Ook al ben ik heel zuinig, zelfs mijn vorige telefoon is 2 keer per ongeluk gevallen. Beide keren voorzien van een 3USD hoes uit china. TPU hoes á la
http://www.aliexpress.com...-3pcs-lot/1553480431.html
Deze telefoon had al een screen protector fabriek af en die wilde ik ook graag op die telefoon, was nl een chinaphone en de schermen waren nogal makkelijk te beschadigen + breekbaar.
Ter referentie, ik heb daarvoor 2,5 jaar een HTC Desire gehad, zonder screen protector en eigenlijk pas tegen het einde een keer een sleutel heel hard er tegen gehad met een redelijk krasje.
Ik probeer in te schatten hoe sterk/krasbestendig het scherm van de Moto G is. Ik neem aan dat ie te vergelijken is met die van de HTC Desire, eerder dan met die goedkope chinaphone schermen? In dat geval wil ik dus puur mijn foon beschermen tegen een enkele incidentele val + goede grip.
Ik neig zelf naar een goedkoop chinees hoesje en ik vermoed dat de Otterbox in mijn situatie overkill is.
Ik snap je opmerking dat ze daar te slap voor zijn, maar ik denk dat het net het verschil maakt tussen bij een kleine val je telefoon aan diggelen of net niet. In mijn geval dus bij de chinaphone hiervoor beide keren net niet..
[
Voor 9% gewijzigd door
Lord_Dain op 22-03-2014 20:58
]