Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venlonaerke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Outlandos schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:22:
[...]

Link naar die pagina aub.

En een foto van het hoesje indien mogelijk.
http://www.amazon.de/Moto...eywords=moto+g+flip+cover

Kleur is apart, soms erg fel (Neon) dan gewoon geel og tegen het groen aan. Heeft emt omgevingslicht te maken. Is wel erg leuk. Mensen zijn dan toch wel verrast.

En de Gripshell

http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de

Deze is momenteel weer niet leverbaar. Maar wel erg fijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Venlonaerke op 04-02-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
Venlonaerke schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:13:
[...]

Kleur is apart, soms erg fel (Neon) dan gewoon geel og tegen het groen aan. Heeft emt omgevingslicht te maken. Is wel erg leuk. Mensen zijn dan toch wel verrast.
Venlonaerke schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:57:
Ik heb de gele gripshell van Motorola en ben er wel tevreden over.
Dat is niet de Motorola grip shell :')

Dit wel:

http://www.amazon.de/Moto...r=8-5&keywords=grip+shell

en nog steeds niet op voorraad helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door outlandos op 04-02-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus.B
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
H.Boss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:26:
Die heb ik aangeschaft:

http://www.amazon.de/Zone...rds=motorola+moto+g+shell

Heb hem eergister binnengekregen. Is een hardcase + screenprotector. Totaal incl verzendkosten was het €8.50

Zit als gegoten en heb hem puur voor de grip aangeschaft.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41HkMTAAI4L.jpg

Ik heb de originele flip shell gekocht en wil iedereen erop wijzen dat de voorkant schuin gaat zitten als je deze in je broek of tas hebt waardoor de lcd weer aanspringt en op die manier je batterij leeg zuipt. Daarom gebruik ik nu dit hoesje Leder Flip Case Het enige nadeel van dit hoesje is dat het opengeklapt moet zijn om je lader aan te kunnen sluiten.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41lAutHy5xL._SL500_SS75_.jpg

Wat wel handig is aan het originele blauwe hoesje is dat je de telefoon beter kan neerzetten (in een hoek) om zo onder een hoek naar een film te kunnen kijken. (En vooral zodat de geluidsbox [mijn inziens het enige echte nadeel aan de moto-g] niet gedempt wordt)

[ Voor 9% gewijzigd door Hieronymus.B op 04-02-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
argon007 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:03:
@Snippo Hmm, ziet er inderdaad goed uit!
Zijn de volume toesten en power toets ook bedekt? Zoja, zijn ze nog makkelijk in te drukken?
Ja, en ja :).
musicfreak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:24:
Ehm dit type case kan je ook bij chinese webshops en via Ebay kopen bij een chinese handelaar, in dit geval voor 1,40 incl. verzendkosten. Heb zelf een dergelijk hoesje voor een HTC One X en Huawei Y300 gekocht.
Klopt, maar dan zonder screen protector erbij en een levertijd van 3 weken.
Ik had deze keer geen zin om zo lang te wachten voor die paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bicky
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 09:21
Heb nu al 2 weken de witte flipcover.
Gekocht bij vandenborre voor 30€
Ik vind het heel handig, beschermd tegen krassen en gaat automatisch aan/uit bij open/dichtklappen

mijn collega heeft de zwarte flipcover gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:17
Ik wil vandaag deze screen protector en deze tpu case bestellen, heeft iemand ervaring met deze screenprotector en case.? Later ben ik nog van plan op een gripshell te halen, als deze op voorraad zijn. Ik wil liever niet iets op eBay oid bestellen vanwege de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:41
wolter. schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:16:
Ik wil vandaag deze screen protector en deze tpu case bestellen, heeft iemand ervaring met deze screenprotector en case.? Later ben ik nog van plan op een gripshell te halen, als deze op voorraad zijn. Ik wil liever niet iets op eBay oid bestellen vanwege de levertijd.
Ik heb geen ervaring met deze case, maar volgens mij is het dezelfde als deze, die goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
En op Ebay is dit hoesje nog veel goedkoper! Die 9,95 is echt veel te duur, het is maar een simpel dingetje. Doet goed zijn werk, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:17
Het probleem is dat ik geen PayPal heb, en dat het dan pas na 3 weken binnen komt.
En dan zit mijn Moto G waarschijnlijk al onder de krassen en beschadigen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Het liefst zou ik de achterkant van de flip cover van Motorola willen hebben, maar dan zonder flip. doh.
Of dat ze maar een houten achterkant bouwen voor de Moto G. :)

Zijn er ergens foto's waar de grip shell (zwart) naast de gewone achterkant getoond wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
Venlonaerke schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:13:
[...]

En de Gripshell

http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de

Deze is momenteel weer niet leverbaar. Maar wel erg fijn.
Anders lees je even over welke cover het precies gaat voor je mensen blij maakt met een dooie mus :')

De grip shell is nog steeds niet beschikbaar. Wel jammer dat Amazon geen verwachte datum erbij heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Inderdaad belachelijk dat het zolang duurt. Ze zijn nergens in Europa te krijgen en uit Amerika sturen ze niet.......

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hieronymus.B schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:43:
[...]

[afbeelding]

Ik heb de originele flip shell gekocht en wil iedereen erop wijzen dat de voorkant schuin gaat zitten als je deze in je broek of tas hebt waardoor de lcd weer aanspringt en op die manier je batterij leeg zuipt.
Inderdaad, ondanks de telefoon zuinig is vroeg ik me al hoe het kwam dat het batterij verbruik zo wispelturig was. Hierom waarschijnlijk. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik heb deze pouch besteld, past perfect.

Maar aangezien deze de telefoon nog niet beschermt als hij uit mijn handen valt heb ik deze bruine flipcase nog besteld vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Ik gebruik deze book case: http://www.hoesjescases.n...sje-Motorola-Moto-G-Zwart
Echt even wennen maar het is wel wat ik wilde. Wil graag mij OV-kaart er in kwijt kunnen en het scherm moet beschermd zijn. Vandaar deze case. Ik had eerst een kleine smartphone (die ik makkelijk met 1 duim kon bedienen) en zonder cover, dus dit is even wennen. Maar aangezien ik nogal eens wat laat vallen wilde ik gewoon dat er iets voor het scherm kwam. Als je een book case zoekt, is dit een aanrader. Mooie prijs en het materiaal ziet er vrij duurzaam uit: het is gewoon een erg mooie case voor dit geld! De knoppen op de zijkant zijn ietwat hoog gelegen, ook dit is een kwestie van wennen en voor mij niet storend. Heb geen screenprotector omdat ik het simpelweg lekkerder vindt werken zonder. Verkoop dit toestel toch niet door, dus als er dan wat vlekjes oid op het scherm komen dan zij het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Hieronymus.B schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:43:
[...]
Ik heb de originele flip shell gekocht en wil iedereen erop wijzen dat de voorkant schuin gaat zitten als je deze in je broek of tas hebt waardoor de lcd weer aanspringt en op die manier je batterij leeg zuipt.
Gravity screen bied wellicht een oplossing voor je probleem.

Twijfel tussen de standaard back cover en de grip shell. De standaard backcover bied al wat meer grip tenopzichte van de standaard cover als ik het goed begrijp uit de reviews op YT. De Grip cover bied nog een rubber randje er om heen alsmede wat clearence voor op het scherm.

Er zijn nog geen imitatie shells die dezelfde functionaliteit bieden?

Ga nu op XDA de topics doorspitten.

EDIT: angomy post zijn ervaringen in het Grip Shell topic. Helaas is de achterkant van de grip exact gelijk aan de stock versie, dus nog altijd erg glad. Hopelijk zijn de zijkanten zacht genoeg om toch meer grip te geven. Nadeel van de grip cover is dat het een dirt magnet is (iig de chalk versie) en omdat de achterkant exact even dik is bied de cover geen extra bescherming voor de camera.

[ Voor 57% gewijzigd door Card Nox op 08-02-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 21:31
Ik heb hem net besteld dus laat het wel weten

[ Voor 5% gewijzigd door lennartbee op 08-02-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Weet iemand een goede (betaalbare) screen protector?
En heeft iemand ervaring met screen protectors van glas?

Ik had deze besteld maar die is iets te klein; vooral in de lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
Ik vraag me af wat er precies goed en slecht kan zijn aan een screen protector? Als hij goed past is het toch prima? Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik iets mis met een screen protector van een euro.

@wolter.
Lees mijn eerdere reacties eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
Ik zit nou wel leuk te wachten totdat die Grip shell beschikbaar kan maar ik kan natuurlijk ook de standaard back cover in een ander kleurtje kopen (omdat ik dat wel mooi vind) i.c.m. een screenprotector. Dan heb ik toch ook bijna alles beschermd? Behalve dan een rand aan de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Snippo, ik heb wel eens een slechte screenprotector gehad die de kleuren wazig maakte. Verder moet ik je nageven dat ik over het algemeen ook goede ervaringen heb met de goedkope protectors.

musicfreak, de enige additionele bescherming die je dan hebt is een screenprotector. Vind de grip shell ook aantrekkelijk en twijfel of ik nog een standaard cover zal halen voor de tussentijd of een goedkope TPU case of de Ringke.

Ben altijd erg voorzichtig met mijn electronica dus bang voor vallen ben ik niet echt.

[ Voor 9% gewijzigd door Card Nox op 08-02-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Meessen schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:20:
En heeft iemand ervaring met screen protectors van glas?
Ik heb deze op de Moto G van mijn dochter:

http://www.ebay.com/itm/0...ctors&hash=item54037fc8a0

Ziet er strak uit. Mooi helder en geen vingerafdrukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
Ik kan de screen protectors van invisible defender aanraden. Je ziet hem niet zitten en geen vingerafdrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
BvH schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:56:
Ik heb een rearth ringke slim black hoesje in gebruik en deze bevalt erg goed. De grip vind ik persoonlijk een stuk prettiger dan zonder case waar ik toch het gevoel bij had dat ie zo uit m'n handen kon glippen.

Toeval wil dat ik er per ongeluk 2 had besteld dus ik heb er nog 1 over. Indien je interesse hebt kijk dan even bij vraag & aanbod naar m'n advertentie.
Is die case rubberized?
BigSurf schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:04:
[...]

http://www.ebay.com/itm/0...ctors&hash=item54037fc8a0

Bedankt, heb hem besteld. Zal wel ff duren voordat het hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
BigSurf schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:04:
[...]

http://www.ebay.com/itm/0...rola-Moto-G-/360856497968?

Wat is eigenlijk het voordeel van zo'n tempered glass protector in vergelijking met andere screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik heb zojuist de officiele flip shell binnen maar merk dat hij bij mij niet volledig sluit/blijft kleven, hetzelfde hoesje werkt bij mijn collega wel gewoon (enige verschil is dat mijn model de 8gb is en hij heeft een 16gb).

Zijn de magneten in mijn telefoon mischien kapot?

edit: hoesje is niet goed, voor RMA opgestuurd :(

[ Voor 8% gewijzigd door Steevo_S op 10-02-2014 11:56 ]

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
Ik wil een stroom / metaal e.d. detector bestellen bij Amazon.de wat bij .co.uk een stuk duurder is. Helaas kan ik hierdoor geen Invisible defender screen protector van Rearth meebestellen omdat .de deze niet aan Nederland levert. Ik moet wel iets bestellen omdat ik dan 10 euro verzendkosten voor mijn dectector.

Nu heb ik op Amazon.de gekeken naar alternatieven. www.amazon.de/gp/product/B00GO4CI42 is geen goede optie las ik hier eerder, ik kwam nog wel de volgende opties tegen:Welke zouden jullie adviseren? Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die soorten...

Mijn idee is om zo'n goedkope protector van Amazon te proberen en mocht dat nou niks zijn dat ik dan overstap op de tempered glass versie van Ebay.

[ Voor 4% gewijzigd door musicfreak op 12-02-2014 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
heeft iemand een goede tip voor een houder voor in de auto?
op ebay zijn er echt heel veel ik dacht misschien is er iemand die ervaring heeft met 1tje en tevreden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
dreamwalker schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:15:
op ebay zijn er echt heel veel ik dacht misschien is er iemand die ervaring heeft met 1tje en tevreden is.
Ik gebruik mijn officiele S2 houder en past perfect...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Grip Shell lijkt maar nooit te komen in Europa :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik vind het juist verschrikkelijk tegenvallen wat er op ebay te vinden is en ik kan ook niet het type houder vinden wat ik fijn vind, zoiets:
http://www.ebay.com/itm/C...lders&hash=item3f23903815

Ik vind zelfs niet zo'n soort houdertje voor op het raam. Dat zou ik ook prima vinden omdat ik het gedeelte voor op het ventilatorroostertje nog wel heb van mijn oude telefoon.

Het enige wat ik vind zijn raamplakkers en dan zijn de meesten ook nog van die universele dingen, drie keer niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Ik gebruik deze icm met mijn LG G2. Dit is een universele, verrassend degelijke houder. Gaat een Moto G ook wel in:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=281117565158

Voor de prijs hoef je het niet te laten...

• BarnOwl
Ik heb gewoon mijn originele Samung houder laten zitten.......past perfect!

Afbeeldingslocatie: http://static.webshopapp.com/shops/005299/files/005209261/samsung-vehicle-dock-autohouder.jpg

Jeroen

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Voor welk model samsung is dat BarnOwl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mocht je interesse hebben in een grip shell voor 30 euro (dit is inclusief verzendkosten), stuur me dan even een PM met je fav kleur. Morgen koopt een Amerikaan hoogstwaarschijnlijk 5 stuks voor me die ie met Fedex stuurt en dan kan ik hem weer naar jullie sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ziet er goed uit die gripshell, alleen wat duur vind ik.

Heb gister de Rinke ontvangen en is een mooi goed passend hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkerik
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
BigSurf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:08:
[...]

Ik gebruik deze icm met mijn LG G2. Dit is een universele, verrassend degelijke houder. Gaat een Moto G ook wel in:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=281117565158

Voor de prijs hoef je het niet te laten...
Heb hem maar besteld, prijs idd geen issu.

Sta nog wel open voor andere type`s Apart dat je in NL eigenlijk de meest simpele uitvoering al boven de 20 euro komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hmm dan kunnen we beter daar op wachten, ipv iemand uit Amerika laten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
^Producten niet voorradig

Geachte heer/mevrouw x,

De producten voor uw bestelling met bestelnummer 24313241 zijn (deels) niet voorradig. Deze worden voor u besteld, en wij doen ons best om deze zo snel mogelijk op voorraad te hebben. Houdt u er rekening mee dat gepreorderde producten verwachte levertijden hebben, wij kunnen deze levertijden niet garanderen. Mocht het zo zijn dat het uitleveren van uw bestelling langer duurt dan vermeld, dan laten we u dit tijdig weten. Zodra alle producten uit uw bestelling op voorraad zijn wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt hiervan bericht.

Overzicht bestelling

Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal Product Prijs Subtotaal Levertijd
1 Motorola Moto G Grip Shell Origineel Rood € 19,95 € 19,95 Verwacht
20-02-2014
Verzendkosten € 0,00
Administratiekosten € 0,00
Totaal € 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
LameDog schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:36:
Voor welk model samsung is dat BarnOwl?
Was voor de SIII, prima telefoon, licht ergens langs de dijk tussen Slijk Ewijk en Dodewaard............

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
http://www.amazon.de/Moto...eywords=grip+shell+moto+g

de zwarte is eindelijk beschikbaar, maar ze vliegen de deur uit, nu nog maar 2 beschikbaar, dus ik denk ik meld het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
Aangezien die Nederlandse shop op de 20e verwacht te leveren (zo het lijkt alle kleuren) hoop ik dat Amazon over een paar dagen de rode ook kan leveren. Heb nog wat Amazon.de bonnen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 21-09 13:01

Padvinder

doet z'n best

Outlandos schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:38:
http://www.amazon.de/Moto...eywords=grip+shell+moto+g

de zwarte is eindelijk beschikbaar, maar ze vliegen de deur uit, nu nog maar 2 beschikbaar, dus ik denk ik meld het even.
Ik had 'm 17 januari al besteld, Versand wird vorbereitet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
https://dx.com/p/2600mah-...scent-205731#.UwM9nPl5N8E

Eindelijk binnen gekregen (ruim 3 weken onderweg...)

Maar ziet er mooi uit!

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/3150u86.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door outlandos op 18-02-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 21:31
Ik heb deze vandaag mogen ontvangen, er zaten er 4 in mijn pakje ipv 3. Vind het lastig installeren, heb er nu één gebruikt en 3 of 4 stofjes op het scherm achtergelaten en dus kleine luchtbelletjes. Verder past hij gewoon precies en is een simpele plastic screenprotector hoe je ze verwacht. Vingerafdrukken blijven er wel redelijk goed op zitten.

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vandaag 20-2 is het veranderd naar
Verwachte leverdatum: Onbekend

• outlandos
easyriider schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:04:
[...]

Vandaag 20-2 is het veranderd naar
Verwachte leverdatum: Onbekend
Geweldig...gelukkig heb ik mijn pre-order bij Amazon.de nog steeds staan.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 13:31
Voor mijn Desire S en voor mijn Nexus 7 heb ik een mofi case:

Afbeeldingslocatie: http://img.alibaba.com/img/pb/441/479/281/281479441_492.jpg

De verkoper op eBay van deze dingen heeft echter geen model gelabeld als voor de Moto G. Heeft iemand van jullie een idee welke case goed zou passen? De verkoper heeft nog niet gereageerd op mijn mail :-( .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

• outlandos
Bananenplant schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:29:
Voor mijn Desire S en voor mijn Nexus 7 heb ik een mofi case:

[afbeelding]

De verkoper op eBay van deze dingen heeft echter geen model gelabeld als voor de Moto G. Heeft iemand van jullie een idee welke case goed zou passen? De verkoper heeft nog niet gereageerd op mijn mail :-( .
Dat zijn net condooms man, weet je hoeveel handeling per dag je dan extra maakt, en voor wat? Vind de flip shell zelfs al onhandig voor die reden, maar die zien er tenminste nog stijlvol uit..

• Padvinder
  • Laatst online: 21-09 13:01

Padvinder

doet z'n best

Mijn grip shell is vandaag geleverd door amazon. Fijn hoesje. Kan nu iets voorzichtiger doen met m'n Moto G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 13:31
Outlandos schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:16:
[...]

Dat zijn net condooms man, weet je hoeveel handeling per dag je dan extra maakt, en voor wat? Vind de flip shell zelfs al onhandig voor die reden, maar die zien er tenminste nog stijlvol uit..
Ze poetsen je scherm in je broekzak, ik ben er erg over te spreken :*) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Motorola Moto G Grip Shell Case rood van amazon.de is onderweg naar mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Had vandaag geprobeerd om zo'n glazen screen protector op de telefoon te doen; wat een kut dingen. Onmogelijk om stof vrij te houden onder het scherm omdat je steeds de hele screen protector er af moet halen waardoor er weer nieuw stof onder komt. Heb van frustratie dat ding kapot gebroken.
6 Euro verkwist; zou niemand aanbevelen om het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
Dat beloofd wat, want de mijne is nog onderweg. Misschien scheelt het dat mijn vriendin (in tegenstelling tot ikzelf) erg goed is in deze dingen er opplakken.

Net ook de rode grip case besteld bij Amazon.de. fijn dat deze nu ook (even?) op voorraad was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Wie heeft hier al een grip shell? Hoe zit het met de knopjes (powerknop en volume knop)? De powerknop bij mij zit nogal losjes en maakt daardoor redelijk wat geluid bij het bewegen van de telefoon, voorkomt dit hoesje dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Meessen schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:04:
Had vandaag geprobeerd om zo'n glazen screen protector op de telefoon te doen; wat een kut dingen. Onmogelijk om stof vrij te houden onder het scherm omdat je steeds de hele screen protector er af moet halen waardoor er weer nieuw stof onder komt. Heb van frustratie dat ding kapot gebroken.
6 Euro verkwist; zou niemand aanbevelen om het te kopen.
Zit er bij mij zonder 1 stofje op. Je moet het inderdaad wel in 1 keer kunnen aanbrengen. Wat goed schijnt te werken is om het in een vochtige ruimte (vlak na het douchen) te doen. Dan heb je minder stofjes in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36
Outlandos schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:39:
Wie heeft hier al een grip shell? Hoe zit het met de knopjes (powerknop en volume knop)? De powerknop bij mij zit nogal losjes en maakt daardoor redelijk wat geluid bij het bewegen van de telefoon, voorkomt dit hoesje dit?
Kan ik bevestigen: ja! Absoluut geen gerammel meer, en je moet wat harder drukken voor te klikken. Het rubber is niet zo zacht als dat van mijn oude ZTE Blade, maar wel een heel pak minder glad dat de standaard shell. Geen zichtbaar stof meer tussen de randjes, geen deukjes meer rond het scherm, en je mag er ietsje losser mee omspringen... Ik ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Ook eergister Grip Shell besteld bij Amazon.de.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
sobbereng schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:39:
[...]

Kan ik bevestigen: ja! Absoluut geen gerammel meer, en je moet wat harder drukken voor te klikken. Het rubber is niet zo zacht als dat van mijn oude ZTE Blade, maar wel een heel pak minder glad dat de standaard shell. Geen zichtbaar stof meer tussen de randjes, geen deukjes meer rond het scherm, en je mag er ietsje losser mee omspringen... Ik ben er erg blij mee :)
Klinkt goed!!

Ik zou heb volgens de email van Amazon vandaag binnen moeten krijgen, moet ik iets tekenen of wordt ie door de brievenbus geschoven? Want ik moet straks weg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hoesje is binnen, foto's en impressies volgen later. Het eromheen doen ging niet heel eenvoudig maar ook niet super lastig ofzo.

Rood is in ieder geval een mooie kleur imo.

Ohja en hij zat gewoon in de brievenbus vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:41
Omdat de officiële grip shell slechts mondjesmaat verkrijgbaar is heb ik onlangs bij DealExtreme deze cover besteld:
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_286624_1.jpg
(plaatje is klikbaar)

Gisteren heb ik deze binnen gekregen.Hij past goed en voelt robuust aan. Het materiaal is een soort van taai rubber. Ik hou de Moto G nu wat zekerder vast: hij ligt een stuk beter in de hand en lijkt wat meer bestand tegen vallen.Wat mij betreft is de cover de €1,96 meer dan waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Moto Grip shell, kleur rood, prijs 20 euro inc. verzendkosten. Gekocht op Amazon.de, snelle levering.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/21kxa4p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/b5ntw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/316nhfn.jpg

Ik heb het hoesje pas een dag in gebruik dus kan er nog niet al te veel zinnigs over zeggen, behalve dan dat ik er tevreden mee ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
Ook mijn rode grip case is binnen gekomen, toevallig op dezelfde dag als mijn tempered glass protector. Kan je die protector ook op de telefoon plaatsen als de grip case er al omheen zit? Of heb je dan last van de randen van de case die wat om de telefoon heen vallen?

• easyriider
  • Niet online
Heb ook de gripcase binnengekregen in de brievenbus via Amazon. Wat me wel opvalt is dat die rand van een vrij hard materiaal gemaakt is in tegenstelling tot die siliconen hoesjes. De achterkant is hetzelfde gladde materiaal als de originele achterkant.

Door die stroevere rand is de telefoon in ieder geval makkelijker op te pakken als die plat op tafel ligt. Je hebt dan niet het gevoel dat die zomaar uit je handen glijdt.

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
easyriider schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:12:
Heb ook de gripcase binnengekregen in de brievenbus via Amazon. Wat me wel opvalt is dat die rand van een vrij hard materiaal gemaakt is in tegenstelling tot die siliconen hoesjes.[...]
Dat lijkt me ook beter om bij een val de druk te verdelen over een groter oppervlak. Daardoor zou de kans op glasbreuk kleiner moeten zijn.

• horizon1978
Collectief. Vandaag de zwarte grip shell binnengekregen via Amazon.
Grip is idd grip. Knopjes doen het nog goed (en rammelen niet meer voor degene die zich daar aan stoorden). Achterkant is mindervlek gevoellig. Daarnaast vind ik zelf de achterkant met de grip shell mooier dan standaard, minder plomp.

Bijkomend voordeel de "stof" naad langs het scherm wordt door de grip shell afgedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Ik heb nu een paar dagen de geel/groene grip shell in gebruik. Maar er hoopt zich juist stof op onder het randje langs het scherm.
Misschien dat een screen protector dat probleem ook oplost, die heb ik nog in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:10
Hoi

Zag deze op Marktplaats, redelijk aan de prijs maar het lijkt mij wel wat. Iemand ervaring met Otterbox Commuter Motorola Moto G (black) Moto G 77-33032??

Advertentie 1005725707
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
yep123 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:25:
Hoi

Zag deze op Marktplaats, redelijk aan de prijs maar het lijkt mij wel wat. Iemand ervaring met Otterbox Commuter Motorola Moto G (black) Moto G 77-33032??

Advertentie 1005725707
Thanks
Otterbox is meestal wel heel goed (een rubberen shell met een plastic case die je er over klikt), maakt je telefoon wel een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Nu online
Even een link naar het Otterbox hoesje: link.marktplaats.nl/a1005725707.
Grannd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:06:
Ik heb nu een paar dagen de geel/groene grip shell in gebruik. Maar er hoopt zich juist stof op onder het randje langs het scherm.
Misschien dat een screen protector dat probleem ook oplost, die heb ik nog in bestelling.
Dat probleem herken ik, het valt mij ook op. Heb tegelijk met de grip shell een tempered glass screenprotector bevestigd en dat voorkomt het ophopen van stof bij mij niet.

Ik ben sowieso wel geïnteresseerd in de ervaringen van anderen met de tempered glass protector van Ebay. Ik vind 'm net minder goed reageren als ik wil scrollen. Vooral een lange internetpagina zoals bijv. dit forum is een crime: regelmatig opent hij een afbeelding in een ander tabblad in plaats van dat 'ie scrolt. Dit speelt in Chrome, maar ook in andere browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Een screen protector is zo overdreven bij een dergelijke telefoon, heb zo'n ding nog nooit gehad en al mijn schermen waren nog prima. Het enige waar ik last van heb is dat ik mijn phones regelmatig laat vallen :') overigens mijn Moto G nog geen een keer laten vallen en dat terwijl ik hem al anderhalve maand heb, een persoonlijk record :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
yep123 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:25:
Hoi

Advertentie 1005725707
Thanks
Zelf heb ik de Incipio dual Pro, minstens zoveel bescherming en ziet er in mijn ogen veel mooier uit:

Afbeeldingslocatie: http://dbky5wl4i40xj.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/600x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/n/incipio-motorola-moto-g-dualpro-case-gray-back.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BarnOwl op 04-03-2014 09:29 ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_!
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:20
Ik heb een paar nillkin hardcovers uit china over laten komen. één daar van ga ik zeker niet gebruiken, deze heeft een metallic achterkant en een leren flipcover met venster. Nillkin covers zijn van uitstekende kwaliteit maar ik vind m gewoon niet mooi. Mocht iemand deze willen hebben dan moet diegene me even een PM sturen. Anders blijfttie toch maar in de kast liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ik heb sinds 2 weken een Nillkin Frosted Red caseje om de Moto G.

Erg goede fit en ligt lekker in de hand. Gaten zijn perfect uitgesneden en geen scherpe hoekjes. Ideaal dat hij iets voor het scherm zit waardoor je net als bij de Grip Shell de telefoon met het scherm naar beneden kunt leggen zonder dat het scherm contact maakt met de grond (uitgaande van een egale ondergrond natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 14:55
Hier ook een Incipio Dualpro gekocht, besteld via de website zelf en geleverd binnen een weekje (met prima track-and-trace)!

Past perfect, en de kwaliteit van de gebruikte materialen is uitstekend.
Alleen jammer dan er geen screen protector bij zit, itt. die vioor de iphone5 die er wel eentje krijgt...

Nu op zoek naar een betaalbare protector, ik twijfel tussen een zachte en een harde variant (de zgn. tempered glass). Naar mijn mening heb ik deze echt wel nodig, ondanks het gorilla glass heb ik toch al een fijn krasje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:09
Door dat het zomer wordt, begint het zeilseizoen voor mij.
Alleen mijn waterdichte hoesje voor mijn oude telefoon past niet bij me Moto G.
Weet iemand waar ik een goede waterdichte case/hoesje kan vinden??

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantomic schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:19:
Door dat het zomer wordt, begint het zeilseizoen voor mij.
Alleen mijn waterdichte hoesje voor mijn oude telefoon past niet bij me Moto G.
Weet iemand waar ik een goede waterdichte case/hoesje kan vinden??
Gwn ff op ebay kijkenhttp://m.ebay.com/sch/i.html?kw=moto+g+case+waterproof&isNewKw=1&pgn=1&epp=24&mfs=SBCLK&acimp=0&sqp=moto+g+case+waterproof&_trksid=p2055413.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xmoto+g+case+waterproof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Zojuist deze X-line cover hier besteld:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTUwMlgxNjAw/z/o-oAAOxy4dNSsVGJ/$_35.JPG

DX is wel wat goedkoper maar dan moet je ook weer langer wachten.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 15:43
Ik zit er heel sterk aan de denken om over te stappen van een Ace 2 naar een Moto G. (Wilde eigenlijk naar de Nexus 5, maar blijf het veel geld vinden voor een hebbedingetje). Dus nu wil ik die Moto G bestellen met het volgende hoesje "Motorola Moto G Flip Cover Lemon".

Lijkt mij met die autowake functie wel leuk en toch nog compact. Vraag me alleen af of die dan nog in de broekzak te dragen is, maar dat zien we dan wel.

De vragen die ik nu heb:
Is het notificatieledje nog te zien met dit hoesje?
Gaat de voorkant van het hoesje niet scheef zitten bij wat langer gebruik?

Alvast bedankt voor de antwoorden _/-\o_

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Joop_Klepzeiker schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:35:
Ik zit er heel sterk aan de denken om over te stappen van een Ace 2 naar een Moto G. (Wilde eigenlijk naar de Nexus 5, maar blijf het veel geld vinden voor een hebbedingetje). Dus nu wil ik die Moto G bestellen met het volgende hoesje "Motorola Moto G Flip Cover Lemon".

Lijkt mij met die autowake functie wel leuk en toch nog compact. Vraag me alleen af of die dan nog in de broekzak te dragen is, maar dat zien we dan wel.

De vragen die ik nu heb:
Ja, dit zit direct naast/tegen het speakertje en is te zien door de opening. Als je de telefoon recht van voren bekijkt.
[...]
Dat lees je wel eens idd, en daardoor zou de telefoon gewekt worden en het scherm onnodig aan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Wellicht interessant voor mensen die van veel verschillende kleurtjes houden:

http://www.mobilefun.nl/4...case-pack-voor-moto-g.htm

De Grip covers zijn nog altijd niet goed op voorraad, of zoek ik niet goed genoeg?

[ Voor 21% gewijzigd door Card Nox op 15-03-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Card Nox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:46:
Wellicht interessant voor mensen die van veel verschillende kleurtjes houden:

http://www.mobilefun.nl/4...case-pack-voor-moto-g.htm

De Grip covers zijn nog altijd niet goed op voorraad, of zoek ik niet goed genoeg?
Amazon.de heeft de grip shells, en geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Vraag me alleen af of die dan nog in de broekzak te dragen is, maar dat zien we dan wel.

De vragen die ik nu heb:

Alvast bedankt voor de antwoorden _/-\o_
De telefoon wordt er n paar mm dikker van maar past wmb prima in de broekzak.
Notificatieledje is/blijft zichtbaar.
Heb deze flipshell er nu bijna drie maanden omzitten en, mede dankzij de magneetsluiting blijft de cover telkens recht op t scherm en dat terwijl ik bij gebruik de phone nogal eens vasthoud aan de flip... 8)7

Waar ik deze flipshell inmiddels wél van verdenk is: zodanig in de broek- of andere zak te verschuiven dat het scherm aanspringt.
Dat zou voor mij de incidentele batterydrain verklaren waarvan ik last heb gehad...

[ Voor 14% gewijzigd door eekastar op 18-03-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
eekastar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:18:
[...]

De telefoon wordt er n paar mm dikker van maar past wmb prima in de broekzak.
Notificatieledje is/blijft zichtbaar.
Heb deze flipshell er nu bijna drie maanden omzitten en, mede dankzij de magneetsluiting blijft de cover telkens recht op t scherm en dat terwijl ik bij gebruik de phone nogal eens vasthoud aan de flip... 8)7

Waar ik deze flipshell inmiddels wél van verdenk is: zodanig in de broek- of andere zak te verschuiven dat het scherm aanspringt.
Dat zou voor mij de incidentele batterydrain verklaren waarvan ik last heb gehad...
oke, thanx!
Ik zal er snel achter komen; heb gisteren de Moto G en deze flipcover besteld :9~
Nu wachten op levering.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 23:22
ginkgo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:01:
Omdat de officiële grip shell slechts mondjesmaat verkrijgbaar is heb ik onlangs bij DealExtreme deze cover besteld:
[afbeelding]
(plaatje is klikbaar)

Gisteren heb ik deze binnen gekregen.Hij past goed en voelt robuust aan. Het materiaal is een soort van taai rubber. Ik hou de Moto G nu wat zekerder vast: hij ligt een stuk beter in de hand en lijkt wat meer bestand tegen vallen.Wat mij betreft is de cover de €1,96 meer dan waard. :P
Ik heb hem ook gekocht, erg blij mee. Hij voelt onverwoestbaar aan, maar wel een stuk groter. Een ander hoesje wat ik bij DX heb besteld en waar ik erg tevreden mee ben is Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_286636_1.jpg
Ziet er heel professioneel uit, is erg dun, maar zit er goed omheen, een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Voor de mensen die al tijdje wachten op de Witte kleur van de Moto G Grip Shell. Hij is sinds vandaag weer op voorraad bij amazon.de. Heb net eentje besteld toen er nog 20 stuks waren, gaat rap nu. nog maar 14 stuks. Door een vreemde btw/afronding worden de kosten net iets meer dan 20 Euro, waardoor je gewoon Free Shipping hebt naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Iemand ervaring met de Originele Flip Cover icm een universele autohouder, bv deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:33
Wat vinden jullie van de Otterbox defender/commuter. We hebben voor onze tablet de defender en dat werkt geweldig. Voor de moto zou ik de commuter overwegen, enige nadeel is dat de telefoon een beetje bulkier wordt. Op zich geen heel groot bezwaar want dan ligt 'ie denk ik net fijner in mijn grote hand, nu vind ik hem smal. Nadeel is ook wel de prijs, zo'n case is 20-30€ dan heb je wel een bunker om je telefoon heen, maar voor 12€ kan ik ook 10 gekleurde goedkope rubber hoesjes bestellen in China..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Wat wil je met je cover bereiken?

Is het bedoelt om krassen te voorkomen en meer grip te bieden (siliconen) of wil je je telefoon val bestendig maken (Otterbox)?
Siliconen hoesjes zijn er niet om klappen op te vangen, daar zijn ze te slap voor.

[ Voor 20% gewijzigd door guapper op 22-03-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ook al ben ik heel zuinig, zelfs mijn vorige telefoon is 2 keer per ongeluk gevallen. Beide keren voorzien van een 3USD hoes uit china. TPU hoes á la http://www.aliexpress.com...-3pcs-lot/1553480431.html

Deze telefoon had al een screen protector fabriek af en die wilde ik ook graag op die telefoon, was nl een chinaphone en de schermen waren nogal makkelijk te beschadigen + breekbaar.

Ter referentie, ik heb daarvoor 2,5 jaar een HTC Desire gehad, zonder screen protector en eigenlijk pas tegen het einde een keer een sleutel heel hard er tegen gehad met een redelijk krasje.

Ik probeer in te schatten hoe sterk/krasbestendig het scherm van de Moto G is. Ik neem aan dat ie te vergelijken is met die van de HTC Desire, eerder dan met die goedkope chinaphone schermen? In dat geval wil ik dus puur mijn foon beschermen tegen een enkele incidentele val + goede grip.

Ik neig zelf naar een goedkoop chinees hoesje en ik vermoed dat de Otterbox in mijn situatie overkill is.

Ik snap je opmerking dat ze daar te slap voor zijn, maar ik denk dat het net het verschil maakt tussen bij een kleine val je telefoon aan diggelen of net niet. In mijn geval dus bij de chinaphone hiervoor beide keren net niet..

[ Voor 9% gewijzigd door Lord_Dain op 22-03-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Het beste vind ik de Grip shell van Motorola. Omdat het ook de originele achterkant vervangt wordt de telefoon er niet dikker op, alleen iets breder en langer.

http://tweakers.net/produ...torola-moto-g-grip-shell/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik vind het er mooi uitzien maar het lijkt op een gimmick. Vooral de achterzijde is volgens mij net zo stevig/dik als het origineel en als ie dus op de achterzijde valt, denk ik dat de telefoon kapot is..zeker omdat daar de bolling zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Meestal is het toch het scherm wat stuk gaat? Vaak door een val op een hoek?
Ik heb hetzelfde gelukkig nog nooit meegemaakt. (Knocks-on-wood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Grannd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:06:
Nog iemand het probleem dat er stof onder het randje komt bij de Grip shell?
Heb nu de s line cover van een paar euro, hierbij is de rand ook wat flexibeler waardoor er wel stof onder komt. Wil juist de Grip Shell vanwege dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Lord_Dain schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:04:
Ik vind het er mooi uitzien maar het lijkt op een gimmick. Vooral de achterzijde is volgens mij net zo stevig/dik als het origineel en als ie dus op de achterzijde valt, denk ik dat de telefoon kapot is..zeker omdat daar de bolling zit.
Valt mee......de grip shell heeft zijn bescherming voornamelijk uit de "Bumper" die er omheen zit. Deze geeft de phone ook een klein opstaand randje t.o.v. het scherm.
Voor echte valprotectie heb je een "hybrid" (zachte binnenkant en harde buitenkant) case nodig, zoals de Otterbox Defender, Trident, of Incipio Dual Pro case.........

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Moto G kan niets meer gebeuren: Otterbox Commuter en een hoesje door mijn vriendin op maat gehaakt :)

http://tinyurl.com/olf5pgz

Overigens wilde ik eerst voor een GripShell gaan, maar deze was (achteraf gelukkig) lastig te krijgen. De OtterBox ligt stevig in de hand, en ik heb de indruk dat de bescherming erg goed is. Natuurlijk niet is het geval dat ie face-down op een kiezel valt.Ik zou het een prima idee vinden als fabrikanten dit soort bescherming standaard om hun telefoon maken, en een deel van de extra 'bulk' zouden benutten om extra accu capaciteit in te bouwen. Zo krijg je met gemak 2 maal meer capaciteit.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Wow, extra airpockets, zodat je batterij ook in de vrieskou wat vloeibaar sap behoud.
Goed werk! ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste