Ik had de camera nog niet geprobeerd naderhand maar er zat ook nog een beetje een witte waas over de foto's en video's dus ook de camera was niet echt meer bruikbaar (waar ik wel echt van baalde; ik maak graag filmpjes en foto's van m'n kinderen met de telefoon omdat ik die eigenlijk altijd wel in de zak heb). Ben er vanuit gegaan dat dat wat condens ofzo was. Ik heb 'm toen weer uitgezet en nog een keer een nacht op de verwarming gelegd. En daarna was die waas ook weer weg.Cyphax schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:43:
Mijn arme Moto G is in het water gevallen.
Alles bij elkaar is de schade dat ik hij bij het bellen niet de andere kant kan horen en de andere kant mij ook niet. Maar bij een video opnemen neemt ie weer wel geluid op. En met een Bluetooth headset werkt bellen ook prima. Verder werkt alles gewoon. Maar het is eigenlijk net niet meer bruikbaar, zo zonder headset (om daar nou de hele dag mee rond te lopen).
Maar het wordt nog gekker: alles werkt weer, spontaan. Speaker: check. De andere kant kan mij horen als ik bel? Check. Ik kan de andere kant horen als ik bel? Wederom check. Als het zo blijft heeft ie het gewoonweg zonder schade overleefd. Dat zou wel echt te gek zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 24-10-2015 12:13 ]
Saved by the buoyancy of citrus