Dank voor de tips (transparante klok / weer widget).
Foto in Yahoo weather is uit te schakelen, dus die is nu ook transparant:
Meteen een andere achtergrond geselecteerd.
@Beuzelarij
Ergens in het unlock stappenplan was een actieve sim vereist, anders had ik die echt niet geactiveerd (nieuwe ongeactiveerde sim zat al wel in het toestel, wellicht is daardoor de activatie eis getriggerd).
Hoesje is ook geregeld. Originele Motorola flipcase, wel aan de prijs, maar dat wordt goedgemaakt doordat het scherm automatisch aan of uit gaat bij openen / sluiten flipcase. Werkt met een magneetje.
GPS en BT werken ook goed.
Navigatie (Co-Pilot) en de verbinding met het motormanagement systeem in mijn auto (ODB2 BT stick) getest. Gaat beiden probleemloos.
Toestel is dus goedgekeurd.
Komende tijd wel weer opnieuw alle WiFi wachtwoorden van vrienden / kenissen / familie vergaren.
Is er geen tool om die vanaf mijn oude toestel over te zetten?
Zou ook wel handig zijn om met deze tool een backup van de huidige Wifi instellingen te kunnen maken.
Heb genoeg zelfkennis om te weten dat er binnen nu en een aantal maanden een custom rom op het toestel draait
Versleutelen gegevens
Beveiligingstool (Sophos) geeft aan dat het toestel gegevens kan versleutelen en dat dit wijs is. Is dat echt zo en zit dit niet het gebruiksgemak in de weg?
Youtube afspelen op TV
Gaat goed tenzij je het hoesje te snel dichtklapt of de power button gebruikt voordat de video gestart is op je TV. Mooie is dat je niet door het menu van je TV hoeft. 1 touch op de Motorola is voldoende
Miracast (schermreproductie)
Telefoon en TV zien elkaar niet. Heeft wellicht te maken met het verschil in resolutie (HD vs FullHD).
[
Voor 17% gewijzigd door
Aapmansz op 08-03-2014 21:06
]