch?!
Nee valt wel mee. Probleem is gewoon het gebrek aan capaciteit. Je kan er echt maar 2 pasjes instoppen. Eentje meer gaat echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Wie heeft hier de originele flip cover aan zijn telefoon zitten? Ik lees over 2 problemen:

- de magneet kan het kompas (en ook gps?) verstoren.
- de telefoon gaat aan in de broekzak, door de wake functie van de magneet.

Wat zijn jullie ervaringen met die twee problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
http://www.amazon.de/gp/p...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Motorola Flip Shell gekocht in het rood (niet voor mij). Niet goedkoop, maar wel erg goede kwaliteit.

Bij het kiezen van een cover vind ik het altijd vreselijk dat de bedoelde vorm van het toestel in het gedrang komt. Het toestel wordt dan dikker en krijgt vaak een andere vorm, wat vaak storend is en bovendien voelt de smartphone dan dik aan.

Deze cover respecteert de oorspronkelijke vorm van de smartphone: de back cover (om aan de SIM kaart te kunnen) moet verwijderd worden, de cover is dus deel van de smartphone en de smartphone wordt er niet breder van, enkel ietsje hoger.

Lange uitleg, maar dus tevreden :)

--

Iemand een idee waar ik de back cover kan kopen? Hoeft niet origineel te zijn. Iemand die ik ken die hem heeft is nogal nonchalant met zijn toestel en heeft al tal van 'kapotte' hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:25
GigaPixels schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:26

Iemand een idee waar ik de back cover kan kopen? Hoeft niet origineel te zijn. Iemand die ik ken die hem heeft is nogal nonchalant met zijn toestel en heeft al tal van 'kapotte' hoeken.
Je kan misschien op ebay of aliexpress kijken, dan moet je wel rekening houden met een levertijd van 2 tot 6 weken. http://www.aliexpress.com...ttery/1772411872.html?s=p

Echter, ik denk dat het handiger is voor diegene om te investeren in een case dan in een backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Kan er iemand een goede armband voor het hardlopen aanraden?

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:41
Inge801 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:46:
Kan er iemand een goede armband voor het hardlopen aanraden?
Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik heb er twee gevonden, namelijk deze en deze.

Iemand ervaring(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:07
In de doos van de Moto G zit geen oplader. Ik had er nog wel eentje liggen maar die ging tot 1 Ampere. Op zich goed, maar Motorola adviseert: "You will see the best results when the output of the charger is between 500 mA and 1.5 A". Met een iets hoger amperage is de telefoon dus sneller opgeladen.

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Action ook USB opladers verkocht. En inderdaad: een lader met maximale laadsterkte van 2,1A voor 3,99 euro!

http://www.dymondgroup.be/?portfolio=usb-2-travel-charger

Meteen ook maar een flatcable micro-USB kabel meegenomen voor 1,49 euro. Bij zulke bedragen is het niet de moeite waard om dergelijk spul in een ver land te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 14:48
kom ik met een misschien hele domme vraag, maar ik wil een telefoon voor mijn dochter kopen, de Moto G. Als ik nu de 8GB bestel, kan ik dan daarnaast nog een los microSD kaartje kopen van 16Gb en die erbij instoppen, zodat ze dus uiteindelijk 24Gb heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 20:55
Een klein beetje zoeken kan geen kwaad ;)

http://tweakers.net/price...355003;385910/moto+g+8gb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ondanks de Gorilla Glass heb ik toch een screenprotector besteld. Ben normaal fan van de Spigen SGP Steinheil, maar die hadden geen protector voor de Moto G. Vroeger had ik ZAGG, en alhoewel ik die een beetje stroef vond en moeilijk aan te brengen, ga ik toch weer eens hun Invisible Shield proberen. Hun High Definition variant schijnt een vrijwel onzichtbare glasachtig laagje aan te brengen:
http://www.zagg.com/invis...covers-skins-shields/8777

Met de kortingscode "thankyou" krijg je ook nog eens €2,- korting. Ik laat weten als ie binnen is hoe ie bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een 3M Vikuiti protector geniet mijn voorkeur. Verkrijgbaar bij o.a. disagu.de of schutzfolien24.de. Echt kwaliteit. Blijft lang goed.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

SamFox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:10:
kom ik met een misschien hele domme vraag, maar ik wil een telefoon voor mijn dochter kopen, de Moto G. Als ik nu de 8GB bestel, kan ik dan daarnaast nog een los microSD kaartje kopen van 16Gb en die erbij instoppen, zodat ze dus uiteindelijk 24Gb heeft ?
Dan moet je Moto G 8 GB 4G halen, de andere versies hebben geen microsd ingang. ;)
Als dat te duur is (199 euro) kan je nog altijd kijken naar LG G3 mini (Is echt geen kleintje hoor 4,7 inch) en Sony Xperia SP

Onthou dat heel weinig apps zijn die op een SD-kaart kunnen worden geïnstalleerd.
De SD kaart gebruik je meestal om foto's, documenten en muziek te opslaan.
Ik weet niet wat je dochter met haar telefoon gaat doen. Whatsapp en internetten lukt wel met een Moto G.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Dubbelpost:

Bied Moto G Grip Shell bescherming tegen vallen?
Uiteraard zal ik er een folie over het scherm plakken, hoewel het krasbestendig, zie ik reacties dat er wel krassen er op komen. Hoe doen ze dat? :D
Op mijn Nexus 10 zitten ook geen krassen (en heeft net als Moto G, krasbestendig glas van Gorilla Glass) 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door MedionAkoya op 14-09-2014 15:40 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixelmaster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09-2017
Hallo ik wou deze moto g earbuds in royalblue bestellen http://www.motorola.com/u...-Earbuds/earbuds-pdp.html
Alleen ze bezorgen alleen in America iemand een iedee waar of hoe ik ze on Nederland kan krijgen of bestellen alvast bedsnkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Grip Shell Red binnen gekregen, Nu in het rood en met rubberen ring om de telefoon.
Helaas is het softe achterkant verdwenen. :(

Trein?

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Tsja, die logica ontging mij ook. Gelukkig hou ik het meest de rand/rubberen ring vast en die is lekker stroef (mijn originele was geen matte dus rondom zeer glad).
En die gripshell bumper helpt ook een beetje tegen vallen op de hoeken, hoop ik.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26

timovd

Voorsprong door techniek

Iemand ervaring met een goede wallet case voor de XT1033? Er worden heel veel aangeboden op eBay. Wat is een goede, degelijke, stevige wallet case met plaats voor twee pasjes en eventueel wat briefgeld?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:33
Er bestaat een accessoire dat draadloos opladen toevoegt.

Het lijkt handig maar niet fantastisch, mede omdat de uUSB poort geblokt wordt.
Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Pjoromura schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:45:
Er bestaat een accessoire dat draadloos opladen toevoegt.

Het lijkt handig maar niet fantastisch, mede omdat de uUSB poort geblokt wordt.
Iemand ervaring hier mee?
Je kunt de verbinding ook intern maken, als je handig bent met een soldeerbout.
Youtube filmpje voor uiterlijk
Hardware mod met foto's incl. link naar het bijbehorende topic op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:33
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Begin vd week kreeg ik mijn Sony QX10 binnen. Aangezien hij was afgeprijst naar 69 Euro kan ik iedereen die regelmatig foto's maakt met zijn smartphone dit ding aanraden.

Ik was de crappy foto performance van mijn MotoG meer dan zat en na een jaar is er nog niets aan gedaan door Motorola ....

Hij is op verschillende plaatsen te koop voor dit bedrag, maar ik weet niet voor hoe lang, dus grijp je kans!

De foto's die je met dit ding maakt zijn prima!

Afbeeldingslocatie: http://www.photographyblog.com/images/sized/images/uploads_ee2/news_images/QX10_with_Xperia-i1-550x328.JPG

[ Voor 46% gewijzigd door BarnOwl op 15-10-2014 12:52 . Reden: image toegevoegd...... ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat zouden jullie eerder nemen: de flipcover of shellcover? Vooral de witte shellcover ziet er wel slick uit als contrast naar het zwart van de Moto G 4g zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Vraag is al beantwoord :)

[ Voor 97% gewijzigd door Ruzor op 31-10-2014 13:57 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
-KNIP-

[ Voor 98% gewijzigd door gram501 op 04-11-2014 22:37 . Reden: verkeerde topic !! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkerik
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb een 2.0 ah lader op Ebay besteld ( 230v ), nu laad hij de moto g niet.

Eerst met die van Mij ( 2013 model ) daarna met de 2014 die ook in ons huishouden is.

M`n oude nokia Slide laad er wel mee op..

http://www.ebay.com/itm/O...0-USB-Cable-/251633853674?

8)7 Ik snap het niet, of zit er een beveiliging ingebouwd, tegen overspanning // onderspanning ofzo in de Moto G.

[ Voor 15% gewijzigd door Brinkerik op 10-11-2014 19:14 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik zoek een armstrap voor de moto G 2014.
Onderstaande is de enige die ik kan vinden, maar nogal aan de prijs.
http://www.hardlopenwinkel.nl/Sport-armband-Motorola-Moto-G2

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
BarnOwl schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:13:
Begin vd week kreeg ik mijn Sony QX10 binnen. Aangezien hij was afgeprijst naar 69 Euro kan ik iedereen die regelmatig foto's maakt met zijn smartphone dit ding aanraden.

Ik was de crappy foto performance van mijn MotoG meer dan zat en na een jaar is er nog niets aan gedaan door Motorola ....

Hij is op verschillende plaatsen te koop voor dit bedrag, maar ik weet niet voor hoe lang, dus grijp je kans!

De foto's die je met dit ding maakt zijn prima!

[afbeelding]
Heb je wat sample photo's? :) Vind het wel een geinig concept! Alleen zou ik willen dat de foto's direct op je telefoon komen te staan, zodat je ze meteen via 3G kunt delen en niet afhankelijk bent van wifi. Foto's die ik met m'n telefoon schiet, wil ik vaak meteen delen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Iemand ervaring met de Ringke Slim for Moto G? Ik wil deze halen voor iemand. Alleen vraag ik mij af of dat goed gaat met de nillkin tempered glass screenprotector.

Bij mijn nexus 5 duwde mijn case de glass screenprotector, wat er voor zorgde dat de protector los liet bij de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
Ik heb zelf de Ringke slim case, werkt erg goed!! (zie begin van dit topic voor foto's)

[ Voor 93% gewijzigd door renskerenske op 23-11-2014 14:28 ]

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
renskerenske schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:28:
Ik heb zelf de Ringke slim case, werkt erg goed!! (zie begin van dit topic voor foto's)
Foto's zien er goed uit. Zal het goed komen met een glazen screenprotector van 0.3 mm dikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sambalbaj schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:52:
Wat gebruikt men zoal als hoesje/ cover voor de 2014 Moto G?

Kom zelf van de Valente uittrekhoesjes en vind de keuze eigenlijk best beperkt voor toch een populair toestel.

Heb de keuze nu teruggebracht naar onderstaande 2 maar andere suggesties blijven welkom.

pricewatch: Motorola Flip Shell Moto G (2014) (Black)

Best duur, flip shell zal wel wennen, magneet scherm aan uit maar zou beetje schuiven en stof happen.

pricewatch: Krusell Luna Mobile Pouch 4XL (black/sand)
Geen uittrek bandje, metalen plaatje met pinnetjes naar binnen die na slijtage bij het scherm kunnen en overbodig ringetje achterop. Vind m verder opzich wel mooier.
dit was de juiste plek hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
pricewatch: Motorola Flip Shell Moto G (2014) (Black) is het ook geworden.
Eerste indrukken zijn dat het een erg fijne hoes is, de magnetische klep werkt prima en hij voelt erg fijn aan. Twijfel alleen een beetje over de bescherming van de rand/ hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 08:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:26

timovd

Voorsprong door techniek

Niet met die, maar wel met aan lederen hoesje, maar die gebruik ik niet meer. Omdat je de achterkant over de batterijklep klik en ook nog eens een dikkere voorkant hebt met een houder voor pasjes maakt het de telefoon nogal dik.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het onderwerp over de Moto G laders van het ervaringen topic naar dit topic verplaatst moet worden, plaats ik bij deze hier even de discussie, zodat we hier vanaf dit topic over verder kunnen discussiëren.
Nats99 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 08:26:
De Moto G heeft alleen geen oplader meegelevert en daarom vroeg ik me af, wat is nou een goede oplader.
Ik lees namelijk ook veel, ook in dit topic, dat mensen met sommige opladers problemen hebben.
Aan welke eisen moet de oplader voldoen?
En welke opladers hebben jullie en werken zeker?
benedictuz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:06:
[...]

De action heeft laders met een output van 2 ampere voor € 4,00. Werken prima en volgens mij beduidend sneller met moto g dan laders met output van 1 ampere. Merk: Dymond.
Zie ze bij de action in rotterdam schiebroek (of is het hilligersberg?) geregeld liggen.
Nats99 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:02:
Een lader kopen blijk ik nog een best moeilijk klus te vinden. Er is zoveel keus met groot prijsverschil, maar het verschil in specs zie ik niet.
Hoe kan het dat de een voor €15 1A laders aanbiedt en de ander voor €5 2A laders.
Waarin zit dit verschil en zijn die goedkope wel goed?

Over die action lader:
Heb je hem zelf ook of is het van horen zeggen?
En zou je een link kunnen sturen, want ik kon hem op de action site niet vinden.
mad-dog schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:30
Die laders bij de Action zijn gewoon Chinese budget adapters die je bij DX en consorten voor nog minder ziet. Stroom output is niet stabiel en kan zeker zonder consequenties hebben voor de werking van het touchscreen tijdens het opladen
Nats99 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:10:
Welke laders raad jij dan wel aan?
Ik vraag me namelijk nog steeds af waar het prijsverschil in zit bij de laders als het aantal volt en ampère gelijk is.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarnaast nog even iets heel anders.
Ik begin toch steeds meer te twijfelen tussen Moto G (2013) en Moto G (2014). Welke is de betere optie?
acoster schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:46:
Het verschil zit hem in de bouwkwaliteit.
Verder is de spanning van belang, die mag niet te hoog zijn. Maar als het een USB-aansluiting heeft, mag je er vanuit gaan dat de uitgangsspanning en stroom, binnen de gestelde eisen voor een USB-aansluiting vallen.
Bij de duurdere kan er een beveiliging zijn ingebouwd of een betere stabilisatie van de uitgangsspanning. Je zet tenslotte wisselstroom om naar gelijkstroom.

Chinese laders gaan misschien eerder stuk. Bij mijn Kruidvat-tablet heb ik in 2 jaar al 2 laders 'versleten'. Voor mijn MOTO G gebruik ik nog altijd de lader van mijn oude telefoon, een Xperia P. Deze lader gaat al 3 jaar mee.

Misschien is dit nog een optie:
http://www.bol.com/nl/p/2...oos-wit/9200000035567530/
benedictuz schreef op woensdag 28 januari 2015 10:53:
Touchscreen reageert inderdaad niet lekker tijdens opladen met die dymond adapter. Maakt mij verder niet zoveel uit maar viel mij onlangs inderdaad ook op....
peptalk schreef op woensdag 28 januari 2015 10:56:
Hier wat goedkoper voor zolang het duurt: http://www.idiva.nl/ Ik zie ze overigens al weken lang op diverse dagaanbieding sites voorbij komen, check bijvoorbeeld jouwaanbieding.nl
albino71 schreef op woensdag 28 januari 2015 11:02
Nog wat meer Off Topic dan maar...

Verbruiken die USB poorten niet constant stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel ampère maakt toch niet uit?
En hoe kan je kijken hoe degelijk de bouwkwaliteit is.
Of is dit toch een beetje gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Met wat meer ampère laad de accu wel sneller op, maar het is niet goed voor de levensduur van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe kan je weten welke lader wel degelijk is en welke valt onder 'goedkoop is duurkoop'?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
Ik zou niet zo'n punt maken van een lader...
Als je een goedkope van 5 euro aan schaft.. en hij gaat een jaar mee, koop je weer een nieuwe van 5 euro. En een dure van 25 euro gaat misschien 5 jaar mee. Kom je uiteindelijk op hetzelfde bedrag uit.
En als je iemand bent die graag de lader overal mee naar toe neemt en dan laat liggen, lijkt het me nog beter om een zo goedkoop mogelijke te nemen, kan je je er geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor het advies! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Totdat blijkt dat de 5 euro lader geen 'goede' kwaliteitscontrole heeft ondergaan... met alle gevolgen van dien. Hopelijk controleert Action haar producten.

Voor thuis zou ik gewoon de Anker 40W kopen, dan kan je ook al jouw andere usb apparaten opladen: http://www.amazon.de/Lade...081&sr=8-1&keywords=anker

Samen met 5 micro usb kabels aangezien goede moeilijk te vinden zijn:
http://www.amazon.de/Prem...fRID=0CCJ1ZX547S9ADFAYB20

In de China topic is deze goed aangeschreven:
http://www.banggood.com/N...obile-Phone-p-926190.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Leuk voor als je aan het bouwen/verbouwen bent:

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/1aa855990e/media/wandcontactdoos2_large.jpg

http://www.stopcontact-sh...t-dubbele-usb-aansluiting

[ Voor 20% gewijzigd door easyriider op 29-01-2015 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een micro usb-kabel wordt toch meegeleverd met de Moto G!?
Of is deze niet van goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 06:56:
Een micro usb-kabel wordt toch meegeleverd met de Moto G!?
Of is deze niet van goede kwaliteit?
De meegeleverde is gewoon goed, echter mocht je reserve gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:18:
Teveel ampère maakt toch niet uit?
En hoe kan je kijken hoe degelijk de bouwkwaliteit is.
Of is dit toch een beetje gokken?
De stroomsterkte die op een lader staat is het maximum wat de lader kan geven. De telefoon bepaalt zelf, aan de hand van hoe vol de batterij is en hoe snel de batterij kán opladen, hoeveel stroom er daadwerkelijk getrokken wordt. Meer A op de lader kan dus nooit kwaad, het zorgt er juist voor dat telefoons die sneller kúnnen laden, ook daadwerkelijk sneller laden.

@bouwkwaliteit: Ondanks dat dit met stip de nummer 1 belangrijkste eigenschap is van een lader is dit aan de buitenkant bijna niet te zien, zeker niet door een leek. Merktekens en certificeringen zeggen wel iets, maar er zijn genoeg cheapo laders die nep-opdrukken hebben en in werkelijkheid poep zijn.

Beste advies dat ik kan geven: zoek (bijv. op marktplaats of eBay) naar originele merkladers. Geen enkel telefoonmerk levert slechte kwaliteit laders. En gezien alle telefoons hetzelfde laadprotocol (micro-usb BC1.2) ondersteunen maakt het niet uit of je een Moto oplaadt met een Samsung lader, of iedere andere combinatie.

kuch apple kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heel ander vraagje:
Heeft iemand ervaring met de flipcover. Hoe goed beschermt deze en hoe zit het met het verschuiven in de broekzak waardoor de telefoon zou aanspringen.
Iemand ervaring?

En wat is anders een goede bescherming voor de Moto G.
Welke cases en screenprotectors hebben jullie goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Weet iemand waar je een goeie harde case voor de Moto G 2nd gen kan kopen? Ik dacht dat otterbox wel zou hebben maar die hebben helemaal geen harde cases voor de Moto G 2nd gen zoals ze wel bij de first gen hebben.

Ik ben dus opzoek naar http://www.otterbox.com/C...gid=motorola-moto-g-cases soort case maar dan voor de 2de generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mijn vrouw heeft de groene flipcover. Moto G 2014 dualsim. Werkt heerlijk, goede kwaliteit. Al een paar keer gevallen, zonder schade.

Qua oplader. Wij gebruiken hier gewoon 2x Blackberry oplader. Werkt geweldig. En laden lekker snel op zo :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Weet iemand of er ergens houten shells te vinden zijn?

Covertjes zijn er wel, maar ik ben niet van de 'covertjes' ;)

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyboarder
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 12:35
Heeft er iemand ervaring met een leren insteek hoesje voor de moto G 4G, zoiets al op onderstaande afbeeldingen.

Er hoeven verder geen extra dingen zoal pasjes in te kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/613ECnugQOL._SY679_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.thesnugg.com/2301_130220015128430474Z10-Pouch-Brn-Lead.jpg?width=370&height=370

• remcode
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-06-2024
Weet iemand waar je deze lichtblauwe shell kunt kopen? Is voor Moto G 4G.
Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2013/12/Moto-G-Motorola-Logo-630x420.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door remcode op 26-02-2015 02:20 ]

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcode
Volgens mij is dit turquoise en niet lichtblauw.Of komt dat door het licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcode
De Motorola website had ik ook al gevonden :+ . Dan is er blijkbaar een lichtblauw test model in omloop geweest. Jammer want Turquoise vind ik niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Mijn vrouw heeft een Moto G LTE (1st gen) en ik had deze voor haar gekocht vorig jaar met een tpu hoesje. Het was met een printje op van een uil maar na een maand ofzo kwam de inkt er al af. Heeft iemand een idee voor een degelijk en vrouwelijk tpu hoesje waarvan de inkt er niet af komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnnL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-09 14:18
Recent heb ik de Motorola G 2nd gen 4G aangeschaft, met daarnaast de 'officiele' Motorola flip-shell. De cover past echter niet helemaal goed op de 4G-editie. De maatvoering is in de basis wel goed, maar aan de 'rugzijde' van de flipcover blijft de telefoon niet helemaal goed zitten en blijft er ruimte tussen shell en telefoon. De normale shell die bij de telefoon zat sluit wel goed.

Heeft iemand anders dit ook ervaren?

Ik zag in een Amazon-forum dezelfde problemen voorbij komen, specifiek voor de 4G-versie i.c.m. de 'officiele' motorola flip-shell. Vooral vervelend omdat het juist een shell van de fabrikant zelf is, en de verpakking nergens een uitsluiting voor de 4G-versie aangeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Misschien moest je niet zoeken naar een uitsluiting voor de 4G versie maar juist specifiek naar een toevoeging. Ja het blijft apart want je zou verwachten dat het zou passen omdat er uiterlijk geen verschil zou zijn, maar de 4G versie dateert wel van een stuk latere datum dan de hoesjes voor 2014 zonder 4G versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Welke tempered glass protectoren gebruiken jullie? Hoor veel verhalen over stroef scrollen, maar wil er toch eens eentje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

De grip cover van Moto G 2013 vertoont scheuren bij volumeknop en aan- en uitknop. Ook is het rubberen smalle gedeelte boven de de usb-aansluiting er afgescheurd. :(
Ik heb het hoesje pas 1 jaar en 9 maanden.
Mijn spijkerbroek zal vast het rubber gesloopt hebben. :r

[ Voor 28% gewijzigd door MedionAkoya op 06-05-2016 12:40 ]

Trein?

Pagina: 1 2 3 Laatste